RSS Feed

Esti infumurat, depasit, mincinos, ignorant, limitat…

vezi toate articolele de
15 Dec 2012 la 18:17 77 comentarii 3132 vizualizari.

Edit 1

un text inspirat din viata reala. a mea [si a mea, e ok :) . mi s-a intamplat si mie. altfel nu as putea sa scriu] si mai cu seama a tuturor celor din jur. persoane pe care le observ cu foarte, foarte, foarte mare atentie. analizez / observ / constat ce se petrece in / cu viata celorlalti cu toate simturile turate la maxim. concluziile nu sunt prea colorate, imi pare rau…

Edit 2

aceasta e majoritatea. minoritatea exista fireste. cum sa nu?

***

Degeaba va suparati [si va rog sa ma scuzati, nu intentionez sa va jignesc. ci doar sa va determin – macar pentru un minut ;) sa priviti inauntru. atat]. Cu mici exceptii, acestia sunteti [de multe ori chiar si la varste inaintate!].. Plini de prejudecati, imaturi, egoisti, fandositi, mincinosi, inchipuiti, zgarciti, vanitosi, neobrazati / nepoliticosi,  lipsiti de bunatate, eruditie, repeziti, uraciosi, ignoranti, orgoliosi, panicosi, slabi, limitati, posesivi si tot asa…tot asa…tot asa…

Nu va recunoasteti greselile. Nu realizati cand sunteti pe aratura. Bateti campii intr-un mare fel. Sunteti nascuti parca sa bateti campii. N-o sa invatati niciodata sa fiti altfel [nu invatati nimic in general. nici din greseli. ale voastre / altora ;) ].

Nu va cereti iertare [nici scuze]. Nu va asumati responsabilitati umane. Traiti in lumea voastra si aveti un milion de pretentii [de cele mai multe ori nejustificate. mai nimic nu va “califica” :) sa aveti pretentiile pe care le fluturati zi - lumina].

Sunteti agresivi. Cautati calea usoara si nu pe cea barbateasca [e ilogic, nu? asta cred si eu].

Nu ascultati femeia de langa voi si aveti impresia ca totul vi se cuvine [nu! nu vi se cuvine nimic!].

Sunteti incapabili. Stau si privesc… de multe ori deciziile voastre sunt execrabile.

Va credeti mai destepti decat sunteti. Nu e in regula.

Bunatatea femeilor [voastre, ele, altele] este egala cu prostia pentru voi.

Habar nu aveti sa bucurati femeile. Chiar nu.

**

Tin neaparat sa scriu si asta, cred ca mai exista femei ce gandesc asemeni mie.

Ma simt usurata ca nu trebuie sa suport un barbat roman [am ajuns sa detest senina mentalitatea romaneasca. uite asa…stau pe o bancuta si observ]. Si ca prietenii mei barbati [din Ro’] sunt exceptiile de la cele scrise mai sus. Sunt fericita ca /sa interactionez cu barbati buni, omenosi, inteligenti, deschisi, intelegatori, umani.

Per ansamblu, in urma [aproximativ] ultimilor  doi ani din viata, convietuirea alaturi de un “made in Ro’” mi se prezinta cu onor seaca, stupida, rece, lipsita de culori & farmec, plictisitoare, inselatoare [asta nu inseamna ca intr-o zi nu se va intampla ceva senzational. este posibil. tot timpul “este posibil”, hi, hi!] . Imi vine foarte greu sa am incredere intr-un barbat pe care il cunosc aici. Am asa…o senzatie de rau. Oricat de roze’ dear s-ar anunta situatia, am un pitic ce ucide toate intentiile / pornirile frumoase. Porniri cu care m-am nascut, btw.

Ps. Nici macar nu mai aud vorbele barbatilor romani. De parca ar vorbi la pereti.

Nici nu stiu ce ar putea sa imi spuna cineva [ceva. orice!] incat sa aud. Ori in ce mod sa-mi faca cu ochiul incat sa il vad. Ce caraghios.

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 


77 comments
  • 1

    „prietenii mei barbati [din Ro’] sunt exceptiile de la cele scrise mai sus”

    Bă, ce noroc ai avut să-i întâlneşti exact pe ceilalţi – pe cei buni!

  • 2

    Cosa :) :) :) :) s-a ars si mami, cum sa nuuuuuuu :) ). Mami e o femeie not un alien :) ))))). Sarbatori fericite, “textual” nu cred sa ne mai vedem prea curand ;) .

    alt Doria Niculescu
    2012-12-15 18:30:01 | Raporteaza
  • 3

    Eu sunt aici. Când vii, mă găseşti!

    Puteam şi netextual, da’ nu ştiu ce, naiba, s-a întâmplat!

  • 4

    Vai baby, te sfatuiesc sa incerci cu marocanii. Macar aia o au mai mare, mai tare, mai tardiva in ejaculare si mai rezistenta, fiindca nu halesc carne de porc. Cel putin asa se lauda ei.

  • 5

    Doria, de ce sa fortezi lucrurile, sa le grabesti, sa le/te agiti cand poti astepta cumintica? Pentru ca oricum se vor intampla… De ce sa te obosesti sa le dai un alt curs?

