![]() | Prietena prietenului tau – un punct de vederevezi toate articolele de Nebuloasa18 mar 2010 la 13:08 53 comentarii 1341 vizualizari. |
In ultimele zile, am citit pe bloguri timisorene mai multe pareri despre ce inseamna prietenia intre un barbat si o femeie, mai ales atunci cand acel barbat are deja o relatie mai mult sau mai putin stabila. Totul a pornit de la Cristina, care, aflandu-se destul de des in postura de prietena, a incercat sa explice femeilor mai mult sau mai putin paranoice, ca o prietenie e o prietenie si nimic mai mult.
Nu pot sa continui articolul meu fara o mica poveste prealabila, pe care am trait-o acum cativa ani si din care am invatat ca treaba asta cu prietenia intre un barbat si o femeie e greu de inghitit de iubita barbatului.
Eu si el, prieteni de niste ani (5, 6, nu mai mult). Teoretic, am trecut impreuna prin adolescenta si perioada imediat urmatoare majoratului. Ne intelegeam foarte bine, dar intotdeauna au existat momente in care unul vroia mai mult de la celalalt, insa cand vroiam eu nu vroia el si invers. Anii au trecut, eu l-am cunoscut pe cel care urma sa-mi fie sot, iar, putin dupa nunta mea, a cunoscut-o si el pe cea care urma sa-i devina sotie. Bineinteles, ne vedeam foarte mult in formatie de patru, dar aveam momentele noastre, in care eu si el ne intalneam la o cafea, sa ne mai povestim amarurile si bucuriile.
Jumatatile noastre au inceput sa se sesizeze cu intrebari de genul : « daca noi suntem impreuna la bine si la rau, de ce ai nevoie de un prieten caruia sa-i povestesti ce se intampla in viata ta? » ; « nu-ti sunt sprijin suficient, ai nevoie de el/ea ca sa te ajute? » etc.
Eu le-am dat dreptate, drept urmare am decis ca e mai bine s-o rarim cu intalnirile noastre, ca sa nu ne afectam relatiile cu cei pe care ii iubim. La urma urmei, daca nu ai incredere in cel de langa tine, de ce sa mai stai langa el?
Si acum, vin cu o completare, vizavi de ideea in care prietena prietenului tau trebuie acceptata si tolerata : femeile sunt manipulatoare, iar treaba asta nu se intampla intentionat, ci face parte din firea noastra. Cand prietenul cel mai bun al unei femei isi gaseste pe cineva, acea femeie se va transforma automat intr-o fiinta care va dori cu orice pret sa-si afirme superioritatea : ea il cunoaste mai bine, ea ii stie secretele, ea e cea care va fi intotdeauna acolo cand el va avea probleme si pe ea va sari s-o ajute atunci cand are nevoie. Iar toate astea sunt greu de acceptat pentru cineva care iubeste.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter

Florentina Mușat azi la 14:53 |
Mai întâi și-ntâi trebuie să știți că eu nu mă uit la comedii. Nu mai rezonez de ceva ani [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici azi la 10:12 |
Pentru că toată lumea pare (și este) preocupată de noul guvern și de alegerile locale – cu [ citeste mai departe ]
Very Happy 21 mai la 21:29 |
Dacă tot vine vara şi nimeni n-are chef de lecţii şi prelegeri, zic să facem o pauză de [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
| 1Beautiful Chinese Music【9】Traditional www.youtube.com/watch?v=DuHMCFYIC9E... | ||
| 2@Florentina Mușat,încearcă să-ți descrețești fruntea(duce la riduri) uite-te la video-clip-ul acesta de mai jos:youtube.com/wat../ ... | ||
| 3@Aureliano Buendia, nuș de ce dar eu nu am o asemenea senzație de excitare sexuală, când citesc articole despre plăcințele?! :roll:... | ||
| 4Tanita Tikaram - Ancient Heart (album 1988) https://rapidshare.com/#!download|59p12|399524412|Ancient_Heart.rar|102658|R~2A584AC358A4DE1755916F9240867968|0|0 :mrgreen:... | ||
| 5Nu stiu ce are placinta americana cu Harap Alb, ca nu am vazut niciun film din vestita serie .Dar am asa, de fiecare data cand iti citesc articolele, o senzatie de excitare sexuala. Cam cum aveai tu,... | ||
