![]() | „Voicu Cătălin: Un fin de-al meu are un necaz. Şi am nevoie, dacă puteţi să mă ajutaţi, îl…”vezi toate articolele de Alexandra Enescu22 mar 2010 la 15:47 34 comentarii 3907 vizualizari. |
Cu scandalul în care este implicat zilele astea senatorul PSD Cătălin Voicu sunteţi deja toţi familiarizaţi. Nu vreau să intru şi eu în rândul celor care vor critica sistemul, sau care vor spune „Vai de capul nostru dacă ajungea ăsta ministrul Administraţiei şi Internelor!” Deşi toate acestea mi-au trecut prin minte când am citit câte ceva din stenogramele DNA.
Eu am altă problemă existenţială. Oare iar se face tam-tam degeaba? Iar ne vor hrăni cu informaţii despre mişelia unui om şi iar vom ajunge să ne minunăm de cât de corupţi sunt unii sau alţii şi toate acestea fără o finalitate concretă?
Credeţi că omul ăsta care-i ameninţă pe toţi şi care are toată lumea influentă (magistraţi, oameni de afaceri, politicieni) la picioare, va face vreo zi de puşcărie?
Citiţi şi voi discuţia de mai sus dacă veţi avea chef. E terifiantă, incredibilă. E de-a dreptul înfricoşătoare.
Oare care este scopul pentru care DNA face cu atâta uşurinţă publice stenogramele astea? Credeţi că se bazează pe faptul că odată stârnită presa pe tema asta şi odată scârbiţi oamenii, nu se poate să fie lăsat să scape nepedepsit? Numai că instrumentele pedepsei nu sunt nici la presă, nici la noi. Tot DNA-ul şi Parchetul vor trebui să instrumenteze cazul şi vor trebui să gestioneze probele de aşa natură încât avocaţii domnului Voicu să nu-l poată scăpa basma curată.
Până una alta, îl privesc pe domnul senator. E atât de senin. E atât de nepăsător. Eu şi când sunt fericită sunt mai îngrijorată. Oare ştie el ceva? Oare l-o fi sunat vreun procuror să-i spună să stea liniştit?
Cred că în oricare altă ţară civilizată, cu un sistem juridic bine pus la punct nici nu se punea problema să-mi pun astfel de întrebări. Un astfel de om, odată demascat, ar fi fost cu siguranţă judecat şi pedepsit. În România, nimic nu e sigur, poate scăpa fără nicio mustrare.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe TwitterEtichete: Cătălin Voicu, corupţie, dreptate, justiţie


Cristina Corpaci 18 feb la 19:34 |
N-am planuri să mă apuc de vândut, abia aştept să cumpăr. Plata o fac, nu cu bani, ci cu [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 18 feb la 09:11 |
Acesta e un post neserios, de sâmbătă aşa, de sâmbătă frumoasă zic eu şi vă doresc şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 14 feb la 12:44 |
Parazăpezii sunt o soluţie depăşită...dacă folosim tot ce foloseam până în '89...între [ citeste mai departe ]
Astro Vesta (Maria Onea) 13 feb la 23:18 |
La începutul anului 2006, mi s-a cerut să fac horoscopul lui Traian Băsescu de către un [ citeste mai departe ]
Ana Barton 13 feb la 17:20 |
Văd prin geam că s-a spart sita. Abia acum înţeleg ce înseamnă cu nemiluita. Poate tu [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 11 feb la 20:14 |
Mamaia mea mi-a spus odată să nu regret ce-am făcut ci ce n-am făcut în viață. Nu m-am luat [ citeste mai departe ]
| | blackhole 09 feb la 17:32 |
In caz ca vreti sa va raspundeti la aceasta intrebare extrem de importanta, trebuie sa va raspundeti [ citeste mai departe ]
| | andreea 09 feb la 17:29 |
Se întîmpla ceva cu ea. De cînd era mititică, observase că atunci cînd îşi spunea "acum [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 08 feb la 17:55 |
Ieri seară la 20:00 am ieșit la teatru, la Green, pe Victoriei. Cei care au mai fost pe acolo [ citeste mai departe ]
Ana Barton 08 feb la 11:00 |
Apa care arde. Asta înseamnă. Nu fiartă, nu fierbinte, nu clocotită. Şi, bun înţeles, nu [ citeste mai departe ]
