RSS Feed

FlashMob pentru prietenii cu patru picioare

vezi toate articolele de
03 apr 2011 la 16:55 68 comentarii 1120 vizualizari.

Un căţel a fost găsit viu, în larg, pe acoperișul casei stăpânilor, la trei săptămâni de la valurile tsunami care au devastat Japonia. El a fost reperat de un elicopter al televiziunii locale din Kesennuma plutind pe acoperişul unei case, în mijlocul a sute de metri patraţi de resturi, în largul coastelor Japoniei, anunţa dailymail.co.uk. Patrupedul a fost salvat de angajaţii pazei de coastă din Japonia. Știrea a fost difuzată și la noi, pe la toate televiziunile și sunt sigură că reacțiile au fost în mare parte de admirație și mai ales mirare.

Nu știu dacă mirarea s-a manifestat pentru că bietul câine a supraviețuit trei săptămâni plutind pe niște resturi sau pentru că există cineva care l-a descoperit și salvat. Parcă văd un tembel aricit în fața televizorului – păi cum, ăștia sunt în stare să-l salveze pe câinele ăla, când la noi animalele astea umblă brambura pe străzi, păi de ce domnule, de ce să nu-l lase să moară că e doar un câine, io am lăsat zece pe marginea drumului printre mașini…Da, ai lăsat. Și tu și țața de la colț și alți o mie, două, trei de oameni care au impresia că totul li se cuvine și acum te sperii că vine un alt câine și te mușcă de dos pe tine, pe copiii tăi sau ai altora, pe alții care n-au nicio vină că tu ești un tembel și îți abandonezi patrupedele pe unde poți. Haitele de câini agresivi nu au fost create de vreo zeitate urâcioasă și plantate în calea muritorilor români, tot noi le-am format, mă rog, unii dintre noi, așa că nu are sens să ne mai tot prefacem că vina e a celor cu patru picioare.

Nu mă adresez acelei categorii de tembeli de mai sus care sunt sigură că vor vocifera cum că așa e de când lumea, omul are drept de viață și de moarte asupra tuturor celorlalte specii. Mă adresez oamenilor care au cât de cât bun simț și simț de răspundere și le spun că Ionuț Părăușanu, îi invită la flashmob-ul din Parcul Izvor în București, mâine,  la ora 19:00 fix pentru a marca o zi dedicată compasiunii și acțiunii pentru animalele fără stăpân. Poate vă faceți timp 10 minute, cât durează toată acțiunea și treceți pe acolo.

Pentru informații despre evenimentele organizate în Constanța, Sibiu, Iași, Cluj, Craiova, Timișoara, Botoșani, Tecuci, Bacău, Brașov, Pitești, Buzău, Galați, Vâlcea și Oradea vizitați http://www.adoptiicaini.ro/strayday/

P.S. Vă recomand, celor care nu l-au citit încă, Tombuctu de Paul Auster.

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 

Etichete:


68 comments
  • 1

    Dupa cum scrii as zice ca ai citeva animalute acasa. Asa-i?

  • 2

    @costelus: Da, am. Dar nu din cauza asta scriam pe tonul asta.

    Dora Constantinovici
    2011-04-03 17:11:26 | Raporteaza
  • 3

    De ce, oare, vă rezumaţi la animalele de companie atunci când vorbiţi de compasiune şi grijă pentru animale?!

    Şi, dacă tot a venit – încă o dată, vorba despre câinii fără stăpân, da, ai dreptate! Trebuie rezolvată problema o dată pentru totdeauna.

    Prin eutanasiere rapidă, fără dureri şi fără stres. Aşa cum se face în abatoare – şi mai nou şi în unele gospodării, cu porcii, vitele, oile et c.

    Acestea se sacrifică cu zecile de milioanele zilnic. De ce nu am face la fel şi cu amărâţii de câinii?! De ce, când e vorba de câini sar de cur în sus tot felul de limbrici?! Îţi spun eu: pentru că existenţa cu sutele de mii a câinilor le aduce lor profituri uriaşe.

    Punct!

    alt Ucigă-l Toaca
    2011-04-03 17:52:30 | Raporteaza
  • 4

    Dora, ai vazut la TV povestea cainelui din Japonia care apara un alt caine ranit, imediat dupa cutremur?

  • 5

    Dora, O.N.G.-urile sa construiasca adaposturi, nu sa toace banii aiurea, cum fac primariile!

  • 6

    @Ucigă-l Toaca: mie existenta cainilor cu sutele de mii nu-mi aduce niciun fel de profit. poti sa zici ca sunt cum vrei, limbric,isterica si asa mai departe, tot nu renunt sa ii apar, nu e vina lor ca ajung sa se salbaticeasca si sa muste. in plus n-am vazut vite sau porci fara stapan pe strazi. desigur, acelea sunt animale care produc ceva, nu? daca ar ajunge un taran sa-si arunce porcul pe strada si asta s-ar inmulti cu un alt porc tot pe strada nu s-ar supara nimeni ptr ca ar putea fi mancati si ei si puii lor si asta ar insemna paguba doar pentru cel care-l abandoneaza, nu? asa, cu cainii,luam unul, doi, poate pentru copii cat sunt mici si se joaca cu ei, uite ce dragalasi sunt si apoi cand ne plictisim, sau devin prea multi, hai sa-i aruncam ca tot aia e, se ocupa altii de ei, nici nu ne-ncurca la noi in curte, nici nu trebuie sa dam bani pentru mancare, nici sa ii omoram noi nu trebuie, se ocupa tot altii. solutia nu e eutanasierea ci sa-si tina toti cati caini isi permit si sa aiba grija de ei. nu e scumpa castrarea, in unele cazuri chiar se face gratuit. nu se poate sa ii lase sa faca pui si apoi sa impacheteze puii si sa-i lase in fata blocului meu, al tau sau in sant si gata, totul e ok, nici usturoi n-am mancat nici gura nu ne miroase.

