| | Meşterul Manole vs. Mama lui Pink Floyd. Cronica unei competiţii nesportive de ridicat zidurivezi toate articolele de Ce Ghevara Mea31 mai 2011 la 08:28 156 comentarii 1295 vizualizari. |
Prin vremea şcolii generale, o tragedie şi-a aruncat umbra asupra copilăriei mele. Meşterul Manole a ademenit-o pe Ana cu vorbe meşteşugite şi-a zidit-o, cu pruncul din pântec cu tot. Neexistând pe atunci ştirile de la ora 5, am aflat asta din manualul de Limba română. Mizerabilul trebuie să fi folosit mortar cu priză rapidă şi blocuri mari de zidărie, că altfel nu-mi imaginez cum de instinctul de autoconservare al unei mame a fost adormit cu atâta uşurinţă. A fost unul dintre primele momente cand încrederea mea în oameni a început să se fragilizeze. Oamenii construiesc ziduri unii în jurul altora? Zidurile astea ucid? Hmmm…
Prin vremea adolescenţei, începusem a mă înfiripa rocker. O altă tragedie s-a aşezat în soarele tinereţii mele, privându-mă de ultravioletele generatoare de vitamina D, atât de necesară fixării calciului în oase. Ce s-a mai întâmplat? Tatăl unui copil, pe care am să-l numesc Pink Floyd pentru că altă inspiraţie nu am acum, a plecat la război. Aţi ghicit, omul moare şi îl lasă pe bietul Pink Floyd orfan. Micuţul începe să sufere de angoase, să aibă tot felul de stări. O întreabă pe mama dacă oamenii or să arunce bomba, dacă le va plăcea cântecul ăla; dacă vor încerca să îi spargă mingile (sau ouăle, că asta nu mi s-a ales niciodată). O mai întreabă dacă ar fi cazul să candideze la preşedinţie şi dacă ar putea avea încredere în guvern, dar aici nu intru în amănunte, că precis apare vreunul să-mi bage clişeul ala cu postacul pedelist sau pesedist. În fine, o întreabă dacă ar fi cazul să îşi construiască un zid.
Şi harpia atât aşteaptă. Îl alintă şi îi promite ca îl va ajuta să îşi împlinească toate coşmarurile, îşi pune toate fricile-n spinarea crudă a copilului, cocoşându-l de timpuriu. Îl ţine sub aripa ei. Îl împiedică să zboare, dar îl lasă măcar să cânte, creându-i astfel, inconştient, premisele uriaşei averi de mai târziu. Şi, bineînţeles, în tot timpul ăsta, maştera îi ridică micuţului Pink Floyd un ZID.
Poveştile astea cu ziduri m-au întristat pentru multă vreme. Degeaba am auzit mai târziu nişte justificări, la o cafea sorbită în compania lui Gabito Marquez şi a lui Eric Berne. Că vocaţia e mai puternică decât dragostea, îmi zicea Gabito, scuzându-i lui Manole instinctele criminale. Las-o, băi amigo, tocmai matale să-mi spui asta? Când o aşteptaşi pe fata aia o viaţă, şi încă pe vremea holerei! Că Pink Floyd ar fi putut foarte uşor să înlăture blestemul scenariului parental, îmi zicea Eric. Ar fi fost suficient să spună „Mama, vreau să o fac în felul meu şi să înving“. Să spună formula asta magică de fiecare dată când harpia îi astupa spărturile din zid, iar blestemul ar fi dispărut ca prin farmec. Că Pink Floyd, în fond, s-ar fi folosit ulterior de zid ca un escroc sentimental ce este, a făcut avere şi şi-a băgat în pat fete pe care le-a consumat şi le-a scuipat ca pe seminţe, plătind poliţe unei tabere pe care o consideră duşmană.
M-au întristat poveştile, însă am învăţat să sar din vreme pârleazul oricărui potenţial zid, încă de la primele rânduri de cărămizi. We don’t need no education, we don’t need no thought control.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe TwitterEtichete: angoase, educatie, psihedelic, vocatie, zid


Florentina Mușat 22 mai la 14:53 |
Mai întâi și-ntâi trebuie să știți că eu nu mă uit la comedii. Nu mai rezonez de ceva ani [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 22 mai la 10:12 |
Pentru că toată lumea pare (și este) preocupată de noul guvern și de alegerile locale – cu [ citeste mai departe ]
Very Happy 21 mai la 21:29 |
Dacă tot vine vara şi nimeni n-are chef de lecţii şi prelegeri, zic să facem o pauză de [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
| 1Am avut o problema cu justitia.O frauda. Am constatat pe pielea me ca judecatorul este tot un fel de advocat, dar cu un onorariu mai mare.... | ||
| 2De aceia singura naștere după chipul și asemănarea lui D-zeu care a avut vreodată loc pe Pământ a fost chiar Fiul lui D-zeu.... | ||
| 3Pe Pământ omul nu va putea niciodată să se nască învățat, pentru că dracul va fi acolo ca să complice lucrurile. :lol:... | ||
| 4Prin urmare tot ce s-a născut după aceia din Adam și Eva este după chipul și asemănarea lui dracu.... | ||
| 5@Ada Cocos, După chipul și asemănarea lui D-zeu au fost doar Adam și Eva până să mănânce din frutul oprit. Atunci când au ascultat de dracul și au mâncat din măr Adam și Eva s-au făcut după chipul și asemănarea... | ||
| 6Între bine și rău este doar suferință. Iar plăcerea este singura care are „luciditatea” de a face diferența. :lol:... | ||
| 7Binele este cea mai ieftină remunerație. Bănuțul care trebuie înmulțit. Chiar dacă nu te pricepi să lucrezi cu oameni ai posibilitatea să le arăți că nu le porți dușmanie. Ciar dacă pentru răutatea lor... | ||
| 8Acoate-mă din spam!... | ||
| 9Beautiful Chinese Music【9】Traditional www.youtube.com/watch?v=DuHMCFYIC9E... | ||
| 10@Florentina Mușat,încearcă să-ți descrețești fruntea(duce la riduri) uite-te la video-clip-ul acesta de mai jos:youtube.com/wat../ ... | ||
| Dora Constantinovici 1794 citiri |
| Ana Barton 1486 citiri |
| Very Happy 918 citiri |
| Doria Niculescu 847 citiri |
| Cristina Corpaci 575 citiri |
| Maria Onea Vesta 435 citiri |
| Florentina Mușat 373 citiri |
| Ruxandra Predescu 274 citiri |
| Laura Laurentiu 247 citiri |
| Iulia Nicolaie 238 citiri |
| Dora Constantinovici 3 postari |
| Very Happy 2 postari |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Florentina Mușat o postare |
| Dora Constantinovici 7192 citiri |
| Ana Barton 6191 citiri |
| Very Happy 4223 citiri |
| Cristina Corpaci 3404 citiri |
| Doria Niculescu 3381 citiri |
| Maria Onea Vesta 2294 citiri |
| Maria Moiş 1775 citiri |
| Florentina Mușat 1651 citiri |
| Diana Petrut 1064 citiri |
| Ruxandra Predescu 1037 citiri |
| Very Happy 10 postari |
| Dora Constantinovici 8 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 3 postari |
| Florentina Mușat 2 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Aiurea, ca-mi pari tot dintre cei care construiesc ziduri, sau mai degraba se-ascund in spatele lor.
