![]() | Mafia, transexualul si Garda Financiaravezi toate articolele de Ioana Duda29 iul 2010 la 09:30 83 comentarii 1886 vizualizari. |
Visul ei a fost sa devina femeie. De cand si-a dat seama de tendintele sale. Pana acum si-a facut implant hormonal pentru cresterea sanilor si o operatie pe corzile vocale pentru a-si subtia vocea . Este Francesca. Numele de botez – Franco, dar din respect, ma voi referi la ea la genul feminin si voi folosi numele pe care si l-a ales. Transexualul zonei (pentru ca aici in zona avem divortata cartierului, homosexualul cartierului, patisera cartierului si sotia de moravuri usoare a cartierului). de ani de zile vinde asparagi pe marginea drumului. Cand nu face comert munceste in sere, culege masline si castane, si asa reuseste sa traiasca si sa faca ceva economii. Nu se da in laturi de la niciun fel de munca. E o femeie cinstita.
Dorinta ei cea mai mare este sa isi faca operatie de sex. Mi-a spus ca doar atunci va fi cu adevarat completa si linistita.
Ieri insa a prins-o Garda Financiara vanzand asparagi la sosea, i-a tras o amenda de cateva mii de euro si toti banii de la ciorap s-au dus in vistieriile statului. Asa ca a trebuit sa renunte la mica “afacere” (pentru ca de fiecare data cand o prind, o ard). Practic, i-au cam luat painea de la gura si speranta de a-si face operatie de schimbare de sex.
Bastanii protejati de Mafie
Este vorba de aceeasi Garda Financiara care face vizite marilor hotelurilor din zona doar ca sa isi ia partea ei de “tort”. Hoteluri care nu platesc de ani de zile taxa pe gunoi (o stiu din sursa sigura, un prieten care lucreaza la primarie), fac evaziune fiscala de milioane de euro anual si contribuie la spalatul banilor mafiotilor. Pentru ca bastanilor din zona statul nu le poate face nimic. Sunt protejati de Camorra (una din cele mai mari organizatii mafiote, care impreuna cu ‘Ndrangheta, ce opereaza in Calabria si Cosa Nostra din Sicilia controleaza tot sudul Italiei), carora le platesc tangenta (taxa periodica impusa de Mafie micilor si marilor proprietari pentru a-si putea vedea de afaceri linisti. Daca in Napoli majoritatea patronilor au parte de o vizita lunara din partea camorristilor, in provincie sunt vizate doar afacerile prospere). Pe de-o parte plata tangentei nu se poate refuza. Vin, expun problema :”Ori platesti, ori avem grija ca tu si familia ta sa aveti niste probleme, cum ar fi moartea sau ranirea grava” (si m-am exprimat in termeni dulci). Pe de alta parte convine: platind aceasta suma de bani, afacerea devine din ce in ce mai fructuoasa, esti un protejat al Camorrei si prin urmare poti scuipa intre ochi Garda Financiara sau oricine vine sa te traga la raspundere pentru evaziune fiscala.
Asa ca statul loveste in cei mici si neputinciosi. Dezgustator, perfid, jegos, inuman!
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe TwitterEtichete: camorra, evaziune fiscala, hotel, mafia, sud, transexual


Dora Constantinovici azi la 09:11 |
Acesta e un post neserios, de sâmbătă aşa, de sâmbătă frumoasă zic eu şi vă doresc şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 14 feb la 12:44 |
Parazăpezii sunt o soluţie depăşită...dacă folosim tot ce foloseam până în '89...între [ citeste mai departe ]
Astro Vesta (Maria Onea) 13 feb la 23:18 |
La începutul anului 2006, mi s-a cerut să fac horoscopul lui Traian Băsescu de către un [ citeste mai departe ]
Ana Barton 13 feb la 17:20 |
Văd prin geam că s-a spart sita. Abia acum înţeleg ce înseamnă cu nemiluita. Poate tu [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 11 feb la 20:14 |
Mamaia mea mi-a spus odată să nu regret ce-am făcut ci ce n-am făcut în viață. Nu m-am luat [ citeste mai departe ]
| | blackhole 09 feb la 17:32 |
In caz ca vreti sa va raspundeti la aceasta intrebare extrem de importanta, trebuie sa va raspundeti [ citeste mai departe ]
| | andreea 09 feb la 17:29 |
Se întîmpla ceva cu ea. De cînd era mititică, observase că atunci cînd îşi spunea "acum [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 08 feb la 17:55 |
Ieri seară la 20:00 am ieșit la teatru, la Green, pe Victoriei. Cei care au mai fost pe acolo [ citeste mai departe ]
Ana Barton 08 feb la 11:00 |
Apa care arde. Asta înseamnă. Nu fiartă, nu fierbinte, nu clocotită. Şi, bun înţeles, nu [ citeste mai departe ]
Astro Vesta (Maria Onea) 07 feb la 01:58 |
Prima femeie de pe Pământ, potrivit mitologiei greceşti, a fost Pandora, cea pe [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 05 feb la 19:03 |
Cu foarte puţin timp în urmă preşedintele spunea în discursul său: În [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 03 feb la 13:04 |
Nu, n-aș fi vrut să-l cunosc pe Cătălin. Cel puțin nu așa. Dar ce? Parcă în viață ai totul [ citeste mai departe ]
Ana Barton 01 feb la 16:00 |
Poa' să pară cum o părea. Să râză lumea cât o vrea. Eu tot joc şotron. Nu mă pot abţine [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 01 feb la 00:41 |
Poate vă mai amintiți de programul ”Școala altfel”, propus de ministrul Funeriu la finele [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 29 ian la 17:42 |
Desigur, România a mai făcut un pas mic şi servil în faţa corporaţiilor și marilor puteri şi [ citeste mai departe ]
Alex Mazilu 27 ian la 22:37 |
De prea multe ori am auzit astăzi ”România paralizată de ninsori” sau lucruri de genul ăsta. [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 27 ian la 21:35 |
Am descoperit de curând o prăjitură nouă. Camelia. Primul strat e rupt parcă din amandină, [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
