RSS Feed

Naufragiu

vezi toate articolele de
02 Jun 2011 la 23:56 259 comentarii 1498 vizualizari.

Ți-am văzut norii adunându-se sub pleoape. Și am continuat să vorbesc.  Tăcerea ta era neclintită, dar, încet, fulgerele au apărut în priviri.

Iar eu nu am știut să pun zăgaz cuvintelor.  Prinsă în vâltoarea de frustrări, de închipuite regrete și dorințe nemărturisite, am uitat că ți-am promis un film mut. Că ai cumpărat bilet doar cu condiția asta. Erai sătul de actrițe de Hollywood, de drame și iubiri zgomotoase. Ai fugit și te-ai ascuns de furtună în sala de cinema, unde umbrele se priveau pe sub gene, iar imaginea îți zâmbea silențioasă.

Recunosc, sunt un regizor amator! M-am pierdut în scenariu. Și acum, ochiul tău critic îmi face dureros de clară greșeala.  Mă aud aruncând replici proaste, și nu-mi găsesc butonul de volum. Cu cât aș vrea să mă reduc la tăcere, cu atât șuvoiul de reproșuri se rostogolește către tine, ducând cu el, la nimereală, crâmpeie de discuții nepurtate, cioturi de supărări și fețe livide… visuri sugrumate prematur. Le las să te inunde, să te lovească și, în cele din urmă, te văd cum dispari înghițit de ele.

Îmi spui, în șoaptă, un singur cuvânt. Dar e mai greu decât o mie de tunete. Și îmi sângerează auzul. Te privesc pierdută, și nu înțeleg cum de nu știi că plăcerea furtunii stă în curcubeul de după.  Da, ai cerut un film mut! Dar nu mi-ai spus că îl vrei și alb-negru…

Rece, iți iei cerul plumburiu și îl porți dincolo de ușă. Iar eu ramân în sala mea goală de cinema, cu o ploaie fierbinte, ce îmi arde pomeții.

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 

Etichete: , ,


259 comments
  • 1

    Asa, asa ia-o si tu pe simbolism! Pana la urma o sa scrieti toate la fel, dupa un calapod demodat si plictisitor!

    alt Till Eulenspiegel
    2011-06-03 07:38:34 | Raporteaza
  • 2

    dilemaveche.ro/../

    alt Till Eulenspiegel
    2011-06-03 08:08:41 | Raporteaza
  • 3

    Bun-inteles ca un film mut trebuie sa fie alb-negru Geanina; luand (si) culorile de-a gata, unde-i efectul imaginatiei!?

  • 4

    Da, sau altfel spus ce este arta. Mergand pe aceeasi tema cu Till, insa oferind cu exemplu din dans, gandurile celebrei balerine, Maya Plisetkaya, ne forteaza sa ramanem in noi:

    ‎”People perceive both life and art equally: it either touches the soul or not. And nothing else! That’s why I don’t like to dance ‘about nothing’. Just ‘dance about nothing’. Then it is ‘about nothing’ in your soul as well.”

    youtube.com/wat../

  • 5

    J,

    O să mă caut acasă de Mirajul lingvistic al lui Toma Pavel, o carte zdruncinantă. Sper să n-o fi împrumutat cuiva, nu de alta, dar nu mai ştiu cui. Mă bucur că Andrei Pleşu vorbeşte acum despre el; mi-a plăcut mult textul lui.

    Omul ăsta e cineva în afara ţării, iar la noi nu e cunoscut aşa cum ar trebui, asemenea lui Eugen Coşeriu.

    Apropo, Toma este fiul Ameliei Pavel, critic de artă.

    Mulţumesc, Till, pentru referinţă; tare m-am mai bucurat să citesc despre Toma.

  • 6

    :) Ana, stii ce e de fapt trist? Ca Berlinul a vuit, iar Bucurestiul a prins doar minuscule crampeie vizibile doar sub lupa microscopului.

  • 7

    Nu-i nimic, J. Pentru mine a fost o fericită aducere aminte. Sigur şi pentru alţii. În mod cert sunt mulţi la curent cu activitatea şi scrierile lui.

    Dar ştii ce e cel mai bine? Foarte mulţi vor fi curioşi şi vor căuta. :)

    Aşa că hai să nu ne gândim că ar fi ceva trist.

  • 8

    Cu toate acestea, suntem naufragiati pe o insula de cuvinte. Insetati si rataciti printre ele nu mai gasim drumul catre izvor.

    Aici, pe taramul acesta, se crede deja ca izvorul nu exista, ca e una din legendele care se joaca pe o scena improvizata dintr-un butuc mare.

    Iar sticla care contine harta este aruncata in foc. Arderea sa ne aduce doar scantei si cicatrici. Atat.

  • 9

    Aşa, J? :roll:

    Atunci înseamnă că eu nu sunt de pe tărâmul acesta, oricare ar fi el. Carevasăzică am murit. Hmm, nu e rău. Pentru o moartă, mă simt destul de bine. :lol:

  • 10

    suntem morti si vii

  • 11

    @Till Eulenspiegel: :( Cand alegi muzica pe care vrei sa o asculti intr-un anumit moment, tu ce criteriu folosesti?

  • 12

    @andy: O relatie are nevoie de neprevazut, de spontaneitate, da!

    Dar traita autistic, moare ;)

  • 13

    Renaştere, popas în căutarea albului sperat

    Negru şi gri şi culoare, alerg cu speranţa în suflet, temându-mă că nu voi ajunge să prind răsăritul prorocit la răscruce de vremi de acei magicieni ai cuvântului vechi. Negru şi gri şi culoare, orbit de nuanţe mai caut albul înţelepciunii promis. Ochii mei plâng filosofice lacrimi ce plutesc căutând cărări nevăzute spre a se scurge către origini de suflet. Negru şi gri şi culoare, lumini a două lumi, tot ce văd ca sinteză a unei singure realităţi ireale, a unei singure lumi exagerat de umană. Negru şi gri şi culoare, încă mai caut renăscând repetat, albul final al celei de-a treia lumi intuită … profund doar de spiritul meu.

  • 14

    Pui problema dintr-o perspectiva gresita!

    Aici, tu esti cea care canti si nici un artist nu schimba limbajul artistic asa, brusc si des.

    Un muzician isi formeaza o anumita maniera de a canta intr-un anumit stil de muzica, foarte bine definit. Nici unul nu sare de la manele la muzica clasica ca asa simte el in ziua respectiva, iar dac-o face e de prost gust.

    Iar dorinta cea mai arzatoare a unui artist este sa fie unic, sa isi creeze un brand usor de recunoscut.

    alt Till Eulenspiegel
    2011-06-03 13:33:20 | Raporteaza
  • 15

    Till, e adevarat ce spui tu! Dar un manelist poate sa cante si despre cum a fost parasit (cat de curve sunt femeile) si despre cate masini si palate are el, si despre moarte… (aberez acum, nu stiu despre ce canta exact manelistii, ca nu ascult). Ideea este ca sursele de inspiratie sunt comune, doar modalitatile de expresie difera.

    Tu ce imi reprosezi de fapt? Ca sa inteleg si eu… ;) Ca imit stilul celorlalte autoare? Ca abordez acelasi gen de subiecte ca si ele, dar o fac mai prost? Ca nu exista omogenitate si coerenta intre textele publicate de mine pana acum pe Pandora’s? Sau ce anume? :roll:

  • 16

    Geanina,

    Cred că pe gustul lui sunt texte descărcate de metaforă. Ceva mai pământene. Nu cred că te compară cu nimeni.

    Fiecare om are preferinţe. Mie îmi place diversitatea. Sgur că am şi eu preferinţe, dar tot varietatea mă atrage. Şi mereu mă surprinde plăcut o scriitură care iese din stilul cu care m-a obişnuit autorul. Suntem oameni, avem stări, suntem vii.

    Eu am intrat în cadru la filmul tău mut. E o chestiune de gust.

    Nu cred să fie vreun reproş, ci doar exprimarea unei dorinţe pentru un anumit tip de lectură.

  • 17

    Ce e plictisitor pentru unii poate fi fascinant pentru alţii. Ce e demodat pentru unii poate fi adictiv pentru alţii. Nu e frumos că nu ne plac aceleaşi lucruri? Înspăimântător ar fi să ne placă. ;)

    Dar dacă eu nu vibrez în raport cu o formă de artă nu înseamnă că e un atentat la valoarea ei. Pot face deja, şi mă bucur de mult, diferenţa asta: recunosc valoarea chiar şi atunci când nu rezonez interior cu ea. Nu iau lumea la refăcut după calapodul meu. E păgubos. Şi obositor. Şi frustrant. Şi atât de trist…

  • 18

    Geanina, maniera, Geanina!

    Nu esti fireasca in maniera asta!

    alt Till Eulenspiegel
    2011-06-03 14:16:15 | Raporteaza
  • 19

    @Ana: #16 – Poate m-a indus in eroare comentariul lui “Asa, asa ia-o si tu pe simbolism! Pana la urma o sa scrieti toate la fel, dupa un calapod demodat si plictisitor!”

    Poate sunt eu sensibila dupa furtuna :lol: , dar mie a comparatie si repros mi-a sunat :roll:

    Ma bucur insa ca mai era un spectator in sala ;)

  • 20

    Nu e reproş, e exprimarea unei dorinţe, e declararea unei perspective.

    El a rezonat cu tine în alte texte ale tale. Eu rezonez în cele două, recente. Ce înseamnă asta? Că suntem diferiţi. Hai să mai desemantizăm un pic împrejurul nostru, Geanina, că altfel ne încărcăm. ;)

  • 21

    Caut, Till, caut! E greu sa fii si scenarist, si regizor si actor in acelasi timp :( Mai ales daca producatorului (viata) nu-i pasa de lipsa ta de geniu…

    Acum, ca tot ai deschis cutia Pandorei, rogu-te fa binele pana la capat si spune-mi daca e vreunul dintre textele anterioare in care m-ai vazut fireasca! Daca nu cer prea mult, bineinteles.

  • 22

    Te-am vazut MAI fireasca in celelalte!