| 6@goco, Tanita Tikaram - Good Tradition link pentru coborât: beemp3.com/inde../ :mrgreen:... | ||
| 7Chaplin - The Dictator Speech www.youtube.com/watch?v=Z4UhJpviVYg... | ||
| 8@goco, ști ce zicea Mahatma Gandhi înainte să apuce să-l omoare sataniști?! Că este o nerușinare din partea unui bărbat ca să se uite fix în ochi unei femei pe care nu o cunoaște (care nu îi este apropiată... | ||
| 9Fiindca la şerpele Anei Barton nu mai incape lumea, pun aici o piesa cu mentiunea ca varianta integrala n-am gasit-o nicaieri si prin urmare am suit-o de unul singur. Fac o tragere grosolana la tema zicand... | ||
| 10m2film.dk/flegg../ ... | ||
| 11@Oare, goco! Adevarul care ți-l scriu eu e că justiția legată la ochi este o jertfă de factură satanistă! E prea vergină și sexy justiția sta ca să nu fie facută poștă. Nu-i așa! De aceia am legat-o la... | ||
| 12Da' pe mine filmul m-a dezamăgit profund. Mi s-a părut o mare pierdere de timp. Aceleaşi glume, aceleaşi banalităţi... Film comercial - e tot ce pot să spun. Sincer, nu l-aş recomanda... Mai bine vedeţi... | ||
| Dora Constantinovici 1920 citiri |
| Ana Barton 1582 citiri |
| Very Happy 1017 citiri |
| Doria Niculescu 927 citiri |
| Cristina Corpaci 588 citiri |
| Maria Onea Vesta 441 citiri |
| Iulia Nicolaie 441 citiri |
| Florentina Mușat 343 citiri |
| Ruxandra Predescu 298 citiri |
| Laura Laurentiu 264 citiri |
| Dora Constantinovici 4 postari |
| Very Happy 3 postari |
| Pandora o postare |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Florentina Mușat o postare |
| Dora Constantinovici 7365 citiri |
| Ana Barton 6196 citiri |
| Very Happy 4326 citiri |
| Cristina Corpaci 3819 citiri |
| Doria Niculescu 3460 citiri |
| Maria Onea Vesta 2290 citiri |
| Maria Moiş 1781 citiri |
| Florentina Mușat 1650 citiri |
| Diana Petrut 1062 citiri |
| Ruxandra Predescu 1046 citiri |
| Very Happy 11 postari |
| Dora Constantinovici 8 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 3 postari |
| Florentina Mușat 2 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Vai ce frumos ai vorbit. Asa de calm si asa de pe inteles. >:D< Si sunt de acord cu ultimul paragraf. Pastrez cu un fost prieten o amicitie care acuma s-a mai racit, dar care la momentul in care el avea o relatie cu o tipa pe care eu n-o prea inghiteam, era destul de solida. Nu mi-a placut tipa pentru ca si eu si el o stiam de dinainte ca ei sa fie impreuna si cand mi-a spus ca s-au combinat am zis: "O sa vezi tu acuma distractie". Si, la scurt timp a inceput sa ma sune, sa se planga. Nu imi povestea nimic ce il bucura sau cat de bine ii mergea, doar cat de nasol e cu ea. Si asta timp de 3 ani, timp in care eu nu mi-am ascuns deloc parerile despre ea si asa cum zici, am incercat sa-l manipulez ca fata aia nu-i buna pentru el. Pana si-a dat el seama de asta a fost prea tarziu, pentru ca ea deja il inselase si il parasise printr-un mail. Nu ne-am intalnit pentru aceste discutii, am vorbit doar la telefon de fiecare data. Am fost o prietena buna, pentru ca i-am spus ce nu e bine pentru el, dar pentru fata aia, am fost cosmarul relatiei ei. As innebuni sa aflu ca exista una ca mine pentru prietenul meu, sau doar una cu care bea cafea ocazional. Cum ziceam, sunt prea egoista.
2010-03-18 13:19:30 | Raporteaza
Exista si situatii in care totul decurce normal. Eu si prietenul meu cel mai bun suntem dovada: ne stim de aproxim 15 ani, suntem best friends, el casatorit, eu intr-o relatie stabila si nici sotia lui, nici prietenul meu nu au incercat sa ne raceasca relatia. Ne vedem si in 4 cand avem ocazia, dar ne vedem si doar noi doi la cafea/plimbare cand partenerii nostri nu sunt disponibili. Depinde foarte mult de fiecare persoana in parte.
