![]() | Esti si tu o victima?vezi toate articolele de Cristina Miculete16 dec 2010 la 10:13 68 comentarii 1670 vizualizari. |
Cu toţii cunoaştem oameni care sunt victime, oameni care îşi văd propria viaţă prin filtrul:
”Ei sau această situaţie este de vină pentru ce mi se întâmplă.”
Când înţelegi ce reprezintă sentimentul de victimizare , de unde vine şi cum îi afectează pe oameni , vei descoperi că este mult mai răspândit şi debilitant decât crezi.
Sursa primordială pentru a te simţi o victimă, este sentimentul de neputinţă şi pentru că nu ne place să credem acest lucru , avem tendinţa de a blama pe altcineva pentru că ne cauzează acest sentiment.
Aşa că simţim că suntem victime a anumitor circumstanţe sau a acţiunilor altor oameni şi ca nu putem face nimic pentru a ieşi din această situaţie. A fi victima reprezintă a-ti privi propria persoană ca efect al unor stimuli externi.
Aşadar principală credinţa responsabilă pentru acest sentiment este:
Sunt neputincioasă.
Nu am puterea sau capacitatea să schimb lucrurile.
Alte credinţe care pot duce la acest sentiment sunt:
Niciodată nu obţin ceea ce vreau
Oamenii nu sunt de încredere
Viaţa e dificilă.
Toate aceste credinţe sunt limitative şi mai mult decât atât sunt generalizări care stau în calea dezvoltării noastre.
De ce se simt victimele atât de neputincioase?
Motivul pentru care victimele au acest sentiment este pentru că îşi subminează abilitatea de schimba ceva anumite situaţii.
Dacă întâmpini dificultăţi în orice domeniu al vieţii tale, în relaţii sau financiare, şi te percepi ca fiind în control asupra vieţii tale şi puternică, creierul tău începe să nutrească o strategie care să te scoată din această situaţie, să o îmbunătăţească. Dacă niciuna din soluţii nu merge , poţi învăţa din experienţa ta şi cu înţelepciunea obţinută poţi încerca din nou.
Dacă ai o mentalitate de victima, în alte cuvinte, dacă eşti fără putere în a afecta situaţia în care te afli, este foarte probabil să simţi că viaţa este cea care te pune la încercare şi că nu e nimic ce poţi face pentru a schimba aceste lucruri.
De aceea, te afli într-una dintre cele mai devastatoare probleme pe care le poţi avea.
Dacă ai orice altă problemă , dar te vezi că fiind responsabilă pentru situaţia în care te afli, ai totodată abilitatea de a căuta şi de a implementa o soluţie.
Dacă continui însă să te simţi victimizata de viaţă sau alţi oameni, este mult mai puţin probabil că vei găsi soluţia. Acesta este momentul in care se instalează sentimentul că nu poţi face nimic să schimbi lucrurile.
Majoritatea victimelor pot fi identificate din conversaţie pentru că aceasta strecoară o mulţime de sintagme de genul:’’nu am fost eu’’ ;’’nu e vina mea’’ în limbajul pe care îl folosesc.
Există de asemenea tipul victimei stoice. Asemenea oameni nu se plâng şi aparent îşi păstrează pentru ei emoţiile, însă în adâncuri experimentează un puternic sentiment de victimizare. Dacă eşti una din aceste persoane de multe ori nu-ţi dai voie nici măcar ţie să ştii ceea ce simţi.
Aşadar draga mea, nu eşti victima doar dacă te plângi şi vorbeşti despre cât de cruntă e viaţa cu tine ci dacă dedesubtul mantiei încrederii trăieşti acest sentiment şi încerci să te convingi că totul este şi va bine, deşi nu crezi cu niciun oscior din trupul tău că acest lucru se va întâmpla.
De-a lungul vremii am învăţat că primul pas pentru a rezolva orice situaţie capcană în care ne putem afla şi care ne poate ţine blocaţi într-o anumită stare nesatisfăcătoare este conştientizarea.
O dată ce aducem în plan conştient lucrurile pe care nu le cunoaştem despre noi, în faţa noastră se afla mult mai vizibilă intersecţia de alegeri.
Poţi continua să rămâi o victimă şi să aştepţi ca altcineva să-ţi plângă de milă , să aştepţi ca salvatorul să vină la uşă şi să te elibereze, însă miracolele vin mai uşor dacă le dai o mână de ajutor.