    Dora Constantinovici
    2011-04-03 18:32:49 | Raporteaza
  • 7

    @Cristi: da, e extraordinar. si am mai vazut acum vreo doi ani imagini cu un caine care scoate un alt caine de pe o autostrada unde fusese lovit chiar daca pe langa ei treceau masini si camioane…ai vazut?

    Dora Constantinovici
    2011-04-03 18:35:31 | Raporteaza
  • 8

    @Dora Constantinovici: Da, mi se pare ca in S.U.A. se intampla asta.

  • 9

    Dora, tu ai văzut ce-am scris eu?!

    Deci: da, de animale trebuie să ai grijă şi să-ţi asumi responsabilităţile aferente posesiei lor.

    Din tot ce spui tu, cu un singur lucru nu sunt de acord, cu castrarea! Deoarece nu rezolvă problema.

    Nu mai contează acum de unde provin câinii fără stăpân. Contează că sunt mulţi şi se înmulţesc incredibil de repede.

    Castrarea rezolvă problema dintr-o curte, de exemplu. Ai o căţea, sau mai multe, le castrezi şi ai rezolvat. Eu i-aş obliga pe toţi posesorii de câini să facă acest lucru.

    Dar la nivel de oraş, unde câinii nu au stăpân, prin castrare nu rezolvi nimic, deoarece numărul câinilor e mult prea mare. Oricâte fonduri ai aloca, ritmul fizic real posibil – nu închipuit, de castrări e mai scăzut decât rata înmulţirii câinilor. Poţi, cel mult, să menţii numărul actual. Deci ai cheltui sume uriaşe şi n-ai rezolva nimic. Mă rog, i-ai îmbogăţi pe unii!

    În schimb, eutanasierea costă de zece ori mai puţin şi e de zece ori mai rapidă.

    Şi nu am înţeles ce-ai spus la chestia cu animalele sacrificate pentru carne. De ele de ce nu zici nimic?! Sau, ele de ce da, iar câinii nu?!

    alt Ucigă-l Toaca
    2011-04-03 19:13:54 | Raporteaza
  • 10

    Ca să nu mai zic că organizări de genul căreia îi faci tu reclamă sunt de tot penibilul viclean!

    Tu le faci reclamă de bună voie, din credinţă, iar ei câştigă grămezi de bani. Oricât de nobilă ar fi o acţiune, oricât de mult aş crede în ea, dacă unii o fac pentru bani – folosindu-se de buna mea credinţă, nu mă voi lăsa implicat.

    Dar văd că ei tot găsesc botanişti gata să sară pentru ei. Incredibil!

    alt Ucigă-l Toaca
    2011-04-03 19:19:23 | Raporteaza
  • 11

    @Ucigă-l Toaca: să-ţi mai zic de sor’mea care i-a convins pe ai mei să vândă un pământ pentru o asociaţie d-asta???

    Eu le-am zis că le pun pământul la dispoziţie să facă adăpost cu concesionare gratis, noi plătim impozit, etc. Ei au şmecherit-o pe sor’mea şi au vândut pământul şi s-au spart cu banii la mama dracului…

    Auzi, băi Cosa, off-topic acuma, că tot veni vorba de pământ: m-a mâncat undeva să pun nişte nectarini (toamna trecută) şi au început să se usuce şi să se urce păienjenii pe ei. Din 5 vreo 3 sunt năpădiţi… nu-i mare paguba, dar mă oftic. Pe net am găsit remedii doar la frunze, dar ei sunt decât înmuguriţi. Ai tu vreo reţetă cu băligar, tărâţe, ceva să-i dau pe brazdă?

    Senchiu anticipat ;)

  • 12

    Felicitari!Dovedesti ca esti o persoana educata si civilizata.Sustine in continuare sterilizarea catelelor cu si fara stapan.”Sursa” cainilor comunitari sunt curtile oamenilor.Eu am gasit 5 cateluse metise intr-o cutie si refuz sa cred ca le-a pus vreo maidaneaza in calea mea.Le-am adoptat si sterilizat si nu regret gestul facut.

  • 13

    N-ai ce să le mai faci! Şi dacă îi aduci cât de cât, mai târziu tot o să cadă. Şi oricum n-o să faci nimic în ei. Pomul dacă nu pleacă bine de mic, îl scoţi şi pui altul.

    Cam cum era odată cu copiii. Făceau câte 11 copii dintre care mai rămâneau 5 – 6. Dar erau sănătoşi tun. Acum fac câte un copil şi-l ţin cu medicamente toată viaţa, chiar dacă în firea lucrurilor acel copil n-avea zile.

    alt Ucigă-l Toaca
    2011-04-03 21:01:18 | Raporteaza
  • 14

    Mai Habarnam, haha, ca bine ti-ai ales numele! Toti pomii fructiferi se stropesc primavara. Ia o crenguta afectata, mergi la un magazin si-ti dau ei ce e nevoie. Sigur, mai este si varianta nebunului, tai pomul si pui altul, si la anu’ la fel :) )

  • 15

    Uite Dora, eu cred ca din pacate sint multi cei care, vazind la televizor cum au salvat japonezii cu elicoptere acel catel au zis “tare timpiti si astia! Pentru o potaie??”

  • 16

    Bă, m-am plictisit de câte ori ţi-am spus că eşti cel mai prost om pe care l-am întâlnit.

