RSS Feed
adrenalitera

Gigi Becali. Marcă înregistrată

vezi toate articolele de
06 aug 2011 la 09:20 126 comentarii 1394 vizualizari.

moto:  ”Discriminarea este o doctrină cultivată tenace de o minoritate bolândă, promovată de mass-media iresponsabilă, care susţine că este posibil să apuci o bucată de căcat de partea curată.” (unu’ mai deştept ca Becali)

Şi ce dacă cineva te jigneşte? Cât de obsedat de propria persoană trebuie să fii ca să-l bagi în seamă?

http://www.realitatea.net/gigi-becali-dator-si-la-primarie-dupa-ce-a-fost-amendat-pentru-ca-a-jignit-femeile_858907.html

Există o diferenţă între a spune că cineva e  hoţ sau violator, pe de o parte,  sau a spune că este  prost sau nesimţit, pe de altă parte.  În primul caz, fie aduci dovezi, fie trebuie să fii sancţionat prin amendă. Penală, dacă mă întrebaţi pe mine. Başca despăgubiri. În al doilea caz însă nu faci altceva decât să exprimi o părere.

Dacă eu cred că un individ este prost,  de ce adică nu am voie să mă exprim? Dacă nu îmi place o categorie de oameni,  de ce trebuie să păstrez pentru mine? Cine face distincţia între ceea ce am dreptul să spun şi ce nu? Faptul că ceilalţi se simt jigniţi? Nu zău? Pe mine mă jignesc, de pildă, promovarea în media a tot felul de personaje dubioase, de la Gigi Becali citire, până la tot felul de manelişti şi ciuvici, tătoaie şi vrăjitoare, agramaţi şi parapsihologi, politicieni demagogi sau inepţi.  Mă jigneşte de fiecare dată votul concetăţenilor mei, mă  jignesc candidaturile la Parlamentul European a unor personaje precum Vadim, Becali sau Elena Băsescu. Mă jigneşte la sânge faptul că se construiesc biserici si se închid şcoli şi că sunt înlocuite bordurile suprapuse cu bordurile cu trei etaje.  Şi, că veni vorba, m-aş simţi jignit şi dacă o femeie ar spune că bărbaţii sunt nişte porci. Diferenţa însa dintre ultima jignire şi primele ar fi că, dacă pe ultima aş simţi-o ca pe un bâzâit de ţânţar, pe restul le resimt de parcă mi-ar fi picat o cărămidă-n cap. Şi pe indivizii respectivi nu-i amendează nimeni. CNCD ar putea replica: „probabil că te jignesc, dar nu te discriminează”.  Ei, asta-i bună. E ca şi cum ar spune: restul cetăţenilor sunt nişte proşti. Iar eu fac parte din rest.

Să privim lucrurile un pic mai adânc. Dacă un individ pe care îl consideri prost îţi spune că eşti prost, ar trebui să îţi gâdile orgoliul. Deoarece înseamnă că adevărat este fix contrariul. De asemenea, dacă cineva mai deştept te face prost, faptul este tot pozitiv în sine pentru că are rolul de a te pune pe gânduri. Iar dacă nu-l cunoşti pe individ, aste e, părerea lui, prost este cine îl ascultă fără să verifice. În plus, simpla nevoie de a jigni pe cineva te pune din start într-o poziţie de inferioritate. Dar e dreptul fiecăruia să se descalifice.  Pentru că dreptul  la liberă exprimare nu poate fi încălcat, chiar cu riscul de a se simţi vreun fandosit  afectat.

Cine jigneşte mai mult: Becali sau media?

La punctul ăsta o să fiu scurt. Fetelor, pe cine aţi vrea voi să vedeţi răstignit pe faţada Primăriei: pe individul care te face „curvă” sau pe nenorocitul care umple tot oraşul cu chestia asta? Cam cine ar trebui să plătească amenda? Eu fac  pariu cu oricine  pe 10.000E (aş paria mult mai mult, dar n-am): dacă iau un microfon după mine şi bat două străzi din orice oraş vreţi dumneavoastră (că la sate nici nu mai vorbim), sigur găsesc câţiva reprezentanţi ai sexului tare care au fix aceleaşi păreri precum oierul.  Ar trebui să fie, la număr, cel puţin atâţia câţi l-au votat.

Cine e de vină pentru Becali?

Măi fraţilor, dacă ajung într-o comunitate ştiinţifică şi toţi savanţii mă întreabă pe mine, discutându-mi aprins răspunsurile,  ce cred eu despre superpoziţia cuantică, ecuaţiile einsteiniene şi despre efectul lunii asupra paralelismului căilor ferate, cu siguranţă un observator atent  poate scoate un tom destul de gros intitulat: „Tâmpenii alese”.  Dar trebuie să fiţi de acord cu mine că oricât de tâmpit aş fi eu, nici savanţii respectivi nu sunt sănătoşi. Ei, acuma, gândiţi-vă la faptul că, exact aşa cum aş fi eu în centrul atenţiei comunităţii ştiinţifice, la fel este Becali in mijlocul oamenilor obişnuiţi. Ce poate să iasă bun dintr-asta? Şi cum putem avea acum ipocrizia extremă de a-l considera pe Becali vinovat de rezultat? Asta după ce l-am trims să ne reprezinte în Europa?

Update:  în timp ce scriu, la o emisiune a Realităţii TV, Gigi Becali este sunat în direct ca să povestească ce le va spune el studenţilor de la UNATC (unde a fost invitat de un profesor!!!) ca să-i vindece de trac. Ca şi cum soluţia la trac ar fi tupeul de cioban anlfabet. Qed.

(Mai bine îl invitau la A.S.E. ca să-i înveţe pe studenţi cum să facă bani. Şi după aia la fisc ca sa-i înveţe pe angajaţi cum să-i prindă. Cred că  nu mai durează mult până va ajunge membru al Academiei Române. Marcant.)

Altă perspectivă

Până acum am discutat ca şi cum ar fi fost vorba într-adevăr despre o jignire. Sincer, şi eu cred că femeile sunt „curve”,  dar în niciun caz nu consider asta o apreciere negativă, dimpotrivă. Pentru că restul sunt proaste. Tertium non datur. În plus, care dintre voi fetelor, vorba aia, nu v-aţi plâns niciodată prietenei cele mai bune că nenorocitul a vrut să vă f… dar n-a dat şi el măcar o cola? Deci despre ce vorbim aici? (A nu se înţelege că bărbaţii n-ar fi, la rândul lor, nişte curvi. Tocmai de aceea putem defini omul ca fiind un „animal curvă”. Chestia cu animal social e fumată.)

Şi încă una

Stau şi mă întreb oare de unde se inspiră discriminarea sexuală  în România şi aiurea? Pe cine citează Becali, că doar nu are el păreri din astea aşa, de capul lui. Aţi ghicit: Biblia. Inferioritatea femeii în Biblie este incontestabilă, iar dacă are cineva tupeul să mă contrazică îl îngrop cu citate. (Dar asta numai dacă are curajul să pariem. Ştiţi deja, de mai sus, că am 10.000E pe care vreau sa-i dublez.).

Acuma,  a nu se înţelege că eu sunt atât de naiv încât să cred că Becali a citit Biblia. A auzit şi el pe undeva. Dar a auzit bine. Oricum, fetelor, credincioase sau nu, ziceţi merci că nu v-aţi născut în vreo ţară islamică. Ştiţi voi: ţările alea pline de bărbaţi cinstiţi, de caracter, cultivaţi, care nu vor decât să-şi exploateze şi lapideze femeile în pace.

De unde intrebarea logică: de ce CNCD-ul lu’ peşte prăjit în ulei de motor nu amendează  BOR în fiecare zi până când le iese din cap masculilor români superioritatea sexuală? Aud?

Concluzie

Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării trebuie să înteleagă două lucruri:

1.      Nu pot fi obligat să-mi placă nimeni şi nimic.  E dreptul meu să nu-mi placă ţiganii, românii, oamenii cu ochi albaştri, bătrânii, maneliştii, eschimoşii, femeile sau bărbaţii care au penisul mai mare decât al meu. Şi e dreptul meu să cred orice despre ei / ele. Şi este dreptul meu să mă exprim liber.  În schimb, dreptul de a nu fi pus în situaţia de a te simţi jignit  nu există. Cine se simte jignit să fie sănătos. Singurul for în faţa căruia dau socoteală pentru opiniile mele este opinia celorlalţi. Becali are dreptul să creadă că femeile sunt “curve”, iar noi suntem liberi să credem despre Becali orice relativ la părerea lui. Şi, dacă nu ne convine, n-avem decât să nu-l mai votăm şi să nu-l mai băgăm în seamă. Ceva neclar?

2.      Presupunând că Becali a jignit  şi că jignirile trebuie pedepsite, eventual prin amendă, cred că, în ordinea vinovăţiei, cei care trebuie să primească amenda sunt: medalia de aur – BOR; medalia de argint – trusturile de presă care mestecă rahatul până se face terci; medalia de bronz – cetăţenii româniei; eventual menţiune – Gigi Becali.

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 


126 comments
  • 1

    Groaznic de frustrant! N-am nimic de cârtit de data asta. Când ai dreptate, ai. ‘Neaţa buna.

    alt Nastasia Filippovna
    2011-08-06 09:49:43 | Raporteaza
  • 2

    Phii, adunatura de genii: tu, Becali si …l-ai uitat pe Napoleon: “Toate femeile sunt curve, in afara de maica-mea si sora-mea. Sa nu uitam insa ca si ele sunt femei.”

  • 3

    Iata, ca demonstratie la litera a celor sustinute de tine. Cum vad ca ai si-o prima admiratoare care ti-a dat dreptate in toate, imi amintesc de cur-va asta de Nastasia Filippovna cum de vreo doua ori si-a exprimat “opinii” din senin la adresa mea, fara s-o fi bagat vreodata in seama.

    O bag acum. Si (cf logicii tale, aplaudate de ea) imi exprim deci o simpla parere: gasesc ca, pe langa statutul de cur-va (la care a consimtit din plin) e si proasta, si nesimtita. Conform celor scrise de tine, daca e mai desteapta, n-ar avea de ce s-o deranjeze. Daca se stie mai proasta, ar trebui s-o puna pe ganduri.

