De ce sunt barbatii zgarciti… zgarciti? “Zgarci’ Land”, horror country « Pandora's | Blog la feminin
RSS Feed

De ce sunt barbatii zgarciti… zgarciti? “Zgarci’ Land”, horror country

vezi toate articolele de
20 apr 2010 la 09:08 193 comentarii 2866 vizualizari.

Stiu. Din milioane de femei, probabil nici macar o suta nu vor spune ca inteleg zgarcitii. Pentru ca nu suntem setate in acest fel, ne place sa fim rasfatate, tratate “cu grija si bagare de seama”, protejate, ne plac barbatii generosi. Si in fapte si in vorbe. Si nu, nu ma refer la extravagante, odata cu trecerea anilor am invatat pana si eu (sic) ca acolo unde sunt prea multe extravagante, reversul medaliei poate fi neplacut, greu de suportat.

Insa de la extravaganta pana la nimic e o distanta, un drum, o diferenta care, cu mana pe inima o spun, mi se pare de neinteles.

Am citit, incredibil, ca exista oameni pe care nimic nu-i face mai fericiti decat un portofel plin, pastrat cu grija, ba chiar pazit mai ceva ca un detinut inchis la Alcatraz. Nu stiu si nici nu doresc sa stiu ce se petrece in mintea acestor persoane, nu stiu daca zgarcenia vine de la mici sau mari lipsuri in copilarie sau tinerete, insa atitudinea aceasta mi se pare de atentionat sau chiar de taxat , ea fiind jenanta pana si pentru cei din jurul unui avar.

La fel, am dat peste niste informatii incredibile, potrivit carora 81% dintre barbatii zgarciti (ma refer in acest text numai la barbati) se plang mai tare si mai des decat cei cu venituri normale. ”Se plang”? Cu ce scop? Care este logica? Pentru ca, cele care traiesc langa un barbat strans la punga isi dau seama ca nu o vor scoate la capat  cu nici un chip, asadar, prespun eu, ajung sa nu mai aiba asteptari legate de actiuni binevoitoare sau chiar generoase.

Da, stiu. Probabil zgarcitii se plang ca sa fie lasati in pace. Ca sa fie clar si drept, si fara urma de indoiala ca nu vor scoate niciodata din buzunar o inghetata, un buchet de flori, o bijuterie, despre o minune sau o idee geniala nici nu mai vorbesc.Sau poate avarii se plang pentru ca, parerile de rau legate de posibilele cheltuieli aparute la orizont, vin peste ei ca o avalansa in miezul iernii.

-Logodnica mea e ingrozitoare, mergem la cumparaturi si isi cumpara toate cosmeticele din magazin, sunt terorizat! Si mai apoi, vrea sa cumpere si cele mai scumpe seminte de flori si jucarii pentru copil si mai vrea pana si vacante de cinci stele!

-Dar afacerile cum merg, atat de rau iti e incat esti exasperat de asa..”cerinte”?

-Pai zi tu, ti se pare normal sa aiba pretentiile astea cand luna trecuta am pus la bataie pentru cheltuielile noastre doar sapte mii de euro? Intretinerea casei ma costa enorm, stiai asta? Am angajati, trebuie sa-i platesc, nu pot sa am grija mereu la pretentiile ei!

-Dar daca analizezi bine, nu cred ca ce dorea ea depasea jumatate din suma de care spui.

-Da’, dar tot e mult! E cheltuitoare, gata, am stabilit.Ma mai gandesc daca o iau de nevasta!

Am umflat eu putin dialogul, o sa radeti, dar omul pe acolo se invartea. Paradoxal, nu are o viata obisnuita, ci una peste medie, si totusi la vremea cand l-am auzit vorbind despre cea care-i era si este partnera de viata (intre timp s-au casatorit) m-a lasat muta, am fost incapabila sa ma amestec in discutie si sa arund cateva sageti-replici usturatoare, pline de venin asa cum fac mereu cand aud de nesimtiti avari, “demni” urmasi ai lui Moliere.

Nefind o femeie zgarcita, imi este greu sa inghit zgarcenia altora. Si nu numai ca imi este greu, dar imi stapanesc cu greu furia.Cred ca mi-ar veni sa arunc cu ceapa stricata daca as vedea ca partenerul meu s-ar foi in fata unor buchete de flori in drum spre niste rude sau prieteni de familie, incercand sa –l cumpere pe cel mai ieftin. Sau as crapa de ciuda daca as sesiza ca nu pot sa-mi spun dorintele(adaptate deja la un avar, chiar si la criza) legate de ce as vrea, ce as dori, ce mi-ar placea.

Nu e ok. Sa fii zgarcit nu e o afacere. Poate sa fii atent cum si pe cei dai banii, mai ales in timp de criza e, dar sa fii strans la punga pana si cu cei pe care-i iubesti, e de-a dreptul hilar. Totul devine inchis si jenant. Sa nu stii sa-i bucuri pe cei de langa tine, sau, de ce nu, chiar pe necunoscutii mai putin rasfatati de soarta, trebuie sa fie tare trist.

Sa tii cu obsesie de banii din portofel, asa incat ziua de maine sa nu te prinda “nemancat”, e de la un moment dat ridicol. Indeparteaza oamenii. Alunga gesturile frumoase ale celor din jur. Goneste bucuria si grozavia din cei apropiati.”Nici macar o cafea nu mi-a oferit cand m-a invitat la el acasa “ sau “nici macar un taxi nu mi-a platit, desi un om normal la fire asa ar fi facut” sunt replici care ma lasa cu gura cascata.

Ce fel de barbat ar proceda asa? Si de unde s-ar putea naste asa un fel de-a fi? De unde isi trag seva zgarcitii? Si mai ales, unde cred ca vor ajunge ei, daca sunt zgarciti? In rai? In raiul banilor de pe lumea de apoi?

Ps. Amuzante mi se par zicerile romanesti legate de zgarciti. Niste spuneri care suna cam asa:

Zgarcitul nu-ti da nici macar piatra sa-ti spargi capul.

Zgarcitul are fantana, dar a vecinului e mai la indemana.

Zgarcitul e intotdeauna sarac.

Bogatul zgarcit e mai sarac decat un cersetor.

Zgarcitul si din nisip vrea sa faca franghii.

Zgarcitul nici el nu mananca, nici pe altul nu vrea sa-l vada mancand.

Pps . Zgarcitilor, incetati sa mai fiti zgarciti, sau daca sunteti asa, mutati-va cu totii in “Zgarci’ Land “ si lasati-ne pe noi, “restul” sa traim intr-o lume normala, plina de atentie si spirit generos si bun!

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 



193 comments
  • 1

    Zgârcenia este ereditară şi ţine de fiinţa individului.

    Nu se capătă şi nici nu se pierde pe parcursul vieţii, indiferent de starea de bogăţie sau sărăcie a individului.

    Am observat o chestie curioasă. Zgârcenia unuia se manifestă cel mai puţin în relaţia cu o fată nou cunoscută. În acest caz individul devine pentru o scurtă perioadă, mai puţin zgârcit.

    Un fenomen mai interesant este al zgârceniei manifestate de un individ care nu este zgârcit de felul lui. Am întâlnit asta la bărbaţii singuri la părinţi, frumoşi, cărora li s-a spus asta de mici. De către mamă, de către mătuşi, verişoare, etc. Ajung să creadă că femeile le aparţin şi le sunt datoare. Şi se comportă ca atare.

    După o eventuală căsătorie, mamele unor astfel de bărbaţi îşi tratează nurorile ca şi cum acestora li s-ar fi făcut o mare favoare prin căsătoria cu minunatul lor prinţ.

    Atenţie mare, fetelor !

  • 2

    hm, de regula se plang ca barbatii sunt zgarciti cele care considera ca sunt platite prea putin in comparatie ci serviciul pe care il ofera… tot domnisoarele / doamnele acestea mentioneza din start in anunt “caut barbat generos”. in fond, o femeie care se respecta, nu sta la mana nimani si chiar daca se regaseste intr-o astfel de ipostaza, nu reactioneaza astfel. Cred ca aici ne referim nu la barbati zgarciti ci o categorie de femei carora cautam sa le justificam un anume comportament.

  • 3

    @cosa nostra: buna dimi eu ma refeream la zgarcenia aceea rea, urata si extrem de jenanta pentru cei din jur. am vazut asa ceva si sincer, nu mi-a placut deloc

    sunt multe femei care gandesc asa, dar putine au curaj sa vorbeasca clar si raspicat despre asta am facut-o eu in locul lor.

    zgarcenia nu e ok, iar eu am specificat si in text ca nu ma refer la EXTRAVAGANTE ci la lucruri marunte, de bun simt.

  • 4

    Buna dimineata Dodo si tuturor.Spui mai sus ca “sa nu stii sa bucuri pe cei de linga tine trebuie sa fie f trist”.Azi este ziua unei persoane pe care o iubesc si i-am trimis un mesaj care exprima gindurile mele.Am incercat, cum spui tu, sa o bucur. Nu mi-a confirmat.Nu astept multumiri.Astept telefonul acela,de care vb acum vreo saptamina ,care poate sa fie fara nici un fel de cuvinte.Dar nu vine.Oare zgircit e numai acela care are “arici ” la buzunare? Eu unul ma impac cu acestia.Nu ma impac cu zgircitii ceilalti.Stii care.Pe mine nu ma doare ca nu-mi dai bani.Ma doare ca ca esti asa de zgircit incit ti-e lehamite sa spui multumesc.Sa fii iubita.

  • 5

    @toni: buna dimi

    in fond, o femeie care se respecta se asteapta sa nu scoata bani din buzunar la ristorante, sa nu-si plateasca mijloacele de transport, sa nu-si plateasca singura partea de vacanta s.a.m.d

    cei care vorbesc astfel , de regula ori sunt extrem de zgarciti ori nu au niste venituri nemaipomenite, asadar pretind ca ..cheltuielile sa fie impartite

    dar nu e ok. e lipsit de cavalerism total un barbat trebuie sa inteleaga ca generozoitatea intra intr-un cod nescris al bunelor si frumoaselor maniere. imi pare rau, dar nu are nimic de-a face cu un serviciu platiti ci cu buna crestere.

    o zi buna iti doresc!

    ps.toate femeile gandesc asa, mame, carierise, corporatiste, vedete, sportive, etc dar nimeni nu o spune cu voce tare.spun ce doresc barbatii sa auda, nu ce gandesc!

  • 6

    Esti dusa cu capul….daca tie ti se pare normal sa cheltuiesti pe cosmetice si alte prostioare jumatate din 7000 de euro.

    Multumesc lui Dumnezeu pentru nevasta pe care o am, si pe care o apreciez acum si mai mult dupa ce am citit articolul tau. Ma rog de ea sa-i cumpar o masina noua si ea zice ca nu vrea.

  • 7

    Dacă femeile spun ce doresc bărbaţii să audă, atunci ele greşesc. Pentru că, în timp, bărbaţii vor crede ce aud şi se vor comporta ca atare. Cum de altfel le şi convine de minune. Deoarece onoarea nu caracterizează orice bărbat. Dimpotrivă !

  • 8

    recunosc, sînt zgîrcit. nu mănînc. dar din cauza voastră sînt zgîrcit, numai şi numai voi sînteţi de vină!

  • 9

    Foarte interesant… Ma intreb cum se impaca asta cu independenta proclamata a femeilor…Cum sunteti voi dupa caz, conservatoare cand va convine si feministe cand e cazul…Cred ca 90% dintre barbati nu au probleme cu zgarcenia in cel mai pur inteles al ei… si mai cred ca tot cei 90% dintre barbati au o problema cand vad ca partenera lor pretinde diverse lucruri/servicii care depasesc cu mult nivelul bunului simt…Uite asa o sa fiti voi, cele ce ganditi in felul aceasta, doar simple obiecte de satifacut nevoi si capricii sexuale, simple amante, aventuri si nimic mai mult….

  • 10

    Dodo…sint cam pe alaturi de subiect.Dar,na…fiecare cu ce-l doare.Scuze.

  • 11

    @viorel: asta chiar e durere si pe mine ma doare sa vad indiferenta, ignoranta, nepasare si toate lucrurile acestea

    si ma mai doare cand vad ca cineva nu e in stare sa faca lucruri frumoase, si asta ma doare ,zau. as trimite toti zgarcitii departeeeeeeeeeeeee :)

    departe de tot

    a propos de telefon eu zic sa lupti sunt unele telefoane care nu vin , nu apar fara lupta daca inima ta e acolo,lupta

    sau daca e vorba numai de prietenie, incearca sa-ti imaginezi ca ti-a multumit deja and move on :) safer this way

  • 12

    Ce sa zic, articolasul asta e scris pentru ca probabil nu a gasit o tema mai consistenta. Traim intr-o lume normala unde femeiusti usoare vor columbeni care sa intretina. Eu am o sotie, persoana absolut normala, care primeste dar si ofera cu bucurie. Bucuriile stau de regula in lucruri aparent lipsite de importanta, iar zgarcenia nu se masoara dupa felul in care esti sau nu dispus sa-ti intretii amanta. E penibil, dar, d-soara ne-a obisnuit deja cu penibilul si gramatica usoara. Spor la cheltuit, d-soara.

  • 13

    @bts: neata esti dus tu capul(scuze, dar la fel de urat mi-a sunat si mie cand am citit )DACA AI CITIT CA ERA VORBA DESPRE MINE(unde scrie asta, arata-mi tu!)

    eu n-am nevoie de 7000 de euro sa arat ok,nici de extravagante.(am scris deja asta) dar ca idee,nici cu creme romanesti nu ma ingrijesc si nici in vacanta la bulgari nu ma duc e vorba despre cum ma vad eu pe mine, sorry

    dar te felicit pentru sotia ta.pare o femeie econoama, sper ca asta te face fericit :)

    ps.nu-mi place sa fiu numita “dusa cu capul”,te rog sa nu mai scrii aberatiile acestea.sar’na.

