![]() | Prietenia, din 75 până astăzivezi toate articolele de Dragoş Şerban26 mai 2011 la 02:54 36 comentarii 854 vizualizari. |
În perioada liceului, viaţa mea socială atinsese apogeul. Nu numai că aveam peste o duzină de prieteni, dar prietenii ăştia se înmulţeau precum bacteriile, prin diviziune directă. Prietenul prietenului devenea, automat, prietenul tău.
În anii 90 a început împărţirea adolescenţilor în grupuri, pe bază de muzică şi lideri de opinie. Apăruseră, deja, depeşiştii, rocării şi repării.
Aşa era împărţită lumea adolescenţilor din liceul C.A. Rosetti, în 1993. Practic, ca proaspăt ieşit din băncile şcolii generale, aveai de făcut două alegeri vitale: la ce liceu vrei să dai şi ce muzică îţi alegi. Eu am ales Rosetti pentru că îmi plăcea biologia şi rock-ul pentru că aveam senzaţia că asta aduce după sine o oarecare libertate. Însă, la fel ca la examenul de admitere, nu era suficient să te declari rocker. Statutul trebuia validat de un lider din clasele mai mari.
Eu am fost „admis” târziu, printr-a zecea, după ce picasem de vreo două ori. Verdictul îl dădea Capră, prietenul lui Satan, un fel de Suzana Gâdea al grupului de rockeri. Dacă te accepta şi era mulţumit, aveai şansa unei deschideri către experienţa rockerilor bătrâni, unii dintre ei având peste 18 ani, vârstă considerată de noi, bobocii, drept matusalemică.
O parte din ei au devenit prietenii mei, pentru că erau rockeri şi pentru că erau, la rândul lor, prieteni cu Capră. Barierele geografice fiind dărâmate, am ajuns, fără să vreau, să am prieteni în aproape tot Bucureştiul. În ultima parte a liceului umblam pe străzi mai abitir decât poştaşul, pentru că ştiam că ochii care nu se văd, se uită. Din Floreasca în Romană, din Romană în Unirii, până în Tineretului cu Polivalenta pe care o simţeam ca pe un templu, datorită galelor Tele 7 ABC care ne uneau acolo întru muzică şi alcool.
Toate găştile astea de prieteni s-au evaporat treptat, ca bulele dintr-un ibric clocotind. Fiecare s-a dus pe drumul lui şi puţini am mai rămas să ne întâlnim şi să ne aducem aminte. Iar ăştia care ne mai întâlnim, uneori ne întrebăm, dezamăgiţi, „ce mm e prietenia”.
Dacă mai poate exista în forma aia pură, pe care o ştim din cărţi. Cu oameni care sunt gata să sară în foc, care vin la 4 dimineaţa să te culeagă de pe câmpii şi care îşi iau de la gură să te ajute. Mă uit la maică-mea, prietena ei cea mai bună e o fostă colegă de liceu. Mi-e şi frică să mă gândesc de câţi ani sunt prietene şi cum de nu s-au plictisit de atâta timp să se vadă şi să se poarte de fiecare dată ca două şcolăriţe, turuind vesele şi ţinându-se de mână.
Mă uit la ăştia mari, de s-au dus şi se tot duc. Ştefan, Jean, Gheorghe. Mai ieri, Fănuş. Din ce povesteau, din ce îmi aduc aminte că povesteau, prietenia lor era alta decât cea pe care o trăiesc eu astăzi. Comunicarea era altfel şi timpul, parcă, mai mult. Deschiderea şi uşurinţa comunicării au ucis conceptul. Oare ei cum simt trecerea timpului? Cei care au terminat liceul Rosetti cu 20 de ani înaintea mea şi care au simţit nu doar că trebuie să rămână prieteni, dar că trebuie şi să întreţină un site pentru ca toată lumea să afle despre tinereţea şi despre lumea lor? Trebuie să ascultaţi asta (înregistrare din 1975).
Am aproape o mie de prieteni pe facebook, unii foşti colegi, alţii personalităţi din domeniul meu, alţii… nu ştiu, nu îi cunosc. Din câte îmi dau seama, o parte sunt oameni faini, pe care mi-ar plăcea să îi ştiu şi să îi întâlnesc faţă în faţă. Dar când să mai fac şi asta? Probabil, numărul prietenilor e limitat de timp. Cu cât trec anii, cu atât e mai greu să îţi faci alţii.