2010-03-18 13:22:26 | Raporteaza
@Andreea Ursu: draga mea, stiam ca suntem pe aceeasi lungime de unda. Ce ai facut tu, am facut si eu la un moment dat, insa nu stiu cat de bune prietene am fost. Cateodata, trebuie sa ii lasi pe ceilalti sa se convinga singuri, ca sa nu le dai ocazia sa spuna “tu ai fost de vina”.
2010-03-18 13:24:51 | Raporteaza
@ildiko: depinde de felul prieteniei. Eu si prietenul meu aveam o relatie de aia in care vorbeam zilnic la telefon, ne vedeam foarte des si era normal ca partenerii nostri sa se sesizeze.
2010-03-18 13:26:39 | Raporteaza
@ildiko: Ceea ce confirma teoria mea cum ca pentru ca o prietenie intre un barbat si o femeie sa se dezvolte frumos si sanatos, fiecare trebuie sa aiba relatia lui.
2010-03-18 13:31:26 | Raporteaza
@Andreea Ursu: Nu neaparat. Prietenul meu e casatorit doar de 3 ani, eu sunt intr-o relatie stabila de 2 ani. Am avut aproximativ 10 ani din prietenie cand am avut fiecare relatii trecatoare, sau eram amandoi singuri, dar relatia noastra a ramas de aceasi natura.
2010-03-18 13:35:34 | Raporteaza
@Nebuloasa: De 5 ani incoace nu ne mai vedem asa de des din cauza ca eu sunt la TM el la BM. Dar de vorbit la telefon vorbim foarte des iar cand ma duc in vizita la ai mei nu exista sa nu ne vedem in fiecare zi cat stau acolo. Pana sa vin la TM, ne vedeam zilnic si daca nu ne vedeam, clar vorbeam la telefon.
2010-03-18 13:37:36 | Raporteaza
@ildiko: imi vine greu sa cred ca, la un moment dat, nici tu, nici el, nu a vrut ca relatia voastra de prietenie sa se transforme in altceva. Ca unul din voi s-a dus inspre altcineva, asta e mai putin important, iar, la momentul in care v-ati reintalnit ca si cupluri, fiecare acceptase pozitia celuilalt si toata lumea era fericita. Si chiar daca nici unul dintrei parteneri nu a verbalizat mica jena pe care o aveau vizavi de prietenia voastra, asta nu inseamna ca nu au gandit-o
2010-03-18 13:42:45 | Raporteaza
@Andreea Ursu: Scuzati-ma, doamna, stiti ca aveti un cur la avatar?
2010-03-18 13:46:47 | Raporteaza
@Nebuloasa: Oricat de greu ar fi de crezut, chiar asa a fost. Nu am avut niciodata o atractie fizica pentru el, iar el daca a avut-o nu a spus-o niciodata. Ideea e ca relatia noastra a ramas constanta indiferent de relatiile personale avute de fiecare in parte. Pot sa zic ca sunt o norocoasa care si-a gasit THE Best Friend. Si amandoi suntem norocosi ca ne-am gasit partenerii potriviti, adica cei care sa ne inteleaga si sa ne accepte cu prieteni cu tot.:)
2010-03-18 13:47:57 | Raporteaza
@ildiko: ok, stiu ce spui, dar raman la parerea ca sunt unele chestii car nu au fost spuse niciodata. Si e mai bine sa ramana asa
2010-03-18 13:52:35 | Raporteaza
@Ben Dover:
Serios?? Oare cum a ajuns acolo? Bine ca m-ati anuntat. Va multumesc.
2010-03-18 13:53:18 | Raporteaza
@Nebuloasa: Daca au fost, foarte bine ca au ramas nespuse. Inseamna ca prietenia a fost mai puternica decat niste instincte:)
2010-03-18 13:53:47 | Raporteaza
nebuloasa: chestia asta cu prietena prietenului e ca şi aia de ieri: ceva între plăcere şi compromis…
2010-03-18 13:55:29 | Raporteaza
@Ben Dover: would you bend over, please? Nu de alta, dar sa-l vedem si pe-al dumneavoastra. Comentariul la subiect, zic
2010-03-18 13:56:03 | Raporteaza
@marcel zadda: corect, compromisuri tre sa existe. Insa, ca si ieri, nu cred ca ar trebui sa faci mari compromisuri doar ca sa faci relatia sa mearga.
