![]() | Cine are cu adevărat nevoie de ACTA?vezi toate articolele de Dora Constantinovici29 ian la 17:42 178 comentarii 9773 vizualizari. |
Desigur, România a mai făcut un pas mic şi servil în faţa corporaţiilor și marilor puteri şi un pas uriaş în spate pentru cetăţenii ei – adică noi, joi, 26 ianuarie, la Tokyo. Raportorul Parlamentului European pentru acordul comercial antipiraterie informatică ACTA, Kader Arif, a demisionat vineri, denunţând manevre de culise ale oficialilor care pregătesc tratatul. Decizia lui Arif de a demisiona intervine în urma protestelor din Polonia, unde mii de manifestanţi au ieşit în stradă după semnarea acordului. Germania, Olanda, Cipru, Estonia şi Slovacia au refuzat să semneze.
Arif a criticat eforturile de a impune măsurile prevăzute în documente înainte de discuţii. “Condamn întregul proces care a dus la semnarea acestui acord: nicio consultare cu societatea civilă, lipsa de transparenţă de la începutul negocierilor, întârzieri repetate ale semnării textului fără să fie oferită nicio explicaţie, respingerea recomandărilor Parlamentului, oferite în mai multe rezoluţii ale adunării noastre”, a spus el.
Emil Boc nu ştia nimic despre condiţiile în care România a adoptat ACTA. Ninsese mult zilele acelea şi era ocupat să folosească lopata de zăpadă şi să împartă ceai cald în faţa camerelor de filmat. Tot vineri, 27 ianuarie, Renate Weber a dat o declaraţie în legătură cu rezoluţia votată de unii europarlamentari.
Sâmbătă, 28 ianuarie, preşedintele PSD, Victor Ponta, a cerut Guvernului să explice public de ce a semnat ACTA în numele României, fără să iniţieze o dezbatere publică în prealabil, aşa cum se face în mod normal. A promis pe contul său de Facebook că dacă USL ajunge la guvernare, se obligă să suspende aplicarea ACTA, cel puţin până când aceasta ar fi dicutată într-o dezbatere publică.
ACTA, adică Tratatul Comercial împotriva Produselor Contrafăcute, a fost iniţial propus de guvernul nipon. Printre statele semnatare se numără majoritatea ţărilor europene, dar şi Statele Unite ale Americii, Canada, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore şi Coreea de Sud.
Proiectul legislativ propune măsuri comune de luptă împotriva pirateriei şi a comercializării produselor contrafăcute, precum deconectarea utilizatorilor de la Internet, urmată de amendarea lor la abateri viitoare sau chiar de încarcerarea acestora.
“România a semnat anul trecut câteva sute de tratate internaţionale. Unele minore, altele importante. Unele semnate pentru că trebuia, altele semnate ca să dăm bine în faţa aliaţilor noştri tradiţionali. Servilismul autorităţilor române ne-a împins însă, la început de 2012, spre semnarea unui tratat controversat, la care unele ţări europene au renunţat. Noi am făcut ce ni s-a cerut”, scrie avocatul Alin Popescu pe avocatnet.ro.
Noi mereu facem ce ni se cere. Mai grav este că aşa cum scrie şi avocatul în încheierea articolului despre ACTA: “Graţie grabei cu care autorităţile române au semnat tratatul, România are toate şansele să fie inclusă în primul val al cobailor ACTA”. Polonia şi Franţa au protestat deja împotriva ACTA, noi oare cât mai aşteptăm?
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter

Very Happy 21 mai la 21:29 |
Dacă tot vine vara şi nimeni n-are chef de lecţii şi prelegeri, zic să facem o pauză de [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 27 apr la 22:46 |
În politică astăzi ești, mâine nu ești. E ca atunci când astăzi un fotbalist are o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 27 apr la 08:08 |
Zi mare pentru toți politicienii azi, 27 aprilie. Se votează moțiunea de cenzură. Nu se știe [ citeste mai departe ]
| 1@Cosa Nostra, ce nu fac eu pentru tine ;)... | ||
| 2@limbricul rozaliu, ţi se pare... :)... | ||
| 3Mi se pare mie sau “noapte întselată” e mai voporoasă și un pic crăcănată?! :mrgreen:... | ||
| 4@Cosa Nostra, dacă aş face totul perfect, n-ai mai avea niciun interes să-mi citeşti articolele. Dar aşa, ştiu că întotdeauna vei avea ceva de comentat :) Merci!... | ||
| 5Dintre aceste „frumuseți” mie îmi plac doar cele înspirate după tablourile de Van Gogh. :shock:... | ||
| 6Tot eu!Uite, aş vrea să comentez nişte poze. Cum facem, cum le deosebim?! Poza 33 de pe rândul 21, sau cum?! Nu te-ai gândit că la un astfel de articol s-ar putea să se discute pe poze, caz în care... | ||
| Dora Constantinovici 1721 citiri |
| Ana Barton 1478 citiri |
| Very Happy 852 citiri |
| Doria Niculescu 843 citiri |
| Cristina Corpaci 474 citiri |
| Iulia Nicolaie 439 citiri |
| Maria Onea Vesta 426 citiri |
| Ruxandra Predescu 273 citiri |
| Laura Laurentiu 243 citiri |
| Anca Maco 210 citiri |
| Dora Constantinovici 3 postari |
| Very Happy 3 postari |
| Pandora o postare |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Dora Constantinovici 7166 citiri |
| Ana Barton 6092 citiri |
| Very Happy 4161 citiri |
| Cristina Corpaci 3705 citiri |
| Doria Niculescu 3376 citiri |
| Maria Onea Vesta 2275 citiri |
| Maria Moiş 1768 citiri |
| Florentina Mușat 1492 citiri |
| Diana Petrut 1058 citiri |
| Ruxandra Predescu 1021 citiri |
| Very Happy 11 postari |
| Dora Constantinovici 7 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 3 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Florentina Mușat o postare |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
primu’
2012-01-29 17:55:44 | Raporteaza
Timpul se masoara in bani. De ce aloci atata timp unor dezbateri care nu iti aduc avantaje financiare?