    Si-ar fi si mai proasta daca n-ar observa ca am urmat in totalitate nu doar rationamentul expus de tine mai sus, dar si termenii folositi, cu semantica lor. La care, desigur, n-a avut nimic de cartit. ;)

    PS: Aviz si altor amatoare: mai muscati-ma voi de kur in mod total gratuit si din senin, ca imi platesc politele.

  • 4

    “Părerea dumneavoastră mi se pare respingătoare, dar m-aș lăsa omorât, pentru ca dumneavoastră să puteți să v-o exprimați.”

    Voltaire

  • 5

    @Florin Bratu: Aşadar, nu poţi fi muşcat de cur decât dacă ai catadixit TU, SUPREMUL, să-l bagi întâi in seamă pe potenţialul muşcător. Cât despre poliţe, cel puţin in cazul meu, plăteşte-le cu o rafală de AK47, nu cu nişte biete cuvinte. Curvă, proastă, nesimţită. Mă flatezi.

    alt Nastasia Filippovna
    2011-08-06 11:01:46 | Raporteaza
  • 6

    Chestiunile astea nu is noi pentru mine. Dar e bine sa fie repetate/recapitulate/receptate.

    :) Noa. Ii bai mare! La poezie ai de munca. Muuuuult. Poezia ii o alta treaba in comparatie cu proza :P Se vede clar ca nu te-a “pocnit” poezia.

  • 7

    Păi, cum aşa, Adrenalitera?

    Până acum, când erai numit “prost” pe aici de unul şi de altul, cereai argumente şi demonstraţii.

    Iar acum tu vrei să accept că eu sunt ori curvă, ori proastă, a treia variantă neexistând, şi vrei să te cred pe cuvânt?

    Defineşte curvia. Defineşte prostia.

    În rest, da. Poţi avea orice fel de păreri, dar nu le poţi exprima în spaţiul public, persoană publică fiind. Odată ce Becali a acceptat statutul de parlamentar european, se presupune că acceptă şi respectă valorile europene. Iar principiul că femeile sunt ori curve, ori proaste, nu se regăseşte printre ele. Eu i-aş da mai mult decât o amendă, i-aş retrage mandatul.

  • 8

    Draga adrenalitera,

    sunt mai degraba curios sa-ti cunosc parerea despre spusele lui Becali “o femeie trebuie să simtă, trebuie să strângă un bărbat în braţe”.

    Asa sa fie ?

  • 9

    @Nora: Nu Becali a zis că femeile-s ori curve, ori proaste. Adrenalitera a zis. A treia variantă există, totuşi. Conform postării numărul trei, eu sunt şi curvă, şi proastă. Cât despre mandatul ăluia, nici n-ar fi trebuit să-l aibă, într-un spaţiu public cât de cât salubru.

    alt Nastasia Filippovna
    2011-08-06 12:53:54 | Raporteaza
  • 10

    @ Nastasia

    Pai vezi daca m-am chinuit?

    ‘Neata buna si tie si promit ca de acum incolo sa-ti las totusi si tie ceva de cartit.

  • 11

    @ Nora

    Cur-va este din punctul meu de vedere o femeie care stie cum sa domine barbatul, eventual barbatii, care stie sa profite de aspectul ei, o femeie pe care nu o intereseaza gura lumii si pe care n-ai s-o vezi niciodata la cratita decat daca are vreo pasiune bolnava. O femeie careia iii place sa si-o traga sii i place sa nu duca lipsuri pentru ca sunt in stare 100 de prostalai sa-i stea la picioare. Si ea umbla cu cel putin trei de desteapta ce este. Asta e o cur-va si are tot respectul meu. Restul sunt proaste. Sau sunt undeva la mijloc, dar nu ca si cum ar exista o a treia categorie, daca intelegi ce vreau sa spun.

    Proasta inseamna sa te lasi dominat de barbat, de traditii, de gura lumii etc etc, si sa ajungi la cratita si la stersul copilor la fund. N-as putea spune ca pe-astea nu le respect pentru ca e nevoie si de-asa ceva. Doar ca… ei bine, ele nu sunt cu rve.

    In ceea ce priveste iesirea lui Becali, nu esti democrata deloc. Oamenii l-au ales pentru tipul asta de gandire si exprimare, nu e ca si cum ar fi calcat pe bec si, daca vrei sa fii nedemocrata pana la capat, trebuie sa inchizi si media care il promoveaza. ca doar nu s-a dus in piata mare sa strige de pe un suclu ca femeile sunt cur-ve, nenorocitii de ziaristi l-au provocat ca sa faca audienta. Asa ca mai bine mai arunci tu o privire la clasamentul ala de la sfarsitul articolului? Ce zici, e corect sau nu?

  • 12

    @ Nora

    Cur va este din punctul meu de vedere o femeie care stie cum sa domine barbatul, eventual barbatii, care stie sa profite de aspectul ei, o femeie pe care nu o intereseaza gura lumii (decat daca stie cum sa profite de ea) si pe care n-ai s-o vezi niciodata la cratita, decat daca are vreo pasiune bolnava. O femeie careia ii place sa si-o traga si ii place sa nu duca lipsuri pentru ca sunt in stare 100 de prostalai sa-i stea la picioare. Si ea umbla cu cel putin trei de desteapta ce este. Asta e o cur va si are tot respectul meu. Restul sunt proaste. Sau sunt undeva la mijloc, dar nu ca si cum ar exista o a treia categorie, daca intelegi ce vreau sa spun.

  • 13

    @ Nora

    Proasta inseamna sa te lasi dominat de barbat, de traditii, de gura lumii etc etc, si sa ajungi la cratita si la stersul copilor la fund. N-as putea spune ca pe-astea nu le respect pentru ca e nevoie si de-asa ceva. Doar ca… ei bine, ele nu sunt cu rve.

    Distinctia de mai sus mi se pare foarte europeana. Numai ipocritii n-ar recunoaste-o.

    In plus, nu cred ca am jignit femeia, ci toata rasa umana. Doar am afirmat acolo ca toti oamenii sunt curvi. Tu citesti doar anumite fraze care te excita si nu termini textul sau ce?

  • 14

    @ Nora

    In ceea ce priveste iesirea lui Becali, nu esti democrata deloc.

  • 15

    @ Nora

    Oamenii l-au ales tocmai pentru tipul asta de gandire si exprimare, iar daca vrei sa fii nedemocrata pana la capat, trebuie sa inchizi si media care il promoveaza. Ca doar nu s-a dus in piata mare sa strige de pe un suclu ca femeile sunt cum sunt. Penibiliiii de ziaristi l-au provocat, ca sa faca audienta. Asa ca mai bine mai arunci tu o privire la clasamentul ala de la sfarsitul articolului. Ce zici, e corect sau nu?

    Si cat de… nu stiu cum poti sa fii?! Pentru asta trebuie Becali sa plece din parlament si din politica? WTF?! Nu crezi ca ar fi trebuit sa ne indignam deja de multe alte lucruri?

  • 16

    @ Alexandru

    Multumesc pentru sustinere. Apreciez subtilitatea. As fi totusi curios ce-o fi atat de repingator.?

  • 17

    @ Florin Bratu

    Napoleon nu spune ca femeile saunt cur– ve la modul laudativ, asa cum spun eu. Ala era un porc nesimtit.

  • 18

    @ Florin Bratu

    Te rog, nu te mai lua in halul asta de Nastasia, spre deosebire de alte specimene de pe-aici, e chiar o fata OK.

  • 19

    Nu m-am luat de ea, ti-am aplicat “rationamentul”. Vezi mai sus, ca s-a aratat chiar flatata, i-a placut. ;)

    PS: Mai sa fie, cand va pupa pe unii in kur, “e ok”. Pai sa-si vada de-ale ei pe viitor si-n cazul meu, si devine ok si pt mine.

  • 20

    @ Florin Bratu

    Stai linistit, asta e un caz extrem, m-a muscat si pe mine de nu m-am vazut. Dar a adus ceva argumente, nu le-a trantit asa din avion cum fac altii. Chiar poate sa fie o partenera de discutii. Exact ca tine. De aceea sunt trist cand vad ca va balacariti.

    In plus nu ai aplicat deloc rationamentul meu. Normal ca se simte fata jignita daca ai facut-o proasta. Eu n-am spus ca nu trebuie sa te simti jignit, la o adica. Doar ca nu ai ce face. Totusi, daca vrei sa aplicam rationamentul meu pana la capat, facand-o proasa pe ea, tu esti, de fapt, cel care se decalifica.

    In plus era mai bine daca o faceai proasta acoo unde te-a suparat, stii ca mie nu-mi place sa reglez polite in afara subiectului decat daca sunt provocat. Ma rog, tu ti le-ai reglat chipurile la subiect… Ma dau batut.

  • 21

    @adrenalitera:

    Pentru tine femei normale nu exista? Numai curve si proaste? Unde ai crescut, intr-un bordel?

  • 22

    @ Alexandru

    Pe scurt, daca nu ai avut rabdare sa citesti textul: exista femei care domina barbatul si il joaca pe degete si femei care se lasa dominate. Cu rve si proaste. Alte nelamuriri?

  • 23

    @ Alexandru

    In plus, faci o confuzie grosolana. Ma intrebi daca am trait intr-un bordel ca si cum acolo ar fi curve. Singura curva dintr-un bordel e patroana. Restul sunt proaste.

    In alta ordine de idei sta in firea omului sa fie curva. Sta in firea lui sa te domine, sa te fac sa crezi ca ai mai multa nevoie de el decat ai in realitate, sa te santajeze emotional etc. Cei care reusesc sunt cu rve. si au tot respectul meu.

  • 24

    @ Alexandru

    In plus, faci o confuzie grosolana. Ma intrebi daca am trait intr-un bordel ca si cum acolo ar fi cu rve. Singura cu rva dintr-un bordel e patroana. Restul sunt proaste.

