![]() | Alo? Aici schimbarea. N-ai facut p*pi pe tine, nu?vezi toate articolele de Doria Niculescu29 iul 2010 la 09:00 33 comentarii 1229 vizualizari. |
Ca sa pot scrie acest text si el sa poata fi inteles mai bine, am cerut “aprobare”
. Prin urmare, cu permisiunea voastra vi-l prezint pe Gogu, un „curajos”, care zice „da Doria. Scrie mama ce vrei, stiu ca e inutil sa ma lupt cu tine”(?? Sa nu exageram! E doar un text despre schimbare, nimic mai mult!)
La Gogu (nu il cheama Gogu! Ce nume e asta, Gogu? C’mon! Asa l-am poreclit eu) cel mai mult m-a impresionat, m-a atins, curajul lui a fi langa mine si dorinta de a-si schimba viata.
Pentru a face asta langa o femeie cum sunt eu, e nevoie de un dram de curaj. Unul mic, mititel…. Nu ca ar fi probleme „speciale” in cazul de fata, insa nu stiu…cateodata e complicat sa vezi priviri curioase sau piezise indreptate catre partenera ta de viata, sa asiguri ca „doamna gandeste, nu numai starneste si [what a funny word] se copilareste”.. uneori e obositor sa traiesti langa o poveste colorata, nu toti barbatii sunt dispusi sa faca asta si inteleg, e ok, am ajuns sa inteleg asta intr-un final.Gogu n-a avut nici o problema legata de curaj, nici o „jena” sa ma ia din zbor, sa ma inteleaga, sa-si lase practic toata viata pe mana mea (si-a lasat si copilul pe mana mea, ceea ce e cel mai relevant, in situatia data). Din pacate, nu am putut sa simt iubire asa cum el merita (nu am simtit ce ar fi trebuit sa simt, like un foc de artificii, un Craciun permanent, a „perfect story”, ceva de genul…) inima si viata mea nu-s de vanzare, (in nici un caz on a long term, in cele din urma imi revin si imi dau seama daca gresesc!) prin urmare, mi s-a parut mai fair sa avem un alt gen de legatura, una in care amagirea sau iluziile sa iasa din ecuatie (si nu! Nu a fost si inca nu e usor, simplu!)
Ce vreau eu sa spun de fapt, scriind acest text (oricum n-o sa inteleaga nimeni de ce fac asta, stiu deja….)
Uneori, vantul schimbarii bate fara sa poata fi oprit, e inevitabil. Se intampla in viata, vine un moment, un timp, cand ori se intampla poc! sau pur si simplu e nevoie de o schimbare, stii/ simti ca va veni o schimbare, ca acela e drumul. Fie ca ai trait ani de zile singur/a si hotarasti sa te alaturi celei/celui mai „de ne?alaturat” (in aparenta) femei/barbat, punand la bataie toata viata si toata inima (cum a facut Gogu), fie ca ai lucrat intr-o mare companie/corporatie si decizi ca e momentul sa lucrezi pentru tine si sa construiesti ceva pentru copiii tai, (cat nu e prea tarziu) fie cineva apropiat dispare catre o lume mai buna si te lasa deznadajduit/a ori poate te muti in alta tara, pe alt continent si e nevoie ca viata sa fie luata de la zero – schimbarea presupune CURAJ, ASUMARE, HOTARARE, SPERANTA. Iar pentru schimbari e nevoie de vointa, de energie pozitiva, de incredere, schimbarile nu sunt floare la ureche pentru oameni, in general.
Stiu, nu e usor.Uneori ruperea trebuie pregatita cu grija, atentie, si e grea (ma simt ca in Neveste Disperate, numai acolo era un monolog de acest gen la final…) anevoioasa, cineva are de suferit, o persoana in cel mai fericit caz, dar ..cateodata, cand e vorba de ruperi profesionale sau sociale e posibil sa aiba de suferit chiar mai multi oameni, insa…cred eu, cu totii simtiti, intuiti, daca merita sau nu.
Se poate sa va inselati, se poate ca pe parcurs sa apara dificultati, sa existe sincope, sa esuati. Sa constatati ca ati facut o alegere gresita si ca nu!nu acela era drumul. Insa, stand pe loc si traind o pseudo-viata, o pseudo-existenta, nu veti afla niciodata.
Dorinta si increderea in schimbare, curajul, stropul acela de logica amestecat cu nebunie si cu sange rece, sunt printre cele mai grozave treburi in viata.
Cam asta e. Stiti cum mai fac eu, va introduc in existenta mea (atat cat se poate, sunt multe lucruri si oameni despre care nu scriu. NU VREAU SA SCRIU!) si ca sa trag un semnal de alarma, nu numai din cauza faptului ca ma macina non-stop un exhibitionism infantil. Nu faceti ce vor sau ce asteapta altii! Sau daca faceti (de fapt cine vorbeste, si eu fac uneori asta) macar plasati aceasta atitudine numai in anumite zone ale vietii voastre. Nu fiti lasi, pentru ca „altii” nu vor trai viata voastra si nu vor pune caramida peste caramida la constructia imaginara in care veti locui cand veti avea 90 de ani. Voi veti fi aceia. Nu ei. Incetati sa mai traiti cum asteapta altii, ci traiti cum simtiti voi, pentru voi, construiti-va vietile si drumurile asa incat la final sa zambiti tampit si sa va spuneti ”e hai ca a fost bine, a fost mai bine decat credeam!”