  • 14

    Neata litlle D. imi place subuectul asta de mor..pt ca nu-mi plac zgarcitii…:)insa sotul meu nu e zgarcit dar nici ff generos cum vreau eu(si nu vreau luna de pe cer)..e doar..cumpatat!:) pupici

  • 15

    @Horia: buna dimineata(vad ca atunci cand scriu povesti nu intra asa de multe persoane care sa-si exprime supararea sau extazul)

    nu aveti de ce sa-mi urati spor la cheltuit, nu vorbeam despre “cheltuieli” ci despre gesturi marunte, pe care culmea, pana si eu le fac fata de cei pe care-i iubesc sotia va cumpara chiloti? dar bere? carti,ziare? va face surprize? bilete la concert?teatru?

    ATUNCI VA UREZ PENTRU DOAMNA SPOR LA ACEST TIP DE CHELTUIT. PE ACESTA IL PRACTIC SI EU, SA STITI. :)

    vorbiti in necunostinta de cauza si mai mult,nu ati citit articolul in profunzime, chiar de e scris mai light , potrivit talentului meu plecat in vacanta :)

  • 16

    sunt de acord cu tine.

    îmi aminteşte de o altă situaţie în cazul femeilor. eu sunt de părere că toţi vrem bani. dacă un bărbat vrea bani, e protejat de “cultura” societăţii; că aşa trebuie, că ăla e şi rolul bărbatului: să aibă bani. în schimb, în cazul femeii, aceeaşi cultură colectivă socială deformată izbeşte dorinţele femeii să aibă bani. şi o face materialistă, care duce ulterior la curvă şi aşa mai departe. aşadar mai pe scurt, din ce am observat eu: dacă o femeie vrea bani multţi e materialistă (curvă etc) dar dacă părinţii femeii vor ca ea să fie cu unu cu o situaţie materială f bună, hopa, ea nu mai e materialistă. ea e îngeraşul lu mama şi lu tata.

    about beautiful things : designworks.bbd../

  • 17

    Doria, ai niste posturi pe blog care dau oamenilor dureri de cap. Ti-as sugera sa nu fi ZGARCITA, ci sa fi GENEROASA cu noi si sa ne lasi in pace pe noi “zgarcitii” care ne chinuim cu 20 mil pe luna. Stiu, o sa spui ca daca nu ma intereseaza sa nu iti citesc blogul. Problema e ca altii il citesc si poate ei cred ca chiar asa se intampla in realitate. Dar realitatea e alta, si pana cand nu o sa o VEZI, nu are rost sa scrii aceste posturi de 2 lei care mai mult iti dauneaza imaginii (caci cred ca pt tine, doar imaginea conteaza, nu? nu ma contrazice te rog, caci vei spune aceleasi texte care cu totii le-am auzit de atatea ori…)

  • 18

    Buna dimineata Doria,

    1. Imi pare rau, nu sunt de acord cu valoarea (in orice moneda) atasata a unor elemente, gen: cavalerism, buna crestere, generozitate. Unele valori sunt nepretuite…

    2. “Orice femeie care se respecta”… esti sigura ca ai un sistem de referinta al respectului corect construit? Daca o femeie care se respecta, are principala caracteristica consumul de bunuri si servicii, imi pare rau din nou, cred ca este un mod superficial de a trata aceasta idee si mai ales, bolnav de a fi considerata astfel.

    3. Viata in doi care presupune un standard ridicat de viata presupune cheluielile de rigoare. Traditia, istoria a condus la o impartire a categoriilor de cheltuieli. In mare tot ce tine calitatea vietii, costurile sociale le conduce barbatul, cele de imagine le conduce femeia. Exemplu clar: el plateste, casa masina, restaurantul, angajatii etc, ea isi plateste cosmeticele in calea stralucirii, fiind imaginea acelei familii.

    4. zgarcenia este caracteristica celor imbolnaviti de bani (dragostea fata de ei este mai presus decat alte relatii interumane, de exemplu). este o caracteristica extrema. tot ce este extrem, nu este nici usor de inteles si nici bun.

    5.este normal sa se imparta cheltuielile cand este cazul. oamenii se mai si iubesc si se sprijin reciproc, in special in momentele grele, fie ele si financiare.

  • 19

    @geretus: neata

    sa stiti ca eu cunosc femei care ,desi ar putea sa sara calul,nu o fac, tocmai din acest bun simt(si oricum cheltuielile exagerate nu te fac mai fericita ca femeie, am constatat si eu asta pe pielea mea) dar nici sa stai ca un bou si sa nu faci nimic pentru femeia de langa tine, invocand ba firea ta stransa , ba copilaria plina de lipsuri. cred ca undeva la mijloc e de dorit. o femeie are nevoie de flori, de mici atentii(chiar si cand e maritata, sau ..ah,am uitat, barbatii considera ca deja au un bun dupa ce au luat-o de nevasta , prin urmare EA NU MAI TREBUIE CURTATA!)de vacante , etc

    am vazut si astfel de cupluri si mi-a placut. sa stii, barbatii generosi sunt in primul rand generosi cu viata lor, le place sa vada ca produc bucurie celor de langa ei. si cum sa nu fii bucuroasa ,spre ex, daca tu iti doreai o carte intr-o editie rara sau ..un set de oale speciale pe care le tot pandeai de mult?? e minunat!

    asa ca..sa lasam plangerile,zgarcenia nu e ok.e doar neputinta celor care nu au prea mult si blameaza specia cealalta de barbati(care au) sau stransul din dinti la cei acre au si care se gandesc ca..daca ofera ceva unei secretare(o floare, o bomboana) SARACESC DOM’NE!

  • 20

    Si eu ziceam ca dau mult prea mult pe luna pe chestiile astea…pfui, piei drace.Incep sa inteleg misoginismul si sa le dau dreptate celor care il adopta.Daca asa paparude traiesc pe lumea asta, nu ma mir ca toti barbatii cred ca femeile sunt proaste si c***e.Dar dupa aia tot voi va intrebati de ce se poarta cu voi ca atare.Pai nu va mai intrebati.Si zgarciti?O, da.La asemenea suma, mai ales daca cucoanei ii arde saptamanal de astfel de cumparaturi, cum sa nu devii zgarcit?Dar sa stii Doria ca in lumea normala nu se cheama zgarcenie, ci creier suficient dezvoltat pentru a realiza ca in ritmul asta ajungi la sapa de lemn extrem de repede.Si sa mai stii Doria ca intr-adevar intretinerea unei case costa,intretinerea unei masini costa, daca ai o firma oamenii nu iti muncesc pe gratis, bravo celui care considera ca salariile oamenilor care ii aduc bani sunt mai importante decat fitzele pitzipoancei care ii incalzeste patul noaptea.

  • 21

    @Bogdan G.: cu ultimul punct sunt de acord, iar textul exact despre O EXTREMA era. vorbeam despre extreme, pentru ca am vazut recent niste mostre.

    consumul de bunuri si servicii e inevitabil in lumea in care traim.si e absolut ok ca un barbat (care isi pretuieste si isi iubeste partenera) sa o rasfete si sa o intrebe din cand in cand “vrei sa consumi cel mai bun SPA din tara?vrei sa consumi cel mai bun parfum de pe piata?etc.-nota: e mai glumet asa, consumi e mai degraba o gluma…nimeni nu intreaba asa, desi mie , glumeata maxim fiind mi se pare ok,m-ar provoca sa raspund la fel!)

    ce ciudat.am observat ca barbatii se ascund dupa “egalitatea femeilor cu a barbatilor” sa mascheze zgarcenia.ai observat si tu? pen’ ca vad ca pe celelalte le-ai observat !

  • 22

    @dorianiculescu:

    Am zis eu ca este vorba despre tine?

    Eu am spus doar ca tie ti se pare normal sa cheltuiesti jumate din 7,000 de euro, pentru ca asta reiese din faptul ca il condamni pe respectivul ca stramba din nas la acest nivel de cheltuieli.

    Acum te intreb in mod direct, poate ca asa intelegi, tie ti se pare normal sa cheltuiesti jumate din 7,000 euro pe cosmetice si prostioare?

  • 23

    Doria, dar la intrebarea cu dansul la bara in Japonia……nu dai un raspuns? De ce le este rusine la oameni de trecutul lor? Daca nu ar fi fost adevarat sigur nu stergeai comment-ul si dadeai un raspuns. E si aia o meserie, nu?

  • 24

    @marta: “pitipoanca” e licentiata, 2 facultati, frumoasa, mama, aproape perfecta.si el e, altfel nu s-ar fi insurat cu ea pana la urma :)

    discutia a avut loc asta-vara. de atunci, desi el flencaneste non-stop pe aceeasi tema, lucrurile nu s-au achimbat. ea tot impecabila e, tot grija ca familia sa se prezinte impecabil are, tot comert cu tablouri face, tot BANII LUI PAPA PENTRU PLACERILE EI ,LUI, COPILULUI.

    so,iata si acesta este un fel de viata. un fel in care el a inteles ca degeaba se lupta cu ea, pen’ ca ea e ce-i trebuie lui iar acestea /acelea sunt nevoile ei. eok, eu pot sa inteleg.ce e asa de..neinteles??

  • 25

    Doriaaaa, e crizaaaa, ce subiect ai gasit! Hai ca m-am enervat! 7000 de euro, auzi!

    De cind ma stiu, mi s-a parut aiurea sa plateasca barbatul pentru mine. Ce-i prostia asta? Eu nu am cap, nu muncesc, nu cistig?

    Cadourile sint alta poveste…

  • 26

    @bts: nu am nevoie de atatia bani(lunar) pentru “prostioare” pentru ca arat bine, totul e bine asezat pe mine. dar , ca idee ,daca as fi avut, si as fi avut si un sot care sa inteleaga asta, nu as fi obiectat.

    insa, nu sunt obraznica.din 100 de lei, nu caut sa cheltuiesc 99.cheltuiesc cat am nevoie si restul(atentie!!) il dau inapoi, ca o femeie draguta ce sunt. mi se pare rezonabil asa.

    si crede-ma, inclin sa cred ca erau mai mult de cosmetice si prostioare!come on! ce naiba sa faci de atatia bani?sa stai 24/24 la spa sau ce?? e exagerat.

  • 27

    @dorianiculescu:

    - partea cu ascunsul dupa egalitate este valabil ambelor sexe. practic, elementul comun este o specula ptr a ne consolida propriile conceptii.

    - ceea ce pe mine personal ma deranjeaza in lume, in momentul de fata este: EXTREMELE au devenit cele mai comerciale concepte.

    - revenind la zgarcenie, rasfatul imbraca atat de multe forme incat e greu sa il relationezi doar cu consumul de bunuri si servicii. da, consumul este ceva normal, dar nu uita ca necontrolat ne conduce sigur catre o criza financiara (vezi contextul actual) :)

    - zgarcenia materiala conduce inevitabil si alte forme de zgarcenie. cred ca asta este mai interesant de dezbatut..

  • 28

    P.S.Si apropos, Doria, ca sa nu zici ca am fost off-topic si m-am legat doar de aberatia cu fardurile, nu foloseste la nimic daca barbatul de langa tine te ingroapa in “atentii” si nu il intereseaza cand esti bolnava, cand ai nevoie de ajutor, etc.Dragostea se manifesta altfel, nu prin mormanul de lucruri cumparate.Prefer barbatii care nu aduc niciodata flori insa sar intotdeauna pentru tine cand ai nevoie de un prieten si se intreaba zilnic ce pot face ca viata ta sa fie mai frumoasa si mai linistita.Sa pretinzi unui om sa isi demonstreze dragostea si interesul fata de tine cumparandu-ti zilnic cate ceva, ducandu-te zilnic la restaurant, aducandu-ti zilnic flori, mi se pare superficialitate dusa la extrem.In plus, exista o vorba: darul cerut este doar pe jumatate daruit.

  • 29

    @dorianiculescu: Nu ! Nu e doar prietenie ! Si lupt de vreo 3 ani.Multumesc mult Dodo.o sa te pun ,ce mai ! te-am pus deja pe rana sufletului.Suna cam banal…dar iote-asa am simtit sa-ti spun.Iti doresc mult Soare !

  • 30

    @andreea: neata andreea

    ce ma doare cel mai tare e ca..atunci cand scriu povesti nu se gaseste nimeni sa ma numeasca nici cretina,nici dansatoare la bara ,nici altele…

    asta ma doare mai rau.iar cand barbatii romaniei (cei cu salarii mult diminuate)dau peste un subiect care-i vizeaza , dau cu macaroanele in fasole, uite-asa, a.s.a.p

    o fi criza, dar mie pe nici o criza din lume n-o sa mi se para ok sa-mi platesc singura vacanta daca merg cu cineva, taxi ul daca ma duc la un restaurant si acolo ma asteapta EL, sau jumatate din nota de plata la restaurant astea sunt niste inventii “in criza” ale unora care au impresia ca femeile sunt buretele din bucataria personala.

    never!niciodata n-o sa accept asa ceva! ps.ca idee..eu cand am portofelul domnului la indemana, mda..iau din el daca am ceva special de cumparat, insa sunt decenta, moderata si chiar daca vad carduri cu duiumul sau zeci de milioane, IAU NUMAI CAT AM NEVOIE PENTRU CE CUMPAR.nu bag in buzunar tot ce vad acolo,sa fim seriosi.cine face asta??hapsanele poate, not me. sunt decenta mei, sunt decenta!

    deci sa inteleg ca tu vrei sa platesti tot singura!bravos, te admir!mie imi repugna asta, uite, iata un alt punct de vedere :)

  • 31

    @viorel: e mult 3 ani!!!!!!!!! e foarte mult!!!

    in 3 ani trebuia sa intelegi de e un drum bun sau unul infundat. nu te juca cu inima ta, Vio.

    ne putem juca cu orice, dar nu cu inimile noastre. le distugem si mai apoi, culmea,noi suntem aceia care ramanem cu ele , nu altii .

    ps.o sa scriu un text inspirata de tine, iti multumesc.cred ca o sa apara joi sau vineri.

