![]() | Discursul unui președintevezi toate articolele de Dora Constantinovici25 ian la 20:44 109 comentarii 3054 vizualizari. |
Am înțeles din discursul președintelui că de fapt una dintre problemele cele mai grave în acest moment este faptul că nu s-a ajuns la un acord între președinte și opoziție cu privire la revizuirea Constituției. Adică să se aplice rezultatele referendumului din 2009 privind introducerea Parlamentului unicameral şi reducerea numărului de parlamentari la 300, printre altele. Vă reamintesc și alte câteva puncte pentru că poate le-ați uitat între timp: tot în urma acestei revizuiri preşedintele ar avea atribuţii sporite, procedura de suspendare a sa devine mai complicată, în condiţiile în care parlamentarii au nevoie de avizul favorabil al Curţii Constituţionale. În prezent, avizul Curţii este consultativ. De asemenea, chiar dacă şeful statului este suspendat, preşedintele interimar nu mai poate numi primul-ministru. Revizuirea ar fi urmat să fie finalizată de Parlament până în 2012 astfel ca referendumul să aibă loc odată cu alegerile locale de anul acesta. Adică mai pe scurt, pe lângă comasate ar fi urmat să avem și o nouă Constituție.
Proiectul mai conține așa: propunerea prim-ministrului de revocare a unor miniştri se poate face doar după consultarea prealabilă a preşedintelui, se restrânge posibilitatea angajăriii răspunderii Guvernului (procedura ar mai putea fi folosită o singură dată într-o sesiune parlamentară), termenul în care președintele ar putea dizolva Parlamentul se scurtează de la 60 de zile la 45, revocărea preşedintelui Parlamentului va deveni posibilă înainte de încetarea mandatului. Bine, mai sunt și alte modificări: urmărirea, percheziţia, reţinerea, arestarea şi trimiterea în judecată a parlamentarilor se vor face fără acordul Parlamentului; reţinerea unei persoane nu poate depăşi 48 de ore, faţă de 24 în prezent; caracterul licit al averii dobândite nu se mai prezumă; deficitul bugetar nu poate fi mai mare de 3% din PIB iar împrumuturile externe pot fi contractate numai în domeniul investiţiilor. Nu zice nimic de oamenii de rând și cum ar putea aceștia să fie ajutați, e adevărat.
Mi-a amintit o prietenă pe facebook, Scrisoarea pierdută, a venit la fix: “ori să se revizuiască, primesc! Dar să nu se schimbe nimica; ori să nu se revizuiască, primesc! dar atunci să se schimbe pe ici pe colo şi anume în punctele… esenţiale…”
Am văzut că avem un președinte foarte încrezător în viitorul țării, țară care de bine ce îi este – a ieșit și azi pe stradă, stradă pe care ninge viscolit, e blocată, e înghețată, etc. Cumva mă așteptam să iasă în Piața Universității, nu știu de ce dar așa mi se părea că ar trebui să se întâmple lucrurile. Cu huiduieli cu tot, așa cum a început. Discursul de azi pentru mine a semănat cu oricare alt discurs al peședintelui din perioade mult mai liniștite. Îmi cer scuze, poate sunt eu superficială sau n-am acea calitate de a urmări cu atenție un text spus pe un anumit ton, dar mi s-a părut că nu au fost spuse idei noi printre aceleași cuvinte vechi: minerit, criză, politicieni, navă, căpitan, deficit, buget, trebuie, nu trebuie, etc.
E bine că a spus că regiile autonome trebuie să se depolitizeze, poate era și mai bine dacă asta s-ar fi întâmplat deja. Vă reamintesc că la începutul lunii noiembrie 2011, fostul director al RATB, Adrian Criț a fost revocat din funcția sa de director general RATB pe motiv că nu gestionase bine greva și că proiectul cu ramele de tramvai era prea scump. De fapt, se zicea că acesta ar fi deteriorat imaginea PDL prin mai multe acțiuni care au legătură inclusiv cu reluarea activității fabricii RATB. În fine, nu vă faceți griji, în data de 13 decembrie a fost numit de către ministru transporturilor, Anca Boagiu, director general al Autorității Metropolitane de Transport București, așa, în semn de consolare. Scriu toate acestea pentru că mi-am amintit, apropo de regiile autonome și de discursul președintelui, că ieri, am auzit la radio o știre cum că RATB-ul va dubla prețul unei călătorii, de la 1,3 RON la 2,35 RON. Și am citit un mirific interviu din 16 decembrie 2011, cu actualul director al RATB, Viorel Popescu, cel care spunea și citez: Regia este pe pierdere în acest moment. Dar asta pentru că, în continuare, preţul unui bilet e subvenţionat. Un tarif de doi lei pe călătorie ar fi unul corect. Numai că, nu se poate pune o asemenea presiune pe bucureşteni. E cam aceeaşi situaţie ca şi la RADET. În ambele cazuri, creşterea tarifului este o decizie politică.
E bine că a spus că nu există nici un loc în țara asta în care să fugim de criză. Nici eu nu-l vedeam dar începusem să cred că nu știu eu unde să caut: județul, orașul, satul privilegiat. E bine că a spus că ne-am făcut datoria de-a ieși în stradă, acum mă simt mult mai importantă iar dacă mă mai întâlnesc cu vreun jandarm care mă întreabă ce caut pe străzi am să-i spun că până și domnul președinte e de părere că acolo mi-e locul.
Am remarcat că și-a schimbat atitudinea față de jurnaliști, am văzut că a fost foarte amabil și a păstrat un ton calm (poate cald e prea mult spus, totuși
). Și mă bucur că s-a prins că ce-a făcut în direct la Realitatea cu Raed Arafat n-are nicio scuză. Cu toate acestea cred că pentru toate părerile de rău, sincere sau nu, este cam târzior, așa.
Etichete: discurs Traian Băsescu


Very Happy 21 mai la 21:29 |
Dacă tot vine vara şi nimeni n-are chef de lecţii şi prelegeri, zic să facem o pauză de [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 27 apr la 22:46 |
În politică astăzi ești, mâine nu ești. E ca atunci când astăzi un fotbalist are o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 27 apr la 08:08 |
Zi mare pentru toți politicienii azi, 27 aprilie. Se votează moțiunea de cenzură. Nu se știe [ citeste mai departe ]
| 1@Cosa Nostra, ce nu fac eu pentru tine ;)... | ||
| 2@limbricul rozaliu, ţi se pare... :)... | ||
| 3Mi se pare mie sau “noapte întselată” e mai voporoasă și un pic crăcănată?! :mrgreen:... | ||
| 4@Cosa Nostra, dacă aş face totul perfect, n-ai mai avea niciun interes să-mi citeşti articolele. Dar aşa, ştiu că întotdeauna vei avea ceva de comentat :) Merci!... | ||
| 5Dintre aceste „frumuseți” mie îmi plac doar cele înspirate după tablourile de Van Gogh. :shock:... | ||
| 6Tot eu!Uite, aş vrea să comentez nişte poze. Cum facem, cum le deosebim?! Poza 33 de pe rândul 21, sau cum?! Nu te-ai gândit că la un astfel de articol s-ar putea să se discute pe poze, caz în care... | ||
| Dora Constantinovici 1722 citiri |
| Ana Barton 1480 citiri |
| Very Happy 863 citiri |
| Doria Niculescu 846 citiri |
| Cristina Corpaci 482 citiri |
| Iulia Nicolaie 439 citiri |
| Maria Onea Vesta 426 citiri |
| Ruxandra Predescu 274 citiri |
| Laura Laurentiu 243 citiri |
| Anca Maco 210 citiri |
| Dora Constantinovici 3 postari |
| Very Happy 3 postari |
| Pandora o postare |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Dora Constantinovici 7167 citiri |
| Ana Barton 6094 citiri |
| Very Happy 4172 citiri |
| Cristina Corpaci 3713 citiri |
| Doria Niculescu 3379 citiri |
| Maria Onea Vesta 2275 citiri |
| Maria Moiş 1768 citiri |
| Florentina Mușat 1493 citiri |
| Diana Petrut 1058 citiri |
| Ruxandra Predescu 1022 citiri |
| Very Happy 11 postari |
| Dora Constantinovici 7 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 3 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Florentina Mușat o postare |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Voilà, tout est dit!
