![]() | Credeam că sunt liberă….vezi toate articolele de Alexandra Enescu14 iun 2010 la 15:10 66 comentarii 3517 vizualizari. |
Credeam că sunt liberă….
Credeam în libertatea de exprimare….
Credeam în democraţie….
Credeam….
Ei bine, astăzi nu mai cred.
Potrivit unei ştiri publicate pe pagina de Internet a Realităţii TV, democrat-liberalii l-au exclus din partid pe Daniel Oajdea, deputatul de Iaşi care a anunţat că va vota moţiunea de cenzură a PSD.
“Nu putem să fim de acord cu cei care îşi fac imagine pe seama partidului. De aceea, propunerea de excludere a domnului Oajdea a fost înaintată forurilor superioare. Nu vom avea alte situaţii de acest gest. Dacă vom avea, vom fi fermi. Nu ne face plăcere. Ca să poţi guverna o ţară, trebuie să poţi să te autoguvernezi şi să fim fermi. Parlamentarii PDL vor vota pentru respingerea moţiunii de cenzură a Opoziţiei“, a declarat purtătorul de cuvânt al PDL, Gheorghe Flutur, potrivit Realitatea TV.
Staţi să derulăm. Adică dacă nu faci ce-ţi zic eu eşti prost, nu te mai iubesc, nu mai am nevoie de tine, nu mai eşti bun, eşti bun de aruncat. Adică, in extenso, eu nu am nevoie de oameni cu idei şi personalitate, ci de marionete, de roboţei.
Eu sunt de acord că, odată afiliat unui partid politic, teoretic, împărtăşeşti ideile şi deciziile acestui partid. Normal. Doar de asta te-ai înscris, benevol, nesilit de nimeni. Dar, la un moment dat, s-ar putea să nu fii de acord cu o decizie. E dreptul tău ca om liber, care trăieşti într-un stat democrat.
Logic este să faci aşa cum îţi dictează conştiinţa, aşa cum crezi că e moral şi în aşa fel încât atunci când vei pune capul jos pe pernă să dormi liniştit.
Sigur, dacă în mod constant tu nu eşti de acord cu ce se decide pe linie de partid, dacă mereu eşti un „Gică contra”, atunci normal ar fi să demisionezi din respectivul partid şi să iei drumul cel mai potrivit pentru tine. Şi, evident, dacă nu faci asta, partidul te poate exclude oricând.
Trăind însă într-o ţară liberă, fiind un parlamentar ales uninominal, fiind un om care reprezintă, mai înainte de toate, interesele cetăţenilor din colegiul unde a fost votat (majoritatea pensionari), domnul Oajdea a ales, liber fiind, să voteze, de data aceasta, împotriva partidului din care face parte. Foarte frumos. Mai frumos mi se pare şi faptul că nu ascunde lucrul acesta!
Rezultatul? L-au exclus.
Păi cum este respectată Constituţia care prevede libertatea de exprimare şi neîngrădirea drepturilor niciunui cetăţean? În curând, n-o să mai avem voie să strigăm „HHUUUOOOO!” pe stradă de frică să nu ne înregistreze cineva şi când ne vom cere vreun drept, statul să vină cu înregistrarea şi să zică: „Hai pardon, dar când înjurai nu te gândeai c-o să ai nevoie?”
Cum să excluzi din partid un om doar pentru că O DATĂ nu este de acord cu măsurile pe care le iei? Cât de moral este acest lucru? Asta este o decizie de tipul „dacă omori un şobolan, fug toţi”. Ei bine, o astfel de decizie ar trebui să pună mulţi PDL-işti pe gânduri. Aşa vedem cât sunt de valoroşi parlamentarii PDL. În partid nu contează decât votul lor, nu şi valoarea lor (pe care poate nu o au, de aia nu contează).
Eşti bun cât eşti de-al meu şi cotizezi la partid. Când unul din criterii dispare, la gunoi!
Credeam că trăiesc într-o ţară în care opiniile şi deciziile individuale sunt respectate.
Credeam…..
Etichete: Daniel Oajdea, libertate, moţiune de cenzură, valoare


Florentina Mușat azi la 14:53 |
Mai întâi și-ntâi trebuie să știți că eu nu mă uit la comedii. Nu mai rezonez de ceva ani [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici azi la 10:12 |
Pentru că toată lumea pare (și este) preocupată de noul guvern și de alegerile locale – cu [ citeste mai departe ]
Very Happy 21 mai la 21:29 |
Dacă tot vine vara şi nimeni n-are chef de lecţii şi prelegeri, zic să facem o pauză de [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
| 1Acoate-mă din spam!... | ||
| 2Beautiful Chinese Music【9】Traditional www.youtube.com/watch?v=DuHMCFYIC9E... | ||
| 3@Florentina Mușat,încearcă să-ți descrețești fruntea(duce la riduri) uite-te la video-clip-ul acesta de mai jos:youtube.com/wat../ ... | ||
| 4@Aureliano Buendia, nuș de ce dar eu nu am o asemenea senzație de excitare sexuală, când citesc articole despre plăcințele?! :roll:... | ||
| 5Tanita Tikaram - Ancient Heart (album 1988) https://rapidshare.com/#!download|59p12|399524412|Ancient_Heart.rar|102658|R~2A584AC358A4DE1755916F9240867968|0|0 :mrgreen:... | ||
| 6Nu stiu ce are placinta americana cu Harap Alb, ca nu am vazut niciun film din vestita serie .Dar am asa, de fiecare data cand iti citesc articolele, o senzatie de excitare sexuala. Cam cum aveai tu,... | ||
| 7@goco, Tanita Tikaram - Good Tradition link pentru coborât: beemp3.com/inde../ :mrgreen:... | ||
| 8Chaplin - The Dictator Speech www.youtube.com/watch?v=Z4UhJpviVYg... | ||
| 9@goco, ști ce zicea Mahatma Gandhi înainte să apuce să-l omoare sataniști?! Că este o nerușinare din partea unui bărbat ca să se uite fix în ochi unei femei pe care nu o cunoaște (care nu îi este apropiată... | ||