    Oricum, nu trebuie sa pui la suflet ceea ce spun. Ma mai mananca si pe mine degetele, cateodata. Treci peste!

    alt Till Eulenspiegel
    2011-06-03 14:40:10 | Raporteaza
  • 23

    @Ana: m-am luat cu discutiile (analizand furtuna) si am uitat ce era mai important: sa admir curcubeul! :lol: Ma duc sa filmez un cadru, poate il strecor in alt film ;)

  • 24

    @Till Eulenspiegel: Uite ca aici ne asemanam: si pe mine ma mananca degetele :lol:

    Chiar nu-i nicio suparare, tu mi-ai dat o tema de casa si-ti multumesc ;)

  • 25

    Aşa să faci. Rada mea mă întreba duminică în maşină cum se descompune lumina, că a văzut toate culorile şi era fascinată. Nu mai avea loc şi stare. Ţopăia şi-mi arăta minunea. Şi uite cum am ajuns să vorbesc despre spectrul solar. Cine se găsise! Tocmai eu. :lol:

    Iată cum arată bucuria: din culori răsfrânte în spatele schimbătorului de viteze. Evrika! ;)

  • 26

    Uff, eu mi-am ratacit pe undeva ochelarii copilariei :( Esti norocoasa ca tu ai o pereche veritabila la indemana ;)

  • 27

    Sunt! E drept.

    Şi devin copil când ne certăm fiindcă e tare combativă, aşa că n-am încotro. Şotronul ne lipseşte.

    Şi am acum pe inimă o chestie căreia nu ştiu dacă să-i dau vreo importanţă au ba: zice de ceva vreme, câteva luni, că ea nu vrea să crească. Vrea să rămânem aşa amândouă pentru totdeauna. Dar cred că nu e nimic special, numai obsesia mea de a vedea sensuri în orice respiraţie.

    Altfel, e o năzbâtie filiformă, iubitoare cum n-am mai văzut alt copil şi frumoasă-foc. Şi cu nişte spuneri care mă amuţesc. Fapt extrem de greu de obţinut la mine. :lol:

  • 28

    Pai, Ana, pare-mi-se ca ti-ai facut-o cu mana ta! :lol: Din ce lut ai plamadit-o, nu putea sa fie altfel ;)

    Eu i-as spune inimii tale sa se pastreze pentru povara ce o sa vina cand tu vei fi cea care va dori (mai in gluma sau in serios), ca Rada sa nu mai creasca. Acum ai linistea cuibului sigur…

  • 29

    Probabil va veni şi momentul ăla. Eu nu am probleme cu vârsta. N-am avut niciodată. Mă uit la mama, are aproape 61 de ani, şi la tata, şi el de-o vârstă cu ea, şi-i văd tineri şi frumoşi ca întotdeauna. Am prieteni de peste 70 de ani. Mereu am avut. Şi unii de 20+.

    Rada e un dar, ca orice copil. M-aş fi îndrăgostit de ea şi dacă nu era copila mea. Aveam 19 de ani când m-am îndrăgostit de Anastasia. Lucrurile au rămas la fel. Şi acum o iubesc. N-am uitat nimic din timpurile noastre împreună.

    Rada e un alt om. Nu mă văd pe mine când mă uit la ea. Da, îmi seamănă, dar nu doar mie. E fascinant de independentă şi nu vreau decât să fie sănătoasă şi fericită.

  • 30

    … de cuib ziceai tu.

    Acum îmi spune că nu va placa vreodată de lângă mine, fiindcă i-am spus că va veni şi momentul ăla şi că e firesc. Se opune cu obstinaţie, dar numai fiindcă e mică.

    Sigur că va fi greu atunci, dar cresc şi mamele, nu-i aşa? Se maturizează şi ele. Plâng şi cresc. :)

  • 31

    Da, la asta ma referisem. Cand ma joc de-a mama (in ganduri uneori), mereu am o problema la scenariul cu despriderea de cuib: nu ma pot decide daca o sa fiu linistita (pentru ca i-am dat aripile potrivite si nu i se vor frange usor) sau daca o sa las “uliul” acela fara chip si nume sa imi intunece bucuria decolarii. De obicei, cad eu de acord cu mine ca nu va fi ori/ori :lol:

  • 32

    Geanina,

    Nu cred să existe părinte mulţumit de sine, de… prestaţia lui de părinte. N-ar trebui să fie. Eu nu sunt.

    Dar am renunţat de mult să mă mai învinovăţesc fiindcă am simţit că asta îmi făcea şi mai rău şi nu schimba nimic în bine.

    Copiii sunt făpturi distincte de noi, chiar dacă ei află asta destul de târziu şi în forme specifice.

    Uneori o fericesc, alteori o întristez. E omeneşte. Nu sunt un semizeu, ci o mamă oarecare, poate doar mai dedicată despicării firului în 12734623096847476247… :lol:

    Ce-am văzut eu că e important? Că ne iubim, Geanina, chiar şi sau mai ales când nu ne înţelegem. Iese asta la suprafaţă mereu, în momemtele cele mai tensionate.

    Am vrut s-o învăţ să-şi exprime emoţiile şi sentimentele, am încurajat-o mereu s-o facă. Şi ştii ceva? Eu nici nu exist pe lângă ea. E o mare maestră internaţională. Nu există loc sau moment nepotrivit pentru ea ca să-şi arate dragostea în varii forme. Cred că ăsta e lucrul de care pot fi mândră. La restul am îndoieli. Aş fi putut face mai mult şi/sau mai bine.

  • 33

    :) Mi-ai amintit de cineva, de asta zambesc.

    Am un prieten foarte bun. Un fustangiu si-un egoist de prima clasa. Jocul lui preferat era sa “construiasca” si sa “darame” relatii, sa foloseasca femeile si apoi sa le arunce. S-a casatorit din comoditate (ea 30, el 26 la vremea repectiva, ea cu avere, singura la parinti si cu ceasul biologic ticaind – de neinteles pentru mine-). Ma ingrozeam de cate ori povesteam cu el, cat de cinic imi spunea ca ia tot ce ii ofera ea… La putina vreme dupa, au avut o fetita (pe 14 februarie a facut 3 ani).

    Asa metamorfoza la un barbat, eu nu am mai vazut :lol: Imi spune ca in sfarsit o femeie are ac de cojocul lui. I-a acaparat fiecare gand, fiecare secunda. Si este intre ei o legatura atat de puternica, incat mama este geloasa. Ma suna uneori panicat si revoltat, ca sa-mi spuna ca Sophie ii citeste gandurile, ca nu are niciun fel de arme impotriva ei. Ca invata de la ea noi si noi forme de expresie, ca isi da seama ca jocurile lui din trecut erau de simplu amator, fata de maiestria cu care stie micuta sa se joace :lol: A invatat si el in sfarsit ce inseamna umilinta…

  • 34

    Da, copiii te smeresc. Şi te bucuri.

    Ha! Eu m-am apucat să-i explic ce e ăla orgoliu şi diferenţa dintre demnitate/mândrie şi dăunătorul orgoliu. A stat nemişcată şi aproape neclipind, iar la sfârşit mi-a spus: Mami, tu eşti orgoliul meu frumos!

    Am râs cu lacrimi. Bine că nu m-am făcut profesoară, în ciuda presiunilor. :lol:

  • 35

    Ei, Ana, stiu eu destui adulti care nu inteleg diferenta dintre orgoliu si demnitate :lol: Si au avut de profesor viata… tot degeaba!

    Explicatia mea preferata: “orgoliul este buzduganul fricii!” :)

  • 36

    Foarte bună explicaţia ta. Mi-o însuşesc, dar să nu te superi dacă i-oi mai adăuga ceva volute, în funcţie de context.

  • 37

    Dar din dar se face rai! Si eu am primit-o de la Ioan Gyuri Pascu :) Sunt sigura ca nu se supara, e om fain ;)

  • 38

    Nu-l ştiu personal, dar îmi place mult de el.

    Şi ce-o să iasă la mine din buzduganul ăla… :oops: … nu se mai cunoaşte nimic. :lol:

  • 39

    Hmm, mi-ai amintit de lovitura de palat pe care o pregatesti… atunci pe moment nu m-am gandit la ce arsenal are regina in dotare…

    Legat de buzdugan si de copii, am o amintire neclara, franturi doar… Cand eram mici, erau ceva dulciuri cred, iar ambalajul era sub forma de buzdugan. Oare stie cineva despre ce vorbesc? Ca eu nu disting de e amintire falsa sau chiar exista ceva de genul… De samponul in sticle sub forma de caluti de mare stiu sigur :)

  • 40

    Erau, da. Acadele.

  • 41

    Geanina – M-am abtinut ieri sa-ti comentez textul, ca ti-as fi spus cu amaraciune acelasi lucru ca Till. Sare-n ochi ca periodic bagi si niste chestii gen “Agonia” (ia vezi ce spuneai tu insati de asta acum o vreme), mai mult de dragul socializarii (vezi chit-chat-ul cu Ana). Data viitoare sa dai si tu o mana de ajutor la “capodopere” gen Mamitze si Costachei… ;)

    Si nu vreau sa fiu rau, dar e trist, zau, cand unele coborati stacheta din oportunism ieftin. Uita-te in jur, ca in afara de TIFF, simbolisme de-acestea si cate-un controversat “Batman, Praslea si Mihai”, nu mai dai peste ceva de real interes pe-aici. Nu-i doar chestie de gust, ci si de calitate, de lucruri care sa merite dezbatute.

    Mai trec (pe site) cand/daca nu picati toate in “vai draga, ce minunat scrii prostioare de-astea! mersi, draga, si tu”. A bon entendeur deci si succesuri…

  • 42

    Acadele sa fi fost? Senzatiile mele duc spre ceva nedefinit, un amestec intre salam de biscuiti si jeleu… iar marimea recipientului din plastic in forma de buzdugan cred ca depasea pe cea a unei acadele…

    Tot ce retin este ca erau colorate puternic (roz, verde fosforescent) si dupa ce le devoram, ne jucam de-a zmeii cu ele :lol:

    Ce enervante sunt amintirile trunchiate!

  • 43

    Ai dreptate, bomboane aveau în interior, am greşit eu. Bomboane colorate.

    Te rog să nu mai vorbeşti cu mine, că-ţi strici imaginea. Sau spune-mi ceva urât, ca să arăţi că eşti puternică. Hai! :lol:

  • 44

    “Te rog să nu mai vorbeşti cu mine, că-ţi strici imaginea.”

    @Ana, nu fi copil, ca stii bine ca nu-s eu cu separeurile si taberele pe-aici. Era/este vorba de cu totul altceva. Despre cat ne indoim uneori din sale doar ca sa intram in gratiile altora. :P

  • 45

    Ce-ţi veni, omule?

    Cine se îndoaie de şale? Nici eu, nici ea. Vorbim ca oamenii. De ce te încăpăţânezi să vezi arene şi gladiatori unde nu sunt?

    Vrei tu neapărat ca oamenii să scrâşnească unii la alţii? Bine, Florin. Pe mine nu m-ai găsit.

    Ce-ai fi vrut tu? Ca noi două să nu ne vorbim niciodată numai fiindcă am avut un start conversaţional prost? Iar nu m-ai găsit aici.

    Chiar nu te înţeleg. Am încercat, dar n-am reuşit. Peratologie, ce să-i faci!