2012-01-25 22:11:46 | Raporteaza
N-am chef sa citesc, pun pariu ca n-are nici o treaba cu realitatea economica, aia care doare. Deci nimic despre reducerea cheltuielilor statului, scaderea taxelor, sau inechitatile uriase intre oameni (de exemplu unii sint la pensie la 45 de ani, iar altii muncesc si la 64 de ani). M-am saturat de gargara de doi bani, n-am nevoie de discursuri, vreau sa vad rezultate.
2012-01-25 22:34:47 | Raporteaza
Si de fapt care e punctul tau de vedere in privinta revizuirii Constitutiei? Ca ar avea Basescu ceva interese perverse in schimbarea Constitutiei? Oricum, as mai reaminti si eu ceva cu ocazia asta, pentru ca poate ai uitat intre timp: revizuirea Constitutiei a fost aprobata prin referendum, asa ca orice conspiratie intrevezi, e cu acordul “poporului”.
Si daca tot veni vorba de popor, “țară care de bine ce îi este – a ieșit și azi pe stradă, stradă pe care ninge viscolit, e blocată, e înghețată, etc.”, nu stiu in ce tara traiesti tu, dar de pe unde sunt eu tara nu inseamna cateva sute de oameni, nici macar cateva mii de oameni – depinde cine-i numara. Mi se pare ca suntem luati de prosti prin astfel de exagerari. Sau poate cineva isi imagineaza ca daca se urla zi si noapte pe la televiziuni “Tara vrea jos cutare!”, “Tara arde!”, “Poporul se revolta!”, atunci chiar o sa se intample
)
Cred ca suntem in stare sa iesim in strada si sa facem revolutii, indiferent de starea vremii sau de cotele apelor Dunarii, dar nu pentru ca presa are chef de scandal, sau pentru ca opozitia vrea la putere.
2012-01-26 00:03:35 | Raporteaza
Ce mult ai scri~i~i~iis! Sau.. mi-am pierdut eu rabdarea sa mai citesc scrierile cucoanelor? Cu cine sa dezbati aici? Ii un loc sterp. Nici macar sa te sfadesti nu poti! Eventual… vine Joiana.. da iea ii psihopata. Ea ii sarita de pe sine. Noi practicam saritul de pe sine sub forma de evadare. Ea, nici macar nu exerseaza normalitatea. Nu-i capabila sa o mimeze. Trag pwla in nasu ei.
2012-01-26 01:33:28 | Raporteaza
@Simona:eu tare cred ca tu n-ai citit ce am scris, poate doar n-ai fost atenta, am scris ca asta am inteles eu din discursul presedintelui, ca revizuirea Constitutiei este una dintre problemele arzatoare ale Romaniei. n=am spus nici ca n-a fost aprobata deja prin referendum, nici ca ar avea presedintele nu stiu ce idei ascunse (desi are, he, he) apoi, zici ca tara ta nu seamana cu tara mea, inteleg si asta…uite, presupun (ma gandesc ca daca si tu iti permiti sa ma acuzi de felurite chestii- am si eu dreptul ca macar sa presupun) ca probabil nu locuiesti in Romania si nici n-ai iesit in ultimele zile de la caldurica. am dreptate, hm? si mai presupun si ca ai o cana frumoasa, eventual cu o pisicuta sau cu doua buze mari si rosii desenate pe ea si-ti sorbi linistita ceaiul sau cafeluta fara cofeina cu muuult lapte bio (plin de vitamina b3) si te uiti la tv de la distanta din culcusul mic burghez in care probabil te-a ajutat direct sau indirect sistemul actual sa ajungi. ei bine lasa-ma sa te luminez: aici, in tara mea, sute, mii, poate sute de mii de oameni isi fac griji ptr ziua de maine. poate n-au ce manca. sau le e frig. sau mor din cauza unei gripe simple ca nenea doctoru nu le da medicamente moca. desigur, pot sa presupun ca ptr tine si asta este doar o simpla si neinsemnata statistica. iar textele cu opozitia iti spun fara sa te mint: sunt deja demult fumate…ohoo si inca pana la filtru, de tot adica.
2012-01-26 03:08:49 | Raporteaza
@costelus: poate nici n-ar trebui sa te chinui, stiu, am scris prea mult, citeste macar paragraful 5, ala cu regiile autonome, asa, de plictiseala
2012-01-26 03:11:18 | Raporteaza
@Adrian G. incearca te rog daca se poate sa nu mai bagi nimic in nasul nimanui. imi cer scuze ptr ditai cearsaful, nu e obligatoriu sa citesti, eu mai scriu si chestii mai scurtute asa, cand mai treci pe la noi, ai sa vezi
2012-01-26 03:14:14 | Raporteaza
Ce sa depolitizeze, regiile autonome? Si posturi pentru clientela politica de unde mai scoate? Dar contracte pentru baietii destepti? Sincer, mi se par toti depasiti de situatie. Uie-l de exemplu pe Orban: s-a dus de doua ori in piata, desi prima data a fost scos afara in suturi. Stii, ca maimuta aia care baga mina in foc de zeci de ori si tot degeaba.
@simona: tara da, arde. Ai idee citi romani sint plecati in strainatate unde accepta cele mai grele joburi? Ai idee cit de mult reprezinta alea citeva sute de romani care au iesit in strada spontan, fara a fi platiti de nimeni? “Cred ca suntem in stare sa iesim in strada si sa facem revolutii” – in cazul tau probabil revolutii pe Facebook.
2012-01-26 06:04:47 | Raporteaza
Aoleu, Dora cat venin dai afara la com 5. Nu te credeam in stare. Cel mult sa scoti limba. Dar omul e o fiinta complexa.
Pe scurt, scrii franturi de adevar combinate cu chestii emotionale de doi bani.
Conflictul pleaca de la Constitutia din 1991 facuta de stalinisti in frunte cu Iorgovan, care au facut din Romania o Republica Semiparlamentar-prezidentiala, asa cum numai cateva state ex sovietice mai sunt.
Pe acest fond s-a creat o criza de autoritate care tine lucrurile in loc si care permite unor politicieni imberbi sa se joace cu tara asta dupa bunul plac.
E nevoie de o mana forte, acum. Si din oferta politica, eu numai pe Basescu il mai vad in stare sa duca la capat schimbarea Constitutiei. Nu uita ca aceste schimbari nu-l mai pot avantaja pe el, sub nicio forma.
