Nuntaşi, opriţi claxonatul! « Pandora's | Blog la feminin
RSS Feed

Nuntaşi, opriţi claxonatul!

vezi toate articolele de
28 aug 2010 la 12:18 240 comentarii 4276 vizualizari.

Dacă URĂSC ceva pe lumea asta, atunci sunt nuntaşii care îşi uită degetul pe claxon în drum spre cununia civilă!! Un gest mai ţărănesc şi lipsit de respect faţă de cei din jur nu cred că am mai întâlnit. Nu îmi pasă că ei sunt fericiţi că li se însoară prietenul sau li se mărită verişoara! N-au decât să se bucure 100 de ani, dar în linişte, fără să mă deranjeze pe mine! Nu sunt obligată să le ascult claxoanele în fiecare sâmbătă şi duminică de la 10.00 la 13.00!

Chestia asta se întâmplă de ani de zile şi M-AM SĂTURAT PÂNĂ PESTE CAP!! Locuiesc pe o stradă din apropierea Parcului Central, relativ liniştită până acum câţiva ani, când Primăria clujeană a găsit de cuviinţă să transforme parcul în salon de cununii. Aşa s-au gândit ei că e prea linişte în parc şi trebuie să îl ţigănim un pic. Cât e vara de lungă, în fiecare weekend (cu excepţia perioadelor de post), locul se umple de miri, mirese, nuntaşi şi ceteraşi, de nu ai unde să mai arunci un ac.

Ca să ajungă să spună “Da” în faţa primarului din parc, toţi ăştia, fără excepţie, trec pe strada mea, claxonând de mama focului! Încep dimineaţa la 10.00 şi o ţin aşa până după 13.00-14.00. Fac atâta gălăgie încât îmi vine să iau o mitralieră şi să-i secer pe toţi. Nu pot pricepe de ce simt ei nevoia să ne atragă nouă atenţia că ei se nuntesc. Mi se rupe de nunta lor! NU mă interesează chiar deloc. Oare nu pot să îmi respecte şi mie weekendul, singura perioadă din săptămâna când nu e circulaţie infernală în zonă?

Obiceiul ăsta de doi bani, cu claxonatul, nici măcar nu e autohton, ci a fost adus în Cluj de studenţii arabi, pe la începutul anilor ‘80. Ei au fost primii care s-au apucat să claxoneze la nunţi, după ce le-au convins pe românce să îi ia de bărbaţi. Şi aşa ne-am pricopsit cu gălăgia asta infernală, care cică e semn de bucurie. Bucurie pe naiba! E lipsă de civilizaţie şi mârlănie!

Evident că am încercat să rezolv problema pe cale legală, ca să zic aşa. Scrie la lege că nu ai voie să claxonezi în oraş? Scrie. Este pus semn la intrarea în Cluj că în localitate nu se claxonează? Este. Aşa că, acum trei săptămâni, în timpul unei reprize de claxoane, am sunat la Secţia 1 de Poliţie să îi întreb civilizat de ce nu îi amendează pe nuntaşii care îmi sparg mie timpanele, dacă şi aşa, potrivit legii, nu au voie să claxoneze.

Poliţistul de serviciu mi-a zis, spăşit, că el nu are ce să facă, nu îi poate opri că blochează circulaţia (?!?!?!) şi că, de fapt, ar trebui să primească ordin de mai sus – de la primar sau Consiliul Local, ca să poată să-i amendeze! WTF?? Primarul trebuie să îţi dea liber la amenzi?? Ce-i tâmpenia asta? Nu e treaba Poliţiei să aplice legea? Se pare că NU. “Ce să facem, domniţă, aşa merg treburile”, a mai adăugat poliţistul, după care am închis pentru că începeam să văd roşu.

Azi-dimineaţă, din nou, aceeaşi poveste. Nunţi, claxoane. Multe. Al dracului de multe! Primul convoi m-a prins însă în apropierea casei. Fusesem să cumpăr croissante şi prune pentru gomboţ. În timp ce zece maşini treceau într-un ritm infernal pe lângă mine, am observat parcată la câţiva paşi o maşină de Poliţie. La volan, un tânăr poliţist, tuns periuţă şi relaxat, pândea pietonii să treacă prin locuri nemarcate ca să le dea amendă.

Plină de speranţă, m-am îndreptat spre el şi l-am întrebat strigând (altfel nu ne putea înţelege, pentru că, după cum am spus, claxoanele urlau): De ce nu îi amendaţi? Ştiţi bine că legea nu le dă voie să claxoneze în oraş. Tinerelul a ridicat din umeri, fără să-mi răspundă. Eu am insistat. Chestia asta se întâmplă în fiecare sâmbătă şi duminică. Nu e treaba dvs. să faceţi ordine şi să-i puneţi să respecte legea?

Poliţistul s-a uitat la mine şi mi-a răspuns de-a dreptul nervos: Dumneavoastră aţi făcut nuntă? M-am uitat la el stupefiată şi i-am zis că nu are absolut nicio legătură una cu alta. Nu în funcţie de nunta mea trebuie aplicată legea. “Omul legii” s-a uitat la mine şi mai nervos, eu mi-am dat seama că nu am cu cine discuta, aşa că m-am întors şi am plecat. În clipa următoare l-am auzit cum demarează maşina şi se depărtează. Dar nu oricum, ci CLAXONÂND!

Ziceţi voi, n-ar trebui să iau o mitralieră şi să-i împuşc pe toţi?

PS: Weekendul ăsta urma să plec la Budapesta, dar am renunţat de lene. Asta să-mi fie învăţătură de minte.

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 



240 comments
  • 1

    N-am citit articolul, pentru ca ma grabesc sa-l APROB!!!!! Ar trebui sa facem o intampinare, o petitie la Consiliul Local, sa initiem un proiect de hotarare prin care sa interzica claxonatul coloanelor de nuntasi (vorbesc prostii, legea rutiera interzice claxonatul nejustificat, dar politia rutiera se face ca ploua, “doar n-o sa le strice nunta tiganilor cu cateva amenzi….”).

  • 2

    @Laura: Ba da, trebuie. Eu mitraliera nu am de unde sa iau, dar vin cu toporul. Si aici se intampla acelasi lucru. Problema e ca aici se marita si insoara cu claxoanele de rigoare in orice zi a saptamanii si la orice ora li se scoala lor.

  • 3

    @Breloc: să facem! mă bag în orice manifestare de genul ăsta! orice numai să înceteze odată cu gălăgia şi ţigănia asta!!

    @Ioana Duda: care veți avea arme, cu arme, iar care nu veți avea arme, cu furci de fier și lănci, nu?! ca la Padeş :D

    şi asta e chiar culmea! nici acolo nu-i amendează nimeni??? pfff, latini nenorociţi!

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 12:46:33 | Raporteaza
  • 4

    Hahahahahahaha. Coreeeeeeeeeeeeeect. Si e valabil si pentru cortegiile funerare care “insista” sa paralizeze traficul prin marile orase.

    Unii efectiv nu vor sa priceapa ca nu intereseaza pe (aproape, dar fiind un procent foarte foarte mic, e corect spus:) nimeni ce fac ei, cand se insoara si cand crapa. Nu vor sa priceapa ca ce e valabil la sate (unde toti se cunosc intre ei) nu mai e valabil si in orase, unde la 99, 999999999999999999999 din locuitori li se falfaie de ce face un individ oarecare.

  • 5

    @Nikko: ar pricepe ei cum stă treaba dacă poliţiştii şi-ar face datoria. e suficient să îi amendeze trei-patru weekenduri la rând şi s-ar duce vestea şi n-ar mai claxona ca tâmpiţii. numai că poliţiştii nu fac nimic. pe ei cum să-i convingi să respecte legea?

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 13:06:14 | Raporteaza
  • 6

    @Laura: Am vazut o stire saptamana trecuta pe TVR International. TRei tineri nuntasi au ajuns la spital si unul a murit ,daca nu ma insel, pentru ca veseli fiind s-au pus sa joace o hora in mijlocul strazii. Era noapte si bineinteles ca o masina a dat peste ei. Nu pot spune decat ca asa le trebuie! Tot de educatie tine si respectul fata de ceilalti.

  • 7

    ultima data cand am fost acasa, la sfarsitul lui mai, nu am vazut (sau auzit nunti) in schimb am avut nenorocul sa fiu deranjata de inmormantarile tiganilor, care aleg sa-si plimbe mortii in vacarm prin tot orasul. Ba mai mult, isi pun “interpreti” de manele pe masina, sus langa mort sa cante cat il tin bojocii! grr Asa ca semnez orice petitie care sa oblige autoritatile sa ia masuri impotriva galagiosilor.

  • 8

    Da, si eu vreau sa-i amendeze – nunta, inmormantare, mi-e totuna, nu stiu de unde obiceiurile astea. Si apropo de parcuri, nu stiu cum e in alte orase, dar in Bucuresti parcurile mai mari au fost transformate in scene estivale, iar locuitorii din zona se trezesc dimineata pe acordurile lui “Nu mi-e frica de bau-bau”, iar seara se cutremura peretii de la muzicile populare. Trece vara, nu se face mai liniste, pentru ca niscaiva sudamericani au primit autorizatie sa cante in fata parcului. Nu ar fi deranjanant daca nu ar fi parcuri inconjurate de visul lui Ceausescu, zeci de blocuri.

  • 9

    @Ioana: tipic! îşi închipuie că strada e tarla. ţărani am fost, ţărani rămânem!

    @morringain: ca norocul că cimitirul nu e în apropierea străzii mele. mi-aş lua câmpii, cu siguranţă!

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 13:23:46 | Raporteaza
  • 10

    @Lady Io: putem pune de o mişcare naţională, în cazul ăsta. :) eu nu mă prea am cu scrierea petiţiilor şi organizărilor de evenimente, dar dacă le porneşte cineva, particip cu tot dragul! (na, tipic românesc, alţii să facă, nu eu :( )

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 13:26:16 | Raporteaza
  • 11

    @Laura Laurentiu: Organizam evenimentul, dar cu claxoane sa fie :D In Romania nu se rezolva nimic cu petitii, chiar sunt curioasa daca exista o statistica a ratei de succes a petitiilor din ultimii ani. Pentru ca raspunsurile pe care le vom primi, in cazul in care vom ajunge la o autoritate, vor fi similare celui primit de tine de la politist.

    PS. Nu renunta la mersul la Budapesta! Daca mergi pe 12 septembrie, ne putem vedea acolo :)

  • 12

    @ Ioana, Laura: Glontzul si parul sunt singura solutie(ma rog, toporul, furca, etc)!….ah….si sticla incendiara e foarte potrivita!…nu glumesc deloc! Linsarea cretinilor care deranjeaza linistea oamenilor normali e singura solutie! Autoritatile gandesc exact conform intrebarii politistului:Dumneavoastră aţi făcut nuntă? Si asta pentru ca mitocanii din randul autoritatii nu difera prin nimic de mitocanii din strada! Acum, in august, linistea e si mai periclitata datorita mocofanilor care daca vin in Romania cu bani, dupa ce au sters pe jos in WC-uri sau au carat roabe cu mortar prin Occident, cred ca pot veni aici sa-si exhibe prosta crestere si marlania(congenitale). Am si nedumerire! Laura, ceilalti cetateni de pe strada ta nu sunt deranjati de zgomote??? Intrebarea e retorica, pentru ca stiu bine ca suntem o tara majoriatr formata din lasi, prosti, brute si mocofani!

  • 13

    @Laura: nu m-am exprimat poate bine. Cortegiul funerar pe la noi nu ia drumul cel mai scurt dintre casa/capela si cimitir, ci se plimba cam peste tot, sa isi orasul ramas bun de la un ilustru necunoscut.

  • 14

    Traiasca Garda si capitanul! Asta e singura solutie fetelor! Ex ossibus ultor! Sa reinviem Garda de Fier si sa punem la punct masa asta de bestii! Chiar daca e necesar sa-i exterminam pe toti! M-am saturat pana-n gat de prosti, de hoti si de marlani. In oricare coltisor al tarii(si nu numai) gasesti d-astia la tot pasul….franghia de gat, batuti cu biciul si la munca silnica cu ei…..sa facem autostrazi cu cocalarii! Asta sa fie salvarea pentru cei pe care nu-i exterminam!

  • 15

    @ Laura Laurentiu. // Pe unele probleme nu sunt de acord nici cu tine nici cu Ioana Duda. / Dar aici, clujeanco, un turdean care sta aproape de primaria lui iti spune: sunt cu tine! Traditia este traditie, iar respectul este respect. Societatea romaneasca nu mai este una prepondrent rurala, iar traditiile de tip rural (tot satul trebuie sa stie ca ”io ma insor”) nu sunt aplicabile la o civilizatie de tip urban unde lumea nu numai ca nu te cunoaste, dar nici nu ii pasa ca tu te casatoresti. Faza asta cu claxonatul mi se pare stramoasa cocalarismului manelist atotputernic in prezent. / Indiferent de opiniile existente, fara respect reciproc nu vom constitui niciodata o societate umana, ci o anarhie organizata.