Ps. O sa mai scriu o varianta de schimbare si curaj, pentru ca vroiam sa dau si un exemplu de curaj in profesie. Il iau la intamplare pe primul care imi vine in minte, uitandu-ma in viata mea. Mai stiu inca vreo doua, insa acesta e mai nou/mai proaspat in minte, asa ca –l prefer. V-am spus ca am fost in vacanta cu un barbat tanar, pasionat intre altele si de vanatoare. Multi ati batut campii aiurea, presupunand unele si altele. Well, sa va zic cum stau lucrurile exact, ca sa intelegti ca unii (aceia cu CREIER SI CURAJ) pot (iar voi, cei care comentati aiurea despre „ce si cum” sau „de unde are un barbat tanar atatia bani”, n-o sa puteti niciodata). Acest barbat a fost ani de zile director al unei firme foarte cunoscute in Romania, de fapt peste tot
nu numai in Romania (asadar, il cam duce bibiloiul, daca ocupa functia asta pe cand varsta sa incepea cu 2). Intr-o zi, si-a dat seama ca mai sus nu are unde sa mearga/urce, iar viata lui s-a transformat intr-o rutina idioata. Si, si-a dat demisia acum un an, pregatindu-si din timp (este licentiat in economie) un bussines propriu. Care, cica functioneaza. Mai vreti? Va mai spun, ca sa intelegeti mai departe cum fac altii care n-au nici macar varsta mea. Mi-a povestit ca munceste mult si ca uneori munca e peste masura de obositoare. Dar, e incantat ca a invatat ce e de facut in alt loc, prin urmare se simte stapan pe el, pe ce poate, si mai mult, e capabil sa-i tina in frau si pe altii. Am mai aflat si ca e bucuros ca nu mai are parte de presiuni, nu mai are parte de nopti nedormite dedicate UNUI SISTEM, nu se mai loveste de imbecili si nu mai e obligat sa se intretina cu oameni care nu prea-i placeau, sa stea ore in sir la discutii si mese interminabile, dedicate mai mult unei companii si mai putin propriului sau interes. Il ascultam atenta in una din serile trecute ( n.a.textul era scris de vreo doua saptamani, ps ul l-am pus ulterior) si ma gandeam cum de a existat asa curaj intr-un om care, teoretic, o ducea mai mult decat bine la conducerea unei placinte calde, gustoase, gata preparate (din care, am eu impresia, au cam derivat si neste „combinatii aducatoare de „material”, asa fac barbatii, na
barbatii mai dau si tunuri, mai ales in trecut se intamplau treburi din acestea, le ieseau pasentele mai usor celor care stiau ce si cum…). Si l-am si intrebat in cele din urma. Live. Si, culmea –culmilor, mi-a raspuns.„ Click ul a fost o problema de „………” (n.a mi-a spus ce s-a intamplat, dar nu am sa scriu despre asta) si mi-am dat seama ca nu merita, am vrut sa muncesc pentru mine, nu pentru altii”. QED astia care o ardeti aiurea si va plangeti pe bloguri ca „viata e rea si nasoala in Romania”. Nu e atat de nasoala pe cat de lasi, lenesi, „lasa-ma sa te las” si prostovani sunteti voi. Sa ma scuzati ca va numesc asa, dar uneori adevarul cam pe aici e.
UpDate: mi-a zis cineva azi (apropos de schimbari) cica “nu m-am decis care-I treaba cu tine inca: esti o pretty woman, o yummy mummy sau un sarpe in calduri”. Maxim mi-a placut. De aceea am si decis sa scriu asta, mi s-a parut amuzant
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter


Dora Constantinovici 14 feb la 12:44 |
Parazăpezii sunt o soluţie depăşită...dacă folosim tot ce foloseam până în '89...între [ citeste mai departe ]
Astro Vesta (Maria Onea) 13 feb la 23:18 |
La începutul anului 2006, mi s-a cerut să fac horoscopul lui Traian Băsescu de către un [ citeste mai departe ]
Ana Barton 13 feb la 17:20 |
Văd prin geam că s-a spart sita. Abia acum înţeleg ce înseamnă cu nemiluita. Poate tu [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 11 feb la 20:14 |
Mamaia mea mi-a spus odată să nu regret ce-am făcut ci ce n-am făcut în viață. Nu m-am luat [ citeste mai departe ]
| | blackhole 09 feb la 17:32 |
In caz ca vreti sa va raspundeti la aceasta intrebare extrem de importanta, trebuie sa va raspundeti [ citeste mai departe ]
| | andreea 09 feb la 17:29 |
Se întîmpla ceva cu ea. De cînd era mititică, observase că atunci cînd îşi spunea "acum [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 08 feb la 17:55 |
Ieri seară la 20:00 am ieșit la teatru, la Green, pe Victoriei. Cei care au mai fost pe acolo [ citeste mai departe ]
Ana Barton 08 feb la 11:00 |
Apa care arde. Asta înseamnă. Nu fiartă, nu fierbinte, nu clocotită. Şi, bun înţeles, nu [ citeste mai departe ]
Astro Vesta (Maria Onea) 07 feb la 01:58 |
Prima femeie de pe Pământ, potrivit mitologiei greceşti, a fost Pandora, cea pe [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 05 feb la 19:03 |