Eu de abia reuşesc să ies la o cafea cu ăştia doi-trei care mai sunt pe lângă mine, şi aia din an în paşte. Mi-aduc aminte că am citit, demult, o proză scrisă de Eugene Ionesco, Însinguratul se numea. Câteodată mă regăsesc în personajul ăla, cu tot internetul şi mobilul şi emailul din lumea asta.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe TwitterEtichete: anii 90, insinguratul, liceul rosetti, prietenie


Cristina Corpaci azi la 11:54 |
Ultima declaraţie de dragoste şi cerere în căsătorie la care am fost martoră a fost de [ citeste mai departe ]
| | bobonauticul 22 feb la 19:55 |
Inceput de primavara. Un bar comun din centrului Dubaiului imi este gazda in seara zilei de 21 [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 22 feb la 15:01 |
De curând am citit cartea Natașele a jurnalistului canadian de origine ucraineană, [ citeste mai departe ]
Ana Barton 21 feb la 14:10 |
Scrii ceva cu mine azi? Orice vrei tu. Să ştii că şi eu obosesc uneori să vorbesc. Şi mai am [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 21 feb la 13:32 |
Miercurea Cenuşii are loc anul acesta pe 22 februarie, iar această zi marchează şi începutul [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 19 feb la 23:03 |
Foarte puţin mai e până la decernarea statuetelor Oscar 2012 şi recunosc că am fost uimită să [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 18 feb la 19:34 |
N-am planuri să mă apuc de vândut, abia aştept să cumpăr. Plata o fac, nu cu bani, ci cu [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 18 feb la 09:11 |
Acesta e un post neserios, de sâmbătă aşa, de sâmbătă frumoasă zic eu şi vă doresc şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 14 feb la 12:44 |
Parazăpezii sunt o soluţie depăşită...dacă folosim tot ce foloseam până în '89...între [ citeste mai departe ]
Astro Vesta (Maria Onea) 13 feb la 23:18 |
La începutul anului 2006, mi s-a cerut să fac horoscopul lui Traian Băsescu de către un [ citeste mai departe ]
Ana Barton 13 feb la 17:20 |
Văd prin geam că s-a spart sita. Abia acum înţeleg ce înseamnă cu nemiluita. Poate tu [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 11 feb la 20:14 |
Mamaia mea mi-a spus odată să nu regret ce-am făcut ci ce n-am făcut în viață. Nu m-am luat [ citeste mai departe ]
| | blackhole 09 feb la 17:32 |
In caz ca vreti sa va raspundeti la aceasta intrebare extrem de importanta, trebuie sa va raspundeti [ citeste mai departe ]
| | andreea 09 feb la 17:29 |
Se întîmpla ceva cu ea. De cînd era mititică, observase că atunci cînd îşi spunea "acum [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 08 feb la 17:55 |
Ieri seară la 20:00 am ieșit la teatru, la Green, pe Victoriei. Cei care au mai fost pe acolo [ citeste mai departe ]
Ana Barton 08 feb la 11:00 |
Apa care arde. Asta înseamnă. Nu fiartă, nu fierbinte, nu clocotită. Şi, bun înţeles, nu [ citeste mai departe ]
Astro Vesta (Maria Onea) 07 feb la 01:58 |
Prima femeie de pe Pământ, potrivit mitologiei greceşti, a fost Pandora, cea pe [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 05 feb la 19:03 |
Cu foarte puţin timp în urmă preşedintele spunea în discursul său: În [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 03 feb la 13:04 |
Nu, n-aș fi vrut să-l cunosc pe Cătălin. Cel puțin nu așa. Dar ce? Parcă în viață ai totul [ citeste mai departe ]
Ana Barton 01 feb la 16:00 |
Poa' să pară cum o părea. Să râză lumea cât o vrea. Eu tot joc şotron. Nu mă pot abţine [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 01 feb la 00:41 |
Poate vă mai amintiți de programul ”Școala altfel”, propus de ministrul Funeriu la finele [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 29 ian la 17:42 |
Desigur, România a mai făcut un pas mic şi servil în faţa corporaţiilor și marilor puteri şi [ citeste mai departe ]
Alex Mazilu 27 ian la 22:37 |
De prea multe ori am auzit astăzi ”România paralizată de ninsori” sau lucruri de genul ăsta. [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 27 ian la 21:35 |
