![]() | Cine spune primul “Te iubesc”?vezi toate articolele de Ruxandra Predescu28 iun 2011 la 11:36 57 comentarii 1262 vizualizari. |
Nu-i aşa că şi voi ştiaţi că bărbaţii au o problemă să-şi recunoască sentimentele, că se simt slabi şi mai puţin macho când spun, mai ales când spun ei primii, înaintea noastră, Te iubesc? Uitaţi de teoriile astea, (cică) sunt eronate!
Potrivit unui nou studiu, publicat în Journal of Personality and Social Psychology, domnii nu doar că spun adesea cele două cuvinte înaintea partenerelor lor, dar se şi bucură mai mult decât acestea când le sunt adresate şi, cu atât mai mult, cu cât le sunt adresate înainte ca relaţia să devină şi sexuală. Sentimentali, domnii, nu-i aşa? Cine ar fi crezut?!
De fapt, spun cercetătorii “descoperirea” are sens, dintr-o perspectivă evoluţionistă: domnii sunt mai interesaţi de perpetuarea speciei, aşa că preţuiesc declaraţia cu pricina înainte de sex, iar doamnele sunt mai interesate de angajamente pe termen lung, aşa că dacă sunt iubite şi după, e perfect!
O primă serie de interviuri din cadrul cercetării a arătat că respondenţii îşi imaginau că femeia spune prima Te iubesc cam cu vreo trei săptămâni înaintea bărbatului. Interviurile făcute ulterior în cadrul unor cupluri au arătat că, de fapt, prima declaraţie de dragoste e făcută de bărbaţi, în proporţie de 65% din cuplurile intervievate, cu o medie de patru – cinci săptămâni înainte ca femeile să declare acelaşi lucru.
Desigur, tot studiul a fost realizat în Marea Britanie, unde gradul de educaţie şi, deci, de încredere în sine, e ceva mai ridicat decât în România noastră mioritică! La noi încă se poartă: Eşti prost/proastă? Nu zice tu primul/prima Te iubesc!
La voi cum a fost? Sunteţi pe model britanic sau autohton? ![]()
Etichete: declaratii de dragoste, relaţii, sentimente, studii


Florentina Mușat 22 mai la 14:53 |
Mai întâi și-ntâi trebuie să știți că eu nu mă uit la comedii. Nu mai rezonez de ceva ani [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 22 mai la 10:12 |
Pentru că toată lumea pare (și este) preocupată de noul guvern și de alegerile locale – cu [ citeste mai departe ]
Very Happy 21 mai la 21:29 |
Dacă tot vine vara şi nimeni n-are chef de lecţii şi prelegeri, zic să facem o pauză de [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
| 1Am avut o problema cu justitia.O frauda. Am constatat pe pielea me ca judecatorul este tot un fel de advocat, dar cu un onorariu mai mare.... | ||
| 2De aceia singura naștere după chipul și asemănarea lui D-zeu care a avut vreodată loc pe Pământ a fost chiar Fiul lui D-zeu.... | ||
| 3Pe Pământ omul nu va putea niciodată să se nască învățat, pentru că dracul va fi acolo ca să complice lucrurile. :lol:... | ||
| 4Prin urmare tot ce s-a născut după aceia din Adam și Eva este după chipul și asemănarea lui dracu.... | ||
| 5@Ada Cocos, După chipul și asemănarea lui D-zeu au fost doar Adam și Eva până să mănânce din frutul oprit. Atunci când au ascultat de dracul și au mâncat din măr Adam și Eva s-au făcut după chipul și asemănarea... | ||
| 6Între bine și rău este doar suferință. Iar plăcerea este singura care are „luciditatea” de a face diferența. :lol:... | ||
| 7Binele este cea mai ieftină remunerație. Bănuțul care trebuie înmulțit. Chiar dacă nu te pricepi să lucrezi cu oameni ai posibilitatea să le arăți că nu le porți dușmanie. Ciar dacă pentru răutatea lor... | ||
| 8Acoate-mă din spam!... | ||
| 9Beautiful Chinese Music【9】Traditional www.youtube.com/watch?v=DuHMCFYIC9E... | ||
| 10@Florentina Mușat,încearcă să-ți descrețești fruntea(duce la riduri) uite-te la video-clip-ul acesta de mai jos:youtube.com/wat../ ... | ||
| Dora Constantinovici 1795 citiri |
| Ana Barton 1488 citiri |
| Very Happy 922 citiri |
| Doria Niculescu 849 citiri |
| Cristina Corpaci 576 citiri |
| Maria Onea Vesta 435 citiri |
| Florentina Mușat 378 citiri |
| Ruxandra Predescu 274 citiri |
| Laura Laurentiu 247 citiri |
| Iulia Nicolaie 239 citiri |
| Dora Constantinovici 3 postari |
| Very Happy 2 postari |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Florentina Mușat o postare |
| Dora Constantinovici 7193 citiri |
| Ana Barton 6193 citiri |
| Very Happy 4227 citiri |
| Cristina Corpaci 3405 citiri |
| Doria Niculescu 3383 citiri |
| Maria Onea Vesta 2294 citiri |
| Maria Moiş 1775 citiri |
| Florentina Mușat 1656 citiri |
| Diana Petrut 1064 citiri |
| Ruxandra Predescu 1037 citiri |
| Very Happy 10 postari |
| Dora Constantinovici 8 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 3 postari |
| Florentina Mușat 2 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
parcă, parcă, n-aş spune prima.
