RSS Feed
Ruxandra Predescu

Despre femeile cheltuitoare şi bărbaţii zgârciţi

vezi toate articolele de
27 aug 2010 la 18:12 72 comentarii 2297 vizualizari.

Am citit azi rezultatele unui (nou) studiu despre relaţiile dintre sexe. Cică bărbaţii consideră că femeile ăăăă.. hm.. cumpătate sunt sexy şi inteligente, în timp ce doamnele consideră că domnii strânşi la pungă sunt neatrăgători.

Sincer, eu nu pricep de ce-şi mai pierd vremea cu studiile astea care “descoperă” treburi atât de evidente! Sigur că e jenant să ieşi cu un bărbat te invită în oraş dar care se chirceşte îngrozit când aude că te tentează o salată, o friptură ŞI desert, în timp ce el citeşte meniul de trei ori pentru a se asigura c-a ales cel mai ieftin fel de mâncare! E total neatrăgător, da, să vezi cum ţi se numără îmbucăturile şi valoarea fiecărei felii de roşie pe care o bagi în gură, şi e chiar penibil să vezi cum domnul “Îmi mănânc de sub unghii” lasă un bacşiş de trei procente ospătarului care a fost mai mult decât amabil, justificând cu “dă-i dracu’, oricum fură!”

Poate el să fie oricât de simpatic, draguţ sau mai ştiu eu cum: zgârcenia etalată în felul ăsta intră la categoria “moartea pasiunii”!

De partea cealaltă a baricadei, cuget că nici aruncatul cu banii nu are cum să fie foarte sexy sau promiţător. Dacă ea nu se poate abţine să cheltuie, lunar, banii de chirie pe prostii, probabil că nu se va schimba, iar contul sau, şi mai rău!, creditul comun, s- ar putea goli complet cât ai spune “iubi, dar erau reduceri la mall!”. Poţi s-o iubeşti oricât, dacă te  falimentează, mai devreme sau mai târziu o să ţi se ia!

E elementar, dragul meu Watson, cum ar spune un celebru detectiv britanic!

Hai, că nu e aşa de greu să te apuci să faci studii din astea, zau! Ai putea să şi inventezi. De exemplu: femeilor drăguţe le plac genţile verzi. Hai, mă contrazice careva? E un studiu! :)

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 

Etichete: , ,


72 comments
  • 1

    -Soţia: O să cumperi cauciucurile alea scumpe cînd tu ai o rablă de maşină?

    -Bărbatul: Nu face un caz din asta! Ce, eu mă plîng cînd tu îţi cumperi un sutien nou?

  • 2

    salut R zgarcenia barbatilor e buna la ceva .Stii la ce?cunosc mai bine femeile.Cred ca ar trebui sa se faca studii pe zgarcenia noastra a grecilor ,e originala si ne nastem cu ea in sange :-) A stii sa manevrezi si sa uitilizezi zgarcenia in favoarea ta e o arta Nu oricine poate fi zgarcit precum grecul ,zgarcia lui e sexy si ademenitoare pt unele purtatoare de ”airbaguri”ce le plac barbatii care aparent par un zgarie branza si neciopliti .Cele ce au rabdarea necesara in ai desconspira cu adevarat vor fi premiate cu dragoste ellas.Cat priveste sarantocii ce pretind a avea averi si munti de aur dar ”numara bucatica de friptura ‘’si painica de la masa cand iesi cu ei ,e plina ro ,doar nu vezi nicaieri in LUMEA ASTA MARE falusi ce locuiesc in ferentari ,berceni sau dristor ,in garsoniera confort 3 si au BMW sau RANge rover.Nu vezi nicaieri in lume fauna ce locuieste pe un camp numit pipiera si au cutii de rigips ”luxoase ” cribs cu le spun ei :-) fara cacastoare si apa curenta in casa. Ai grija de tine :-)

  • 3

    Ruxandra,eu nu sunt zgarcit de felul meu.Cand ies la un restaurant comand ce-mi placesau ce-i place sotiei.Bineinteles si in raport de buget.Adica nu beau si mananc tot astazi si maine dau din buze.Dar in general nu imi refuz nici o placere pe care mi-o pot permite.N-am comandat niciodata fructe de mare pt.ca sunt un pic conservator in privinta alimentelor.De fapt niciodata nu am inteles de ce se numesc fructe de mare,atata timp cat ele apartin regnului animal.S-au traiesc cumva in vreo specie de copac subscvatic?Cat priveste bacsisul la ospatar,avem pareri diferite.Daca ma serveste la masa in conditii civilizate nu isi face decat datoria (fisa postului)pentru care este pregatit si platit de patron.daca nu ma serveste cum trebuie a doua oara nu ma mai vede.A da bacsisuri substantiale este un sct de snobism si primul pas spre obisnuirea noastra cu coruptia.Stiind ca ospatarul primeste bacsis,patronul il angajeaza pe un salariu mic,considerand ca acesta isi rotunjeste astfel veniturile.Deci iata cum apare economia gri,si de aici mai este un pas pana la “largirea bazei de impozitare”cand drepturile voastre de autor sunt impozitate suplimentar.Daca in nota de plata fiscalizata ar apare si bacsisul ospatarului,in procente din consumatie,sau cat crede clientul de cuviinta,atunci o sa fiu de acord cu bacsisul.Mie cine imi da bacsis?Dar tie?

  • 4

    Si inca ceva.Dace e sa vorbim de zgarcenie,s-o vezi pe nevasta-mea.Doamne fereste sa ajunga vreodata ministru de finante,ca emigram cu totii!