Discursul proaspăt al șefului statului a fost unul fără substanță, incluzând doar [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
În contextul protestelor, care continuă, reprezentanții puterii au decis că o încercare, de a [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 25 ian la 20:44 |
Am înțeles din discursul președintelui că de fapt una dintre problemele cele mai grave în acest [ citeste mai departe ]
Ana Barton 25 ian la 19:18 |
Ştii, nici mie nu mi-e tocmai moale să-mi iau întrebările la întrebări. Dar poate că e [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 24 ian la 19:51 |
Asta spunea creatorul statuii domnitorului, sculptorul Marcel Voinea, la sfârșitul comemorării de [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 21 ian la 13:37 |
Între două demonstrații, pentru destindere, vă recomand memoriile crocodilului [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 21 ian la 02:59 |
Puterea... ploii a fost de partea puterii. Da, vremea și vremurile ”indecise” din oraș în [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 19 ian la 17:16 |
Revoluție - adică. Măcar pentru că brusc reprezentanții puterii sunt mult mai deschiși unui [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 19 ian la 16:05 |
Protestele românilor împotriva actualei conduceri, determinate, aparent doar, de recenta demisie a [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 19 ian la 14:31 |
Nu fac parte din tagma celor care se pricep la relații, nu dau sfaturi prietenilor căsătoriți [ citeste mai departe ]
Ana Barton 19 ian la 13:50 |
Hai, că are dreptate femeia asta: ţara arde, iar babele se piaptănă. Da, da' se piaptănă scurt, [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 ian la 18:47 |
Am primit comunicatul acesta:
Peluza Sud Dinamo, grupul de suporteri ai echipei [ citeste mai departe ]
| | morringain 15 ian la 01:34 |
Pentru postul asta o sa imi atrag ura multora. Asta e.
Asistam in ultimele zile la o isterie [ citeste mai departe ]
| 1Al dracu' eşti! Îmi iei pâinea de la gură! Când mă hotărâsem să tac. Până mâine măcar. :D... | ||
| 2În texte se zice minus cinci şi nu - 5 că se înţelege altceva. Şi în general, când un număr nu are conotaţie matematică directă (ca atunci când e implicat într-o formulă matematică) se scrie în litere... | ||
| 3Seva, înţeleg ce zici tu. Ai dreptate cu ajutorul oferit unei mame, mai ales dacă e singură. Şi da, ştiu că americanii sunt pragmatici, chiar prea pragmatici.Eu vorbeam strict din punctul meu de vedere.... | ||
| 4:lol:Scuzaţi.... | ||
| 5La mulţi ani, Dora! :) Şi pentru azi, şi pentru luni.... | ||
| 6Nora, ai început să vorbeşti scârbos!să le fie teamă - ce, naiba, asta-i vorbă de domnişoare?!... | ||
| 7Sau cu larisica.Când întrebam ai rezovat de-o larisică, ceva!?.Era, prin facultate, una Larisa, virgină la vreo douăzeci de ani. La un chef a făcut doişpe greci. În aceeaşi noapte. Oral, bineînţeles!De... | ||
| 8Dar, dacă faceţi voi, voi fi cea mai fidelă cititoare. :)Vă pot ajuta şi ca "suport tehnic". Documentare, corectură, de-astea. :DSă cos costume nu ştiu.... | ||
| 9Cosa, am priceput ce înseamnă pentru AN anii '30. Eu nu pot scrie însă ca el. Şi nici nu rezonăm în sensibilităţi. Îmi pare rău. :(Eu, dacă aş face o piesă de teatru având personajele alea, le-aş da... | ||
| 10Laurenţiu, nu te laşi? Eşti cam obsedat, puişor.Mică lecţie de stilisticăErau grămadă pe subiect ca nişte ciutaci.Clubul era plin de bience drăguşanu.Are talente de mafaldă.Ce-am făcut... | ||
| 11Ana Barton,specific,Acasa.Va onoreaza ce scrieti,continuati.Concluzia personala,multi tineri aleg ca destinatie alta tara, unde civilizatia, ordinea si respectul fata de cei din jur sunt apreciate.... | ||
| 12Iar cand negroizii vor fi majoritari si caucazienii minoritari sa vezi atunci masacru asupra minoritarilor , nu ca acum cand un negru traficant este umflat de politie toata comunitatea afro sare in sus... | ||
| Ana Barton 4529 citiri |
| Dora Constantinovici 4418 citiri |
| Astro Vesta (Maria Onea) 2263 citiri |
| Florentina Mușat 2122 citiri |
| | andreea 1196 citiri |
| Doria Niculescu 931 citiri |
| Maria Moiş 761 citiri |
| | blackhole 502 citiri |
| Ruxandra Predescu 254 citiri |
| Laura Laurentiu 196 citiri |
| Dora Constantinovici 2 postari |
| Florentina Mușat o postare |
| Ana Barton o postare |
| Astro Vesta (Maria Onea) o postare |
| Dora Constantinovici 24795 citiri |
| Florentina Mușat 15749 citiri |
| Ana Barton 15621 citiri |
| Maria Moiş 10588 citiri |
| Doria Niculescu 4241 citiri |
| Astro Vesta (Maria Onea) 3262 citiri |
| | andreea 2447 citiri |
| Alex Mazilu 1608 citiri |
| | Crina Soroiu 1459 citiri |
| Ruxandra Predescu 1288 citiri |
| Dora Constantinovici 8 postari |
| Ana Barton 5 postari |
| Florentina Mușat 4 postari |
| | Crina Soroiu 3 postari |
| Maria Moiş 3 postari |
| Astro Vesta (Maria Onea) 2 postari |
| Alex Mazilu o postare |
| | andreea o postare |
| | blackhole o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
cred ca era mai ieftin daca deschidea ceva de genul PFA-urilor la noi
Din pacate vedea in fata doar operatia nu si “ilegalitatea” in care tocmai se afla
Poate asa suntem multi dintre noi…avem o Speranta…o vedem in departare…dar suntem atat de dobitoci incat nu ne mai uitam pe unde calcam…si ne rupem gatu’ pe drum
2010-07-29 09:56:55 | Raporteaza
si ce vrei sa zici cu asta?vai cum e statul asta..iti ia pana si speranta de ati face operatie de sex.nu esti putin naiva?
