![]() | Când oamenii devin animale…vezi toate articolele de Izabela Constantinescu03 nov 2010 la 23:20 131 comentarii 2082 vizualizari. |
Când oamenii devin animale…
O să încep cu vechea mea expresie…pe zi ce trece văd cum oamenii se transformă, se transformă în animale. Lipsa bunului simţ, regulilor elementare de bună creştere şi de omenie dispar. Ştiu, eu abia ce am scris despre superficialitate, totuşi până unde merge lipsa omeniei, lipsa educaţiei?
Chiar nimeni nu mai are limită, nu mai respectă nici o regulă? Regulile sunt făcute pentru a fi încălcate, dar regulile de bună creştere sunt elementare. Viaţa este ca o junglă, ştiu şi asta , chiar eu o spun de multe ori. E normal să îţi înveţi copilul să dea în cap, e normal să nu plăteşti pentru ceea ce faci? “Decât să plângă mama, mai bine să plângă mă-sa”, e o expresie atât de adevarată şi întipărită în mintea românilor (pe străini nu i-am chestionat), dar totuşi până unde merge răutatea oamenilor? Până unde merge lipsa de conştiinţă? De ce să plângă mama sau mama altcuiva? Când, cu câteva cuvinte şi gesturi se pot aplana conflicte, se poate aduce o anumită situaţie la un echilibru. Cum putem trăi fără probleme ştiind că am facut ceva rău, că faptele noastre au o consecinţă de multe ori nefastă asupra altora, care poate sunt nevinovaţi?
După Confucius conștiința este lumina inteligenței pentru a distinge binele de rău. Dar asta nu se mai întâmplă.
E atât de greu să ne asumăm răspunderea pentru faptele noastre? E atât de uşor să spunem asta dar să nu facem asta.
Pentru mine părerile oamenilor care nu mă interesează nu contează, dar conştiinţa mă impiedică să fac lucruri ce pot duce la rănirea (de orice fel) altor oameni.
Animalele sunt dresate pentru a obţine un minim de comportament în “societate”. Oamenii oare ar trebui dresaţi?
Animalele nu au minte, nu au conştiinţă (legat de partea cu mintea- nu prea sunt de acord cu ea, dar nu vorbim despre asta acum), dar oamenii…oamenii nu mai au Dumnezeu , oamenii nu ştiu ce este mila, ce este părerea de rău, oamenii au uitat să fie oameni. Oamenii se transformă în fiare ce sfâşie tot ce este mai slab şi încercă să slăbească orice este mai puternic, se hrănesc cu cadavre pentru a ajunge unde vor.
Un amic mi-a spus: “ indiferent ce te-ar aduce într-o situaţie dificilă trebuie să raţionezi! Există întotdeauna cel puţin o logică şi cel puţin o ieşire bună din acele situaţii care par prea rele. Dar, primul pas e să priveşti cu calm şi luciditate orice situaţie care te-a dezechilibrat.” Acţionăm sub impulsul de moment, sub impulsul instinctelor. Nu mai avem sentimente..nu mai avem nimic.
Când oamenii devin animale…animalele ar trebui să devină oameni.
A fi om e lucru mare…şi probabil un mare defect în ziua de azi.
E bine? E rău ?
Voi ce spuneţi?
Foto: http://www.nextnature.net/2008/11/human-animal-hybrid/
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter

Florentina Mușat 22 mai la 14:53 |
Mai întâi și-ntâi trebuie să știți că eu nu mă uit la comedii. Nu mai rezonez de ceva ani [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 22 mai la 10:12 |
Pentru că toată lumea pare (și este) preocupată de noul guvern și de alegerile locale – cu [ citeste mai departe ]
Very Happy 21 mai la 21:29 |
Dacă tot vine vara şi nimeni n-are chef de lecţii şi prelegeri, zic să facem o pauză de [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
| 1Am avut o problema cu justitia.O frauda. Am constatat pe pielea me ca judecatorul este tot un fel de advocat, dar cu un onorariu mai mare.... | ||
| 2De aceia singura naștere după chipul și asemănarea lui D-zeu care a avut vreodată loc pe Pământ a fost chiar Fiul lui D-zeu.... | ||
| 3Pe Pământ omul nu va putea niciodată să se nască învățat, pentru că dracul va fi acolo ca să complice lucrurile. :lol:... | ||
| 4Prin urmare tot ce s-a născut după aceia din Adam și Eva este după chipul și asemănarea lui dracu.... | ||
| 5@Ada Cocos, După chipul și asemănarea lui D-zeu au fost doar Adam și Eva până să mănânce din frutul oprit. Atunci când au ascultat de dracul și au mâncat din măr Adam și Eva s-au făcut după chipul și asemănarea... | ||
| 6Între bine și rău este doar suferință. Iar plăcerea este singura care are „luciditatea” de a face diferența. :lol:... | ||
| 7Binele este cea mai ieftină remunerație. Bănuțul care trebuie înmulțit. Chiar dacă nu te pricepi să lucrezi cu oameni ai posibilitatea să le arăți că nu le porți dușmanie. Ciar dacă pentru răutatea lor... | ||
| 8Acoate-mă din spam!... | ||
| 9Beautiful Chinese Music【9】Traditional www.youtube.com/watch?v=DuHMCFYIC9E... | ||
| 10@Florentina Mușat,încearcă să-ți descrețești fruntea(duce la riduri) uite-te la video-clip-ul acesta de mai jos:youtube.com/wat../ ... | ||
| Dora Constantinovici 1790 citiri |
| Ana Barton 1485 citiri |
| Very Happy 916 citiri |
| Doria Niculescu 845 citiri |
| Cristina Corpaci 575 citiri |
| Maria Onea Vesta 435 citiri |
| Florentina Mușat 370 citiri |
| Ruxandra Predescu 274 citiri |
| Laura Laurentiu 247 citiri |
| Iulia Nicolaie 238 citiri |
| Dora Constantinovici 3 postari |
| Very Happy 2 postari |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Florentina Mușat o postare |
| Dora Constantinovici 7188 citiri |
| Ana Barton 6190 citiri |
| Very Happy 4221 citiri |
| Cristina Corpaci 3404 citiri |
| Doria Niculescu 3379 citiri |
| Maria Onea Vesta 2294 citiri |
| Maria Moiş 1775 citiri |
| Florentina Mușat 1648 citiri |
| Diana Petrut 1064 citiri |
| Ruxandra Predescu 1037 citiri |
| Very Happy 10 postari |
| Dora Constantinovici 8 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 3 postari |
| Florentina Mușat 2 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
2010-11-03 23:40:35 | Raporteaza
Romanul nu poate sa fie considerat om, dar nici animal. Romanul are o contingenta aparte de fiinte umane. Un om stie sa gestioneaza sentimentele in lacrimi de animal. O lacrima de la un animal este aceasi lacrima de la un om. Un roman, nu simte lacrima, nici omului si nici animalului. Noi am ucis, si mereu ucidam toate sentimentele pe care ne-a dat dumnezeu. Pentru noi, arta sufletului nu exista. Un animal poate sa simte divinitatea naturi. Pe care romanul nu poate. Natura moartei in ochii romanului vezi in “copilul potret” lui Tonitza. De parca, din nastere sau la botez romanul ucide divinitatea. Asta vezi si memorii pictate de Grigorescu.