Cu foarte puţin timp în urmă preşedintele spunea în discursul său: În [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 03 feb la 13:04 |
Nu, n-aș fi vrut să-l cunosc pe Cătălin. Cel puțin nu așa. Dar ce? Parcă în viață ai totul [ citeste mai departe ]
Ana Barton 01 feb la 16:00 |
Poa' să pară cum o părea. Să râză lumea cât o vrea. Eu tot joc şotron. Nu mă pot abţine [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 01 feb la 00:41 |
Poate vă mai amintiți de programul ”Școala altfel”, propus de ministrul Funeriu la finele [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 29 ian la 17:42 |
Desigur, România a mai făcut un pas mic şi servil în faţa corporaţiilor și marilor puteri şi [ citeste mai departe ]
Alex Mazilu 27 ian la 22:37 |
De prea multe ori am auzit astăzi ”România paralizată de ninsori” sau lucruri de genul ăsta. [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 27 ian la 21:35 |
Am descoperit de curând o prăjitură nouă. Camelia. Primul strat e rupt parcă din amandină, [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
Discursul proaspăt al șefului statului a fost unul fără substanță, incluzând doar [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
În contextul protestelor, care continuă, reprezentanții puterii au decis că o încercare, de a [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 25 ian la 20:44 |
Am înțeles din discursul președintelui că de fapt una dintre problemele cele mai grave în acest [ citeste mai departe ]
Ana Barton 25 ian la 19:18 |
Ştii, nici mie nu mi-e tocmai moale să-mi iau întrebările la întrebări. Dar poate că e [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 24 ian la 19:51 |
Asta spunea creatorul statuii domnitorului, sculptorul Marcel Voinea, la sfârșitul comemorării de [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 21 ian la 13:37 |
Între două demonstrații, pentru destindere, vă recomand memoriile crocodilului [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 21 ian la 02:59 |
Puterea... ploii a fost de partea puterii. Da, vremea și vremurile ”indecise” din oraș în [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 19 ian la 17:16 |
Revoluție - adică. Măcar pentru că brusc reprezentanții puterii sunt mult mai deschiși unui [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 19 ian la 16:05 |
Protestele românilor împotriva actualei conduceri, determinate, aparent doar, de recenta demisie a [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 19 ian la 14:31 |
Nu fac parte din tagma celor care se pricep la relații, nu dau sfaturi prietenilor căsătoriți [ citeste mai departe ]
Ana Barton 19 ian la 13:50 |
Hai, că are dreptate femeia asta: ţara arde, iar babele se piaptănă. Da, da' se piaptănă scurt, [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 ian la 18:47 |
Am primit comunicatul acesta:
Peluza Sud Dinamo, grupul de suporteri ai echipei [ citeste mai departe ]
| | morringain 15 ian la 01:34 |
Pentru postul asta o sa imi atrag ura multora. Asta e.
Asistam in ultimele zile la o isterie [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 15 ian la 01:33 |
O retrospectivă asupra realității politice românești, în 2011 aduce în atenție o scenă [ citeste mai departe ]
| 1..........Trantind usa dupa a si-a tras manerul cu o strangere dusmaneasca, a zvarlind mantaua ud pe scaunul, asezand si apleacand capul pe marginea mesei spanzurat de nedreptatea vietii si cu degete inmuiate... | ||
| 2@Nora : Ai uitat sa-mi spui de ce se scrie Mafalda cu m mic, isteato.ASTA EXPLICA-MI!ANTONOMAZA NU TE SCUTESTE DE FOLOSIREA MAJUSCULEI!VEZI CE ISTEATA ESTI?MAI CITESTE!!! Chiar semidocta vroiam sa zic... | ||
| 3I give up Naționalistule...wasted time,încerc să comunic cumva.Poți lăsa „citatele celebre” și să fi ti însuți ?Lasă- i la naiba pe...fi mai ROMÂN ! după asta tăcere...... | ||
| 4M-am gandit ca femeia care e insotita de Tzara sau Satre sa fie ca Sylva von Hardeen. Sa fie ca femeia cum o stim toti. Bengescu, Virginia Wolf, Naomi Wolf. E pertinente prin "barbatia" ei. Nu poate rezista... | ||
| 5„single mother”... | ||
| 6@Nora,Chiar dacă răspund cu întârziere(știi diferența de ore) Da,da ai pus exact video-clip-ul la care m-am referit. Doamne ce frumoși sunt acei copilași :DAcum referitor la”scosul din minți... | ||
| 7Esti un om patrunzator si sensibil,Florentina Musat.Incearca sa treci la proza mai ampla -poate un roman ,ceva ,oricum produci eseuri bune.Asta ca sa nu regreti vreodata lucrurile pe care nu le-ai facut...intuiesti... | ||
