![]() | De ce nu aduc bărbații flori?vezi toate articolele de Andreea Marc22 nov 2010 la 18:25 237 comentarii 3379 vizualizari. |
Uite o întrebare care mă frământă de ceva vreme. De ce ar trebui să primesc flori doar când e ziua mea sau e vreo ocazie specială? De ce trebuie să simt că mi se oferă din obligație? Oricum, știu dinainte că îmi va aduce flori în acea zi și nu mai reprezintă nici o surpriză.
Îmi aduc aminte câte flori îi aducea tata mamei sau bunicul bunicii. Și nu doar când făceau câte o boacănă, ci pur și simplu, din când în când, pentru a le face viața mai frumoasă mamei și bunicii.
De ce nu înțeleg bărbații, oare, că dacă ne-ar aduce flori din când în când, fără să ne așteptăm la asta, ne-ar mai închide gurile și nu i-am mai bate atât la cap cu alte probleme. E atât de simplu … Nu degeaba se plângeau vânzătorii de flori că bărbații nu mai sunt romantici!
Articol scris de mine și preluat de pe Belva.ro
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter

Florentina Mușat 22 mai la 14:53 |
Mai întâi și-ntâi trebuie să știți că eu nu mă uit la comedii. Nu mai rezonez de ceva ani [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 22 mai la 10:12 |
Pentru că toată lumea pare (și este) preocupată de noul guvern și de alegerile locale – cu [ citeste mai departe ]
Very Happy 21 mai la 21:29 |
Dacă tot vine vara şi nimeni n-are chef de lecţii şi prelegeri, zic să facem o pauză de [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
| 1Am avut o problema cu justitia.O frauda. Am constatat pe pielea me ca judecatorul este tot un fel de advocat, dar cu un onorariu mai mare.... | ||
| 2De aceia singura naștere după chipul și asemănarea lui D-zeu care a avut vreodată loc pe Pământ a fost chiar Fiul lui D-zeu.... | ||
| 3Pe Pământ omul nu va putea niciodată să se nască învățat, pentru că dracul va fi acolo ca să complice lucrurile. :lol:... | ||
| 4Prin urmare tot ce s-a născut după aceia din Adam și Eva este după chipul și asemănarea lui dracu.... | ||
| 5@Ada Cocos, După chipul și asemănarea lui D-zeu au fost doar Adam și Eva până să mănânce din frutul oprit. Atunci când au ascultat de dracul și au mâncat din măr Adam și Eva s-au făcut după chipul și asemănarea... | ||
| 6Între bine și rău este doar suferință. Iar plăcerea este singura care are „luciditatea” de a face diferența. :lol:... | ||
| 7Binele este cea mai ieftină remunerație. Bănuțul care trebuie înmulțit. Chiar dacă nu te pricepi să lucrezi cu oameni ai posibilitatea să le arăți că nu le porți dușmanie. Ciar dacă pentru răutatea lor... | ||
| 8Acoate-mă din spam!... | ||
| 9Beautiful Chinese Music【9】Traditional www.youtube.com/watch?v=DuHMCFYIC9E... | ||
| 10@Florentina Mușat,încearcă să-ți descrețești fruntea(duce la riduri) uite-te la video-clip-ul acesta de mai jos:youtube.com/wat../ ... | ||
| Dora Constantinovici 1796 citiri |
| Ana Barton 1488 citiri |
| Very Happy 922 citiri |
| Doria Niculescu 849 citiri |
| Cristina Corpaci 576 citiri |
| Maria Onea Vesta 435 citiri |
| Florentina Mușat 378 citiri |
| Ruxandra Predescu 274 citiri |
| Laura Laurentiu 247 citiri |
| Iulia Nicolaie 239 citiri |
| Dora Constantinovici 3 postari |
| Very Happy 2 postari |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Florentina Mușat o postare |
| Dora Constantinovici 7194 citiri |
| Ana Barton 6193 citiri |
| Very Happy 4227 citiri |
| Cristina Corpaci 3405 citiri |
| Doria Niculescu 3383 citiri |
| Maria Onea Vesta 2294 citiri |
| Maria Moiş 1775 citiri |
| Florentina Mușat 1656 citiri |
| Diana Petrut 1064 citiri |
| Ruxandra Predescu 1037 citiri |
| Very Happy 10 postari |
| Dora Constantinovici 8 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 3 postari |
| Florentina Mușat 2 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Iar frustrari si generalizari…
2010-11-22 18:31:04 | Raporteaza
nici nu trebuie sa le aduca el, e suficient sa trimita un sms si, puf!, florile ajung la mine. arata’i floria.ro, e atat de simplu
)
(un apropo a fost suficient, btw)
2010-11-22 18:34:25 | Raporteaza
@Tudor – sunt nouă pe Pandora’s. Lasă-mă să îmi exprim și eu frustrările normale :p
@Ruxandra – până și gestul de a trimite un sms pentru niște flori nu îl înțelege
) Cică nu înțelege utilitatea florilor. Zise inginerul pragmatic din el :p
2010-11-22 18:38:31 | Raporteaza
@Andreea Marc:
Poti sa-mi ca sunt inginer, (chiar sunt) dar eu nu inteleg ce te bucura pe tine, care sunt convins ca esti o fiinta sensibila) ca cineva sa sacrifice un organism viu pana una alta, ca sa-ti satisfaca tie nu stiu ce romantism.
Crezi ca merita?
Mult mai normal ar fi, dupa parerea unui inginer, sa primesti o floare intr-un ghiveci care sa devina prietena ta nedespartita. Si o asemenea prietena are si ce sa te invete.
A primi o floare taiata e ca si cum ti-ar aduce cineva o coada de vulpe sau ceva de genul asta…
Iarta-ma, eu lucrez cu plante si stiu cat de greu e sa le ingrijesti si cat de usor sa le omori.
2010-11-22 18:47:21 | Raporteaza
parerea mea: de ce sa astept un el (sau chiar El) sa imi ofere flori? eu mi le cumpar singura oricum, si aleg exact ceea ce imi place la momentul acela. Chiar nu imi lipsesc florile niciodata din casa. Si tocmai pentru ca se stie ca imi plac asa de mult (in fiecare saptamana alt buchet isi face aparitia in sufrageria mea), primesc flori si de la ceilalti (sot, copil, vecini) tocmai cand nu ma astept.
2010-11-22 18:51:04 | Raporteaza
Andreea, bine ai venit. Uite, de multe ori gresesc o litera la cuvintul “barbatii”. Iese “barbarii” si se prea poate cã explicatia e departe de faptul ca ‘r’ si ‘t’ sunt aproape pe tastatura. Cum ziceam, barbarii nu dau nici o importanta la flori. Pentru ei nu au valoare. Daca nu ma crezi incearca sa-ti imaginezi un pluton de barbari alergind cu buchete in mina (filmul 300 imi vine in minte si ma umfla rîsul). Daca ei aduc flori e numai pentru ca fetelor le place asta. Asa ca atunci cind o fac, trebuie sa le apreciezi efortul.
Cam asa cum il apreciaza el cind tu il trimiti la crisma sa vada meciul cu prietenii lui. Si daca asta nu se intimpla numai de ziua lui inseamna ca lucrurile chiar merg bine intre voi.
PS. Merci ca mi-ai adus aminte. Ma duc sa iau niste flori si sa fac pe cineva fericita in seara asta.
2010-11-22 18:53:59 | Raporteaza
youtube.com/wat../
2010-11-22 19:20:21 | Raporteaza
eu aduc flori la femei , eu sunt cel care aduce flori la femei
2010-11-22 19:55:21 | Raporteaza
Pentru că, evident femeile din ziua de azi nu se mai mulţumesc cu o floare…
2010-11-22 20:20:56 | Raporteaza
Marc,
Ce ai vrut tu să ne transmiţi nouă cu articolul ăsta scris de tine şi preluat de pe nu ştiu unde ?!
Mă rog, hai să-ţi răspund la titlu:
Eu i-am dus unei femei flori, aşa fără nicio chestie [decât că vroiam să mă dau la ea, bineînţeles !].
Şti ce mi-a zis ?! bă, tu nu te-ai gândit nici o clipă să-mi aduci echivalentul în pantofi ?!
Acum îmi dau seama că fiecare femeie din viaţa mea m-a învăţat câte o chestie mişto.
Băi ce şmechere sunt femeile astea !
În afară de tine Marcu. Tu eşti, … nu mai zic nimic !
2010-11-22 20:29:03 | Raporteaza
de ce? pt ca nu exista dragoste. sau… nu asa de puternica.
2010-11-22 20:33:35 | Raporteaza
@Cosa Nostra: io nush cum te mai suporta lumea… cu dumele astea de cioban.
2010-11-22 20:36:21 | Raporteaza
@Gherman Adrian: mai bine unul asa cum e Cosa decat vreun prefacut care spune lucruri de complezenta. Si apropo, eu cred ca exprimarea lui e tehnica de a face femeile sa-l bage in seama (stii tu, femeile si vesnica lor obsesie pentru baietii rai
).
2010-11-22 20:46:29 | Raporteaza
Unii sunt zgarciti, altii nu sunt educati, ori nu iubesc cu adevarat, iar majoritatea femeilor nu se multumesc numai cu flori.
2010-11-22 20:54:11 | Raporteaza
Băi, Gherman, ce vrei bă, să fim toţi ciudaţi ca tine ?!
No, meri la …… !
2010-11-22 21:02:02 | Raporteaza
Auzi, dar florile ce vina au sa fie omorate in cretinoidul gest de a-ti cumpara tie (femeii) tacerea si linistea?!Cu ce a gresit planta aia sa sfarseasca in cele din urma cu apa imputita, vestejita si aruncata la gunoi? Daca tot vrei mita sa taci nu vrei mai bine in loc de flori ceva mai practic? sau daca musai vrei ceva ROMANTIIIC nu ti se pare mult mai nimerita o seara , o cina ( preparata cum numai tu stii femeie…) romantica asortata cu muzica in surdina, eventual cevasilea lumanarele parfumate sau altele asemenea, in locul florii sa fiu eu “masculul”?
(ia sa vezi cum sar “ELE”) De unde pana unde a omori florile e o dovada de educatie? hai, pa
2010-11-22 21:10:55 | Raporteaza
@Cosa Nostra:
Mai Cosa, mai cu atentie, ce naiba! Mai sunt si doamne pe-aici, ce pielea mea!
2010-11-22 21:11:54 | Raporteaza
@mr:
Bravoooo!
2010-11-22 21:12:59 | Raporteaza
gherman adrian:
nene, să mă-ngropi, cum dreaq poţi fi aşa naiv?!
ps. “naiv”, adjectiv.
2010-11-22 21:15:59 | Raporteaza
Uau !
Iată că m-a editat Marc !
Deci, nu comentează, dar e pe aici pe undeva !
Marc, un sfat:
Aici nu-i ca la tine pe sait. Aici sunt numai şmecheri. Dacă vrei să ai succes, pune-ţi mintea la contribuţie [că minte ai !] şi fă articole nu glume de astea.
Eşti nu ştiu ce, pe la nu ştiu ce universitate: nu-i suficient !
Vino cu idei deosebite, cu … chestii !