  • 16

    @Lady Io: cu claxoaaane??? asta ar mai lipsi!! :) ) nu cred că petiţiile ălea online (chit că am semnat şi eu câteva) rezolvă ceva. partea proastă e că noi nu ştim să fim o societate civilă în adevăratul sens al cuvântului şi, ca urmare, acţiunile noastre de acest tip se transformă în eşecuri. mai avem de învăţat.

    ps: în 12 sept e Misia la Timişoara!! nu cred că bag Budapesta atunci. :)

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 13:49:34 | Raporteaza
  • 17

    @Pericle: ba da, doar că restul cetăţenilor sunt, în mare parte, persoane în vârstă, care nu mai au energia de a se manifesta public. dar o petiţie ar semna, cred. :)

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 13:50:53 | Raporteaza
  • 18

    @morringain: oooo, nuuuuu!! asta e grotesc!!

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 13:51:14 | Raporteaza
  • 19

    @Rocambole: cred că mergem, totuşi, un pic cam departe! mitraliera mea era mai degrabă metaforică. :D

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 13:52:12 | Raporteaza
  • 20

    @daniel: corect. mă bucur că există totuşi un punct în care convingerile noastre se pot întâlni în pace. :)

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 13:54:02 | Raporteaza
  • 21

    Ba eu am luat o amendă la o nuntă. Varu’ la volan, eu în dreapta, cu sticla de vin, hiii, hiii :) …hopa, poliţia: tras pe dreapta şi amendă. Treceam pe lângă o unitate militară şi claxonatul interzis. Nefiind din oraş, ne-au arătat la 200 m un indicator (vizibil doar de pe sensul celălalt). Am protestat, am luat amenda şi-am plecat. Noroc că nu au pus fiola :P

    Pe de alta parte, te contrazic, claxonatul e la modă încă de pe timpul lui Ceauşescu, cel puţin la munteni. Da, bine ca sunteti voi mai civilizaţi :D

    …şi… programul de linişte e de la 14 la 16 şi după ora 23, nu dimineaţa. Asta pentru unii, că alţii au alt ritm de viaţă :p

    …de fapt ţie ţi-e ciudă că altele se mărită şi tu nu :D …hai, recunoaşte ;)

  • 22

    In tara asta niciodata! Poate sa amendeze politia in draci,nu conteaza intra in cheltuielile cu nunta! In Brasov nu ai voie sa parchezi in fata Primariei-nu conteaza platesc amenda,nu ai voie sa te duci in parc sa faci pozele de rigoare linga rondul de flori sau sa faci poza artistica cu mireasa tinuta in palma-nu conteaza amenda intra in buget,claxonezi-da nashu’ banu’ etc.Vrei liniste du-te in munti!Doamne fereste sa avem arme cum sugera unul,imagineaza-ti bulibasele cum trag rafale in aer din kalashnikoavele personale,mai ceva ca-n Irak!

  • 23

    @Habarnam: :D :D DAAA! asta era! mi-e ciudă că alea se mărită! uite că s-a prins, totuşi, cineva :D :D

    şi asta am zis şi eu, că în timpul lui Ceauşescu a început totul (în anii ‘80).

    ps: pot să spun că mă bucur că v-au amendat? chiar mă bucur, deşi cu o floare nu se face primăvară :(

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 14:02:11 | Raporteaza
  • 24

    @infektus: cum ar veni, să nu îmi fac nicio speranţă că nu se rezolvă nimic? trebuie să îmi vând casa şi să caut un loc mai paşnic? nu vreau să cred asta!! musai să ne civilizăm şi noi la un moment dat! :(

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 14:04:15 | Raporteaza
  • 25

    Zgomotele produse la o nuntă sau la o înmormântare , sunt produse cu scopul de a atrage atentia asupra comunităţii de evenimentul produs, cel puţin aşa spune tradiţia !

  • 26

    Incearca sa scrii o cerere la politie, sa rezolve problema. Important e sa o scrii si sa o lasi la ei. Sunt obligati s-o examineze.

    Si dupa cateva saptamani daca nu se rezolva nimic, trimiti mail la superiori, mai superiori si tot asa pana ajungi la ministrul de interne. Daca macar unul o sa ia la intrebari pe cei de jos, de ce n-au examinat cererea o sa se miste treaba.

  • 27

    e un cortegiu, lumea se bucură. să ştii că întîmplător am văzut faza asta cu claxonatul şi afară. s-ar putea chiar ca faza asta cu claxonatul să aibă la bază nişte credinţe mai vechi, de alungare a duhurilor rele, chestii din astea. nu zgomotul de la nuntă e problema, ci oraşul. tradiţiile astea cu zgomotul există dinaintea oraşelor mari, a claxoanelor şi a confortului mic burghez de a dormi pînă la 11-12, să zicem. aşa că n-ai ce face. suportă! fii tare! îţi ţin pumnii! curaj! să ai cuae să mergi mai departe pe drumul tău! forţa fie cu tine! p-l.m, chestii din astea.

    alt dama cu pandalii
    2010-08-28 14:14:07 | Raporteaza
  • 28

    @meb: da, tradiţia spune şi să-ţi tai porcul în curte. cum ar fi să vezi iarna zeci de porci sacrificaţi şi afumaţi în curţile din centrul Clujului? de vis, nu?

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 14:14:44 | Raporteaza
  • 29

    @Igor: crezi că se rezolvă? o să încerc, dacă nu este altă cale.

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 14:15:25 | Raporteaza
  • 30

    @dama cu pandalii: :D :D haaai, măăăăi! nu mă puneţi să rezist la zgomot!! de ce să nu-şi facă Poliţia treaba? să fim şi noi un oraş civilizat. îi chiar aşa de greu? cer şi eu imposibilul? :(

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 14:16:57 | Raporteaza
  • 31

    Hai sa fim seriosi. Nu e normal sa se dea o lege care sa interzica oamenilor sa claxoneze la nunti, chiar daca ai dreptul la liniste. Oare cei care locuiesc langa spitale de urgenta si suporta zi de zi (nu doar in weekend) zgomotul facut de ambulante, nu au cumva acelasi drept la liniste ca si tine? Lasa oamenii sa se bucure. Nu toata lumea are o viata atat de plictisitoare incat sa stea in casa in weekend si sa se planga de claxoane, Mai iesi si tu la plimbare daca te deranjeaza zgomotul.

    Si nu, nue normal sa iei o mitraliera sa-i impusti pe toti.

    P.S. Oare tot de lene stai tu sambata in casa in loc sa iesi in parc la o plimbare cat claxoneaza aia in fata blocului ?

  • 32

    @Laura Laurentiu: În centrul marilor oraşe nu mai sunt crescuţi porci şi pe cale de consecinţă cetăţenii care locuiesc în centru nu au ce tăia, în schimb aceşti cetăţeni ne convine sau nu, se mai căsătoresc sau mai mor dintre ei.

  • 33

    ce au patit doamnele, ieri sa le taiem mainile azi sa-i impuscam, pe cind streangul ? si va mai mirati de ce barbatii va spun ce i-a spus colegei- e ok , continuati -dar a-ti uitat de legi si ca suntem in sec.21

  • 34

    @Alex: dragule, eu vorbesc aici de FIECARE WEEKEND. oricât de plimbăreaţă sunt (şi sunt), nu ies chiar în fiecare sâmbătă şi duminică. dar ei claxonează în fiecare sâmbătă şi duminică, de cu dimineaţă până la prânz. cât despre zgomotul făcut de ambulanţe – e extrem de rar. ştiu, pt că, culmea, şi clinicile sunt aproape de mine.

    iar legea cu interzicerea claxonatului în oraş există deja, doar că nu se aplică.

    ps: oricum, e cel puţin absurd să îi spui unui om să iasă din casă dacă vrea linişte. înţeleg că simţi nevoia să fii răutăcios, dar poate te gândeşti totuşi înainte de a spune unele tâmpenii.

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 14:30:40 | Raporteaza
  • 35

    @meb: păi, nu sunt crescuţi porci pt că s-au dat hotărâri de Consiliul Local care au interzis asta. altfel erau crescuţi şi acum.

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 14:32:33 | Raporteaza
  • 36

    @florin: :D se mai enervează şi ele pe lume şi viaţă. sau nu au voie să fie pătimaşe?

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 14:34:05 | Raporteaza
  • 37

    Laura… la sfarsitul saptaminii trecute a avut loc in localitate intrunirea posesorilor de Smart. facebook.com/sm../. Un cortegiu de vreo 300 – 400 de masini…. claxonand ! si spre hazul multimii printre acesti soricei pe patru roti si cativa lei cu claxon amplificat. Interventia politiei ?! Discreta si doar pentru a asigura buna circulatie a cortegiului.

    …. si mi-am zis: nimic nu stiu niebelungii astia ! Pai sa vezi la noi… cortegii a la Caiac …. televiziuni, manelisti, chestii-chestii !

  • 38

    Da, da sa-i impuscam!!!!! Cu o singura conditie: intai ii torturam pe politistii care se uita ca dobitocii la modul in care este incalcata legea. De fapt da-o-n masa de lege. Se incalca bunul-simt, ceea ce e mult mai grav.

  • 39

    @Laura Laurentiu: Mergând pe acest raţionament ar putea fi iniţiate H.C.L. de interdicţie a căsătoriilor şi a deceselor în centrul oraşelor.

  • 40

    ce este acela “gombot” ca suna bine. ideea cu mitraliera nu e rea dar cred ca poate fi imbunatatita. as face o diversiune pe margine cu semtex sau chiar cu grenade ofensive in vederea obtinerii unei convergente catre o cale de acces, aceasta fiind controlata de o mitraliera. si ca “final touch” o chestie ca-n “basterds” cu vreo doi sau trei supravietuitori. un plan al parcului ai?

  • 41

    @rich guy: da, dar chestia asta cu Smart se întâmplă o dată pe an şi ţine juma de oră maxim, nu? :)

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 14:40:09 | Raporteaza
  • 42

    @radu fefceac: perfect de acord.

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 14:40:34 | Raporteaza
  • 43

    @meb: nu. eu am altă propunere. să dăm o HCL să circule nuntaşii doar pe strada ta. ca să te bucuri şi tu. e ok aşa? :)

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 14:41:47 | Raporteaza
  • 44

    @Laura Laurentiu: pe mine ma amuza! s-a intepenit obiceiul si dupa parerea mea sunt amuzante! in fond tre sa stie lumea cand treci prin fata blocului, mai o hora, mai un claxon doar o data de insori/mariti!

  • 45

    @pcritique: :D chiar mă gândeam cine o să fie primul care întreabă asta. gomboţii cu prune sunt ăştia: gospodini.blogs../ delicioşi!!

    iar planul tău e bestial! dacă îl aduci şi pe Brăduţ pe aici, îţi ridic statuie! :D

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 14:45:00 | Raporteaza
  • 46

    @Laura Laurentiu: Întâmplător şi pe strada mea se mai întâmplă astfel de lucruri, dar ce să fac trăiesc într-un oraş viu şi îl accept ca atare.

  • 47

    Legea interzice multe chestii care ar trebui sa fie legale…nu m-as folosi de asta ca argument. In plus exista o gramada de solutii ca sa combati zgomotul nuntilor…cum ar fi muzica, daca tot stai in casa poti asculta muzica da la maxim si distreaza-te sunt sigur ca vecinii tai nu vor fii mai deranjati de asta decat sunt de zgomotul claxoanelor. Fight fire with fire ! :P

  • 48

    @bizzar: da, dacă ar fi rar, poate ar fi amuzant. da’ aşa…

    şi, de fapt, de ce tre’ să ştie lumea? că, oricum, cei mai mulţi se căsătoresc azi de câte două-trei ori.

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 14:46:51 | Raporteaza
  • 49

    @ Laura. Ce-i drept !… dar asta dupa ce s-au terminat cele 8 saptamini de Stadtfest (saptaminile anuale de celebrare a oraselului) youtube.com/wat../

  • 50

    @meb: well, unde vezi tu că e viu, eu îl văd ţărănesc. nu mă va convinge nimeni că a claxona în neştire e o chestie civilizată şi de bun simţ. îmi pare rău.

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 14:48:41 | Raporteaza
  • 51

    @alex: vezi? în loc să rezolvăm simplu, aplicând legea, complicăm situaţia căutând tot felul de soluţii de fugă. de-aia nu suntem noi nemţi şi rămânem bizantini :D

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 14:50:18 | Raporteaza
  • 52

    Da, claxonatul e o taraneala la maxim!

