RSS Feed

Secretul barbatilor

vezi toate articolele de
13 mar 2010 la 00:34 57 comentarii 3653 vizualizari.

Nu se mai poate. Trebuie sa scriu despre asta. Sa dezvalui secretul cel mai intim al barbatilor. Cauza tuturor nefericirilor femeilor. Cauza violentei in familie, a tuturor certurilor si motivul pentru care ei inseala. Sunteti pregatite, fetelor?

Barbatii sunt (foarte!) sensibili.

Gata, am spus-o. Asta e tot ce trebuie sa stiti. Bine, mai e ceva, dar asta stiti deja, mai trebuie doar sa nu uitati. Barbatii au un nivel mai ridicat decat noi de testosteron. Ceea ce ii face sa fie mai mobili decat noi – sa pretuiasca libertatea, sa plece, sa exploreze. Si sa fie mai agresivi decat noi – mai luptatori, mai duri, mai putin impresionati de emotii. Faptul ca uitam aceste doua adevaruri si nu ne comportam adecvat lor este sursa tuturor necazurilor noastre.

Pentru un barbat trei lucruri sunt importante in viata. O anumita marime, inaltimea si priceperea de a rezolva probleme de natura tehnica/ financiara. Tot universul lor se invarte in jurul acestor trei aspecte. Daca sunt satisfacuti de ele, atunci au incredere in ei, sunt linistiti, impliniti si fericiti. Daca una sau mai multe sunt nesatisfacator ideplinite, atunci incep sa le compenseze – ori prin fuga, si atunci se refugiaza in placeri si confort, ori prin violenta, devenind distructivi. Sau, de cele mai multe ori, prin amandoua.

Barbatii care au probleme (sau isi inchipuie ca au probleme) cu primul aspect, sunt cei mai chinuiti. Sunt tentati mai mult decat ceilalti sa insele, pentru a cauta confirmari, sa se dedea placerilor, de orice fel ar fi ele, sa sufoce cu gelozie si sa minta.

Barbatii cu o inaltime medie sunt cei mai interesanti. Faptul ca sunt nevoiti mereu sa se uite in sus la cei cu care vorbesc a creat in ei capacitatea de a proiecta o imagine mai mare decat ei. Si-au ascutit inteligenta, malitiozitatea, arta discursului, orgoliul li s-a dezvoltat foarte mult, la fel si ambitia de a reusi diverse lucruri. Sunt oamenii care isi propun singuri tinte inalte si se chinuie sa le ajunga apoi pentru a deveni astfel, si ei, mai inalti. Realizeaza lucruri de care altii nu ar fi capabili, insa, in acelasi timp, au si o rautate aparte – necesara totusi daca vrei sa ajungi sus si o singuratate aparte – care ii face nefericiti, dar care ii si alimenteaza, facandu-i puternici.

Nu este intamplator ca marii comandanti din istorie, marii sefi de state au fost sau sunt si foarte scunzi. Napoleon – 1,67 metri; Hitler – 1,65; Stalin – 1,65; Yasser Arafat –1,57; Hrusciov – 1,60; Sarkozy – 1,68; Berlusconi – 1,71.

Barbatii scunzi (i-am studiat mai in detaliu fiind genul meu) sunt si foarte tandri, atenti, stiu sa se poarte cu o femeie. Au trebuit sa-si dezvolte aceste capacitati pentru a compensa un fizic neatractiv pentru majoritatea femeilor. Barbatii inalti, fiindca au avut mereu si mai usor succes la femei si in general, prin faptul ca dominau prin postura, nu au invatat foarte bine toate acestea, pentru ca nu au avut nevoie. In general, managerii – cei care au angajati – sunt inalti, iar liderii – cei care au adepti – sunt scunzi.

Barbatii care au o problema cu ultimul aspect, acela legat de priceperea de a rezolva probleme tehnice/ financiare, sunt cei mai nefericiti. Este menirea lor de barbati sa munceasca, sa creeze ceva, sa aduca banii necesari supravietuirii unei familii (actuale sau potentiale) –  echivalentul vanatului din preistorie. Menirea femeilor este sa dea nastere unui copil sanatos, de care apoi sa aiba grija cat mai bine, iar menirea barbatului este sa munceasca pentru a le oferi confortul necesar. Atat de simplu. Daca nu reuseste (sau isi inchipuie ca nu reuseste asta) e jale. Absolut orice i-ai spune, aude un repros. Devine violent, fuge in placeri, isi cauta scuze, se distanteaza, iti face rau cu buna stiinta, simtindu-se mizerabil in acelasi timp.

Barbatii sunt (foarte!) sensibili. Increderea lor de sine se bazeaza pe cele trei aspecte de mai sus si chiar si atunci cand ele sunt implinite, pot sa mai alunece in nesiguranta. Ganditi-va fetelor, doar la toate ocaziile in care intentiile voastre bune au fost interpretate gresit. Sunt o gramada de clisee adevarate cu momente in care femeile spun ceva si barbatii aud altceva.

Tu spui “as vrea sa dorm devreme fiindca maine ma trezesc la 7 si am de lucru mult la servici” iar el aude “NU am chef sa fac sex cu tine in seara asta fiindca NU esti bun la pat si ma plictisesti”.