Fiti pragmatici si terminati cu protestele alea aiuristice. USL\ul n-o sa poata rasturna caruta pentru ca nu ar face-o democratic. Crin si Ponta sunt totusi niste tembeli imaturi.
2012-01-26 06:22:49 | Raporteaza
@Till: crede-ma te rog, o repet a nu stiu cata oara, chiar nu ma intereseaza USL-ul, nu m-a interesat nici la inceput iar acum, dupa scarboseniile alea de hori de pe 24 ianuarie prin Iasi, cu Fenechiu care se tinea de manuta cu ambii grei USL, ma intereseaza cu atat mai putin. in ceea ce priveste comentariul 5 poate am fost mai acida decat de obicei dar serios, are si rabdarea mea o limita, mai ales ca doamna sau domnisoara care ma atacase parea asa, un fel de mare inteleapta care ma tragea de urechi desi pot sa pun pariu ca nu stie exact ptr ce. n-am nimic impotriva polemicilor, nici macar nu ma supar cand mi se mai da peste cap dar cer macar putin respect si aaa, da, ARGUMENTE, dar din acelea serioase. ca asa, nici mie nu-mi place poate fata cuiva dar daca nu am argumente sa-i explic de ce, am rabdare, astept pana le gasesc
spune si tu, n-am dreptate? 
2012-01-26 08:03:07 | Raporteaza
Dora draga,
sunt convins ca pe tine nu te intereseaza USL, in schimb pe USL il intereseaza de voi!
Si face orice sa confiste nemultumirile voastre. Rand pe rand se perinda prin piata tot felul de personaje care au acest rol, de a confisca revolta. Ieri a fost Petre Roman…
Atata timp cat revolta asta nu are niste revendicari punctuale, orice se poate intampla. Daca vrei sa fii de folos miscarii si tu si Nora si cei care merg in Piata si sunteti de buna credinta, ceea ce nu ma-ndoiesc, ia puneti pe o lista punctual nemultumirile si dupa aceea hai s-o analizam si sa vedem cum se si pot rezolva in limitele legii.
Daca pe strada s-ar scanda lozinci clare de ex. Vrem Republica Prezindentiala, sau Monarhie, sau Vrem desfiintarea bancilor, sau Parlament Unicameral etc. pe cuvant daca nu as iesi si eu.
Dar pana e aceasta ceata intretinuta sa stii ca orice monstru se poate naste din ea.
Referitor la faptul ca unii comenteaza din spatele televizoarelor io zic ca e normal. Faptul ca tu de duci pe-acolo io cred ca nu-ti faci decat meseria, asa cum cu totii mergem pe ogor. Nu fa din asta o mare mandrie.
2012-01-26 08:25:27 | Raporteaza
@Till: a, dar chiar nu ma mandream cu toate astea. ai si nu dreptate in acelasi timp
oamenii sunt dezamagiti fiecare de ceva…nu poti sa-i strangi sa tipe toti acelasi lucru ptr ca atunci clar, ar deveni cineva lider (pentru ca ar fi nevoie de unul), liderul mai tarziu ar putea sa fie cumparat, s-ar dovedi chiar ca a fost cumparat, toata miscarea ar fi compromisa, etc Petre Roman a mers degeaba in piata – lumea l-a huiduit la fel ca pe Orban. pe de alta parte nici atat de multa ceata nu e o solutie. nu stiu zau ce mai e de facut… e ok ca unii sa comenteze din spatele televizoarelor dar atunci sa ma scuteasca de aprecieri la adresa mea sau altora. nu am nimic cu cei care stiu sa se exprime de asa maniera incat sa nu vrea sa para mai destepti decat desteptii lumii insa tare ma deranjeaza tonul superior si spranceana aia ridicata. in scris e usor, am mai spus.
2012-01-26 08:37:03 | Raporteaza
De lideri este nevoie Dora, altfel e anarhie. Singura speranta este ca acel lider sa fie cu 5 grame mai bun decat cel de dinainte. Asa merg lucrurile. Istoric, saltul calitativ s-a facut cu doar 5 grame pe generatie.
Din aceasta cauza eu, l-am considerat pe Basescu potrivit la momentul respectiv. C-avea acele 5 grame. Si nici acum, deocamdata nu vad altul mai greu.
2012-01-26 08:44:50 | Raporteaza
Dora, aici nu se poate altfel. Aici… daca nu esti vigilent, daca nu ai furca pregatita, animalele astea te impung cu coarnele.
2012-01-26 09:12:03 | Raporteaza
Bă, în locu’ lu’ Băsescu, chir şi Doru Coalii era mai bun!
Da’ nu Băsescu e problema mea acum, pentru el se găsesc înlocuitori destui. Problema mea e că nu aş avea cu cine să-i înlocuiesc pe Videanu, Cocoş, Berceanu, Udrea, Eba … ba, nu, mint! Pe Eba aş putea-o înlocui cu Marinela Niţu sau dacă aia nu vrea, atunci cu Miruna De La Inter, una cu buza de sus mai groasă de trei ori decât cea de jos că i-a greşit ăla doza şi n-a vrut să i-o mai facă la loc.
2012-01-26 09:15:34 | Raporteaza
Meri sa ma ma bei! Ii inlocuiesti cu Mitrea, Nastase si Iliescu. Ce pwla mea mai vrei? Va pot ajuta Patriciu cu gasca. Toti condusi de Somnorila si Tupeila.
2012-01-26 09:21:49 | Raporteaza
Cum sa n-ai cu cine? Cu niste “tehnocrati” uselisti…
2012-01-26 09:24:58 | Raporteaza
Ma mortaciune! Cine a platit autobuzele si “zbieratorii” dusi spre a latra? Ca.. aia nu au nicio treaba cu ideologia sau.. cu protestele civice. Aia is niste maimute, recompensate ca sa relativizeze protestele. Adica.. se pisa pe initiativele civice ale oamenilor. Ca FSN ul. Posteaza in salvatori. Noa. Poti sa ma bei in bile cu ei cu tot! Am fost suficient de descriptiv?
2012-01-26 09:24:59 | Raporteaza
Pai.. ma nenorocitule USL ist care esti tu USL ist! Cum sa ma bat io cu fortele de ordine din moment ce usl vrea sa ia parte la merite? Nu stiu sa construiasca o strategie. Pdl trebuia lasat (doar lasat) sa cada. Ei.. habar nu au pe ce lume traiesc. Au vacari ca formatori de strategii? Io stiu ca is mai limitati… da nu ii credeam in halul asta. Hai sa-ti explic pe ce lume traiesti. Romania este impartita in doua. PDL si USL. Normal ca exista imaprtialite nu numai talibanism (asa cum exista la mansarda ta). La o populatie de 20 de milioane.. suntem prea putini ca sa mai formam un mare partid. Marea majoritate au interese. Clanurile comuniste de la buget (neadaptate capitalismului) plang in hohote pt ca au dat cu sfecla de realitate. Ii cam ratata societatea romaneasca. Oricum.. mi-a placut felul cum s-au domolit protestele. Abia acum am simtit/vazut Romania profunda.
2012-01-26 09:35:04 | Raporteaza
Ia uite fraierila ce prajitura se coace anu’ asta: ro.news.yahoo.c../
Ce iti inchipui, c-o sa te lase pe tine si pe Coalii ala s-o haliti?
Stii cat a fost spaga (neta, retine) lui Nastase la vanzarea Petrom? 800 de milioane. De euro!