    Apropo, Laura, sunt oarece sperante, sa stii. Intr-o versiune mesopotamiana a Potopului, se spune ca Creatorul a distrus lumea pentru zgomotul prea mare pe care-l faceau oamenii. :)

  • 53

    @rich guy: şi ălea nu au fost faine? că de aici aşa par :)

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 14:51:59 | Raporteaza
  • 54

    @AccesDirect: :D :D în sfârşit cineva optimist!!

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 14:52:28 | Raporteaza
  • 55

    E cumva off topic, dar m-a enervat si-mi vars oful. Si e cu politie.Banda! Ieri, pe la 18, pana de curent.Mai fusese cu vreo citeva ore inainte si durase 2 ore. Cum oricum plecam, nu m-a deranjat foarte tare. Ma intorc noaptea. Bezna. Aflu ca trebuia sa se remedieze pina la 20, apoi pina la 24. Ultima strigare, la 4 dimineata e gata. As! Dimineata, vecini innebuniti ca li s-a stricat mincarea, orbecai pina la frigider, nu se simtea nici al meu bine. Telefon Enel. Se remediaza pina la ora 15. Soc! Motivul: abia la ora 7 dimineata au putut incepe lucrul, in timpul noptii a venit politia si le-a spus sa inceteze pentru ca a primit sesizari de la unii locatari ca se tulbura linistea publica. Au fost multe blocuri in situatia respectiva si numai citiva nebuni care reclamasera zgomotul, dar politia a luat drept tulburare a linistii publice remedierea unei avarii de proportii. Asa ca, Laura, vrei politie in actiune? Hai la Bucuresti!

  • 56

    @Florina: :D :D scuză-mă că râd, dar e de-a dreptul absurd! unii poliţiştii sunt chiar tâmpiţi. sau toţi or fi aşa?

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 15:02:59 | Raporteaza
  • 57

    @Florina: ce nevoie aveati de lumina noaptea, cand lumea doarme, aud? :D

  • 58

    @ Laura. Sigur ca da ! …. insa doar pentru ei ! si sunt mai multe aspecte …

    Primul aspect iti da tangential dreptate ! Nu sunt organizate aiurea. Stadtfest-ul are loc numai in zile de miercuri si este si ea o actiune de atragere a turistilor. Au urmat Dorffest (un fel de Sf. Maria la noi) si urmeaza Käsefest-ul (festivalul branzei), concerte la Ruina, etape de MTB… en fine orice actiune care sa acopere necesarul financiar al localnicilor pe timpul sezonului de vara. In sezonul de iarna…. sa nu le plangem de mila ! Sa nu le plangem de mila ORICUM !

    Prin comparatie cu Oktoberfest-ul din München (un balci cu cca. 6 mil. vizitatori anual) un mic copil. Inchipuieti ca vezi un intreg areal turmentat (Theresienhöhe) care reuseste sa se distreaze civilizat. Eu nu cred ca ai sa vezi vreodata 100.000 de romani beti-manga la un loc si care sa nu-si dea in cap. Sunt si exceptii desigur, dar interventia politiei EXTREM de prompta.

    Al doilea aspect si cel mai important: cel social. O lectie vie a cea ce inseamna colectivitate, perpetuare a traditiilor, a spiritului civic etc.

    Insa … te rog sa ai intelegere…. astfel de actiuni se petrec in toate colturile Austriei dupa un calendar bine definit. Am dat doar exemple marunte….

  • 59

    @Laura Laurentiu: gombotii sunt prajiturile mele favorite, de fiecare data cand ma duc acasa o rog pe mama sa-mi pregateasca, eu le spun galuste cu prune. treaba cu bradutz nu este sigura dar in situatia ipotetica in care o lasa pe anjelina cu copiii si vine (fii sincera si spune-mi daca intind coarda prea tare) material pentru cal ai?

  • 60

    eu mi-am zis ca la nunta lumea nu are voie sa claxoneze . nu trebuie sa stie toata lumea ca ma insor eu . sunt unii care mai lucreaza si ture de noapte . ar trebui amendati astia cu claxoanele sau confiscate masinile :) )

  • 61

    laura,sti tu sa faci gomboti????????????????????????????????

  • 62

    @rich guy: adevărul e că să văd atâţia români beţi nu mi-ar plăcea. pe de altă parte, dacă organizarea e foarte ok şi nu sunt probleme, cred că sărbătoarea oraşului e o chestie foarte bună pt comunitate. mi-ar plăcea. :)

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 15:24:13 | Raporteaza
  • 63

    @pcritique: şi ale mele!! (aia cu materialul pt cal nu am înţeles-o, da’ dacă zic că am e de bine?)

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 15:25:55 | Raporteaza
  • 64

    @aiurea: foarte civilizat din partea ta. bravo!

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 15:26:33 | Raporteaza
  • 65

    @carol: daaaaa, ştiuuuu!! doreşti? :)

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 15:26:50 | Raporteaza
  • 66

    Laura, acum rid si eu, nu-i problema. D) AccesDirect, las’ ca nu mai intilnim noi! D) pcritique, pentru tine :( . mi-ai facut pofta de galuste cu prune si mi-e prea lene si e prea cald ca sa le fac. Dar pentru monsieur Georges, salutari!

  • 67

    @ laura. Si mie ! Ocazie unica in care sa-i vad pe minune, vijelie, salam si gutza si printesa la un loc

  • 68

    @rich guy: eu nu aşa mi le închipui. nu mă speria :(

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 15:33:54 | Raporteaza
  • 69

    Ah, AccesDirect! Si in caldura de noaptea trecuta crezi ca se putea dormi? :D

  • 70

    Nu mai pot!….m-am saturat de prosti si de marlani!…..e tara plina!…….hai sa facem ceva!

  • 71

    @ laura. … la Garana a participat un public specific. Mai organizeaza orange-ul sau connex.ul din cand in cand cate ceva pentru un public mai larg, dar cam atat… si la altceva (sincer) eu n-as participa. Din motive pe care nu mai am niciun chef sa le enumar pe pandoras …

    Pe tine te deranjeaza claxonatul. Ei bine ! In comparatie cu cele 20 min. de aruncat sticle si petarde din balcon de dupa anul nou chiar mi se pare chiar ceva nevinovat.

  • 72

    @Florina: muta-te in nord, aici e racoare, ploua, e bine, e toamna! :D

  • 73

    Libertatea cortegiilor un drept, ca dreptul la viaţă şi liberă exprimare. B. Eşti aberantă. Ai vrea să se îmbrace şi să se comporte ca la mort? Atunci hai să interzicem muzica, pîrţul şi tot ce face zgomot. Prostul gust e una, legalitatea e alta.

    alt Dama cu pandalii
    2010-08-28 15:58:08 | Raporteaza
  • 74

    :-) )))))) superba scriere ,am murit de ras .Un weekend frumos sa ai fara claxoane si fieareeee vechi :-) ))) Vezi ,de aia i zice rromanika pitoreaca si mereu surprinzatoare ca nu ai cum sa te plictisesti in gradina carpatilor :-) )))

  • 75

    @Laura Laurentiu: bine :-) , era vorba despre statuia pe care vroiai sa mi-o ridici si ma gandeam ca mi-ar place una equestra. on a second thought, mai bine una equina decat calare pe-un ponei :-) .

    @Florina: :-) i-am transmis lui georges salutarile, parea adormit dar a dat usor din codita. este cam taciturn dupa ce-si mananca vaca. am inteles ca se mai racoreste in w-end. si prunele-s coapte… :-)

  • 76

    @Laura Laurentiu & Florina: cred ca mi-a mancat platforma raspunsul. @Dama cu pandalii: dreptul cortegiilor ar trebui sa fie mai degraba privilegiu iar muzica, partul si zgomotul ar trebui interzise de-a dreptul in spatiul public, no offence to you.

  • 77

    :) ….

    Tare de tot.. prin claxonat demonstreaza ca sunt inca fara “alcool la bord”… Sau de teama de-a nu se pierde de coloana.

  • 78

    @rich guy: măi, unele lucruri rele se întâmplă o dată pe an. altele în fiecare weekend. e totuşi o diferenţă. :)

    @Dama cu pandalii: sari aiurea de la o chestie la alta. ce are îmbrăcatul cu gălăgia? claxonatul încontinuu e singurul mod de a-ţi manifesta bucuria? hai, lasă-mă. tu eşti aberant că susţii poluarea fonică, nu eu.

    @?m: corect. tre’ să mai treci pe aici ca să simţi că trăieşti. :)

    @pcritique: iooooi. am material şi pt caleaşcă, dacă îl aduci pe Brăduţ. :D

    @Mierea Naturala: da, exact :)

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 16:47:28 | Raporteaza
  • 79

    si eu URASC acest obicei cretin. si eu stau la bulevard si tot marlanul care se capatuieste cu vreo pitzipoanca sau taranca inculta isi cheama tot neamu de marlani sa le claxoneze la nunta. cretini. as dormi si eu mai mult sambata si duminica daca nu ar exista marlanul roman cu claxonatul. SA FACEM CEVA, FRATILOR!!!!! astia chiar nu au bun simt.

  • 80

    “dreptul cortegiilor”… pfuai adica dreptul unora sa faca zgomot, sa claxoneze ca descreieratii in orice zi, la orice ora doar pt ca li se marita fata. sa fim seriosi. asta e balcanism pur si gretos. auzi, alungarea duhurilor rele !!! precis ca de aia fac asa . ce-ar fi sa facem fiecare cate un cortegiu din asta si sa ne manifestam ca smintitii de fiecare data cand avem chef ? sunt zile cu 8-10 nunti la rand, asta e deja teroare. dama cu pandalii, ia si te culca, esti cam nedormit. ca de obicei, emiti numai timpenii.

  • 81

    si nu, nu e vorba ca deranjeaza dormitul pina la prinz. e vorba de un zgomot strident, prelungit, la fel de enervant fie ca dormi, fie ca esti treaz. acum e aproape ora 17 si astia inca mai claxoneaza . prostul gust in toata splendoarea sa, admirat de unii cu aceleasi apucaturi.

  • 82

    Eu cred ca esti doar o frustrata care nu si-a gasit un prost de barbat si ai chef sa te iei de niste oameni care celebreaza un eveniment unic.

  • 83

    @Laura Laurentiu: sunt ,sunt in ro acum am venit pt putin timp tre sa duc la ‘’service” sa o fac ghini pe doda si apoi plec din nou acasa.Chiar ca ‘’simt ca traiesc ”:-)))chiar ieri am vazut niste fauna interesanta in Bucharesti pe bulivard ,nu mai mai satur de ”trait la maxim” Bleahh abia astept sa zbor acasa din nou.

  • 84

    @Leonard: labutza mica ia celebreza putin tu un ”eveniment unic” in viata ta si anume masurarea cu guritza ta micuta falusurile noastre ?si o sa iti si claxonam ca sa le simti mai ghini gustu Rapandula cocalara mars la cotet cu cocalarii tai si sarbatoreste .

  • 85

    @ laura. A fost un exemplu in care urmarile unui obicei prostesc pot fi grave. Ce durata au unele sau altele… fie ca tine !

    Si aici exista o cale mijloc. Prostul gust incepe sa fie interzis treptat prin lege. youtube.com/wat../

    Si eu m-am saturat de obiceiuri precum inchinatul hindusilor la vaca sfanta, dar sa nu exageram.

  • 86

    aveti perfecta dreptate,nesimtire crunta si cronica,marlanie,prostie,orgoliu de 2 bani,sau intr-un cuvant…”romanism”…din pacate,aici traim.Trebuie de plecat cu totul la Budapesta sau in Congo,in Africa amaratii aia nu importa niciun obicei,ci le respecta cu sfintenie pe ale lor fara a le fi rusine,precum noua… .Da,ar trebui o mitraliera,dar din aia antiaeriana cu patru tevi si gloante cat bratul,sa fim….siguri de urmari!!

  • 87

    laura65,ms mult,preferatele mele sunt galustele cu caise,merita sa le incerci !!!!!!!!!!!!!

  • 88

    În primul rând, ţărancă eşti tu, nu obiceiul ! Obiceiul este 100% orăşenesc.

    La noi la ţară se face altfel. Nunta în tot ansamblul ei este un spectacol frumos nu o făcătură.

    În al doilea rând, dacă în Cluj a fost adus de studenţii arabi, în Focşani cine l-a adus !?

