![]() | Zilele localităților- irosim sau nu, bani publici?vezi toate articolele de Maria Moiş05 sep 2011 la 00:41 35 comentarii 1676 vizualizari. |
Sărbătorirea de ”Ziua Orașului” a devenit, la noi în țară, o manifestare obișnuită pentru locuitori. Curios este că, dacă se organizează ”Ziua orașului X”, apar unii care sunt de părere că mai bine banii cheltuiți ar fi direcționați în altă parte – chiar dacă și ei petrec de ziua localităţii.
Dacă nu se organizează zilele oraşului, acest lucru devine tot un fel de problemă, deoarece nu se poate face măcar atât pentru orașul respectiv. În unele orașe mai mici sau (chiar) comune, concertele de ziua orașului sunt cele mai apreciate de public. Artiștii care cântă nu vin în zonă cu alte ocazii.
Primăriile și consiilile locale sunt puse de către cetăţeni într-o situație dificilă în ceea ce privește organizarea zilelor festive. Prețurile piperate ale artiștilor celebri, care ar face parte din program, n-ar fi neaparat o problemă, pentru că ar fi invitați artiști locali, sub semnul promovării. Toate adunate și având in vedere perioada de austeritate in care trăim, zilele orașului nu mai au loc, în multe zone din țară, din motive financiare.
De apreciat este iniţiativa unor oraşe, care aleg firme ca producător al întregului eveniment, tocmai pentru a economisi bani din bugetul local. Puteţi citi aici un exemplu, prin care o primărie a unui orășel de aproape 15.000 de locuitori a economisit 60.000 de lei prin această metodă, care s-a dovedit a fi benefică pentru toată lumea implicată.
Producătorul se ocupă de alegerea programului, de aducerea artiștilor, de absolut tot ce ține de organizarea unei manifestări de asemenea amploare. În final toată lumea iese mulțumită: Primăria și Consiliul local economisind bani, Firma- producător câștigând bani și cetățenii care, deși cheltuie, ei și petrec.
Zilele localităților amintesc de ”strămoșii” lor, de sărbătorile câmpenești care se desfășurau în trecut de 1 mai, 23 august, etc.
De ce se spune că zilele localităților sunt mai ”bogate” în an electoral sau preelectoral? Pentru că aceste manifestări sunt un bun prilej de campanie electorală, unde viitorii candidați își pot folosi puterea persuasivă în scopul obținerii unor voturi. Chiar Boc a dat o directivă colegilor de partid, aceea că din partea pdl-ului trebuie să fie reprezentanți la toate evenimentele care au loc până la sfârșitul anului (detalii aici).
O manifestare de ziua orașului cutare (nu cu mai mult de 15.000-20.000 de locuitori) scoate din buzunarul primăriei în jur de 20.000 de euro. Cetățenii nu realizează că această sumă n-ar ajunge pentru modernizarea unei străzi în orașul respectiv, poate doar câțiva locatari ar beneficia de asfaltare pe strada lor. Și să nu punem la socoteală că banii pentru evenimentele de genul acesta și banii pentru infrastructură- de exemplu- provin din bugete diferite.
Data când se sărbătorește evenimentul este un alt element care poate crea divergențe, mai ales în rândul locuitorilor. Uneori data se alege în funcție de o sărbătoare religioasă (de Sf. Maria, Sf. Petru şi Pavel ) sau alte aniversări.