A, era să uit: dacă nu dialoghezi cu noi, mai bine te laşi. Traficul aşa se face. Nu stau acum să-ţi explic de ce, dar crede-mă, că ştiu ce zic !
Hai, baftă şi afto bule jucle !
2010-11-22 21:32:50 | Raporteaza
@Andreea Marc: Nu stiu bre, problema e complicata. Vrei sa o dam in teoria barbatului prins in vartejul erei corporatiilor, prea ocupat ca sa-i mai dea atentie femeii, care la randul ei… si asa mai departe. Chiar tu ai zis ca pe vremea bunicii era altfel. Alte vremuri, mai lente. Sau poate e din categoria “sosetelor”, cine stie…
@Zorba: Ea: Iubitule, de ce nu-mi aduci si mie o floare din cand in cand? El: Floare? THIS IS SPARTAAAAAA!!!
2010-11-22 21:41:30 | Raporteaza
@morringain: baieti rai sau ciobani? este o mica mare diferenta intre acesti termeni.
2010-11-22 21:46:22 | Raporteaza
@Cosa Nostra: is ciudat pt ca nu vorbesc murdar? daca ma apuc sa-mi scot c-&oa&iele paicia… inseamna ca-s smeker?
2010-11-22 21:48:40 | Raporteaza
@marcel zadda: naiv? nu inteleg… de unde conexiunea.
2010-11-22 21:51:51 | Raporteaza
Nu, n-ar fi suficient. Ar trebui să le mai ai şi cât oul de găină !
2010-11-22 21:52:52 | Raporteaza
pt toata lumea. vulgaritatea in scris este curata idiotenie. Aia verbala… o mai inteleg. De ce o inteleg? pt ca vine usor fara fo’n efort extraordianr. mda… nu puteti mai mult. Si… de unde nu-i.. etc
2010-11-22 21:54:25 | Raporteaza
Hmm … eu când m-am înscris pe Pandora’s (adică azi) aveam impresia că e un ”blog la feminin”, așa cum îi spune și subtitlul. Adică mă așteptam să aud replicile doamnelor și nici decum să văd cum sar bărbații cu gura
Dar totul spre bine, nu?
Așadar … Cosa Nostra, stai liniștit, nu vă las să vă faceți singuri de cap pe aici
Doar mi-am terminat treaba și am lăsat comentariile la sfârșit de ”program”. Și sper că înțelegi de ce ți-am editat acel cuvânt 
Pe mine ca femeie nu mă interesează că o floare este tăiată de dragul meu. Pentru mine asta e utilitatea unei flori: să îmi fie oferită și să mă facă să zâmbesc. Pentru că pun preț pe lucrurile mărunte care aduc un zâmbet. Înțeleam să fi sărit cu gura pe mine dacă voiam mașini, case și bijuterii scumpe. Dar așa … măi băieți … atâta tărăboi pentru o floare?
2010-11-22 21:57:35 | Raporteaza
@Cosa Nostra: poate fufulinele astea se amuza cand aduci in discutie c’oai;ele. dar mie imi pare doar involutie. Problema este ca: astept de la oameni pe care ii duce capu, abordari cat de cat normale. pt ca daca vreau sa am o discutie despre c’oai’e imi iau fo doi cunoscuti mai saraci cu duhul si vorbim despre ele. Is mari… o informatie pentru doamne. Chiar asa lipsa duceti? sunteti chiar toti din sud? bucuresteni?
2010-11-22 21:58:39 | Raporteaza
Și nu, nu e foarte plăcut când eu ca femeie deschid o discuție despre adusul florilor și voi vă măsurați așa zisele ”bărbății” în cuvinte vulgare
Ce scria undeva mai sus cu ”fetelor le plac băieții răi” … asta e valabilă mai pentru perioada liceului așa 
2010-11-22 22:05:06 | Raporteaza
@Andreea Marc:
Dar egocentrismul tau unde poate fi incadrat? In dark age?
2010-11-22 22:12:13 | Raporteaza
@Andreea Marc:
Si inca ceva, Tu cand te-ai inscris pe pandora habar n-ai avut unde te bagi. N-ai avut minima curiozitate sa vezi unde te bagi.
2010-11-22 22:14:54 | Raporteaza
@Radu – îți înțeleg pasiunea pentru plante, dar te rog în acest caz să faci diferența între nevoile unei plante și nevoile unei femei. Și sincer, nu cred că mă simt ”centrul universului” dacă vreau o floare …
2010-11-22 22:16:12 | Raporteaza
@Andreea Marc: Puteam sa jur, numai citind postarea ta,fara sa mai comentezi altceva ca esti o persoana egoista! Ma rog, nu intru in pshianaliza textului ci doar ma leg de evidente. Cum poti gandi in asemenea hal? Cum poti considera ca florile exista pt a fi oferite cuiva? Florile exista pt a infrumuseta parcurile , gradinile, pt a oxigena, pt a da ochiului bestiei umane culoare, ritm , armonie. Nu cred ca am mai citi demult ceva atat de urat, nu cred ca am mai vazut demult un asemenea egoism.Daca pe tine ca FEMEIE nu te intereseaza viata unei plante ar trebui sa te intereseze ca fiinta a acestui pamant.N-ai vrea sa te faca altceva sa zambesti decat o biata planta oferita oricum din obligatie? Pai atunci de ce va mai supara cand un barbat va foloseste doar pentru sex, ca si pt unii barbati unele femeile sunt doar utilitate. Viata unei plante sau a unei fiinte ti se pare un lucru marunt?
2010-11-22 22:19:33 | Raporteaza
andreea marc:
o să-nveţi, dacă ai [....e]!, cu cine vorbeşti p-acilea. asta, una la mînă.
doi la mînă:
cîn’ ieream tînăr şi la trup (oarecum!) curat, ştii ce făceam? în nici un caz nu cumpăram flori pentru femeia pe care, cum să zic?, o “apreciam”. nu! pentru “ea”, eu furam flori din parcuri şi din grădini. cîte flori? nu ştiu… multe, tone, vagoane…
2010-11-22 22:20:12 | Raporteaza
Din pacate, barbatii sunt pe masura femeilor care i-au crescut si educat. Si foarte multi au impresia ca daca aduc acasa cei 30 de lei pe care i-ar da pe flori, nevasta va fi fericita. Am asistat si eu la certuri monstru in familie pe tema adusului florilor. Romanii sunt cam neam prost la capitolul asta. Dar exista solutii, ladies. Vreti flori? N-aveti decat sa vi le cumparati singure.
2010-11-22 22:21:10 | Raporteaza
@Andreea Marc:
Ba te crezi!
Cine esti tu ca sa te crezi mai importanta ca o planta?
Planta produce oxigen foarte necesar planetei si consuma dioxidul de carbon pe care il produci tu. Tu produci poluare si distrugi planeta, planta nu.
Deci cu ce esti mai importanta decat o floare?
Eu, dac-as fi Dumnezeu as face in asa fel incat fiecare floare sa primeasca cate un membru uman la fiecare sarbatoare!
Ce zici, ti-ar place?
2010-11-22 22:22:58 | Raporteaza
@marcel zadda: furat? asta e bine. e indicat. dar cand devine obisnuinta… ba. nonconformismul ti-l poti etala si prin alte modalitati… ii dai cu doua numere mai mult pe noapte. o scoti in plina noapte si va porniti… la mare sau la munte… asta in cazul in care si ea rezoneaza cu lucrurile astea.
2010-11-22 22:26:04 | Raporteaza
Marc,
Tu eşti nouă, n-ai de unde să ştii. De ciudatu de Gherman nu mai zic nimic: un ciudat !
Eu nu folosesc vulgaritatea de dragul vulgarităţii. Eu punctez ceva. Ceva care punctat altfel şi-ar pierde sensul. !
Aici suntem toţi majori. În timp, ai să vezi.
Şi hai să-ţi explic ce era cu acel cuvânt:
La noi, înjurăturile reflectă foarte bine starea de fapt. Ca orice expresie uzual folosită în vorbire, provine dintr-o evoluţie. Şi dintr-o selecţie. Dacă se foloseşte, înseamnă că exprimă cel mai bine.
De exemplu, expresia du-te-n pula mea, chiar dacă logic nu are sens, are o plajă de stări foarte largă pe care le acoperă.
În Ardeal, echivalentul acesteia este no meri la pulă.
Nu observi nimic ?! Este doar traducerea directă. Prin traducere pierzându-şi toată agresivitatea, devenind jalnică !
Atunci când i-am adresat-o lui Gherman, vroiam de fapt să-l caracterizez pe el. El, în comparaţie cu noi. Înjurătura noastră, comparativ cu înjurătura lor !
Traducerea între limbi [chiar şi apropiate] este imposibilă. George Steiner în După Babel a spus o chestie extraordinară:
Ca să poţi traduce Don Quijote, de exemplu, ar trebui să trăieşti în limba ta exact aceleaşi evenimente şi stări la aceleaşi vârste, pe care le-a trăit Cervantes în limba lui şi să te apuci să scrii un roman.
Romanul tău va fi atunci traducerea perfectă a romanului său.
Nu e fascinant ?!
Deci: înainte să editezi, meditează !
Şi reiau: vino cu articolele pe care [sunt sigur că] le poţi scrie !
2010-11-22 22:26:38 | Raporteaza
@Radu Popescu: “Cine esti tu ca sa te crezi mai importanta ca o planta?” esti absurd. Ce ai mancat azi? de fapt nu are importanta ce. cine te crezi tu sa mananci ceva de origine vegetala (in cazul in care esti vegetarian)? esti un criminal de salate.
2010-11-22 22:28:21 | Raporteaza
@Gherman Adrian:
Mai frate, ce cauti tu aici? Adrenalina?
De ce tot vii pe paginile astea unde stii din start ca o sa dai de unul ca Cosa Nostra (schimba si tu nick nameul asta asta ca iasa tot cacofonii) de unul ca mine, Marcel…
Daca nu-ti place aici, ti-am oferit o alternativa, ti-am aratat un blog unde toate sunt roz bombon, n-ai voie sa injuri ( mie mi-a taiat apelativul “Bai”- a zis ca la ea pe blog nu se vorbeste cu bai) du-te tata acolo si-o sa fie numai miere.
Esti infantil, zau asa…
2010-11-22 22:30:34 | Raporteaza
cosa nostra:
io cre’ c-o “umfli” un pic pe marc! s-o lăsăm să crească un pic şi vorbim după aia…
2010-11-22 22:31:36 | Raporteaza
@Cosa Nostra: “Eu punctez ceva. Ceva care punctat altfel şi-ar pierde sensul. !” Imi si imaginez scrierile marilor filosofi impletite cu vulgaritate. Omul meu! ai lipsuri in exprimare daca abuzezi de aceasta expresivitate. Vrei sa pari smecher… dar dupa un timp, smecheria devine rutina. Crezi ca vorbesti cu maimutele? ai impresia ca nu te intelegem daca nu vorbesti vulgar? problema este ca asa pun boticul niste fufuline imature… asa iti cad in plasa. ma leshi?
2010-11-22 22:32:04 | Raporteaza
na, că, de emoţie, m-am repetat un pic! doamne, ce face bătrîneţea din om!
2010-11-22 22:33:14 | Raporteaza
@Gherman Adrian:
Bai, eu rar imi ies din sarite, dar acum simt ca e una din acele stari…
Dar ma calmez imediat, pentru ca imi dau seama ca nu merita!
