| | De la Realitatea adunate: „Un mort a fost absolut şocat de depresia cu care au fost spulberaţi fumătorii”vezi toate articolele de adrenalitera13 mai 2011 la 14:35 26 comentarii 972 vizualizari. |
Moto: „Televiziunea este foarte educativă – cum dau peste o emisiune, cum mă duc în altă cameră şi citesc o carte.” (Groucho Marx)
Caz „absolut şocant” la Buzău…
http://www.realitatea.net/caz-socant-in-buzau-o-tanara-si-copilul-ei-au-fost-gasiti-morti-in-casa_833847.html
Pe scurt: o femeie s-a sinucis, başca copilul găsit mort.
Nu vi se pare că e o inflaţie de “şocant” în mass-media? Oamenii se mai sinucid din când în când, să zicem merci că avem această posibilitate, viaţa nu e întotdeauna frumoasă. Cu adevărat şocant ar fi o ştire de genul: „CAZ ŞOCANT, în România nu s-a sinucis nimeni luna asta. În ritmul ăsta noi, presa, dăm faliment, la fel şi para si orto-para psihologii care explică ei situaţia.”
Bineînţeles ca nu or să dea faliment, soluţia e simplă: o dată pe săptămână se extrage câte un nume de redactor de ştiri din căciulă şi individul se sinucide. Eventual în direct. Problem solved. (Dacă vrem să introducem şi un pic de profesionalism şi corectitudine în ecuaţie, redactorul sacrificat nu trebuie tras la sorţi, ci ales în funcţie de cât de puţin a folosit în ultima săptămână cuvântul „şocant”.
Toate ca toate, dar „absolut şocant”?! Păi eu dacă aş vedea ceva absolut şocant m-aş sinucide. Norocul meu este că nici măcar nu pot sa-mi imaginez ce înseamn asta. Şi credeţi-mă, pot fi acuzat de orice, dar nu şi de lipsă de imaginaţie. (Ce-aţi văzut în seria Saw e film pentru copii faţă de ce-mi poate trece mie prin cap în domeniu.)
Ia uite cum am aflat eu că sunt depresiv
http://www.realitatea.net/cinci-semne-ca-ai-luat-o-razna_833035.html
Cică tendinţa suicidară e semn de depresie. Care va sa zica ma supăr eu pe viaţă la un moment dat şi mă spânzur de lustră. Si-n timp ce atârn eu aşa liniştit de candelabru am o revelaţie: băi, dacă mă sinucid, înseamnă că sufăr de depresie. Dacă ştiam, mă tratam, acum e prea tăr…
Uite mortul, nu e mortul!
http://www.realitatea.net/au-incurcat-doi-mortii_833851.html
Trebuie să recunosc, nici în filmele lui Kusturica nu vezi aşa ceva. Totuşi nu pot să înţeleg ce e atât de grav? Unii ingroapă un mort, alţii altul, tot acolo se ajunge şi toată lumea e fericită. Rudele s-au comportat exact ca un copil care vrea el jucăria lui neaparat şi nu una la fel cumpărată de la magazin sau luată de la alt copil. Penibil. Acuma sa fim serioşi, ce atâta caz, nu e ca şi cum ar fi murit cineva…
Spulbera-m-aş şi n-am cui
http://www.realitatea.net/o-tanara-a-fost-spulberata-pe-trecerea-de-pietoni_833484.html
O femeie a fost spulberată de un autobuz pe trecerea de pietoni. Adică a fost transformată în particule mici, mici, pe care le-a suflat vântul. Asta pot să accept. Or fi fost femeia sau trecerea sau autobuzul mai speciali. Dar faptul că după ce a fost spulberată a mai fost si adunată de SMURD (particulă cu particulă) şi reîntregită pentru a-i fi vindecate rănile e peste puterea mea de înţelegere. Păi dacă tot au reîntregit-o, nu puteau să o reîntregescă direct fără răni?
Se poate şi mai rău
http://www.realitatea.net/ceapa-o-planta-recomandata-in-special-fumatorilor_833818.html
În sfârşit! La cât de frumos le pute gura fumătorilor, trebuia un pic echilibrată situaţia, altfel ar fi fost mult prea irezistibili, iar nefumătorii ar fi rămas fără femei. Există şi dreptate în lume.