Este insa o cauza?, uite. Spre exemplu Turci n-au problema asta. Sufletul lor divin are o caldura imensa, si respecta traditii si natura. Francezii tot la fel. Sufletul lor este linistita, in rost asa cum zice si Puric. Si la rusii, da sufletul lor lacrimeaza. Insa ei au reusit mereu sa transforma transcendenta sufletului ranit, in pura arta. Viata unui rus, si animalul traieste o viata poetica literara. Daca rusii au pe Tolstoy, Chertkov sau Dostovieskij, atunci animalul are Rusia sub picioarele.
Toate tariile din Europa au identitate fixe. Doar la romanii nu vad identitatea asta. Romanii n-au identitate, datorie istoria voastra – voi nu puteti sa gasiti identitatea. Fiindca nu exista, si de aia sunteti fustrati, nervosi, si lipsa de respect pentru arta si viata in sine.
2010-11-04 00:49:26 | Raporteaza
ce sa zic? ai facut ceva de mancare?
2010-11-04 00:50:12 | Raporteaza
@Anti nationalist: iar esti pe aratura?
2010-11-04 01:10:40 | Raporteaza
@Anti nationalist:
youtube.com/wat../
radiografia sonora a neamului. Ce zici daca ti-l iau pe Baiazid pe farash? vorba lui Petre Tutea cand un rabin l-a atacat pe Eminescu. Doar ca la Tutea era vorba de Moise
2010-11-04 01:15:04 | Raporteaza
Un turc mereu o sa fie un otoman. Este boala si in aceasi timp vindecare lui. Asta ii da identitate. Sa ai un identitate complet, rascolit in lumea asta. Este extradoinar. Un om, un popor si o natie cu o identitate stinse nu sa lase de autodistrugere. Voi va autodistrugeti, fiindca nu aveti o identitate completa, fatzata, si acoperit in sufletul vostru. Pana la urma. Toti oameni de generic in Romania de lungul timpului. Nimeni nu era etnic roman
Eminovici:Ucranian jidan. Cyprian Gołęmbiowski: Polonez – Ion Luca Cariagiale:machedon, samd.
Pana la urma, nu v-ati gandit vreodata, de ce mari romani nu erau romani?
2010-11-04 01:55:40 | Raporteaza
Voi sunteti cele mai rele animale.
2010-11-04 02:07:27 | Raporteaza
identitate?
“Un turc mereu o sa fie un otoman. Este boala si in aceasi timp vindecare lui. Asta ii da identitate.” inseamna ca identitatea se poate obtine prin simpla asemanare/identificare cu trasaturile unui popor. sau… e nevoie si de un specific fiziologic pt a putea adera la un anumit popor? un anumit popor, inseamna si o rasa anume?
2010-11-04 02:36:39 | Raporteaza
@Anti nationalist: nu auzi? sah!
2010-11-04 02:55:53 | Raporteaza
Ai auzit de Stanford prison experiment? Si mai inainte, de experimentul lui Milgram? Doua experimente care vor ramine probabil unice (va fi aproape imposibil sa se obtina aprobarea etica pentru a le repeta). Totusi ambele au aratat foarte clar ca lagarele naziste, Pitestiul, cimpiile mortii, Abu Graib si multe alte exemple nu sint situatii izolate, ci de fapt reguli. Ne place sau nu, sintem o specie de animale extrem de violente. Cea mai violenta specie a planetei, singura care omoara si tortureaza pentru divertisment.
Daca ai curaj sa descoperi adevarata fata a unor fiinte care se autodenumesc superioare, poti incerca “Efectul Lucifer”. Chiar n-am putut s-o citesc toata.
2010-11-04 06:06:16 | Raporteaza
@ jemoi: noi, adica cine?
2010-11-04 09:34:45 | Raporteaza
@ Gherman Adrian: am facut, da! ce sa zic?
2010-11-04 09:35:18 | Raporteaza
măi, ce subiect potrivit cu supărarea mea de acum! tocmai venii din piaţă de la Obor şi tocmai ce mă înşelă unu’! eu şi strugurii mei…
da rău de tot! şi la cîntar, şi la rest. aşa-s eu dimineaţa, pînă pe la 10 plutesc în sfere înalte…
da’ mi-e o ciudăăă!!! pentru că m-a văzut că-s aeriană! şi abia acum m-am prins! ce-o mai fi rîs, după: “iete-o, băăăă, şi pe toanta asta de Piţi!!”
da’ să ştiţi că nu era ţigan. şi acum, dacă stau să mă găndesc cum a fost – a fost hoţie meticuloasă, adînc şi psihologic pregătită!
homo homini lupus
2010-11-04 09:48:27 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: ei! esti tu acum suparata! cand ne dezamageste cineva avem tendinta sa exageram si sa generalizam! oamenii sunt tot oameni ca sa zic asa, ar trebuie sa privim intai inspre noi, si nu vreau sa ma intelegi gresit dar cu putina toleranta poti intelege pe oricine. PS si daca vrei sa-ti cunosti nivelul de “omenie” incearca sa sa-l ierti. Spune-i “esti rau, dar eu sunt buna si te iert, poti sa-mi gresesti si a doua, a treia, a n-a oara ”
2010-11-04 10:02:18 | Raporteaza
Andreea,
Vrei să-i fac eu o vizită de curtoazie ?!