  • 5

    Mda! Sigur e foare sexi cand va uitati prin meniu de parca ati fi miliardare si voi nu aveti bani nici macar de rujuri! e foarte frumos cand va ridicati ca nesimtitele de la masa fara ca macar sa va faceti ca aveti de gand sa va platiti partea sau fara un “multumesc” , dar de unde, va ridicati ca nesimtitele de parca ati fi facut vreo favoare lund masa cu un “el” care munceste o saptamana sa o scoata in oras si care comanda ce e mai eftin in timp ce ea se poarta de parca s-ar fi nascut in restaurant! Ce sa zic barbatii zgarciti! Sa nu va mai suparati cand sunteti considerate “obiecte” sa nu zic altfel!

  • 6

    Zgarcenia in general e o boala grea! La fel si gelozia sau posesivitatea! Dar ai dreptate… sondajele sunt penibile!

  • 7

    @bizzar!: dom’le ! ia o galeata de apa peste mutra de la mine! sa fie primita, sa traiesti. hai pa! si vorbeste frumos cu femeile! by the way , Pandora’s e ca o casa. cand intri intr-o casa frumoasa, te descalti , da? si vorbesti frumos, ca de aceea esti in vizita si nu pe tarlaua ta. multam.

  • 8

    Doria,nu fii nervoasa!In Romania,in casa ta poate intra si un camion.Ala cum se mai descalta?!

  • 9

    si pe mine ma enerveaza oamenii zgarciti. nu barbatii in mod special, oamenii. dar n-am inteles niciodata care e treaba cu tipele care se asteapta sa le plateasca barbatii consumatia. pe mine ma face sa ma simt ieftina. imi plac “atentiile”,… sau dc tipul vine la mine cu o sticla de vin n-o sa ma apuc sa ii platesc jumatate dar dc iesim in oras nu vad ca ce chestie ar trebui sa plateasca el nota. dar cel mai tare ma enerveaza barbatii carora le pica fata dc scot eu portofelul, parca zici ca ii castrez incercand sa platesc eu nota. ce jenant, sa traim in secolul asta si sa te astepti sa plateasca el nota, sau sa te simti mai putin barbat dc imi platesc eu partea

  • 10

    E cumva realizat de “cercetatori britanici” studiul? Pentru ca de obicei ei releva astfel de secrete mirobolante @clara: Chill un pic. Nu ai prins ideea materialului. Mai incearca. Am inteles ca esti single, vrei sa pari darnica si iti plac cadourile.

  • 11

    ?m – zgarcenie fermecatoare? poate doar daca o disimuleaza perfect si ma invita, romantic, sa ne plimbam in parc :) )

    sase sase – mie imi plac fructele de mare, ba chiar imi plac foarte mult. imi plac si la restaurant, si la cherhana si acasa, unde le gatesc eu. dar la faza cu bacsisul nu sunt de acord. in cazul asta e o cutuma sociala. cat despre doamna ta, poate n’ar fi o idee rea. eu nu mai am voie decat de un imbold mic mititel :) )

    bizzar – amice, esti bizar, intr’adevar! am specificat clar in text DACA TE INVITA. daca te invita se presupune nu doar ca alege locul (dupa buget, e ok) ci si ca plateste. iar daca e atat de fraier incat i se pare ca singurul fel in care poate impresiona o femeie e s’o dupa la un restaurant unde nota e salariul lui pe’o saptamana, stii ceva?! sa plateasca!

    madalina – nu’i asa? unele sunt chiar foarte caraghioase!

    doria – ei, lasa, asa e omul, nu vezi? mai bizzar.. :)

    clara – eu stiu ca cine invita plateste. altfel n’am nici eu vreo problema sa’mi platesc partea sau chiar si pe’a lui, daca eu il invit! :)

  • 12

    Ioana Duda – nu mai stiu, dar dupa subiect, s’ar putea sa’si si bagat coada un grup de cercetatori britanici! :)

  • 13

    @clara:E corect ce spui.Hai sa facem un targ.Iesim amandoi la restaurant odata pe saptamana.Tu ma inviti si eu comand.Data urmatoare te invit eu si comanzi tu.Plateste cine invita.Retine,la restaurant nu in alta parte,ca sa nu se faca confuzii.Dupa o luna facem bilantul contabil.OK?

  • 14

    Ma rog.Daca noi barbatii am evita pitipoancele care dupa ce ca majoritatea sunt departe de a fi…..Extraordinare mai si sunt principala cauza a imprumuturilor bancare.[Studiu efectuat de All Time Star pe un esantion pe un numar astronomic de mare de pitipoance.]Puteti fi si casanova tot ati avea mai multe femei “cuminti’si chiar superbe cu care chiar te intelegi inclusiv in privirea finantelor.Despre cealalta tabara si anume a noastra nu zic nimic totusi :) .

  • 15

    @ruxandra PRedescu: hmm! daca ar fi dupa mine……..voi nu ati exista! dar.:( din pacate si din fericire pt voi mai sunt si altfel de ….. sa va pupe si pe voi in …! Ce faina ar fi lumea fara voi! :) oricum in fata monitorului sunteti toate faine dar cand iesiti din casa….! Apropo daca barbatul care te-a invitat in oras s-a zgarcit e clar ca nu te place ! Asta e valabil pt toate femeile care se plang de zgarcenia barbatilor! sa stiti si voi ca un barbat care iubeste chiar muta muntii din loc numai pentru a face placere iubitei sale! Eu unul nu m-as da in loc de la mutat muntii :) !Deci inca o data daca se zgarceste o face numai pt ca nu te place sificient!Bizzar nu?!:)

  • 16

    -Draga Ruxi unde vrei sa mergem diseara? -La Athenee Palace. -Aoleu….,dincolo era mai ieftin! -La Dorina…… si nici nu vroia la restaurant.

