![]() | Femei care aduc deservicii femeilor sau cum să le demonstrezi bărbaţilor că femeile sunt proastevezi toate articolele de Laura Laurentiu24 mar 2010 la 17:32 90 comentarii 1887 vizualizari. |
Am văzut la viaţa mea o groază de comunicate de presă, dar unul mai stupid şi mai jenant decât următorul nu mi-a fost dat să văd. Priviţi şi vă minunaţi:
COMUNICAT DE PRESĂ
23.03.2010
Membrele fundatiei Women Solidarity au vizionat ieri capodopera lui James Cameron, filmul „Avatar”.
Luni, 22 martie 2010, fundatia Women Solidarity si-a rasplatit membrele cu o seara la film. Nu orice film, insa, ci multiplul nominalizat la Oscar si castigatorul a trei astfel de statuete pentru Cea Mai Buna Regie, Cea Mai Buna Realizare Cinematografica si Cele Mai Bune Efecte Vizuale, filmul „Avatar”. Pe langa numeroasele premii si nominalizari, pelicula 3D a lui Cameron a primit aprecierea publicului larg, mai ales datorita impactului social, psihologic si ecologic pe care l-a avut asupra sa.
Femeile din fundatie considera ca „Avatar” este un film ce trebuie vazut, nu numai datorita lumii extraordinare create de Cameron, a efectelor vizuale absolut incantatoare si a experientei tridimensionale spectaculoase, cat mai ales pentru mesajul transmis. Lupta dintre latura distrugatoare si cea protectoare fata de Natura-Mama, atat de vizibila in societatea de azi, este redata dintr-o perspectiva neasteptata, in care publicul se trezeste tinand partea bastinasilor Na’vi, intorcand parca spatele rautatii si insensibilitatii umane, atat de distrugatoare in lacomia sa.
„Este un film ce va schimba lumea” a spus Nicoleta Postolache, presedintele fundatiei Women Solidarity, adaugand ca „experienta vizonarii acestui film nu ar trebui ratata”.
***
Doamnelor de la Women Solidarity,
Ne bucurăm că, în sfârşit, aţi avut ocazia să vizionaţi filmul “Avatar” şi că această experienţă absolut minunată v-a provocat emoţii atât de puternice. Dar, pentru numele lui Dumnezeu, în elanul dumneavoastră comunicaţional nu vă faceţi şi nu ne faceţi de râs!! Nu daţi apă la moară celor care spun că femeile sunt proaste! Pentru că, după ce citim un astfel de comunicat, oricât am încerca, nu mai avem cum să le dovedim că se înşală.
Vă sfătuim ca, pe viitor, să evitaţi să aduceţi la cunoştinţa publică acţiunile cinefile ale fundaţiei, pentru că acesta NU este un subiect de presă. Dar dacă totuşi simţiţi nevoia să împărtăşiţi post-coitum emoţiile şi informaţiile dobândite, documentaţi-vă înainte de a le scrie. Dacă aţi fi făcut-o şi de această dată, aţi fi avut surpriza să constataţi că Oscarul pentru regie a fost câştigat anul acesta nu de “Avatar”, ci de filmul “The Hurt Locker”, regizat de o femeie, pe numele ei Kathryn Bigelow. Aţi fi avut astfel şansa să vă arătaţi solidaritatea de gen şi altfel, nu doar prin numele fundaţiei pe care cu onor o prezidează Nicoleta Postolache, actualmente soţia europarlamentarului Rareş Niculescu.
Cu părere de rău că ne-a fost ruşine pentru voi, vă dorim la cât mai multe filme bune şi emoţii discrete.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe TwitterEtichete: Avatar, capodoperă, proaste, women solidarity


Cristina Corpaci 18 feb la 19:34 |
N-am planuri să mă apuc de vândut, abia aştept să cumpăr. Plata o fac, nu cu bani, ci cu [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 18 feb la 09:11 |
Acesta e un post neserios, de sâmbătă aşa, de sâmbătă frumoasă zic eu şi vă doresc şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 14 feb la 12:44 |
Parazăpezii sunt o soluţie depăşită...dacă folosim tot ce foloseam până în '89...între [ citeste mai departe ]
Astro Vesta (Maria Onea) 13 feb la 23:18 |
La începutul anului 2006, mi s-a cerut să fac horoscopul lui Traian Băsescu de către un [ citeste mai departe ]
Ana Barton 13 feb la 17:20 |
Văd prin geam că s-a spart sita. Abia acum înţeleg ce înseamnă cu nemiluita. Poate tu [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 11 feb la 20:14 |
Mamaia mea mi-a spus odată să nu regret ce-am făcut ci ce n-am făcut în viață. Nu m-am luat [ citeste mai departe ]
| | blackhole 09 feb la 17:32 |
In caz ca vreti sa va raspundeti la aceasta intrebare extrem de importanta, trebuie sa va raspundeti [ citeste mai departe ]
| | andreea 09 feb la 17:29 |
Se întîmpla ceva cu ea. De cînd era mititică, observase că atunci cînd îşi spunea "acum [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 08 feb la 17:55 |
Ieri seară la 20:00 am ieșit la teatru, la Green, pe Victoriei. Cei care au mai fost pe acolo [ citeste mai departe ]
Ana Barton 08 feb la 11:00 |
Apa care arde. Asta înseamnă. Nu fiartă, nu fierbinte, nu clocotită. Şi, bun înţeles, nu [ citeste mai departe ]
Astro Vesta (Maria Onea) 07 feb la 01:58 |
Prima femeie de pe Pământ, potrivit mitologiei greceşti, a fost Pandora, cea pe [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 05 feb la 19:03 |
Cu foarte puţin timp în urmă preşedintele spunea în discursul său: În [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 03 feb la 13:04 |
Nu, n-aș fi vrut să-l cunosc pe Cătălin. Cel puțin nu așa. Dar ce? Parcă în viață ai totul [ citeste mai departe ]
Ana Barton 01 feb la 16:00 |
Poa' să pară cum o părea. Să râză lumea cât o vrea. Eu tot joc şotron. Nu mă pot abţine [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 01 feb la 00:41 |
Poate vă mai amintiți de programul ”Școala altfel”, propus de ministrul Funeriu la finele [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 29 ian la 17:42 |
Desigur, România a mai făcut un pas mic şi servil în faţa corporaţiilor și marilor puteri şi [ citeste mai departe ]
Alex Mazilu 27 ian la 22:37 |
De prea multe ori am auzit astăzi ”România paralizată de ninsori” sau lucruri de genul ăsta. [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 27 ian la 21:35 |
Am descoperit de curând o prăjitură nouă. Camelia. Primul strat e rupt parcă din amandină, [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