2012-01-29 18:14:29 | Raporteaza
Azi am avut un moment in care m-am gandit… ca.. mai bine belesc belengherul decat sa vorbesc. Se termina una si incepe alta. Se termina protestele indreptate impotriva derapajelor guvernului.. si incep protestele impotruva altora care incearca cu orice pretz sa ne f00ta. Cristian Preda spune ca.. el ii impotriva cenzurii. Cum pwla mea sa fie impotriva, daca el m-a cenzurat cu o zi inainte? Astia vor control. Este adevarat ca este o masura indreptata spre China. Dar de ce sa fim noi prinsi la mijloc? Ne limiteaza ideologic. Sa-mi bag pwla de mai pot sa respir. Plesu este de acord cu ei, pun pariu pe oricat. Ochelaristul asta ar vrea sa monopolizeze cultura. Ca si cum.. informatia ii elixirul tineretii iesit de la mama lui din fleoasca! Maimutzoiul de Ponta a reusit sa puncteze cu aceasta ocazie. Ma mir! Cum a reusit acest tolomac sa puncteze?
Vom asista la un maraton al promisiunilor politice.. in vreme ce.. in fata initiatorilor, clasa politica o sa le cada in genunchi si o sa-i s_u_g_a.
2012-01-29 18:29:28 | Raporteaza
“se obligă să suspende aplicarea ACTA, cel puţin până când aceasta ar fi dicutată într-o dezbatere publică.”
da. o sa o dezbatem. Ei spun ca e necesar.. noi ne impotrivim.. si ei spun ca.. nu au ce sa faca.. is constransi.. siiiiiiiiiii… asa e moral.
2012-01-29 18:35:29 | Raporteaza
Daca legea se va aplica, eu renunt la net. N-am chef sa fiu cobai in experimente totalitare si sa permit cuiva sa-mi controleze traficul pe net, indiferent cu ce motive vin. Fiindca asa zisa lupta antipiraterie e doar un pretext, oricum nimeni nu va cumpara nimic in plus fata de ce se cumpara acum, oamenii nu cumpara mai mult decat le permite buzunarul Muzica si filmele vor circula ca pana in anii 90, cand nu exista net, de la om la om.
2012-01-29 18:35:56 | Raporteaza
Nu poti prostesta zilnic. Cine se mai ocupa de treburile gospodaresti? Plus ca.. Romania are alte neajunsuri. Batranetul e nostalgic dupa comunism. Crezi ca astora le pasa de libertatea de exprimare? Uite… un amarastean sustinut de cateva fufe (chiar din USR) a publicat o carte. Io.. l-am facut de pwla minunii pe blog la mine. Cand cineva ii cauta numele pe google, prima pagina este blogul meu. Tipu asta mi-a cenzurat un comentariu pe site-ul unde a postat o poezie. Comentariul meu nu il avantaja dar nici nu era un comentariu incisiv/ofensator etc. Si-a convocat trupa maimutareasca si a incercat prin diferite metode sa ma intimideze (ca sa sterg postul in care vorbeam despre el – postare in care citam intreaga lui baliverna) ca sa sterg postarea. A trimis o tipa de vreo 45 de ani (nu-i zic numele) care tot ii s_u_g_e pe astia de la USR. A incercat sa ma flateze, ameninte, discrediteze din cauza faptului ca nu il avantyajeaza opiniile mele critice. Pana la urma au zis ca ma dau in judecata pentru ca am incalcat drepturile de autor, vorbind despre pezia lui.
D’aia zic: legea asta este conceputa in mod special de catre mediocritati.
2012-01-29 18:48:53 | Raporteaza
da. mi-a propus si sa-mi publice in nush ce revista, poeziile, daca sterg postarea cu maimutoiul ala.
Si.. ea e poetesa. Ea se ocupa de manevrarea acelor simtaminte diafane. Bag pwla in p_i_z_d_a ei.
2012-01-29 18:53:09 | Raporteaza
Ghermănuţă, ce faci, bre? Iar boceşti pe aicea că ce poet mare eşti tu, ce critic bun şi cum lumea nu te înţelege?
Minte, doamnelor şi domnilor. Doamna aia drăguţă era o visătoare. Şi tot voia să-i explice lu’ Ghermănuţă ce e aia metaforă şi alte alea când el săracu’ nu ştie să despartă “mama” în silabe, se încurcă mereu ş-o ia de la capăt şi nu nimereşte decât când vine Moş Crăciun şi i se cocoaţă pe genunchi să primească păpuşica.
El, ştiţi, are probleme cu burtica. Şi când lumea îl roagă să se ducă, normal, la privată, se plânge că e cenzurat.
Ghermănuţă, cred că special pentru tine făcură ăştia actu’ ăsta. Cică “ne limitează ideologic”. Cine vrea, Ghermănuţă, să te limiteze pe tine, diafan spre străveziu spre inexistent cum eşti? Se poate? Spune-mi mie!
2012-01-29 19:10:15 | Raporteaza
Bine că ai adus aici acest subiect.
Nu e bine că nu vorbeşti cu vorbele tale. Ştiu că eşti măritată cu el, dar chiar aşa să-l divinizezi încât să scrii ca el?! (Chiar dacă aveţi aceleaşi opinii).
Bun, acest subiect este mai important decât orice demonstraţie şi chiar decât lovitura din ‘89. Încă nu vă daţi seama de ce, dar îşi vor da cu brio seama copiii voştri.
FORŢA a început să ne-o tragă fără jenă pe faţă. Asta e o nouă etapă, să ştiţi. Şi cred că şi ultima.
Prima etapă a început acum două sute de ani prin anularea monarhiilor şi claselor nobiliare în numele democraţiei.
În a doua etapă – după ce democraţiile s-au impus, s-a dezvoltat poliţia mafioto-politică mascată în spatele democraţiei (mă refer la nivel mondial).
În a treia – aceasta care tocmai se afişează, renunţă la a-şi mai face griji pentru păstrarea aparenţelor: deţin atât de puternic controlul întregii omeniri încât nu le mai pasă şi nu se mai ascund. Un fel de badigarzi care îţi dau şuturi în cur pentru că aşa vor ei şi n-ai ce să le faci.