    Ţi-am reamintit citate din textele tale şi tot degeaba!

    Înţelege, şi tu şi Val_One, că nu devii specialist de pe gugăl sau discovări. Devii doar un pârât. Şi dacă, prin natură, eşti predispus la prostie, atunci te mai şi penibilizezi afişându-te ca şi specialist.

    Pomii nu se stropesc doar primăvara. Pomii, se tratează de cel puţin 11 ori pe tot timpul anului. Caz în care mai ai şi varianta să mănânci direct pesticide. Cumperi pesticidele şi le mănânci pe pâine. De ce să te mai omori cu pomii?!

    Omu a pus pomi ca să mănânce fructe curate şi sănătoase aşa cum se mâncau odată, când oamenii nu ştiau de tratamente. Singura substanţă cu care stropeau pomii – foarte rar, o dată la trei ani sau poate şi mai rar, era zeama bordeleză care nu e toxică.

    Vii tu să-l înveţi să se ducă să cumpere pesticide de la magazin, că el nu ştia varianta asta, aştepta să-l înveţi tu. Incredibil! Câţi ani ai, prostule?! Pariu că ai sub 30!

    Pe de altă parte, simptomele pe care le-a prezentat sunt clare: se usucă. E atacat de o bacterie, căreia odată intrată în pom, n-ai ce să-i mai faci.

    alt Ucigă-l Toaca
    2011-04-03 23:28:50 | Raporteaza
  • 17

    Să mergem acolo. Se va fluiera de trei ori a pagubă. Ce facem insă cu haitele de câini agresivi?

    Eu iubesc mult animalele.Am tot timpul 2 sau 3 animale abandonate pe care le cresc în curte. Dar nu pot să cresc o sută. Sunt pentru eutanasiere , pentru că situația e scăpată de sub control de prea mult timp. Să fim serioși. Trei fluiere? Patru lăbuțe?

  • 18

    @Ucigă-l Toaca: nu pot sa vorbesc despre animalele care sunt ucise pentru carne pentru ca ele sunt crescute tot pentru carne, e cu totul alta discutie chit ca da, inteleg unde bati… eu din cate stiu si eutanasierea in conditiile mentionate de tine, adica cele corecte, sa zicem, costa foarte multi bani si daca acei bani vor ajunge in mainile cui nu trebuie cainii vor sfarsi ca pana acum, in chinuri groaznice, otraviti sau omorati cu batele iar cineva isi va umple buzunarele pentru campania de locale de la anul (ca stii si tu, pana e votata legea, pana se aplica legea, pana se mai organizeaza doua, trei proteste…trece anul asta si vine 2012). asa ca eutanasierea cainilor nu e nici macar o solutie de criza…

    Dora Constantinovici
    2011-04-04 00:33:25 | Raporteaza
  • 19

    @junghiul: bun, atunci ce facem? stam si fluieram singuri, acasa? haitele de caini agresivi de unde au venit, cum s-au format,nu tot noi suntem vinovati? pe langa haitele alea nu sunt si caini care n-au facut niciodata nimic rau nimanui? gata, ii omoram pe toti, asa, la gramada?

    Dora Constantinovici
    2011-04-04 00:37:33 | Raporteaza
  • 20

    @Dora Constantinovici: Dă-mi variante!

  • 21

    Eu unul nu accept să fiu în cârdășie cu oameni care în viața lor nu au crescut un animal parasit.În schimb vorbesc…Și ne dau lecții nouă , cei care ne asumăm simplu, fără beneficii și cu drag anumite responsabilități.Mie unu îmi ajunge!Dacă vor să fluiere, să fluiere, Dora. E mult mai simplu pentru ei.

  • 22

    Dora, ce tot vorbeşti?! Dacă e s-o luăm aşa nici sterilizarea nu se va face. Se vor lua banii – cum s-au luat, şi nu se va face nimic!

    Aici comparăm cele două metode în condiţii similare de aplicabilitate.

    Caz în care eutanasierea rezolvă, e posibilă real şi costă foarte puţin. Pe mine mă costă asomarea unui porc exact 1,5 lei. Atât costă capsa de la pistol. Să zicem că mai dai 10 lei pe prins – ceea ce e mult, ţinând seama de faptul că o zi de prăşit cu sapa e 50 de lei. Deci real, cât ar costa?! Cel mult 15 lei, incluzând şi alte cheltuieli.

    În Bucureşti sterilizarea costă enorm. Interesează-te să vezi. Pe lângă asta durează mult.

    Cu bună credinţă, din naivitate, tu le ţii isonul celor care propun astfel de soluţii tocmai pentru a nu se rezolva.

    Şi nu te cred când spui că iubeşti animalele. Poziţia ta relativ la chestia cu animalele crescute pentru carne te dă de gol.

    Adică, animalul ştie că e crescut pentru carne şi se împacă cu ideea, sau cum?! Ce deosebire există între fiinţe din acest punct de vedere, Dora?!

    alt Ucigă-l Toaca
    2011-04-04 01:03:49 | Raporteaza
  • 23

    ” haitele de caini agresivi de unde au venit, cum s-au format,nu tot noi suntem vinovati?”

    Care noi? Noi doi?

    Tot noi vom fi găsiți vinovați de sutele de oameni mușcați zilnic de câini.