Eu le mananc ca n-am incotro, dar nu le ucid din placere!
as da nu stiu cat sa nu mai fiu obligat sa mananc!
Poate daca devenim niste fiinte virtuale!
2010-11-22 22:34:40 | Raporteaza
gherman adrian:
naiv era un alint. da’, parcă ţi-am mai zis că eşti prost, nu?!
2010-11-22 22:34:50 | Raporteaza
@Radu Popescu: exista si persoane de calitate. d’aia stau p’acilea. pana si voi aveti parti bune. pana si de la voi am ce sa invat. dar aveti impresia ca totul se invarte in jurul bucurestilor… in jurul apucaturilor voastre de cocalari. ei… nu-i chiar asa. Nu plec de aici datorita faptului ca exista unu care vorbeste ca un cioban… si are cativa cunoscuti care ii canta in struna. ce folos ca sunteti educati daca va place sa vegetati?
2010-11-22 22:35:58 | Raporteaza
@stardust: Am sa.ti spun ceva: eu am inceput sa urasc din tot sufletul sa mai ofer flori inca din prima zi de scoala. Cand buchetele de flori erau prilej de dispute intre parinti ( care dadeau cele mai impopotonate si dezgustatoare, dupa opinia mea, buchete)motiv de calcat in picioare in momentul in care copiii se buluceau sa dea invatatoarei cele flori, apoi cu oribilele zile de 1 martie, de 8 martie, de ziua invatatorului, de ziua republicii, de ziua pastelui ma-sii. Toooata ziua buna ziua flori! si? ce se intampla cu acele flori??? va spun eu: o majoritate covarsitoare se duceau si le revindeau tiganilor, cunosc personal astfel de cazuri. Ce treaba are educatia primita de la parinti cu toata aceasta porcarie? Ca vorbesti de romani: uite, eu traiesc in strainatate si sunt extrem de incantat de faptul ca multi de aici ofera flori dar in ghivece sau bulbi de plante, in general plante vii, da? cu asta sunt de acord desi muuuulte femei UITA sa mai puna apa la acele plante si ajung la fel de vestejite deci si mai rau ca moare biata planta “in chinuri”. Hai sa ne demonstram nivelul de buna crestere si educatie nerupand si nedistrugand natura, ce ziceti?
2010-11-22 22:38:40 | Raporteaza
@Radu Popescu: da. am depistat o sensibilitate exceptionala la tine – in legatura cu taierea florilor… in diversele betii de luciditate si eu ma intrebam lucrul acesta. ai dreptate! multzamit? dar nu ai dreptate cand ii protejezi vulgaritatea lui cosa nostra.
2010-11-22 22:39:26 | Raporteaza
@marcel zadda: mai exact. in ce zona m-am comportat ca un prost?
2010-11-22 22:44:40 | Raporteaza
Băi Gherman,
Unde ai văzut bă tu vulgaritate la mine ?!
Eu sunt un domn, ce pula mea !
Şi dacă aşa agăţ eu bagaboantele fraiere ce, ţi-e necaz ţie ?! Agaţă-le tu prin metoda ta academică şi lasă-mă pe mine !
2010-11-22 22:47:44 | Raporteaza
Apropos de întrebarea din titlu:
Un pereche de ardeleni mergea printr-un sat din Gorj. În mijlocul drumului un copil micuţ plângea.
vai, măi copilaş, ce ţi s-a întâmplat, de ce plângi ?
de-al dracu !
2010-11-22 22:51:25 | Raporteaza
@Gherman Adrian:
Daca ai avea cel putin varsta mea (si a lui Cosa) ai fi in stare sa vezi dincolo de vulgaritate…
Sorry, asta e!
2010-11-22 22:53:21 | Raporteaza
@Cosa Nostra: mai omule. o iei pe fraiera in privat… si ii explici acolo. chestiunile astea. In public ai putea arata putina decenta, in p|_|laaaa! mea! te excita vulgaritatea? ce reaq ai?
2010-11-22 22:53:53 | Raporteaza
@Cosa Nostra:
Cum adica “un pereche”?
Bai, io-nteleg sa faci misto de un ardelean, da’ de doi?
2010-11-22 22:55:20 | Raporteaza
@Radu Popescu: la batranete se strica omu de cap. Nu-i pacat de voi! E pacat de generatiile asupra carora aveti influenta – chiar si intr-un nenorocit de colt de internet.
2010-11-22 22:56:51 | Raporteaza
esti vanzatoare de flori?
2010-11-22 22:59:10 | Raporteaza
Scrisesem prima dată un cuplu, apoi mi-am dat seama că sună a rezistenţa materialelor şi am schimbat cu pereche. Am greşit !
Apoi tu nu eşti ardelean. Tu eşti sibian, nu ?!
Aşa cum nici eu nu sunt oltean. Oltenia e pe malurile Oltului. Eu sunt de pe malurile Jiului.
Privind din Japonia, pare totuna. Mai de aproaspe se cam schimbă !
2010-11-22 22:59:37 | Raporteaza
da aia cu bucuresteanul care face turism si ajunge prin Tilisca unde pe culmea unui munte se-ntalneste cu un cioban care sta sprijinit in bata, il intreaba:
- Ce faci bade stai si cugeti?
La care ciobanul ii raspunde molcom:
- Ba, numa’ stau!
2010-11-22 22:59:37 | Raporteaza
Incredibil !
Andreea, unde eşti să vezi sincronizare ?!
2010-11-22 23:00:30 | Raporteaza
@Gherman Adrian:
Daca indraznesti sa sugerezi ca m-am sclerozat din cauza batranetii sa stii ca fac eu ce fac si te trimit definitiv pe blogul unei anumite june, si-am sa te tin acolo urmatorii 5000 de ani.
cat despre influenta, pai tocmai asta facem!
2010-11-22 23:04:04 | Raporteaza
Bă, Tilişca parcă e înainte de Poiană, sau după, că nu-mi mai amintesc !
Oricum, acolo am văzut pentru prima [şi ultima] oară o roată de caşcaval afumat cât roata de la căruţă. Fără exagerare.
Şi tot acolo am văzut primul milion de lei. Pe vechi ştiţi cam ce însemna.
2010-11-22 23:05:40 | Raporteaza
gherman adrian:
măi, gherman adrian, măi, tată, mă! păi, tocmai asta e problema: ce “zonă” să aleg din tine?! tu eşti TOTAL! adică-i baţi la kur pe d-alde ciubotaru, dorombach, enache, …, … ! ba chiar şi pe rogozanu! nu-i puţin lucru. felicitări!
2010-11-22 23:05:46 | Raporteaza
@Radu Popescu: nu vreau sa va jignesc. departe de mine lucrul acesta. dar va comportati ca niste libidinosi. Acuma… apare intrebarea: sunteti libidinosi?
2010-11-22 23:12:01 | Raporteaza
@marcel zadda: “mai tata”?
suna “cocalaricesc” si… problema este ca sunteti oameni cititi! voi nu va biciuiti intelectul? doar stocati, nu valorificati?
2010-11-22 23:15:37 | Raporteaza
Tilisca-i inainte!
Poiana Sibiului este apogeul ciobanismului romanesc.
era unul Dinica pe vremea lui ceasca, daca mai tii tu minte care vroia sa-si ia elicopter.
ce timpuri, domle!
2010-11-22 23:15:44 | Raporteaza
stardust
sfatul meu e sa nu’i spui vreunei femei “cumpara’ti singura flori”. daca e smart, nu numai c’o sa’ti dea replica potrivita, dar o sa si aiba dreptate: voi nu puteti sa va faceti chiar totul singuri
si dup’aia sa te vad cum te duci la ea nu cu buchete si cu cosuri cu flori! de pomana!
2010-11-22 23:20:59 | Raporteaza
Dinică era din Jina, cred ! Din Poiană era Boerescu.
Dinică nu avea treabă cu oile. Făcea comerţ cu tot felul de chestii [ciudat pentru acea vreme] şi se vorbea că avea 40 de milioane de lei.
Boerescu a fost şi la Ceauşescu să negocieze nişte chestii pentru crescătorii individuali de oi. Nu ştiu ce s-a mai întâmplat pentru că a venit puliluţia !
2010-11-22 23:24:10 | Raporteaza
Predescu,
Facem reuniune la Bucureşti, te bagi ? E sponsorizată, e moca totul şi va fi mişto !
2010-11-22 23:25:40 | Raporteaza
ruxandra PRedescu:
bună seara!
2010-11-22 23:27:43 | Raporteaza
Florile sunt ocrotite ,rasfatate si imbratisate de gentlemen.Gingasele flori,care pot salaslui doar in bratele Nobilelor Domnite.E o intersectie ciudata,pentru mercantilismul si grozavia vremurilor noastre. Cu bucurie,aflam ca Domnitele isi doresc mangaierea catifelata a petalei de Trandafir.Minunat ! Succese proaspetei combatante pe frontul sensibilitatii feminine.Idealuri rare.Subscriu.
2010-11-22 23:44:50 | Raporteaza
“Facem reuniune la Bucureşti, te bagi ? E sponsorizată, e moca totul şi va fi mişto !”
2010-11-22 23:45:56 | Raporteaza
Gherman,
Cu cât vorbeşti mai mult în necunoştinţă de cauză cu atât te afunzi mai mult. Serios !
Şi nu încercam să mă dau la ea. E o chestie oficială propusă de Andreea, parcă.
Dar tu obsedatule, de unde să ştii ?!
2010-11-22 23:56:48 | Raporteaza
@Cosa Nostra: nu e vorba ca te dai la ea sau nu te dai. abordarea aceasta… e..
sa-ti zica ea.
2010-11-22 23:59:07 | Raporteaza
ca sa nu jigneasca… o sa se abtina. nu o sa-ti spuna ce si cum. cu toate ca intr-un moment de singuratate, poate sa nu refuze… pt ca se gandeste sa nu apara ca o snoaba si… este posibil sa isi doreasca o iesire in decor.
2010-11-23 00:03:52 | Raporteaza
Doria la Pandora 100 comentarii/text Doria la saitul ei 12/comentarii/text
asa ca ai grija sa nu ajungi ca ea.
2010-11-23 00:23:18 | Raporteaza
Mai Cosa, bunicule cu educatie de Studiul Materialelor, nu stiu cite fete prinzi tu cu penibilitatile tale. Ma gindesc ca daca ar fi asa n-ai sta atit timp sa poluezi site-ul asta. Plus ca dragostea facuta de autoare disperate, in speranta ca sa le lasi in pace imi pare cam stãtutã. Citeste si tu cartea “The Game” si poate ca ai sa lasi dragostea ta de calorifer pentru ceva real. Plus ca in felul asta alegi si tu in loc sa fii limitat la femei cu fetish pentru cuvinte murdare sau fortate de blackmail. Si apoi, mai Marculescule, au aflat la azil ca tot mai faci exchibitionism?
2010-11-23 00:42:56 | Raporteaza
Am o veste buna. Barbatii incep din nou sa trimeata flori! E drept, vor sa fie mai ieftine si sa ajunga repede ca isi aduc aminte prea tarziu, dar ne descurcam noi
2010-11-23 00:53:32 | Raporteaza
gherman adrian, cosa nostra si cine mai e interesat: in ceea ce priveste unele aspecte, chiar sunt snoaba : )))) in rest, buna seara. si buna seara si tie, marcel!