2011-05-31 08:47:44 | Raporteaza
youtube.com/wat../
trist, de dimineaţă…
2011-05-31 09:28:46 | Raporteaza
Comandante,
N-are cum să-mi placă ce spui, că e zguduitor, dar îmi place foarte mult cum spui, că e covârşitor. Îţi mulţumesc.
Şi mi s-a făcut aşa o frică mare şi amniotică…
Şi-mi vine să mă duc să-mi iau copilul de la şcoală acum. Dar e la circ şi se distrează. Deşi nici de la şcoală n-aş fi luat-o, dar parcă nu mai am răbdare până o văd.
Grele vorbe, comandante, pre inima ta în dimineaţa asta.
2011-05-31 10:20:05 | Raporteaza
Kohl!
2011-05-31 10:45:19 | Raporteaza
ce guevărule,
m-am mai gîndit.
treaba cu Meşterul Manole e simbolică, ştim bine. e vorba despre sacrificiul fără-de-care-nimic-bun-nu-iese.
nu că biata entitate Ana+copil ar fi valorat mai puţin decît mînăstirea cu pricina, dar, aşa e… “cîntecul”! cum ar fi fost, de pildă, să-şi zidească… porcul? era cam aiurea, nu?
aşa că, nu e prea veselă povestea dar, din păcate, e perfect valabilă.
cît despre mame, mai întîi să fii şi tu mamă şi pe urmă mai discutăm.
2011-05-31 10:49:57 | Raporteaza
Parca as citi din insemnarile unui criminal in serie. Imi place.
2011-05-31 10:50:43 | Raporteaza
@ andreea
Daca-si zidea porcul solicitau cretinii din ONG-uri scoaterea din manulae pe motiv ca instiga la cruzime fata de animale.
Ina alta ordine de idei, daca “treaba” e s doar simbolica, atunci e labareala, nu meriata a fi mentionata nici la Stirile de la ora 5. Cuma ar fi sa auzi stiti de genul: Un tanar din Vaslui, dupa ce s-a prefacut ca a baut o damigeana de tuica, a violat simbolic o baba? Pai iti spun eu: am fi si noi telespectatorii si baba foarte dezamagiti.
2011-05-31 10:55:27 | Raporteaza
Uf, a trebuit să-mi aduci tu aminte.
Asta cu Ana s-a alăturat revoltei din anul precedent, când cu Puiul, v-am mai povestit eu. Val_one ştie.
2011-05-31 11:12:46 | Raporteaza
Nora,
Aseară am auzit expresia a comis o fapăt bună. Am adormit râzând. Am visat muza, că-mi era naşă. Mă măritam. Aşa că aşteptaţi-vă să crăp curând.
Aştept urările.
2011-05-31 11:21:07 | Raporteaza
… faptă bună
2011-05-31 11:21:24 | Raporteaza
Aşa se zice? Că dacă te visezi mireasă, gata, au revoir, adios?
2011-05-31 11:35:31 | Raporteaza
Da, maică.
Clar.
2011-05-31 11:36:54 | Raporteaza
Cum era îmbrăcată muza? Tot în roz?
2011-05-31 11:39:55 | Raporteaza
da, da, păi aşa se şi zice: la revedere! gata! orvoar!
youtube.com/wat../
ia uite, mireasa ca mireasa; dar naşa…
2011-05-31 11:40:35 | Raporteaza
… dintre toate muzicile pe care le-am ascultat, o singura trupa m-a tinut langa ea, cap-coada. Am si acum casetele cu albumele lor, cu toate ca nu mai functioneaza casetofonul. Le pastrez acolo ca parte din trecut, ca parte din mine. Cand s-a defectat casetofonul, nu l-am reparat si nici nu am cumparat cd-uri, nici descarcat mp3-uri sau alte forme actuale. Au fost acolo, au fost ani in sir cu mine cea de atunci. Nu mai stiu nici titlurile albumelor, acum. Stiu doar ca de fiecare data cand cineva rosteste cele doua cuvinte, Pink Floyd, aud mereu we’re just two lost souls swimming in fish bowl, year after year. Ciudat, desi le-a adus faima, eu nu de zid imi amintesc.
2011-05-31 11:42:29 | Raporteaza
Aoleu, Andreea, mă dor şi ochii, şi urechile. Nu mai putui aştepta până când i-au rupt turta peste coc!
2011-05-31 11:44:46 | Raporteaza
Naşa era veselă şi ferice. Şi voia să ajungem mai repede la dans, de unde rezultă că va fi o moarte năprasnică şi dureroasă.
Îmbrăcată? În lame.
2011-05-31 11:45:14 | Raporteaza
Bonjour dragilor! Iaca nunta youtube.com/wat../
2011-05-31 11:45:56 | Raporteaza
de cutter?
2011-05-31 11:46:26 | Raporteaza
Bonjour, Andrusk.
Ana: dacă e năprasnică, lasă-mă cel puţin să sper că nu e dureroasă. Deci, e de bine. Vezi ce optimistă sunt?
Lame? Uuu, bootylicious.
2011-05-31 11:49:07 | Raporteaza
Nu poci să te las să speri în van. O moarte intempestivă. Ooooooooooooooo! Te-am complexat.
2011-05-31 11:51:47 | Raporteaza
băi, nonşalanţilor!
2011-05-31 11:53:21 | Raporteaza
Ha! Merci, val_one. O moarte nonşalantă! Nonşalanţa bate intempestivul.
Nu şi dacă e vorba de aia mică.
2011-05-31 11:55:25 | Raporteaza
Aia mică?
2011-05-31 11:56:38 | Raporteaza
2011-05-31 11:57:09 | Raporteaza
Tot francezii o zic mai bine: la petite mort, ma soeur.
2011-05-31 11:58:21 | Raporteaza
Nestrămarea ta e fără de moarte!
2011-05-31 12:01:55 | Raporteaza
Pune mâna şi citeşte Georges Habras.
2011-05-31 12:03:01 | Raporteaza
nu vreau lame.
vreau aşa:
flickr.com/phot../
2011-05-31 12:05:01 | Raporteaza
Şi vrei să dau visul înapoi?
Culoarea e pe-aproape măcar.
Lasă, naşă, dacă m-oi mai mărita în viaţa asta, pe la pensie încolo, aşa te îmbraci.
2011-05-31 12:10:58 | Raporteaza
Vai de capul vostru, voi chiar nu aveti viata..
2011-05-31 12:14:00 | Raporteaza
Bună, Anti. Te pup. Ça va?
2011-05-31 12:22:03 | Raporteaza
Bai, dar multa lume a intrat prin zidul meu. Fiti bineveniti, asezati-va pe unde va e voia.
2011-05-31 12:25:01 | Raporteaza
Si hai sa pun si niste muzica. Luati fetele la dans, nu stati ca momaile.
youtube.com/wat../
2011-05-31 12:26:09 | Raporteaza
Mă gândii, Andreea. Eu aşa mă îmbrac. flickr.com/phot../
Buenos dias, Comandante.