  • 46

    @Anutza – Ai incurcat iar borcanele. Rau. Iti mai spun doar atat: am fost primul care s-a bucurat sincer (ti-o jur!) cand inca de la “inel” ati risipit conflictul artificial creat de altul intre voi.

    Mi-am exprimat doar opinia (si-i o simpla parere personala, ca a lui Till – te rog respect-o deci ca atare) ca orientarile spre anumite subiecte stiute ca fiind cu priza la o anumita redusa audienta sunt totusi vizibile si pot lasa un gust amar. Atat.

    Scuze de intrerupere. Continuati…

  • 47

    @Florin Bratu: Sincer (ca intotdeauna) cum imi place mie! ;)

    Sa iti raspund tot sincer (ca intotdeauna) :)

    1. nu ai cum sa zici ca le bag periodic, pentru ca am postat aici putine texte, si nu le-am alternat pe principiul una calda, una rece;

    2. textul nu invita la dezbatere /socializare, deci e ilogic sa-l fi ales in acest scop; e clar ca avea mai multe sanse la comentarii daca era in alta nota si cu alta tematica; ti-am spus ca scriu despre locurile pe unde mi-e gandul sau sufletul in momentul respectiv… e vina mea ca am avut parte de o furtuna ce m-a trimis la scris? :(

    3. ma indoiesc ca este din categoria literatura de pe Agonia (de care vorbeam eu atunci); nu e scris pretentios, pretios sau alte “-osenii” de acest fel; nu e o bijuterie de scriitura… e doar sincer, despre ruptura la care duce lipsa de comunicare intr-un cuplu, despre faptul ca atunci cand faci compromisuri cu tine in alegerea partenerului, vei sfarsi sigur; poate este si despre consecintele momentelor cand ne lasam condusi de emotii, in defavoarea ratiunii… sau despre cum platim noi oalele sparte de parteneri in relatiile lor anterioare…

    4. nu am glob de cristal, sa fi stiut ca textul asta amarat o sa starneasca in Ana “nevoia imperioasa de a povesti cu mine”; putea foarte bine sa nu ii spuna nimic, sau ea sa nu imi spuna nimic; si daca te uiti tu atent, Ana a intrat aici sa converseze cu Jasmine si Till despre Toma Pavel, nu sa imi laude mie capodopera :)

    5. ma acuzi de oportunism ieftin :roll: daca era cazul, de ce nu m-am apucat pana acum sa ridic statui la textele Anei? Eu ti-am mai spus ceva mai demult: nu sunt in razboi, nu caut nici aliati, nici nu vad peste tot dusmani; comentez unde cred ca am ceva de spus (fara sa ma intereseze orgolii de copii mici), raspund tuturor celor care mi se adreseaza, si imi face placere sa stau la cate o poveste cu orice comentator, daca am timp, sau discutia ma intereseaza / imi e pe plac… am facut-o si cu tine, si cu Gramofon, si cu Cosa, si cu Jasmine… Ana are ciuma sau ce? :roll: Sau suntem la gradinita, daca eu ma cert cu cineva, nu mai esti prietenul meu daca te prind ca vorbesti cu el? Common!

    6. Mamitele si Costacheii nu-s pe gustul meu, dar asta nu inseamna ca altii nu au voie sa le guste ;) cine-s eu sa stric placerea oamenilor?

    7. despre ce scriu celelalte autoare, nu pot comenta… de asta e platforma de bloguri (sa fie voci multe si diferite); acum insa, nu uita ca nimeni nu e platit aici, ca inspiratia nu e mereu la purtator, ca timpul uneori e scurt si, mai ales, ca vine vara… :lol: Uite, eu sunt in presesiune de exemplu! Si mai sufar si din amor :lol: Deci nu-s intr-o forma de blogarit de nota 10… Dar daca la tine e mai soare, scrie un articol fain si-l dezbatem impreuna! Ce zici?

  • 48

    Bine, Florin.

    Dar de ce te-ai bucurat, Florin? Pe Geanina o apreciezi dintru început, de mine în mod evident nu-ţi place deloc. N-ar fi trebuit să te bucuri, ci să te temi pentru reputaţia ei. ;)

    Iar subiecte dezbătăcioase se vor găsi mereu aici. Aşa cum e şi firesc. La fel şi cele nedezbătăcioase (scuză-mi, te rog, licenţa).

    Florin, chiar nu există nicio problemă nicăieri. De ce s-o naştem la minut? :roll:

    Sunt uimită să văd că tu pur şi simplu ai rămas cu o impresie dintr-o seară de vineri, când am glumit pur şi simplu, bucurându-mă în sinea mea că un nou comentator ţine la glume, iar lucrurile s-au inflamat ulterior. Dar nu atât de tare încât să rămânem acolo. Eu, cel puţin, nu.

    Oamneii vor scrie aici despre ce vor. Nu impune nimeni teme, subiecte, motive. Aşa e regula: lipsa de restricţie. :)

    Mie important mi se pare cum se scrie ceva. Aia e sensibilitatea mea, dar nici nu mă gândesc s-o bag pe gât nimănui. Cum…

  • 49

    Ayayay! Hai mai fetelor, pleeeease! Va ador pe toate, parol, de cand ma stiu! Si pe Ana, Jasmine, etc etc, pana si pe suparata aia cu ciulinele! :D :D

    Credeam ca am si dovedit-o, cand m-am conversat asa placut cu Ana (si cu Jasmine, etc etc) pe la alte chestii. Dar nu poate sa vada si el omul niste lucruri in mod diferit, ca i se pun aberatii in carca si e luat cu farasul. ;)

    Imi place insa diversitatea (pentru asta, si nimic altceva, am pledat de cand am intrat pe site) si-s de parere ca nimeni nu trebuie sa se modeleze pentru altii. Puteti fi sau nu de acord, dar dati-mi voie sa-mi pastrez impresiile cat timp vad ce vad. Si chiar daca mai zic niste lucruri la care strambati din nas, e totusi de bine, zau. :D

  • 50

    @Florin Bratu: Tu stii ca eu apreciez oamenii sinceri. Prefer sa ma injuri, sa discutam si sa ne impacam, decat sa imi zambesti fals, de complezenta. Asta am apreciat la tine de la inceput (doar debutul nostru a fost sa-mi spui ca am mintea creata :lol: )

    Ma rog, tu te aprinzi mai repede si dai mai tare cu parul decat as face eu, jignesti uneori gratuit, dar asta nu m-a interesat niciodata. La fel de bine, daca eram oportunista (in sensul pe care ai crezut tu ca-l intuiesti in noile mele orientari), as fi putut sa nu mai conversez cu tine, ca, vezi, Doamne, imi asociam imaginea cu a ta! Ti s-a parut ca imi pasa? Imi face placere sa discut cu tine pentru ca ai aceeasi deschidere ca si mine fata de subiecte de “viata”.

    Eu cred ca s-a deformat sensul adevarat al expresiei “spune-mi cu cine te insotesti, ca sa iti spun cine esti!” Nu se ia nici poleiala, nici izul uneori deranjant, numai prin asociere ;) Cel putin la mine, nu!

  • 51

    P.S.: Fa un efort, mananca o lamaie ca sa te scape de greata metaforelor din text :lol: si, daca vrei sa discutam, cum ne place noua, raspunde la leapsa de mai sus (pe care ai ignorat-o intentionat) ;)

    “nu e o bijuterie de scriitura… e doar sincer, despre ruptura la care duce lipsa de comunicare intr-un cuplu, despre faptul ca atunci cand faci compromisuri cu tine in alegerea partenerului, vei sfarsi singur; poate este si despre consecintele momentelor cand ne lasam condusi de emotii, in defavoarea ratiunii… sau despre cum platim noi oalele sparte de parteneri in relatiile lor anterioare…”

    Sa nu-mi spui ca nu ai nimic de zis la subiect, ca nu te cred! :lol:

  • 52

    Geanina draga, fiecare avem (sau adoptam) pe-aici un stil in exprimare. Ce-s jigniri pentru unii poate fi straight talking la o analiza mai atenta. La fel de bine cum si eu (si-aici mai sus) am trecut lejer peste niste jigniri axate pe-o intelegere eronata a intentiilor celuilalt.

    Ma-ntreb daca mai observati ceva: sunt printre putinii barbati prin zona care nu va privesc ca pe niste “fuste”. Si caut sa va inteleg (apreciativ sau critic, dupa caz) doar in functie de ceea ce sunteti sau cautati sa fiti.

    Si repet: fiecare avem opinii. Sa le respectam si sa le tratam deci ca atare.

  • 53

    @Ana: Nu pe noi e suparat, ci pe atmosfera generala de pe blog (lipsa acuta de testostron: cum nici Adrenalitera si nici Habarnam nu au mai scris in ultima vreme…, iar Cosa a luat pauza de la decapitari ritualice pe aici, se simte!) :lol:

    Pe mine stiu eu de ce e suparat: l-am dezamagit ca am scris tot texte lacrimogene si lesinate (ultimele), in loc de unele cu nerv si subiecte de oameni maturi ;)

  • 54

    @Florin Bratu: Pai si eu nu am zis acelasi lucru? :roll: Nu m-a interesat niciodata forma in care ai exprimat opiniile, ci continutul lor.

    Da, am avut asa o strangere de inima cu nuanta feminista (cand ai atacat mai dur sau ai jignit cate o autoare). Nu-mi plac mie cuvintele grele, asta e. Dar am trecut peste, tocmai in ideea ca vreau sa stiu ce ai de spus, nu daca te pricepi la metafore… ;)

  • 55

    Hellooo………….ce faceti dragilor ? Am intrat sa va salut pe toti , dar nu pot comenta ,deoarece sunt prea obosit !

  • 56

    Mai, Danny, spune sincer acum: te oboseste palosul ala atat de greu? Sau vreun amor nemarturisit? :lol:

    Daca-i palosul, scapa de el! ;)

  • 57

    Geanina – Sa-ti fac o lista cu epitete/jigniri/”metafore” pe care le-am incasat si eu de-a lungul vremii total gratuit? :D :D Majoritatea, cum spuneam, de la punerea in seama a unor intentii pe care nu le-am avut vreodata? Sau fiindca nu m-am gudurat si eu, ca nea Costache Gudurau, pe langa anumite gudureli din gudureala colectiva? :)

    Te rog din suflet, nu mai insista cu astea. Ca zau ma faci sa-mi schimb impresiile…

    PS: Si da, e mare pacat ca tot de la barbati (Adrenalitera, Habarnam, chiar Cosa) au aparut pe-aici preponderent pana nu demult chestiile cele mai citibile.