  • 24

    @junghiul: pai eu de cand ma stiu am cules animalute abandonate si asta ma doare cel mai tare, ca oamenii sunt iresponsabili pentru ca stiu ca cineva, o sa stranga dupa ei. asa si cu eutanasia, sa omoram acum toti cainii ar insemna sa facem jocul tuturor celor care i-au abandonat pana acum, cu buna stiinta, fara niciun fel de mustrare de constiinta. in loc de eutanasierea cainilor propun amendarea celor care ii arunca pe strada si ai sa vezi ca incetul cu incetul o sa se mai rareasca din caini pentru ca vor incepe sa aiba mai multa grija. toti cainii astia multi de care spui tu nu s-au strans in ultimul an, s-au tot strans de cativa ani, normal ca si procesul prin care vor deveni mai putini va dura dar asta e, sa isi asume fiecare consecintele faptului ca pana acum nu s-a facut nimic. de ce sa moara cainii pentru ca noi nu suntem civilizati?

    Dora Constantinovici
    2011-04-04 01:12:29 | Raporteaza
  • 25

    ieri pisica, azi cainele, maine sigur salvezi hipopotamii sau omizile… ;)

    “Haitele de câini agresivi nu au fost create de vreo zeitate urâcioasă și plantate în calea muritorilor români, tot noi le-am format, mă rog, unii dintre noi, așa că nu are sens să ne mai tot prefacem că vina e a celor cu patru picioare.”

    te-ai corectat bine, UNII dintre voi, si cam tot astia de pozati acum in salvatori. ia zi, de cate ori le dadeai de haleala in scara blocului? ca eu nu. deci usurel cu “acelei categorii de tembeli de mai sus”, ca patesti ca in Bugs Bunny: tragi cu prastia, dar face roata si tot in fund ti se opreste :P

  • 26

    @Ucigă-l Toaca: nu exista, tocmai de asta spuneam ca e o alta discutie. da, iubesc animalele dar din pacate inca nu am devenit complet vegetariana, mai mananc si carne cateodata asa ca m-as simti ipocrita sa comentez faptul ca se omoara animale pentru carne, sa fim seriosi. incerc totusi, chit ca nu stiu daca te voi multumi cu explicatia, dar e tot ce pot acum: in gospodarii, in crescatoriile de animale pentru carne sunt crescute cu un scop, acela de a fi mancate. nu spun ca e foarte frumos,sau nobil, e probabil la fel de ingrozitor felul in care le casapim pentru friptura de pe masa dar el, scopul final exista si cresterea lor are o justificare, iti hranesti copilul, pe tine, poate un parinte, toti avem nevoie de proteine si asta e, deocamdata cele animale sunt cele mai cautate. cainii insa ii luam, ii tinem cat sunt pui si apoi ii aruncam pur si simplu pe strada, pentru ca ne-am plictisit de ei. devin agresivi din cauze evidente si musca poate unul sau doi oameni care la randul lor au aruncat si ei vreun caine asa,aiurea dar ma musca si pe mine care nu le-am facut nimic, adica, peste noapte, din cauza unor destepti ma trezesc si eu ca ma confrunt cu probleme care nu-mi lipseau, nu le-am generat, etc. adica, pe scurt si oarecum cinic: imi asum faptul ca trebuie sa traiesc cu gandul (spune-i vina daca vrei) ca din cauza ca, sa zicem, maine vreau sa mananc o friptura de pui, un pui care e deja gata taiat a fost intr-un fel victima mea. dar nu-mi asum vinovatia uciderii unui caine pentru ca cineva, altcineva decat mine a hotarat sa-l abandoneze si acesta s-a transformat intr-o masina de muscat. of, nu stiu, sper ca e cat de cat coerent ce-am scris, nu stiu cum altfel sa ma explic…e? desigur ca eutanasierea este cea mai simpla solutie, ok, poate costa doar cat spui tu dar de ce sa platesc eu pentru greselile altora si daca tot platesc de ce sa nu se faca din banii mei cum vreau eu, adica sa fie castrati, chiar si cu riscul de a plati mai mult?

    Dora Constantinovici
    2011-04-04 01:37:22 | Raporteaza
  • 27

    @Dora Constantinovici:

    Poliția animalelor este o soluție pentru cazurile viitoare. Ce ne facem cu haitele de câini, însă! Constituie un pericol iminent.

    Și da! Sunt de acord că unii ar trebui pedepsiți pentru ce-au făcut.Cred că se va ocupa de asta pronia cerească.

    Îți respect punctul de vedere, dar nu ți-l împărtășesc până la capăt. Vei spune că sunt crud, dar în realitate iubesc și animalele pentru care propun eutanasierea.

    P.S. Dacă am fi noi toți altfel, s-ar mai găsi și alte solutii, dar nu are sens să ne amăgim singuri.

  • 28

    @Florin Bratu: ieri pisica…nu, daca citeai textul si nu te uitai doar la poze observai ca scriam despre cu totul altceva, pisica era pusa doar tot ca farsa de 1 aprilie, daca nu stiai, iti explic eu: nu, pisicile nu rad in hohote ;) nici macar ale mele. Cat despre hipopotami sa stii ca zici tu ceva, merita salvati, macar din cauza ca sunt (unii dintre ei) pe cale de disparitie (daca nu ma crezi, iata epochtimes-roma../ da, le-am dat de mancare unor caini din fata blocului si daca vrei sa te simti si mai impacat ca sunt cu adevarat vinovata si responsabila pentru formarea haitelor de caini agresivi sa stii ca am mereu biscuiti in geanta, biscuiti pe care-i impart cu orice caine pe care-l intalnesc. dar nici cainii din cartierul meu si nici cei pe care i-am intalnit prin oras nu mi-au parut agresivi vreodata. nu neg ca nu exista, poate am fost doar norocoasa si nu m-am intalnit eu cu ei. dupa cum vezi, sunt vinovata din nou.

