![]() | Industria virginitatiivezi toate articolele de Ana-Maria Luca26 apr 2010 la 16:12 23 comentarii 1358 vizualizari. |
Khalil e grefier intr-un tribunal din Sudul Libanului. O localitate la vreo 3 kilometri de granita cu Israelul. Mi-a povestit intr-o zi ca a avut de completat actele pentru un divort absolut incredibil. Un barbat din sat a venit la tribunal sa dea divort de nevasta-sa dupa 5 ani de casnicie si 2 copii pentru ca …doamna nu fusese virgina la casatorie.
Judecatorul, un om onorabil si cu mintea deschisa, il intreaba pe tanarul razvratit cum a aflat. Intr-un avant de “hai sa ma dau mare”, domnul cu pricina ii spusese nevestei cate amante avusese inainte de insuratoare. Iar ea, enervata de laudarosenia sotului, i-a replicat ca si ea a avut niste amanti si ca atunci cand l-a luat de barbat a apelat la o interventie chirurgicala de reconstructie a himenului. Drept pentru care omul i-a facut bagajul si a aruncat-o in strada si in “gura satului”.
Situatii de felul acesta sunt rare in Liban. De obicei, operatia de reconstructie a himenului ramane un secret pe care femeia il duce cu ea in mormant.
Crimele de onoare sunt rare in Liban. Se intampla doar in zone foarte traditionaliste si slab alfabetizate din nordul Libanului sau din Valea Bekaa. Dar cum reputatia familiei conteaza, tinerele domnisoare, indiferent de religie, apeleaza la medicul chirurg sau ginecolog pentru a redeveni virgine.
Himenoplastia e pe locul al doilea, dupa rinoplastie, in topul celor mai cerute operatii estetice in Liban. Medicii, insa, nici macar nu le inregistreaza. Pacientei nu i se cere decat grupa sanguina si nici macar nu i se completeaza fisa. Taxa pentru o astfel de operatie variaza in functie de statutul si reputatia medicului intre 300 si 3000 de dolari.
Un amic libanez, medic ginecoloc scolit la Iasi, imi spunea ca himenoplastiile si avorturile (ilegale in Liban) sunt singurele pentru care medicii nu inregistreaza pacientele. “Nu vorbesti despre asta ca medic si nici nu iti faci reclama,” mi-a explicat. “Dar stim cu totii cat de des avem paciente care ne cer asta. Mi s-a intamplat intr-o noapte, la spital, ca o femeie sa-si ofere serviciile sexuale numai sa fiu de acord sa o operez”, imi povesteste medicul. “Dar eu sunt aici sa ajunt fetele astea, nu sa le judec”.
Cel mai adesea, fetele apeleaza la aceasta solutie pentru ca trebuie sa se asigure ca vor sangera in noaptea nuntii. “Am mai avut un caz la tribunal, cand un barbat dintr-un sat de druzi a venit sa divorteze de sotie pentru ca nu sangerase. Degeaba a incercat medicul sa-I explice ca nevasta-sa era virgina, dar ca avea un himen rezistent. Omul nu si nu, el divorteaza”, imi povesteste Khalil.
El e de acord cu aceasta portita de iesire pentru fetele libaneze. Cu multi ani in urma, cand el era copil, parintii mamei lui au facut-o disparuta pe matusa lui pentru ca fusese violata de un consatean. Tanarul violator a fost fortat sa o ia de nevasta, dar a divortat dupa doar cateva saptamani. cea care a suferit a fost femeia. “Nu vreau sa ma gandesc ca e undeva pe fundul marii acum. Vreau sa cred ca e la vreo ruda din strainatate,” povesteste tanarul.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe TwitterEtichete: chirurgie, Liban, virginitate


Very Happy 21 mai la 21:29 |
Dacă tot vine vara şi nimeni n-are chef de lecţii şi prelegeri, zic să facem o pauză de [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 27 apr la 22:46 |
În politică astăzi ești, mâine nu ești. E ca atunci când astăzi un fotbalist are o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 27 apr la 08:08 |
Zi mare pentru toți politicienii azi, 27 aprilie. Se votează moțiunea de cenzură. Nu se știe [ citeste mai departe ]
| 1@Cosa Nostra, ce nu fac eu pentru tine ;)... | ||
| 2@limbricul rozaliu, ţi se pare... :)... | ||
| 3Mi se pare mie sau “noapte întselată” e mai voporoasă și un pic crăcănată?! :mrgreen:... | ||