2012-01-26 09:35:34 | Raporteaza
am un comentariu in spam!
2012-01-26 09:35:36 | Raporteaza
“guvern de tehnocrati” printre putinele lucruri bune pe care le are USL.
2012-01-26 09:41:36 | Raporteaza
Adriane, Romania e impartita in doua, ai dreptate, dar cum crezi tu!
E-mpartita in ei (politicienii securisti) si noi, fraierii.
2012-01-26 09:44:37 | Raporteaza
Nu-i chiar asa. Exista intermediari. Astia relativizeaza totul.
2012-01-26 09:50:31 | Raporteaza
Marea majoritate isi urmaresc interesele financiare. Nu se instaleaza in politica datorita ideologiei sau dorintei de a face ceva. Din frageda pruncie.. membru de partid se inscrie in partid din cauza unei mese. Merg si mananca.. poate beau ceva.. intalnesc niste p_i_z_d_u_l_i_n_e.. astia isi traiesc viata. Fructifica orice moment. Ca niste animalute care umbla sa isi satisfaca instinctele/nevoile primare. Normal.. ca… lucrurile nu pot functiona cu oameni de slaba calitate. deci: Somnorila si Tupeila… is exact ce am descris eu mai sus. Au reusit sa ajunga in varf.. dea pwla. Fara munca sau rezultate.
2012-01-26 09:56:53 | Raporteaza
Bă, Till, dă-o dracu! Nici chiar aşa!
Deci Doru Coalii Dorul lu’ Coala. Coalii nu e numele de familie ca să faci referire la el astfel, ce dracu, nici atât nu vezi?!
Construcţia e ca cea din draga nenii, înţelegi acu’?!
2012-01-26 10:29:26 | Raporteaza
Ori v-am spus-o pe aia cu mătuşe-mea pe care am întrebat-o cum se învârte roata şi ea a zis că se-nvârte aşa … cam deliberat?!
E aşa face îsta cu relativizează!
2012-01-26 10:31:37 | Raporteaza
Da, ba, m-am prins acuma. Ca si cum daca ati fi fost prin Moldova il chema Doru Acoalii! Nu? Sau prin Ardeal Doru Coaliului ? Sau Coalelei, hm…
Oricum nu conteaza, ca tot n-ajunge presedinte!
2012-01-26 10:40:02 | Raporteaza
Ghermănuţăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăă!
Te-ai întors la mineeeeeeeeeeeeeee!
2012-01-26 12:13:00 | Raporteaza
Dora, trebuie sa te anunt ca esti cu totul pe langa … portretul zugravit de tine n-are nicio treaba cu realitatea. Oricum, puteam sa fac parte si din categoria celor asistati social, si din categoria celor caldicei sau fierbinti de-a dreptu, ca tot la fel gandeam.
Discursul tau face mai mult decat sa rezume discursul presedintelui: in momentul in care ai extras din proiectul de revizuire a Constitutiei capitolele care ti se par tie ca l-ar avantaja pe presedinte (nu pe asta de-acum, ca el n-are cum sa mai culeaga roadele unei noi Constitutii), ai facut deja un proces de intentie.
Poate ma insel, insa simt in atitudinea ta ca ti-ai arogat niste merite pentru ca te-ai pozitionat de partea strazii, de partea celor saraci si nenorociti. Sunt sigura ca tu, personal, nu mori de foame, insa cat de nobil din partea ta sa ii plangi pe cei care o fac si sa mergi alaturi de ei in piata sa strigi “Jos Basescu!”, ca si cum asta ar rezolva ceva … Eu, asistatul social care urlu de foame in piata, m-as simti jignit sa vad langa mine, scandand acelasi lozinci, o domnisorica cu aere de moralist, proaspat iesita de la coafor, cu iPhone-ul in mana si laptopul in geanta.
In alta ordine de idei, daca maine presedintele isi da demisia, sper ca ai suficienta luciditate incat sa-ti dai seama ca urmatorul presedinte va fi Crin Antonescu; asa ca ceea ce ar urma, daca cei din strada ar primi satisfactie, n-ar fi deloc sarmale zilnice pe masa saracilor, ci USL la putere.
Si o ultima observatie: mai lasa-ne cu cititul cu atentie a textului tau, pentru ca putem citi de trei ori, cu cea mai mare atentie, si ajungem la aceeasi concluzie … poate ca nu atentia sau cheful cititorului e problema (nu-i ca si cum textele tare ar fi un Kant, sau macar un Cartarescu), ci poate textul in sine are lipsuri …
2012-01-26 12:33:29 | Raporteaza
Bă, Simona (ha, ha – auzi, Simona! de ce, pula mea, toţi securiştii semnează cu id-uri de gagici, nu pot să-mi dau seama deloc!),
deci: expresia a muri de foame, e aşa de ciudată în limba română încât nu poţi să spui despre unii în starea asta că o fac!
Adică:
Sunt sigura ca tu, personal, nu mori de foame, insa cat de nobil din partea ta sa ii plangi pe cei care o fac ….
Te-ai prins?! Nu te-ai prins, eram sigur!
Atunci, hai să încerc ceva mai uşor: uite, tu o acuzi pe Dora că s-a poziţionat de partea străzii şi o faci înverşunat şi cu ochii beliţi de furie de pe poziţia opusă.
Dacă se poziţiona şi ea pe poziţia ta atunci nici nu te vedeam pe aici, deoarece sunteţi puţini şi nu puteţi împânzi toate blogurile decât cu contre. N-aveţi timp şi de aprobări dulcege. De aia se ocupă Nedormitul şi cu ceilalţi de pe madam blogarii.
Nici acu?!
2012-01-26 12:56:14 | Raporteaza
@simona: nu sunt domnisorica, nu detin iPhone (da, stiu ca ti-e greu sa crezi ca exista viata si fara iPhone), n-am timp de coafor si nu ma plimb cu laptopul pe la demonstratii, nu de alta dar e instrumentul muncii mele nu vreun accesoriu. asta ca sa o lamurim. iar daca nu mor de foame nu inseamna ca nu merit mai mult. desigur, ar trebui sa-i multumesc tarii mele si mai ales puterii din ultimii ani ca nu mor de foame. eu nu sunt asa. eu vreau mai mult decat mancare. sunt insa unii care n-au nici atat. multi. nu e ok sa rezonez cu ei zici tu, mai bine sa ma dau bine pe langa ceilalti,ca cine stie, poate, poate pica ceva, nu? ce merite sa-mi arog, pentru ce? am stat pe strazi pentru ca am acest drept, pentru ca la vot cand merg nu se plange nimeni ca incurc si nu ma ia nimeni la intrebari, in plus eu nu sunt blazata,nici nu astept sa-mi dea cineva informatia mura-n gura, daca se poate gata mestecata, prefer sa vad cu ochii mei. iar ultimele fraze nici nu le mai comentez,fac parte din aceeasi categorie cu care am tot avut de-a face in ultimele zile. sa-ti fie de bine.
2012-01-26 13:01:19 | Raporteaza
@Simona: ai epuizat aproape toate clişeele. “Asistaţi social”, “câteva sute de oameni”, bau-baul cu “USL la putere”. Ei şi? Am avut PDL+PNL, PDL+PSD, de ce ar fi PSD+PNL o catastrofă mai mare? A, că vin comuniştii? Ai citit Manifestul Partidului Comunist? Sunt sigură că baronii PSD-PNL abia aşteaptă naţionalizarea mijloacelor de producţie şi lichidarea proprietăţii private..
