![]() | Condamnat la decapitare, pentru vrăjitorie, în secolul XXIvezi toate articolele de Laura Cernahoschi02 apr 2010 la 10:15 47 comentarii 5187 vizualizari. |
Ieri scriam pe siteul Voxpublica despre o aberaţie a parlamentului belgian, care vrea să dea o lege prin care să interzică un anumit tip de haine: burqa. Astăzi, mă minunez cât de departe poate merge legea islamică în ţări precum Arabia Saudită. Dar, aşa cum spuneam şi ieri, important e ca noi să ne păstrăm toleranţa aici la noi, pentru că asta ne diferenţiază de regimurile totalitare.
Ali Sabat, cetăţean libanez care avea o emisiune de prezicere a viitorului la televiziune, a fost arestat în 2008 în Arabia Saudită, unde se afla în pelerinaj, şi judecat pentru vrăjitorie. Nu pentru escrocherie, pentru vrăjitorie. Drept urmare, pedeapsa dată de justiţie ar urma să fie decapitarea. Execuţia ar fi trebuit să aibă loc astăzi, dar intervenţia autorităţilor libaneze pe lângă cele saudite au făcut ca decapitarea să fie amânată.
Nu ar fi prima dată când un “vrăjitor” e decapitat în Arabia Saudită. În 2007, un farmacist găsit vinovat pentru că a încercat să despartă un cuplu prin vrăji, a fost executat de autorităţile saudite.
Foto: Ali Sabat
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe TwitterEtichete: Arabia Saudită, Belgia, burqa, lege islamică, Liban, vrăjitor


Florentina Mușat azi la 14:53 |
Mai întâi și-ntâi trebuie să știți că eu nu mă uit la comedii. Nu mai rezonez de ceva ani [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici azi la 10:12 |
Pentru că toată lumea pare (și este) preocupată de noul guvern și de alegerile locale – cu [ citeste mai departe ]
Very Happy 21 mai la 21:29 |
Dacă tot vine vara şi nimeni n-are chef de lecţii şi prelegeri, zic să facem o pauză de [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
| 1Acoate-mă din spam!... | ||
| 2Beautiful Chinese Music【9】Traditional www.youtube.com/watch?v=DuHMCFYIC9E... | ||
| 3@Florentina Mușat,încearcă să-ți descrețești fruntea(duce la riduri) uite-te la video-clip-ul acesta de mai jos:youtube.com/wat../ ... | ||
| 4@Aureliano Buendia, nuș de ce dar eu nu am o asemenea senzație de excitare sexuală, când citesc articole despre plăcințele?! :roll:... | ||
| 5Tanita Tikaram - Ancient Heart (album 1988) https://rapidshare.com/#!download|59p12|399524412|Ancient_Heart.rar|102658|R~2A584AC358A4DE1755916F9240867968|0|0 :mrgreen:... | ||
| 6Nu stiu ce are placinta americana cu Harap Alb, ca nu am vazut niciun film din vestita serie .Dar am asa, de fiecare data cand iti citesc articolele, o senzatie de excitare sexuala. Cam cum aveai tu,... | ||
| 7@goco, Tanita Tikaram - Good Tradition link pentru coborât: beemp3.com/inde../ :mrgreen:... | ||
| 8Chaplin - The Dictator Speech www.youtube.com/watch?v=Z4UhJpviVYg... | ||
| 9@goco, ști ce zicea Mahatma Gandhi înainte să apuce să-l omoare sataniști?! Că este o nerușinare din partea unui bărbat ca să se uite fix în ochi unei femei pe care nu o cunoaște (care nu îi este apropiată... | ||
| 10Fiindca la şerpele Anei Barton nu mai incape lumea, pun aici o piesa cu mentiunea ca varianta integrala n-am gasit-o nicaieri si prin urmare am suit-o de unul singur. Fac o tragere grosolana la tema zicand... | ||
| 11m2film.dk/flegg../ ... | ||
| 12@Oare, goco! Adevarul care ți-l scriu eu e că justiția legată la ochi este o jertfă de factură satanistă! E prea vergină și sexy justiția sta ca să nu fie facută poștă. Nu-i așa! De aceia am legat-o la... | ||
| Dora Constantinovici 1934 citiri |
| Ana Barton 1596 citiri |
| Very Happy 1033 citiri |
| Doria Niculescu 944 citiri |
| Cristina Corpaci 588 citiri |
| Maria Onea Vesta 445 citiri |
| Iulia Nicolaie 443 citiri |
| Florentina Mușat 372 citiri |
| Ruxandra Predescu 303 citiri |
| Laura Laurentiu 268 citiri |
| Dora Constantinovici 4 postari |
| Very Happy 3 postari |
| Pandora o postare |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Florentina Mușat o postare |
| Dora Constantinovici 7379 citiri |
| Ana Barton 6210 citiri |
| Very Happy 4342 citiri |
| Cristina Corpaci 3819 citiri |
| Doria Niculescu 3477 citiri |
| Maria Onea Vesta 2294 citiri |
| Maria Moiş 1784 citiri |
| Florentina Mușat 1679 citiri |
| Diana Petrut 1063 citiri |
| Ruxandra Predescu 1051 citiri |
| Very Happy 11 postari |
| Dora Constantinovici 8 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 3 postari |
| Florentina Mușat 2 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Pai, Laura, si la noi sint unii care umbla cu flacara vopsita. Trebuie sa luam masuri!