Au fost momente în viaţa mea când am înţeles exact şi am trăit pe pielea mea ce înseamnă să joci acest rol, însă am aşteptat în zadar salvatorul. Inclusiv l-am blamat pe el că nu mai apare. Crezi că a fost o alegere înţeleaptă? Îţi spun eu că nu. Până nu am luat frâul asupra propriei mele vieţi, aşteptarea nu a avut niciun efect.
Astăzi vin să îţi spun şi ţie ce înseamnă să fii victima şi te las cu puterea de care dispui pentru a abandona gândul salvatorului şi a te ridica tu însăţi la luptă. Poţi să o faci şi nu e deloc un şablon, e o realitate pe care am trăit-o şi eu şi mulţi alţi oameni care au luat decizia de a fi principalii pioni în viaţa lor.
Greşelile pe care le facem în rolul de victimă:
Multă vreme am avut un val pe ochi şi abia când am stat cu mine să fac un bilanţ al experienţelor trăite am conştientizat că singurul lucru pe care îl are în comun o victimă şi toţi oameni şi situaţiile faţă de care erau victimizaţi era Ea însăşi.
Când eşti în rolul de victima eşti un alt om, un om pe care nu te poţi baza pentru că el nu-şi poate asuma responsabilitatea pentru acţiunile lui. Mereu are o scuză. Te grăbeşti să acuzi alţi oameni sau situaţii pentru tot ceea ce nu funcţionează în viaţa ta. Niciodată nu eşti tu de vină. Culmea toate relele ţi se întâmplă numai ţie.
Când îmbraci vestmintele de victima eşti incapabilă să-ţi revii după ceva ce nu a funcţionat cum te aşteptai. Te plângi, îţi vorbeşti ţie însăţi cu părere de rău , biata de tine, năpăstuita de soartă.
Mai mult decât atât eşti pasivă. Aştepţi să vezi ce se mai întâmplă şi trăieşti cu convingerea că viaţa are ceva împotriva ta. Poate mai mult déjà începi să zămisleşti scenarii cu ce ţi s-ar mai putea întâmpla ca să te convingi pe tine însăţi că într-adevăr tu nu ai nici o putere şi totul e împotriva ta. Vrei să-ţi spun o noutate? Continuă cu aceste gânduri şi atitudini şi vei trăi exact aceleaşi lucruri pe care le crezi şi le gândeşti. Încă mai crezi că nu poţi face nimic ? Încă mai crezi că eşti neputincioasă? Atunci cum se face că dai viaţa tuturor scenariilor negative?
Straiele de victima vin adesea la pachet cu sentimentul de furie, asupra oamenilor şi evenimentelor care cred ei că le-au făcut rău. Din păcate aceste sentimente de furie reprezintă aproape întotdeauna sentimentul de neputinţă.
Oamenii care se îmbracă cu excelenta personală sunt rareori victime. Pentru a reuşi ce îţi propui ai nevoie de multe ori să înveţi din greşelile tale şi să încerci din nou.
Victimele sunt prin definiţie oameni care nu conştientizează că ei sunt responsabili pentru acţiunile lor şi blamează forţele externe. Poate uneori e dureros de acceptat însă nu te vede şi nu te aude nimeni. Eşti doar tu cu aceste rânduri aşa că acum e momentul să aduci în planul conştiinţei dacă faci parte din această categorie de oameni.
Alegerea e în faţa ta şi o dată cu ea posibilitatea de a schimba ceva.
O dată ce conştientizezi că tu sau altcineva poartă acest rol ce poţi face să te ajuţi pe tine sau pe ceilalţi, te vei întreba?
Din fericire sursa acestei probleme este similară cu sursa oricărei alte probleme: sistemul tău de credinţe. Realitatea este că nu ceilalţi oameni îţi cauzează acest sentiment de victimă ci credinţele tale o fac.
Scapă de aceste credinţe şi vezi scăpa de sentimentul de victimizare pentru totdeauna.