ACTA înseamnă, de fapt, asta:
Tu, furnizor de internet monitorizezi tot ce mişcă. Eu am dreptul să-ţi controlez oricând serverele. Adică, serverele tale să fie conectate prin linie directă la pula şi cheremul meu. Nu vrei, te închid.
Dacă eu îţi spun să nu mai găzduieşti blogul sau saitul cutare, nu-l mai găzduieşti. Punct!
Ca urmare, furnizorul se va îndrepta către tine, fraiere naiv, şi mai bine îţi va opri internetul ţie – nici nu-l interesează dacă eşti sau nu vinovat în faţa organelor, decât s-o ia el în mână. Alt punct!
Deci, eşti un (oarece) incomod pentru cei în schemă şi s-a uitat copilul tău la o poză primită prin mail?! Eşti ars! Ţi se taie internetul şi dacă mai guiţi mult eşti luat şi la şuturi!
Uraaaaa!
Stima noastră şi mândria Bilderberg în România!
Uraaaaa!
2012-01-29 19:11:46 | Raporteaza
Nu sunt de acord cu ACTA deşi nu e normal nici să downloadăm filme, muzică etc gratuit. Oricum ai da-o, tot furt e, dar severitatea şi abuzurile pe care ACTA le “legalizează” nu pot fi justificate de pierderile suferite de deţinătorii de copyright.
Într-adevăr a fost ciudată lipsa dezbaterilor, a transparenţei. Ce nu pricep eu e de ce Opoziţia a tăcut până acum şi abia acum îşi arată vitejia. Nu ştiu nici câtă acoperire are în realitate promisiunea lui Ponta. Lucrurile depind, cred, odată ce-am semnat, de ratificarea sau neratificarea în cadrul PE, nu de ce o să facă Ponta individual. Sau USL.
Repet, sunt contra ACTA, drepturile corporaţiilor nu ar trebui să suprime drepturile şi libertăţile cetăţeneşti.
(corectează, te rog, dezacordul din ultima frază)
Cei care eraţi împotriva protestelor, consideraţi că tema asta merită efortul de a ieşi din case? Acum e justificabil? Acum are noimă? Faptul că nu mai e nevoie de un mandat emis de judecător, ci doar de o amărâtă de solicitare a deţinătorului de copyright vi se pare suficient de grav?
2012-01-29 19:19:55 | Raporteaza
Joiana. Ziarele cenzureaza. Pe site-urile de literatura se cenzureaza. Cucoanele de aici cenzureaza. Noa.. cand le bagi pwla in gura.. is de acord ca trebuie sa cenzureze. Dar cans se simt coplesiti de argument.. ba. Cand se simt coplesiti de argument nu trebe sa cenzureze. Daca cenzureaza is de acelasi calibru intelectual cu Ceausescu sau kim jong loldepwlamea. Deci: io ma bucur tare mult pentru faptul ca esti o perversa care se pituleaza ca sa-si atinga scopurile. Daca mai zambesti odata… cred ca ma indragostesc de tine. Siiiiiiiiii m-am in-dra-gostit de t-i-i-i-ne!~~ de t-i-i-i-ne!~~
youtube.com/wat../
2012-01-29 19:25:49 | Raporteaza
Joiana. youtube.com/wat../ putin mai actual.. pt ca stiu ca esti snoaba.
Pt tarile in curs de dezvoltare cred ca sunt necesare alte preturi. Pt ca.. nu ma pot compara cu un neamtz. Mda.. o sa se spuna ca.. daca nu imi permit un anumit program/film etc sa ma lipsesc de el. Da… avantaje pentru aia cu bani. tot control. Da’ sa mearga in bilele mele. Tot mai greu o sa le fie.
2012-01-29 19:31:36 | Raporteaza
zicea adrian g: “Timpul se masoara in bani. De ce aloci atata timp unor dezbateri care nu iti aduc avantaje financiare?”
)
si il intreb eu pe el: de ce iti pierzi timpul cu gramada de comentarii absolut neinteresante care sigur iti aduc mai putine beneficii financiare decat articolul domnisoarei dora?
2012-01-29 19:33:43 | Raporteaza
Ghermănuţă, intrai în posesia unui secret top secret. Să vezi matale ce se întâmplă. Ăştia de pe saiturile literare, cu domnu’ Pleşu, cu domnu’ Ştefănescu, Manolescu, Chivu şi mai mulţi, în fine, se vorbiră să facă un soi de antivirus numit Distrugătorudeghermănuţi. Să vezi cum acţionează: cum te pui matale la calculator şi dăşchizi un sait şi, de la varza ce-ai mâncat-o, te apucă un fel de amoc şi de chef de argumentaţii covârşitoare, vorba ta, din ecran ţâşneşte un gaz. Tu n-o să-ţi dai sama ce e cu tine, da’ o să fii pe zî ce trece mai slăbit. La început o să te bucuri că ş-aşa acuma eşti cam umflat. Dupa aia, o să crezi că ţi-a picat rău magiunu’ şi o să dai o căruţă de bani la doctori şi vrăjitoare să te descântece.
Dacă aşa nu te elimină, antivirusul intră în etapa 2. Cum dăşchizi un sait, din boxe încep să se audă tot felul de reguli gramaticale. Cum nu eşti obişnuit cu asta, că tu eşti poet cum era Elena Ceauşescu mare chimist, o să înceapă să-ţi curgă din urechi un lichid verzui. E durerea ta, metafora iată materializată. Grijuliu şi cu gându’ la profit, o să te apuci să-l strângi în borcănele şi o să încerci să-l vinzi pe piaţa neagră, pe la textierii de manele. Da’ şi ăia o să te refuze ş-o să te facă analfabet şi abuzat trist. Atuncea haţ te-au prins şi mă numesc pe mine tutorele tău pe motiv că nu eşti zdravăn şi slab la cap!
Să vezi ce bine o s-o ducem. Io n-o să te cenzurez niciodată, scărmănel. Te las să-ţi mângâi argumentu’ şi să-i cânţi cât vrei! Nu te lasă învins, nu te lăsa descurajat!
2012-01-29 19:46:27 | Raporteaza
2012-01-29 19:54:11 | Raporteaza
acuma is concentrat pe subiect. Nu am vreme sa o scot din pantaloni.