Au şi italienii faliţii lor
http://www.realitatea.net/roma-pustiita-de-cutremur-locuitorii-fug-din-oras-pe-11-mai_833389.html
Măi fraţilor, eu am înţeles că un escroc face profeţii despre cutremure, doar cu asta se ocupă ei, printre altele. Am înţeles şi de ce a fost mediatizat, că doar tot cu prostirea populaţiei se ocupă şi instituţiile media. Am înţeles ca s-a speriat poporul în ciuda oricărei raţiuni, că doar poporul e „prevăzător” (aici trebuie să primesc un premiu pentru calităţile mele eufemistice). Ceea ce nu am reuşit eu să înţeleg este cum poate fi numit cineva seismolog, atât timp cât el crede ca mişcările tectonice sau erupţiile vulcanice sunt provocate de alinierea planetelor.
Da, e adevarat, tipul a mai prezisun un cutremur în 1923. Ceea ce nu se ia in considerare este că a greşit cu două zile, fapt care poate fi lăudabil pentru un seismolog obişnuit, dar dezastruos pentru un individ care susţine că poate prezice cu exactitate un astfel de fenomen în funcţie de alinierea planetelor. Şi ceea ce nu se mai spune prin ştiri este că tipul a prezis o grămadă de cutremure, dintre care două sau trei chiar s-au întâmplat cu diverse erori temporale. A prezis atât de multe încât statistic e o minune că prezicerile lui nu au nimerit mai des.
P.S. De faţă cu Marea Adunare Naţională mă angajez public că, în cazul în care va fi astăzi (sau în două zile, ca sa-i acordăm lu’ nea Caisă Bendandi ăsta un coeficient de eroare) vreun cutremur la Roma, o să fac depresie şi o să mă sinucid (nu neaparat în ordinea asta), ceea ce va fi un şoc absolut pentru fumătorii care nu mănâncă ceapă. Las cu limbă de moarte asigurări spulberătoare de orice dubiu că nu voi depune nicio plângere în cazul în care voi fi dat la alţii să mă îngroape.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe TwitterEtichete: cutremur, mass-media, presa, socant, subiecte, televiziune


Very Happy 21 mai la 21:29 |
Dacă tot vine vara şi nimeni n-are chef de lecţii şi prelegeri, zic să facem o pauză de [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 27 apr la 22:46 |
În politică astăzi ești, mâine nu ești. E ca atunci când astăzi un fotbalist are o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 27 apr la 08:08 |
Zi mare pentru toți politicienii azi, 27 aprilie. Se votează moțiunea de cenzură. Nu se știe [ citeste mai departe ]
| 1@Cosa Nostra, ce nu fac eu pentru tine ;)... | ||
| 2@limbricul rozaliu, ţi se pare... :)... | ||
| 3Mi se pare mie sau “noapte întselată” e mai voporoasă și un pic crăcănată?! :mrgreen:... | ||
| 4@Cosa Nostra, dacă aş face totul perfect, n-ai mai avea niciun interes să-mi citeşti articolele. Dar aşa, ştiu că întotdeauna vei avea ceva de comentat :) Merci!... | ||
| 5Dintre aceste „frumuseți” mie îmi plac doar cele înspirate după tablourile de Van Gogh. :shock:... | ||
| 6Tot eu!Uite, aş vrea să comentez nişte poze. Cum facem, cum le deosebim?! Poza 33 de pe rândul 21, sau cum?! Nu te-ai gândit că la un astfel de articol s-ar putea să se discute pe poze, caz în care... | ||
| Dora Constantinovici 1721 citiri |
| Ana Barton 1480 citiri |
| Very Happy 861 citiri |
| Doria Niculescu 844 citiri |
| Cristina Corpaci 481 citiri |
| Iulia Nicolaie 439 citiri |
| Maria Onea Vesta 426 citiri |
| Ruxandra Predescu 273 citiri |
| Laura Laurentiu 243 citiri |
| Anca Maco 210 citiri |
| Dora Constantinovici 3 postari |
| Very Happy 3 postari |
| Pandora o postare |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Dora Constantinovici 7166 citiri |
| Ana Barton 6094 citiri |
| Very Happy 4170 citiri |