Nu la piaţă. La el acasă !
2010-11-04 10:27:06 | Raporteaza
@andreea: aşa “ie’ toţi: le place să fure, să înşele, să facă rău! Să pună mâna pe muncă nu ar putea!!
2010-11-04 10:28:49 | Raporteaza
@bizzar!: hehe, zici tu. Am gasit solutia: il dau in judecata pe nemernic si gata. Nu e vorba de dezamagire e vorba de bun simt si simtul raspunderii. Ai gresit, platesti! E logic, nu?
2010-11-04 10:31:40 | Raporteaza
Constantinescu,
Uite ce ne relevă articolul tău:
Eşti femeie necăsătorită ce trăieşte la bloc.
Care se îmbracă bucătăreşte.
Şi al cărei orizont nu transcende cei patru pereţi.
Demonstraţie:
Dacă ai fi trăit la ţară – un mediu cu orizontul la infinit, ai fi ştiut că animalele sunt fiinţe superioare, nobile. Nu poţi să le foloseşti ca termen de comparaţie pentru a localiza nimicnicia omului.
Decât să plângă mama, mai bine să plângă mă-sa nu e o expresie ci un principiu.
Dacă ai fi trăit, din plin cu mintea deschisă, fiecare secundă din viaţă, ai fi ştiut că soarta te pune de foarte multe ori în situaţii limită, când eşti nevoit să alegi dintre două rele. A treia opţiune neexistând, aşa cum văd că mai recită unii pe aici.
Atunci eşti obligat să respecţi principiul precedent.
Ce credeai tu, de fapt, că înseamnă acea expresie ?! Cum ar fi un om care o aplică ?! Cam cum aş fi eu stând aşa plictisit şi deodată mi-ar veni ideea să iau sabia şi să-i dau unuia cu ea în spinare ?!
Trezeşte-te ! Un bun început ar fi schimbarea atitudinii vestimentare [iar eu aş merge mai departe, sfătuindu-te să-mi trimiţi şi mie o poză cu ţăţele goale !].
2010-11-04 10:44:05 | Raporteaza
Cosa Nostra: Dacă vreau să mă vază cineva cu care nu am nici o treabă, cum zici tu, mă duc să pozez în Plai cu Boi.
Asta cu animalele dacă ai fi citit cu atentie am zis că nu o cred, eu cred ca animalele sunt mai oameni decât oamenii. şi asta era despre nesimţirea unora, dar o să o rezolv până la urmă pe cale legală şi termin, că nu o putea da şpagă tuturor omu’. Soarta te pune în diferite situaţii asta aşa e: eu ce ar trebui sa îi fac nesimţitului care nu respectă regulile de circulaţie? Să îi dau în cap că din cauza lui am maşina distrusă? Aşa ar trebui, dar ca om încerci să te porţi omeneşte, dar cu unii nu ai ce să faci…unii oameni nu sunt oameni.
2010-11-04 10:57:29 | Raporteaza
cosa,
da’ pe cal alb, te rog! sau în costum de Superman, sau de Batman, sau de Clint Eastwood, sau Bruce Willis, sau Kevin Costner; şi pe urmă, dăm foc la piaţă! cam aşa:
img2.timeinc.ne../
2010-11-04 11:23:04 | Raporteaza
Cand ma uit la romanii. Trebuie sa vad un popor mare, un popor nobel, un popor cu mandrie. Un popor cu o identitate stralucitoare, un popor intelept. Popor facut din distinctii si premii. Un popor literar. Dar nu vad, ci saracie fara identitate. Cica romanul are 6.000 de ani de istorie, de la Daci la romani. Eu nu neglijezi istoria voastra. Insa o lucru este clar, eu nu vad asta in ochii vostri. Vad istoria profunda in ochii unui turc, unui kurd, unui italian, unui francez, suedez, neamt si mai ales vad istoria ochiul unui persian.
2010-11-04 11:23:34 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: nu! nu de fiecare data!
2010-11-04 11:37:31 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: si poarta-te asa cum vrei tu! nu te lua dupa……. iar animalele nu sunt fiinte superioare! e jenant pt mine sa-ti spun asta!
2010-11-04 11:41:06 | Raporteaza
Anti nationalist: ma plictisesti. Ai mereu aceeasi placa, spui acelasi lucru oricare ar fi tema articolului. Mai schimba ritmul macar.
@Andreea: nu fi suparata. Si eu sunt o victima sigura prin piete. Faza e ca de multe ori ma prind, chiar in timp ce sunt inselata. Insa nu zic nimic. Mi-e rusine de rusinea lor.
Stii ce fac de multe ori ca sa-mi ridic moralul? Poate o sa sune bombastic, dar iti zic: imi amintesc etimologia lui “fraier” pe care o dadea Steinhardt. Atunci ma simt chiar bine.
si imi mai iau si niste flori, pe langa piersici.
2010-11-04 11:41:57 | Raporteaza
Andreea,
Îmi ceri prea mult ! Eu mă rezumam la ai da câteva răngi pe spinare, în curte la el.
2010-11-04 11:42:50 | Raporteaza
Constatntinescu,
Adică decât eu, mai bine în play ăla ?! Bineee !
2010-11-04 11:44:02 | Raporteaza
@Cosa Nostra:
) nici, nici… bineee!!