  • 17

    nu este bine sa judeci un barbat daca nu-i cunosti trecutul si incercarile grele … iar de femei tip robot de modele reviste este plina Romania !!!

  • 18

    @ddoria: Tu sa taci ca esti penala! Si in casa ta nu as intra! Doar sa-ti dau o …… nu scriu cuvantul ca am totusi o retinere fata de ceilalti participanti la ce se intampla aici!

  • 19

    pardon – modele din reviste

  • 20

    Iti dau dreptate bizzar.Daca nu iti place o fata e si logic ca nu cheltui averi cu ea.

  • 21

    E buna chestia aia cu cercetatorii britanici,Astia de la Gandul ,sectiunea magazin, numai din astea ne servesc.

  • 22

    @Madalina cand altii crapa de foame si fac crime in jur …. trebuie prudenta … in rest da …

  • 23

    @All Time Star: Mersic! Nu vad ce e asa greu de inteles pt. ele?!

  • 24

    @All Time Star: Sau pt cercetatorii britanici! Probabil la sondaj au participat numai femeile! Sau nu a fost un sondaj! In cazul asta se vrea inducerea intentionata a femeilor in teroare! :) )

  • 25

    Sau ar mai fi situatia celorlalti care chiar nu au prea multi bani.Ultima data cand m-am uitat nu trebuia sa fii miliardar ca sa scoti o femeie la o intalnire.Daca o femeie te paraseste pentru cat castigi cu toate ca castigi un salaraiu mediu ,atunci ea e numai buna de ‘aruncat’.

  • 26

    Daca barbatul care te-a invitat in oras s-a zgarcit e clar ca nu te place ! Asta e valabil pt toate femeile care se plang de zgarcenia barbatilor! Sa stiti si voi ca un barbat care iubeste chiar muta muntii din loc numai pentru a face placere iubitei sale! Deci inca o data daca se zgarceste o face numai pt ca nu te place suficient! Nu investesti daca nu se merita! Doar nu o sa investesti oriunde! Ati fi surprinse sa va vedeti partenerul in compania altei femei pe care chiar o place, sa vedeti atunci cat de “zgarcit” e! Bizzar nu?!:)

  • 27

    @sase sase: “…Cat priveste bacsisul la ospatar…” nu este prima data cand aud rationalizarea asta cu bacsisul, este o caracteristica aproape generala a romanilor si, din putina-mi experienta, a europei de est. regula nescrisa dar respectata in lumea civilizata este ca lasi la masa 15-20% din nota de plata. daca-ti vine greu sa faci calculul lasi o suma egala cu taxele. mi se pare gretoasa si abuziva atitudinea asta cu “serveuza este pusa acolo sa ma serveasca si sa-mi faca placerile”. oaspetele trebuie deasemenea sa respecte o anumita eticheta: faci cunostinta cu persoana care te serveste, prezinti restul de meseni, faci putina conversatie, arunci o glumita sau doua, ceri sfatul, o lasi sa decida in privinta sosului de salata sau a vinului si la sfarsit lasi un mic extra. nu e mare arta pana la urma si-n plus stii ce bagi in gura.

  • 28

    Nu mi-a zis nimeni ca as fi zgarcit, dar am “prostul” obicei de a aprecia cumpatarea la femei. Asta denota in primul rand ca nu am fost “un baiat de bani gata”. Cu fufe de genul celor care se asteapta sa platesc eu tot atunci cand iesim undeva nu m-am mai intalnit de pe la 21 de ani. Si cand ieseam cu asemenea persoane aveam interese strict sexuale. Interesant este ca si ele reactionau corespunzator :) ).

  • 29

    @pcritique: Esti meserias rau! La ce restaurant servesti?! :) )

  • 30

    @p: Acum e si mai ieftin! Dom’shoarele consuma doar salate! si apa chiara! :) )

  • 31

    @bizzar!: servesc la restaurantul ala unde nevestele voastre vin intotdeauna singure ma bizare. m-ai facut sa rad cu “investitia” intr-o masa la restaurant. hai ca esti simplut.

  • 32

    Cine plateste ala reguleaza. :)

  • 33

    @pcritique: pai zi prietene daca tot educi tu oamenii cat si cum se lasa! zi une servesti e gratis :) ) fa si tu putina reclama te cunoste lumea iti lasa mai mult 50%, 60%! Cat vrei tu ! :) )

  • 34

    @costelus Regula ta ar putea fi folosita si in scoli!

    Cine plateste ala reguleaza.aaaa..fractiile desigur… Acuma m-am dat si eu seama cu scoala ce porcarie e.platesti profesoara dar regulezi fractiile :(

  • 35

    Vorbeam de meditatii si problemele serioase din invatamant hmmmm.scuze de off-topic da ma plictisesc.Si nu am nici masina lui taca-miu de 100 de mii de euro nici cash la mine sa scot vr-o piti.