Se poate și mai trist… Până acum câțiva ani, la Satu Mare, zilele municipiului erau sărbătorite în jurul datei de 14 mai, zi în care au avut loc inundațiile din 1970, memorabilă pentru victimele și dezastrul economic ce le-a pricinuit.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe TwitterEtichete: fonduri, sarbatoare, ziua orasului


Florentina Mușat 22 mai la 14:53 |
Mai întâi și-ntâi trebuie să știți că eu nu mă uit la comedii. Nu mai rezonez de ceva ani [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 22 mai la 10:12 |
Pentru că toată lumea pare (și este) preocupată de noul guvern și de alegerile locale – cu [ citeste mai departe ]
Very Happy 21 mai la 21:29 |
Dacă tot vine vara şi nimeni n-are chef de lecţii şi prelegeri, zic să facem o pauză de [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
| 1Am avut o problema cu justitia.O frauda. Am constatat pe pielea me ca judecatorul este tot un fel de advocat, dar cu un onorariu mai mare.... | ||
| 2De aceia singura naștere după chipul și asemănarea lui D-zeu care a avut vreodată loc pe Pământ a fost chiar Fiul lui D-zeu.... | ||
| 3Pe Pământ omul nu va putea niciodată să se nască învățat, pentru că dracul va fi acolo ca să complice lucrurile. :lol:... | ||
| 4Prin urmare tot ce s-a născut după aceia din Adam și Eva este după chipul și asemănarea lui dracu.... | ||
| 5@Ada Cocos, După chipul și asemănarea lui D-zeu au fost doar Adam și Eva până să mănânce din frutul oprit. Atunci când au ascultat de dracul și au mâncat din măr Adam și Eva s-au făcut după chipul și asemănarea... | ||
| 6Între bine și rău este doar suferință. Iar plăcerea este singura care are „luciditatea” de a face diferența. :lol:... | ||
| 7Binele este cea mai ieftină remunerație. Bănuțul care trebuie înmulțit. Chiar dacă nu te pricepi să lucrezi cu oameni ai posibilitatea să le arăți că nu le porți dușmanie. Ciar dacă pentru răutatea lor... | ||
| 8Acoate-mă din spam!... | ||
| 9Beautiful Chinese Music【9】Traditional www.youtube.com/watch?v=DuHMCFYIC9E... | ||
| 10@Florentina Mușat,încearcă să-ți descrețești fruntea(duce la riduri) uite-te la video-clip-ul acesta de mai jos:youtube.com/wat../ ... | ||
| Dora Constantinovici 1790 citiri |
| Ana Barton 1485 citiri |
| Very Happy 916 citiri |
| Doria Niculescu 845 citiri |
| Cristina Corpaci 575 citiri |
| Maria Onea Vesta 435 citiri |
| Florentina Mușat 370 citiri |
| Ruxandra Predescu 274 citiri |
| Laura Laurentiu 247 citiri |
| Iulia Nicolaie 238 citiri |
| Dora Constantinovici 3 postari |
| Very Happy 2 postari |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Florentina Mușat o postare |
| Dora Constantinovici 7188 citiri |
| Ana Barton 6190 citiri |
| Very Happy 4221 citiri |
| Cristina Corpaci 3404 citiri |
| Doria Niculescu 3379 citiri |
| Maria Onea Vesta 2294 citiri |
| Maria Moiş 1775 citiri |
| Florentina Mușat 1648 citiri |
| Diana Petrut 1064 citiri |
| Ruxandra Predescu 1037 citiri |
| Very Happy 10 postari |
| Dora Constantinovici 8 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 3 postari |
| Florentina Mușat 2 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Bineinteles ca irosim ( daca e cazul ) bani publici …Ma aflu in Tg Mures de aproximativ o luna si inca nu m-am acomodat ritmului (patriarhal) al acestui oras , atat de cuminte si de curat, datorita oamenilor care il populeaza … Apropos, stiati ca aici exista o placinta cu varza – foarte gustoasa – la numai 1 leu ? Ce mai este in Bucuresti 1 leu ? Covrigii aia uscati pe care-i vand tiganii dimineata , chiar daca au 4-5 zile vechime ? Peninsula, curatenia si tot ce face un oras civilizat si placut , sunt bani “irositi” cu folos – scuzati contradictia din termeni ..Merita sa vizitati Tg Mures , chiar si pentru 2-3 zile …Nu Sambata sau Duminica , ar parea chiar SF ….
2011-09-05 02:59:28 | Raporteaza
Sunt de aceeasi parere cu “gramofon”, exista locuri unde se “irosesc” bani cu folos…se mai distreaza lumea.se simte bine etc….dar exista si adevarate devalizari de bani publici!!!!!ptr zile de orase!!!
2011-09-05 03:31:13 | Raporteaza
@laurentiu: Bucuresti ….primarul general ( ce memorii , tatal dansului a fost tot general …) …si alte roabe de bani , in alte sectoare, pe aritmetica lui Vanghele …trei pixuri , trei mii de euro…cu factura , bineinteles …
2011-09-05 04:41:07 | Raporteaza
Pai asta spuneam si eu “gramofon” sunt locuri unde baga astia mana in banii publici fara nici un fel de rusine!Am vazut acum noaptea, pe realitatea, cazul Stefanesti (parca) cu vreo 5 capete de afis pentru ziua comunei.Si cand ii vedeai cat sunt de amarati localnicii, salam le lipsea acolo…da’ nu florin salam ci salam-salam! Acolo cica s-au luat fonduri din alta parte.E clar deturnare de fonduri!Sunt curios daca se va lua vreo masura. P.S. si aia din satu mare spectaculosi cu ziua orasului la comemorarea inundatilor din ‘70.