  • 89

    youtube.com/wat../

    alt jack spamtecătorul
    2010-08-28 18:07:02 | Raporteaza
  • 90

    @Leonard: :D :D asta a fost tare!! da, măi, aşa-i cum spui. cum de nu mi-am dat seama până acum? :D :D

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 18:26:33 | Raporteaza
  • 91

    @?m: norocosule! ;)

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 18:27:07 | Raporteaza
  • 92

    @carol: de astea nu am auzit. se fac tot aşa ca ălea cu prune?

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 18:28:08 | Raporteaza
  • 93

    @cosa nostra: iar îţi dai în petec aiurea. ţărănesc nu înseamnă de la ţară, ci de prost gust. ce să fac eu dacă asta e expresia? mai relaxează-te şi tu.

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 18:29:55 | Raporteaza
  • 94

    @jack spamtecătorul: exaaaact! am uitat de piesa asta! mulţam. :)

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 18:31:07 | Raporteaza
  • 95

    laura,exact dar sa fie caisele mai coapte si mai micute,iar ca un secrect,sa scoti samburele afara si in locul lor sa pui un amestec de zahar cu scortisoare.pofta buna!!!!!

  • 96

    mai tu esti oleaca nemaritata. si mai si lucrezi intr-un mediu prin de cumetre maritate. nasol.pana iti gasesti si tu peticul. la nunta ta sa nu claxonezi,sa fi principiala,da?

    alt gica de la scularie
    2010-08-28 18:58:06 | Raporteaza
  • 97

    @carol: :) perfect! foarte mulţumesc.

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 19:00:36 | Raporteaza
  • 98

    @gica de la scularie: vezi că acum vă repetaţi. am stabilit odată că sunt nemăritată, frustrată şi invidioasă pe ălea care au avut nunta etc etc. hai cu ceva nou. :)

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 19:03:27 | Raporteaza
  • 99

    ~~~ În al doilea rând, dacă în Cluj a fost adus de studenţii arabi, în Focşani cine l-a adus !? ~~~

    Au vandut ardelenii masinile cu tot cu obicei :)

  • 100

    Pe langa ca esti nemaritata si toate alea mai esti si neclaxonata :)

  • 101

    laura,cu placere,sa nu mai spui la nimeni reteta, ramane secretul nostru,ok?sa mi trimiti si mie la tm!

  • 102

    @Mierea Naturala: “~~~ În al doilea rând, dacă în Cluj a fost adus de studenţii arabi, în Focşani cine l-a adus !? ~~~”

    prietenele lu studentii arabi, ca ardelencele-s prea mandre.

  • 103

    @AccesDirect: :D asta nu ai putea spune. sunt claxonată circa 6 ore pe săptămână încontinuu :D

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 19:12:17 | Raporteaza
  • 104

    @carol: ok. trimit prin dhl :D

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 19:13:05 | Raporteaza
  • 105

    Ok, rectific: preaclaxonata. :)

  • 106

    @ Laura. Primul rapsuns zace in spam (probabil ptr. ca contine cuvantul ovina ).

    Nu insist. Exemplul cu aruncatul sticlelor si petardelor numai pentru a exemplifica un prost obicei cu urmari grave. Fie ca tine !

    Obiceiurile proaste vor fi interzise treptat prin lege. Vezi un ex.youtube.com/wat../

    Totusi cred ca pe undeva sensibilitatea ta are si ceva din ce zic unii…

  • 107

    Eu raman la ideea ca ar fi un beneficiu pentru civilizatia romaneasca daca s-ar gasi un grup de oameni hotarati si drepti care sa extermine prin impuscare toata gloata asta infecta si galagioasa de ghertzoi semianalfabeti care au imputit Romania, si de care dai la tot pasul….a propos….banuiesc ca stiti ca daca li se spune ca deranjeaza, ghertoii devin violenti….in limbaj si nu numai….asa ca pistolul in ceafa si sa scapam tara de maimutoii astia nenorociti!

  • 108

    @Laura,ai multa dreptate.Dar nu indaznesc sa-mi spun o parere mai cuprinzatoare,adica ma declar oarecum neutru.Acuma sa-ti explic cum e treaba cu neutru.Bula afost intrebat de invatatoare:Bula de ce gen este substantivul tricou.Bula raspunde “un tricou,doua tri…coaie, neutru,doamna!” Invatatoarea:”nu asa Bula, un tricou,doua tricouri,deci neutru.” Bula:”Pai si mie mi-a iesit tot neutru,participa dar nu se baga.” Si ma declar neutru ca nu cumva sa-mi dea unul cu Mercedesul in cap si pe urma sa ma puna sa-i platesc claxonul.

  • 109

    Laura,comentariul meu a ajuns in sapam,singurul lui defect fiind ca a continut un plural incorect al substantivului tricou.Baga te rog undita dupa el.

  • 110

    @sase sase, @rich guy: am recuperat. God! nici nu vreţi să ştiţi ce fel de comentarii sunt în spam. e incredibil ce pot scoate oamenii din tastatură.

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 19:42:02 | Raporteaza
  • 111

    @Vlad Dracul: am mici momente când sunt de acord cu tine, după care mi le reprim repede. parcă, totuşi, violenţa nu e chiar o soluţie :)

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 19:42:54 | Raporteaza
  • 112

    Ce vă tot luaţi bă de Laurenţiu !?

    Aşa nemăritată şi invidioasă cum ziceţi voi că e, eu tot aş claxona-o de vreo câteva ori !

  • 113

    @ cosa nostra. O coloana de nuntasi n-a reusit sa bage in arest. Pe unul singur cred ca poate….

  • 114

    Dar de obiceiul bucurestenilor de a arunca gunoaie ori de cate ori ies la iarba verde prin alte zone nu ziceti nimic? Doar de “taranii” care claxoneaza la nunta spuneti. Dar in traficul bucurestean, cand daca nu ai pornit de la semnafor la o nanosecunda dupa ce s`a facut verde esti claxonat? aia nu deranjeaza pe nimeni? Claxonatul la nunta e o traditie, mai ales in zonele rurale si nu deranjeaza pe nimeni. ba ma mult, iese lumea la poarta sa vada alaiul de masini. Da, stiu ce o sa ziceti acum. “n`ai cu cine…niste tarani”. Dar inainte sa judecati, ar trebui sa incercati sa ii intelegeti. Ar fi penibil sa amendezi mireasa ca merge la nunta. plus ca la cununia civila se merge ziua, nicidecum noaptea, asa ca nu va mai plangeti atat. De alte zgomote nu va plangeti…

  • 115

    Perfect de acord ca trebuie facut ceva ptr. interzis claxonatul imbecililor care cred ca ne intereseaza de mortii sau nunta lor. NU NE INTERESEAZA!!!

  • 116

    Multumesc Laura,te pricepi la pescuit,ai scos prada in timp record.

  • 117

    @mihai: eu şi pe ăia i-aş amenda. şi încă rău de tot. hmm…poate ar trebui să mă fac poliţist, totuşi, nu? :D

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 20:30:44 | Raporteaza
  • 118

    @cosa nostra: şi mi-ai şi cânta o serenadă sub geam c-un drum. :D

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 20:32:08 | Raporteaza
  • 119

    @sase sase: cu plăcere :)

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 20:33:49 | Raporteaza
  • 120

    Da, aşa aş face, nu mă crezi capabil de sentimente, romantism şi cavalerism !? Înseamnă că nu mă cunoşti !

  • 121

    @ laura. cred ca i-ai pus la grea alegere pe cei care vroiau sa te invite la nunta lor…

    P.S. de dimi tot incerc sa-ti spun ca politia romana este buimacita si fara astfel de cereri

  • 122

    Sa-ti para bine ca n-au adus arabii un alt obicei de-al lor cand se bucura; trag cu mitralierele in aer, de bucurie. Cum mitraliere gasesti deja si pe la noi destul de usor, parca vad in viitor cum trec mirii cu coloana claxonand si mitraliind in aer, sub geamul nostru, iar politaiu sa se uite la ei, ca de’… e nunta. Na’ ca tocmai amu trece si pe su’ jamu’ meu o coloana de miri. Claxonand. Mitralierele mai tarziu. Sau mai repede? Deja ma astept la party in seara asta ca peste drum de mine, la vreo 20 de metri, s-a deschis o sala de nunti. Cate 3-4 pe saptamana si numai de noapte! Crezi ca le poti face ceva? Singuru’ avantaj e ca daca nu reusesc sa adorm sunt pus la curent cu cadou’, cu cat s-a rascumparat mireasa, etc. Daca crezi ca la tine e nasol (ziua) atunci te primesc in vizita la mine, sa vezi nunti, tipurituri, ,,cantece live”, + extra. Noaptea! Pa!

    alt Mirele kalasnikov
    2010-08-28 20:50:16 | Raporteaza
  • 123

    Da, numai altii sa fie mai cu motz:

    youtube.com/wat../

    alt The_Pink_Mioritza_2.0.exe
    2010-08-28 20:55:16 | Raporteaza
  • 124

    @The_Pink_Mioritza_2.0.exe: :-) ))))))))))))))))) mi-au dat lacrimile nu mai pot de ras :-) ))))))))))) de aia iubesc ro ,cat ar fiu ea de nasoala tot se gasesc oameni super .

  • 125

    @Laura Laurentiu: Nu trebuie sa-ti fie ciuda pe altele,oricum o sa divorteze la scurt timp dupa nunta!! O sa se aleaga cu jumate din ce-i ramane de la nunta,darul de la nasi si cu burta la gura cand isi va relua locul in banca pretendentelor. Cat despre individul care jigneste toti romanii de afara ca fiind spalatori de wc-uri sau carausi de mortar prin Occident pot sa-i spun ca e un gugustiuc fara educatie caruia ii place sa-si citeasca ineptiile pe net sambata seara,ora la care daca ar fi fost un baiat destept ar fi plimbat fetele prin discoteca sau prin parc. Poate lui ii place mai mult sa flirteze pe net,e mai usor,nu trebuie sa-si arate mutra si e si ieftin,nu-i asa gugustiucule??

  • 126

    daca ar fi fost un baiat destept ar fi plimbat fetele prin discoteca sau prin parc

    Băi Christian, nu ştiu cu cine te cerţi pentru că n-am citit toate comentariile.

    Dar ăla care ar face cum ai zis tu, numai băiat deştept nu e !

  • 127

    Vezi! Daca in loc de parcul central era south park draku era al lor!

  • 128

    @cosa nostra: ba eu te cred capabil.

    @rich guy: :D ca norocul că de-acum nu mai trebuie să-mi arunc banii pe nunţi, că şi aşa nu aveam.

    @Mirele kalasnikov: bate în lemn şi nu cobi!

    @The_Pink_Mioritza_2.0.exe: c’mon! la regi e voie. :)

    @Christian: apoi, sincer, nu le invidiez. chiar am calculat zilele trecute că, din câtă lume cunosc, doar 4 căsnicii pot spune că sunt cu adevărat fericite. 4! foooarte puţin, totuşi.

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 22:07:17 | Raporteaza
  • 129

    @junghiul: dacă era south park nu mai cârâiam nici eu nimic. :D

    Laura Laurentiu
    2010-08-28 22:07:55 | Raporteaza
  • 130

    @La.La.,

    Sună mai bine La.La. Mai facil de exprimat, în scris/verbal. Chestia cu mitraliera îmi produce frisoane, dar și un zâmbet amar. Mai era unul (de fapt, încă mai respiră și râgâie paranoic) doritor de ciuruieli cu mitraliera pe stadioanele. Noroc că nu-i dă nimeni pe mână ”mașina aia automată de găurit”. Nu mai bine-ți pui vată-n urechi, sau te faci că nu auzi ? Sau să propui în codul fiscal impozitarea claxonatului matrimonial !? Mai face și Vlădescu un ban cinstit. Ci sentiamo.

  • 131

    Suntem un neam de tarani parveniti! In Hunedoara am fost la o nunta unde mi-am gasit impodobita masina ca o sorcova cu muuuulte flori, baloane si funde (le-am dat jos in secunda 2) si coloana de masini a nuntasilor mergea prin tot orasul claxonand si mergand pe strada in zig zag. Interesanta traditie, nu? Vai de capul nostru…

  • 132

    @Breloc: la bistrita s-a adoptat o hotarare de consiliu in acest sens, care nu a schimbat nimic. se claxoneaza in continuare nestingherit. o porcarie fara pereche!

  • 133

    @Oscar: poate nu ar strica să mai citiţi şi voi metaforic unele expresii nu să le luaţi mot-à-mot. :)

    @dan d: cu flori ai scăpat uşor, stai să vezi când îţi pun hârtie creponată pe ea :D

    @ionel: şi poliţia comunitară nu îi amendează că nu respectă HCL? minunat.

    Laura Laurentiu
    2010-08-29 09:45:28 | Raporteaza
  • 134

    mda..eu stau intr-o intersectie, langa o biserica. in fiecare duminica la ora 9 trag clopotele, daca mai este si cate o nunta am parte de claxoane+clopote

  • 135

    Jos pălăria!