2011-05-31 12:38:43 | Raporteaza
Buenos dias, mujer. Imi place cum te imbraci, insa o sa te confund cu Andreea. Eu musai o sa ma imbrac in Ken, sa dau iama prin papusi.
2011-05-31 12:41:53 | Raporteaza
Jasmine, nici mie Pink Floyd nu imi aduce aminte neaparat de The Wall. Sa fiu sincer, una dintre preferatele mele este:
youtube.com/wat../
2011-05-31 12:44:12 | Raporteaza
Hm. Bine. Dar să păstrezi bereta.
Şi uite, asta mi se pare mai de dans. youtube.com/wat../
Daţi şi voi click pe Morning Mr. Magpie.
2011-05-31 12:45:32 | Raporteaza
Yeap, sounds good.
2011-05-31 12:47:44 | Raporteaza
Cum naiba să ne confunzi? Nu vezi că una-i roşie-portocalie şi alta e vernil? Că de-aia sunt şi aşa, monocromatică, să nu derutez prea mult.
2011-05-31 12:49:05 | Raporteaza
ok, Nora. şi dacă tot vrei să ţii ochii închişi (probabil ca să nu ne vezi cum ne… formalizăm, pe mine şi pe Ana), poţi să-ţi vopseşti asta, pe pleoapele imense:
blomamaind.file../
2011-05-31 12:50:06 | Raporteaza
Da, ai dreptate. Vroiam sa imi gasesc si eu o scuza… I thought it was you, dear!
2011-05-31 12:50:28 | Raporteaza
Frumoasa carpeta, Andreea. Ai dat mult pe ea? Mai avea?
2011-05-31 12:53:58 | Raporteaza
Da,da, Andreea. Şi dacă nu se pricepe make-up artista, îi zic să-mi facă un pescar pe o pleoapă şi balta pe cealaltă. Undiţa să vină de la un colţ interior al ochiului spre celălalt. Iar dintr-un ochi să pară că-mi sare un peşte. Un crap dolofan ceva, o plătică măcar.
Ce zici?
2011-05-31 12:54:25 | Raporteaza
Iar eu ma imbrac asa: 1.bp.blogspot.c../ rel="nofollow" title="http://www.google.se/imgres?imgurl=http://1.bp.blogspot.com/_1jIsEFiB-AQ/TMNSuaRmwGI/AAAAAAAAAgM/xdCB4mnHsJw/s1600/Otto_Dix_Sy_von_Harden.jpg&imgrefurl=http://sofiazim.blogspot.com/2010_10_01_archive.html&usg=__VpGms15LWg0NgEtSX3JlVJi3Erw=&h=450&w=325&sz=30&hl=sv&start=1&zoom=1&tbnid=R40qz9Vu_51GsM:&tbnh=127&tbnw=92&ei=B7vkTavuCcbs-gb3rPHLDg&prev=/search%3Fq%3Dotto%2Bdix%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26biw%3D1505%26bih%3D658%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&biw=1505&bih=658">google.se/imgre../
Elegant, cu tigara clasica, cu martini, cu tablou lui matisse in spate, si o cartea tipic eleganta: Orlando lui Virginia Wolf. Ascultand Debussy.
Asta fratilor, seamna sa fii un om intelectual ancorat in lumea ta.
2011-05-31 13:01:06 | Raporteaza
Da-n ghevara mati. Linkul nu functioneaza.
2011-05-31 13:02:21 | Raporteaza
Oricum, imaginea era Sylva Von Haden, lui Otto Dix.
2011-05-31 13:03:08 | Raporteaza
Mie sa imi deseneze un tambal pe nas. Cand imi suflu mucii, sa zic ca am pus batista pe tambal.
2011-05-31 13:04:15 | Raporteaza
pînă una-alta, vezi că te-ai ancorat în marginile monitorului…

2011-05-31 13:04:16 | Raporteaza
Anti, mi se pare mie, sau esti cam cioban?
2011-05-31 13:05:11 | Raporteaza
Lăsaţi. Anti e chipeşă. Ce mai contează? Doar că nu văd niciun Matisse în spatele Sylviei. Important e să fii bine ancorat intelectual în lumea ta.
Anti, Orlando nu prea merge cu Martini. Ia mai încearcă.
2011-05-31 13:13:26 | Raporteaza
Nici eu nu am vazut vreun Matisse sau Martini. Am simtit doar putin miros de sorici puturos. Dar, ce stiu eu despre fineturi de-astea?
2011-05-31 13:15:34 | Raporteaza
Eu cred tu habar n-ai ce seamna definitia cuvantul “cioban”. Daca cioban insusi, seamna sa iti cristaliezi sufletul prin firea simpliciteti, fie prin natura vietii sau natura lumi. Atunci, din pacate nu sunt.
2011-05-31 13:16:40 | Raporteaza
Eu stiu exact ce inseamna cioban. Si tu te incadrezi intr-unul dintre sensurile respective. Sau, daca tu crezi ca iti cristalizezi sufletul mai fin astfel, poti sa fi vacar. Prin natura vietii sau prin a mortilor.
2011-05-31 13:21:10 | Raporteaza
Să revenim.
Iar mireasa, sfioasă şi aproape moartă, cam aşa:
media.onsugar.c../
2011-05-31 13:37:09 | Raporteaza
Scuze, vad ca nu am tastat un “i”. Restul e perfect.
2011-05-31 13:37:17 | Raporteaza
Unde n-ai tastat un i?
2011-05-31 13:37:48 | Raporteaza
aaaaaaaaa… să fii…
Nu face nimic.
2011-05-31 13:38:26 | Raporteaza
Ana, scumpa mea draga, revenisi tu si trebuie sa plec eu. Ne revedem, neuroni si neuroance.
2011-05-31 13:38:38 | Raporteaza
Ana, la sa fii.
Anti, vii sambata la parada?
2011-05-31 13:39:50 | Raporteaza
Văzusem, J. Mulţam fain.
Ce paradă?
2011-05-31 13:40:24 | Raporteaza
Parada gay? Eu vin.
2011-05-31 13:40:51 | Raporteaza
N-avea de ce să vă doară capu’. Ce să căutaţi acolo?
Homosexualii cumsecade nici nu vor s-audă, dar voi vreţi paradă gay. Hmm…
2011-05-31 13:42:28 | Raporteaza
pe mine mă interesează grozav “cristalizarea” aia…
2011-05-31 13:43:26 | Raporteaza
Bai, Ana! Noi sustinem oficial si deschis diversitatea! Cu scrisoare, declaratie, cu acte, frumos. E parada impotriva prejudecatilor si a rasismului de orice fel. Asta e, nu e numai o parada a homosexualilor, gayii sunt mai vocali si mai vizibili, dar ideea ramane.:(
2011-05-31 13:46:45 | Raporteaza
Ana, am mai discutat despre asta. Şi ţi-am zis de ce cred că e nevoie de manifestări din astea.
Jasmine, nu gay-i sunt cei vizibili, ci travestiţii. Minoritatea din cadrul minorităţii.