| Cristina Corpaci 3712 citiri |
| Doria Niculescu 3377 citiri |
| Maria Onea Vesta 2275 citiri |
| Maria Moiş 1768 citiri |
| Florentina Mușat 1492 citiri |
| Diana Petrut 1058 citiri |
| Ruxandra Predescu 1021 citiri |
| Very Happy 11 postari |
| Dora Constantinovici 7 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 3 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Florentina Mușat o postare |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Bai… hai sa lamurim o chestie: Presa de la noi e plina de idioti analfabeti, care s-au obisnuit sa se zbata intr-o mocirla intelectuala incat nu mai inteleg sensul cuvintelor. Si atunci apar expresii de genul celor enumerate de tine sau titluri care contin SOCANT de multe cuvinte prost folosite. „Televiziunea este foarte educativă – cum dau peste o emisiune, cum mă duc la carciuma şi citesc o etichetele de pe sticle”. Ca daca mai citesc inca o carte si ma uit in jurul meu, ma apuca DEPRESIA. Asa macar is beat si nu ii mai vad cat sunt de prosti – de data asta nu ma refer neaparat la presa.
2011-05-13 16:20:01 | Raporteaza
@ muad’dib
Din pacate (sau din fericire) exista si solutia propusa de tine. O sa fii surprins, dar se aplica cu asupra de masura. Eu prefer, totusi, solutia Groucho. Aplicand-o lucrurile mi se par mai putin depresive, ba chiar amuzante. Pe de alta parte, dupa ce te trezesti din betie tot la depresie ajungi. Bine, o sa-mi replici ca de ce sa te mai trezesti si uite-asa o lalaim pana diminata…
2011-05-13 17:04:32 | Raporteaza
“Bine, o sa-mi replici ca de ce sa te mai trezesti si uite-asa o lalaim pana diminata…” E uite ca nu!! Nu de alta, dar nu vroiam sa fac o pledoarie pro bautura ci doar vroiam sa spun ca pe masura ce aduni carti “la activ” ajungi sa te deranjeze si mai tare prostia. Pana la punctul in care, intr-adevar, te trezesti razand, dar va fi un ras nervos urmat de o dezamagire profunda ( vecina cu depresia. Crunt e altceva: populatia tarii asta cere: Irinel,Zavo, Socant – un tanar a violat o baba, s.a.m.d. Chiar nu mai putem schimba asta?
2011-05-13 17:18:41 | Raporteaza
Râde (jalnic) ciob de oală spartă!
Apropos de folosirea inadecvată a cuvintelor, expresiilor sau de a amesteca noţiuni şi concepte, autorul(???!!!) adrenalitera a întrecut orice măsură a prostiei.
Iată extrase (găsite doar la o trecere rapidă printr-un singur text al acestuia) care, pentru cei un pic mai puţin proşti sunt edificatoare în acest sens. Luaţi şi vă minunaţi. Inteligenţa creatoare în acţiune. Doamnelor şi domnilor, adrenalitera:
„Drepturile sunt o convenţie apărută din necesitatea oamenilor de a avea un stil de viaţă relativ sigur, controlat şi previzibil.”
„Oamenii nu au drepturi în mod natural, dar s-au înţeles între ei să definească şi să respecte anumite drepturi fără de care societatea s-ar întoarce, trecând printr-un stadiu de anarhie progresivă, la omul de Cromagnon.”
„Este evident faptul că un sistem de drept, ca de altfel orice convenţie, nu are sens decât într-o societate în care membrii înţeleg şi respectă acel sistem.”
„De asemenea, mi se pare evident faptul că într-un anumit timp şi spaţiu nu poate exista decât un singur sistem de drept.”
„unitate spaţio-temporală”
„A nu se înţelege că prefer sa fie ucişi câinii ( … ) chiar dacă i-a omorât din plăcere şi cu cea mai mare cruzime, una peste alta, tot mă bucur ( … ) dacă eşti în acelaşi timp sănătos mintal şi eşti şi iubitor de oameni, laşi dracului protestele ONG-iste, dai o fugă la farmacie, cumperi ceva otravă şi trimiţi la cele veşnice 10 căţeluşi.”