2010-11-04 11:46:40 | Raporteaza
Nici nu simt, si nici pot sa vad identitatea imbracamintlui desenat pe piela voastra. Nu pot sa vad. Am vazut doua fete din persia. Ce fericire pe capul lor. Si eu, m-am intrebat. “Cu regimul actual, de unde fericire asta?”. Si persiancele in Europa in mod normal, nu port hijabul pe cap. Si apoi m-am dat seama. Fericirea existenta unui popor provina de la transcendenta istoriei. Persiancele, erau constiente de identitatea lor. De existenta lor. Ce seamna sa fii persianca. Discutia lor era vorba despre Omar Khayyam si vinul vietii. Colosal, Persian, mistic si stapanire. Si feminsm in aceasi timp.
Aceasta identitate istorica nu vad in ochii romancelor. Va sprijiniti pe o istoria sudata de timpul. Macar daca istoria voastra ar fii fost o iluzie, autosugestie, tot ar fii fost o sprijin moral. Dar nici iluzie nu e.
2010-11-04 11:46:58 | Raporteaza
@bizarr!: hei, lasa jenatul.
acum na, fiecare om are parerile lui. Dupa cum ziceam unii oameni au comportament de fiare si unele animale copiaza comportamentul oamenilor..
2010-11-04 11:49:48 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: ma uimesti! post-ul tau e plin de ratate! chiar atat de mare sa fi fost dezamagirea ta?!
2010-11-04 11:57:10 | Raporteaza
Nora,
mersi, mi-a picat bine. parcă nu-mi mai stau în gît strugurii ăştia care m-au costat 2 lei noi bobul
2010-11-04 11:58:12 | Raporteaza
@bizarr!: postul meu e plin de ratate? sau rautate?
2010-11-04 11:59:31 | Raporteaza
@andreea: pentru ca tu esti mai speciala si strugurii sunt mai speciali, de asta costa atat
2010-11-04 12:00:04 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: rautate!
2010-11-04 12:02:48 | Raporteaza
Astia nu sunt oameni si nici animale…sunt draci.Le mai lipsesc doua coarne.
2010-11-04 12:26:21 | Raporteaza
@Anti nationalist: eu ti-am pus niste intrebari destul de clare.
2010-11-04 12:57:56 | Raporteaza
Chiar si animalele de la Zoo sunt mai bine tratati decat romancele in strainatate. Si de ce? Sunetti din Romania, o tara fara valoare, o tara fara cultura, o tara fara identitate si o tara fara moral. In ochii unui strain, asta seamna defapt Romania. Si apoi, faptul ca esti o roamnca. El va bate joc de voi ca ultima scula. Vrei sa fii respectat ca o romanca de catre societate. Daca esti in strainatate, stai pe o banca in parc. Scoate o carte: Emil Cioran:Demiurgul cel rau”. Si asculta melodia. Hai sa zicem. Gloomy Sunday:”Georges Boulanger”. Direct, strainul o sa te uita la tine ca o masiv respect. Romania are literatura si muzica, two flies in one hit. Sau, va faceti o felatie lui strainul. Si asta merge.
2010-11-04 12:59:11 | Raporteaza
bizarr! : Rautate din partea mea? de ce?
Da’ ce-am facut?
2010-11-04 13:15:15 | Raporteaza
@Cosa Nostra: “Dacă ai fi trăit la ţară – un mediu cu orizontul la infinit,”
pana aici totul e ok… as putea spune: profund.
“ai fi ştiut că animalele sunt fiinţe superioare, nobile. Nu poţi să le foloseşti ca termen de comparaţie pentru a localiza nimicnicia omului.”
aici o iei pe aratura. animalele nu au nicio responsabilitate. Ele nu pot evolua spiritual… dar nici nu pot sa decada. Is doar niste accesorii. Da! nu exista termeni de comparatie pentru ca, la animale si plante exista o simplitate existentiala. Omul e mai complex. Omul este “un frate mai mare” al animalelor. Responsabilitatea existentiala este la om. bla bla
2010-11-04 13:23:28 | Raporteaza
@Anti nationalist: nu le ai cu arta dialogului.
2010-11-04 13:28:00 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: sa acuzi lumea de lipsa de omenie, sa declari animalele fiinte superioare, sa detesti lumea! lumea in care si eu traiesc! UITE CEVA FRIMOS SA TE CALMEZI youtube.com/wat../
2010-11-04 13:30:26 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: accidentul rutier nu-i un capat de lume. de 3 ani am permisul si nu am avut nici un accident. poate ma angajezi sofer la tine
2010-11-04 13:31:02 | Raporteaza
@Gherman Adrian: animale “accesorii”?!
) o luati rau pe aratura
)
2010-11-04 13:31:57 | Raporteaza
@Gherman Adrian:
) pai nu accidentul e problema, eu imi recuperez carnetul ca nu e vina mea. Te angajez sofer, dar nu am nici masina. Problema e cu vinovatul, cu politistul..dar o sa rezolv 
2010-11-04 13:37:49 | Raporteaza
@bizarr!:
) dar nu am zis ca o detest! eu unde crezi ca traiesc? nu tot in lumea asta? dar ieri am vazut multi oameni neoameni si am avut de-a face cu ei. Dar gata. Eu sunt ok 
2010-11-04 13:38:44 | Raporteaza
@bizarr!: in fata eternitatii omul este un acesoriu. Nu poti sa nu ierahizezi existenta.
2010-11-04 13:42:08 | Raporteaza
@Gherman Adrian: ma amuzi foarte tare! nu te supara! suntem fii Lui! nu accesorii prietene!
2010-11-04 13:45:20 | Raporteaza
@bizarr!: si suntem pe acelasi palier cu animalele?
2010-11-04 13:47:51 | Raporteaza
@ Mierea Naturala: erai in spam…!!!
de ce oare?
2010-11-04 13:51:56 | Raporteaza
@Gherman Adrian: sunt in stapinirea nostra! exact asta e cuvantul!