mi-e teamă de confuzii…
2011-06-28 13:02:22 | Raporteaza
incerci dar nu prea reusesti?
2011-06-28 13:06:01 | Raporteaza
Interesant…………. la inceput britanic, ulterior mioritic! Asta e!
2011-06-28 13:08:38 | Raporteaza
Unu la mână, să lămurim o treabă: “conform unor statistici, circa 80% din statistici sunt false”, vorba lu’ nea Nicu. Nicu Ceaşcă, nu Văcăroiu
Doi la mână, bărbaţii sunt mai romantici, spune un studiu IHSPO*, asta pentru că femeile sunt mai pragmatice/logice atunci când vine vorba de relaţii. Bărbaţii se avântă afectiv-emoţional, pe când femeile se bazează mai mult pe perspectiva logico-raţională. Şi dacă nu credeţi în ecuaţia vechilor greci “eros+storge=andros” şi “pragma+filia=gineka”, uitaţi-vă la căsătoriile din ziua de azi: câţi bărbaţi se însoară din dragoste şi câte femei se mărită cu “alesul inimii” şi nu al situaţiei materiale, conjuncturii sau mai ştiu eu ce alte motive. Nu trebuie să faceţi studii aprofundate, doar urmăriţi persoanele cunoscute din jurul vostru.
Aaaa, că unele femei se mărită cu tâmpiţi care (zic ele) se vor schimba după căsnicie, ata e o prostie cât ele de mare.
Că zice ăla sau celălalt din gură nu-i mare lucru. Faptele vorbesc de la sine.
Să nu uit: __________ IHSPO*=Institutul Habarnist de Sondare a Părerii Oamenilor
2011-06-28 13:22:59 | Raporteaza
Eu am fost primul. I-am spus sotiei mele ca o iubesc si nu mi-a fost jena. Dar recunosc ca acum, dupa 19 ani de convietuire, am lasat-o mai moale cu declaratiile. Dar asta nu inseamna ca n-o iubesc.
2011-06-28 13:34:38 | Raporteaza
Uite, Ruxandra, tocmai când mă credeam şi eu exponent autohton…
De fapt, chiar sunt, dar am de-a face numai cu… britanici.
Ce să fac?!
Sau modelul autohton e un pic mai încet, ca să nu zic altfel?
Drept e că nu mi-am pus niciodată problema. În ce mă priveşte ştiu atât (din experieanţele mărturisite de adrisanţi): mereu când am spus cuvintele astea am provocat surprize mari, foarte mari. Aici trebuie să fie o bubă: de ce nimeni nu se aşteaptă să spun aşa ceva?!
Da’ oi mai avea vreme să mă lămuresc… sper. 
2011-06-28 14:27:46 | Raporteaza
La început doar el îi spunea că o iubește…după un timp el nu o mai iubea, dar începe ea să-i spună că îl iubește…Apoi nu se mai iubeau deloc… atunci s-au căsătorit !
ce model ar putea fi ?