2010-07-29 09:57:21 | Raporteaza
@hefe: Ai dreptate. Am gresit pentru ca nu am publicat tot materialul. Acum e complet. Imi cer scuze
2010-07-29 09:58:40 | Raporteaza
Toate comentariile de azi vor fi cu numele meu…..la “indemnul” mai mult sau mai putin voalat al celor doua doamne
Statul trebuie sa-si arate prezenta….si cum n-o poate face cu cei din Mafie …..pentru ca i-ar impusca fara drept de apel….cauta sa loveasca in cei mici si oropsiti…
2010-07-29 10:02:24 | Raporteaza
@Marian Popescu: Nu are cum sa isi deschida o activitate, pentru ca nu stie nici sa citeasca bine. Dar muncind a reusit sa isi creasca fata, sa aiba o casa si sa manance. Faptul ca dorea sa isi faca o schimbare de sex, nu cred ca este doar un moft. Oamenii astia sufera foarte mult pentru ca nu pot intra in normalitate. Normalitatea pentru ei este de a deveni fizic ceea ce simt ca sunt cu adevarat
2010-07-29 10:04:13 | Raporteaza
@Marian Popescu: Nu as spune chiar oropsiti, dar taxele ucid incet incet micii intreprinzatori. Iar astia sunt cei care au reusit sa salveze economia Italiei dupa cel de-al doilea razboi mondial.
2010-07-29 10:06:01 | Raporteaza
Ciao,Ioana…pai stiu si eu cum e cu taxele care nu te prea lasa sa te imbogatesti…sotul meu ,anul trecut,a avut mult de munca,era tare fericit ca,desi muncea de dimineata pana seara avea sa aiba un castig frumusel si aveam cateva planuri de pus in aplicare…poverino lui,nu a luat in calcul taxele care anul asta in iunie l-au ars la buzunar…concluzia lui:”cu cat muncesti mai mult,cu atat statul iti ia mai mult,nu-i mai bine sa fii smecher si sa nu platesti??incep sa-i apreciez pe smecheri!!”Era tare dezamagit,dar asta e…o zi buna
2010-07-29 10:17:10 | Raporteaza
Lucrurile s-au mai complicat puţin şi pe acolo.
Că statul loveşte doar în amărâţi, e adevărat peste tot în lume.
Că mafiile îşi iau taxa de şmecheri, iarăşi adevărat. Dar marea fraudă o fac şmecherii politicieni. Ăia deţin adevărata putere nu mafiile clasice. Mafiile sunt lăsate să facă şmecherii la mic pentru a canaliza nemulţumirea publică spre ele. E simplu. Aşa e şi la noi.
2010-07-29 10:23:39 | Raporteaza
@vio: Neata. Cum sa nu fie dezamagit cand aproape jumatate din profit se duce pe taxe? Sa nu mai vorbim de facturile de curent, telefon, apa, gunoi. Asa ca esti obligat sa apelezi la mici artificii, pentru ca altfel nu traiesti. Planuri de viitor? Ha, ha.
2010-07-29 10:23:59 | Raporteaza
@cosa nostra: Ba eu cred ca smecherii politicieni sunt marionete. Exista unii, care se numesc evrei (tu folosesti un alt termen), care sunt buni prieteni ai “capilor di tutti i capi” si impreuna fac sa danseze marionetele pe scena internationala.
2010-07-29 10:25:40 | Raporteaza
Cresterea statului este intotdeauna proportionala cu libertatile economice precedente (vezi Egiptul antic vs Roma antica).Aceasta crestere economica hraneste marimea si puterea statului.Libertatile economice creeaza bogatie,care la randul ei atrage mai multi hoti si paraziti politici(vin ca mustele la rahat)., a caror lacomie distruge mai apoi libertatile economice care le-au facut posibila aparitia.Cu alte cuvinte,libertatile economice fac cancerul statului sa se imprastie. Guvernul,care intotdeauna incepe prin a fi mic,sfarseste prin a fi cel mai mare.Iar in foamea lui dupa bani sfarseste prin a-si devora pe cei care ii asigura resursele.Evaziunea de subzistenta nu poate fi adusa in zona legala,ci cel mult distrusa,ceea ce creaza o noua povara pt stat.
2010-07-29 10:32:02 | Raporteaza
@shoemaker: Este legea evolutiei (si nu doar economice). Civilizatiile ating apogeul prin libertatea economica, iar apoi urmeaza declinul (provocat din interior sau de mancatorii de rahat care vin din afara). Asta este mersul firesc. Guvernul oricarei tari creste atat cat i se permite sa creasca, de cei care detin PUTEREA. Iar cei care detin cu adevarat puterea sunt o mana de oameni. Ei decid cand trebuie sa inceapa o criza economica si cand se sfarseste. Cand o tara trebuie sa deschida sau sa inchida robinetele de gaz, cand papalitatea trebuie terfelita sau dimpotriva, trebuie sa devina mai influenta ca niciodata.
2010-07-29 10:46:57 | Raporteaza
Parca s-a schimbat ceva in ceea ce eu,initial,am inteles cand v-am citit si pe tine Ioana si pe Vio,ambele entuziasmate traitoare pe insorite si ospitaliere taramuri italienesti.Sau, poate m-am inselat eu?!