2012-01-26 13:22:56 | Raporteaza
Simona: în piaţă nu sunt doar asistaţi social. Sunt şi de-ăştia ca mine, 30 de ani, care lucrează în mediul privat, care n-au luat ajutor de şomaj în viaţa lor, care nu primesc indemnizaţii de niciun fel şi care vor o guvernare de dreapta veritabilă.
Şi da, ştiu că USL nu-mi va da ceea ce vreau eu. Ştiu şi că alianţa asta nu va ţine. Mai mult decât atât, abia aştept să se rupă.
Ah, şi dacă am urlat în piaţă, n-a fost de foame. Nu mai reduceţi totul la un singur mobil.
Dora: poate ai fi mai convingătoare dacă ai scrie ceva despre cât de tare vrea USL-ul anul ăsta alegeri prezidenţiale. Sau despre rătăcirile Rovanei Plumb în PE. Sau despre asistaţii social care n-are trebui să fie. Despre cum din 2004 până acum numărul “revoluţionarilor” a crescut cu vreo 10 000. Repet: pentru credibilitate, uită-te şi în cealaltă tabără. Sau despre cum PNL s-a pupat cu PC contra spumele Danei Grecu, Ciutacu, Gâdea sau spasmele lui Badea.
Sau despre Liviu Mihaiu mai bogat cu câteva milioane bune de euro după ce-a “salvat” Delta, lucru care nu-l împiedică acum să îşi pună semnătura sub revendicările Pieţei.
Hai că nu lipsesc subiectele.
Dacă vrei ca Piaţa aia să nu fie de tot pervertită, confiscată, vorbeşte. Vorbeşte despre toţi. Nu doar despre unii.
2012-01-26 13:37:20 | Raporteaza
Nora, doar am stabilit că tu eşti la romantici…
2012-01-26 13:40:22 | Raporteaza
Andreea: zi-o drept! La proşti idealişti!
Eu doar speram că Dora e în aceeaşi barcă! Dora, pe cuvânt, nu-s o companie chiar atât de naşpa!
2012-01-26 13:46:48 | Raporteaza
Dora, iar n-ai inteles … problema nu-i ca rezonezi cu unul sau altul, ci ca lasi impresia ca faci parada cu asta.
Asa cum am mai spus, poate ma insel, insa atitudinea ta si felul in care iti alegi argumentele, facand apel la sensibilizarea publicului fata de cei mai putin norocosi, spune ceva de genul “ce misto sunt eu, uitati-va numai cum eu sunt alaturi de coate-goale astia … ce naspa sunteti voi ca stati pe canapea si nu faceti nimic ca sa-i ajutati”. Si nu esti singura cu atitudinea asta, din pacate: pe seama celor din piata unii incearca sa castige puncte de audienta, altii incearca sa castige puncte in sondaje, iar altii puncte personale (de moralitate).
2012-01-26 13:47:26 | Raporteaza
@am sa scriu si despre ei desigur, nu ma fac ca ploua, stai linistita, doar ca ieri a iesit presedintele la declaratii si era oarecum mai important…zic, dupa atatea zile de tacere incapatanata, nici cu ceilalti nu mi-e rusine, clar, doar ca ieri nu venise inca vremea lor
2012-01-26 13:51:39 | Raporteaza
@Simona:pai uite ca nu pot sa nu ma gandesc si la altii, acum si ptr asta trebuie sa ma justific? Sau ar trebui sa ascund ca-mi pasa ptr ca sa te simti tu bine? ha, ha, asta chiar e buna! oricum, te asigur ca n-am nevoie nici de puncte audienta, nici pentru nu stiu ce sondaj si in ce priveste moralitatea mea cu atat mai putin.
2012-01-26 14:07:31 | Raporteaza
Dora: ziceam şi eu doar… Pricep de ce ai scris despre asta. Problema e că toţi scrieţi despre asta şi nimeni nu se mai uită la ce fac simpaticii ceilalţi. Şi mi se pare uşor… nedrept.
2012-01-26 14:24:58 | Raporteaza
Faptul ca lumea protesteaza este bine. Faptul ca sunt doar cateva sute si nu sunt in stare sa se organizeze pentru o actiune unitara si legala, nu este bine. Faptul ca Presedintele a iesit pe post ca sa le dea un raspuns este bine. Faptul ca presedintele se considera inca un capitan de nava ( adica Dumnezeu din cer pe vasul care pluteste) nu este bine. Ar trebui sa se gandeasca un pic mai mult la DIPLOMATIE si DEMOCRATIE.
2012-01-26 15:35:04 | Raporteaza
Simona: da, intr-adevar Basescu e omul providential, hai sa modificam constitutia sa poata avea 3 sau macar 4 mandate ca mos Ilici. Ce ne facem fara el?
2012-01-26 15:37:09 | Raporteaza
Ce-i Andreea, nu mai pui citate de-alea, sa vedem si noi prostii cit de bine e in tara si ce viitor frumos ne-asteapta sub conducerea marelui cirmaci.
2012-01-26 15:41:44 | Raporteaza
“PROVIDENTIAL” de ce pwla mea tot folositi expresia asta? Io inteleg faptul ca poporul roman are inclinatie spre mistic-basinos… dar nu inteleg de ce tindeti spre supradimensionare? deci: mai bine vorbitz despre p_i_z_d_e decat despre oameni politici aprovidentiali. Un om nu rezolva problemele chiar daca ii asociat cu Isus.
2012-01-26 17:00:32 | Raporteaza
cosa nostra ii parania in persoana. De fapt.. asa se intampla cu estia trecuti de 50 care stau pe net. Pot sa spun ca am belit pwla dupa 50. Da.. dar io mai am 17 pana la 50.
2012-01-26 17:14:50 | Raporteaza
Ghermănuţă, ce faci? Ţi-a fost dor de mine? Cum a fost în tabără?
Am auzit că ai scris ceva mişto rău. Amintiri din armată. Cum seara te băteau cu pliciul de muşte, iar dimineaţa erai soldăţelul mândru la paradă, cu sfârcurile erecte de mândrie.
Frumos, emoţionant, profund, să plângă toate centralistele.
Te-ai gândit să publici în Formula As?
În rest, eşti mai bine cu capu’?
2012-01-26 17:16:04 | Raporteaza
Meri in bilele mele. Vorbeste despre politica. Nu ma tot s_u_g_e!
2012-01-26 17:32:09 | Raporteaza
Adrian G: Numai 17 mai ai până la 50? Daca ziceai 37, era mai credibil.
2012-01-26 17:36:39 | Raporteaza
Baaaai nene! Imi era asa.. o tarshala sa o citesc pe Simona. Da.. e belea! Eposibil sa ma indragostesc!
2012-01-26 17:38:45 | Raporteaza
Nastasia Filippova Chiar asa tinerel arat?
2012-01-26 17:40:11 | Raporteaza
“țară care de bine ce îi este – a ieșit și azi pe stradă, stradă pe care ninge viscolit, e blocată, e înghețată, etc.”, nu stiu in ce tara traiesti tu, dar de pe unde sunt eu tara nu inseamna cateva sute de oameni, nici macar cateva mii de oameni – depinde cine-i numara. = mortal!
2012-01-26 17:42:01 | Raporteaza
Adrian G: daaaa.. după cum scrii.
