![]() | Logo-ul turistic al României costă 73 de bani!vezi toate articolele de Ruxandra Predescu29 iul 2010 la 16:51 90 comentarii 2417 vizualizari. |
Deşi serviciile de creaţie pentru logo-ul şi brandul turistic al României, prezentat azi la Shanghai de ministreasa Elena Udrea, sunt taxate de compania spaniolă THR cu un fee apropiat de 900.000 de euro, frunza se găseşte de vânzare pe site-urile de stock photography la preţuri infinit mai mici! Brusc, nu-mi mai pare deloc o coincidenţă faptul că THR are un manager român!
De exemplu, pe Shutterstock se poate descarca în baza unui abonament care costa minim 249 de euro pe lună, pe IStock costa cam 21 de dolari, pe dreamstime se poate cumpăra “as low as 0,73 lei” la grămadă, iar dacă o vrei doar pentru tine, se poate şi aşa, costa puţin sub 1000 de euro. De banii ăştia, de acum încolo o poţi folosi doar tu, iar autorul (e un ilustrator din Germania, Dietmar), nu are voie s-o mai vândă la nimeni.
Dar distracţia nu se opreşte aici. Sunt două persoane diferite care au postat un design similar pe site-uri diferite de stock photography, neamţul Dietmar Höpfl şi belgianul Tom Nullens – e imposibil ca unul dintre ei sa nu se fi inspirat de la celalalt sau amandoi dintr-o a treia sursă, deci nici măcar originalul nu e original!
Bref, platim 900.000 de euro pentru un desen care poate costa 73 de bani şi care s-ar putea să nici nu fie o creaţie originală.Şi să nu mai aud că sunt bani europeni deci nu e mare pierdere. Dacă nu ştiaţi, contribuţia anuală a României la bugetul comun este de un miliard şi jumărate de euro. Deci e mare pierdere!
Dar să vedem cine se mai laudă cu un logo similar cu cel al turismului românesc:
O firmă britanică ACS – Austin Contract Services, care se ocupă cu închirierea de echipament pentru agricultură, industrie şi mediu,
Oltchim (via realitatea.net)
şi un website, Change Transport (via Cristi şi Anca Dorombach), încă în construcţie:
Şi sigur mai sunt, pentru că logo-ul are peste 1000 de descărcări doar pe IStock!
Mai elucubrantă decât istoria logo-ului, sunt descrierile şi explicaţiile făcute public de MDRT cu referire la frunză:
“ Frunza cu o semnificaţie specială în România: un element omniprezent în folclorul românesc. Poezia muzicală folclorică bazată pe sintagma “foaie verde” are notorietate maximă incontestabilă între români şi vorbeşte despre însăşi natura sufletului românesc. Funza verde, dincolo de semnificaţiile ei mai importante legate de natură pe care le va transmite pieţelor internaţionale, dacă este explicată, vorbeşte despre spiritul amabil şi pur al poporului român”
Spiritul amabil şi pur al poporului român! Iertare, dar după acest argument, eu nu mai pot sa scriu nimic, că m-am prăbuşit de râs!
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter

Dora Constantinovici azi la 09:11 |
Acesta e un post neserios, de sâmbătă aşa, de sâmbătă frumoasă zic eu şi vă doresc şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 14 feb la 12:44 |
Parazăpezii sunt o soluţie depăşită...dacă folosim tot ce foloseam până în '89...între [ citeste mai departe ]
Astro Vesta (Maria Onea) 13 feb la 23:18 |
La începutul anului 2006, mi s-a cerut să fac horoscopul lui Traian Băsescu de către un [ citeste mai departe ]
Ana Barton 13 feb la 17:20 |
Văd prin geam că s-a spart sita. Abia acum înţeleg ce înseamnă cu nemiluita. Poate tu [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 11 feb la 20:14 |
Mamaia mea mi-a spus odată să nu regret ce-am făcut ci ce n-am făcut în viață. Nu m-am luat [ citeste mai departe ]
| | blackhole 09 feb la 17:32 |
In caz ca vreti sa va raspundeti la aceasta intrebare extrem de importanta, trebuie sa va raspundeti [ citeste mai departe ]
| | andreea 09 feb la 17:29 |
Se întîmpla ceva cu ea. De cînd era mititică, observase că atunci cînd îşi spunea "acum [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 08 feb la 17:55 |
Ieri seară la 20:00 am ieșit la teatru, la Green, pe Victoriei. Cei care au mai fost pe acolo [ citeste mai departe ]
Ana Barton 08 feb la 11:00 |
Apa care arde. Asta înseamnă. Nu fiartă, nu fierbinte, nu clocotită. Şi, bun înţeles, nu [ citeste mai departe ]
Astro Vesta (Maria Onea) 07 feb la 01:58 |
Prima femeie de pe Pământ, potrivit mitologiei greceşti, a fost Pandora, cea pe [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 05 feb la 19:03 |
Cu foarte puţin timp în urmă preşedintele spunea în discursul său: În [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 03 feb la 13:04 |
Nu, n-aș fi vrut să-l cunosc pe Cătălin. Cel puțin nu așa. Dar ce? Parcă în viață ai totul [ citeste mai departe ]
Ana Barton 01 feb la 16:00 |
Poa' să pară cum o părea. Să râză lumea cât o vrea. Eu tot joc şotron. Nu mă pot abţine [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 01 feb la 00:41 |
Poate vă mai amintiți de programul ”Școala altfel”, propus de ministrul Funeriu la finele [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 29 ian la 17:42 |
Desigur, România a mai făcut un pas mic şi servil în faţa corporaţiilor și marilor puteri şi [ citeste mai departe ]
Alex Mazilu 27 ian la 22:37 |
De prea multe ori am auzit astăzi ”România paralizată de ninsori” sau lucruri de genul ăsta. [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 27 ian la 21:35 |
Am descoperit de curând o prăjitură nouă. Camelia. Primul strat e rupt parcă din amandină, [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
Discursul proaspăt al șefului statului a fost unul fără substanță, incluzând doar [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
În contextul protestelor, care continuă, reprezentanții puterii au decis că o încercare, de a [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 25 ian la 20:44 |
Am înțeles din discursul președintelui că de fapt una dintre problemele cele mai grave în acest [ citeste mai departe ]
Ana Barton 25 ian la 19:18 |
Ştii, nici mie nu mi-e tocmai moale să-mi iau întrebările la întrebări. Dar poate că e [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 24 ian la 19:51 |
Asta spunea creatorul statuii domnitorului, sculptorul Marcel Voinea, la sfârșitul comemorării de [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 21 ian la 13:37 |
Între două demonstrații, pentru destindere, vă recomand memoriile crocodilului [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 21 ian la 02:59 |
Puterea... ploii a fost de partea puterii. Da, vremea și vremurile ”indecise” din oraș în [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 19 ian la 17:16 |
Revoluție - adică. Măcar pentru că brusc reprezentanții puterii sunt mult mai deschiși unui [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 19 ian la 16:05 |
Protestele românilor împotriva actualei conduceri, determinate, aparent doar, de recenta demisie a [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 19 ian la 14:31 |
Nu fac parte din tagma celor care se pricep la relații, nu dau sfaturi prietenilor căsătoriți [ citeste mai departe ]
Ana Barton 19 ian la 13:50 |
Hai, că are dreptate femeia asta: ţara arde, iar babele se piaptănă. Da, da' se piaptănă scurt, [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 ian la 18:47 |
Am primit comunicatul acesta:
Peluza Sud Dinamo, grupul de suporteri ai echipei [ citeste mai departe ]
| | morringain 15 ian la 01:34 |
Pentru postul asta o sa imi atrag ura multora. Asta e.
