În pat cu duşmanul – sau de ce e bun misoginul la casa femeii « Pandora's | Blog la feminin
RSS Feed

În pat cu duşmanul – sau de ce e bun misoginul la casa femeii

vezi toate articolele de
23 apr 2010 la 10:36 83 comentarii 2726 vizualizari.

Am o teoremă. Probabil că n-o să-mi poarte niciodată numele, nici măcar n-o să-mi mulţumească cineva pentru efortul de-a fi fost membru al colectivului paternal de demonstraţie, dar asta nu-mi ia nimic din plăcerea de a v-o expune alăturat, cu tot cu argumentaţia de rigoare. Citiţi-o ca pe un depilat cu ceară sau ca pe un masaj anticelulitic.

Carevasăzică, teoremă: Între un misogin şi un romantic, femeia inteligentă alege prima variantă.

Preambulul demonstraţiei: eu, desigur, nu sunt misogin şi n-am urmărit vreun efect oximoronic prin formularea „femeia inteligentă“. Prietenul meu Vali G., de pildă, e misogin. Odată, o domnişoară l-a întrebat care e echivalentul lui „misogin“ când vine vorba despre femei. Vali n-a înţeles întrebarea din prima. „Cum se numesc femeile care nu suportă bărbaţii?“, a reformulat domnişoara. „Proaste“, a răspuns sec Vali G. El e misogin. Eu nu sunt.

Consideraţiuni lexicale:

Consultând dicţionarul de antonime, veţi găsi că misoginul este opusul afemeiatului. Sigur că nu vă doriţi un prieten sau un soţ afemeiat. Am o bănuială că nici măcar amantul – dacă aveţi unul – nu v-aţi dori să fie muieratic. Şi deja simt că începeţi să-mi daţi dreptate.

Consideraţiuni antropologice:

Pe-acolo pe unde crescui eu, lumea încă se împarte în „oameni“ şi „femei“, iar nou-născuţii pot să fie „copii“ sau „fete“. Şi, totuşi, bărbaţii şi femeile ştiură să se iubească chiar şi aşa, trecând peste misoginismul lor ancestral, dovadă grăitoare pentru succesul acestei operaţiuni fiind chiar sus-semnatul.

Consideraţiuni politice:

Emil Boc, par exemple, nu e misogin. El apreciază femeia şi susţine egalitatea de şanse a femeilor cu bărbaţii. Mânat de această nobilă simţire, el a şi propus ca doamnele să se pensioneze la aceeaşi etate cu domnii. Un misogin veritabil merge pe premisa că femeile nu se pricep cu adevărat la nimic şi, cu precauţia astfel necesară, evită să le înhame la vreo treabă cu risc de eşec.

Consideraţiuni amoroase şi erotice:

Misoginul, la tinereţe, trăieşte cu sentimentul că e prins între ciocan şi nicovală. Pe de o parte, trebuie să suporte greutatea propriei sale superiorităţi faţă de muieri. El e perfect conştient că femeile nu pot să repare o priză sau un sifon de chiuvetă, nu pot să facă nişte paste cu sos pesto care să n-aibă gust de salată orientală, nu pot să parcheze lateral, nu pot să-şi ţină fişierele altundeva decât pe desktop, nu pot să nu întrebe care-i poanta bancului la care tocmai au râs un minut etc etc. Şi asta îl apasă.

Pe de cealaltă parte, misoginul ştie că va trebui să-şi găsească, la un moment dat, o femeie. (Notă: misoginii nu sunt tentaţi de homosexualitate; ba chiar, veţi recunoaşte repede că homosexualii sunt printre categoriile sociale cele mai apropiate de esenţa spiritului feminin, din motive uşor de intuit. De bună seamă însă că asta nu vă face să vă doriţi un soţ poponar.) Bun. Şi, atunci când, într-un moment de derută, misoginul se îndrăgosteşte, el va începe să se mintă singur, purtând pentru restul vieţii convingerea că alegerea sa este cea corectă, tocmai pentru că „ea nu e precum celelalte femei“. Or, care domnişoară nu-şi doreşte să i se spună că ea e cea mai frumoasă/deşteaptă/pricepută/vrei-să-fii-soţia-mea? Sau, ca să fiu mai exact: care domnişoară nu visează să fie ea cea mai bună, fără totuşi să fie adulterin comparată cu o alta?