(o sa scriu si eu intr’una din zilele astea. ma rog, nu va tineti rasuflarea. sunt busy si chefless)
2010-11-23 01:06:08 | Raporteaza
@Andreea Marc: iata eu sunt femeie si iti voi spune ca mi se pare o dovada de barbarie sa omori niste fiinte vii numai ca sa satisfaci capriciile cine stie carei cucoane care crede ca dragostea se masoara in flori. Ma intreb, oare nu exista vreo subspecie de canibali ale caror femei sa considere un gest de tandrete oferirea de catre mascul a unui ochisor, urechiusa, nas, etc? De curiozitate, daca iti aduce flori nu mai conteaza ca nu te suna niciodata in timpul zilei sa te intrebe pur si simplu “ce mai faci”, desi v-ati vazut dimineata si va veti vedea si seara, sau nu vine niciodata sa te ia de la servici ca sa te scoata la o inghetata in drumul spre casa? Fapte, tanti, fapte, nu vorbe…inflorate
In plus, barbatii aduc flori doar in trei situatii: cand sunt cu musca pe caciula, din orice motiv, cand vor ceva de la tine si cand e ziua ta. Eu personal as deveni suspicioasa daca jumatatea mea mai buna ar incepe sa aduca flori asa, din senin si as intra in panica de-a dreptul daca ar aduce flori, insa nu m-ar mai intreba: “cum ti-a fost ziua azi?”
2010-11-23 01:48:28 | Raporteaza
cata profunzime. In ce armonie traiesc aceste personaje sensibile… aceste personaje care pledeaza pentru “nestrivirea corolei”. Se pare ca in romania functioneaza intr-o forma avansata, budismul… mai eficient decat in Tibet. hmmm! daca nu taiam lemne sa ne incalzim – dupa ce am inventat focul, acuma nu puteam sa valsam la unison pe crestele armoniei spirituale. io zic ashea: cetitz oleaca de Schopenhouer ca sa vedetz niste treburi. Adica: cam care este diferenta intre intensivitatea suferintei la specii. Constientizarea joaca un rol important in toata harababura asta. Constientizarea intensa aduce dupa ea, una bucata suferinta intensa. api… nush ce sa zic. asa se vehiculeaza
pai… daca planta nu isi constientizeaza existenta, decat… asa putin… inseamna ca suferinta ei nu este asa mare. pana la urma… se pune in balanta durerea plantei cu satisfactia pe care o primeste o femeie cand primeste floarea. treburile acestea trebuie disecate separat. pai… daca as avea rabdare sa disec treburile astea, nu va ganditi ca as ajunge un om care merita citit? phiiiiii! ca… imediat muoare cosa nostra di ciuda! sa mor de nu ii combin toate femeile!
2010-11-23 02:19:16 | Raporteaza
am inteles! exista utilitatea spanacului si nobletea florilor! asta… asa… la o privire superficiala – io tot am zis: lucrarea divina este conceputa pentru spiritele marunte… dar nu ma crede nici cosa nostra. va dati seama cat de imatur/fragil este nivelul soţial? de ce sa nu existe noblete si in divinul spanac? adica: ce-i gustos, nu tine de noblete? O mai buna ierarhizare si cartografiere a treburilor ne ajuta sa vedem treburile… intr-o alta lumina. da! un simplu te iubesc (in mod normal) ar trebui sa provoace un cutremur la mansarda lui cosa nostra… sau… de ce nu, in ghiveciul cu flori.
ma gandesc la maimutoiul acela care nu vede nimic semnificativ in oferirea florilor unei femei. Traba e simpla, domnule maimutoi. Ea (poate inconstient) se alatura semnificatiei florilor. Adica: delicata, sensibila, fragila… iar tu esti un maimutoi care rezoneaza doar cu: treburile grosiere. adica: nu ai constiinta… esti un trup in miscare. gata!
2010-11-23 02:46:27 | Raporteaza
Unele vreti flori , altele primesc doar capace de WC , “dupa posibilitati Coane Fanica”
Daca Andreea se multumeste cu o floare , sunt unele PRoaste care se “iriga” atunci cand dobitocul apare cu acel capac de WC in usa.
Raducule , stii ca sunt anumite flori pe pamant carora chiar le face mare placeere sa fie rupte si duse in casa.Cati dintre noi stim care sunt acele flori
Dar eu as intreba-o pe Andreea , cate flori a plantat in decursul vietii ? De ce as apela la aceasta metoda perfida de-a inchide gura cand pot avea grija sa nu fac “boacane”…
Hai maaa… Asa “ieftine” sunteti ? ? ?
2010-11-23 06:29:27 | Raporteaza
“De ce preferaţi, domnilor, să folosiţi aceleaşi reţete perimate şi deprima(n)te….”
Sursa citatului :pandoras.realit../
2010-11-23 08:39:47 | Raporteaza
oare de ce femeile nu aduc cartoane cu bere barbatilor ?
2010-11-23 08:45:38 | Raporteaza
Zorba,
Cartea aia de zici tu s-o citesc, se poate pune şi capac la oală ?! Că altfel nu dau bani pe ea !
Pe de altă parte, stau aşa şi mă tot întreb, ce-i ala exchibitionism. Dar, oricât m-aş gândi, nu-i dau de cap !
2010-11-23 08:54:30 | Raporteaza
Acum, ca tot am recunoscut ca majoritatea dintre noi, femeile, ne mai dorim, din cand in cand, din gand in gand, sa mai primim si flori. Asa de chichi
Am mai departe o curiozitate.
Stim noi / stiu ei care sunt florile preferate ?
2010-11-23 09:03:07 | Raporteaza
@Catalin: …
Cum iti permiti asa ceva …
Ai sa fi sters
Cand le spui ca sunt doar niste ‘vuvezele’ in cautare de “Fat-Frumos” pe Logan alb , iti raspunde ca “asa-i romantismul”
Cand aduci argumente ca habar n-au de capul lor… iti spun ca sunt indragostite.
Pai ce dracu sa mai intelegi….
2010-11-23 09:05:59 | Raporteaza
Vezi Jasmine ?!
Cum să fii subiectiv cu florile ?! Cum să-ţi placă unele şi altele nu ?!
Când unul face eforul de a-ţi aduce flori, ce mai contează florile ?!
Îţi spun eu: pentru femei nu contează gestul decât în poezii. În crunta realitate sunt egoiste şi avare !
2010-11-23 09:28:46 | Raporteaza
@Cosa Nostra 87:
uf !Uite, vezi, asa graiesti tu mereu adevaruri !
Simtim si noi ca exista o neconcordanta intre poezie si crunta realitate. De aici si nemultumirea noastra.
Dar nu avem curaj sa privim cu inima, ca sa nu ne ingrozim de ce am vedea. Poate am avea curaj, daca cineva ne-ar spune ca o sa ne accepte si cu roz si cu negru, si cu verde, si cu albastru
2010-11-23 09:36:52 | Raporteaza
Jasmine,
Sigur, tu vrei să-mi(ne) comunici ceva !
Ce te reţine în a folosi orice altă cale de comunicare vrei, dacă aici nu poţi ?!
Nu te înţeleg, dar … treaba ta !
2010-11-23 09:41:18 | Raporteaza
Dar, hai să-ţi răspund:
Dacă rozul nu e prea roz, dacă negrul nu e prea negru, dacă … de ce nu ?! Se acceptă !
Se acceptă şi dacă rozul e prea roz iar celelalte sunt în limitele normale ! La femei, orice poate fi minunat, uneori !
2010-11-23 09:44:43 | Raporteaza
Cosa Nostra:
Poate ca o femeie se bucura mai mult la o iasomie, iar alta prefera un trandafir.
Dar, comunicand, poti afla ce prefera femeia careia vrei sa ii oferi o floare. Sau poate ii este indiferent.
2010-11-23 09:44:51 | Raporteaza
Jasmine,
Corect !
Tot prin comunicare, femeia ar putea să-ţi transmită şi procedurile erotice care o avantajează. Şi chestia asta să ştii că nu e de ici de acolo, mai ales când nu se preconizează o relaţie îndelungată.
Dar: femeile nu comunică decât parţial !
Exact aşa cum faci tu acum !
2010-11-23 10:23:25 | Raporteaza
@Cosa Nostra 92:
Bine, hai sa comunicam. Dar te rog sa ma ajuti si tu. Ce vrei tu sa comunic ?
2010-11-23 10:34:19 | Raporteaza
De nesimtiti ce sunt. De aia nu aduc flori.
2010-11-23 10:51:27 | Raporteaza
Jasmine,
Incredibil !
N-ai înţeles nimic !
2010-11-23 11:54:46 | Raporteaza
@Cosa Nostra 95:
Asa e
In timp ce eu se pare ca iti transmit tot, eu nu receptez nimic din ce spui tu, sau din ce spun altii.
Cred ca nu o sa mai scriu, pentru ca de cateva zile am picat intr-un butoi de melancolie. Poate si din cauza asta nu mai inteleg nimic.
2010-11-23 12:04:25 | Raporteaza
jasmine:
nici eu nu mai înţeleg nimic de ceva timp. tot melancolia să fie de vină?!
2010-11-23 12:13:43 | Raporteaza
bine a mai picat Popeasca!
măi, lăsaţi floricelele, că a început războiul!
2010-11-23 12:22:28 | Raporteaza
andreea:
război?! unde? unde?
2010-11-23 12:24:36 | Raporteaza
@marcel zadda :
nu stiu. poate. poate avem prea multa ceata in noi care ne impiedica sa vedem ce spun ceilalti
2010-11-23 12:25:18 | Raporteaza
@andreea:
N-are nicio legatura cu mine!
2010-11-23 12:30:44 | Raporteaza
@andreea:
Sper!
2010-11-23 12:31:56 | Raporteaza
jasmine:
ceaţă?! mde, ştiu şi eu? în ce mă priveşte, mă suspectez de ceva mai grav: cum să-i zic… senilitate precoce?!
2010-11-23 12:32:16 | Raporteaza
@marcel zadda:
2010-11-23 12:37:41 | Raporteaza
de ce nu iti aduc tie?! ei de fapt aduc flori asa in general… tie insa , nu prea iti aduce nimeni flori…problema este la tine.poate esti respingatoare.sau iti miroase gura.sau mirosi a transpiratie amestecata cu parfum.sau ai mainile grasutze , transpirate alunecoase si cu pernutze de alea libidinoase.cauta si observa ce probleme ai…zau…
2010-11-23 12:37:45 | Raporteaza
hotnews.ro/stir../
2010-11-23 12:38:13 | Raporteaza
@ruxandra PRedescu: pandoras.realit../
asta da! te las pe mana lui cosa nostra. sunt cel mai mare naiv!
2010-11-23 12:45:10 | Raporteaza
@andreea 106:
Din pacate, nu e chiar asa de departe cum pare a fi. Si e grav

2010-11-23 12:46:56 | Raporteaza
andreea:
nu e cam departe? p-acilea, prin vecini, nimic, nimic?