Asistam in ultimele zile la o isterie [ citeste mai departe ]
| 1youtube.com/wat../ ... | ||
| 2Viermele demon,Noi doi tot nu ne înţelegem. Las' că aşa e viaţa. Cu discontinuităţi şi ziduri.... | ||
| 3Andrei,Mulţumesc mult. Acasă. Aveţi dreptate. Mă bucur că aţi simţit acest acasă din degetele mele. Mă onorează şi mă emoţionează. Nimeni nu mi-a spus-o în acest fel până acum. Atât de explicit şi... | ||
| 4Al dracu' eşti! Îmi iei pâinea de la gură! Când mă hotărâsem să tac. Până mâine măcar. :D... | ||
| 5În texte se zice minus cinci şi nu - 5 că se înţelege altceva. Şi în general, când un număr nu are conotaţie matematică directă (ca atunci când e implicat într-o formulă matematică) se scrie în litere... | ||
| 6Seva, înţeleg ce zici tu. Ai dreptate cu ajutorul oferit unei mame, mai ales dacă e singură. Şi da, ştiu că americanii sunt pragmatici, chiar prea pragmatici.Eu vorbeam strict din punctul meu de vedere.... | ||
| 7:lol:Scuzaţi.... | ||
| 8La mulţi ani, Dora! :) Şi pentru azi, şi pentru luni.... | ||
| 9Nora, ai început să vorbeşti scârbos!să le fie teamă - ce, naiba, asta-i vorbă de domnişoare?!... | ||
| 10Sau cu larisica.Când întrebam ai rezovat de-o larisică, ceva!?.Era, prin facultate, una Larisa, virgină la vreo douăzeci de ani. La un chef a făcut doişpe greci. În aceeaşi noapte. Oral, bineînţeles!De... | ||
| 11Dar, dacă faceţi voi, voi fi cea mai fidelă cititoare. :)Vă pot ajuta şi ca "suport tehnic". Documentare, corectură, de-astea. :DSă cos costume nu ştiu.... | ||
| 12Cosa, am priceput ce înseamnă pentru AN anii '30. Eu nu pot scrie însă ca el. Şi nici nu rezonăm în sensibilităţi. Îmi pare rău. :(Eu, dacă aş face o piesă de teatru având personajele alea, le-aş da... | ||
| Ana Barton 4558 citiri |
| Dora Constantinovici 4461 citiri |
| Astro Vesta (Maria Onea) 2276 citiri |
| Florentina Mușat 2124 citiri |
| | andreea 1196 citiri |
| Doria Niculescu 940 citiri |
| Maria Moiş 767 citiri |
| | blackhole 503 citiri |
| Ruxandra Predescu 257 citiri |
| Laura Laurentiu 198 citiri |
| Dora Constantinovici 2 postari |
| Florentina Mușat o postare |
| Ana Barton o postare |
| Astro Vesta (Maria Onea) o postare |
| Dora Constantinovici 24838 citiri |
| Florentina Mușat 15751 citiri |
| Ana Barton 15650 citiri |
| Maria Moiş 10594 citiri |
| Doria Niculescu 4250 citiri |
| Astro Vesta (Maria Onea) 3275 citiri |
| | andreea 2447 citiri |
| Alex Mazilu 1609 citiri |
| | Crina Soroiu 1459 citiri |
| Ruxandra Predescu 1291 citiri |
| Dora Constantinovici 8 postari |
| Ana Barton 5 postari |
| Florentina Mușat 4 postari |
| | Crina Soroiu 3 postari |
| Maria Moiş 3 postari |
| Astro Vesta (Maria Onea) 2 postari |
| Alex Mazilu o postare |
| | andreea o postare |
| | blackhole o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
da poşetele “louis voiton” cu ce se cumpara cu 73 de bani?
2010-07-29 17:05:56 | Raporteaza
M-am prabusit de ras,dupa care am inceput sa plang.Si o s-o tin asa mult timp!
2010-07-29 17:19:04 | Raporteaza
Mai Ruxanda PR, nu prea intelegi tu prea multe… Dezvoltarea unui brand inseamna mult mai mult decat o frunza verde. Bref, sa pui egal intre 900.000 de euro si 0.73 lei doar in urma informatiilor pe care le-ai pus tu aici e treaba de maxim 6 neuroni
Bravo pentru faptul ca ai gasit asemanarile totusi!
2010-07-29 17:19:26 | Raporteaza
aoleo, ce-o mai toti pe biata ministra!
din cate am inteles a fost o licitatie. De ce nu s-au gasit unii destepti mai pe la noi, sa liciteze ei 100 euro si sa ia ei contractul.
Ce au facut / de unde s-au inspirat cei de la compania responsabila (din nu-stiu-ce-tara) e problema lor.
totul seamana? Cine a mai creat un logo original in ultimii 20 de ani, care sa nu fie prea departe de subiect (ca pe urma dadeam in Dracula si mai stiu eu ce).