  • 6

    Buun! Deci fetitele de 11 ani viseaza cum raman perele gravide. Eu cand aveam vreo 8, voiam neaparat sa ma insor cu o colega. In pauze o sechestram si o tineam in banca cu mine. Ma gandeam ca nu mi-ar place nici in ruptul capului sa ma insor cu ea mai tarziu din cauza ca i-ar creste par la pasarica, ceea ce mi se parea total inacceptabil. Mai aveam un coleg cu care ma intorceam de la scoala si care facea statuete feminine de pamant. La punea labii pronuntate ceea ce ma excita grozav. Si mai tare imi starnea imaginatia cand facea si vreuna masculina cu falusul la 90 de grade, apoi o acupla la una feminina. Dar cel mai tare mi se umflau pantalonii cand ne imaginam cum si-o trage invatatoarea.

  • 7

    q

  • 8

    Zau Doria. Crezi ca poti sa sclipesti mintea ta prin apa sacra si devi brusc neprihanit cu o minte nevinovata? Crezi? Nu te-ai intrebat vreodata. “De ce”? De ce barbatii romanii au pus o pata injusta in fata omenirii si au curatat drumul catre civilizatie cu depravare?

    Iarasi, hai sa te lamuresc. In intelepciunea mea de barbat roman necivizilat cred in lumea mea ca Romania este continuare tara lui Eminescu, tara lui Jeni Acterian, Elena Vacarescu, Emil Cioran, Marin Preda, Enescu, Clara Haskil, Ana Aslan, Emil Palade,Monica Lovinescu sau Iulia Hasdeu.

    Cred ca in ca barbatul roman prin descrirea ta manhita, in lumea mea sa fie in continuare dirijat de cuvintele lui Camil Petrescu. Sa fie infatisat de aristocratia si eleganta acestuia fara prihana. Cred in lacrimele lui Panait Istrati de a rastigni intimitatea oglindat prin ochiul unui barbat.

    Dar de ce, de ce Doria? Nu te-ai intrebat vreodata de ce? De ce barbatul roman nu mai elimina ticalosie sub unghiile lui prin degetele lui Dinu Lipatti?

    Hai sa te lamuresc pisi…Societeatea romaneasca nu mai se manifesteaza pintr-o entitate sufleteasca asa cum este cultura romaneasca. Este dezlegat prin intruchipat timpului. Societatea e grabita. Societatea e grabita de barbatii care vor sa se materializeze prin usurinta vietii care indura cultura catre sublimitatii acestuia:

    Manele banii si femei. Pac, haus, pisi haus.

    Ceea ce este uluitor ca nu iti dai seama de mintea ta ipocrita oglindat de tine insusi. Nu iti dai seama ca tu faci parte prin ramura descrisa de tine insusi?

    Tu Doria. Esti creata prin trupul tau fantastic de libertatea si cancan.ro. Si ai tu destul de tupeu sa critici barbatii din Romania cand tu defapt esti creata prin creierele lor?

  • 9

    AN dear, uite…chiar ai dreptate intr-o mica masura. Dar crede-ma, in showbuz / tele / artisticaraie nu se poate fara libertatea, cancan and so on..toate cele. Problema e modul in care te expui. Eu m-am expus SUPERMEGAHIPERPROST [sper ca ai prins ideea] si nu mi-am dat seama ca oamenii vor pricepe alte Dorii [niste tampe, cum altfel? ;]. So…e logic ce ai scris. Restul [comentariul in sine] e usor abulic, ambramburit, aiurit. Nici tu nu stiiiii exact ce vrei, am avut impresia ca citesc un mormon / martor Iehova baut – fumat -high :) :) :) . Un pup, vezi ca “pisi” e alta, nu sunt eu ;) .D.

  • 10

    # Mosul din Plexi So, asta “intelesesi ” mata? Ca imi lipeste un marocan?? Wow. Un “marocan cu ejaculare tardiva”, cum ar veni. Bine. Cum zici tu. Sunt impaciuitoare cand imi fac bagaje :) , hi, hi, hi ;) .

  • 11

    Nu imi vine sa cred ca ne-am nascut in aceasi tara. Nu imi vine sa cred ca limba lui Eminescu, glasul lui Tudor Gheorghe si chipul lui Grigorescu se difuzeaza inexistenta pe langa romance ca tine Doria.

  • 12

    Oglinzile tale descrise de tine sunt urate intr-adevar !

    alt ce vata folosesti ?
    2012-12-16 12:13:44 | Raporteaza
  • 13

    Esti dusa, fomeie!!! Problema ta e ca nu esti capabila sa vezi ce lasi sa se inteleaga din ce scrii…, si ca mai sunt si unii inteligenti care reusesc sa-ti citeasca si printre randuri. No ofense!

  • 14

    Doria, Tu și o largă majoritate a indivizilor de pe această planetă nu știți sau nu înțelegeți ceva simplu: manifestarea exterioară te reprezintă ca și individ după cum/ceea ce GÂNDEȘTI…recte, așa după cum ești în interior, așa te vei manifesta în exterior: în lume, în societate, dpdv fizic și comportamental.

    Din ceea ce afirmi în acest articol, există 3 posibilități care au determinat sau determină starea ta de conștiență referitoare la o majoritate a bărbaților români (citez – *aceasta e majoritatea. minoritatea exista fireste*):

    1. EȘTI precum bărbații despre care scrii (ptr că GÂNDIND precum aceștia, creezi o realitate și atragi în jurul tău NUMAI respectivii indivizi cu GÂNDURI și comportamente asemenea cu ale tale)!