    Cand o sa apara si vreo Herta Muller de-a noastra? O femeie cu atitudine, pe care s-o admiri in primul rand pentru caracter, personalitate si “chilot”. Nu pentru “dantela”! :P

  • 58

    Geanina,

    Eu nu vin aici să dezbat. Am ştiut asta dintru început. Îmi ajung dezbaterile în rest.

    Scriu aici texte de stare. E o alegere. Niciodată nu mă gândesc să problematitez. Povestesc pur şi simplu. Mi-e drag de nuanţe. Aşa sunt eu. Aşa văd, aşa simt. În nuanţe. Aşa mă exprim.

    Când ceva îmi place sau când ceva din ceva îmi place, o spun. Direct. Nu mă tem că va fi considerat sluj.

    Frumos este că unii dintre aceia care mă ştiu din scris de aici şi m-au auzit la telefon ori chiar m-au văzut au avut fiecare câte un şoc: sunt o femeie cu o aparenţă extrem de dură şi cu o voce de… judecătoare, cum a spus unul dintre ei.

    Nimic dintr-o mimoză. Acesta este locul pe care l-am ales eu pentru a scrie stări. Altfel, sunt temută pentru francheţea mea, mă rog, temută de cei care nu mă ştiu bine, ceilalţi ştiind pe propriile lor piei că e una dintre manifestările iubirii la mine.

    Nu insult. Nu am nevoie de asta.

  • 59

    @Geanina Vlad: Eu vreau si cu palos si cu amor , asa-i misto , nu crezi ? Am si calut si atitudine…………..

  • 60

    Stiu Ana ca exprimi stari si le exprimi foarte bine , ai talent , la fel si Nora ………….Va completati foarte bine . Mai stii ceva de Grija de Seara ? Imi este dor sa vorbesc cu ea ………….

  • 61

    @Florin Bratu: Tu esti barbat, si digeri mai usor epitetele. Noi suntem femei. Chiar daca nu ne punem pe bocit, te asigur eu ca ne dor insutit ;)

    Sa nu ai impresia ca fac eu acum pe avocatul poporului pentru autorii sau comentatorii de aici. Am vorbit strict in numele meu. Stiu ca, la rece, o sa iti dai seama ca am fost sincera 100% si ca te-ai inselat la faza cu guduratul, indoitul din sale si oportunismul. Nu-s eu asa. Nici sa vreau, nu-mi iese. Nici in viata reala, nici pe un blog ;)

    Iti inteleg of-ul! Dar ti-am zis deja parerea mea #47, la punctul 7.

  • 62

    @Ana #58

    “Eu nu vin aici să dezbat. Am ştiut asta dintru început. Îmi ajung dezbaterile în rest.”

    Personal iti respect alegerea, dar te rog observa directia declarata a Pandorei (ca-i pe alocuri opusa “calmului” cautat de tine sau altele): pandoras.realit../

    “Comunitate deschisa, pusa pe dezbateri, refractara la prejudecati, echipata cu simt (auto)critic, predispusa la inclinat idei in spirit ludic, serios, ascutit, nervos. [...] Pandora’s e un loc de întâlnire. Cu bune şi cu rele (din cutie), atata timp cat ne pun pe gânduri. Urmariti-ne, comentati, fiti si rai (daca trebuie), dar nu nedrepti.”

    Cei care nu vin sa dezbata ar trebui sa-i respecte totusi si pe cei care o fac. :)

  • 63

    “Tu esti barbat, si digeri mai usor epitetele. Noi suntem femei.”

    :D :D

  • 64

    Florinel , ce faci mai baiatule ? Mereu te vad suparat , ce se intampla cu tine ? Stii ce cred eu c-ar fi misto sa scrii ? Iti dau o idee : scrie despre viata in U.S.A. , despre americani , despre mentalitatea acestora , despre pragmatismul lor si despre , de ce cred ei ca sunt pe primul loc in lume , la popice , sarituri , etc.

  • 65

    @Ana: Se vede totul, nu trebuie sa explici. Nu mie! Eu ti-am spus de la Ukio-e parerea mea, dar cred ca m-ai inteles exact invers atunci.

    Problema nu este cu ce scrii tu, ci cu numarul mic de autoare… din cauza asta fiecare articol devin dureros de vizibil. Totul e disecat sub lupa, in reluare, pana se deformeaza uneori sensul.

    E ca si la un pranz: cand ai in fata 200 de feluri, gusti si te bucuri de fiecare. Si daca unul iti lasa gust rau, se pierde repede, pentru ca imediat te infrupti din altceva. Daca ai de ales intre 2-3 feluri, si esti infometat, ti-e mult mai clar cand unul dintre ele nu iti place. Zic si eu… :roll:

  • 66

    @DANNY: #59 – zici tu ceva acolo :lol:

  • 67

    Danny – Cum naiba sa fiu suparat, cand imi dau fetele motiv permanent de veselie? :D

    Si lasa americanii, ca avem si “romani verzi” prin zona. Ma jupoaie astia ca am plecat de la salamul cu soia si n-am ramas sa-mi admir patriotic tablourile cu Stefan de pe pereti. :D

  • 68

    @Florin Bratu: #63 Ma contrazici? Sau esti satisfacut de candoarea spovedaniei? :lol:

  • 69

    @Geanina #68 – Ma minunam doar. Ca-i spui unei romance (crezand ca fraierul ca prin asta ii arati respect) ca nu vezi in ea o “fusta”, dar ea nu si nu. ;)

  • 70

    @Florin Bratu: Am vazut dragul meu , a fost o disputa tare amuzanta , nu te plictisesti niciodata pe aici . Sa stii ca acum avem salam numai cu euri , iar soia e ceva de calitate , servita numai de oamenii cu bani ! Pai , trebuia sa fi luat cateva tablouri cu Stefan , Mihai , dar mai ales cu Vlad Tepes si faceai o afacere de milioane in U.S.A. ! In acest fel nu te mai acuza nimeni de lipsa de patriotism si dadeai si buful cu Vlad Tepes ( zis , Dracula )in U.S.A. !

  • 71

    @Florin Bratu: Pai te minunai de o situatie creata artificial. Ai combinat tu chestii diferite, de a iesit imaginea aia ;)

    A nu vedea o fusta intr-o femeie mie imi suna a deschidere catre potentialul ei de a-si folosi creierul.

    A crede ca inteligenta unei femei o face imuna la sensibilitatea exacerbata la jigniri, ma face si pe mine sa ma minunez :lol:

    Eu m-am referit strict la discutia despre cine pe cine jigneste, si la greutatea resimtita ;)

  • 72

    P.S.: si asta nu are nicio legatura cu nationalitatea ;)

  • 73

    @Geanina Vlad: Ce zici mai Geanino ? Am auzit ca suferi in amor ? O fi de bine ?

  • 74

    @DANNY: E de bine! Nu sufar, vanez curcubee ;)

  • 75

    @Geanina Vlad: Pai , eu sunt curcubeu !!! Tu………….ce esti ?

  • 76

    Hai ca ma dau de brazda. De maine imi pun si io tricou cu guevara (nu, ca asta-i luat) si cochetez galesh cu gagicutzele pe-aici. :D

    PS: Nu te-am intrebat, esti disponibila? ;)

    PPS: Danny, nu te superi de concurenta, nu?

  • 77

    Hai mai Florine , scrie un articol despre U.S.A. ! Zau ca e o idee buna ! Imi vei da dreptate mai tarziu ! Vei avea trafic mare , sa stii !

  • 78

    @Florin Bratu: Nu stii ca-mi place concurenta ? Geanina este o fata de nota 1000 ! Auzi , dar sotia ta ce zice ? E la munca ?

  • 79

    Florine, tu nu vrei sa dezbati nimic. Simti doar nevoia sa le demonstrezi altora cit esti tu de destept. Nu inteleg ce nu te duci in alta parte? Pe aici vin doar frustrate nefu.tute si prosti ca mine, asa cum tu insuti bine ai punctat.

    PS: cauta pe google Marilyn vos Savant ca sa vezi cit de inutila e chestia aia pe care tu o numesti IQ.

  • 80

    @Florin Bratu: Nu ti-ar sta bine la cochetat, nu te-ar crede nimeni :lol: E suficient doar sa fii mai bland cu bietele autoare, o sa inteleaga ele si fara fluturat din gene cand nu iti place ce sau cum au scris.

    PS: Eu nu, de restul nu stiu :roll:

  • 81

    @DANNY: #75 – dupa cum ti-am mai spus, stapana de doberman ;)

  • 82

    Hai sa-mi fac debutul in poezie, ca se poarta pe-aici… :D

    Printre cainii maidanezi

    Si subiecte cu violuri

    Indraznii sa bag bemoluri

    La “Inel” si “Ce fumezi”.

    Suparatu-s-au pe mine

    Ca fusai mai naravas

    Si ma luara pe faras

    Ca n-am geaca cu buline.

    Lecuitu-m-am de-acum.

    Ai soricul gros, baiete!

    Poti sa-nghiti la epitete

    Sau sa-ti vezi senin de drum

    :D :D

    PS: Se putea sa n-apara si ala care le punea pe fete sa stea capre? Plin de moralisti, bre. ;)

  • 83

    @Geanina Vlad: Imi place cum raspunzi , intotdeauna mi-a placut femeia isteata si comunicativa . Ma intreb , cum ti-o sade stapana de ……………… man ?

  • 84

    Capra e si un joc de copii, dar tu n-ai de unde sa stii asta.

  • 85

    @Florin Bratu: Esti dat naibii , ai umor in tine ………Bai , nu stiu sa apelez la maimutoii aia ( emoticoane )

  • 86

    “Bai , nu stiu sa apelez la maimutoii aia”

    No problem, il avem pe costelus! :D :D

  • 87

    Cum iti spuneam, simti nevoia sa jignesti, sa latri. Iti da o senzatie de multumire, aici pe net esti destept, frumos, spiritual. Aici si numai aici. Nici o problema, acum ca s-a internat celalalt bou in spital, poti sa ragi doar tu. Nu mai ai concurenta. Te vor auzi (si aprecia) toti.

  • 88

    Imi pare rau ca Ana s-a suparat . Sa stiti ca e o fata buna , are suflet , dar e foarte pretentioasa si sensibila ! Oamenii sensibili sufera mult in sinea lor , chiar daca nu vor sa recunoasca ! Nu-mi vine sa cred ca are voce de judecatoare , poza ei nu arata acest lucru !

  • 89

    …Hai ca va las, ca tre sa se descarce maimutoiul. Si mai am si io de lucru. Mai vorbim. :)

  • 90

    @Florin Bratu: Mor de ras , hai ca nu vreau sa iasa o cearta pe aici , linistiti-va !

  • 91

    @Florin Bratu:

    Nimeni nu s-a suparat!

    Iute te-ai victimizat…

    Nu e chestie de buline,

    De franchete e, Florine!