    Care dreak m-a blestemat, mă? …stau într-o zonă de case la marginea oraşului şi un mahăr politician prins cu terenuri multe şi luat la întrebări de procurori a vândut din terenuri la cine a putut: la ţigani. Şi să vezi ieri nuntă ca-n poveşti: Q7, CLK, ML, Aston Martin, Lincoln Navigator, Porsche 911… de BMW-uri, Passat-uri şi alte mizilicuri d-ăstea, nici nu mai vorbesc. Bă, da’ gălăgie, mă nene… ăştia şi la distracţie zici că se ceartă… îmi venea să trimit mail la Al Quaeda cu indicaţii unde să trântească avionul :D

    Aşa că am avut parte de claxoane căcălău. Da’ măcar n-am fost nevoit să merg la Moscova la salonul auto să văd atâta aglomeraţie de maşini de lux, ziceai că s-a mutat toată staţiunea Mamaia pe uliţa mea :|

    Musiu Sarkozy, mai ţine-i bre p-acolo, ce mama dreak… youtube.com/wat../

  • 136

    @Laura Laurentiu:

    Laura,daca ai ales sa traiesti intr-un mare oras,trebuie sa il accepti cu bune si cu rele.Orasul,este un ecosistem mai special,cu o fauna f variata,ofera multe avantaje (confort,civilizatie,acces rapid la asistenta medicala,la cultura,la hrana),posibilitatea de a castiga un ban usor (cine nu si-ar dori sa stea in casa,la racoare sa scrie cateva randuri la calculator si sa incaseze drepturile de autor?-sant rautacios,dar asta-i adevarul).Dezavantajele sant pe masura,unul dintre ele l-ai expus tu chiar acum,dar mai sant,cainii comunitari,hoti,cersetori,canalizari care refuleaza,aer poluat,etc.

    Linistea care ti-o doresti tu o gasesti la sat,printre “tarani”,dar acolo gasesti alte inconveniente…Ce sa-i faci,tu vrei sa ai avntajele din ambele parti si nici un fel de neajuns.Nu se poate,viata este o impletire duala,din componente antagonice…Si trebuie sa mai inveti un lucru,cand vezi ca tu esti in minoritate cu conceptiile tale,chiar daca sant perfect legale,trebuie sa respecti majoritatea,asa proasta cum e ea,altfel starea ta de anxietate se agraveaza si degenereaza intr-o boala cronica. Printre altele,si mie imi repugna acest obicei,mai ales ca stiu ca nu vor trece cateva luni si bucuria aia manifestata ostentativ sa va transforma in ura si 45% din cupluri vor ajunge la “despartanie”,la care, din fericire,nu mai avem claxoane…:)

  • 137

    … si va doare, asta va aminteste si reaminteste si va face sa constientizati ca voi nu aveti cu cine sa va casatoriti… va cresc figurile pe degeaba dar nu si pretendentii… asta-i viata… sau prtenedentii care sunt sunt vai de steaua lor…

  • 138

    Da e ceva de prost gust care mai degraba seamana a cocalareala,asa suntem noi romanii,daca nu ne vede nimeni ce masina avem chiar daca noi de fapt suntem rupti in cur,daca nu stie vecina de la 6 ca fata vecinei de la 8 se marita,degeaba traim,e o prostie ca multe altele la noi si atat.

  • 139

    si nu suntem un popor de manelisti,asta se pliaza perfect pe mentalitatea noastra,daca nu te vede nimeni ca te mariti,la dracu,degeaba te-ai mai apucat.

  • 140

    @La.La.,

    Chiar crezi că-mi este străină Metafora ? Tocmai mie, cel hărăzit de ursitoare cu numele Pamflet ??? Păi, Metafora, mi-e concubină de-o viață ! Iar amante, Aluzia și Ironia ! Am să ți le prezint și ție, soon. Ciao.

  • 141

    la noi trebuie sa fii vazut,indiferent ce faci,ca ti-ai luat o masina trebuie sa fie mai buna ca cea a vecinului de la 6,ca te mariti si ai aproape 40 de ani trebuie sa fii vazut de cartier si eventual de juma de oras,ce e ceva ce nu ne sta in fire ba eu cred ca da,asa suntem noi si trebuie sa acceptam lucrul asta,daca putem sa faccem ceva sa schimbam in mai bine,ok,dar eu cred ca e greu cu schimbatu mentalitatii,asta dureaza generatii intregi,si nu vad la generatia actuala ca si-ar dori sa schimbe ceva in mentalitatea lor.

  • 142

    @mihai: clopotele sunt, totuşi, cool. sună muuuult mai bine şi mai rar. :)

    @Habarnam: na, că aici ne-am nimerit pe aceeaşi lungime de undă. finally! :D

    @andra: aşa-i că eşti de-aia care îţi uiţi degetul pe claxon? civilizata mamii, ptiu pe tine să nu te deochi! :D

    @florin: corect. trebuie să le facem în ciudă vecinilor, că altfel nu suntem fericiţi.

    @Oscar: aştept cuminte să fac cunoştinţă cu ele. bye.

    Laura Laurentiu
    2010-08-29 11:11:21 | Raporteaza
  • 143

    130@Oscar: dupa stilul tău, oscar dragă, practici incestul literar, la greu! :)

    alt o zeamă de cuvinte
    2010-08-29 11:34:34 | Raporteaza
  • 144

    sa primeasca amenzi ptr. poluare fonica ….

  • 145

    intr-adevar, poate cea mai groteasca manifestare a poporului roman este nunta. si nu numai partea in care se claxoneaza, ci tot tacamul!

  • 146

    Suntem deci vecini! Io te sustin in orice demers in diresctia asta, ii urasccu pasiune p cei care claxoneaza!

  • 147

    hai sa fim seriosi…pe langa claxonatul la mort, la nunti, la betie…mai avem…ar trebui intezise – gratarele langa bloc de te afuma…manelele care urla sub geam ca deh, la gratar merge o bere, berea cere maneaua si tot asa…scuipatul pe strada…de aluneci in flegma romanului neaos…asa ca acu, ca sa privim partea plina a paharului…claxonatul devine un fapt minor…dar intr-o tara de ghertzoi ( in care eu sunt cel dintai….hihihi) care refuza orice forma de educatie..am senzatia ca noi latram si caravana…claxoneaza!

    alt molia inteleapta
    2010-08-29 12:37:54 | Raporteaza
  • 148

    @bogdan: sinceră să fiu, nici mie nu-mi plac nunţile.

    @Tudor: ca să vezi ce mică e lumea :)

    @antiignorantu: să primească!

    Laura Laurentiu
    2010-08-29 12:39:02 | Raporteaza
  • 149

    Se pare ca este imposibil in acest oras, in centrul lui ca sa fim mai exacti, sa ne putem bucura de liniste. Si eu stau in aceeasi zona “minunata”, atata doar ca stau muult prea aproape de chios si de foisor. Asa ca simt nevoia sa adaug urmatoarele fapte: sunetul din foisor e infernal si daca cumva uit geamurile deschise vara (deh, e destul de cald) ma trezesc de voie de nevoie sambata si duminica in sunet de la multi ani si stimati tineri. Claxonatul e ingrozitor, dar si mai frumos e atunci cand nuntasii se gandesc sa foloseasca podul meu (proprietate privata fie vorba intre noi) pe post de loc de parcare, sau doar sa il blocheze, vazand masina parcata pe pod. Si nu in ultimul rand, Chiosul – un loc unde nesimtirea e la loc de cinste. Fac nunti si banchete mai ales in sesiune cand fie incercam sa invat, fie sa dorm. Si nu se termina cu galagia la ora 10. Cea mai “tare” faza a fost cand am sunat la politia primariei si am zis ca e deja 10 si un pic, la care domnul de la telfon m-a informat ca dupa ceasul lui e doar 21:58 si sa revin cu un telefon dupa 10 minute. Sau textele de rigoare ca e nunta si ca sa inteleg. NU IMI PASA! dar chiar deloc. Nu traiesc la sat si nu cred ca e problema mea ca x si y se marita. Mai ales nu trebuie sa sufar muzica data la maxim si de obicei aceleasi piese obosite specifice unei nunti. Bineinteles ca am sunat la politie, am facut plangere la primarie si tot degeaba. Chiar au vrut sa vina sa masoare zgomotul, dar in condtiile in care masuratoarea se face cu geamurile inchise (sic!), iar in timpul verii cu geamurile inchise m-as coace, dar mai ales cu programare. Adica, se aude un pic de muzica de afara, dar cu geamurile inchise a aproape zero. NU cumva sa vina atunci cand e infernal si chiar si cu geamurile inchise imi vine sa imi iau campii. In concluzie, Laura, iti multumesc pentru acest articol si poate prin intermediul lui toti cei care stau in zona si sufera se vor coaliza pentru respectarea drepturilor lor.

  • 150

    Au legătură. E un eveniment. Dar cum tu ai vrea să se interzică claxonarul azi, mîine, tu sau altcineva va vrea să se reglementeze şi îmbrăcatul sau atitudinea la nuntă. Ştii obiceiul cu conservele legate de maşina mirilor, practicat în alte ţări. Ălea nu ar trebui interzise? Şi ele fac zgomot. Ă? Să lăsăm oamenii să se bucure la un eveniment important din viaţa lor. Posibil ca pentru unii bucuria căsătoriei să fie mai importantă decît confortul comunităţii. Apropo, stăteam la hermes lîngă biserică, dacă ştii. Nu mă deranja zgomotul clopotelor în fiecare dimineaţă, la opt, ci altceva. O să revin în alt context. Dar susţin bucuria unui eveniment hai să zicem privat, asta trebuie să reţii.

    alt Dama cu pandalii
    2010-08-29 13:03:49 | Raporteaza
  • 151

    @bogdan: Nu te tine nimeni legat in tara asta, mai sunt vreo doua sute de state in care se fac nunti, vezi poate pe acolo iti place cum se organizeaza totul.;)

  • 152

    Lasati oamenii sa-si traiasca viata pe silent. ;)

  • 153

    bine ca nu stai si langa o biserica care sa-si puna microfoane afara la slujba, ca ar fi pachetul complet.

  • 154

    *@dana: difuzoarele

  • 155

    @kathryn: poate ar trebui să facem o chestie scrisă şi semnată de toţi cei care stau în apropierea parcului şi să o depunem la Primărie. sau să mergem în audienţă la Apostu. nu că am rezolva ceva, că el are nevoie de voturile mirilor şi mireselor şi nu va renunţa la asta…

    @Dama cu pandalii: sunt şi alte moduri de a te bucura fără să-i deranjezi pe cei din jur. ce-i aşa greu de înţeles?

    @dana: nici chestia asta nu o înţeleg. mă rog, în ţările musulmane unde sunt chemaţi la moschee din minarete de când lumea şi pământul e altceva. dar la noi nu pricep de când e obiceiul ăsta cu slujba la difuzoare şi de ce.

    Laura Laurentiu
    2010-08-29 16:25:44 | Raporteaza
  • 156

    Nu va spun cat si de cand ma lupt eu la Iasi cu aceasta problema! Orice medic ORL intrebat o sa va confirme che datorita zgomotului infernal facut de catre claxoanele nuntasilor marlani si lipsiti de educatie, auzul celor care sunt obligati sa suporte claxonatul este daunat destul de mult. Eu locuiesc in zona Starii Civile de la Iasi. In week-end viata ni se transforma intr-un cosmar in loc sa ne putem odihni! O sa ajungem sa aruncam cu oua clocite in nuntasi ca asa poate o sa ne bage in seama cineva! Este inadmisibil ca nu se face nimic!

  • 157

    @Laura Laurentiu: Ar trebui. Si astazi au fost cununii, dar mult mai putine pentru ca totusi e zi de post. Am putea discuta pe larg pe mail?

  • 158

    Scria cineva, pe la postul 21 daca nu ma insel, ca acest obicei se practica inca de pe vremea lui Ceasca in special la munteni desi militia te aredea la portofel pe motiv de claxonat interzis si mi se pare foarte normal.Ca ragatean pot spune ca “obiceiul” a fost impamantenit de taranii care s-au mutat la oras ca sa “vaza lumili ce ai dracu’ e iei” ! Am asistat involuntar la faze ce imi vor ramane pe vecie in memorie….Cameraman ce filma din mers o nunta de tigani asezat (dar in nici un fel asigurat)pe botul unei limuzine ce risca sa se rupa in doua daca lua un viraj, in timp ce mirele si mireasa, iesiti prin trapa masinii salutau “multimile” de trecatori…dar ce-a mai tare a fost o inmormantare la care raposatul asezat in sicriu pe un covor persan era imbracat cu palton si avea caciula de blana desi era in luna iulie. Si se claxona neicusorule ….. BTW, daca adresam celebrele vorbe :Sari conita ! Varsa spirtul ! Se aprinde ! organului politienesc aflat “intamplator” in zona vom constata ca acesta desi este erect, din punct de vedere al eficientei este nul si asta la nivel national.