| 8Lacrima, sa stii ca-mi plac retetele tale culinare! Tu insati esti o reteta, d-aia buna! Vino inapoi, toata lumea te iarta!... | ||
| 9@Anti-Naționalist,hai lasă că mai dat gata,oricine poate citi pe wikipedia.or/ what is your point ? because I don*t get it ? It is not a great thing to belive, what you like to implement into people*minds...to... | ||
| 10prin vizunea "dadaista" lui Tzara de a ridiculiza viziunea omului la tot ce tine de invarianta societatii, fie egalitate intelectuala intre romanca si romanul sau cum romancele vad arta s-o revendicam... | ||
| 11@Anti Naționalistla sugestia ta(com.309) care a venit„out of blue” este f.bine plasată/fondată. Cu toții avem o altă coloratură artistică/politică. Dar ce te faci,atunci când nu te faci înțeles(presupun... | ||
| 12Igraine, spatiul este frontiera ta? Dincolo de spatiu ce este? Dar casa ta unde este? Nici mie nu-mi plac ingramadelile si nici ingramaditii, dar uneori trebuie sa le/ii suportam, sa ne adaptam lor! Sa... | ||
| Ana Barton 4472 citiri |
| Dora Constantinovici 4274 citiri |
| Astro Vesta (Maria Onea) 2224 citiri |
| Florentina Mușat 2106 citiri |
| | andreea 1196 citiri |
| Doria Niculescu 910 citiri |
| Maria Moiş 752 citiri |
| | blackhole 501 citiri |
| Ruxandra Predescu 246 citiri |
| Laura Laurentiu 193 citiri |
| Florentina Mușat o postare |
| Ana Barton o postare |
| Astro Vesta (Maria Onea) o postare |
| Dora Constantinovici o postare |
| Dora Constantinovici 24651 citiri |
| Florentina Mușat 15733 citiri |
| Ana Barton 15564 citiri |
| Maria Moiş 10579 citiri |
| Doria Niculescu 4220 citiri |
| Astro Vesta (Maria Onea) 3223 citiri |
| | andreea 2447 citiri |
| Alex Mazilu 1607 citiri |
| | Crina Soroiu 1459 citiri |
| Ruxandra Predescu 1280 citiri |
| Dora Constantinovici 7 postari |
| Ana Barton 5 postari |
| Florentina Mușat 4 postari |
| | Crina Soroiu 3 postari |
| Maria Moiş 3 postari |
| Astro Vesta (Maria Onea) 2 postari |
| Alex Mazilu o postare |
| | andreea o postare |
| | blackhole o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Viata “Nu e atat de nasoala pe cat de lasi, lenesi, „lasa-ma sa te las” si prostovani sunteti voi”.Stii, citesc de mult timpa articolele tale. Uneori esti funny, alteori esti enervanta si irationala. Dar sunt si dati cand faci afirmatii care ma surprind neplacut. Oare de ce crezi ca est in masura sa emiti judecati “general valabile” ca cea de mai sus? Majoritatea oamenilor traiesc altfel decat tine si decat directorii de multinationala. Asta nu-i face lenesi sau incapabili. In realitate, putini oameni au sansa de a ajunge ca priteneul tau, desi muncesc mai mult decat suficient. Incearca doar sa fii mai constienta de niste realitati sociale. O zi faina!
2010-07-29 09:20:45 | Raporteaza
Tu chiar postezi tot ce iti trece prin minte fara sa treci prin filtrul gandirii, coerentei?
2010-07-29 09:26:40 | Raporteaza
QED astia care o ardeti aiurea si va plangeti pe bloguri ca „viata e rea si nasoala in Romania”. Nu e atat de nasoala pe cat de lasi, lenesi, „lasa-ma sa te las” si prostovani sunteti voi.
Noi ăştia care o ardem aiurea, noi prostovanii, mai avem un pic de onoare şi mândrie. Când a vrut să ne racoleze mafia securisto-politică, am zis pas. Cu toate consecinţele.
Caz în care nu mai merge totul ca uns, aşa cum merge la mai tânărul tău futac.
Asta şi apropos de curaj.
A se combina cu tine nu, nu e dovada curajului. E disperare de soartă şi lipsă de alte variante.
Curaj e atunci când, cu orice risc, faci fapte. Fapte grele, de puşcărie, de viaţă şi de moarte. Când te combini cu una, oricare ar fi ea, să i-o tragi şi s-o laşi, nu e curaj.
2010-07-29 09:40:18 | Raporteaza
buna!Acuma cred ca toate tara stie ca esti copilaroasa si cat de dificil este pt un barbat sa te inteleaga si sa te accepte, dar stiindu-ti varsta ma intreb daca iti sincronizezi atitudinea si in functie de realitatea biologica, nu de alta, dar stii si tu ca echilibrul si nu extremele sunt cheia succesului in viatza. Numai daca poti…..
2010-07-29 09:46:47 | Raporteaza
Buna,iti citesc de ceva timp postarile pe Pandora’s, iar azi nu am putut sa ma abtin sa iti spun ca ar trebui sa ii lasi pe altii sa isi dea seama ca tu chiar gandesti, daca e asa, sa cantaresti mai bine cuvintele inainte de a le scrie si sa renunti la parantezele obositoare. Crezi ca esti capabila sa scrii o propozitie sau o fraza fara paranteze? Si inca ceva, inainte sa te grabesti sa dai sfaturi in privinta lasitatii, da-ne un exemplu despre ce ai facut tu in privinta asta.