O FRUNZA este o FRUNZA. Da, in general e verde. ca asa e frunza. Sunt convins ca in banii aia a mai intrat si altceva decat frunza. A costat mult? Desigur. Dar sunt convins ca asa este si in alte tari. Si sa cineva cu brandurile lor, sa vedem ele cu ce seamana…
ma tot gasesc pus in pozitia de a ii lua apararea Elenei Udrea… iar o sa-mi apara vorbe. Dar pe bune ca a analiza JUMATATE de frunza tine de rea intentie.
DOUBLE STANDARD, zic eu. double standard
2010-07-29 17:19:43 | Raporteaza
Erata: “ce-o mai tocati pe biata ministra” “si sa apara cineva cu brandurile lor”
2010-07-29 17:21:29 | Raporteaza
stefan – pe bune? inseamna mai mult? hai, mai spune, ca te vad om invatat cu sapte neuroni!
alex manea – pe mine nu m’a invitat nimeni la licitatie. si nici pe altii, despre care sunt sigura ca ar fi facut treaba infinit mai buna pe bani mai putini, nu luat o poza de pe stock, scris romania si poftim logo-ul! asta e bataie de joc!
2010-07-29 17:23:20 | Raporteaza
@Alex Manea: ….
hai sa fim doi….
pe langa frunza aia se pune un regiment de oameni de creatie Ruxandra…
stii…chiar tu ai spus-o …de la hidrocentrala pana la bec e drum lung…
Ori oamenii aia trebuie sa-i platesti pentru munca ce-o presteaza nu-i asa ?!?!
Ei si-au stabilit un buget si-au ajuns la concluzia ca cei 900.000 Euroi le ajung pentru toate cheltuielile ce le au de facut
…simplu ca buna ziua…
Dar noi tot cautam nodul din papura
…
Ce rai suntem mai…ce rai
2010-07-29 17:26:19 | Raporteaza
Marian – dap. dar eu am citit si explicatiile conceptului ales. si nu ma conving, sunt din seria spiritul alabil si pur al poporului roman.
2010-07-29 17:27:42 | Raporteaza
@Stefan: ce mai apreciezi hotia in stare pura. oi fi vre’un pui de pdl-izd sau ai o dragoste ascusa numita U.E. (Udrea Elena). nume predestinat pentru furat bani din U.E.(Uniunea Europeana)
2010-07-29 17:28:02 | Raporteaza
Ruxandra,şi de data asta sînt de acord cu Alex…
2010-07-29 17:28:35 | Raporteaza
val_one – acelasi raspuns e valabil si pentrut tine
2010-07-29 17:30:38 | Raporteaza
@ruxandra PRedescu:
Explicatiile tot timpul vor lasa loc de interpretari.. in mod sigur orice ar fi ales drept ” explicatie ” noi am fi gasit cusur…. SIGUR
Ca a fost ala un “bate cuie’ si n-a stiut cum sa vorbeasca…asta-i alta problema… ~~Spiritul amabil şi pur al poporului român!~~~
hai mai ….trebuie sa recunoastem cu inima stransa ca ROMANII PURI…chiar asa sunt
2010-07-29 17:31:16 | Raporteaza
Manea,
Ţi-am spus într-un comentariu cam care sunt scopurile tale în viaţă.
Dar n-ai înţeles nimic.
Îţi mai spun o dată: eşti limbi-în-curist.
Nu ne da explicaţii că de ce îi dedici ode pizdelniţei de Udrea. Ştim de ce o faci.
Pe de altă parte se vede că nu te pricepi la nimic în viaţa asta.
Păi bă fraiere, putea participa cineva la licitaţia respectivă, alţii decât cei care erau în cărţi !?
Tu ai licitat în viaţa ta la ceva !? Ştii cum se face !?
Şi chestia cu originalitatea demonstrează cât de lipsit de argumente eşti şi cât de proşti ne crezi tu pe noi. Auzi că nu mai poţi face frunze care să nu semene între ele !
Incredibil ! Şi ăsta o să ajungă cândva să ne dea lecţii de politică la televizor !
2010-07-29 17:34:14 | Raporteaza
Bcm,
Asta cu pedelizda ai luat-o de la mine. I-am aplicat-o eu lui Val_One de mult. Recunoaşte şi zii mersi !
Altfel îţi cer drept de autor. Sau mă iei şi tu ca Manea că nu mai poţi scoate cuvinte cu pedele care să nu semene între ele şi care să nu se termine în izdă !
2010-07-29 17:40:22 | Raporteaza
@coza vostra,
nu-i aşa că Alex Manea e securist?zi-o p-aia dreaptă,nu ne mai ţine în suspans.
2010-07-29 17:41:27 | Raporteaza
femeie desteapta, omu’ ala de care pomenesti n-are nicio treaba cu Romania, in afara de nume, in schimb tu ai esti o romanca sadea. Sa-ti traiasca!
2010-07-29 17:45:51 | Raporteaza
cosa nostra – fara vorbelizme, pls!
2010-07-29 17:51:43 | Raporteaza
gerogica – da’ tu de unde stii? esti fratele lui mai mic?
2010-07-29 17:54:55 | Raporteaza
all – nu’mi vine sa cred ca incercati sa gasiti scuze ministerului si ministrei pentru porcaria asta! sunteti cu capul, ce’aveti?!
2010-07-29 17:56:23 | Raporteaza
da, desteapto! imi cer scuze ca vorbesc asa, da’ meriti! tu de unde vorbesti fara sa ai habar cine e omul ala? ce jurnalism si pareri de … !
2010-07-29 17:59:18 | Raporteaza
@ruxandra PRedescu: recunosc cu mîna pe inimă ca lui @coza vostra,alias Paul Gorneanu,de la mine i se trage,de fapt… cu ani în urmă,în calitate de securizdă,l-am anchetat din cauză că a susţinut candidatul unui anume partid în camapania electorală
metoda mea preferată de tortură fiind „transplantul” de unghii,i-am mutat cu cleştele unghiile de la picioare la mîini şi viceversa…
între timp,văd că s-a refăcut şi poate utiliza şi tastatura,dar a rămas cu sechele.vede peste tot numai securizde şi pedelizde…cred că d-aia a şi rămas holtei.
2010-07-29 18:12:15 | Raporteaza
@cosa nostra,
Nu ca ai merita un reply la ce l@turi iti vin la gura…
Sigur, asta era meseria celor de la agentie: sa se uiti la toate logo-urile cu frunze folosite vreodata si sa scoate tocmai acea FRUNZA (btw: e doar jumatate de frunza) care sa nu semene cu nimic.
frate, de parca ar fi luat semnul de la Nike si-ar fi pus Romania deasupra…
Romanilor nimic nu le convine.