    2. Emiți niște prejudecăți (auzite, lecturate, inoculate, etc) referitoare la respectiva majoritate. Emițându-le (chiar și în scris), GÂNDEȘTI că de fapt asta este realitatea…efectul acestei gândiri a minții tale îl reprezintă însăși crearea realității pe care o ȘI trăiești (din moment ce ești convinsă că așa este) și, revenim la pct-ul 1! :)

    3. Ești deja transcensă în alte dimensiuni spațio-temporale de vibrație mult mai înaltă ale Universului, dacă afirmi că observând și analizând persoanele din jurul tău (presupun că numai barbați), ai conștientizat faptul că, citez, *Esti infumurat, depasit, mincinos, ignorant, limitat…* plus celelalte epitete atribuite bărbatului român! Dacă o să răspunzi că ești încă aici, cu picioarele pe Pământ, în spațiul acesta tridimensional, atunci ești o ipocrită! :)

    Ceea ce am vrut să exprim în acest comentariu este faptul că, totuși, AI DREPTATE, dar este una injustă! Și voi, femeile (mă rog, o majoritate mare), sunteți ABSOLUT LA FEL cu acea majoritate a bărbaților la care faci referire! Știi de ce? Ptr că ACEA CONȘTIINȚĂ a majorității masculine REZONEAZĂ cu ACEA CONȘTIINȚĂ a majorității feminine, care la rândul lor REZONEAZĂ și SE INTEGREAZĂ la nivel planetar cu ACEA CONȘTIINȚĂ A MAJORITĂȚII UMANE (ptr că toți suntem UNUL) care GÂNDEȘTE în ACEEAȘI termeni (dpdv al nivelului vibrațional de joasă frecvență)!

    Până la urmă, asta nu reprezintă un păcat, ci o stare de fapt…o realitate CREATĂ, ÎNTREȚINUTĂ și PERPETUATĂ (nu de ieri de azi, ci de mii de ani) de o mână de oameni, prin diferite mijloace, printre care (și) mass-media atât de plăcută ție (făcând referire la timpurile recente)! :)

    PS: dacă o să ai oareșce nelămuriri referitoare la acest comentariu, o să detaliez! :)

  • 15

    Eu recunosc, sunt ignorant, limitat. Daca Petre Tutea a recunoscut in fatza lui Liiceanu, in fatza natiunii, io de ce n-as recunoaste ? Infumurarea, fudulia deci, imi este straina. Sunt un prost nefudul carevasazica

  • 16

    Bă, io mi-am tras-o cu o olandeză. Şi cu alte naţii, dar ca asta n-a mai fost niciuna. Şi cu multe românce, n-are rost să le zic numărul. Hă, hă.

    Să-ţi zic eu statistica mea: 100% din olandeze sunt super gagici, super deschise la minte, (deflorate mental ca să zic aşa, adică ştiu să se bucure, să se dăruiască şi să facă dintr-o noapte un ditamai universul de lavă erotică divină care să-ţi cuprindă mădularul şi să te tragă în ea cu totul, cu un nesaţ primitiv, brutal si totodată catifelat şi foarte feminin… stop!).

    Româncele? 85% (nu-mi iese statistica decât la procentul ăsta) sunt niste scânduri (combinaţie oaie-scândură să fiu mai precis) care behăie mecanic doar-doar te-o păcăli să-ţi dai drumul să te ţină aproape şi zilele următoare. Unele reuşesc chiar două săptămâni, lucru mare zic eu.

    Asta-i statistica mea. Îţi convine?

  • 17

    Si care ar fi replica barbatilor un pic misogini!?! Femeile din ro, sunt niste imature, infumurate, mincinoase, limitate, ignorante, fitzoase, care ar face orice ca sa fie bagate un pic in seama, care se cred minim jolie, si in care nu poti avea incredere pentru ca de pe undeva de pa le 12 ani incep sa sangereze in fiecare luna 3, 4 zile si nu mor! Cum sa ai incredere in asa ceva? In ceva care daca pleci plange, daca stai plange, daca vrei sa te desparti te ameninta ca e gravida, daca nu ii dai bani spune ca te insala daca te comporti frumos cu ea, vrea unul macho sa ii dea palme la fund, daca te comporti mai urat zice ca esti o bestie, iar in final…dupa toata aceasta polologhie, fugi dupa o femeie o viata intreaga, iar cand o ajungi, paradoxal …iti bagi …in ea! o tempora, o mori! de parca am inventat noi marul!

  • 18

    Pentru “materialul” asta (ca si pentru “altele” …) nu (mai) pot sa te iert, Doria. Ar fi (cel putin!) a doua oara.;). Si asta pentru ca “iertata” esti de cand ne-am cunoscut (“textual”, cum bine zici ;) , :) ). Repet: iertata, orice ai face (“textual” sau “ne-…”);)

    Rugaminte: Iarta-(ma, (ne)) !!!!

    … Doria … ?!