Tu spui “hai sa mancam impreuna si apoi sa dormim putin la pranz” iar el aude “VREAU sa facem TOTUL impreuna, sa te leg de mine si sa nu te las sa-ti indeplinesti obiectivele tale inalte, pe care oricum nu dau doi bani!”.

Tu spui “cred ca am gresit drumul, hai sa ne oprim si sa intrebam” iar el aude “NU esti in stare de NIMIC! Ai gresit drumul si acum suntem nevoiti sa oprim si sa intrebam pe altii care SE PRICEP mai bine decat tine!”.

Barbatii vor sa fie complimentati, laudati si iubiti neconditionat. Barbatii nu suporta sa fie criticati, sa li se faca reprosuri, sa simta ca nu esti in al noualea cer langa ei si din cauza lor. Cu barbatii trebuie sa ne comportam delicat, cu atentie, cu feminitate. Atunci cand gresesc trebuie ajutati, fara sa simta ca le subminam masculinitatea. Orice facem altfel duce la fuga lor in placeri sau violenta. Atat de simplu.

Asa ca sa fim blande cu ei, sa le spunem, cu gingasie, “My aphrodisiac is you” atunci cand credem asta:

Some people say
That oysters make you come on strong,
But I don’t buy it,
I don’t believe my diet turns me on.
Won’t take no pills,
That’s the last thing that I need to do,
I can’t deny it,
My aphrodisiac is you.

Alright, I could sniff some powdered rhino horn,
And go to bed in rubber gloves.
But I don’t need no stimulation,
Potions, balms or embrocation,
I’m in love,
In other words…

Don’t smoke no grass,
Or opium from old Hong Kong,
That hubble-bubble
Just makes me see you double
All night long.
Don’t waste my time
With Spanish fly and roots to chew,
They cause me trouble,
Because my aphrodisiac is you.

Alright, I could sniff some powdered rhino horn,
And go to bed in rubber gloves.
But I don’t need no stimulation,
Potions, balms or embrocation,
I’m in love,
In other words…

Some people like
To read the khama sutra first,
But I don’t need it
I think if I should read it
I’d be worse;
Don’t ask me why,
Because baby, I ain’t got a clue.
I just concede it,
My aphrodisiac Is you

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 


57 comments
  • 1

    ah, saracii barbati.

    alt Letitia S. Campan
    2010-03-13 00:59:42 | Raporteaza
  • 2

    mititeii :P :P

  • 3

    :) Aia cu intrebatul directiilor e foarte bine conturata. Men are from Mars, Women are from Venus, am mai zis-o. Merita citita.

  • 4

    Trebuie să recunosc că o asemenea capacitate de percepere a nuanţelor, la ceas târziu în noapte mă bucură. Da, observaţiile sunt foarte inteligente. Ca reprezentant al sexului “tare” ce mă găsesc, uneori lipsa de empatie şi înţelegere a femeilor (referitoare la cele ce le-ai amintit) mă enervează cumplit. Ai dreptate, e atât de simplu. Se pare că bărbaţii nu sunt chiar aşa de greu de înţleles, trebuie doar puţină bunăvoinţă şi iată: inteligenţă. Georgiana, felicitări, ai reuşit să pătrunzi adânc în nebuloasa masculină! Ţi-o spune cineva de înălţime medie cu un orgoliu, pe alocuri, mega-exacerbat.

    Ha, nu ştiu de ce, agitaţia asta continuă de pe Pandora s mă linişteşte. Voi reveni, se pare că-mi prieşte. Noapte bună!

  • 5

    si noi femeile avem 2 complexe: sanii mici sau fundul mare.

    asadar cele cu sanii mici tind sa fie agresive si batzoase; iar cele cu fundul mare inseala mai des ca sa isi confirme sexapeal-ul.

    ba culmea, un alt secret al barbatilor e ca lor le plac soldurile si “bucile” (nu vreau sa fiu vulgara ci doar sa ma exprim ca dansii:D). asa ca domnii care nu sunt siguri pe dimensiunile lor vor avea posibilitatea sa se masoare cu doamnele din categoria solduri mari.

    iar cele cu sanii mici vor fi mai aprige si perverse ca sa compenseze.

    (haha, eu am suferit de ambele complexe, sa inteleg ca de acolo mi se trag belelele?)

    alt Letitia S. Campan
    2010-03-13 01:37:04 | Raporteaza
  • 6

    erata: sex appeal :) scuze

    alt Letitia S. Campan
    2010-03-13 01:40:54 | Raporteaza
  • 7

    Barbatii sunt mitocani dsin nbatuta , cei eleganti sunt dubiosi, cei sensibili sunt chiar poponari de-a dreptul…..Ce stii tu despre barbati ? Tea-si intreba , dar nu o fac …ha ha . asta e viclenia unor codosi care mananca cacate pe la RTV , cand sunt invitati cu mare fast…Deci , ce stii tu despre barbati ,incat sa faci un asemenea menu, pe patru pagini, didina ? ( didina este un termen folosit de tigani pentru femeia oarecare , comuna ….) Sunt tigan in acest moment .Imputit , da .

