Dezbatere: Violul și dreptul femeilor de a se îmbrăca așa cum vor « Pandora's | Blog la feminin
RSS Feed

Dezbatere: Violul și dreptul femeilor de a se îmbrăca așa cum vor

vezi toate articolele de
05 apr 2011 la 16:13 45 comentarii 2051 vizualizari.

„Legea socială (creată de societate) este cea care se opune violului. Morala (legea) societății și pedeapsa care urmează un asemenea gest. Genghis Khan afirma, conform “Cronicii secrete a mongolilor, că a pornit să cucerească lumea pentru “a călări caii și femeile altora”.

În absența legii, în afara societății, omul devine ceea ce este, un animal de pradă. Spre difernță de animale, care au o perioadă de rut, femeia este disponibilă tot timpul, iar masculul om este conștient de acest fapt.

Americanii între 1944-1945, pe teritoriul Franței, au săvârșit 80.000 de violuri înregistrate (pentru care au existat plângeri). Și vorbim de reprezentanții unei țări civilizate, pe teritoriul unei țări aliate, țară care-și aștepta eliberatorii, nu violatorii.

Sovieticii, pe teritoriul Germaniei, au ridicat “scorul” la 2.000.000 de victime în mai puțin de 2 ani (‘47-’48), cei drept eroica armată sovietică era în fața unui dușman, acest lucru scuză numărul mare al victimelor.(vezi “Istoria violului. Secolele XVI-XX” de Vigarello Georges).

Deci violul nu este actul făcut doar de către ființe deplasate (în prezența legii), ci și de către omul aflat în afara legii, omul conștient de absența ei într-un “no man’s land” al conjuncturilor “prielnice”.

P.S. Sunt istoric, scuzați această intervenție”, scrie Coman Norbert.

Este una din multele reacții la articolul ruxandrei Predescu de ieri, Marşul curvelor: fusta mini şi violul. Articol care a dat naștere la o dezbatere susținută în peste o sută de comentarii. Le-am reluat pe câteva dintre ele pentru a duce discuția mai departe.

Radu a facut diferenta dintre normalitate si compromisurile impuse ei de realitate:

„Aici se discuta o problema de principiu. Da, e normal ca o femeie sa fie prudenta si sa nu incerce sa atraga atentia. Din pacate, adaug eu. Insa nu poti accepta acest fapt ca principiu, ca norma, ca model de normalitate. Adica, mai pe intelesul unora, una este sa faci lucrurile incercand sa te adaptezi la realitate noastra si alta este realitate asa cum ar fi normal sa fie. Problema este ca, oricata distanta ar exista intre realitatea noastra si cea pe care ne-o dorim, la noi lucrurile stau cu mult sub acceptabil. Cu alte cuvinte, este multa lipsa de 7 ani de acasa. Cred ca mai curand le lipseste unor barbati buna crestere decat femeilor decenta. Asa ca, baieti, daca sunteti cu un libidou normal si cu toate ale bibilicii acasa, atunci cand vedeti pe strada o femeie imbracata provocator, singurul gest acceptabil este o privire aruncata discret spre respectiva. Eventual, daca ti se pare necesar, poti intoarce si capul, dar doar atat. Orice dincolo de aceste gesturi este marlanie. Poate ca socheaza pe unii (si, spre rusinea noastra ca romani, si pe unele), dar NU EXISTA motive reale pentru un om civilizat sa agreseze sub nicio forma o femeie, oricat de sumar ar fi imbracata. Dar, asa cum spuneam, aici sunt cei 7 ani de acasa care de multe ori lipsesc si un decalaj de civilizatie de vreo cateva decenii bune”.

Unde se opreste decenta si incepe indecenta, dupa voi? întreabă Morringain:

„Cred ca pana la urma problema cea mare consta in faptul ca nu toti avem aceeasi idee de decenta. Stiu destule persoane pentru care o fusta care nu acopera gleznele e indecenta, pentru care un maieu e semn ca purtatoarea lui e bagaboanta, in timp ce pentru multi altii vestimentatia asta e absolut normala. Unde se opreste decenta si incepe indecenta, dupa voi?