2011-09-05 04:49:58 | Raporteaza
Bah gramofoane. Pai bine, bai ciumete, se-ntoarce omul din vacanta si da de moaca ta buhaita peste tot la comentarii?
Chiar tre sa-ti bagi cate patru la rand sa-ti spui tampeniile? De ce te plangeai tu altadata, kretinule?
2011-09-05 08:02:20 | Raporteaza
Zilelel Orasului si alte manifestari de genul asta, ca si multitudinea de festivaluri, care mai de care, nu sunt decat vaci de muls , din care se hranesc fostii kulturnici de pe vremuri reprofilati in onesti capitalisti abonati la bani publici.
Fatuca lui tata, 20.000 de euroi costa numai artificiile de la final si chiar sa fie asa, un primar intelept ar face cu banii aia o jumate de strada, la anu’ cealalta jumate, in 10 ani ar face vreo 5 strazi samd.
Dar chelului intotdeauna ii lipseste o cununa de margaritar, asa ca veniti voi, astia mai tineri si binenteles mai fraieri si va transforma codoasele astea batrane de prin primarii, in veritabile cozi de topor cu scopul de a le justifica lor murdariile. Si culmea, de cele mai multe ori o faceti gratis.
Si sa nu care cumva sa-mi veniti cu argumentul ca e nevoie de cultura, ca asa ceva, cultura de masa nu exista!
In rest, ce-ar fi sa stea fiecare acasa si sa se chefuie pe banii lui?
2011-09-05 08:09:48 | Raporteaza
Mai bine invata sa pui corect virgulele
2011-09-05 13:07:36 | Raporteaza
Fara bani publici pentru zilele localitatilor ! De cate ori se iveste un astfel de eveniment , este si un prilej ca primarii sa mai fure ceva bani de la bugetul local ! Deci , fara bani publici ! Ar trebui sa se puna capat acestor practici mafiote !
2011-09-05 13:13:09 | Raporteaza
Stimată autoare, Probabil că dacă v-ați fi născut inainte de 1990, ati avea mai multă grijă cu ortografia. Prima greseală e chiar in textul biografic.
2011-09-05 14:21:52 | Raporteaza
Vera & Tasia , nu inteleg ce aveti cu aceasta tanara autoare , lasati-o sa greseasca , lasati-o sa se exprime liber , peste 10 ani , cu siguranta va va depasi , in tot si-n toate !
2011-09-05 14:46:51 | Raporteaza
Când vede omul că vă certaţi unul cu altul: de ce se bagă pe site, de ce nu pune virgula corectă, îţi vine să nu mai citeşti nimic şi să nu mai participi la comentarii.Atâta răutate, numai la acest neam se poate vedea.Pe unde calci numai de oameni perfecţi şi culţi dai.Pe aceste site-uri se perindă tot felul de oameni, cu diferite niveluri de pregătire, deci trebuie lăsaţi pe toţi să-şi spună părerea şi să nu mai facem pe deştepţii.
2011-09-05 18:09:49 | Raporteaza
@Cristian: Corect !
2011-09-05 19:21:07 | Raporteaza
Cristian şi alţii: de ce vi se pare exagerat să ai pretenţia de la o ziaristă să ştie măcar să scrie corect? E condiţia minimă. Dacă asta nu, atunci ce?
Repet: ziaristă. Cu asta se ocupă. Cu scrisul, cu vorbele.
Şi da, îi laşi să-şi exprime părerea. În rubrica de comentarii. Dar nu îi laşi să scrie articole. Aşa cum nu laşi un “mecanic” care nu ştie ce aia o cheie franceză să repare o maşină.
De unde până unde a ajuns să fie ignoranţa catalogată drept libertate de exprimare?
2011-09-05 19:39:14 | Raporteaza
Ai dreptate , Nora , dar pentru mine , tu , esti cea indreptatita sa faci anumite corecturi pe aici si nu o sa ma supar ! Dar cand vezi multi corectaci de texte , parca se exagereaza , uneori , nu crezi ? Incerc sa adopt o pozitie echilibrata in aceasta explicatie ! M-am referit la libertatea de exprimare , nu in sensul promovarii ignorantei , ci in speranta ca , odata , peste catva timp , respectivul autor se va indrepta de buna voie si nesilit de nimeni ! Sunt sigur ca m-ai inteles , Nora ! N-am nimic rau nici cu Vera , nici cu Tasia , le astept sa scrie !
2011-09-05 20:05:19 | Raporteaza
@ Till Eulenspiegel
Da, într-adevăr artificiile de final pot costa și 20.000 de euro (vezi nunta Pandele cu G.Firea: ziare-pe-net.ro../ si 100.000 de euro… Dar, pentru un oraș mai mic, suma nu este atât de mare (chiar și pentru zilele municipiului Satu Mare, nu s-au cheltuit pentru artificii mai mult de 5.000 de euro). Cu 20.000 de euro o jumate de stradă???!!! Bine-ar fi!