    Una e sa-nghiti cuvinte

    Nu din alea foarte sfinte

    De la cel ce l-ai starnit

    Mai mult, mai putin voit.

    Si-alta e sa dai cu parul

    Cand nu ti-e pe plac Cezarul,

    Mai ales daca-i Cezara,

    Cu-n biet text la ceas de seara.

  • 92

    @Geanina Vlad: Nu ma provocati si pe mine sa scriu o poezie….

  • 93

    Pai franchete-am oferit, Si-apoi tu te-ai sucarit Ca nu pic frumos pe spate Cu “wow, soro, nu se poate!” La istorisiri pe banda Cu mirosuri de lavanda. :)

  • 94

    Pai nu te provocam noi. E spiritul de roman, nascut poet, de vina :lol:

  • 95

    @Florin Bratu:

    Cum sa ma fi sucarit

    Cand eu chiar ti-am multumit?

    Ba chiar am specificat

    Ca te stiu rau afectat

    De mirosul de lavanda,

    Mai ales cand e pe banda…

    Am spus doar ca-n asta vreme

    Sunt cuprinsa de dileme

    Mai “florale”, sa le zic,

    Dar nu mult, asa un pic.

    Restul nu ma deranjeaza

    Cand si cum se parfumeaza…

  • 96

    @Geanina Vlad: Mda , din pacate , romanul s-a nascut mai intai hot , apoi si-a poetizat hotia !

  • 97

    @DANNY: da-o-ncolo de politica, nu am chef de ea…

  • 98

    Eu glumesc, dar vezi prea bine

    Pot sa scot frumos din mine

    Versuri schioape sau natange

    S-o vad pe-una daca plange.

    Pot sa v-ametesc pe-aici

    Cu vrajeala la gagici.

    Asta vreti? Sa-mi spuneti dara!

    Stiu sa cant si la chitara.

    Am si-o cobza prin dulap,

    Pot sa-mi pun pe cap ciorap,

    Sa ma dau Cozma Racoare,

    Sa va gadil unde …doare.

    :D

  • 99

    Eu nu vreau doar poezie

    Serenade si magie…

    Si nici altele nu cred

    Ca vor lipsa de concret!

    De ce musai tre’ sa fie

    Ori slavit, ori neomenie?

    Discutam civilizat,

    Uneori inflacarat,

    Alteori pe ton hazliu

    Sa ne treaca de pustiu.

    Nu e nimeni la petit,

    Nu de asta am venit…

  • 100

    @Geanina Vlad: Vezi , asta e marea voastra greseala , in special a femeilor ! Lasa-ti mereu politica la spate si totul merge anapoda in tara asta ! Nu e vorba de politica , ci de o anumita constiinta civica si de atitudine impotriva celor ce conduc si pe care i-ati ales dupa criterii ce tin de sf-uri……………..

  • 101

    @Geanina Vlad: Ete na , smechera esti tu cu petitul , ai tinut sa subliniezi neaparat lucrul acesta , hotomano !

  • 102

    @DANNY: #100 – sa faca revolutie cine are pusca, eu nu am. Pana si dobermanul e de paza, nu de atac…

    #101 – Nu am subliniat eu ca am tinut mortis, era replica cu rol de lamurire la versurile lui Florin ;)

  • 103

    Of, Geanino, ma mai lasi

    Cu morala de-ngeras? ;)

    Am mirosul dezvoltat

    Vad cine-i la cautat

    De cochetarii pe net

    Sa se planga de-un pamflet

    De vreo poanta, de-o privire

    Sa ia tot ca pe-o jignire.

    De n-ar fi barbati ca mine

    Pana si-aia cu ciuline

    Plictisita s-ar retrage

    De vreun Cosa sa se roage

    Sa revina, ca-i e greu

    Fara crapi in helesteu.

  • 104

    @Geanina Vlad: Aha !

  • 105

    Hai mai, Danny, baga mare

    Baga-un vers ori o cantare

    Ca le place la femei

    Si ne iau de de-astia “grei” :D

  • 106

    Azi tare ti-a casunat

    Pe doamnele din regat.

    Si de-ar fi asa cum zici

    Ca zburda hormoni pe-aici

    Nu-i ceva ce ma priveste

    Cine, unde pescuieste.

    Dinspre mine, nu e bai,

    Nu vad iad, nu vad nici rai.

    Mai ales, (e capital!)

    Ca e-un spatiu virtual ;)

  • 107

    Dragii mei , cu mare regret sunt obligat sa va las , deoarece incepe meciul de fotbal : Romania – Bosnia , decisiv pentru calificarea la C. E . din 2012 ! Ne auzim maine pe aici ! Va pup ! Bye – bye !

  • 108

    “Greierele si furnica”…

    Ma-ntrebam de nu-i nimica

    Cand se zice “te furnica”

    Pentru mine ce-i pe-aici

    E prosteala …de furnici

  • 109

    …Si yes, fu simpatic, dar cred ca acum o sterg de-a binelea, ca tre sa-mi iau banul. :D

    Pe curand tuturor, hmm, furnicutelor! Ne mai furnicam noi si cu alte ocazii, n-aveti grija. :)

  • 110

    Pfuuii ..ce de lume la “Naufragiu”…parca ar fi Titanicu’ , maica , pacatele mele …

    youtube.com/wat../

  • 111

    Pai asa e in livada

    Cu insecte la gramada.

    Ca sunt greieri sau bondari,

    Simple muste sau tantari,

    Nu vad care e necazul,

    E incapator pervazul…

  • 112

    Geanina , stiu ca ai simtul umorului …negru , de-aia mi-am permis . Oricum, sper sa-ti placa varianta ;)

  • 113

    @Florin Bratu: Fu simpatic, ai dreptate! :lol: Spor la lucru! ;)

  • 114

    @Gramofon cu Microfon: Gata cu ingramadeala, s-a dus de tot la fund Titanicul, au plecat toti spectatorii :lol:

    Ooo, evident ca imi place! Haz de necaz e reteta perfecta! ;)

  • 115

    Daca te-ai suparat , am niste “mortar” cu care pot sa acopar ranile pe care – eventual – ti le-am produs youtube.com/wat../ Pustii astia heavymetal sunt pe val …Oricum, dintr-o rosie nu se poate face ananas , dar o rodie tot a facut , iar asta inseamna ceva ;) !!

  • 116

    @Geanina Vlad: Incearca sa-ti pierzi o noapte ( neaparat o noaptve ) ascultand productiile copilului asta …A doua zi de dimineata vei fi altcineva …garantez ! daca nu, dau o cafea ( vodtca , Martini, bere , vin etc ) in locul preferat de castigator …

  • 117

    Nu m-am suparat deloc. Eu am naufragiat doar, nu m-am inecat :lol: Am avut noroc cu o insula ;)

    Ceva coloana sonora de scos algele din par si nisipul din coltul ochiului imi oferi? :)

  • 118

    Cu asta am inotat pana la mal ;)

    youtube.com/wat../

  • 119

    @Geanina Vlad: presimt -e doar o senzatie , dar eu sunt Scorpion , si de obicei senzatiile astea acute se materializeaza – ca ne va “apuca” ora 3-4 a.m , ca stiu ca esti noctambula ..Poate cu ocazia asta o sa fac si eu niste dedicatii muzicale fara a fi injurat de insi carora nu le plac fracezii , sau rockul, sau jazzul , sau muzica ambientala , sau ..oamenii, in general . Vom vedea , sau vovm voma ( daca apar trolii) .

  • 120

    youtube.com/wat../

    De unde troli? :roll: Ca e mica insula… ;)

    Vreau jazz!

  • 121

    @Geanina Vlad: astea-s jucarii deja , pe bune , texte de militar roman in termen doborat de dor …Uite aici ceva similar , dar mult mai ..cum sa-ti spun ..stii si tu , dar probabil ai uitat youtube.com/wat../ Scuze pentru delay , dar mi-a crapat placa video full HD si acum merge PC-ul ca un Celeron cu 300Mhz…se la vi !

  • 122

    @Geanina Vlad: IA D-AICI JAZZ ( bagami-asi! ) youtube.com/wat../ ….ca m-ai ienervat !!

  • 123

    @Geanina Vlad: “De unde troli?” Hmmm…sunt peste tot , pe Pandora’s , si au multi draci pe ei …Cand ling , cand musca , inconstanti …dar , “dragalasi” in general si plini de patima …

  • 124

    Nu sunt troli pe aici… nu le place la naufragii, ca si-au uitat acasa colacul de salvare ;)

    Si nu te enerva, ca la jazz nu-i loc de suparare … uite, intru schimbat registrul emotiilor… youtube.com/wat../

  • 125

    Sau asa, ca tot era vorba de furtuni…

    youtube.com/wat../

  • 126

    @Geanina Vlad: Hai sa lasam bluff-urile astea nationaliste ,,Jazzul \cel mai tare e asta America este un ghiveci , iar muxica rock – adevarata – este a irlandezilor , Beatles au ciordit la greu de acolo …Deci , Jazz auntentic ( cei mai tari over the nations , noteaza , polonezii :Crjziostoff Sciaranski aka Christoff Scieranski pentru anglofoni etc, omu CANTA la bass , e greuceanu inca de pe vremea lui Jaruzelsky youtube.com/wat../ , dupa aia , vin americanii si pe urma , turma . Daca vorbim de jazz afro , normal ca plecam de la asta youtube.com/wat../ Let’s talk about jazzzzzzz, Gianina ;)

  • 127

    @Geanina Vlad: Si apropos de troli , nu trebuie decat sa-i provacam dandu-ne mari intr-un domeniu , oricare ar fi el , cum se pisa furnicile, de ex..imediat vor aparea sa ne puna la pounct cu stiinta lor ..din pacate , unii au chiar facultati . youtube.com/wat../

  • 128

    Off, scorpionule! Lasa acul deoparte! Mie imi place Teodora, e frumoasa. De ce faci clasamente? Muzica e pentru suflet in primul rand… daca misca ceva acolo, e ok ;) Ce nu ti-a placut la Doina ei? :roll:

  • 129

    Pai tocmai de aia nu vin trolii, ca aici nu se da nimeni mare :lol:

  • 130

    youtube.com/wat../

  • 131

    Si cateva alune… :)

    youtube.com/wat../

  • 132

    Geanina – Scuza deranjul… Fii amabila si sterge tu versul cu greierii care o au mica. Am mai avut un costelus si nu tin sa fac colectie. Thanks. :P