2010-11-04 13:54:04 | Raporteaza
putem dezbate pînă ne răguşesc tastele.natura umană oscilează de la abject la sublim.istoria e plină de exemple.şi pe noi,fiinţele umane ne ţin împreună ca societate doar legile şi regulile.în lipsa lor,omul coboară pe cea mai joasă treaptă.cazuri recente: să ne amintim de criminalii de război din fosta Iugoslavie.unul din cei mai celebri a fost Radovan Karadzici,de profesie medic.
şi omul e singura fiinţă care omoară şi face rău din plăcere,cu pasiune chiar.
alt fapt interesant este cum poate evolua un îngeraş de copil la stadiul de monstru,criminal în serie,să zicem.
2010-11-04 13:59:11 | Raporteaza
@bizarr!: conform spuselor lui cosa nostra, spectatorul din tribuna este superior jucatorului de pe teren.
2010-11-04 14:00:04 | Raporteaza
@val_one: si.. eu… ce sa fac acuma? sa ma inchin unui caine, datorita faptului ca exista minti diabolice?
2010-11-04 14:03:06 | Raporteaza
Adriane,nu!doar la sublimul din om.există destul,din fericire.
2010-11-04 14:09:21 | Raporteaza
VAMA feat. Ralflo – Sarkozy versus Gypsy youtube.com/wat../
2010-11-04 14:15:29 | Raporteaza
@val_one: nu prea ai logica, cum poti pune putem natura umană, oscilatie, abject, sublim, istoriee,fiinţe umane,
) societate,legi, reguli,criminali de război Iugoslavia, Karadzici, medici, omor, rău, plăcere,pasiune, evolutie, înger,monstru,criminal în serie, in 8 propozitii?!
2010-11-04 14:16:22 | Raporteaza
@Gherman Adrian: nu stiu ce zice ca nu citesc ce scrie ala.
2010-11-04 14:17:38 | Raporteaza
bizarr,
noroi şi stele.
merge şi în două cuvinte!
2010-11-04 14:20:10 | Raporteaza
@val_one: serios! citeste si tu ce ai scris la #51, daca gasesti logica……….:))
2010-11-04 14:23:53 | Raporteaza
@Gherman Adrian: #48
Numai noi, tu, nu.
2010-11-04 14:24:55 | Raporteaza
@val_one: #51
Omul se naste rau! Spre deosebire de alte teorii care sustin reciproca. Un copil este rau, individualist, egoist, distruge totul in jur, nu are discernamant. Dar are o mare calitate: este inocent. Nu stie ca e rau!
Evolutia vine mult mai tarziu, dupa ce treci prin pacat.
Unele religii numesc aceasta faza, sfintenie. Adica putem deveni buni prin vointa.
2010-11-04 14:30:23 | Raporteaza
Doamna Constantinescu,
Darwinienii promoveaza cucerirea stiintifico-fantastica confrm careia:
1) OMUL AR FI DOAR O FABULATIE=O HALUCINATIE;
2) ANIMALUL FIIND FIINTA PRIM_ORDIALA !
Ceea ce inseamna automat=implicit faptul ca:
CON_STIINTA AR FI DOAR UN LUX=UN MOFT !
2010-11-04 15:07:36 | Raporteaza
@Radu Popescu: da… ce? eu beneficiez de imunitate la animalitate?
2010-11-04 15:07:43 | Raporteaza
@doru stoian: Eu nu fac afirmatii darwiniene, era o constatare, nu putem fi toti la fel si nu avem aceeasi educatie ca sa ne comportam la fel sau sa avem aceleasi principii de viata
Multumesc pentru interventie 
2010-11-04 15:21:20 | Raporteaza
@doru stoian: “2) ANIMALUL FIIND FIINTA PRIM_ORDIALA !
Ceea ce inseamna automat=implicit faptul ca:
CON_STIINTA AR FI DOAR UN LUX=UN MOFT !”
Nu trebuie sa fie neaparat un lux sau moft. Este o simpla rezultanta a vointei existentei – posibila datorita unei alte vointe; superioare, evident. La care noi ne hlizim acuma.
2010-11-04 15:36:29 | Raporteaza
Doamna Constantinescu,
Nici eu nu am insinuat nimic, ci doar am facut o constatare si anume ca:
1) OAMENII CHIAR SUNT INSTIGATI=PROVOCATI CA SA SE COMPORTE PRECUM ANIMALELE;
2) DEOARECE, NUMAI COMPORTANDU-SE ASSTFEL AR PUTEA AVEA CEVA DE CASTIGAT:
VAMPIRII=BESTIILE=ANIMALELE=FIARELE DARWINIENE !
2010-11-04 15:37:33 | Raporteaza
Cata demagogie=ipocrizie=bi_gotism RELIGIOS si POLITIC:
1) ca sa pretinzi ca ingrijesti mieii=porcii=curcanii spre “binele” lor;
2) cand te fapt tu “te ingrijesti de soarta lor”, doar ca sa ai SANGELE CUI SA-L SACRIFICI spre: “binele” tau !
O asemenea mentalitate nu este in niciun caz DIVINA, ci este chiar CIOBANEASCA RAU DE TOT !
2010-11-04 15:46:01 | Raporteaza
@doru stoian: comentariul 67 imi este adresat mie?
2010-11-04 15:55:14 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: cu parerea de rau iti spun, dar deviezi!
2010-11-04 15:57:44 | Raporteaza
@ bizzar: de ce?
2010-11-04 15:58:41 | Raporteaza
Izabela,
Propria-ti con_stiinta ce-ti sopteste=sugereaza ?
In cazul in care eu m-as pre_face ca nu ti-am auzit intrebarea ?
2010-11-04 16:00:59 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: pt ca te indepartezi de propriul tau post! si o iei si tu pe aratura
2010-11-04 16:03:55 | Raporteaza
@doru stoian: eu cred ca nu imi era mie adresat..
2010-11-04 16:24:18 | Raporteaza
@bizzar:
) sunt cuminte..:P
2010-11-04 16:24:49 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: bv! cred ca asa iti sta cel mai bine! si pt ala de se tot ia de tine si de vestimentatia ta imi dai voie sa-l anunt eu ca esti foarte draguta?!