  • 159

    Voi chiar nu va puteti bucura pentru altii, nu mai aveti pic de toleranta daca vreti sa omoriti pe cineva chiar in ziua ceea mai fericita a lor. Problema nu e la ei, eu cred ca e la voi ca sunteti prea acriti de viata. Ce ar fisa iei mitraliera si sa uiti degetul pe tregacidar cu teava indreptata spre capul tau ala cu minte creata…

  • 160

    bine o să iniţiez un proiect de lege prin care o să oblige nuntaşii să nu mai chiuie la nunţi, pentru că deranjează (o deranjează pe laura laurenţiu, mai exact) e nuntă, lumea se distrează, se bucură, lasă oamenii în pace. durează două-trei ore cu intermitenţe, în weekend, cînd nu e post. asta e toată paguba. atît. nimic mai mult.

    alt Dama cu pandalii
    2010-08-29 19:25:27 | Raporteaza
  • 161

    @dana: Nu te ruga ca ti se indeplineste ! Am lucrat 21 ani “gard in gard” cu o unitate militara care si ea, la randul ei, era “gard in gard” cu biserica Sf. Andrei. Dupa intrarea in NATO o mare parte din unitate s-a desfiintat si a fost preluata de episcopie. La putin timp a fost infiintat un seminar teologic mai micut, un fel de manastire de taici, unde viitorii slujitori ai Domnului si, y compris, dascalimea, invata sa “cante”. Pe foarte multe voci si single si in grup, unii extrem de talentati, cu voci superbe dar….majoritatea ca magaru’. Din 2007 m-am cam saturat si de atunci le urez permanent Ioan 3:7.

  • 162

    Locuiesc la doi pasi de centrul orasului Strasbourg. Cosmarul clixoanelor este acelasi! Este adevarat ca arabii si turcii practica acest joc al nervilor, de la care romanii inconstienti l-au inmortat cu mare placere, fara sa se gindi ca este doar un obicei idiot care supara pe toata lumea. Laura te compatimesc!

  • 163

    nu e vb de chiuituri, dans, distractie ci de CLAXOANE aberante in drumul de acasa spre starea civila in total dipret fata de ceilalti . cum ar fi sa claxonez de fiecare data cand vin de la piata sau de la serviciu, de bucurie ca am scapat ? sa facem asta toti in fiecare zi de luni, zic. in afara saptaminilor de post.

  • 164

    Hai nu mai fi suparata. Te scot la o cafea si-ti trece.

  • 165

    @kathryn: Am trecut si eu prin faza vorbitului la politia primariei; am inceput, frumos, cu sunat direct la chios. Inutil. Cica au ceva derogare pana la 11. No, ideea e ca daca faceti ceva concertat, I am in! Si am mai putea vorbi cu cei de la clinica de pediatrie, is convins ca ii deranjeaza si pe amaratii aia!

  • 166

    @anda: poate ar trebui să aduni şi tu semnături de la vecini şi să le depui la primărie, cu speranţa că se schimbă ceva.

    @kathryn: da. îţi scriu.

    @Hama: brrr…. ce porcărie! eu nu înţeleg unde a dispărut bunul simţ al ţăranului român autentic. cum de copiii lor ajunşi la oraş s-au stricat în halul ăsta?

    @Robert: da, noi chiar nu ne bucurăm de bucuria celorlalţi. suntem oameni răi şi a dracului. noroc cu tine că eşti aşa de bun şi tolerant.

    @Dama cu pandalii: după câte vezi, nu doar pe mine mă deranjează. iar lege nu trebuie să faci, pt că există. trebuie doar respectată.

    @gimùy: da, am zis eu că de la arabii ni se trage. nu puteam lua şi noi părţile lor bune? mă rog, nu-mi vine nicio parte bună de-a lor în minte, dar cred că există…

    @isaura: evident că de asta e vorba, doar că unii se fac că nu înţeleg.

    @Kuku Bau: :) o să încerc să nu mai fiu.

    Laura Laurentiu
    2010-08-30 09:54:04 | Raporteaza
  • 167

    @Radu Popescu: să nu crezi că e linişte în rest. e un oraş extrem de poluat fonic, chestie cu care m-am obişnuit, dar asta e cireaşa de pe tort pe care nu o mai accepţi atât de uşor din două motive: 1. pt că se întâmplă în weekend, perioadă din săptămână când speri la puţină linişte în casa ta proprie şi personală. 2. pt că până acum câţiva ani chestia asta nu a existat şi, ca urmare, ştii că se poate şi fără ea.

    apoi, oraşul trebuie să fie modelat pe gustul oamenilor, din moment ce ei plătesc taxe şi din moment ce există o administraţie votată de ei (btw, eu nu scriu pe bani aici şi nici altundeva, aşa că nu plătesc drepturi de autor :) ). oamenii pot să-l facă locuibil sau nelocuibil, în funcţie de cât de multă influenţă are societatea civilă şi cât interes în rezolvarea problemelor dovedesc autorităţile.

    cu actuala conducere a primăriei Cluj nu am speranţe, aşa cum nu am avut nici pe vremea lui Funar. dar poate odată şi odată vom avea specialişti în primărie, nu doar politicieni şi atunci lucrurile vor fi altfel.

    (comentariul tău era în aşteptare, nu ştiu de ce, aşa că am răspuns de-abia acum).

    Laura Laurentiu
    2010-08-30 10:08:35 | Raporteaza
  • 168

    Ce preocupari ai si tu… Ti-ai rezolvat toate problemele si ti-au mai ramas nuntasii. Daca ii rezolvi si pe astia duci o viata minunata dupa.. Jenant

  • 169

    Laura,locuiesti pe Cosbuc?

    Eu zic ca ar trebui sa fie mult mai multe zile de post, cam asta-i solutia, ca daca asteptam pana se respecta legea laica….. :) )

  • 170

    @Eu: da, ca să vezi ce preocupări am. tu ce preocupări ai? salvezi lumea de la pieire sau găseşti cumva leacul pt cancer?

    @crs: nu, pe alecsandri. pe coşbuc nu mai au voie să intre dinspre centru. ei au scăpat :D

    Laura Laurentiu
    2010-08-30 12:24:23 | Raporteaza
  • 171

    vezi ca confunzi Cosbuc cu Eminescu! Nu mi-am dat seama ca porcaria se intinde pana pe Alecsandri!

  • 172

    sunt de acord cu ce spui, si pe mine ma scot din minti claxoanele, dar am sa te dezamagesc sa iti spun ca merg des in Ungaria si chiar si in Budapesta se claxoneaza de mama focului la nunti, am prins eu personal vreo 3 in timp ce ma plimbam sa admir peisajul. le place oamenilor sa fie bagati in seama, e eveniment important..cine stie ce motive au sa claxoneze ca si descreieratii. daca am sa ma marit candva, am sa instruiesc invitatii sa nu claxoneze :) )

  • 173

    De acord cu tine ca claxonatul coloanei de nuntasi e de prost gust. De lipsa de bun simt. La fel cum e si claxonatul la semafor daca cel din fata n-a plecat in maxim 0,3 secunde de cand s-a facut verde. Insa de civilizarea populatiei prin amenzi mi-e cam frica… Prin asta o sa ajungem ca in america unde ca sa dai un party tre sa ai aprobare scrisa de la tot cartierul. Nu vreau sa intru in prea multe detalii insa prefer modul de viata din Franta sau Italia de exemplu celui din Germania sau Elvetia domnia legii mi se pare ca e de fapt tirania legii. Spiritul si nu litera legii mi se pare mai aproape de ratiunea de a exista a tuturor legilor de pe lumea asta. Dar cum ziceam si la inceput, e nevoie si de ceva bun simt.

    PS Am si eu o problema apropiata d a ta: alarma masinii unui vecin urla aproape in fiecare zi cate 10 minute la fiecare caine care o atinge…

  • 174

    @tudor – eminescu e in grigorescu nu are nici o treaba cu balciul din parcul central

  • 175

    crs> Eminescu e exactamente intre Cosbuc si Alecsandri! Da’ nu e departe de Grigorescu! Numai ca imi incasez dimineatza in w/e claxoanele de nunti plus cele ale masinii care aprovizioneaza BMF!

  • 176

    …dar cu maidanezii care latra in fiecare noapte ce facem ? Cum ii amendam?…tara de marlani Romania.

  • 177

    @tudor – scuze, am confundat aiurea Eenescu cu Eminescu :) in orice caz balciul asta trebuie oprit. sambata pe la 11 dimineata eram la terenurile de tenis de langa stadion pentru o portie de sanatate, normal ca se auzea si pe teren toata larma si galagia[claxoane included].la plecare am vazut 2 limuzine (insotite de alte masini de “escorta”) asteptau in fata aleii principale si in dreptul statiei ratuc blocand toata circulatia…oare nu-i vede nimeni? mai ales ca sediul politiei e la 100 de metri…

  • 178

    @Alex: Claxonatul in oras este interzis…asa ca este ilegal!!! …Tiganie(lasa-i ba sa se bucure si ei!) ca in romania nu gasesti in tarile europene!

  • 179

    mie mi-a explicat candid soferul de pe masina BMF ca mai nou e permis claxonatul si implicit e OK sa bage el cate unul la 7 a.m. sambata si duminica! Mai ales ca er ceva claxon muzical, nu e orice:)

  • 180

    Mi se pare normal sa claxoneze

  • 181

    E Ardeal, ce pretentie ai, draga “ziarista”? E normal sa se bucure nuntasii si nu e dreptul dumitale sa ceri politistului sa faca ce vrei dumneata, atata vreme cat el are alte ordine de indeplinit. Asa v-ati invatat voi, asa-zisii ziaristi sa va luati de toata lumea, inclusiv de politisti, va cam luati nasul la purtare. Trebuia sa te amendeze d-l politist, sincer.Dar, repet, e Ardeal, ce pretentii sa avem???

  • 182

    @SAMUEL: Du-te acasă, mă’ ţărane. Aţi sufocat oraşul ăsta de tot, naiba să vă ia de nespălaţi, cu mirosul, cu nesimţirea, cu incultura, cu zgomotul, cu maneaua voastră. Cred că nu există urbe care să fi decăzut în aşa hal într-o perioadă atât de scurtă cum e Clujul (j-Napoca pentru voi, ţărane). Veniţi să vă frecaţi dosul puturos de ceea ce numiţi voi “facultate”, la UBB SRL, şi uitaţi să vă mai căraţi acasă, toţi aveţi slujbe rezervate prin primărie, diverse instituţii de stat şi (evident) bănci.

    alt the way we were...
    2010-08-30 20:37:16 | Raporteaza
  • 183

    Mai nenea “the way whatever”,avem slujbe rezervate prin primarie pt ca meritam, doar n-ai vrea sa ai tu sau cei ca tine… BTW(daca stii ce e aia) lol esti pe langa subiect… ce are claxonatul care o deranjeaza pe Laura cu slujba mea din primarie? Halal, ardelean, na, de ce ne miram???:):):)

  • 184

    ce sa zik….vai saracuta fata.parca esti cumva frustrata…chiar asa u ai facut nunta….ba bine ca NU!!!! asa e nu iti place vezi de alte meleaguri..ce imi plac fetele astea simandicoase si sclifosite ca nu le place aia sau ai si ele stiu tot……mai lasa-ne !!!!!

  • 185

    @Laura Laurentiu: Ma gandesc de ce ne aliem usor la aceste mici rautati minore si nu la treburi mai serioase..Probabil ca suntem prea stresati de munca,de felul in care traim?Sunt de acord ca aceste mici incidente…deranjeaza,asa este.Dar ce ar fi sa ne solidarizam asa si cand asa zisi cersetori urla in metrou(si stiti bine ca ei nu cersesc pt ei)cand vedeti un hot indiferent de etnie in autobuz sa nu mai incercati sa intoarceti capul ci sa puneti mana pe el,sa ne solidarizam cand primim o lege proasta,sa o facem cand acea etnie colorata umple orasul de munti de gunoaie,cand in spitale iti cere de la obraz 5lei pt o perna….exemple sunt multe.Auzim tot mai des expresia”mi-e rusine ca sunt roman”Eu vreau sa-i intreb pe acei care o spun ce au facut ei ca sa indrepte lucrurile.Hadeti sa facem ceva si nu cu mitraliera,da?

  • 186

    @tudor: da, mă gândeam la Eminescu. greşeala mea.