    In alta ordine de idei sta in firea omului sa fie cu rva. Sta in firea lui sa te domine, sa te fac sa crezi ca ai mai multa nevoie de el decat ai in realitate, sa te santajeze emotional etc. Cei care reusesc sunt cu rve. Si au tot respectul meu.

  • 25

    Radule – Ce dracu’ continui sa tot agiti apele? Nu vezi ca nu mai e cazul? Gata! Episod incheiat, s-a tras cortina, mergem mai departe.

    PS: Si vezi, nu ma insulta acum tu pe mine, nu-mi face pe craiul, ca revin la “rationamentele” tale.

  • 26

    @ Alexandru

    Ca idee asa, banuiam ca te-ai prins ca folosesc termenii un pic metaforic. Un pic, nu foarte mult.

  • 27

    Mai, tu nu pricepi ce zic? Femei care au relatie de egalitate cu barbatul, adica nici nu sunt dominate si nici nu domina, tu nu cunosti?

    Plus ca dominarea o prezinti intr-o forma atat de primitiva incat imi vine sa rad.

    Intr-un cuplu exista tot felul de relatii complexe, intr-un domeniu te lasi dominat, in altele domini, peste toate se creeaza un soi de echilibru. Cand se-nclina balanta intr-o parte , ceva nu e in regula.

    Esti cam rudimentar in gandire, adrenalitera.

  • 28

    @adrenalitera: Nu fi trist, bălăcăreala nu-i un lucru chiar atât de grav, e antidepresivă. Şi habar n-am din ce ne-am luat. Adică ştiu, e o pildă prin zona unde vieţuiesc, una cu secuiul la judecătorie, după scandal. “Domnule judecător, bătaia aşe o-nceput, că şogoru’(cumnatul, n.n.) o dat înapoi”. Eu nu aveam treabă nici cu curvele, nici cu necurvele, ci mai mult cu ideea de “jignire”. Corectitudinea politică a devenit o chestie insuportabilă şi naşte monştri.

    alt Nastasia Filippovna
    2011-08-06 14:11:30 | Raporteaza
  • 29

    Ştii ce mi se pare mie discriminatoriu? Faptul că cele două categorii se creează numai raportat la bărbaţi. Adică, eşti c…ă pentru că supui bărbaţii. Respectiv, eşti proastă pentru că te laşi dominată de bărbaţi.

    Ei, să fii definită prin prisma relaţiei pe care o ai cu celălalt sex, ca şi cum nu ai avea atribute proprii, asta mi se pare jignitor.

    Şi am şi eu o întrebare: de la o vârstă încolo, că deh, aşa suntem construiţi, activitatea sexuală încetează. Femeile de 65 de ani nu prea mai ies la agăţat şi nici nu prea mai pot miza pe potenţialul erotic. Atunci cum suntem, domnule Adrenalitera? Rămânem cu calificativele din vremea când eram pe “piaţă”?

    Ştii de ce nu mi se par mie c—vele tocmai deştepte? Tocmai pentru că sunt dependente de bărbaţi. Nu se pot descurca decât mizând pe ei. Ce se face o femeie tânără care suferă un accident care o mutilează, să zicem? Se resemnează cu trecerea în categoria proastelor doar pentru că nu mai poate domina? Eu definesc inteligenţa drept capacitatea de a te adapta la mediu, de a face cât mai multe cu cât mai puţine instrumente. Adică nu e mare lucru să o duci bine când eşti frumoasă ca Penelope Cruz şi deşteaptă ca Marie Curie.

  • 30

    @ Alexandru # 24

    Relatie de egalitate???!! Lesin de ras. Or fi si exceptii din astea. Imi place sa cred ca eu sunt una in sensul ca astfel de relatii caut. Si cred ca si altii la fel. Numai ca egalitatea, chiar daca exista, moare repede. Trebuie sa fii complet naiv sa crezi altceva.

    E adevarat ca am sintetizat nepermis de mult, ai dreptate cu micile tale complexitati. Dar echilibrul ala se rastoarna, n-ai nicio grija. Unul din parteneri va face mai multe compromisuri decat celalalt sau va da impresia cale face, tocmai fiindca e o cu rva.

    Nu cred ca e rudimentar in gandire nici unul dintre noi, doar ca tu ai tendinta sa idealizezi. ai grija ca in felul asta tinzi spre tipul dominat.

    Si nu e vorba doar de relatiile de cuplu, ci de relatiile intre oameni in general.

  • 31

    @ Nora

    Aoleo, mai Nora. Nu te-ai prins si tu ca nu ma refer doar la femei si nu doar la relatiile de cuplu? Fiecare dintre noi ca sa putem merge mai departe trebuie sa razbatem in relatiile cu ceilalti, sa le aratam ca au nevoie de noi chiar daca nu e intotdeauana adevarat, sa-i santajam emotional, sa ne prefacem ca suferim mai mult decat o facem in realitate. Uneori ne comportam asa instinctual, fara ca macar sa ne dam seama. Alteori le clocim. E in firea omului sa fie cur va. De aia am spus ca omul trebuie definit ca animal cu rva. Cam asta e teoria mea. N-ai cum sa nu fii de acord. E posibil sa nu fii de acord cu termenii folositi, sa ti se para improprii sau sa ti se para ca spun niste banalitati. Guilty as charged. Dar sa spui ca nu e adevarat n-ai cum.

  • 32

    @ Nastasia

    Just.

  • 33

    Păi, ai zis tu ceva de oameni cu…vi. Dar toate exemplele erau din spectrul relaţiilor de cuplu cuantificate în sticle de cola.

    Iar termenii, ai dreptate, sunt total anapoda.

    Şi eşti aberant şi cu moneda aia de schimb. Cola umple stomacul, nu altceva. Aşa că da, există femei deloc proaste pe care n-ai să le auzi vreodată zicând ce-ai zis tu mai sus. De ce să cer măcelarului castraveţi? (ca să păstrez registrul comercial în care ai ales să porţi dezbaterea)

  • 34

    @ Nora

    Bai fi-mi-ar paragrafu’al dracu’. Nu acolo era esenta textului si toata lumea s-a legat de el. Mai bine il stergeam in mama lui.

  • 35

    un articol slabut si stangaci, care nu-ti face cinste, autorule

  • 36

    @ Nora

    Cola aia este si ea o metafora. Iar exemplele tind mai mult spre partea femeiasca pentru ca sutn si eu o târă ipocrit, ca tot omul.

  • 37

    Am priceput că e o metaforă. Tot o metaforă sunt şi măcelarul şi castravetele. Pricepi tu ce voiam să spun.

    Rămăsesem datoare la faza cu Becali. De acord, a fost votat de cretini fix pentru modul lui de a gândi. Dar la fel a fost şi Severin. Care, odată prins cu mâna în sac, a fost sancţionat de PE. Pentru că fie că-i zici trafic de influenţă, fie că-i zici lobby, tot nu face parte din valorile UE. Aşa ar trebui să fie şi Becali.

    Iar dacă e atât de prost încât să pice în capcanele jurnaliştilor, cu atât mai mult.

  • 38

    @ Nora

    Ai si tu dreptatea ta.

    Eu nu neg ca ar trebui demis di P.E., ceea ce ma enerveaza pe mine este ca vor astia sa-i dea amenda. Ceea ce nu e corect pentru ca se incalca dreptul omului la libera exprimare. Ca aceasta exprimare are consecinte democratice, ca de exemplu excluderea din P.E, asta e altceva. Dar amenda nu. Asta e abuz.

  • 39

    @ Nora

    Si chiar nu crezi ca altele ar fi motivele pentru care ar trebui sa fie exclus Becali din P.E. si in politica in genere?

  • 40

    :) ) da-l gura mami lui de cioban. Ai scris despre el.. acuma.. ce pwla lui Hector o tot invartiti? voi gasiti continuitate pentru dicutie din orice. Mai respirati. inspirati expirati inspirati expirati-lor

  • 41

    andrenalitero, ma tu ejti misogin, ma! si te agati de biblie, de beoreu si de jiji becali, k sa te pui pe tine mai la coada listei. omitand k si tu faci, de fapt, rahatu’ terci pe tema asta, asa cum spui tu, da’ fara k sa fii macar platit pentru asta, k cei din trusturile de presa.

    eu zic asa: te-ai impiedicat de subiectul asta k sa-ti versi un pic de frustrare misogina si un pic de otrava anti-bisericeasca. si sa mai faci un pic de reiting, da.

  • 42

    @adrenalitera: ai uitat să bagi o dedicatie muzicală:

    youtube.com/wat../

  • 43

    @ Habarnam

    Multimesc pentru ilustratie.

  • 44

    Adrian G.

    Stati tu linistit ca de-abia am inceput. Mai bine du-te si toarna un ceaun de floricele.

  • 45

    Răspuns pentru Florin Bratu la comentariul 92 de la Adrian Barbu (Adrenalitera, scuze pentru că abuzez de spaţiul de sub articolul tău):

    Florin Bratu: iar n-ai înţeles. Sunt teme pe care eu una refuz să le mai abordez cu Cosa Nostra pe blogul ăsta. Printre ele: homosexualitatea, BOR, credinţa, tradiţionalismul, valorile şi hibele poporului român, evreii, legionarii. De ce? Pentru că e degeaba. Plus că omul reacţionează violent în oricare dintre cazurile astea. Tu nu ştii câte înjurături mi-am luat eu total gratuit de la el când am abordat astfel de subiecte. Şi nu ar fi fost asta problema cea mare. Ci faptul că, pur şi simplu, nu-l scoţi din ale lui. Nu-i clinteşti o fărâmă de idee. Doar îl provoci să reacţioneze şi mai dur decât o face deja. E inutil şi m-am plictisit. Nici vorbă de teamă sau ipocrizie. Ce să zic, n-am vocaţie de Don Quijote să lupt cu morile de vânt.

    Şi mai e ceva: el nu prea mai intră pe aici. Vine, aruncă două înjurături şi dispare. Or, mie nu-mi place să vorbesc singură.

    Oricum, mi se pare cam culmea să-ţi permiţi să mă tragi de mânecă pentru că nu l-am “pocnit” pe unul când a fost cazul.