Si apropo, eram la liceu (aveam 15 ani si nu, nu purtam nimic indecent, m-ar fi omorat maica-mea), treceam prin mijlocul orasului si eram in fiecare “remarcata” si “gratulata” de unul din mafiotii locali, care-si facea veacul in fata unui hotel. Nu i-am raspuns niciodata, cand am vazut ca povestea se repeta am evitat sa mai trec pe acolo pentru ca imi era frica, desi era ziua in amiaza mare, omul ala era un pericol. Si nu cred ca am facut nimic indecent, dar in mintea lui ce a vazut era de ajuns. Striga dupa mine pe strada toate prostiile, nu va spun care era in schimb reactia colegelor. Anumitor colege, nebagate in seama de baieti in general”.

adrenalitera abordează subiectul din perspectiva in viata totul este o afacere, chiar daca valorosul capital nu este intotdeauna banii, ci si timpul, atentia, sentimentele:

Chiar daca o femeie este prostituata, e ca si cum si-ar deschide un magazin unde vinde pasarica. Voi cand va duceti sa cumparati paine platiti pentru ea, nu o luati pur si simplu gratis. Faptul ca o femeie isi expune “marfa” nu inseamna ca e o invitatie s-o luati gratis!

De aia se platesc taxe in tara asta, pentru ca autoritatile sa apere dreptul femeilor si a oricui sa se imbrace cum vrea. Numai ca autoritatile se pisa pe noi: “Ti-ai deschis magazin de paine, pai ce vrei sa te protejam noi? Daca expui marfa asteapta-te sa vina altii sa ti-o ia cu forta, noi nu putem face nimic” Ba pot face. Pot de exemplu sa dubleze pedeapsa pentru viol, ba chiar sa-l procopseasca pe nenorocit cu vreo douaj’ de bice pe spinare in piata publica. Sa vezi atunci cum se calmeaza situatia si subiecte precum acestea nu si-ar mai avea niciun sens.

Faptul ca o femeie se imbraca provocator nu inseamna ca e o invitatie la viol din simplul motiv ca daca Mercedes scoate un model nou de-ti pica fata nu inseamna ca trebuie sa-l furi din magazin. Daca vreau masina trebuie s-o merit, adica s-o platesc. Daca nu, n-am decat sa ma uit in alta parte si sa-i las sa incheie afacerea pe cei care au posibilitati. (Bine, la femei e mai usor oarecum, poti sa le mai si cuceresti, dar tot cu banu ai sanse mai mari)

P.S. Nu sunt misogin, pur si simplu nu vad nimic gresit in a considera ca in viata totul este o afacere, chiar daca valorosul capital nu este intotdeauna banii, ci si timpul, atentia, sentimentele etc. Ca sa iei ceva trebuie sa dai altceva in schimb. Nu stiu acuma care este cursul valutar sentimente – bani si cum fluctueaza, probabil ca fiecare are propriul curs”.

Exista scuze pentru viol și alți vinovați în afară de autor? E importanta, in aceasta discutie, lungimea fustei sau adancimea decolteului?

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 



45 comments
  • 1

    Daca as fi autoritate decizionala sau ONG, as solicita, in primul rand, date statistice privind rata violurilor in raport cu vestimentatia victimelor.

    Desi, cred ca, in majoritatea dosarelor de viol, acest amanunt nu este consemnat.

  • 2

    Indiferent de lungimea fustei sau adancimea decolteului, violul e o crima inadmisibila PUNCT Eu propun castrarea violatorilor, daca au prea multi hormoni si nu le pot face fata…sa ii ajutam noi.