Am descoperit de curând o prăjitură nouă. Camelia. Primul strat e rupt parcă din amandină, [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
Discursul proaspăt al șefului statului a fost unul fără substanță, incluzând doar [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
În contextul protestelor, care continuă, reprezentanții puterii au decis că o încercare, de a [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 25 ian la 20:44 |
Am înțeles din discursul președintelui că de fapt una dintre problemele cele mai grave în acest [ citeste mai departe ]
Ana Barton 25 ian la 19:18 |
Ştii, nici mie nu mi-e tocmai moale să-mi iau întrebările la întrebări. Dar poate că e [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 24 ian la 19:51 |
Asta spunea creatorul statuii domnitorului, sculptorul Marcel Voinea, la sfârșitul comemorării de [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 21 ian la 13:37 |
Între două demonstrații, pentru destindere, vă recomand memoriile crocodilului [ citeste mai departe ]
| 1Dora, ai aşa o tactică de a evita răspunsuri la întrebări incomode ce n-am pomenit! Şi la sfârşit o bagi pe aia "Nu mă mai joc cu voi!". :lol:Andreea: ai şi tu dreptate. Dar dacă ne şterge miştourile... | ||
| 2nu te gîndeşti că pe unii numai frica asta îi mai ţine să nu devină cu adevărat bestii...... | ||
| 3Svetlanå, iti scriu din fugå, cå am de recuperat una bucatå fiicå + una bucatå nefastå... Deci...revin la cel mai bun exemplu, Creangå. Copil fiind el, popa era cel care-i invåta pe desculti carte. Nu... | ||
| 4Bre, Ghermănuţî, la tine nici nu mai contează. Tu eşti doar un omuleţ penibil. Ne faci să râdem, dar nici nu ştii de la ce ţi se trage. Eşti un muscoi care urlă ca Rambo. Un scopit care vrea să fie actor... | ||
| 5Hai să-ți vând un pont :s-a inventat de curând apa caldă, și, tocmai ieri, cică a apărut și mersul pe jos!!! Ce spui? Sunt subiecte marfă?... | ||
| 6lăsaţi-o, măi, să scrie! noi, în schimb, putem face mişto.ia că mă duc să-i spun cum sărbătoresc eu dragobetele...... | ||
| 7Mai Ana, deja ai redus energia cuvintelor mele la jumatate. :(... | ||
| 8Dora, tu in schimb, poti sa insisti sa se renunte la conturi si la cenzura. cred ca asta iti sta in putere.Si asta tot in interesul celor care conduc platforma.Pe bune.... | ||
| 9aaaaaaaa! M-am prins! Are pile. Bani are? O iau de nevasta! O babardesc de o trasne!... | ||
| 10pfoaaaaaaaai! Ce enervanta e Dora cu abordarea asta politicianista. Mai bine ma trimite la mama in floace decat sa vorbeasca asa. Se intampla sa ne conduca niste habarnisti - insi care nu participa la... | ||
| 11@Adrian: nu e vorba despre niciun secret. din punctul meu de vedere ce a fost de spus - am spus. mai departe subiectul acesta e pentru mine inchis. chiar n-am de gand sa o tin langa cu cine a facut autor... | ||
| 12DDD = Dan Diaconescu in direct?... | ||
| Ana Barton 4484 citiri |
| Dora Constantinovici 4059 citiri |
| Cristina Corpaci 2823 citiri |
| Astro Vesta (Maria Onea) 1464 citiri |
| Doria Niculescu 885 citiri |
| | bobonauticul 872 citiri |
| Maria Moiş 647 citiri |
| Florentina Mușat 374 citiri |
| Ruxandra Predescu 277 citiri |
| Laura Laurentiu 222 citiri |
| Cristina Corpaci 4 postari |
| Dora Constantinovici 2 postari |
| Ana Barton o postare |
| | bobonauticul o postare |
| Dora Constantinovici 23077 citiri |
| Ana Barton 16199 citiri |
| Florentina Mușat 15187 citiri |
| Maria Moiş 9496 citiri |
| Doria Niculescu 4192 citiri |
| Astro Vesta (Maria Onea) 4024 citiri |
| Cristina Corpaci 2823 citiri |
| | andreea 2289 citiri |
| Alex Mazilu 1595 citiri |
| Ruxandra Predescu 1275 citiri |
| Dora Constantinovici 7 postari |
| Ana Barton 5 postari |
| Cristina Corpaci 4 postari |
| Florentina Mușat 3 postari |
| Astro Vesta (Maria Onea) 2 postari |
| Maria Moiş 2 postari |
| | Crina Soroiu 2 postari |
| Alex Mazilu o postare |
| | andreea o postare |
| | blackhole o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
hmmm… da, frumos.