Încă din perioada flirtului, utilitatea practică a misoginului în economia sentimentelor este net superioară romanticului. Se poate observa uşor că o femeie singură sau nu tocmai satisfăcută în amor dă adesea dovadă de o lipsă feroce de respect pentru celelalte posesoare de farduri. Caz în care combinaţia dintre ea şi un misogin este imens facilitată, pentru că are la bază o preocupare comună: aceea de a calomnia reprezentantele sexului frumos. N-are rost să vă mai spun cât de mult contează, în dragoste, existenţa subiectelor comune de discuţie.

Ajungând la partea de sub cearşaf a lucrurilor, misoginul este iarăşi în avantaj. În pat, el va proceda cu tăria sacadată specifică unui caracter puternic şi nu-şi va permite să lase anumite lucruri neterminate. Ar însemna să se recunoască înfrânt în faţa unei femei – ceea ce misoginul autentic nu poate accepta.

Şi, mergând mai departe cu raţionamentul, pentru acelea dintre voi care pun pe primul plan nevoia de a avea încredere într-un bărbat: un misogin veritabil nu-şi înşală soţia. De ce ar face-o, de ce i-ar trebui două necazuri în loc de unul?

***

N-o mai lungesc. Aş fi misogin dacă v-aş suspecta că nu înţeleserăţi deja. Ah, şi vă ziceam mai-nainte de prietenul meu Vali G., misoginul. Are nevastă şi copil. Eu nu. Nefiind misogin, probabil că nici nu merit.

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 



83 comments
  • 1

    imi placu masajul asta cu efecte de detensionare cervicala.

  • 2

    A fost chiar misto , dupa o noapte de schimbul trei, pe stomacul gol.

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-04-23 11:00:35 | Raporteaza
  • 3

    1 @Anca Maco: poate merege si o completare youtube.com/wat../

    alt sapte bani in tibet
    2010-04-23 11:11:02 | Raporteaza
  • 4

    Argumentele pe care le aduci “par” să funcţionze…şi unele fete ar putea să-şi dorească pe viitor parteneri misogini după ce-ţi citesc articolul, mai ales că îşi vor putea eventual argumenta atitudinea pe baza unei AFIRMAŢII pe care matale o numeşti teorema. Ştiinţific carevasăzica ! Eu cred însă ca dumneata ne vinzi (ca americanii)…k-a-k-a-t ,ambalat frumos…artistic chiar în staniol scump !

  • 5

    interesant, oricum, femeile spun ca isi doresc, barbati romantici, insa in realitate isi doresc doar barbati puternici.Pt ca asa sunt ele, le place sa se contrazica singure. Un misogin incearca sa demonstreze tot timpul ca el este puternic, si de aia are mai mult succes. Pt cei ca tine, in schimb sunt rezervate femeile care stiu cu adevarat ceea ce vor, si cu siguranta vei intalni una candva. Asta, daca iti doresti cu adevarat.

  • 6

    Sunt de acord tu tine. O femeie inteligenta, dar fara experienta, exact asta va alege: un misogin, adicatelea o provocare. Dar dupa ce ti-o iei in freza frumusel cu un individ care nu-si da seama ca o femei l-a ales tocmai pentru motivele enumerate de tine si are senzatia ca ti-a facut o favoare ca ti-a dat o sansa ca femeie (asta in cazul in care te vede cu adevarat ca pe o femeie, nu ca pe o nicovala) iti doresti un romantic. Si astia sunt asa de rari! :)

  • 7

    Foarte frumoasa desfasurare, dar are un punct slab. Misoginul nu se indragosteste, ca de aia e misogin. A, ca are nevoie de femei, sau ca il obliga societatea/mama sa se “cupleze”, asta e altceva… Oricum, “ameteala” primelor zile va trece si atunci sa te tii: cind misogineala va incepe sa se manifeste, vai de biata lui “alegere”…