  • 32

    “De cind ma stiu, mi s-a parut aiurea sa plateasca barbatul pentru mine. Ce-i prostia asta? Eu nu am cap, nu muncesc, nu cistig?”

    Băi cum se deconspiră femeile astea !

  • 33

    @dorianiculescu:

    mai presus de toate, trebuie să înţelegi că ceea ce ai scris tu în articol înţeleg doar acei oameni care trebuie să înţeleagă. therefore, ei cu ei, noi cu noi. în plus, nu trebuie să te enervezi din cauza asta.

    come on, i’ll buy some ice cream. are you in or not ?

  • 34

    @cosa nostra: Limbricule, nu te mai baga in seama.

  • 35

    @marta: aici deja imi pari mai logica. fireste ca asa e. fireste ca dragostea nu inseamna bani,cadouri, atentii!! fireste! eu nu sunt nebuna, stai linistita.stiu ce inseamna sa ramai langa un om la bine si la greu, la mult sau la putin. fireste ca stiu. ce ma deranjeaza insa e zgarcenia cronica si urata. de aceea am scris despre ea. pentru ca vad ca mai sunt inca barbati care nu au intiativa, nu daruiesc nimic(incepand cu vorbe frumoase pana la flori sau altele) nu se implica, nu intreaba, nu reactioneaza-si cred ca asa e NORMAL, FIRESC!

    nu e normal deloc. daca as trai langa un asemenea barbat,i-as sparge tartacuta cu ciocanul zi-lumina si l-as intreba”mai vrei fraiere?sau inveti sa te porti ca un uman nu ca un gibon???”

    :) :) :) :) dragostea e mult mult.asa e. cu asta sunt de acord.nici eu n-as vrea sa fiu plimbata si apoi sa mi se faca rau si sa ajung la operatie iar “domnul” sa spuna “nu pot sa fiu langa tine,dar ..uite!te-am plimbat” l-as trimite si eu la o scurta plimbare.la mama naibii, cum ar veni………

  • 36

    @inspi: DECI SA NU-MI SPUI CA TU AI INTELES CE AM SCRIS. CA AI CITIT PRINTRE RANDURI. CA AI INTELES CA NU VORBESC DE CADOURI, CI DE UMANITATE, BUNATATE, BUNAVOINTA, GENEROZITATE :)

    ca ma duc in bucatarie si de bucurie mananc si mancare,nu numai dulciuri cum o fac in fiecare zi(si mi se spune”gogo, ai mancat?ai mancat si “mancarica” sau iar ai mancat numai tort?)

    INSPI? AI INTELES DESPRE CE AM SCRIS? ai inteles tu, un copil, asta?

  • 37

    @casa nostra nu inteleg, explica!

    @ Doria sa presupunem ca tu cistigi 2000 de euro /luna si el 500/euro pe luna

    tot asa ai proceda?

  • 38

    @cosa nostra: e viteaza atunci! e o tipa viteaza!

    sper ca are in viata ei pe cineva care apreciaza asta pentru ca nimic nu e mai trist decat sa fii viteaza si a nu ai langa tine pe cineva care sa inteleaga cum esti si sa priceapa cat de viteaza esti sa aiba impresia ca doar i se cuvine :)

    andreea e viteaza!!!!!!!!!!!bravo ei!

  • 39

    @andreea: nu are ce sa caute langa mine un barbat care castiga 500 de euro pe luna.

    cu parere de rau.ai vrut sa fiu sincera, iata, am fost. ps.nu are ce sa caute din prea multe motive, pe care nu le mai insir aici fiindca ne apuca iarna.

  • 40

    nu doar am înţeles, dar şi pun în practică opusul a ceea ce ai scris.

    dar de ce sunt un copil acum ? acum chiar nu’s, costumul l-am lăsat acasă

  • 41

    Zgarcit esti dupa ce te prinde zgarciul si nu are a face ca esti barbat sau femeie. Zgarcit esti si daca n-ai primit destul zgarci cand ai fost mic bun de alaptat. Mai esti zgarcit uneori insa si cand ea isi vede tradate orizonturile de astepatare cu privire la nivelul investitiilor sustinute vis a vis de persoana ei.

  • 42

    @cosminpop: buna dimi.

    in spatele “imaginii”(welcome to the club,nu imi spui nimic nou,mda..sunt o imagine, o pitipoanca, o “bagaboanta”,o dansatoare din spagat la bara, etc) e o femeie minunata. si nu, nu e obligatoriu sa ma aprobi.

    iar textul l-am scris ca sa MAI RIDICAM ATMOSFERA PE AICI, CA MURIM DOAR CU POVESTI. mai trebuie sa facem si tam-tam.ca in viata !asa e si in viata!

  • 43

    @inspi: pai ca esti copil! n-ai spus tu ca inveti pt exemen?

    daca inveti pentru examen, in mod normal, ar cam trebui sa.. sau inveti pt examen la 40 de ani?sau la 50?nu zi..la 60 de ani?still school???

  • 44

    Inspi + Doria,

    fac cinste cu o inghetata :) voxpublica.real../

    @Inspi: ei cu ei, noi cu noi. bv! ai invatat secretul in viata si calea spre succes. mai ales in argumenatarea ideilor :)

  • 45

    @doria este exact raspunsul la care ma asteptam

    sau cum mai zice si cosa nostra: Q.E.D.

    sa stii ca Dan Puric nu cistiga cine stie ce…

  • 46

    @junghiul: dragostea nu e o investitie materiala nici macar umana.

    dragostea nu e cu investitii.nici viata. daca cineva investeste nu e obligatoriu sa si primeasca inapoi ceva. asa e viata. si dragostea. iar femeile in care se investeste sunt de obicei pacalite.investitia e doar inceputul SFARSITULUI :)

  • 47

    “in fond, o femeie care se respecta se asteapta sa nu scoata bani din buzunar la ristorante, sa nu-si plateasca mijloacele de transport, sa nu-si plateasca singura partea de vacanta s.a.m.d”

    doria, draga, asta nu e o femeie care se respecta ci o dama de consumatie. daca iti platesc vacanta e clar ce te asteapta :) ). sincer, azi esti cel putin amuzanta.

  • 48

    @Doria – neatza micutzo :) . cine te-a suparat asa tare? de te repezi asa la bietzii zgarcitzi. Si dc te referi exclusiv la bani, nu cred ca e rau sa fii zgarcit, la sentimente .. poate ca nu .. dar depinde de persona care ar merita mai mult de la tine. ps. parerea unui zgarcit convins, dar numai cu el insusi, nu cu ceilaltzi ;)

  • 49

    nu, nu am scris nimic de examen.

    cred că te referi la copilul din mine, care e în toţi într-o mică sau mare măsură. dar chiar dacă aş fi avut examen, nu aş fi avut cum să fiu copil, copilăria se opreşte pe la 14 15 ani maxim :) însă ne amintim mereu de ea.

    p.s. nu-ţi da mail-ul când postezi comentarii, sunt şi proşti pe aici care nu pot fi stăpâniţi

  • 50

    @andreea: dar e misto. acolo e cu corasoane mei :)

    ps.vroiai sa nu fiu sincera?ca puteam sa nu fiu sincera.dar cand tu scrii atat de direct si ai o foto atat de expresiva(si te banuiesc ca esti bine mobilata la mansarda in plus) de ce sa nu fiu sincera?

    Dan Puric te umple pur si simplu.Iti umple spiritul, so no mai e nevoie de altceva.Si nu e numai Dan.E genul, genul in sine.

    M-ai prins! Rectificam.De fapt, merge si cu 500 de euro, dar sa fie un spirit care sa ma dea cu “roatele” in sus.Asa da. Ma dau batuta.

  • 51

    @inspi: pai unde e mail ul meu???? e???????????????

    unde e??? nu e.

  • 52

    @dorianiculescu:

    “nu are ce sa caute langa mine un barbat care castiga 500 de euro pe luna.”

    Wow!!! dar care este pragul minim pe care il accepti?

  • 53

    @toni: daca imi platesti vacanta e PENTRU CA TE-AM LASAT EU SA-MI PLATESTI VACANTA, EGAL SI EU TE VREAU!!!!!!!!!!!! mei!! io am 33 de ani, nu 20!

    stiu si eu cum sta treaba mei! daca tu ajungi sa-mi platesti mie vacanta, inseamna ca suntem deja intr-o relatie iar eu te vreau, te iubesc, te indragesc , etc, bla bla

    nu vorbeam despre cineva care plateste vacanta cuiva dupa 2 zile. ca nu suntem la troc,si nici la amor pe bani bre! hai, ca sarim calul. nici macar eu nu sar asa cai

  • 54

    @doria

    ai vazut? ai vazut? acum iti dau nota 10!

    si nu-i asa ca i-ai plati si taxiul?

    alt andreea (inveselita)
    2010-04-20 11:43:31 | Raporteaza
  • 55

    @bts: exagerezi.

    crede-ma exagerezi :)

  • 56

    andreea: n-ai ce face?!

  • 57

    @dorianiculescu: “nu are ce sa caute langa mine un barbat care castiga 500 de euro pe luna.”

    Ahahahahahahaha

  • 58

    “…eu cand am portofelul domnului la indemana, mda..iau din el daca am ceva special de cumparat, insa sunt decenta, moderata si chiar daca vad carduri cu duiumul sau zeci de milioane, IAU NUMAI CAT AM NEVOIE PENTRU CE CUMPAR.”

    =)) “-Iubito, aveam 15.000E azi dimineata in portofel si acum mai sunt doar 5000, stii tu cumva ce s-a intamplat? – Da scumpule, am avut eu nevoie ca sa ma duc la coafor, sa ies la o cafea cu Getuta si sa cumpar niste hainute noi pentru catel ca uite saracul, toate au iesit din moda.Dar sa stii ca nu am luat decat atat cat am avut nevoie, nu am fost exagerata.”

    Doria, te intrebi cumva de ce toti oamenii te considera practicanta a celei mai vechi meserii din lume (asta ca sa nu spun acel cuvant care suna atat de urat si incepe cu “c”)?Iata raspunsul: pentru ca gandesti asa.”Articolul” tau de azi si raspunsurile tale la comentarii sunt o jignire la adresa tuturor femeilor care citesc sau scriu pe Pandora.Daca ai avea cat de cat decenta, ai inchide comment-urile sau ai scoate aberatia asta care murdareste Pandora’s si ti-ai cere scuze de la colegele tale si de la cititori.

  • 59

    @andreea (inveselita): daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    go spiritul bogat al barbatilor! asta va salveaza fratilor!

    ma bag la un spirit bogat si daca e si batran, mai mult ma bag!!!!!!!!! :)

    sunt nebuna , stiu.nu-mi mai spune si tu, ca imi spune deja toata lumea.macar tu nu-mi spune

    semnat doria-fan andreea

  • 60

    Finalul ala imi aduce aminte de anunturile alea cu “ofer placeri intime domnilor generosi” …

    Poate mi se pare….

  • 61

    Ce explicaţii să mai dau !

    Pretenţiile femeii reflectă ce crede ea despre ea însăşi !

    Iar femeile deştepte cred despre ele însele ce li se confirmă practic în timp.

    Sau şi mai explicit: Dacă o femeie nu are pretenţii [condiţionale şi irevocabile], nici nu mă încurc cu ea !

  • 62

    @Marcel of Marcel, ploua afara… uite, am facut-o pe Doria sa-si dea seama ca ar accepta si un barbat care nu cistiga mai nimic… nu-ti dai seama ce inima mare are o astfel de femeie?

  • 63

    ce nu ai înţeles e ceea ce ţi-am scris şi mai demult: contextul pentru ca poveştile să fie percepute aşa cum trebuie e să le postezi în altă parte, nu aici. aici discutăm de zgârcenie, de sex, de lucrurile normale din lumea asta. poveştile au farmecul lor deosebit şi implicit ar trebui să aibă teritoriul lor.

  • 64

    asta pentru că ai afirmat că nu sunt reacţii la articolele cu poveşti, ci doar la articolele ca ăsta de azi.

  • 65

    @remus: eşti mai ieftin decât ciocolata laura, ceea ce e bine pe de o parte, pentru că o să ai echivalentul în femeie pe lumea asta.