Discursul proaspăt al șefului statului a fost unul fără substanță, incluzând doar [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
În contextul protestelor, care continuă, reprezentanții puterii au decis că o încercare, de a [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 25 ian la 20:44 |
Am înțeles din discursul președintelui că de fapt una dintre problemele cele mai grave în acest [ citeste mai departe ]
Ana Barton 25 ian la 19:18 |
Ştii, nici mie nu mi-e tocmai moale să-mi iau întrebările la întrebări. Dar poate că e [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 24 ian la 19:51 |
Asta spunea creatorul statuii domnitorului, sculptorul Marcel Voinea, la sfârșitul comemorării de [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 21 ian la 13:37 |
Între două demonstrații, pentru destindere, vă recomand memoriile crocodilului [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 21 ian la 02:59 |
Puterea... ploii a fost de partea puterii. Da, vremea și vremurile ”indecise” din oraș în [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici azi la 17:16 |
Revoluție - adică. Măcar pentru că brusc reprezentanții puterii sunt mult mai deschiși unui [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu azi la 16:05 |
Protestele românilor împotriva actualei conduceri, determinate, aparent doar, de recenta demisie a [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat azi la 14:31 |
Nu fac parte din tagma celor care se pricep la relații, nu dau sfaturi prietenilor căsătoriți [ citeste mai departe ]
Ana Barton azi la 13:50 |
Hai, că are dreptate femeia asta: ţara arde, iar babele se piaptănă. Da, da' se piaptănă scurt, [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 ian la 18:47 |
Am primit comunicatul acesta:
Peluza Sud Dinamo, grupul de suporteri ai echipei [ citeste mai departe ]
| 1Seva,Tu ştii că mie nu-mi plac conflictele deloc. De-aia am încercat să aplanez. :)... | ||
| 2Ana,el lovește fățiș iar eu nu sunt cea care iubesc lovirile frontale,ba din contră mă stimulează/mă fac să intru în defensivă,doar mă știi scorpion...eu nu te cert Ana,fă-te cumva că nu vezi ce altercații... | ||
| 3Ana,comentariul la#391 eu scriu:când am dat în bobi mi s-a arătat un bebeluș(adresat lui edle)apoi porcul de cosa nostra imediat la com#392 el scrie:MIE MI SE ARATĂ de dimineață c-o să-i dau muie... | ||
| 4Seva,Nu oblojesc pe nimeni pentru că nimeni nu are nevoie aici de oblojirile mele. Am încercat doar să deviez un eventual conflict, iar tu mă cerţi. :(... | ||
| 5Ana,Cosa Nostra La #392 a folosit expresia mea de la imediatul com.de la #391 când eu am scris:când am dat în bobi mi s-a artătat...cosa scrie la#392”mie mi se arată ,azi dimineață c-o să dau muie... | ||
| 6CLARIFICAREcomentariul meu de la#395 a fost adresat lui Cosa Nostra ca răspuns la #392(așa să nu se subînțeleagă)... | ||
| 7Seva,Nu cred că se referea la tine. Mă gândesc că l-o fi enervat careva.... | ||
| 8mă prostule ca să-ți îndeplinești/satisfaci dorința trebuie să te deplasezi până-n America ;) ai tu bani de așa ceva ? așa că du-te-n fundul curții,la hazna și slobozește-te...și ștergete cu frunze de... | ||
| 9Se spune larisică. Ori suntem club de lingvistică aplicată, ori... :lol:Şi nu mai fi şi tu aşa disponibil, că se face coadă pe autostradă. ;)... | ||
| 10și cum sunt numai femei la petrecere,se înțege de la sine,că fiecare femeie se înțolește cu ce are mai scump/fashion,cu bijuteriile cele mai scumpe...de fapt a ieșit un sondaj,spunând că femeile nu se... | ||
| 11Mie mi se arătă azi de dimineaţă c-o să-i dau muie unei proaste!... | ||
| 12@edle...vezi tu,vorba Norei„pișicheră” cum sunt,când am dat în bobi mi s-a arătat un bebeluș pe drumul Pandorei... :D@Nora # că o mică continuare la#368 la vorbele tale”cadoul are un rol esențial...despre... | ||
| Ana Barton 4875 citiri |
| Dora Constantinovici 4476 citiri |
| Astro Vesta (Maria Onea) 2551 citiri |
| Florentina Mușat 1984 citiri |
| Doria Niculescu 941 citiri |
| | andreea 772 citiri |
| Maria Moiş 753 citiri |
| Cristina Corpaci 506 citiri |
| | blackhole 359 citiri |
| Ruxandra Predescu 258 citiri |
| Dora Constantinovici 2 postari |
| Ana Barton o postare |
| Astro Vesta (Maria Onea) o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Dora Constantinovici 24452 citiri |
| Florentina Mușat 15738 citiri |
| Ana Barton 15735 citiri |
| Maria Moiş 10677 citiri |
| Doria Niculescu 4243 citiri |
| Astro Vesta (Maria Onea) 3565 citiri |
| | andreea 2363 citiri |
| Alex Mazilu 1601 citiri |
| | Crina Soroiu 1410 citiri |
| Ruxandra Predescu 1291 citiri |
| Dora Constantinovici 8 postari |
| Ana Barton 5 postari |
| Florentina Mușat 4 postari |
| | Crina Soroiu 3 postari |
| Maria Moiş 3 postari |
| Astro Vesta (Maria Onea) 2 postari |
| Alex Mazilu o postare |
| | andreea o postare |
| | blackhole o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Hai sa criticam alte femei, spunand ca “ele e proaste si noi dastepte maicaaa”. Si daca io o arat cu destu’ p’aia ca’i fraera, barbatii o sa zica ca io’s dasteapta foc. Mama ce dastapta’s io.
Puteai sa te abtii de la acest articol asa cum doamnele cu pricina puteau sa se abtina de la comunicatul de presa. Singura deosebire e ca ele nu au simtit nevoia sa fie si malitioase.
2010-03-24 17:47:21 | Raporteaza
pe scurt … un comunicat despre nimic. nici macar nu are importanta ca e scris de niste cucoane sau ca e plin de enormitati. din pacate, stilul si maniera sunt epidemice.
2010-03-24 17:54:15 | Raporteaza
nu-mi vine sa cred!!!! as rade daca nu mi s-ar face jena de jena lor…
2010-03-24 17:55:06 | Raporteaza
Problema e asa:
Daca un barbat face o prostie, o face pentru ca e prost. Daca o femeie face o prostie, e pentru ca femeile sunt proate.
1. Incetati sa va mai identificati cu toate femeile de pe glob sau din blogosfera (in special cu cele care fac vreo prostie – aparent nimeni nu se identifica cu Margaret Thatcher, Kathryn Bigelow, si alte nume care inseamna ceva).