2012-01-26 17:45:17 | Raporteaza
@all: dar de asta totb.ro/se-anun../ ce parere aveti? sau de asta economie.hotnew../
2012-01-26 17:54:30 | Raporteaza
Vrei să intri în politică, Ghermănuţă?
Pentru asta nu mai fac teledon, să ştii.
Că oamenii au dat şi tu tot aşa ai rămas. De câte ori crezi că merge ulciorul milei la apă, scărmănel?
Te trimisei în tabără, venişi mai bou decât erai şi nici femeie de însurătoare nu-ţi găsişi. Când te-oi ramoli de tot (şi nu mai ai mult), cine ţi-aduce o cană de apă? Cine-ţi pune magiun pe pâine? Aia de la “aţi sunat la Vodafone, serviciul de relaţii cu clienţii, numele meu este Alexandra”? Aia nu face, bre, vizite la domiciliu.
2012-01-26 17:59:55 | Raporteaza
Dora, di ce ne enervezi cu treburi dinastea? Stai sa consumam subiectul proteste. Eu.. cel putin.. nu am nervi pentru doua evenimente de asemenea amploare. Nu cred ca vom ajunge sa umblam cu stick ul prin vecini dupa muzica.
2012-01-26 18:07:44 | Raporteaza
Joiana. Ia maciuca!
2012-01-26 18:09:01 | Raporteaza
Ce naspa suna “mori de foame” dar si “o duci bine sau rau” expresie folosita in dezbaterile din ultima vreme.
2012-01-26 18:12:49 | Raporteaza
costeluş,
văd că te tot ţii de mine şi mă muşti de fund. avertizează-mă, te rog, înainte, să întorc şi cealaltă bucă.
2012-01-26 18:13:03 | Raporteaza
Pe-a cui, Ghermănuţă? Că doară ce-am stabilit că n-ai şi. Ai chemat vreun tovarăş din armată să te ajute? Ţi-a crescut în tabără? Ce-ai făcut? I-ai cântat?
2012-01-26 18:17:44 | Raporteaza
2012-01-26 18:18:41 | Raporteaza
Joiana, degeaba tot stai in calea mea. Esti prea malformata spiritual pt mine. Asa ca: NUUUUUUUUUUUUU!
2012-01-26 18:20:35 | Raporteaza
Nu draga, ti s-a parut! Mergi pe blogary, sigur gasesti acolo pupatori in fund cu talent.
2012-01-26 18:22:28 | Raporteaza
andreea “The skin i live in” cu Banderas (2011).
2012-01-26 18:24:12 | Raporteaza
Ştiu, bre! Să-ţi zic. Am cunoscut o fată de lucrează la ferma de pui de la Crevedia. I-am povestit de tine, i-am zis că eşti poiet, critic şi, în timpul liber, cultivator de pătrunjel. A zis că aşa îi plac şi ei bărbaţii, sensibili şi muncitori. Ce zici?
Ea e cam rotunjoară aşa că e cu glanda. De problemele tale
nu ştie încă, da’ e fată bună. I-am promis că nu te mai las să te uiţi la filme că nu înţelegi nimica şi ieşi urlând pe uliţă de neputinţă. Nu se face să faci fata de râs. Stai cuminte, mai fă un ostropel că aduce ea pui de acolo când nu-i dau salariul.
O cheamă Puşa.
2012-01-26 18:32:24 | Raporteaza
muşcătura-i muşcătură, pupătura-i pupătură.
la piel que habito. l-am văzut. Almodovar o ia razna.
2012-01-26 18:58:10 | Raporteaza
Joiana, tu esti capabila sa zambesti? Nu-i bai ca esti stirba. Io te plac si asa.
2012-01-26 18:58:50 | Raporteaza
Cum naiba nu, Ghermănuţă?! Da’ recunosc: tu mă faci să râd ca nimenea altu’! Glumă mai amuzantă ca ţopăiala ta pe aci, mai rar. Bijuterie eşti!
Aolio, ce zisei! Hai, nu plânge! Deh, dacă n-ai avut noroc în viaţă… şi nici înlocuitori mulţămitori n-a aflat ştiinţa…
Mai bine zi ce-i spui lu’ fata aia că vrea să ia trenu’ spre tine. O aştepţi şi tu în gară cu trei garoafe?
2012-01-26 19:24:40 | Raporteaza
Daca imi zambesti… is capabil sa o fericesc pe grasuna.
2012-01-26 19:37:57 | Raporteaza
Zău? Cum aşa? O gâdili la subsuori sau ce-i faci?
Vezi să nu dea dracu’ să furi garoafele din cimitir sau să îi duci de-alea de plastic de la tine din sufragerie.
2012-01-26 19:55:33 | Raporteaza
#53, când v-am spus că trăim într-un stat poliţienesc aţi sărit în sus.
Nora, unde eşti acum?! Că tu ai sărit cel mai sus!
2012-01-26 20:13:40 | Raporteaza
2.35 lei o calatorie ???
Dar ce suntem la Viena aici, unde suntem….???
2012-01-26 20:20:12 | Raporteaza
Cosa, io stiu ca tu vrei sa ne obligi sa traim intr-un stat “interlopizat”. Da nu se poate.
2012-01-26 20:27:49 | Raporteaza
SIMONA deci pe tine te,,doare,, ca ar veni USLul la putere. dar de VANGELIE ce-ai zice? sau de PoPandaul DD?Cand a fost gonit Ceasca se punea problema ca vine Iliescu sau ca dictatorul trebuie sa o roiasca?????
2012-01-26 20:27:52 | Raporteaza
Joiana, zambesti sau ba? Poti? Chiar asa de greu e?
2012-01-26 20:28:24 | Raporteaza
cinstit am incercat sa audiez faimosul discurs mai ales ca s-a lasat asteptat decand cu manifestatiile. inca de la inceput am sesizat limbajul lemnos (n-are pcr copiraitu pe asta) si pt ca s-a lasat ceatza am mutat la discovery. am zis ca o sa spicui cateva din concluziile tv-eurilor pro/contra discurs. numa ca n-au reusit sa ma scoata din ceatza. acu matale tai ceata cu cutitu prin articolu asta. parca s-a risipit da e mai mult rumegus.
2012-01-26 21:19:21 | Raporteaza
cel mai bine i-a zis-o dna Grapini:
-uitaţi-vă la el, nu demisionează, n-are pic de inimă, nu-l doare că-i ţine pe oamenii ăia în frig.
m-a uns la suflet.
2012-01-26 21:37:57 | Raporteaza
Nu Andreea, nici una nici alta. Ti s-a parut. Stii, de la o virsta… Sau cine stie, poate era val_one, se antrena putin pentru campanie.
2012-01-26 21:51:55 | Raporteaza
Ce campanie? Noi suntem pupinbasesti nu pupin pdl.
2012-01-26 21:53:51 | Raporteaza
Costelush. Cine plateste autobuzele care au transportat maimutele USL ca sa zbiere (am auzit ca s-a dat 200 de lei pe cap de zbierator)?
2012-01-26 21:59:27 | Raporteaza
Si, in caz ca n-am fost clar: nu ma deranjeaza ca tu crezi ca PDL e varianta cea mai buna. O fi, nuantele sint atit de fine incit eu nu le observ (in sensul ca ambele “variante” existente sint pentru mine la fel de proaste). Bun, e OK, e parerea ta, ti-o respect. Dar nu-mi veni cu magariile alea de genul “nemultumiti in strada sint somerii, peluza sud si asistatii social, cei ce lucreaza n-au timp de mitinguri”. Sau cum a spus-o altcineva, mahalaua violenta si nu mai stiu cum. Cam atit.