  • 8

    greseli de tastatura, nepermise , dar , cum am mai spus P: Aceasta tastatura , ma sparge-n gura ! Mitocani de la natura etc …conteaza raspunsul didinei, nu prostiile mele

  • 9

    youtube.com/wat../ what you like and what we like , and ….why ?

  • 10

    unde esti Ghermane, sa ma ajuti la greu ? …..

  • 11

    @Gramofon cu Microfon ,,,bai putzulica mica, esti frustrat ? Femeia vede mai bine ce iese din tine. Ori esti mare cu putza mica si esti frustrat, ori esti mic cu putza si mai mica. De ce esti tu frustrat ?

    alt Magnetofonu cu butoane
    2010-03-13 03:07:37 | Raporteaza
  • 12

    @Gramofon cu Microfon: in concediu pandoratic :)

  • 13

    @Magnetofonu cu butoane: si acumn ce ar trenui sa fac dupa mintea ta de bou de balta ? Sa ma iau cu tine-n verbe ? Ai pomenit de putzulica de vre-o 4-5 ori in mesajul tau ( sau ce o fi fost ala ) …Ai ceva cu mine ? Esti a travestit , sau ce ? Am facut un comentariu la subiect , mi-l asum si ma asteptam sa-mi raspunda autoarea , pe care o respect m nu o coarda beata la ora cand trebuia sa doarma , sa se incadreze in programul de servici . Sau poate esti o disponibilizata, si faci crize pe aici ….Am dat cam mult cu destele-n tastatura pentru tine, am lucruri mai imoprtante de facut . Daca autoarea imi va raspunde , e problema ei Tu , nu esti decat un (sau o ) persoana care vrea sa ma jigneasca . O fi din invidie ? De obicei, barbatii sunt invidiosi pe aia care o au mai mare decat ei..Tu de ce te iei de mine , ca o am mai mica ? Este chiar curios …Detaliaza, te rog …daca esti in stare …si fara injuraturi ,, e plin pe VoxPublica , de aia am plecat de acolo ….Tu cum te scoli dimineata ? Noi inca ne sculam impreuna ….

  • 14

    oooooooofff! e mult de citit. cred ca are dreptate cu barbatii scunzi

  • 15

    @Gherman Adrian: iar eu iti ceream ajutor pentru lupta impotriva asaltului feministelor …habar n-aveam ca sunt si transsexuali pe aici ….O sa plec , te las singur cu gradina asta plina de flori, ai grija sa le “uzi ” din cand in cand ….m-am certat cu cine nu trebuia , se pare … Chiar mi-ar fi placut sa fim prieteni .Chiar si in lumea asta , dar suntem prea departe .Totusi ceva ne uneste : internetul .

    youtube.com/wat../

  • 16

    @Gramofon cu Microfon: nu-s chiar atat de atent in privinta diferentelor de trasaturi de caracter pai… nu pot duce o lupta cu un om cand are dreptate :) sau… poate am ruginit. Cu femeile nu te poti pune cand vine vorba de nuante “asadar cele cu sanii mici tind sa fie agresive si batzoase; iar cele cu fundul mare inseala mai des ca sa isi confirme sexapeal-ul.” sa traiesc 1000 de ani si nu pot concluziona asa ceva. Ele se cunosc mai bine. ele ne cunosc mai bine. Doar… asta-i preocuparea lor de baza. Intr-o luna te scaneaza perfect. Eu… sa traiesc o viata – cred ca nu reusesc sa le cunosc :)

  • 17

    Barbatii scunzi au la activ o lunga istorie de suturi in cur, misto-uri la adresa lor si, cel mai grav pentru ei, refuzuri din partea fetelor/femeilor. De aceea unii dintre ei compenseaza prin rautate si machiavelism, bazat pe ura pe care o au atat pe ceilalti barbati cat mai ales pe femei. Spui ca piticii sunt genul tau si enumeri o serie de dictatori si criminali. De fapt genul tau sunt barbatii complexati de femei si nu scunzi pentru ca scunzi sunt si Tom Cruise, Al Pacino sau Kirk Douglas dar probabil nu sunt genul tau pentru barbatii ca ei pot umbla cu orice femeie. Nu inteleg de ce toate n.f.-ele emit pareri despre barbati si despre relatii? De ce niciodata un articol de acest gen nu este scris de o femeie frumoasa sau macar necomplexata? De ce femeile care dau sfaturi despre barbati sunt cele care au avut cel mai putin de-a face cu ei.

  • 18

    Georgiana ai un stil obositor de cuminte si labartezi ideile.

    “Barbatii au un nivel mai ridicat decat noi = redundant de testosteron. Ceea ce ii face sa fie mai mobili

    decat noi

    – sa pretuiasca libertatea, sa plece, sa exploreze. Si sa fie mai agresivi

    decat noi ” …. “Pentru un barbat trei lucruri sunt importante in viata. O anumita marime, inaltimea si priceperea de a rezolva probleme de natura tehnica/ financiara. ”

    cobori o relatie intr-un fel de concret-robotizant-fiziologico-flamanzistic.