    Dora Constantinovici
    2011-04-04 01:50:06 | Raporteaza
  • 29

    @junghiul: nu noi doi, evident, noi, adica oamenii. dar ai dreptate, asa se interpreteaza, deja Florin a si inceput sa ma traga de urechi pentru haitele de caini…

    Dora Constantinovici
    2011-04-04 01:54:04 | Raporteaza
  • 30

    @Dora, parca te suparasei ieri, dar tot citesti :)

    o spun ca pe un compliment: te vad extrem de naiva, dar intr-un mod placut (ca am dat de niste acrituri pe un alt thread, de ciori vopsite).

    e aici chestie de balanta si ecosistem. si nu conteaza cat hranesti tu cainii, ca tot or sa manance cadavre si mizerii de prin gunoaie, imprastie microbi, se inmultesc exponential si vor ajunge atatia agresivi din varii motive. de asta nu hranesti nici sobolanii, n-aduci veverite in casa ca te trezesti cu paraziti sau microbul turbarii, nu dezvolti cu buna stiinta fauna intr-un loc fara sa te asiguri ca raportul cu predatorii ramane benefic tuturor.

    din pura inconstienta, salvati unii un suflet, dar expuneti la moarte sigura zeci de urmasi ai respectivului. nu-i omorati voi doar in mod direct.

  • 31

    Mi-a povestit un coleg cum se rezolva problema la el in sat,unde ma asigura ca nu e nici un caine vagabond. Problema e ca o catea face prea multi pui odata… Solutia aplicata acolo (o regiune din nordul tarii) e simpla: iei toti cateii care nu iti trebuie si ii ingropi. End of story. Ideea generala ii sa nu ii arunci in strada ca nu ii frumos…

  • 32

    Dora,

    e clar ca tu esti de buna credinta si ca tine sint multi. Dar e tot asa de clar ca aici se folosesc niste nemernici de voi si buna voastra credinta pentru a castiga niste bani, usor.

    Trebuie sa existe un moment Tzero de la care sa plece toate programele pe care vreti voi sa le implementati.

    Acel moment Tzero este momentul cand pe strazi nu mai exista caini si de-atunci incolo trebuie urmarita evolutia populatiei de caini si tinuta sub control prin castrare etc.

    Si ca sa ajungi la momentul Tzero, cu toata durerea si compasiunea (si eu am vreo 4 caini, de pe strada) cainii trebuie eutanasiati. Acest lucru, va fi inspre binele generatiilor viitoare de caini. Trebuie sa gandesti pe termen lung.

  • 33

    nu ştiu ce să zic. aşa, ca femeie, nu şade bine să declari că vrei să omori pe cineva. trebuie să ai sufletul mare şi plin de dragoste. dar, una peste alta, dacă s-ar putea ca într-o noapte fără lună să-i ia cineva pe cei 20 de maidanezi castraţi din faţa blocului meu şi să-i ducă pe planeta cîinilor fericiţi, m-aş bucura foarte tare. pentru că fac o mizerie cumplită şi o hărmălaie apocaliptică. aşa, drăgălaşi cum sînt ei, mînca-i-ar mama…

    (precizez că nici eu, nici vreo rudă de-a mea nu am aruncat căţei pe stradă, niciodată)

  • 34

    Dora, gata, nu te mai iubesc!

    Eşti subiectivă şi superficială. Şi mai eşti căsătorită şi cu Rogozanu. Ce naiba ai fi văzut la el!

    Deci, găseşti o explicaţie sacrificării animalelor pentru nevoile tale burtistice, dar nu eşti de acord cu sacrificarea lor în cazul în care devin o problemă socială.

    Iar soluţiile propuse de tine nu sunt aplicabile în realitate. Sau sunt aplicabile dar nu rezolvă situaţia. Doar consumă resurse îmbogăţind nişte vicleni cărora, sunt mai mult ca sigur, li se rupe de bieţii câini amărâţi.

    Şi cu asta am încheiat acest subiect. Mai mult de atât n-am ce să spun!

    alt Ucigă-l Toaca
    2011-04-04 09:14:15 | Raporteaza
  • 35

    hai lasa-ma, esti nevasta lui Rogozanu?!!

    hmm, partida buna pt tine, iar tipul nu e prost, insa isi tine nasul la cativa centimetri mult prea sus fata de cat il duce intr-adevar capul. scuze, dar nu m-am putut abtine…

    PS: mi-a devenit brust mai simpatic pisoiasul

  • 36

    Flashmob – 3 aprilie-Paris-pentru sterilizarea cainilor fara stapan din Romania.

  • 37

    IAR MARTI, 5 APRILIE, ORA 12, VA FI ORGANIZATA PICHETARE, TOT IN PARCUL IZVOR!

    STERILIZARE/RETURNARE/RESPONSABILIZARE: ASTA ESTE SINGURA SOLUTIE!

    De prea mult timp populatia ROManiei se incapataneaza sa traiasca in Evul Mediu! Eu PROTESTEZ contra iresponsabilitatii si a promovarii CRIMEI ca “solutie”! Singura solutie este RESPONSABILIZAREA INTREGII SOCIETATI, in legatura cu FIECARE aspect al existentei noastre! Doar asa vom putea iesi din IADUL care este Romania zilelor noastre!

    NU UITATI: OMUL SFINTESTE LOCUL!

    Ne intalnim acolo!

    PS: De ce oare promotorii masacrarii inutile a cainilor “comunitari” se feresc sa isi faca publica identitatea, iar multi dintre cei care fac apel la CIVILIZATIE, RESPONSABILITATE si RATIUNE au acest curaj?!