| 10Fiindca la şerpele Anei Barton nu mai incape lumea, pun aici o piesa cu mentiunea ca varianta integrala n-am gasit-o nicaieri si prin urmare am suit-o de unul singur. Fac o tragere grosolana la tema zicand... | ||
| 11m2film.dk/flegg../ ... | ||
| 12@Oare, goco! Adevarul care ți-l scriu eu e că justiția legată la ochi este o jertfă de factură satanistă! E prea vergină și sexy justiția sta ca să nu fie facută poștă. Nu-i așa! De aceia am legat-o la... | ||
| Dora Constantinovici 1934 citiri |
| Ana Barton 1596 citiri |
| Very Happy 1033 citiri |
| Doria Niculescu 944 citiri |
| Cristina Corpaci 588 citiri |
| Maria Onea Vesta 445 citiri |
| Iulia Nicolaie 443 citiri |
| Florentina Mușat 372 citiri |
| Ruxandra Predescu 303 citiri |
| Laura Laurentiu 268 citiri |
| Dora Constantinovici 4 postari |
| Very Happy 3 postari |
| Pandora o postare |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Florentina Mușat o postare |
| Dora Constantinovici 7379 citiri |
| Ana Barton 6210 citiri |
| Very Happy 4342 citiri |
| Cristina Corpaci 3819 citiri |
| Doria Niculescu 3477 citiri |
| Maria Onea Vesta 2294 citiri |
| Maria Moiş 1784 citiri |
| Florentina Mușat 1679 citiri |
| Diana Petrut 1063 citiri |
| Ruxandra Predescu 1051 citiri |
| Very Happy 11 postari |
| Dora Constantinovici 8 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 3 postari |
| Florentina Mușat 2 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
se astepta cineva sa-i sufle seful partidului, in fund, cu vuvuzela, lui oajdea?
2010-06-14 15:24:13 | Raporteaza
a fost un prost. e bine ca prostia să fie amendată, pentru a proteja o organizaţie. pînă unde poţi fi liber ca persoană? pînă unde poţi fi diferit? pînă unde te identifici cu organizaţia în care te-ai înscris benevol? tind să cred că individul a intrat în pdl din oportunism, fără nici un imbold doctrinar. iar gestul cu “consultarea” electoratului vine tot din oportunism. partidul şi-a arătat colţii. a arătat că dizidenţa tîmpă nu e totuna cu libertate de gîndire a individului. pdl-ul se află într-o situaţie foarte delicată acum, iar lipsa de reacţie la astfel de “dizidenţe” îl şubrejeşte. din păcate, face asta ca reacţie, demonstrând că nu are un plan concret de a se curăţa de idioţi.
2010-06-14 15:28:01 | Raporteaza
Perfect de acord cu ce ati scris.Se aplica si destituirilor din celelalte partide(PSD si PNL)?(,de exemplu cand au refuzat in toamna sa voteze motiunea si au fost exclusi,sau amenintarile lui Antonescu la adresa europarlamentarilor care il sustin pe Tokes)
Daca da,de ce nu sunt exemplificati in articol?, dand astfel impresia unei demonizari a unei(anume) parti din clasa politica?
Va asigur ca nu-i nicio diferenta intre ei,toti fac la fel.
2010-06-14 15:29:27 | Raporteaza
apropo. asta ce e? nu e acelaşi lucru? hotnews.ro/stir../
2010-06-14 15:29:50 | Raporteaza
@daniela: da sunt perfect de acord. nu am am mentionat si restul pentru ca ideea materialului a venit din excluderea lui oajdea. dar da, sunt toti o apa si-un pamant. ai perfecta dreptate!
2010-06-14 15:33:57 | Raporteaza
@nedormitul: am raspuns deja mai sus. orice fel de excludere, din orice partid, pentru asa ceva, mi se pare absurda.
2010-06-14 15:35:42 | Raporteaza
Probabil l-au sunat si i-au dat de ales.. ori treci la independenti ( care oricum sunt controlati tot de noi…) ori te demitem… moldoveanu mandru de el…. ” fac ce-a hotarat Norodul….votez pentru motiune ”
mi se pare un lucru firesc ca atunci cand cineva din echipa nu este de acord cu liderul sa plece… 
2010-06-14 15:36:47 | Raporteaza
Este la moda sa demonizam PDL. Nu deranjeaza si impunerea de catre liderii PSD si PNL ca votul sa fie la vedere ? Amenintari cu excluderea din PSD au fost si la prea-curatul Ponta care este protejat pe fata de catre trust. Mai putem vorbi de parlamentarism ca garant al democratiei in acest caz ? Evident ca nu, pentru ca vinovat de toate este PDL conform pretioaselor indicatii primite de la sefi.
2010-06-14 15:37:31 | Raporteaza
@nedormitul: Nedo, te rog fii delicat du D-na conferentiar, ca acest articol poate fi expresia profundei dezamagiri in dragoste intre ea si PD-l-ul vazut ca partidul Fat-Frumos si calare si pe jos, si viril dar si virgin (mai, mai)! Sau, alta posibila explicatie ar fi ca Dna a incurcat perechile de ochelari si i-a folosit pe cei de “cal” vopsiti in culoarea ideologica a unuia de ceilalti viteji “degraba varsatoriu de sange de tradator” PSD-eu sau PNL-eu pe numele lui… Plus ca pe asemenea canicula sinapsele se activeaa mai greu…Caldura mare, mon cher/ma cher!
2010-06-14 15:38:51 | Raporteaza
asta cu pdl-ul si alte partide e ca in bancul urmator:
Un reporter vine la stana si-l intreaba de cioban de oile din ocol: - Vad, bade, ca ai si oi albe si oi negre. - Da-poi cum altfel? - Si care-s mai bune de lapte, alea albe sau alea negre? - Da-poi alea albe. - Dar alea negre? - Eh… si-alea negre.
- Si care-s mai bune de lana, alea albe sau alea negre? - Da-poi alea albe. - Dar alea negre? - Eh… si-alea negre.