2010-07-29 10:49:13 | Raporteaza
Nu ne povestesti nimic nou.
2010-07-29 10:50:58 | Raporteaza
@romi: Poate ar trebui sa privesti un pic in profunzime lucrurile. Ce zici? Dar pana o sa poti sa faci asta iti spun cum sta treaba pentru mine (in legatura cu viata lui vio trebuie sa iti raspunda ea). Sistem perfect nu exista, asa cum viata perfecta nu exista. A avea orgasm continuu este un blestem. Daca eu ma bucur de aceasta tara, nu inseamna ca nu vad mizeriile care se petrec in jurul meu. Dar prefer un rahat impachetat frumos unuia la vedere si plin de muste. Am fost destul de explicita?
2010-07-29 10:53:39 | Raporteaza
@xfile: Nu-i nimic. Astept sa imi dai tu o stire incendiara.
2010-07-29 10:54:43 | Raporteaza
Foarte explicita!Intrezaresti un pic de invidie in ce ma priveste,asa-i?La rahat nu ma bag ca nu-mi place.
2010-07-29 11:00:49 | Raporteaza
@romi: Poate incerci sa ma rasplatesti cu aceeasi moneda si sa fii mai explicit “Intrezaresti un pic de invidie in ce ma priveste, asa-i” ….????????
2010-07-29 11:02:20 | Raporteaza
Si cu orgasmul ar fi ceva probleme.E ca in bancul ala in care un el si o ea isi dau seama ca-s tradusi de jumatatile lor si unul dintre ei intreaba-ce-i de facut?-,iar celalalt propune,sa ne razbunam si se razbunara ei o data, de doua ori, de trei ori dupa care EL istovit se opreste,ea ii zice hai sane mai razbunam o data lacare el raspunde,m-as mai razbuna dar nu mai am venin.
2010-07-29 11:07:17 | Raporteaza
@romi: Inregistrat. Simpaticut.
2010-07-29 11:08:09 | Raporteaza
Wow… pur si simplu wow… De la bruma de ipocrizie cu care iti afisai toleranta in textul principal ai ajuns la “Exista unii, care se numesc evrei (tu folosesti un alt termen), care sunt buni prieteni ai “capilor di tutti i capi” si impreuna fac sa danseze marionetele pe scena internationala.” in comentarii. Jenant nu e ca ai fi sau nu antisemita, jenant e ca iti permiti sa faci asemenea generalizari si nu iti da in cap Clubul Roman de Presa.
2010-07-29 11:09:12 | Raporteaza
Invidie?Pai,sigur ca te invidiez(putin)pentru ca eu n-am fost niciodata in Italia.Nu-i normal?
2010-07-29 11:10:49 | Raporteaza
@R: Eu sunt o insecta inexistenta pentru CRP, si nu numai, dragul meu. Nu sunt antisemita, dar am certitudinea ca sunt o mana de evrei acolo sus care scriu regulile jocului. nu stiam ca a fost interzis dreptul la exprimare.
2010-07-29 11:14:17 | Raporteaza
@romi: Nu cred ca e un motiv intemeiat pentru a invidia pe cineva
2010-07-29 11:16:05 | Raporteaza
@romi: Dar ce ai inteles tu,ca aici ne scaldam in aur sau e raiul pe pamant?e doar o viata mult mai buna decat in Romania(a mea ,cel putin)si nu ma refer numai la bani,pentru mine o viata mai buna nu inseamna neaparat bani multi,e vorba de altceva ,dar nu cred ca te intereseaza explicatiile mele,oricum m-ai contrazice orice ti-as spune,nu?o zi buna…
2010-07-29 11:26:17 | Raporteaza
Cunosc replica.Am crescut 2 copii.Cand intindeau mana dupa ceva(ceva ce nu ne permiteam) ii opream constant:nu-i bun,caca!
2010-07-29 11:30:16 | Raporteaza
@romi: Si asa s-au convins copiii ca traim intr-o tara de rahat
2010-07-29 11:31:50 | Raporteaza
Vio,de ce sa te contrazic? Te cred.Am doua surori rezidente in Spania si care o duc excelent, nu numai dpdv material.Eu altceva am zis ,dar, ma rog,cred ca am fost inteles gresit.Mea culpa! O zi buna si tie…
2010-07-29 11:34:26 | Raporteaza
Acum ca au aparut evreii aveti putina rabdare si o sa apara si masonii, cavalerii ioaniti, templierii sau mai stiu eu ce grupuri oculte care iau decizii. Oare Boc cu care din astia se sfatuieste cand ia deciziile? Doamna, cand reperul folosit in context negativ e grupul etnic inseamna ca acolo e o anatemizare a acestuia. Un nou loc comun in postarile d-vs inspirat din niste protocoale inventate. Pe ce va bazati cand spuneti ca-s evrei? Statistici? Hai sa fim seriosi…
2010-07-29 11:38:32 | Raporteaza
@Ioana Duda Traim.Asta-i viata si asta-i tara.Acu,cui nu-i place,sau chiar nu se mai descurca ia calea pribegiei.Deocamdata,baietii mei au ales sa ramana,pana cand nu stiu!Sa-ti spun un secret:nici nu-mi doresc sa plece.Banuiesc ca stii de ce.
2010-07-29 11:39:56 | Raporteaza
Va las.Merci(n-am sedila)de conversatie.Sa ma/ne tii la curent cu operatia lu ala(aia)
2010-07-29 11:44:46 | Raporteaza
@corifeu: Boc nu se sfatuieste. Boc executa ordine
2010-07-29 11:49:49 | Raporteaza
@romi: O zi faina
2010-07-29 11:50:19 | Raporteaza
Aduceti-va aminte…
Cine si-o lua in freza cel mai tare la scoala…
Cei mai mici … cei mai cuminti…cei care-si vedeau de caietelul lor acolo…cei care nu ridicau privirea in pauze…
Iata ca “radacinile” sunt inca din vremea scolii….