De-asta le e mai greu “drept-credincioşilor” şi celor care cred că apără integritatea hetero cu un pietroi în mână să digere manifestaţia.
2011-05-31 13:52:45 | Raporteaza
Scuzaţi, doamnă. Nu mai fac.
Eu nu pot trece peste kitsch-ul ce o însoţeşte.
Susţinerea publică a diversităţii.
Prefer să-mi îmbrăţişez public ori particular prietenii… diverşi. Oameni, nu demersuri.
Na, fiecare cu limitele lui, J.
2011-05-31 13:54:36 | Raporteaza
Nora,
N-am spus nimic despre manifestările agresiv-extremiste ale împotrivitorilor lapidatori.
Spun acum: jenante şi reprobabile.
2011-05-31 13:56:25 | Raporteaza
Eei, Nora, daca e s-o luam asa, putem spune ca nu travestitii sunt vizibili ci Naomi.
2011-05-31 13:56:38 | Raporteaza
Oate ce frumuşaţă: dailymotion.com../
2011-05-31 13:59:20 | Raporteaza
Da, e kitsch. Dar aşa sunt toate, nu numai cea de la Bucureşti. De data asta, nu mă împiedic în estetică. Plus că orice comunitate îşi alege cumva nişte mărci proprii de identificare. Ale lor sunt în multe culori şi cu mult latex. Asta e!
Câteodată, cred că mai trebuie să îmbrăţişăm şi demersuri. Altfel, nu prea contăm decât în propria noastră economie. Nu în aia macro.
Jasmine, te rog frumos! Ai uitat-o pe Madame Clarence.
Care e veche! Merită şi ea un tribut pentru munca de pionierat!
2011-05-31 13:59:45 | Raporteaza
Altfel, nu prea contăm decât în propria noastră economie. Nu în aia macro.
Ţi-am mai spus că sunt nimeni în drum şi plin de praf. Râmâne la fel.
2011-05-31 14:01:54 | Raporteaza
… rămâne…
2011-05-31 14:02:28 | Raporteaza
Da, Ana. Si eu sunt la fel, dar nivelul de toleranta fata de ce e diferit este foarte aproape de zero, din pacate. Si continui sa cred ca trebuie sa ni se si aduca aminte, din cand in cand, sa acceptam ceea ce nu e ca noi. Unii mai si uitam ca patul lui Procust e inca foarte prezent in noi.
2011-05-31 14:02:52 | Raporteaza
Mda, nu încerc să fac propagandă. Nu mă pricep la asta. Tot nimeni sunt şi eu. Şi nu devin “cineva” pentru că merg 500 de m la o paradă.
Andrusk: e nedrept. Din buzele alea puteau să facă vreo 3 perechi. Să se dea, să ajungă la toată lumea.
2011-05-31 14:08:23 | Raporteaza
J,
Ce să-ţi spun? Eu am o boală incurabilă: nu uit. Unii mă admiră, alţii mă invidiază, puţini încearcă să-şi imagineze ce apăsare este uneori aşa ceva.
Nu este necesar să mi se aducă aminte. Niciodată nu am simţit altfel. Nu scot toporu’ la nimeni, nu mă strâmb, nu mă ia cu false leşinuri. Cine sunt eu pe lumea asta, ca să-mi permit să nu accept diversitatea?
Sau măcar să-mi permit să mă gândesc dacă o accept sau nu? Lungul nasului, deşi cârn în ce mă priveşte şi nu prea de luat în seamă, e măsura optimă.
Dacă tu spui că unora le sunt necesare astfel de remindere, eu te cred, J. Mie, nu.
2011-05-31 14:09:44 | Raporteaza
Ana, nu e vorba de tine. Nici eu nu mă duc ca să-mi aduc aminte mie.
Mda, n-o să-ţi pice bine, dar degeaba nu te ia pe tine cu leşin şi nu dai tu cu topoare atâta timp cât o fac alţii. Şi atâta timp cât noi, ăştia care nu aruncăm şi nu flegmăm, tăcem din gură. Dacă taci, nu exişti. Şi mai e ceva: trebuie să ne facem văzuţi. Ca ăia care scuipă să ştie că nu sunt chiar atât de mulţi. Să nu-şi mai creadă majoritatea atât de confortabilă.
2011-05-31 14:15:39 | Raporteaza
Nora,
Nu ne înţelegem. N-o să fac asta. Nu eu. Nu vreau.
Iar ceea ce fac nu e din vreo convingere, ci de drag pentru oamenii pe care-i cunosc personal şi-i preţuiesc.
Sexualitatea ţine de intimitate. Se contrazice cu ideea de paradă. Asta este.
Nu mă priveşte sexualitatea nimănui şi pe nimeni, a mea.
2011-05-31 14:19:52 | Raporteaza
Ha ha. Ana, nu e echitabil. Suntem 2 la 1.
Ca sa ma exprim on topic, incercarile acestea izvorasc din dorinta, poate usor naiva si utopica, de a darama ziduri si de a evita construirea altora.
2011-05-31 14:23:34 | Raporteaza
Da, Ana, e just punctul tau de vedere. V-am pupat, ma intorc pe meleagurile muncii.
2011-05-31 14:25:29 | Raporteaza
Acolo, nu e vorba, Ana, de sexualitate. Să fim serioşi. E vorba de drepturi.
Şi o ţine sexualitatea de intimitate. Dar iată că societatea nu crede asta. Statul nu crede asta. Deci, nu mai e intimitate. E politică. Nu se iese în stradă pentru dreptul la sex anal şi o ştii prea bine.
Să fii concediat că s-a aflat cu cine te culci nu mai ţine de intimitate. Să ascunzi, nu din pudoare sau din convingere, ci de frică, pe cine iubeşti, iarăşi nu mai ţine de intimitate.
2011-05-31 14:28:33 | Raporteaza
În parc, merg de mână cu prietenul meu gay, unul dintre cei mai apropiaţi. Pot spune că profit enorm de faptul că e gay: alături de niciun alt prieten bărbat nu mi-e mai confortabil din toate punctele de vedere, dar chiar din toate.
Iar dacă suntem la el acasă şi mi-e cald sau mi-ajunge să stau în hainele de stradă, nimic nu e mai simplu şi natural.
La paradă, niciunul dintre noi vreodată.
2011-05-31 14:29:27 | Raporteaza
Nora,
Capitulez.
Crezi că heterosexualii spun pe cine iubesc sau cu cine se culcă?!
Astea sunt cazuri rarisime şi fericite.
Prietenii mei gay nu au probleme la serviciu, cu vecinii, cu societatea, în orice manifestări ale ei.
2011-05-31 14:33:08 | Raporteaza
eu am bănuiala că primii care dezaprobă aceste parăzi sunt însăşi gay-i. marea lor majoritate preferă discreţia. mai bine zis, nu parăzile în sine, cât modul de manifestare.
2011-05-31 14:37:40 | Raporteaza
Prietenii tăi n-au probleme pentru că nu spun că sunt gay. Pentru că depun eforturi să ascundă asta. Cel puţin în anumite medii. E prima oară când aud de gay fericiţi în România. Prietenul meu gay nu revine în ţară din cauza asta.