    @cons pmp: am avut discuţia asta aseară, cu prietenii, şi unul dintre ei spunea că regulile pe care le vreau eu ne vor transforma într-un popor sec şi banal. ştiu şi eu ce să zic…

    @crs: eu nici nu vreau să mă gândesc ce o să fie în zona asta după ce se dă în folosinţă stadionul, care din câte ştiu nu e prevăzut cu parcare.

    @vladis, @SAMUEL: vouă mi-e lene să vă mai răspund.

    Laura Laurentiu
    2010-08-31 10:30:30 | Raporteaza
  • 187

    la apelul tau, ne putem lesne imagina sirenele politiei care incearca sa opreasca convoiul, tipul periuta agitat prin statia noua si foarte putin uzata [catre convoiul de nunta, trage-ti pe dreapta, trage-ti pe drepta, nu aveti voie sa faceti galagie, catre convoiul de...] si gesticuland puternic pentru a i se face loc catre nasi, o ambulanta trecuta in graba prin intersectie, cu sirenele puse, venita pentru a salva oaresce vieti, caini ce se tin jucausi dupa masina politiei si rochia miresei prinsa furis de un colt de portiera, cateva babe aruncate la colturi, copii cu biciclete, oameni captivati de initiativa politiei.

    Acum la drept vorbind, astfel de lucruri tin de educatie, este la fel ca nea nasty prin tm, bun-rau, este al nostru.

    Casa de piatra si sa fie fericiti!

  • 188

    Nu claxonul ma deranjeaza , ala trece , locuiesc intr’un cartier unde strig [ degeaba ] ,,OPRITI MUZICA” stiti ce inseamna sa fie o muzica turceasca-tiganeasca cu o putere sonica de depaseste sonorul televizorului la maxim si cu ferestrele inchise toata ziua pana la ora 24 ! Cred ca nu exista tracasare mai mare , dai telefon la politie si reclami iar ei te intreaba : ce vrei sa le facem ? Traim intr’o tara in care noi ca romani avem numai indatoriri , drepturi avem doar pe hartie , suntem lasi , nu avem demnitate , loviti un puradel si daca nu puteti face recesamanul tuturor tiganilor sa ma injurati !

  • 189

    si eu sint de aceeasi parere si nu mai accept prostia . din pacate si autoarea este la fel de taranca ca cei pe care ii contesta . daca esti bun rezolvi problema altfel decit sa te plingi in timp ce iti tragi o fata de inteligenta cu mina prin par . o fi de la paduchi sau matreata ?

  • 190

    De ce nu te muti din zona,trebuie sa admiti ca nu traiesti doar tu pe lume.Nu se poate ca tot orasul sa taca pentru tine

  • 191

    @gicuta eu zic sa pleci tu la polul nord

  • 192

    Daca asa este omul,cu ce il poti schimba tu draga mea?Eu inteleg pe deplin esenta ideii,dar vrand nevrand ce sa facem,mergem inainte ca Iisus.

  • 193

    Cu ceva timp in urma, un vecin de vreo 16 ani, lasat de izbeliste de parintii plecati la produs in Irlanda, facea chefuri infernale 5 nopti la rand, sub gemaul nostru. Noi cu bebe de 8 luni, bolnavior. Nu putea dormi saracut de guitaturi si manele. Sun la Politia Comunitara, sigur ca vin, dar au trecut cu 100 la ora pe strada si asta a fost. A doua zi sun iar, nu mai vin deloc. A treia zi sun la 112, vine Politia, la mine, nu la ei, ca sa-mi zica garcea ca nu le poate face nimic, ca sunt pe PROPRIETATE PRIVATA! Decat sa umblu sa depun plangere impotriva politistilor ca nu-si fac treaba… apoi plangere impotriva vecinului… am plecat de acasa cu tot cu copilas bolnav. Ma bucur oarecum ca mai sunt si altii care sunt socati de necunoasterea si neaplicarea legilor de catre politie. Cred ca asta e brand de tara la noi. Romania e tara cu cei mai mult nesimtiti, inculti, aroganti si incompetenti.

  • 194

    Nu sunt de acord cu acest articol, pana la urma daca vrei liniste te duci la tara, si cu asta basta, si nu cred ca in intervalul pe care l-ai mentionat tu dormeai, daca nu stii conform legilor in vogoare linistea publica trebuie sa fie intre 22-06 si 13(14)-16(17)depinde de judet sau oras, cat despre claxonat sunt anumite locuri unde nu se poate claxona marcat prin indicator…….

  • 195

    In mod normal, duminica dupa-amiaza e cel mai liniste! Din pacate, un mort e tocmai atunci carat prin centrul orasului cu bubuiturile in toba si cu trambitele de rigoare. Ma simt asediat ca in Ierihon, zidurile din beton ale blocului rezista totusi, spre norocul meu. Somnul de dupa-amiaza s-a dus, sper doar ca, noaptea, sa nu mai fie pe banca din fata blocului niciun manelist zbierator in telefon, ca sa pot si eu sa inchid un ochi.

  • 196

    @leninbz la fel poti sa pleci la polul nord ….

  • 197

    @Breloc: “nunta tiganilor”? nu ti se pare ceva in neregula la expresia asta, fascist mic si transpirat?

  • 198

    @morringain: oare senatorul sau deputatul kr te are în „parohie” se sensibilizează la asemenea petiţii? sau tb să deschizi uşa cu capul în prealabil?;)

  • 199

    @Pericle: de ce nu emigrezi, frustratule? să cari roabe cu mortar în occident… şi apropos de occident, nu cred că nuntaşii cu pricina îşi permit acolo ce fac aici, aşa că până la urmă nu e mitocan ăl de claxonează, e mocofan ăl de tace.

  • 200

    In alte zone ale tarii se claxoneaza in stilul asta numai la mort! Diferente de obiceiuri, acelasi efect. Intr-un fel si casatoria este un fel de inmormantare. Arabii au obiceiul sa traga cu pusca la evenimente deosebite asa ca bucurati-va ca nu au facut la fel in anii ‘80. Va dati seama ce ar fi fost acum in Cluj?

  • 201

    HA! Claxonat la pranz??!! dar ai idee ce inseamna sa locuiesti langa o carciuma si sa te trezesti brusc noaptea din somn cu artificii si petarde la geam??? :) ))))

  • 202

    Taranoii, mocanii, momarlanii si toparlanii nu au moarte! Si partea proasta e ca-si educa si odraslele sa fie asemenea lor! Pruncii lor se fac fie soferi de troleibuz sau taximetristi, care circula de parca ar fi singuri pe strada, fie militieni a caror singura preocupare e sa impresioneze vanzatoarele din piata sau de la casele de amanet. Ce naiba sa te astepti de la un militian care si-a pus chipiul in cap doar pentru a-si ajuta “tovarasii” di cartier sa scape de “bulau” cand comit infractiuni? Crede-ma ca acelasi militian claxona in urma cu 3 saptamani cand se casatorea varu-so Cipri, copilu’ lu’ tusa Florica, cu Anca, pe care a cunoscut-o cand a fost la casa de amanet, sa amaneteze un telefon furat! Asa cum spunea Bendeac, Romania e a cocalarilor si orice om de bun simt care si-a mai pastrat o doza de realism pleaca din rahatul ala!

  • 203

    Nah, acu ce sa zic, ceva care n-o sa va convina! Tre sa recunoastem ca la romani, de cand sunt ei, nuntile au fost insotite de alai. Si nuntasii din alai chiuiau. Chiuiau de mama focului. Si pe mine ma deranjeaza claxoanele din alaiurile moderne ale nuntilor dar probabil ca la fel m-ar deranja un alai de chiuitori care sa mai si strige una… alta… Asa ca incerc sa respect bucuria oamenilor alora cu gandul la viitoarele lor certuri.

  • 204

    Tu pe ce lume miraculoasa traiesti unde claxonatul dureaza doar 3 ore? La noi claxoneaza cand se duc la nunta, cand stau la stop, cand vin inapoi, cand i se strica la unu masina si-o pune pe nevasta-sa sa claxoneze in timp ce el schimba roata, etc. Cer legalizarea lunetei!

  • 205

    mi se pare mie sau domnisoara nu mai gaseste lucruri mai importante care s-o frustreze?

  • 206

    Ce mai ipochirizie si acest articol, cand il citesc si vad expresii de genul: “strada mea”, ” mi se rupe” imi dau seama cam ce e in capsorul tau, poate ceva prune, ca-n gombotii aia cu care te laudai. Intradevar daca ai strada ta atunci iti dau dreptate, ar trebui oamenii sa iti respecte itimitatea, dar banuiesc totusi ca nu e “strada ta” e a tuturor, asa ca fiecare se exprima cum cred el de cuviinta. Nu ma declar fan al claxonului, nici nu stiu cand l-am folosit ultima data, dar in cazul tau este vora de mai mult, ti-e “ti se rupe” de altii, asa ca nu vad de ce altii nu ar avea o atitudine asemanatoare fata de urechile tale gingase.

  • 207

    Esti norocoasa ca abia la ora 10.00 incepe circul pe strada ta. In cartiere incepe la ora 8.00 si evident tine pana pe la 14.00. sprijin initiativa

  • 208

    la ora 9:58 iesi frumos pe strada cu un pumn de cuie, si apoi iesi pe balcon / veranda si distreaza-te :)

  • 209

    @sa ti sa rupa: colegu, daca ai carnet de conducere atunci stii si ce spune legea in cazul claxonului : “SE VA FOLOSI DOAR IN CAZ DE PERICOL” … asa ca aia care claxoneaza la nunti, pot fi AMENDATI legal de politie. Aaaa, claxoneaza sa te dai la o parte ca-s beti la volan si poate te omoara? Corect, atunci e legal sa claxoneze.

  • 210

    @leninbz: claxonarea se face DOAR IN CAZ DE PERICOL .. sau cel putin asa zice legea, pentru aia muritori de foame care o mai respecta inca

  • 211

    BA DA!!!!!

  • 212

    @meb: Traditia cui?

  • 213

    o initiativa laudabila ar fi initierea unei liste de semnaturi pe care sa o trimiti la politie si la primar. de la mine ai cel putin 4 semnaturi. asta ca sa nu fi scris articolul in van. si pentru ca sambata si dumineca sa nu ma mai trezeasca momarlanii cu claxoanele lor la 8 dimineata. iar sa stau cu mainile in san si sa zic, lasa ca se bucura si ei saracii, nu mai imi convine.

  • 214

    pe mine ma amuza alea care s-au maritat repede (sa nu ramana fete mari) si acum spun ca daca nu-ti convine “bucuria oamenilor” (urletele sfasietoare de veselie), esti frustrata.

    si ce va pasa voua, femei “la casa voastra”, vaci alaptatoare de semi-bastarzi (erati bortoase cand v-ati maritat in rochie alba la biserica), ca nu-i fata maritata?

    nu asta-i problema ei – problema e ca la nuntile voastre taranesti facute in mijlocul a peste 50.000 locuitori faceti zgomot. mult si prost. pentru nimic, ca oricum incalcati promisiunile de iubire urgent.

    @laura chiar nu stiu ce ai putea sa faci (legal), in afara de a-i stresa pe politistii din zona (si de la sectie) mereu. adica, sa te cunoasca toti de pe-acolo si sa inceapa sa se ascunda de tine prin wc-uri cand te vad venind iar si iar si iar. poate-poate isi face vreunul aparitia in zona si le mai da vreo atentionare, o amenda, ceva.

    ar fi cam mult sa te duci in sala in care se oficiaza casatoria si in mijlocul cuvantarii sa te opui casatoriei (chiar daca nu te intreaba nimeni nimic), pe motiv ca au facut zgomot mai devreme si ca tulbura linistea publica si ca uniunea lor ar reprezenta un pericol pentru sanatatea publica. =)) asta ar fi tare, mai ales ca ar fi inregistrata video =)). bonus: vezi parvenitele cum se supara si plang, iar ginerica rasufla usurat ca nu mai trebuie sa spuna “da”.

  • 215

    RELAX. KTHXBAI

  • 216

    Toti cei care aprobati ce a scris domnisoara asta sunteti la fel ca ea….lipsa de cultura

    alt Cristian-Mihai DIDE
    2010-09-05 08:17:06 | Raporteaza
  • 217

    Subscriu, corect articol. Din pacate, Romania s-a manelizat TOTAL. Cum treci de Bors, intri in CIVILIZATIE : dar noi n-avem treaba cu ea, suntem liberi in ultimul hal. Personal, nu cred ca ne poate vindeca decat Cutremurul, sau Razboiul. In clipa asta, Romania pare IRECUPERABILA. Iar “canalele” de stiri fac totul ca sa ne cufundam cat mai adanc in IRECUPERABILITATE…

  • 218

    eu cred ca nu esti decat o frustrata si o nesatisfacuta, asta ca sa nu zic altceva. bine ti-a zis politaiul , dar tu ai facut nunta?normal ca nu , ca doar cine ia o nebuna care daca nu-i convine ceva vrea sa impuste oameni. problema ta se poate rezolva in alta parte,pe la plimbari , medic , cluburi unde sa mai socializezi si tu cu barbati, poate iti vine si tie mintea la cap.