  • 3

    Cred ca se cunoaste realitatea ca barbatii se aprind mai repede ca femeile. Dragi doamne, nu este vina noastra ca “ni se scoala” cand vedem un decolteu adanc sau niste pantalonasi minusculi extrem de mulati pe fese. Decenta trebuie sa-si spuna cuvantul. desigur, de la excitatie pana la viol e un salt imens si nu vreau nicidecum sa le iau apararea dezaxatilor mintal care fac asemenea fapte. doar vreau sa subliniez ca nu e chiar “dreptul” femeilor sa se imbrace cum vor. trebuie sa fie constiente de ce pot trezi prin modul in care se imbraca, sau mai degraba, se dezbraca. punct.

  • 4

    Bă, ce câşcăială!

    Altă dezbatere?!

    Ne-am spus punctele de vedere o dată. Acum ce-ar trebui, să ne mutăm aici şi să începem din nou?!

  • 5

    Vai saracele !!!! ele nu sunt niciodata vinovate de nimic !!!….doar barbatii sunt violenti si violatori……de cand cu feminismul asta tampit asistam la mutatii complet idioate in mentalitatea femeii….cat despre morala , nu mai este nimic de spus……ridicati va toate poalele-n cap si apoi plangeti-va ca sunteti violate…..nu este de mirare ca se intampla toate acestea intrucat si comportamentul femeilor lasa de dorit……daca ar fi mintea lor,cum ar arata o societate in care toti vom iesi pe strada in chiloti,fuste mini,portjartiere si am jindui fiecare la celalalt ?????..nu ?…multa vreme am crezut ca o societate condusa de femei ar putea fi mai buna decat cea condussssa de barbati…dar iata ca realitatea demonstreaza ca nu este asa, intrucat dumneavoastra doamnelor sunteti mai iresponsabile decat noi……

  • 6

    Atitudinea bărbaţilor este ancestrala… Adam în loc să-şi asume greşeala o aruncă în cîrca Evei “Femeia pe care mi-ai dat-o e de vină, doamne! ” (că eu am muşcat din măr).

  • 7

    Da chiar asa… cum zice Iciga-l Toaca … nu mai scriem si aici ce am scris deja acolo. Oricum si canadianu si Butoi au dreptate in felul lor.

  • 8

    Nu prea aveti cum sa faceti voi dezbateri cind nu ati reusit sa opriti un singur comentator sa improaste cu rahat pe aici. Nu stiu la ce a mai folosit introducerea de conturi, o pierdere de timp pentru toata lumea.

    Pina atunci nivelul ramine la “Toţi dau muie, într-adevăr [mă rog, în afară de costeluş – el doar şi-o suge singur]!” pandoras.realit../

    Iar dezbaterile se pot purta — probabil — pe alte site-uri.

  • 9

    Auzi, Costeluş, mai termină cu lamentarea. Nu mă face să amintesc tuturor cât de civilizat eşti tu.

  • 10

    Sa vedem intai argumentatia: soldatii americani si rusi fiind plasati in tari aliate ori mai putin dau navala la localnice. Pe langa educatie si context este vorba si de capacitatea de a face fata stresului contextului. Nu cred ca valutistul mentionat in alta parte din articol are acelasi discomfort in raport cu prezentul precum un soldat pe linia frontului. Asadar, soldatilor le acord dreptul de a se gandi ca nu apuca ziua de maine si drept consecinta, sa faca chestia pentru ultima data. Apoi, barbatilor nu le spune nimeni ca femeile se imbraca provocator pentru a rivaliza alte femei, nu pentru a le face lor pe plac. Si intra de prosti in coliziune cu paranoia feminista. Devin victimele agresoare ale unui context concurential pe care nu il inteleg si pe care ar face bine sa il ignore. Paranoia competitiei feminine ne va distruge. Si nu prin altceva, ci prin faptul ca nu isi identifica cinstit cauza competitiei. Si da, Genghis Han avea perfecta dreptate pentru perioada in care a trait. Stia ca trebuie sa se impuna din punct de vedere al resurselor relevante societatii sale: resursa de procreere si cea de mobilitate. Deci baieti, citez aproximativ dintr-un film: “Deciziile in viata se iau doar atunci cand esti din toate punctele de vedere incheiat la pantaloni”.

  • 11

    Off topic: Admin, aţi “fărâmat-o” pe Ana Barton!!!!!