„Până la urmă, volens nolensi, tot la eutanasiere se va ajunge. Sau la extincţia românilor care vor fi mâncaţi de câini.”
„opţiunea sterilizării pe banii statului este pur şi simplu criminală dacă iei în calcul o simplă paralelă între costul operaţiei şi alocaţia acordată unui copil.”
„Dacă din punct de vedere legal vreunul din cei implicaţi în eutanasierea câinilor va avea de suferit, înseamnă că suntem o societate mult mai înapoiată decât cea indiană. Acolo circulă vacile pe străzi, dar nu muşcă şi nu omoară pe nimeni. De când au ajuns comunitarii de la noi animale sfinte?”
„Când e vorba de drepturile omului avem doar susţinători de “drepturile câinelui”. Păi dacă nici asta nu mai e manipulare… Alo, CNA-ul? Dormiţi?”
2011-05-13 18:30:51 | Raporteaza
@ Cosa Nostra cu bale sau fara
Da, Cosa, stim ca esti paranoic. Din pacate pentru tine afirmatiile si expresiile de mai sus raman perfect valabile, chiar si asa, scoase din context.
Daca ai si vreun argument pe teava legat de citatele pe care le-ai dat ar fi bine sa-l bagi, altfel ne arati tuturor cat de penibil esti.
2011-05-13 18:42:32 | Raporteaza
Deci, am făcut o greşeală. Nu am specificat cui mă adresez. Ştiind bine cât de prust şi nesimţit eşti, nu m-am adresat ţie.
Bun! Acum ignor faptul că eşti nesimţit, şi îţi dau un indiciu la primul extras:
Eşti dobitoc.
Repet şi extrasul:
Drepturile sunt o convenţie apărută din necesitatea oamenilor de a avea un stil de viaţă relativ sigur, controlat şi previzibil.
Indiciul şi extrasul ar fi suficiente pentru ca un dobitoc cu bun simţ să se prindă.
Pentru tine, nu cred!
Îţi las două ore. Dar repet, nu cred că te duce mintea.
2011-05-13 19:48:12 | Raporteaza
Italicele
2011-05-13 19:48:45 | Raporteaza
@ Cosa Nostra
Ce conteaza cui te-ai adresat atat timp cat ai scris un comment in spatiul public? Tu l-ai scris si eu ti-am raspuns. Ce sa-i faci, lumea e nedreapta, dar poti oricand sa scapi cu un pic de sfoara si sapun.
Cred ca mai bine decat sa repeti extrasul ca un papagal dai si o explicatie ca sa vada toata lumea splendoarea inteligentei tale. Lumineaza-ne, o Mare Maestru.
2011-05-13 20:01:57 | Raporteaza
Drepturile sunt o convenţie apărută din necesitatea oamenilor de a avea un stil de viaţă relativ sigur, controlat şi previzibil.
Nu, prostule, alea la care te referi tu sunt legile, nu drepturile. Drepturile sunt alte ălea, da’ n-ai tu de unde să ştii.
Cum poţi să faci o asemenea gafă tocmai la un articol în care faci mişto (mânca-ţi-aş pana ta dă jmecher dă Buzău) de folosirea inadecvată a expresiei a spulbera care în contextul respectiv chiar era corect folosită.
Şi cât de arogant şi papagal poţi fi astfel încât să te apuci să dai tu definiţia drepturilor după câteva mii de ani de istorie a dreptului?!
Cine, în afară de tine şi Geanina Vlad, mai poate face aşa ceva?!
Şi gata, pe luna asta te-am băgat în seamă, ţi-ajunge!
Nu de alta dar iar mă văd greii – vorba lu’ Danny, că îţi acord atenţie şi mă bănuiesc de fătălău.
2011-05-13 21:19:05 | Raporteaza
@Cosa Nostra: Cand am dat eu definitia drepturilor, ignorand cateva mii de ani de istorie a dreptului?