2010-03-18 13:57:25 | Raporteaza
Cel mai bun prieten al meu este o “ea”, ne cunoastem de 11 ani. Am fost impreuna un an si jumatate, chiar la inceput, cand ne-am cunoscut. Apoi, vreme de vreo 5 ani n-am vorbit decat intamplator, si apoi am devenit prieteni la catarama. Fiecare avem relatiile noastre, nici nu mai locuim in acelasi oras – dar vorbim zilnic.
Cat despre secret, hm, cu partenerii e o problema. Stiu de noi, dar nu prea mult, ca ne-ar lua la pumni p-amandoi
2010-03-18 14:00:26 | Raporteaza
Dupa umila mea parere, e o chestiune de mentalitate care-i vazuta diferit (ca sa nu zic prost) de femei fata de barbati. Pentru ca din ce-am observat la reactiile de pan-acuma, la majoritatea celor care si-au exprimat punctul de vedere in materie de subiectul asta:
a) femeile au dreptul firesc sa aiba “best friends” barbati dar barbatii n-au voie sa aiba pretentia absurda la “best friends” femei b) pentru un El oaercare, universul incepe si se termina intotdeauna numai cu EA. c) tendinta intre majoritatea femeilor e ca altceva sa nu existe. Si daca exista, are tendinta de a fi anihilat prin forta si santaj emotional, pana nu va mai exista…
Curiozitatea mea e de ce multe femei inca mai gandesc cu splina in ceea ce priveste problema asta?
2010-03-18 14:01:34 | Raporteaza
@Andreea Ursu: Cu placere, stimata doamna.
@Nebuloasa: Va multumesc pentru invitatie, dar prefer trolling-ul. Si in acest spirit, am sa va spun un secret pe care femeile, in majoritate, nu il stiu: un barbat hetero nu poate fi prietenul unei femei. Simuleaza prietenia cu femeile cu care are relatii sexuale, de nevoie. Sau cu cele cu care ar vrea sa aiba relatii sexuale.
Dupa mine potopul.
2010-03-18 14:05:21 | Raporteaza
ben dover: cred că ai dreptate cu prietenia dintre bărbaţii hetero şi femei. am avut şi eu cîteva “prietene”. şi-i ştiu şi pe alţii… ps. cît priveşte curu’ andreei, mie-mi place.
2010-03-18 14:18:39 | Raporteaza
@Ben Dover: sunt de acord ca nu poate exista prietenie intre un barbat si o femeie. Am si spus-o, mai ascuns, in articol: “Ne intelegeam foarte bine, dar intotdeauna au existat momente in care unul vroia mai mult de la celalalt, insa cand vroiam eu nu vroia el si invers.”
2010-03-18 14:26:15 | Raporteaza
Doamna, ma intristati. Eu speram la injuraturi si reactii bazate pe ura, de ce dezamagiti un troll batran?
2010-03-18 14:30:02 | Raporteaza
@Raka: unde ai vazut tu in articolul meu ca femeile pot si barbatii nu? Am dat un exemplu elocvent pentru ambele tabere. Si barbatii gandesc, din punctul asta de vedere, la fel ca femeile. Doar ca lor le e lene sa-si exprime frustrarile, tocmai din teama de a nu fi perceputi ca fiind sensibili. Nu zic ca nu sunt si exceptii. Doar ca majoritatea gandeste asa cum am expus eu problema mai sus: “de ce ai nevoie de un/o prieten/a bun/a cand ma ai pe mine?”
2010-03-18 14:32:07 | Raporteaza
@Ben Dover: Domnule, ma bucur ca nu v-am dat satisfactie
) In alta ordine de idei, sunt in extaz ca am comentatori atat de misto 
2010-03-18 14:33:37 | Raporteaza
Am inteles. Asta era deja pentru alungarea definitiva a troll-ului. Imi scot palaria, doamna, va recunosc victoria!