Te invit aşadar să cugeţi asupra acestor rânduri despre victimizare, să treci în revistă experienţele în care poate te regăseşti şi să aduci în planul conştiinţei dacă haina pe care o porţi este haina victimei.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter

Very Happy 21 mai la 21:29 |
Dacă tot vine vara şi nimeni n-are chef de lecţii şi prelegeri, zic să facem o pauză de [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 27 apr la 22:46 |
În politică astăzi ești, mâine nu ești. E ca atunci când astăzi un fotbalist are o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 27 apr la 08:08 |
Zi mare pentru toți politicienii azi, 27 aprilie. Se votează moțiunea de cenzură. Nu se știe [ citeste mai departe ]
| 1@Cosa Nostra, ce nu fac eu pentru tine ;)... | ||
| 2@limbricul rozaliu, ţi se pare... :)... | ||
| 3Mi se pare mie sau “noapte întselată” e mai voporoasă și un pic crăcănată?! :mrgreen:... | ||
| 4@Cosa Nostra, dacă aş face totul perfect, n-ai mai avea niciun interes să-mi citeşti articolele. Dar aşa, ştiu că întotdeauna vei avea ceva de comentat :) Merci!... | ||
| 5Dintre aceste „frumuseți” mie îmi plac doar cele înspirate după tablourile de Van Gogh. :shock:... | ||
| 6Tot eu!Uite, aş vrea să comentez nişte poze. Cum facem, cum le deosebim?! Poza 33 de pe rândul 21, sau cum?! Nu te-ai gândit că la un astfel de articol s-ar putea să se discute pe poze, caz în care... | ||
| Dora Constantinovici 1723 citiri |
| Ana Barton 1480 citiri |
| Very Happy 868 citiri |
| Doria Niculescu 846 citiri |
| Cristina Corpaci 486 citiri |
| Iulia Nicolaie 439 citiri |
| Maria Onea Vesta 427 citiri |
| Ruxandra Predescu 274 citiri |
| Laura Laurentiu 243 citiri |
| Anca Maco 210 citiri |
| Dora Constantinovici 3 postari |
| Very Happy 3 postari |
| Pandora o postare |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Dora Constantinovici 7168 citiri |
| Ana Barton 6094 citiri |
| Very Happy 4177 citiri |
| Cristina Corpaci 3717 citiri |
| Doria Niculescu 3379 citiri |
| Maria Onea Vesta 2276 citiri |
| Maria Moiş 1768 citiri |
| Florentina Mușat 1493 citiri |
| Diana Petrut 1058 citiri |
| Ruxandra Predescu 1022 citiri |
| Very Happy 11 postari |
| Dora Constantinovici 7 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 3 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Florentina Mușat o postare |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
cristina:
se vede treaba ca ti-ai regasit pasiunea si misiunea. din pacate, cu literele si, mai ales, cu cuvintele (iarta-mi cucufonia!) stai mai rau…
ps. “stai mai rau” e o sintagma eufemistica.
2010-12-16 10:32:09 | Raporteaza
Un articol bine scris, felicitari !
2010-12-16 10:49:35 | Raporteaza
@Miculete
Sursa victimizarii nu este neputinta. Victimizarea are drept cauze alte micimi muieresti, un amestec de lene, egoism, nesimtire, maladii incurabile pe care nu le poate vindeca vreun bagator de seama de pe margine, nici daca isi prezinta diplomele de psiholog, psihiatru sau life coach. Se poate cel mult depasi vreo situatie concreta, insa tarele, frustrarile si naravul nu se sterg din cv-ul nimanui…
Ai uitat sa adaugi partea in care apare in scena sticla de alcool sau tubul de Xanax. Pacat, ar fi dat autenticitate personajului descris de tine…dar in acelasi timp ar fi trebuit sa stergi indemnurile gen: “alegerea e in fata ta”, bla-bla, bla-bla, etc…
Girl power, nu?
A+
2010-12-16 10:58:32 | Raporteaza
@Draga Andrusk eu nu m-as grabi sa judec atat de aspru oamenii.Pe de alta parte, sunt multe lucruri pe care unii nu le-au constientizat pentru ca nu a venit momentul. Fiecare avem ritmul nostru, nu inseamna ca noi suntem mai destepti si altii mai putin. Fiecare avem ritmul nostru de evolutie si mai suntem influentati de multi factori cand ne alegem modelul de viata.Uneori daca asa ai vazut acasa, asa faci. Alteori sunt la baza alti factori. Mai apoi nimeni nu a spus ca” bagatorii de seama” cum ii numesti tu, pot sa depaseasca problemele cuiva. Ei nici nu afirma asta vreodata.Motivatia fiecaruia e interna si deciziile sunt doar la noi. Cat despre alcool si Xanax, nu cred ca e cazul sa ironizam si sa privim de sus la niste oameni care clar au o problema, in cazul expus de tine.In rest iti multumesc pentru observatii.
2010-12-16 11:15:05 | Raporteaza
@Cristina Miculete:
Nu era ironie in comentariul meu. Era doar tabloul unui personaj, era o descriere obiectiva.