Astro Vesta (Maria Onea) 07 feb la 01:58 |
Prima femeie de pe Pământ, potrivit mitologiei greceşti, a fost Pandora, cea pe [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 05 feb la 19:03 |
Cu foarte puţin timp în urmă preşedintele spunea în discursul său: În [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 03 feb la 13:04 |
Nu, n-aș fi vrut să-l cunosc pe Cătălin. Cel puțin nu așa. Dar ce? Parcă în viață ai totul [ citeste mai departe ]
Ana Barton 01 feb la 16:00 |
Poa' să pară cum o părea. Să râză lumea cât o vrea. Eu tot joc şotron. Nu mă pot abţine [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 01 feb la 00:41 |
Poate vă mai amintiți de programul ”Școala altfel”, propus de ministrul Funeriu la finele [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 29 ian la 17:42 |
Desigur, România a mai făcut un pas mic şi servil în faţa corporaţiilor și marilor puteri şi [ citeste mai departe ]
Alex Mazilu 27 ian la 22:37 |
De prea multe ori am auzit astăzi ”România paralizată de ninsori” sau lucruri de genul ăsta. [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 27 ian la 21:35 |
Am descoperit de curând o prăjitură nouă. Camelia. Primul strat e rupt parcă din amandină, [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
Discursul proaspăt al șefului statului a fost unul fără substanță, incluzând doar [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
În contextul protestelor, care continuă, reprezentanții puterii au decis că o încercare, de a [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 25 ian la 20:44 |
Am înțeles din discursul președintelui că de fapt una dintre problemele cele mai grave în acest [ citeste mai departe ]
Ana Barton 25 ian la 19:18 |
Ştii, nici mie nu mi-e tocmai moale să-mi iau întrebările la întrebări. Dar poate că e [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 24 ian la 19:51 |
Asta spunea creatorul statuii domnitorului, sculptorul Marcel Voinea, la sfârșitul comemorării de [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 21 ian la 13:37 |
Între două demonstrații, pentru destindere, vă recomand memoriile crocodilului [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 21 ian la 02:59 |
Puterea... ploii a fost de partea puterii. Da, vremea și vremurile ”indecise” din oraș în [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici azi la 17:16 |
Revoluție - adică. Măcar pentru că brusc reprezentanții puterii sunt mult mai deschiși unui [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu azi la 16:05 |
Protestele românilor împotriva actualei conduceri, determinate, aparent doar, de recenta demisie a [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat azi la 14:31 |
Nu fac parte din tagma celor care se pricep la relații, nu dau sfaturi prietenilor căsătoriți [ citeste mai departe ]
Ana Barton azi la 13:50 |
Hai, că are dreptate femeia asta: ţara arde, iar babele se piaptănă. Da, da' se piaptănă scurt, [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 ian la 18:47 |
Am primit comunicatul acesta:
Peluza Sud Dinamo, grupul de suporteri ai echipei [ citeste mai departe ]
| 1Seva, fii calma! Stii ce ai de facut, nu-i asa?... | ||
| 2Gărgăunii contagioşi! :lol:... | ||
| 3Eu am de vanzare un loc de veci cu 2 morminte intr-un cimitir municipal semicentral si-l dau cu 100 milioane lei, un hectar de pamant agricol, aproape de sosea (D.N.)si-l vand cu 150 milioane lei, un... | ||
| 4Ana,eu nu mă supăr ptr. că știu despre Cosa,la ce altvceva să te aștepți de la el (te superi pe cineva dacă știi că are șanse de recuperare/cu bun simț dar când cineva este insolvabil ;)cineva din... | ||