  • 8

    @ Lili0100: Lasă, nu fi aşa de aspră cu lipsa mea de mijloace ştiinţifice de probă… Eu aş fi catalogat-o drept axiomă, dar am zis să nu sar calul… O s-o demonstreze riguros cercetătorii britanici, într-o bună zi, o să vezi:)

  • 9

    @ andreea: Crezi tu că nu se îndrăgosteşte? N-aş fi aşa sigur. Şi romanticul, dacă se îndrăgosteşte, cui îi e de folos? O va face din nou, în scurt timp:d

  • 10

    Articolul tau e plin de clisee si confuzii. Esti din Craiova dar nu folosesti nici perfectul simplu ca lumea. Ar trebui sa nu te mai admiri atata si ne studiezi un pic mai bine !

  • 11

    @Mişu Gavrilă: #8 Eu nu prea am încredere în studii de genul ăsta…n-ai auzit că tot “ştiintific” s-a justificat deviaţia homosexuală la om prin faptul că, cică homosexualitatea se întîlneşte şi printre animale…ceva peşti parcă.

    ps..Afirmaţia ta mai bine o numeşti conjenctură. Axiomă în nici un caz ! Părerea mea !

  • 12

    Un bărbat ajunge la D-zeu şi-l întreabă: - Doamne, de ce ai făcut femeia atât de frumoasă? - Ca să te poţi îndrăgosti de ea. - Şi de ce ai făcut-o aşa de bună…? - Ca să te poti îndrăgosti de ea! - Dar, Doamne, de ce ai făcut-o aşa de proastă? - Ca să se poată îndrăgosti de tine!

    Propun trei întrebări:

    -cum este bărbatul din banc? -e într-adevăr proastă femeia? -este acesta un banc misogin?

  • 13

    @Vval_one Ne-ai mai spus bancul asta!

  • 14

    @andreea: nu e chiar banc.Merită analizat,zic eu. ;)

  • 15

    :) nu sunt de acord insa ca o femeie nu stie sa faca paste cu pesto fara sa aiba gust de salata orientala!

    protestez protestez protestez!

    baietii misogini sunt inteligentzi:D stiu ca nu poate veni nimic bun de pe frontul advers :D

    si reciproc

    Letitia S. Campan
    2010-04-23 11:48:46 | Raporteaza
  • 16

    @val_one of, tare-as vrea sa stiu de care parte a baricadei esti! iti pui mutrita aia de copil si faci pe nevinovata/ul

  • 17

    @andreea: nu e nimic de analizat, este scris de o femeie

  • 18

    youtube.com/wat../ :-D :-D ;-)

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-04-23 12:00:28 | Raporteaza
  • 19

    @ letitia: Nici eu nu sunt de acord cu mine. Eu, repet, nu sunt “de-ăla”. Sau sunt misogin doar de ziua a şaptea, când nu mănânc paste.

  • 20

    @andreea: păi,m-ai nimerit la fix! ;)

  • 21

    18 @Gramofon cu Microfon: ia uitati, aici, barbat: youtube.com/wat../ youtube.com/wat../ youtube.com/wat../

    alt fratii cocalarmazov
    2010-04-23 12:10:03 | Raporteaza
  • 22

    Iar asta pentru romantice , si am fugit , ca ma linseaza clientii : youtube.com/wat../

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-04-23 12:11:34 | Raporteaza
  • 23

    1. Misu, ai vrut sa ne spui ca esti misogin, dar nu stiai cum, caci nu iti convine sa nu te placa lumea, am inteles. 2. Partea buna este ca, astfel, pot sa-i acord lui Gramofon cu Microfon o bila alba (chiar si 10 daca e un misogin veritabil).