| 4@Cosa Nostra, dacă aş face totul perfect, n-ai mai avea niciun interes să-mi citeşti articolele. Dar aşa, ştiu că întotdeauna vei avea ceva de comentat :) Merci!... | ||
| 5Dintre aceste „frumuseți” mie îmi plac doar cele înspirate după tablourile de Van Gogh. :shock:... | ||
| 6Tot eu!Uite, aş vrea să comentez nişte poze. Cum facem, cum le deosebim?! Poza 33 de pe rândul 21, sau cum?! Nu te-ai gândit că la un astfel de articol s-ar putea să se discute pe poze, caz în care... | ||
| Dora Constantinovici 1724 citiri |
| Ana Barton 1484 citiri |
| Very Happy 876 citiri |
| Doria Niculescu 847 citiri |
| Cristina Corpaci 495 citiri |
| Iulia Nicolaie 439 citiri |
| Maria Onea Vesta 430 citiri |
| Ruxandra Predescu 276 citiri |
| Laura Laurentiu 243 citiri |
| Anca Maco 210 citiri |
| Dora Constantinovici 3 postari |
| Very Happy 3 postari |
| Pandora o postare |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Dora Constantinovici 7169 citiri |
| Ana Barton 6098 citiri |
| Very Happy 4185 citiri |
| Cristina Corpaci 3726 citiri |
| Doria Niculescu 3380 citiri |
| Maria Onea Vesta 2279 citiri |
| Maria Moiş 1768 citiri |
| Florentina Mușat 1495 citiri |
| Diana Petrut 1058 citiri |
| Ruxandra Predescu 1024 citiri |
| Very Happy 11 postari |
| Dora Constantinovici 7 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 3 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Florentina Mușat o postare |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
si la noi in satele “slab alfabetizate” cum sta treaba? libanul nu e asa interesant cel putin pt mine.
2010-04-26 16:30:26 | Raporteaza
Ti-am spus acu ceva timp ca sunt ignoranti, insa nu mi-ai dat dreptate.Inteleg ca tu traiesti acolo intr-un mediu frecventat de intelectuali, insa cu siguranta acestea sunt mult ffff minoritari, in acea tara
2010-04-26 16:36:16 | Raporteaza
@alex Nu pot sa scriu acum despre satele romanesti pentru ca nu sunt in Romania.
2010-04-26 16:42:14 | Raporteaza
@un roman din italia. Toti avem gradul nsotru de ignoranta. Nu trebuie sa generalizam, totusi.
2010-04-26 16:44:23 | Raporteaza
Interesant!
Chiar ieri am citit un articol similar pe BBC News despre himenoplastiile efectuate in Paris:
news.bbc.co.uk/../
2010-04-26 16:57:18 | Raporteaza
@flo Cel putin acolo sunt inregistrate si au si o fisa medicala.
2010-04-26 17:00:28 | Raporteaza
…treaba asta cu virginitatea dumneavoastra o priviti din punctul de vedere moral sau ca o regula a societatii? (libaneze, sau a alteia ) .Ca nu inteleg.
2010-04-26 19:08:42 | Raporteaza
@cosa nostra: In momentul in care pretinzi un lucru, trebuie sa il si oferi la randul tau.Pe sistemul: nu cere niciodata mai mult decat poti da tu insuti.Poate nici femeilor nu le place ca le luam de neveste dupa kilometri de p**** linsi, insa nu comenteaza nimic(rog autoarea sa imi scuze exprimarea, dar mister cosa nostra nu decodifica decat limbajul mitocanesc, pe cel civilizat nu stie sa il proceseze; probabil de aceea nici nu il foloseste).In plus, sunt destul de rare femeile care au mai mult de 2-3 relatii toata viata si cel mult una inainte de casatorie.Ma refer desigur la femeile obisnuite, nu la nimfomane, pipitze sau prostituate.Tu poti spune acelasi lucru despre tine?Cu cate te-ai culcat, inainte si dupa insuratoare?Desi sunt barbat, imi repugna masculii care au asemenea pretentii.Conteaza ce face o femeie din momentul in care si atata timp cat este alaturi de tine, nu ce a facut inainte.Iar virginitatea ca stare morala este un concept foarte frumos, insa nu uita un lucru esential: era aplicabil pe vremea cand fetele se casatoreau la 15-16 ani.Acuma, daca aplici teoria ta, ar insemna sa existe virgine de 25-30 de ani.Ti-ar conveni sa te bagi in pat cu una isterica, plina de bube si cosuri si eventual cu vreo 10 kg mai mult decat ar trebui sa aiba?Cam asta este efectul virginitatii dusa peste o anumita varsta.Nu sunt de acord cu sexul practicat de fete pana pe la minim 16-17 ani, insa nici cu o femeie virgina trecuta de 22 de ani nu cred ca as avea curaj sa ma cuplez.