  • 38

    youtube.com/wat../

    Cam multe tigari fumate azi pe Pandora…

    Dar nu puteam sa plec si sa nu las Dorei ceva de vazut.

  • 39

    Sunt invitate si rudele celor ucisi de cainii fara stapan ? In rest numai de bine, mancale-ai coada, cum se zice in popor. A propos, cine iti da dumitale dretul de a- face pe altii (care nu imbratiseaza ideile aiurite privind maidanezii) tembeli ???

    alt Brigitte Bordeaux
    2011-04-04 14:33:01 | Raporteaza
  • 40

    @Svetlana: nu stiu, pare totusi solutia cea mai lejera pentru oameni, nu neaprata cea mai omenoasa…

    Dora Constantinovici
    2011-04-04 16:45:24 | Raporteaza
  • 41

    @Ucigă-l Toaca: nu se poate sa nu mai existe o farama de sentiment :) atat de usor? de ieri pana azi? uf, am stiut inca din momentul in care am apasat butonul – trimite comentariul ca nu am reusit sa ma fac inteleasa, am simtit…

    Dora Constantinovici
    2011-04-04 16:48:32 | Raporteaza
  • 42

    @Florin Bratu: adica daca era numai al meu (pisoiasul) nu era destul de simpatic, asa, pentru ca e si al lui C. a devenit mai popular…bine, te tin minte, sa stii!

    Dora Constantinovici
    2011-04-04 16:49:53 | Raporteaza
  • 43

    @MiereaNaturala: multumesc, e super simpatic :)

    Dora Constantinovici
    2011-04-04 16:50:33 | Raporteaza
  • 44

    “am mereu biscuiti in geanta, biscuiti pe care-i impart cu orice caine pe care-l intalnesc”

    Fain! (fara ironie) :)

  • 45

    @costelus: :) credeam ca o sa ma intrebi daca ii impart si cu dinamovistii, acuma serios vorbind, am biscuiti sau eugenii, am observat de curand ca eugeniile au trecere mai mare printre patrupezi :)

    Dora Constantinovici
    2011-04-04 17:06:17 | Raporteaza
  • 46

    STIMATA AUTOARE,

    DACA UNUL DINTRE PARINTII DUMITALE VA FI, DOAMNE FERESTE, ATACAT SI MUSCAT DE UNUL DINTRE CAINII FARA STAPAN DE PE STRAZILE DIN BUCURESTI, VEI MILITA LA FEL CA ASTAZI?

    UN IPOCRIT AR RASPUNDE “DA”.

    PERSONAL, SUNT DE PARERE CA SIGURANTA CETATEANULUI ARE PRIORITATE. NU SUSTIN EUTANASIEREA CAINILOR, CI DOAR SA NU MAI FIE LIBERI PE STRAZI. E TREABA AUTORITATILOR CUM REZOLVA PROBLEMA, INSA LOCUL LOR NU E PE STRAZI, CE NAIBA E GREU DE PRICEPUT?????? VRETI UN DESEN??????!!!!!!!!!!!!!!!

  • 47

    Dragi iubitori de animale, dar pentru copiii ucisi prin avort sau abandonati sa moara in tomberoane cand faceti asa..un flashmob? Nu am nimic cu animalele, dar chiar considerati ca merita ele mai multa atentie decat semenii nostri, oamenii? Fiti cinstiti cu voi insiva si ganditi-va la asta! In loc sa militati pentru implementarea de masuri care sa promoveze familia si o dezvoltare sanatoasa a societatii, voi va purtati ca si cum cainii ar fi viitorul omenirii. Unde credeti ca va ajunge lumea in 20-30 de ani daca o tinem tot asa? Vom fi o natie de pensionari care isi plimba cainii, pisicile si hamsterii pe strada, iar in fabricile noastre vor munci indienii, chinezii, arabii, etc… Viitorul chiar suna bine, nu?

  • 48

    Bă, ce idee mi-am dat singur!!! :D :D :D

    O să vopsesc nişte câini portocalii şi unii roşu-galben şi-o să scriu pe ei cu spray albastru iniţialele partidelor. Dacă vedeţi la ştiri să ştiţi că eu am fost, şi o gaşcă de 3 inşi :) )) YUPIII !!!!

  • 49

    Dar o zi de comemorare a victimelor cainilor , pe cand? Sa va intalniti cu un copil desfigurat pe viata, sa-i povestiti de dragalasenia lui Cutu cutu….

  • 50

    Si, era sa uit. Dupa ce le plangeti de mila, strangeti si tonele de excremente pe care le produc iubitii vostri catelusi?

  • 51

    Cine sau ce poate concura cu iubirea şi devotamentul unui câine? Nimeni şi nimic în lumea toată! Prejudecata asta ne este înfiptă în creier atât de tare, încât până şi dragostea de părinţi sau copii e condamnată la locul doi. Doar noi, deştepţii universului, facem clasamente de iubire. Încă o dată, demonstrăm cât suntem de penibili. Orgoliul stăpânului de câine creşte ca un cozonac atunci când vede că el este cel mai iubit de către patruped. În acest fel se simte mai bun, mai frumos, mai deştept. Cu dorinţa sa de exclusivitate păgubeşte universul de o cantitate mare de emisie pozitivă. Câinele lui poate iubi şi alţi oameni, fără să facă topuri interioare. Iubirea exclusivo-isterică mi se pare depăşită. Orgoliul de unic-iubit se traduce în naivitate pură. Pe Blacky am învăţat-o să iubească neexclusiv. Sare în două labe, se tăvăleşte pe spate, chiţăie, mă muşcă de drag când mă vede, chiar după doar 10 minute de lipsă. Ar vrea să fie cu mine tot timpul. Dar dacă o las la prieteni, se lipeşte de ei şi îi iubeşte la fel. Se joacă cu copiii pe care îi întâlneşte. Lista ei cu iubiţi umani e lungă. Mi-e dragă s-o văd iubind oameni şi nu mă simt trădat. Iubirea cainelui nu este pervertită de nimic. La noi, o mulţime de condiţii şi restricţii: te iubesc dacă eşti cuminte, dacă eşti fidel(ă), dacă mă iubeşti şi tu… Cainii dau o adevărată lecţie de iubire. Eu mi-am însuşit-o.