2010-04-02 10:52:27 | Raporteaza
“important e ca noi să ne păstrăm toleranţa aici la noi”. eu cred ca mai intai e nevoie sa dobandim un anumit grad de toleranta, fiindca discriminarea pe baza de sex, credinta, etnie inca mai este in floare in Romania, poate nu atat in cadrul legal cat mai ales in mintile oamenilor, dar acolo in foarte mare masura.
2010-04-02 10:55:26 | Raporteaza
pai la cata vraja are basescu in el…Boc ar fi trebuit sa-i rupa demult capu’ cu dintii
) 
2010-04-02 11:30:20 | Raporteaza
Facand analogie la cele 2 postari (Belgia vs Arabia Saudita):
1. Arabia Saudita decapiteaza ptr vrajitorie. Mergand pe ideea de libera exprimare, ce treaba avem noi cu ei? si cu obiceiurile lor? cu legislatia lor? sunt inumani sau ni se par noua (europenilor, occidentalilor, etc) ca sunt ciudati? 2. Daca le respectam/acceptam pe toate de mai sus , corect si logic ar fi sa se respecte cu mare usurinta o decizie legislativa a Belgiei. Poate belgienii nu vor sa vada burqa pe strada, este dreptul lor in tara lor. Exact cum sauditii nu vor sa vada vrajitori… 3. Daca mergem pe o idee de globalizare si libertatea religiilor, culturilor, specificului social, care este factorul obiectiv care stabileste ‘umanitatea’ obiceiurilor, astfel incat aceastea sa fie general acceptate/tolerate/intelese/liber practicate?
2010-04-02 11:45:05 | Raporteaza
Nu numai in Belgia, dar si in Franta are loc o mare dezbatere publica, cu intentia de a interzice burqa. Mie, una, mi se pare absolut normal sa fie interzisa, cel putin in contextele sociale. In fond si la urma urmei, atunci cand europencele merg in tari arabe, sunt obligate sa isi acopere capul, bratele si picioarele si sunt agresate pe strada de ‘politia religioasa’. De ce nu ar fi posibila si reciproca? Un Paste fericit, Laura!
2010-04-02 11:49:23 | Raporteaza
@adnana Deci vrei politii religioase si in Europa? Nu cred! Un Paste fericit si tie!
2010-04-02 11:51:40 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: no way!:) ceea ce vreau, de fapt, e o lume ideala, in care femeile sunt tratate LA FEL (si asta o spun in foarte multe sensuri), in toata lumea.
2010-04-02 11:57:51 | Raporteaza
Deci libanezul era turist si astia il executa.Nu exista legi internationale,drepturile omului,etc?Si vroiau chiar azi cand e Vinerea Mare.Coincidenta?
2010-04-02 13:11:00 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: regim totalitar in Arabia Saudita? uauu, n-am stiut. nu, draga, nici vorba. asa spune coranul, asa facem. ce mai spune coranul este si ceva legat de raspandirea religiei, prin orice mijloace.
2010-04-02 13:11:56 | Raporteaza
Nu prea prea bine ales subiectul tocmai in Vinerea Mare, dar daca m-ati provocat, am sa raspund.