  • 19

    Inca o frustrata penala, ..si apropo de macaronari; aia nu o au mai mare si nici mai tare din contra, la cata coca cruda si copane de broaste mananca probabil ca li se mai scoala doar limba . Europencele inca n-au dat de buzduganele romanilor care manaca ceafa de porc si beau vin rosu , ca se transforma tara asta in obiectiv turistic sexual pentru femeile din toata lumea

  • 20

    Măi fetelor (că a mai fost o domnisoară pe aic acum multă vreme,i care se plângea de calitatea bărbaților români), uite cum stă treaba: dacă vă învârtiți prin cercuri nepotrivite, o să întâlniți bărbați nepotriviți. Cam asta e. Bărbații “mei” români (soțul, tatăl, fratele, cumnații, prietenii, etc.) sunt bărați foarte misto. :)

  • 21

    habarnam (16) : :D :D :D

    Deea: de acord!

  • 22

    Doamna Deea, NU ma invart in cercuri nepotrivite. Si nu imi plac barbatii “nepotriviti”. Din contra [total contra!]. Am scris despre majoritate. Minus experienta dvs plus ale unui procent nesemnificativ, restul romancelor primesc pe tava / la cuptor / pe bat ce am scris in text. Priviti la 3 strazi mai incolo de viata dvs, analizati, cercetati. Veti observa ca asa e.

  • 23

    # 19 Uite la asta nu m-am gandit :) :) :) . Si nici nu am “verificat” macaronari pe banda rulanta. ps. Cred ca ultimul lucru care conteaza la un barbat e marimea “buzduganului”. Crede-ma, daca ai un palos dar esti prost gramada, lipsit de inteligenta si gol inside…poti sa dai cu el [palosul] de gard. Treci prin viata degeaba, cum ar veni ;)

  • 24

    Smart. Cand te citesc pe tine imi dau seama cat de nesuferite sunt parantezele mele pentru ceilalti. Si stilul meu de scris, in general. Hai sa ne traim :) !

  • 25

    # 17 Invit-o la o cafea pe doamna Deea :) :) ! Nu stiu despre ce vorbesti. Clar – barbatii descrisi de mine si cucoanele tale ar face casa buna impreuna. S-ar merita unii pe ceilalti ;) !

  • 26

    Haabarnustiucum tati, imi convine ca fac parte din restul de 15 % , hi, hi. Poa’ ca am un defecte cu carul dar Slava- Cerului scandura n-am fo’ niciodata. Ba…sunt chiar opusul , ce dragut :) :) :) ! ps. Ai idee de ce s-a inteles altceva [like sexual stuff]? Am scris eu ceva despre barbatiile domnilor? Virilitate? N-am scris :) !

  • 27

    Da, da’ ar fi fost mişto să scrii!

  • 28

    La un asemenea articol orice aş spune ar putea fi folosit împotriva mea.

    Sărbători fericite , Doria!

  • 29

    # Cristi Andrei . 1. Nu sunt precum barbatii despre care am scris [bifat]. 2. Nu emit nici o “prejudecata”! ACEASTA E REALITATEA! [bifat]. 3. Ma depaseste la ora asta un discurs venit parca din lumea domnului Bivolaru. Cu riscul de a suna superficiala, seaca si limitata anunt ca nu stiu ce replica sa dau la bifat no. 3 :) . Scuze. Altfel…ridicatul firii peste normal [si observatul & respiratul din alte spatii] e ceva extraordinar. Toata lumea ar trebui sa faca asta. E un exercitiu extraordinar.

  • 30

    # 28 Si tie iubitule :) . Multmesc la fel!

  • 31

    Dragă Dora, momentan sunt bolnăvior, legat la pat, nu mă pot deplasa nici până la chioşc darmite până la Bucureşti să-ţi verific spusele. Dar am un prieten de nădejde şi-ţi fac legătura cu el. Am încredere în el că avem cam aceleaşi gusturi în materie ;)

    Şi-apoi vedem dacă te încadrezi în 15%…

  • 32

    Domnisoara Doria, dacă vedeți în jurul dvs o mulțime/o majoritate de bărbați înfumurați, depăsiți, mincinosi, ignoranți si limitați, vă zic eu cu siguranță că nu vă învârtiți pe unde trebuie sau că vă uitați doar în direcția gresită. Ia uitați-vă si dvs 3 străzi mai încolo, unde sunt familii frumoase, cu bărbați frumosi, care-si iubesc nevestele si copiii si au grijă să le fie bine :)

    Situația nu e nciodată, si nicăieri (nici măcar în România) doar în alb si negru: nu există câțiva (puțini) bărbați români cumsecade, în timp ce restul (majoritatea) sunt vai de capul lor, iar bărbații din străinătate sunt toți poleiți cu aur. Nu cred că dvs puteți trage o concluzie corectă cu privire la calitatea majorității bărbaților din România, numai din experiența dvs proprie si personală sau din ce vedeți în jurul dvs (cel puțin asa sper, presupun că nu ați avut ocazia să testați, pe viu, jumătate plus unu din bărbații din România).

    Desi există, cu siguranță, bărbați precum cei descrisi în textul dvs., nu cred că e cazul să generalizați si să afirmați că majoritatea femeilor din România au un astfel de specimen acasă. Realitatea e mult mai complexă, iar procentele de bărbați buni vs. bărbați răi nu cred că au legătură cu țara de origine, mai degrabă cu natura umană în general.