  • 133

    @Geanina Vlad: Stii bancul cu Scorpionul ? Antologic , dar la mine nu e valabil . Scorpionul are doar doua aspecte : rau sau bun , nu e cale de mijloc , tocmai de aia sunt asa de directi si fara subtilitati si au atat de multi dusmnai : adevarul frust deranjeaza rau ///Nu accept compromisurile, prefer sa-mi vad dusmanii , ca raspuns la atitudinea mea ( senzorii :D ) fata de ei , decat sa fiu indulgent , sa fac compromisuri . Nu cunosc ( nu-mi place ) “calea de mijloc “, asa zisa “cale imparaterasca “. Asta inseamna compromis . Am dusmani si prieteni . Lingusitorii ies din schema . youtube.com/wat../

  • 134

    @Florin Bratu: Auzi la el, scuza deranjul :lol: Am sters versul nerusinat ;)

  • 135

    Geanina , i-auzi braul, trece raul ! youtube.com/wat../ si dupa ce-l trece , devine joc ! Trei a patra , cosa nostra ne poate da detalii tehnice …

  • 136

    @Gramofon cu Microfon: Eu nu zic ca e rau cum faci tu. Macar iti asumi alegerile ;)

    Doar nu-mi plac prea tare incruntarile… Uite, te trimit acum la o nunta! Sa-mi spui ce gust ti-a lasat mireasa :lol:

    metalhead.ro/me../

  • 137

    Asaaaa///am sudat ultimele conexiuni ..Gata Masina Timpului …unde ramasesem noi mai demult cu muzicile cand a intervenit un troll”dragut” care m-a facut sa-mi pierd focalizarea ? (Nu se va mai intampla, garantez ) parca aici : “As vrea …” youtube.com/wat../

  • 138

    Ei, daca tu ai zis de brau, o iau si eu cu Fetele de la Capalna ;)

    youtube.com/wat../

  • 139

    Uite , am pus pausa la Ramstein …voirbim dupa ce vad nunta.

  • 140

    Este “eroare” , daca tu l-ai vazut , poate-mi spui si mie care-i chestia , sau imi dai un link bun . Astept ….noaptea e inca tanara …( Ce banal , dar e adevarat )

  • 141

    Eroare? Sa mai incercam o data, nu e fain povestit, trebuie vazut…

    metalhead.ro/me../

    Sper sa mearga acum :roll:

  • 142

    STOP !! NN e eroare ( de fapt e ) , dar eu deschid linkurile cu ” Open in new window ” si probabil ca are ceva colici la faza asta…cand dau click direct pe textul tau activ , se deschide foarte frumos ..or sti ei ceva , ceva pornosaguri in limbaj ?

  • 143

    Daca nici acum nu merge, scrie in pagina ce ti se deschide, sus, la search ” dedicatie de la mire” si te duce la video… sper!

  • 144

    STAI ! Acuma vine comentariul ( sau replica , dupa caz ) , mai degraba replica ..Pana la 03 a.m.ai e ceva timp … youtube.com/wat../

  • 145

    :lol: sau asa youtube.com/wat../ ;)

  • 146

    sdi uite asa , incet – incet , te fac sa razi , plecand de la o chestie gri . Uite , arunc in arena armele grele : Asta este a mea dailymotion.com../ Asta este a lor youtube.com/wat../ Asta este de coma youtube.com/wat../

  • 147

    @Geanina Vlad: 145 iesi din standard , cauta chestii originale !! Avem o noapte lunga inainte , putem schimba starile cum vrem, trolii dorm ( in weekend nu sunt platiti ) ..Uite , putem reseta oricand si pe multe teme … youtube.com/wat../

  • 148

    Oups ! Bed time ?

  • 149

    La faza cu accidentele “domestice”, sunt experta! :lol:

    La cea cu limbile straine, intotdeauna am incercat sa nu ma gandesc cine oare ce zice, cand eu nu inteleg nimic ;)

    Pe “prietenii” din baie ii stiam, este antologica deja… si dovada ca barbatii sunt mai altruisti decat femeile :lol:

    Cat despre dansul celor doi… ma mai uit o data! Revin!

  • 150

    Bun, deci sa variem zici! Poftim! :)

    vimeo.com/22647../

    Nu mi-ai zis nimic de mireasa… Ai reusit sa o vezi sau nu?

  • 151

    @Geanina Vlad: mai itai , asta ( pentru ca te-am urmarit si am postat dupa tine altundeva ) youtube.com/wat../ Pe urma , faza cu “accidentele domestice” tine tot de hazard , iar filmuletul ala e genial , adica : vine omu’ acasa , nestiind ca aia e ultima lui zi si face rutina , dar totul iese pe dos , ca in “Vineri, 13″ ..In final dispare , fara sa stie ca noi ( inclisiv maturatorul, ultima treapta din ierarhia trofica moderna ) nici macar nu am sesizat disparitia lui …Life sucks …Sar peste “restul” si zic : bai , nene…cand dracu’sa ma declar invins de viata ? Cand nu mai am picioare , maini sau “altceva “? Chinezii astia ma pun in asteptare , pe onoarea mea de familist ….

  • 152

    @Gramofon cu Microfon: scuze ptr erori , am tastatura wireless si se pare ca tre’ sa schimb bateriile …E si asta un fel dse scuza , nu-i asa ?

  • 153

    Nu te declari invins deloc. Cine-a zis ca trebuie sa o facem? :roll:

    Acum, ca ne mai plangem noi de mila pe ici pe colo, e alta poveste :)

  • 154

    @Geanina Vlad: 150 hai , bai …”variem” ..da-o dreacu’ , asta se folosea acu’ 40′j de ani cabd vorbeau de “sa-mi dau drumu” ” ….Incearca altceva , nu fi vulgara, ca eu tot rascolesc internetu’ si yutubu’ sa gasesc numkai creme a la creme pentru tine ..Iar tu-mi vii cu “variem” … youtube.com/wat../

  • 155

    Ce tanar si cu par in cap e Phil Collins acolo :lol: asta legat de life sucks!…

    fara erori, fara scuze!

    sau mai bine youtube.com/wat../

  • 156

    @Gramofon cu Microfon: Ce ai vazut tu acolo vulgar oare? :roll:

    Nebanuite sunt caile… scuzati ofensa :( mie mi-a pacut imaginea si atmosfera… ma duc sa-mi fac sepuku … :roll:

  • 157

    youtube.com/wat../

  • 158

    gata , miam adus aminte !!! Ramasesem la “”What the fuckare you doing ” si pe urma a aparut trollu’ …Deci , Geanina , pchoiu si urechea la mine ( vaz ca-ti plac vechiturile , adeca viata mea trecuta ) . Ia , fata tatii , d-acilea : youtube.com/wat../ are piesa asta o incarcatura melancolica pentru astia de 40- 50 , ca mine , asa , de nu-ti pti inchipui ..Pe vremea lor, lumea le spunea “salbatici” . Acum se “canta” asa youtube.com/wat../ gagicile dau pe spate …Eu am ramas la maximum asta youtube.com/wat../ Am toata discografia digitala JP ( sunt fan turbat nu stiu cum e emoticonul ala rusinos ) ….

  • 159

    @Geanina Vlad: 156 m-am maimutarit , am glumit ..la ora asta vulgara , nimic nu mai poate fi vulgar , mai ales cand suntem doar doi noctambuli in dialog , fara interferente (trolii aia superdestepti si filozofi, cu facultai diverse si inutile , dupa cat se pare …)

  • 160

    @Geanina Vlad: Geanina, scoate cutitu’ ca avem treaba \..lasa pe mai tarziu , “cand eu n-o msa mai fiu ” … youtube.com/wat../

  • 161

    da, da… scorpionii si glumele… ai fost doar sincer, e ok! eu oricum mi-am facut sepuku, deci onoarea mi-am spalat-o ;)

    si acum, de ciuda, m-am dus la o vechitura la polul opus, youtube.com/wat../

    precis nu iti place nici asta, dar mi-o dedic eu mie la ora asta :lol:

  • 162

    :D “Bai Geanino fa, nu fi vulgara”! :D :D

    Esti mortal, Gramofoane! Ia si de la trolu’ (jazzzzz rumanesc, bah), ca aveam de lucru la un site, da’ parca le scoateti pe banda (perlele, nu muzica): youtube.com/wat../

  • 163

    plus asta youtube.com/wat../

    ca imi place mai mult la ora asta decat “Those were the days…” :lol:

  • 164

    In versuri, trolule, in versuri :lol:

  • 165

    Gramofoane, esti mortal!

    Mai zi-i una din tzambal! :D

  • 166

    @Florin Bratu: Bratule , apropos de troli …ziceai ca esti peste ocean ? Sau peste oceanic ?

  • 167

    Buuna! :)

    PS: Mai e Pascu la Divertis? Sa-l invitam pe-aici, ca-si revigoreaza grupul. :D

  • 168

    @Florin Bratu: asta cu Pascu m-ai intrebat pe mine? :lol: Iti raspund daca faci o dedicatie la “Unda vesela” ;)

  • 169

    @Florin Bratu: 162 din cate am citit “din tine” , imi pareai un tip cumsecade si cu bun simt …Sa-mi dai link cu VM ( de lene ) mi se pare chiar vulgar ….mai astept , noaptea e lunga , poate rezonezi de bon ton si fara umori la ce facem noi acum ( sau macar incercam , cum am zis , fara trolli ) , eu si Geanina. Rascolim tomberoanele istoriei muzicii , cunoscute si acceptate , care ne-a marcat viata . Ar fi chiar frumos daca ai p-une botu’ serios si nu te-ai mai risipi in mizerii si mescinarii . Ia zi-i , ce-ti place in muzioca tineretii tale ( cati ani ai ? 20-30 ? )

  • 170

    Va las, Geanina, ca am treaba. Doar ca o tot/ma tot cauta, l-ai vazut. Se simtea poate prea singur doar cu tine, noaptea… ;)

  • 171

    Icet – incet, trollu-si face treaba , indiferent de ora : Sparge omogenitatea subiectului in curs si divagheaza in derizoriu si in atac la persoana . Cam asta e trollu’ in toata splendoarea lui , Geanina . Si mai e unl , dare acuma doarmed , probail, ca nu e “peste ocean”-ic … e crap romanesc .

  • 172

    @Florin Bratu: Mno, daca ai treaba, ai treaba, asta e!

    Fara dedicatie muzicala, fara varsta declarata, vii si pleci ca o tornada :lol:

  • 173

    @Florin Bratu: Bai , basina , tu chiar crezi ca esti in gandurile mele in timp ce eu discut cu Geanina ? Esti bolnav , baiatule , se numeste INFATUARE> Lidicul Principesei = Florin Bratu .

  • 174

    @Gramofon cu Microfon: nu s-a intamplat nimic, eu eram plecata cu Margareta Paslaru, cat v-ati conversat voi ;)

  • 175

    Geanina – Te-am pus sa-mi mutilezi si arta (ca mi-ai lasat strofa fara rima) si tot n-a fost bine. Intoarce-te la omogenitatea subiectului in curs si lasa trolii. :D

  • 176

    ma duc sa-mi aiu o bere , am bautg numai fanta pana acum ..revin in 5 minute . pana atunci

    youtube.com/wat../ am si vinilul asta , e beton !!