Asa cum spune si Ioana…politicienii nu sunt decat niste marionete care in schimbul “datului din gura” isi primesc o cota parte din afacerile derulate si scutite de taxe
2010-07-29 12:04:09 | Raporteaza
seamana cu situatia din romania , numai ca la noi , TANGENTA se plateste la partid
2010-07-29 12:05:50 | Raporteaza
@petrache florin: Cred ca se plateste la PARTIDE, care la randul lor, dau mai departe.
2010-07-29 12:07:57 | Raporteaza
@Marian Popescu: Si uite cum nu pot eu sa imi vad linistita de facturile mele (o munca inaltatoare). Si la gradinita se intampla asta. Asa ca radacinile sunt si mai adanci.
2010-07-29 12:10:11 | Raporteaza
@Ioana Duda:
….
am sa intreb niste gemeni daca se simteau bine impreuna…si daca-si plateau taxele la zi si-n mod egal “acolo” ….
Pe politicieni sa nu-i intrebam daca se omoara intre ei ca n-are sens….se vede de la o posta…
Cum ajung la Putere..au deja agenda plina cu ce HG trebuie sa emita…. Agenda facuta de “el cappi del tutti cappi” nu de-o secretara ramolita
2010-07-29 12:13:06 | Raporteaza
@Ioana Duda: iar cu evreii:)) zi-ne si noua de unde ai certitudinea ca o mana de evrei acolo sus face jocurile.ce-ai citit?
si continuarea ar fi, mai nou: ca de fapt o manuta de oameni din CIA controleaza mana de evrei de sus.deci ei detin puterea de fapt.
2010-07-29 12:52:47 | Raporteaza
Sa persevereze.
3 masline, o tzatza. Si tot asa. In 5 sezoane de cules ajunge femeia fatala care si-a dorit.
2010-07-29 13:53:31 | Raporteaza
@kukubau: Cu tatele a rezolvat. Ca sa rezolve intreaga problema cred ca trebuie sa culeaga cateva sute de plantatii de masline
2010-07-29 13:56:44 | Raporteaza
R, Corifeul, Hefe,
În al doilea rând, da, are dreptate fata. Ce vreţi, să vă demonstreze cu facturi şi chitanţe !?
Iar strâmba cu CIA e băgată să bagatelizaţi problema. CIA este un instrument al jidanilor şi toată lumea ştie asta.
Hai duceţi-vă şi pârâţi-mă unde vreţi voi, libărcilor !
2010-07-29 13:59:03 | Raporteaza
@cosa nostra: Lasa-i sau indeamna-i la trezire. Eu de abia acum incep sa DESCHID OCHII. Dar am nevoie de timp si documentare ca sa inteleg.
2010-07-29 14:05:48 | Raporteaza
asparagi = sparanghel
2010-07-29 14:18:15 | Raporteaza
@olivia: Ai dreptate. Imi cer scuze
2010-07-29 14:19:03 | Raporteaza
@hefe: Dovezile exista in fapte, in istorie. Daca vrei cu adevarat, o sa descoperi.
2010-07-29 14:20:49 | Raporteaza
Problema este ca o mana de oameni…..de oricare natie ar apartine.. reuseste sa invarta lumea…
si nu cu ajutorul fizic al Pamantului… ci doar cu ” puterea banului “
2010-07-29 14:31:28 | Raporteaza
@Marian Popescu: Eu cred ca nu e doar puterea banului. Cred ca ei stiu lucruri neaccesibile noua, oamenilor de rand. Suntem norocosi insa ca mai exista oameni, de partea binelui, care stiu si ei aceste secrete. Eu cred ca batalia se va sfarsi cu triumful BINELUI.
2010-07-29 14:34:18 | Raporteaza
@Ioana Duda: ….oooof
Toate se opresc in BANI Ioana..TOATE…
astea cu Binele si Rau…..erau doar pentru perioada aia cand eram mici si prosti…
Si atunci …ca si acum… totul se face pentru PUTERE…si BANI
2010-07-29 14:49:36 | Raporteaza
@Marian Popescu: Cred ca banii sunt doar un mijloc de a ajunge la tinta. Iar lupta dintre bine si rau exista. O traiesti si tu in fiecare zi
Depinde doar de unghiul de abordare 
2010-07-29 14:59:29 | Raporteaza
@Ioana Duda: “unghiul ala de abordare” …
in fiecare zi mi-l stabilesc dupa ce vad “extrasul de cont” Ioana…
Dupa ce-mi platesc darile….dupa ce-mi platesc datoriile fata de terte parti..imi continui abordarea
Eu inteleg si e foarte adevarat ca nu toate se pot cumpara in lum ea asta….
DAR SUNT CONVINS ca TOATE pleaca de la BANI
2010-07-29 15:10:29 | Raporteaza
Ioana, faci o greseala cand asimilizezi notiunea de smecheri,evreilor.(am vazut in unul din comentarii).Sa stii ca limba romana are un alt cuvant pentru aceasta categorie,si anume “jidani”.Jidanii sant acei oameni care pentru castig nu au nici unfel de opreliste,ar ucide pentru asta,cauta castigul usor,fara maunca,mint,inseala,etc.Dar sa stii ca exista jidani-evrei,jidani-romani,jidani-nemti,etc.fiecare natie isi are jidanii ei,tot asa cum exista evrei cinstiti.
2010-07-29 15:20:59 | Raporteaza
@Marian Popescu: Iti inchipui o lume necondusa de cineva?Ar fi haos!Ce te nemultumeste?Crezi ca astia care ne conduc ar fi mai rai decat altii?Ca sa ne conduca altii mai buni,NOI TOTI ar trebui sa fim mai buni,daca nu,asta e,ei ne reprezinta!