- Si care-s mai bune de carne, alea albe sau alea negre? - Da-poi alea albe. - Dar alea negre? - Eh… si-alea negre.
- Vad, bade, ca le preferi pe alea albe. Is cumva ale dumitale? - Pai da. - Dar alea negre? - D’apoi si alea negre.
2010-06-14 15:44:30 | Raporteaza
ma uit la cei de aici care scuza comportarea pdl-ului fata de oajdea, spunind ca si ceilalti fac la fel. o Atunci care este deosebirea? nuanta de rosu? e mai dechis in pdl? eu unul asa cred.
2010-06-14 15:47:15 | Raporteaza
Poate avea parerea lui bineinteles pe orice subiect. Si trebuie s-o expuna in primul rand in interiorul partidului. Ba chiar mai mult, poate incerca sa adune sustinatori de-ai sai in interiorul partidului. Daca vede ca nu este sustinut, poate lua decizia sa plece in orice moment. Si, eventual sa se orienteze spre un alt partid cu o viziune apropiata.
Dar in momentul in care spune public ca el nu e deacord, si vrea sa dea jos guvernul, incepe sa miroase a oportunism. Nu cred ca-l intereseaza prea mult doctrina politica.
2010-06-14 15:47:15 | Raporteaza
Adevarul este ca un partid politic este o organizatie doctrinara, liber-consimtita! Daca nu mai esti in consonanta cu ideile (de cele mai multe ori tampe) ale conducerii, nu trebuie sa arunci cu noroi in partid, esti liber sa pleci! Daca ceilalti colegi nu sunt de acord cu tine, sunt liberi sa ceara excluderea ta din clubul lor, nu sa ceara tragerea in teapa sau jupuirea de viu! Nu inteleg sensul articolului, ceilalti membri de partid nu au voie sa nu fie de acord cu Oajdea?
2010-06-14 15:52:04 | Raporteaza
de unde atita oportunism? tipul a fost consecvent. a anuntat ca nu sprijina acetse masuri , ca nu este de acord si a marsat pina la capat.
eu unul cred ca oajda e mai istet decit toti abrambureii din pdl la un loc.vede ca pdl-ul se duce dracului, si a ales sa sara , frumos ,din barca tavorasului in care intra apa multa fiind gaurita prin toate partile. si exact la timp.si in plus sare cu surle si trimbite,televiuzini peste televiziuni.acum toata tara a auzit de oajdea.este vreun roman ce are in casa televizor si nu stie cine este oajdea? ca un erou. colegiul din care face parte oajdea, este cartierul alexandru -dacia din iasi, unul din fostele ,,cartiere muncitoresti” acum pline de populatie saracita si fara locuri de munca…asa ca domunul deputat are asigurat inca un mandat peste 2 ani, fara a cheltui nici un ban, in campania electorala viitoare. si barca se va scufunda, pentru ca ,comandantul navei arunca marinarii peste bord, in loc sa arunce balastul.
2010-06-14 15:58:01 | Raporteaza
@andreea:
genial
2010-06-14 15:58:54 | Raporteaza
problema nu e că l-a dat afară. problema e că a acceptat ca pe un loc eligibil de deputat a ales un tîmpit. din păcate, am spus mai sus, nu singurul. ca simpatizant pd-l, în 2008 am fost nevoit să votez un alt deputat în locul celui propus de pdl. nu am căzut în capcana “tîmpitului” – în acest caz, petru călian, aşa că l-am preferat pe varujan pambuccian. şi nu-mi pare rău. îmi pare rău că, în cele din urmă, petru călian tot a ajuns deputat.
2010-06-14 16:11:06 | Raporteaza
v-am zis că e tîmpit? v-am zis? hotnews.ro/stir../ poate înfiinţează şi un marinar nou, proaspăt, mai curat şi mai uscat

2010-06-14 16:14:50 | Raporteaza
sau un petrică, why not?
2010-06-14 16:15:33 | Raporteaza
A devenit si Oajda asta vedeta. E dreptul lui sa voteze cum vrea, dar tot circul asta cu alegatorii a fost de prost gust si gata. Cand au sa fie cetatenii de acord cu masurile de austeritate? Niciodata. Asta a fost asa, sa apara si el la tv, ca altfel nu avea nicio sansa. Cat despre imaginea pe care si-a facut-o printre alegatori, sa fim seriosi, nominal, nenominal, noi inca votam partide in primul rand si apoi oameni. O sa dispara de pe scena.
2010-06-14 16:27:15 | Raporteaza
pariem ca peste 2 ani devine iarasi parlamentar? fara nici un pic de campanie electorala? doar o foaie de hirtie in cutia postala in care spune ca a fost primul deputat care a aparat alegatorii si s-a opus pdl-ului? peste 2 ani, pdl-ul , daca va mai fi la putere, va fi absolut sinonim cu lupta anti pdsr a lui nastase, de acum citiva ani.
2010-06-14 16:30:58 | Raporteaza
Dar cine-i îngrădește libertatea de exprimare? Dar un partid e tocmai asta: un grup de oameni cu poziții politice similare. Asta-i adună. Dacă ai altele, caută-ți alt partid. Sigur că putem avea nuanțe, dar aici e vorba de a vota contra propriului tău guvern. Despre ce libertate vorbim?? Ce exprimare??
2010-06-14 16:34:14 | Raporteaza
Nu am vreo simpatie politica, dar decizia luata de PDL mi se pare cea corecta. Personajul respectiv nu ar fi ajuns niciodata parlamentar daca nu era sustinut de PDL. Si atunci, cind esti intr-un partid care trece printr-un moment dificil (motiune de cenzura), nu poti s-o faci pe Gica contra numai pentru ca asa vrei tu. Vrei sa faci doar cum te taie capul? Foarte bine, dar fa-o in afara partidului. Si cistiga singurel mandatul de deputat la urmatoarele alegeri ca independent.
2010-06-14 16:39:43 | Raporteaza
@adrian stanciu omul nici n-avea o poziţie politică. a chemat un pseudo-electorat să-i spună care e poziţia lui politică. de-a dreptul ridicol!