2011-06-28 15:32:14 | Raporteaza
“Desigur, tot studiul a fost realizat în Marea Britanie, unde gradul de educaţie şi, deci, de încredere în sine, e ceva mai ridicat decât în România noastră mioritică! La noi încă se poartă: Eşti prost/proastă? Nu zice tu primul/prima Te iubesc!”
Studiul nu s-a derulat in Marea Britanie, ci in USA. Au fost de fapt o serie de 6 studii pe baza carora s-a publicat articolul din Journal of Personality and Social Psychology. Si nu s-au stabilit corelatii cu gradul de educatie sau incredere in sine…
Pentru cine are curiozitatea si timpul necesar, gaseste aici toate detaliile:
csom.umn.edu/as../
2011-06-28 15:40:01 | Raporteaza
Am putea, pentru început, să vorbim despre ce ştim.
… dacă tot am fost întrebaţi.
2011-06-28 15:40:43 | Raporteaza
Hm. E ciudată treaba asta cu spusul şi încurcată rău de tot. Să vă zic de ce nu-mi place mie. Pentru că ţi se cere automat, implicit, reciprocitate. Nimeni nu prea o zice doar pentru că vrea să exprime ceva. Ci pentru că aşteaptă un răspuns. Deşi sună a afirmaţie, e, de fapt, o întrebare.
2011-06-28 16:20:16 | Raporteaza
oricum, cînd ţi se spune e ca şi cum ţi-ar injecta cineva un amestec turbat de vin, ciocolată caldă, foc lichid şi îngheţată de zmeură, direct în venă.
pfiii, dă-mă naibii, ce poetică sînt!!
2011-06-28 16:32:18 | Raporteaza
Ete, na!
Da’ să ţi se facă aşa o frică încât să vrei să fugi prin zid îţi pare neverosimil?
Ce zmeură, ciocolată, vinuri chiliene şi argentiniene!
Să vrei să îţi injectezi kerosen şi să… te volatilizezi.
2011-06-28 16:35:59 | Raporteaza
Dar, da, te simţi obligat la răspuns întotdeauna. Aia nu-mi place. Iaca de ce mai ajung să şi tac.
Însă mă gândesc uneori că nu ăla e locul bun pentru tăcere, deşi o practic cu o consecvenţă numa’ bună pentru alte contexte, mai bătăioase bunăoară.
Sau şi ăsta e unul belicos?
Deci, iubirea se vorbeşte ori ba?
2011-06-28 16:44:01 | Raporteaza
habarnam – da’ institutul tau nu ti’a zis si ca femeile sunt asa, mai sensibile, mai sentimentale?
christian dur – daca doamna stie, daca faci lucruri, chiar daca nu declari, cred ca e ok! sa fiti iubiti!
ana – adica nu se asteptau la atari sentimente sau la atare declaratie?
maria – unul trist. dar poate ca se intelegeau bine, nu stiu, radeau de aceleasi lucruri si aveau masuta de tv luata in rate, impreuna!
nora – ai pus punctul pe i! partea cu reciprocitatea imi displace si mie. adica spui si gata! nu spui si astepti cu urechile ciulite sa auzi “si eu”, sau nu spui de teama ca n’o sa auzi acelasi raspuns. te iubesc nu reprezinta o acuzatie
andreea – mie nu’mi place ciocolata, deci ar fi cam de rau cu ciocolata. da’ poetica esti, ma, zau ca da!
griet – mai mult s’ar face decat s’ar spune, zic eu.
2011-06-28 16:53:20 | Raporteaza
si mai e intrebarea aia, cea mai trista dintre toate: “tu ma iubesti?”
)
2011-06-28 16:54:34 | Raporteaza
Mie una, iubirea prea ciripită, prea expirmată, prea cântată, prea exclamată mi se pare că plonjează flască în derizoriu. Când simţi că cel de lângă tine chiar simte aşa ceva chiar nu mai ai nevoie să auzi cuvintele acelea.
Mă disperă altceva: nesiguranţa femeilor si manipularea ieftină de tipul : „Mă mai iubeşti?” sau „Nu-i aşa că mă iubeşti?”. Poate că britanicii din studiu preferă să fie ei cei care spui cuvintele astea primii tocmai de frica întrebărilor mai sus amintite, aşa, ca un fel scut anti-rachetă.
2011-06-28 17:00:32 | Raporteaza
dada, i’am zis si am rezolvat problema!