  • 219

    Draga mea , iti inteleg atitudinea , chit ca nu sunt deacord cu tine . Am sa incerc sa ma rezum in trei puncte : 1. Sunt convins ca nu esti casatorita ( chiar daca nu are de-aface cu situatia relatata de tine ); 2. Cred ca decibelii masurati nu depasesc limita legala admisa ; 3. Daca chiar te deranjeaza asa de tare , de ce nu te adresezi legal institutiilor statului ( si nu politistului ) sau in cea mai rea varianta sa iti cauti dreptatea in justitie ?

    Acuma ca sa ajungi sa ii mitraliezi pe toti ce-si unesc destinele in viata in parcul de langa locuinta ta … cred ca exagerezi . Ca sfat personal, incearca si tu asta ( chiar daca nu saptamanal ) : ori sa claxonezi in ritm cu ei si sa te bucuri alaturi de ei ori sa te casatoresti … :) .

    Iti dau si eu o varianta : cauta alta locatie mult mai potrivita pentru asa ceva si rezolva la primarie sa o inlocuieasca pe aceasta de langa tine ! Bafta si nu ne mai mitralia !

  • 220

    cand folositi masina personala sa va ganditi ca atunci alimentati si sustineti pe actualii parlamentari si politicieni din judete in Magariile lor , cine nu crede sa mai studieze metodele Jefuitorilor si pe ce se bazeaza ei , am dat foarte multe explicatii deja , numai cine este sub hipnoza si dresaj nu poate sa priceapa si vor deveni VICTIME SIGURE a Sistemului PROGENOCID !!!

  • 221

    puneti Afise cu Pozele Parlamentarilor care raspund de Zonele unde sunt Terorizati CETATENII de catre DRESATII SPAGARILOR si CORUPTILOR ETC. !!!

  • 222

    Draga mea ziarista sa inteleg ca si francezii astia din provincie sunt tarani? curios…dar si aici se claxoneaza la greu de cetatenii francezi si spun cetatean facand referire la FRANCEZUL DIN MAMA SI TATA FRANCEZ TRAS DIN FRANTA CARE NU A FOST COTROPITA DE ARABI,MAGREBIENI SI ALTE civilizatii de asistati sociali..deci….cand te vei casatorii vezi sa nu clazoneze vreun ciumpalac de nuntas ca atunci vei fi taranca:)))))))))))))))

  • 223

    SA nu uit…mai bine scrii un articol despre CRETINII DE SOFERI CARE CLAXONEAZA SI INJURA LA GREU CAND SUNT LA VOLAN IN ORAS, ALA DA ARTICOL DAR ASTA…..no comment

  • 224

    vă agitaţi inutil, din păcate. şi ce dacă există lege, când înşişi reprezentanţii ei refuză s-o aplice? aşa e, ţărănoii majoritari nu ne lasă să trăim. e cazul să vă resemnaţi sau să emigraţi. suntem o minoritate, deci n-avem nici un drept. de solidaritate civică oricum nu poate fi vorba, şi chiar de-ar fi, nici naiba nu ne bagă în seamă. suntem pierduţi, aşa că n-are rost să mai ripostăm, că în afară de boli coronariene şi neurologice nu ne alegem cu nimic…

  • 225

    felicitari !!!!

    trebuie schimbat acest obicei prost. e plin de el si la tara si in orasele mici. nu cred ca vine obiceiu doar de la studentii arabi e mai vechi, chiar daca originile sunt tot orientale.

    marlanie crasa !!!

    tine-ne la curent daca faci un demers la primarie sa te sustinem cum putem !

  • 226

    “Ziceţi voi, n-ar trebui să iau o mitralieră şi să-i împuşc pe toţi?”

    NU

  • 227

    sarutmana! ma bufneste un pic rasul. eu sunt din bucuresti si a trebuit sa vin in cluj pentru citiva ani. aproximativ 6. abia luna asta am revenit (din pacate) inapoi. spun din pacate pt ca mi-a ramas sufletul acolo, in cluj. dar sa iti povestesc ceva amuzant. aici, in bucuresti, se claxoneaza la inmormantari (atunci cind treci printr-o intersectie) si am ramas stupefiat in primele mele luni, in cluj, la cite claxoane auzeam… in weekend. ma gindeam…. saracii oameni tocmai in weekend ii inmormanteaza. ce viata urata avem uneori. ca… mai apoi… sa aflu ca acolo se claxoneaza la nunti. hahahahahha. dar sa stii ca oriunde ai locui in cluj – nu neaparat pe langa parcul central – ai auzi in weekend zeci de claxoane care par a nu se mai sfarsi. da, e anormal… sunt de acord cu tine. mie mi-au murit ambii parinti si nu am claxonat niciodata in drum spre cimitir. n-am vrut

  • 228

    Foarte corect si pertinent. Dar ce relevanta are PS-ul? A fost ca un claxon…

  • 229

    eu, la vremea mea,am rezolvat rapid problema, le/am spus ca daca indrazneste careva sa claxoneze, ma/sa e c…a!

  • 230

    stie careva etimologia cuvantului mireasa, mire? pai, pe vremuri cand isi uneau oamenii destinele, toti se uitau si se MIRAU de frumusetea mirilor si de bucuria alaiului… “mira’s-ar lumea de ei, pup-o s-o pupe mama etc. etc. in fine. cum altfel sa te mai miri in ziua de azi, ca 2 tineri ami au curajul sa faca acest pas, mai ales ca majoritatea adopta atitudinea asta “antisociala”, neprietenoasa, de nimplicare, plata, terna, mohorata. nu ma mai MIRA atunci nici macar faptul ca nimeni nu se inghesuie sa ia apararea cuiva lovit ori atacat pe strada, ca nu avem eroi si nu suportam sa fie cineva m bun prin preajma. ideea e simpla. sa ma lase pe mine in pace, ca n-am nevoie de comunitate. fiecare cu a lui.

  • 231

    de acoooooooooord. Dar problema nu sunt doar ei ci toti cei care claxoneaza, in frunte cu masinile politiei.Eu le urez doar o toxiinfectie alimentara la nunta cu pricina, de obicei. Oricum, daca se initiaza o reclamatie colectiva impotriva tuturor claxonatorilor, ma alatur in mare viteza. De la marcel as dori sa stiu care institutii sunt mai abilitate decat politia circulatie sa ii amendeze pe cei care incalca Codul Rutier, in speta CLAXONATUL INTERZIS IN ORAS. Si sunt maritata, sic.

  • 232

    @all: îmi cer scuze că nu v-am răspuns până acum, dar nu am mai intrat demult pe aici, prinsă cu alte treburi. cum s-au adunat prea multe comentarii, nu am răbdare să le iau la rând la răspuns, iertat să-mi fie.

    în ansamblu, însă, le mulţumesc tare mult celor care au fost decenţi în răspunsurile lor, chiar dacă nu au fost de acord cu mine. celorlalţi, nu. :)

    ps: cât despre francezii care claxonează la nunţi, întotdeauna am spus că fiecare naţie are ţăranii ei. nu sunt cu nimic mai special decât noi.

    Laura Laurentiu
    2010-09-07 15:54:50 | Raporteaza
  • 233

    Lasă băi Laurenţiu că nu muream de dorul tău !

    Dar acum dacă tot ai venit, scrie, poate scoţi şi tu un articol ca lumea că şi-aşa e cam ceaţă pe saitul ăsta !

  • 234

    @cosa nostra: relax. nu mă aşteptam să-ţi fie dor de mine. iar despre scris… nu poţi avea pretenţii de la mine să te scot din ceaţă. com’on! eu sunt aia care nu-ţi place, remember?

    Laura Laurentiu
    2010-09-07 16:47:56 | Raporteaza
  • 235

    Cum să nu-mi placă de tine, de unde ai mai scos-o şi pe asta !?

    Nu-mi place atitudinea din scrisuri, dar de tine îmi place !

  • 236

    @cosa nostra: atitudinea mea sunt eu. nu le poţi despărţi una de alta.

    Laura Laurentiu
    2010-09-07 17:36:22 | Raporteaza
  • 237

    atitudinea mea sunt eu

    Mă iei pe mine cu poezii de astea !?

    Ce ţi-ai mai trage-o tu cu mine cu atitudinea ta cu tot !

  • 238

    Un licurici prin padure, se tânguieste de moarte: - Ai de p**a mea…. aaai de p**a mea…

    La un moment apare Bondarul: Lic: – Aiii de p**a mea !… Bd: – Ce ai Licurici, de vorbesti asa urât ? - Lasa-ma, Bondare, aaai de p**a mea!… - Ce ai, mah, Licurici, ce ai patit ? - AAAAi de p**a… - Zii, mah! - Mergeam eo aseara prin padure …. AAAi de p**a mea… si vad o licuricioaica stralucitoare, mânca-ti-as, super buna …. asa parea… - Si, si ? - Si m-am dus, si i o excitat, ca orice licurici viril, deh, sa i-o trag… - (Nerabdator) Si, si ? Lic: Si, sa-l f… pe ala care mai arunca tigari aprinse prin padure !!

    Laura…iarta-ma..dar merita citit :)

  • 239

    @cosa nostra: nici nu ştiu ce să fac, să râd de tine sau să-mi fie milă? eşti uşor dus.

    @Mierea Naturala: simpatic, da’ mai vechiuţ aşa. :)

    Laura Laurentiu
    2010-09-07 18:21:08 | Raporteaza
  • 240

    Să râzi tu de mine, să-ţi fie ţie milă de mine !?

    Am trăit s-o aud şi pe asta !

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari
Prietenii îi spun licurici
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

  • 1I give up Naționalistule...wasted time,încerc să comunic cumva.Poți lăsa „citatele celebre” și să fi ti însuți ?Lasă- i la naiba pe...fi mai ROMÂN ! după asta tăcere......
  • 2M-am gandit ca femeia care e insotita de Tzara sau Satre sa fie ca Sylva von Hardeen. Sa fie ca femeia cum o stim toti. Bengescu, Virginia Wolf, Naomi Wolf. E pertinente prin "barbatia" ei. Nu poate rezista...
  • 3„single mother”...
    alt Seva Tudose la Cum te leagănă mă-ta
  • 4@Nora,Chiar dacă răspund cu întârziere(știi diferența de ore) Da,da ai pus exact video-clip-ul la care m-am referit. Doamne ce frumoși sunt acei copilași :DAcum referitor la”scosul din minți...
    alt Seva Tudose la Cum te leagănă mă-ta
  • 5Lacrima, sa stii ca-mi plac retetele tale culinare! Tu insati esti o reteta, d-aia buna! Vino inapoi, toata lumea te iarta!...
  • 6@Anti-Naționalist,hai lasă că mai dat gata,oricine poate citi pe wikipedia.or/ what is your point ? because I don*t get it ? It is not a great thing to belive, what you like to implement into people*minds...to...
  • 7prin vizunea "dadaista" lui Tzara de a ridiculiza viziunea omului la tot ce tine de invarianta societatii, fie egalitate intelectuala intre romanca si romanul sau cum romancele vad arta s-o revendicam...
  • 8@Anti Naționalistla sugestia ta(com.309) care a venit„out of blue” este f.bine plasată/fondată. Cu toții avem o altă coloratură artistică/politică. Dar ce te faci,atunci când nu te faci înțeles(presupun...
  • 9Igraine, spatiul este frontiera ta? Dincolo de spatiu ce este? Dar casa ta unde este? Nici mie nu-mi plac ingramadelile si nici ingramaditii, dar uneori trebuie sa le/ii suportam, sa ne adaptam lor! Sa...
  • 10Auzi, Joiana, tu de ce te chinui sa-i explici boului de FuckYou ce ai inteles din proiectul meu? Zau, asa, chiar alta treaba n-aveai? Daca la inceputul comentariului tau, sa zicem, ai priceput ceva,...
  • 11Ah, şi Jeni Acterian, greu de mulţumit cum era ea, să strâmbe din nas la toate şi la toţi. :D...
  • 12Vai, dar cum ar arăta o discuţie la Gambrinus între Nae Ionescu şi Sartre, de exemplu? Genial! Genial! :lol:AN: te rog eu frumos, putem s-o băgam şi pe Castor, adicătelea Simone de Beauvoir în piesă?...

© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.