  • 177

    @Florin Bratu: Cum sa fie fara rima? :roll:

    Ia uite, e nemutilata ;)

    Ma-ntrebam de nu-i nimica

    Cand se zice “te furnica”

    Pentru mine ce-i pe-aici

    E prosteala …de furnici

    PS: E omogen, muzica si poezie :lol:

  • 178

    Io nu stiu ce i-a sarit si astuia tzandara in asa hal. Tu vezi? :(

    Anyway, chiar n-am puterea sa ma supar pe el, ca-i prea simpatic. Continuati cu simfonia pentru pian si muzicutza, era simplu amuzant. ;)

  • 179

    Da cum, nu contribui macar cu un acordeon si tu? Sau ce ziceai ca ai in dulap? Cobza? :lol:

    Numai asa, pe gratis la simfonie? Halal spirit de pandorian (vorba lui Danny)…

  • 180

    Vezi ca daca ma provoci, ma inviti, ma incurajezi, n-am cum sa fiu troll si-l superi pe muzicant. :) Poate dupa bauta se intoarce mai bine dispus…

  • 181

    @Gramofon cu Microfon:

    “Iar eu ramân în sala mea goală de cinema, cu o ploaie fierbinte, ce îmi arde pomeții”…

    Wrong to cry! la fix ;)

  • 182

    @Florin Bratu: Daaa, precis! De parca ar conta ce zic eu cand vor masculii sa se certe :lol: Cu mine, fara mine, voi va vedeti de ale voastre….

  • 183

    Neaaah, io sa ma cert? Ia numara pe degete cati s-au bagat singuri in seama mai sus. Ba ca-i deranjeaza IQ-ul, ba oceanul, ba facultatile…

    Romanul tine la tine, c-asa e el iubaretz. Ar vrea sa te stie insa prost. :D

  • 184

    Numai asa in ciuda, nu vrei sa faci si tu o dedicatie :( mai ales ca-s gratis, de pe youtube… Trolule!

  • 185

    @Florin Bratu:

    PS: ia uita-te in dreapta, la topul pe 7 zile… Vezi ce semn albastru mare de intrebare troneaza deasupra capului meu? :lol: :lol: :lol:

  • 186

    @Florin Bratu: hai ba, lasa gargara si nu te mai preface …tea-m invitat ca un prieten sa intri in joc si nu vrei , tu ai ceva cu mine ..Esti pur si simplu scarbos , la ora asta , sa vii si sa strici cheful oamenilor . Nu stiu cum simte Geanina , dar eu nu-ti fac jocul , am gresit o data cu clona ta , acum nu mai merge . deci , am plecat Geanina, ramai cu trollul care si-a facut treaba .

  • 187

    @Gramofon cu Microfon: Uff, ce suparaciosi sunteti :(

  • 188

    Si cica eu am 30 de ani si voi sunteti mai maturi :roll:

  • 189

    Eu sunt inca aici, dar cedasem …Microfonul. Imi pare mie sau unii (altii, ca nu ma simt cu musca pe caciula) sunt mult prea acaparatori? :(

  • 190

    @Gramofoane – Bai frate, zau n-am nici timp si nici nu e stilul meu (pusul de linkuri in nestire de pe youtube).

    La modul cel mai serios te/va intreb: daca doriti intr-adevar izolare si “stari”, la ce naiba nu faceti un chat de-asta pe Messenger? Ca nici nu v-ar deranja nimeni, nici n-ati sta voi cu teama asta. Aici e totusi mediu public, iar cine mai intervine (ca e sau nu in mood-ul impus de vreunul) n-o face neaparat ca sa va strice jucaria.

    Nu poti impune unuia sa se comporte exact ca tine. De ex., vezi cate epitete murdare mi-ai aruncat total aiurea la obraz, iar eu le-am ignorat. Ca, dincolo de ele, te-am simtit totusi ca pe un tip de treaba.

  • 191

    Nu mai inteleg nimic. Parca nu ati incapea pe acelasi blog :( Vesnic trebuie sa iasa cu scantei, din nimic…

  • 192

    Hey, hey. Vezi ca iar folosesti aiurea pluralul, cand m-am ferit special sa nu dau curs invitatiei la murdarii.

  • 193

    @Florin Bratu: Eu raspund in numele meu: nu vreau izolare :roll: si nu ma deranjeaza / nu mi-e teama daca intra oricine altcineva in discutie. Cred ca este evident, de fapt …

    @Gramofon cu Microfon: Imi pare rau ca te-ai suparat asa brusc. Iti respect insa decizia. Multumesc de muzici (au fost bine primite) ;)

  • 194

    @Florin Bratu: # 192 e corect pluralul, in sensul ca ati avut un schimb de replici, nu monoloage separate… acum cine ce ton a folosit, e alta poveste :(

  • 195

    Stiu, Geanina, si te-am vazut cautand cu diplomatie sa-l temperezi cu tampeniile acelea de troll in sus si troll in jos, cand nu-l suparase nimeni cu ceva, nu m-am bagat si nici nu tin minte sa ne fi luat la belciuge pe undeva.

    Ai vazut sigur la cine erau facute aluziile, la fel cum m-ai vazut razand simplu la niste glume mai sus (cum sigur ai ras si tu). Daca-s oameni care nu stiu de gluma (nu mai zic de insultele carora special nu le-am dat raspuns), a se revedea clipul acela cu Vacanta Mare…

  • 196

    @Florin Bratu: 190 bai Bratule , la modul perpulis la care mi te aderesezi , incerc si eu sa ma abtin si sa-ti raspund civilizat . Ai intra in discutie ca musca in curul calului ( lasa sutele de clase si facultati pe care le poti avea asupra mea ) , aici e vorba de bunul simt . Tocmai ii spusesem Geaninei cum se recunosc trollii . parca ai fodst la indigo . Intamplarea face ca sa fi realizat ceva deosebit , si sa-mi strang calabalacul pentru a ma muta mnai inspre vestul tarii , unde oamenii nu cunosc apelkativul “ba”. Eu inca il folosesc in anumite circumstante . Nu ai fost politicos si amabil si nu ai intrat in jocul dedicatiilor muzicale – unde te-am invitat politicos si amical , ci m-ai atacat la persoana , cu persiflari si mistouri ieftine . Acum ma scoti de irascibil si faci bascalie pe tema asta in ce mna priveste . S-ar parea ca-ti sunt un junghi in cur ( sau in gat , sau altundeva) . Ignora-ma , cauta alt subiect de bascalie , sau iati-o la laba, poate asa vei putea sa dormi linistit.Daca esti destept , ignora ignorantii . Se pare ca nu esti destept , esti doar imberb , eu am sa te ignor .

  • 197

    Well, eu macar am incercat… acum, e greu sa fim toti compatibili pe aici, asta e! Zile si zile… poate in alta o sa fiti pe aceeasi lungime de unda, pe un subiect de discutie comun ;)

  • 198

    @Geanina Vlad: Lungimi de unda … youtube.com/wat../

  • 199

    Retine, Geanina: eu pe-asta, aici si acum, il ignor. L-am lasat sa faca clabuci si nu-i (mai) raspund deloc.

    Sa puna insa dracul pe vreunul/vreuna sa se mire daca la jigodii de-astea le dau data viitoare doar cate-o cizma scurt in bot. Ca mai rabda omul, dar destul e destul.

  • 200

    Bine-a fi si asa! Ati ajuns la aceeasi concluzie: sa va ignorati reciproc! Eu una, v-o respect! ;)

  • 201

    GEANINA , DA-MI REPLICA LA ASTA youtube.com/wat../ pe ascultate

  • 202

    @Gramofon cu Microfon: youtube.com/wat../

    Atat pot la ora asta… Nu stiu daca ti-a placea!

  • 203

    E misto, dar fii atenta aici : youtube.com/wat../

  • 204

    Ha, nu o mai auzisem! :)

    youtube.com/wat../

  • 205

    @Geanina Vlad: ..Bine , Geanina , Marie laForet a fost prima femeie pentru care m-am masturbat cand aveam 6-7 ani ..Era pe copertaz revistei Femeia si ma asc undeam cu ea ( revista ) in baie sa o iubesc cu toata puterea mea de copil indragostit lulea . Poza se tocise de cat o pupasem si a ramas prima iubire a mea _ asta nu se uita niciodata , nici la fetite , nici la baieti , nu-i asa ? You’ve just push the right button !!

    youtube.com/wat../

  • 206

    Marie poate inspira pasiuni, e drept… si piesa cu iubirea ca la 16 ani e superba ;)

    Pe mine asta ma face sa plang de fiecare data youtube.com/wat../

  • 207

    @Geanina Vlad: 206 marie la Foret este un fel de Valeria Seciu a francezilor , mare dragoste , mare respect ..nici un scandal de presa , nici un can-can …Cu toate ca …In fine …an fan , adica … Uite , francezi misto ( cineva , pe vox sau pandoras, mare intelectual , spunea mai an : “Francezii sunt zero in muzica internationala , comparati cu engelzii ” … Ia sa vedem : youtube.com/wat../ youtube.com/wat../ etc etc etc …

  • 208

    Nu se poate fara Serge ;)

    youtube.com/wat../

  • 209

    @Geanina Vlad: 206 mda , tin minte , dar a fost in perioada hippye , cand toate sentimentele erau puse pe tapet , era normal ..In fine , asta a fost o piesa preluata de prea multi, prefer ce ti-am trimis , erau si au ramas ale ei …In ce priveste Aznavour , il compar ca impact ( energie vocala ) cu Jennifer Rush ( alta dambla a mea ) , oamenii astia doi pot canta fara cuvinte – bada-bada -bum – energia vocii fiind suficienta sa te faca sa inghiti nodul ala din gat cand esti prizonierul unei melodii..Se pare ca totul tine de anumikte frecvente , iar cei nascuti cu darul asta nu trebuie decat sa cante , fara a juca teatru youtube.com/wat../ Doamna a fost cantareata de opera si s-a repfofilat pe rock ..Pacat , mi-ar fi placut sa ascult Taviata cu vocea ei de 15,000 de volti …