2010-04-26 19:19:28 | Raporteaza
Mihai,
Hai să-ţi prezint nişte reguli de intrat în vorbă cu mine !
Despre articol, poţi să scrii ce vrei şi cum vrei tu. Dacă autorul articolului are ceva de spus la comentariul tău e treaba lui.
Dacă mi te adresezi mie, comentând afirmaţiile mele, atunci faci aşa:
- Îmi aprobi, sau îmi dezaprobi ideile. Dar nu poţi spune că o afirmaţie a mea e greşită dacă tu nu eşti de acord cu ea. Pentru că nu există o instanţă care să deţină adevărul absolut, acea instanţă fiind tu.
- Pentru a-mi analiza ideile, reproduci citate din comentariul meu şi spui concret cu ce eşti sau nu eşti de acord. Dar nu poţi să comentezi afirmaţii pe care prin extrapolare sau analogie mi le atribui tu mie. Deci, îmi analizezi punctual, afirmaţiile explicite din comentariul meu.
- Nu faci presupuneri şi analize despre persoana mea pentru că şi dacă m-ai cunoaşte nu ai avea acest drept.
Aici ar trebui să mă opresc şi să te bag în pizdda mă-tii pentru că m-ai jignit!
Dar nu fac asta ci îţi analizez punctual comentariul care mi-e adresat, aşa cum ar fi trebuit să faci şi tu cu al meu.
Deci:
„In momentul in care pretinzi un lucru, trebuie sa il si oferi la randul tau.Pe sistemul: nu cere niciodata mai mult decat poti da tu insuti”
De ce crezi tu că eşti în poziţia de a-mi spune mie ce să pretind şi ce să ofer eu în schimb !? Dacă ţi-aş pretinde ţie ceva, ai avea dreptul să pui condiţii, dacă nu, îţi vezi de pretenţiile tale şi nu mi le mai condiţionezi pe ale mele ! * * * „Poate nici femeilor nu le place ca le luam de neveste dupa kilometri de p**** linsi, insa nu comenteaza nimic”
În primul rând eu am spus „supţi” nu „linşi, dar nu contează. Ce legătură are această afirmaţie a ta cu comentariul meu !? Dacă vroiai să faci această afirmaţie [la care ai dreptul] trebuia să o faci într-un comentariu care nu-mi era adresat. Pentru că repet, nu are legătură cu comentariul meu. * * * „mister cosa nostra nu decodifica decat limbajul mitocanesc, pe cel civilizat nu stie sa il proceseze; probabil de aceea nici nu il foloseste”
De unde ştii tu ce limbaj ştiu sau nu ştiu eu să decodific !? Eu folosesc anumite expresii pentru a crea în mintea cititorului imaginea reală a ceea ce se întâmplă. Dacă spuneam „Să o iei pe una care a făcut sex oral de nenumărate ori” ce efect avea !? Îţi spun eu zero ! Şi nu asta vroiam să transmit ! Eu vroiam să transmit exact ce am spus, adică „Să o iei pe una cu kilometri de pullă supţi”.
Şi pe de altă parte ce dracu sunt alea decodificarea limbajului sau procesarea limbajului !? * * * „In plus, sunt destul de rare femeile care au mai mult de 2-3 relatii toata viata si cel mult una inainte de casatorie.Ma refer desigur la femeile obisnuite, nu la nimfomane, pipitze sau prostituate”
Aici ai dreptate, dacă excluzi pipiţele sau producătoarele într-adevăr rămân foarte, foarte puţine. * * * Nu mai reiau tot ce ai spus pentru că deja s-au plictisit toţi cititorii. În mare, mă jigneşti, faci presupuneri despre viaţa mea fără măcar să ai o informaţie despre mine, Îmi spui mie ce îţi repugnă ţie, de parcă m-ar interesa [ai dreptul să faci afirmaţii dar nu într-un comentariu adresat mie].
Redau totuşi următoarea afirmaţie a ta:
„Acuma, daca aplici teoria ta, ar insemna sa existe virgine de 25-30 de ani.”
Ia auzi băi frate ! Care teorie a mea ? Unde am zis eu că femeile ar trebui să se mărite la nu ştiu ce vârstă !? Dă-mi un citat din mine în sensul acesta ! * * *
Deci Mihai, revino-ţi, pentru că deocamdată am „procesat” un limbaj foarte civilizat cu tine şi nu ţi-ai dori altfel !