Şi cum nu spun heterosexualii? Pe mine, poate prietenul meu să vină să mă ia de la serviciu. Poate să vină la petrecerile de la job. Putem să ne pupăm pe stradă dacă avem chef. E ca şi cum am spune: oameni buni, noi doi facem sex. Gay-i pot?
2011-05-31 14:38:16 | Raporteaza
Nu-şi scriu asta pe tricouri, dar nu ascund în niciun fel. Şi nu au probleme. Toată lumea ştie.
Când am spus cine pe cine iubeşte, altceva am vrut, Nora.
2011-05-31 14:40:40 | Raporteaza
Oi sta eu prea aproape de Herăstrău, dar pe-aici se mai şi pupă unii şi nu-i huiduie nimeni. Lung se mai uită unii, dar agresivitate n-am văzut. Asta nu înseamnă că nu există.
2011-05-31 14:44:22 | Raporteaza
Val_one: cum naiba să prefere discreţia? Sunt forţaţi să fie discreţi. Nu participă la paradă pentru că nu şi-au făcut încă coming-out-ul. Şi să nu care cumva să-i vadă mama, vecina, şeful. Poţi vorbi de discreţie în alte ţări. Nu la noi.
Ana, nu vorbim aici de iubire.
Tu zi-mi dacă fac sărbătorile în familie, de exemplu. Dacă se iau unul pe altul la petrecerile de Crăciun şi se prezintă ca atare “el e Paul, iubitul meu”. etc
Ia pune-i să se plimbe prin Militari.
Hai să renunţăm pentru că voi vă faceţi că nu ştiţi despre ce vorbesc eu.
2011-05-31 14:51:01 | Raporteaza
Fac sărbătorile împreună la unii dintre părinţi uneori, alteroi la ceilalţi şi câteodată în străinătate. Da, merg acasă cu iubitul. Şi locuiesc cu iubitul. Şi împrumută zahăr vecinilor.
Dar să renunţăm, cum zici, fiindcă se vede clar că nu ştiu despre ce vorbeşti tu, ci doar ce am văzut eu.
2011-05-31 14:56:48 | Raporteaza
Nora, ce vreau eu să spun este că prin aceste parăzi ei încearcă să obţină cu japca ceea ce ar trebui câştigat.
la fel ca şi respectul, nu se cere, se câştigă.
2011-05-31 15:01:19 | Raporteaza
Mda. Rezumând, situaţia sună cam aşa:
Eu îţi spun că e salariul minim în România 150 de euro şi că e cazul unei greve, iar tu-mi spui că sunt nebună, că ştii tu 3 oameni care câştigă 4000 pe lună şi i-ai şi văzut mâncând numai sushi.
Cum adică, val_one, să obţină cu japca? Probabil că şi dreptul la vot pentru femei tot cu japca a fost obţinut. Nu prea a venit nimeni să ne roage frumos cu el. Nu a pomenit nimeni de respect aici. Respectul e o chestie individuală, dreptul sunt pentru comunităţi.
2011-05-31 15:05:05 | Raporteaza
Drepturile, evident.
M-aţi enervat, recunosc.
2011-05-31 15:05:51 | Raporteaza
Eu îţi spun că e salariul minim în România 150 de euro şi că e cazul unei greve, iar tu-mi spui că sunt nebună, că ştii tu 3 oameni care câştigă 4000 pe lună şi i-ai şi văzut mâncând numai sushi.
Cred că asta spuneam eu.
Iartă-mă, Nora.
2011-05-31 15:07:34 | Raporteaza
Ştiam eu de ce nu mă amestec în genul ăsta de discuţii. M-am cuminţit.
Nu-mi plac.
2011-05-31 15:08:40 | Raporteaza
Nora, eu mă leg în continuare numai de modul de manifestare pentru că este intenţionat provocator iar asta le aduce prejudicii de imagine în loc să-i ajute.
2011-05-31 15:13:02 | Raporteaza
Ana, nu-ţi mai cere scuze. E ca la box. Nu te scuzi când îi muţi aluia falca din loc, nu?
Aşa sunt discuţiile astea. E, evident, dreptul tău să nu-ţi placă.
Val_one: ţie-ţi plac, nu? Ca să ştiu dacă mă schimb în rochie sau rămân cu şortul pe mine şi cu mănuşile în mâini.
2011-05-31 15:19:45 | Raporteaza
Asta ai simţit tu? Că ţi-am mutat falca din loc dacă ţi-am spus ce ştiu eu, plus că nu vreau s-aud de parada gay?
Asta chiar m-a amuţit.
2011-05-31 15:21:47 | Raporteaza
Ana, e o dezbatere. Ştiu, nu-ţi place, fugi de ele. Acum însă, vrând-nevrând, ai nimerit într-una. Dai, primeşti, dai, primeşti. Nu, n-o fi violenţa din box, o fi fost exagerată comparaţia mea, dar nici balet nu e. Şi nici nu-mi vine să fac piruete când am drept fundal sonor nişte başi de-mi rup timpanele.
Şi o falcă mutată, în sensul ăsta, nu e nimic rău. Eu una reverenţe nu făceam. Alea se fac la sfârşit, odată cu strângerile de mână şi felicitările de “good game” aferente.
2011-05-31 15:26:52 | Raporteaza
da, Nora, îmi placi.
şi te felicit că te alături lor la paradă. este un gest de civism şi o susţinere publică mai amplă le-ar fi de mare ajutor.
2011-05-31 15:26:58 | Raporteaza
Nu de mine întrebam, val_one.
Discuţiile.
2011-05-31 15:30:25 | Raporteaza
N-am nimerit deloc. Am vrut să spun ce ştiu de la oameni pe acre-i cunosc bine şi să-mi exprim poziţia.
Ana, e o dezbatere. Ştiu, nu-ţi place, fugi de ele.
Nu fug de ele. Nu le prefer în acest spaţiu. Aceasta a fost excepţia.
2011-05-31 15:32:24 | Raporteaza
2011-05-31 15:43:28 | Raporteaza
Da’ stiu ca starneste patimi, subiectul asta… Si eu sunt de parere ca modul in care manifesteaza de obicei homosexualii nu ii ajuta, ci din contra, le creeaza o imagine proasta. De fiecare data creeaza impresia unei rebeliuni. Poate ca au acumulat multe frustrari, poate ca li se pare ca raspund in genul “fight fire with fire”. Sunt insa convins ca multe dintre frustrarile lor nu sunt datorate neaparat interactiunii cu restulk societatii, ci sunt frustrari inerente destinului de homosexual (oamenii astia sunt mult mai patimasi, au o arie de optiuni mult mai restransa, etc). Cert este ca a incerca sa obtii o imagine normala printr-o manifestatie rebela si sfidatoare este o eroare de strategie.
Eu am avut o ruda apropiata care era gay. Era medic si partenerul lui era arhitect. Au murit amandoi de SIDA, cu ani in urma. Oamenii astia nu au pomenit niciodata despre orientarea lor sexuala, nimanui din anturajul lor. Nici nu cred ca ar fi participat vreodata la parade gay, daca ar fi avut ocazia. Erau acceptati si apreciati pentru ceea ce erau in afara spatiului intim. Si credeti-ma ca aveau foarte multi prieteni, si aici ma refer la heterosexuali.