    Prin urmare, textul dvs. ar fi trebuit să mai aibă o precizare inițială: “conform experienței mele proprii si personale, care nu poate fi decât relativ limitată, si care în niciun caz nu se califică drept studiu sociologic, bărbații români”…etc., etc.

  • 33

    Băi, Habarnam, ţi-ai tras-o cu o olandeză şi gata, ai concluzionat?!

    Păi, dacă-s olandezele aşa cum le descrii tu, cum, haia mea, e plin la ei de homalăi, băi frate?!

  • 34

    @Cosa: pentru că bărbați-s si mai buni de-atâta, ce nu pricepi? N-auzisi că ăia străini îs ceva de vis?

  • 35

    Nu mă gândisem. Ai dreptate. Ia să mă las eu de româncele astea cu care m-am spurcat până acum şi să mă apuc de homalăi. Nici nu ştiam, dracu, ce pierd!

  • 36

    «iar procentele de bărbați buni vs. bărbați răi nu cred că au legătură cu țara de origine, mai degrabă cu natura umană în general.»

    Aici nu sunt de acord, pentru ca educatia conteaza in (foarte) mare parte. Din punctul meu de vedere, e sigur ca exista mult mai multi barbati «rai» (pun ghilimele pentru ca, asa cum am specificat, e vorba exclusiv de punctul meu de vedere, adica de ce consider eu a fi «rau») in tarile musulmane decat intr-un loc ultrafeminist cum e Quebecul, de exemplu. Si asta nu pentru ca tendinta de a trata femeia ca pe o fiinta sub-umana e innascuta la unele natii, ci pentru ca asta e cultura in care sunt crescuti si educati oamenii pe acolo.

  • 37

    Doria, să-nţelegem că ai încercat toţi bărbaţii din România? Şi de la atâta… erm… “amor” te-au durut anumite orificii?

    De curiozitate, prin scrierea asta ai vrut să-ţi faci un autoportret? În cazul ăsta, felicitări, ai reuşit la perfecţie. D-aia ai şi nimerit peste astfel de bărbaţi – cine se aseamănă, se adună.

    PS Zic să încerci vreun arab. Am auzit că ăia-s mai deschişi la minte când vine vorba de drepturile femeilor – ai voie să alegi ce culoare să aibă bur’qa.

  • 38

    Ei, cu arabii nu-i chiar aşa. Şi e foarte complicat. S-a mai discutat pe aici şi se va mai discuta. Păcat că nu mai suntem atât de mulţi comentatori, că gazdă pentru discuţii am avea, Doria, cunoscut fiind că, nu şterge comentariile.

  • 39

    Eu n-am vorbit de arabi, ci de musulmani. Si treaba sta exact asa cum am spus, pentru ca am specificat de vreo doua ori ca aia e opinia mea personala despre ce inseamna barbat «rau» :) Nu ma intere ca femeia aia cu burka si care tre sa umble la doi metri in spatele lui se simte adulata si regina in casa ei si pentru barbatul ei. Pentru mine genul asta de relatie e no no.

    (mi se incarca foarte greu pagina si ma enerveaza)

  • 40

    Deea, experientele mele “masculine” au fost si sunt minunate [mai putin fostul meu sot, Tavalici. care nu a fost bun PENTRU MINE si a balamucit casnicia cu MINE - asta nu inseamna ca nu e bun pentru altcineva si ca nu o sa fie, pentru a 3 a oara sot grozav pentru o femeie :) ]. Mi s-a intamplat si mie = am plecat la timp. Orice femeie normala la cap ar trebui sa plece daca nu in secunda doi, macar la timp de langa astfel de barbati [precum cei descrisi in text]. Si m-am oprit aici, mi se pare ca discutia nu isi mai are rostul Simt ca e mai degraba “o problema” cu mine [a dvs] decat una cu ideea in sine ;) . Un sarut. D.

  • 41

    Habarnustiucum, suntem la fix. Taman ce imi cautam un partener de sex [NOT :) ]. La anul si la multi cai verzi pe pereti. Un pup, pa!

  • 42

    ….and a Happy New Year. Restul e dupa sufletul omului. Uneori cancan alteori pam-pam :) :) :) ! Sper sa ne vedem cu bine anul urmator ;) .

  • 43

    Mă rog (Kiddo), am zis arabi, înţelegând (şi) musulmani. Pentru mine se cam confundă noţiunile.

    Da, ai spus corect: pentru tine. De aceea nici nu trebuie să încercăm să impunem regulile noastre sociale şi culturale lumii întregi.

    Fiecare grup social e condiţionat, în principal, de resursele naturale ale mediului în care trăieşte. Mâncarea, ocupaţiile, obiceiurile – cultura în general, nu sunt altceva decât urma mediului în viaţa oamenilor.

    E absurd să le pretinzi musulmanilor (chestia asta cu musulmanii nu-mi sună corect, deoarece cultura pe care o acuzăm dăinuie de mult timp, chiar înainte de apariţia aceste religii), repet, nu poţi să le pretinzi musulmanilor să trăiască după regulile noastre pentru că ei nu trăiesc în acelaşi loc cu noi.

    Da, emigranţii trebuie să respecte legile ţărilor în care trăiesc, dar sunt sigur că acest curent anti-musulman nu se referă la emigranţi şi am o bănuială că nici drepturile omului nu sunt scopul.