2010-07-29 09:57:18 | Raporteaza
Ciao,Doria…ia exemplu si tu de la amicii tai curajosi si fa o schimbare in viata ta ,dar una majora,asa, care cere curaj si sacrificii…pune-te si studiaza ceva ce-ti place,nu e prea tarziu,nu?…asa o sa lasi ceva in urma ta si o sa ai satisfactii…asta nu inseamna ca nu faci nimic,eu nu am de unde sa stiu,era doar asa,o idee..eu ,sa am timp si sa nu depinda alte persoana de mine,of cate as mai face in viata mea,acum ca gandesc altfel decat la 20 de ani!!salutari.
2010-07-29 10:06:14 | Raporteaza
mai pe dimineata am citit ce a scris iolanda badilita si comentariul tau si e ok .in primul rind mai e cineva care semneaza Florin nu-i problema .atunci sa incepem -ma numesc PETRACHE FLORIN -62540-140868-eu cred ca viata seamana cu o holograma – chiar daca o spargem fiecare ciob o sa ne arate imaginea in ansamblu pentru ca intr-o imagine intotdeanu o sa se reflecte o alta imagine si in acea imagine inca o imagine si tot asa…TREBUI SA ADUNI PIETRELE CARE SE ARUNCA IN TINE ,SUNT INCEPUTUL UNUI PIEDESTAL
2010-07-29 10:32:18 | Raporteaza
@all. bine. nu gandesc, sunt lasa, sunt praf, imi permit sa jignesc, nu trec textele prin nici un filtru, sunt imatura. ok, mi-am asumat. acum PUTEM SA SCRIEM COMENTARII LEGATE DE SCHIMBARE SI NU LEGATE DE MINE SI CUM SUNT EU SAU CE AR TREBUI SA FAC EU ? multumesc din inima, ne auzim un pic mai tarziu. Doria.ps . nu stiu de ce ma chinuiesc sa scriu texte ale caror idei nu sunt intelese de nimeni. n-o sa ma vindec niciodata, stiu. dar niciodata.
2010-07-29 10:52:31 | Raporteaza
Buna.
Pana la PS sunt de-acord cu tine. Totul e asa cum spui tu.
Insa de la PS bati campii si te-a cam pus cu botul pe labe corporatistul tau. Si nu vorbesc deloc in nestire de cauza lucrand timp de 5 ani intr-o companie la care cifra de afaceri pana la venirea crizei era undeva la 250 mil euro. Mai mult sau mai putin am cunoscut “destepti” de genul vanatorului si lucrurile stau in felul urmator. Asta asa ca sa mai deschizi ochii si sa nu mai crezi balivernele de genul: Pff eu am fost un super manager dar…m-am cam plictisit de bani si faima, nu prea mai am nici un stimul in firma aia mare de nu se mai termina..asa ca..mi-am luat o vacanta si ma gandesc pe ce drum sa apuc. Ma nu stiu cum naiba ca pe toti managerii i-a apucat saturarea asta de munca dupa venirea crizei. Pai draga Doria stii cum era treaba pana in 2008? Oamenii astia de genul vanatorului nu faceau altceva decat sa mearga pe VAL. Adica nu trebuia decat sa fie in echilibru pe placa de surf. Totul mergea de la sine. Cand a venit criza si Hopa s-au trezit toti ca tebuie sa isi puna capul la inaintare multi au zis..pai..stai ca asa nu ma mai joc si au venit cu placa de na..eu m-am saturat sa muncesc la patron. Exact cum ai zis:” cat au mers combinatiile se merita, cand robinetul de venituri externe s-a oprit, atunci si unii si-au dat seama ca ramand pe functie nu vor sti sa faca mare lucru in actualul vartej economic.
Asa ca nu mai fi asa credula si te asigur ca nu am frustrari de genul : da de unde are bani, dar cat a furat si de unde. Nici pe departe nu am grija altora. Combinatii am facut toti cei care au avut acces la informatii.
Chestiune de final ai o problema pt ca din ce imi amintesc eu comentariile au fost critice pentu pasiunea lui de a trage cu pusca si nu il acuza nimeni ca a furat bani sa isi ia o arma sa fie in rand si el cu frustratii ce impusca animale. Daca ai vrut sa il justifici ai facut-o gresit si fara nici un sens. Nu interesa pe nimeni cat de destept e vanatorul tausi de unde are el bani. Poate o justificare de ce sta la panda prin padure era mult mai bine venita.
Bafta si drum bun.
2010-07-29 10:52:36 | Raporteaza
@ Doria
Citez “Incetati sa mai traiti cum asteapta altii, ci traiti cum simtiti voi, pentru voi…”. Da, asa e Doria, metoda asta o poti aplica cand traiesti singura. Cand deja esti implicata intr-o relatie serioasa, lucrurile se schimba. Nu mai traiesti pentru tine, nu mai simti doar pentru tine, ci totul se imparte si formeaza un tot…O zi buna.
2010-07-29 10:56:15 | Raporteaza
vorba unor comentatori mai vechi:scrii mult si confuz.Schimbare de paradigma,exista si carti pe aceasta tema.