Setarea pe nivel maxim, specific feminina este toleranta propriilor greseli in raport cu exigenta fata de ceilalti.
In rest iti multumesc pentru raspuns.
A+
2010-12-16 11:34:30 | Raporteaza
„Nimeni nu moare virgin/ă, viaţa ţi-o trage exact cînd te-aştepţi mai puţin… ”
2010-12-16 12:39:23 | Raporteaza
@Marcel Zadda: un rezumat, te rog frumos. Fa tu extractia sensului, bitte.
2010-12-16 12:45:39 | Raporteaza
era o caricatură drăguţă, a lui Mihai Stănescu, în care era desenat un cetăţean făcut clătită, sub un bolovan uriaş. un altul, binevoitor, de pe margine, îl întreba:
- şi nu faci nimic ca să ieşi din situaţia asta?
cam aşa cu victimele, uneori…
2010-12-16 12:52:29 | Raporteaza
Eu nu stiu caricatura, dar sa-ti spun ce-mi imaginez eu ca se intampla in continuare.
Binevoitorul, sa-i zicem pe romaneste “antrenorul pe viata”, vine si-i aduce celui strivit niste mini-haltere. Si-l pune sa faca exercitii pentru degetele. Ca doar degetelele ies de sub bolovan. Si ala se supune si ridica, si ridica, si ridica pana cand dezvolta niste degetele mega-ultra-culturiste cu super muschi. Iar, la sfarsit, antrenorul pe viata il felicita si-i pune o mini medalie pe fiecare degetel. Ah, si ii comunica faptul extraordinar cum ca alegerea e la el, el are forta. Ala incearca sa ridice bolovanul cu mega-degetelele. Finalul e trist, evident. Fracturi totale, bla-bla…
2010-12-16 13:02:42 | Raporteaza
nora,
nu cumva asta e autoarea aia de care ti-era tie dor?
2010-12-16 13:18:25 | Raporteaza
@Edle: ba da. Nu s-a vazut? Nu s-a simtit?
2010-12-16 13:23:23 | Raporteaza
@Cristina Miculete:
“Când eşti în rolul de victima eşti un alt om, un om pe care nu te poţi baza pentru că el nu-şi poate asuma responsabilitatea pentru acţiunile lui. Mereu are o scuză.”
Ma tem ca Marcel are dreptate. Incearca sa fii mai …calofila.
Subiectul, americanii il rezolva mult mai rapid: n-au decat doua categorii: winners si losers.
2010-12-16 13:41:43 | Raporteaza
mda, dar americanii au şi canapele cu psihiatru…
2010-12-16 13:45:54 | Raporteaza
@andreea:
Uai ce bine mi-ar prinde una de aia… Numai o ora de-as ramane cu ea
2010-12-16 13:50:13 | Raporteaza
decît să mă plîng de x şi y, nu mai bine aranjez eu cu cineva să-i bată măr?
2010-12-16 13:57:19 | Raporteaza
@ andreea 15:
hauzi soro hai ca vorbeste io cu frateli meu dan ferentarii sai sparga la mecla pa hix si hygrec
2010-12-16 14:38:16 | Raporteaza
Miculete,
Băi ce dor mi-a fost te tine !
A mai apărut una – Andreea Marc, bagă pe gugăl şi dai de ea.
De unde dracu traduceţi voi toate chestiile astea, nu ştiu !
Hai să-ţi mai spun eu un tip de victime: cele colaterale.
Un nărod de nepot de-al meu, împreună cu alţi vreo douăzeci de copii ca el, trebuia să i-o pună unui ţigan.
Când i-a văzut unu maşina, l-a urmărit şi i-a sunat şi pe ceilalţi. Cam o jumătate de oră le-a trebuit până să se adune.
Bun, la un semafor, când ţiganu a oprit, au tăbărât pe el. Nepotul meu s-a urcat pe maşină şi a băgat sabia prin capotă, pe lângă gât, în plămânii ăluia.
N-a murit, dar nici bine nu-i va mai fi. I-au dat şi la televizor.
Acum, partea nasoală e că în maşină nu era ţiganul lor, era un judecător.
Dar ştii ce ?! Dă-l dracu, că dacă se simţea în control, putea elabora o startegie şi …. tot ce-ai zis tu acolo, dar el nu şi nu, ţinea cu tot dinadinsul să se victimizeze şi să-şi ia sabia-n gât!
2010-12-16 14:43:13 | Raporteaza
hasomiooo, să trăieşti!
bine fată, da vezi că pe Hix şi pe Hygrec nu-i cunosc prea bine, îmi sînt cam… necunoscuţi. trebuie să rezolvi hecuaţia.