| 5Nimic, frumoaso, nu faci tu nimic, numai că nu vreau să te ştiu supărată. Atât. Mi-eşti tare dragă. Ştii asta. :)Motivele bine ştiute sunt că nu şterg sau te refereai la altceva? :roll:... | ||
| 6Ana,știu că nu îți pla conflictele,dar și cosa nostra știe că la orice articol al tău el poate merge cu orice fel de”crimă” tu din motive bine știute nu ștergi nimic,fiecare are acel dprept de exprimare... | ||
| 7Seva,Tu ştii că mie nu-mi plac conflictele deloc. De-aia am încercat să aplanez. :)... | ||
| 8Ana,el lovește fățiș iar eu nu sunt cea care iubesc lovirile frontale,ba din contră mă stimulează/mă fac să intru în defensivă,doar mă știi scorpion...eu nu te cert Ana,fă-te cumva că nu vezi ce altercații... | ||
| 9Ana,comentariul la#391 eu scriu:când am dat în bobi mi s-a arătat un bebeluș(adresat lui edle)apoi porcul de cosa nostra imediat la com#392 el scrie:MIE MI SE ARATĂ de dimineață c-o să-i dau muie... | ||
| 10Seva,Nu oblojesc pe nimeni pentru că nimeni nu are nevoie aici de oblojirile mele. Am încercat doar să deviez un eventual conflict, iar tu mă cerţi. :(... | ||
| 11Ana,Cosa Nostra La #392 a folosit expresia mea de la imediatul com.de la #391 când eu am scris:când am dat în bobi mi s-a artătat...cosa scrie la#392”mie mi se arată ,azi dimineață c-o să dau muie... | ||
| 12CLARIFICAREcomentariul meu de la#395 a fost adresat lui Cosa Nostra ca răspuns la #392(așa să nu se subînțeleagă)... | ||
| Ana Barton 4903 citiri |
| Dora Constantinovici 4496 citiri |
| Astro Vesta (Maria Onea) 2560 citiri |
| Florentina Mușat 1987 citiri |
| Doria Niculescu 943 citiri |
| | andreea 772 citiri |
| Maria Moiş 765 citiri |
| Cristina Corpaci 522 citiri |
| | blackhole 359 citiri |
| Ruxandra Predescu 261 citiri |
| Dora Constantinovici 2 postari |
| Ana Barton o postare |
| Astro Vesta (Maria Onea) o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Dora Constantinovici 24472 citiri |
| Ana Barton 15763 citiri |
| Florentina Mușat 15741 citiri |
| Maria Moiş 10689 citiri |
| Doria Niculescu 4245 citiri |
| Astro Vesta (Maria Onea) 3574 citiri |
| | andreea 2363 citiri |
| Alex Mazilu 1604 citiri |
| | Crina Soroiu 1410 citiri |
| Ruxandra Predescu 1294 citiri |
| Dora Constantinovici 8 postari |
| Ana Barton 5 postari |
| Florentina Mușat 4 postari |
| | Crina Soroiu 3 postari |
| Maria Moiş 3 postari |
| Astro Vesta (Maria Onea) 2 postari |
| Alex Mazilu o postare |
| | andreea o postare |
| | blackhole o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
parerea mea ar fi ca omul asta nu-”i are la picioare pe toti” ci isi croieste drum pe scara sociala pretinzand ca-i are la picioare pe toti.
Sunt de-acord, joaca abil: a ocupat niste pozitii de prestigiu in administratie, cuoaste lume si face sa se miste niste lucruri pretinzand ca poate returna serviciul facut. Si poate returna serviciul facut prin aceeasi metoda. Permanent insa se bucura de complicitatea sistemului. Voicu e doar un nod de distributie pentru santaj, coruptie si clientelism, insa angajatii sistemului fac posibila existenta unor astfel de brokeri de putere subterana.
Daca pica doar Voicu, cel care-i va lua locul asteapta la colt. Trebuie sa pice toata reteaua ca sa am incredere ca ceva se misca.
2010-03-22 16:07:52 | Raporteaza
asa, da,
cat despre faptul ca DNA scapa dosarul spre presa nu ma face foarte fericit. Insa o explicatie ar putea fi faptul ca e un avertisment adresat retelei ca Voicu e compromis, ca nu se stie pe cine va trage dupa el si ca e bine toti sa stea la cutie o vreme.
Sistemul pus in miscare de alde Voicu nu poate fi blocat decat daca se inlatura complicitatea factorilor de putere care l-au folosit ca intermediar. Aici mi se pare miza publicarii dosarului.