2012-01-26 21:59:48 | Raporteaza
Jo-o-o–iaa-naaaaaaaa e faaaa—–taaaaa cu zambetul col-gaa-a-a-a-a-te. Jo-o-o–iaa-naaaaaaaa e faaaa—–taaaaa cu shep-te din-tu-ri liiiiiiii-p-sa in guuuuuu-raaaaa! N-am ureche muzicala
2012-01-26 22:03:20 | Raporteaza
“mahalua inepta si vulgara, incolonata” asa o zis nenea ala pe care il tot lauda Plesu. Da’ ashe mi-o tihnit cand l-o f00tut Boc de un pereteee!
2012-01-26 22:07:03 | Raporteaza
Sus in deal, e-o ca-sa /
Si acoolo e-s-t-e va-ca meeaa/
Sprinte-naa si graa-saaa/
De o veeezi n-o poti ui-taa/
Am sa trec si maine seaA-raa/
Cu un bratz de fan us-cat/ Daca are sa-l manan-ceeee/ Am sa spun ca s-a ‘ngrashat.
2012-01-26 22:53:57 | Raporteaza
youtube.com/wat../
2012-01-26 22:56:02 | Raporteaza
@Dora Constantinovici#53 ,
de ce te surprinde ACTA ? câți români nu sunt cei mai experți„hakers” de unde și până unde România are mai mulți milionari/miliardari într-un timp record ?
noi românii spunem:românii fac bani și din piatră seacă !
2012-01-27 00:59:59 | Raporteaza
Of, Ghermănuţă, cum mă înduioşezi tu pe mine de mi se înmoaie rasolu’. Păi, la câte lipsuri ai, tu te mai îngrijorezi că nu ştii cânta? Ce-i trebuie chelului tichie de mărgaritar, ciungului butoni de cămeşă şi neputinciosului suspensori.
2012-01-27 12:24:21 | Raporteaza
Daca nu zambesti (jur!) nu mai vorbesc cu tine. De ce nu zambesti niciodata?
2012-01-27 12:50:49 | Raporteaza
Scărmănel, mai pune aicea o poiezie de-aia cum numai tu ştii a scrie. Cu cale, garoafe, naftalină, colivă întărită şi pătrunjel. Rafinată ca poşirca.
2012-01-27 13:37:06 | Raporteaza
youtube.com/wat../
2012-01-27 13:47:39 | Raporteaza
Doamnelor şi domnilor,
Să vă spui. Plecai de dimineaţă la marşul împotriva otrăvitorilor de la RMGC. Ca o reporteriţă adevărată, zisei să mai arunc un ochi pe saitul Salvaţi Roşia Montană să văz dacă s-a mai schimbat ceva. Şi bine făcui. Că ieri zicea că ne vedem la Piaţa Revoluţiei şi d-acolo pornim către Ministerul Mediului, iar azi se sucise şi zicea că ne vedem la Piaţa Constituţiei şi că nu mai e marş, e miting, că s-a schimbat autorizaţia peste noapte cum ar veni.
Nu mă amărâi eu pentru atâta lucru şi descinsei, pe la douăşpe trecute fix, ca o vacă ce mă aflu, în faţă la Casa Poporului de-i a doua clădire din lume după Pentagon. Acoloşa, lume cu pancarte şi steaguri cu România şi cu Roşia Montană în mijlocul ei. Era frumos, civilizat şi mă bucurai că iubim natura, munţii şi iarba curată de pe ei. După o vreme, lumea începu să se mişte şi io odată cu ea.
Merserăm noi ca un şarpe lungit care pe trotuare, care pe stradă, care prin nămeţi, cum se nimerea, până la Universitate, în Piaţă de unde v-am mai povestit eu ce şi cum şi-nainte. Pe drum strigarăm aşa ca să se audă şi să se ştie:
Trădarea de ţară/ În aur se măsoară!
S-a dat şpagă barosană/ Pentru Roşia Montană
Cianură pentru dictatură!
Lângă mine, se nimeri un domn care avea o pancartă pe care scria Şi se jură că nu fură şi l-am prins cu Goldu’-n gură!. Şi alt domn mai în vârstă care se bucura că în sfârşit generaţiile comunică între ele şi-nvaţă una de la alta.
Când ajunserăm acolo, tare mă mirai că nu văzui nicio maşină de la televiziuni. Că zilele trecute nu aveam loc să parchez o bicicletă de ele. După aia, mă lămurii cum stau lucrurile când auzii că televiziunile sunt ocupate să transmită protestul inamic, adicătelea ăla pus la cale de RMGC, desfăşurat chiar acoloşa în sat şi de care a zâs şi popa la biserică. Şi că TVR sluga RMGC!.
Oamenii mai strigau şi Nu minţiţi poporu’ cu televizoru’/ Spuneţi adevăru’!.
Când şi când, se cerea demisia şi Ieşi afară, javră ordinară. Sau PDL-USL aceeaşi mizerie!. Da’ imediat oamenii îşi aduceau aminte de cianură şi se restabileau ordinea şi disciplina, strigând Avem cu toţii o rană: Roşia Montană!.
Mă lămurii şi mai bine când auzii că Cerşiţi cu reclame scumpe/ Aurul nostru din munte şi mă prinsei că aşa sunt televiziunile, generoase şi rupte de foame şi mai că mi se făcu milă de ele. Mai era una cu Turcescu, Pora şi Bichir/ Hai sictir!. Io nu ştiam cine e doamna Pora, da’ aflai între timp că e tot o reporteriţă ca mine, numa’ că stă numa’ la tv, nu prin stradă că o dor şalele. De domnu’ Robert îmi păru cam rău că e băiet tinerel.
Ca să vă spui: erau mulţi tineri acolo, doar câţiva oameni mai trecuţi de 35-40. Lumea striga iar Ieşiti din casă/ Dacă vă pasă!. Numa’ că oamenilor nu prea le păsă, cel puţin până pe la vreo 3 cât stătui io acolo.
Se mai striga şi UDMR iubeşte cianurile! de-mi veni să scuip de trei ori în sân.
Printre ăştia mai copţi, apăruse şi un domn în costum de camuflaj, cu ochelari fumurii, care puse pe scări, la cruce, un carton pentru domnu’ Emil Hossu pe care zicea aşa: A mai căzut o stea. Viaţa e necruţătoare şi vitregă. Să iubeşti te învaţă, dar să nu uiţi niciodată chipul şi vorbele, veselia ta ne rămâne în inimă şi suflet. Cât vom trăi, te vom iubi şi nu te vom uita. Sufletul să-ţi fie luminat şi păzit de Dumnezeu în împărăţia sa. In memoriam Emil Hossu.
Între timp, pe statui se cocoţase un domn cu steagu’ României într-o mână şi cu o pereche de papuci portocalii pufoşi în alta. Alt domn bătea la o tobă şi pe faţă avea o mască, era din filmul ăla străin V. for Vendetta sau aşa ceva. Că io nu l-am văzut. Îl mai văzui şi pe domnu’ Mihai Goţiu.