2012-01-29 19:55:16 | Raporteaza
Mircea
ce spirit de observatie ai. O istetime egala cu inegalabila, suprema, superioara si pierzatoare de vreme: J-O-I-A-N-A!
2012-01-29 19:56:42 | Raporteaza
Deci: Mircea, inafara de chibitzeala.. ce mai s_u_g_i?
2012-01-29 19:57:50 | Raporteaza
Doamnelor şi domnilor, ţin să reamintesc publicului că Ghermănuţă acilea de faţă are în pantalonaşi un cap de aţă la care a făcut trei noduri ca să nu uite de câte ori s-a folosit de el. Deci, este inofensiv, da’ aşa e el, lăudăros! În toate cele trei cazuri, a fost vorba de întâlniri, cum altfel decât memorabile, cu nişte păpuşi gonflabile pe care le-a furat de la bâlciu’ din Buninginea de Sântă Mărie.
2012-01-29 20:09:51 | Raporteaza
2012-01-29 20:16:07 | Raporteaza
Fara piraterie, Romania ar fi fost si in prezent o tara de dulgheri… Macar asa… mai avem cate un hacker la mia de locuitori muritori de foame.
Cred ca ne indreptam cu pasi repezi spre situatia cand va trebui sa decartam datele de pe card, pentru orice vom dori sa facem pe net.
Prin intermediul providerilor de net, autoritatile vor sti tot timpul o multime de informatii, cum ar fi cati oameni il injura pe net, pe escrocul de Basescu si pe tanti FUFI, la un moment dat.
2012-01-29 20:25:21 | Raporteaza
“Fara piraterie, Romania ar fi fost si in prezent o tara de dulgheri… Macar asa… mai avem cate un hacker la mia de locuitori muritori de foame.”
Bravo! In sfarsit o fraza apreciabila. De doi-trei ani de cand postezi pe blogul asta. nu ai zis nimic interesant!
2012-01-29 20:29:05 | Raporteaza
Nora, stai liniştită că filmele şi muzica sunt lăsate la liber chiar de către proprietari. Dacă nu ar dori asta, sunt deja în vigoare legi cu ajutorul cărora s-ar putea apăra. Iutubul e plin de clipuri interzise pe anumite zone. Deci nu e asta, e mult mai mult.
Şi cum de niciun mare producător de ceva nu a fost printre iniţiatorii convenţiei?!
Şi da, ieşirea în stradă nu înseamnă nimic. Pentru astfel de cazuri sunt pregătiţi demult.
Şi oricum, s-a dovedit clar că, lumea nu iese în stradă oricât de rău ar fi. Lumea trebuie scoasă în stradă şi asta n-o pot face decât EI. Cu scop!
2012-01-29 20:31:45 | Raporteaza
“Lumea trebuie scoasă în stradă şi asta n-o pot face decât EI. Cu scop!”
esti batran si aerian. Nu argumentezi pe cat speculezi paranoid.
2012-01-29 20:34:35 | Raporteaza
Cris, ce treabă au hackerii (ce-o mai fi şi aia) cu accesul la informaţia de pe internet?!
Hackerii?! o pun acolo?! Ei o găzduiesc?!
Tu ai cuaie, lindic, sau şi una şi alta?! (că e la modă şi politicăli corect)!
2012-01-29 20:36:17 | Raporteaza
Cris, ce treabă au hackerii (ce-o mai fi şi aia) cu accesul la informaţia de pe internet?!
Hackerii?! o pun acolo?! Ei o găzduiesc?!
Tu ai cuaie, lindric, sau şi una şi alta?! (că e la modă şi politicăli corect)!
2012-01-29 20:37:24 | Raporteaza
alea ACTA est: media.hotnews.r../
ăsta ar fi textul original al tratatului incriminat şi care, cred eu, propune părţilor semnatare elaborarea unor legislaţii interne de combatere a furtului de proprietate intelectuală ´(în speţă, muzică şi filme) din mediul online. pâna la lege mai este, întâi trebuie formulată şi apoi va ajunge în parlament. aici trebuie să fim noi pe fază, la elaborarea legii, ca să nu avem surpriza că în spatele protejării drepturilor (legitime) de autor să ne trezim cu nişte articole care ar putea duce la cenzură sau control/imixtiune în viaţa privată a cuiva.
pe de altă parte, observ că în piaţă circulă mai mult interpretările alarmiste de tipul filmuleţului inserat de Dora şi care este „opera” grupului de hackeri Anonimous. ei bine, eu nu cred că tocmai de la cei ce-şi fac o meserie din furt intelectual putem aştepta ajutor în înţelegerea a ceea ce ar putea urma.
hecării e cu noi, dar mai bine citim cu ochii noştri.
2012-01-29 20:40:14 | Raporteaza
@Cosa Nostra,
Hackerii sunt acei tineri romani studiosi, cu patru clase, care sparg servere pe la NASA, FBI, etc. si cu care Romania se mandreste in lume, cu altceva ne avand cu ce…
Scopul ACTA e ca toata lumea sa dea cu subsemnatul pe net, pentru orice fel de interactiune si chiar sa decarteze anumite sume de pe card, pentru informatii care in prezent sunt “la liber”…
Adica sa nu putem sa-l injuram pe barbugiul de Basescu, la liber, sa spunem ci sa trebuiasca sa achitam o taxa pentru asta sau sa ne fie luat IP-ul la puricat de autoritati..
2012-01-29 20:52:47 | Raporteaza
Val_one: am aruncat şi eu un ochi pe text, dar mă depăşeşte. Nu am noţiunile de drept, nu înţeleg terminologia specifică.
Anonimous sunt însă mai mult decât unii care fură. Mi se pare nedrept să-i clasificăm astfel.
I-am văzut intervenind în multe cazuri şi nu aveau legătură cu astfel de lucruri.
Am mai înţeles, şi nu de la Anonimous, că dacă eu, de exemplu, fac un curs de gătit, să zicem, şi învăţ acolo să fac baclavale, apoi, pun pe blogul meu reţeta pe care am aflat-o la curs, pic sub incidenţa acestei legi. Mi se pare absolut aberant. E ca şi cum n-aş avea voie să împrăştii, să zicem, regula lui “si conditionnel” pe motiv că are copyright asupra ei Academia Franceză.