  • 36

    După cum arată, studiul nu este britanic în general, ci mai degrabă scoţian prin abordare. Cu toate astea, conform unor statistici, cca 80% din statistici sunt false. De aceea mai bine apelăm la deducţia logică univocă (sau legea cauză-efect):

    Barbatul a descoperit ARMELE si a inventat VANATOAREA, Femeia a descoperit VANATOAREA si a inventat BLANURILE

    Barbatul a descoperit CULORILE si a inventat PICTURA, Femeia a descoperit PICTURA si a inventat MAKEUP-ul

    Barbatul a descoperit LUMEA si a inventat CONVERSATIA, Femeia a descoperit CONVERSATIA si a inventat BARFA

    Barbatul a descoperit JOCURILE si a inventat CARTILE DE JOC, Femeia a descoperit CARTILE DE JOC si a inventat DATUL IN CARTI

    Barbatul a descoperit AGRICULTURA si a inventat MANCAREA, Femeia a descoperit MANCAREA si a inventat DIETA

    Barbatul a descoperit PRIETENIA si a inventat DRAGOSTEA, Femeia a descoperit DRAGOSTEA si a inventat CASATORIA

    Barbatul a descoperit FEMEIA si a inventat SEXUL, Femeia a descoperit SEXUL si a inventat DURERILE DE CAP

    Barbatul a descoperit COMERTUL si a inventat BANII, Femeia a descoperit BANII………. si atunci s-a dus naibii totul !!!!!

  • 37

    @Habarnam: nice! :) )

  • 38

    @pcritique; Domnule,eu cand ma duc la restaurant nu sunt oaspete,sunt client.Nu am nevoie sa-mi recomanzi dumneata ce sa mananc si ce sa beau,ca nu sunt picat din luna si poate gusturile noastre nu se potrivesc.Si nici nu vin la restaurant sa fac glumite cu dumneata,ci vin cu un scop precis:sa servesc masa in conditii civilizate,sa port o discutie interesanta cu un prieten sau o femeie,sau sa tratez o afacere cu un partener.Treaba dumneatale este sa-mi onorezi comenzile,prompt si civilizat in functie de clas restaurantului respectiv.Pe urma putem vorbi ,cu bunavointa mea si de procente , bacsisuri etc.Sau poate vrei sa-ti achit inca odata nota nefiscalizat?

  • 39

    @sase sase: Lasa-l incet! e si el amarat! Ospatar de Ferentari!

  • 40

    @sase sase: “…ci vin cu un scop precis:sa servesc masa in conditii civilizate,sa port o discutie interesanta cu un prieten sau o femeie,sau sa tratez o afacere cu un partener.Treaba dumneatale este sa-mi onorezi comenzile,prompt si civilizat in functie de clas restaurantului respectiv…”

    mosule parca citezi dintr-un manual al armatei sau politiei. tu chiar te iei in serios, nu-i asa?

  • 41

    din ciclul “cercetatorii americani au descoperit ca”: cercetatorii americani au descoperit ca vaduvele traiesc mai mult decat sotii lor.

  • 42

    Pentru ca nu-mi place sa gatesc decat micul dejun, eu mananc numai la restaurant, ocazie cu care mai invit pe cate cineva pentru ca mananc singur doar atunci cand ma grabesc. Dar ca invitata mea sa se apuce sa faca tot felul de calcule, cat e nota, cati bani am eu in portofel, mi s-ar parea total nepoliticos.

  • 43

    @ptritique:Stimabile,oricum o dai la intors,cand intru in restaurantul in care servesti,obligatiile sunt ale matale,iar eu am numai obligatia de a-mi plati consumatia.Cu asemenea conceptii,daca as fi patronul tau nu te-as mai tine nici 24 de ore in serviciu.Ar trebui sa-ti vezi lungul nasuluisi sa faci glumite sau sa angajezi discutii cu colegii sau seful de sala.Dumneata nu realizezi ca intre matale si un client pe care il servesti este o diferenta majora de statut social.Oricum daca as sti unde lucrezi,acel restaurant nu m-ar avea de client.

  • 44

    @sase sase: cred că te exprimi greşit, “pcritique” e femeie/fată după modul de exprimare şi mai ales după modul în care caută să salveze aparenţele. Datorită lor s-a introdus conceptul de “socializare” cu ospătarul, moda la restaurante de bonton, fiţele de prezentare şi etc-uri. Da, te cred, eficienţa trebuie să bată fandoselile, dar cum la români nu te duci la restaurant ca să mănânci, ci ca să te vadă lumea, lucrurile au un alt scop decât cel prezentat de tine. Chit că societatea este anormală, tot matale eşti ăla neadaptatul ;)

  • 45

    masa prea copioasa ingrasa, cand e in aparenta zgarcit de fapt barbatul vrea ca femeia aia sa nu devina o balena….cui ii plac balenele? pina si femeile se tem ca o sa se ingrase , se apuca de cure cand ajung la 55, ca doar ele aveau 50, etc….acum vb mai serios, daca e zgarcit inseamna ca nu vrea mare lucru si femeie nu merita investitia, daca impresia femeii e ca e zgarcit poate e ea o pitipoanca fara bun simt care s-a apucat sa comande meniul cel mai scump ca doar domnul a invitat-o, sa plateasca….oricum femeile puternice nu accepta ca de fiecare data sa plateasca el (sunt reduceri la mall?)

  • 46

    people, ideea ca barbatul trebuie sa plateasca este invechita. in societatea moderna, femeia are drepturi egale cu barbatul, are job sau business. deci, de unde ideile astea de tara balcanica??? in ultimii 10 ani cred ca am platit exclusiv fifty-fifty cheltuielile.

    alt ce ghevara mea
    2010-08-28 11:36:02 | Raporteaza
  • 47

    @ ruxandra eu nu sunt de acord nici cu asta, sa plateasca cine invita. decat daca este vorba de intalniri de afaceri. nu vad cum sexul, statutul social, decizia de a ma invita in oras… a persoanei din fata mea poate schimba faptul simplu ca am mancat o salata sau am baut o bere pe care e treaba mea sa o platesc @ sase … nu am inteles ce e asa curios la targul tau :P sa pui ideea in practica si sa-mi spui ce iese sau stii deja? @ioana : cata perspicacitate :D pastreaza-ti energia si inteligenta pentru articolele pe care le scrii, nu te mai irosi in comentarii :P

  • 48

    @pcritique: Foarte elegant! Bravo! Mai rar gasesti, din pacate oameni ca tine!