2011-05-26 03:21:12 | Raporteaza
Scrii despre lucruri mult prea intime si mult prea irelevante!
De ce nu scrii despre agricultura?
2011-05-26 08:43:53 | Raporteaza
Mie-mi place cum scrii tu. Ai un ce care e pre inima mea.
Hai să-i zicem firesc.
2011-05-26 12:13:40 | Raporteaza
@ Ana
Nu e firesc, e prafuit. In sensul nici rau, dar nici bun al cuvantului.
2011-05-26 16:27:50 | Raporteaza
@adrenalitera:
Ce să zic? Are ceva cu care rezonez eu. Îmi transmite ceva. Ceva simplu. Mi-e greu să identific, darămite să numesc.
Diafanism, poate.
2011-05-26 16:30:38 | Raporteaza
@ Dragos Serban
Amice, specia umana a evoluat. S-a schimbat adica, nu inseamna neaparat ca s-a transformata in ceva mai bun.
Inainte prietenia era, in cea mai mare parte a timpului, un mod de a scapa de plictiseala. Normal ca daca prietenul tau era la ananghie ii sreai in ajutor, altfel ramaneai fara partener in a scapa de plictiseala.
Astazi avem alte metode de distractie si, vorba aia, putem s-o facem, la limita, si singuri. La fel, pierzi un prieten, gasesti trei. Era comunicationala, ce sa-i faci? E imposibil sa te plictisesti. Nimeni nu iti mai sare in ajutor decat daca are un interes, fie el si de lunga durata. Trebuie sa fii special intr-un fel si sa-i faci pe altii sa depinda de tine. Altfel esti lasat sa mori.
Chestiunea este ca eu nu condamn absolut deloc aceasta transformare. Indivizii neinteresanti si “dispozabili” este firesc sa dispara. Legile selectiei naturale, nu poti sa te opui lor, deci trebuie sa profiti de ele.
Ce nu ai inteles tu este ca singuratatea, bine inteleasa, e un semn al personalitatii puternice si al libertatii. Orice relatie autentica intre doua persoane presupune o singuratate puternica.
Studiu de caz: daca nu reusesti sa iesi la cafea cu aia de pe langa tine decat din an in paste, da-i in masa de tot, inseamna ca sunt neinteresanti. Cauta oameni dupa care sa tanjesti ca dupa un drog. s-a dus vremea cand prietenia trebuia cultivata. Acuma trebuie SELECTATA. Era comunicationala a facut ca piata sa fie imensa. Ai de unde alege. Talentul este sa nu mori pana cand alegi.
2011-05-26 16:40:29 | Raporteaza
Adrenalitera, pe bune, pari cam robotic. Nu ştiu cum te-oi bucura tu de oameni. Că ai legi, articole şi amendamente peste tot.
Şi te mai şi contrazici: păi, ori să fii puternic şi singur, ori să cauţi oameni după care să tânjeşti ca după un drog?
În continuare, cei mai buni prieteni ai mei sunt cei pe care i-am făcut în perioada liceului. S-au mai adunat alţii pe parcurs, dar ei sunt “miezul”. Evident că nu toţi de atunci. Dar un “nucleu dur” s-a menţinut. Chiar dacă unii nu mai sunt în ţară. Dar ştii ce e frumos? Când ne vedem, vorbim ca şi cum nu ne-am mai fi văzut de ieri.