  • 24

    Eu sunt de acord cu toate afirmatiile din acest articol, sunt om de afaceri, si desi sunt femeie si sunt mandra de asta, mi-ar fi fost mult mai usor sa fiu barbat. Inteleg foarte bine diferenta dintre un barbat si o femeie (are o denumire (misoginism) doar pentru ca femeile frustrate si cum spunea cel care a scris articolul, femeile nesatisfacute sexual au impresia ca sunt, si vor sa para sau sa fie egale cu barbatul. Fiecare are roluri diferite, bine determinate in sociatate. Doar pt ca unele dintre noi facem alpinism, participam la curse de masini si luam premii la intrecerile cu barbatii, sau facem parasutism, sau mai stiu eu ce, iar unii dintre barbati gatesc, sau stau cu copiii acasa, nu inseamna ca suntem egali (asa cum un barbat nu poate sa nasca un copil, asa o femeie nu poate lucra in constructii, de exemplu. Asa cum intr-o discutie de business intre barbati lucrurile decurg foarte simplu, este cu totul si cu totul alta discutie cand o femeie intervine ca relatie de business, chiar de pe pozitie de putere. Asa ca, doamnelor, fiti mandre ca sunteti femei, alegeti-va un “misogin” inteligent, ca un romantic se plictiseste repede sa va perie, si va trece la urmatoarea cucerire. Mai vreau alte articole, domnule Gavrila :)

  • 25

    ( nu pot sa ma abtin …) Hmm, stati un pic , inca nu s-a trezit “cosa nostra”… :-D :-D )))

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-04-23 12:32:23 | Raporteaza
  • 26

    25 @Gramofon cu Microfon: pai, dati-i desteptarea cu doua petarde in pilnie!

  • 27

    @raj cam pur: dac-asi sti pe unde doarme acum, i-asi turna niste somnifer in nari, sa se trezeasca mai tarziu , are darul de a sparge petrecerea !! :-D :-D

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-04-23 12:39:07 | Raporteaza
  • 28

    aoleu… frate ce v-a apucat! toti neterminatii se apuca elucubreze “teoreme” despre femei! cati ani ai tu puisor?

  • 29

    @ marin: nu cred ca are mai mult de 28. si asta asa dupa patos, nu altceva.

  • 30

    29 @gargarita_rita: in principiu, e vreo problema cu asta? de genul: doua trenuri pleaca unul sprea celalalt din orasele A si B…

    alt magarita pavone
    2010-04-23 12:50:01 | Raporteaza
  • 31

    Deci, nu. Asta este concluzia la care se ajunge dupa aproape 30 de ani de cercetare asidua si in detaliu. Dictionarul de antonime NU are dreptate. Antonimul misoginului nu este afemeiat. Ba, din contra, as spune, misoginii sunt cei mai casanove dintre casanove, cei mai don juani dintre don juani. Sunt Novalisi autentici. Suflete slabe si minti ascutite. Tocmai paradoxul acesta ii face atat de seducatori. Dar, ca sa n-o lungesc, antonimul cuvantului misogin este mai degraba, din punctul meu de vedere, o vietate din clasa Psittacidaelor. Asta este cruntul adevar, din pacate.

  • 32

    @ magarita pavone: misule, nu ne pacalesti asa usor, stim ca tot tu esti. ce mai misogin!

  • 33

    Intrebare de baraj : Un misogin ( hm ) trebuie sa fie neaparat porc sau magar ca sa arate ca e misogin ? Face asta parte din “podoabele” sau “arsenalul” unui misogin , mitocania sau pornografia verbala ? Poate el sa fie politicos ? Si sa va ureze La Multi Ani tuturor Gheorghitelor si Gheorghitilor de pe acest teren de rugby ( uneori plin de noroi, ca asa e-n rugby ), care este Pandora’s ? Atunci, asta va urez ( dar eu nu sunt misogin ) …. LA MULTI ANI ! PS. V-am spart, nu-i asa ? :-D :-D )))

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-04-23 12:59:45 | Raporteaza
  • 34

    Ssssssst…s-a trezit “cosa nostra” !!! :-o L-am vazut , e pe aici , a postat deja … O sa vina si aici si nu am temele facute … Am fugit, am treaba !