2011-06-28 17:05:52 | Raporteaza
V-am mai zis eu vouă de un scriitor care mie mi-e foarte drag. Javier Marias. Unul dintre motivele pentru care îmi place e extraordinara lui luciditate şi disecţiile pe care le operează printre concepte, idei, stări privite de alţii ca fiind intangibile. Articolul Ruxandrei mi-a amintit de un fragment citit mai acum o lună. Încerc să vă sintetizez ceva, nu vreau să vă plictisesc.
Există, conform lui, un anumit tip de om care se socoteşte îndreptăţit la orice prin sentimentele sale puternice sau prin suferinţa lui profundă, şi crede că faptul de a simţi foarte intens, ca să nu spunem a suferi şi a se frământa de durere, le face ca prin farmec bune şi vrednice de atenţie şi le conferă drepturi şi că trebuie să fie răsplătite pentru asta, mereu şi la nesfârşit, chiar şi de cei care nu i-au inspirat sentimentul, nici nu i-au pricinuit suferinţe şi n-au avut nimic de-a face cu ele, pentru ei lumea întreagă le e datoare cu ceva întotdeauna şi niciodată nu se gândesc că sentimentul se alege sau e liber consimţit, cel puţin, şi că niciodată nu poate fi impus, ori că destinul nu se forţează, că suntem în aceeaşi măsură răspunzători de el cum suntem şi de momentele când ne îndrăgostim şi de iubirile noastre, contrar părerii generale care declară şi repetă vechea iluzie perpetuată de veacuri neobosit: «E mai puternic decât mine, nu stă în puterile mele să-l ocolesc» şi că la exclamaţia «Te iubesc atât de mult» ca explicaţie a actelor noastre, ca alibi ori scuză, ar trebui să se răspundă negreşit cu fraza pe care puţini îndrăznesc s-o rostească, chiar dacă e îndreptăţită atunci când iubirea nu este împărtăşită, şi poate chiar atunci când este: «Şi ce-mi spui mie asta, e numai treaba ta». [...]
Hotărât lucru, nimeni nu e obligat să ia în seamă iubirea pe care i-o poartă altcineva şi cu atât mai puţin deprimarea sau disperarea sa, şi totuşi cerem să avem parte de atenţie, de înţelegere, de milă şi chiar de impunitate pentru ceva care nu-l priveşte decât pe acela ce trăieşte sentimentul, «Trebuie să-l înţelegi», spunem, «trece printr-un moment foarte greu şi de aceea se poartă urât cu toţii»; sau spunem: «I-am făcut rău, e în război cu toată lumea fiindcă e distrus, şi cu adevărat el n-ar putea să trăiască fără ea», ca şi cum a nu iubi pe cineva sau a înceta să iubeşti ar fi ceva îndreptat împotriva acelui cineva, împotriva celui care iubeşte neîndoielnic sau continuă să iubească, o maşinaţie sau o măsură de represalii, o decizie menită să-i aducă prejudicii, când tocmai nu e niciodată aşa.
Prin urmare, eu nu pot să mă plâng şi cu atât mai puţin ar trebui s-o fac: când Luisa m-a vrut alături de ea, m-am bucurat de un dar ce se înnoia zi de zi pentru mine, tot aşa cum eu înnoiam pentru ea un dar asemănător; şi dacă într-o bună zi nu l-am mai primit, nu era cazul să fac vreun reproş, nici să văd în asta o dovadă de ostilitate voită, nici de aversiune, o renunţare şi o mare tristeţe. Nu era cazul să apelez la vreunul dintre jalnicele argumente invocate în ziua de azi, prin care indiscretele lege îi ocrotesc pe nenumăraţii profitori ce cutreieră şi se oploşeşc în toate cotloanele: drepturile dobândite, timpul irosit, proiectele făurite împreună, forţa inerţiei sau obişnuinţa, nivelul de trai atins, viitorul pe care ne bizuiam şi dragostea investită, totul devine măsurabil.
(Luisa era soţia, de care era separat, statutul relaţiei lor fiind încă incert în momentul „cugetării”)
Ştiu că citatul ales de mine nu e tocmai sută la sută la subiect. Dar, recunosc, m-a „gâdilat” fraza asta: „Şi ce-mi spui mie asta, e numai treaba ta”.