  • 66

    @remus: imi cer scuze . daca vrei tu, uite imi cer scuze

    am insa si varianta reala, daca vrei , ti-o spun cu drag.

    saptamana trecuta m-a sunat o domnisoara.fata unui domn care ma curteaza(fara succes-inima mea e in alta parte).si mi-a spus asa:”Doria, mergi cu mine sa-mi iau niste chestii de la Famous Brands, ca tu stii mai bine cu hainele”.Zic eu”da iubito, mergem , cum sa nu.Tati stie?Ti-a dat bani?”.Ea”nu i-am zis, am eu niste bani pusi deoparte”.Eu”nu iubito,hai la tati ca rezolvam problema amandoua, cum sa nu-ti dea? Sa-ti dea mai multi, ca de aia castiga atat, sa dea, nu sa-i tina pentru el”.Am ajuns la tatal domnisoarei.”Gogo! Si bambina mea, doua fete frumoase, cine imi da prima un pupic?”.Eu:”da-mi portofelul nene, sa-ti arat o smecherie!”.El:”ia-l ,dar n-am decat zece milioane cash, ce vrei sa faci cu banii?”.Eu:”nu eu Gogule, fiica-ta, ma duc cu fiica-ta sa-si ia haine noi”.El:”pai si tu nu vrei?Ma duc sa mai scot daca vrei!Asteaptati-ma in cabinet, ca vin repede”.Eu:”Goguuuu,nu mai am unde sa le pun, nu vreau ma pentru mine, vreau pentru zanuta mica ”

    final. ea (fiica-sa) catre mine:”mai vii si alta data cu mine?Mie nu-mi da asa de repede cum ti-a dat tie!Si nici nu ma lasa sa umblu in portofelul lui!” eu:”iubita mea, facem un pact, cand vrei, ma chemi si-l jumulim pe tati de bani ”

    asta e.se mai intampla. iata, unele femei sunt norocoase.cu sau fara scuzele catre celelalte :)

  • 67

    Ahoi, nu traiesc printre oameni zgarciti. nu cunosc niciun om despre care as putea spune ca este zgarcit. cunosc oameni cumpatati, in schimb. oameni care stiu sa-si faca viata mai frumoasa oferind si altora mici bucurii, sau mari. dupa remuneratie, vorba ceea. Mie mi se pare corect sa se imparta cheltuielile si nu am pretentii nesabuite ca mi se cuvin niste lucruri numai pentru ca sunt. este o vb veche… pretul platit este timpul acordat (pentru o masa de exemplu).Deci nu toate “cheltuielile” trebuie impartite. sunt lucruri pe care mi le ofer singura, pentru ca merit :P , fara sa astept sa fie el generos cu mine. despre zgarciti… eu cred ca vine din niste frustrari zgarcenia. trist e cand nu stiu cand sa se opreasca si ii ranesc pe ceilalti. eu n-as rezista langa un zgarcit. never-ever

  • 68

    Iarasi ii iau apararea micutzei Doria :) .. nu ca nu poate sa se apere singura :) Ce va legati de ea?.. ca a zis ca nu are ce cauta langa ea un barbat care castiga 500 de coco/luna? Macar e sincerca. Catzi dintre noi suntem atat de sinceri? Eu la randul meu as putea zice acelasi lucru referitor la o fata, dar poate ca asta nu e important pentru mine :) . Avem valori diferite dupa care ne ghidam, deci nu saritzi la gatul unui om care macar are curajul sa zice sincer ce crede :) Plus.. nu aveam alte probleme? norul malefic? politica? incalzirea globala? ;)

  • 69

    @remus: ps.remus..nu vrei sa stii cat e de destept si de intelept omul despre care vorbesc. foarte. de aceea, nici nu comenteaza ceva cand eu cer portofelul cu multa indrazneala. pentru ca are incredere in mine si stie ca daca il cer, am un motiv intemeiat sau daca nu intemeiat, macar decent

    odata i-am cerut bani pentru un copil din spital avea o boala grava si am simtit nevoia sa-i fac o surpriza. stiam o agentie de clowni si am sunat, am rugat sa trimita un nene care a facut un mare tam-tam. pe banii domnului, nu ai mei. ia domnul,in loc sa se supere, m-a iubit si mai tare

    stii de ce?? fiindca e un anumit tip de om.intelege.intelege lucruri pe care altii NU LE INTELEG :)

  • 70

    Buna dimi Doria. Long time no see din vina mea. :) Nu neg ca sunt barbati foarte zgarciti dar deopotriva sunt si femei risipitoare. Cred ca din punctul asta de vedere situatia este echilibrata. Apoi e simplu sa nu fii zgarcit cu banii altora sau cand ai bani ptr ca altii te-au ajutat sa ii ai sai sa ii faci…Din ce observ pe la noi chiar nu poate fi vorba de zgarcenie. Dimpotriva romanul este imbecil de cheltuitor chiar peste ce isi poate permite. Daca bag doar un ochi in tabloide observ ca cuvantele la ordinea zilei este “i-a luat” “i-a facut cadou” , si-a luat” etc. O zi minunata sa ai! B.

  • 71

    “daca imi platesti vacanta e PENTRU CA TE-AM LASAT EU SA-MI PLATESTI VACANTA, EGAL SI EU TE VREAU!!!!!!!!!!!! mei!!”

    pai daca tu il vrei de ca sa-ti plateasca el vacanta? “iti fac o favoare ca te plac – asa ca baga mana adanc in buzunar” cam naspa.

    cand are omu’ familie, copii, alea alea e mai greu sa accepte atitudinea de adolescenta tarzie: “sunt fetita, mi se cuvine”. Intr-o lume – cica – moderna, egalitara, etc.

    in fine, promit ca asta a fost ultimu’ post.

    bafta!

  • 72

    @ralu: buna ziua ralu nici eu.mi se pare atat de trist, incat ma deprima instant

    nu-mi place tristetea, iar cand vad stransi la punga fara motiv si fara sens ,imi vine sa-mi iau campii :)

    cumpatarea o inteleg si eu,mai ales pe timp de criza insa rautatea, avaritia, cretinatatea si infatuarea nu le inteleg.si nici nu doresc.

    si sa stii, si eu imi ofer lucruri singura culmea, ofer si altora, pentru ca aceasta este structura mea, sunt buna la inima, nu pot sa fiu altfel nu pot sa ma duc cu mana goala acasa la cineva, nu pot sa nu iau flori cuiva, nu pot sa stau cu bratele incrucisate cand vad ca un copil vrea ceva iar parintele nu are bani .trebuie sa fac ceva! asa sunt eu. de aceea nu inteleg si nu accept rautatea, ignoranta. daca eu pot(si nu sunt vreo bogatasa) si altii, cu mai multi bani TREBUIE SA POATA :)

  • 73

    Mi se pare de prost gust sa comentezi tu pe subiectul “cum isi cheltuieste altul banii” Fiecare decide cum vrea sa isi cheltuiasca proprii bani, propria munca. Ai iesit cu un barbat si ti-a luat un buchet mare de flori – foarte frumos din partea lui, el a simtit sa faca asta pentru tine, ti-a luat un buchet mai mic, un singur trandafir sau poate ca nu ti-a luat nimic – nu-ti exprima propria frustrare ca nu ai primit ce ti-ai dorit acuzandu-l pe el ca e zgarcit. Banii se castiga greu, dar presupun ca tu nu prea ai de unde sa stii asta. Tu ai fost obisnuita sa tii companie “domnilor generosi” ;)

  • 74

    orice om (DECI SI FEMEIE) trebuie sa aiba pretentii mai ales de la el insusi, nu de la altii! traim niste vremuri timpite in care cel mai adesea cei mai ticalosi cistiga mult… si nu exista nici o corespondenta intre valoarea umana si banii din portofel (doar daca esti manelist) asa ca pretentiile tin de altceva, daca ele exista totusi…

  • 75

    bine !

  • 76

    @tni: pentru ca e barbat si pentru ca in viata reala(nu aceea in care traiesti tu) un BARBAT ADEVARAT ASA FACE.

    asa procedeaza. si nu, nu e vorba de vindem-cumparam ci doar de o anumita atitudine pe care evident nu o intelegi sau nu o aprobi(de o intelegi)

    dar e dreptul tau si eu iti urez bafta ca atunci cand cunosti o femeie sa nu strambe din nas cand tu o sa propui sa mergeti in vacante fifty-fif. sau cand tu o sa-i “draga , vreau partea ta pentru nota de zece lei de la bar” bleah..NU DORESC SA TRAIESC ASA CEVA , MERCI :)

  • 77

    @andreea: corect asa e valoarea umana si portofelul nu coincid de cele mai multe ori.

    de aceea spun eu ca cel mai bine e sa ai langa tine

    UN SPIRIT BOGAT CU PORTOFELUL PLIN :) so help us god

    mei, dar voi chiar nu stiti de gluma?? (nu tu, ceilalti) chiar asa stransi sunteti?? hai sa mai si glumim , ca si asa ne omoara vremea !!!!!

  • 78

    andreea (no.62): mda! aş zice chiar mai mult: aş zice inimă largă… da’, mai bine nu citeşti tu ceva? uite, philip roth, “fantoma iese din scenă”, de pildă…

  • 79

    money.ro/hotelu../

    Doria, am gasit un link cu vacante superbe de 1 Mai.

    vrei sa mergem impreuna? platesc eu :)

  • 80

    @Sabin: nu tin companie nimanui

    dar daca tie iti este mai usor sa gandesti asta despre mine, e ok .pot sa inteleg de fapt asta e avantajul, ca pot sa inteleg multe

    ps.ca idee.daca eram compania unui domn “generos”pana acum se afla.daca ai stii cati spioni sunt in Buc, asta si cum oamnenii pe la tabloide asteapta poza dupa colt…nici nu-ti imaginezi.

    sunt mai mult compania mea.nu ca vreau eu in mod special asta, dar asa s-a nimerit. dar..hi hi..te anunt in premiera ca n-o sa mai fiu multa vreme asa . e bine??

    toate bune.

  • 81

    @bts: mi-am facut deja program.

    imi pare atat de rau!

    viata viitoare cu mare drag. :)

  • 82

    @dorianiculescu:

    :(

    si imi facusem curaj sa platesc eu si inghetatele

  • 83

    @Bogdan Cotiga: bunaaaa B

    am trecut si eu prin furia de a spune “ce si cum cheltuim” dar e o indiscretie imbecila , folositoare numai tabloidului, pentru ca despre tine, ca individ nu spune decat lucruri rele, low, te coboara

    nu mai fac tampenia asta, imi pare atat de rau de greselile din trecut!!! si asa e.romanii insa n-au invatat lectia cumpatarii.poate acum,in criza ..mda..poate..dar sunt convinsa ca ..daca s-ar ridica criza precum norul vulcanic,ar da din nou iama in balamucul cumparaturilor, al party urilor, al masinilor de mega lux in care intra benziza cat Marea Neagra :)

    esti bine??

  • 84

    @bts: dar lasa!

    intr-o zi poate o sa ajungem sa-mi platesti si inghetatele. sau daca vrei,uite, ti le platesc eu pe ale tale. chiar si pe cele scumpe :)

  • 85

    @inspi: acum am inteles ce vroiai sa spui de fapt zilele trecute(am banuit de atunci de fapt,dar azi ai scris mai clar)

    timp. timpul le rezolva pe toate. dar cred ca stii si tu asta .

  • 86

    @dorianiculescu:

    vreau :)

    cum facem?

  • 87

    Tu esti o pitzipoanca increzuta care vrea bani de la vreun prost. Cine naiba da bani pe c?Sunt 100 ca tine, dar mai ieftine. Crezi ca nu mai sunt fete care sa se intretina singure sau care sa aiba o familie in spate?

  • 88

    Doria, vezi ca mai exista si categoria nostra de barbati, care avem partenera o femeie care este de n ori mai bogata decat noi. Eu de exemplu am o intelegere cu iubita, eu platesc nota si ea bacsisul. De multe ori da bacsis mai mare decat nota:)) Cei mai scarbosi oameni sunt zgarcitii, nici nu vrea sa ma gandesc cum isi trag unii de la gura numai ca sa stranga un ban sub saltea si apoi te intreaba….Nu ti se pare exagerat sa mananci in fiecare zi la restaurant?:(

  • 89

    @bts: deocamdata , visam

    sunt si visele bune la ceva!

  • 90

    @marcel tu ai dreptate cu cititul, dar uite – spiritul gregar mai pune stapinire pe mine citeodata; nu am citit cartea de care zici, m-am uitat acum la subiect si pare destul de lugubru, parca n-as vrea asa ceva, acum pe ploaie; in plus, cica trebuie sa mai si lucrez, ca sa pot sa-mi intretin barbatul si cei doi copii, sa le platesc vacantele, mesele copioase, taxiurile… :)

  • 91

    “..eu cand am portofelul domnului la indemana, mda..iau din el daca am ceva special de cumparat, insa sunt decenta, moderata si chiar daca vad carduri cu duiumul sau zeci de milioane, IAU NUMAI CAT AM NEVOIE PENTRU CE CUMPAR.”

    “de aceea, nici nu comenteaza ceva cand eu cer portofelul cu multa indrazneala. pentru ca are incredere in mine si stie ca daca il cer, am un motiv intemeiat sau daca nu intemeiat, macar decent

    odata i-am cerut bani pentru un copil din spital avea o boala grava si am simtit nevoia sa-i fac o surpriza. stiam o agentie de clowni si am sunat, am rugat sa trimita un nene care a facut un mare tam-tam. pe banii domnului, nu ai mei. ia domnul,in loc sa se supere, m-a iubit si mai tare”

    Si intrebarea mea este: de ce ai facut-o pe banii lui si nu pe banii tai? Deci tu ti-ai satisfacut un capriciu pe banii lui, ca e “domn generos” si INTELEGE. :)

    Variante posibile de raspuns ar fi doua:

    a) Aveai bani sa faci scamatoria asta dar ai preferat sa o faci din banii lui. Cum e vorba aia: “Zgarcitul are fantana dar a vecinului e mai la indemana” ;)

    sau

    b) Tu nu aveai bani saracutza de tine, dar iti doreai mult sa faci acel copilas fericit si daca el tot avea si pe deasupra nu se supara, atunci WHY NOT ? Nu ? Bravo ! Cinste tie ! Nu ai fost ca toti zgarcitii aia ordinari care se uita la ultimul eurocent si sechestreaza portofelul mai ceva ca in Alcatraz !

    The only problem is: portofelul nu era al tau ! Crezi ca toti zgarcitii aia de la care a pornit discutia ar mai fi zgarciti pe banii altora ?

  • 92

    @Paul: si io mai las cateodata tips , sa stii. am prostul obicei sa ma uit pe nota si daca mi se pare ca nu s-a lasat suficient, mai pun io

    fiindca ospatarii , chelnerii, doamnele care fac acest job muncesc greu au nevoie sa fie rasplatiti cum se cuvine, daca noi mancam papa-scump. la papa-scump mi se pare firesc sa fie tips ul pe masura.

    nu mananc in fiecare zi la ristorante!!! dar nici nu am de ce sa gatesc prea mult acasa, acum ca nu am familie dar cand aveam, gateam . imi place sa gatesc, sunt pasionata de asta dar sa am si pt cine,pt mine nu ma bag in oale si ulcele :)

  • 93

    @Sabin: aveam si eu, dar din obisnuita, iau din ai “omului”mai degraba decat din ai mei. dar..o sa razi, cand sunt singura si vreau sa fac o fapta frumoasa, iau din ai mei! fireste!