    “Barbatii care au probleme (sau isi inchipuie ca au probleme) cu primul aspect, sunt cei mai chinuiti. Sunt tentati mai mult decat ceilalti sa insele, pentru a cauta confirmari, sa se dedea placerilor, de orice fel ar fi ele, sa sufoce cu gelozie si sa minta.”

    nici vorba! totul porneste din capacitatea intelectuala/aura spirituala. Barbatul nu ramane adolescent.

    “Barbatii cu o inaltime medie sunt cei mai interesanti. Faptul ca sunt nevoiti mereu sa se uite in sus la cei cu care vorbesc a creat in ei capacitatea de a proiecta o imagine mai mare decat ei. Si-au ascutit inteligenta, malitiozitatea, arta discursului, orgoliul li s-a dezvoltat foarte mult, la fel si ambitia de a reusi diverse lucruri. Sunt oamenii care isi propun singuri tinte inalte si se chinuie sa le ajunga apoi pentru a deveni astfel, si ei, mai inalti. Realizeaza lucruri de care altii nu ar fi capabili, insa, in acelasi timp, au si o rautate aparte – necesara totusi daca vrei sa ajungi sus si o singuratate aparte – care ii face nefericiti, dar care ii si alimenteaza, facandu-i puternici.”

    excelent. cu un singur amendament:”Faptul ca sunt nevoiti mereu sa se uite in sus la cei cu care vorbesc a creat in ei capacitatea de a proiecta o imagine mai mare decat ei.” cand vine vorba de intelect, sau ceva de natura intelectuala, nu vad sensul. Supradismensiunea fizica nu este musai echivalentulul unui intelect supradimensionat. Deci: asta nu poate indigna. Totusi, este posibil ca: tipul de inaltime medie, sa doreasca printr-o furtuna subtila a inconstientului, sa echilibreze balanta. mda… poate ai dreptate.

    “Barbatii care au o problema cu ultimul aspect, acela legat de priceperea de a rezolva probleme tehnice/ financiare, sunt cei mai nefericiti.”

    aici apare o problema. banul nu se castiga prin activitati caritabile sau dansuri ingeresti. Iar daca omul nostru (inalt, mediu sau pitic)nu are o inclinatie spre fentare, sau nu are un suport de lansare – sansele scad. La acest aspect… as mai scrie. Da’ is frant.

  • 19

    interesant articol…poate ca unul din puncte ar mai trebui nuantat (mai ales primul) dar, in rest, surprinzator de bine surprinse niste lucruri. Nu multe femei au curajul sa recunoasca lucrul asta – sensibilitatea. Sunt si niste studii recente pe tema asta, dar cine are “ochi” sa vada, observa,

  • 20

    Interesant si profund! Clasificarea barbatilor dupa inaltime. Miine urmeaza episodul 2, clasificarea barbatilor dupa cit de lung e ceea ce conteaza.

    Vezi totusi ca faza cu marii comandanti, marii sefi de stat e groasa rau. Hitler, Stalin, astia-s mari pentru tine? Doi nebuni. Arafat. Ce dracu’ a comandat asta, fanatici cu centuri de explozibil?

  • 21

    Letitia, pune si tu o poza mai mare si-ti spunem noi ce ai prea mic sau prea mare :)

  • 22

    Alright, I could sniff some powdered rhino horn, This is not so “cusher” , I just watched some very interesting videos on Animal Planet , rhinos, they love their cubs , very nice and gentle, then ……the next images horrified me : a rhino male , killed and butched , only for that powder she is snifing in the song ….Not nice song at all , when you have that image in your eyes ….May be she is not watching Animal Planet , who knows …? I don’t need to sniff nothing to increase my power of loving …I just love and this is enough ….

  • 23

    @costelus: poate se feferea la sex….era o viziune , de femela in calduri ….Mari comandanti = mari scule ….Petre Roman ( Newlander ) ne-a aratat asta , la noi in tara …mare barbat , mare caracter , mare scula …A divortat dupa o gramada de ani de urata cu care a facut doua urate , iar acum traieste a doua tinerete , saracul youtube.com/wat../ ma simt mic si umil, dupa ce am citit articolul asta , mai bine nu-l citeam …Cum mai fac eu pipi acum ? Cum o mai privesc in ochi , pe EA ?

  • 24

    @Magnetofonu cu butoane: Ia vezi mai nene , poate despre asta e vorba , da’ vezi de trei-patru ori , pana-ti gasesti putza ….OK ? youtube.com/wat../

  • 25

    Gramofon şi Gherman, Bă de nu v-or cenzura ăştia, să mă daţi dracu pe mine. Vedeţi că se practică pe aici!

    Eram la un chef în facultate, de mult de tot. Chef de acela după care, dimineaţa, ţi se lipeau picioarele de berea năclăind pe linoleum. Un ungur, coleg cu noi, a stat toată noaptea într-un colţ privindu-ne prin sticla verde de bere de – o jumate. Băi bozgore, i-am zis eu, ce dracu te tot uiţi prin aia mă? Bă, vreau să vă contemplu şi printr-o altă lumină că poate n-o să-mi mai fie atâta scârbă de voi, daţi – vă – n p-la mea!