2010-06-14 16:42:57 | Raporteaza
@nedormitul: Tu de unde esti ? De la Psd domnule Nedormit sau esti intradevar obosit rau de nu mai vezi realitatea . Cine crezi ca-si da singur cu strachina in cap . Omul asta chiar a tinut cont de popor si nu vezi ca Pdl nu a dorit deloc sa dea jos salariile acelea luxuriante si a preferat sa ia tot de la sarac . Oajdea asta chiar a avut mare curaj si sper ca oamenii sa nu uite de sacrificiul lui.
2010-06-14 17:00:08 | Raporteaza
@Adrian Stanciu: “Dar un partid e tocmai asta: un grup de oameni cu poziții politice similare” – de acord, dar nu obligatoriu mereu. “aici e vorba de a vota contra propriului tău guvern” – daca asa crede in acest moment….. oportunist sau nu, prost sau nu, bun sau rau, omul a luat o decizie. e dreptul lui. sigur ca cel mai onest si fair-play era sa plece din partid, dar, indiferent ca e PDL, ca e PSD, ca e PNL, amenintarile si sacrificarile politice nu te duc nicaieri. si in nicun caz pe culmile succesului.
2010-06-14 17:23:38 | Raporteaza
@costelus: sigur, teoretic ai dreptate. nici eu nu-i iau apararea, departe de mine gandul asta. ce nu-mi place este atitudinea partidelor fata de oamenii care le alcatuiesc. membrii partidului par a fi niste oite blande, manate de cioban si atat. cum fuge una din rand, pac pui ciobanescul pe ea sa-si revina….
2010-06-14 17:26:59 | Raporteaza
Oitele si-au ales ciobanul Alexandra…
“efectul de turma” ca s-a petrecut la Iasi ( o spun oameni care au fost acolo ) a fost un lucru indelung aranjat si regizat… pana si locurile din sala erau comandate de dinainte
“Dacă decizia privind excluderea mea se menţine, mă gândesc să reînfiinţez fostul Partid Democrat. Mă gândesc să înfiinţăm vechiul PD, împreună cu alţi colegi din PDL, nemulţumiţi de ceea ce se întâmplă”, a afirmat Oajdea, care a completat că punerea în practică a iniţiativei sale depinde de “susţinerea” de care se va bucura.
“Dacă PDL nu îşi va revizui atitudinea faţă de electorat, eu mă gândesc serios să reînfiinţez fostul Partid Democrat. Contează dacă ideea va avea susţinere sau nu în rândul celorlalţi membri. Voi rămâne independent neafiliat şi mă gândesc serios să reînfiinţez Partidul Democrat”, a declarat Daniel Oajdea.
Deputatul a adăugat că după ce BPN al PDL a decis să recomande CNC excluderea sa, mai mulţi colegi l-au sunat să-şi declare solidaritatea cu el. ” am incheiat citatul
De ce nu-i Barbat pana la capat sa spuna si cine l-a sunat
2010-06-14 17:35:25 | Raporteaza
@Mierea Naturala: ei, acum tare ma indoiesc ca nu e numai gura de el cu declaratiile astea. trebuie sa reunoastem ca omul a cam devenit vedeta peste noapte. nu stiu cine va pleca din PDL ca sa infiinteze un nou partid impreuna cu….nimeni altul decat cvasi anonimul oajdea. stii, acum una e sa-l sustin la modul ca e dreptul lui sa faca ce vrea si sa voteze cum vrea fiindca de asta traieste intr-o tara libera si alta e sa-l iau in serios si sa vad in el marele reformator al PDL.
2010-06-14 17:40:29 | Raporteaza
nu conteaza cate partide avem ci OBIECTIVUL lor CLAR … RESTUL este TEATRU sau NESTIINTA … vreau sa – mi spuneti un partid care indruma TINERII pe un drum BUN ca deja BATRANII au prins toate tipurile de EDUCATIE …
2010-06-14 17:45:07 | Raporteaza
Sa-i trimita cineva articolul si lui I(mbecilul)T(ampitul)M(arioneta lui Basescu)!Ca e deontolog si recunoaste ca a gresit!
2010-06-14 17:46:14 | Raporteaza
Stii…. @Alexandra Enescu:
suntem ca la Sex and the City 2 …asa a cerut turma…asa facem. Probabil ca asa a prevazut “strategia” de partid..un Anonim.. de unde….din Iasi… din a cui “parohie”
parca Simirad se numeste ala
Degeaba consumam atata cerneala..sau mai nou ..degeaba facem bataturi la degetele Ei isi vor vwedea de planurile lor in continuare… nu suntem chemati decat din patru in patru ani….
2010-06-14 17:49:01 | Raporteaza
@Mierea Naturala cu astfel de articole nu – i degeaba …. unii se mai invioreaza mental si pricep mai bine….
2010-06-14 18:04:52 | Raporteaza
OAMENI BUNI ,CARE POSTATI AICI PE SITE . CHIAR NU VEDETI CA VA CONDAMNATI SINGURI IN FATA INTREGII MULTIMI .CHIAR DACA POSTATI SUB UN NUME ANONIM ,IN FATA LUI DUMNEZEU NU SUNTETI ANONIMI . CINE CREDETI CA VREA SA-SI DEA SINGUR CU BARDA IN CAP ,SA RENUNTE LA PUTERE ,DOAR SA O FACA PENTRU IMAGINE SI FATARNICIE . oMUL ASTA CHIAR CRED CA A FACUT-O DIN CONVINGEREA CA NU TREBUIE SA I SE I-A SARACULUI , INAINTE DE A SE LUA DIN SALARIILE ACELEA NERUSINATE . IAR Pdl-ul nu a dorit sa ia de la salariile de lux asa cum a propus el , ci tot de la cei saraci ;ba l-au mai dat si afara . Daca noi condamnam astfel de oameni ,(IN LOC SA II INCURAJAM ), e ca si cum ne-am condamna singuri cu mina noastra inainte de a ne condamna Dumnezeu pentru rautatea noastra .