Uneori imi place sa-mi imaginez cat de curata din toate punctele de vedere ar fi fost acum Romania, daca pedeapsa cu moartea nu era desfiintata ca prima prioritate a emanatilor revolutiei. Stiau ei bine ce urma sa vina…
Da, prin decapitare – imi place idea: sa zboare capetele raufacatorilor: e de mare efect pentru a descuraja alti contemplatori ai crimei si absolut instantaneu, lipsit de suferinta inutila.
Nu-i de mirare ca majoritatea romanilor sunt pentru re-instaurarea pedepsei capitale.
“”Pedeapsa cu moartea e o avertizare, ca si farul ce isi trimite razele peste mare. Auzim despre naufragii, dar niciodata despre vapoarele ghidate in siguranta in calea lor. Nu avem dovezi asupra numarului vapoarelor astfel salvate, dar nici nu ne repezim sa daramam farul.”
Hyman Barshay – poet
2010-04-02 13:12:37 | Raporteaza
Este superb cu cata ingenuitate poti sa stai frumos in fata calculatorului si sa scrii ce scrii, articuland un discurs/o parere care are toate aparentele bunului simt si a logicii, la toate astea se adauga si altii care comenteaza si te incurajeaza. Ai fost vreodata la Bruxelles in cartierele cu dominanta araba ? Te-ai dus tu blonda cu parul despletit, rochita de vara bine ajustata sa faci cati va pasi invartind posetutza ? La fel in Franta, la Paris, de la Barbes Rochechuart (statie de metrou) in sus (la N) ? Probabil ca aceste exercitii sociologice iti lipsesc pentru ca altfel este greu de inteles insiruirea de aberatii si judecati fara apel pe care le emiti, toate drapate in faldurile tolerantei intelectuale. De ce crezi ca parlamentul belgian trebuie sa legifereze ? Care e atmosfera in scoli in Belgia, unde am doi copii, unde s-au obisnuit sa tipe arabii ca sunt victime, daca le ceri sa respetce regulile de comportament ? De ce nu te uiti la SUA, tara de emigranti unde, cei care nu au trait acolo nu stiu, regulile de comportament in societate sunt asa de stricte ca la prima abatere o iei peste bot ? SUA din fericire, prin aceste reguli de comportament in societate nu lasa loc la fantezii si continuare comportamentelor inacceptabile pe care le ai in tine din tara de unde vii. Ai fost in Arabia Saudita – cred ca nici nu poti sa mergi sa faci turism, nu-ti dau viza, intereseaza-te.
2010-04-02 13:37:25 | Raporteaza
@adnana: exista o diferenta intre “noi” si “ei” … sau cel putin asta ne place sa credem.
Pe de alta parte, in ignoranta noastra ne place sa credem ca femeile care poarta burca sunt obligate; partial acest lucru este adevarat, dar si in “lumea civilizata” portul hainelor pe strada este obligatoriu, iar a umbla in pielea goala poate fi considerat un delict in multe zone considerate tolerante.
Eu cred ca trebuie sa fim toleranti in fata unor culturi diferite. Trebuie sa respectam cultura altora, chiar daca la ei acasa ei nu respecta valorile noastre.
2010-04-02 13:38:22 | Raporteaza
Si in Romania vrajitoria este pedepsita. Un barbat care vrajeste o femeie este pedepsit cu casatoria (din acest motiv se spune “pana cand moartea va va desparti”- adica, condamnat pe viata)
2010-04-02 13:41:27 | Raporteaza
@Jan: esti tare, mi-ai placut.
2010-04-02 14:02:58 | Raporteaza
@Paul: ceea ce sustin este ca, atata timp cat ei, la ei acasa, ma obliga pe mine sa imi pun basmaua in cap si imi mai trag si niste bete peste picioare daca merg in short – este normal ca si ei, la mine acasa sa respecte regulile din tara mea. cand o sa imi dea ei voie sa merg imbracata cum imi place, atunci mai discutam … cat despre femeile care isi doresc sa poarte burqa – n-au decat, la ele acasa. desi ma cam indoiesc ca sunt multe din acestea – probabil ca sunt aceleasi cu cele carora le place sa fie lapidate pentru adulter si arse de vii in cazul in care au fost violate. cat despre faptul ca unele dintre ele au deja cetatenie franceza sau britanica, cand au emigrat in tari occidentale trebuie sa isi asume nu numai multvisata bunastare materiala, ci si celelalte ‘reguli ale jocului’
2010-04-02 14:13:35 | Raporteaza
Hai si mai da-i in gura ma-sii de araboi ! Vor la mine in vizita sau definiv, sa faca ca mine ! Ca si eu fac ca ei daca m-as duce la ei . Ce o tot aburiti pe aici, sa respecte casa in care au intrat. Punct .