  • 49

    @sase sase: nu inteleg cum ai dedus tu ca sunt ospatar din pledoaria mea pentru buna crestere si maniere la restaurant. la fel de ridicola mi se pare si pretentia ta ca ar exista “clase sociale” cu care singurul mod igienic de a relationa este cel contractual. singura expresie care-mi vine in minte este “nouveau riche”, daca tot ne dam cu parerea unii despre altii. nu ca tu ai fi neaparat dar cred ca asta este modelul pe care incerci sa-l emulezi. gasesc in favoarea ta faptul ca este model dominant in societatea romaneasca si ca, probabil, nu ti-ai putea imagina un weltanschauung postmodern. altfel este destul de trist. imi vine greu sa-ti explic pentru ca avem cadre mentale diferite si nici nu pari prea dotat intelectual. auzi tu, clase sociale! ma amaratule.

    @habarnam: n-ati nimerit-o nici unul: sase-sase ca-s ospatar, tu ca-s femeie. va place voua sa “trageti in gol”. fie si-asa. off-topic: vad ca ii tot dai cu critica modernitatii, cu masonii si evreii. sa stii ca nu-i semn bun. serios.

  • 50

    @psrictique:Nu m-am referit la clase sociale,ci la statut social care este cu totul altceva.Cred ca esti de acord ca in privinta statutului social sunt diferente intre oameni chiar daca se zice ca ne-em nascut egali.Desi nici cu asta nu sunt de acord.Una este sa te nasti intr-o maternitate moderna (exclus Giulesti)si alta este sa te nasti intr-un bordei.Problema claselor sociale poate ca te framanta pe dumneata.Poate ar fi cazul sa resuscitam putin si lupta de clasa,ca nu n-a ajuns 50 de ani.Asta nu inseamna ca pe parcursul vietii statutul social nu se poate modifica.Cineva cu mari posibilitati la un moment dat,datorita imbecilitatii poate ajunge cersetor,iar cel care s-a nascut din parinti cersetori,prin munca,educatie si perseverenta poate ajunge in varful piramidei sociale;la animale se spune in varful lantului trofic.(ex.Basescu!)

  • 51

    @pcritique:Si sa stii ca pot sa socializez daca este cazul si cu un om mai putin educat,si cu unul mai educat decat mine (nu este vorba de cei 7 ani de acasa).Asta nu inseamna ca trebuie sa fac neaparat pe snobul sau sa accept sa fiu fraierit cu buna stiinta.Cat despre cutumele mentionate de tine,le consider fite si ipocrizii.Sunt convins ca dupa o “socializare” cu ospatarul,numai asa ca sa te afli in treaba acesta isi va rade in barba si te va adauga pe lista lui de anonimi fraieriti.Asta daca nu iti va si scuipa in mancare inainte de a ti-o aduce.Asa pe post de condiment exotic!

  • 52

    @clara:Nu cunosc rezultatul,dar il banuiesc.Voi femeile mancati putin,beti si mai putin desi probabil va plac bauturile mai exotice si deci mai scumpe.Mie imi plac bauturile fine dar alcoolizate bine,deci scumpe,mancarurile sanatoase,bogate in calorii,preparate dupa retete consacrate si originale.Imi plac si vinurile ,mai ales cele rosii,asortate cu mancarea.In concluzie beau si manianc mult si scump desi nu sunt obez si nici macar supraponderal.Asta inseamna ca atunci cand vei plati tu vei iesi in paguba fata de cheltuielile mele cand imi va veni randul.Deci normal ar fi sa te invit eu,daca stiu cum sata situatia.

  • 53

    Mda, eu poate sunt exceptia de la regula. adica sunt zgarcita. n-o fi bine, dar asta sunt. nu-mi place sa arunc cu banii, mai ales cand nu-i am. Si cu atat mai putin imi place sa fiu datoare, fie ca e vorba de banca sau prieteni. Pana sa ma marit, plateam consumatia mea in aproape toate cazurile, exceptiile rare erau de obicei cand era ziua cuiva si o facea la restaurant, cand era nunta, botez, samd. Oricum, si in cazurile acelea imi achitam intr-un fel datoria. De ce sunt aproape innebunita sa nu datorez nimic nimanui? Pentru ca nu as vrea sa ma trezesc intr-un moment cu cineva care ma trage da maneca sa “platesc” datoria in vreun fel sau altul.

    Cat priveste chelnerii, e binenteles la latitudinea clientului cat si cum lasa. Eu las intotdeauna ceva, chiar si cand nu ma dau banii afara din casa si chiar daca sunt de obicei zgarcita, cum am spus mai sus, pentru ca stiu cum e sa fii prost platit de un smecher de patron si cum e sa alergi cate 14 ore pe zi, cateodata fara pauza. Da, si nu mi-e rusine sa o spun, chit ca snobii vor stramba din nas, m-am intretinut cativa ani asa. Clientii sunt de toate felurile, cu unii e o placere sa ai de-a face, asa am cunoscut multe persoane foarte placute. De fapt, asta era partea cea mai placuta din munca respectiva, nu bacsisurile in sine. Cu altii in schimb evitam orice contact. Cum ar fi de exemplu arabii (si cand spun asta, vorbesc in principal de clientele saudite pe care le aveam des). Desi dau bacsis bun, sunt oribile. Te umilesc groaznic, doar pentru ca ele au bani si tu nu. Daca macar si-ar fi castigat ele personal banii aia, nu as fi zis nimic.