2010-06-14 18:37:39 | Raporteaza
departe de mine gandul sa critic ACEST articol… facut de o doamna care a fost surprinsa de reactia unui Cioban
Insa…. parca sunt probleme si mai importante pe lumea asta…in Romania asta decat ” publicitatea gratuita a unui badaran ”
2010-06-14 19:30:17 | Raporteaza
Sa vedem ce fac cu Teo…!
2010-06-14 20:06:06 | Raporteaza
oricum Romania este condusa de mai MULTE PERSOANE … exact cum ar fi 10 persoane in fata unei singure tastaturi cu butoane … si acele 10 persoane din cand in cand isi mau dau GHIONTURI sa fie la BUTOANE … cand acele 10 persoane vor OBOSI sau nu vor mai avea CURENT electric … la BUTOANE atunci au pierdut … si ETC.
2010-06-14 20:16:03 | Raporteaza
Ce a facut Oadjea e campanie electorala ieftina; e usor sa spui “asta nu-i bine” fara sa oferi solutii in loc. Nici n-a deschis gura Oadjea pina acum, cind totul era bine; asa de bine ca in aprilie Vladescu vorbea de crestere economica. Oricum, nimeni nu i-a interzis lui Oadjea dreptul de a-si exprima opinia. Numai ca e normal sa o faca din afara unui partid cu care face nota discordanta.
In alta ordine de idei, reducerea de 25% este o masura buna, acceptata si inteleasa de cei afectati de ea. Dupa cum s-a vazut, aproape nimeni nu a facut greva; de unde ziarele urlau ca tara va fi paralizata de pe 31 mai, totul s-a dovedit a fi doar o isterie de presa.
2010-06-14 20:26:21 | Raporteaza
@costelus … mascarada si tactica … si romanii nu mai stiu directia multi ….
2010-06-14 20:37:07 | Raporteaza
acum serios vorbind … orice presedinte ar avea ROMANIA , fara ajutorul POPORULUI care face multe GAFE , consumand BOMBELE CHIMICE din alimentatie TRIMISE de ANUMITI STRAINI , cumparand haine din import ca innecatii si la COPII acestia devenind RASFATATI si NERVOSI , FITZOSI ETC. … ia sa se comporte POPORUL ALTFEL … exemplu sa nu mai intre in marile MAGAZINE cu PORCARII si CHIMICALE … sa nu mai cumpere toate chestiile din IMPORT decat in cazuri EXCEPTIONALE ETC. … sa vedeti ca vor PICA toate partidele POLITICE NESANATOASE pe rand … MEDITATI putin la ce am spus si restul vine de la SINE .
2010-06-14 20:50:30 | Raporteaza
@ziarist oi fi tu ziarist cît sînt eu popă! ce drac de sacrificiu a făcut? că a adus nişte ameţiţi într-o sală, chipurile să-i consulte? halal sacrificiu. în ce priveşte luatul de la cei sătui, discuţia e lungă şi nu ar ajunge la nici un rezultat, pentru că eşti prea prost şi n-are rost să mă obosesc cu tine.
2010-06-14 21:37:24 | Raporteaza
@Andreea spune la #10 un banc datat o mie nouă sute toamna iar autoarea, care nu l-a auzit nici până acum, spune că e genial şi mai adaugă şi patru maimuţe galbene. Ca să fie penibilul dus la limita lui supremă. Uite de aia nu mai scriu eu decât din an în paşti şi atunci doar în speranţa că poate agăţ vreo bagaboantă pe aici. Despre articol, ce să zic ! Lipsă de experienţă politică, de viaţă, de … Ce dracu bă, nu se mai face carte chiar deloc în şcolile de astăzi !?
2010-06-14 22:01:08 | Raporteaza
alexandra enescu, cam tirziu si cam greu cu intelegerea a ceea ce tine loc de clasa politica in romania….
chestia nasoala este ca lectia o primim de atitea ori de cite ori este nevoie ca sa o intelegem.
oamenii au votat prosteste iar acum au cules roadele iresponsabilitatii unora.
iar cu motiunea, rezultatul chiar ca nu conteaza: acolo unde am ajuns nu avem solutie asa ca se aplica metodele de pe vremea comunistilor: ne descurcam, fiecare cum poate si de scapat va scapa cei care pot….
a, scuze, am uitat de democratia romaneasca…. e aia cind ai sansa sa te duci ca sa te racoresti odata la 4 ani desi nu exista si alte urmari….
2010-06-14 22:11:28 | Raporteaza
nedormitul, Dar ce parere buna ai tu despre ziaristi! Io zic ca daca Alexandra Enescu e ziarista, poate fi si @ziarist ziarist.
Si nu numai el. Oricine.
2010-06-14 22:39:11 | Raporteaza
@ ALL,
Corect au procedat Ponta si Antonescu: - Va anuntam de acum, ca cine voteaza contra motiunii va fi exclus din partid. Punct.
Un partid este un contract intre doua parti cu interese comune in scopul promovarii unei ideologii si unui comportament specific si foarte bine definit, in scopul declarat de a-si atinge scopurile facute publice, pentru ca oamenii, aderentii la acel partid sa stie cu ce se mananca felul specific oferit la liber. Ai intrat in partid, stii la ce sa te astepti. Daca faci ceva impotriva partidului, nu trebuie sa te astepti la laude ci la suturi.
Deci nimeni sa nu planga pe nimeni. Cine gandeste ca PDL, pateste ce va pati PDL in curand. Va simti vrerea poporului mintit cu nerusinare si lipsa de respect pentru semenii lor.
Haideti la vot ! Nu mai stati acasa si apoi va dati cu parerea. Cine nu a votat sa stea linistit la locurile sale. Au votat altii pentru ei. Acum sa astepti sa-ti rezolve altii problemele, adica sa aiba altii grija de tine !!!! Pentru ca tu nu esti in stare sa-ti ai de grija.
2010-06-14 22:55:39 | Raporteaza
@Alexandra Enescu
“Eşti bun cât eşti de-al meu şi cotizezi la partid. Când unul din criterii dispare, la gunoi!”