2010-11-23 12:47:38 | Raporteaza
Uite cum un subiect aparent banal si motiv serios de mentinere a intelegerii a apropierii intre doua persoane de sex opus naste controverse cat un cataclism nuclear
Angela Similea canta pe vremuri “Daca in fiecare zi/Am primi in dar o floare/Am fi mult mai buni, se pare…” Unii nu vor sa fie mai buni si le prieste starea de tensiune in cuplu
altii habar n-au ce e aia o floare si la ce slujeste ea, vad ca unii le plang de mila cu lacrimi de crocodil ca e greu sa cresti o planta dar,pana la urma, nu asta e rostul ei, sa bucure ochii si inima privitorului/primitorului? De ce nu ofera barbatii flori? Poate ca unii ar vrea dar n-au cui, poate ca relatia de cuplu merge si fara,poate barbatul nu stie sa ofere flori desi ar vrea,poate…multi de poate. Eu as oferi flori
zi de zi…dar…cui? 
2010-11-23 12:49:10 | Raporteaza
bonus,pentru autoare
youtube.com/wat../
2010-11-23 12:51:41 | Raporteaza
108, 109,
… de unde se vede că noţiunea de “depărtare” e reletivă…
2010-11-23 12:52:19 | Raporteaza
112,
totu’, da’ absolut totu’, e relativ… cel puţin în capu’ meu! o fi de la ceaţă?
2010-11-23 12:56:45 | Raporteaza
(marcel, văd că n-ai scăpat de X… ai vrut tu să faci ceva cu Gravatarul şi nu ţi-a ieşit…)
scuzaţi, despre subiect: mda, cu florile e cam aşa: sînt scumpe, frumoase, de conjunctură şi se usucă repede. în general, bărbaţii le dau pentru că aşa au învăţat ei că e frumos, nu pentru că ar simţi ceva special. ghivece nu vreau, nu pot să am grijă de ele.
cea mai frumoasă floare primită în viaţa mea a fost la 17 ani, cînd un domnişor a străbătut jumătate de Bucureşti ca să-mi aducă un boboc de trandafir roşu, din grădina personală. mi l-a dat şi a plecat. în rest…
2010-11-23 13:08:00 | Raporteaza
Mie florile mi se par un pic inutile, fiind o fire mai practica
Mai curand as primi un ananas, un mango, un kg de struguri – chiar si la o prima intalnire
Mi-e mila un pic de flori – trandafiri primesc si ii pastrez uscati apoi, tufanele primesc – rezista si 3 saptamani insa in rest, mai bine fructe… 
2010-11-23 13:08:32 | Raporteaza
cred ca am face bine daca am incerca sa ne depasim conditia de purcelusi
2010-11-23 13:30:52 | Raporteaza
@Andreea Marc
De unde nevoia asta de a primi flori? De ce femeile ajung sa cerseasca pur si simplu plante? Sa fie oare nevoia de reconfirmare? Sa fie oare tocmai un gest de razbunare impotriva pragmatismului si lipsei de romantism siropos ale masculilor? Daca pe el nu-l misca in niciun fel gestul, care e rostul? Pana la urma cand el apare cu buchetul, care mai e motivul bucuriei femeii? E trista nevoia asta, trista rau…cand ea ajunge sa tanjeasca dupa niste biete buruieni probabil ca reconfirmarea e pur formala, e doar un gest protocolar in care fiecare mimeaza armonia….
A+
2010-11-23 14:03:39 | Raporteaza
@Andreea: Andreeeeeaaaaa, mai esti suparata pe mine?

Uite, eu am cautat pentru tine, pe campiile internetului, flori care nu sunt “plasticoase”, ca alea ale lui Cosa Nostra:
mycolorfashion.../
2010-11-23 14:05:31 | Raporteaza
Eu ofer flori. Fara “motive” gen zi de nastere
2010-11-23 14:16:42 | Raporteaza
Sa fi inceput al treilea ?!
2010-11-23 14:17:48 | Raporteaza
@Andrusk: “De ce femeile ajung sa cerseasca pur si simplu plante?” nu cred ca o femeie cerseste plante. Oferitul florilor tine de un simbolism. adica: ofer flori (neconditionat de anumite interese – intr-un caz ideal) offff! e mult de discutat! sunt atatea ocazii in care se ofera flori… incat am sa imbatranesc in fata calculatorului pana le dezbat pe toate. oferirea de flori este un mesaj simbolic. adica: nu iti spun: treci dincolo.. sau sa te ierte Dumnezeu. Simplic toata risipa de vorbe prin… flori. ca… d’aia s-a inventat un limbaj al florilor. daca vreau sa-ti spun ca esti adorabila, pot sa intaresc aceasta afirmatie cu o camelie alba. tre sa am la cine sa-i ofer camelia… ca daca ea nu rezoneaza cu aieste treburi… se uita la mine ca la un extraterestru.
cat de straini ne suntem! fantastic!
2010-11-23 14:29:34 | Raporteaza
oh, nora,
si mie imi plac florile astea!
thefashionpolic../
2010-11-23 14:30:59 | Raporteaza
@Gherman Adrian:
Eu ma refeream la un EL si o EA care au o relatie, nu la florile oferite de catre copii mamelor de 8 martie.
A+
2010-11-23 14:42:18 | Raporteaza
radu popescu,
tre’ sa apara acusi urmaritorul de securisti (camuflat sau nu), sa ne explice el cum stau lucrurile; plus bonus – cateva tehnici de supravietuire.
2010-11-23 14:44:28 | Raporteaza
@Andrusk:
o relatie trebuie intretinuta. Nu totul se rezuma la chestiunile practice. Intr-un cuplu (cel putin in viziunea mea) trebuie sa existe si oleaca de spiritualitate. Florile, poezia si altele… sunt lucruri care trebuie sa intareasca spiritualitatea cuplului.
2010-11-23 15:03:30 | Raporteaza
Incantatoare Doamna Andrusk,
o fire altruista se poate gandi si la copiii gradinarului, o alta exasperant de nostalgica si la ce-i ramanea accesibil bunicului sarac, insa atata timp cat cat ele insotesc un altceva care s-ar potrivii macar in parte frumusetii dumneavoastra, nu stiu de ce v-ar deranja ?
Am sa le vi le ofer totusi (luaind asupra-mi blamul lipsei de ocazie)
youtube.com/wat../
iar daca dumneavoastra imi veti spune ca acea data din calendar vi se pare complet nesemnificativa, accept cavalereste refuzul.
2010-11-23 15:04:03 | Raporteaza
Inca-i compatimesc pe barbatii care nu au avut privelgiu de a se bucura de bucuria partenerei lor.O floare este un simbol si nu un strung (…de exemplu). Daca cineva vrea sa transmita emotiile si sentimentele lui , iubitei lui, atunci simbolul unei flori este cel mai potrivit. Andreea Marc,ti-am citit blogul si constat ca esti o femeie sensibila…sper sa nu te schimbi.
2010-11-23 15:11:01 | Raporteaza
@Gherman Adrian:
Si ce ne facem cand ea tanjeste dupa niste flori, de fapt dupa atentie si reconfirmarea statutului iar el nu simte? Ea bate apropouri iar el chiar nu simte ca ar fi cazul. Relatia trebuie intretinuta in felul asta? Chiar e nevoie sa fortam mana celuilalt sau sa apelam la santaj emotional? Eu pe femeile care cersesc reconfirmare in felul asta nu le inteleg. La fel cum nu le inteleg pe cele care pastreaza buchete de flori uscate sub pretextul nostalgiei, mascand insa un arpopo nerecunoscut nici chiar fata de sine. Sa fie oare nesiguranta de sine de fapt? Hmmmm…
A+
2010-11-23 15:15:49 | Raporteaza
Andreea, Nora, Edle,
Deci, până la urmă sunteţi de acord că tot florile mele sunt mai potrivite ! Că sunt din plastic sau altceva, femeile şmechere astfel de flori vor în dar.
Nora şi Edle, dar la florile voastre nu se vede pedichiura. Ce naiba ne facem ?!
2010-11-23 15:19:17 | Raporteaza
@The Rainbow:
Stimate Domn Multicolor, eu n-am spus ca ma deranjeaza o floare oferita din suflet. Ma deranjeaza doar armonia mimata si falsitatea. Nimic mai mult! Nu sunt Cruella – imi ador orhideele, violetele si bonsaii carora le acord multa atentie zilnic. Deci nu va ofer alternativa de a accepta cavalereste refuzul meu, din contra, tin sa va multumesc!
A+
2010-11-23 15:24:35 | Raporteaza
@Andrusk: hai sa nu ne facem naluci ca si calul de ba*****, oki? In viata asta primesc flori exact atitea femei cite le merita. Exact atitea. Chiar daca mai primesc si altele, din obligatie sau asa, alea nu sint flori, chiar daca au petale, sint doar niste paie, ca sa scapi de o obligatie. Mare diferenta intre a oferi si a da, nu e asa? A dreq viata asta…
2010-11-23 15:28:35 | Raporteaza
@Andrusk: Ea nu tanjeste decat atunci cand nu primeste. Exista si cealalta categorie – a resemnatelor. O femeie nu apreciaza atunci cand primeste flori, daca abuzeaza de spiritul critic – daca ii prea cerebrala. Pana la urma… nu cred ca o femeie nu apreciaza faptul ca prostovanul vine cu flori. Că… apreciaza mai mult banul, e alta discutie.
2010-11-23 15:35:03 | Raporteaza
@The Wolfman:
Macar asupra unui aspect suntem de acord: cand intervine obligatia deja registrul se schimba iar gestul de a da snopul de paie are ca si cauza ori achitarea unei datorii, manipularea sau plata pentru o perioada de calm si pseudoarmonie. Repet: cand intervine obligatia!
A+
2010-11-23 15:44:24 | Raporteaza
Ce tot atâtea interpretări şi analize bă ?!
Nu ai bani de pantofi, îi oferi flori.
Dacă-i fraieră sau disperată şi pune botu, ai câştigat.
Dacă-i şmecheră, ţi le dă să ţi le bagi în cur.
La aste se reduce totul. Punct !
2010-11-23 15:49:46 | Raporteaza
Primitoare Doamna Andrusk,
si eu va multumesc pentru confirmarea ca mintea unei femei poate fi uneori si fascinant de simpla, lipsind buchetul unui gest sincer de miresme prea principiale …
2010-11-23 15:51:13 | Raporteaza
@Cosa Nostra: da mai cosa nostra. dar exista si femeile care au ce le trebuie din punct de vedere material. nu toate is sarantoace. Pai.. cand femeia are un minim de subzistenta… parca e normal sa isi doreasca si o minima subzistenta sentimentala. Acuma… ce sa zic? poate matale esti obisnuit numa cu flamandoace.