    Pe viitor, abţine-te de la calificative asupra caracterului meu. Nu ai date care să ţi le permită. Mi s-a luat de jignirile tale total gratuite.

  • 46

    @ Jegulina

    Ma agat de biblie? Cu dintii, nu altceva.

    In “boereu” imi bag punctele de suspensie ca de obicei. Obisnuieste-te!

    Pe Jiji nu vezi ca il apar? Ca toata lume il injura fix cand nu este cazul. (Exact ca pe Mazare cu uniforma lui nazista.) Daca a fi contra curentului inseamna sa faci rahatul terci inseamna ca au participat toti romanii la un referendum de schimbare a sensului cuvintelor cat timp am dormit eu.

    Si la asta cu platitu’ m-ai spart. Asa imi place mie sa spun adevarul pe gratis. Obisnuieste-t! si cu asta.

    De unde p -l -m ai scos-o pe-asta cu frustrarea misogina? Unde vezi tu misoginism in tot ce-am scris? In tot ce-am scris eu vreodata, nu doar in acest articol. MIE IMI PLAC FEMEILE. O spun clar si raspicat. Cu cat e mai cu rva, cu atat mai bine.

    Nici cu otrava anti-bisericeasca n-ai nimerit-o Otrava este biserica, eu sunt doar antidotul. Ineficient, ce-i drept, dar tot antitdot.

    “Reiting” normal. Ca daca vroiam sa stiu numai eu ce-am scris, citeam cu voce tare, inregistram, ma duceam pe o insula pustie si dadeam microfoanele la maxim. Cat de cretin trebui sa fii ca sa acuzi pe cineva ca vrea sa faca “reiting” scriind un articol???!!!

  • 47

    @ Nora

    Nicio problema, dar ce s-a intamplat dincolo, era inchis la NON-STOP?

  • 48

    Mda, nicio noutate.

    Ca femeile se plang ca ” bai, nu mi-a luat nici macar o cola” am mai auzit. Ba chiar imi amintesc de una, Joiana, care fugea capiata ca i-ai tot dat cola, iar ea numai cola nu voia. Dar, in fine, am inteles ca a ramas dezamagita nu numai de la cola, saraca.

    Apoi, ca femeile sunt pro aste, iar am mai auzit. Spusesei un banc la un moment dat pe chestia asta.

    Chiar, nu ti se pare ca te repeti prea mult? Nu de alta, dar devii plictisitor.

    Cu biserica, ce sa mai discutam…

    Cat despre Becali, uite, intamplator sunt in tara. Deschid intr-o zi televizorul, si ce vad? Gigi, cu o camasa alba, cu sfarcurile in vant, pe plaja, isi exprima si el dorinta de a lua un jet ski.

    Eu tot asteptam sa se intample ceva, sa aud stirea. Dar stirea asta era: Gigi s-a dat cu jet skiul. :roll:

    Acum, ce sa zic, pe undeva ai dreptate cu media.

  • 49

    @ edle

    Pai asta era si subiectul, nu stiu de ce v-ati impotmolit ca proastele in prostia aia cu proastele. Era doar un mod de a sublinia niste lucruri, nu tin de esenta textului. Ideea este ca nu e chiar asa de rau sa te fac cineva cu rva. Exista jigniri mult mai mari.

  • 50

    Stai linistit, nu s-a impotmolit nimeni. Doar subliniam ca-s chestii rasuflate. Le-ai mai zis de “n” ori. Si cu asta cred ca esti de acord.

    In rest, ce mai faci?

  • 51

    @ edle

    Pe mine ma dezamageste faptul ca nu se discuta cat de mult poate sa mestece media un rahat si cat de inutil si abuziv este consiliul ala nenorocit.

    M-a pus dracu sa scriu cat de mult le apreciez eu pe femei si ele nici nu-si dau seama, cred ca sunt misogin. Ce enormitate!

    In rest ce sa fac si eu, iaca asa si asa, mai ales asa.

  • 52

    @edle…#44…„întâmplător sunt în țară…deschid televizorul”.. tu știi unde sunt eu și tot l-am văzut și eu pe Gigi Becali…faza cu jet-sky-ul…era pe PRO.TV .. unde Dl.Jiji este sponzor financiar…trebuia să se arate cum un om atât de important își petrece o zi extrem de normală ca orice muritor de rând…la mare…faza cu: ”vino soare peste mine..” :lol:

  • 53

    @Nora #41

    Interventia ta de-acolo la adresa mea a fost efectiv lipsita de tact. Chiar nu esti constienta la cati ai dat de fapt tonul (v., mai nou, si pe eternul costelus) sa vina sa-si improaste mizeriile? N-ai observat cum eu insumi n-am intervenit, ca tine, cand te contrai cu-acelasi Alexandru cu o zi in urma?

    Stii ca-ti apreciam opinia, dar imposibil sa nu-mi fi inteles si atitudinea. Oameni ca Adrian acelea isi aleg un stil de viata total decadent, iar cand isi distrug singuri viata cu “deschiderea” sexualitatii lor, apar sa se planga printre noi si cauta aplauze. Chiar nu le deschide nimeni ochii ca tre sa fie responsabili si pt ce fac?

    Imi pare sincer foarte rau ca te-ai simtit jignita, dar chiar nu simti cum m-ai jignit initial tu pe mine? Si da, absolut, cum sa nu-mi sara-n ochi ca-njuraturi ca la usa cortului troneaza uneori inaintea a orice vorbe mai apasate as fi spus si eu, dar de acelea nu te legi, ca deh, poate omul acela (pe care vai, il apreciezi nevoie mare, nu?) stie sa va puna la punct. Pai sa nu-mi para si mie rau, la un moment dat, ca nu fac la fel?

    Uite, eu imi cer scuze, dar m-ai fortat practic sa reactionez mai vehement. Apreciez oricand opiniile tale, dar cauta te rog pe viitor sa-mi respecti si sa-mi intelegi mai mult si propriile puncte de vedere, inainte de a le ataca la modul atat de personal cum ai facut acolo.

  • 54

    Adrenalitera: sinceră să fiu, voiam să evit aglomerarea unei grămezi de gunoi şi mai mare acolo, având în vedere delicateţea subiectului. Pe tine te ştiu mai tare de nas. :D

    Şi evident, cred că sunt şi multe alte motive. Dar dacă tot îl avem pe ăsta, perfect valid, surprins şi în flagrant, de ce să nu profităm? Zic şi eu.

    Edle: bonsoir, sunshine. Că urât a fost fără voi pe aici. Măcar să fi vorbit să dispărem toate în acelaşi timp. :D

  • 55

    Seva, hellooooo!

    Seva, n-am retinut pe ce post era, pe mine m-a terminat “stirea” in sine. Si ce-am mai observat: avea niste pantofi mov. Foarte tare Gigi asta! :)

    Si ca tot am ajuns la chestii de astea, Nora, am vazut si salopetele, si “pijamalele”. Mie-mi plac, dar inca n-am indraznit sa-mi cumpar. :D

    Radu, mai zi si tu ceva. Altceva. :roll:

  • 56

    Florin Bratu: să mă baţi şi nu pricep de ce ai luat-o aşa personal. Ca idee, pur teoretic, nu consider că stabilitatea unei relaţii te apără de boli venerice. Sau, mă rog, impresia că ai o relaţie stabilă.

    Şi nu văd cum am dat eu tonul. De când sunt eu responsabilă pentru ce zic alţii?

    Cât despre Adrian, tocmai ţi-a explicat că avea o relaţie stabilă. Cât de lungă trebuia să fie relaţia lui ca să aibă încredere? Gândeşte-te că probabil nu are mai mult de 30 de ani. Cine stabileşte perioada după care te poţi simţi în siguranţă? Deci nu ştiu dacă poate fi încadrat în categoria promiscuităţii. O puteam păţi şi eu, şi oricare. De ce te încăpăţânezi să îi atribui un şablon în care omul nu se recunoaşte? Şi oricum, aşa cum am zis deja, e inutilă discuţia asta în cazul de faţă.

    Recunoaşte: ai tu ideea asta fixă că toţi gay-i sunt “fustangii”.

    Iar omul nu mi s-a părut că a venit să ceară milă şi compasiune. Ci a expus, într-un stil mai puţin ortodox, o problemă a sistemului asigurărilor de sănătate.

    Cât despre Cosa Nostra, ţi-am explicat deja. Înţelegi bine, nu înţelegi, iarăşi bine. Te invit, totuşi, să combaţi tu “du-te-n p…a mea de ciudat!”. Sau cum i-a zis, nu mai reţin exact. Să vedem ce contraargumente aduci şi, mai ales, cum ţi se va răspunde la ele. :lol:

    Şi da, apreciez anumite lucruri la el, iar altele mă scot din minţi. Nu sunt însă atât de idealistă încât să-mi imaginez că mai poate fi schimbat ceva la omul ăsta. Încearcă tu. Să vedem ce-ţi iese.

    Îmi cer scuze dacă ai rămas cu impresia că te atac personal. Nu asta a fost ideea. Îţi combăteam ideea, nu experienţa personală de viaţă.

    Edle: :D Da’ sandale din alea spartane, înalte pe picior, ţi-ai luat?

  • 57

    Adrenalitera: ca să nu mai zici că m-am îngrămădit ca proasta în jurul pasajului referitor la c…ve, mai e o chestie de care voiam să mă leg şi n-am mai apucat.

    Dintele tău împotriva corectitudinii politice. Cred că am mai zis-o pe aici, dar o mai zic o dată. Mi se pare uşor stupid să te legi de corectitudinea politică în România atâta timp cât nu prea există aşa ceva la noi. Toţi discriminează în draci, toţi sunt plini de prejudecăţi. De acord că în vest au ajuns la exagerări. Dar la noi nici pomeneală.

    E ca şi cum te-ai plânge de sălbăticia capitalismului atâta timp cât noi nu prea am “pupat” aşa ceva. Sau ca şi cum ai spune că ţi s-a luat de guvernarea de dreapta. :D

    Aş vrea eu să fie corectitudinea politică o problemă la noi. Rahat, avem un preşedinte misogin afişat şi tu te plângi de political correctness?