    SI NU TE SUPARA?SUNTEM LA GESTAPO?SECU??MA ANCHETEZI PENTRU FELUL MEU DE VIATA??PENTRU CINE SI CUM MA LASA SA FAC CE VREAU SA FAC??

    fa si tu daca te tine! daca nu, nu-i mai caina pe altii . fiecare traieste cum poate si cum vrea. :) :) :) si lasa indarjirea.nu traim pe aceeasi strada, deci e firesc sa nu fim de acord. e normal :)

  • 94

    @Sabin: a, uitam

    sa faci un copil fericit nu e un capriciu. dar daca tu asa ai scris, probabil ca asa si esti.

    :)

    imi pare rau. capriciu e sa-ti iei zece genti odata sau sa stai in vacanta o luna in loc de 6 zile nu sa faci un batran sau un copil fericit. mai gandeste-te.

  • 95

    @andreea: ieiiiiiiiiiiiiiiii, andreea viteaza munceste pentru domn si micuti :)

    andreea! tine steagul sus pentru noi toate :)

    te sustinem in demersul tau viteaz de a salva nu numai balenele ci si dinozaurii :)

    ieiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 96

    @dorianiculescu: tot nu ai inteles despre ce e vorba. hai sa iti dau un hint: de dimineata pana la ora curenta eu sunt la lucru. ei, tu in tot acest timp, ai raspuns doar la comment-uri. iar ca sa raspunzi la comment-uri a trebuit sa le citesti mai intai, ceea ce iti ia timp, deci nu poti spune ca erai la servici, si intr-o pauza scurta de 5 min ai reusit sa si citesti si sa si raspunzi.

    cu alte cuvinte, atunci cand o sa lucrezi 8+ ore pe zi pentru un salar care e cum e, o sa intelegi care e treaba cu ZGARCENIA. atata timp cat nu ai altceva de facut decat sa raspunzi la comment-uri si sa scrii cate un post de o superficialitate gigantica, nu poti sa intelegi unele lucruri legate de bani. ai putea sa scrii si tu altceva pe blog, despre asortatul culorilor la haine sau cum sa imbunatatesti o reteta de mancare, dar NU DESPRE BANI.

    totusi sunt de acord cu tine intr-o privinta: in orice femeie superficiala si/sau pitipoanca, se ascunde de fapt o femeie minunata! si nu condamn lauda de sine, ca daca nu ne laudam noi pe noi, cine sa ne laude?

  • 97

    buri.. sunt barbati care au bani multi, si intr-adevar dau dovada de o zgarcenie de-a dreptul stanjeenitoare pt pers lor:) eu chiar am avut in prieten pe care l-am lecuit de zgarcenie acuta :) o sa iti spun ce facea,convins fiind ca nu e genul cate citeste bloguri :) e genul de om care cheltuie un rahat de milion pe zi dar care are mereu in portofel macar 100 de mil meereu.. tot mereu e genul care cand ii propin sa cumparam in club o sampanie imi spune nu,dar daca eu cumpar toata sticla si beau doar un pahar, cu siguranta va servi din ea pe orice femeie vrea sa combine, tot mereu cand ne hotaram sambaa serara ca vrem masa intr-un club ii spun , ok rezolv dar ii fam si noi cate 2-3 mil de fiecare ca reZolva la ora asta,el zice nu categoric dar daca o iau eu cu ceilalti 2-3 prieteni sigur el a sta cel mai mult jos si va invia cele mai multe persoane necunosute(si urasc asta) urmand ca in zilele urmatoare sa spuna ca vai cat a cheltuit. azi assa maine asa,pana cand anul trecut la mare( eram intr-o mare forma cu caterinca) in timp c dormea am intrat in camera lui. , i-am luat portofelul am scos toti banii le-am notat seriile la toti si am aranjat inapoi tot fara sa stie el ca am fost acolo(noi toti ceilalti stiam) .. trec 10 zile noi uitam de seriile banilor, noi tot la mare luam masa cu niste cunostinte din constanta cand deodata am gasit hartia pe care notasem seria !! pana si bancnotele cu care a platit partea lui la nota se rrgaseau pe hartia mea :) ))))))) traim in secolul luminii deci ne place sa cheltuim banuti cu vitez pe prosstii :) timpul se comprima ,orice clipa merita traita si barbatii nu sunt zgarciti, va rog da-ti bani pe melci si pe un costum bun nu suport ipocrizia ceasurilor fake scumpe si. hainelor gresit alese si prost croite, limbajul de asemenea conteaza, la fel de mult si calitatea gestului de a plati bye

  • 98

    @dorianiculescu: Ar gati si iubita, dar o tine mamica la munca de la 9 la 17, ca sa merite banutii primiti in fiecare luna:)) Oricum, noi nu avem la Cluj restaurantele voastre extravagante de la Buc, la noi e greu sa sara nota la 2 persoane de 250 de lei. E ingrozitor cu criza asta, s-a acutizat fenomenul asta al zgarceniei. Cel mai bun prieten al meu, toata ziua cand ii spun sa iesim in oras, imi spune ca nu ii mai merg treburile si alea alea,dar am rezolvat simplu problema,i-am spus ca daca imi mai spune odata de bani nu mai avem ce povesti, pana mea de parca ce mare lucru este o iesire la un suc. Oricum la multi le-a intrat acum cu “criza asta” in cap ca trebuie sa fie zgarciti.

  • 99

    Sunt zgarciti pentru ca au fost storsi de bani. Ia spune, tu cate victime ai facut?

  • 100

    @cosminpop: esti intr-o eroare totala. dar, am dreptul sa nu-ti explic de ce esti intr-o asemenea eroare, slava-Domnului !

    iar asta cu laudatul..nu e chiar laudat.spun despre mine.dupa cum se vede , eu obisnuiesc sa vorbesc despre mine, nu tac.stiu ca e cam periculos , e o actiune riscanta sa vorbesti atat de mult despre tine, insa asa sunt construita. vrei sa scriu si defectele mele?ca n-am nici o problema, le scriu si pe acelea. ps.aia cu munca si salariul-inca o data spun, este eroare. nu -ti mai da cu parerea daca nu stii si cum traiesc oamenii altfel de vieti. viata de la 8 la 5 nu e un must.sau nu mai e.nu spune despre tine mai nimic.

  • 101

    @bogdan: intrebarea ta mi se pare deplasata. daca reformulezi, promit, raspund.

  • 102

    scuze pt cat de prost scriu, cand recitesc aproape ca nu ma inteleg nici eu :) scriu mereu dp tel in timp ce mai fac si cu totul altceva

  • 103

    @bogdan: Mai cretinelule, o persoana te poate stoarce de bani daca nu o lasi tu? Daca faci cadouri sau “sponsorizezi” pe cineva inseamna ca te-a stors de bani? Esti prea prost pentru anul 2010, de aia stai in 2 camere si mergi la Mcdonald’s si zici ca ai fost la gourmet restaurant.

  • 104

    @andryie: buna !

    cum eu nu gust cluburi, fitze si alte bazaconii din acestea,nu sunt la curent cu viata de noapte si sistemul ei. dar ,uite, mai invat si eu cate ceva cu ajutorul vostru :)

    eu insa nu ma refeream la extravagante.si nici la gagicareli.ma refeream al lucruri simple,frumoase, bune, fine, dragute. daca eu pot sa cumpar o cutie de bomboane si sa i-o duc doamnei care imi curata rochiile la curatatoria din colt, ma astept ca si partenerul meu de viata sa se simta si sa ma intrebe “care e ceaiul tau preferat?” sau “care e prajitura ta preferata?” si sa mi le strecoare acolo unde ma astept mai putin sa le gasesc

    nu-mi plac mocofanii.si nici lipsitii de imaginatie . si nici chitrosii care tin de o hartie de 100 000 nu-mi plac. daca eu pot si barbatii pot.

  • 105

    @andryie: te inteleg! te cunosc deja!

  • 106

    @Paul: te rog, hai sa nu dam in oameni asa!

    e felul lui de a pune problema,daca el asa gandeste, cine suntem noi sa-i spunem ca altfel e bine? bine tau nu e si binele meu si iata, nici binele lui !!!

  • 107

    @dorianiculescu: Nu pot sa nu raspund unui prost, pentru ca asta e adevarul, e prea prost pentru anul 2010, asta e ca si cum ai spune ca ti-ai stors parintii pentru ca te-au crescut cu mancare si lapte pana cand ai fost capabil sa muncesti. La asa o persoana nu ai cum sa ii raspunzi frumos.

  • 108

    @Doria Cum se manifesta zgarcenia? 1. Ea ii cere direct sau ii da de inteles ca sa plateasca si el refuza sau se face ca ploua? 2. El nu face cadouri desi stie ca ea le asteapta? Nu ma refer la pretentii gen luna de pe cer. Cand e cu dragoste situatiile astea egoiste descrise mai sus nu exista. Egoiste pentru ambele parti. Orgoliu… Si daca dorinta unuia e supliciul celuilalt unde mai e compatibilitatea? Sau unde mai sunt sentimentele alea frumoase? A+

  • 109

    @bts: #6 Probabil soţia ta crede că e şi foarte fericită. Daca mă gîndesc bine IPOCRIZIA le ajuta pe foarte multe femei să supravieţuiască.Dar cînd se umple paharul apar istericalele. Şi-atunci soţii lor se întreba: DE CE ?!

    @geretus: #9 Mîţa care n-ajunge la cîrnat zice că-i pute !

  • 110

    @CristinaHanea: buna iubito! dar cand e vorba despre o familie, e firesc sa existe “consultari” ..:)

    si in general e bine sa fie unul mai temperat, daca celalalt tinde sa cheltuiasca. nici doi stransi la punga(ca e cam trist asa)nici doi pierde bani pen’ ca atunci ..te lasa balamamele cand e lumea mai draga :)

    altfel??cum esti ?esti bine?bebe? vorbim daca vrei mai mult diseara, acum nu mai am asa mult timp. mi-a fost dor de tine! D.

  • 111

    @Bogdan G.: hai, asta si m-am dus :)

    deci, il iau pe inspi de-ao aripa si venim la tine sa ne dai inghetata mai ramane sa ne punem de acord ce inghetata fiindca nu-i cunosc gusturile. poate ..nu ne potrivim mei :)

    am fugit,mai ne vedem mai incolo :)

  • 112

    mai imbraca-te fato, aici nu e podium pt. nuditati!

  • 113

    Pana in 99 am stat 3 ani in Regie la camin cu actuala mea sotie, eram niste studenti parliti rupti in coate eu la automatica ea la drept, fara nici un ban, eu mai munceam partime ca programator iar ea dadea meditatii la romana. Cand ieseam in oras tin minte ca luam tigari la bucata si imparteam o cola. Ca sa fii zgarcit trebuie sa ai ceva dar noi nu aveam chiar nimic asa ca nu puteam fi zgarciti nici daca am fi vrut. Pe urma a urmat jobul, plecarea (definitiva) in Germania, copii. Fiind la inceput de drum trebuie sa recunosc ca eram cam zgarciti in sensul ca ne gandeam de doua ori inainte sa aruncam banii. Spune-ne si noua, tu ce meserie ai, ce studii, prietenul/sotul tau cu ce se ocupa, in general cum iti castigi existenta? Multumesc ca mi-ai citit comentariul.

  • 114

    exista o legatura cu articolul din CANCAN cancan.ro/showb../ ?

  • 115

    #46 De acord cu ce spui!.Doar ca in articolul tau nu se pomeneste despre dragoste (de fapt nu e pomenit cuvantul dragoste).Eu credeam ca vorbim despre zgarci , sfarcuri,etc. Ca de vine vorba despre dragoste , fereasca Cel de Sus sa asocieze vreunul , dragostea cu interesele materiale ca-l strang de gat!

  • 116

    @dorianiculescu: Pai si cum ramane cu emanciparea femeii? Cum ramane cu egalitatea intre sexe? sau este egalitate doar la beneficii, nu si la “obligatii” ?! Poate ca si noi vrem o floare, poate ca si noi vrem sa fim scosi la restaurant. Pai sa fie egalitate, nuu??

    Eu sunt mai…de moda veche, deci inca mai cred in “cavalerism” Totusi, ma enerveza aceasta atitudine a unor femei care cred ca “li se cuvine”… Nimic nu “se cuvine” nimanui. Nimic bun nu vine usor….

  • 117

    Buna ziua ! Avar_ zgarcit_ cumpatat. Cred ca trebuie facuta distinctie clara intre aceste categorii. Avarul este avar, nu avem ce discuta, este fara comentarii. Dar nu eu beau ceai cu paine in fiecare seara, ci el, asa ca…….Zgarcitii sunt o categorie interesanta. Ciudat este ca nu sunt ocoliti de ceilalti, dimpotriva, le este cautata compania.Bine, aici am oarece dubii in ceea ce priveste interesul fiecaruia din cei carora le place aproprierea zgarcitilor. In mare parte, cine se aseamana se cam aduna. Acum, cu toate ca din articol s-a cam inteles ca , in general, este vorba de oameni cu venituri mult peste medie, cumpatarea are un rol decisiv ( aceasta este opinia mea, care nu neaparat este cea corecta ) in atribuirea micilor gesturi care pot aduce zambet pe fata cui ti-e drag.Dar pentru a face aceste gesturi, trebuie sa fi nascut asa, sau sa faci exact opusul a ceea ce tie nu-ti place.Pentru ca daca as cumpara trandafiri cu 6 lei/fir( ultimul pret negociat azi la Eroilor )in loc de 3 lei/fir ( pretul de la Piata de Flori , din spate de la Chirigiu ), poate nu mi-as mai permite sa-mi scot soata, la 3-4 saptamani, la o ciorbica de vacuta si un profiterol, undeva , la munte, pentru 2-3 zile.Cum la fel de adevarat este ca trebuie sa renunti la micile placeri si bucurii atunci cand, intr-o familie cu 2-3 suflete, 2000 lei/lunar abia daca reprezinta cheltuielile necesare casei.Este mult de povestit pe tema asta si cam delicat, zic eu. Dar, indiferent de starea materiala a oricui, o vorba buna, domoala, placuta auzului, spusa cu zambetul pe buze, face de multe ori cat toate florile de la Obor, cat toate torturile de la Mariott si cat toate cremele si parfumurile de la Metro. Important, cred eu, este ca trebuie sa fim atenti cu cel de langa noi, indiferent de ceea ce inseamna atentia asta, sa te bucuri unul de altul, caci, in rest, totul este trecator.