2010-11-23 15:58:20 | Raporteaza
Wooow … am lucrat toată ziua și nu am apucat să mă mai uit peste primul meu articol pe Pandora … cu tot respectul, nu am timpul efectiv să citesc cuvânt cu cuvânt toate comentariile, mai ales că la un moment dat subiectul a luat-o pe alte căi
La sugestiile Alexandrei, am început colaborarea cu Pandora prin postarea de articole scrise inițial pe Belva.ro../, blogul colectiv pentru femei pe care l-am lansat anul acesta. Însă acolo lucrurile stau într-adevăr un pic diferit
Suntem 20 de fete care ne expunem experiențele de viață într-o manieră amuzantă, pentru a învăța practic una de la alta câte ceva pentru suflețelul nostru. Dar nu-i nimic, mă obișnuiesc eu și cu stilul de pe Pandora … mai lăsați-mă câteva articole 
Cât despre subiect în sine … pff … poate sunt egoistă, poate sunt crudă, poate sunt ciudată, poate nu mai sunt atrăgătoare pentru bărbatul de lângă mine, poate îmi miroase gura cum a zis cineva mai sus =)) … e bine că am aflat și părerile voastre despre acest gest simplu de a oferi o floare unei femei
2010-11-23 16:01:50 | Raporteaza
Gherman,
dar exista si femeile care au ce le trebuie din punct de vedere material
Aaaa, ha, ha, ha, ha, ha, haaaaa!
2010-11-23 16:07:49 | Raporteaza
@Cosa Nostra: sa inteleg ca femeia nu are niciodata suficient? noa… pai alea iti raman tie!
2010-11-23 16:11:14 | Raporteaza
Ce ma amuza pe mine experimentele astea cu 20 de femei care scriu pentru sufletelul lor. Daca era asa, atunci site-ul respectiv nu era public. Era ca un blog din ala privat. Sa inteleg ca, daca vrea Louboutin, sa zicem, ca tot vorbeam de flori, sa-si faca reclama la voi pe sufletel, ii aratati usa?
2010-11-23 16:11:26 | Raporteaza
Marc,
Să nu-ţi faci probleme dacă la unele articole vom juca X şi 0 între noi. Sau vom pune comentarii numai în versuri. S-a mai întâmplat !
Şi nu e din lipsă de respect faţă de tine.
Şi nu-ţi mai face iluzii că vom trece şi pe blogul tău !
2010-11-23 16:12:56 | Raporteaza
@Cosa Nostra: uita-te mai bine, florile mele sunt cu tot cu pedichiura. Ca de-aia le zice “peep-toe”. Pentru perversi ca tine, care se zgaiesc la degetele.
2010-11-23 16:13:09 | Raporteaza
@Nora: Eşti mortală! Punct ochit, punct foarte bine lovit! Bravo!Eşti pe sufletul meu.
2010-11-23 16:15:21 | Raporteaza
Pentru ca florile nu functioneaza: niciodata vreun barbat nu si-a marit sansele de a face sex cu fata gratie florilor aduse. E drept ca unii au ajuns sa faca sex desi au adus flori, dar nu pentru ca au adus, ci in ciuda florilor aduse.
Lectia: nu aruncati bani pe flori.
2010-11-23 16:16:06 | Raporteaza
@Nora: Mă refer la 141.
2010-11-23 16:16:32 | Raporteaza
Nora,
Trebuie să clarificăm nişte chestii. Serios !
Dă-mi şi tu un bip pe mailul pe care-l ştii.
Şi sper că nu mă ofensezi cu un refuz pe motive ideologico-diplomatico-vrăjelistice !
2010-11-23 16:16:46 | Raporteaza
@Nora – asta înțelegi tu prin proiect pentru suflețel? Că nu acceptăm bani din publicitate?
Păi uite cum stă treabă: pentru suflețel avem o mare pasiune: aceea de a scrie și de a ne împărtăși opiniile. Nu am zis nu nimănui până acum atunci când ni s-a propus o colaborare care a implicat bani
Mai mult, am pornit mai puțin de 10 fete cu acest blog, iar restul s-au alăturat pentru că au simțit că au aceleași pasiuni și interese. În plus, fiecare dintre noi are câte un job, două, iar proiectul chiar a fost gândit ca momentul de relaxare de la sfârșitul programului sau dintre joburi 
@Cosa Nostra – nu mă supăr, stai liniștit
Dacă eram așa supărăcioasă nu mai aruncam cu texte prin online. Iar linkul nu l-am pus (deși știu că o să pară greu de crezut) pentru a intra voi pe el, ci pentru că a fost o remarcă într-un comentariu legat de cuvântul ”preluat”. Am vrut să clarific faptul că a fost scris tot de mine inițial și că l-am pus la sugestia Alexandrei. Apoi am făcut o observație legată de diferența mare de stiluri.
Mai continuăm cu florile sau trecem pe război?
)
2010-11-23 16:22:59 | Raporteaza
Nora, abia acum am văzut #143:
Lumea asta ţi-e foarte neclară !
Eu pervers ?!
Păi mie nici muie nu-mi mai place să mai dau. Şi asta de cel puţin 25 de ani.
Dacă nu ştiai, hai să te învâţ: pedichiura spune foarte multe lucruri despre o femeie. Aproape totul !
2010-11-23 16:23:44 | Raporteaza
@Punk – eu nu am făcut referire la flori ca un instrument de ajutor ca să facă bărbații sex. Mă refeream strict la o relație în care cei doi locuiesc împreună de ani buni.
2010-11-23 16:25:02 | Raporteaza
Marc,
Flori sau război ?! Depinde: eşti măritată ?! Da ! Atunci, război !
2010-11-23 16:25:49 | Raporteaza
Doamna Marc,
personal sunt interesat sa ramanem la flori pentru ca …
Andrusk,
ai ultimul cuvant …
2010-11-23 16:30:05 | Raporteaza
@Andreea Marc: Barbatii nu aduc femeilor flori pt. ca 80% sau 85% (sau pe acolo) se inscriu in aceasta categorie. Ceilalti o fac. Eu o fac. Deci raspunsul la intrebarea ta este: barbatii sunt la fel ca si femeile – cei deosebiti sunt in minoritate (ca sa nu spun putini)
2010-11-23 16:31:07 | Raporteaza
@Cosa Nostra – Păi nu? Coreeni se luptă între ei, lumea e pe punctul de a începe al treilea război mondial, iar noi stăm și discutăm despre adusu florilor.
Măritată? E ca și cum aș fi, deci să înțeleg că vom continua cu război
)
2010-11-23 16:31:31 | Raporteaza
@The Rainbow:
Nu pot sa am ultimul cuvant, nici macar n-am facut safteaua la chiparoase…
A+
2010-11-23 16:37:04 | Raporteaza
Nu, nu continuăm cu război !
Între timp, am intrat la tine pe blog şi am văzut două bagaboante super mişto.
Mă apuc de citit şi de comentat şi acolo. [Vezi că asta e o mare chestie !]
Deci: de acum, încep să mă pun bine cu tine. Ce ştii, poate iese ceva !
2010-11-23 16:37:16 | Raporteaza
@Andreea Marc: #154
Si nici acum nu-ti aduce flori? lasa-l…
2010-11-23 16:37:43 | Raporteaza
@Andreea Marc
Si totusi, puteti sa-mi raspundeti si mie la comentariul 118?
A+
2010-11-23 16:38:41 | Raporteaza
Domne, chestia asta cu “bagaboante super misto” mi-a devenit atat de familiara incat acum cand vad vreo fatuca draguta imi zic ia uite ce cosanostra!
2010-11-23 16:41:06 | Raporteaza
@Andrusk: #158
E doar un cliseu la care nici nu punem problema sa reflectam. Il luam ca atare. Si sunt mai multe… Ex. de ce ne bucuram cand implinim niste ani, tinem chefuri, tambalau. E o mare tristete de fapt, a mai ramas mai putin cu un an!
Nu cred ca e o nevoie speciala.
2010-11-23 16:45:12 | Raporteaza
@Cosa Nostra: glumeam. Vezi? Deloc nu ma inteleg cu tine. Oricum, perversiunile sunt de mai multe feluri. Nu neaparat sexuale. Despre asta insa in episodul urmator.
(generic de telenciclopedia)
@Andreea Marc: fie ca tine! Eu imi descopar “sufletelul” pe alte cai. Nu publice, nu pe bloguri, nu prin “colaborari” cu alte 19 fete dornice de “analize exhaustive” ale psihicului feminin.
O intrebare as avea totusi: care pasiuni si care interese? Nu mi-e prea clar.
2010-11-23 16:47:43 | Raporteaza
@Cosa Nostra – Cam la ce te gândești că ar putea ieși?
) Ai grijă la fetele mele că acolo e exact invers ca aici … sar femeile cu gura :p
@Radu Popescu
) îmi aducea, îmi aduce și sper că îmi va mai aduce. Doar că trebuie să mă plâng și eu de ceva (pentru că pot) și să vreau mai des flori 
@Andruska – scuze, comentariul 118 era mult prea sus și mi-a scăpat. Dacă ți-am lăsat impresia că cerșesc flori, atunci nu e bine. E o nevoie greu de exprimat pentru lucrurile mărunte care ne aduc un zâmbet în fiecare zi. Am parte de multe surprize plăcute din partea lui. E un bărbat excepțional de care nu mă plâng. Doar că el nu înțelege utilitatea unei flori aduse femeii, iar eu nu înțeleg de ce nu înțelege el asta
2010-11-23 16:48:28 | Raporteaza
Radu Popescu,
Vezi că eşti într-o oarecare eroare:
Ca să se încadreze la categoria bagaboantă super mişto nu e suficient să fie drăguţă. Trebuie să fie şi sexoasă, să mai şi scrie mişto, să aibă şi criterii crunte de selecţie a bărbaţilor.
Altfel ar trebui să concurez cu fiecare pulecea de doi bani de pe stradă !
2010-11-23 16:48:36 | Raporteaza
@Radu Popescu:
In spatele fiecarei nevoi emotionale se ascunde o frustrare. Fiecare nevoie e speciala in felul ei. Si continutul borcanului cu nevoi afective si confirmatorii specifice femeilor nu are de ce sa fie varsat in vasul cu motive ale trairilor si senzatiilor fiecaruia la ocazii aniversare.
A+
2010-11-23 16:52:25 | Raporteaza
@Cosa Nostra:
dupa atata timp petrecut alaturi de tine si mai tinand cont si de umila mea experienta,
cred ca stiu la ce te referi!
2010-11-23 16:53:10 | Raporteaza
@Nora – Că doar nu ne-om descoperi toate suflețelul la fel. Acum sper să vorbim despre același lucru. Pasiuni și interese comune? Păi eram sătule de aceleași reviste pentru femei și ne-am gândit să facem ceva pentru noi, în care noi să fim cele care ridică anumite probleme fără a da sfaturi de ”specialiste”. Așa am descoperit pasiuni comune simple: călătoriile, biscuiții Oreo, plăcerea de a primi o floare de la partener, anumite cărți etc.
2010-11-23 16:53:38 | Raporteaza
#162,
Ai grijă la fetele mele că acolo e exact invers ca aici … sar femeile cu gura
Incredibil: alta care mă crede pervers !
Doamnelor, nu sunt pervers, sunt inversul perverşilor !
Dacă vreţi să fiu, uitaţi. Găsiţi-vă pe altul !
Mă rog, uneori mai dau limbi în ceaşcă. De talie mondială. Se pune ?!
2010-11-23 16:54:32 | Raporteaza
@Andrusk:
Am inteles ce voiai sa spui, dar eu am spus ca nu cred ca a fost vorba de o nevoie.Deci, daca nu e nevoie nu e nici frustrare.
E doar un obicei tampit, ca multe altele!
2010-11-23 16:55:32 | Raporteaza
Si totusi, domnule Radu Popescu, eu zic ca cele mai frumoase lucruri sunt tocmai cele perfect inutile.