Stiu ca voi starni iar dezaprobari, dar inclin sa cred ca romanul are o toleranta nativa foarte bine reprezentata. O strategie calma si bine pusa la punct va avea, in timp, efecte mult mai bune decat manifestatii rebele.
2011-05-31 15:52:01 | Raporteaza
Mare smekerie mancand sushi?
2011-05-31 15:54:51 | Raporteaza
Mda, ce ghevara, se prea poate ca modul de manifestare să nu fie tocmai cel mai eficient. Dar nu poţi controla asta.
Eficient ar fi să participe mai mulţi care nu arată provocator. Poate aşa s-ar convinge oamenii că gay-i nu sunt extratereştri, nici nu poartă toţi pene lipite de fund.
Nici tu n-ai priceput că mă refer la drepturile civile? Pe care nu le poţi câştiga stând acasă şi fiind apreciat, oricât de apreciat ai fi? Şi că n-are nicio legătură cât de mult te admiră şi te iubesc cei dragi cu faptul că nu te poţi căsători, de exemplu? E ca şi cum aş ajunge eu la vârsta pensionării, statul s-ar hotărî să nu-mi mai dea pensie, dar eu m-aş consola cu gândul că mă iubeşte bărbatul şi îmi aduc nepoţii flori de ziua mea.
Anti: clar nu e nicio şmecherie. Mai ales dacă e din ton bluefin (nu ştiu cum îi zice în româneşte).
2011-05-31 16:19:52 | Raporteaza
Nora, Amen to that. Tu esti o heterosexuala care face cat ‘jde mii de gay, pentru cauza lor. Nu am ce sa reprosez atitudinii tale, te respect si te felicit. Pentru tine si pentru multi alti oameni destepti si buni ca tine, eu ma mandresc cu neamul meu.
Tu vei fi acolo un model si pentru homosexualii rebeli, si pentru heterosexualii ingusti la minte si agresivi.
2011-05-31 16:27:24 | Raporteaza
A propos, am uitat sa va zic o chestie. Eram, pe vremurile cand ruda mea homosexuala traia, un obisnuit al petrecerilor de la el de-acasa. In afara de el si de partenerul lui, restul invitatilor erau toti hetero. Ei bine, vreau sa va zic ca abia tarziu mi-am dat seama ca multa lume din zona unde locuiau ei ma credea macar bisexual, daca nu chiar homo.
2011-05-31 16:32:44 | Raporteaza
Ce Ghevara, nu mai zice de-astea că mă intimidez şi-mi scapă mănuşile din mâini.
Serios vorbind, nu e vreun eroism. Nu e mare lucru să te plimbi de la Unirea la Parcul Izvor.
Dar îţi spuneau ceva? Că eu, când aveam părul la 1, aveam parte de două replici pe stradă. Ori mă întrebau din ce penitenciar am evadat (deşi femeile nu sunt rase, din câte ştiu), ori voiau să ştie dacă sunt “lezbiancă”.
2011-05-31 16:41:52 | Raporteaza
Anti, imi raspunzi? Vii sau nu vii la parada?
2011-05-31 16:45:52 | Raporteaza
Jasmine, cred că monsieur Anti nu “habitează” România.
Şi nu-l mai forţa şi tu cu coming-out-ul ăla. Lasă omul să fie ancorat doar intelectual şi cristalizat sufleteşte. N-ai văzut că el e mai mult spirit decât trup?
2011-05-31 16:51:02 | Raporteaza
Pai sa-mi raspunda intelectual si spiritual.
2011-05-31 16:57:13 | Raporteaza
Anti a pornit discutia, oarecum, cu tabloul lui. Asa a procesat creierul meu: a dat parada, oameni ne-comuni, sambata, 4 iunie. Iaca. Deci, Anti?
2011-05-31 17:10:24 | Raporteaza
Asta cam aşa e. Dar tu nu ştii că Anti nu răspunde la întrebări decât în nopţile cu lună plină, când se cristalizează mai abitir?
Aşa e el, misterios.
2011-05-31 17:14:10 | Raporteaza
Eu cand aud cristalizare ma gandesc la omida. Fara nici o legatura.
2011-05-31 17:20:14 | Raporteaza
Sincer fetelor.
Vin la Parada Gay. Si imi fac un steag mare. Pe care scrie.
Eminescu ERA GAY, si MANDRU! Si cine mai era Gay? Fac gay pe toti nationalisti.
2011-05-31 17:25:47 | Raporteaza
Si pe Cosa fac Gay.
2011-05-31 17:31:47 | Raporteaza
Uite, Jasmine, plecaşi când ne pocni norocu’.
2011-05-31 17:35:24 | Raporteaza
youtube.com/wat../
Uita-te la clip. Sylva Von Harden.
2011-05-31 18:15:50 | Raporteaza
Nora, pe vremurile cand frecventam petrecerile respective, purtam plete pana la umar. Nu ma intreba nimeni nimic, dar privirile jenat-inofensive spuneau totul.
Mai nou, de vreo 4 ani, ma tund zero sau maxim 1-2. Ma intalnesc prin iarna cu un prieten, tot tuns zero. Amandoi purtam ochelari de vedere, stilul aerodinamic, sport, amandoi purtam blugi stramti. Asta e un afemeiat notoriu si nebun de legat. Imi povestea, intr-un magazin, tot felul de povestiri porcoase despre noua lui prietena si radeam de ne stricam. La un moment dat, pe langa noi trece un grup de pustani care se uitau cam lung. Dupa ce trec, prietenul asta imi spune: “Bai, sa mor daca astia nu au zis ca suntem poponari. Se uitau inapoi, isi dadeau coate si radeau”. Mi se pare haios sa fii luat drept poponar.
2011-05-31 18:16:27 | Raporteaza
Anti. credeam ca o sa iti faci un steag mare cu tinutul secuiesc. Chiar ma intrebam daca voi aveti marsuri gay.
2011-05-31 18:19:09 | Raporteaza
IMPRACTIBILITATEA
De regulă eu nu înjur,fie trans gay ori Fujur
Oameni pro-contra Jihad,din primitiv a fost Murtad,
Ca în Pompei Canigula…s-a încins canicula
Mulți adepții la Sufism…ești stăpân pe organism !
Toți după plăceri carnale,mulți îi fac de trei parale
Comedia Divină Dante,scene cu plăceri„crocante”
Ultra-lux stil Kamasutra,găzduit de Madam*Cutra
Vom avea multe de tras…le dau cu ardei la nas !
Grupuri grupuri Las Troias„watch your back I mean your ass”
Mulți duc viață de boem,sclavii sexului poem,
Condamnată la osândă,obligată să se vândă
Benevolă o escortă,în șanț întreruptă o aortă !
Câți copii știu Turandot ? Asta-ar fi chiar prea de tot
Din grădiniță sar scântei,învață a fi gay este OK
La pictura„corporală” model în stare naturală
Fără„blana de leopard”…ca Irimia cu oiștea-n gard…
Before
After

2011-05-31 18:41:41 | Raporteaza
Seva, bine ca sosisi. Te gandeam prin alunis.