  • 58

    @Nora – OK, let’s agree that we disagree si s-o lasam. Eu mi-am cerut scuze, tu consideri ca n-ai de ce, e ok si pt mine, treaca…

    Doar ca sa mai destind atmosfera, iti spuneam ca stiu mult mai multe despre ei, despre modul lor foarte libertin de viata etc. Acum numai 2-3 luni luam un sandwich la pranz cu un client de-al meu intr-un cartier din downtown, care era cunoscut si drept …mai decadent. Intra in vorba cel care servea cu noi, in special cu mine, ca-mi simte accentul. Ii spun ca-s din Romania, el face pe niznaiul pana sa-mi spuna de unde era (era sarb, eu il luasem initial drept rusnac).

    La cateva minute, ma trezesc ca vine la masa noastra si-mi ofera gratuit o cafea. Mie. Refuz politicos, dar o lasa pe masa. Clientul (un tip din Londra) incepe sa rada: “Florine, ia uite ce ti-a oferit de fapt, ai o inimioara!”

    Nu-mi venea sa cred (ca n-am mai avut de-a face cu chestii de-astea), dar iti jur ca desenase din caimac o inimioara, pe suprafata cafelei! …N-am stiut cum s-o sterg mai repede de-acolo. Iar fetele mele (ca n-am avut ce face si le-am spus) fac si azi misto de mine, ca am priza pare-se la …homosexuali. :D

    Ce vreau sa spun e ca oamenii astia au totusi un stil de viata sexuala foarte libertin, cuplarile si agatatul la ei sunt efectiv formalitati. Si asta ii costa, de asta rata HIV-ului la ei e mult mai mare.

  • 59

    Ia uită-te mai bine. Ţi-am cerut şi eu scuze, fie şi pentru neînţelegere.

    :lol: Zi că nu te-ai simţit măgulit. Ştii că gay-i sunt mult mai sensibili estetic decât hetero. :D

    Ştiu hetero la fel de libertini. Unii dintre ei total inconştienţi. Ideea e să se protejeze, nu să nu mai fie libertini.

  • 60

    Ia uită-te mai bine. Ţi-am cerut şi eu scuze, fie şi pentru neînţelegere.

    :lol: Zi că nu te-ai simţit măgulit. Ştii că gay-i sunt mult mai sensibili estetic decât hetero. :D

    Ştiu hetero la fel de libertini. Unii dintre ei total inconştienţi. Ideea e să se protejeze, nu să nu mai fie libertini.

    Sunt invidioasă. Mie nimeni nu mi-a desenat o inimioară din caimac. Pun pariu că nu e simplu deloc. :D

  • 61

    Am vazut (cu scuzele). Scuze. :) Si hmm, nu m-am simtit deloc magulit, zau.

    Uite, nu mai insist, dar iti mai dau exemplu niste statistici mai vechi, ca sa vezi totusi discrepantele referitor la ce spuneam. Si nu, nu tre sa fim neaparat luati drept homofobi, e chestie de simpla informare: traditioninacti../

    “One study reports that the average homosexual has between 20 and 106 partners per year. The average heterosexual has 8 partners in a lifetime.”

    “Of homosexuals questioned in one study reports that 43% admit to 500 or more partners in a lifetime, 28% admit to 1000 or more in a lifetime, and of these people, 79% say that half of those partners are total strangers, and 70% of those sexual contacts are one night stands. Also, it is a favorite past-time of many homosexuals to go to “cruisy areas” and have anonymous sex.”

    “78% of homosexuals are affected by STDs.”

    Chiar daca unele pot fi exagerari, chiar daca exista cert si alti factori de luat in considerare, unele cifrele sunt totusi socante.

  • 62

    O să zici că am ceva cu tine, dar cum să am încredere în datele oferite de un site numit “tradition in action”? Şi într-un autor care zice că şi-ar retrage copiii de la şcoală din cauza “propagandei pro-gay”. Mie-mi sună a homofob omul.

    Să zicem că aş fi putut s-o cred pe aia cu 20-102 parteneri pentru un gay pe an. Dar aia cu 8 pentru un hetero de-a lungul vieţii, nu. :D Şi nici faptul că 25-33 % dintre gay sunt alcoolici! Din contră, am observat că gay-i sunt mai centraţi pe “trăitul sănătos”. Mai puţini fumători, mai mulţi consumatori de bio, mai mulţi ecologişti.

    Să zicem că admit că sunt uşor mai libertini. Dar să nu-mi spui că au 102 parteneri într-un an, iar un hetero 8 toată viaţa!

    Ce naiba, ţie chiar nu-ţi par dubioase cifrele alea? Şi după cum formulează, e clar tendenţios tonul. Ăluia nu-i convine nici că a fost retrasă homosexualitatea de pe lista bolilor mentale, punând-o pe acelaşi plan cu pedofilia. Mie mi-e cam clar cu cine avem de-a face.

  • 63

    Mai sunt şi altele: cică 21 % din lesbiene fie se sinucid, fie sunt omorâte, fie fac un accident mortal de maşină. :lol:

    59.6% of homosexuals are college graduates. 18.0% of the general population are college graduates (24). Too bad they aren’t smart enough to listen to God. “Professing themselves to be wise, they became fools” (Romans 1:22).

    E de-a dreptul halucinant “articolul” ăla.

    Florin Bratu, vreau să cred că nu te-ai uitat prea bine unde ai nimerit.

  • 64

    “Chiar daca unele pot fi exagerari, chiar daca exista cert si alti factori de luat in considerare”

    Asta am adaugat. Nora, n-am timp sa bantui netul sa-ti gasesc datele cele mai fiabile. Desigur am vazut si ca-i site catolic (nici in astia n-am desigur deplina incredere).

    Vezi insa ca tu faci exact pe dos: de dragul acelui “politically correct” si contra-discriminarii, ajungem sa nu ne mai uitam DELOC la stilul lor de viata.

    PS: Tu ai vazut ce scria Adrian acela? Intai ca nu stie de unde si cand s-a infectat, apoi ca ar fi facut-o neprotejat “o singura data”. You don’t smell any fish here? ;)

  • 65

    “Să zicem că aş fi putut s-o cred pe aia cu 20-102 parteneri pentru un gay pe an.”

    Pune si 10 pe an, ca tot e o cifra mare. Confirma exact ce spuneam mai sus, ca riscul contaminarii creste proportional.

  • 66

    @ Nora

    Nora draga, tare de nas sunt, e adevarat, totusi nu ca m-ai fi deranjat cu ceva, dar as prefera comenturi la subiect. In rest da-i bataie, nu sta pe ganduri.

    La partea cu corectitudinea politica si discriminarea iau foc. Ce conteaza ca Basescu sau x-ulescu este misogin? E treaba lor, atat ii duce capul. si este dreptul lor sa fie misogini. Care este discriminarea aici? discriminarea apre atunci cand unui om ii sunt incalcate drepturile. Iar cand unui om ii sunt incalcate drepturile nu conteaza motivul pentru care are loc acest lucru. DISCRIMINAREA NU EXISTA, e un cuvant fara sens. Exista doar drepturile omului care sunt respectate sau nu.

  • 67

    Florin Bratu: nu mai încerca să aduci vorba de Adrian. Eu am priceput că nu ştie cum s-a întâmplat, că putea fi şi în urma unui contact, dar şi de la un cabinet de stomatologie sau manichiură (apropos de asta, eu nu-mi fac manichiura în oraş decât dacă mă duc cu instrumentele mele, n-am încredere în sterilizarea lor nici dacă o fac în faţa mea). Hai să depăşim momentul Adrian, mi-e greu să discut astfel, e un om cu o poveste tristă, nu o dată rece, o statistică.

    Hai că 10 pe an nu-s aşa mulţi. :P

    Pe bune acum, din ce-a povestit, aşa cum am priceput eu, fără să mă lansez în supoziţii, nu e mai libertin decât majoritatea oamenilor de 30 de ani pe care îi ştiu.

  • 68

    @ Florin Bratu

    Omule, esti culmea, zau. Ce conteaza daca un individ este desfranat si daca are cinspe mii de parteneri de sex? E treaba lui. O face, probabil, fiindca are chef de sex (ca noi toti), nu fiindca vrea sa se infecteze cu HIV.

    Si daca se infecteaza are drept la ingrijiri medicale atat timp cat este contribuabil, bineinteles in limita plafonului admis de contract.

    De asemenea poate avea parte de compasiunea altor semeni, eventual chiar de sprijinul lor financiar.

    Ce te deranjeaza pe tine in ecuatia asta de-i tot tragi cu statisticile alea idioate?

  • 69

    @ edle

    Fata draga (sper ca n-am gresit sexul) propune tu un subiect sa-l dezbatem aici de sa-l omoram. Ba chiar sa scriem un articol.

  • 70

    Ştiam că iei foc.

    Nu ar conta că e misogin dacă ar fi fost la el acasă, cu nevastă-sa. Ca şef de stat însă, auto-cenzura mi se pare o condiţie minimă. Iar prin atitudini de genul ăsta, încurajează cretinul de rând să nu respecte nici drepturile alea de care pomeneai.

    Mie mi se pare în continuare incredibil cum poporul ăsta a fost în stare să voteze un individ care a lovit un copil. Ca să vezi cam câtă educaţie civică există la noi şi cam de ce e nevoie de poliţai precum Consiliul ăla. Că altfel nu se poate.

    Atâta timp cât aud patroni care spun că n-ar angaja un rrom chiar dacă ar avea aceleaşi studii, experienţă, abilităţi etc ca un majoritar, atunci da, e nevoie de astfel de amenzi. Multe, multe, fără număr.

  • 71

    Bun, eu ma opresc aici, ca iar il apuca pe “filozof” isteriile. :) Asta tot nu pricepe ca era vorba de-a stabili un simplu fapt: contacteaza ei mai des HIVul din cauza stilului lor de viata sau nu?