2011-05-26 17:05:11 | Raporteaza
@adrenalitera: Sunt curioasa cati ani ai. Am o vaga banuiala ca pana in 25, nu ca asta ar fi ceva rau, din contra.
Prietenia, descrisa in termenii tai, nu e prietenie, ci nevoie de socializare la nivel primar… Prietenia nu e conditionata niciodata de interese asa cum spui tu, iar daca da, atunci te inseli, nu e prietenie
2011-05-26 18:13:06 | Raporteaza
@ pinemunde
29, nu ca ar fi ceva bun
In cazul in care prietenia nu inseamna interes, atunci nu exista. Atat timp cat nu esti prieten cu oricine, este la mintea cocosului ca ai un interes in prietenie.
2011-05-27 05:01:25 | Raporteaza
@ Nora
Ha, ha, pai ma bucur atunci cand nu se aplica legile. Si ma bucur un pic chiar si atunci cand se aplica. Chiar nu stiu ce sa ma mai fac cu atata bucurie.
Nu e nicio contradictie. Ideea este ca trebuie sa alegi intre cele doua. Daca renunti la putere si singuratate, atunci trebuie sa merite. Adica tot interesul conteaza. Persoana-drog trebuie sa-ti aduca placeri mai mari decat libertatea si puterea singuratatii.
“Când ne vedem, vorbim ca şi cum nu ne-am mai fi văzut de ieri.”
Cliseu sentimentaloid pe care nu il cred. E vrajeala. Nici tu nu crezi asta, doar esti fata desteapta, dar ti se pare frumos. Ceea ce nu inseamna ca e si adevarat.
2011-05-27 05:08:13 | Raporteaza
Da, ştiu că sună a clişeu. Dar nu ţi se pare cam exagerat şi aiurea să-mi spui tu mie ce simt?
Fix aşa se întâmplă. Ne întâlnim şi ne simţim în continuare fireşti, naturali unii lângă alţii. Fără stânjeneli, fără pudori aiurea. Şi ştii cum am reuşit asta? Trecând prin probele de foc ale sincerităţii. Nu zic că a fost uşor. Ne-am spus mereu verde în faţă ce credem. Au fost şi perioade când eram unii cu mâinile în gâtul celorlalţi. Dar ne-am aparţinut cumva mereu. Ştiam că avem acelaşi aluat, că aparţinem aceleiaşi clase. Nu avem genul de prietenie care se rezumă la schimbul de amabilităţi. Şi ne provocăm încă atât emoţional, cât şi intelectual. E ca-n amor. Oarecum.
2011-05-27 11:03:12 | Raporteaza
@ Nora
Imi permit sa-ti spun ce simti pentru ca suntem oameni si toti simtim cam la fel. Ochii care nu se vad se uita, asta e o lege. Nu spun ca e “100% irefutabila”, dar e indeajuns incat sa-mi permit. Poate gresesc. Dar as paria ca nu. Oricum ar fi, ma bucur totusi pentru ca tu te bucuri de relatiile tale de prietenie. Nu e ca si cum as vrea eu sa stea asa lucrurile, dar legile sunt legi.
Si de ce crezi ca in amor e altfel? Si amorul e tot o dependenta care tine tot de un interes sau altul. Si in special trebuie sa se vada ochii aia. Altfel, e la fel ca-n prietenie: se uita.
2011-05-27 11:23:03 | Raporteaza
@adrenalitera:
Nu se uită.
2011-05-27 11:31:38 | Raporteaza
@ Ana
Veti fi facand tu si cu Nora parte dintr-o alta specie. Superioara. Eu v-am spus cum se-ntamplala oameni, in caz ca va intereseaza.
2011-05-27 11:56:31 | Raporteaza
Nora, ia provoaca-ma emotional si intelectual, ca sa-si fac si adrenalitera o idee de cum se face amor.
2011-05-27 12:09:18 | Raporteaza
Adrenalitera: din contră, eu aş zice să se uită mai uşor în amor decât în prietenie. Şi nu pricep de ce ţii să exprimi nişte lucruri extrem de subiective sub tonul şi greutatea unor legi universal valabile. Eu ţi-am spus cum e cazul meu. Şi tot om sunt şi eu. Nu-s marţian şi nici dalai lama.