    Reparaţi-o!

    Pagina ei nu poate fi accesată. La click, mă duce pe home page. Ufff!

  • 12

    Da Norico, spune ce vrei tu! Stiu cit de mult iti plac injuraturile debitate de Cosa Nostra si cit de mult il apreciezi pentru asta.

    Parca aveati acelasi IP intr-un timp, nu? :D

  • 13

    pandoras.realit../

    Norico draga, ce-ai patit? Nu ma iubesti si pe mine putin? Hai ca eu stiu sa repar vibratoare

    costelus 2011-01-24 22:53:10

    pandoras.realit../

    Am o banuiala ca cea care scrie la 20 nu e Nora. Pentru ca da dovada de inteligenta superioara maimutei. Auzi mai Norica, ma bucur sa vad ca te-ai alaturat grupului de idioti care ma musca zilnic de fund. Incerci tu sa-ti parfumezi si sa-ti pudrezi laturile, crezind ca astfel te vei deosebi de ceilalti. Nu draga, nu ti-a spus-o nimeni, esti din acelasi rahat ca si ei. Sigur, comparindu-te cu violeta, ar trebui sa fac diferenta intre curvasaria parfumata, de lux, si cea ieftina, din gara. Numai ca eu nu o fac!

    costelus 2011-01-06 20:39:32 |

    pandoras.realit../

    Idealul meu in viata e femeia cu mustata. Care face si tractiuni. In rest e doar o insiruire de clisee. Apropo, sa va pisati cu bolta ati incercat? costelus 2011-01-05 05:39:31 | Raporteaza pandoras.realit../ Măi Norico, nu ţi-am zis că-ţi repar eu gratis vibratorul ăla stricat?

    costelus 2011-01-25 15:29:54 |

    • Măi Norico, nu ţi-am zis că-ti repar eu gratis vibratorul ăla stricat?

    costelus 2011-01-25 15:31:12 | Raporteaza Răspunde •

    pandoras.realit../

    Si daca tot te-am invatat poate gasesti o cale sa-mi multumesti. O tavaleala ceva, ce zici?

    • costelus 2010-06-01 22:11:00 | Raporteaza Răspunde •

  • 14

    Şi nu, nu vreau ca aceste comentarii să dispară. Ele dovedesc tuturor, fără drept de tăgadă, cine e minunatul Costeluş. Purul şi nevinovatul.

  • 15

    mamăăăă! ce hecărealăăă!

  • 16

    Cu atatea dezbateri si scandaluri…pe aici vom intra cu cosul de popcorn si sticla de… suc de lamaie ( credeati ca beau Pepsi :P )

  • 17

    Iar eu nu pot intra pe pagina cu caca din acelaşi motiv, mă duce pe home page.

    Dar, ce naiba se întâmplă?! Au retras caca de tot! Vaaaai! Nici n-am apucat să-l citesc. L-a citit cineva, un rezumat, un bas, o chitară bas, îmi oferă careva?!

  • 18

    Admin: văd că s-a remediat. Mulţam. :)

  • 19

    Mai bine fugi ca pute…

    Maine dezbatem

    ” Analiza c..tului lasat pe pieptul prietenului ”

    Doamne…

    asa urat miroase de la o vreme pe aici :)

  • 20

    Bravo Norico! Le-ai cautat acuma sau ai o lista unde imi tii tu evidenta comentariilor? Sau ti-a imprumutat-o iubitul tau Cosa Nostra?

    Ultimul comentariu din lista ta nu-mi apartine. Nu am facut niciodata propuneri sexuale. Al doilea comentariu de acolo, era de fapt un raspuns la mai multe remarci inteligente pe care le-ai facut, in genul “banuiesc ca cel care a scris acolo nu e costelus, ca da dovada de ceva inteligenta”. In rest, nici o problema! Mi se pare o diferenta mare intre glumitele pe care le-ai insirat tu acolo si injuraturile iubitului tau.