  • 44

    @dniculescu: te înseli, nu am o problemă cu tine, am o problemă cu generalizările nejustificate orice fel si cu fiecare discuție în care nu există nuanțe, doar alb si negru.

  • 45

    Hai să scriu şi eu un text serios (o dată la doi ani):

    1. Oamenii nu pot fi caracterizaţi la modul absolut, adică scoşi din context. Poţi fi diferit în situaţii diferite.

    2. Există un caracter general al fiecăruia, care, odată cunoscut, ne face să ne aşteptăm la anumite reacţii, la un anumit comportament în diverse situaţii.

    Dar, nu contravine afirmaţia 1, afirmaţiei 2?! Nu, nu contravine, deoarece caracterul general al omului se modifică după fiecare nouă experienţă (mă rog, nu toate experienţele intervin cu aceeaşi intensitate), astfel încât o atitudine, un comportament, o reacţie sunt urmarea binomului caracter-context.

    Ca o consecinţă, la cele spuse mai sus, bărbatul este ceea ce-l face femeia. Chestie care, cu părere de rău o spun, doamna Doria, nu vă avantajează deloc, dacă afirmaţiile din articol sunt adevărate.

  • 46

    Doria, fiindca toate astea trebuie sa poarte un nume, spune-le simplu, ortodocşi.

  • 47

    Doria, ma simt dator sa spun si eu ca te pretuiesc foarte mult din doua motive. Ca scrii, asta fiind conditia necesara indeplinirii motivului al doilea care este ca nu stergi comentariile, si ca esti o gazda buna indiferent de cum comenteaza unul sau celalalt. Deci, multumesc fiindca existi, si te rog mai scrie! Ca te mai critica lumea cred ca esti destul de mare sa nu pui la inima.

  • 48

    Heh, asta e. E firea umana. Dar cele spuse mai sus nu se aplica doar la barbati. Mare parte tin de om nu de sex.

    In ceea ce priveste imaturitatea, imi pare rau dar o sa renunt la ea cand voi fi ingropat sau cand va trebui cu adevarat sa nu o mai scot la suprafata. Prefer sa fiu un copil cat de mult pot (si mai am cativa ani si ajung la 2*majorat).

    Don’t like it, don’t need it, don’t buy it. Pana acum n-am simtit nevoia sa accept sa ma schimb pentru cineva, poate as fi facut-o inainte, cand inca nu stiam ce le poate mintea, dar acum sunt cam de aceeasi parere ca tine, din partea opusa.

  • 49

    Unii barbati romani recunosc rapid o pitipoanca penala. Strainii sunt mai naivi le iau drept proaspete (vezi mr Pink).

  • 50

    «bărbatul este ceea ce-l face femeia.»

    Cosa, perfect de acord cu tine! Chestia aia cu «barbatul nu poate fi schimbat» e o legenda urbana (sau rurala :D ). Barbatul poate fi schimbat de femeie, oho, si inca cum. Si in bine si in rau. Si se intampla frecvent, cu o singura conditie: barbatul respectiv s-o iubeasca pe femeia respectiva. Sa-i fie importanta.

    (si o femeie poate fi schimbata de catre un barbat la fel, si in aceleasi conditii)

  • 51

    Doria ești foarte frumoasa și sexoasa dar …cam atât! Fara nicio supărare, articolul asta pare scris de o femeie care tocmai a trecut printr-un episod de genul”ciao bambina, te-am bulit și plec în China”.Apoi, dacă toată suflarea masculina made in Ro care a avut privilegiul sa te cunoască nu se încadrează în tiparele descrise de tine, de unde ai putut trage tu aceste concluzii dramatice, fata mamii ? NU, Doria, nu cred ca lucrurile stau chiar asa, ci cred ca ai avut marele ghinion, moștenit de la mamicuta ta, sa întâlnești singurul bărbat roman “înfumurat, depășit, mincinos, ignorant, limitat plin de prejudecați, imatur, egoist, fandosit, mincinos, închipuit, zgârcit, vanitos, neobrăzat / nepoliticos, lipsit de bunătate, erudiție, repezit, urâcios, ignorant, orgolios, panicos, slab, limitat, posesiv și tot asa…tot asa…tot asa…”. Chiar ca mare ghinion. Într-o privința iți dau, totuși dreptate : bărbatul american pe lângă care te învârti tu este mai manierat decât melteanul roman, in sensul ca, daca neosul nostru isi rezolva uneori problemele maritale cu tigaia sau cu parul(mare magar!!!), americosul civilizat o face in liniste cu Gluck-ul, ori mai galagios cu carabina de vanatoare. Fara suferinta inutila.

  • 52

    Nu-ş` ce s-a întâmplat ca mi-a apărut comentariul fără sa-l fi corectat, dar tu, fata isteață ți-ai dat seama ca era vorba de “neaoș” și de “Glock”(cunoscuta marca de acadele).Deci în concluzie :1.ti-au trebuit 35 de ani sa faci aceasta trista descoperire despre bărbatul roman, ai grija sa nu-ți mai irosești încă 35 sa descoperi ca și americanul e cam tot asa, pentru ca vei avea atunci 70 de primăveri și va fi târziu și trist sa descoperi ca, de fapt, problema era la tine. Hai te pup și-ți doresc Craciun fericit ! Sau dacă-ți place mai mult (sa nu crezi ca Craciun(!) e vreun bărbat roman), Merry Chrismas!