Ce Ghevara:
Comandante, credeam că măcar acolo, o umbră de stârnire ţi-am provocat până acum. Pfiu, praful s-a ales de nurii mei.
2011-05-27 12:19:53 | Raporteaza
@ ce ghevara mea
Camarade, eu ma pricep (subiectiv vorbind) la sex. Amorul este pentru prostituatele care s-au saturat de meserie.
@ Nora
Asa functioneaza creierul. Exceptiile tin de boala, nu de sanatate mentala. Prietenioa sau dragostea “adevarata” sunt doar niste obsesii. De cele mai multe ori periculoase pentru individ.
2011-05-27 12:24:39 | Raporteaza
Ma provocasi, cum nu? Ca doara ai pe fiinta porno in tine, ti se plimba prin vene. Dar ma tin in limitele etichetei, sa vaza oamenii astia ce inseamna intelighentia emotionala.
2011-05-27 12:25:14 | Raporteaza
Adrenalitera, e bun si sexul, e bun si amorul. Eu imi doresc sa am parte din amandoua, vreme cat mai indelungata.
Dar daca reusesc vreodata sa-i sucesc mintile Norei, cred ca amor mi-ar placea sa fac cu ea. Asa o vad eu pe fata asta.
Sa nu-i zici nimic, daca o mai vezi pe-aici.
2011-05-27 12:28:58 | Raporteaza
Adrenalitera: ce legătură are ce zic eu cu ce zici tu? Nu mai scoate lucruri din context şi nu te mai pripi cu concluziile. Pari să gândeşti în liniuţe şi semne de =>. Vezi că mai sunt şi conectori pe ici, pe colo, e păcat să-i pierzi pe drum şi să ajungi la eşafodaje şubrede doar ca să demonstrezi că ai dreptate.
Până una-alta, mai relaxează-te. Nu e cazul să ne dai cu o lopată în cap la fiecare replică.
Ce Ghevara: fugi, comandante, de aici! N-auzi că nu “se egzistă” aşa ceva?
2011-05-27 12:33:53 | Raporteaza
Domnul Dragos Şerban,
Aţi venit, ne-aţi făcut tocăniţă de soia, mulţumim frumos, după aia ne-aţi făcut prăjitură de prietenie, mulţumim frumos, iarăşi, dar n-ar strica să serviţi şi dvs. ceva cu noi.
Pe bune, nu suntem aşa răi precum părem.
2011-05-27 12:36:34 | Raporteaza
Nora, eu cred se egzista. Gasesc eu un esafodaj solid, sa nu se rupa in timpul etapelor demonstratiei. Si cred ca il convingem. Totul e sa strigam amandoi in acelasi timp Quod Erat Demonstrandum.
2011-05-27 12:39:28 | Raporteaza
@ Nora
Nu inteleg unde am scos lucrurile din context. Poate imi explici. Pana una alta nu eu gandesc asa, studiaza si tu niscaiva neurofiziologie. Ca daca ma apuc eu sa le gandesc lucrurile ar sta mult mai rau. Ceea ce ar fi foarte frumos…
@ ce ghevara mea
Nu te lua dupa nora cu nu “se egzista”. Adica da, chiar asa e, nu exista. Doar ca exista ceea ce se numeste sentimentul religios care ne face sa credem in prieteni imaginari si in sentimente inaltatoare. Frumusetea si maretia omului (in care cred) nu constau totusi in autoamgiri.
2011-05-27 12:42:48 | Raporteaza
Nora, mai bine mergeam la mine acasa, decat sa stam prin straini. Ii facem omului trafic, in loc sa mai am si eu ceva comentarii.
2011-05-27 12:46:19 | Raporteaza
@ ce ghevara mea
Mama, da’ stiu ca esti direct! Si mai vorbesti de dragoste…
Esti genul care invita la lugulugu o gagica buna pe care o vede la metrou si cand tipa intreaba “la mine sau la tine?” tu ii spui ca daca lungeste asa vorba mai bine sa o lase balta.