2010-11-23 16:58:20 | Raporteaza
@Andreea Marc: pai uite. Eu am intrat acolo, pe linkul Belva. Si mi s-a parut ca “sufletelele” de acolo seamana leit cu “sufletelele” de pe alte reviste de femei. Sa vezi dracie! Pana si titlurile erau cam la fel. Cel putin ala cu “O de la orgasm” cred ca l-am mai vazut prin 19583 de parti cel putin!
In fine, poate sunt eu carcotasa!
2010-11-23 17:02:20 | Raporteaza
Noraaaaa,
#147 !!!!
2010-11-23 17:04:12 | Raporteaza
@Andreea Marc @Andrusk @Nora : Aveti un raspuns la #153
Si de la 153 in jos aveti si dovada ca de fapt, nu va intereseaza raspunsul la intrebarea din titlu, ci doar o caterinca mica pe micul ecran
O seara buna tuturor!
2010-11-23 17:05:24 | Raporteaza
@Andreea Marc: Aveai o intrebare retorica dimineata la sfarsitul articolului… ceva de “ieftineala” …
Oare sa fi disparut dupa un boschete de gladiole
Grav… Daca punem un articol si apoi trunchiem in functie de comentarii…e grav..
D-aia are Belva 60 de Unici pe zi
2010-11-23 17:06:59 | Raporteaza
@Andreea Marc:
Cerseala, sau santajul sentimental despre care vorbesc, puteti sa o traduceti in jinduiala atunci cand nu se transforma in cuvinte. N-am intentionat sa jignesc pe nimeni.
In jurul meu tema barbatilor care “nu au mai venit si ei cu o floare acasa de nu stiu cand” este adesea discutata. Daca la inceputul relatiei florile alea isi faceau aparitia si cu alte ocazii decat aniversarile partenerei, iar in timp aceste ocazii s-au rarit pana la disparitia completa, inseamna ca incarcatura gestului a disparut. Orice reanimare subtila a operatiunii “buchetul” venita din partea ei ar fi un soi de manipulare. Daca florile n-au facut niciodata parte din relatie atunci ea va jundui in zadar.
A+
2010-11-23 17:07:27 | Raporteaza
@Nora:
Toate au un rost, Nora, insa de multe ori, rostul e asa de bine ascuns incat celor mai multi, acele lucruri li se par inutile.
Dar aici nu era vorba de un rost, ca rostul se poate gasi ci de faptul ca e un obicei tampit, distructiv cam ca vanatoarea…
2010-11-23 17:13:33 | Raporteaza
@Cosa Nostra: tu ai etichetat refuzul meu de a veni la reuniune drept “vrajeala” sau “diplomatie” sau ceva pe acolo. NU E! Nu stiu de ce vreti voi sa va cunoasteti in carne si oase, de ce nu va multumiti cu statutul de acum. Nu va ganditi ca poate “live” nu veti mai functiona la fel de armonios?
Nu stiu cum sa-ti zic, dar eu cand vorbesc cu voi aici, ma simt ca si cum as face conversatie cu niste personaje. De roman, de film. Ca si cum am intrat in alta dimensiune. Si sunt perfect fericita asa! De ce nu vrei sa pricepi? Nu e nicio “abureala”, nicio diplomatie. E o frica, intr-adevar, dar nu din aia de care crezi tu (apropos de faza ca nu esti nici sperietoare, nici fotomodel).
Sper ca am clarificat lucrurile acum.
@Anca: nu inteleg ce vrei sa zici. Dar intr-o privinta ai dreptate. Eu nu caut raspunsul la intrebarea “De ce nu mai aduc barbatii flori?”. E o chestiune care, recunosc, nu prea ma preocupa.
2010-11-23 17:14:55 | Raporteaza
@Nora – poate doar titlurile din obișnuință, deși sunt doar câteva în acest sens. Avem 2 luni, cu timpul le remediem pe toate.
@Cosa Nostra – cine a zis ceva de perversiune?
) Ziceam doar să ai grijă că fetele au ”colții ascuțiți”
)
@Anca – Mă interesează răspunsul din moment ce l-am scris și l-am postat pe un asemenea site. Nu am știut că vine la pachet cu atâtea comentarii
) Dar, într-adevăr, George a avut mare dreptate în comentariul lui.
@Miere Naturală – Nu știu despre ce întrebare e vorba. După cum am spus și mai sus, nu am intrat decât azi după-amiază pe site. În panoul de administrare am intrat doar ieri când mi-am făcut contul. Poate administratorul ți-a editat comentariul, dar eu sincer nu știu despre ce e vorba. Poți să mai scrii o dată.
Și mi-a plăcut aia cu 60 unici
) nu știu de unde ai scos-o dar mai pune un 0. Are 600 unici pe zi la 2 luni de la lansare. Vezi, acum mă pui să dau din casă și iar se ia lumea de mine că îmi promovez blogul :p
2010-11-23 17:15:09 | Raporteaza
@Radu Popescu: nu prea functioneaza comparatia cu vanatoarea. Ca doar nu se duce nimeni sa rupa flori din creierii muntilor sa ni le aduca noua. Florile sunt din sere, cultivate cam la fel ca rosiile si varza.
2010-11-23 17:16:03 | Raporteaza
@Nora:
Da Nora, cam ca o crescatorie de pui, vite sau porci.
Vrei sa-ti dau un link cu un film american despre cum sant tratate aceste animale?
Am sa-ti explic cam care este diferenta intre a cultiva flori si legume. E una etica, si sa stii ca m-am gandit si la aceasta latura (o sa razi) cand m-am apucat de acest bussines.
Legumele au un ciclu de viata cam de 30, 60…180 de zile.
Ele se nasc, in rasadnita, cresc in solarii se inmultesc si fructifica, in incercarea ei de a se reproduce. In momentul in care fructul este matur, perioada de viata a plantei s-a incheiat si planta moare de la sine. Deci omul nu o omoara, din contra ii asigura toate conditiile pentru a trai.
La flori este un pic altfel, omul vitregeste planta tocmai de scopul pentru care traieste – cel de a se reproduce. In lumea plantelor asta se numeste crima cu premeditare. In lumea oamenilor se numeste “o mica atentie”.
2010-11-23 17:32:46 | Raporteaza
Erata: incercarea lor.
2010-11-23 17:34:09 | Raporteaza
Acuma daca stau bine sa ma gandesc, cred ca sunt de acord cu Nora la ce zice la #176.
E mai misto asa virtual, daca moare unul dintre noi, nici nu ne dam seama, nu trebuie sa mergem la priveghi, inmormantare, parastasuri…
Plus ca nu trebuie sa ne cerem scuze, c-am intarziat, ca unde-am stat pana la ora asta, ca de ce n-am adus flori (sic)
Parca sant mai multe avantaje decat dezavantaje.
2010-11-23 17:39:29 | Raporteaza
@Nora: #178
Ba sa stii ca ii poarta necuratu si prin varfuri de munte si vin cu trofee de-acolo, o floare de colt, sangele voinicului…
2010-11-23 17:42:57 | Raporteaza
@Radu Popescu 182: Hai, domnule Popescu. Mie nu mi-a adus nimeni nicio floare de colt si niciun sange de voinic. Bine, erau sanse sa fie ultimele flori pe care mi le-ar mai fi adus!
@Radu Popescu 181: Iar sunteti lugubru si ma speriati!

2010-11-23 17:47:59 | Raporteaza
@Nora:
Sa stii ca si moartea are farmecul ei.
Asta mi-aduce aminte de niste versuri:
“Ugerul tatii,
Oh, tu sfant hotar
De pasare prea neagra…”
asta ca sa te mai inveselesc.
2010-11-23 17:58:37 | Raporteaza
Uite Nora, o dedicatie pentru tine:
youtube.com/wat../
Este sora tizei tale!
2010-11-23 18:08:40 | Raporteaza
Multumesc frumos. Habar n-avem ca intre Anoushka Shankar si Norah Jones e vreo legatura de rudenie!
2010-11-23 18:18:28 | Raporteaza
@Nora:
Tatal lor, Ravi Shankar a avut o iubareala in Texas.
2010-11-23 18:20:38 | Raporteaza
Cosa Nostra. ma scuzi ca te intreb, la comentariul tau prim, ala in care i-ai dus unei fete niste flori si ea te-a invitat sa ii aduci echivalentul in pantofi. nu imi dau seama ce flori i-ai luat, dar daca puteau fi convertite in cea mai ieftina pereche de pantofi mai de staif, inseamna ca erau orhidee crescute in palma de fecioare inlemnite in pozitie de lotus. daca nu, inseamna ca te trimitea cel mult sa-i cumperi slapi. data viitoare ia-i seminte de floarea soarelui sau o sticla de alexandrion ca sigur iti faci treaba. boule…
2010-11-23 18:37:52 | Raporteaza
Domnita Andreea,
Sa Va fie calea scrisului catifelata precum petala Trandafirului.In roua de noblete a gandului sensibil,sa Va indestulati penelul nerabdator.
2010-11-23 18:41:36 | Raporteaza
O gramada de prosti pe site-ul asta. Articol idiot, fara sens, iar comentatorii de mai sus cu creier cat o nuca
2010-11-23 18:48:02 | Raporteaza
190 vasile:
măi, vasile, du-te-n mă-ta, bre! de la un timp, chiar m-am săturat de proşti, parol!
2010-11-23 19:08:04 | Raporteaza
@marcel zadda: te comporti ca un magar batran.
2010-11-23 19:15:13 | Raporteaza
daca vine unu si iti spune prost… sari ca ars. Da’ tu… ai voie sa faci pe altu prost.
2010-11-23 19:19:58 | Raporteaza
ia uite ma! pensionarii isi fac de cap.
2010-11-23 19:20:38 | Raporteaza
gherman adrian:
băi, pulifrici, măsoară-ţi nasu’, înţelegi?
eu nu fac proşti! tu şi vasile aşa sînteţi, PROŞTI, şi, din cîte-mi amintesc, nu v-am făcut eu.
2010-11-23 21:33:39 | Raporteaza
bai esti cu cine ti-ai baut banii. pensionarule.
2010-11-23 21:51:03 | Raporteaza
JUR ca de acum fac screenshot-turi pe postari si articole…
Cum se face ca in “neamul” asta al PR-istelor totul se suceste de la o ora la alta…
In fine…ce sens are.
Andreea
vorbim de “proectele’ voastre cu 600
? Sa fim seriosi doamna…
Tips :… redirectarea aia dintr-un blog spre alte siteuri nu face decat sa ” bulverseze ” atentia Vizitatorului pe site…
Tips II : Ai o colega de breasla pe Pandora’s… o PRroasta cu dantura ca a lui mamaie , intreab-o cum e sa primesti capace de WC in loc de flori
Bafta multa la aritcole
2010-11-23 21:56:16 | Raporteaza
Gherman,
Tu chiar eşti poet frate !
Dacă nu te-aş cunoaşte de atâta timp, ţi-ai lua la muie de n-ai putea-o duce. Fără mişto !
Hai să-ţi arăt o înşiruire de OZN-uri:
astalababyvista la 18:37:52
Performer la 18:41:36
Vasile la 18:48:02
Arată-mi tu mie pe tot acest sait când au mai apărut vreodată trei noi comentatori în numai 11 minute !