2010-07-29 10:57:15 | Raporteaza
@wass: tie iti raspund repede, pentru ca nu imi place neintelegerea maxima. nici nedreptatea. 1.n-a fost coropratist. 2.lucrurile stau bine. e bine . e ca mine, nu ca tine.3 eu nu scriu prostii si nici dusa cu zaharelul nu mai pot fi la varsta mea, AM VAZUT LUMEA SI VIATA DESTUL PANA ACUM..4.ps ul nu contine date importante, care sa duca la localizarea personajului, altfel ai intelege. 5. nu era vorba de o corporatie, repet. 6. nu sunt naiva, daca par, ma prefac. si in scris si in viata. 7.daca scriu lucruri mai dure, cuvinte dure, agresive-am un scop. EU NU FAC APROAPE NICIODATA LUCRURI DEGEABA. sa ai o zi minunata, am fugit ca si asa e tarziu . D
2010-07-29 10:59:57 | Raporteaza
@ddoria: neata,ti-au sarit rromanasii in cap ,i-ai deranjat cu afirmatiiile nu de putine ori adevarate despre comportamnetul si modul lor de a gandi?da,sunt de acord cu tine rro e o tara plina de lasi si de curve cu doua fete .Inca de la inceputuri rro a fost o tara lasa si curva un mic exmplu este acel pact pe care rro trebuia sa il faca cu germania si s-a dat de partea rusnacilor e doar o parte a aevarului crud si rece,apoi toata europa o considera o tara de hoti ,puturosi si curve cu doua fete.Intodeauna rromania s-a uitat in gradina vecinului si a dorit sa ii moara capra si lui daca ei i-a murit.Imi pare rau sa o spun dar rromanii nu au avut coloana verticala si nu au stat drepti niciodata cu exceptia unora o minoritate insignifianta considerata de marea majoritate ,prostimea ,anormala .Sunt pe jumate roman dar ma doare al dracului de tare cand vad ceea ce vad cand vin in tara si cand calatoresc cu serviciul. Pana cand nu se va scapa de mentalitatea ”trebuie sa ne dea statul sau mi se cuvine sau ce imi iese la asta daca te ajut ?? rro nu va ajunge niciodata departe si nu va avea nimic de castigat.Ma uit si ma crucesc cand vin in tara de ce fel de drumuri si poteci avem iar altii construiesc intr-un an autostrazi de sute de km suspendate la sute de metri .Aia nu sunt oameni?nu au tot doua maini si doua picioare?eu cred ca mai au ceva in schimb fata de rro si anume-respectul pt munca si pt tara ,civilizatie ,ceaa ce in rro nu vezi. Rromanul cat ar fi el de bun tot se gaseste un gura sparta sa ii dea in cap si sa il jigneasca doar asa de al drq ce e.Am vrut sa fac sa aduc sa investec bani in rro ,m-am razgsndit ,nu e pt mine ,nu vreau sa ma lupt cu o tara si un sistem de rahat.Am fi putut avea plaje ,resorturi si imagine superba a litoralului rro dar nu e pt mine… Voi continuati sa criticati si sa aratati cu mana hellas si sa ii vorbiti de rau ca la asta va pricepeti cel mai bine sa fiti tatele europei si sa auruncati cu noroi in cei ce v-au scos la lumina si v-au facut mall-urile in care va emanati fart-urile la un suc Hai ca am fost al drq si prea rau in dimineata asta si nu merita la ce soare e afara si briza.Gyia sou Ellada patridaaaa!!
2010-07-29 11:40:59 | Raporteaza
@Dodo
Pai ca sa facem orice upgradare avem nevoie de un motiv serios, altfel ne balacim in delasare si monotonie. Unii prefera sa nu schimbe nimic urland sus si tare ca sunt multumiti de ei cand de fapt nu au curaj suficient. Altii schimba prea des si nu se pot regasi niciodata. Si mai e categoria resemnatilor pesimisti care nici macar nu deschid gura sa le pice para din pom.
Omul poate schimba perechea, jobul, culoarea parului, a ochilor, domiciliul, garderoba…caracterul nu si-l poate schimba…N-ai cum sa-ti ucizi demonii, ii poti inchide undeva in dulap insa in situatii limita ies de acolo cat ai clipi…Ebenezer Scrooge e doar un personaj de poveste…
A+
2010-07-29 11:43:35 | Raporteaza
@Doria,
Alooo !? Aici “Schimbarea” (de atitudine)
Azi citeam un Monolog Despre Oameni (la plural !). Oameni care “plâng” pe blog Şi-o “ard aiurea”-n virtual.
Măşti mai triste, mai hilare, Opinând sub câte-un nick, Oameni Vii, fără de care Virtualu’-ar fi NIMIC.
Oamenii, aceşti “cutare”, De nu-s trataţi mai jovial, Pot face, simplu, o schimbare, Făcând pipi pe Virtual.
2010-07-29 11:45:21 | Raporteaza
Buna dimineata…
“Da va rog !Sunt atitudinea !!