2011-09-05 20:33:39 | Raporteaza
Pana la urma cred ca sunt localitati unde primarii pot face aceste manifestari cu bun simt(sa impace si capra si varza) cred ca sunt primari care profita intradevar.Iar suma (pentru organizarea unei manifestari decente) intradevar nu poate salva drumurile si strazile dintr-o localitate nici daca se aduna in 1000 de ani!De fapt sunt din alte bugete!!!Foarte utila chestia cu un producator!Dar el ce castiga???
2011-09-06 08:04:01 | Raporteaza
Danny: nu sunt eu mai îndreptăţită decât alţii. Şi alţii pot să observe aceleaşi lucruri şi să fie la fel de indignaţi. Sigur, cu condiţia ca observaţiile lor să fie corecte.
2011-09-06 12:06:11 | Raporteaza
da…si eu sunt curios de unde isi face producatorul bani pe varianta asta!!! @: nora insisti in penibilismul tau ar trebui sa scrii undeva si tu sa vedem cat esti de buna
, ai o cacofonie MAREEEE in ultimul comentariu, aveai prea mare grija la virgule
o sa-mi zici ca e acceptat…hai ca mor de ras!!!
2011-09-07 03:49:38 | Raporteaza
@ Tasia: Stimata Tasia daca te-ai fi nascut in secolul asta(sau unele care tin totusi de era noastra) nu ai pune litera mare dupa virgula, mai ales daca vrei sa fi in postura de a da sfaturi privind gramatica
Draga autoare: pana la urma tu ce parere ai?e bine sau nu e bine sa se faca zile de oras??? @ Nora: ce dracu cauta ghilimelele la mecanic?Ori scriem corect ori carcotim aiurea!Hai ca nu ma indignez…dar ghilimele nu-si au rostul chiar de loc in contextul folosit de tine!!! 
2011-09-07 08:09:22 | Raporteaza
Dragoş: dacă te referi la “cu condiţia”, nu este cacofonie. Da, nu sună tocmai melodios, dar de aici până la cacofonie e mare distanţă. Lămurit? Şi îţi mai zic ceva: în şcoala românească, nu există consens în ceea ce priveşte definiţia cacofoniei. Unii susţin că doar alăturarea “ca-ca” este cacofonie, alţii susţin că şi “de-de”, “fe-fe” etc sunt cacofonii. Inclusiv prenume precum Mimi, Didi. De asta ce mai zici?
Penibilism? Nu cred că există cuvântul.
Am scris chiar aici. Pune mâna şi caută.
Şi oricum e irelevant. E ca şi cum dacă te-ai apuca să reproşezi calitatea gazonului, ţi s-ar răspunde să faci tu un gazon mai bun. Carenţe de logică, domnule. Mai încercaţi, mai încercaţi.
Mircea: Ghilimelele la mecanic? Credeam că e evident că n-ai cum să-l numeşti în mod serios mecanic pe un individ care nu ştie ce e un şurub. Aşa cum n-ai cum s-o numeşti ziaristă pe una care pune virgula între subiect şi predicat.
Vă pot da cel puţin un exemplu în care se scrie cu majusculă după virgulă.
“Stimate coleg,
Vă rog să….”
Este aceeaşi situaţie ca cea din comentariul Tasiei. Doar ca ea a uitat să dea un enter probabil pentru a introduce un nou paragraf.
PS: corect se scrie “deloc” în contextul tău.
2011-09-07 11:11:32 | Raporteaza
@nora-penibile exista ca si cuvant? asa sunt explicatiile tale, sper ca stii si tu! Mi-a parut bine!
2011-09-07 17:12:48 | Raporteaza
Ana si Nora ? Cu siguranta , cel de la 19 este Mircea Cartarescu ! Ha , ha , vi l-am gasit , dupa 7 ani de absenta ! Tabaciti-l bineee !
2011-09-07 23:28:59 | Raporteaza
Mircea: “Penibile” există, sigur. “Nepenibil” ar fi să spui cu ce sunt ele greşite. Hm, te-ai cam blocat, nu-i aşa?
Mai există şi “agramat”. Şi falsa părere conform căreia “şi” folosit anapoda, redundant e mai puţin penibil decât o cacofonie.
Dacă mă rogi frumos, îţi arăt cum puteai evita “ca cuvânt” fără să te faci de râs cu “şi”-ul ăla. Nu, virgula nu este o soluţie!