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-04-23 13:03:48 | Raporteaza
  • 35

    Sunt barbatii misogini foarte destepti sau doar limitati in gandire? Cu sigurantza un astfel de barbat te va taxa pt orice mica greseala omeneasca. Nimeni nu e perfect. Barbatii misogini isi cauta femei docile, pt a nu comenta si observa greselile lui.

  • 36

    … greselile lor.

  • 37

    @Lucia: ce-ai avut cu Novalis? Ca nu am priceput. In rest, de acord cu tine.

  • 38

    un misogin este un barbat caruia nu ii plac femeiele (fara a fi homosexual si nici neaparat badaran). un misogin nu este un barbat caruia nu ii plac femeile azi, dar maine cine stie. acesta din urma este un barbat care, din diferite motive, este singur si asteapta sa apara cineva la orizont. si pana apare cineva-ul isi zice si el “misogin”.

  • 39

    @Nora Pai, am explicat. Suflete slabe, minti ascutite. Acesta este paradoxul, daca e sa ma intrebi pe mine: nu stiu care este antonimul cuvantului misogin, dar cert este ca unul dintre sinonime este fillefil, daca ne permite dexul inventarea acestui cuvant.

  • 40

    @Lucia: Ai fi mai inspirata daca ai zice “ginofil”. Si tot nu vad legatura cu Novalis. Asa umbla zvonul in targ? Ca era slab la corazon si erect in cap?

  • 41

    @Nora Nu stiu de ce ii dai aceasta nuanta peiorativa. Cred ca sa ai o minte acida si un suflet slab poate fi foarte seducator. Eu subliniam faptul ca un misogin indragostit poate avea niste porniri lirice destul de inspirate. Misoginul are suflet de poet este un proverb nerostit inca. Dar am laudat destul misoginismul. Putem aborda si latura intunecata a misoginului, daca poftesti…

  • 42

    @Lucia, eu nu te-am contrazis in parerile despre farmecul misoginilor. Si nu sunt interesata in a aborda niciun fel de latura a misoginului, intunecate sau nu.

    Pe mine ma mira doar pomenirea lui Novalis intr-un asemenea context. Am incercat sa gasesc motive care ar justifica prezenta numelui sau intr-un asa enunt. Sau acolo mergea pus orice poet si l-ai ales pe bietul neamt tuberculos absolut arbitrar? Eu asta nu inteleg.

    E cam ciudat sa vad un ftizic amorezat, mort de tinerel, intr-un context atat de dur.

    Sper ca am fost destul de clara si ca voi primi un raspuns mai epurat de metafore si mai la obiect.

  • 43

    Eu stau pe gânduri.Mi-s-o-gini,nu mi-s-o-gini… :roll:

  • 44

    @val_one: Iar eu inca ma ginesc dupa “cosa nostra” , ca nu mai apare ..s-o fi dus iar la culcare ? Ieri plangea dupa un cap limpede care sa-l combata , iata , Lucia si Nora sunt perfecte , cu sabiile scoase si foarte ascutite, ca niste amazoane ..Unde esti “cosa nostra” , vreau sa vad sange si bucati de ..tot felul sarind pe aici ….:-D

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-04-23 14:03:33 | Raporteaza
  • 45

    @Gramofon cu Microfon: păi,mai bine să nu vină,că eu nu vreau să văd sânge. :lol: Bucăţi??? :shock:

  • 46

    @Nora

    :) ) mai clara de atat nu pot fi si nici mai epurata de “metafore”. Asadar, straduinta mea este maxima. In targ, circula acum cativa ani zvonul ca Novalis este poetul iubirii, daca e sa ma rezum la un astfel de cliseu. Ala care a consacrat motivul florii albastre, ala care viseaza la femeia ideala, aia care sa nu semene cu celelalte si ala care milita pentru poezia onirica, muzicala. Si tot Novalis cica ar fi fost poetul basmelor. Eh, postura asta ultima, plina de sarm, o regasesc eu, bineinteles, in misogini cand se indragostesc. Sper ca m-am facut inteleasa acum, Nora. La fel de tare cum sper sa intelegi ca nu am sugerat ca Novalis era un misogin, ci ca misoginii sunt intr-un fel novalisi. Intr-un fel, intr-un timp.