Se pare ca trebuie sa IEI Atitudine…nu sa schimbam ceva… Este o diferenta intre a lua atitudine si a-ti schimba atitudinea. A lua atitudine este sinonim de foarte multe ori cu „a pune piciorul in prag”, cu actiunea de a determina schimbarea in celalalt (sot … sotie sau copii..prieteni). A-ti schimba atitudinea inseamna a directiona actiunea de schimbare catre tine insuti. Poti lua atitudine fata de atitudinea ta, si atunci avem de-a face cu o schimbare… de atitudine.
Indemnul la schimbare de atitudine din partea partenerului este rezultatul unei observatii negative… care te provoaca la autoevaluare. Sotul tau ..sau sotia ta …..prietenii….sefii nu te pot schimba Singurul care poate determina schimbarea esti tu.TU trebuie sa fi cel / cea care spune GATA FRATE… Cei din jurul tau pot semnala nevoie de schimbare… si cu putina maturitate te pot ajuta sa o realizezi,… dar nu pot decide in locul tau.
Atitudinile sunt tipare de gandire care s-au format intr-un timp mai indelungat… sunt niste obiceiuri. Nu poti sa iti schimbi atitudinile in cateva minute…. poti doar sa le recunosti pe cele care sunt gresite si sa le practici pe cele care sunt bune. Atitudinile nu sunt arbitrare………. independente de vointa noastra….. ele sunt rezultatul alegerilor noastre sau al stilului de viata pe care il practicam / adoptam …
Felul tau de a gandi….. felul tau de a reactiona si trai ii influenteaza pe toti cei din jurul tau. Poate ca unei lumi intregi nu-i pasa..tu fiind o insecta…cum spunea Ioana…. dar lor le pasa…. pentru ca ii afecteaza. Daca vrei sa devii un factor de schimbare pozitiva….. mai intai tu insuti trebuie sa te schimbi. Nu esti niciodata prea batran sa faci asta.
Schimbarea nu are niciodata de-a face cu varsta….. ci cu atitudinea.
2010-07-29 12:00:56 | Raporteaza
cam lung articolul si nu prea stau sa-l citesc! insa mi se pare ca uneori se exagereaza cu curajul:))))))))
2010-07-29 13:20:29 | Raporteaza
Mai, femeie, te citesc de ceva vreme si am constat cu stupoare ca nu ai niciun Dumnezeu. Acu’ doua zile erai suparata pe cei care se prefac si nu arata lumii fata lor curata. Erai pornita rau impotriva fake-ului, cum ziceai tu. Azi citesc intr-un comentariu de-al tau ca “nu sunt naiva, daca par, ma prefac si in scris si in viata”. Sunt doua alternative: fie iti place sa te joci, ca sa pari interesanta. Si atunci ar trebui “sa ai curaj” si sa schimbi stilul, deja dezamagesti, te-ai demascat, nu mai credem ce scrii si ca esti sincera in ceea ce scrii, asa cum vrei sa ne dai imprsia. Fie, ceea ce e si mai rau, asa esti tu. Azi nu-ti place fake-ul si vorbesti patetic de pe piedestal impotriva lui, maine il adopti cu nonsalanta. E grele cu tine! Ti-am citit textele cu interes o perioada, esti intr-adevar colorata si pari vie. Dar in ultima vreme ma cam dezamagesti, nu cu superficialitatea ta, ci cu pretentia ta de mare ganditoare care se erijeaza in sfatuitorul altora. Inca ceva: tot spui ca nu te intelege lumea. Din cate postari ai la materiale, vad ca oamenii isi dau silinta. Vina ar trebui s-o cauti la tine. Poate tu nu stii sa te faci inteleasa. Mai incearca. Deocamdata mai sper sa mai citesc ceva scris de tine care sa ma bucure.
2010-07-29 14:34:28 | Raporteaza
Eu am crezut ca scrii despre Gogu si prin el ne arati cum se face schimbarea. Din pacate articolul e mai mult despre tine si foarte putin despre Gogu. Gogu pe care tu-l citezi in aproape fiecare post parea interesant de descris si poate chiar luat ca model.
2010-07-29 15:02:39 | Raporteaza
ca de obicei,
scris anapoda, prost, prost, prost, incurcat, ca si mintea ta, probabil.
(…trebuie sa faca omul efort ca sa citesca pina la capat.)
totul nu este decit o vesnica incercare de ridicare in ochii personali. nimic altceva.
nici o tentativa de a iesi din tine, de a privi in afara.
cea mai (ingrozitor de) egocentrica femeie din lume.
o singura intrebare, o singura problema: sint desteapta, desi sint frumoasa. lumea toata trebuie sa stie asta.
redactiaaaa!!!!! cind ne scutiti de asta????
2010-07-29 16:05:10 | Raporteaza
@ddoria:
1.Aoleuuu(nu fi blonda) multinationala, corporatie, SRL, SA, aprozar, magazin de cartier ce o fi fost ala nu are nici o importanta era doar imaginea unui loc de munca.
2. E bine,e ca el, e ca tine,(sa fiti sanatosi) nu ca mine…(habar nu ai cum sunt)..te-am intrebat eu cine e si cum e? (bagare in seama)
3.Invata sa acepti si sa fii criticata. Invata sa pierzi. NU e nevoie de rafuieli personale cu acei care te citesc,si cu persoanele din viata reala. Ai inceput sa transmiti fel de fel de mesaje mai ascunse sau mai pe fata unor persoane din jurul tau prin Pandora. Daca ai ceva de spus cuiva atnci da-ti o intalnire si rezolva problema. Tu ai inceput sa profiti de statutul tau aici si vazand ca anumite persoane te citesc ai inceput un joc in interes propriu pe aceasta platforma.