2010-07-29 18:23:02 | Raporteaza
Erata: “sa se uite”, “si sa scoata” (trezit la 6 dim. sorry)
2010-07-29 18:24:03 | Raporteaza
trecand peste logo, care nu spune nimic (daca aparea si un maidanez langa frunxa aia taiata, aveam un mesaj clar..) si peste frantura de text care exprima doar nivelul jenant de incultura si inteligenta al impostorilor care s-au ocupat de concept, aici e vorba doar de o alta teapa de lux. bate vantu’ frunza’n dunga, p’astia nimeni nu-i alunga?……
2010-07-29 18:27:02 | Raporteaza
tepe la greu ………..
2010-07-29 18:42:38 | Raporteaza
Băi, ce-mi place mie de gagica asta Val_One, cum mă pândeşte ea peste tot !
Nici nu ştiu dacă-i gagică, dar îmi place să cred că e. Şi mai mult, mi-o imaginez mişto. Cu ţâţe, cu glezne, cu părul des şi lung !
Deci: dacă nu eşti gagică, sau dacă eşti gagică naşpa, să nu-mi spui, te rog eu !
Pe de altă parte nu-i vina mea că am rămas holtei. Eu am vrut, dar nu m-au vrut ele !
2010-07-29 18:43:32 | Raporteaza
Lasă băi Manea că nu te acuză nimeni de greşeli de ortografie. Altele sunt la tine mai grave !
Şi până la urmă, bă, ştii ceva, e dreptul tău frate. Da nu ne mai spune nouă. Nu încerca să ne prosteşti ce dracu !
Ne jigneşti prin faptul că ai putea să ne convingi vreun fel că mafioţii ăştia nu fură şi spurcă tot pe ce pun mâna !
2010-07-29 18:47:27 | Raporteaza
@coza vostra:
Stockholm Syndrome…
2010-07-29 18:47:52 | Raporteaza
devin “credincios”! adica, ma … “crucesc” … (PS m-am laudat ca sunt cum sunt, da’ vad ca-s mult mai rau. nu pricep nimic!!!)
2010-07-29 18:58:29 | Raporteaza
@ruxandra PRedescu: foarte obiectiv articolul! Cacatul ala de argument cu ” de 20 de ani nu s-a mai creat nici un logo original” nu sta deloc in picioare; la banii aia era de bun simt sa apara, macar pe ici pe colo o nota de originalitate. Dar, neah, Nutzi spaima putzii, o sa puna pe fuga toti indivizii care au cat de cat creier in cap si o sa ramana in Romanica numai ea si retardatii care o pupa in curul ala mare!!!
2010-07-29 18:58:41 | Raporteaza
@ruxandra PRedescu: se primesc si “cents”, sau doar 0,x lei?
2010-07-29 19:00:27 | Raporteaza
Val_One,
Nu mă lua cu noţiuni de astea fine şi subtile. Adică spune drept vrei să ne-o tragem de te ţii aşa după mine !?
2010-07-29 19:01:18 | Raporteaza
@coza vostra:
aha,nu ţi-a ajuns.
2010-07-29 19:07:06 | Raporteaza
Intradevar sunt foarte ieftine logo-urile pe site-urile de Stock Photography, dar drepturile pentru a le folosi si tipari in masa, etc…umfla pretul considerabil…O poza porneste de la cativa dolari, pentru drepturi de printare in masa si folosire in campanii publicitare, etc, se ajunge la mii de dolari…
2010-07-29 19:25:44 | Raporteaza
revenind la cele doua modele de frunza: difera identatiile – cea din stanga are 3 identatii largi si nervura scurta, pe cand cea din dreapta are identatii fine si nervura centrala lunga + difera nuantele de verde.
probabil ca amandoi artistii au vazut acelasi desen cu frunze, la un moment dat.
in rest, no comment – mizerie de “vacuta”. sa speram ca nu face un copil, ca o sa “organizeze” si mai multe licitatii “pe bani europeni” pentru geanta de scutece lv/d/whatever si pungile de gunoi cu sigla lv in care sa bage rahatul royal
2010-07-29 19:41:15 | Raporteaza
Gigele,
Bă, chiar că te cheamă Gigel !
Da spune-mi şi mie, de ce trebuia să-l ia de pe nu ştiu ce sait !?
Eu ştiu vreo douăzeci de firme cu şmecheri artişti, nu fraieri, care ar fi făcut toate astea moca. Şi nu s-ar mai fi pus problema originalităţii. Şi le-ar fi făcut şi super mişto.
Tu ştii ce înseamnă pentru o firmă să aibă în portofoliu o astfel de lucrare !?
Tu ştii cât ia Paris Hilton pentru o singură oră de afişat într-un club !? De ce dracu dau proprietarii clubului atâţia bani !? De ce nu-i cer ei bani fetei pentru consumaţie !?
Dacă Udrea ar fi vrut să facă un logo şi o campanie pentru firma ei, tot aşa ar fi aruncat cu banii !?
2010-07-29 19:52:10 | Raporteaza
si jur…. cai faceam frunza ….pixel cu pixel … * glumesc *,,,,,
ascultam acum la Stiri in masina….
‘ Asiatici imbracati in Stefan cel Mare si Ilene Cosanzene “… M-a bufnit rasul pe cheiul Dambovitei si-am zis ” Ruxandro…sper ca ai ascultat stirile ”
Aici nu-i vorba mai de Udrea…pentru ca aia-i oricum o “penala” saraca la tot ce tine de promovare…
Aici vorbim de echipa de penali din spatele acestor organizari
niste dobitoci ..care n-au facut altceva decat sa-si cheme nepotii sa pape din cascavalul care tocmai le picase pe masa…
Acum……D-zeu cu mila
Ca asa-i romanu’ cand se veselesteeee…ca asa-i romanu’ cand se veselesteeeeee ( oare o suna bine in chineza )
2010-07-29 20:26:21 | Raporteaza
Se putea foarte bine realiza un concurs national, elevi, studenti la arte plastice, agentii si nu numai, mi se pare normal ca logo-ul ce te reprezinta sa fie realizat de propria natiune, care asa cum se intampla in familie, isi stie si bune si rele, probabil oricine ar fi fost mandru sa fie castigatorul. Cat priveste semnificatia frunzei, pozitioneaza clar Romania pe harta lumii, nu este nici in Sahara si nici la Polul Nord, ci undeva pe unde cresc frunze cu trei crestaturi, si prin ea curge o apa, privind atent la frunza si la inundatiile din N Moldovei, poate ca nici nu trebuiau sa faca economie de albastru.