2010-04-26 20:32:40 | Raporteaza
cosa nostra=jegosul numarul 1 al blogului pandoras
2010-04-26 21:03:01 | Raporteaza
Vai ce poveste mizerabila, ca articol nu pot sa-l numesc… S-a gasit o amatoare sa improaste cu noroi toate femeile din Iran ,Iraq sau de aiurea, povesti auzite la gura sobei. Ai facut sondaje, ai fost acolo cand s-a intamplat, stii sigur ca este adevarat ce scrii ? Ptiu …
2010-04-27 05:11:49 | Raporteaza
ati vrea sa-mi dati si mie vre-o pulla sau ceva sa sug? va rog mult!
2010-04-27 07:40:46 | Raporteaza
…treaba asta cu virginitatea dumneavoastra o priviti din punctul de vedere moral sau ca o regula a societatii? (libaneze, sau a alteia ) .Ca nu inteleg.
2010-04-27 08:47:47 | Raporteaza
mie mi se pare stupid ca barbatii pretind ca femeile sa nu aiba trecut amoros, sa fie pure pentru sotii lor, in schimb ei ar fi bine sa aiba (desi nu e ok din pctul de vedere al religiei), ca sa aiba experienta si sa-si poata satisface nevestele. asa mi-a spus mie odata un egiptean care se declara foarte deschis la minte.
2010-04-27 10:17:49 | Raporteaza
Deci:
Mi s-a cenzurat un comentariu.
Vulgaritatea de dragul vulgarităţii trebuie cenzurată. Folosirea cuvintelor considerate vulgare pentru a accentua o idee nu constituie vulgaritate. Cenzurarea în acest caz e un abuz. La alte articole nu s-a cenzurat aşa ceva.
Dar e opţiunea dumneavoastră.
Pe mine ca şi comentator m-aţi pierdut. De fapt e neelegant să spun aşa. Eu v-am pierdut ca şi autor.
Succes în continuare !
2010-04-27 10:39:29 | Raporteaza
@andreea: Ai dreptate insa atunci cand vb de lumea araba, totul se schimba. Aia stii cum sunt? sunt doar pt ei, femeile acolo nu sunt decat niste sclave. Femeia acolo este tratata precum era tratata la noi intre cele doua razboaie mondiale.
2010-04-27 11:09:53 | Raporteaza
@un roman din italia – pai eu la lumea araba ma refeream. totusi (fara sa stiu cum era tratata la noi femeia in interbelic – singurele referinte pe care le am eu e literatura care cam contrazice ce zici tu), femeile nu sunt doar niste sclave in lumea araba. lumea araba e mare si diversificata. am vazut si femei arabe tratate ca niste printese, am vazut femei arabe care au joburi, masini, merg la terase la un suc, si care traiesc o viata aproape normala (dupa standardele noastre), doar ca incadrata in liniile traditiei lor. totusi, dupa mine, virginitatea e over rated (cred ca si la noi e in multe locuri, inca), fara sa aiba o baza serioasa. ca doar si voua va plac femeile experimentate, daca nu sunteti absolut nesiguri pe masculinitatea voastra
2010-04-27 12:37:26 | Raporteaza
@andreea: Te referi la o majoritate sau la o minoritate?. Vezi tu daca sunt o minoritate, atunci te referi la aia cu bani multi.
2010-04-27 18:44:07 | Raporteaza
Top retardati Pandora’s
1.nedormitul-pentru schizofrenie si pentru cele 20 nickuri idioate 2.cosa nostra=pentru tampenii 3.gramofon cu microfon=pentru jeg
2010-04-27 23:56:09 | Raporteaza
Deci:
Mi s-a cenzurat un comentariu.
Vulgaritatea de dragul vulgarităţii trebuie cenzurată. Folosirea cuvintelor considerate vulgare pentru a accentua o idee nu constituie vulgaritate. Cenzurarea în acest caz e un abuz. La alte articole nu s-a cenzurat aşa ceva.
Dar e opţiunea dumneavoastră.
Pe mine ca şi comentator m-aţi pierdut. De fapt e neelegant să spun aşa. Eu v-am pierdut ca şi autor.
Succes în continuare !
2010-04-28 00:12:30 | Raporteaza
dar daca se poate as vrea sa-mi dea neadormitul pulla sa io sug. va rog mult.
2010-04-28 07:46:21 | Raporteaza
iar eu cu Alex as vrea sa ne sugem pulicile unul la altul
2010-04-28 07:48:06 | Raporteaza
@un roman… nu cu multi bani, ci provenind din familii deschise la minte, care isi dau fetele la facultate, etc. io vorbesc acum de ce am vazut in Cairo si Khartoum (Sudan), in rest nu ma pronunt ca nu am vazut.
2010-04-28 10:57:39 | Raporteaza