Există undeva în tratatul ăsta o definiţie clară a proprietăţii intelectuale?
2012-01-29 20:54:31 | Raporteaza
@Cosa Nostra,
Hackerii sunt acei tineri romani studiosi, cu patru clase, care sparg servere pe la NASA, FBI, etc. si cu care Romania se mandreste in lume, cu altceva ne avand cu ce…
Scopul ACTA e ca toata lumea sa dea cu subsemnatul pe net, pentru orice fel de interactiune si chiar sa decarteze anumite sume de pe card, pentru informatii care in prezent sunt “la liber”…
Adica sa nu putem sa-l injuram pe barbugiul de Basescu, la liber, sa spunem ci sa trebuiasca sa achitam o taxa pentru asta sau sa ne fie luat IP-ul la puricat de autoritati…
2012-01-29 20:56:41 | Raporteaza
Val_One, pe piaţă circulă zvonuri alarmiste de la tot felul de fraieri care, ca şi tine – probabil, ştiu că după astfel de tratate urmează în mod inevitabil legi şi că acestea vor fi trecute – la noi, prin asumare.
Spre deosebire de tine însă, aceşti fraieri nu-i ling în cur şi nu le iau apărarea unor jigodii mafiote.
Penibilul în toată splendoarea sa: … aici trebuie să fim noi pe fază, la elaborarea legii, ca să nu avem surpriza că ….
Incredibil!
Până acum noi toţi am dormit pe noi, de suntem plini de legi care mai de care mai absurde şi rău intenţionate!
2012-01-29 21:40:25 | Raporteaza
Hackerii sunt acei tineri romani studiosi, cu patru clase, care sparg servere pe la NASA, FBI, etc.
Nu pot să cred cât de naivi sunt unii! Sincer!
2012-01-29 21:41:28 | Raporteaza
Un sistem se distruge prin abandon. Revers, istoria cartofului la țărani.
2012-01-29 21:42:22 | Raporteaza
Nora, din ce înţeleg eu, proprietatea intelectuală defineşte tot ce ste protejat prin copyright, cum ar fi muzică, filme, programe de computer, articole cărţi în fornmat digital, cam tot ce înnseamnă creaţie. nu cred că şi blogăreala intră la categoria asta.
bun, dacă mă întreabă cineva, nici eu nu sunt de acord cu o astfel de legislaţie şi sper să nu apară. este suficientă cea existentă în domeniu.
2012-01-29 22:41:31 | Raporteaza
Nu e vorba daca “blogareala” e sau nu subiect de copyright ci ca s-ar putea ca pentru “blogareala” sa trebuiasca sa fii pregatit sa dai cu cardul sau cu CNP-ul pe un site…
in asta consta escrocheria
Din cate imi amintesc eu, Ceausescu a fost impuscat ca un caine pentru practici securistice. Astea ce par a fi?
2012-01-29 23:15:39 | Raporteaza
Cris, şi noi pe cine să împuşcăm pentru asta?
mergem în parlamentul european? dar dacă citeşti pdf-ul postat de mine mai sus, vezi ultimul articol:
Article 45: Depositary
The Government of Japan shall be the Depositary of this Agreement
şi la Tokio cum ne descurcăm?
2012-01-29 23:40:01 | Raporteaza
ok, ni s-a cerut sa semnam, dar bolovanii nostri de reprezentanti s-au intrebat daca avem ceva de castigat de pe urma asta? Nu prea cred. Ar trebui sa li se taie lor internetul prima data, ca tot sunt cascati si nici n-or sa vada diferenta
2012-01-30 02:29:34 | Raporteaza
probabil ca ai nostri au aflat ce inseamna ACTA dupa ce au inceput protestele si au trimis aia de la Anonymous clipurile lor
2012-01-30 02:34:00 | Raporteaza
Ceausescu a fost impuscat pentru practici securistice???
Pardon? Adica securitatea l-a impuscat pentru ca le folosea practicile! Pe tine cine te conduce acum?
Multi naivi circula pe bloguri!
2012-01-30 06:19:08 | Raporteaza
Pana acum a fost epoca internetului de masa. Acum intram in epoca internetului ” si footut si cu banii luati”.
Adica exact tactica traficantilor de droguri, la inceput iti dau gratis ca sa te fac dependent, dupa care esti al meu in totalitate.
Sfaturi: nu abandonati cartile, CD-urile, scrisorile si posta romana, plimbarile prin parc (eventual luati-va un catel care sa va scoata), prietenii reali, sexul cu o fiinta (indiferent care
). Nu uitati sa cantati, sa desenati, sa pictati, sa sculptati, sa scrieti…
Renuntati total la carduri, credite, feisbuc, tuitar si alte retele de antisocializare.
Renuntati partial la iutub, uichipedia, gugal, gugal map etc. si nu le considerati ca pe un Dumnezeu al informarii ci doar ca pe o anexa informationala din care puteti obtine niste amanunte pe care le-ati uitat.
Folositi-va voi de internet si nu-l lasati pe el sa va foloseasca!
In momentul acela veti deveni oameni si oricarei grupari sau concern o sa le fie teribil de greu sa va manipuleze.
Asta este manifestul meu!
2012-01-30 08:52:01 | Raporteaza
ia să vedem.
de citit, citesc. dacă ar fi să mă iau după alţii, chiar prea mult. ascult CD-uri. şi radio. iutub numai cînd îmi daţi voi lincuri, pe aici. m-am plimbat şi mă plimb prin parcuri, de 14 ani, de mi-am tocit pingelele, vreme în care copiii mei au tocit toboganele şi balansoarele. nu prea am timp de prieteni, asta da. sex destul. cînt în baie. desenez zilnic. scriu zilnic. sculptez cu fiică-mea, în plastilină, din cînd în cînd…
nu am carduri, nu am credite, nu am feisbuc, tuităr, sau alt drac din ăsta. pe gugăl caut furnizori, firme, documentaţii. or fi şi alte căi…
dacă stau la izolare şi am destule romane pe post de metadonă, cred că pot renunţa chiar şi la Pandora’s.
doar o problemă reală am: mail-uuuuuuuuuuuuul!! să ling iar timbre şi plicuri?!! îmi amintesc că aveau un gust cam neplăcut…
2012-01-30 09:54:51 | Raporteaza
Till, Andreea: m-a topit idilismul vostru. Cu plimbări prin parcuri, căţei, copii şi plastilină. Sunt toate splendide ca o carte de colorat.