    Nu cred ca avem date foarte fiabile la ora asta (crestinii exagereaza pe-o parte, iar homosexualii fac pe Fecioara Maria), dar dupa ce va trece si moda asta “oh, it’s so cool to be gay” cred ca vor aparea chestii interesante. ;)

  • 72

    Ah, şi ştii de ce e utilă şi corectitudinea asta politică? Pentru că altfel am ajunge să ne dăm în cap unii altora. Imaginează-ţi cum ar fi ca fiecare grup să urle peste tot, în spaţiul public, toate şabloanele şi toate prejudecăţile pe care le avem unii despre alţii. Albii să urle că negrii miros urât şi sunt infractori, negrii că albii au probleme de potenţă, arabii de evrei, evreii de arabi şi tot aşa. Unde naiba am ajunge?

  • 73

    @ Nora

    Aoleo, tu nu prea iti dai seama care e oul si care gaina in chestia asta. Poporul are fix presedintele pe care il merita. Basescu este fix vocea poporului. Nu invers. Nu ca il vreau eu pe Basescu, dar sa spunem ca nu ne reprezinta ar insemna sa mintim.

    Pe de alta parte, una este sa nu-ti placa femeile, de exempl, sau tiganii ca tot adusesi vorba, alta este sa le incalci drepturile. In plus un patron trebuie sa aiba dreptul sa angajeze pe cine vrea. Daca nu angajeaza un tigan competent, ci un roman prost o sa dea faliment. Unde nu gasesc eu un tigan homosexual care sa-mi aduca bani la firma prin competentele lui. Il angajez imediat. Daca nu il angajez eu sigur il angajeaza concurenta. Ar trebui sa fiu idiot sa nu-l angajez. Eu nu cred ca in mediul privat se gandeste asa. Iar la stat discriminarile sunt politice in proportie de 99%.

    Si daca vrei sa educi poporul il educi prin scoala, nu prin consiliu.

  • 74

    Oh, si inca ceva, rapid: Nora, tu n-ai considerat deloc ca postarea aceea poate fi si facatura? Spun doar ca totul e posibil, ca nu bag mana-n foc la tot ce mi se prezinta, cum mi se prezinta…

  • 75

    @ Florin Bratu

    Poate ca il contacteaza din cauza stilului lor de viata. Sa admitem asta. Eu nu inteleg ce relevanta are. Ce concluzie tragi tu de aici? Ca ar trebui sa-si schimbe stilul de viata???!!! WTF. Presupunand ca apare acum o boala, un virus nenorocit care se dezvolta in organism si il ataca atunci cand asculti muzica. Crezi ca ma va opri chestia asta? poate ma va opri, poate nu, e dreptul meu sa-mi asum ce riscuri vreau ca sa-mi traiesc viata la maximum.

  • 76

    Traieste-ti, bai, viata la maxim, dar vezi ca te contrazici. Chiar tu scriai ieri ca unul seropozitiv poate fi si-un criminal ce raspandeste boala in jur. Auzisem ca l-au condamnat recent la moarte pe-un purtator care-a contaminat constient nu mai putin de 12 femei.

    Mai ramane acum sa-mi compari si HIV-ul cu raceala de primavara. Hai, ca te stiu cu imaginatie bogata, zbate-te. ;)

  • 77

    Adrenalitera: Îţi garantez că există astfel de patroni. Care au avut în faţă cv-uri de rromi competenţi şi le-au aruncat la coş, preferând un român mai slab pregătit, dar care “nu mă va fura”.

    Iar pe aştia trecuţi de 25 de ani nu prea mai are cum să-i educe şcoala. Pe ăştia îi educi cu forţa. Oricum, sunt şocată să văd cât rasism există şi câte prejudecăţi în rândul generaţiei mele, oameni şcoliţi.

    De-aia eu una simt nevoia de political correctness ca de aer. :D De-abia aştept să mă satur şi eu de ea, ca ăia din vest şi să mă plâng.

    Florin Bratu: nu. Plus că îmi era cunoscută figura tipului de la parada gay. La câţi de puţini sunt, îi cam înveţi pe toţi.

    Vă las acum. Mă bag la un film. Noapte bună.

  • 78

    “La câţi de puţini sunt, îi cam înveţi pe toţi.”

    Vezi? Asta n-o stiam. Si, ca un facut, s-a intamplat doar (miracol! coincidenta!) ca tocmai unul din ei sa fie si seropozitiv. Hmm…

    Va las si eu, noapte buna la voi…

  • 79

    @ Nora

    E treaba patronului. Are dreptul sa angajeze pe cine vrea. daca discrimineaza, pierde. Daca nu pierde inseamna ca are dreptate. Simplu.

    Ce film, ce film? Ai inceput sa te uiti la Breaking Bad? Calca-ti pe inima si vizioneaza serialaul asta. Imi multumesti dupa aia.

  • 80

    @ Florin Bratu

    Ce treaba are sula cu prefectura? A-ti trai viata nu inbseamna a le-o lua altora. Iti traiesti viata pana cand afli ca ai HIV. Dupa aia gata.

    Contaminatorul ala trebuia torturat, a scapat ieftin dupa parerea mea.

  • 81

    @adrenalitera: “E dreptul meu să nu-mi placă ţiganii, românii, oamenii cu ochi albaştri, bătrânii, maneliştii, eschimoşii, femeile sau bărbaţii care au penisul mai mare decât al meu.”

    Eu cred că în acest caz există o excepție de la Tertium non datur : Femeile care au penisul mai mare ca al tău.

  • 82

    @ Danny

    Mai Danny, e o harababura in comentariul tau de-mi prind urechile.

    Fie ma critici pe drept cuvant, in sensul ca nu esti de acord cu mine si e dreptul tau, fie spui aceleasi lucruri pe care le sustin si eu in articol, dar le spui ca si cum eu as crede contrariul, fie imi pui in gura idei care nu sunt ale mele.

    Hai sa le luam pe rand:

    1. Si eu zic la fel. Nu putem sta sa urmarim cine pe cine jigneste si in ce fel si sa dam amenzi. De-aia existenta acelei comisii este o idotenie si o gaura la buget. Aici suntem de acord.

    2. Daca jignirile sunt argumentate atunci ele nu mai sunt jigniri. daca argumentezi ca un om e prost, inseamna ca e prost. Punct. Cum dacului sa fie argumentele subiective???!!! Danny, un argument nu inseamna “pareream mea este ca…”. Confunzi.

    3. Daca spun ca cineva e mai destept decat Becali, nu inseamna ca Becali este destept in genere. De unde ai scos-o p-asta?

    4. Nu-l apreciez pe Becali din niciun punct de vedere. As vrea sa am banii lui, dar ma indoiesc ca i-a obtinut in mod cinstit. Ma indoiesc ca si-a platit toate datoriile la stat. Daca nu ma insel statul cauta sa-l execute ca sa recupereze din pierderi.

    5. Da, ma jignesc voturile concetatenilor mei. Sta in esenta democratiei sa se intample chestia asta. Grav ar fi daca nu m-ar jigni.

    6. Daca Vadim te-a pacalit si ti-a dat impresia ca e un om cult, imi dau seama cat de semidoct esti tu. Tu n-ai vazut ca el vine pregatit de-acasa cu trei date istorice in cap si duce discutia in asa fel incat sa-si recite el “poezi” ca sa vedem noi cat de cult e? Chiar nu ti-ai dat seama de asta??!!! Hm…

    7. Nu stiu unde e inteligentul. Se pare totusi ca Becali este inteligent conform definitiei. Omul se adapteaza. Noi suntem mai prosti.

  • 83

    @ junghiu 82

    Nu exista nicio exceptie. Chiar exista femei cu penisul mai mare decat al meu. Si pariez ca si mai mare decat al tau. Ti-as trimite un link dar imi e ca intra minori pe acest blog, vad link-ul, intra pe el si or sa creada ca sunt depasit, daca intelegi ce vreau sa spun.

  • 84

    În ceea ce mă privește mi-am vindecat complexul cu zicala : Decât mare și senil, mai bine mic și viril.

    Despre femeile cu penis: îți marturisesc că pe mine unul mă sperie. N-aș îndrazni să le fac nici proaste, nici curve…

    Iar pe celelalte le iubesc prea mult, proaste sau curve cum or fi…

  • 85

    @ junghiul

    ce bine ne intelegem noi doi…

    Chestia asta ma sperie mai ceva ca femeile cu penis.

  • 86

    @ X-ulescu 8

    De unde sa stiu eu ce trebuie sa faca o femeie? Din punctul meu de vedere nu trebuie sa faca nimic altceva decat ce vrea ea sa faca.

  • 87

    No, acuma chiar că mi-ai tras-o!

  • 88

    La punctul 2 : ARGUMENT = RATIONAMENT , DOVADA , PROBA , adusa in sprijinul unei afirmatii , in cazul de fata , jignitoare ! Ideile , opiniile , teoriile , ARGUMENTELE oricarei persoane sunt subiective !!! Iata cum : Eu afirm : Fefceac este un prost ( am enuntat afirmatia jignitoare , care este subiectiva ) ,deoarece ( urmeaza rationamentul ,care este subiectiv ) :are o gandire unilaterala , rigida , robotizata si acum incep sa-ti aduc dovezile , probele mele , care si ele sunt subiective din articolele si comentariile tale astfel………..a , b , c, etc ! Alt exemplu : Fefceac este un nesimtit ( am enuntat jignirea ), deoarece ( urmeaza rationamentul subiectiv ) la articolul Ruxandrei ( se afla dovada , proba ) a comentat ceva despre mine , total aiurea , cand eram intr-un moment de inspiratie poetica si s-a introdus in vorba cu mine , fara a-mi cere permisiunea ! Aceasta este nesimtire d.p.m.v , care este un punct de vedere subiectiv ! Orice om este subiectiv , idiotule , chiar daca in inteligenta sa mareata , poate atinge un grad destul de mare de obiectivism ! Niciodata nu-l poate atinge 100% , dar tendinta spre obiectivism , spre adevar este vizibila ! Jignirile argumentate , tot jigniri sunt ! Cine ti-a spus ca argument este = ” parerea mea este ca”………..Aceasta este o opinie , idiotule ! Argumentul este o demonstratie in urma unui rationament , bazat pe dovezi , probe palpabile , corect , dragul meu Raduc ? Stii ce ma enervezi , atunci cand ma pui sa-ti dau mura-n gura sau sa-ti fac desene cu creioane colorate ? Te injur si te spurc de te iau toti dracii ! Daca nici acum nu pricepi ce-ti zic ,iti dau un pumn prin monitorul asta , de adormi o saptamana ! Daca esti prost si-ti demonstrez ca esti prost , tu vei recunoaste ca esti prost ? In acest caz , nu mai este jignire ? Ok , ce faci prostule , cum o mai duci sau mai bine , cand dracu vrei sa te destepti ? Dar daca recunosti ca esti prost ,este un lucru bun : inseamna ca-ti dai seama de situatie si poti progresa !!! Urmeaza alte puncte…………..