2010-12-16 14:49:51 | Raporteaza
@andreea 18:
hacuataia hai razolvati hai taiem pa toti da pa hala cu caricioi dan diamant hil pastrez io fa
2010-12-16 15:21:48 | Raporteaza
apropo de victimele colaterale, ca la asta ma gandeam si eu, gandeste-te cate victime poate face un alcoolic, de exemplu: parinti, partener, copii, toti au de suferit.
conform teoriei tale, si anume ca “victimele sunt prin definiţie oameni care nu conştientizează că ei sunt responsabili pentru acţiunile lor şi blamează forţele externe”, ce ar trebui sa faca ei? sa se autoculpabilizeze?
ce sa faca copilul, in situatia asta? sa spuna: bai, ce lipsa de responsabilitate din partea mea, ca m-am nascut cu un asa tata?!
2010-12-16 15:34:46 | Raporteaza
@Cosa Nostra: Cosa san, arrigato !
2010-12-16 15:45:04 | Raporteaza
Edle,
Nu ştii tu, dar Miculete, de fapt, zice subliminal rău de tot – da pe faţă, uite cam aşa:
Ia înscrieţi-vă voi cu o căruţă de bani la nişte cursuri de astea de-ale mele de chestii de redevenire personală, de şmecherii !
Uite, copilul cu tatăl acoolic ar putea, printr-un program bine conceput şi cu ajutorul consilierului personal pe probleme de viaţă – Miculete, să-şi determine tatăl să realizeze cât de greşită este calea pe care a apucat. Cât de rău poate face apropiaţilor şi mai ales lui înseşi [cu toate că eu personal, împotriva a ceea ce mă îmbârligă Nora, aş zice însele].
2010-12-16 16:06:27 | Raporteaza
cristina miculete:
“Esti si tu o victima?”
eu:
nu.
_______________________________________________________
nora (no.7):
cam asta ar fi sensu’; in rezumat, desigur.
2010-12-16 16:13:38 | Raporteaza
@Cosa Nostra: varza le-ai facut pe toate! E “lui insusi”. Ce dracu iti veni cu “lui insesi”? Ai innebunit de tot. Cred ca de la croitoresele alea guralive ti se trage.
Si ca tot deschisesi subiectul, se scrie “intruna” cand zici “bea intruna”, “se victimizeaza intruna”. Nu “intr-una” cum scrii tu mai mereu.
@Marcel Zadda: multumesc. Elocvent, ca de obicei.
2010-12-16 16:22:26 | Raporteaza
marcel,
tu n-ai înţeles că numai FEMEIA poate fi victimă?!
2010-12-16 16:22:59 | Raporteaza
“neputincioasa, pasivitatea, viata e dificila, inrecviditatea, fricoasa etc”. Cuvinte care va cuprinde si va caracterizarea pe voi romancelor.
Vreti sa fiti victime unui societea. Fiindca asa arbodati voi libertatea frictiunea societatii.
“haina pe care o porţi este haina victimei”.
Nu este haina fetito. Ci pielea voastra exterioara care va intoarce haina pe dos.
2010-12-16 16:28:29 | Raporteaza
nora:
iti multumesc si eu.
______________________________________________________
andreea:
de ce numai FEMEIA?! imi suna a discriminare si stii ca eu sint mizantrop, nu misogin!
2010-12-16 16:30:36 | Raporteaza
marcel,
eu sînt convinsă că aşa e!
iar dacă e vreun bărbat victimă, atunci nu e El victima, ci partea feminină din el, chinuită şi betegită de partea masculină din femeie! deci, tot un drac!
2010-12-16 16:36:21 | Raporteaza
@marcel zadda: #27
Eu as fi zis ca esti, mai degraba un … heliotrop
odsjaj.com/isto../
2010-12-16 16:39:16 | Raporteaza
andreea//
Fiindca sunteti ***** de aia.
Imi pare rau, dar uita-te ce mentaliate de sclava ai…
2010-12-16 16:40:58 | Raporteaza
Anti Nationalist:
ti-am mai spus, parca: te suspectez ca esti inteligent peste medie. uneori, insa, te intreci pe tine insuti incercind sa-mi demonstrezi ca ma insel…
_______________________________________________________
nora:
desi sint convins ca in cazul antinationalistului – ca si in cel al drei/dnei miculete – pronumele de intarire nu conteaza, ma incapatinez sa-l folosesc in forma corecta numai ca sa te enervez!