2011-05-13 22:01:45 | Raporteaza
@ Cosa
Ia zine tu mai Cosa, ce sunt drepturile? De ce adica nu e corecda definitia mea? Ca tot n-ai explicat. Dai din colt in colt ca o curca beata. Mai bine te duci sa te culci si cand te trezesti vii si ne lamuresti. SA ne spui adica unde este greseala. Adica nu sunt o conventie? Sau nu esti de acord cu motivele pentru care s-a incheiat aceasta conventie? Sau poate crezi ca definitia este incompleta? Aici iti dau dreptate, nici n-am intentionat sa fie completa, am vrut doar sa ma folosesc de anumite aspecte ale ei care-mi foloseau mie in argumentarea tezei din articolul respectiv. (Apropo, de ce nu ai comentat acolo, ca un om normal la cap cum te consideri a fi?)
Greii aia de care vorbesti sunt la fel de incoerenti ca tine?
2011-05-13 22:23:06 | Raporteaza
@ Geanina Vlad
Ce-ai sarit asa Geanina? Lasa ca o sa te obisnuiesti. Sau nu stiai ca tot tu esti vinovata si pentru alinierea planetelor? Chiar asa, ce-a fost in capul tau cand ai facut chestia asta?
2011-05-13 22:25:14 | Raporteaza
@ Cosa Nostra
spulberá (-r, át), vb. – 1. A ridica praful. – 2. A risipi, a dispersa, a împrăștia. – 3. A dezagrega, a desface, a îndepărta. – 4. (Trans.) A se indigna. – Mr. spulbir(are). Lat. *expŭlverāre (Pușcariu 1631; Candrea-Dens., 1457; REW 6842), cf. it. spolverare. – Der. spulber, s.n. (dispersie, dispariție), postverbal folosit artificial în literatură; spulberat, adj. (împrăștiat, risipit; s.m., cap-de-mort, hîrcă), la care, sensul al doilea pare un calc din fr. dissipé; spulberatic (var. spulberatec, înv. spulberos), adj. (inconstant, nestatornic, ușuratic; ușor); spulberătură, s.f. (cantitate de praf, zăpadă, pleavă etc., care se ridică în vînt; plantă, Teucrium chamaedrys). – Cf. pulbere. Sursa: DEX
Tot mai crezi ca se potrivea? Eu pot sa inteleg metafora, ca ma duce capul macar atat. Pot sa inteleg ca merge sa spui ca corpul unei femei a fost spulberat. Dar asta macar daca ii exploda o bomba la cur, ceva. Tipa a fost doara mangaiata un pic de un autobuz si gata, a fost spulberata?!
Dar daca tie iti place asa, nu ma mir ca redactotii de stiri s-au tampit complet. Trebuie sa satisfaca audienta, ii inteleg si pe ei.
2011-05-13 22:31:33 | Raporteaza
@adrenalitera: N-am sarit, doar am tresarit
Daca m-a strigat, i-am raspuns, sa nu se supere pe mine ca-s nepoliticoasa…
2011-05-13 22:36:15 | Raporteaza
@ Geanina Vlad
Corect, toti poporul ar trebui sa ne facem griji sa nu care cumva sa creada Cosa ca suntem nepoliticosi.
2011-05-13 22:55:09 | Raporteaza
Auzi, bă muci,
De ce să dau eu definiţia drepturilor?! Păi ce fac eu aici, şcoală cu handicapaţii?!
Ţi-am demonstrat că eşti bou. Ce vrei mai mult?!
De fapt şi după ce ţi-au spus toţi că datorită mie există această secţiune în care poţi să-ţi împroşti tu scuipaţii, tot ai găsit o replică în loc să taci măcar, că de cerut scuze nu se poate vorbi la un nesimţit ca tine.
Ţi-am spus că atunci când mă plictisesc, îţi mai dau câte-o flegmă penibilizându-te în faţa tuturor. De ce n-ai măcar spiritul de orientare astfel încât când vezi că scriu câte un comentariu la tine, să te bagi repede cu capu-n căcat ca să n-o iei în mână mai rău?!