2. Incetati sa mai propagati aceste stereotipuri. (pe principiul bine cunoscut: “daca n-ai nimic bun de spus, mai bine taci” – principiu bun de aplicat si la primul meu comment
)
2010-03-24 18:04:40 | Raporteaza
@MQ: mă aşteptam la o astfel de reacţie. şi probabil că m-aş fi abţinut de la a scrie dacă era prima oară când mă izbeam de aşa ceva. dar nu e. aşa că, hai să lăsăm ipocrizia deoparte şi să nu fim înţelegători când nu e cazul. iar dacă asta înseamnă că eu am făcut pe deşteapta, să fie primit. sper ca ele să vadă şi să se gândească de trei ori înainte de a mai trimite astfel de comunicate.
2010-03-24 18:07:20 | Raporteaza
@adnana: ba eu zic că are importanţă. pentru că nu e scris de o tanti oarecare, ci e trimis sub sigla unei organizaţii, în speţă Women Solidarity. or asta impune o anumită coerenţă şi inteligenţă a mesajului. dacă tot vor ca femeile să fie luate în serios atunci să se prezinte onorabil în faţa naţiei.
2010-03-24 18:11:12 | Raporteaza
@Dora Constantinovici: ba să crezi. da’ bănuiesc că ai mai văzut de-astea, doar ai lucrat în presă
2010-03-24 18:12:27 | Raporteaza
@MQ: nu e o femeie. după cum vezi în comunicat, e trimis în numele mai multor femei. tocmai despre asta e vorba.
2010-03-24 18:14:37 | Raporteaza
@Laura Laurentiu: Reactia mea a fost prea puternica. Dupa cum am incercat sa ma corectez in cel de-al doilea comment – m-au deranjat mai mult generalizarile (“femeile sunt proaste”, “ne fac deservicii”, “ne-a fost rusine pentru voi”) decat critica in sine.
Critica este bine-meritata, dar in acelasi timp articolul tau nu face bine nimanui. Crezi ca ele vor scrie mai bine? Crezi ca cineva va citi articolul tau si va spune “uite, sunt si femei destepte”? Nu, pentru ca e… catfight!!!
2010-03-24 18:20:19 | Raporteaza
2010-03-24 18:20:35 | Raporteaza
@MQ: păi, generalizările vin automat în mintea oricui citeşte aşa ceva. primul lucru pe care îl zici e “proaste-s ăstea, Doamne”. ăstea = femeile. că pe urmă stai, gândeşti şi separi lucrurile, da, e posibil. dar tot rămâi cu impresia că pe femei, în general, nu le duce prea mult capul.
şi careva de acolo tot citeşte. doar îs femei, iar ăsta e un blog de femei.
şi nu trebuie să spună că eu sunt deşteaptă, nu ăsta e scopul, ci să înveţe să trimită comunicate. de-abia pe urmă pot avea pretenţia să fie băgate în seamă atunci când luptă pt o cauză.
2010-03-24 18:31:20 | Raporteaza
@makedon: ooooh, daaa, de râs am râs. şi nu numai eu. toate redacţiile din Cluj care l-au primit. din păcate…
o seară frumoasă şi ţie. uite, cado:
youtube.com/wat../
2010-03-24 18:34:43 | Raporteaza
Pai si mie mi-a placut Avatar. E rau?
2010-03-24 19:51:21 | Raporteaza
@Dora Constantinovici: cred ca nu stiti ce vorbiti.Barbatii sunt fani Avatar.Deci nu o sa considere niciodata proasta o femeie care are aceleasi gusturi cu ei.Dar pe voi s-ar putea sa va considere,ca prea va dati destepte.
2010-03-24 19:53:48 | Raporteaza
@Mihaela: nu e rău deloc. nu e rău nici că le-a plăcut lor. rău e că trimit astfel de comunicate.
2010-03-24 20:00:29 | Raporteaza
cand am vazut ca e scris de women solidarity nici nu am citit restul
))
2010-03-24 20:09:58 | Raporteaza
@offside: nu te condamn
2010-03-24 20:12:43 | Raporteaza
o femia numita laura laurentiu critica femeile. Este mai simplu sa critici decat sa educi.Se pare ca dansa nu isi exprima emotia precoitum nici postcoitum doar generalizeaza. Dansa urmareste doar filme de osacr uitand ca gusturile nu se dicuta eu spun ca “lost in translation” osacr castigat de o femeie, fiica a unui celebru regizor, este o tampenie. Niste femei fac comentarii , cum poate fiecare dar dansa in competenta si bunukl gust le critica. Exita in nomenclator o profesie? – critic de bun gust?- as dori sa obtine si eu aceasta competenta?-poate ma sfatuieste femeia laura laurentiu, o competenta pentru prostie?As dori sa ii spun- ” Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia”
2010-03-24 21:29:27 | Raporteaza
@carmen leya buburuz: draga mea, în capul tău e vraişte. dacă aş avea sentimente de risipit, mi-ar fi milă de tine. dar aşa doar constat că unele femei sunt cauze pierdute. numai bine.
2010-03-24 21:50:16 | Raporteaza
@carmen leya buburuz Poate invatati sa scrieti mai corect… din cauza nervilor ati mincat o gramada de litere. @laura laurentiu E normal ca toata lumea admiratoare de Avatar sa sara in sus. E ca si cum i-ati fi facut prosti pe toti. Ceea ce nu e departe de adevar. Si ca i-ati facut si ca sint.
2010-03-24 21:54:28 | Raporteaza
Laura, simplul fapt ca dai atentie unui asltfel de “comunicat” si il comentezi, te plaseaza la acel nivel. Sorry.
2010-03-24 21:54:29 | Raporteaza
@andreea: hai, măi, că nu e vorba de Avatar. şi mie mi-a plăcut, nu cât să devin fan, dar e un film spectaculos dpdv al efectelor speciale. dar NU despre el e vorba, Doamne iartă-mă. putea fi “Zbor deasupra unui cuib de cuci” şi aveam aceeaşi problemă. hai că explic de ce e o tâmpenie comunicatul ăsta, dacă pare aşa greu de înţeles.
1. nu se dau comunicate de presă despre faptul că o asociaţie, indiferent cine e aia, a fost la un film. nu interesează pe nimeni, niciun ziar din lume nu îţi va publica asta şi nicio şcoală de PR nu cred că te învaţă să trimiţi astfel de chestii. iar aici las deoparte faptul că femeile în cauză nici măcar nu s-au dus la avanpremieră, să spui că au ieşit pe piaţă cu cine ştie ce noutate, ci la spartul târgului, când Avatar era consumat media demult. care e ştirea?