    Eu cred aşa: domnişoarei, aici de faţă, i s-a cam scârbit de noi. Pentru asta şi pentru a suplini lipsa vădită de experienţă de viaţă, a încercat o nouă abordare metafizică, aceea de a judeca lumea stând cu curu-n sus. Şi din această poziţie, trebuie să recunoaşteţi, raţionamentele dânsei sunt impecabile. Un mic dezavantaj are totuşi această abordare: tot stând aşa, ţi se pot urca (de fapt în această stare, ţi se pot coborî) hemoroizii din cur în nas. Caz în care, te trezeşti cu un gigant ca Adi Minune, cum ne toarnă toate gagicile. Sau, de fapt, asta chiar aşa se şi întâmplă. Băi, sunt confuz şi nu mai înţeleg nimic!

  • 26

    Nu mai știu unde am citit dar bărbați cu foarte mult testosteron nu sunt mai agresivi decât cei cu mai puțin doar că e mai jale când o fac.

    De fapt arăta că bărbații cu mai puțin testosteron erau mult mai des agresivi.

    De fapt, nu știu cum cunoști tu viața de bărbat. Dar îți tre’ mai mult qoaïe să stai relaxat și să nu explodezi instantaneu într-o chestie agresivă.

  • 27

    Secret? Nu-i tocmai secretul lui Polichinele, dar o femeie daca se uita cu ceva mai multa atentie la barbat (asta in caz ca reuseste sa nu se uite la ea pentru cateva momente… – rautate gratuita, recunosc), isi da seama de “secretul” asta fara prea mare greutate. :)

  • 28

    n-am avut rabdare sa parcurg toata polologhia, dar te bucuri ca si cum ai fi descoperit apa calda. plus ca faci misto de asta. vezi sa nu se inchida robinetul ;)

  • 29

    La fel de bine se poate susţine că, şi pentru o femeie sunt la fel de importante aceleaşi trei lucruri, depinde de la individ la individ!

  • 30

    ah, inca ceva: compatimesc sincer pe cele care descopera deodata ca exista si barbati sensibili, delicati etc. ca-s ca masculii ce dau in sfarsit si de una care …nu e curva ;)

    …atentie deci la grozavii de genul asta, ca multe nu ridica decat semne de suspiciune: cu ce fel de indivizi or fi umblat pana acum? ce fel de oameni se uita deci la ele?

  • 31

    “Pentru un barbat trei lucruri sunt importante in viata. O anumita marime, inaltimea si priceperea de a rezolva probleme de natura tehnica/ financiara. Tot universul lor se invarte in jurul acestor trei aspecte.”

    ha hahaha ha ca tot vb de clisee , deci acestea sunt cele 3 lucruri care sunt importante pt mine , let me get a pen …….. cand faci truisme de genul asta risti sa devii penibila , de fapt … esti penibila .

    zi buna

  • 32

    @mihai: sa fiu a draq daca am auzit/vazut un barbat care sa fie invidios pe altul pt ca e mai inalt. O fi existand bolnavi cu bostanu… care nu trateaza lucrurile ca atare

  • 33

    @cosa nostra: :) :) :) Adi minune e potent.. e cu bani… ofera protectie… tot ce vrei. Lumea e sclerozata. papa! papa! n-am mancat de o saptamana. Vreau mercedes & sa moara lumea de invidie. Pai… daca traiesc intr-o scorbura intelectuala, normal ca etc

  • 34

    Eu nu am văzut-o pe domnişoara Codrescu să-şi susţină punctul de vedere la vreun articol. Îl postează şi-l lasă aşa. Fraierii să joace la perete dacă vor!

  • 35

    @golikov: multumesc, te mai asteptam :)

    @Letitia: interesanta observatia, parca am citit si eu asta undeva. Ma recunosc si pe mine in descriere, in parte.

    @Gramofon cu Microfon: mi-au placut videoclipurile, nu le stiam :)

    @Gherman Adrian: ai fost un pic contradictoriu, ai zis “nu pot duce o lupta cu un om cand are dreptate” apoi ai incercat sa iei fraza cu fraza si sa gasesti ceva de criticat. insa mi-a placut ce ai zis :)

    @mihai: am vrut sa-i pun si pe Tom Cruise, Al Pacino sau Kirk Douglas insa nu am gasit cum sa-i introduc intre ceilalti, care chiar daca au fost criminali si dictatori au fost mari, nu poti nega asta. in legatura cu celelalte observatii, nu comentez, doar ca gresesti :)

    @george: multumesc.

    @c: nu am vrut niciun moment sa fac misto, doar sa ajut. si nu am zis ca exista si barbati sensibili, am zis ca toti sunt, de fapt, si ar trebui sa ii protejam mai mult…

    @cosa nostra: o primavara superba! :)

  • 36

    @alecs: orice incercare de teoretizare nu poate fi decat superficiala, insa ofera o schema de gandire, un instrument care sa ne faca sa intelegem mai usor lucrurile. sigur ca sunt multe alte lucruri importante pentru tine, insa intr-un fel sau altul cred ca in esenta vorbesc despre menirea barbatului asa cum am descris-o. asa cum la femei este important sa fie frumoase si sa dea nastere unui copil :) feel free to disagree

  • 37

    @yiedyie: mi-ar placea sa cunosc viata de barbat… :) sa fiu o zi in pielea unuia, cred ca as afla multe raspunsuri. pana atunci pot doar sa ghicesc ce se intampla. n-ar strica sa ne mai spuneti si voi din cand in cand cate ceva :)

  • 38

    @cosa nostra: mi-a placut povestea cu sticla de bere, dura dar evocatoare :) cred insa ca nu se uita prin ce trebuie. recomand un pahar de suc de portocale :)

  • 39

    Dacă trebuie să spun şi eu ceva, cu toată plăcerea, numai să ştiu când!