2010-03-22 16:10:46 | Raporteaza
Alexandra, tu iar visezi sau ai baut ceva? Cum adica discutiile alea sint infricosatoare, terifiante? Pentru mine sint absolut normale, e de la sine inteles ca intr-un stat mafiot cum e Romania sa se intimple asa. Nu-mi mai fac de mult timp iluzii (cam de cind a cistigat tapu’ in 96 si Iliescu a cedat puterea. Atunci am inteles ca totul nu-i decit un joc). Voicu sa faca puscarie? Ha ha ha! Hai c-a fost distractive textu’ tau!
2010-03-22 16:36:34 | Raporteaza
“Daca rau (si oamenii rai deopotriva) infloreste si prospera, este numai ca sa fie distrus pentru totdeauna…”
2010-03-22 16:42:44 | Raporteaza
Deci Doamne Dumnezeule, sunt ingrozit, inspaimintat si chiar ingrijorat! Deci ma intreb pina unde se va ajunge cu coruptia si hotia in aceasta binecuvintata tara? Deci cind vom putea si noi, oamenii cinstiti, sa mergem linistiti pe strada? Deci voi organiza un workshop pe aceasta tema arzatoate cu Andreea Pora, Florin Salam, Catalin Avramescu, Roxana Printesa Ardealului, Sever Voinescu, Nicolaie Guta si Cristian Preda pe canalul Meu Noua Europa Libera (vechiul OTV). Workshop-ul va fi moderat de noul Noel Bernard (vechiul Dan Diaconescu). Jos comunismul, traiasca reforma statului!
2010-03-22 16:54:09 | Raporteaza
@costelus: “Alexandra, tu iar visezi sau ai baut ceva?” Beau in general sau de obicei visez? Aflu lucruri noi despre mine….Ne cunoastem?
2010-03-22 17:13:27 | Raporteaza
@Sorin Ovidiu Vantu:
m-a distrat comment-ul
2010-03-22 17:14:27 | Raporteaza
@alex rauta: Faptul ca oricand e cineva pregatit sa-i ia locul spune ceva despre societatea noastra si despre clasa politica.
2010-03-22 17:16:02 | Raporteaza
@alexandra enescu,
da, spune ceva despre societatea noastra in aceeasi masura in care acest domn Voicu este scos in fata drept exemplu de coruptie alaturi de niste actori din mediul privat. Insa angajatii statului sunt cei corupti de catre dl. Voicu la cererea d-nilor Locic si Casuneanu si nu inteleg de ce presa a abandonat subiectul vulnerabilitatii/disponibilitatii/clientelismului aparatului de stat.
Functioneaza codul magistratilor? Functioneaza codul functionarilor publici? Puterea d-lui Voicu se bazeaza pe lipsa de putere a celorlalti.
2010-03-22 17:31:48 | Raporteaza
“iar vom ajunge să ne minunăm de cât de corupţi sunt unii sau alţii şi toate acestea fără o finalitate concretă?”
Alexandra, ce inseamna “finalitate”? Nu cumva voiai sa zici “final(izare)”? Ca “scop” nu prea “face sens” in context.
2010-03-22 17:36:36 | Raporteaza
@Alexandra Enescu: Am şi eu o întrebare: oare cînd o să înveţi, tu şi colegii tăi de breaslă, cei mai mulţi, nu toţi, care este sensul termenului „finalitate”? Dacă şcoala nu ţi-a ajuns pentru atîta lucru, poate nu e tîrziu să deschizi un dicţionar să afli măcar acum semnificaţia lui. Că taaare m-am săturat de sfertodocţii şi agramţii din mass-media. Că parcă a tunat şi v-a adunat!
te citez: …şi toate acestea fără o finalitate concretă!
2010-03-22 18:01:15 | Raporteaza
erata agramaţii
2010-03-22 18:02:07 | Raporteaza
@Nicoleta: finalitate e corect
2010-03-22 18:40:21 | Raporteaza
@neogen: Iarta-ma ca-ti distrug, alaturi de altii ca mine, linistea si pacea interioara. Finalitate in cazul de fata se vrea a insemna scop. Poate asa vei fi mai impacat. Daca nu, iarta-ma inca o data pentru ignoranta.
2010-03-22 18:42:41 | Raporteaza
Un pariu. Daca Voicu candideaza maine intr-un colegiu oarecare va obtine cel putin 25% din voturi?Si subliniez maine pentru ca in 2012 poate va obtine 45%.