2010-07-29 15:24:55 | Raporteaza
Si nu va mai agitati ca cineva acolo, sus,ne conduce.Asa cred ca e normal.Oricum ei conduc destul de putine lucruri,in general sant notiuni de ordine sociala,civica etc.Ei nu o sa poata sa comande ce carti sa citesti,ce muzica sa asculti,pe cine si cat sa iubesti…Astea sant lucrurile cu adevarat importante in viata!Die Gedanken sind frei!
2010-07-29 15:39:49 | Raporteaza
@ cosa nostra Sa te raportez, parasc sau cum mai vrei n-are rost. Bunul simt nu se dobandeste printr-o banare pe site, e chestie de educatie in spate, o ai sau n-o ai, e simplu. Iar tu n-o ai si nu sper s-o dobandesti.
@autoarea postului E un mod de a cunoaste pe cineva si vazand cine il/o lauda. Vad cine te sustine in niste afirmatii cel putin discutabile prin urmare sunt linistit, sunt ceva mai treaz ca tine. Cat despre istorie, evrei si alte fantasmagorii ce sa zic… cand o sa ai macar jumatate din lecturile pe care le am referitor la subiect stam de vorba, mailul meu e pe bune. Acestea fiind spuse, “have a nice life”, eu nu mai deranjez, nu vad rostul.
2010-07-29 16:37:17 | Raporteaza
@cosa nostra: usoooor batrane preacinstit.indeamna-ne la trezire n-auzi:)))si vino cu argumente te rog.nu prostii legate de caracter, nu atitudine superioara de “eu stiu adevaru ba, voi nu”.pun pariu ca nici nu ai cunoscut un evreu si nici nu mai ti minte cum ai ajuns sa-i urasti
2010-07-29 17:07:31 | Raporteaza
@Ioana Duda: la fel. mentalitatea “du-te ba si citeste ca stiu eu ce spun”.cred ca era bine daca veneai macar cu un argument,unu.asa-ti sustii tu punctul de vedere?
2010-07-29 17:14:47 | Raporteaza
Deci:
Vuieşte în media, dar vuieşte cam slab şi viclean, faza cu eolienele. În timp scurt se va stinge, iar lumea va rămâne ca de obicei prostită. Iată adevărul:
Un văr de-al meu din Constanţa a plecat în 90’ în Spania la furat maşini. Fura cu nişte tovarăşi maşini din BeNeLux şi le ducea în Spania unde le dezmembra. Şi-a făcut pentru asta un atelier auto de faţadă.
Între timp, ca o activitate adiacentă, mai ducea şi fete pe acolo.
După doi ani de prosperitate a intrat cu nişte spanioli şmecheri pe felie, prin intermediul unei bagaboante şi a trecut în legalitate.
A venit cu ăia în ţară şi au investit în turism. Văru-meu, după ce s-a separat de spanioli, are în Mamaia patru hoteluri mişto. Le ştiţi cu toţi.
Acum câţiva ani au venit spaniolii lui cu bani să ridice nişte eoliene într-un sat de prin judeţul Constanţa. Şi cum era firesc au vorbit cu primarul. Au stabilit ce părţi iau fiecare, ei pe de o parte şi oamenii cu pământurile pe de altă parte.
Ei au vrut prin asta să fie corecţi. În definitiv puteau să cumpere pământurile care erau foarte ieftine acolo deoarece nu se face nimic pe ele, fără să spună pentru ce, şi să-şi dezvolte afacerea fără să mai implice şi oamenii.
Bun, când au vrut să demareze proiectul, aprobări pulla ! De ce !? Cică nu era reglementată activitatea în domeniu.
Voi trebuie să înţelegeţi din asta că libărcile securiste de la noi care ar fi avut bani să dezvolte o astfel de afacere nu s-au gândit până atunci. Pentru că de fapt pe ei nu-i interesează să facă industrie atâta timp cât pot fura de la stat fără efort.
De atunci câţiva investitori imobiliari au început să cumpere pământ în zonă cu sutele de hectare. Printre ei: copilul lui Prigoană, nepoţii lui Gigi Becali şi alţi astfel de vizionari.
După care, pe pământurile acestor şmecheri, au început să apară cereri de autorizări pentru eoliene din partea unor firme străine. Primarul a blocat administrativ demararea proiectelor. Era singurul lucru pe care putea să-l facă legal. Adică oamenii din sat nu aveau voie că nu era reglementată activitatea dar Prigoană şi celelalte libărci au voie. Pentru ei e reglementată.
Să nu vă lăsaţi induşi în eroare de faptul că firmele pe care le-au băgat securiştii în faţă sunt din Cehia sau Spania. Au făcut-o pentru a induce în eroare lumea din sat.
Până la urmă chiar Videanu a trimis o delegaţie şi o scrisoare la primar prin care îi solicita să dea drumul afacerii.
Între timp, firmele securiştilor au şi creat chiar fără aprobări parcul eolian.
Situaţia actuală este cea pe care o puteţi deduce de la televizor. Primarul şi câţiva oameni s-au dus cu sapele peste ei în parc, unii au fost împuşcaţi, duşi la spital şi apoi arestaţi, alţii au fost arestaţi direct.
Dacă nu mă împuşcă ăştia şi pe mine între timp o să vă spun şi ce legătură au toate astea cu jidanii.
2010-07-29 17:16:24 | Raporteaza
@Jaco: … Mi-ar place o lume condusa…nu injosita
2010-07-29 17:27:49 | Raporteaza
Ioana Duda, cred ca ar trebui sa te retragi de tot din presa, din spatiul public, din ce vrei tu. Un comentator la articolul tau le spune altora ‘dati-va-n pulla mea de jidani’ si tu raspunzi ‘Lasa-i sau indeamna-i la trezire. Eu de abia acum incep sa DESCHID OCHII. Dar am nevoie de timp si documentare ca sa inteleg.’? O fi asta un blog, poate nu te plateste nimeni, dar asta nu iti da cale libera sa incurajezi antisemitismul. Cred ca ar trebui sa clarifici comentariile pe care le-ai facut.