Draga mea tonomat iRTV, hai sa facem putina retorica. Voi toti pseudo-jurnalistii astia sunteti buni atata timp cat faceti politica sefului, cand nu o veti mai face, sa fiu mai plastic, gunoiul va fi un lux pentru voi, fiindca pentru restul veti avea mereu o pata. Restul care v-ar mai angaja…Poate ma insel si SOV va selecteaza pe criterii de competenta si ecou al latratului si asta sa va motiveze in munca asidua, impotriva stabilitatii sociale. Bun, am atins doua puncte, acelea care tin de competente si incadrari. Cred ca ti se aplica si tie, nu? Atata timp cat lucrati cu norma, pentru iubitul interlop SOV.
“Credeam că trăiesc într-o ţară în care opiniile şi deciziile individuale sunt respectate.”
Hai sa facem o alta retorica, poate o sa iti pui mainile in cap, dar e necesar sa le tii deasupra capului, pardon, urechilor, sau ochilor, data viitoare cand de la SOV v-or veni directivele de lucru, pe ziua in curs. Ce crezi ca se va intampla? Iti vei lua un sut in fund, fiindca intr-o firma, ca si intr-un partid, pardon, intr-un partid se mai asculta si opinii, daca sunt de aceiasi doctrina…sau ma insel cumva, cred, se discuta si in firma vostra, pe doctrina pe care se fac atacurile in ziua in curs, doar ca sefii sunt cei care aduc ideiile in discutie si voi ca angajati le executati, pe cand intr-un partid, se discuta, se aduc amendamente si se fac planurile strategice, pe doctrina partidului, la fel ca si la voi, pe doctrina, pardon, ordinele sefului. Deci, unde vezi diferenta? In politica, sau la locul de munca? Cine are mai multa libertate de exprimare? Sau cumva ma insel si la iRTV totul este intr-o aura de maleefic si conlucrati pentru a perpetua destabilizarea din tara?!
Scuza-mi gargarele de dimineata, dar nu prea am dormit, sunt un cetatean care se uita cu teama daca cumva pica guvernul asta si ajungem, in urma inflatiei, sa ne vindem bicicleta pe o coca-cola, viata pe un loc de munca sau tara pentru dreptul la jalba si protap.
2010-06-15 09:26:42 | Raporteaza
@Alexandra Enescu Doamnă, domnişoară…Nici n-am mai citit celelalte comentarii, probabil cine ţi-a/şi-a reamintit : PSD a somat toţi deputaţii şi senatorii care vor vota împotriva moţiunii că vor fi excluşi din partid. Nu este aceiaşi treabă şi la domniile lor
Chestiunea asta nu va zgăriat urechiuşele
Adică cum, numai PDL este rău, numai PDL îngrădeşte dreptul la liberă exprimare, măi să fie
De ce nu apare ca exemplu avertismentul dat de conducerea PSD celor care vor vota împotriva moţiunii
Nu este aceiaşi formulă de intimidare 
2010-06-15 10:02:05 | Raporteaza
Mai Alexandro mai , cum sa crezi tu ca esti libera ? De ce sa crezi acest lucru in Romania ? Iar ne intrebam ce este libertatea ? Intr-adevar fiecare generatie isi pune din nou aceste intrebari……..Ce este mai Alexandro libertatea ? Libertatea de a fi bine informat? Nu stii ca libertatea este un risc si fiecare dintre noi si-l asuma , indiferent daca e dictatura sau democratie ? Pai in timpul lui Ceusescu in timp ce multi amici de-ai mei isi spuneau bancurile impotriva regimului in soapta , eu le spuneam cu voce tare in vazul tuturor……..asta da libertate , nu-i asa ? Si n-am patit nimic draga…….dar acum ? Vorbesc multe si nevrute si nu ma aresteaza nimeni ? In mana stanga am libertatea si in cea dreapta am dreptatea , iar eu mor de foame ? A dracului e “democratia” asta , mai bine era dictatura , stiam de cine sa ma feresc…….acum de cine sa ma feresc ? De libertatea economica ce zici ? Pai saracia este o dictatura mai Alexo , stiai treaba asta ? Stii ceva Alexo……….zi merci ca esti lector , ai de munca si ai cu cine sa vorbesti la facultate……ai macar aceste libertati…..eu nici pe astea nu le am…..de 2 ani nici somer nu sunt , n-am bani sa cumpar…….un job , pt ca dreptul la munca e interzis in Romania din 2009………Asadar mai Alexa , eu nu mai credeam din 1996-1998 ce ai crezut tu pana acum 2-3 zile ! Nu-i nimic………stii ce apreciez la tine ? Sinceritatea si acea dulce naivitate adolescentina de a crede in ceva ce pare pierdut pt. totdeauna ! Oare ? Si inca ceva……….Iti iubesc aceasta naivitate si dezamagire…….Te pup dulce pe frunte ! Mai vorbim…………
2010-06-15 10:41:22 | Raporteaza
Păpuşii ăsteia îi place să scrie dar nu ştie cum funcţionează lucrurile în Parlament.
2010-06-15 12:34:11 | Raporteaza
VA SALUT…. ARTICOLUL …..FFF BUN….DAR INCA ODATA POT CONFIRMA CACI NU SANTEM LIBERI…..SANTEM CONTROLATI ….EU SANT CONTROLATA DE AICI DE DEPARTE LA COMENTARIILE PE CARE VREU SA LE POSTEZ….NU IMI APAR TOATE …DESI NU FOLOSESC CUVINTE INDECENTE….DECI….CE VA POT SPUNE MAI MULT…TRAIASCA MANIPULAREA…. SA AUZIM DE BINE
2010-06-15 12:58:53 | Raporteaza
Nu sunt de acord. In primul rand concluziile sunt false. Dlui Oajdea nu i-a fost ingradita nicio libertate fundamentala. Dansul a ales si s-a exprimat in deplina libertate.Atat doar ca aceste libertati au dus la excluderea dansului din randurile unui partid politic.