  • 118

    @dorianiculescu: “o fi criza, dar mie pe nici o criza din lume n-o sa mi se para ok sa-mi platesc singura vacanta daca merg cu cineva, taxi ul daca ma duc la un restaurant si acolo ma asteapta EL, sau jumatate din nota de plata la restaurant astea sunt niste inventii “in criza” ale unora care au impresia ca femeile sunt buretele din bucataria personala”. Nu zau? Cum adica nu ti se pare OK sa-ti platesti partea ta de vacanta, sau de taxi sau din ce consumi la restaurant??? Pai voi femeile de ce mai castigati bani? Ca nu va ajunge sa cheltuiti cat castiga barbatul? Nu vi se pare un pic depasita ideea asta? A, mergea atunci cand femeia era casnica si nu aducea nici un venit, dar acum? Inchipuie-ti o femeie manager la o fima mare cu un salariu de nshpe mii de euro si cu un sot cu un salariu de max 1500euro. Cum ar fi sa iasa zilnic la restaurant (deh, femeia e manager si nu are timp de casa + ca se respecta)si el sa-i plateasca toate mofturile??? Sau poate ca tu esti de principiul data asta plateste el 100%, data viitoare ea 100% si atunci mi se pare rezonabil si echitabil. Pana la urma la drepturi egale si obligatii egale (nu, nu sunt nici misogin si nici altfel, dar asta-i viata. Poate ca si eu as vrea sa fiu rasfatat de cineva care sa-mi faca toate poftele si mofturile, dar nici chiar asa).

  • 119

    buri tu nu faci vorbire de barbatii zgarciti daca spui asta… din ceea ce ne spui tu intelegem ca simti lipsa de tandrete a barbatilor, vorbesti despre insensibilitatea lor, despre lipsa manierelor eticheta doar a unilor domni. iti spun din propria experienta ca un barbat care acorda atentie amanuntelor si se joaca mereu cu surprize placute si dulci are mereu mai multe avantaje! e placut pt un barbat eduat sa ofere o cutie de ceai sau e placut ca si inainte de orice gen de intalnire sa faca un scurt ocol pana la cofetaria preferata sau cu care s-a obisnuit( a ta e chocolat , semn ca si eu cunosc putin din tine stiu cateva melodii care iti plac stiu sigur un loc unde iti place mereu sa sarbatoresti singura pe 6 si mai stiu..) pt a lua ceva in semb de apreciere si dorinta de a impartasi gusturi. in fiecare zi e dragut ca prin mici surprize sa surprinzi o femeie aratandu-i si facand-o sa simta ca detaliile ei fac lumea ta :) esti dragalasa spunandu-mi ca ma cunosti deja , iti multumesc.. desi e foarte putin din mine aici, important e ca e din ce in ce mai mult, chiar daca deocamdata e putin… burii!!!!!!!!!!

  • 120

    @Paul: Ataca, asa cu pieptul in fata, poate agati vreo adolescenta ametita, cititoare a articolului. Cu Doria nu ai sanse, oricat de mult ai combate.

  • 121

    @dorianiculescu: Ma bucur enorm ca tii cu mine. Te suspectez ca citesti si altceva decat Cancan. Asta cu binele, desi e un truism, cu siguranta nu din revistele mondene ai luat-o.

  • 122

    Cretinelule, am trecut de mult de varsta de 14 ani cand agatam pe net;) Tu nici nu stiai ce e ala messenger pe atunci…singurul lucru pe care incercam sa-l combat este prostia din capul tau, insa asta nu prea se poate combate pentru ca este prea multa. Totusi, am pretentii putin mai mari in ceea ce priveste femeile.

  • 123

    @Paul: Nu ma intereseaza ce pretentii ai si nici daca ai trecut de 14 ani. De fapt, pe nimeni nu intereseaza.

    Hai, traiasca familia ta!

  • 124

    @Lili0100:

    Ipocrita nu este in mod sigur….cand este nefericita ma lasa sa vad imediat acest lucru, nu ma menajeaza deloc.

    Doar ca nu este genul care sa fie fericita prin cheltuitul banilor aiurea.

  • 125

    Haoles baoles ce faci fa Doriea? Deci sunt eo Bahmu fata, fosta ta patruana! Deci teai ajuns scri pa voxpubica cu totii antelctoali suptiri! Bravo fa! Chear mai erea nevoe da inca ua Diva nazpalata da’ zmacuita si antelctoala ca tine! Plus ca ejti tot asea da bocci…, asta frumuasa cum ta jtiam da cind ereai asiztenta me-a si parasika lui cocalaru ala da care teai dezvortat! Bravo fa! Totus ta ajtept cu nijte panseuri daztea antelctoale si pa taraf teve sa ma-i ridicam nevelu la manelijti care votaza pa Donmu Prasedinte deci sa nu sa mai simnta ztingheriti patapopovici si cu Liceeanu cind il votaza pa Sefu. Hai sa traejti bine si ceakalakaceakacea!

    alt Adrieana Bahmaimuteanu
    2010-04-20 14:39:47 | Raporteaza
  • 126

    @dorianiculescu: Am revenit.De unde stii tu asa de multe Dodo? ! Poate din cauza ca tu ai avut taria sa scapi de “tavalici” si din cite am inteles ai divortat.Ai trait experiente pe care eu nu am avut taria sa le provoc,apropos de despartiri. E intradevar infundat drumul.Dar insist.Sint dependent de asta.Ma bucur ca te-am inspirat .Sa fii sigura ca mor de curiozitate.Ce sa mai spun?! Mereu vii cu subiecte incomode ca acesta.Vad o gramada de mitocani pe aici.N-ai ce le face.Unii s-au nascut asa.Vor astepta mereu sa le plateasca “ea” berea in numele egalitatii sexelor.Sa fii iubita.

  • 127

    @dorianiculescu: aplauze pt sinceritate,putine femei recunosc ca un nu se complica cu un barbat care castiga 500 de euro pe luna….

  • 128

    ce vrei de la mine? spune ce vrei?

  • 129

    Buna Doria,

    O sa incep prin a te felicita si a spune ca mi-am schimbat parerea despre tine. Sper sa nu primesc multe apostrofari de genul: uita-l si pe-asta ca nu stie cum sa se bage in seama aiurea si comenteaza si el. Nu!! Sincer, pana azi, si te rog sa nu mi-o iei in nume de rau, te-am incadrat in categoria de pitzi care mai apar si ele din cand in cand prin ziar sau pe la vreo emisiune ori altele. Intelegi la ce categorie de ‘vedete’ ma refer. Mi-a atras atentia blogul tau si mai ales articolul de azi.. Sincer, nu l-am citit pe tot, dar am citit comentariile tale la raspusurile postate pe aici si … am ramas foarte foarte placut impresionat. In ceea ce priveste postul .. foarte inspirat. O parere personala si termin (nu de alta, dar ai fanii tai fideli care iti scriu si nu vreau sa se supere pe mine): toata atitudinea unui om si modul de gandire vine clar din educatie, bunul simt jucand aici un rol covarsitor, poate chiar fiind cel mai important. Din pacate, in ziua de azi, educatia e un lucru care a cam fost pus intr-un sertar si inchis bine.. Asta e.. Gata, atat :) Inca o data te felicit si imi pare rau ca te-am judecat gresit :)

  • 130

    …..si mai cred ca atunci cind esti in divort cu sotia, nu este o dovada de “culanta” sa-i dai bani, pt ca ea nu are sa-si aranjeze dantura.E o dovada de bun simt….iar tipul care nu ar face asta nu e un zgircit ci un mare nenorocit.Apropos Dodo ( mereu ma intorc acolo !)de telefonul “recuperat” de la tine de tavalici.

  • 131

    @Andrei:

    Gramatica bre Andrei nu face parte tot din educatie??

    atitudinea si modul “vin” clar din educatie, nu cum ai zis tu “vine” din educatie.

    despre ce educatie vorbesti, huh? cea pe care ai inchis-o in sertar? :)

  • 132

    “Draga” Doria, Nu stiu cine esti si cum ai ajuns pe sticla (de fapt, am o banuiala….), insa cert e un lucru: tu nu poti intelege astfel de lucruri pentru ca traiesti pe spinarea altora. E logic! Asa ca, lasa-ne cu aberatiile tale!

  • 133

    @titi: imi place mereu cand gasesc oameni de genul tau. Poate ca activitate nu ti-ar strica sa intri in echipa carcotasilor.

    Apropos, ‘bre’ titi .. ma bucur ca mai exista si ’specimene’ ca tine, dar m-ar bucura si mai tare daca as vedea si faptul ca stii sa iti exprimi anumite idei, constructive. N-o lua personal. Crede-ma, nu esti singurul in situatia asta ;)

  • 134

    Atavism draga doria. Singurul cuvant care te descrie de minune.Il gasesti in DOOM.

  • 135

    Bai George fiecare om are banuielile lui apropos de alti oameni.Ai si tu mai ,apropos de cum a ajuns Doria pe sticla.Si eu am o banuiala legata de tine :cred ca esti un pic frustrat.Really.

  • 136

    Sa inteleg ca nu-ti place George Copos.

  • 137

    @dorianiculescu: SUBSCRIU! nu mi se pare normal sa scot portofelul si sa calculam fiecare cat a consumat. Duduile alea care cotcodacesc ca egalitatea inseamna fiecare cu portofelul lui sau cei care care castiga 20 mil si isi numara fiecare leu cu lupa sunt extremisti! Doria se referea la mici atentii FIRESTI nu la yahturi si vacante in patria cocalarilor Dubai. Flori, bomboane, cina in oras, o pereche de cercei (NU de fite), o carte, etc. Astia sunt barbatii galanti si cele care accepta nu sunt femei intretinute. Sunt doar normale. Bravo Doria esti o super femeie, te respecti.

    PS: remarc totusi cat extremism in blogosfera.

  • 138

    stai nitel, nu vezi ca ma aprinz degraba?!

    alt cutia pandoriei
    2010-04-20 16:13:41 | Raporteaza
  • 139

    @Stefan: Ba da mai! Nu-mi place ! :) ) :) ) :) ) ….George Copos.

  • 140

    E atat de simplu sa judeci oamenii. Acest mod de abordare ca un om e zgarcit sau nu e tipic romanesc. Adica tot timpul trebuie sa te uiti in curtea vecinului sa vezi ce mananca, ce masina are, cu ce se imbraca etc. De ce cataghezi un om dupa cati bani cheltuie? Esti sigura ca prioritatile vietii sunt aceleasi pentru toata lumea? Foarte multi oameni dau impresia ca sunt zgarciti pentru ca nu cheltuie banii pe aceleasi lucruri in care tu crezi ca sunt importante in viata. Toata lumea cheltuie banii pe ceva. Acel ceva ce este important pentru el. Daca pentru sotie e important sa aiba celel mai scumpe parfumuri sau rochii, atunci sa si le cumpere. Barbatul poate vrea sa cheltuie banii pentru un hobby de al sau. Ma asteptam sa nu faci parte din categoria pitipoancelor ce se uita la cati bani cheltuie un barbat pentru o femeie. Insa oricat te-ai stradui tu sa o faci pe interesanta..tot nu poti scapa de obiceiul Radio Santz.

    Ce spui de acest barbat? E zgarcit ca are miliarde si poarta o pereche de blugi si un tricou de 50$? Sunt sigur ca acest exemplar daca era in Romania il catalagai zgarcit..ca uite cum se imbraca la cati bani are.

    youtube.com/wat../

    In final iti spun sa te opresti sa judeci oamenii dupa bani. Fiecare e liber sa faca ce vrea. O sa iti mai ia ceva timp sa intelegi acest lucru. Poate daca ai sta macar 1 an in US. ai intelege acest lucru. Daca imi spui ca ai stat macar 1 an in U.S. inseamna ca intelegi mai greu(poate esti blonda)??

    Bafta si incearca sa fii libera fara prejudecati.

  • 141

    nu esti decat o doamna de consumatie jalnica,rezulta perfect din ceea ce ai scris in postul asta…nu argumentez pentru ca oricum mi-e greata sa vad penibilele tale raspunsuri menite sa arunce praf in ochi.oricum variaza ideile pentru ca esti redundanta deja….cu “respect”,asta e ultimul meu comentariu.sincer iti meriti soarta asta jalnica.

  • 142

    @Doria,

    Scriam, recent, un comentariu referitor la un articol de-al tau (ceva cu niste “zece dorinte”). In comentariul respectiv, mi-am exprimat si eu zece dorinte. Una din dorintele mele (asta numai daca as fi fost un Dumnezeu ultra-decident) suna cam asa: “Sa pot determina desfiintarea BANULUI. Astfel, poate lumea ar fi mai buna”. Iata ca nazuinta mea prinde valente de axioma. Daca n-ar mai fi BANII pe lumea asta, ar mai exista ZGARCITI (adica niste indivizi blamati sau etichetati negativ, doar pentru faptul ca ei refuza sa confunde destinatia banilor munciti cu capriciile de orice fel ale unora) ? Cu siguranta, inexistenta BANULUI, ar face (zic eu) ca lumea sa fie mai buna, cel putin in planul declarativ. Am auzit, spunandu-se (suna cinic): “No money, no honey”. Deci, din punctul meu de vedere, detectez inca o dovada de egocentrism atribuit BANULUI, in jurul caruia se presupune ca ar trebui sa graviteze toti si toate, inclusiv, daca vrei, figurativul lui “honey”, adica “la dolce vita”. Sau, tot din cinism, se spune ca “BANII nu aduc fericirea, ci numai numarul lor”. Din pacate, viata ne-a confirmat (si inca ne confirma) aceasta sentinta plina de cinism. BANUL este virusul diabolic care a imbolnavit, mercantil, spiritul si vocabularul umanitatii de “maladia” numita ZGARCENIE. Terapia “bolii”, depinde, pana la urma, de modul nostru de intelegere si apriciere a valorii BANULUI, cat si a tuturor celor care-l genereaza. Eu nu as fi atat de aspru cu cei care il au (BANUL) si, implicit, stiu de unde si pentru ce-l au. Si, mai ales, stiu ce ar putea face cu el. So, excuse me, i have to finish here, because – isn’it ? – “TIME IS MONEY” !