2010-07-29 17:29:31 | Raporteaza
@Jaco: Pai tocmai asta e problema. Ca ei iti spun ce sa citesti si cum sa citesti. Stii cat de infloritoare e cenzura in SUA? Stii cum promoveaza scriitori afgani americanii? Stii ca in librarii, amazon, etc, intra numai ceea ce trebuie sa intre? Parea mea
2010-07-29 17:31:37 | Raporteaza
@Marian Popescu: LA inceput pleaca de la bani, dupa care din setea de putere.
2010-07-29 17:32:28 | Raporteaza
@Jaco: Mi se pare de prost gust termenul “smecher” in acest context. M-am exprimat gresit generalizand. Cu siguranta nu am vrut sa atac pe nimeni. Alta era intentia mea
2010-07-29 17:34:17 | Raporteaza
@corifeul: Cu siguranta sunt o principianta in comparatie cu tine. Nu ma sustine nimeni. In aceasta lume exista oameni cu pareri comune. Apoi, nu cred ca ti-am facut vreo lista cu lecturile vietii mele. Sau poate ca da si am uitat. Reimprospateaza-mi memoria.
2010-07-29 17:36:25 | Raporteaza
@ciprian domnisoru: Vad ca s-a interpretat gresit. 1. Nu faceam referire la replica lui 2. Inainte sa ma ataci citeste comentariile de la inceput ca sa iti dai seama la ce faceam referire 3. Nu sunt antisemita, cred doar ca politica mondiala este condusa de o mana de evrei. Punct. Sau nu am dreptul la pareri personale?
2010-07-29 17:40:08 | Raporteaza
@Ioana Duda:Nu e chiar asa!Nu pot controla totul,si daca vrei ceva cu adevarat, poti sa obtii.Problema e sa nu te lasi luat de valul de imbecilitate care il creeaza media (care le apartine,e clar) si sa ai tot timpul mintea in alerta sa filtrezi tot ce ti se ofera.Cred ca se poate reusi…repet,daca vrei!
2010-07-29 17:46:34 | Raporteaza
@hefe: unul dintre exemplele cele mai relevante este spalarea lui Pontiu Pilat pe maini dupa interventia mai marilor religiosi ai vremii
2010-07-29 17:50:47 | Raporteaza
@Jaco: Asta incerc sa fac. Dar sunt foarte multi factori disturbatori
2010-07-29 17:51:33 | Raporteaza
am “retusat” un pic acest comentariu Domnişorule,
Anti-românismul de ce nu e interzis !?
Adică ei fură bucată cu bucată ţara asta în cârdăşie cu securiştii de aici iar eu să nu am voie nici să-i înjur !?
Ce-ai vrea să mă spânzur ca să nu mai fiţi voi înjuraţi !?
Băi da’ e incredibil cum fac ăştia, frate ! De orice nu le convine, găsesc câte un for la care să pârască.
Acum ţi-ai găsit de cine să te iei. De o fată de 27 de ani. Să-i faci observaţii că nu te protejează pe tine ! Şi asta cu iz de ameninţare nene. Nu pot să cred aşa ceva !
Pe ea şi pe noi cine ne mai protejează de voi pe lumea asta băi libarcă !?
2010-07-29 17:53:01 | Raporteaza
@cosa nostra: Evita sa mai folosesti anumite expresii aici. Multumesc
2010-07-29 17:56:46 | Raporteaza
@Ioana Duda Pentru mine este clar ca incurajezi activ comentarii antisemite si mi-ar placea sa iti gasesti o alta ocupatie, pentru ca oameni ca tine care servesc teorii ale conspiratiei ca sa le creasca numarul de comentarii (sau de votanti) fac la fel de mult rau ca securistii.
2010-07-29 18:14:17 | Raporteaza
@cosa nostra: “Noi ăştia care o ardem aiurea, noi prostovanii, mai avem un pic de onoare şi mândrie. Când a vrut să ne racoleze mafia securisto-politică, am zis pas. Cu toate consecinţele.” Iti recunosti spusele?Mi-au mers la inima!Parca suna mai bine “mafia securisto-politica” decat “evreii”!Cand spui evrei sa stii ca incluzi si o gramada de oameni nevinovati,artisti,sportivi,mame si copii,bunicute,doctori,tamplari,etc care chiar nu au nici o vina in ceea ce ni se intampla!In schimb,politicienii si securistii sant,peste tot in lumea asta niste unelte ale raului!
2010-07-29 18:18:20 | Raporteaza
1. Nu stiu ce inseamna “principianta”. Poate ne lamuriti. Sau vroiati sa spuneti “principiala”? Daca da, de ce? 2. Dati-mi voie sa va citez: ” Dovezile exista in fapte, in istorie. Daca vrei cu adevarat, o sa descoperi.” Vorbeati de suprematia evreilor si controlul pe care il exercita. Asta bazat pe ce lecturi? Protocoalele de care am pomenit? Trebuie sa fie o suprematie de data destul de recenta, oricum. Pentru ca cineva documentat nu stie doar de holocaust, mai stie si de inchizitia spaniola si ce-au patit evreii si pe acolo si enumerarea poate continua. Ori cineva, in speta d-vs nu prea stiti deci anumite lecturi din istorie va scapa. Concluzie: ignoranta din anumite afirmatii va arata lecturile sau, mai exact, lipsa lor pe domeniul in cauza. In legatura cu alte domenii nu ma pot pronunta deocamdata, posibil ca ati citit mai mult Nina Cassian sau Giovani Papini decat am facut-o eu. 3. Cat despre cei care conduc lumea, oferiti o imagine de grup cu preocupari malefice si oculte care ne vor sclavi pe toti si care se intalnesc in plus saptamanal la o partida de poker si discuta ce mai au de facut ca sa atinga telul suprem. Stiti ca filmele cu James Bond erau o fictiune, nu? 4. Pe bune doamna, nu va mai deranjez. E vina mea ca nu mi-am dat seama mai repede cu cine un dialog sau o polemica e constructiva si cu cine nu. Va urez bafta, poate odata, candva, cine stie…
2010-07-29 18:29:18 | Raporteaza
Uitaţi băi fraţilor, cum unul căruia nu-i convine ce scrie autoarea îi spune să se ocupe de altceva.