2010-04-02 14:21:45 | Raporteaza
@Mohammed:cateva informatii de pe site-ul MAE (romanesc) sunt aici mae.ro/index.ph../. Pentru cititorii nostrii spicuim: Vizele turistice pot fi obţinute numai în cadrul turismului organizat. Nu este posibilă obţinerea vizelor la frontieră. Atenţie! Orice cerere de viză trebuie să fie garantată de un „sponsor”. Orice rezident străin depinde de un sponsor saudit şi trebuie să dispună de o carte de sejur (iqama). Atenţie! Legislaţia saudită obligă angajatorul să păstreze paşaportul angajatului. Acesta din urmă nu poate părăsi teritoriul decât după obţinerea de către angajator a unei vize de ieşire. Atenţie! Se aplică contravenţie pentru părăsirea locului de muncă de la un sponsor şi trecerea la un alt sponsor. Cetăţenii români care călătoresc în Arabia Saudită, sunt sfătuiţi să respecte obiceiurile şi tradiţiile localnicilor şi să manifeste înţelegere şi acceptare faţă de acestea; Femeile nu pot circula neînsoţite şi nu pot conduce autovehicule;
)
))
)) Laura te asteptma cu bratzele deskise.
2010-04-02 14:24:37 | Raporteaza
“Iubeste-l pe Dumnezeu si fa ce vrei”. Fa vraji sau nu fa vraji, poarta burka sau nu purta, inchina-te la apus, la rasarit sau nicaieri, ce mai conteaza? Importanta e doar iubirea si libertatea interioara de orice constrangeri, fie ele religioase, ideologice sau sociale. Dar nici astea macar nu se pot impune, iubirea si libertatea interioara, sunt sau nu sunt in fiecare dintre noi…
2010-04-02 14:48:38 | Raporteaza
ho, mai usor! laura are dreptate. e la fel de ridicol sa interzici un OBIECT VESTIMENTAR ca si sa il faci obligatoriu. interzicandu-l, devii la fel de cretin ca arabetii cu ochelari de cal. din pacate, unele femei arabe chiar sint de acord cu… “traditiile” (aberatiile?) lor. am vazut cazuri in care aplaudau lapidarea unei adolescente care s-a tinut de mana cu un baiat. li se parea ceva perfect normal. asta tine de educatie (sau, in acest caz, de lipsa ei). exista acea chestie numita “libertate”. vor sa poarte cearceafuri pe ei? n-au decat. sa-si faca moschee? good for them. cat timp prin expirmarea creditei lor nu ii afecteaza cu nimic pe cei din jur, e treaba lor. dar in momentul in care vine unul sa o intrebe pe maica-mea de ce iese pe strada singura sau fara val, respectivul moare. in chinuri.
2010-04-02 15:18:31 | Raporteaza
Acu`, pe bune, ce s-ar face toate “`mama omizile“ de la noi… … la treaba cu burqa m-am mai gindit, asta nu e chestie de moda, cum era cu cizmulitele alea (stii tu care, Laura); e o treba destul de nasoala; mie mi se pare ca e ca si cum ai spune: daca tu vrei sa fii neinstruita, necultivata, ne… destupata – e treaba ta!
2010-04-02 15:39:58 | Raporteaza
@Laura: in Belgia si in Franta nu este vorba numai de interzicerea burqai, ci de interzicerea afisarii in public a simbolurilor religioase. Nu-i vizata numai burqa, ci si basca aia mica purtata de evrei.
2010-04-02 16:16:05 | Raporteaza
…si trebuie sa mai stiti ca la controlul politiei de frontiera mi-au luat biblia si m-au pus sa dau declaratie ca nu voi da in nici un fel de inteles ca sint crestin.
2010-04-02 18:14:00 | Raporteaza
sint inca pe la anul 1000.i-au depasit timpurile.cind li se va termina petrolul americanii isi vor aduce aminte ca sint politaii lumii si vor intra si la ei pt incalcarea drepturilor omului.