2. textul comunicatului conţine informaţii greşite şi e absolut penibil scris.
3. cu ce contribuie mersul lor la film la “implicarea proactivă în abordarea problematicii feminine din România” şi la “apărarea drepturilor femeilor”, scopurile declarate ale fundaţiei în cauză? repet, care e ştirea? de ce trimiţi un astfel de comunicat?
2010-03-24 22:21:24 | Raporteaza
@Exe: ei, dacă tu eşti adeptul ascunsului gunoiului sub preş, eu nu sunt.
2010-03-24 22:33:00 | Raporteaza
@carmen leya buburuz:
bravo!
@MQ: bravo!
@Laura Laurentiu:
1)duduie, comentariul tau e mai jalnic decat comunicatul de presa!
2) se pare ca nu prea inghiti criticile altora!
3) si DA..este un subiect de presa! modul in care s-a realizat actiunea lor este altceva!
pe langa teoria generala a dreptului iti mai recomand si o carte de PR….
4) modul tau de a generaliza si de a incurca borcanele..e debordant
referitor la articolul cu arestul:
1)o persoana simpla?…pai atunci nu mai scrie ca esti un fost jurnalist!
2)a te documenta nu e obligatoriu..
a pune intrebari..e foarte bine!
dar modul de a pune intrebari..spune multe despre persoana respectiva!
apoi, inainte de a pune intrebari ai expus niste lucruri.
3) nu ai nici un fel de toleranta pt oamenii care au pareri diferite de ale tale!
4) la prima postare facusem niste precizari.
eu nu am spus ca stiu atatea pe tema arestului…eu m-am luat de modul tau de a judeca acele aspecte…pt care nu era nevoie de cunostiinte juridice….dar e grea comunicarea asta!
Iar matale ai avut o reactie neadecvata pt un fost jurnalist.
Superioritate infantila si aroganta gratuita!
dar te pricepi la hi hi hi si ha ha ha!
2010-03-24 22:40:04 | Raporteaza
S-a uitat şi nepoata mea la Avatar. A zis că-i cel mai chiloţos desen animat pe care l-a văzut. I-am spus că nu e desen animat, dar nu m-a crezut.
MQ, aveţi crunte lacune de raţionament în comentariile dumneavoastră. Dacă doriţi le putem analiza.
2010-03-24 22:49:06 | Raporteaza
@paul Simon Tzache: care e subiectul de presă în comunicatul lor? ce ştire poţi da în ziar din ce au trimis ele? uimeşte-mă.
1. un fost jurnalist nu poate fi o persoană simplă? asta e amuzant
2. da, modul de a pune întrebări spune multe despre cineva, la fel cum modul unora de a răspunde spune multe.
3. nu am toleranţă pentru prostie, răutate şi căutat nod în papură. în rest, am câtă toleranţă doreşti.
4. care sunt reacţiile adecvate unui fost jurnalist? scrie-le aici că le învăţ pe de rost şi mă voi purta ca atare.
observ însă că nu poţi sta deoparte de o persoană infantilă şi arogantă ca mine. faci ce faci şi tot pe aici ajungi. oare de ce?
2010-03-24 22:53:19 | Raporteaza
@cosa nostra: “chiloţos”? adică? e de bine sau de rău? n-am mai auzit expresia asta până acum.
2010-03-24 22:56:22 | Raporteaza
Haideţi că nu vă cred, e un cuvânt vechi de când eram eu student! Şi înseamnă exact ce vă inspiră când îl pronunţaţi.
2010-03-24 23:00:35 | Raporteaza
@cosa nostra: pe bune că nu l-am auzit. dar acum, dacă n-aş şti cât vă displac semnele ălea zâmbitoare, aş pune unul. pt că mă distrează foarte tare cuvântul.
2010-03-24 23:04:27 | Raporteaza
Deci până la urmă vă inspiră ceva cuvântul, l-aţi localizat?
2010-03-24 23:06:51 | Raporteaza
@Laura Laurentiu: “a ascunde gunoiul sub pres” se refera implicit “la tine acasa”. Fiindca altfel trebuie sa faci curat la tot cartierul
Ce am vrut eu sa spun este ca daca te apuci sa combati prostia, la modul universal asa, unu, nu mai termini in veci, doi, practic faci publicitate (negativa, dar totusi) prostiei, si finalmente trei, pana la urma te cobori la nivelul respectiv. “Comunicatul” care face subiectul postului tau, dupa parerea mea, nu merita bagat in seama. Ar trebui sa ramana anonim si curand uitat intr-o mare de gogomanii si mediocritati prin care daca vrei sau nu inoti zi de zi. Sunt convins ca poti gasi idei mai interesante de combatut
No ofence.
2010-03-24 23:07:31 | Raporteaza
@Laura Laurentiu:
escribeme , escribeme ,escribeme pronto , que jo soy muy paciente , pero no soy tonto !
youtube.com/wat../
2010-03-24 23:08:58 | Raporteaza
@Laura Laurentiu: 1) nu am de gand sa te uimesc. modul in care au facut-o lasa de dorit. faptul ca nu e pe masura intereseului vostru..iar e alt aspect. sau ca nu se incadreaza la stirile de la ora 5. te las pe tine sa descoperi scopul incercarii lor de comunicare. poate ar trebui sa citesti si un pic de marketing…ca sa vezi la ce foloseste comunicarea sau PR-ul ca “instrument” 2) se presupune ca un jurnalist ar trebui sa vada unele lucruri altfel decat persoana simpla…daahhh 3) revenisem pt ca pe pagina principa vazusem comentariul andreei…deci nu am revenit pt tine. la restul intrebarilor…ma abtin…sunt lucruri care nu se invata pe de rost
2010-03-24 23:16:00 | Raporteaza
Laura, da’ cita rabdare! Se vede ca ai fost profa
Eu as fi raspuns multor comentatori cu “Mars ma boule inapoi la coada vacii!”
2010-03-24 23:19:03 | Raporteaza
@Exe: corect. mă refer la faza cu cartierul.
şi îţi înţeleg punctul de vedere, dar tu crezi că e prima oară când apar astfel de comunicate? din păcate, nu e. şi pe toate le trece presa cu vederea. pentru că le este ruşine jurnaliştilor să le spună unor astfel de oameni că scriu tâmpenii.
după care ce se întâmplă? ei/ele continuă în acelaşi stil, trimit acelaşi gen de comunicate. vor rămâne cu impresia că au scris ok, că au dat informaţii preţioase, dar presa e naşpa pt că nu le publică lor minunatele texte. tăcând, înghiţindu-le prostiile, ne învârtim într-un cerc vicios din care nu mai ieşim şi nu evoluăm nici noi, nici ei.
cât despre idei interesante, uneori găseşti, alteori nu. chestie de noroc.