  • 143

    nu-mi vine sa cred!..auzi la ea..nu ia tot din portofel, draguta de ea, chiar daca vede acolo carduri si milioane :) )) ce sa zic…esti o eroina ca rezisti tentatiei :) ))

    eu nici nu ma uit la portofelul altuia, d-apai sa mai iau bani din el, poa’ sa mi-l ofere cu 10 maini, si 50 de declaratii! pentru ca sincer, nu mi-ar place sa se uite altu’ in portofelul meu, sa numere, si sa se creada decent daca ia jumate si nu tot.

  • 144

    De cateva zile citeam ce scrii aici, parea interesant… Dar cu scuzele de rigoare asta e un subiect de clasa a 4-a.

  • 145

    @Revan: imi pare rau(buna seara)

    dar sa stii,maine trec in clasa a 5 a ! am scris un text care e in favoarea barbatilor, am scris despre cat de minunati sunt ei :)

    zauuuuuuuuuuuuu!!

    imi pare rau daca “te-am dezamagit” azi :) ne vedem maine, la mai bine !

  • 146

    @m: eu ma uit in portofelul LUI. daca tu nu te uiti, asta e

    seems like 2 different worlds. o ok, se mai intampla

    singura diferenta e ca ..iata, eu vorbesc frumos si iti zambesc :)

  • 147

    @Oscar: buna Oscar!!!!!!! subscriu

    sincer, mi-ar placea si mie sa dispara banii. asa, probabil”tati” ar intelege ca iubesc barbatul din el,nu gradina sa botanica sau masina lui luxoasa.

    aprob jos hartiile! hartiile nu ne fac fericiti :) nici fericite.

    sau nu.propun sa ramana exact atatia bani cat se ne putem cumpara tot timpul prajituri :)

  • 148

    @wass: buna seara sa stii, inteleg perfect ce ai scris si eu am stat langa un specimen bogat care nu se imbraca decat in tricouri albe si jeansi + conversi cand dulapul sau era full de firme si firmulite

    si nu,nu era zgarcit, era relaxat, lejer, pozitiv, nu dadea doi lei pe cum arata hainele sale.sau NU MAI DADEA la anii pe care-i avea.

    dar cred ca nu ai citit textul cu atentie.mai citeste-l inca o data si apoi mai citeste inca o data si comentariul tau. o sa vezi ca o sa -ti dea cu virgula

    explicatie:n-ai inteles nici macar jumatate din text, scuza-ma :)

  • 149

    @cutia pandoriei: iti arunc eu cu coniac sa te si flambez :) bafta :)

  • 150

    @Geo: Geo draga , cred ca esti unul din putinii de pe aici care a priceput despre ce am vorbit

    despre idei si despre exagerare pe de o parte

    si despre lucruri firesti si normale pe de alta nici eu nu sunt o absurda, nu am cerinte nefiresti.nu am de ce.am tot ce trebuie, n-am de ce sa cer luna de pe cer :)

    merci de intelegere,Geo. merci de intelegere de persoana :)

  • 151

    @Stefan: buna seara

    am gasit io unul si mai zgarcit decat asta.noroc ca ma uit la el de la distanta,ha! :)

  • 152

    @flegeton: buna seara

    “simpatic” te defineste pe tine in schimb

    cuvantul il gasesti uitandu-te la tine in oglinda ,not in DOOM

  • 153

    @viorel: lasa-l dom’ne pe tavalici in lumea lui..

    n-as mai vrea sa traiesc in lumea aia stramta nici platita ! am scris textul cu dedicatie speciala pt tine, sa stii. cred ca o sa intre joi.

    seara buna ,D

  • 154

    @Andrei: buna seara

    Andrei ,n-o sa -ti rapund prea “larg” pentru ca nu stiu ce sa scriu daca cineva imi spune atat de simplu”imi pare rau ca te-am judecat gresit”

    cand aud asta, mi se face pielea tip gaina. cand o aud si aici, pentru ca in viata reala aud frecvent asta. multumesc. D.

  • 155

    @Porcu’ dracului: pe tine

    asa batran cum esti Pierce :)

  • 156

    @vio: Vio, nu e vorba de o ‘complicatie’ e vorba de lumi diferite din care pana la urma nu iese decat un cocktail de cacao

    seara buna

  • 157

    @Adrieana Bahmaimuteanu: auleu, da nu ti-am zas sa nu mai dai din casi mei?

    pai haules degeaba sunt io tovar’sa ta da suferinti :)

    dizapointment is your neim

  • 158

    @bogdan: buna seara

    suspecteaza-ma de exemplu ca in seara asta citesc Dilema Veche si niste instructiuni de folosire pt Kindle DX

    sic mei :)

    i also have a book. poti sa crezi asa ceva??? nu poti, stiu :)

  • 159

    @andryie: mei …dar cum de iti faci tu timp mereu sa-mi scrii asa mult??

    multumesc mult!

  • 160

    @dbp: buna seara iti doresc din toata inima sa gasesti o femeie care sa te rasfete daca asta visezi :)

    sa te plimbe , sa te scoata la ristorante , sa -ti faca cadouri. sper sa si meriti asa o treaba, adica sa fii un barbat pe cinste :)

    altfel,dupa cum scriam fiecare cu dorintele sale.eu traiesc viata mea “nesimtita” si “plina de pretentii”, ceilati vor capata cu siguranta locuri bune in raiul impartit egal intre femei si barbati :)

  • 161

    @Mihai: buna seara. iti raspund pe bucati , fiindca ai scris mult 1.oamenii care se aseamana se aduna , subscriu, iar cei acre cauta compania zgarcitilor STIU CA ACESTIA LE POT ADUCE AVANTAJE!ori sunt persoane cunoscute, ori au meserii din acelea bune la casa omului(avocat, medic, bancher , etc)ori exista un avantaj ..ceva 2.la asta ma refeream si eu.mai degraba la micile lucruri marunte care fac diferenta.dar ce te faci CAND NICI ACELEA NU EXISTA? 3.si asa e.pot sa confirm ca cine e nascut bun sau creste invatat ca bunatatea e indispensabila pentru o fire frumoasa si echilibrata, ramane la fel pana la batranete .ai dreptate, cine e bun, ramane bun.

  • 162

    N-am inteles de ce te legi doar de bàrbati? Zgircenia are sex? Eu am o soacrà ingrozitor de zgircità cu nepotii sài, noroc cu bunicul. Si nu mà refer doar la portofel, cum faci tu.

  • 163

    buri .. pai imi e foarte usor , atata timp cat simt placere , iar inafara de “efectul placere” care ma face sa scriu des , mai e si usurinta cu care fac asta pentru ca intru de pe iphone ti-am zis…. merg peste tot unde am treaba si la cate un semafor mai dau un refresh , ajung la cabinet citesc mailul sau dau o data certa la vreun act, verific si blogul si tot asa .. SI NU NUMAI !! :) ) faptul ca te lasi usor usoor de tot descoperita din ce in ce mai mult cu fiecare titlu e iarasi placut si pur si simplu comunicarea in sine imi place si daca nu timp atunci ce sa am pt tine ? :) ) buriii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 164

    @junghiul: pai asa e! dragostea nu are nimiccccccccc de-a face cu interesele materiale. oare interesele or avea ceva de-a face cu dragostea?

    hm, ce complicata e viata :)

  • 165

    @Maria: asa e iubito!!!! am vazut si femei mai zgarcite decat barbatii!!!!asa e! doar ca am incercat sa simplific textul si am decis sa scriu doar despre barbati :) :)

  • 166

    @andryie: ieiiiiiiiiiiiiiiiiiii :) si mie imi place sa vorbesc cu tine.

    ps.toate prietenele mele sunt nascute in zodii de foc, comunic foarte bine si foarte usor cu cei /cele nascute in zodii de foc :)

    zau.si mie imi place sa vorbesc cu tine.

  • 167

    @silvia: buna seara

    tabloidele pot prelua ce doresc . asta e legatura :)

  • 168

    @Andrusk: buna seara

    cred ca asta e explicatia. cand e vorba despre dragoste, nimeni nu mai sta sa analizeze ce si cum cu portofelul , cu atentiile, cu banii, cu treburi..

    :)

  • 169

    @Andrusk:cand e vorba despre dragostea barbatului, la asta ma refeream pentru ca am vazut ca macar cand iubesc cu adevarat, pana si zgarcitii-zgarcitilor isi mai revin in fire :)

    haleluia :)

  • 170

    Barbatii sunt zgarciti? eu nu prea cred, marea majoritate sunt atenti cand cheltuiesc banii, asta este adevarat(mai ales cei care muncesc pt acei bani). Barbatii adevarati stiu ca ei sunt cei care tyre sa responsabilizeze, femeia, si asta pt ca femeie in general e larga de mana, si cheltuie fara sa chibzuiasca. Apropo, nevastamea e mai zgarcita decat mine, insa tre sa zic, ca este in stare sa cheltuie banii, pe prostii, in loc sa-i cheltuie pe lucruri, neaparat necesare.

    alt un roman din italia
    2010-04-20 19:14:25 | Raporteaza
  • 171

    buriii mi-ai spus ca tu esti gemeni , dar eu nu ti-am spus , de unde stii in ce zodie sunt nascut eu ?!

  • 172

    Asta e un text scris din punctul de vedere a unei menajere thailandeze,astea din asia de sud est fiind la moda acum.Ai auzit de “burghezul gentilom” si ti se pare ca e bine sa fii pe linga el mai ales daca e si unul din cei instariti.Cati burghezi din Romania cheltuiesc numai cu intretinerea 7000 de euro?(patron=burghez=capitalist).Conform textului ,doresti sa te invarti numai in astfel de mediu,vacante la MonteCarlo nu la Mamaia,dar nu ai si mijloacele financiare de accesare in mediu si de aia miauni ca o pisica nemultumita.Deci textul poate fi interpretat si ca “Femeia care vrea mai mult decat merita”

  • 173

    cateva consideratiuni generale: 1. Suntem o tara de giboni. ce a scris fata asta aici este perfect corect! orice barbat care este barbat nu tine cu dintii la bani in detrimentul fericirii celor din jur si mai ales in detrimentul fericirii jumatatii sale. Atentii, cadouri ieftine sau scumpe, scumpe sau foarte scumpe, nu conteaza. le faci ca esti barbat si ea e femeia pe care o iubesti. Sa mori cu toti banii pe care i-ai castigat in timp ce esti singur intr-un palat, asta e tristetea suprema. 2. barbatii din tara asta sunt o tara de giboni. Nu stiti sa purtati costumele care arata ca pe gard pe voi, nu stiti sa va alegeti un parfum, nu stiti sa va alegeti un ceas, nu stiti sa asortati o cravata. nu stiti de ce un costum merita 500 de euro si nu 50 de lei. si daca stiti si va permiteti si nu va luati, nu sunteti cumpatati, sunteti zgarciti. conduceti masini scumpe, mari, mult mai mari ca …. dar mai mici decat orgoliul, dar nu ati da cateva sute de lei pentru sufletul unui copil necajit. 3. femeile sunt si ele deplorabile. mai, cele care primesc cadouri, atentii, daruri, etc, nu sunt curve. sunt doamne. care stiu sa primeasca. am intalnit atat de putine femei care stiu sa primeasca in tara asta, pe cat de putini barbati care stiu sa daruiasca de altfel. nu trebuie sa va platiti nota de la masa ca sa fiti emancipate. e suficienta pilula anticonceptionala. 4. educatia e facuta ca pentru giboni. barbatii invata copii ca florile sunt inutile, femeile invata fetele sa “rupa” portofele. gresit si trist.

    cateva cuvinte despre mine: sunt un fel de freelancer. castig bine, chiar foarte bine. regret ca nu pot sa fac toate cadourile pe care as dori sa le fac, mai ales prietenei mele. Da, i-as plati/ face cadou/etc vacanta, casa, masina, ceasul, bijuteriile, floarea din par, farfuria de pe masa, asternutul din pat, cafeaua din cana, you name it. as face asta relaxat. si asta pentru ca banii nu sunt totul.

    Doria, te citesc de cand ai aparut pe Pandora. Pana acum am vrut sa comentez la mai multe texte. asta e primul la care scriu pentru ca am vazut cati giboni ai starnit. la mai mare.

    Ps. pentru toti cei pasionati de “cumpatare”, cu cat puneti mai multi bani in circut si le “eliberati” energia, cu atat mai multi se vor intoarce la voi. dar nu ma astept sa intelegeti ce vreau sa spun.