2010-03-22 19:26:56 | Raporteaza
O SA SCRIU DOAR ODATA
ASTA E MONEDA PENTRU SCAUNU| |UI GEOANA. SESIZATI PUNCTU|?
2010-03-22 19:27:11 | Raporteaza
@Iuan: Sub nicio forma n-as pune pariu fiindca nu sunt convinsa ca as castiga
@prefectu: Oare?
2010-03-22 19:41:33 | Raporteaza
@Alexandra Enescu: Da’ ştiu că ai tupeu! Pe lîngă faptul că nu ai proprietatea termenilor, că eşti o urechistă (ştii bine ce înseamnă asta, că e specialitatea voastră, a multor jurnalişti), ai şi un tupeu tipic celor care au doar o spoială de cultură şi educaţie, în schimb au pile şi relaţii la locul de muncă. Dacă erai deşteaptă, recunoşteai că ai greşit, aşa însă dai dovadă şi de prostie par-dessus le marché! Şi încă de prostie crasă. Or, prostul nu-i prost destul dacă nu-i şi fudul, spune o zicală, iar ea ţi se potriveşte mănuşă. Cum bine remarca @Nicoleta înaintea mea, al cărei mesaj nu-l citisem cînd am decis să-ţi comentez perla, chiar şi dacă insişti că finalitate/scop ai vrut să scrii, nu te-ar crede nici măcar un elev silitor de gimnaziu. Şi asta pentru că nu are sens, termenul finalitate/scop nu „face sens” în context. Pentru că, oricum, e implicit contextului tău scopul pe care îl au aceste dosare ale DNA, finalitatea lor, adică dovedirea corupţilor într-o ţară care pînă nu demult era cunoscută drept ţara în care există corupţie în sferele înalte ale puterii, dar nu există corupţi. Şi nu are corupţi, fiindcă dosarele de corupţie odată instrumentate nu sînt duse pînă la capăt, nu sînt finalizate, nu au nicio finalizare concretă etc., întrucît există reţele mafiote infiltrate în Poliţie, în Procuratură şi care ajung pînă la Înalta Curte de Justiţie.
2010-03-22 20:04:26 | Raporteaza
Corect Alexandra, nu ne cunoastem. Mi-a scapat un “iar” in plus
Sper ca nu te-am suparat prea tare.
Oricum, tu mai ai puterea sa speri? Eu unu’ m-am saturat de Romania!
2010-03-22 20:37:21 | Raporteaza
GRANDOMANÍE s.f. Mania de a se crede om însemnat, valoros, de a-și acorda o importanță nejustificată; megalomanie. (DEX) Sunt curios de niste stenograme de-ale lui basescu, boc, sau udrea… Dar asta in guvernarea viitoare
2010-03-22 21:04:19 | Raporteaza
@Alexandra Enescu: Nu, “finalitate” nu e corect acolo, fraza nu are nici un sens. Ai comis o confuzie semantica comuna, destul de frecventa printre cei cu bacul la baza.
La ce universitate esti lector universitar?
2010-03-22 21:06:38 | Raporteaza
@Nicoleta: Finalitate e corect! Scriu asta pentru ultima oară şi promit să nu mai intru niciodată în polemică, cel puţin nu pe nuanţe semantice. Finalizarea presupune un final – fie că, în cazul de faţă, persoana este gasită vinovată sau nu. Finalitatea nu presupune niciun final concret ci doar ţinteşte spre unul. Am o întrebare în ceea ce te priveşte. Tu chiar citeşti contextul? Te interesează ideea în sine? Subiectul materialului contează? Sau cauţi doar nod în papură şi vrei să-mi arăţi mie cât eşti de pricepută. Mi-ar plăcea să te citesc cu adevărat pe acest blog. Să văd cum gândeşti, cum scrii, nu doar cum îi cerţi pe alţii. Cu ce te ocupi? Dacă tot ne adresăm întrebări personale?
@neogen: În ceea ce te priveşte nu am niciun cometariu. Nu ar avea sens. Am prelungi la infinit o discuţie inutilă.