2010-04-02 18:16:42 | Raporteaza
cand aveti de gand sa scrieti despre noua functie a acestui sida? cred ca in lipsa dlui bakonski, cu el va discuta dl Manolescu literatura…
2010-04-02 18:53:40 | Raporteaza
Se vorbeste despre toleranta prin intoleranta. Discutiile despre religie si politica (la un loc) sunt la fel de inutile ca si cele depspre gusturi. Oamenii sunt crescuti in anumite medii si se comporta ca atare. Noua ni se spune sa gazam porcu’ si mielu’, sa nu mai tinem decedatul in casa 3 zile ci la capela ca asa e “civilizat” si multe alte lucruri de gen. Eu nu sunt de acord. Am trait cu lucrurile asa cum sunt acum si nu consider ca am “evolua” sau ne-am “civiliza” daca am urma aceste reguli. Sunt traditiile noastre, ceea ce ne deosebeste de altii, iar la identitate tin chiar daca suntem in plina globalizare. Daca ii considerati pe musulmani atat de inapoiati (desi nu sunt) de ce vreti sa se faca si la noi ca la ei? Ei te obliga sa porti ceva, noi i-am obliga sa nu poarte…nu e o dovada de ipocrizie? Si de ce vrem noi sa facem asa? Pentru a le oferi libertate? Deja o sa mor de ras. Ei au deja libertatea de a nu se comporta ca la ei acasa cand sunt la noi pentru ca nu mai sunt obligati. Daca o fac, e alegerea lor. cine ne-a desemnat pe noi mai destepti sau mai buni? E o contradictie aici pe care nu sunt capabila din nefericire sa o inteleg. Vreti toleranta? Tolerati voi intai
P.S. – Nu inteleg ce legatura are faptul ca e Vinerea Mare cu articolul. mai nou trebuie sa se scrie in anumite zile anumite lucruri? Incepe sa se contureze o usoara forma (inconstienta poate) de cenzura sociala…
@Laura Cernahoschi – sa te interesezi si de pedeapsa capitala la americani in zilele noastre; sunt multe state la ei care o mai au ca pedeapsa din nefericire…
2010-04-02 20:31:44 | Raporteaza
@adnana: In ce tari arabe ai vazut/ experimentat asa ceva? Am citit acelasi tip de comentariu si pe voxpublica si ma mir f tare! Din experienta mea nu esti obligat la nimic de genul asta, desi sunt unele restrictii comaparativ cu Europa, iar oamenii se uita ciudat, comenteaza, te arata cu degetul pe strada etc, lucruri care se intampla bine mersi si la noi (pana nu de mult era suficient sa ai pielea de alta culoare ca sa fii aratat cu degetul!). Dar nu esti obligat sa te imbraci ca ei!
Sunt perfect de acord cu Laura in ambele postari.
2010-04-02 22:14:11 | Raporteaza
In Romania ar trebui cam multi decapitati, iar primul Dinu Patriciu. Dar cu confiscarea TOTALA a averilor acumulate prin cele mai odioase infractiuni impotriva OMENIRII !!!
2010-04-02 22:37:33 | Raporteaza
@simona: Nu, nu e o dovadă de ipocrizie. Dacă angajatorul tău te-ar obliga să lucrez 100 de ore pe săptămână sau să faci sex cu şeful, nu statul e cel care trebuie să te protejeze interzicând asta?
La fel merg lucrurile şi cu burqa, statul belgian interzice portul, împiedicând astfel dictatura familială în numele “tradiţiei” musulmane.
2010-04-03 02:08:03 | Raporteaza
@Lancaster:nu e vorba de dictatura familiala interzisa de statul belgian. Este vorba de usa casei, intre spatiul privat/particular la mine in casa si ce fac pe strada. In casa cu sotia imbracata NUMAI cu burqa alergam prin casa, castiga cine-l prinde pe celalalt. De partea cealalat a usii sunt in public si un alt aspect vizat de interventia reglementara a unui stat e de a NU lasa sa se instaleze in fapt un precedent. Azi va fii burqa, maine o sa tipe alt grup ca nu sunt lasati sa umble in maini, etc.