Până una-alta, apărură iară băieţii de la Romprest, îmbrăcaţi în uniforme, ca să dea cu substanţe antiderapante pe trotuar şi ne rugară să eliberăm puţintel spaţiul că e pentru siguranţa noastră. Nişte drăguţi, ce să mai.
Nu stătu mult sus cetăţeanu’ cu papucii că veniră alţii doi, unu’ blond şi frumuşel cu portavoce, care se urcă hăt pe pălăria unei doamne din grupu’ statuar, şi altu’ mai brunet şi fără portavoce. Ei ziceau Vrem natură/ Nu cianură şi toţi eram de acord cu ei. Alţii aveau nişte portrete ale lui domnu’ Traian, numa’ că nu era vineţiu-roşcăţiu cum e de obicei, ci auriu tot de ziceai că-i rupt din soare. Şi sub scria Lingoule!.
Mai apărea şi în alt desen. Acoloşa era bolnav, într-un pat de spital, cu pungi de perfuzii deasupra capului. Sub scria: Domnule preşedinte, vreţi să reprezentaţi poporul şi în suportarea consecinţelor?.
Când să plec, hop şi o maşină de la RTV.
Mulţămesc pentru atenţie.
2012-01-28 16:48:20 | Raporteaza
Deci avem sanse sa te vedem la TV? Sper ca nu maine la Viata Satelor!!!
Si ala cu parul lung care tot cere sponsorizari pe bloguri, Cernea, a fost?
2012-01-28 17:07:43 | Raporteaza
Domnişoara Svetlana, nu-l zării pe domnu’ Remus.
Nu cred c-aveţi şanse. Nu vă zisei că televiziunile erau ocupate?
2012-01-28 17:48:25 | Raporteaza
Da’ nici asa la plecare, cateva cadre, un prim-plan?
Si spune-mi te rog, RTV astia sunt Realitatea? Ca astia sunt sigur impotriva RMGC!
Dar dragalasu’ ala brunetel care era cu curatenia Romaniei, nu-mi vine acum cum il cheama, a fost?
2012-01-28 18:07:01 | Raporteaza
Domnişoara Svetlana, RTV e copilu’ orfan a lu’ Realitatea, adoptat de domnu’ Ghiţă. Sunt ăilalţi, nu ăştia. V-am lămurit?
Şi Realitatea cum să fie contra lu’ RMGC când de luni de zile tot dau poveşti, reclame, chestii cu cât de greu o duc oamenii din Roşia Montană şi cât de bine ar duce-o cu cianura în case? Păi, cine le pune pâinea pe masă?
Vă referiţi la domnu’ Naumovici? Nu îl văzui, cred că era ocupat să aştepte bonusu’ de la RMGC sau să mai facă o reclamă să plângă sau să râdă, după caz, şi centralistele lu’ Ghermănuţă. Da’ nu e drăgălaş deloc, să ştiţi. Şi e şi cam grăsan.
2012-01-28 18:25:01 | Raporteaza
Joiana, îţi dau eu scule să şi filmezi câte ceva, vrei?
Ştiu, nu vrei, dar eu vorbesc serios!
2012-01-28 18:36:01 | Raporteaza
Joiano, alea-s afaceri si afacerile-s sfinte! Adica ce, io daca am o brutarie nu-i vand paine lui domnu RMG daca vine sa cumpere? Pai ce-s nebuna, sa-l trimit la concurenta? Dar pentru aia pot sa fiu impotriva lui!
Nu ala, domle, era unu care aparea si pe la TVR si care organiza chestii de-astea ecologice!
2012-01-28 19:07:18 | Raporteaza
Dragos Bucurenci, Svetlana
ţi s-au lipitără ochişorii de el, ai? faaain băiet…
2012-01-28 19:18:58 | Raporteaza
Până atunci, Joiana, hai să-ţi arăt cum se fac fotografiile cu telefonu ca să înveţi şi tu. Poţi să-l iei şi pe Mazilu la un curs sau două, că nu i-ar strica:
desc.ro/GheataP../
2012-01-28 19:41:15 | Raporteaza
e prea negru-n jur.
2012-01-28 19:45:57 | Raporteaza
Păi, e noapte, măi Andreea. Sunt făcute acum.
2012-01-28 19:49:45 | Raporteaza
Băi, filmu ăla de pe iutub are doar vreo 480 Mb, pe când al meu are 1,5 Gb deci are o rezoluţie mult mai bună.
Dacă vreţi totuşi să-l vedeţi de pe iutub vă învăţ eu (în cazul în care nu ştiţi deja) cum să-l luaţi şi vă dau traducerea.
2012-01-28 19:56:23 | Raporteaza
ştiu că-i noapte.
nu ştiu ce am, că nu-s în apele mele. ia uite cu ce mi se pare mie că seamănă poza ta:
video.nationalg../
brrrrrrrrr…
2012-01-28 20:01:19 | Raporteaza
nu merge…
2012-01-28 20:02:52 | Raporteaza
Ala-i Andreea, ferches baiet!
Aoleo Cosa a inghetat zaibarul! Ia uite , daca va uitati atent la turturi se vede Cosa oglindit!
2012-01-28 20:13:57 | Raporteaza
hm, zici ca-i ET, nu Cosa, vita…
2012-01-28 20:15:44 | Raporteaza
Io.. tot astept sa o vad pe Juiana cum zambeste! Pwla mea! Nu stie sau e sparta rau in gura!
2012-01-28 20:43:06 | Raporteaza
Domnu’ Cosa, mulţămesc, sunteţi un scumpic.
Svetlana: păi, de ce nu zici aşa? Ăla, da!
Da’ nu l-am văzut nici pe el.
Domnişoara Svetlana, io n-am avut timp să mă uit ieri la teveu. Da’ mi-a zis cineva care s-a uitat toată zâua pe RTV, Realitatea, Antena că abia spre sară au dat o amărâtă de ştire despre mitingu’ ăsta. Or fi cumpărat ăia de la RMGC şi “pâinea” buletinelor de ştiri că de toc şouri nu încape îndoială.
2012-01-29 11:40:41 | Raporteaza
Nu pot sa cred! S-a plictisit Joiana de mine! In sfarsit pot sa vad cum se converseaza cu lumea. Ce idei are. Cum straluce ca zapada in soare. Deci: se maimutareste. Nu-i intreaga la cap. Forma cu un fond rahitic. Staaaaaaaaaai! A zambit? A zambit???? Cred ca prezenta mea o facea sa isi piarda mintile. Da… dar acuma.. de ce nu mai reactioneaza? Ce-o patzitu? Se iegzista tri posibile variante:
1. S-a plictisit (da’ din ce cauza?) 2. I s-a facut mila de mine (da’ din ce cauza?) 3. Si-a constientizat delirul si o inceput sa o prinda rusinea (da’ de cine sa-i fie rusine? pt ca.. ea nu stie ce inseamna rusinea)
4. S-a indragostit de mine si vrea sa ma ceara de barbat. Adica: linistea dinaintea basinilor. 5. I s-o gelozat barbatu pt ca incepea sa isi foloseasca degetele in timp ce se uita ce am mai scris eu.
2012-01-29 12:34:05 | Raporteaza
Revizuirea constitutiei nu e problema nr. 1 a Romaniei. Basescu mi se pare penibil… si cred ca nu numai mie. Ce sa mai zicem… traim in Romania (din pacate).
2012-04-08 22:06:06 | Raporteaza