    In caz ca nu ti-ai dat seama, aia cu reparatul vibratorului era o gluma, pareai cam nervoasa atunci. Nu a fost vreo aluzie la viata ta sexuala. Nu te-ai prins, stiu, nici dupa atita timp :P

  • 21

    Costeluş, cam insistai cu gluma aia. O făceai aşa, cam de 6-7 ori pe zi. O glumă la care oricum râdeai doar tu.

    Şi oricum n-am ce să justific.

    Văd că mergi pe aceeaşi linie. A insinuărilor mizere.

    Keep going!

    Aici s-a încheiat. Bucură-te. De mult nu te-am mai băgat atât în seamă.

    Momentul tău de glorie tocmai a trecut.

  • 22

    Norico, perceptia disproportionata a realitatii se mai poate trata. Eu am facut acea remarca de doua ori. Ai inteles? Ca tu ai citit-o de 6-7 ori pe zi si ai crezut ca am scris-o eu tot de atitea ori, asta e altceva :lol:

  • 23

    @costelus:

    Simplul fapt ca-i spui “Norico” denota rea intentie (stii ca nu-i place si totusi o faci).

    Nu te-ai plictisit de-atata rautate gratuita, mai ales ca ziceai ca ai 31. Eu nu ti-as mai mult de 13, “Costelus”!

  • 24

    Cum draq vrei sa te ia cineva in serios, cand, poate chiar spui lucruri interesante (si cateodata, chiar o faci).

  • 25

    Ia mai lasa-ma in pace cu deductiile tale subtile! De unde sa stiu eu ca nu-i place “norica”, nu mi-a spus niciodata. Pe de alta parte chiar n-am nici o problema cu Nora: am inteles, nu ma suporta, nu o suport, asta e. Problema e “iubitul” Norei, Cosa Nostra. Stii tu, geniul anonim caruia i se permite sa injure la discretie.

  • 26

    Of, of…

  • 27

    BARBATI SAU CASTRABILI. SIMPLU

  • 28

    haha! tare spectacolul, de la o zi la alta :D

    intai atzatza copchilul cu fantasme (“io in tine, tu in mine”) si-l lasa fara oscior, nici macar dupa ce face pe cavalerul ;)

    lasa-le, mai, ca “e cam trecute” si-ti pierzi timpul aiurea cu vibratoarele, nevoia e de Prozac :P

  • 29

    Eu consider ca nimic nu justifica un viol, ca poti umbla in costumul Evei pe strada, fara ca un asa-zis barbat sa aiba vreun drept sa abuzeze de tine, DAR… cel mai bine e sa evitam vulgaritatea, pt noi in primul rand. Cand expui tot trupul, vei fi judecata ca o usuratica. Daca iti etalezi decolteul, acopera-ti partea de jos si invers! Nu zice nimeni sa te acoperi pana in gat, dar nici sa lansezi invitatii la promiscuitate. Ca in orice, trebuie aleasa calea de mijloc. La ce-ti serveste sa fii mai mult dezbracata, care e ratiunea. Repet, nimic nu justifica violul (ce le-as face eu nemernicilor alora, nu a aparut in nici un manual de tortura), dar hai sa nu ne cream singure o imagine proasta, de femei usoare!

  • 30

    Repet ce-am zis şi dincolo: nu există nicio legătură STATISTICĂ (aia cauză-efect) între vestimentaţia femeilor şi incidenţa violurilor/cap de locuitor, indiferent de arealul exprimat.

    Luaţi top 10 ţările cu cele mai multe cazuri de viol şi îmbrăcaţi toate femeile ca la arabi şi luaţi topul 10 inferior şi îmbrăcaţi-le pe toate doar în fuste mini, timp de un an. Nu se schimbă statistica, neam!

    Asta pt că există alte cauze, de altă natură decât cea vestimentară.