Până una alta, când într-o ţară ca SUA care avea acum ceva ani sute de trusturi, mai mari sau mai mici, de media, iar acum doar 5, să pui un pumn în gura internetului mi se pare extrem de îngrijorător. D
Era ultima redută a libertăţii de expresie. Oricine putea să-şi facă un blog, să comenteze o informaţie, să împrăştie ce văzuse, ce ştia, mai departe fără să se teamă că-l presează patronul, redactorul şef sau mai ştiu eu cine. Ce media independentă mai vedeţi voi azi în print sau tv?
Da, e mult moloz, multă anarhie, dar părţile bune sunt infinit mai importante.
Apropos, cât credeţi că veţi mai putea trăi fără carduri?
2012-01-30 11:38:30 | Raporteaza
io puteam să jur că vine Nora şi mă trage de codiţe…
ăăă… nu ştiu. cît s-o putea, s-o putea.
2012-01-30 11:41:15 | Raporteaza
Scuze, dar chiar mi se pare şocantă atitudinea voastră. Nu se va mai putea mult, îmi pare rău să vă dezamăgesc.
Nu veţi putea cumpăra, nu veţi putea vota, nu veţi putea face nimic. Ah, iar eu sunt printre ăia optimişti! Să vedeţi ce zic pesimiştii…
2012-01-30 12:22:58 | Raporteaza
ei, asta e! sîntem nişte babalîci demodaţi! în orice epocă au existat unii mai încăpăţînaţi.
dacă n-o să se mai poată cumpăra decît aşa, o să-mi fac card. mare filozofie!
cît despre net, n-ai tu idee cît de puţine lucruri sînt cu adevărat indispensabile în viaţă. the bare necessities. hai să mă folosesc şi de youtube, un pic:
youtube.com/wat../
2012-01-30 12:34:15 | Raporteaza
Ai şi tu dreptatea ta. Unii trăiesc în închisori, cu un blid de terci pe zi şi nu mai crapă, ba chiar îmbătrânesc acolo.
Hai că m-ai înveselit. La ce dracu’ le trebuie şi intestinelor libertate de exprimare, nevoie de informare şi alte parascovenii!
Dacă mă gândesc mai bine, viziunea ta se apropie de budism. O să devenim toţi nişte înţelepţi, vom regăsi calea asceţilor. De bunăvoie, siliţi, ce mai contează.
2012-01-30 12:46:01 | Raporteaza
Nora, vorbeşti de parcă libertatea de exprimare şi nevoia de informare s-au născut odată cu netul. pînă acum vreo 20 de ani, toţi oamenii din lume stăteau aşa ca momîile, neinformaţi şi neexprimaţi. eşti culmea!
2012-01-30 12:54:15 | Raporteaza
Un om liber este cel care nu e depedent de ceva! Am zis!
2012-01-30 13:14:19 | Raporteaza
mai taci şi tu! vedea-l-aş pe ăla independentu’! un fel de monstru, sau cum?
2012-01-30 13:22:49 | Raporteaza
Da, Andreea, dar acum douăzeci de ani nu erau atât de puţine trusturi ca acum. Informaţia nu era strânsă în atât de puţine mâini.
Erau multe altfel atunci şi să nu crezi că timpurile se întorc.
Şi vă mai amintesc un lucru: printul moare. Cu sau fără ACTA. Totul se mută online.
Till: Aşa orice sclav care n-are ce mânca, are lanţuri atârnate de picioare şi dârdâie de frig se poate minţi că e liber. A dracu’ libertate impusă de alţii! Să tot fii liber aşa, nu?
2012-01-30 13:29:42 | Raporteaza
SERVICIILE SECRETE…MILITZIANUL SI PROCURORUL ASERVITI POLITICULUI…PENTRU INTIMIDARE SI CONTROL…E SIMPLU CA BUNA SEARA
2012-01-30 13:32:33 | Raporteaza
Mai, libertatea costa, e adevarat, dar ce gust minunat iti lasa.
Cred ca n-ati inteles, amandoua, ce-am vrut sa zic. Problema e sa nu fi dependent de ceva, adica sa ai intotdeauna alternativa. E ca si cum bei suc dar stii ca ai si alternativa apei, care e drept, nu -i asa de dulce, in schimb e mult mai sanatoasa.
2012-01-30 13:49:03 | Raporteaza
am senzaţia (tîmpită) că ne gîndim la lucruri total diferite.
2012-01-30 13:56:28 | Raporteaza
Si mai e si condensarea informatiei cu adevarat valoroasa!
Adica filmele, cartile, muzicile cu adevarat valoroase sunt relativ putine si ele o sa circule nestingherite asa cum au circulat si pe vremea celei mai odioase cenzuri. In rest, internetul e plin de pleava, cui ii pasa de informatiile lor de doi bani si de drepturile de autor ale unor inepti care produc opere inepte?
2012-01-30 14:00:17 | Raporteaza
Chiar asa, Nora, ce-i cu lanturile si cu foamea? Esti chiar prapastioasa…
2012-01-30 14:06:49 | Raporteaza
Foarte frumos ce zici tu, Till. Mai să-mi dea lacrimile.
Dar eu sunt mai căpoasă şi insist: dacă ni se ia sucul ăsta, numit Internet, care ar fi apa aia de care zici? Care e alternativa? Sigur nu crăpăm de sete?
Porumbeii călători?
Eu, măruntă cum sunt, văd deocamdata un şir de gratii. Oi avea eu probleme de vedere, iar alţii or vedea în ea dulcele parfum al libertăţii.
https://s3.amazonaws.com/access.3cdn.net/7e0f407b02b968cbb6_vrm6iyv2t.pdf
2012-01-30 14:10:05 | Raporteaza
Till: spune-mi că nu prea ai gândit când ai vorbit la 53.