  • 40

    @cosa nostra: spune-mi ce conteaza in relatia dintre barbati, ce e important sa arati, cum sa fii. uite de exemplu intre femei e important in momentul in care te intalnesti sa faci complimente – despre par, despre cercei, conteaza foarte mult accesoriile si sa ai un iubit. femeile singure nu prea sunt prietene cu femeile ce au o relatie. la voi cum e? :)

  • 41

    Georgiana Codrescu, Chiar dacă în cazurile sociale, afirmaţiile pot fi valabile şi fără să fie absolute, adică dacă au o probabilitate de, să zicem, 78% atunci spunem că sunt valabile, sintagma „noi bărbaţii” sau „voi bărbaţii” care ar face parte dintr-o afirmaţie cu caracter social (evident), nu are sens. Deci la noi, la bărbaţi, nu ştiu cum e. Dar pot să vă spun cum e la mine şi la majoritatea din cei pe care îi cunosc eu. La noi cea mai importantă e frăţia: Nu trădezi, nu înşeli nu râvneşti, te sacrifici. Eu am şi nişte principii mai deosebite (să nu zâmbiţi ironic după ce vi le expun): 1. Nu trebuie să-ţi expui partenera (soţie sau iubită) vreunui risc, oricare ar fi el (inclusiv riscului de a fi înjosită sau ofensată chiar şi în mod indirect, adică prin intermediul tău, de exemplu); 2. Nu faci aluzii sau comentarii referitor la natura feminină a soţiei unui alt bărbat. Poţi s-o apreciezi sau nu ca şi politician, învăţător sau moto-stivuitorist, dar niciodată nu faci aprecieri despre cât e de frumoasă, senzuală sau „bună”; 3. Nu ai nici-un fel de discuţie cu soţia altui bărbat decât dacă aceasta o iniţiază şi atunci orice discuţie ar iniţia aceasta, tu trebuie în continuare să respecţi principiul de la punctul 2; 4. Soţia sau iubita ta, trebuie să trăiască în linişte şi bunăstare oferite de tine. Nu eşti capabil, nu te încurci; 5. Dacă ai copii, nu trebuie să subminezi relaţia dintre aceştia şi mama lor sub nici-un motiv; Aceste principii expuse sunt mai presus de legile reglementate de stat. Asta înseamnă că cine le încalcă trebuie să fie pedepsit conform unor principii drepte (care de multe ori nu sunt asigurate de legile statale). Vi s-a făcut pielea de găină? Nu trebuie, pentru că cel puţin acolo de unde provin eu, cam aşa stau lucrurile.

  • 42

    Femeile scaneaza si se scaneaza mai bine! Barbatii vor doar sex !

  • 43

    generalizezi. esti batuta in cap.

  • 44

    Simpatic articolul. @Mihai – mie autoarea mi se pare cel putin ok dupa poza iar femeile frumoase sunt in acceasi masura complexate ca cele mai putin frumoase In rest mi se pare ca de la o vreme multa lume a inceput sa foloseasca cuvinte vulgare in posturi…fortat

  • 45

    @cosa nostra: multumesc mult, iti sunt foarte recunoscatoare pentru marturisire. asa daca facem mai des, daca ne spunem unii altora secrete cred ca vom incepe sa ne intelegem mai bine :) in plus, imi plac oamenii cu principii, bravo.

  • 46

    Ca jurnalista , habar nu ai ce inseamna “barbat” sau “femeie”.

    Barbatii nu au secrete si nici femeile , iar acest articol este o minciuna pompoasa si un asa zis vis “pshioogic” copiat din carti.

    Art trebui sa te apuci de alta meserie.

  • 47

    Doamna, cu tot respectul, cam pretios textul. “Barbatii aia fac, barbatii ailalti dreg”. Io, asta de inaltime medie si cu burta, mai mereu neras si logodit, fumez si trag de mouse si la munca si acasa, deci pe scaun, deci privesc lumea de jos, ce ziceti, ce eticheta mi se potriveste mai bine?

    Si, intr-o nota mai serioasa, “barbatii de inaltime medie care trebuie sa se uite mereu in sus” contine un offside logic.