  • 54

    @sase-sase: poate asa sunt chelnerii de prin Romania, nu stiu. Dar in afara de obicei chelnerii carora le lasi bacsis te tin minte si dezvolti o adevarata relatie de amicitie cu ei, care depaseste cadrul restaurantului. E o adevarata placere sa ma intalnesc cu clientii mei de acum cativa ani si sa vad ca ma tin minte. Dupa cum sper ca e o placere si pentru ei sa vada ca ii tin minte, desi aveam poate sute de clienti pe zi. Si apropo, nivelul de educatie nu are nimic de a face cu banii pe care unii ii flutura cu ostentatie.

  • 55

    @val_one: super; mi-a placut si m-a facut sa rad; bravo;

  • 56

    @morringain:Cand m-am referit la nivelul de educatie,am vrut sa spun ca nu conteaza educatia intelectuala cat conteaza ce am pus in paranteza.Cat priveste bacsisul lasat ospatarului,sa stii ca si eu las,dar imi sare mustarul cand vad ca se vor impuse niste cutume…procentuale.Si eu am intalnit ospatari civilizati si draguti cu care mi-a facut placere sa ma reintalnesc,atat pe strada cat si in restaurant in relatia client-ospatar sau de aceasi parte a drumului(nu vreau sa spun baricada ca nu suntem in lupta),in calitate de clienti.Stiu ca munca de ospatar este grea.Un cunoscut a calculat ca in timpul unui schimb un ospatar constiincios parcurge itre 25 si 30 de km.Si in timpul asta trebuie sa fie si dragut.Ce sa-i faci,asta-i meseria.Dar de aici pana la a stabiliniste procente obligatorii ,pe care daca nu le respecti esti neam prost,e cale lunga.

  • 57

    @sase-sase: am spus mai sus ca e alegerea fiecaruia cat si cum lasa, de obicei. Nu alearga nici un chelner dupa tine daca nu ii lasi fix 10 la suta. Ma cam zgarie insa sa aud ca unii chiar mai cred in diferente in status social si se comporta ca atare (vezi exemplul meu cu clientele saudite). Poate nu te-ai exprimat bine si eu te-am inclus gresit in categoria lor. Oricum, in vest procentele aduse in discutie de pcritique se impun pentru ca ospatarul e foarte putin platit (sau chiar deloc) de patronul restaurantului. Singurul lui venit e bacsisul. La mine patronul era chiar smecher. Fenta legea cerandu-le clientilor sa plateasca zece la suta gratuitate. Cu suma asta platea salariul angajatilor. Clientii care nu cunosteau schema isi inchipuiau ca lasa bacsis, cand de fapt iti plateau salariul. Salariu care era de obicei aproape de minimul pe economie. Norocul meu si al colegilor mei era ca unii clienti stiau asta si ori puneau in plus, ori nu plateau gratuitatea, lasandu-ti bani in mana mai pe furis sa nu vada managerul.

  • 58

    @morringain:Ai dreptate cu araboaicele.In general prin educatia si cultura lor islamicii ne considera pe crestini si pe cei de alta religie un fel de gunoaie.Dar ce sa-i faci suntem multiculturali si ii toleram pe toti.Chiar si pe cei care nu-i placem sau nu ne plac.Vezi si la noi ,tiganii nu ne plac la toti,dar ii toleram.Ei ne plac pe noi,pt.ca daca nu am fi ,nu ar avea pe cine fura si fraierii.

  • 59

    @sase-sase: cred ca nu m-ai inteles bine. Araboaicele respective se purtau asa indiferent cine le-ar fi servit. Majoritatea celor care lucreaza pe aici prin restaurante sunt musulmani de fapt. E pur si simplu vorba de aroganta celui care are bani in fata celui care nu-i are si “depinde” de cel bogat. Ca sunt multi musulmani care ii desconsidera pe ne-musulmani, asta e alta mancare de peste.

  • 60

    Ruxandra. Iar dai in noi ! Ei bine…. eu, keanu cu trecere le femei, am fost de multe ori rasfatat pe banii lor. Daca n-ar fi facut-o, crezi ca eu le-as fi facut zgarcite ?

    Hai pe aici sa vezi cate cupluri isi impart nota de plata ! Sau si mai bine… hai sa vezi dupa ce mananci la parintii ei, cum te intreaba de fata cu maica-sa: si iubi …. acum cat primeste mutti ?”

    Nu ma intelege gresit ! Cu exceptia mai sus mentionata (in care insistenta de a plati eu mi s-ar fi parut inoprtuna) n-am acceptat ca ea sa plateasca vreodata ! Dar asta nu inseamna cu exista o regula stricta pe care daca nu o respecti devii pe cale de consecinta ingrat.

    Si iarasi nu ma intelege gresit ! De fiecare data cand invit pe cineva imi iau triplul necesarului la mine…. ca nu se stie daca povestea poate sau nu sa se prelungeasca si dupa masa. Si chiar daca nu, oricum nu vreau sa ma simt ingradit in vreun fel. De unde ai scos-o tu ca barbatii suspina la fiecare inghititura a voastra ?