2010-11-04 16:29:41 | Raporteaza
@Gherman Adrian:
Singura diferenta dintre oameni si animale este ca oamenii pot distruge animalele, pe cand animalele nu pot distruge omenirea.
In momentul in care te autoproclamezi superior animalelor te situezi pe o pozitie dominatoare indeplinind toate conditiile ca regnul animalier, si nu numai el, sa fie distrus.
Din aceasta cauza, ipoteza de gandire a omului modern trebuie sa fie o extindere a gandirii iluministe si a celebrei lozinci, egalitate, fraternitate, libertate, aplicate de data asta, la scara intregului mediu care ne inconjoara.
2010-11-04 16:30:50 | Raporteaza
@Radu Popescu: “Singura diferenta dintre oameni si animale este ca oamenii pot distruge animalele, pe cand animalele nu pot distruge omenirea.” nu intotdeauna a fost asa.
2010-11-04 16:34:13 | Raporteaza
@ bizzar: multumesc. da, ii poti anunta
2010-11-04 16:36:38 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: da! dar cum sa fac ca eu nu as prea vrea sa vorbesc cu el
)
2010-11-04 16:39:38 | Raporteaza
@ bizzar:
) e ok atat 
2010-11-04 16:42:09 | Raporteaza
@bizzar:
Nu trebuie sa fugi de confruntare. Da piept cu ea,cu argumente, barbateste, numai asa scapi de angoase.
Si e si un exercitiu fantastic.
2010-11-04 16:46:46 | Raporteaza
@Gherman Adrian:
Mai Adrian, aia se numeste selectie naturala. Daca nu era asa, nu vorbeam noi acum.
2010-11-04 16:48:26 | Raporteaza
@Radu Popescu: nu stiu mestere! nu stiu! imi tremura genuchii
)
2010-11-04 16:54:17 | Raporteaza
Izabela, felicitari pentru declansarea dezbaterii!
Radu Popescu, selectia asta naturala se traduce prin:
“cel mai destept cedeaza primul ?”
2010-11-04 17:09:21 | Raporteaza
GOLANI ACOLO,BAD BOYS AICI
Noaptea pe stradă-i absurdă”mieluşelul în parc zburdă” “Ca să nu ne ştie crângul,bate palma,facem tîrgul?” “Că nu mai calci iarbă verde!” Controlînd un defileu Nu degeaba îşi pierde timpul,mama lui de derbedeu ! Mai bine îl binişor,căci are în mînă un pumnal Mai bine un’cerşetor’ decât Doamne criminal, Ca să nu dormi permanent,învelit cu pergament Când ei fac descindere,lasă omucidere ! La colţ apare o’gorilă’s-a şi’înfiripat idilă’ Fiind însărcinat cu paza,acolo e a lui raza, Nu-l apasă pe conştiinţă,îşi impune a lui’dorinţă’ Nu are nici o credinţă,un gunoi numit fiinţă !
2010-11-04 17:31:16 | Raporteaza
PS…am vrut să scriu”Mai bine îl iei binişor…”
2010-11-04 17:38:58 | Raporteaza
“O să încep cu vechea mea expresie…pe zi ce trece văd cum oamenii se transformă, se transformă în animale. Lipsa bunului simţ, regulilor elementare de bună creştere şi de omenie dispar.”
Spune-mi te rog, stimata autoare, ai vazut vreodata: - o pisica cum are grija de puii ei? - vreun leu care isis infraneaza asupra unei gazele pentru ca nu-i e frig - cxum se ajuta animalele intre ele ? ce reuli stricte de comportament au?
Spune-mi, ai vazut vreodata un tigru care sa omoare o gazela doar pt ca vrea sa-si impodobeasca habitatul cu blana ei? eu zic ca nu? tigrul ala ataca doar pt ca-i e foame, si in grupul lui exista niste reguli, niste ierarhii, bine stabilite si respectate.
…lucruri care le lipsesc din ce in ce mai mult oamneilor. Drept care eu zic ca ar trebui sa ne abtinem, pe viitor, sa jignim in asa hal animalele, comparandu-i pe oameni cu ele.
2010-11-04 18:12:01 | Raporteaza
Draga Dora, inteleg ce spui, eu nu am jignit animalele..daca mai citeai ce am scris pe aici vedeai ca acuz oamenii care isi abandoneaza copilul.. si in final am scris ca oamenii se transforma in animale si animalele in oameni. Se presupune ca oamenii au minte, de aici si incercarea de a face paralela intre. Am vazut cum pisica mea a facut 5 pui si nu se misca de langa ei riscand sa moara ea astfel. Am vazut femei care si-au abandonat copilul dupa ce l-au purtat in pantec 9 luni. Departe de mine gandul de a jigni animalele..aproape gandul meu de a observa cum oamenii se transforma in fiare ce fac rau doar de dragul de a face rau . Imi pare rau daca nu m-am exprimat cum trebuie. Multumesc pentru comentariu
( eu am 2 pisici acasa, am avut un caine labrador, un iepure…si inca 4 pisici- iubesc animalele si le vad comportamentul)
2010-11-04 19:41:40 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: singurul animal care nu il ai pe langa casa e barbatul
2010-11-04 20:19:42 | Raporteaza
@ Gherman Adrian:
)) e si un el din cand in cand..
2010-11-04 20:26:56 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: inseamna ca nu l-a surclasat in valoare pe iepurash. din cauza asta e “din cand in cand”
2010-11-04 20:35:42 | Raporteaza
@ Gherman Adrian:
)..pai daca era mereu, era definitiv al meu…
2010-11-04 20:46:48 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: vezi ca daca nu-i gelos nu te iubeste suficient.
2010-11-04 20:54:30 | Raporteaza
@ Gherman Adrian:
) hahaha…
2010-11-04 20:56:36 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: din ce am experimentat cam la concluzia asta am ajuns. aia ne-gelosi is cu musca pe caciula. MUSAI!