  • 89

    @DANNY:

    Vezi că adrenalitera e unul căruia îi place să pună punctul pe 陰…

  • 90

    @junghiul: Da , sa puna punctul pe prostia lui seculara !

  • 91

    Daca spui ca cineva este mai destept decat Becali , inseamna ca si Becali e putin cam desteptatel , ceea ce nu e cazul ! Ai fi putut spune : unul mai destept decat prostanacul de Becali ! Lua-ti-as rationamentul in ………………………..Becali !

  • 92

    5 – Daca te jignesc voturile concetatenilor tai , de ce nu i-ar jigni si pe concetatenii tai , votul tau ? Acest rationament al tau sa demonstreze oare , ca tu esti desteptul si ei prostii sau invers ? Deci , care e prostul si care e desteptul ? Subiectivismul in floare !!!

  • 93

    6 – Daca si tu ai veni pregatit cu 3 date istorice si o poezie in fatza mea , nu a natiunii , ai fi un mare filosof al acestei Romanii de rahat , dar ma indoiesc ca tu poti tine minte aceste date si mai ales sa stii a le explica coerent ! Nu m-a pacalit cu nimic Vadim , dar cu siguranta are mai multe in cap decat Becali si E.BA. !

  • 94

    Daca pentru tine , Becali este inteligent , conform , nu stiu carei definitii , scornite de tine , inseamna ca inteligenta a disparut de mult din Romania , iar gradul tau de prostie este cu mult sub ” inteligenta ” ciobanasului mioritic ! Pe unde te afli , domnule filosof , Fefceac ??? Hellooo ???

  • 95

    Probabil , pe la punctele 1 si 4 sa fim compatibili ! Sper ca ai priceput desenele mele !

  • 96

    @adrenalitera: intrebare. Stilul lui Herta e tembel sau traducerea? Ori capu meu?

    Încă de pe atunci vulpea era vânătorul

    Traducere din germană de NORA IUGA

    Drumul viermelui în măr

    Furnica trage după ea o muscă moartă. Furnica nu vede drumul, răstoarnă musca şi se târăşte înapoi. Musca e de trei ori mai mare decât furnica. Adina îşi retrage cotul, nu vrea să-i blocheze muştei drumul. Lângă genunchiul Adinei e un bulgăre de catran, se coace în soare. II împunge cu degetul. De sub mână iese un fir de catran, se întăreşte în aer şi se frânge.

    Furnica are un cap cât gămălia unui bold; în el soarele nu-şi află loc să ardă. înţeapă. Furnica nu mai ştie încotro s-o apuce. Se târăşte fară să trăiască, pentru nici un ochi ea nu poate fi un animal. Şi păstăile ierburilor se târăsc la marginea oraşului la fel ca ea. Musca trăieşte, fiind de trei ori mai mare, şi este şi cărată de altul; pentru orice ochi musca e un animal.

    Clara nu vede musca, soarele e un dovleac aprins. Te orbeşte. Coapsele Clarei sunt larg desfăcute, între genunchi îi stau mâinile. Acolo unde chilotul îi intră între coapse se văd perii ruşinii. Sub perii ruşinii se află o foarfecă, o papiotă cu aţă albă, nişte ochelari de soare şi un degetar. Clara îşi coase o bluză de vară. Acul se înfige, aţa face noduri, mă-ta pe gheaţă, spune Clara şi-şi linge sângele de pe deget. O înjurătură de gheaţă, de mama acelor, a firelor, a aţei. Când înjură Clara, totul are o mamă. Mama acului e locul care sângerează. Mama acului e mai bătrână decât toate acele din lume, ea le-a născut pe toate, ea caută, la fiecare mână care coase pe acest pământ, un deget bun de înţepat pentru toate acele ei. În sudalmă lumea e mică; deasupra ei atârnă un bulgăre de sânge. Şi în sudalmă mama pândeşte un mosor cu firele încâlcite deasupra lumii.

    scribd.com/doc/../

  • 97

    @DANNY: meri la somn. s-au impartit pijamalele.

  • 98

    @Adrian G: Ce dracu cauti si pe aici , mai agariciule ?

  • 99

    @DANNY: ai imbatranit prematur. Nu vorbesc cu tineri batrani. meri la biserica si te roaga la Dumnezeu s-i toarne oleaca de minte in cap.

  • 100

    erata: sa-ti

  • 101

    @Adrian G: Ia zi , ai mai citit ceva de ieri , de cand ti-am spus ? Aveai sa-mi dai un raspuns ! Daca nu esti in stare , ai pentru maine , ca lectura , povestea porcului ! Sa mi-o povestesti maine , da ? Si acum , fa pasi mai repede de aici , ca murdaresti spatiul de scris !

  • 102

    @Adrian G: Ce sa vorbesti cu mine , mai , papagalule , ca nu esti in stare sa legi doua vorbe ! Oricum , pentru maine , ” povestea porcului ” , da ? Ai invatat ce inseamna erata ?

  • 103

    @DANNY: :) )))))))) batranocule! Chariots of fire.. ma dezinfectez de mentalitatea. Ce naiba?! Despre tine se poate discuta orice.. numa nu vreau sa cad in falsete… cum ca ai avea un gram de creier.

  • 104

    @DANNY: mai maimutoiule, numai tu esti pe aici?

  • 105

    @ Danny

    1. Daca un argument este pur subiectiv, atunci nu este un argument.

    A spune ca cineva este prost pentru ca are o gandire unilaterala si rigida nu inseaman ca argumentezi. Trebuie sa dai exemplu de gandire unilaterla si rigida a personajului pe care il faci prost.

    In concluzie, tu, Danny, esti un prost pentru ca nu cunosti diferenta dintre o judecata sintetica si una analitica asa cum se vede din comentariul tau # 89. Qed. Nu e o jignire, e pur si simplu o concluzie bazate pe premise evidente.

    2. A doua dovada ca esti prost este comentariul # 92. Daca spun ca Andrei Plesu este mai destept decat Becali, nu inseamna ca-l fac pe Becali mai destept decat este, ci pur si simplu exprim un adevar.

    La a treia dovada ca esti prost promiti ca te spanzuri?

    3. A treia dovada ca esti prost: Comentariul # 93. Da, ma jignesc vorturile concetatenilor mei. Nu reiese din aceeasta simpla afirmatie (n-am facut o alta in acest sens)cum ca nu e posibil ca votul meu sa jigneasca, la randul lui, alti cetateni. Tot ce-i posibil. Acest rationament demonstreaza doar ca MA CRED mai destept decat unii dintre votanti, nu si ca sunt mai destept. Dar am dreptul sa ma cred cum vreau eu, ca de aia avem libertate de gandire.

    Te-ai spanzurat?

    Nu? Bine…

    4. A patra dovada ca esti prost: Becali este cu siguranta inteligent conform sensului esential al cuvantului: capacitate sporita de adaptare la mediu. O avea el alte defecte, dar ca este inteligent asta nu poti s-o contesti. Poate ca nu este inteligent la modul absolut, dar, atat timp cat dribleaza autoritatile si fiscul, e cu siguranta mai inteligent decat marea masa a romanilor. In rest poate avea 1000 de defecte, nu neg. Daca nu esti cumva si tu nvreu milinar in euro care reguleaza statul in cuuur, atunci cu siguranta esti si tu mai putin inteligent decat Becali. Clar?

    Astept sa te vad maine la Stirile de la ora 5 agatat de streang cu un bilet pe care sa scrie: “N-am mai suportat sa vad cat sunt de prost. Adio!”

  • 106

    @ Adrian G

    Nu stiu mai Adriane. Mie imi place sa citesc literatura si am tot felul de pareri dsspre ceea ce citesc. Dar n-am citi nimic de madam Herta inca. Chestia aia e scoasa din context. Suna bine asa in mare. Mai mult nu pot sa comentez.

  • 107

    @adrenalitera: Fefceacule , maine iti voi demonstra alte lucruri , sa-ti dai seama cat esti de prost ! Dar ia zi tu , recunosti ca esti prost ? Macar , acest efort , poti sa-l faci ?

  • 108

    @adrenalitera: am citit vreo 20 de pagini. Imi pare (stilistic) o proza rahitica. Propozitiile scurte, disparate. O proza rigida. In fine… trebuie sa ma mai intreb/documentez.

  • 109

    @ Danny # 108

    Conform # 106, prostul esti tu. “Argumentul” tip “ba pe-a matii” nu face decat sa adanceasca acest fapt. Ce ai de gand sa faci pana maine? Vrei sa angajezi vreun avocat? N-ai nicio sansa, cu crima de gradul I mai scapi, cu prostia insa ai belit-o.

  • 110

    @adrenalitera: de multa vreme te distrezi de ciupalacu asta?

  • 111

    @adrenalitera: Tu nu vezi ce rationament de rahat ai mai infantilule ? Toata lumea iti spune aceste lucruri si continui sa insisti in mizeria ta , spurcat ce esti ? Mai afirmi ca ai si facultate de filosofie si un masterat pe deasupra , teroare a prostiei , ce esti? Ai cumva facultate la particular , cretinule ? Argumentul cu a ma-tii tu l-ai sugerat idiotule , iesi in mortii ma-tii la culcare , ca ai plictisit toata lumea pe aici !

  • 112

    @DANNY: :) )))) numa 3 suntem ma prostule.