Oricum, felicitari. Poate imi dai si mie niste lectii. Sa-mi spui daca ti-a mers cu Nora.
2011-05-27 12:51:47 | Raporteaza
Adrenalitera, o invitam pe articolul meu, ca se vaita mai devreme ca gazda de-aici nu ne baga in seama.
2011-05-27 12:55:30 | Raporteaza
Adrenalitera: unde am dat eu legile şi condiţiile “prieteniei adevărate”? Sau vrei să spui că sunt excepţia aia patologică pentru că am prezentat strict o situaţie particulară ce nu se încadrează în viziunea ta?
Dar tu în sentimente crezi? Sau eşti tot raţiune pură? Că dacă nu, atunci înseamnă că eu sunt chiar nebună. Vorbesc cu o maşinărie.
Ce Ghevara: comandante, încurcaşi fantasmele. Păi, ori suntem voyeurişti, ori exhibiţionişti? Să ştiu să mă pregătesc cum se cuvine. Deşi bruma aia de latinească tot e posibil s-o uit dusă fiind de puterea argumentaţiei.
2011-05-27 12:58:06 | Raporteaza
Nora, daca uiti latineasca, iti citez eu dintr-un clasic in viata, de provenienta non-latina: “One thing leads to another. Coffee leads to Red Bull, Red Bull leads to crank.” Asa ca, voyeuristi sau exhibitionisti, important e sa ajungem la amor. Ca dupa aia, poti sa vorbesti in ce limba vrei tu.
2011-05-27 13:07:00 | Raporteaza
Comandante, vezi că ne iau ăştia în serios şi ajungem personaje de fantasme. Mâine, poimâine, ne cer filmuleţe demonstrative. Noroc că e gardul vopsit temeinic, vorba Andreei.
2011-05-27 13:14:55 | Raporteaza
Nora, pai eu tocmai te intrebam ceva in camera aia cu fantasmele. Da’ poti sa raspunzi si-aici: e ilegal sau imoral faptul ca tu ai fantasme cu mine. Ca de ingrasat, gandeam ca nu are cum sa te ingrase.
Si daca ne-or lua in serios, fantasma lor sa fie! Imoral sau ilegala, cum le-o veni la indemana.
2011-05-27 13:20:24 | Raporteaza
există un trib în Uruguay, din grupul guarani, la care cuvântul pentru suflet e soarele interior…
prieten se zice cealaltă inima a mea…
a ierta e acelaşi cuvânt cu a uita…
2011-05-27 15:46:42 | Raporteaza
Val_one: unde ai citit asta? Că-mi sună teribil de cunoscut şi mă enervează că nu-mi aduc aminte de unde.
2011-05-27 15:52:38 | Raporteaza
tot pe un blog, pe undeva, Nora. dar nu mai ştiu exact unde.
2011-05-27 16:00:00 | Raporteaza
@ Nora
Ce intrebare e asta “crezi in sentimente?” ?
Daca ma intrebi daca exista sentimente, atunci iti raspund: bineinteles ca exista. Numai ca toate se refera la propria persoana. E nevoia noastra, frica sau placerea noastra, sentimentul nostru de mila sau de implinire sau de posesie daca tot vorbim de “amor”.
E adevarat ca n-ai dat legile de care pomeneai. Am plecat si eu de la niste banalitati unanim acceptate. Daca am gresit, my bad. Sau, cum ar spune che ghevara mea, my bed.
2011-05-27 20:08:23 | Raporteaza
Le-ai scris frumos, dar scolareste si naiv (parca ai fi o adolescenta)…
Prietenia multora din “aia mari” era bazata si pe mersul la femei si partajatul aceleiasi boarfe. Fara gluma, chestia asta nu stiu cum se face dar te lega mai bine. E ca spritzul: cand bei, simti ca esti prieten cu toata lumea.
2011-05-28 11:21:29 | Raporteaza
Prietenia nu exista. M-am convins in ultimele luni de lucru asta pe pielea mea. Atunci cand cineva, dupa o gramada de ani in care tu l-ai crezut prieten, uita si ca existi, eu nu mai am cuvinte.
2011-05-31 18:45:28 | Raporteaza