2010-03-24 23:19:53 | Raporteaza
@costelus: poftim, şi mai zice lumea că eu nu tolerez părerile altora
2010-03-24 23:22:14 | Raporteaza
@paul Simon Tzache: ca să vezi cât “noroc” am eu cu andreea

în rest, tu să fii fericit.
2010-03-24 23:27:20 | Raporteaza
@alecs: buon giorno
2010-03-24 23:28:16 | Raporteaza
@Laura Laurentiu: daca esti atat de desteapta..si iti fac deservicii…si le demonstreaza barbatilor ca femeile sunt proaste… de ce nu ajuti cu niste sfaturi acele femei? de nu pui umarul la PR-ul lor? nu..pt ca jurnalistilor le e rusine sa le spuna unor astfel de oameni ce tampanii scriu! dar nu le e rusine sa presteze o barfa in public !! toleranta amintita..includea si acest aspect! dar e mai uosr sa razi de altii…
2010-03-24 23:28:29 | Raporteaza
@paul Simon Tzache: tot andreea te-a adus aici?
2010-03-24 23:29:49 | Raporteaza
@paul Simon Tzache: comentariile tale demonstreaza ca esti cam Tzachenit şi te faci luntre şi punte în faţa evidenţei.
Doamnele respective s-au făcut de cacao iremediabil şi, fiind vorba de un comunicat de presă, docoment public, poate fi difuzat în orice forma.
Dna Laurentiu a ales sa-i pastreze forma intacta si s-a rezumat la a face o analiza de continut, iar ca sa nu ne lase-n cucuruz, si-a permis si o judecata.
De ce sa fie doamnele de la solidaritatea feminina mai cu motz decat alte instituţii pe care jurnalistii le penalizeaza in toate felurile atunci cand dau cu batzu-n balta?
solidaritatea feminina se incheie acolo unde incepe prostia si ignoranta!
2010-03-24 23:34:17 | Raporteaza
Bă, eu nu ştiu de organizaţii şi avataruri. Dar când nevasta unui mahăr politruc este implicată, atunci sigur o face cu un crunt şi ascuns interes politic şi material şi i se rupe ei de scopurile organizaţiei în sine. E încă o ipocrită vicleană. Aşa că felicitări doamnei Laura Laurenţiu pentru articol!
2010-03-24 23:43:17 | Raporteaza
Eu as adauga la lista si pe colega vostra Letitia S. Campan, care de ceva timp bate “avataruri” cu gratie pe aici.
2010-03-25 03:25:57 | Raporteaza
e o treaba faina ca LauraLaurentiu intra sa raspunda foarte des comentariilor. Daca articolul ar fi fost scris de un barbat avea parte de alt gen de recenzii.(mi-e groaza)Femeile nu sunt proaste ci au o inteligenta orientata pe alte valori, nu sunt inconstiente ci mai degraba subconstiente, ca doar provin din somnul lui Adam.
2010-03-25 09:00:03 | Raporteaza
@andreea: multumesc, m-am infuriat de aroganta si superioritatea cu care trateaza dansa femeile. Nimeni nu iti da dreptul sa ii faci pe altii prosti.Cine esti tu? laura. o zi buna
2010-03-25 09:09:44 | Raporteaza
@Laura Laurentiu: multumesc de diagnostic.As dori sa stiu cu ce instrument ai masurat vraistea , poate e unul nou, inventat de tine si poti sa intri in cartea recordurilor.Norocul meu este ca nu ai sentimente de rispit si nu iti este mila de mine.Eu credeam ca un fost jurnalist are ceva de facut pentru societate, scrie o carte nu se ocupa cu masurarea vraistei si face referinte cu privire la persoane. Pe ce baza oare cineva face asemenea afirmatii, bunul simt, competente. E trist ca exista atat de multa aroganta si autosuficenta.E Postul Pastelui- sa invatam sa fim toleranti.Oare cineva asa de competent si omniprezent ca si un fost jurnalist, Laura Laurentiu, mai are capacitatea de a invata, sau le stie pe toate si inca ceva in plus?
2010-03-25 09:50:53 | Raporteaza
@Laura Laurentiu: @Laura Laurentiu: 21 Faci praf “comunicatul”. Corect. De ce nu l-ai ignorat de la inceput? Trebuie sa existe o limita sub care nu te cobori nici macar pentru a critica. In rest , dispute inutile.DOMIPA @Laura Laurentiu: 34 Citez “cât despre idei interesante, uneori găseşti, alteori nu. chestie de noroc” Nu trebuie data toata “vina”, intotdeauna, pe “noroc”. Mai sunt si alti factori. DOMIPA
2010-03-25 09:57:05 | Raporteaza
de fapt, autoarea acestui post e chiar desteapta: dand un astfel de titlu unei stiri care, fara rautatile gratuite de pe langa acel incorect numit comunicat de presa ar fi fost usor amuzanta si atat, a reusit sa provoace lumea sa comenteze (e al doilea cel mai comentat post al sau, iar ziua nu s-a terminat
). so: e mai desteapta decat pare
). bravo!
2010-03-25 10:21:45 | Raporteaza
Carmen Leya Buburuz,
“E Postul Pastelui- sa invatam sa fim toleranti”
Nu mă bag în această dispută. Comentez doar extrasul prezentat mai sus. Toleranţa nu se învaţă, se naşte în noi odată cu noi. De unde şi expresia “e tolerant din fire” Şi ce ne facem dacă se termină Postul Paştelui iar noi încă nu am terminat cursurile de toleranţă? Şi mă mai întreb, cum s-ar numi o casă în care s-ar preda aceste cursuri? Casă de toleranţă?
2010-03-25 10:26:50 | Raporteaza
@Catalin: păi, e de bun simţ să le răspunzi oamenilor care te înjură, nu?
glumeam. eu cred că ideea platformelor de genul ăsta e ca oamenii să înveţe unii de la alţii, iar fără dialog nu poţi să o faci. e drept că nu se întâmplă aşa şi că ajungi să te cerţi de cele mai multe ori, dar e şi asta o etapă care trebuie parcursă ca să iasă ceva bun în final. vorba lui arghezi, “din bube, mucegaiuri şi noroi/ iscat-am frumuseţi şi preţuri noi”. 
a, şi bună dimineaţa. am uitat de asta
2010-03-25 10:34:51 | Raporteaza
@carmen leya buburuz: “un fost jurnalist are ceva de facut pentru societate, scrie o carte” – noah, asta da. când văd că spui astfel de banalităţi îmi dau seama şi mai bine de ce te-a deranjat faptul că le-am făcut proaste pe femeile care au trimis comunicatul ăla. ana are mere şi xenia pix. de asta ce mai zici?