  • 47

    @val_one(45): Da , halci !!! :-D Da , voiu sa vad crime ! :-D

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-04-23 14:38:01 | Raporteaza
  • 48

    @ gargarita_rita: nu sunt eu nicio marguerita, eu sunt eu. Ca să parafrazez un citat din Liceeni: nu ai înţeles nimic din frământările mele:)) Păi eu ce zic, tocmai că ăştia cărora nu le plac femeile azi, îşi vor asorta mâine ceafa la un toc mărimea 12…

  • 49

    @ Stoica Elena> Nu cred că ai dreptate. Îmi trec repede prin faţa ochilor câteva zeci de exemple de relaţii şi pot să spun că nemisoginii, ca să nu le mai zic iar romantici, sunt mai perfecţionişti, dacă nu sunt satisfăcuţi, ei sunt cei care vor taxa greşelile ei şi vor da skip. Misoginii nu caută neapărat femei docile. De cele mai multe ori, nu caută femei, doar se pomenesc cu câte una pe cap sau în suflet şi îi creează o excepţie de la firewall, ca să zic aşa. Nu confunda misoginii despre care am scris eu cu macho-mârlanii rudimentari sau cu mizantropii în general.

  • 50

    Ce tot aveţi bă cu mine !?

    Asta-i temă pentru şmecheri !?

    Nu vedeţi că nici măcar nu se definesc nişte chestii ca să avem un punct de plecare !?

    Unii se ceartă spunând acelaşi lucru, alţii scriu ca să vadă dacă scrisul dă bine în oglindă !

    Ce să fac eu aici !?

  • 51

    @ marinescovici> Eu sunt mai nou pe saitul ăsta, adică azi e prima zi, o să întreb dacă am voie să fiu vag ironic cu cititorii care sunt vag ironici cu mine înainte să-ţi răspund;)

  • 52

    mihai, ai voie :)

  • 53

    Domnule cosa nostra, sinteti misogin sau nu?

    sa stim si noi, o data pentru totdeauna!

    (argumentati!)

  • 54

    Daca mai există vreun romantic pe lumea asta,să ia aminte

    youtube.com/wat../

  • 55

    @val_one pune si o muzica pentru misogini!

  • 56

    Prima dată definiţi noţiunea. Apoi discutăm. Dar să nu-mi daţi vreo definiţie din dex online. Să-mi spuneţi prin ce se manifestă, dacă se ia, dacă are vreun remediu, o medicamentaţie ceva !

  • 57

    @andreea: cu manelele,mă descurc mai greu… :D

  • 58

    @cosa nostra misoginul-e-barbatul-ala-(aparent)-destept-care-crede-ca-femeia-e-mai-proasta-decit-el-in orice-imprejurare. Contrar-aparentelor.

    @val_one hai ca nu e greu! nu trebuie decit sa-ti unduiesti partile rusinoase…

  • 59

    unde e comentariul meeeeeu! la spam? uritilor!

    (si am Alzheimer, nu-mi mai amintesc ce am scris, daca am scris…)

  • 60

    @andreea?: uite andreea (?), pentru misogini: youtube.com/wat../ Mai bine Parkinson, să îţi tremure mîna, decît Alzheimer, să uiţi unde ai pus paharu!