2010-03-23 10:59:07 | Raporteaza
@costelus:
În niciun caz nu m-am supărat…
Da, eu încă mai am puterea de a spera. Trebuie să sperăm, altfel se duce totul de râpă…
2010-03-23 11:02:09 | Raporteaza
nu are rezolvare. nu are finalitate. Acesti oameni sunt construiti asa. Sub pielea lor e o ingrengatura de relatii, prietenii, minciuni, smecherii, cadouri, spagi, caltabos etc. Asta e duracell-ul lor. Acesti oameni vor ajunge acolo unde pot sa faca “ceva”. Sa fie “puternici”. Nimic nu-i sperie… sunt multi, prea multi. Poate daca il impusca pe asta. Ca la chinezi.
2010-03-23 11:12:10 | Raporteaza
@osip:
genială faza cu împuşcatul….
“Sub pielea lor e o ingrengatura de relatii, prietenii, minciuni, smecherii, cadouri, spagi, caltabos etc.” – eu mă întreb dacă e aşa sau, odată ajunşi în anumite structuri, pur şi simplu nu se pot abţine, având în vedere că în România este atât de uşor să furi, să înşeli…Nimănui nu-i pasă. Iar dacă eşti prins durează cel puţin 10 ani ca judecata ta să se finalizeze. Şi nu e sigur că există suficiente probe pentru a fi găsit vinovat şi oricum scapi.
2010-03-23 11:22:28 | Raporteaza
Generalul lui Iliescu este sacrificat in dauna lui Ad. Nastase,doi politicieni inamici ai lui Basescu,;cel ce se bucura mai tare este AD NASTASE CARE L-AR FI ARESTAT PE VOICU DACA AR FI IESIT PRESEDINTE IN 2004
2010-03-23 22:34:35 | Raporteaza
niciodata si nicicand nu se va intampla nimic, nici cu voicu si nici cu altii, nu,cel putin in romania.am vazut-o aseara la un post tv pe d-na pivniceru, vorbind in uzbeciana ei perfecta din care nu am inteles nimic, din mimica am inteles insa ceva ce m-a ingrozit,mizeria magistratilor si politicienilor romani!!!
2010-03-24 08:15:56 | Raporteaza
Oare care este scopul pentru care DNA face cu atâta uşurinţă publice stenogramele astea? Se vede ca esti blonda de adevaratelea! Esti tu sigura ca DNA a facut publice transcriptrile? (habar nu ai ce este o stenograma). Prezinta si dovezi cretino!
2010-03-24 12:34:56 | Raporteaza
Pai daca ar fi sa analizam la modul asta,ar trebui judecati vreo cateva milioane bune de oameni in Romania.Cei care merg cu atentii la medici,cei care ofera o motivatie angajatorului sau profesorului.Un senator american a spus la un moment dat”there is corruption and there is Romania”.Ce sa faca Voicu ajuns intr-o functie de conducere?Ce ar face oricare altul din cele cateva milioane. Asta e societatea pe care a construit-o poporul roman;pentru cei care nu accepta coruptia,exista o cale:emigrarea!Si lasati porcii sa se manance intre ei.
2010-03-24 15:33:02 | Raporteaza
Cum apar probleme cu sindicatele, cu profesorii, cu grevele, hop si doua stenograme acolo, cu lupta impotriva coruptiei. Cat naiba o sa mai tina smecheria asta de 2 bani? Ori ai baga pe toti la racoare ori sa ne lase. Circ fara paine nu are cum sa mearga la infinit.
2010-03-24 17:54:31 | Raporteaza
@ciheianu: Da asta este o alta problema grava – mizeria justitiei din Romania
@diana: Ce bine ar fi daca s-ar manca intre ei. Problema este ca se alimenteaza reciproc….
@vlad: Sper din tot sufletul sa ai dreptate si la un moment dat sa se termine…
2010-03-24 20:01:26 | Raporteaza
@ioan: Tu ai inteles despre ce vorbim? Vreau doar sa ma asigur ca esti familiar cu subiectul. Ia povesteste-ne tu ce este aceea o stenograma.
2010-03-24 20:02:55 | Raporteaza
zice mazare ca basescu e de vina pentru ce se intampla
)))
2010-03-24 22:58:03 | Raporteaza
Cugetare …. in genul “iubirea e un lucru f. mare”. Prostilor le place sa se dea destepti. La fel si femeilor frumoase…
2010-03-26 01:24:03 | Raporteaza