  • 174

    @maverick: buna seara maverick draga, m-ai prins intr-o pasa de plans asa ca o sa-ti spun si eu povestea mea, asa ca sa vezi ca mesajul tau a ajuns exact acolo unde trebuia

    viata mea e un rahat pe bat impartit intre un barbat minunat, generos, care a cedat demult in lupta cu mine si care acum nu face altceva decat sa se minuneze si sa ma intrebe”si as putea sa traiesc cu tine tot restul vietii care mi-a mai ramas?vrei?”.precizez ca altele s-ar face singure pateu pentru nenea asta, inteligent, avut, si rabdator pe deasupra(nu ca ar fi mare lucru sa fii asa..s-a nimerit saracul om le are pe toate ) si un altul strans, rece, lipsit de interes si de atentie, ignorant, superior si mare stiutor de toate.

    ce crezi ca fac eu in timpul asta?timp in care mintea ar fi trebuit sa fi venit acasa de pe coclauri de multa vreme. stau si astept ca o idioata sa se intample o minune si omul care mi-ar putea umple inima pentru multa vreme de acum inainte sa zica naibii ceva. zi tu ca nu sunt idioata!!zi tu ca nu sunt in asteptarea unui gibon inutil.

    bleah, viata e o tampenie, stiu, maine o sa-mi revin si o sa o iau de la capat in acelasi fel. una bucata minunatie pe care abia o cred eu reala daramite cei de langa mine , si una bucata pe care n-as da-o nici dusmancei mele number one(nu am asa ceva, dar sa zicem) dar mi-as da-o mie ca nu pot sa ma baricadez si pace .

    traiasca asadar zgarci land si proastele care alunga nice land pentru zgarci land incapabile de fapte frumoase si gesturi minunate !

    cateodata noi femeile chiar ne meritam soarta. suntem niste cucuvele tembele.

    iata!maverick sau cine oi fi, ti-am zis si eu tie o treaba care ma apasa daca si tu ai comentat aici azi pentru prima oara

    daca n-as fi in rahatul asta te-as invita la o ciocolata in oras, dar ..ma intelegi ,nu? viata mea e praf! :) poate ne mai intalnim si in zile mai senine ca in seara asta , dupa cum vezi…am cedat pana si io, aceasta optimista a optimistelor in tara optimistelor :)

  • 175

    @dima: bine .cum zici tu. oricum who cares ce zici tu?

    maine.promit ca o sa-mi pese maine. azi facem o pauza. de fapt facem o pauza in seara asta.

  • 176

    @andryie: ba mi-ai zis. ai uitat.

  • 177

    @un roman din italia: da.barbatii sunt niste nemaipomeniti mai ales cand se scurge zgarcenia si ignoranta prin ei. iar noi femeile suntem niste fufe daca ne suparam cand vedem zgarci land sau no heart land

    asa e. se mai intampla :)

  • 178

    Hey, it’s not all that bad.

    Totul e despre energie. Atragi lucrurile care ti se intampla. Opinie de pshilogie de balta: te pedepsesti cu relatiaimposibila pentru ca nu crezi ca meriti relatiaminunatie.

    altfel, cred la mijloc este vorba despre modul in care femeile isi aleg partenerii de milenii. e mult de scris aicea. ai mailul daca vrei amanunte.

    ps. daca ma inviti in oras, cine plateste?:)

  • 179

    one more thing: nu, nu esti idioata. si chiar daca ai fi, mereu am crezut ca idioti sunt oamenii cu idei

  • 180

    Noapte buna Dodo !si tuturor.

  • 181

    La sfarsitul filmului “Pretty Woman “, negrul ala simpatic care trecea strada si comenta in off, zicea : “Bun venit la Hollywood ! Cauta-ti visul ! Unele se implinesc , altele nu ,, dar continua sa visezi …Asta-i Hollywood-ul ….” youtube.com/wat../ Lumea este altfel decat consum si portofele larg deschise pentru fete super-pretentioase…Cumpatarea nu este zgarcenie . Mie mi se pare ca lumea e mai simpla, cine cheltuieste 3500 de euro pe luna pentru nevoi personale ( din 7000 “alocate” per total) , chiar are probleme cu viata… La Hollywood , insa e cu totul alta problema ( sau la Bolywood , ma rog ) .

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-04-20 23:21:03 | Raporteaza
  • 182

    @dorianiculescu: Daca titlul acestui articol era: “De ce sunt oamenii zgarciti” intelegeam foarte bine ce vrei sa spui.

    “De ce sunt barbatii zgarciti… zgarciti? “Zgarci’ Land”, horror country”…sa stii ca inteleg foarte bine despre ce e vorba in articol. Cred ca trebuie sa intelegei ca nu poti asa peste noapte sa devii o fata normala fara prejudecati de Dorobanti. Asta esti si sincer e mai bine sa accepti ceea ce esti. Pentru ca uneori totul se reduce la PENIBIL.

    Sa stii ca citesc cu interesc postarile tale. Unele sunt foarte bine scrise. Chiar ma gandeam sa iti propun, poate stiind si de cazul tau, de ce inseala barbatii femeile frumoase? Sa te ajut iti raspund ce cred eu: Tocmai pentru ca sunt doar frumoase ;. Gandeste-te la asta si pune pe hartie.

    Succes

  • 183

    @dorianiculescu: Cu ceva ani in urma, ieseam cu niste fete. . De fiecare data cand mergeam la un bar sau ceva de genul, la intrebarea ‘Ce serviti’ ele raspundeau, ‘Pai sa stai sa vedem. Un suc’. ‘DE care’. ‘Pai….’, si-l alegeau pe cel mai scump. la una dintre intalniri am intarziat in mod intentionat vreo juma de ora, si ce sa crezi, si-au comandat apa palata, si aia de la ghiuveta. Acum vin si spun, sunt barbatii zgarciti, sau femeile profitoare. Exact ca ala de ia luat porshe iubitei, iar ia la inselat cu un altul. Ti se pare corect?. Barbatii urasc cel mai mult sa fie luati de fraieri, si asta pt faptul ca le anuleaza barbatia. Apropo, esti o intretinuta, din intamplare, de esti asa suparata pe barbatii care nu arunca cu banii in femei?

    alt un roman din italia
    2010-04-21 10:37:05 | Raporteaza
  • 184

    nenea roman din italia, invata sa scrii romaneste sa stii ca femeile te pot lua pe tine de ‘fraier’ si pentru ca, in general, pari complet idiot

  • 185

    @un roman din italia: ai intrat in Zona Crepusculara, ai rupt-o-n fericire …Nu se fluiera in biserica ;-)

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-04-21 11:04:59 | Raporteaza
  • 186

    “…odata i-am cerut bani pentru un copil din spital avea o boala grava si am simtit nevoia sa-i fac o surpriza. stiam o agentie de clowni si am sunat, am rugat sa trimita un nene care a facut un mare tam-tam. pe banii domnului, nu ai mei. ia domnul,in loc sa se supere, m-a iubit si mai tare ”

    Cea mai ….tare chestie pe care am auzit-o vre-odata ..Sunt praf …ingrozit , trebuie sa ies sa iau o gura de aer curat …acum, imediat , pana nu apare si Laura Andresan cu vre-o postare . Ar fi deja prea mult cinism pe Pandora’s in acel moment …

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-04-21 11:26:04 | Raporteaza
  • 187

    @clara: A parea e una a fi e alta. Draga Clara eu nu te cunosc si nici nu stiu cum gandesti, insa stiu cum gandesc femeile in general, asa ca nu mi-e frica sa fiu luat de fraier, ba chiar mai mult ma distra(ca acum nu mai sunt holtei, si nu mai fac chestii dintr-alea) faptul ca ele credeau ca sunt in limba dupa ele, dar asta ma ajuta sa le bag mai usor in pat, ceea ce de fapt ma si interesa. Asta ca sa tragi concluzii despre un baiat ‘luat de fraier’. Apropo ce nu intelege o femeie, este ca barbatul se simte puternic cand cei din jurul lui depind de el, iar al pierde este egal cu a dispera.Cat despre scris corect romaneste asta e cand stai departe de tara vreo 14 ani, este usor sa faci erori. Insa stii cum se spune: ‘tot raul spre bine’

    alt un roman din italia
    2010-04-21 11:48:39 | Raporteaza
  • 188

    @Gramofon cu Microfon: Asta e stii povestea cu vulpea bearca a lui Odobescu? Uneori se intampla chiar ca in povestea asta.

    alt un roman din italia
    2010-04-21 11:54:36 | Raporteaza
  • 189

    In sfarsit am inteles motivul nemultumirii tale.In timp ce te dai in barci cu nenea ala generos si bun si iubitor si cum mai vrei tu, ai pus ochisorii pe un altul si ai vrea sa pui si gheruta, numa’ ca lui nu ii trebuie asa ceva in batatura.Asta era, nu?El e zgarcitul care refuza mititicii Doria o vacantica micutica si dralalasica(sic!) pe undeva pe Coasta de Azur in yacht?Insensibilul care nu o ajuta pe micuta Doria sa isi cumpere si ea o blanita, o..cum era poanta aia din B.D., ce-i lipseste micutei domnisoare?O vilisoara, o masinuta…?Pai mai fata, ce barbat intreg la minte crezi tu ca sta langa tine cand, ca sa te consolezi de absenta lui, cheltui banii altuia?Si cand ai astfel de pretentii de printesa de varza acra?Apropos, chiar crezi ca esti atat de tare incat sa meriti tot ce pretinzi?Iti recomand un film, Doria: Dangerous Beauty.Nu ai absolut nimic in comun cu Veronica Franco, exceptand ocupatia, insa ai putea totusi invata ceva de acolo.Cand faci un lucru, oricare ar fi ala, invata sa il faci cum trebuie.Chiar si o prostituata de lux poate castiga respectul celor din jur daca stie cum sa se poarte si daca pastreaza o anumita conduita.Vorba cuiva, poti sa fii si dansatoare la bara, nu ii pasa nimanui, e o meserie ca oricare alta, dar fa-o cu decenta si demnitate si vei fi respectata.Nu mai face pe mironosita.

  • 190

    @roman din italia o sa te rog sa ma scutesti cu statul departe de tara. cand scrii in halul asta ‘Exact ca ala de ia luat porshe iubitei, iar ia la inselat cu un altul’ problema care se pune e unde ti-ai petrecut primii 14 ani de viata (la scoala in mod evident nu), nu pe ultimii

    desi adanc impresionata de ce de mascul feroce erai tu pe cand erai mai tanar, nu pot sa nu te intreb de ce te plangi ca femeile (alea peste care ai dat tu) sunt profitoare de vreme ce si tu iti urmai (sau macar incercai) unicul tel, si anume ala de a intra intre picioarele lor. banuiesc ca va meritati unul pe altul, o adunatura de cretini alergand dupa.. sucuri scumpe sau sex facil.

    cred ca tu ramaneai fara sex dupa ce fetele iti/ isi beau sucul, altfel nu inteleg de ce le numesti (doar) pe ele profitoare.

  • 191

    Revin cu o dedicatie catre autoarea articolului “Zgarci’Land”, care i se potriveste ca o manusa chirurgicala si incheie in mod armonios acest articol plin de cinism ( si altele ): youtube.com/wat../ Acum , fug din nou la aer curat si voi ramane acolo…

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-04-21 15:05:45 | Raporteaza
  • 192

    @clara: ooooooooooo!!! ce fata desteapta!!! Eu sunt un amarat de baiat care are doar o diploma de bac, si aia luata acu 18 ani. Iar de plans nu ma plang draga, pt ca stiam ceea ce fac. Logic cam greu pt tine de inteles aceste lucruri, pt ca se pare te crezi vreun miez de ceva pe undeva, si crezi ca voi(unele) femeile, reusiti sa fraieriti pe barbati ascunzandu-va in spatele unor lozinci ca cea din titlul acestui articol.

    alt un roman din italia
    2010-04-21 16:54:10 | Raporteaza
  • 193

    iote brey, ce de-a zgarciti! in tara aia rusinoasa cu voi, zgarcilor! da’ voi nu iesiti la beri, la meciuri, nu mancati mai mult decat scumpa jumatate? si asta zi de zi, de 3-4-5 ori pe zi?? ea nu va calca, nu va spala, nu va gateste? astea sunt moka si trebuie sa le primiti fara sa dati nimic? pei daca asa ganditi, nici nu ma mir ca le numiti “profitoare”. ia calculati salariul scumpei jumatati la ora de trebaluit prin casa, si o sa vedeti ca si daca isi cumpara o caruta de cosmeticale, tot voi iesiti mai scump de intretinut. basca, mai are si ea un job. iar orele suplimentare ( ceea ce depaseste 8 ore, adicatelea exact jobul dumneaei ) ar trebui sa se plateasca mult mai bine! ia faceti voi un schimb: veniti acasa, aspirati, spalati, calcati, gatiti, si cand veti iesi la shopping, de cum intindeti manuta paroasa spre o berica rece, sa va dea cu rigla peste dejte: “iubitule, esti nebun? nu vezi cat costa? da’ apa ce-are? tusesti daca bei apa de la robinet? ete ce pretentii are, parca s-ar fi nascut in puf!!!”

    eu l-am avut pe tatal harpagonilor, si oricat a fost iubirea de mare, dupa o vreme i-am facut vant cu economiile lui cu tot, duca-seeeeeeeee….. pai cum bai nebunilor? sa imi dicteze el mie, pe banii mei? da’ ce, eu sunt handicapata si nu stiu ce sa fac cu ei? iar acum traiesc foarte bine, as putea spune chiar aproape de lux, pt. ca nu se mai duc banii in contul lui de economii, ban pe ban, moneda pe moneda, sa fie acolo, visul vietii lui. bine, asta se facea cu salariul meu. eu ramaneam fara, el isi cumpara electronice si gataaaaa, nu mai avem bani. si credeti-ma ca bani erau, chiar daca ramanea un singur salariu in casa, traiam super bine. asta e defectul oamenilor cu bani. pe cat de multi au, pe atat se zgarcesc mai tare si mai tare si mai tare.

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari
cum nu mai am „aproape 33 de ani” si ma si plictisisem de vechea bio, m-am gandit ca cea mai nimerita „Bio” este cea de mai jos (desi nu e chiar o biografie). barbatul care a scris-o nu m-a vazut niciodata, nu  ma cunoaste. insa, printr-o minune, a gasit niste cuvinte care mi se potrivesc. imi este foarte greu sa pricep cum de i-a dat prin cap sa scrie asa ceva, insa, momentan, ce a scris el este mult mai bine decat orice bio as putea (re)scrie eu.
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.