2011-05-13 22:57:30 | Raporteaza
Drepturile sunt alea pe care ti le iei singur sau cu ajutorul …prietenilor ….in defavoarea dujmanilor ! Istoria e ceea ce place celor ce-au scris-o ! etc. PS: MEDIA a devenit(poate a fost de la-nceputuri asta!) o industrie , PRODUCE marfa … Aceasta marfa si calitatile ei sant dictate de cerearea pietii ! Se gaseste ca peste tot marfa IEFTINA si prosta/suragat (de VIAGRA) pentru ca-i cumparata ….adica ceruta ! CEREREA si OFERTA !(E legea fundamentala a interactionarii (nunumai) umane ! Unii vreau spanacul VERDE si altii vreu tabacul USCAT ! Nu te poti KK in cerere daca (n-)ai ….OFERTA !
2011-05-13 23:30:19 | Raporteaza
@ Cosa
Nu ai reusit decat sa demonstrezi ca vorbesti ca sa nu adormi. La propriu. Decat sa stai sa scrii 4 alineate, mai bine scriai doar unul, dadeai definitia aia a ta desteapta si vedeam si noi ca nu e numai gura de tine.
Dupa ce mi-au spus toti? Cumva la tine in cap toti = Cosa Nostra si atat? Pai daca posibilitatea de a publica pe acest blog exista datorita tie si exista oameni ca mine care iti demonstreaza cu regularitate cat esti de bolnav, n-ai decat sa-ti bagi unghia in gat. Cateodata mai iei si teapa, asta e viata, esti om batran ce dracu’ nici macar atat n-ai aflat pana la varsta asta?
Si nu te mai lauda atat. Ai facut si tu o propunere amarata si te-au bagat pentru prima data niste oameni in seama si gata, esti creatorul lumii? Amice, treaba asta se numeste schizofrenie. In ciuda limbajului pe care il folosesti cand mi te adresezi chiar nu sunt suparat pe tine, pot sa inteleg o boala.
Flegmele cu care te lauzi sunt doar dovezi ale derapajelor tale mentale. As spune ca tu esti ala penibil, dar bolnavii psihic trebuie judecati cu alte criterii, cum ar fi, de exemplu, mila.
Tu nu vezi ca numai din mila te lasa astia sa-ti versi dejectiile pe blog? Se tem ca daca-ti dau iar ban o sa-ti pui streangul de gat si nu vor sa te aiba pe constiinta. Si ii inteleg. Oameni suntem, ce dracu’!
Cel mai rau mod in care o pot lua in mana este sa ajung ca tine. Din punctul asta de vedere, sunt linistit, nu-ti fa griji pentru mine. Sa nu uiti sa-ti iei Rudotelul, altfel ajungi din nou sa faci comentarii precum cele de mai sus.
2011-05-14 01:55:40 | Raporteaza
@adrenalitera: Felicitari, domnule, felicitari ! O data pentru cele scrise ( este bine sa incepi ziua cu un zambet pe fata – multumesc ! ) si inca o data pentru punerea la punct a pitecantropului…Era cazul sa-l potoleasca cineva….
2011-05-14 08:16:34 | Raporteaza
Drepturile iaste asa o chestie valabila numai pentru dulai!
Pentru catei, nu!
2011-05-14 08:42:45 | Raporteaza
@ Till Eulenspiegel
De unde rezulta ca trebuie sa fii dulau.
2011-05-14 14:18:46 | Raporteaza
Salut popor.
Lipseste omul o vreme, iar la intoarcere da iar de …cruci? Prin locuri pe care se tot jura ca nu le mai calca, doar ca-l doboara mult prea frecvent tentatia.
2011-05-14 18:13:24 | Raporteaza
Toate vechi si noua toate!
2011-05-14 19:20:08 | Raporteaza
@Till Eulenspiegel: “Drepturile iaste asa o chestie valabila numai pentru dulai!
Pentru catei, nu!”
Pentru dulai DREPTURI !(=pot renunta la ele !) Pentru catei REGULI !(= sant obligati sa le urmeze !)
2011-05-14 19:42:49 | Raporteaza
@ Florin Bratu
Mai, oi avea eu vreo obsesie, nu zic nu, dar pe-aciulea unde vazusi tu crucile?
2011-05-15 14:17:19 | Raporteaza
O fi X si zero atunci, poate n-am vazut bine.
2011-05-16 07:35:27 | Raporteaza