2010-12-16 16:41:05 | Raporteaza
@Nora: asculta , eu am zis ca lucrez intr-un ( intr-un, da ? ) atelier de croitorie, nu am spus ca sunt croitoreasa, da te grabesti matale ca fata mare la maritat …, sa tragi concluzii…, sau te bucuri , asa, de mici clipe de triumf facand excese elitiste ..pe bani sau gratis ??
2010-12-16 16:41:43 | Raporteaza
Va multumesc pentru comentarii. Si am sa va raspund tuturor sper. In primul rand eu nu vorbeam de victimele colaterale ci vorbeam strict de masca de victima pe care unii o imbraca cand vor sa fuga de responsabilitate. Suntem un popor de victime, as putea sa spun.Avem o tendinta generala de a ne plange. Ma adresam doar celor care s-au obisnuit sa paseze responsabilitatea pentru actiunile lor celorlalti si sa acuze mereu pe cineva pentru insatisfactia din viata lor. Mai apoi Cosa Nostra si mie mi-a fost dor de tine, cu sarmul tau aparte cu tot.:) Vreau sa-ti spun un lucru, articolele pe care eu le scriu se adreseaza oamenilor care au nevoie de ele. Pana la urma nici tu, si nici eu nu cred ca avem brevet de inventatori. Scuza-ma daca gresesc. Asa ca informatia circula peste tot pe net si nu numai daca e sa privim mai adanc. Pana la urma tot ce ne inconjoara e informatie. Toate informatiile pe care eu le-am acumulat in viata asta a mea, scurta ce -i drept,(ce sa faci nu sunt batrana si inteleapta ), sunt adaptate la situatiile de viata pe care le-am trait si eu am decis sa le impartasesc cu alti oameni, cei care au nevoie sa auda. E un punct de vedere si stiu ca exista multe, doar suntem unici, fiecare cu harta lui mentala, cu perceptiile lui si interpretarile lui. Cat despre ceea ce inseamna pentru mine pasiune, mi se pare un pic dur sa judecam oamenii. Poate ca si eu la fel ca si tine, imi urmez pasiunea. Poti sa ma condamni? Poti, insa nu ma va opri asta niciodata.Nu contest faptul ca esti un om inteligent si cred ca ai capacitatea de a intelege mai mult decat lasi sa se vada prin comentariile uneori acide. Cat despre victime ,caci despre ele era vorba, cred ca trebuia sa pun ghilimele in titlu, pentru ca de fapt e ironica intrebarea si poate mesajul va ajunge acolo unde trebuie pentru cine trebuie. Daca o singura persoana va constientiza ca a jucat rolul de victima pana acum, eu sunt fericita. Uneori nici nu ne dam seama, poate asa am invatat de acasa, sau mediul sau familia si-au pus amprenta asupra modului in care vedem viata. Inca o precizare. Ceea ce imi doresc sa se auda din articolele mele este mesajul, pentru cine are nevoie de El. Daca uneori scriu cu grseli de tipar sau alte tipuri este pentru ca scriu cum simt si nu prea imi corectez articolele. Recunosc. Ma centrez pe mesaj. Pentru mine asta conteaza. Sunt constienta ca fiecare avem propriul sistem de valori si credinte si e in regula sa fie asa. Suntem unici si irepetabili:) Va doresc o seara frumoasa in continuare! Si sa ne bucuram de atmosfera aromata de Sarbatoare!
2010-12-16 16:43:30 | Raporteaza
hasomiooooo!
l-am aflat pe x.
e hantinaţionalistu.
la treabă, deci!
(nu cred că e el cel cu diamantu, aşa că rade-l!)
2010-12-16 16:52:22 | Raporteaza
Nuuu, crutati-l, va rog eu frumos! E bun si el la casa omului.
@Ancao: deh, metehne de corporatista! Am, in mod cu totul paradoxal si exceptional, bucurii ieftine si gratuite totodata.
@Marcel Zadda: nu ma enervati. Sunt de-un calm ce n-ati pomenit!
2010-12-16 16:55:44 | Raporteaza
Soţia îl loveşte pe soţ. Acesta se ascunde sub pat.
Soţia încearcă să-l scoată :
- Ieşi !
- Nu ies !
- Ieşi !
- Nu ies !
- Ieşi !
- Auzi , cine e stăpîn în casa asta ? Dacă am spus că nu ies, înseamnă că nu ies !