  • 48

    “Pentru un barbat trei lucruri sunt importante in viata. O anumita marime, inaltimea si priceperea de a rezolva probleme de natura tehnica/ financiara. Tot universul lor se invarte in jurul acestor trei aspecte.” Ca multa lume de aici, am ales si eu aceleasi vorbe de citat. Comun, nu? Insa totusi e o problema “cauza-efect”. O dorinta de-a te adapta pietii, ca sa vorbesc in termeni comerciali. Insa sa o luam altfel. Afirmati ca barbatii sint preocupati de marimea penisului. Intrebarea e, si NU ma astept la un raspuns sincer: cite femei, care sint intr-o relatie cu un barbat…hmh, “perfect”, adica ascultator, cult, metrosexual ca aspect, bogat, insa departe de aspectul brut de taur comunal, nu viseaza, nu foarte in secret, un mascul superdotat? Cit de putine sint cazurile in care au fost uitate familie, relatie, tot, doar pentru o “noapte salbatica”? Cu nepasare, as zice. “Asta e, i was confused”…hahahaha! Inaltimea e ceva ce nu prea poate fi schimbat, deci preocupa pe unii. Altii o iau ca atare. DE ce femeile prefera oamenii pe care ii preocupa la maxim asta? Pentru ca e un defect, o slabiciune exploatabila? …ma tem ca nici la asta NU o sa primesc un raspuns. Priceperea de-a rezolva probleme tehnice/financiare? E firesc, numai in ziua de azi se considera hilar ca un barbat sa munceasca. Mai precis nu hilar, mai precis esti luat de fraier uneori, caci daca o faci pe bune, nu poti pune destui bani destul de rapid pe masa, in orice caz, nu in ritmul in care pot fi tocati de altii. Insa in fapt, fiecare femeie doreste un personaj descurcaret. Mangaie propia lene, abilitatea sus-numita. Acuma, doamnelor, ce ar trebuii, sa ne fie rusine ca uneori ne mai si descurcam, iar unii dintre noi o facem pe bune, nu trisind, prin sex sau manipulare? Hmh, per ansamblu, nu cred ca vad eu vre-un raspuns la ce am scris, dar e duminica dimineata devreme. Si e fun. *** Stimata persoana Georgiana Codrescu (nu, nu ma aventurez in a scrie”d-soara” sau “d-na”,…not my bussines), get a life! Semidoct, desi Mahmur(mahmurintrefant../ dixit!

  • 49

    cosa nostra, nu cumva astea-s principiile din Afganistan, Arabia Saudita sau alta tara unde Sharia este norma?

    “1. Nu trebuie să-ţi expui partenera (soţie sau iubită) vreunui risc, oricare ar fi el (inclusiv riscului de a fi înjosită sau ofensată chiar şi în mod indirect, adică prin intermediul tău, de exemplu)”

    De-aia o tin inchisa-n casa.

    “2. Nu faci aluzii sau comentarii referitor la natura feminină a soţiei unui alt bărbat. Poţi s-o apreciezi sau nu ca şi politician, învăţător sau moto-stivuitorist, dar niciodată nu faci aprecieri despre cât e de frumoasă, senzuală sau „bună”;”

    Nici n-ai cum sa faci vreun comentariu, ca nu vezi altceva decit o mumie cu un sac in cap.

    “3. Nu ai nici-un fel de discuţie cu soţia altui bărbat decât dacă aceasta o iniţiază şi atunci orice discuţie ar iniţia aceasta, tu trebuie în continuare să respecţi principiul de la punctul 2;”

    Si daca incalci regula, lapidarea pentru amindoi! Chiar si pentru o discutie. Ca doar de la o discutie porneste totul…

    “4. Soţia sau iubita ta, trebuie să trăiască în linişte şi bunăstare oferite de tine. Nu eşti capabil, nu te încurci;”

    Sigur, daca nu are posibilitatea sa invete, nu are televizor, nici reviste de moda, nici prietene sa stea la o birfa, o sa traiasca in liniste, inchisa in casa. Fericita. :)

  • 50

    @Anonim: din pacate pentru multe fete barbatii au secrete, si pentru barbati femeile. acest articol a fost determinat de o discutie cu o prietena abia casatorita si cu bebe care acum vrea sa divorteze. de ce? fiindca el are probleme cu ultimul aspect si ea in loc sa-l ajute ii reproseaza cu superioritate tot ce nu e in stare sa faca. i-am explicat ca daca ar fi in stare ar face, are nevoie doar de putina intelegere fiind intr-o situatie mai grea. apoi am citit articolul precedent cu “tocanita fermecata” si mi-am dat seama cati barbati sunt in situatia descrisa acolo si mi se pare trist. umilitor. prietena mea a reusit acum cand a fost mai blanda sa aiba o discutie serioasa cu sotul ei. cele care sunt tarantule si au citit articolul meu poate pricep ca singurul mod de a te intelege cu un barbat nu e sa-l supui ci sa-l intelegi. deci pentru voi am scris.

  • 51

    @Radu: acel mereu l-am pus ca sa marchez o situatie enervanta, nu inseamna ca mereu se intampla asta. “mereu ma bate la cap cu chestia aia…” asta nu inseamna ca in continuu ci ca este enervant. nu-mi place sa etichetez oamenii, dar daca imi spui ca muncesti si acasa si esti logodit, probabil te simti bine cu tine si ma bucur :)

  • 52

    @Georgiana Codrescu: “@Gherman Adrian: ai fost un pic contradictoriu,” nu am fost. initial am citit o fraza… dupa care, am citit articolul intreg.