Fetele doar ce-a plecat, foame mi-e, desi-am mancat.
Unii oameni e pe dos, si-altii merg cu ei pe jos. Primii e cam mitocani. Nora si-altii nu-s golani, ei gandesc doar sa-i ajute, a rahat lor nu le pute. Eu pe astia de la coada, ii stimez, le urez roada. Mai e si-altii ce-o sa vie, doar sa faca galagie. Astia fi-va cei mai rai, latra-va ca cinci dulai, cu ecou ca-n goale-odai. Ia mai manati, flacai, si va dati cu ruj pe buze, virili precum niste muze.
2011-05-31 19:00:10 | Raporteaza
Fac un steag mare cu Eminescu, tragandu-se cu Stefan Cel Mare. Fac si un alt steag cu draga voastra Elena Vacarescu cu limba in gura lui Ana Pauker.
Asa ca meritati.
2011-05-31 19:04:50 | Raporteaza
Buhahaha, Ismail de Harghita, ti s-a despletit limba? Ai uitam sa ne spuneam cu cine si-o trageam Tokes. Ca astia de la UDMR si-o trageam cu oricine, mai ceva ca Ciciolina, ailalta parlamentara de aceeasi origine superioara.
2011-05-31 19:09:40 | Raporteaza
Vaai,vrei chiar sa vorbim despre romance? Intreaba pe orice turc sau arab in Romania cine sunt romancele. Si o vezi ce o zica. Maghiarii asupra romanilor, este rasa superiorara, ca si rusi, suedezi, englezi, italieni etc.
2011-05-31 19:19:07 | Raporteaza
Buhahaha, Ismail de Harghita vorbeste despre maghiari si romani. Dar nu zice nimic de secui… Si astia or fi rasa superioara?
2011-05-31 19:20:50 | Raporteaza
@ce ghevara mea…#122…”primii e cam mitocani” ??? Se spune:primii sunt cam mitocani,fie români ori mohicani !
2011-05-31 19:31:18 | Raporteaza
Dar tu ce esti? Ghevara mea? Sunt constient ca tu habar n-ai ce rol de tigara fumea avatarul tau.
2011-05-31 19:36:30 | Raporteaza
@Seva Tudose: Dezacordul e voit. Stii? Vorbii cu-un troglodit.
Nu e el nici mohican, francez nu-i, nici moldovan. Se dadea vreun Ismail, gangurea ca un copil, ranjea-n colti de crocodil. Nestiuta-i era ginta, nobila-si dadea sorgintea. Ci-mi puti a carne cruda, de sub sa de cal ce-asuda. Si-l prinsei pe Ismail, ca venea tiptil-tiptil, din tinutul secuiesc, dandu-se vreun os domnesc.
2011-05-31 19:44:46 | Raporteaza
Ismaile, natie superioara as fi, de n-as fi roman, pui de Decebal si de Traian. Lasa-ma asa inferior cum sunt, decat sa nu-mi stiu istoria decat de 1100 de ani.
2011-05-31 19:47:45 | Raporteaza
Bonsoir bun va doresc, neuroni si neuroance. Ne-om vedea si maine.
Pacea sa ruleze!
2011-05-31 19:56:48 | Raporteaza
@ce ghevara mea…„gângurea ca un copil”… Corel Draw ?
2011-05-31 20:04:53 | Raporteaza
n-am inteles niciodata de ce parintii mei manevreaza discul cu zidul ca si cum ar fi sfantul potir. melodia aceea cu gud bai bluhuhu scai este sto dar “ai dont nid no ediucheision”? wtf!? du-te la scoala si invata integrale, fa-ti freza intr-o parte si colectioneaza timbre! tara are nevoie de ingineri nu de flori puternice!
imi amintesc ca si cum ar fi fost ieri cum am luat nota doi la teza cu mesterul. trebuia sa facem un compte rendu critique si eu am zis ca manole in loc sa se casatoreasca si sa faca copii ca orice persoana civilizata s-a bagat intr-un proiect care-i depaseau puterile intelectuale si cunostintele teoretice ceea ce face din el un idiot. in limbaj arhaic. n-am inteles nici pana acum unde s-au dus restul de opt puncte.
2011-05-31 20:26:25 | Raporteaza
@dr.nenea:

2011-05-31 20:34:09 | Raporteaza
Anti, tu chiar nu te plictisesti niciodata?
Ce ghevara, uite, de zidul asta stiai?
pandoras.realit../
2011-05-31 20:38:39 | Raporteaza
acum am terminat de citit si hermeneutica textului dar nu cred ca te refereai la ingradirea din dulap ci la iesirea dintre ziduri: incercarea de a combate cu mijloace tipic intelectuale monstruosul complot masonic. subversiv, destabilizator si curajos. nu trebuie sa confirmi. stiu. way to go, dude!
2011-05-31 20:43:59 | Raporteaza
@Ana Barton: multumesc ana
2011-05-31 20:48:22 | Raporteaza
We don’t need no education, we don’t need no thought control.
Asta s-ar “traduce” :
N-avem nevoie de propaganda … n-avem nevoie de DOGME !
De ce zic s-ar traduce ?…d’aia ca in sptele vorbelor sant ideile si-n spatele ideilor e ceva ne-clar insa …emotional-irational ! Trebuie “ureche” rutinata pentru a auzi melodiile din DOAR partituri….
unii chiar vad clar partiturile insa … DEAGEABA !!!…in spatele notelor e ….MUZICA ! Si pentru a “auzii” notele iti trebuie rutina educationala !
We don’t need no education, we don’t need no thought control.
Cum poti pune in practica refrenul de mai sus? Clar doar daca …dupa ce ai fost educat (deci ai o EDUCATIE!) … renegi si URASTI CONTROLAT (emotional chiar ) …TRADITIA….distantandu-te de ea ! Abia atunci devenind intr-un sfarsit plicticos IMUN la “dovezi” vezi ca totul se leaga si totul e necesar (aka trebuie si suferinta si fericirera si religia si pacatul si tradarea si patriotismul).
E cale ZEN care zice : (bine cunoscut de altfel)
Pentru un PROST natura e naturala si (acceptata asa cum e …aka cu putoare si zefir)….pentru un educat natura nu mai e naturala( e stiintifica,teoretica, abstracta, cu principii calauzitoare, materialista,spirituala, VERBALA…etc.) Pentru un intelept (unu care si-a depasit educatia)….natura e din nou naturala (pute din nou si e ceea ce chiar e nu ceea ce pare a fi).
Trebuie sa scapam de EDUCATIE pentru a deveni naturali…de aceea prostii se bucura DE VIATA pentru ca nu s-au imbolnavit de CULTURA (propaganda si palavrageala)….
Suntem infectati de mici cu microbul culturii (minciuni mitice) ca lumea n-ar trebui sa puta si ca in spatele durerii si placeri trebuie sa fie un SCOP….
….NU E !