2010-12-16 16:56:12 | Raporteaza
@andreea:
uita-te ce corect a scris de data asta si virgula si cratima la locul lor…
2010-12-16 17:00:38 | Raporteaza
andreea (no.28):
banuiam eu ca e o chestie de mixaj cromozomial.
_____________________________________________________
radu (no.29):
eu, heliotrop?! “[...] but tomorrow may rain, so i’ll follow the sun.”
ps. nu stiam ca exista si o varietate de calcedonie cu numele asta. credeam ca heliotropa e numai floarea soarelui.
2010-12-16 17:03:10 | Raporteaza
Faptul ca nimeni nu te-a bagat pe tine in seama, nici poeziile tale de duzina, te face pe tine sa te simti victima clara in lume reala. Fiindca sincer, te porti ca un copil de 10 ani. Eu cred ca, defapt ai peste 20-30 ani. Dar folosesti pandora ca pe o lume virtuala.
Unde Anti Nationalist este The Bad Dick.
2010-12-16 17:04:52 | Raporteaza
acu` am înţeles. Anti e ogin.
2010-12-16 17:07:06 | Raporteaza
nora (no.35):
bineeee… mai vedem noi!
2010-12-16 17:10:25 | Raporteaza
@val_one: androgin poate.
@cristina: vezi poate-ti cere vreunu’ sa-i platesti pentru copyright
Uite si o ilustratie potrivita pentru articolul tau:
wolfescape.com/../ rel="nofollow" title="http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.wolfescape.com/Humour/NonMedThumbs/NeverEverGiveUp.gif&imgrefurl=http://www.wolfescape.com/Humour/Witty.htm&h=435&w=354&sz=12&tbnid=nnPzk6HNzTIAHM:&tbnh=126&tbnw=103&prev=/images%3Fq%3Dnever%2Bever%2Bgive%2Bup&zoom=1&q=never+ever+give+up&hl=ro&usg=__e6HDVm6JzMXGQ_lXLnrvKyF6RI4=&sa=X&ei=GiwKTdvKIZHGsAPIntj4Cg&sqi=2&ved=0CC4Q9QEwBA">google.ro/imgre../
2010-12-16 17:13:02 | Raporteaza
poate acum va merge linkul:
wolfescape.com/../
2010-12-16 17:14:13 | Raporteaza
@Anti Nationalist:
ce-ai patit? incepi sa scrii tot mai bine!
2010-12-16 17:21:06 | Raporteaza
Anti Nationalist:
ai citit biblia? uite, ai aici ceva interesant:
________________________________________________________ There’s a passage I got memorized. Ezekiel 25:17:
“The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother’s keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.” _______________________________________________________
Now… I been sayin’ that shit for years. And if you ever heard it, that meant your ass. You’d be dead right now. I never gave much thought to what it meant. I just thought it was a cold-blooded thing to say to a motherfucker before I popped a cap in his ass. But I saw some shit this mornin’ made me think twice. See, now I’m thinking: maybe it means you’re the evil man. And I’m the righteous man. And Mr. 9mm here… he’s the shepherd protecting my righteous ass in the valley of darkness. Or it could mean you’re the righteous man and I’m the shepherd and it’s the world that’s evil and selfish. And I’d like that. But that shit ain’t the truth. The truth is you’re the weak. And I’m the tyranny of evil men. But I’m tryin’, Ringo. I’m tryin’ real hard to be the shepherd.
(cf. jules winnfield, pulp fiction, pe la inceputul anilor ‘90)
2010-12-16 17:30:48 | Raporteaza
@marcel zadda:
Il mai stii pe Virgil Teodorescu, era poet si mare scula prin CC. Avea cateva chestii chiar interesante, mie mi-a placut. El avea o poezie cu heliotropul.
Una care mi-o amintesc:
Doua cimpoaie iconoclaste
Pandeau sa-si vare sula-n coaste
Pe cand un fluture miop
Sta ca bim-pasa ‘ntr-un varf de plop.
2010-12-16 17:31:00 | Raporteaza
@ andreea si nora (34 & 35)
dupe treishno, is cracita ca ios cu magia alba si ham har di la dumniezau si mi so haratat ca za bied dic har pucea hi dihamantu dan caricioi si io num fac pacate ca ma bate dumniezeu sa tai hasha un di-amant dihamantos hunic si rar cunosc pe lume i-o
2010-12-16 17:31:00 | Raporteaza
fata asta scrie impopotonat si enervant sau problema este ca ma doare putin capu? o tot arde aiurea si se tot repeta cu alte formulari. Scrierea parca e decupata dintr-o revista de femei – dinalea paralitice la creier.