  • 210

    @Gramofon cu Microfon: Mie imi place pustoaica asta, din garda noua:

    youtube.com/wat../

    youtube.com/wat../

  • 211

    @Geanina Vlad: 208 ha haaa…stii ce tin minte despre piesa asta ? Un unchi de-al meu ( cel mai mic frate de-al maica-mii ) era puber , cred ca avea vre-o 15-16 ani ( eu eram jundadel, inca nu tigan borat ) , a imprumutat de la un prieten bogat ( erau evrei cu stare pe acolo ) un mag Tesla B2 , adica mono , cu piesa asta , printre o gramada de beatles . Cred ca era prin 65 – 67 …Fetele din vecini se purtau cu moda Gina Lollobrigida , fuste infoiate si cocuri , si erau gramada la petreceri . ca de obicei , cateva au venit mai devreme , iar piesa asta era hitul zilei – de fapt, era un scandal , si se asculta la petreceri pe blat , cine o avea , era tare ) .Unchiul asta al meu a pus banda, a apasat “Play” si a fugit din camera ( !!! ) , lasand fetele – si pe mine . care eram un carnat nestiutot – sa sculte toate gemetele si oftaturile alea …Nu o sa uit niciodata cat de rusinos a putut fi la varsta aia , in fata fetelor …Genuine Virgin …Dupa ani, cand era deja casatorit , inca iul mai tachinam cu chestia asta … :D )))

  • 212

    @Geanina Vlad: 210 ha , pe prima o stiu si-mi place , a doua e cam …banal-comerciala . dar asta e din cauza ca francezii sunt intr-adevar avangardisti si experimenteaza la greu tot timpul : Liberte , fraternite , egalite . Furculision …

  • 213

    #211 – si filmul a stanit controverse la fel de mari…

    #212 – mie imi place vocea ei (timbrul) in mod special; cat despre subiectul piesei 2, ma distreaza, ca mi se pare o replica (la nivel de subiect) la asta:

    youtube.com/wat../

    Tot despre vorbele inselatoare ale barbatilor…

  • 214

    aici youtube.com/wat../ aveam fix 5 ani si ne uitam la emisiuni tv la clubul muncitoresc , unde era un TV alb-negru ( cum altfel? ) cu ecran rotund , marca …Sputnik ( cum altfel?) . Duminicile ne adunam toti copii din zona la club , sa vedem Robin Hood cel vitez si dupa aia faceam ce am vazut in film prfin duzii din vale … youtube.com/wat../

  • 215

    poftim capriciu de copil … :)

    youtube.com/wat../

  • 216

    i ( asta e ala lipsa de la “copii” de mai sus .Unii vaneaza chestiile astea ca sa-ti suna cat de prost si analfabet esi , o placere ascunsa , voyeurism ciudat…

  • 217

    @Geanina Vlad: ah , nu am suferit-o niciodata , din cauza RRRRRR-ului ala insuportabil. In schimb , imi place asta mult si fara fasoane , sincer ( sunt fan Judas Priest , ce naiba ! ) youtube.com/wat../ Dar ce e frumos nu poate fi ascuns nici sub un munte de c..balegar , nu-i asa ? ;)

  • 218

    Uite-asa , mai aproape de suflet youtube.com/wat../

  • 219

    Nu ma mai joc :lol: asta urma sa o pun eu …

  • 220

    am 10 cd-uri cu ea, aici pe birou, la indemana :lol:

  • 221

    zi ca ai pus-o tu , hai ca sunt tolerant si – mai mult – imi place sa daruiesc ..mai mult de atat , aveam un AS mare in maneca , a\propos de francezi ..Il pun dupa asta , dupa ce ti se usuca lacrimile de ciuda … ;)

  • 222

    youtube.com/wat../

  • 223

    nu, ce-i corect, e corect! Ramane Edith la tine, eu am trecut granita cu Brel ;)

  • 224

    Uite marele AS francez, care a rasgubilit- sau rasflocit sau rascracarat – lumea rockerilor anglofoni

    youtube.com/wat../

  • 225

    youtube.com/wat../ a deschis o usa catre viitor , iar unii au folosit-o gresit youtube.com/wat../

  • 226

    poate-s eu dereglata, insa pe mine nu ma “lesina” prea tare …

    asta mai degraba… youtube.com/wat../

  • 227

    si, ca sa-mi fac damblaua pana la cap :)

    youtube.com/wat../

    si

    youtube.com/wat../

  • 228

    @Geanina Vlad: nu trenuie sa te “leasine” , a fost doar o “aroganta ” apropos de Michel Jarre..Vad ca ma duci inspre “greuceni” , cu clape si alte alea ..ia sa ma uit in decsaga : …clape ….am ….greuceni …este …OK ia de vezi ( si auzi ) greii pamantului : youtube.com/wat../ dac a asculti la casti , sa nu te sperii , pasarica ! :D ))) Mi-am umflat muschii, nu ma mai joc , e pe bune !

  • 229

    to late ! A inceput ! …..

  • 230

    “o” ala care lipsea de mai sus ..tastatura ‘f..ui gura wireless …

  • 231

    pff, si eu care ma leganam acum cu Joan Baez :roll:

  • 232

    da-i frumos si spre centrul Pamantului ;)

  • 233

    ceca mai mistoaca epopee rock facuta \vreodata, mai tare decat The war of the Worlds sau Jessus Christ Sunperstar . mximum m aximorum , Rick Wakeman, pionieratul sintetizatorului pe clape …bla bla bla ..Baga urechiuta si ochiusoru’ , Geanina , ca chestiile astea se pierd incet incet ….

  • 234

    incredibil :lol:

    exact la asta ma uitam acum youtube.com/wat../

  • 235

    si continuam in “bulan” cu alta cappo d’opera Rick Wakeman youtube.com/wat../ Greucenii clapelor si al fanteziei …de la ei s-au inspirat astia mai tarziu , care erau pustani pe vremea aia

    youtube.com/wat../

  • 236

    si uite asa din una dau in alta

    youtube.com/wat../

  • 237

    am postat deodata :lol:

  • 238

    Si – incet – incet – ne apropiem de psihedelic …pionierii ( o gramada de pionieri , deh , campul muzicii era vast si virgin , inca ,gata de rascolit de tot felul de dementi ) …Pionierii , ziceam , ai psihedelicului sunt aici , acum. Am ales ceva care sa nu-ti deranjeze prea tare urechiutele-ti roze si fraghile , mai ales daca asculti la casti ( eu numai asa )… revenim la …franceeezi…Aparent youtube.com/wat../

  • 239

    eu intre timp am servit putin din asta

    youtube.com/wat../

  • 240

    @Geanina Vlad: Geanina, astia-s doar luminite-n luminis , n-au valoare , fac nmuzica ambientala de circumstanta , meclem, mixaj de chestii ..Vrei muzica ambientala facuta de grei pe clape ? de greuceni ? Ia baga destu in borcanu’ asta si gusta ..daca-ti place mananca-l /pan’la sfarsit , ca merita … youtube.com/wat../ mancal-ar mama pe el, cum l-a lasat Geanina Reaua in debaraua cu uitare , uitandu-se dupa arzoii francezi ( amorezii , ma rog, tot aia , aiciu, in sud ….)

  • 241

    bun borcanul, il pastrez :lol:

  • 242

    Geanina – Vroiam sa-ti zic doar ca am adunat catrenele de mai sus intr-un text “de duminica” propus spre publicare. Abia apoi mi-am dat seama ca nu ti-am cerut acordul, dar sper sa nu fie cu suparare. E scris ingenuu, cu invitatie catre altii sa-l continue. Tot in versuri. :)

  • 243

    @Florin Bratu: Nu ma deranjeaza, doar a fost un joc cu versurile, nu cred ca am jignit pe nimeni in ele :roll: sper…

    Deci, din partea mea e ok ;)

  • 244

    ia fii atenta , o chestie de viata : ” A fost un timp cand eram umbra ta Pana la capatul lumii Doream sa-mpart cu tine totul: Iubirea , durerea Ti-am fost alaturi cand visele-ti s-au sfaramat, Dar am crezut in tine mereu

  • 245

    am crezut ca dragostea noastra e un liant ce ne va tine impreuna mereu la bine si la rau … youtube.com/wat../

  • 246

    @Gramofon cu Microfon: asa da, pe post de zambet de dimineata ;) Multumesc!

  • 247

    drept urmare, youtube.com/wat../

    ;)

  • 248

    Geanina , (sh)it happens …I believe youtube.com/wat../

  • 249

    @Gramofon cu Microfon: totul este youtube.com/wat../

  • 250

    @Gramofon: si, avand in minte asta youtube.com/wat../ ma retrag! ma duc la jogging ;)

    Multumesc inca o data pentru tenisul muzical nocturn! Mi-am incarcat bateriile :)

  • 251

    ce bine c-am mai ascultat si eu niste jazz….

    alt Till Eulenspiegel
    2011-06-04 08:46:33 | Raporteaza
  • 252

    @Till Eulenspiegel: Buna dimineata! Asta a fost ironie sau bucurie? :)

  • 253

    tu ce crezi?

    buna dimineata si tie!

    alt Till Eulenspiegel
    2011-06-04 09:19:02 | Raporteaza
  • 254

    :roll: oamenii nedormiti ca mine, mai bine nu opineaza ;)

  • 255

    @Till Eulenspiegel: Cu multumiri pentru cantecul de leagan (a functionat de minune ;) ), ofer ceva la schimb:

    youtube.com/wat../

  • 256

    @Geanina Vlad: Ce faci Giany ? Sunt total indispus si lipsit de inspiratie , momentan ! Nu stiu ce naiba am!

  • 257

    @DANNY: Imi pare rau de starea ta, dar am vazut ca intre timp ti-a mai ridicat moralul Seva, ai facut versuri si ai dezbatut politica si economie :)

    Eu ti-am spus ca palosul ala e greu de dus. Ti-ai asumat o misiune “mare” si acum simti efectele.

    Ia uita tu putin, cateva zile, de ideea ca soarta lumii sta pe umerii tai, si o sa vezi cum iti revine veselia si optimismul ;)

  • 258

    youtube.com/wat../

    alt Till Eulenspiegel
    2011-06-05 09:01:48 | Raporteaza
  • 259

    @Geanina Vlad: Iti multumesc mult , Geanina ! Ai dreptate !

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala urmareste-i pagina de Facebook
Niciodată nu am înțeles cum la 1,64 m reușesc să fiu cu capul în nori și cu picioarele pe pamânt în același timp. Experimentez tot ce e vechi, pentru că de nou îmi e frică. Am obiceiul să iau apărarea celor care nu mi-o cer și să îmi spun părerea când nu sunt întrebată. Fac toate lucrurile importante pe jumătate, dar mă chinui și le termin pe cele fără sens.
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alegeri alex mazilu articol Artă bani barbati blog București campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie critica dragoste educatie familie Fashion femei femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu iubire Job lansare libertate literatura mare Mirela Retegan Moldova munca muzică oameni o fraza online o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat politică post poveste poze psd publicitate razboi reclama revista români România sanatate scandal soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta violenta

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!