2010-04-03 11:35:16 | Raporteaza
@Nade: In Arabia Saudita. Si, daca vei fi atenta, vei observa ca toate corespondentele televiziunilor straine in Iran, atunci cand transmit de pe strada, au basmaua pe cap.
2010-04-03 11:48:05 | Raporteaza
Si ce daca au capul acoperit? Dar oare vrem sa introducem democratia peste tot, sau numai acolo unde este petrol? Ca despre Camerun, spre pilda, nu prea vad multe articole, in schimb cu arabii peste tot. Hai sictir.
2010-04-03 12:15:11 | Raporteaza
Prosti de Ev Mediu si politie cu spirit de Inchizitie. Tolerata e un subiect greu de lamurit cu toti conservatori, indiverent de punctul de pe glob de unde vrei sa alegi.
2010-04-03 14:29:23 | Raporteaza
De fapt, daca veni vorba de Evul Mediu, Evul Mediu a fost o epoca superba. In Evul Mediu onoarea era mai importanta decit viata. Ma refer la clasele de sus, evident. De exemplu, un cavaler avea obligatia de a fi “viteaz şi loial, de a respecta în lupta cu adversarul legile onoarei (a nu ataca un adversar neînarmat), de a-şi ţine cuvântul şi de a nu minţi niciodată.” E drept ca taranii erau oprimati, dar si azi sunt tot asa, dar, spre deosebire de epoca noastra, taranii stiau ce sunt. Azi taranii se cred nobili. Accesul la internet e noua forma de innobilare, si obligatiile sunt altele.
2010-04-03 22:06:35 | Raporteaza
Poate o astfel de lege planuia d-l Geoana in scurtul mandat cat a lucrat ca presedinte, flacara violeta era prolema ”nomber one” de care si astazi are fobie! Sarbatori fericite si ganduri bune!
2010-04-03 22:27:28 | Raporteaza
[...] toate articolele de Laura Cernahoschi 02 apr la 10:15 34 comentarii 2616 [...]
2010-04-04 12:44:44 | Raporteaza
Ce fain Laura, ai aruncat o pastilä intr-o camera obscurä,ai stins lampa, ai incuiat usa, si i-ai lasat sa o caute…….esti tare!!!!
2010-04-04 18:30:25 | Raporteaza
important e ca sa aruncam toate jegurile venite din asia si africa.
2010-04-04 19:46:41 | Raporteaza
Daca te gandesti este ironica pedeapsa…Daca oamenii sustin ca nu e escrocherie atunci este cu siguranta…vrajitorie!
Si cum stiau legea inainte sa se apuce de prezis viitorul…nu mi se pare incredibila situatia. nu ca as fi de acord cu pedeapsa cu moartea in general sau cu pedepse pt vrajitorii in special insa mi se pare amuzanta si ironica situatia…
2010-04-04 23:09:51 | Raporteaza
bine i-au facut, daca umbla cu mizerii de-astea.
adica jezas a stat pe cruce, s-a chinuit, pentru ce, ce-au invatat oamenii din asta? sa prezica viitorul? super.
respect pentru jezas, moarte vrajitorilor pagani.
2010-04-05 15:31:22 | Raporteaza
@adnana: femeile nu vor fi niciodata egale cu barbatii..aa…ca le permitem noi…dar in realitate nu au cum sa fie.
2010-04-06 14:10:19 | Raporteaza
Tu sti ce este aceea o … burqua? Ai vazut vreodata femei linga tine care poarta acel vesmint? Eu le-am vazut si m-am speriat. Erau in spatele meu la casa la supermarche, vorbeau perfect .. olandeza(aveau ochii albastrii din cite am puut vedea prin gaurelele de la … vizor)si cind m-am intors spre ele am dat cu ochii de ceva negru, de sus pina jos. Nici miinile nu li se vedeau. In Olanda este aceeasi problema. Vor sa interzica acest vesmint, sigur in locurile publice. Trebuie sa le poti vedea macar ochii! Eu nu ma simt in siguranta linga cineva care poarta burqa din simplul motiv ca nu stiu ce se ascunde sub acel vesmint. Acum citiva ani aau scos pe piata la misto niste veste cu gluga cara avea doua gauri pentru ochi.