2010-12-16 18:04:28 | Raporteaza
sa ma f in el blog. iar mi-a ajuns un comentariu la spam/
2010-12-16 18:05:27 | Raporteaza
Miculete,
Ai greşit: eu am brevet de inventator. Sunt titular unic al unui brevet şi sunt co-titular al altuia. Ambele în spectroscopie Mössbauer. Detalii găseşti în Physical Review din 1985 sau 1986 nu mai ştiu exact.
Şi chiar dacă nu pare, mă simt flatat că dintre atâţia comentatori, mie mi-ai alocat un spaţiu aşa mare în comentariul tău cel încâlcit. Zic încâlcit deoarece se citeşte greu aşa fără nicio linie liberă între idei, paragrafe, chestii de astea.
Ce să deduc de aici ?! Că vrei să ţi-o tragi cu mine. Acum, eu ce să zic, rea nu eşti, că te-am văzut, da nu ştiu, ne mai gândim, mai vorbim, mai vedem !
2010-12-16 18:32:59 | Raporteaza
ha ha! de bine, de rau, mesajele astea subliminale – pe fata, tot ajuta la ceva: mai afla si lumea despre domnisoara psiholog si e pusa in garda, in felul asta. imagineaza-ti cat rau ar face daca ar tacea!
2010-12-16 19:41:17 | Raporteaza
Hai bă că sunteţi rele, ce naiba !
2010-12-16 20:32:23 | Raporteaza
Cosa Nostra, ce-ai inventat?
2010-12-16 20:32:41 | Raporteaza
roata…
2010-12-16 20:36:41 | Raporteaza
Da, şi eu sunt o victimă. O victimă a mediatizării americănismelor gen “motivaţionale”, o victimă a psihologiei după ureche în care psihologii cu patalamaua de la COPSI caută în disperare clientelă pentru aşa-zisa “boală” a secolului 21, în fapt o invenţie mediatică de tip New-Age…
…c-aşa-i la modă. Numai că moda e şi ea făcătură de doi lei.
Ştii ce cred eu despre persoanele care se victimizează? Că li s-a făcut farmece, pă bune. Şi ştiu şi remediul din buruieni 100% naturale, da’ costă bani. Care vrea să mă contacteze pe privat
2010-12-16 20:42:02 | Raporteaza
macul e bun?
2010-12-16 20:45:04 | Raporteaza
Farmecele nu pot fi altfel decat fermecatoare. Deci macul e bun.
2010-12-16 20:48:15 | Raporteaza
conexiuni ale vietii …
2010-12-16 20:56:21 | Raporteaza
Nora,
acum vreo 25-30 de ani nişte băieţi se jucau excitînd şi dezexcitînd atomii din foiţele de staniol de la ciocolate, retroîmprăştiind radiaţii gamma şi X. obţinînd fracţii fără recul, minunîndu-se de discreţia schimbărilor de stare chimică în vecinătatea nucleului Mössbauer. sigur au inventat vreun spectroscop, sau mai multe…
2010-12-16 21:05:06 | Raporteaza
Nora, am inventat nişte chestii !
2010-12-16 21:21:54 | Raporteaza
Val_One,
Un streptococ !
2010-12-16 21:27:11 | Raporteaza
camasa de forta cu miinile legate dupa ceafa?
)
2010-12-16 21:27:43 | Raporteaza
Nu ! Expectoloc !
2010-12-16 21:29:01 | Raporteaza
Cosa,
streptofleoşc?
mai repede prăştii cu electroni excitaţi.
2010-12-16 21:33:15 | Raporteaza
@marcel zadda:
Vezi, si eu am incercat sa zic asa lui taranul roman. Dar taranul tot ma zapacit ca el este ciobanul si eu oaia lui.
2010-12-17 00:16:19 | Raporteaza
Bă, firar doctorii ăstia al dracului iar mi-au schimbat medicamentele, ce mă doare capul.
2010-12-21 17:10:00 | Raporteaza
@66: hai, lasa prostiile. Nu esti Cosa Nostra. O fi el sarit, dar stie sa puna o cratima, sa faca un acord. Tu esti doar nitel agramat.
2010-12-21 17:27:43 | Raporteaza
Nora,
Tot ştiu să pun cratima dar îmi crapă capul de durere. S-a întărîtat doctoraşul ăsta tînăr şi a schimbat doza sau medicamentele. Hai că mă duc să mă dau cu capul de calorifer.
2010-12-21 17:35:30 | Raporteaza