Sa radem un pic de ei, ce ha ha sunt spaniolii, ne fac de ras cu logo-ul lor.
2010-07-29 20:59:12 | Raporteaza
@cosa nostra: Te agiti aiurea…Unde am spus eu ca trebuia sau ca a facut bine ca a luat logo-ul de unde l-a luat? N-am facut decat sa subliniez ideea ca in niciun caz nu s-a dat 73 de bani pe rahatul ala de logo, pentru ca este imposibil…In cel mai bun caz s-au dat vreo 500 de EURO pe drepturi de autor pe o imagine vectoriala pe care acum doamna ministru are voie sa o tranteasca pe toate afisele…E o mare tampenie ce se intampla, dar exagerarile de genul 900.000 de euro pe un logo de 73 de bani nu ne ajuta cu nimic…Nu ii iau apararea si crede-ma ca ma deranjeaza la fel de tare felul in care sunt gestionate resursele acestei tari, dar doar pentru ca se greseste nu inseamna ca trebuie sa exageram in halul asta. Lucrurile trebuie prezentate asa cum sunt, ca dintr-o exagerare in alta ajungem pe taramuri foarte intunecate…
2010-07-29 21:09:00 | Raporteaza
Si pana la urma, cheltuindu-se atatia bani pe frunza aia e mai grav decat daca s-ar fi dat 73 de bani
. Oricum e mult mai grav faptul ca n-au fost in stare sa-si inregistreze niste domenii pe internet…
2010-07-29 21:12:32 | Raporteaza
lol asta nu stie nici engleza, nici romana. dansa vorbeste romgleza. e est europeanca, slab educata. furculision e la ordinea zilei.
2010-07-29 21:55:14 | Raporteaza
Gigele,
Da bă ai dreptate !
A exagerat: De la 900 000 euro la 0.73 lei e imensă diferenţa,
de la 900 000 euro la 500 euro e o mică diferenţă !
Predescu, cum poţi să faci aşa ceva !?
2010-07-29 21:59:46 | Raporteaza
gyia sou glikeia mou …mi-au dat lacrimile de ras numai pot pe bune ma doare si burta ,mi-a fost dor de pandoreze de mult nu am mai vizitat platforma dar vad ca am pierdut muuuulteee
)))))))))))))) Ce faci ?esti bine?sper ca esti happy …vad ca nu va plictisiti deloc in rro e destul de ras si de glumit .Apropo ,ce doamne iarta-ma mai e si caricatura aia cu frunza???cine a avut ideea de a pune stema asta rromaniei?:-)))banuiesc ca prealuminata si preafericita prea prima dintre elene? doamneeeeeeee ce idei mai are si CHYORETHE MARINAR PRIM MOAMAMAAAA MA INTREB BOCCIU AKA POKEMON si-a dat si el cu parerea la alegerea acstei steme mult prea luminate??pt ca daca si-a dat inseamna ca rromania are ”talenteeee artistice ” neintelese si genii desavarsite intr-ale educatiei vizuale Te imbratisez
))))))))))
2010-07-29 22:08:05 | Raporteaza
cosa nostra – ai dreptate, mare greseala! Da’ frunza aia, vectoriala, e de vanzare, cu fix 73 de bani pe dreamstime. Si nu, n’a fost cumparata cu 500 de euro, adica imaginea nu dreptul de folosinta, pentru simplul fapt ca inca e pe toate site’urile de care am scris io. Doar ca gigel vorbeste sa se afle’n treaba si n’a citit articolul…
2010-07-29 22:13:21 | Raporteaza
@Alex Manea: Bravo! Respect.
2010-07-29 22:20:24 | Raporteaza
Fa-ti cont pe site si citeste tot EULA la descarcarea pozei…Pentru a o folosi in scopuri comerciale se platesc niste bani in plus. Asta iti da dreptul sa o folosesti in scopurile respective, dar nu inseamna ca ai drepturi de autor => poza ramane pe site si pentru alti ministrii care nu au ce face cu banii…In fine, chiar ca postez ca sa ma aflu in treaba cand lumea se agita doar pentru ca am exprimat si eu un punct de vedere…
2010-07-29 22:37:27 | Raporteaza
Nu poate cumpara ” drept de exclusivitate ” pe ea atat timp cat se afla pe un site public… ar fi fost culmea sa existe si pe Pandora’s o frunza…iar propietarul de drept al platformei sa primeasca un mail in care sa scrie…
” Va rugam sa gasiti o solutie la LOGO_ul dvs pentru ca aveti termen de …zile sa renuntati la afisarea lui … In caz contrar va punem motorina la radacina si se ofileste singura ”
daca-i facea un LOGO…. special pentru acest eveniment…se incheia un “Contract de exclusivitate” cu obligatia “creatorului” de-a preda absolut tot ce tine de acel LOGO….
..ceea ce putea duce la costuri…mult mai mari..
2010-07-29 22:38:39 | Raporteaza
@Marian Popescu: Intocmai. Cu atat mai trist ca s-au cheltuit niste bani ca sa poata folosi imaginea, nu au drepturi de exclusivitate, dar dau tot felul de explicatii pentru care au ales frunza ca element reprezentativ al folclorului etc…
2010-07-29 23:05:24 | Raporteaza
@Marian Popescu: “costuri mult mai mari”… de 1000 ori mai mult decat 73 bani? =))
2010-07-29 23:06:32 | Raporteaza
vom avea TURISM puternic cand veti vedea 3 sferturi din parlamentari CERCETATI ptr. diverse MOTIVE … cand se vor “DONA” de catre NAZISTII din BOR fonduri ptr. pensiile mici si medii ETC . – acestia sunt MONSTRII SACRI ai ROMANIEI care vor fi facuti CUNOSCUTI pe toata PLANETA prin intermediul TELEVIZIUNILOR si PRESEI … CONSTIINTA si DISCIPLINA CONSTIENTA va scoate din SCLAVIE !!!