4. Sper sa iti revii cu scrisul altfel….bye bye. Cea mai proasta idee a fost sa te apuci de sireturi cu acei care te citesc.
2010-07-29 16:45:54 | Raporteaza
@ursul pacalit: buna seara. scrisesem si am taiat in ultima clipa ce scrisesem. bucata ramasa facea parte dintr-un context, de aceea pare ca e numai(din nou) despre mine. in contextul respectiv era mai mult o explicatie cred sau un adaos poate nesemnificativ. asa..s-a tranformat in text in sine.nici mie nu mi-a mai placut cand am citit-o aici, sa stii
. paradoxal, desi Gogu nu are nici o problema cu scrisul de aici(chiar nu are, atat e de relaxat ca om) am eu. pentru ca am mentionat, sunt treburi, oameni, inimi pe care nu imi place sa le tavalesc maxim. doar asa…un pic
un piculete
. dar daca vrei, iti spun unde sa-l cauti si poti sa stai de vorba cu el personal. te asigur ca o sa ai ce vedea si auzi “live” .mult mai mijto decat orice am taiat eu aici, ca si text, cub=vinte
2010-07-29 21:32:20 | Raporteaza
@Marian Popescu: cred ca eu am scris tot ceva care se inscrie in credintele tale. sau nu credinte, convingeri
na!
2010-07-29 21:33:26 | Raporteaza
@Oscar: aaa!!! asta mi-a placut maxim
2010-07-29 21:33:52 | Raporteaza
@Andrusk: buna iubita mea. daps am observat ca oamenii se schimba sau accepta ideea de schimbare numai (sau mult mai usor) cand au un motiv serios.nu stiu cat de in regula e asta. sau poate e, poate o fi. io insa zic ca mai sunt si alte variante, mult mai sanatoase
2010-07-29 21:35:27 | Raporteaza
@?m: buna seara. nu e vorba de mine, cat ma deranjeaza ca scriu aiurea fara sa cunoasca omul sau situatia si mai detectez si nitica invidie in cele scrise. eu m-am obisnuit deja cu aiurelile sau ma rog, pretind public ca m-am obisnuit, fiindca ce gandesc cu adevarat nu spun hi hi
2010-07-29 21:36:45 | Raporteaza
@Eutherpa: buna seara E. m-ai inteles gresit, ma refeream la situatia cand oamenii asculta numai sau prea mult de cei din jur. doar stii ca gandim la fel , nu as indrazni niciodata sa traiesc doar pentru mine daca as iubi. NICIODATA . ca si tine dealtfel, ca si tu esti la fel
2010-07-29 21:38:22 | Raporteaza
@angel: nu .nu sunt capabila sa scriu o fraza fara paranteze. sau nu ca nu sunt, NU VREAU.
2010-07-29 21:39:09 | Raporteaza
@CRISTINA: buna seara. nu era o judecata, nici macar o parere. ci un dus rece pentru niste barbati(barbati) care se tot plang ba pe aici , ba pe alte bloguri ca toata lumea fura, ca unii au si ei n-au , etc. si tu m-ai inteles gresit . poate trebuia sa specific, acum imi pare rau ca n-am facut-o. si da, stiu despre mine ca sunt uneori irationala.nu-mi spui nimic nou, sau crezi ca stii tu despre mine ce nu stiu eu???

2010-07-29 21:41:07 | Raporteaza
@cosa nostra: buna seara. am doi. la care dintre ei te referi? si eu nu i-as numi cum i-ai numit tu, ci parteneri extraordinari de sex si atat, fiindca n-am chef de mai mult in perioada asta a vietii mele. altceva?
2010-07-29 21:43:11 | Raporteaza
@ddoria: … lucida ca o sinucidere facuta la oglinda … uneori ma sperii, Doria: genul ala de sperietura care aproape te trimite “dincolo” si dupa care, brusc, devii altul … mai bun? – mai rau? — altul.
… m-ai lasat fara zambete … poate azi, mai tarziu …
… Doria …? !
2010-07-30 02:43:00 | Raporteaza
@ddoria: … inca ceva: “p*pi”, cum zici tu, am facut, ultima oara, adineauri – in chiuveta, ca mi-a fost lene sa ridic capacul de la WC, pe de o parte – iar pe de alta, fi’nca am grija ca nici macar sa nu ma stropesc pe pantaloni … pute urat si de la distanta (ai avut de-a face?), … daca intelegi ce vreau sa spun …
…igiena personala e importanta, Doria — FOARTE IMPORTANTA — daca intelegi(iarasi!), ce vreau sa spun …
… ui’ ca mi-a revenit si zambetul:
!
… Hey — no hard feelings (… I hope …)
S. …
… …
2010-07-30 03:05:01 | Raporteaza
da ddoria,intotdeauna suntem acuzati/criticati/banuiti de ce ar face altii in locul nostru…
2010-08-11 15:27:26 | Raporteaza