2010-11-04 21:00:43 | Raporteaza
@Gherman Adrian: :d..uf, sa nu vorbim de lucruri rele
. Dar uite o idee buna: sa scriem despre gelozie:). Acum as putea sa scriu despre cat de greu e sa renovezi, reamenajezi. Andreea ne poate da sfaturi 
2010-11-04 21:03:15 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: hai! baga mare! am chef sa ma contrazic
Eu sunt gelos & is tare mandru! amenajarea… nu starneste polemici.
2010-11-04 21:09:16 | Raporteaza
@Gherman Adrian: toti au o doza de gelozie, eu recunosc asta..ma gandesc si scriu. Poate ma loveste inspiratia la ora asta
2010-11-04 21:13:57 | Raporteaza
Oamenii sunt din nastere animale.Depinde cum ii separi.Exista 2 CATEGORII DE OAMENI.Oameni buni si oameni rai.Cei buni trebuie starpiti imediat si violent.numai asa se poate realiza puritate si cei rai vor conduce lumea.
2010-11-04 21:23:56 | Raporteaza
@jemoi:
) si sa fie si blozi si inalti si pielea alba, ochii albastri, facem precum Hitler?
2010-11-04 21:25:37 | Raporteaza
Hitler selecta in functie de rasa.Eu selectez in functie de suflet.Eu stiu sa diferetiez binele de rau.Eu voi starpi tot binele din lume.Vor ramane doar cei puri.Eu voi ramane singurul om normal din lume.Voi fi conducatorul.
2010-11-04 21:47:48 | Raporteaza
@jemoi: Bravo, marite conducator!
2010-11-04 21:53:08 | Raporteaza
@ jemoi. Nu mai bine selectam dupa tatze-fund-craci ? Si le lasam sa ramana pe cat se poate de impure ? ce zici ?
2010-11-04 22:07:10 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu55: sigur ca poţi sa ii cerţi pe francezi in limba engleză, “dar totusi” (ca să te citez) asta nu le va aduce decât un plus de antipatie.
2010-11-04 22:13:24 | Raporteaza
@ mishu: da:)) mereu zic asa, mi se pare mie ca nuantez, “pleonasmez”, multumesc ca mi-ai atras atentia..
2010-11-04 22:18:18 | Raporteaza
“Cand oamenii devin animale ” …”sunt un porc !” … youtube.com/wat../
2010-11-05 02:13:29 | Raporteaza
Tu fata, de ce jignesti animalele? ele nu au nimic in comun cu ceea ce suntem noi
2010-11-05 07:00:31 | Raporteaza
@ Securescu: Tu baiete, nu le jignesc, departe gandul asta de mine !
2010-11-05 09:35:41 | Raporteaza
@ Gramofon cu Microfon: Sa-ti fie de bine!
2010-11-05 09:38:07 | Raporteaza
Terminati in pla mea cu rahtul asta telenovelist cu animalele care sunt mai bune decat oamenii, ca ele nu facrau, ca vai jignim animalele daca le comparam cu oamenii. Ati trecut de clasa a III-a? Prefer compania unui criminal in serie decat a oricarui animal. Asta unu la mana.
Doi la mana e un articol extrem de slab. Romanii nu sunt nici mai buni, nici mai rai decat alti oameni. Media pe glb cred ca este echilibrata. Doar ca la noi nu prea se aplica legile si ne conduc niste cretinoizi pe care in cur ii doare de asta pentru ca in primul rand nu o respecta ei. Deci as putea spune ca romanii sunt mai degraba prosti si usor manipulabili decat rai. Sunt mai degraba niste oi decat niste lupi. Niste oi care isi mai sar la gat una alteia, dar in esenta niste oi.
P.S. Nu vreau sa vad vreun comentariu cretin ca am jignit oile ca imi bag in masa de pe-acum.
2010-11-05 10:06:08 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: multumesc , Izabela ….
2010-11-05 14:49:15 | Raporteaza
Ca de obicei, micutza Izabela, gandeste ca o liceeana idealista. Copiii se nasc inocentzi, iar la sfarshitul vietzii se duc, uratzi shi plini de rele shi pacate. Cred ca de-asta tot trimite Dumnezeu bebelushi pe Pamant, ca nu a intzeles nici pana azi de ce ii trimite asa dragutzei shi buni, shi se intorc asa boshorogi si gretzoshi. Sau poate ca, tocmai, ii trimite inzestratzi cu omenie, ca sa aiba de unde slabi pe parcurs, sa nu moara de tot pana la sfarshit. Vezi – asta este licarirea din ochii unei fatuci ca tine, ca habar nu are ca, in timpul invaziilor din istorie, nenumarate prostituate scarboase au scapat de la nenumarate coshmaruri fetitze mici shi inocente ca tine. Raul nu incepe nici de ieri shi nici nu tzine pana maine, asha, cum te-ai trezit azi-dimineatza, ca nu-tzi place ca lumea asta e mai rea decat animalele. Animalele sunt mai bune decat oamenii, chiar si atunci cand ucid, fiindca animalele nu intzeleg cuvintele, nici bun, nici rau, nici nimic. Animalele nu pot greshi. Oamenii pot intzelege, dar unii, poate chiar multzi, nu au puterea de a rezolva cuvintele incrucishate ale vietzii.
2010-11-05 14:56:47 | Raporteaza
@Gherman Adrian:
Mai Gherman Adrian, tu iti iubesti partenera ?
Presupun ca da.
Esti de acord ca a iubi pe cineva inseamna a-i dori tot binele din lume, sa faci tot posibilul sa fie fericit?
Daca da, continuam.
Esti de acord ca aceea persoana isi poate gasi intr-o buna zi, intamplator pe cineva mai potrivit pentru ea care e in stare sa o faca fericita ?
Ce faci in cazul ala ?
Mergand pe firul logic, ar trebui sa te dai la o parte si sa nu ii stai in calea fericirii, ca doar o iubesti, nu-i asa?
Dar tu ce-o sa faci? O sa faci o criza, o s-o bati si pe ea si pe celalalt, facandu-i sa sufere, ca de, doar esti gelos!
Pai tu pe cine iubesti? Iubesti persoana de langa tine, sau te iubesti pe tine, facand in asa fel sa fugi de suferinta.