Pina la burqua mai sint si alte vesminte pe care le pot purta. Nu-i nvoie sa fie atit de extrem. Mai ales ca in Belgia, Olanda musulmanii profita de toleranta gazdelor. Iar gazdele au gresit enorm lasind pe musulmani sa-si aduca imami arabi, nu dintre cei integrati in tara. In tarile de jos ai sa vezi musulmani mai fanatici decit cei din Egypt,de exemplu! In asa fel s-a ajuns. Exista si limite la toleranta. Deoarece acestia au pretentia sa nu fie discriminati dar ei sint intoleranti fata de … gazde!
2010-04-06 15:05:38 | Raporteaza
du-te fa si te chiaptana
2010-04-06 20:24:30 | Raporteaza
vorbeste mai frumos……. nu judeca ceea ce nu stii … DRESAJUL psihologic din umbra … EBA si ea este o fata DRESATA de SISTEM subtil …. trebuie sa le ajutam …….
2010-04-06 20:41:19 | Raporteaza
Radeti ,glumiti , dar aceasta problema este f. serioasa in made RO.,cate familii sant distruse si sufera datorita vrajitoriilor de tigani , care au declarat singuri cata putere au ,si cat de veche este acest lucru SATANiC !!!.Trebuiesc pedepsiti printr/o lege speciala ,nu cum spuneau ei ca vor sa faca firme de a ajuta fraieriiiii necredinciosi si pacatosi care PUTEM cadea f. usor fiecare dintre noi apeland la ei , nu uitati daca o faceti o data cu ei ,veti fi atrasi tot timpul si veti plati si economic dar si cu sufletul atentie/ MARITA CRESTINILOR /???
2010-04-06 23:49:13 | Raporteaza
Sfanta ignoranta ce poti naste! Doar necunoasterea altor religii sau egocentrismul cultural pot naste asemenea judecati ca ale autoarei acestui articol! Nu, crestinismul si culturile ce le ingemaneaza nu este aprioric inaintea oricaror altora. Fiecare natie are regulile sale. Oare e mai bine ca la noi pedeapsa capitala este abolita, ca oameni sunt ucisi de alti oameni iar acestia din urma sunt eliberati mai apoi inainte de termen pentru “buna purtare”? Oare credeti ca asta nu i se pare tot atat de inacceptabil si de neinteles unui musulman? Jurnalismul presupune pe langa eliminarea judecatii pripite si pe langa echilibru si un alt element uitat de fapt de catre toate societatea romaneasca: empatia. Iar daca altfel nu se poate, haideti atunci sa ridicam mari ziduri intre granitele religioase si culturale, haideti sa eliminam amestecurile si sa declaram din nou cruciade ale fatarniciei tipice crestine. Fiecare religie, fiecare cultura are dreptul si are dreptate a se manifesta conform stadiului de dezvoltare la care se afla. Sau vrea cineva sa spuna ca crestinismul Evului Mediu era oare mai avansat valoric? Orasul meu mai are inca locurile in care erau arse pe rug vrajitoarele. Lasati asadar fiecare om, fiecare popor, fiecare religie sa-si urmeze calea in modul cel mai natural cu putinta fiindca pana la urma toate se bazeaza pe reguli. Sau vi se pare ca viata robotica pe care o ducem noi, occidentalii este mai presus decat inchistarea musulmana?
2010-04-07 01:49:53 | Raporteaza
@adnana: ce idei creteeeee! adica femeile ASTEAPTA sa fie tratate la fel? in europa femeile nu asteapta ci isi iau tot ce vor; barbatii la fel….. nu exista niciunde un “depozit” de unde sa ti se dea drepturi, prilejuri, putere economica,…etc…
barbatii au dominat in mod absolut lumea pentru ca erau mai puternici si mai dominatori. in zilele noastre femeile au inceput si ele (nu chiar toate…) sa foloseasca metodele barbatilor si uite cite femei puternice avem. chiar in europa, tara cea mai puternica este condusa de o femeie care a inceput ca profesoara de chimie….si-a luat nu a asteptat sa i se dea….si in america avem femei puternice care se bat chiar pentru functia suprema….
iar daca astepti sa ti se dea, sa fi tratata,…. o sa mai astepti mult si bine…..
2010-05-07 13:04:29 | Raporteaza
In Biblia careo citim cu totii si pe care pun mana multi atunci cand jura ca vor servii patria, sta scris si acest lucru; Pe vrajitori sa nu-i lasi sa traiasca.
2011-11-03 07:08:49 | Raporteaza