    Mai bine schimbaţi titlul articolului: “Pe perioada mandatului lui Băsescu, violurile au crescut cu 25%”

    E mai mare legătura cauzală dintre Băse şi violuri decât dintre fustele mini şi aceeaşi chestiune…

  • 31

    Băi, Habarnam, ce dracu tot vorbeşti prostii, mă?! Se vede că n-ai violat pe nimeni niciodată! Păi mult mai uşor o violezi pe una dacă-i îmbrăcată în fustă mini decât dacă ar fi îmbrăcată în blugi!

    Mă rog, poate mă înşel. N-am luat în considerare faptul că dacă o vezi în fustă mini, s-ar putea să nu mai vrei s-o violezi.

    Ce mai, e complicat! Mai bine mă las de violuri că şi aşa din câte am violat, n-a zis nici măcar una mersi!

  • 32

    Băi Cosa, păi ori suntem violatori ori nu mai suntem!!!

    Sau tu oi fi Viorel din poveste: youtube.com/wat../

  • 33

    spuneţi-o măi oameni buni, pe-aia dreaptă: violul are tot atâta legătură cu fusta mini câtă are cu săpunul! Ce tot analizaţi chestiile patologice?

  • 34

    lasa, mai, ca alea care striga cel mai tare “violuri” sunt niste urate sau cu draci pe ele, de nu s-ar da vreunul la ele nici sa-l bati ;)

    e poate un alt mod de-a se baga in seama si a-si clama “pretiozitatea”, cand altfel nu se poate

  • 35

    Băi, Habarnam, nărod eşti, băi frate! Pe aia n-o văzusem!

    Da, ai văzut că baba-i hoaţă. N-a recunoscut că i-a supt-o până la terminat!

  • 36

    apropo de fusta mini, io chiar as vrea o lege sa n-aiba voie s-o poarte toate grasenele carora si-asa le fleoscaie celulita. e scarbos!

  • 37

    eu nu vad o legatura intre viol si vestimentatie. de fapt consider ca actul barbar in sine nu are legatura cu aspectul victimei ci pur si simplu cu imaginatia faptuitorului. ca or fi si situatii provocate de faptura gingase imbracata sumar nu neg. dar sa ne gandim la batrane de 80 de ani sau la copii fete si/sau baieti de 3-10 ani. sa ne gandim la fete de 13-15 ani! sau la baieti de 14 ani. nu exista o contextualizare vestimentara ci doar o sete animalica de posesiune imbinata fatal cu putinta de a o face.

  • 38

    Sa spunem asa, eu ma imbrac in costum de politist, asa de chestie, si cineva vine disperat sa imi spuna ca tocmai a fost jefuit crezand ca sunt politist, prin ast aincerc sa spun ca TU d-ara sexoasa nu insinuez ca ai fio prostituata, dar cu siguranta ii porti uniforma ;)

    by Alex from Dave Chappelle, I approve this message.

  • 39

    @Claudia: ai dreptate. revin totusi… ar trebui sa fiti constiente ca indiferent de dreptul de a umbla in costumul evei, hormonii barbatului o iau razna. Ca paranteza, imi aduc aminte de o scrisoare amuzanta care circula pe mail-uri. ia-ti o pauza si citeste-o, ai sa te distrezi :) dl.transfer.ro/../

  • 40

    Ati vazut si voi marsul din Toronto si v-a apucat si pe voi feminismul…

  • 41

    As vrea sa-i raspund in special adrenaliterei care spune ca “Voi cand va duceti sa cumparati paine platiti pentru ea, nu o luati pur si simplu gratis” si altor indignati de felul ei. Cati dintre voi ati condamna un om infometat care ar trece prin fata marfii asa de imbietoare si ar fi tentat sa o fure? Foarte putini probabil. Ce ati spune colegului care si-a lasat masina descuiata si telefonul lasat la vedere i-a fost furat? Ca e un prost si trebuia sa incuie masina si sa nu lase lucruri de valoare la vedere nu ? Si exemplele ar putea continua la nesfarsit. Pai atunci fetelor voua de ce sa nu va recomandam sa nu umblati cu marfa (exprimarea apartine adrenaliterei)la vedere in zone nesigure unde circula poate aurolaci care nu au mai pus mana pe o femeie de ani de zile sau pur si simplu sunt dereglati hormonal? Daca asta e o insulta la sensibilitatea voastra sunt de acord , nu va mai spunem si voi faceti cum vreti. Dar adevarul chiar daca nu-l spune nimeni tot adevar ramane.