  • 53

    fy, ai cumva vreo statistica oficiala despre cati barbati americani isi impusca sotia la nervi? ca am senzatia ca pici exact in acelasi pacat al generalizarii nepermise ca si doria.

  • 54

    ky:nu am nicio statistica, dar nu de statistica era vorba, ci de o anumita maniera de a “rezolva” diferendele casnice, nicicum de vreo generalizare. Daca nu ai sesizat nuanța, sorry. Altfel, iți doresc numai bine!

  • 55

    Pai tocmai, ca eu n-am auzit de o astfel de maniera de a rezolva diferendele casnice prin NA. Pe cand varianta cu bataia e destul de frecventa in Romania. Nu spun ca-n NA nu s-o fi intamplat pana acum sa-si impuste vreunul nevasta la nervi, dar probabil ca-s cazuri foarte rare. Mai des banuiesc ca se bat, ca si prin Romania, desi riscul sa ajunga in urmatorul sfert de ora dupa gratii e extrem de mare.

  • 56

    Hai mai Ky ma tot întorci ca la Ploiesti! Locuiești în NY?

  • 57

    Nici la noi nu se mai prea bate femeia. Se bate, dar frecvenţa cazurilor e pe o pantă descendentă.

  • 58

    Doria, iti urez Craciun Fericit! Sa scrii mai des pe platforma.

  • 59

    As spune ca barbatii sunt cam la fel, chiar de sunt fabricati in tari diferite. Femeile ii vad diferiti in functie de pozitia pe care o adopta barbatii fata de ele.

    Barbatii made in Ro, privesc femeia ca pe unul din semeni, cu care trebuie sa te lupti pentru suprematie in relatie(asta nu e bine).

    Fabricatii oriunde, numai in Romania nu, cei care isi permit un animalut de companie, cum ar fi o pisica, catelus, o tailandeza, cei cu dare de mana, o romanca, barbatii astia straini sunt altfel(si asta e bine).

    Ce cred eu ca inca nu a aflat Doria, despre barbatii astia minunati(altii decat cei romanesti), este cum reactioneaza ei la femei, comporativ cu atitudinea fata de animalutele de companie.

    Eu ii doresc Doriei sa nu afle cum se comporta rasele alea superioare de barbati cu femeile. Sa stea cat mai aproape de bradut, ca o jucarie vie, spre bucuria stapanului, ca o are.

    Sper sa nu am dreptate si Doria sa aiba un:

    Craciun fericit!

  • 60

    te apreciez, Doria pentru cum gandesti!adevarat, asa sunt majoritatea barbatilor de la noi.ei inteleg prin a fi barbat ca trebuie sa ” o ai mare ” si atat.in obsesia lor pentru scula isi inchipuie ca o femeie frumoasa sta cu metrul in buzunar. daca e sa ne luam dupa statistici mai mult barbatii apar la televizor ca si criminali, violatori, abuzatori de toate felurile. eu nu stiu de ce se mai impacienteaza ei atat la citirea articolului tau?tu ai scris inca frumos la adresa lor pe langa dejectiile scrise de ei la adresa femeilor.

  • 61

    Caro, parerea mea e ca am exagerat [deci...nu e nimic de "apreciat"]. Mi s-a parut insa ca…daca exagerez, hiperbolizez , mesajul va fi mai bine captat. Nu stiu daca barbatii romani se gandesc neaparat asa “daca o am big- sunt big” dar undeva in secolul trecut au ramas. Ei si ortodoxia. Peste tot religiile s-au modernizat, s-au schimbat, au venit in intampinarea oamenilor – si-au schimbat mesajele, le-au adaptat, au facut Susul mai omenos, apropiat. Numai ortodoxia a ramas teapana si prafuita :) .

  • 62

    Domnule Odagiu, ma tem ca ma confundati [e ok, multe persoane mi se adreseaza in scris sau verbal crezand ca sunt cam "saracuta cu duhul". ar trebui sa ma obisnuiesc dar vad ca ...in fine...mai e timp] cu o alta femeie. Eu nu fac parte din femeile tip “animale de companie”, nu sunt de vazare -daca eram….viata mea ar fi luat demult alt curs. Stapani nu am si nici nu am avut vreodata, sunt ultima femeie din lume care sade “mumos” si spune “da” 24 din 24 [ci viceversa].ps. Barbatii [de oriunde] reactioneaza aproximativ frumos / minunat in preajma mea, nici nu ar avea cum sa fie altfel. Uneori sunt eu- si atunci e imposibil sa nu fiu iubita iar alte ori joc un rol egal tot ma iubes[c]ti , primind [precum copiii] un dar cu fundita bleu :) )

  • 63

    Multumesc Danny, sper ca si tu avut un Craciun Minunat !!!!!!!!!!! Sa ai un 2013 cu sanatate, fericire si iubire. I pupu iu. D

  • 64

    Fuck nu stiu cum . Pentru o maxima sinceritate a acestui raspuns am sa-ti marturisesc ca ma invarteam nu doar pe langa un american , ci si pe langa un suedez, italian si un japonez. Dar…surprize..surprize, s-a intamplat ceva mai putin placut inainte de sfarsitul anului si m-am decis sa fac curatenie in viata. Cum ar veni, i-am lasat “drac**ui” pe toti :) ))))))))))))))! ps. Si ca sa rezolvam nedreptatea si mai drept, americanul e soi ales. Nu e oricine. E un om special :) si traieste intr-o lume speciala, absolut speciala :) .