2010-03-18 14:37:51 | Raporteaza
@Ben Dover: Plecaciune, domnule. Victoria se imparte, ca amandoi am avut intentii onorabile
2010-03-18 14:43:23 | Raporteaza
@Ben Dover: na hai ca ne mai impacam, poate ne si imprietenim, daca n-aveti nimic impotriva fundului, ca sa vorbim eufemistic.
apreciez parerea dvs in ceea ce priveste prietenia intre un barbat si o femeie.
2010-03-18 14:45:05 | Raporteaza
@marcel zadda:
) nu-i mai ziceti “cur” ca e asa urat. si uite ce frumos e avatarul meu. 
2010-03-18 14:46:47 | Raporteaza
@Andreea Ursu: “(…)daca n-aveti nimic impotriva fundului(…)”
Ba chiar dimpotriva.
2010-03-18 14:47:12 | Raporteaza
@Nebuloasa: stiu ca n-ai precizat nicaieri in articol, dar am citit reactiile si la postarea Cristinei, si la postarea mea si la postarea Tomatei (fiecare din noi acoperind un varf al triunghiului conjugal luat in discutie) si din manifestarile de acolo, concluzia asta e.
Cat priveste inteligenta emotionala si exprimarea frustrarilor, intr-adevar, majoritatea gandeste in tiparul “de ce ai nevoie de un/o prieten/a bun/a cand ma ai pe mine?”
Si mie asta mi se pare printre cele mai triste aspecte, de fapt…
2010-03-18 14:49:18 | Raporteaza
@Raka: cand o sa ajungi sa ai o relatie suficient de intima (vorba cuiva, sa te duci la buda in timp ce ea face dus), o sa intelegi ca ti-ar fi greu sa accepti ca intimitatile tale pot fi discutate cu o terta persoana. Despre asta e vorba
Si nu e trist deloc, e fapt de viata. Atata timp cat tu ai langa tine o persoana care sa fie langa tine “la bine si la rau”, frustrarile ei/lui o sa fie cu atat mai puternice cand tu alegi sa iti imparti temerile si bucuriile cu altcineva.
2010-03-18 14:55:52 | Raporteaza
@Ben Dover: Pai daca tu spui ca un barbat hetero nu poate avea o relatie de prietenie cu o femeie, de aici rezulta un singur lucru: Ca un barbat hetero poate fi prieten cu un alt barbat, doar pentru ca nu se poate gandi sa i-o traga in dos.
2010-03-18 14:56:01 | Raporteaza
@Nikko: In sfarsit, un troll mai mare ca mine. Felicitari.
Altfel, observatia e corecta, chiar daca din topor, pentru ca subliniaza evidentul.
2010-03-18 15:02:12 | Raporteaza
Eu zic asa: presupunand ca un barbat, asa, ca om, mai are si alte lucruri de facut pe lumea asta decat sa-si dea jos pantalonii de pe dansul si mai presupunand ca ar vrea sa mai discute si de alte lucruri decat (masini, telefoane si calculatoare, si “ce tare sunt eu”, “dar eu si mai si” etc etc), prietenia cu o femeie e o solutie foarte buna.
Nu stiu altii cum sunt, dar cand o sa am chef de plans pe umarul cuiva (ca doar n-o sa-mi spuna mie acum vreunul ca el e tare ca stanca si nu-l apuca niciodata), n-o s-o fac pe umarul altui barbat (si numai din mandrie, si tot nu mi-as dezvalui sentimente intime unui al barbat). Si daca se intampla in momente din astea sa n-ai nevasta, sau iubita, sau se poate chiar sa fie ceva ce nu pot vorbi cu ea, unde ma duc? La popa? Sa se duca la popa cine vrea. Eu ma bucur ca am un prieten-femeie caruia ma pot confesa din cand in cand.
2010-03-18 15:02:51 | Raporteaza
@Nikko: “din cand in cand”, asta e cheia, dupa parerea mea. Cred ca numai paranoicii ar incerca sa taie din radacini o relatie, pana la urma frumoasa, de prietenie. Dar eu ma refeream la momentele in care acel prieten e omniprezent in viata ta. Aia nu e ok, cred eu.
2010-03-18 15:06:30 | Raporteaza
doamne, cat de prost poti sa scrii!!!!!!
2010-03-18 15:08:29 | Raporteaza
@Nebuloasa: Stii ce cred? Ca voi, femeile, va aflati intr-o pozitie privilegiata. Eu zic ca anumite lucruri le poti discuta mai usor cu o femeie. Si atunci, cand va certati cu jumatatea (am dat si eu un exemplu), ce faceti? Va duceti la o cafea cu o prietena si va descarcati un pic. Sau vorbiti cu mama (tot o femeie).