2010-07-29 23:35:39 | Raporteaza
MAI FETITZ
MAI STERGE-TI MUCII DE LA CUR SI PE URMA INCEPI SA FII CATZEA. CA S-AR PUTEA SA DAI PESTE O CATZEA MAI MARE CE TINE CE STII TU DESPRE, BRAND, LOGO, DESIGN, PROMOVARE…
CREZI CA BANII SE DUC PE O FRUNZA??? ESTI CAM TOANTA SI CUM SPUNEA BUNICA MAI INVATA SA ITI STERGI MUCII DE LA…..
2010-07-30 02:07:17 | Raporteaza
Cu scuzele de rigoare , numai niste prosti pot crede ca lucrurile la nivelul asta se pot face pe gratis , ca deseneaza un binevoitor , etc . Asta e sistemul international , neinventat de romani … ca e bun sau rau e alta discutie , invatati-i voi pe marii capitalisti sa faca totul pe gratis .
2010-07-30 03:21:16 | Raporteaza
După Val_One şi Alex Manea a apărut şi Florina.
Se pregăteşte Nedormitul !
2010-07-30 06:49:31 | Raporteaza
Mierea Naturală, Gigel, Vio Vernea, Dani şi mulţi alţii,
Băi, vedeţi că jumătăţile de cunoştinţe nu duc la jumătăţi de adevăruri. Duc la inepţii. Sau în limbaj mai academic, duc la mâncat de căcat.
Se vede că toate cunoştinţele voastre se bazează pe cititul de pe gugăl. Voi n-aţi avut treabă cu obiectul muncii până acum.
Adică dacă eu vreau să-mi fac pentru mine toate astea mă costă 900 000 de euro !? Păi ce fac cumpăr un tablou de Picasso !? Vedeţi ce a cumpărat ministerul de banii ăştia, voi aţi fi dat atâţia bani pe ele !?
Hai să vă luminez:
Dacă eu vreau să-mi fac siglă la firmă, sloganuri şi alte chestii pe care să le folosesc în campanii de tot felul am două posibilităţi: 1. Le iau de la unul gata făcute. În acest caz ăla poate să mi le închirieze şi astfel voi plăti toată viaţa în funcţie de cât le folosesc sau în funcţie de orice alţi indicatori pe care îi stabilesc cu deţinătorul. Sau poate să mi le vândă mie definitiv. În ambele variante preţurile se stabilesc prin negociere şi de obicei sunt foarte mari. Deţinătorii de desene şi astfel de chestii cerând şi pe mă-sa şi pe tat-su pe ele. Mai există şi riscul ca acestea să fi fost folosite până acum şi de alţii caz în care [mai ales pentru o ţară] e jenant.
2. Mi le fac eu. Organizez un concurs pe această temă printre graficieni individuali, firme de graficieni sau printre oricine. În urma concursului îmi aleg ce-mi convine. În acest caz eu deţin toate drepturile. Costul în acest caz nu poate fi mai mare de două mii de euro incluzând aici şi costurile aferente organizării concursului.
De ce sunt mici costurile aici !? Aşa cum am spus într-un alt comentariu, se găsesc foarte mulţi profesionişti individuali şi firme care ar face chestia asta şi gratis pentru a o avea în portofoliu.
Autoarea articolului şi noi toţi ce-i care am fost de acord cu ea critică în mod implicit în primul rând metoda aleasă, lipsa de interes în a verifica măcar ce li s-a oferit spre cumpărare şi faptul că a costat enorm de mult. Repet: nu s-au cumpărat vapoare sau baraje de hidrocentrală ci nişte căcaturi de desene ale unor anonimi. Desene ale căror părţi se regăsesc în siglele a sute de societăţi particulare.
Şi vine Manea să-mi spună mie că seamănă da e alte alea.
Incredibil !
2010-07-30 07:57:54 | Raporteaza
Profesore…. la comentul cu numarul 34 am si spus.. “daca aveam lucrarea asta in portofolliu.. nu ma mai dadeam jos din pat 10 ani”
Eu nu incerc sa-i iau apararea lui Udrea pentru ca nu mi-a dat nici macar 73 bani pentru lucrul asta…Incercam sa spun ( cu jumatatea mea de masura in ale scrierii ) ca Udrea-i doar o penala care a semnat pe un contract impins in fata de alti penali care stau acum si isi freaca cotonoagele
… Aceeasi Penali care au intocmit si Caietul de Sarcini pentru o licitatie care nu putea participa orice Enorias…
Am sa ma repet…Eu nu tin apararea nimanui…Ciuda mi-e ca ne trezim abia DUPA un asemenea “eveniment” …. de ce mama dracu nu dam cu scrisu’ atunci cand stim ca se apropie o licitatie…sau cand avem informatii despre ceva anume…
Noi stam…asteptam…si dupa aia ne roadem unghiile de ciuda
2010-07-30 09:16:47 | Raporteaza
@Stefan: Mai Stefane,tu esti d-l Cocos?Daca nu, esti BOU!
2010-07-30 10:57:37 | Raporteaza
Pai ca sa fiu si eu critic la adresa guvernului spun: “au facut o margica”. Prin asta inteleg o promovare discutabila a ceva ce nu exista- Romania= gradina carpatica. Este doar o forma fara fond si bani cheltuiti aiurea. Si este vorba despre multi bani si ni se spune pe de alta parte sa nu ne bagam nasul ca nu este vorba de banii nostrii. Deh, ca popor i-am votat si responsabilitatea ne apartine.
2010-07-30 11:22:06 | Raporteaza
Merita oare sa se cheltuiasca un miliard de euro pentru un model nou de masina care are tot patru roti si un motor ? Merita sa se cheltuiasca cateva milioane de euro pe un crash-test in care se distrug masini din moment ce solutiile de securitate sunt arhicunoscute ? Sau : Merita sa se cheltuiasaca sume mari de bani pentru amenajarea unui parc atunci cand natura salbatica are frumusetea ei aparte ? Sa revenim la publiciate: In America se plateste si cate un milion de dolari pentru difuzarea unui spot de 30 de secunde in prime-time. Ce neghiobie. Nu-i asa ? Am lucrat mai multi ani in publicitate. Nici acum nu consider ca este mare branza acest job. Dar totusi are regulile sale. Care sunt greu de digerat daca nu cunosti domeniul. Ceea ce se intampla in acest articol.