  • 113

    @adrenalitera: Nu ti-am dat exemplu de gandire unilaterala , mai prostanacule ? Ia toate articolele si comentariile tale de rahat , produs ale unei minti bolnave si da-ti singur palme , citindu-ti aberatiile unilaterale ! Un argument pur subiectiv , nu mai este argument ? Dar ce este mai , tampitule , in ce se transforma ? O mai dai mult la intors ? La punctul 3 , te crezi mai destept decat altii , dar in sinea ta , constientizezi ca esti un prost , nu-i asa ? Becali este mai inteligent decat tine , asta este adevarat ! Il consideri inteligent , pentru ca dribleaza fiscul si statul ? Prost trebuie sa mai fi , idiotule ! Statul si fiscul se las driblate pentru ca primesc bani de la el ,pentru ca statul este corupt , boul baltii , ce esti , nu pentru ca el este deosebit de inteligent , iar restul oamenilor sunt prosti ! Prostul esti tu in aceasta afirmatie pe care o faci , dar esti prost tare de tot , idiotule !

  • 114

    @ Danny # 112

    Sunt extrem de curios cum am sugerat eu acest argument. Asa cum sunt la fel de curios sa stiu ce inseamna a sugera un argument. E prima oara cand aud asa ceva.

    Si da, uneori adevarul e plictisitor. Toata lumea stie ca esti prost, imi cer scuze ca tot reet, dar daca o ceri, n-am ce sa fac.

  • 115

    @ DANNY # 114

    Sa-mi trag una, doua, poate chiar trei perechi de palme… (ca sa parafrazae un clasic in viata)

    Danny, nu exista argumente subiective. Argumentele trebuie sa fie obiective. Ele se pot baza pe premise subiective, asta e adevarat, dar tocmai aici e clenciul: cu cat premisele sunt mai obiective, cu atat argumentul este mai bun mergand chiar pana la demonstratie. Ca de exemplu primul argument ca esti prost de la comentariul # 106.

    Aia cu sine mea de la punctul 3 ai pus-o de la tine. Exact asa cum face orice prost. Nu are argumente si atunci baga premise de la el. Doar ma cred mai destept decat altii, punct. E dreptul meu sa ma cred cum vreau.

    Danny, Danny, Danny – statul este corupt pentru ca cetatenii sunt prosti. Ce dracu, nu poti sa intelegi macar atata lucru? Becali este mai inteligent ca tine fiindca are mai multi bani ca tine. Obisnuieste-te cu ideea.

  • 116

    @ Adrian G # 111

    Ma distrez de ceva vreme, da. Spre deosebire de alti prosti, tipul asta are resurse nelimitate. Imi place de el, pe cuvant.

  • 117

    @adrenalitera: Si acum , nesimtitule , am ajuns pe pagina ta , de doi bani , cu articole si comentarii , pe masura nivelului tau intelectual-inflationist de atata prostie . Hai sa-ti aduc cateva dovezi de prostie , asa cum iti place tie : 1 – Nu esti in stare sa pricepi din prima , multe dintre articole si comentarii , ai nevoie intotdeauna de explicatii peste explicatii , de desene in detaliu , ” de ce este asa ” , ” dar , de ce nu este asa ” , ” cum ar fi daca ” , etc ! Exemplul cel mai recent il constituie intrebarile tale stupide la articolul meu de acum 2-3 zile ! De abia in urma a 3 ” traduceri ” ( explicatii in detaliu , cu multe exemple ), ai recunoscut ca ai reusit sa intelegi ce vreau eu sa spun acolo ! Acest lucru nu s-a intamplat numai la articolul meu , ci , aproape la toate articolele si comentariile de pe acest blog ! 2 – Exemplu de prostie , ingustime a orizonturilor tale intelectuale , cretinism , gandire unilaterala , il constituie incapacitatea ta de a te detasa de unele fixuri pe care le ai : pentru tine , toata lumea este ” socialista “, daca este si bugetara in acelasi timp sau daca este impotriva opiniilor tale extremiste ! Daca sunt socialisti , conform gandirii tale bolnave , ar trebui gazati , eutanasiati , omorati din fasa ! Tu esti singurul capitalist , de doi bani , de pe aici , care munceste , scoate plusvaloare , plateste impozit la stat si pana la urma ramane tot un parlit , ce-i drept , privatizat , care nu are de pe ce bea apa ! Numai tu esti singurul platitor de impozite , iar cine atenteaza la bugetul statului , atenteaza si la bugetul lui Fefceac ! Nu am nevoie de explicatiile tale de rahat , deoarece le gasesc expuse , pretutindeni pe acest blog ! 3 – Referitor la argumente , opinii , idei , teorii , iti spun pentru ultima oara , prostancule ca , TOTUL PE ACEASTA LUME ESTE RELATIV SI SUBIECTIV , NUMAI DUMNEZEU ESTE ABSOLUT SI OBIECTIV ! Ti-am raspuns printr-o MAXIMA de – a mea si vreau doar sa mai completez , faptul ca , LA OM EXISTA DOAR TENDINTA SPRE OBIECTIVISM , dar nu-l va atinge niciodata si nici nu trebuie sa ne facem probleme pentru acest lucru , chiar este inutil sa fim 100 % obiectivi ! De fapt , nici nu stim ce vrea sa insemne acel 100 % , dar ca , putem fi mai buni decat ieri , asta , da , se poate intampla si se poate observa ! Nu stiu ce fel de filosofie ai facut tu la facultate , la care facultate , deoarece nu esti pe departe , omul pregatit in acest domeniu ! Sunt sigur ca ai facut aceasta facultate , doar din nevoia de a face ceva , de a nu te considera ramas in urma celor din jurul tau , iar masteratul , asa cum pretinzi ca l-ai facut , desi nu se vede , ti-a trebuit , doar din dorinta de a avea o functie de conducere , undeva , candva ! Cu alte cuvinte , de ce sa nu ai si tu o facultate , daca toti din jurul tau au asa ceva ? 4 – O alta aberatie care nu-ti iese din cap si dovedeste frustrarea in care te-ai nascut : Becali este destept pentru ca are bani !!! Esti ingrozitor de prost , de cretin si de absurd ! Valoarea inteligentei la tine se masoara in bani !!! Spuneai ca ai 10.000 euro , profit , in urma afacerii tale ? Pana aici a ajuns inteligenta ta ? Eu am 67.570 euro , inseamna ca sunt mai destept decat tine ? Esti cretin Fefceac , dar partea proasta este ca , dai semne ca , nu-ti poti reveni niciodata ! Ramai cretin , Fefceac , este dreptul tau , dar lasa-ne in pace cu idioteniile tale si cu nesimtirea ta , deja , proverbiala ! Iti voi mai aduce dovezi , pe parcursul altor articole si comentarii stupide , pe care le vei mai posta , daca intre timp , n-o da vreun OZN peste tine !

  • 118

    Uh, charming! :lol:

  • 119

    @ Danny # 118

    Ti-am citit delirul pe diagonala, e mult prea plin de jeg intelectual si logic, asa ca o sa-i zic pas. E mai bine sa dai un singur exemplu pe care sa-l explici in amanunt decat sa inventezi exemple aiuritor de stupide.

    Incearca sa fii mai concentrat. Altfel ne prindem urechile in voma ta de idei spuse de-a valma.

  • 120

    @adrenalitera: Gata , imbecilule , de ajuns pentru azi ,ti-am demonstrat ca esti un violator stupid al gandirii umane ! Am fost destul de concentrat , dar , asa cum ti-am spus , esti prea stupidac , cretin si nesimtit sa pricepi , nu numai de la mine , ci , de la toti de pe Pandora , sensul unor cuvinte , unor idei ! De fapt , nu mai ai ce spune , numai ai ce sustine si incepi sa gandesti pe diagonala , delirant , asa cum iti place tie ! Iar daca prietenul tau de suferinta in prostie este Ghermanila – Muila , ia-l de mana si cititi impreuna , ” povestea porcului ” , cine stie , poate in urma parcurgerii povestirii , veti intelege mai bine sensul vietii !

  • 121

    @ Danny

    N-ai demonstrat nimic, ti-am demonstrat eu deunazi ca habar nu ai ce inseamna acest lucr si ca confunzi judecatile sintetice cu cele analitice. Pana nu inveti sa faci aceasta diferenta te vei face de ras cu jignirile tale copilaresti ambalate, din cand in cand, in structuri cvasilogice si sofisme puerile pe care doar la politicienii cei mai inepti le mai auzi.

    Ti-am zis mai demult ca, daca ai noroc si ma plictisesc de tine, nu-ti mai raspund ca sa te fac de ras. Asta e ultimul mesaj pe care ti-l adresez. Daca ai noroc o sa ma si tin de cuvant.

  • 122

    @adrenalitera: Sper sa fie ultimul mesaj al tau , stupidacule , adresat pe acest blog ! Cat despre mine , cum te vad pe aici , cu drag , ti-o trag ! Tu poti doar sa suferi in tacere !

  • 123

    @ Danny

    S-o crezi tu! A mai fost unu, bibi, pe care l-am manipulat atat de frumos incat l-au banat astia. La cat esti de prost, probabil vei avea aceeasi soarta.

  • 124

    @DANNY: esti mai prost decat bunica.

  • 125

    @adrenalitera: Ii doresc lui Bibi sa apara aici si ai sa vezi tu maciuci ce vei lua de la el ! Biby , apari acum ! Cat despre manipulare , cu siguranta nu cunosti acest termen !

  • 126

    @ Danny

    Am si eu o nelamurire: Daca tot ai veleitati din astea de mic dumnezeu “Biby , apari acum !” de ce nu-ti comanzi niste circumvolutiuni? Crede-ma, o sa vezi lumea altfel. In primul rand o sa vezi cat ai fost de prost si o sa te minunezi.

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alegeri alex mazilu articol Artă bani barbati blog București campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie critica dragoste educatie familie Fashion femei femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu iubire Job lansare libertate literatura mare Mirela Retegan moarte Moldova munca muzică oameni o fraza online o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat politică post poveste poze psd publicitate razboi reclama revista România sanatate scandal soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta violenta

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!