2011-06-28 17:11:47 | Raporteaza
Ruxandra (#14),
Cred că nu se aşteptau la una, adică să le spun, cât despre cealaltă – îndoielile copleşiseră cu totul simţirea. Da, ştiu, e vina mea.
Decât să mă întrebi dacă te iubesc, mai bine îmi pui în mână un târnăcop şi-mi spui câţi metri de şanţ să-ţi sap şi cât de adânc. Purced îndată.
Întrebarea aia mă sperie îngrozitor. Zici că mă condamnă la galere. Şi, nu, nu pot explica de ce.
2011-06-28 17:12:03 | Raporteaza
Nora – ce tare mi’a placut! Ia sa’l cercetez si eu pe autorul asta de care zici! Si eu cred ca multi se folosesc de acest Te iubesc nu pentru a’si asuma fapte ci pentru a (putea) pretinde fapte de la altii. ceea ce e lame si fix nu in ideea de iubire. mult placut, mersi pentru fragment!
2011-06-28 17:39:37 | Raporteaza
Griet – eu nu spun. sau spun, dar spun asa, te iubesc foarte tare, autoironic, cand cineva ma ajuta sau imi face un serviciu mic
iar daca sunt intrebata, e nasol, pentru ca daca tre sa ma intrebi asta, ori nu simti, ori nu simt. adica, oricum o dai, e aiurea!
2011-06-28 17:42:16 | Raporteaza
@Nora #10 nota 10 pt comentariu, da… implică şi răspuns;)
#18
Bună replica: youtube.com/wat../
@Ruxandra: las-o mai moale cu sentimentalu si sensibilitatea. Aia poate în imaginaţia voastră, dar faceţi ce faceţi şi tot cu mintea alegeţi.
Hai să-ţi dau şi nişte cifre: căsătoriile din dragoste implică 70% din bărbaţi şi 30% din femei. Asta înseamnă că 30% din bărbaţi şi 70% din femei s-au căsătorit din alte motive: conjunctură, interese, lene, vârstă, presiuni sociale, etc.
2011-06-28 17:45:22 | Raporteaza
Mă bucur, Ruxandra. Mi-am înnebunit cunoscuţii cu el. Uitasem să zic din ce e fragmentul. E din al doilea volum al trilogiei “Chipul tău, mâine”, “Dans şi vis”. A apărut la Polirom.
Mda, “te iubesc”-ul apărut ca obligaţie, ca responsabilizare forţată a celuilalt.
2011-06-28 17:48:05 | Raporteaza
Habarnam, de ce tot aduci în discuţie căsătoria? Ce are a face cu amorul? Şi da, e posibil ca atunci când te măriţi, să ai o gândire extrem de pragmatică, iar când iubeşti să nu mai ştii cât fac unu cu unu. Cele două nu se exclud şi pot coexista în aceeaşi femeie.
2011-06-28 17:53:45 | Raporteaza
Eu spun intotdeauna primul : TE IUBESC !!! Multe pandoriene stiu lucrul acesta…………………….si mai ales Ana ! Ce obosit sunt……………
2011-06-28 17:57:19 | Raporteaza
Habarnam – iti zise Nora. Nu vorbim musai de casatorie, ci de cuplu si de a spune Te iubesc. (si inca sustin ca femeile sunt mai sentimentale decat barbatii. sau, ma rog, ca sa fie la mijloc, se poarta ca si cum ar fi mai sentimentale)
2011-06-28 17:57:47 | Raporteaza
… se poartă de ca şi cum ar fi. Aia e!
2011-06-28 17:59:03 | Raporteaza
Esti atat de obosit incat nici nu mai stii ca mie mi-ai spus prima oara, in pestera, la mare!
Si te ma si lauzi ca pui poze cu tine!
Hm, s-o vad si pe asta!
2011-06-28 18:19:24 | Raporteaza
Da, sunt martoră. De fapt, numai ţie ţi-a spus, iar acum profită de lipsa… morţilor şi zice altceva; că lor le-ar fi spus.
2011-06-28 18:22:51 | Raporteaza
… şi nu la mare, la Limanu. Lângă mare, la câţiva kilometri.
2011-06-28 18:25:49 | Raporteaza
Nu-mi aduc aminte sa fi spus vreodata prima.
Iar intrebarea nu ma sperie, ma enerveaza. Exprima nesiguranta, iar mie nu-mi plac barbatii nesiguri.