2010-07-30 11:24:07 | Raporteaza
@Cristi I: discutiile filozofice despre “merita sau nu” sa ramana pentru serile cu prietenii.
aici se “cearta” lumea despre o mitocanie. pe bune, e o mitocanie:
SIGLA campaniei de promovare a turismului unei tari ar trebui sa fie UNICAT, nu o frunza comuna, folosita si de altii, poate de un bordel sau de satanistii naturii sau … cine ce mai vrea.
tocmai ca pretinzi ca ai lucrat in publicitate (n-ai fost paznic sau om de serviciu, nu?), ar trebui sa stii ca publicul nu retine lucrurile vulgare (comune), ci inovative, interesante.
2010-07-30 12:03:57 | Raporteaza
Asa pedelistule Alex Manea apar-o pe c..,u,,r,,v,,a mnarinarului hot si betiv ["Nutii spaima constitutii'] care a p.r.aduit sute milioane de euro in doua mandate de ministru pe cai verzi pe peret,[scene perdele, publicitate in limba engeza la Paris ,indicatoare 3d la drumuri pline gropi,frunze copy-paste publicitate tv la preturi triple case de i miliard de euro la sate pentru specialistii inexistenti etc] Doar a facut ceva impreuna cu partidul asta de nenorociti,,Au indatorat tara [pe noi] pana la foamete si au adus ura in ochii romanilor..
2010-07-30 12:25:12 | Raporteaza
Daca se facea un concurs cu studentii la arte si design iesea ceva mai bun, mai romanesc, mai autentic, Si se multumeau daca li se dadea o bursa ca sa poata termina facultatea. Asa… cu grija alesilor s-au dus banii tot la altii. Pai de ce studentii si specialistii romani sa nu mearga prin alte tari sa-si vanda pe bani buni inteligenta iar noi raminem cu eterna mirare: oare de ce absolventii nostri nu vor sa lucreze in tara? Pai da, caci ei vor sa pastoreasca o turma de prosti si nu inteligentii care ar putea sa-i puna oricind in umbra.
2010-07-30 12:26:54 | Raporteaza
@@cristi i:
Este foarte greu, daca nu imposibil sa verifici unicitatea unui desen. Cum faci ? Eu nu am nici o idee . Da, au aparut in cazul de fata niste logo-uri identice, aplicate in doua- trei cazuri. Pentru aceasta probabil ca au cautat mii de oameni, ceea ce depaseste posibilitatile unei agentii de publicitate . De unde stii ca aceasta grafica nu mai este folosita inca in zece situatii in intreaga lume ? Esti sigur ca ceea ce s-a scris in articol este totul ? Imi aduc aminte ca un profesor la facultate ne-a spus ceva de genul : Fiti siguri ca la orice credeti ca descoperiti s-au mai gandit inca cateva mii de oameni inaintea voastra. Cinic, dar adevarat. Si apoi, cat trebuie sa coste o campanie publicitara ? La nivelul anului 2000, bugetele de publicitate ale multinationalelor pentru Romania se situau cam la doua milioane de dolari de companie , in conditiile in care veneau ei cu spoturile sau cu afisele. Eu zic ca o campanie de promovare de 900.000 de euro este o campanie ieftina. Cel mult poate suferi la capitolul caliate. Dar asta se verifica numai prin rezultate. Always Coca- Cola mi se pare mult mai stupid ( parere personala) si totusi a inghitit miliarde de dolari.
2010-07-30 13:30:04 | Raporteaza
realitatea.net/../
e vedeti… Nuti n-are nicio vina “saracuta”….
indiferent cine era ministru…dar chiar INDIFERENT cine era pe fotoliul ala…trebuia sa semneze…
Noi injuram persoana ….in loc sa ne bagam… in el de sistem …
2010-07-30 13:46:48 | Raporteaza
@Ruxandra Predescu #19: Chiar nu ma asteptam la o asemenea abordare si replica din partea ta. Da, suntem cu capul cei care nu suntem de acord cu tine. Cu el mai bine pus la treaba incit sa judece situatia corect. De asta ce mai zici?financiarul.com../
2010-07-30 14:19:34 | Raporteaza
Poate se supara Nuti si ne pune…un cap de mort..ca la pirati… Explicatie…
“Spiritul aventurier al romanilor”
2010-07-30 14:45:50 | Raporteaza
@cosa nostra: scuze n-am intentia sa plagiez, inseamna ca mi-a intrat bine in cap cand am citit-o.
2010-07-30 15:09:26 | Raporteaza
@Florina: “Bravo! Respect” faci reclama la berea holstein?
2010-07-30 15:26:57 | Raporteaza
@VIO VERNEA: pai aici ai dreptate, banii nu s-au dus pe-o frunza, s-au dus in buzunarul unei caţele cum spui tu. apropo care-i căţeaua mai mare de care faci vorbire că s-ar putea să-i facă rău predeştei? sa treci pe la mine să te învăţ să scri cu “ţ ,Ţ” in loc de “tz”
2010-07-30 15:34:09 | Raporteaza
Mai fatuca, ati innebunit cu totii, a luat foc voxpublica, toata trupa de zgomote se calca pe picioare sa infiereze brand-ul cu pricina, sunteti mai rau ca puii de tigan cand tabara pe calatorii din tramvaiul 21.
2010-07-30 15:34:54 | Raporteaza
Luminizda, tu ce stradă cauţi !?
2010-07-30 15:38:32 | Raporteaza
@Florina: daca nu aparea scandalul pe toate posturile de televiziune tot asa se proceda, nu se faceau plati pana la clarificarea situatiei? hai sa fim seriosi, ce argument jenant ai adus si cănd, după ce tăvălulgul a luat-o la vale.
2010-07-30 15:43:19 | Raporteaza
Scandalul e amplificat pina la isterie de televiziuni ca sa nu mai aiba multa lume posibilitatea sa gindeasca. E mai usor sa inghiti mestecat de moderatori inflamati si eternii ciuvici atoatestiutori (apropo, va intrebati cum si din traiesc ciuvicii? mai bine, mai prost ca voi?) decit sa discerni in noianul de informatii aruncate cu lopata. Sanatate si bere. De care doriti.
2010-07-30 15:49:34 | Raporteaza
Si hotariti-va de partea carei televiziuni sunteti pentru ca fiecare are o varianta asupra autorului desenului. La RTV e un belgia, la A3 e un neamt. Eh, cum e cu manipularea prin televiziuni?
2010-07-30 15:59:44 | Raporteaza
*belgian, corectie.
2010-07-30 16:00:32 | Raporteaza
realitatea.net/../
2010-07-30 16:01:40 | Raporteaza
Aici e altul antena3.ro/roma../
Evident, EXCLUSIV!