  • 53

    Costeluş, Îţi răspund la comentariu, dar o singură dată, nu vreau să polemizez cu tine şi nu-ţi spun de ce, pentru că nu vreau să te jignesc. Nu-mi stă în obicei. Eşti, probabil datorită vârstei fragede, un produs al televiziunilor: al dezinformării, al informării lipsite de profesionalism, al manipulării. Tu consideri că nişte legi sau reguli care s-au creat printr-o evoluţie de mii de ani sunt greşite doar pentru că aşa sunt prezentate la televizor. Oamenii aceea (din Afganistan şi aşa mai departe) sunt chiar proşti? Uiţi că au mii de ani de civilizaţie înaintea noastră? Dacă nu fac cum facem noi, înseamnă că nu fac bine? Te-ai născut acolo, ai trăit la una cu ei şi aşa au făcut şi înaintaşii tăi mii de ani? Sunt sigur că nu, atunci cum emiţi ipoteze şi cum faci judecăţi? Principiile trăite de mine (nu stabilite din cărţi sau prin Monitorul Oficial) nu au legătură cu ce se întâmplă niciunde în lumea aceasta nici la arabi şi în nici-o altă parte. Iar dacă tu nu le înţelegi, se datorează mediului în care te-ai născut şi ai trăit. Probabil un mediu format din conglomerate culturale şi sociale (un mare oraş, de exemplu), cu valori morale scurte în timp şi deci imposibil de transmis şi prin aceasta de îmbunătăţit prin evoluţie. Dacă totuşi le înţelegi şi nu eşti de acord cu ele, atunci argumentează-ţi logic intervenţiile. Uite ce analize faci tu: Reproduci primul principiu expus de mine, după care concluzionezi: „De-aia o tin inchisa-n casa” Cine pe cine ţine în casă? Asta este singura concluzie pe care o tragi după analiza principiului? Şi aşa o ţii până la sfârşit. Măcar ai expertiza necesară analizei a ceea ce am scris eu? Ţi-a murit vre-o persoană dragă, apropiată, cum ar fi un părinte sau un frate? A pus ochii pe soţia sau pe iubita ta un fiu de securist sau de prim secretar de partid după care să-ţi transforme viaţa într-un iad ţie şi întregului tău neam? Uite ce spunea Petre Ţuţea odată: Deştepţii se deosebesc de ceilalţi prin faptul că nu-i consideră proşti pe cei din jurul lor. Dacă citesc ceva cu care nu sunt de acord, stau mult să se gândească dacă nu cumva ăia chiar au dreptate. Îţi recomand pentru, a înţelege mai bine ce am scris eu, un articol pe care l-am găsit aici verdicte.blogsp../. Sper să-ţi folosească!

  • 54

    @cosa nostra: si tu, ca si autoarea articolului, ati venit cu niste principii rigide, de parca totul poate fi clasificat si corect incadrat. Nu m-am nascut intr-o tara islamica, am un prieten insa de acolo. Nu stiu, dupa mine nu e normal ca, daca o fata se indragosteste de un baiat din alt trib, atunci ea trebuie sa fie omorita cu pietre (uite, un clip cu o astfel de scena se gaseste pe net). Daca tie ti se pare normal, n-ai decit! Stiu, am dat raspunsuri ironice si superficiale principiilor tale pentru ca sint niste judecati aberante.

    “Soţia sau iubita ta, trebuie să trăiască în linişte şi bunăstare oferite de tine. Nu eşti capabil, nu te încurci;”

    Serios? Imi plac femeile puternice, care muncesc si nu au nevoie de un barbat sa le ofere “liniste si bunastare”. Au nevoie de un barbat sa le ofere dragoste, atit.

  • 55

    o femeie care a ajuns la aceeasi concluzie ca si mine :) “sa fim mai blande cu barbatii care ne iubesc” ionouka.blogspo../

  • 56

    Georgiana, analiza ta este foarte aproape de concluziile pe care le-am tras si eu de-a lungul anilor, despre barbati si sensibilitatile lor. Important e sa-i intelegem, nu sa le demonstram lor ca i-am inteles. Si sa-i iubim, ca sint adorabili in fragilitatea lor inutil mascata sub o seama de straturi care mai de care mai putin subtile. Mie-mi plac barbatii, mai mult decit imi plac femeile. Ii respect si ii privesc cu interes maxim. ;)

  • 57

    I was very happy to discover this web site.

    I need to to thank you for your time for this particularly fantastic read!! I definitely really liked every bit of it and i also have you bookmarked to see new stuff on your web site.

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala urmareste-i pagina de Twitter urmareste-i pagina de Facebook LinkedIn
Despre mine - cel mai bine ma caracterizeaza rezultatele testului Jung - http://similarminds.com/jung.html :)
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alegeri alex mazilu articol Artă bani barbati blog București campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie critica dragoste educatie familie Fashion femei femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu iubire Job lansare libertate literatura mare Mirela Retegan moarte Moldova munca muzică oameni o fraza online o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat politică post poveste poze psd publicitate razboi reclama revista România sanatate scandal soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta violenta

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!