Ah, Nora, eu am raspuns odata la “Te iubesc mult!” cu “Stiu. Altceva?” Sigur, nu i-a picat prea bine, dar ajunsesem deja la exasperare.
2011-06-28 18:49:32 | Raporteaza
Foarte urât, Dana. Nu eşti mizericordioasă.
O brută, ce să mai.
2011-06-28 18:52:27 | Raporteaza
Sunt, Griet, da’ am si eu o limita!
2011-06-28 19:21:17 | Raporteaza
Bine, Dana, dar nu scoate şi tu paru’. Te rog. Mai delicat.
Omu’ îşi declara iubirea. Cum s-a priceput el.
2011-06-28 19:28:41 | Raporteaza
Da, Griet, dar si-o mai declarase de vreo suta de ori pana atunci.
Si astepta. Iar eu nu puteam sa-i spun ceea ce dorea sa auda. Chiar nu puteam. 
2011-06-28 19:35:10 | Raporteaza
edle – e “te iubesc”-ul ala de care zicea autorul preferat al norei! sugrumant, asa..
2011-06-28 20:00:35 | Raporteaza
Of, rele femei mai sunteţi! Fără pic de sensibilitate la aproximările, fie şi excesive, aoleu!, ăsta e oximoron, ale oamenilor.
Nu mai vorbesc cu voi!
Prea moderne, prea din cetate…
2011-06-28 20:05:17 | Raporteaza
eee, nu mai vorbesti cu noi! ba vorbesti, ca… ne iubesti!
si in plus, griet, imi pare ca si tu esti gazduita, oraseneste, la haga (nu gresesc, nu?)
2011-06-28 20:19:26 | Raporteaza
Ete, Haga, ete muzeu!
Sunt rupestră, în peşteră la Limanu, să văz ibovnicii cum se şuguiesc.
Şi, da, vă iubesc, aşa rele cum sunteţi, că doar dragostea nu e electivă, nu?
Poţi să alegi cu cine trăieşti, dar pe cine iubeşti nu poţi. Fuse o mostră de schizoidie sau de viaţă neromanţioasă?
2011-06-28 20:23:13 | Raporteaza
viata romantoasa insasi e un pic schizoida, ca de dedublezi, detriplezi, chiar, ca sa’ti placa si lucrurile care nu’ti plac. sau, in fine, altfel nu le’ai putea ignora, nu?!
sau e oarba.. alta boala! of, cum o dai tot cam rau iese!
2011-06-28 21:21:31 | Raporteaza
M-am sculat din morti si tot obosit sunt , m-am sculat din morti sa spun clar si raspicat : ” TE IUBESC ” ! Cui ? Nu stiu , stiu numai ca cineva , trebuie IUBIT de mine ! Am forta de iubire , am nevoie de iubire , am potenta de iubire , am multe sa va spun , dar sunt prea obosit , nu stiu daca tot ce va pot spune , s-ar cuprinde in ” TE IUBESC ” ! , dar sunt sigur ca ” TE IUBESC ” ! e spus de mine si mai mult decat atat ! Acum , ma voi duce in mormant si voi apare peste 100 ani , atunci sper sa gasesc pe cineva sa-i spun : ” TE IUBESC “! , iar acela sa stie ca e spus de mine !
2011-06-28 22:59:36 | Raporteaza
M-am sculat din mormant si ma uit in jurul meu , sunt singur , doar eu cu mine in al meu gand , toti parca ati fi murit de nu mai eu traiesc pe acest pamant , trist , incat si Dumnezeu e prea mahnit , nimeni nu-mi vorbeste , linistea e prea crunta , Dumnezeul meu e mort , iar al vostru plange ! Iar eu strig : TE IUBESC !!! si-n milioane de ecouri raspandite-ntreg Universul , astept cu-nfrigurare si speranta , viata si reversul !
2011-06-28 23:32:05 | Raporteaza
Svetlana , De mult timp n-ai mai aparut , numai din umbra-n umbra ai zacut , pe 7 continente erai ultima oara , as vrea sa cred in tine , dara , vino mai aproape de mine , priveste-ma in ochi , tine-ma de mana , binele , dreptatea ,frumosul si iubirea , stralucesc in poza mea si oglindesc speranta in tine !