2010-07-30 16:02:52 | Raporteaza
Propun sa fie cautat inclusiv COPACUL…care l-a inspirat pe belgian ….
Cred ca singuri ne ducem spre “paroxism” …..
2010-07-30 16:08:24 | Raporteaza
Florina,
Tu asta n-ai înţeles.
Că noi nu suntem cu televiziunile şi partidele. Şi că nu înghiţim ce zic nişte securişti de jurnalişti.
Noi putem chiar şi cu minţile noastre încete să tragem concluzii.
Priveşte ce s-ar fi cumpărat şi pe ce bani, dacă nu vuia media ! Sau vrei să spui că nu s-ar fi cumpărat !?
Tu ai fi dat atâţia bani pe glumele alea !?
Tu eşti cea mai îndârjită apărătoare a acestor jigodii nenorocite. Şi ştii ce-i mai trist !? Că tu chiar crezi. Tu chiar faci asta din proprie iniţiativă. Manea şi ceilalţi au interese crunte. Cu toate astea sunt mai rezervaţi. Mai şmecheri. Nu vor să se deconspire pentru a nu-şi pierde credibilitatea.
Tu eşti jalnică rău măi femeie, du-te şi caută-te la cap !
2010-07-30 16:15:34 | Raporteaza
@Florina: totusi ne lasi nelamuriti de ce s-au sistat platile dupa scandalul de la tv. o fi intoxicat-o si pe UE (Udrea Elena)tv-ul de aia nu mai vrea sa faca platile?
2010-07-30 16:16:01 | Raporteaza
@Florina: bag sama că esti supărată că nu se mai fac plaţile pen’că aveai si tu ceva procent pa’colo sau urmeaza să. ce bine traiam noi azi fara sa ne fi intoxicat televiziunile, da ce bine traia udrea!
2010-07-30 16:20:40 | Raporteaza
Cred ca Romania e inca condusa de fosta Securitate: ce face acum in Romania,facea inainte de 1989 in Occident: fura din firmele care aveau contract cu Romania!
2010-07-30 16:33:05 | Raporteaza
@Florina: Noroc ca la ProTV si TVR nu este … de nici o culoare, stire “bomba” nu a fost preluata si nimeni nu … fasaie de “marele scandal international” inventat de chivutze
2010-07-30 16:45:04 | Raporteaza
Eu recunosc. Ma plateste Udrea sa postez aici ca sa-i iau apararea. Din pacate, dupa toate taierile nu mai are fonduri si va trebui sa-mi plateasca in natura…
2010-07-30 17:19:56 | Raporteaza
Mah “cosa nostra” si altii , sunteti intr-o grava eroare , voi nu ganditi nimic cu mintile voastre ci inghititi cacatul pe care vi-l da zilnic voiculescu si vantu la televizor , altfel cum draku se face ca mereu aveti exact aceleasi opinii ? Cica ei nu asculta de “securistii de jurnalisti” dar mereu iau ca sfant ce aud la antene . Esti tare la logica .
2010-07-30 23:55:41 | Raporteaza
cosa nostra tu înghiţi rahatul în mod natural, nu ai nevoie de o frunză ca să te ştergi la guriţă. sigur, fiecare crede ce vrea din povestea asta. mă mir cum aproape toată lumea ignoră rahatul cu care au împroşcat o zi întreagă realitatea şi antenele.
2010-07-31 01:56:44 | Raporteaza
“logo’ul turistic al Romaniei costa 73 bani”. Spre disperarea unui fan inrait al tau, va trebui sa-ti spun ca esti in eroare da confuzie. Exista o diferenta uriasa intre “costul unui desen” si “costul unui logo”. Diferenta este data de costurile aferente dreptului de a folosi acel desen ca si logo de tara. Costuri legate de proprietatea intelectuala/industriala si dreptul exclusiv de folosinta al acelui desen. Parerea mea este ca ar trebui sa incerci sa citesti documentele de la Paris, Geneva, Haga, Locarno, toate apartinand Organizatiei Mondiale de Proprietate Intelectuala si referitoare inregistrarea internationala a desenelor si apoi vino cu socoteala facuta si ne arata cum te costa un “logo de tara” 73 de bani. De ex: pentru a proteja desenul intr-o tara europeana te costa 4-600 euro, pe domeniu (cred ca sunt peste 40 de domenii). Oferta speciala pe tot UE 2000 euro, tot pe domeniu. Ca sa fie pe toata europa, fa si tu socoteala ue+non eu. Apoi cauta si socoteste all wide world. Daca vrei sa o inregistrezi pe doamna juma’ de frunza in toata lumea, in toate domeniile, forever, poate sa te coste milioane de euro. Sunt sigur ca nu acesta este cazul frunzei romanesti, dar ceea ce vreau sa subliniez este faptul ca nu costul desenului este relevant ci cat te costa sa folosesti acel desen ca logo de tara. Eu asta as vrea sa vad si sa aflu de la voi, ziaristii: avem dreptul exclusiv de a folosi acest desen ca si logo de tara? este protejat peste tot si nu ma trezesc ca vine Giovani macaronaru’ si-si pune pe scuterul de livrat pizza “bio” acelasi logo, fara ca eu sa pot face ceva?
2010-07-31 09:01:54 | Raporteaza
@Marian Popescu: este o vorba veche: se screme un munte ca sa nasca un soricel…..si….desi tu te alegi cu un soricel (care se rezolva si pe plan local cu concurs de idee si premii), platesti ca un “boier” MUNTELE. Imi pare rau dar aici ori e vorba de prostie ori e hotie…
2010-07-31 09:39:04 | Raporteaza
Naţionala de rugby are ca logo o frunză de stejar. O vede tot chioru’ care n-are habar de botanică. România ca brand turistic are ca logo o frunză de calculator…
Ce copac face frunze d-alea, fraţilor? Eu am o problemă cu noţiunile de “identitate” şi “element DISTINCT”, chestii care nu se văd la frunza lu’ Udrea…
2010-07-31 09:56:53 | Raporteaza
@dama cu pandalii:chiar ai pandalii cand auzi de realitatea si antena 3, da n’ai pandalii cand vezi hotia in stare pura?
2010-07-31 14:20:18 | Raporteaza
cred ca inteleg… se leaga cu frunzulita de pe pavilionul romaniei la shanghai…alta splendoare de concept
2010-07-31 16:14:05 | Raporteaza