1. Cine eşti tu să hotărăşti ce e valoros şi ce nu, ce are drept să circule şi ce nu? Eu n-am cap, trebuie să-mi dea autorităţile gata mestecat ce e valoros şi ce nu? Să-ţi dea ţie, eu vreau să-mi diger singură mâncarea. Şi oricum e o aberaţie ce spui, ACTA nu creează scări de valori, de fapt, nicio lege şi nicio comisie nu pot face asta.
2. Tu ai idee câte cărţi, teorii, informaţii nu ajungeau la noi? Despre ce nestinghereală vorbeşti?
2012-01-30 14:17:35 | Raporteaza
Val_one: acum am văzut comentariul tău, scuze.
Nu asta întrebam.
Problema mea e că orice rahat va deveni trademark. Ştii, cam cum e cu brevetarea seminţelor. Care iarăşi mi se pare aberantă. Cum să ai monopol pe broccoli?
2012-01-30 14:32:14 | Raporteaza
Nora, n-am prea gandit cand am vorbit la 53!
1. Eu sunt cel mai in masura sa hotarasc ce e valoros pentru mine. Eu, ma duc la cumparaturi si aleg doar ce mi se pare ca mi se potriveste.
2. Stiu, o multime, mai ales din cele care pe mine nu prea ma interesau. Ce ma interesa, in schimb, gaseam si-n gaura de sarpe. N-am dus lipsa de informatie, dar ce-ti spun eu tie, n-ai de unde sa stii de miscarea underground…
Bun, hai sa-ti spun acum care ar fi menirea ACTA. Daca iei si studiezi legea drepturilor de autor o sa vezi acolo ca sunt definiti anumiti termeni, ca de ex. opera, autor, producator, editor etc. Fara a cunoaste acesti termeni si legea in sine e cam greu sa-ti dai cu parerea.
ACTA ar trebui sa defineasca un cadru legal pentru monitorizarea circulatiei pe net a tuturor operelor , monitorizare care va inlesni plata drepturilor de autor.
Aceasta monitorizare o face si acum ORDA dar la nivelul tv, radio, presa scrisa, spectacole in sensul ca fiecare artist, producator, editor, proprietar de club sau restaurant, patron de radio, tv emit un raport lunar cu operele pe care le-a editat, cantat produs, etc.
Pe baza acestor monitorizari ORDA imparte cozonacul. Chestia e mai complicata si eu zic sa lasam specialistii sa isi vada de treaba. Un lucru e clar, in acest haos in care drepturile de autor sunt calcate in picioare nu se poate trai.
2012-01-30 15:15:28 | Raporteaza
nu prea cred ca netul va fi ceva facultativ, poate ca vom avea nevoie de el permanent ca și de cardul bancar. Posibil sa fie necesar și pentru altceva decât plata online a unor facturi, cum ar fi completatul unor formulare (nu o sa mai ai ce cauta la un ghișeu) sau chiar pentru posta “oficiala”, poate ca instituțiile statului te vor contacta prin posta electronica (ca sa facă economie de hârtie și pentru un plus de eficienta
).
Ce pot sa constat este doar ca oamenii cu care vin în contact se împart în 3 categorii:
câțiva (foarte putini) protestează vehement. Pe Facebook. Cei ramași se împart în 2 tabere oarecum egale: unii cred cu tărie ca vor găsi ei o varianta prin care sa-și vadă nestingheriți de “net” ca și pana acum (sau ne salvează pe toți Anonymous), iar ceilalți susțin cu nonșalanța ca ei nu au nimic de ascuns… Ma tem ca la final vom ajunge (din nou) sa alegem “raul cel mai mic”.
2012-01-30 15:33:05 | Raporteaza
Till: Vai, adică ce e normal să ai ar trebui să devină bun de contrabandă? Greu procurabil? Ilegal? Mişto gândire, ce să zic. De-a dreptul progresistă.
Specialiştii în drept deja se plâng de formulările vagi, de lipsa unor definiţii concrete. Tu vii şi spui că sunt definiţii. Ok. Eşti mai informat şi decât raportorul ăla care şi-a dat demisia. Deh, dacă eşti obişnuit să sapi în underground.
Nu e clar nici cum va funcţiona Comisia ACTA. Dar tu vii şi spui că aşa nu se vor mai călca în picioare drepturile de autor.
Nu s-a făcut niciun studiu de impact care să demonstreze că ACTA ar duce la eliminarea pierderilor rezultate din piraterie. Cosa zice mai sus că niciun producător n-a fost printre iniţiatori. Adică cei mai interesaţi de aşa ceva. Dar tu ştii mai bine.
SUA va căpăta avantaj neloial pe piaţă. Pentru că doar UE se obligă să aplice, în SUA nu va avea putere juridică.
Nu te protejezi de furt încălcând dreptul la liberă exprimare, nici dând informaţii companiilor private. Cred că faci deosebirea între un judecător şi un ISP, da?
Mi se pare incredibil că trebuie să vă conving că apa e udă!
2012-01-30 15:37:30 | Raporteaza
Încă ceva: există ţări europene în care sunt interzişi torenţii. Adică principala sursă de download ilegal de filme, muzică, software. Dacă se dorea furtul de proprietate intelectuală, de ce nu s-a luat o astfel de măsură şi în restul ţărilor?
Întreb şi eu.
Pixel@u: da, cam cum e acum în Estonia parcă. Unde au cărţi de identitate electronice. Şi-mi amintesc şi de cazul olandez, când programul de vot electronic a fost spart şi s-a demonstrat că puteau afla cu cine votezi.
2012-01-30 15:55:55 | Raporteaza
Pe mine nu ma intereseaza toate mizeriilea alea pe care le enumeri tu. Eu nu stiu ce va face acta, eu stiu doar cam ce ar trebui sa faca.
Si da, cunoasterea ar trebui sa fie ceva greu de dobandit, tocmai pentru a se tria cei care merita sa cunoasca de cei care primesc totul mura-n gura si tot degeaba. Si n-o spun eu asta, o spune foarte bine de ex, Umberto Eco. Ca e o gandire misto sau nu, habar n-am, pe mine m-a ajutat.