    Zi-se rich guy catre RP…. hai ca-i elementar !

  • 61

    V-aţi lămurit cu studiul ăla? Era făcut de un cercetător scoţian, nu? ..eu cred că da, uite de ce:

    Un scotian si nevasta-sa intra intr-un restaurant si comanda doua portii de mancare. La un moment dat, chelnerul vazand ca doar scotianul manca iar sotia statea si se uita la el, se apropie.

    Chelnerul: – Doamna, dummneavoastra de ce nu mancati? Nu va place mancarea?

    Nevasta: – Ba da! Imi place! Dar astept sa termine sotul meu de mancat, sa-mi imprumute proteza …

    [...]

    - Iubitule, imi faci cadou, de ziua mea, o pereche de cercei de aur?

    - Da, iubita mea, dar la anul!

    - Si anul acesta?

    - Anul acesta te duc sa-ti gaureasca urechile! raspunse tanarul scotian indragostit.

    [...]

    Intrebare: – Ce face cadou, un scotian indragostit, prietenei sale?…….Raspuns: – Un ruj de buze, pentru ca si-l poate lua inapoi, cu timpul…

    [...]

    Un scotian se uita, descumpanit, la sotia sa. Scotianul: – Draga, cand nu privesti la nimic, scoate-ti ochelarii, ca sa nu-i uzezi!

    [...]…şi ultimul, edificator:

    Sotia unui scotian, o femeie de o zgarcenie rara, se pomeneste cu sotul ei venind acasa, in fuga, fericit.

    Sotul: – Marry, am castigat la loterie 5000 de lire!

    [Femeia se intuneca deodata la fata.]

    Sotia: – Da? Si cat a costat biletul !?

    …aşa că lăsaţi fentele balcanice, highlanderii rullz :D

  • 62

    Eu sunt unul din zgârciții ăia, deși mie îmi place să mă consider econom :-)

  • 63

    “Sigur că e jenant să ieşi cu un bărbat te invită în oraş dar care se chirceşte îngrozit când aude că te tentează o salată, o friptură ŞI desert, în timp ce el citeşte meniul de trei ori pentru a se asigura c-a ales cel mai ieftin fel de mâncare! E total neatrăgător, da, să vezi cum ţi se numără îmbucăturile şi valoarea fiecărei felii de roşie pe care o bagi în gură, şi e chiar penibil să vezi cum domnul “Îmi mănânc de sub unghii” lasă un bacşiş de trei procente ospătarului care a fost mai mult decât amabil, justificând cu “dă-i dracu’, oricum fură!” Poate el să fie oricât de simpatic, draguţ sau mai ştiu eu cum: zgârcenia etalată în felul ăsta intră la categoria “moartea pasiunii”!” …. pandoras.realit../ Tare , tare de tot ….ce chestii inteligente si pline de substanta pot scrie femeile aici, pe Pandora’s …se pare ca ati avut ceva experiente negative in ultimul timp , “ladies” , vine iarna din nou … Chiar toate sunteti la fel ? Ce chestie , ce surpriza ! valone, misto de tot bancul ! Se pare ca clonarea a ajuns si pe Pandora’s , sunt articole de nivel si subiect identic , pe postari diferite , dar la intervale de timp diferite, cand probabil machiajul cade si ramane ceea ce e natural … Nici nu ma mira ca au fost cateva comentarii la acest articol de la cea mai superflua si fantezista si incoerenta postaca a acestui blog la acest articol. Ruxandra , cu toata dusmania ce mi-o porti, te compatimesc sincer . Valoarea ta – si a oricarui postac de aici – este direct proportionala cu valoarea comentariilor la articol. Apropos, ti-ai pus parasuta ? Esti in cadere libera …si nu din cauza numarului postarilor ci din cauza calitatii articolelor tale , care erau stralucite intr-un timp . Daca esti indragostita, ai circumstante atenuante…Creierasul iese din ecuatie , ramane ..aia , stii tu … Semnat: cel ce ia felia mai groasa de parizer . Am trait s-o vad si p-asta (mai mult ca sigur o sa ma cenzurezi , nu ai tarie de caracter ). Ipocrizia este ca zapada sub un jet de pisat , se topeste rapid si lasa sa se vada ce este sub ea : ceva maro , pamant – cateodata – dar pamantul nu miroase atat de urat .

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-09-01 03:50:27 | Raporteaza
  • 64

    @Madalina: Bine zis draga,dar multi citesc,putini inteleg.Eu unul consider ca nu trebuie nici zgarcit sa fii,dar nici mana larga,ci sa ehilibrezi o balanta anume;bineinteles,daca persoana respectiva se intinde la cingo si nesimtirea numai are limite,ciao pa.Daca ceea ce am scris e un adevar spus pe jumatate,asta e,fiecare intelege ce vrea.