  • 42

    scumpa pandora ( ca nu stim care e numele tau), traim deja intr o lume de marlani, si daca domnisoarele tale ar avea o buna crestere ar stii de la mamele lor asta s ar gandi de doua ori inainte sa iasa din casa imbracate prea provocator. exact cum trecerea de pietoni n-a inviat pe nimeni, la fel de adevarat este ca anii de puscarie pe care o sa i capete violatorul n o sa stearga din mintea tinerei tale (bine crescute de altfel si cu educatie) asa curand violul.

  • 43

    STOP ABUZURILOR CONTRA FEMEILOR SI COPIILOR! Violul si crima nu au legatura cu hainele victimei .Sunt aberatii inventate de cei care apara criminalii.Fiecare copil violat acuza pe cei care incearca sa dea vina pe femei si copii.Daca vedeti ceva indecent,intoarceti capul.Omul nu se poate purta ca un animal in societate,de aceea educam pentru stapanire de sine,abstinenta,control.Iar cei bolnavi trebuie tratati la medic sau inchisi in afara celor pe care ii pun in pericol. Daca un avocat va apara pe cel care i-a violat fata sau sotia pe motiv ca ele erau imbracate provocator,atunci il cred ca a crezut acest lucru cand si-a expus prostiile pe bani.

  • 44

    Apropo de comportamentul indecent al soldatzoilor aflati intr-un conflict mapamondial care-si permit sa calareasca popoolatia aborigena de sex feminin, precum Gingis Han odinioara. Am citit ceva scris pe chestia asta de Laurentiu Fulga. Un ofiter de altfel civilizat, dintr-o familie de elita, avand prin educatie, biensur, incrustat clar in minte respectul pentru femeie dar si spectrul unei morti in plina tinerete din cauza vreunui srapnel sau baioneta inamica, isi jura ca nu va ierta nicio ocazie ca sa-si demonstreze ca e viu. Si cand in sfarsit pune mana pe o fatuca, exact cand e pe cale sa i-o “puna”, constata ca organul i-a lesinat la intrare si nici cu militia nu vrea sa se reveilleze! Hahahaha!!! Cauza? Pai normal si evident, stressul o fo di vina. Ghinion de nesansa o sa spuneti, o fire slaba, un om prea mic pentru un razboi atat de mare. In alta dezordine de idei, eu subsemnatul bibi in the sky with zorzonele am suferit un accident la 15 ani cand eram inca virgin. Prima idee care mi-a venit in minte cand m-am reveillat a fost aia ca ete ba frate, muream si inca nu dadusem cu nasu la pasarica. Hahahaha!!! Nashpa! Dar si mai naspa ar fi fost ca in loc de yankey sa te calareasca un rus! Hahahaha!!! Asta intr-adevar nashpa!