2010-03-25 10:42:05 | Raporteaza
Draga Laura, este clar: ti se vede gaura. Din gandire, fireste. De aceea sunt muierile atita de “solidare” intre ele ca numai cu gindul la post-coitum stau toata ziua. Mai ales in ziua in care n-au avut parte de coitum. Si-atunci se simt datoare sa cotcodaceasca – iaca, n-am avut parte de ou, azi n-am sa fac ou!
2010-03-25 10:52:10 | Raporteaza
@DOMIPA: da, mai sunt. cum ar fi faptul că dumneavoastră, cititorii, nu daţi doi bani pe materialele documentate. uită-te un pic în spate şi vezi câte vizualizări au articolele mele pe tema autismului, a expoziţiei mondiale, a româncelor care au făcut ceva în viaţă, articole la care am muncit câte două zile documentându-mă, din plăcere şi ca să citească lumea ceva interesant.
ai să constaţi, probabil nu cu surprindere, că puţini cititori sunt interesaţi de calitate. majoritatea aleargă să citească articole care fac referire la sex, calităţi personale ale altor persoane, umori etc.
iar acum nu veni să-mi spui că pt trafic am scris textul ăsta, pt că ai fi departe de adevăr. am explicat destul motivul pt care l-am scris şi de ce m-am “coborât” să o fac. vreţi să înţelegeţi, e ok. dacă nu, nu.
2010-03-25 10:55:04 | Raporteaza
@ancutza: şi când te gândeşti că eu, de fapt, doar m-am enervat că se trimit astfel de comunicate.
2010-03-25 10:57:01 | Raporteaza
@irinela: UAU! foarte inteligent spus. te poţi înscrie în Women Solidarity. sigur îţi dau fetele de acolo un post de conducere.
2010-03-25 10:58:17 | Raporteaza
Noi blondele din fundatia Women Solidarity iti transmitem urmatoarele: BINE CA ESTI TU DESTEAPTA ! Ne simtim mult mai usurate, chiar daca tu ai sa traduci ptr. noi usuratice.
2010-03-25 11:20:21 | Raporteaza
Doamna Irinela, Mă tot râcâie o chestie estetico-metafizică:
“Luni, 22 martie 2010, fundatia Women Solidarity si-a rasplatit membrele cu o seara la film.”
Câte sunteţi de aţi avut loc toate într-o sală de cinema? Sau treaba s-a petrecut pe mai multe meleaguri?
2010-03-25 11:24:54 | Raporteaza
@irinela: vezi ce bine te-ai integrat deja în colectiv? felicitări!
2010-03-25 11:27:13 | Raporteaza
2010-03-25 11:30:01 | Raporteaza
=))) irinela rupe totul!
) poate vrea sa ne povesteasca ceva despre simbioza om-natura, din pelicula @avatar@ care va revolutiona filmul sau cine stie ce discutii adanci or fi avut solidarele dupa ce au lacrimat la filmul lui cameron…
2010-03-25 12:52:40 | Raporteaza
Laura, ti-ai tras palme singura! Nimeni nu crede in onestitatea sau in “buna” ta intentie, atata timp cat ti-ai dedicat si iti dedici atata timp unui subiect care putea fi ignorat. Ai vazut numele presedintelui fundatiei, Nicoleta Postolache, si te-ai gandit sa improsti cu noroi, ca doar e persoana publica si a avut tupeul de a-si infiinta o fundatie, sa o scoata la film si – VAI CE GRESEALA ENORMA – sa impartaseasca o opinie despre film, de altfel, pare-mi-se pozitiva, care facuta publica nu ar afecta pe nimeni, din contra! o fundatie este facuta sa fie de ajutor, sa fie un exemplu pentru public, nu? pai si ce daca au crezut ele ca filmul asta va schimba lumea? si ce legatura are o parere despre un film cu sotul ei, cu meseria lui, cu ce mai spui tu pe acolo. Penibil nu e comunicatul lor, penibil e ca tu dai o asemenea amploare ca s-a vizionat un film si s-a incercat publicarea opiniei despre acesta. Vai de Romania asta!
2010-03-25 14:53:39 | Raporteaza
da, zambilicule, aşa este, scopul meu a fost s-o denigrez pe nicoleta postolache, care suferă cumplit din cauza asta şi acum plânge pe melodia familiei „şapte lanţuri şi-o cătuşă”. vezi ce intuitiv eşti? bravo! nu înţeleg însă de ce te ascunzi după fuste de femeie. ţi-e ruşine cumva cu numele tău?
2010-03-25 21:03:20 | Raporteaza
Fratilor, ati auzit vreodata ca vreun club masculin, mason, sportiv, filatelist sau ordin religios care organizeaza o seara de bere la Pub-ul “Guiness” din Urbea X sa de apoi un comunicat de presa de genul:
“Ieri seara Confraternitatea/clubul Jderu Rosu a decis sa-si rasplateasca membrii printr-o degustare de bere la Leffe Pub (sic!)…. ”
(inca asta deja ar fi mai interesant)
2010-03-25 22:15:55 | Raporteaza
@zambilica: nu stiu pe ce lume traiesti. daca tu esti publicul pentru care scriu ziaristii, ar merita arse toate ziarele, bagate pe foc ca sa fiarba mamaliga. iar dak esti mai mult decat o gospodina, respectiv ai oarice scoala, inseamna ca ti s-a spalat creierul cu slogane despre femeile puternice si despre sensibilitatea acestora, nu meriti mai mult decat filme cu jesica simpson despre care zici ca te relaxeaza si de-aia le vizionezi. Iar dak lucrezi in “industrie”, da/ti demisia! Esti unul dintre ziaristii carora dak acuzatul le spune ca subiectul la care lucreaza nu e subiect, renunta sa-l mai scrie.
2010-03-25 23:14:55 | Raporteaza
@zambilica: Cum, cum? Ca n-am inteles. O doamna din tara asta mare si-a scos fundatia la film? Toata fundatia!? Iar doamna e presedintele fundatiei, nu presedinta cum ar cere-o atitudinea feminista. Laura este jurnalist, are memorie, ofera cand scrie informatie, nu vad ce e rau ca a amintit publicului ca domnul Rares Niculescu e sotul doamnei presedinte de fundatie. Cu atat mai mult cu cat la Cluj circula o mitologie comform careia domnul europarlamentar ar sta la baza ascensiunii uriashului Boc. Dupa comunicatul fundatiei sotiei europalamentarului creatorului mitului ardeleanului Boc (uf, ce lung lant!), putem considera ca doamna Postolache este la momentul zero. Sa vedem ce imagine publica ii va iesi domnului Niculescu din cea virgina a consoartei. Succes, maestre! Brrrrr! Si nu, mai Zambilica, un comunicat nu contine impresii si panseuri!