  • 61

    @andreea?(57): uluitor, ce chestie ! E o problema cu spamul asta …aici pe Pandora’s …

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-04-23 16:46:25 | Raporteaza
  • 62

    pe cuvintul meu ca n-am injurat! doar sint cumintica…

    ii explicam lui cosa nostra ce e aia misogin acum nu mai stiu…

  • 63

    @Laura Bucur(59): Misto Anuka, seamana cu Charlize Theron …Las’ sa se descarce si ea , fata mosului …

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-04-23 16:50:03 | Raporteaza
  • 64

    sînt misogin: consider că gramofonu’ e prost

  • 65

    absolut adevarat :) ) ma regasec ca si io sunt o femeie straight misogina…. poate termenul e idiot da’ tin cu barbatii :) ) si nu ma tem sa-mi iau rosii in fata pt asta :) )

  • 66

    fuf ză bici, chil ză bici

  • 67

    @Farmerul discret al iubirii: Asta nu inseamna ca esti misogin , ci doar neam prost . Ma abtin de la alte replici in ce te priveste , spatiul virtual le da unora curaj si tupeu .

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-04-23 18:08:06 | Raporteaza
  • 68

    eu sunt un misogin, si asta pt ca cred ca femeia tre sa stie unde-i este locul. Bineinteles, nu neaparat la cratita,asta insa in cazul in care are o cariera care nu ii permite acest lucru, insa ghiciti ce? in cazul asta tre sa-si angajeze o menajera care sa-i faca treburile gospodaresti. Tot in cazul asta oricat si-ar dori sa aiba o cariera de succes, tre obligatoriu sa-si gaseasca timp liber pt educatia copiilor( cel putin pana la 18-20 ani), pt ca aici nu sunt de acord ci inlocuitori decat in cazuri exceptionale( o iesire seara in doi).

    alt un roman din italia
    2010-04-23 18:31:47 | Raporteaza
  • 69

    femeile n-ar fi aşa rele dacă n-ar exista gramofonu’

  • 70

    @un roman din italia: nu vad in acest caz la ce i-ar mai folosi si un barbat… pare sa aiba destule belele pe cap

  • 71

    @Ela: Sa o faca fericita draga. Cred ca o femeie de cariera nu de trebuie privata de fericire. A se intelege ca barbata-su nu e de mamaliga, ci si el tot un om de cariera. Apoi cred ca cine alege sa faca cariera, alege pt faptul ca vrea mai mult de la viata, pt faptul ca simte ca se poate face util socitatii, nu pt ca vrea sa fie independent/a, pt ca pt mine aceasta numita independenta nu exista, atat pt femei cat si pt barbati.In afara cazurilor in care nu vrem sa traim singuri singurei pt toata viata, insa si atunci e relativa aceasta independenta

    alt un roman din italia
    2010-04-23 19:11:35 | Raporteaza
  • 72

    Cine vrea o discuţie serioasă pe tema asta să-mi spuie !

  • 73

    @cosa nostra Roger, Roger, ridica cineva doua degetele… :)

  • 74

    unii au diferite probleme de comportament din cauza marelui DRESAJ ….

  • 75

    Lucia,

    Prea târziu !

    Poate altă dată !

  • 76

    pe urbandictionary.com am dat de “ogin” = something good (ceva bun). deci “misogin” nu vine de la “mi s-o gini”, ci de la “mi-s ogin” (“sunt tare”) :)

    Misogini din toate tarile, uniti-va! :P

  • 77

    Şi totuşi,i-s-o-ginit cuiva,pân`la urmă. :D

  • 78

    @ val_one, c: Câtă vreme conjugaţi “a gini” la trecut, e rezon. La viitor ar fi probleme cu persoana a treia.

  • 79

    @Mişu Gavrilă: Excelent. Continuati. :) )

  • 80

    @Mişu Gavrilă: :D mă descurc eu şi cu persoana aia, oricine ar fi!

  • 81

    @dama cu pandalii: ai ceva cu baietasii aia care distrug siturile si blogurile ? Care se “produc ” chiar acum pe Pandora’s ? Altfel , imi esti simpatic …

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-04-24 23:48:47 | Raporteaza
  • 82

    @aloha: mulţumesc frumos. @ val_one: mă bucur să aud asta. Şi eu cred acelaşi lucru despre mine, nu’ş dac-o fi semn bun sau rău. Poa’ să fie şi persoana treia plural.

  • 83

    va ginati? ;)

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala
Nu ştiu cât de bine scriu, dar nimic altceva nu-mi iese mai bine
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.