    alt Bibi in the sky with zorzonele
    2011-04-07 11:07:09 | Raporteaza
  • 45

    Apropo de comportamentul indecent al soldatzoilor aflati intr-un conflict mapamondial care-si permit sa calareasca popoolatia aborigena de sex feminin, precum Gingis Han odinioara. Am citit ceva scris pe chestia asta de Laurentiu Fulga. Un ofiter de altfel civilizat, dintr-o familie buna, avand, prin educatie biensur, incrustat clar in minte respectul pentru femeie, din cauza perspectivei unei morti in plina tinerete (vreun glonte ratacit sau vreun srapnel nefast, ori chiar vreo baioneta inamica), isi jura ca nu va ierta nicio ocazie ca sa-si demonstreze ca e viu. Si cand in sfarsit pune mana pe o fatuca, exact cand e pe cale sa i-o “puna”, constata ca organul i-a lesinat la intrare si nici cu militia nu vrea sa se reveilleze! Hahahaha!!! Omului ii venea sa chinte chestia aia cu ce sa fie, ce sa fie un om mort cu scula vie, dinspre mine vai ce soarta, omu-i viu iar scula moarta! Hahahaha!!! Hai da-ma `reacu ca sunt cam grosier! In fine, cauza? Pai normal si evident, stressul o fo di vina. Ghinion de nesansa o sa spuneti, o fire slaba, un om prea mic pentru un razboi atat de mare. Correkt! Dar va intreb eu doamnelor, acest individ care nu stie daca mai prinde ziua de maine, nu merita si el o clipa de fericire? Pentru faptul ca se sacrifica pentru libertatea semenilor? In alta dezordine de idei, eu subsemnatul bibi in the sky with zorzonele am suferit un accident la 15 ani cand eram inca virgin. Prima idee care mi-a venit in minte cand m-am reveillat a fost aia ca ete ba frate, muream si inca nu dadusem si io iama cu nodurosu prin pasarici. Hahahaha!!! Nashpa! Dar si mai naspa ar fi fost ca in loc de yankey sa te calareasca rusii! Hahahaha!!! Asta intr-adevar nashpa! Pe noi ne-au calarit o juma` de secol si ete nici acum nu ne-am revenit! Hahahaha!!!

    alt bibi in the sky with zorzonele
    2011-04-07 11:20:28 | Raporteaza

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

  • 1Acoate-mă din spam!...
  • 2Beautiful Chinese Music【9】Traditional www.youtube.com/watch?v=DuHMCFYIC9E...
    alt limbricul roz bon bon la La American Pie se râde
  • 3@Florentina Mușat,încearcă să-ți descrețești fruntea(duce la riduri) uite-te la video-clip-ul acesta de mai jos:youtube.com/wat../ ...
    alt Seva Tudose la La American Pie se râde
  • 4@Aureliano Buendia, nuș de ce dar eu nu am o asemenea senzație de excitare sexuală, când citesc articole despre plăcințele?! :roll:...
    alt limbricul roz bon bon la La American Pie se râde
  • 5Tanita Tikaram - Ancient Heart (album 1988) https://rapidshare.com/#!download|59p12|399524412|Ancient_Heart.rar|102658|R~2A584AC358A4DE1755916F9240867968|0|0 :mrgreen:...
    alt limbricul roz bon bon la La American Pie se râde
  • 6Nu stiu ce are placinta americana cu Harap Alb, ca nu am vazut niciun film din vestita serie .Dar am asa, de fiecare data cand iti citesc articolele, o senzatie de excitare sexuala. Cam cum aveai tu,...
    alt Aureliano Buendia la La American Pie se râde
  • 7@goco, Tanita Tikaram - Good Tradition link pentru coborât: beemp3.com/inde../ :mrgreen:...
    alt limbicul rozaliu la La American Pie se râde
  • 8Chaplin - The Dictator Speech www.youtube.com/watch?v=Z4UhJpviVYg...
    alt limbicul rozaliu la La American Pie se râde
  • 9@goco, ști ce zicea Mahatma Gandhi înainte să apuce să-l omoare sataniști?! Că este o nerușinare din partea unui bărbat ca să se uite fix în ochi unei femei pe care nu o cunoaște (care nu îi este apropiată...
    alt limbricul rozaliu la CSM ne pregătește ceva
  • 10Fiindca la şerpele Anei Barton nu mai incape lumea, pun aici o piesa cu mentiunea ca varianta integrala n-am gasit-o nicaieri si prin urmare am suit-o de unul singur. Fac o tragere grosolana la tema zicand...
  • 11m2film.dk/flegg../ ...
    alt goco la Dă şarpele!
  • 12@Oare, goco! Adevarul care ți-l scriu eu e că justiția legată la ochi este o jertfă de factură satanistă! E prea vergină și sexy justiția sta ca să nu fie facută poștă. Nu-i așa! De aceia am legat-o la...
    alt limbricul rozaliu la CSM ne pregătește ceva

© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.