Acel partid l-a sprijinit pe acel parlamentar sa obtina mandatul. Chiar daca s-a votat uninominal, oamenii au votat cu un candidat sau altul din cauza ca au fost sprijinit de un partid sau altul, nu din cauza ca cetateanul respectiv chiar a adus o contributie importanta pentru votanti. In aceste conditii sa nu sprijini partidul care te-a pus parlamentar este lipsa de corectitudine. Si nu spun asta doar pentru acest domn Oajdea, ci pentru toti cei care au facut acelasi gest din orice partid ar face parte.
2010-06-15 13:21:25 | Raporteaza
@Alexandra Enescu: Omul e liber sa voteze cum ii dicteaza constiinta; si noi chiar suntem liberi sa facem asta. Parlamentarul, in plus, e obligat sa tina seama de cei care l-au ajutat sa ajunga acolo unde este, l-au promovat , si evident si de constiinta lui; Parlamentarul de care vorbim , un necunoscut, fara nici o initiativa, daca are mustrari de constiinta, poate vota cum vrea, nu e insa necesar sa iasa la Tv, si sa faca tam-tam cu decizia lui; oricum, nu e de lauda; daca nu-ti mai place partidul din care faci parte, nu poti schimba nimic dinauntru, retrage-te; esti liber! dar atunci demisioneaza din partid, din parlament( pentru ca la noi votul uninominal e o aberatieÎ), si lasa pe urmatorul pe lista partidului sa-ti ia locul. Asa ar fi moral si corect., pentru orice parlamentar, din orice partid. Asa ca ce lagatura are cu libertatea noastra? Nici una. Noi suntem liberi. Pacat insa ca prea multi nu sunt si destepti.
2010-06-15 15:48:54 | Raporteaza
si chiar daca rezista MOTIUNEA parlamentarii nu pot justifica nimic din ACTIUNILE lor prin care ROMANIA pierde 3 milioane euro ZILNIC … chiar in aceste secunde parlamentarii au ” mainile legate ” si CONSUMA RESURSE AIUREA … PARLAMENTUL este o ” chestie ” unde unii se cred mai destepti decat POPORUL dar de fapt sunt IMPOTENTI LEGISLATIV si EXECUTIV distrugand ROMANIA cu OTRAVA LOR ILUZORIE numita DEMOCRATIA din PARLAMENT !!!
2010-06-15 19:35:18 | Raporteaza
SATANIZAREA si TERORIZAREA ROMANIEI prin FOAMETE INTIMIDARI PENSII si SALARII de LUX – Boc, despre atacarea la CCR a tăierii pensiilor speciale: Iartă-i Doamne, că nu ştiu ce fac – Boc l-a acuzat pe liderul PSD, Victor Ponta, de demagogie , deoarece atacă la Curtea Constituţională legea privind eliminarea pensiilor de lux, dar plânge “cu ardoare” pe umerii pensionarilor şi s-a adresat social-democraţilor cu vorbele biblice “Iartă-i Doamne, că nu ştiu ce fac”.
2010-06-15 22:38:26 | Raporteaza
“Saraca” TEO… ori cineva a indus-o intr-o totala eroare.. ori asta i-a fost scenariu
Trecerea la PC…incet incet cu o emisiune pe vreuna din Antene
Noi muncim cu drag si spor….dar de fapt…mai bine stam….
2010-06-15 22:52:10 | Raporteaza
un singur comentariu am …de la titlu …credeai?…chiar inca mai credeai? inseamna ca ai trait pe alta lume…
2010-06-16 03:54:43 | Raporteaza
Si credeati ca Hitler ,scuze Basescu va ierta o parere diferita de mafia personala..?Ce naivi sunteti oameni buni..Nu ati inteles in ce tara traiti..
2010-06-16 14:41:53 | Raporteaza
raiul este atunci cand NU te mai reincarnezi … iadul este atunci cand NIMERESTI intr-o lume plina de ticalosi si PROBLEME de tot felul … si asa mai departe … CIPUL CREEAZA FOARTE MULTE PROBLEME … STIU CE SPUN ! de aceea scopul vietii este perfectionarea in VIATA deci antrenarea OMULUI ptr. AUTOCONTROL si NU TERORIZAREA OAMENILOR asa cum fac cei care JEFUIESC INSEALA UCID etc. DECI VA DATI SEAMA CINE SUNT CEI MAI MARI DRACI DIN IAD … PTR. CINE VA INTELEGE !!!
2010-06-16 17:54:12 | Raporteaza
Imi place “nedormitul”. Da niste raspunsuri tare “desteptate”. Pentru cei ce ati facut armata. Va puteti inchipui ca un militar, dintr-o coloana, in mars, iese din coloana si merge sa prinda fluturi. Mai ales acum cand armata e benevola? Mai e si zicala …. daca ai intrat in hora trebuie sa joci .. si nu sarba ci hora. Nu-ti place, nu intra! Mie nu-mi place si nu intru. Dar asi mai spune ceva. Suntem in 2010. In jurul pamantului se invartesc sateliti. Economia este ca un cip electronic cu 18.000 de tranzistori in el. Un spital e poate mai complex ca o uzina. Cultura, invatamantul “…. iubirea e un lucru f. mare” (cum zice o parodie) DE CE SA ACCEPTAM SAU, ALTFEL SPUS, CAND VOM INTELEGE CA astazi nu mai putem pune sa ne/le conduca cu grup de idioti cu pretentii. Asta mergea poate acum cateva sute de ani, dar nu azi. Este oare printre noi vreun idiot care s-ar lasa operat pe inima de OPRESCU, doar pt ca e primar al capitalei, sau ar cauta un medic cu stagiu in specialitate ??? SPER CA NU !!! Si atunci cum sa lasi ca un contabil sau chiar un inginer sa stabileasca cu ce aparatura medicala, cu ce medicamente si in ce cantitate trebuie aprovizionate spitalele !!!??? Sau, poti pune un profesor, un medic sau un economist oarecare sa stabileasca ce si cum trebuie trebuie construita o retea de drumuri. FIECARE RAMURA A ECONOMIE TREBUIE CONDUSA AZI DOAR DE SPECIALISTI CU RENUMEEEE IN DOMENIU. NU DE POLITICIENI. Acestia, politicienii, sunt rebuturile societatii care au doar pretentii si ambitii mai mari decat posibilitatile intelectuale. Specialistii adevarati, ce si-au ales DIN PASIUNE un domeniu de activitate nu/l parasesc pt a face politica. N-am nimic cu OPRESCU, chiar imi place de el mai mult decat de altii, dar daca-i placea meseria de medic, ramanea medic.