2011-06-29 00:00:05 | Raporteaza
DANA , cand e vorba de IUBIRE , limitele sunt inexistente !
2011-06-29 00:05:37 | Raporteaza
ma indragostesc repede si simt nevoia sa marturisesc asta obiectului adoratiei mele mai mult pentru a-mi justifica privirea fixa cu barbia-n pumni, expresia natanga, cererea in casatorie la las vegas cu oficianti elvisi (cu cat mai multi cu atat mai bine) si retragerea din lume la o cabana printre pustnici habotnici si frustrati. i have a dream, i really do!
2011-06-29 01:17:11 | Raporteaza
@ DANNY
Ma baiatule, imi cer scuze daca te-am suparat vreodata cu comentariile pe care le-am facut pe acest blog la adresa ta, dar se vede treaba ca suferi de retard, obiectiv vorbind, si nu se cade sa faci misto de handicapati.
Cu dejectiile tale sentimentale nu cuceresti nici cea mai urata fata de la gradinita.
2011-06-29 01:18:01 | Raporteaza
@ ruxandra PRedescu
Draga Ruxandra
1. In afara de filme, de unde ai scos-o p-asta cu barbatii interesati de perpetuarea speciei? Specia este interesata de perpetuare si profita de barbat care e interesat de cu totul altceva.
2. Eu n-am spus niciodata cuvintele astea nu pentru ca ca mi-ar fi fost rusine sau teama, ci pentru ca nu le inteleg sensul. Ce inseamna a iubi? Nimic altceva decat un tip mai evoluat de dependenta. Te obisnuiesti cu drogul si crezi ca niciun altul nu e mai bun. Tipic pentru intoxicati.
Respect barbatii care sunt fideli catorva droguri, dar sa te droghezi cu unul singur inseamna sa fii retardat. Mi-e teama de oamenii unei singure carti (cum bine zicea un filozof) dar ma ingrozesc de-a dreptul barbatii fara amante. Sunt frustrati si periculosi, reactioneaza imprevizibil. Daca as avea o firma mai mare si as face angajari, amantele ar fi o conditie. Mai ales daca vor lucra la relatii cu publicul.
S-o luam logic: e stupid sa spui ca-ti place o femeie anume. Iti plac sanii mari, fundul bombat, talie subtire, haine elegante, docilitate in pat amestecata cu spirit de initiativa, ochi verzi, degete subtiri, gusturi asemanatoare dar nu prea, ca sa mai discutati si-n contradictoriu, altfel v-ati plictisi. Si bineinteles, in schimb trebuie sa oferi cam acelasi lucru, daca nu mai mult. Daca nu poti sa oferi, mai cobori stacheta, c’est la vie.
Concluzia: cautam calitati. Daca o persoana atinge un punct critic in sensul ca indeplineste aceste calitati, casunam pe ea. Statistic ar trebui sa existe mai multe persoane care sa corespunda. Asa ca hai sa terminam cu cacatul asta de suflet pereche, pereche putem face cu mai multe suflete. Cu alte cuvinte, de ce sa minti o femeie si sa-i spui te iubesc cand e clar ca exista femei care corespund mai adecvat pretentiilor tale si ca ai schimba-o in secunda doi pe aia care zici ca o iubesti cu una mai buna.
O sa-mi spui ca unii oameni se pot lauda cu virtutea fidelitatii. Vitrute pe dracu’. E ca si cum ti-ar veni sa te pisi si te-ai abtine toata viata. Asta e prostie crasa, nu e virtute. Oricat de retardati ar fi arabii cu fanatismul lor religios si cu cruzimea cu care trateaza femeile, dintr-un anumit punct de vedere sunt normali: au harem. Colectia lor mica si personala de droguri.
Deci nimeni nu iubeste pe nimeni. Sa zicem merci ca la un moment dat corespundem
2011-06-29 01:18:41 | Raporteaza
Asculta cretinoidule ! Nu-mi tulbura linistea noptii cu prezenta ta infantila ! De tine ma voi ocupa de maine , jegos bolnav ce esti !
2011-06-29 01:31:00 | Raporteaza
@ DANNY
Bine ma, sunt jegos, bolnav si cum vrei tu sa-mi zici.
Da ia fii atent aici:
“stralucesc in poza mea si oglindesc speranta in tine !”