2010-03-25 23:54:52 | Raporteaza
@Laura: vad ca nu sunteti singura pasionata de comunicatul ala de presa. au clujenii o problema cu dna postolache?
ftr.ro/blog/201../
2010-03-26 00:45:37 | Raporteaza
@mihai: nu are nimeni nimic cu ea. dar probabil unora le e mai uşor să creadă că am avea ceva cu ea, decât să accepte că acel comunicat e o prostie.
2010-03-26 10:14:50 | Raporteaza
tu, laura, eu cred ca ti s-au ars sarmalele de casnica priceputa cand ai citit comunicatul de presa si te-ai enervat..
2010-03-26 11:01:09 | Raporteaza
btw..din moment ce ii dati atata importanta se pare k nu ii o prostie:)))) plus poate daca mama voastra ar fi mers la un film 3D..oare ce reactie ar fi avut…normal k nu stiu ce nivel de recursivitate pt ray-tracing s-a folosit (oricum tehnologia grafica folosita ii noua)si atunci au zis ca au fost impresionate de poveste…si au vrut sa iti impartaseasca si tie asta. Laurica tie de ce ti ciuda? ai fost la film si nu l-ai priceput?
2010-03-26 11:12:00 | Raporteaza
@bogdan vlad cretu: în primul rând – nu gătesc, aşa că nu avea ce să mi se ardă. în al doilea – da, mi-e teribil de ciudă. şi nici nu am înţeles filmul pt că e atât de profund şi de elaborat încât mintiuca mea nu îl poate cuprinde. noroc cu acest minunat comunicat de presă care a mai risipit din mister. în al treilea rând – tocmai faptul că îi dăm importanţă arată că e o prostie. gândeşte-te acum ce-am vrut să spun cu asta. o zi bună să ai.
2010-03-26 12:14:20 | Raporteaza
Tu din tot comunicatul lor ai priceput doar parerea despre film nu si faptul ca membrele au fost rasplatite(oare de ce?) cu o seara la film… Asta ii parerea ta ca prin faptul ca ii dai importanta arati ca ii o prostie..si vezi ca ar trebui sa nu exprimi pareri din astea care is in defavoarea ta..adica cum tu dai importanta doar la prostii…vai vai Pai nu-i de mirare ca se promoveaza incultura gen naomi si nikita Ca si fost ziarist ar trebui sa apreciezi unele lucruri nu sa cauti motiv de cearta si critica.. Cu asta am incheiat ca deja te-am citit prea mult laura O zi buna sa ai si tu
2010-03-26 12:31:05 | Raporteaza
womensolidarity../
2010-03-26 12:32:55 | Raporteaza
@bogdan vlad cretu: apreciez că te-ai semnat cu numele tău. în rest…
2010-03-26 12:35:35 | Raporteaza
@vlad cretzu: oare de ce trebuie explicate niste evidente? E un ridicol exercitiu de spalare de imagine ceea ce fac toti cei care comenteaza impotriva initiativei de a scrie despre o actiune cretinizanta a acestei asociatii. Parca ne jucam de-a hainele cele noi ale imparatului. N-avem voie sa comentam ca e in pielea goala, ci musai sa-i admiram vesmintele. Ce mama dracului!
2010-03-26 13:00:23 | Raporteaza
Prin faptul ca scriem despre “actiuni cretinizante ale acestei societati” le dam o amploare mai mare si ca urmare or sa apara tot mai multe…sa nu va mirati de rezultatele societatii si dacaderea oamenilor(oricum standardele sunt destul de jos mai nou)
Iar ce au facut aceste femei nu mi se pare stupid ci un simplu gest de informare a unei experiente traite in cadrul fundatiei,nu vad de ce sa spunem ca ar arata ca femeile sunt proaste.
Ati aflat macar ce fel de membre au, cu ce se ocupa sau va ocupati numai de improscat cu noroi?
2010-03-26 16:25:41 | Raporteaza
bogdan cretzu, cum sa-ti explic: a da un astfel de comunicat pentru instiintarea tuturor ca ai vazut un film si ce crezi tu despre el (inafara dak nu esti critic de cinema)este ca si caaandd…eu as asculta azi simfonia destinului a lu tatucu beethoven si as trimite tuturor un e-mail ca eu si grupul meu de curiosi am fost gadilatzi la ureche intr-un mod placut si noi credem ca beethoven e foarte bun in ceea ce face. …oare acuma vezi unde e hiba? iar extrapopularizarea discutiile iscate pe marginea acestui subiect nu vor da apa la moara tuturor ineptiilor, dimpotriva, sper ca citind comentariul, unii se vor cenzura inainte sa deschida gura in spatiul public. daca tot vrem s-asanam curentul de opinologi perpetuat in media. sa vorbeasca cine stie. iar restu, mucles si sa ia aminte. din cate stiu eu postolache nu e critic de film, iar meseriile femeilor solidare din asociatia ei sunt absolut irelevante fata de context. cu-atat mai rau dak is citite si s-au “becalizat” pentru imaginea cuiva.
2010-03-26 16:38:03 | Raporteaza
Tanti biazofia,iti sugerez sa faci o munca de minim 10 minute de documentare si sa afli tu ca fundatia asta nu e un “grup de curiosi”, din cate am vazut la ele pe blog, ca tot a pus cineva link-ul, sunt vreo.. 150 sau mai bine de membre. Si au facut niste chestii in societatea asta, daca te uiti pe net, o sa vezi ca apar in mai multe articole cu actiunile lor, despre tine si gasca ta de curiosi sau cum vrei sa le spui, nu am auzit nimic. Parerea ta nu ne intereseaza. In schimb, nu stiu de unde esti tu, dar in Cluj gagicile au un cuvant de spus, ca este cine sa le asculte. Si daca ele recomanda un film clujencelor sau gagicilor din Romania, de unde stii tu ca nu intereseaza pe nimeni? Citesti ganduri sau ce? Hai ca m-am saturat de atata cat-fight pentru ca tu si frustrata de Laura nu va puteti refula, ca niste oameni normali, in intimitate.