Că nu-i place lui.
Incredibil, cât tupeu au ăştia în ei !
2010-07-29 18:29:39 | Raporteaza
@Ciprian Domnisoru: Nu incurajez si nu servesc pe nimeni. Imi pare rau sa te dezamagesc
2010-07-29 18:32:43 | Raporteaza
Jaco,
Toată presa italiană vuia de au violat-o şi au omorât-o românii nu de a violat-o şi a omorât-o Mailat
Bineînţeles că nici italienii când ziceau românii nu se refereau la o babă din nu ştiu ce sat din Mehedinţi !
2010-07-29 18:35:02 | Raporteaza
Corifeul,
Uite bă, te bag în seamă preţ de un comentariu:
Explică-mi şi mie că am o nelămurire. Am mai încercat cu nişte evrei dar mi-au venit toţi cu clişee citite din cărţi.
Bă, de ce pe tot parcursul istoriei, toate popoarele în care s-au implementat evreii i-au urât şi prigonit pe aceştia !?
Chiar aşa toată lumea în toate timpurile să-i fi urât fără motiv, sau doar din invidie !? Asta nu înţeleg eu !
Şi mai spune-mi de ce nu găsesc în toată istoriografia, un singur evreu rău !?.
Adică unul de care să se spună că uite ce rău a făcut omenirii. Chiar aşa să fi fost toţi buni !?
Apoi, fă-mi şi mie o listă cu similarele cuvântului antisemit dar relativ la celelalte naţionalităţi.
2010-07-29 18:57:06 | Raporteaza
@Ioana Duda: “Exista unii, care se numesc evrei (tu folosesti un alt termen), care sunt buni prieteni ai “capilor di tutti i capi” si impreuna fac sa danseze marionetele pe scena internationala.”
Ioana Duda si Cosa Nostra sustin amandoi aceasta teorie. Mai mult, ne recomanda si noua sa ne “trezim” caci asta este adevarul. Care sunt unele din argumentele lor, cu care isi sustin teoria:
Pentru CosaNostra vezi comentariul #58. Clasicul “stiu eu da nu va spun acum, poate daca sunteti cuminti..”
Pentru Ioana Duda vezi comentariul #67. Recunosc ca personal nu am inteles exact legatura dintre spalarea pe maini a lui Pont(presupun ca te referi la scena procesului lui Iisus?;evreii L-au ucis?), dar poate ne explica chiar ea.
Pana atunci sa ne luam dupa gura lumii, ca na, e mai simplu sa gandeasca altii pentru noi: evreii conduc lumea sunt raul pe pamant. De ce? aaaa nu stim exact dar asa e
2010-07-29 19:05:14 | Raporteaza
Hefe,
Cât de proşti ne crezi !?
Faptul că nu aducem argumente în favoarea unei teorii nu înseamnă că nu le avem.
Aici nu e spaţiul să expui teorii complexe cu argumentaţii şi exemple. Aici se fac afirmaţii. Fiecare bazându-se pe ceva.
Ce ai vrea să scriu un roman ca şi comentariu !?
Subiectul acesta s-a discutat de zeci de ori pe blog. Fiecare şi-a spus punctul de vedere şi de multe ori cu argumente. Ce vrei acum să repet iarăşi şi iarăşi, ca să te conving pe tine !?
Aş face-o dacă aş şti că eşti de convins. Dar noi ştim bine că nu eşti. Aşa că pentru ce !?
2010-07-29 19:59:01 | Raporteaza
uuuuh…urata analogie…
2010-07-29 20:20:19 | Raporteaza
@cosa nostra: “Bă, de ce pe tot parcursul istoriei, toate popoarele în care s-au implementat evreii i-au urât şi prigonit pe aceştia !?”
Esti exemplul tipic.Adica ba, daca toti i-au urat trebuie sa fie ceva cu ei. Ii uram si noi. Sa gandeasca altii pentru noi. Si incepi sa le cauti defecte. Si gasesti. Defecte pe care le are orice om, dar deja nu mai conteaza.Ai gasit justificarea.
Evreii sunt rai. Nu l-au ucis pe Iisus?
Nu cred ca raspunsul la antisemitism trebuie sa fie antiromanismul. Mai bine scapam de stereotipuri si ne documentam.
2010-07-29 20:23:12 | Raporteaza
@cosa nostra: daca nu eram de convins nu te mai intrebam ba.
plus ca e bine sa-ti mai scoti argumentu in lume din cand in cand. sa le comparam masuram. si poate te alegi cu unu mai bun.dar ai grija ca evreii sunt buni negustori.
2010-07-29 20:28:19 | Raporteaza
Ioana Duda: “Asa ca statul loveste in cei mici si neputinciosi. Dezgustator, perfid, jegos, inuman!”
Tocmai, e ATAT de uman… Dovada ca la fel se cam intampla peste tot in lume, nu numai in Italia sau România. Ar fi bine daca am putea sa ne scoatem din cap vulgata asta cu care am fost inoculati din copilarie, anume ca “omul e bun” si “binele prevaleaza”. Basmele gen alea cu Fat Frumos care bate zmeul, ne-au implantat in tzeasta o minciuna… Toate ideile astea naive-s frectii! Suntem niste animale si ne comportam ca atare. Desi unii obiecteaza, zicand c-am fi chiar mai rau decat unele animale. Personal nu cred asta, dar cu atat mai putin cred in ideea ca omul ar fi inerent si in general bun.
2010-07-29 22:22:16 | Raporteaza