Dacă nu vrei să mă rogi frumos, mai bine taci. Văd că de fiecare data când deschizi gura, o comiţi.
2011-09-08 11:03:15 | Raporteaza
@mircea: Auzi , Cartarescule , daca te mai legi de Nora , iti voi trage 3 perechi de palme-penibile ca si cuvant peste bot , de-ti vei inghiti explicatiile tale , exact ca la comentul 19 , mecanic-cu ghilimele , ca un robot !
2011-09-08 11:05:24 | Raporteaza
@Nora: Iupiiiiiiiii , i-am facut-o amandoi ! Vezi ca se poate ? Cand is doi , puterea creste , iar dusmanul nu clinteste !
2011-09-08 11:07:41 | Raporteaza
Danny, linişteşte-te. Individul nu are nimic în comun cu Cărtărescu.
Cât despre palme, ştii bine că le pot aplica foarte bine şi singură.
Şi, cine ştie, poate omul e chiar dornic de educaţie. Să nu-i tăiem elanul.
2011-09-08 11:09:19 | Raporteaza
@Nora: Hai , mai , eu doream sa te ajut , asa , cavalereste , crezand ca-ti place cum i-am zis-o : mistocareste !
2011-09-08 11:13:24 | Raporteaza
@ nora: puteai si tu sa eviti cu cartarescu
.Doamne fereste sa am nevoie de educatie de la tine!In primul rand ar trebui sa te autoeduci-desi cred ca e cam tarziu.Tu esti doar o pseudointelectuala cu pretentii de posesie a adevarului absolut!De fapt esti o jalnica frustrata!Stai si numara virgule!Cam atat poti!Astept replica in plic
.”Savuroasa” si “obiectiva” ca de obicei!!!
.HAI CA POTI! 
2011-09-08 17:45:21 | Raporteaza
Tu chiar nu te laşi, nu?
Încă o lecţie: după semnul de punctuaţie, se lasă blanc, dragi copii! Semne de punctuaţie sunt virgula, semnul exclamării, punctul, linia de pauză etc. Dacă tot insultăm, măcar s-o facem corect. Altfel, ne scuipăm singurei. Mircea, scoate batistuţa, eşti cam murdărel.
Palid cavaler al tristei scrieri!
2011-09-08 19:21:46 | Raporteaza
@: Numai atat poti nora??? M-ai dezamagit! Dar daca tu esti multumita de propria-ti persoana e bine!ESTI AUTOSATISFACUTA!
2011-09-09 02:17:53 | Raporteaza
Mircea: cred că te-ai bucurat de suficientă atenţie. Ai făcut destul tumbe, mai odihneşte-te. Paaa!
PS: mă bucur că ceva tot s-a prins de tine.
2011-09-09 10:46:19 | Raporteaza
@nora: spre deosebire de tine eu nu comentez aici pentru a ma bucura de atentie!Nici pentru a te urmari pe tine cum “tumbalesti”
.Nu mai ai replici, am inteles!PAAAAA.
2011-09-09 14:54:56 | Raporteaza
Nu stiu ce a fost treaba cu comentariile de mai sus. S-au “conversat” 2 persoane,ce se aflau foarte alaturi de tema. Sigur ca zilele orasului sunt benefice! O data pe an, lumea simte nevoia ca si orasul ei, are nevoie de o sarbatoare. La noi a fost perefect! 3 zile de petrecere.Prima de targ. A doua, de concerte ptr. tineri,si,a treia, pentru populara batranilor. Primaria si Politia, n-a fost implicata numai ptr. a asigura locatia adecvata,ordinea si linistea. Restul, au facut-o firmele participante.Ele au adus cantaretii,au adus berarii,castingul.Plus participarea scolii de muzica din localitate. Nimeni n-a avut de pierdut! Preturile au fost mai mult decat acceptabile. De dimineata, si pana noaptea tarziu,peste tot era plin.Fara gunoaie, bataie, manele si circ.A fost o reclama excelenta pentru orasel. Primaria? N-a dat nici un ban. Iar Politia, si-a facut datoria. Asta mi-a placut. Daca in alte parti, se fura din bani publici…Sa aibe grija alegatorul,pe cine pune in consiliu, la Primarie. Si sef la Primarie si Politie.
2011-09-09 21:09:35 | Raporteaza
@ Ovidiu19:
Totul pare foarte bine organizat, asa cum ne spui tu în comentariu. Foarte frumos! Dar unde?
2011-09-09 23:59:10 | Raporteaza
Reghin….
2011-09-10 06:09:26 | Raporteaza