  • 52

    mancare pt caini nu se prepara tot din carnea unor animale, inteligento?

  • 53

    Nu va convine metoda eutanasierii, gasiti alta care sa rezolve problema cainilor de preferat una care sa includa adunarea lor de pe strazi cat mai repede. Pe mine nu ma intereseaza daca un caine este castrat sau nu pentru ca el sare la mine ca sa ma muste nu sa ma violeze si nu am de gand sa astept 10-15 ani ca haita de caini din fata blocului meu sa moara de batranete. Daca iubiti atata aceste animale, luti-le acasa nu le lasati pe strazi sau inchideti-i undeva unde sa nu puta si sa nu se auda galagia lor. Voi vreti si cu slana in pod si cu botul uns nu faceti altceva decat sa cantati aceeasi placa de 20 de ani insa fara a veni cu o strategie coerenta. Sa va spun un secret, cel mai inteligent animal nu este cainele ci porcul dar asta nu a oprit pe nimeni sa-i taie si nici nu am vazut pe careva sa faca un protest impotriva caltabosilor.

  • 54

    @VLAD CRAIOVEANU: Stimabile, returnarea cainilor sterilizati in mediul de unde au fost culesi nu rezolva problema. Cainii au colti sa muste in continuare, vor face mizerie si vor latra mereu, spre disperarea oamenilor care incearca sa se odihneasca. Nu sunt obligata sa suport mizeria din Romania doar de dragul cainilor. Massmedia promoveaza cu disperarea prost gustul, analfabetismul si dobitocirea in acest caz. Du-te putin si plimba-te in afara, eventual fara ceva prizat pe nas si vei vedea strazi curate si oameni care se plaimba nestingheriti, fara sa fie adulmecati si latrati. Politia animalelor sa amendeze oamenii care isi plimba animalele de companie in spatiile neamenajate si nu aduca rahateii lasati in urma. M-am saturat sa vad caini cum urineaza pe rolile masinilor si cum latra si ataca biciclistii. For God sake, just grow up!

  • 55

    @VLAD CRAIOVEANU: Stimabile, lasa-ne cu omul sfinteste locul. Cainii sunt un pericol pentru societate si nu inteleg de ce sa sufere toata populatia din cauza unor idioti care arunca mereu puii de caini pe strada, ii hranesc si ii accepta cu boli, putici, escremente si harmalaie. Nu sunt de acord cu tine, nu imi placi ca om de radio sau mass media, faptul ca faci mereu glume cu substrat sexual si arati iti arati fundul pe Magheru din masina Protv nu inseamna ca esti demn de luat in seama si esti o voce cu respect pentru populatie. Incearca sa te plimbi putin peste granita, eventual fara ceva prizat pe nas si vei vedea strazi intregi fara caini comunitari, vei vedea turisti care se plimba linistiti fara a fi deranjati de latraturi, vei vedea oameni care de duc la munca fara a fi muscati de caini. Asistenta medicala in Romania lasa mult de dorit, nu ai medicamente la indemana sa fii tratat ca ai fost muscat de caini, desi platim fiecare angajat niste dari catrea acest sistem. Am facut facultatea la Iasi si ma ingrozeam cand imi povesteau colegii de camin care faceau practica la chirurgie cand le veneau pacienti fara muschii fesieri. Am prieteni si rude atacate de caini: faceau jogging, se plimbau cu bicicleta, se intorceau de la munca, sunt postasi si impart corespondenta in oras. Absolut toti au fost muscati. Maturizeaza-te si lasa-ne in pace cu protejarea maidanezilor! Suntem satui de maidanezi, seriale cu tigani, manelisti, silicoane, queride, columbeni si toata fauna asta pestrita!

  • 56

    Felicitari pentru articol, felicitari pentru curaj,felicitati pentru ca ai decis sa ajuti si sa nu ucizi. Felicitari si mii de multumiri ca esti alaturi de noi, oemni ce iubim cainii si care nu vream sa-i ucidem. Cat de mult adevar se gaseste in articolul tau,din pacate pentru cei fara sentimente este foarte greu de inteles. Nu am si nici nu as dori vreodata sa am vreun profit din ajutorul acestor caini, o fac din dragoste si pentru ca stiu ca ei nu sunt agresivi. Umblu zilnic prin Bucuresti pe jos, prin diverse locuri ( sunt postas) si niciodata in atatia ani de zile nu m-a muscat vreun caine. Cainii ii musca doar pe cei ce ii lovesc. Cei ce doresc sa ii omoare sunt niste tarani fara educatie,fara sentimente si fara mila. Sunt nulitati umane carora nu le pasa decat de propria existenta si pentru a obtine ce vor sunt capabili sa ucida fie caine fie om.

    FERITI-VA DE “OMUL” CE NU IUBESTE CAINELE, SUFLETUL LUI ESTE IMPIETRIT DE RAUTATE SI URA SI NICIODATA NU VETI GASI LA EL COMPASIUNE,DRAGOSTE SAU AJUTOR NICI PENTRU VOI OAMENII.