2010-06-16 23:44:53 | Raporteaza
Imi place “nedormitul”. Da niste raspunsuri tare “desteptate”. Pentru cei ce ati facut armata. Va puteti inchipui ca un militar, dintr-o coloana, in mars, iese din coloana si merge sa prinda fluturi. Mai ales acum cand armata e benevola? Mai e si zicala …. daca ai intrat in hora trebuie sa joci .. si nu sarba ci hora. Nu-ti place, nu intra! Mie nu-mi place si nu intru. Dar asi mai spune ceva. Suntem in 2010. In jurul pamantului se invartesc sateliti. Economia este ca un cip electronic cu 18.000 de tranzistori in el. Un spital e poate mai complex ca o uzina. Cultura, invatamantul “…. iubirea e un lucru f. mare” (cum zice o parodie) DE CE SA ACCEPTAM SAU, ALTFEL SPUS, CAND VOM INTELEGE CA astazi nu mai putem pune sa ne/le conduca cu grup de idioti cu pretentii. Asta mergea poate acum cateva sute de ani, dar nu azi. Este oare printre noi vreun idiot care s-ar lasa operat pe inima de OPRESCU, doar pt ca e primar al capitalei, sau ar cauta un medic cu stagiu in specialitate ??? SPER CA NU !!! Si atunci cum sa lasi ca un contabil sau chiar un inginer sa stabileasca cu ce aparatura medicala, cu ce medicamente si in ce cantitate trebuie aprovizionate spitalele !!!??? Sau, poti pune un profesor, un medic sau un economist oarecare sa stabileasca ce si cum trebuie trebuie construita o retea de drumuri. FIECARE RAMURA A ECONOMIE TREBUIE CONDUSA AZI DOAR DE SPECIALISTI CU RENUMEEEE IN DOMENIU. NU DE POLITICIENI. Acestia, politicienii, sunt rebuturile societatii care au doar pretentii si ambitii mai mari decat posibilitatile intelectuale. Specialistii adevarati, ce si-au ales DIN PASIUNE un domeniu de activitate nu/l parasesc pt a face politica. N-am nimic cu OPRESCU, chiar imi place de el mai mult decat de altii, dar daca-i placea meseria de medic, ramanea medic.
2010-06-16 23:44:53 | Raporteaza
deosebirea-i ca unii sunt la putere . acum. ‘or fi fost mai destepti, mai descurcareti?!… de ce trebuie sa fie vreo deosebire ? ati uitat refrenul : “lasa, ma, ca merge si asa”!…si merge. de mult. de doi deceni…
2010-06-17 14:51:53 | Raporteaza
Fratilor , jigodiile astea penale care ajung in parlament ale cui interese le reprezinta ? Ale noastre sau ale altor jogodii ,mai jigodite , numite pompos pdl,pnl,psd ,udmr? Pentru ei am o solutie :solutia finala al lui Hitler.
2010-06-19 13:06:12 | Raporteaza
Alexandra… si in privinta politicii se aplica vorba “nu arunca perle la porci”. Si la pupincuristi as adauga eu. Cum sa explici unor indivizi cu largi carente de logica emotionala precum “nedormitul” si “paul pghep” ca se poate si altfel ? Cum poti spera ca astfel de infirmi isi pot cladi o identitate personala pe situatii traite pe idei si concepte acumulate si ar putea renunta vreodata la “notiunile de imprumut” ? Ei nu cred decat in animalul mai puternic la umbra caruia pot sa se adaposteasca (bata frate si atat). I-a demis Antonescu pe Tariceanu si pe Orban ?
2010-06-19 14:44:31 | Raporteaza
Inca n-a priceput lumea ca majoritatea politicienilor (ca sa nu zic toti) sunt oportunisti? Oajdea (ca si multi alti “politicieni”) nu a facut altceva decit sa profite de o oportunitate pentru a ajunge in centrul atentiei. Si a reusit. Restul discutiilor sunt doar ca sa vorbim vorbe.
In cazul de fata PDL-ul si situatia creata au folosit drept rampa de lansare. Acelasi serial, cu situatii diferite in fiecare episod, pe care il vizionam de 20 de ani.
2010-06-19 14:49:59 | Raporteaza
Eu nu am avut niciodata iluzia ca as fi liber dupa ‘89. Dimpotriva. Din ce mi-au spus cei ce au fost pe la PCR, era mai multa libertate acolo. Fiindca era un fel de brainstorming, fiecare isi spunea un punct de vedere, iar apoi se adopta o varianta comuna. Si chiar se tinea cont de ce spune fiecare. Sa mai zic ca toata lumea avea loc de munca si locuinta? N-are rost. Concluzia??? Nici n-am cuvinte sa am vreo concluzie. Uitati-va la “Capitalism, A Love Story” a lui Michael Moore, sau la “Zeitgeist Addendum” ca sa deschideti larg ochii si sa realizati in ce lume traiti cu adevarat.
2010-06-19 19:16:28 | Raporteaza
10 % din averi si ptr. SPITALE !!! TERORISMUL isi face de cap in ROMANIA !!! realitatea.net/../
2010-06-20 13:53:22 | Raporteaza
nu-mi place muzica…nici pe departe.. nu-mi place genul….. insa am primit melodia de la cineva..care mi-a spus : ” asculta Realitatea ”
asculta cat esti de LIBER
Asculta versurile ….
youtube.com/wat../
Imi cer scuze..dar se potriveste perfect
2010-06-20 22:18:03 | Raporteaza