Barbatii in situatii similare ce sa faca? Pot vorbi si eu una, alta cu un alt barbat – dar nu chiar asa multe. Cu maica-mea, e exclus, nu prea am vorbe din astea cu ea.
Cred ca poti vorbi linistit doar cu un prieten (barbat) pe care-l ai din copilarie. Dar e foarte posibil sa nu ai unul din asta. Tii in tine tot. Sau te apuci de baut sau mai stiu eu ce
Nu, nu-mi convine asa. Prefer o femeie.
2010-03-18 15:11:22 | Raporteaza
@Nikko: “Nu stiu altii cum sunt, dar cand o sa am chef de plans pe umarul cuiva (ca doar n-o sa-mi spuna mie acum vreunul ca el e tare ca stanca si nu-l apuca niciodata)”
Sigur?
PS: De la “nu stiu altii cum sunt” pana la “doar n-o sa-mi spuna mie vreunul” vedeti ca e cale lunga si cele doua chestii se contrazic.
2010-03-18 15:11:34 | Raporteaza
@teo: te invit cu mare drag sa imi iei locul. Cine stie, poate ca in tine zace un nou Stendhal
2010-03-18 15:13:01 | Raporteaza
@Nebuloasa: Normal ca “din cand in cand”. Fiecare are viata lui. Dar e foarte foarte important sa stii ca atunci cand dai de dracu si intri in rahat cu vreo chestie, sa stii ca te poti baza.
Pai, inca un argument in favoarea relatiilor mai stranse de prietenie intre sexe diferite, este ca un barbat si o femeie (hetero) nu vor avea nimic de impartit: o groaza de prietene se cearta pentru un barbat, si o groaza de prieteni se iau la omor pentru o femeie. In prietenia mixta, macar aspectul asta e scos complet din discutie.
E drept, ca ramane cealalta fata a problemei, sa le vina la amandoi sa faca prostii impreuna.
Dar eu am plecat de la premisa ca totusi, un om, cu ceva in cap, nu-si da jos pantalonii/ridica poalele-n cap, asa, imediat cum se trezeste in compania sexului opus. 
2010-03-18 15:15:42 | Raporteaza
@Nikko: Corect, asa e, si asta din cauza ca noi percepem nuantele mai bine decat un barbat. Nu neg necesitatea unei prietene femei in viata unui barbat (daca acestea sunt asa cum un prieten ar trebui sa fie, pot avea influenta benefica asupra comportamentului barbatului in relatie), doar ca, la un moment dat, daca aceasta prietenie e mult prea prezenta in viata de cuplu, o va altera. Am fost prietena cea mai buna si stiu cum ma strambam cand era vorba de iubita prietenului meu. Femeile actioneaza in prietenie la fel ca si in cuplu: daca simt ca isi pierd influenta, se zburlesc
2010-03-18 15:16:24 | Raporteaza
@Ben Dover: nu se contrazic, pentru ca se refera la chestii diferite – “nu stiu altii cum sunt” se refera la opinia privitoare la prieteniile intre barbati si femei, iar “doar n-o sa-mi spuna mie vreunul” se refera la momentele de slabiciune.
2010-03-18 15:20:18 | Raporteaza
@Nebuloasa: Normal ca se zburlesc. Daca nu s-ar zburli, m-ar pune pe ganduri
2010-03-18 15:21:34 | Raporteaza
@Nikko: ah, barbat ce esti! cum iti mai plac pisicutele care fac mutre cand e vorba de influenta asupra ta
)
2010-03-18 15:27:42 | Raporteaza
Ai dreptate, Nebuloasa. Prietenii sunt prieteni pana la un anumit nivel. Cel mai bine este sa gasesti in partenerul de viata prietenia de care ai nevoie.
2010-03-18 15:42:26 | Raporteaza
@Nebuloasa: Hahaha. Cui naiba nu i-ar placea?