2011-05-31 21:06:30 | Raporteaza
@dr.nenea: Vezi că ne-a spus cineva la Magda Gheorghiţă că avem nevoie de medicaţie psihiatrică neinjectabilă, deşi cred că aia injectabilă e mai eficientă şi mai prietenoasă cu pacientul, din cauza stilourilor, creioanelor, pixurilor şi gumelor de şters. În ce te priveşte, cred că unghiera a cântărit cel mai greu, despre compas şi echer nici nu mai vorbesc.

2011-05-31 21:07:58 | Raporteaza
@dr.nenea: Nenea doftoru’ sa stii ca iar ai incurcat probele pentru analize. Oxiurii aia de ii treci matale prin chimia nasului si prin optica ochelarilor lu’ matale, oxiurii aia nu e ai mei. O fi ai lu’ alt copil, sau o fi hermeneutica lu’ matale, ca te vaz cautandu-te de chei in buzunarul din spate al slipului.
Daca era oxiurii mei, precis dadeai de ceva calcul integral si diferential, ca inginer mi-s, coane. Da’ vaz ca te pricepi la analiza tranzactionala ca si la calculul diferential. Stick to your worms, dude.
2011-05-31 21:20:27 | Raporteaza
Ajunseşi să te cerţi cu AN. AN are vreo câteva idei pe care le exprimă uneori deosebit de plastic.
1. Românii bleah. 2. Româncele şi mai bleah. Mai ales pentru că nimic nu facem “romanticeşte”. Nu gătim, nu ascultăm muzică, nu iubim romanticeste. Cum fac franţuzoaicele, de exemplu. De-aici urarea tipică “jet la turci”. 3. Românii nu chiar aşa bleah. 4. Tristeţi personale. De pildă, AN n-a mai iubit de la Elena Văcărescu încoace. În alte zile, chiar de la Iulia Hasdeu, iar altcândva de la Anne de Noailles. Acum, spune şi tu? Crezi că e uşor?
Da, ştiu, e un ghem de contradicţii. Azi l-ai prins într-o zi proastă.
2011-05-31 21:46:16 | Raporteaza
Din parabola lui Manole ( ca nu-l cred pe Manole asa destept incat s-o fi pus in practica desii ….erau …CURVARI mesterii….erau curvari insa aveau si neveste si …nevestelor nu le cam placea sa creasca copii altora…)
Din parabola inteleg doar ca ….deageaba te plangi de durere …..daca n-o ai !
Aka daca vrei sa faci o “opera de arta” sau orice “valabil” ……si sa urli tu si lumea ce-o vede …trebuie sa-ti dai tare cu tesla-n coa.e !
Aceea durere e reala…cu lacrimi …..si nu e vr-o fantasma in asteptare ….e ceva ce-ti scote lacriimi…si prin empatie scoate lacrimi si din ochi “deguastatorilor”…
Ce ar fi fost manastirea Argesului fara urmele de “tesla.n coa.e” al lui Manole ….nustiu !
Insa cand trec p’acolo….intodeauna stramg empatic din …BUCI !
2011-05-31 21:49:16 | Raporteaza
Din parabola lui Manole ( ca nu-l cred pe Manole asa destept incat s-o fi pus in practica desii ….erau …CURVARI mesterii….erau curvari insa aveau si neveste si …nevestelor nu le cam placea sa creasca copii altora…)
Din parabola inteleg doar ca ….deageaba te plangi de durere …..daca n-o ai !
Aka daca vrei sa faci o “opera de arta” sau orice “valabil” ……si sa urli tu si lumea ce-o vede …trebuie sa-ti dai tare cu tesla-n coa.e !
Aceea durere e reala…cu lacrimi …..si nu e vr-o fantasma in asteptare ….e ceva ce-ti scote lacriimi…si prin empatie scoate lacrimi si din ochi “deguastatorilor”…
Ce ar fi fost manastirea Argesului fara urmele de “tesla.n coa.e” al lui Manole ….nustiu !
Insa cand trec p’acolo….intodeauna stramg empatic din …BUCI !
2011-05-31 21:49:43 | Raporteaza
youtube.com/wat../
2011-05-31 22:05:51 | Raporteaza
@Ana Barton: multumesc pentru atentionare, ana
. i-am raspuns omului. nu m-am dat niciodata in vant dupa eficacitatea medicala si pentru ca, in cazul meu, functioneaza foarte bine metoda traditionala. un cuvant de-ncurajare, putina tandrete, un ceai de menta si-o pereche de menottes en cuir m-au pus intotdeauna pe picioare.
2011-05-31 22:11:18 | Raporteaza
youtube.com/wat../
MDA …hahaha !
In afara de RATIONAL si logica ! …exista si ABSURDUL si asta conduce … “fiinta”.
“Normalul” e doar o variatie … o tonalitate la ABSURD#ul pe care-l cred …cum zicea un alt mare ….jmeker….putred de muuult !
(Ne “creste” si nou candva (unora)… maturiatea impacari cu ….ABSURDUL !
( e ultima trepta dupa copilarie ,adolescenta, maturitate, batranete si “impacarea cu normalitatea ABSURDULUI”
2011-05-31 22:18:05 | Raporteaza
@ce ghevara mea: sper ca nu compari serios mambo-jambo-ul new-age-io tranzactionalist cu analiza matematica. in ultima, ca sa fiu sincer pana la capat, sunt un fel de specialist cu master and shit, in prima sunt atat de specialist cat poate fi cineva care a avut o prietena psiholog (e o poveste trista, nu ma-ntind). nu lasa aparentele sa te striveasca.
2011-05-31 22:24:22 | Raporteaza
youtube.com/wat../ If I go insane, PLEASE… … don’t put your wires in my brain.
2011-05-31 22:25:05 | Raporteaza
Anti, apreciez gestul tau! Sprijinul tau nu va trece neobservat.
2011-06-01 14:36:44 | Raporteaza
youtube.com/wat../
“Hey you !… … don’t tell me there’s no hope at all(?)
/ Together we stand, divided we fall(!).”
2011-06-01 17:48:31 | Raporteaza
@ce ghevara mea: La #37 Welcome in arca lui Paranoe. And shine!
2011-06-03 07:49:10 | Raporteaza
@junghiul: Thnx, pal. I knew you would be there.
2011-06-03 12:54:44 | Raporteaza
@Ce Ghevara Mea: Tot referitor la 37. Observ ca raspunsesem in gand doar. Fiecare rezoneaza dupa cum e el construit, cred eu. Imi place piesa, dupa cum ti-am spus, imi place Pink Floyd cap-coada. Insa la mine se situeaza putin mai jos in top.:)
2011-06-03 14:10:57 | Raporteaza
@Jasmine: Asa e. Fiecare isi are propria cutiuta de rezonanta, personalizata.
2011-06-03 14:28:51 | Raporteaza
@Ce Ghevara Mea: nu stiu cat m-am facut inteleasa, rezonez cu muzica, nu rezonez cu versurile. cunosc mesajul dar nu e al meu, si nu e crucea mea si nici bastonul meu sa despic apele.
2011-06-03 17:23:15 | Raporteaza
[...] învăţat să sar din vreme pârleazul oricărui potenţial zid, încă de la primele rânduri de cărămizi. We don’t need no education, we don’t need no thought [...]
2012-01-28 17:35:09 | Raporteaza