    FERITI-VA DE CEI CE UCID CAINII MAINE LA FEL DE USOR VOR UCIDE SI UN SEAMAN !!!!!

    IN FINAL ITI MULTUMESC DOAMNA DRAGA PENTRU CA EXISTI, LE MULTUMESC PARINTILOR TAI CA AU CRESCUT UN OM ATAT DE FRUMOS EDUCAT SI MULTUMESC SUFLETULUI TAU CURAT SI MILOS !!!!!!!

  • 57

    toata stima si respectul pentru semnatara acestui articol. educatia si buna crestere isi spun cuvantul. Sa-ti dea Dumnezeu sanatate si sa ne apere de cei inversunati care isi doresc sa ucida suflete nevinovate.

  • 58

    @Brigitte Bordeaux: ziceam ca sunt tembeli cei care abandoneaza cainii aiurea si apoi se mira ca acestia cresc si poate devin agresivi si ii musca, nu o mai luati personal, in cazul in care bineinteles, nu faceti parte dintre acestia

    Dora Constantinovici
    2011-04-05 14:56:48 | Raporteaza
  • 59

    @kirk douglas: acest lucru nu s-ar putea intampla niciodata deci n-am cum sa va raspund nici macar in felul acela ipocrit la care faceati referire…

    Dora Constantinovici
    2011-04-05 14:58:46 | Raporteaza
  • 60

    @lyvyo, sneakyme: de ce problema cainilor comunitari vine mereu la pachet cu alte nemultumiri? ce legatura au bietii caini cu tot ce mi-ati scris mai sus?

    Dora Constantinovici
    2011-04-05 15:05:40 | Raporteaza
  • 61

    @iskander: asa e, aveti dreptate

    Dora Constantinovici
    2011-04-05 15:07:32 | Raporteaza
  • 62

    @rudi: imi pare rau pentru cei muscati sau desfigurati cum spuneti dvs insa daca 5 la suta dintre caini au muscat nu inseamna ca avem dreptul sau ca e normal sa-i omoram pe toti ceilalti 95 la suta… apoi, pentru orice fel de mizerie, inclusiv cea a cainilor fara stapan exista o multime de firme de salubrizare pe care si eu si dvs le platim, in fiecare an. in plus, cred ca oamenii produc mult mai multa mizerie decat cainii, in general, ce facem, ii eutanasiem si pe ei?

    Dora Constantinovici
    2011-04-05 15:16:35 | Raporteaza
  • 63

    @VLAD CRAIOVEANU, Matei Cotru, plesoi: multumesc!

    Dora Constantinovici
    2011-04-05 15:21:24 | Raporteaza
  • 64

    @Albei Adina: “Massmedia promoveaza cu disperarea prost gustul, analfabetismul si dobitocirea in acest caz” da, aveti dreptate, numai ca atentie, e exact genul de promovare anti caini si pro uciderea lor prin prezentarea bombastica si fara cercetare sau documentare in prealabil a felului in care se intampla lucrurile. de aici si disperarea oamenilor care oricum se sperie de cel mai mic patruped sau tresar la orice latrat. ganditi-va ca muscatura sobolanilor e mult mai grava in majoritatea cazurilor si imaginati-va spre exemplu un Bucuresti in care, daca vor disparea cainii comunitari poate vor incepe sa colcaie sobolanii (care se strang la mizeria noastra, a oamenilor). veti fi mai linistita?

    Dora Constantinovici
    2011-04-05 15:27:52 | Raporteaza
  • 65

    @Dora Constantinovici: Dora, ce nu intelegi tu e ca ne-am cam saturat de prosteala populatiei cand e vorba de rezolvat probleme urgente. Maidanezii reprezinta o problema cat de poate de mare pentru o capitala europeana cu o populatie de 2 mil. de locuitori. Se fac atatea mitinguri sitrancaneli fara rost cand populatia e muscata si nu are parte de asistenta sociala. Stirile de la ora 5 prezinta oameni sfasiati de cainii fara stapan. Obiectivul care este dorit de populatia din toata tara: adunarea cainilor de pe strazi si eliminarea lor: nu-i doreste nimeni? ok, eliminarea lor. Ce atata tam-tam? Si legat de ultima replica, te deranjeaza ca suntem prostiti pe fatza? Noi ne-am saturat de tot felul de probleme “inchipuite” gen querida, columbeanu, in timp de problemele adevarate nu sunt rezolvate. Ce e atat de greu de inteles?

  • 66

    “@Florin Bratu: adica daca era numai al meu (pisoiasul) nu era destul de simpatic, asa, pentru ca e si al lui C. a devenit mai popular…bine, te tin minte, sa stii!”

    haha! :D

  • 67

    Lucrurile sunt simple. Cainii au ajuns atat de multi, iar sustinatorii lor isterici atat de enervanti, incat foarte multa lume e pentru rezolvarea rapida a acestei probleme. Adica eutanasierea. Si foarte multa lume inseamna foarte multe voturi. Iar politicienii sunt pragmatici :) Primarul care rezolva problema cainilor are asigurate atatea mandate cate ii permite legea.

  • 68

    @Dora Constantinovici: Sper ca printre prietenii cu patru picioare se numara si mieii, porcii, vitele, etc. din a caror carne ne infruptam zi de zi.

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari
M-am născut într-o zi de vineri - 13
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alegeri alex mazilu articol Artă bani barbati blog București campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie critica dragoste educatie familie Fashion femei femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu iubire Job lansare libertate literatura mare Mirela Retegan moarte Moldova munca muzică oameni o fraza online o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat politică post poveste poze psd publicitate razboi reclama revista România sanatate scandal soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta violenta

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!