Du-te bă şi penibilizează-te în altă parte. Cu cine pula mea crezi că vorbeşti, cu poeţii ?!
2010-11-23 22:03:27 | Raporteaza
@Cosa Nostra: da. varsta inaintata aduce cu ea si senilitatea. pe langa faptul ca sunteti libidinosi… va curteaza si paranoia.
2010-11-23 22:08:05 | Raporteaza
astalababyvista…
ia uite ce tampenie, acum imi dau seama, ca nici n-am stat sa citesc.
Dl gherman versiunea originala, cea a lui Arnold era:
Asta la vista, baby!
2010-11-23 22:13:49 | Raporteaza
acusica apare si antinationalul cela cu Doga de manuta…
2010-11-23 22:15:48 | Raporteaza
hm,nu-i a bună pe-aci…
nu prea mai e loc de adăugat ceva.
2010-11-23 22:20:43 | Raporteaza
iezilor, adăugaţi orice! sînteţi bineveniţi.
2010-11-23 22:23:45 | Raporteaza
ce faceţi, vă bateţi?
2010-11-23 22:28:19 | Raporteaza
yeaaah! Doga si Celine Dion o sa va fure tara. Ie invidiosi pe gutza.
2010-11-23 22:32:44 | Raporteaza
andreea:
sînt om bătrîn! cu cine dreaq să mă bat?! cu vasile? cu gherman adrian?
ps. apropo, mă, gherman adrian, în afară de dion, mai ştii şi alt[-ă] celine?
2010-11-23 22:37:48 | Raporteaza
@andreea: nu pot sa bat batranei. nu-i etic. ne confruntam in idei. numa’ unii is prea idioti.
2010-11-23 22:40:46 | Raporteaza
@marcel zadda: ce? mai incearca cineva sa ne cotropeasca?
2010-11-23 22:43:45 | Raporteaza
gherman adrian:
offfffff! măi, gherman adrian, ce m-aş face eu, dacă chiar aş crede că exişti? ptiu! du-te pe pustii, prostu’ lumii!
2010-11-23 22:58:03 | Raporteaza
@marcel zadda: nicio replica inteligenta? chiar asa intelect ramolit posedatz? asa… putem shedea in parc la o partida de sah & io sa fac misto de voi. dupa ce va tabacesc cenusiul, evident. ce doream a zice? Nu-i pacat de tastaturile alea ca le folositi fara gram de stralucire? hahaha hihihi. parca suntetz niste capre.
2010-11-23 23:03:22 | Raporteaza
La o partidă de vînătoare, un bărbat elegant din Stockholm împuşcă o raţă. Pasărea cade însă în ograda unui fermier, care susţine că vînatul îi aparţine.
- E pasărea mea, insistă orăşeanul. Fermierul sugerează să fie tranşată disputa în stil vechi, cu un “şut neaoş”:
- Eu îţi trag un şut cît pot de tare în boaşe, apoi tu faci la fel cu mine. Cine urlă mai puţin ia pasărea.
Bărbatul e de acord. Fermierul îi trage un şut straşnic în părţile sensibile. Cînd îşi revine, orăşeanul şopteşte cu greu:
- Bine. Acum e rîndul meu.
- Lasă, zice ţăranul. Poţi să păstrezi raţa.
ps-orice asemănare cu situaţia şi persoanele de faţă este absolut întîmplătoare şi neintenţionată.
2010-11-23 23:37:55 | Raporteaza
iezii_cucuieţi_isteţi:
mă puteţi ierta, iezii mei dragi? mi-e ruşine…
2010-11-23 23:42:29 | Raporteaza
Să-mi bag pula dacă mai înţeleg ceva din viaţa asta:
youtube.com/wat../
2010-11-23 23:53:28 | Raporteaza
213,
nană, ai milă de mine! chiar nu vrei să dorm?!
2010-11-23 23:55:56 | Raporteaza
@Cosa Nostra: ti-e ciuda?
))) simona sensual e mai tare!
2010-11-24 00:00:50 | Raporteaza
Marcel!

pentru ce?nouă nu ne-ai făcut nimic.şi sentimentele sînt reciproce.ce le-ar putea ştirbi?
2010-11-24 00:20:45 | Raporteaza
Eu zic sa nu-l mai bagati in seama pe gherman,nu merita atata atentie.Probabil ca in viata de zi cu zi este ignorat constant si asta il face sa defuleze pe saituri.
2010-11-24 00:30:19 | Raporteaza
@andrei: de cand citesti pandora’s? d’aia zic. de ce iti bati coasa in balcon?
2010-11-24 00:36:05 | Raporteaza
@iezii_cucuieţi_cuminţi: si eu nutresc sentimente profunde fata de batranei. dar nu dinaia libidinosi. imi plac aia care te fac sa zabesti dar si aia hotarati! da… sa radieze oleaca de inteligenta. Cunostintele is chestiuni marunte in era internetului.
2010-11-24 00:39:27 | Raporteaza
Cosa, cartea o vezi pe Amazon. Are coperti tari asa ca poti s-o folosesti pe post de capac de oala. Dar nu cred ca te poate ajuta. E cam tirziu si esti deja in stare avansata, cum zic doctorii.
2010-11-24 00:45:14 | Raporteaza
Adriane,fiecare are vîrsta pe care o simte.
şi ce se întîmplă cu tine?parcă nu aveai obiceiul de a jigni gratuit pe cineva.ţii neapărat să te descalifici?
2010-11-24 00:47:18 | Raporteaza
@iezii_cucuieţi_isteţi: ai dreptate. partial. Faptul ca nu recunoastem cand o persoana are dreptate este o problema nationala! nu jignesc gratuit. Niciodata nu incep o serie de coate in ficati. Chiar ma fac ca ploua – de cele mai multe ori – imi vad de treburi. Da’ cateodata ripostez. Cred ca riposta este buna… numai sa nu fie in doze industriale. Ii ajuta pe aia de primesc palme dupa ceafa… sa se cunoasca mai bine. Impartialitatea ta… este specifica unei persoane care nu vrea sa se implice nici in stanga nici in dreapta. e faina si comoda impartialitatea… dar nu-i constructiva. Viata nu este numai pentru privitori. Uneori… trebuie sa participam. Evident ca poti spune: particip in felul meu… poti spune ca… si arbitrul are rolul sau
dar este o diferenta intre astronom si astronaut
2010-11-24 01:10:19 | Raporteaza
sa va zic ceva. belva.ro are viitor… pe linia lui. Pe autoare o duce capu. si… vine un tantalau (care a lucrat la strung o viata intreaga) sa-mi aspuna ca nu are potential… cand eu il vad… normal ca ma disper. Lucrurile acestea se misca incet… un asemenea blog nu este o aripioara a unui trust.
2010-11-24 01:39:44 | Raporteaza
@Gherman Adrian m-a iritat insistenta cu care provoci,nu-mi plac certaretii.Te iei de toata lumea,incercand sa atragi atentia asupra ta.Si mai e ceva:esti cumva gelos ca nu te-au invitat si pe tine la reuniunea lor,te simti exclus?
2010-11-24 04:37:57 | Raporteaza
Relatii publice si studii europene? Una din cele mai populare specializari scoase de fabricile de diplome. Ce chestie dom’le, primesti diploma pentru frecat menta! Apropo, tu ce articole ai publicat ca sa ajungi lector? Aaa…
Cit despre florile tale… daca barbatii pe care i-ai intilnit au fost niste nesimtiti, nu-nseamna ca toti sint asa.
2010-11-24 06:12:11 | Raporteaza
@Cosa Nostra:
Te ajut eu sa intelegi!
Nu canta ea, ala e un efect, se numeste Antares Autotune,
adica poti sa inregistrezi si o locomotiva si programezi efectul in scala in care este scris pasajul respectiv, dupa care canta singur.
2010-11-24 07:26:05 | Raporteaza
@Gherman Adrian:
Tot folosesti cuvantul libidinos…
Il folosesti prost, nepotrivit.
Libidinos inseamna desfranat, pofticios sexual.
Nu vad pe nimeni pe-aici, asa. Daca te referi la Cosa Nostra, el mai mult contempla femeia, nu face aluzii unsuroase ci le spune pe sleau.
Cel mult l-as putea numi gagicar
In alta ordine de idei, un limbaj direct nu inseamna rautate, neaparat.
Poti sa fii rau si ranchiunos sub un limbaj decent.
Eu unul am inceput sa simt si ce se afla sub ambalaj.
2010-11-24 08:56:56 | Raporteaza
@andrei: din 2003 butonez pe internet. si… o singura data m-am intalnit cu o moldoveanca din Chisinau. Deci: io nu ma misc asa usor din cuibul meu. Pe mine nu se pot baza. Nu s-au putut baza nici macar aia la intalniri de cenaclu. Taaaare impresionat trebuie sa fiu ca sa ma deplasez in partea ailalta a tarii. Vezi? vorbesti in necunostinta de cauza – dupa aparente.
2010-11-24 16:29:45 | Raporteaza
@Radu Popescu: si Crin Antonescu zice multe… dar nu are forta argumentului. E simplu sa intorci vorbele… si sa dai o alta conotatie, lucrurilor. Eu nu am adus in discutie rautatea. Normal ca dorinta lui este sa le faca
bine. Pana la urma e treaba lui. Numa… nu-i estetic. Posibil – cand voi ajunge la varsta voastra… sa ma menajez cu puicute. Dar pana atunci… nu eu is intr-o situatie “columbeaneasca”
2010-11-24 16:34:26 | Raporteaza
gherman adrian:
băi, gherman adrian, eşti atît de prost… chiar încep să plîng, pe cuvîntu’ meu!
2010-11-24 23:18:30 | Raporteaza
@marcel zadda: vezi ca iti da inteligenta in foc. io stiu ca iti plac abordarile superficiale… da nu te mai lua de chemesa mea. esti prea tolomac pt a discuta cu mine. poate. repet! poate, daca am sa cobor nivelul discutiei… o sa-ti gasesti si tu un loc prin ea.
2010-11-24 23:26:32 | Raporteaza
Voi n-ati inteles ca femeile nu vor iubire?De aceea nici nu sunt iubite…
2010-11-26 18:27:27 | Raporteaza
Ghermane, ne e din ce in ce mai greu sa-ti citim comentariile. Crede-ma, omule, ca nu te place nimeni pe aici.
2010-11-27 11:20:24 | Raporteaza
@zoe: nu am intentia sa ma fac placut
Nu mai vreau sa cuceresc universalitatea.
2010-11-27 12:58:35 | Raporteaza
La multi ani, Andreea !
2010-11-30 21:21:50 | Raporteaza
Probabil nu considera ca moartea unei flori e necesara?
2011-03-21 20:21:57 | Raporteaza
Intrebarea este buna, nu stiu daca au mai raspuns colegii nostri dar raspunsul e mai simplu decat pare… din comoditate si lipsa unei educatii in acest sens.
Barbatii in general sunt ceva mai pragmatici, ofera flori la inceput sa impresioneze apoi uita in mod intentionat sau … pur si simplu intra in RUTINA. Femeile trebuie sa le aminteasca, probabil, ca este o lupta continua
)
2011-10-25 18:02:38 | Raporteaza