  • 65

    De la un barbat zgarcit, care mananca numai parizer gros, pentru fetele suparate pe chestia asta : trilulilu.ro/Sa../

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-09-01 15:27:54 | Raporteaza
  • 66

    @Gramofon cu Microfon: Mai era poanta aia, cu scoţianul care a găsit pe jos un bănuţ de cupru, şi de bucurie l-a frecat în palme atât de mult că a inventat sârma de cupru…

    …acuma deh, adevărul istoric (zic arheologii) e că s-ar fi referit la un evreu, da’ apoi zice lumea că-s antisemit :D

  • 67

    Hey… Hai sa le luam banii…. rnrnFii atent ce am gasit pe net… O idee super tare! Este atat de simpla si de buna incat nu imi explic cum de nu a fost pusa in aplicare pana acum. Pe bune, nu glumesc. Profita de ea si de faptul ca poti fi printre primii (oricum sistemul pornind din Romania toata lumea va fi avantajata). rnIn mare, lucrurile stau cam asa : rnNe inscriem intr-o asociatie de potentiali consumatori (totul este absolut gratuit, intri cand vrei, iesi cand vrei). rnAdministratorul sistemului negociaza cu furnizorii on line conditii speciale pentru noi (membrii sistemului) – in special reduceri de pret,sau bonusuri. rnCand ai nevoie sa cumperi ceva pe net(viitorul cumparaturilor vor fi pe net,eu cumpar produse AMWAY) verifici daca cel mai bun pret ti-l ofera furnizorii cu care sistemul are incheiate contracte (se verifica f. simplu prin sectiunea „magazine on line” de pe win-4-all.com../). Daca vei cumpara de acolo primesti un discount special si mai primesti si puncte intr-un sistem M.L.M. (de fapt aici este partea tare – poti castiga o multime de bani !!!). rnStiu ca pe buna dreptate ai retineri fata de astfel de sisteme in general, dar crede-ma… este altceva. Chiar merge! Convinge-te singur intrand pe win-4-all.com../ (by the way, pana si numele domeniului este foarte inspirat si in concordanta cu realitatea – castiga toata lumea). rnrnEu m-am inscris si am inceput deja sa-mi construiesc o retea de membri. rnInscrie-te si tu ACUM si incepe imediat dezvoltarea retelei tale de membri!!! Toate cunostintele tale care nu primesc astazi o invitatie de la tine, maine o vor primi de la altcineva! Contacteaza-ma pe navigatorul.pensionar@yahoo.com ,nu ezita nu ai ce pierde…

    alt Navigatorul Pensionar
    2010-09-02 07:35:27 | Raporteaza
  • 68

    As zice ca o femeie care comanda ceva interesant fara sa sara calul ajuta fenomenal. In felul asta are sanse de mai multe iesiri si mai colorate in loc de una si groasa. Mai ales pentru ca cinatul in public e pentru evadari din rutina zilelor: pentru o atmosfera diferita sau experimente culinare. De exemplu, am vazut ca iesitul la restaurante unde mincam chestii pe care nu le putem gãti acasa (japonez, thailandez, vietnamez, mexican, etc) produce cele mai memorabile momente. Un restaurant japonez, produce o supa care te satura oricum, tre sa fii sarit sa vrei mai mult dar are tot atit spatiu inauntru ca un autobuz… Dar am avut si locuri de care imi aduc aminte foarte bine pentru atmosfera dar nu imi aduc aminte ce am mincat. De exemplu, un restaurant care se cheama The Spaghetti Factory unde puteam minca in cele mai neasteptate obiecte. Este o fosta hala de fabrica in care in loc de mese si scaune sunt chestii aduse din cele mai neasteptate locuri: un carusel de prin 1930 in care erau asezate mese alternativ cu caiuti, un tramvai fara geamuri de pe vremea cind se tractau cu caii sau – cel mai socant – un lift cusca de prin 1910 ornat cu tot soiul de filigrane de otel forjat. Mincatul la lanturi comerciale si cu reclama la TV rezulta in cea mai lesinata experienta. Cartile de calatorie LonelyPlanet au de obicei o lista foarte buna pentru fiecare oras, cu recomandari interesante si foarte putine rateuri. TripAvisor.com e de asemenea bun dar mai putin consistent. Plus ca categorizarea lor in sectiuni pt buget, mediu si mofturos e perfecta pentru barbatii care se tem de nota de plata.

  • 69

    @ruxandra Predescu:eu cred ca nu exista barbati zgarciti, eventual prudenti si nu exista femei cheltuitoare,ci even tual ignorante.Daca ai o simpla intalnire pentru o aventu ra probabil ca in functie de frumusetea,inteligenta si sarmul femeii barbatul trebuie sa “doneze”cu drag si inte res o suma consistenta.Daca e vorba de o relatie de lunga durata ,dat fiind ca se cunosc de ceva mai multa vreme, barbatul face donatii usor mai prudente ,iar daca femeia intalnirii lui e sotia ,el nu e deloc donator, ci e indragostit de prudenta sotiei sale iubite care ii aduce aminte ca au un buget comun.Eu cred ca aventurile sunt cele mai costisitoare pentru un barbat destept,relatiie extraconjugale cele mai chinuitoare pentru un barbat moral, insa relatia cu sotia sa pe care o iubeste e o adevarata aventura a cunoasterii de sine.

  • 70

    Really informative article.Thanks Again. Great. bvlgari jewelry yellow cheap b-accessoires.r../

  • 71

    мим попросили поменять 1 комп … пшеки***чие bvlgari snake watch diamond price bjewelry.ru/en/../

  • 72

    I love working biceps since I finally started seeing improvement the last year. That’s motivating! Awesome that you played hookey- we need more of those days. bvlgari serpenti watch women faux beauty-jewelry.../

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala
M’am născut în Zodia Peştilor, una dualistă – motiv suficient pentru a justifica existenţa personală în dublu exemplar, nepatologic: comunicator şi cronicar în acelaşi timp.
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alegeri alex mazilu articol Artă bani barbati blog București campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie critica dragoste educatie familie Fashion femei femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu iubire Job lansare libertate literatura mare Mirela Retegan moarte Moldova munca muzică oameni o fraza online o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat politică post poveste poze psd publicitate razboi reclama revista România sanatate scandal soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta violenta

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!