2010-03-26 17:04:27 | Raporteaza
Si inca ceva, ca tot vorbeai de opinologii din Romania. Exista atatea opinii cati oameni si libertate de exprimare pentru toti, ca doar de asta jumatate din articolele de presa sunt despre ce crede cutare si cutarel, mai ales daca acest cutarel e cunoscut. Unii dau exemplu, altii critica, v-ati trezit voi sa puneti stop acum opiniei unei fundatii. Tot articolul Laurei miroase a rahat. Ea zice ca femeile astea le demonstreaza barbatilor ca femeile-s proaste. Hm?? Pai vai, fetelor, nu ne faceti de rusine! Ia stai putin, ca ele nu au postat un artcol pe internet in vazul tuturor, ci au trimis comunicat de presa, lasand la latitudinea jurnalistilor decizia de a-l publica. Si se trezeste Laurica sa publice un articol in vazul lumii, in care, cu un stil de mahala, le arata cu degetul pe astea ca fac neamul femeiesc de rusine. Nu cumva, vede Laura paiul din ochii altuia si nu vede ditamai barna din fata ei? Ba da. Nu-i miroase articolul a ceva.. “chilotos”? Ba daaaa.
2010-03-26 17:22:58 | Raporteaza
@Laura Laurentiu: ma gandeam doar sa fim politically correct. intre timp, am recitit comunicatul si retractez – este dincolo de putinta de a fi salvat prin vreun argument
2010-03-26 19:08:56 | Raporteaza
Noi – virgulă, da? -, tocilarii de la Facultatea de Comunicare – virgulă din nou, se aude?-, dorim să transmitem femeilor din Fundaţia Women Solidarity următoarele: Stimate doamne, vă mulţumim din suflet pentru acest minunat comunicat de presă. Am râs de am căzut pe sub mese. Încă ne mai adunăm. Dar dumnevoastră, care ştim că sunteţi nişte fiinţe atât de sensibile, nu trebuie să vă simţiţi jignite. Dimpotrivă, ne-aţi dat foarte mult curaj. Începem să credem cu adevărat că munca de PR e importantă şi nu trebuie lăsată pe mâna oricărui. (Aici am fi vrut să fim răutăcioşi, dar ne-am abţinut. Cu greu.) Acestea fiind zise, am mai avea un lucru a vă întreba. Nu doriţi să ieşiţi cu noi la un cico? Promitem să dăm ulterior comunicate nominale. (Sperăm că aţi prins aluzia şi că nu v-aţi supărat nici de data asta.) V-am pupat (mieau-mieau!) şi să fiţi cuminţi că am auzit că or să mai bage în curând şi alte filme frumoase. Pa.
2010-03-26 19:17:25 | Raporteaza
zambilicule, şi zici că sunt 150 de femei în fundaţia aia? şi s-au dus TOATE la film? întreb, că ele nu ne-au zis câte. pt că, vezi tu zambilicule, ASTA ar fi fost o ştire. “150 de membre ale WS au ocupat o sală de cinematograf, restul spectatorilor clujeni rămânând pe dinafară”.
glumesc, evident, deşi mă îndoiesc că te-ai prins.
altfel, mă bucur că postezi aici pt că în felul ăsta ne dăm seama că mai sunt şi bărbaţi proşti, nu doar unele femei proaste. iar acum du-te şi ia-ţi banii de la fundaţia WS (sau de la pdl?) pt că ţi-ai îndeplinit cu succes norma de postări. să fii iubit!
2010-03-26 20:06:10 | Raporteaza
@adnana: din păcate, aşa-i. ce să facem, de unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere.
2010-03-26 20:08:43 | Raporteaza
Foarte simpatici OCHELARISTII de la Comunicatie. Citind mesajul lor mi-a mai trecut indispozitia produsa de unele mesaje de aici.
Laura, pacat ca te-ai lasat de jurnalism (poate pe moment). Esti un jurnalist valoros! Mai gandeste-te!
2010-03-26 23:27:31 | Raporteaza
@eu: foarte mulţumesc pt apreciere şi pt că aţi riscat astfel să vă ridicaţi unii comentatori în cap.
2010-03-26 23:32:55 | Raporteaza
Foarte bine ati spus ca de unde nu-i nici Dumnezeu nu cere…asa ca nu ma astept la prea multe de la laura. Tu ori esti frigida ori esti frustrata..hotaraste-te!
Ai postat acel comunicat ca sa le faci pe altele proaste sa te simti tu mai desteapta?,intoarce-te la scris in ziare(tabloidele au nevoie de oameni valorosi ca si tine):)))) (glumesc, desi ma indoiesc ca te-ai prins:))))
2010-03-26 23:48:38 | Raporteaza
@eu parerea ta despre laura ca ar fi (fost:))) un jurnalist bun ii la fel ca parerea ei despre femeile alea ca ar fi proaste… IRELEVANTA SI NEFONDATA (nu cred ca le-o testat IQ-ul)
2010-03-26 23:51:10 | Raporteaza
@ciocolata_laura: gata, ai renunţat la nickname-ul “zambilica”? curajos bărbat eşti. şi un pic băut, din câte văd, pt că încurci comentatorii. mai bine du-te şi culcă-te şi revino mâine cu forţe proaspete. noapte bună.
2010-03-27 00:01:38 | Raporteaza
Laura, ai avut dreptate ca imi voi ridica in cap pe unii comentatori, carora nici nu le voi raspunde pentru ca nu merita. Iti spun insa tie ca iti apreciez condeiul pentru ca te-am citit din cand in cand. Cred ca presa clujeana duce lipsa azi de astfel de jurnalisti.
2010-03-27 00:05:52 | Raporteaza
Ca nu se da un comunicat de presa pe subiectul vizionarii unui film – sunt de acord; ca acestui comunicat i-a scapat o eroare de informatie – sunt de acord; dar ca aceste aspecte ar conduce la concluzia ca femeile sunt proaste – cine scrie asa ceva cu siguranta ca are probleme serioase de logica!… As putea cataloga aspectele amintite drept erori, documentare superficiala, dar de aici pana la prostie e cale lunga…
2010-03-27 01:04:14 | Raporteaza
@corina: dacă eşti de acord că nu se dă un comunicat pe subiectul ăsta, nu te întrebi de ce pe ele nu le-a dus capul, ca şi pe tine, că nu se dă aşa ceva? nu te întrebi ce a fost în mintea celei care l-a scris? sau cum s-a ajuns la conţinutul comunicatului? cine l-a gândit şi cum de au scos inepţiile ălea? ţie ăstea ţi se par “erori”? eroare e când scrii greşit adresa de mail. ce au făcut ele, draga mea, e lipsă de judecată, nu eroare. iar lipsa de judecată, dacă te uiţi în DEX, înseamnă prostie.
PROST, PROÁSTĂ, proști, proaste, adj., s.m.și f. 1. Adj., s.m. și f. (Om) lipsit de inteligență, fără judecată, fără minte;
în fine. cam atât cu răspunsurile mele pt cei care postează pe aici. m-am plictisit deja de subiectul ăsta şi nu mai am răbdare să-l tot explic. numai bine.
2010-03-27 01:47:43 | Raporteaza