  • 65

    La mulţi ani cu bucurie, Doria!

  • 66

    @dniculescu, una este să tolerezi și alta este să-ți și placă. Toleranța, ca și pacea sunt utopice iar sociologia maselor nu ar fi progresat dacă nu ținea seama de asta (adică de toleranțe). În schimb religia pentru că este o stiință a nonconvenționalului nu progresează decât prin intoleranță. Este foarte simplu! Timpul, ca variabilă intrinsecă ideei de civilizație, poate fi privit și astfel:

    BC (Before Christ) sau timpul secundelor pozitive (+), timpul care crește

    AC (Anno Domini) sau timpul secundelor negative (-), timpul care scade.

    alt limbricul rozaliu
    2013-01-07 18:05:10 | Raporteaza
  • 67

    @dniculescu, văd că ai o problemă cu gagii români. Pe care îi consideri niște pârliți cu fițe în cap. Foarte adevărat deoarece ortodoxia îi înnapoiază frustrându-i de viața interesantă din vest sau din alte țări exotice. Pentru că majoritatea provin de la țară și au primit educația de la bunici prea conservatori.

    alt limbricul rozaliu
    2013-01-07 19:17:27 | Raporteaza
  • 68

    La români toleranța se manifestă într-un singur fel. Prin manele și globalizarea în stilul nomad pe care numai românii și etniile conlocuitoare o pot face ce mai bine. Asta datorită insomniei de care suferă. Diferența de fus orar și de curs valutar le justifică luciditatea neobosită.

    alt limbricul rozaliu
    2013-01-07 19:25:38 | Raporteaza
  • 69

    În ce mă privește nu-mi place femeia care se pisicește. Asta mă face să mă simt un „limbric”, și atunci dacă nu mă regăsesc în cauză atunci generez imediat un efect. Eschiva, după care îmi văd de drum. Ce este da să fie da, iar ce este nu să rămână nu.

    alt limbricul rozaliu
    2013-01-07 22:51:35 | Raporteaza
  • 70

    Probabil că ar fi cazul să propun un articol despre „feline” fie ele pisicuțe sau motani pintenați; nu că aș avea ceva cu bietele mâțe. Dar nu acum poate cu altă ocazie.

    alt limbricul rozaliu
    2013-01-07 23:08:33 | Raporteaza
  • 71

    La multi ani sanatatosi si voiosi , Ana! Si sa te tina lumea asta frumoaselor povesti pe care le scrii! Te iubesc, Doria

    alt Doria Niculescu
    2013-01-08 05:04:33 | Raporteaza
  • 72

    prea dur judecati romanii…voi care sunteti romani. nu inteleg de ce vorbiti la persoana a 3-a cand ar trebui vorbit la persoana I plural. traim intr-o societate bolnava, dar inca suntem inconjurati de oameni valorosi. din respect pt ei,zic eu ca ar trebui sa nu generalizam. intoxicatii de manele sunt cei care ies la iveala dupa un studiu superficial. suntem datori sa ne uitam mai bine, nu?

  • 73

    altu’ cu spirit patriot

  • 74

    dacă românii nu vor realiza că este mai profitabil a da, decât a lua, nu-i așteaptă vremuri bune. mulțumită lui D-zeu mai sunt încă oameni pe lumea asta care nu socotesc o bunătate faptul că cineva le dă ceva din ceia ce orcine le-ar putea lua cu de-a sila!

    alt limbricul rozaliu
    2013-01-21 00:42:11 | Raporteaza
  • 75

    știu că sună foarte înfumurat, pentru că aceasta este singura formă putere nemijocită și necondiționată. :lol:

    alt limbricul rozaliu
    2013-01-21 00:51:50 | Raporteaza
  • 76

    în amintirea unui prieten drag, așa vrea să reformulez tonul întrebării: „moi ți-s posmagii?”

    alt limbricul rozaliu
    2013-01-21 01:04:22 | Raporteaza
  • 77

    fcgfd

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari
cum nu mai am „aproape 33 de ani” si ma si plictisisem de vechea bio, m-am gandit ca cea mai nimerita „Bio” este cea de mai jos (desi nu e chiar o biografie). barbatul care a scris-o nu m-a vazut niciodata, nu  ma cunoaste. insa, printr-o minune, a gasit niste cuvinte care mi se potrivesc. imi este foarte greu sa pricep cum de i-a dat prin cap sa scrie asa ceva, insa, momentan, ce a scris el este mult mai bine decat orice bio as putea (re)scrie eu.
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alegeri alex mazilu articol Artă bani barbati blog București campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie critica dragoste educatie familie Fashion femei femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu iubire Job lansare libertate literatura mare Mirela Retegan Moldova munca muzică oameni o fraza online o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat politică post poveste poze psd publicitate razboi reclama revista români România sanatate scandal soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta violenta

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!