Plus ca, stii ce-mi place cel mai tare la femei? Exact chestiile neplacute. Adica, o sa ma incurc aici. Daca nu ar avea chestiile astea, oricat de neplacute ar fi, nu mi-ar placea, parca n-ar mai fi femeie. E ciudat: e nasol cand o apuca dracii pe o femeie, dar pe de alta parte, daca n-ar apuca-o, eu ce mai fac? Ar fi foarte plictisitoare viata asa
2010-03-18 15:50:40 | Raporteaza
@Ben Dover: Dar ce cur……………..
2010-03-18 18:38:20 | Raporteaza
Fii Cinstita, Nu Trisa
in care domenii sunt manipulatoare femeile?
2010-03-18 22:31:32 | Raporteaza
@Nikko: cand l-am cunoscut pe sotul meu avea o armata de prietene(e tipul de barbat care se intelege mai degraba cu femeile decat cu barbatii)Am fost foarte atenta si pana la urma, pe cele de care eram sigura ca nu existase,exista si va exista nimic sexual le-am lasat in pace,iar cu celelalte,cu cele periculoase ,m-am imprietenit si eu.Cu unele am devenit mai bune prietena decat el.Cu cele care nu s-au lasat prea usor ,am cam terminat(au fost cateva cam pline de ifose care se puneau intre noi si lasau sa se inteleaga diverse chestii ).Prietenii mei barbati nu erau prea multi, iar in timp au disparut din peisaj pe la casele lor.A ramas doar unul care ,insurati fiind amandoi si dupa o prietenie de 20 de ani, s-a hotarat sa ma ceara de nevasta.Sa va mai spun ca s-a dus totul dracului?
2010-03-18 23:59:13 | Raporteaza
Prietenia intre barbat si femeie sunt foarte foarte rare. Pentru ca nu e nevoie de ele .
Relatiile de prietenie nu sunt un moft. Sunt o necesitate sociala. Fara nici o urma de misoginism insa, trebuie inteles obiectiv ca sunt o necesitate sociala masculina.
Reflexele sociale, cum ar fi atasamentul fata de prieteni si nevoia de camaraderie sunt instincte care vin din omul primitiv si sunt grevate de ordinea societatii primitive. Barbatul, vanator/razboinic are nevoie de aliati si la randul lui se aliaza pentru a supravietui. Femeia, a carui rol primitiv (nu modern, sa nu ma intelegeti gresit, dar 200 de ani de societate moderna nu pot schimba instincte dezvoltate in milioane de ani) e cel de mama si muncitoare, e eminamente solitara. Cum barbatul si femea sunt aceeasi specie, instinctele se mai amesteca dar, primordial, prietenia barbatilor cu alti barbati e cea mai puternica, loialitatea intre “frati de cruce” putand fii nu de putine ori dusa pana la sacrificiul suprem. Restul amicitiilor, barbat-femeie, femeie barbat si femeie femeie sunt mai degraba efecte secundare fara un rol social primitiv si de aceea mult mai putin intense. In general in cazul femeie-barbat prietenia este mia degraba o scuza pentru o atractie sexuala neconcretizata. Si, de notat, atractia e din ambele parti. Intotdeauna. Chiar daca latenta.
2010-03-19 13:06:57 | Raporteaza
@Nebuloasa: sunt de acord cu ce spui, e nevoie de un anumit grad de maturitate emotionala pentru a putea intelege o astfel de relatie, maturitate pe care raka evident nu o are. Din pacate, sunt multi ca el pe lumea asta: frustrati de propriile trairi si incapabili de a-si asuma, in totalitate, o relatie. In rest, Nebuloasa, se vede ca ai multa experienta de viata si asta se reflecta pertinent in scrierile tale. Daca imi permiti, as dori sa iti dau un sfat:pe viitor incearca sa abordezi mai putin subiecte cu teme sexuale, pentru ca ele pot fi interpretate gresit. Numai bine!
2010-03-19 14:52:56 | Raporteaza
[...] care accepta sa aiba o relatie cu femeia altora, femei care accepta sa fie amante, prietene care se comporta ca iubite, swingers, groupies si alte combinatii de acest fel. Se intampla in jurul nostru si nu ne putem [...]
2010-03-22 10:51:11 | Raporteaza
Mihaela, m-ar interesa (dpdvd cazuistic!)povestea cu dusul dracului dupa 20 de ani! De unde esti?! Ai fi de acord sa mi-o relatezi, mai en detaille?! Propune! Multumesc!
2010-05-21 19:59:36 | Raporteaza