Da-te dracu’ ca am facut diabet instantaneu. Nici pe Hi5 nu cred ca gasesti asa ceva.
2011-06-29 02:20:22 | Raporteaza
Danny & adrenalitera – nu va faceti voi declaratii de dragoste in alta parte? insist chiar!
2011-06-29 10:37:32 | Raporteaza
Personal nu văd rostul acestui studiu, probabil că englezoii se plictiseau și astfel a apărut materialul cu pricina. Nu pot fi,însă,de acord la partea cu “descoperirea are sens, dintr-o perspectivă evoluţionistă: domnii sunt mai interesaţi de perpetuarea speciei”. Aiurea ,de unde a mai ieșit și prostia asta ? Perpetuarea speciei, adică “facerea” de copii este o treabă care se stabilește într-un cuplu de comun acord numărul de copii ăi perioada apariției lor fiind o chestie de planificare, de management familial.Asta ca regulă generală,dar sigur că mai sunt și excepții cum ar fi familiile de alcoolici sau de pocăiți unde funcționează principiul “anu’ și cârlanu’ “, dar nu pentru că bărbatul ar manifesta vreun interes în perpetuarea speciei, ci din cu totul alte motive. Mai mult, omul este o ființă sexuală prin excelență, dacă stai și te gândești că din totalul de futaiuri pe care le trage într-o viață nici măcar 1% nu este în scop de procreare ci pentru plăcerea orgasmului.
2011-06-29 11:34:14 | Raporteaza
@ ruxandra
Iertare-mi cer pentru toate comentariile in afara de 47.
Dar la 46 crezi ca exagerez? Ca daca da, atunci fie ca te intereseaza sau nu, nu mai “calc” pe la articolele tale.
2011-06-29 11:57:26 | Raporteaza
adrenalitera – nu e treaba mea sa judec parerile nimanui si nu trebuie sa’ti ceri iertare. eu doar incerc sa mentin o atmosfera prietenoasa pe aici, ok?
2011-06-29 12:05:27 | Raporteaza
@ ruxandra PRedescu
1. Nu stiu daca-ti dai seama, dar te apropii de pacatul ipocriziei. Invitandu-ma pe mine si pe DANNY sa ne porcaim in alta parte, ne-ai judecat. Ceea ce e foarte bine. Dar nu o da acuma cotita ca nu e treaba ta sa judeci pe nimeni. N-o fi treaba ta, dar asta face cu totii. De fapt asta este principala activitate sociala umana: aceea de a-i judeca pe altii. Si e foarte bine ca e asa, altfel cum ar arat o societate in care nimeni nu judeca pe nimeni? Ar fi haos total.
2. Chiar merita atmosfera prietenoasa sa faci anumite compromisuri intelectuale? O sa fiu rau si o sa te intreb direc: vreodata, la orice varsta, ai fi fost impresionata de declaratiile “poetice” ale lui DANNY? Da sau nu?
2011-06-29 12:37:29 | Raporteaza
adrenalitera
1. nu va judec pe voi ci vorbele frumoase pe care vi le adresati – e o diferenta!
2. daca m’ai citit de’a lungul vremii, stii raspunsul meu. insa e irelevant, chiar si in context. fiecare are dreptul la o opinie, atata timp cat ramanem in zona opiniei, fara sa flosim vorbe urate.
bine?
2011-06-29 12:49:07 | Raporteaza
@ ruxandra PRedescu
1. Chestia asta cu nu va judec pe voi, ci judec faptele sau articolele sau vorbele e o gaselnita moderna care nu duce nicaieri. Mai degraba cadem de acord ca atunci cand calific o persoana cu un adjectiv neonorant nu inseamna ca persoana respectiva este asa tot timpul, dar ca a fost in momentul in care a comis fapta, vorba etc.
Altfel, ce facem, bagam la puscarie violul, iar nu violatorii?
2. Daca fiecare are dreptul la o opinie, mi le-am spus si eu pe cele cu privire la DANNY. Eu nu am folosit niciodata vorbe urate, am incerca doar sa exprim ceea ce cred. Ca nu e intotdeauna de bine fata de toata lumea, c’est la vie. Adica ce, ar trebui sa mint ca sa fiu blog frienly?
2011-06-29 13:07:37 | Raporteaza
friendly
2011-06-29 13:08:21 | Raporteaza