E o …trilema as zice, gandeste-te.
2010-11-05 16:05:47 | Raporteaza
@ radu fefceac: Raducule, nu am zis de romani, am scris de toti oamenii! Doar romanii sunt oameni? Sau strainii sunt oameni?…Animalele’s animale si oameni’s oameni
sau incearca 
2010-11-05 16:57:08 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu
Izabeluto, mea culpa, mi s-a parut ca te referi la romani pentru ca, fiind romanca probabil ii cunosti mai bine si pentru ca starea asta de cvasianarhie pe care o descrii ne este specifica. As putea in continuare sa pun pariu ca comportamentul unor romani te-a determinat sa scrii acest articol, nu cel al unuo suedezi.
Cu toate astea articolul tau ramane o compunere reusita de clasa a III-a seral. Felicitari!
2010-11-05 20:12:25 | Raporteaza
@ radu fefceac: Raducule, multumesc. Abia anul viitor trec in clasa a III-a seral, deci mi-am depasit cumva limita, conditia…
2010-11-05 20:35:07 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: #116
Felicitari pentru tehnica de supravietuire. Ai putea sa dai lectii si altor PRetendente.
Asta-i atitudinea!
2010-11-05 22:21:17 | Raporteaza
@ Radu Popescu: multumesc, fiecare dupa posibilitati, dupa vorba, dupa port
nu putem fi toti la fel.
2010-11-05 22:33:46 | Raporteaza
@radu fefceac: Nu Radule ai perfecta drepatate, nu ai jignit oile , dimpotriva. Ce pretentii ai de la un popor care de-a lungul veacurilor a avut ca ocupatia principala oieritul? Ma întreb care pe care au influentat, Oile pe oameni sau oamenii pe oi?
2010-11-06 03:31:03 | Raporteaza
@Radu Popescu: …
Imi permit sa-ti atrag atentia, PRieteneste evident , ca titulatura asta a fost “inventata” de mine si acordata cu distinctia de “Honoris PRostituatis” unei anumite categorii de persoane
~~~~Mergand pe firul logic, ar trebui sa te dai la o parte si sa nu ii stai in calea fericirii, ca doar o iubesti, nu-i asa?~~~
Dragostea nu are LOGICA , domnule ! Dragostea intuneca mintile, dragostea incalca principii , tot dragostea te face sa faci nefacute
PRostitutia te face sa bati ,sa injuri , sa urli la luna ca dobitocul. PRostitutia intelectului evident
2010-11-06 07:18:43 | Raporteaza
@Mierea Naturala:
Poti sa-mi dai si mie copyright-ul ?
“Dragostea nu are LOGICA , domnule ! Dragostea intuneca mintile, dragostea incalca principii , tot dragostea te face sa faci nefacute ”
Sant de acord cu tine, dar parca devine plictisitor, de mii de ani aceleasi drame sentimentale…
Oare noi nu mai evoluam spiritual? Cu asemenea mentalitati nu putem face nici un fel de salt.
2010-11-06 08:15:40 | Raporteaza
@Radu Popescu: Devine plictisitor pentru noi… cei care am trecut de etapele astea.
Pentru EI , asta-i “rostul vietii”
“declar scris ca domnul Radu Popescu are toate drepturile de folosinta asupra “PR”-ului”
asupra titulaturii… nu a PRostelor…
2010-11-06 09:34:05 | Raporteaza
@Mierea Naturala:
Da măi, dar noi trebuie să îi ajutăm sa devină mai buni!
Rămân dator
2010-11-06 11:47:17 | Raporteaza
@Radu Popescu: NOI facem tot ce ne sta in puteri.Mai mult chiar incercam sa-i tragem de maneca. EI sunt cei care tipa “Batman ! Batman !”
Pana la urma nu pot invata daca nu patesc si ei. Nu poti stii gustul amarului daca nu-l iei in plin macar odata in Viata…
Referitor la “datorie”
( miereanaturala@yahoo.com ) am o veste care sunt sigur ca te v-a bucura 
2010-11-06 18:53:19 | Raporteaza
Nu sunt Roman. Citind comentariile nu pot spune decat ca dovedesc realitatea a ceea ce este scris in articol.
2010-11-07 11:32:40 | Raporteaza
@ Dan: multumesc
2010-11-07 15:07:49 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: Mai baga subiecte, ca s-a racit soba ….
2010-11-08 13:53:19 | Raporteaza
@Ioan Dumitru:
) uf, azi nu am.. trebuie sa le cumpar ca si pe lemne…
2010-11-08 14:21:44 | Raporteaza
Asadar, mafiotzii utilizeaza identitatzile noasre, iar peste ani si ani de zile imbecilii de americani se vor trezi ca magarusii din desenele animate.
Cine vrea sa mai vada ce scriu eu, iar cea ce scriu eu face mai mereu diferentza dintre viatza si moarte, ma poate gasi si prin facebook, ca astia mi-au incetinit calculatoarele, de parca au devenit locomotive cu aburi din filmele western. Cred ca mi-au schimbat biosurile placilor de baza, fiindca sunt ingustate marjele de transmitere intre componente, adica mi-ar trebui ani de zile sa studiez softurile din placa de baza, facute de producatorii lor…
2010-11-09 21:40:31 | Raporteaza
A fi om e un mare defect in zilele noastre. Viata e o jungla. In Romania se aplica tot o zicala veche:”" Pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti.”" Din pacate trebuie sa fim foarte atenti si sa selectam cu mare grija prietenii care ne inconjoara in viata de zi cu zi. La serviciu, de exemplu, daca la un moment dat ajuti pe cine nu trebuie, acesta iti da in cap cand iti e lumea mai draga. Cu totii ne-am lovit de mirlani, lingai etc. Viata e o lupta, deci…lupta-te in continuare ! Bafta !
2010-11-14 14:19:59 | Raporteaza
@ Cristi: multumesc, Cristi! Ai dreptate, multa bafta si tie!
2010-11-14 20:32:48 | Raporteaza