Si intelege in continuare numai ce vrei tu. Nimeni nu are interes sa cenzureze nimic. Din contra, cu cat mai multe opere, cu atat mai multi bani. Ideea este ca sa se incaseze niste bani din toata afacerea asta. La ora asta Internetul este ca un magazin din care toata lumea vine si ia gratis ce-i place. Eh, de-acuma o sa fie pe bani, bani pe care o sa-i incaseze distribuitorul de net, care la randul lui o sa-i vireze intr-un cont planetar al drepturilor de autor, de-acolo cine trebuie o sa-si traga comisionul si restul se va imparti autorilor, producatorilor, editorilor etc.
Deci, n-are nimeni interesul sa reduca numarul musteriilor prin cenzura, din contra.
Asa ca nu te mai inflama ca ţaţa la piata, ca vezi Doamne s-au scumpit cartofii.
2012-01-30 16:01:46 | Raporteaza
Nora 61
probabil ca aia au capatat deja dependenta necesara si se duc si descarca cu bani. nu mai zic de posibilitatile financiare.
2012-01-30 16:03:58 | Raporteaza
Păi, de ce nu zici aşa? Că te referi la ce AI VREA tu să fie ACTA, nu la ce E? Că vorbeşti despre vise, fantezii, inorogi şi cai albaştri?
Dacă eram la ora de fantasme, altă treabă.
Iote, erai supărat că eu una pot găsi ce-mi trebuie la un click distanţă, cu un card sau free, iar tu a trebuit să te duci la întâlniri cu tot felul de indivizi puturoşi, dar care ţineau în pumni cunoaşterea, să mergi pe burtă prin tranşee etc etc că iar îmi vine să plâng.
Eşti sigur că ai priceput ce voia să zică Eco şi nu forţezi nota?
Iar eşti tu judele în mantie imaculată şi spui că unii merită să primească, iar alţii, ba? După ce criterii faci tu departajarea, luminatule? Eu zic că toţi merită să aibă acces la informaţie, la educaţie. Şi zic că cei care consideră altfel sunt nişte fascişti împuţiţi, care nu merită o flegmă.
Asta aşa, ca de la o ţaţă supărată.
2012-01-30 16:12:06 | Raporteaza
filmul devine hardcore…
2012-01-30 16:17:30 | Raporteaza
…cu nuante patologice.
2012-01-30 16:24:06 | Raporteaza
Andreea, şi ACTA e tot hardcore.
Dacă vouă vi se pare ok şi normal şi legal ca oricine să-şi bage nasul prin calculatorul vostru sau prin telefon fără mandat, atunci nu mai am cuvinte.
edri.org/files/../
edri.org/files/../
edri.org/files/../
edri.org/files/../
Nu ştiu de ce vi le mai dau. Vă vor plictisi teribil, nu sunt filosofii, nu vorbesc nici despre întoarcerea la natură, nici despre miei sacrificaţi. Ptiu!
2012-01-30 16:28:27 | Raporteaza
In Numele Trandafirului, biblioteca ca un imens labirint semnifica cautarea si lupta pentru dobandirea cunoasterii. Caracterul initiatic al cunoasterii.
2012-01-30 16:34:06 | Raporteaza
cum oi fi reuşit să faci 2 cacofonii în aceeaşi frază?! eşti tare!
da Nora, că încep să mă plictisesc de spionita asta… da, să-mi asculte telefonul pînă or crăpa, or adormi sau i-o apuca rîsul. puţin îmi pasă…
2012-01-30 16:37:45 | Raporteaza
ACTA este un acord comercial intre state, ca atatea multe altele. Fiecare stat e liber sa adere sau nu. Din momentul aderarii fiecare stat isi face legi proprii si organisme specfice pentru a aplica principiile ACTA.
De unde dracu stiti voi ce legi vor face romanii si cum le vor aplica, ca de-abia ce-au aderat la ACTA???
Pur si simplu va inflamati aiurea dupa nu stiu ce document “scurs” pe Wikileaks, care debiteaza o gramada de tampenii si care e tocmai o sursa de scurgeri controlata taman de aia de care va e frica voua!
2012-01-30 16:45:18 | Raporteaza
Pai ca sa-i dovedesc ca nici eu nu-s perfect!
2012-01-30 16:47:35 | Raporteaza
Săracul Eco, să ajungă să fie citat în aşa scopuri şi aşa de denaturat.
Zic să-l suni. Să-l feliciţi pentru vizionarismul lui. Să-i spui că tu ai ginit de atunci la ce se referă el. Fix la piraterii, fix la banii daţi pe cărţi sub formă de obstacole pe care însetatul de cunoaştere trebuie să îi dea ca depăşirea unor probe în basme, fix la renunţarea la intimitate ca sacrificiu pe altarul informării, dar ăştia s-au prins mai târziu că nu-s aşa iniţiaţi ca tine.
Bietul Eco!
Aştept cu interes ca mâine să faci o legătură la fel de interesantă între Ciuma lui Camus şi taxa auto, între romanele lui Hemingway şi luptele interlopilor. Hai că poţi!
2012-01-30 16:48:25 | Raporteaza
Discutia despre Eco nu avea nicio legatura cu ACTA, reciteste daca vrei…
Dialogul cu tine este la fel de imposibil ca si intoarcerea in timp.
2012-01-30 16:59:40 | Raporteaza
L-ai băgat pe Eco la înaintare când eu am spus că accesul la informare e ceva normal. Firesc. Şi că e anormal ca procurarea unei cărţi să fie un act ilegal! Asta după ce-mi ridicaseşi tu în slăvi regimul dinainte când nu oricine avea acces, ci numai “aleşii”. Ca tine, aşa. Brr, mă înfior şi acum de inepţia asta!
Aşa că n-o mai da la întors. Comentariile de mai sus stau mărturie.
Andreea: ei, dacă tot te plictiseşti, ai timp până la vară să iei la puricat calculatoarele din casă, să vezi dacă nu cumva au instalat copiii vreun progrămel fără licenţă.
2012-01-30 17:10:02 | Raporteaza
Accesul la informatii e ceva normal?! Zau, unde scrie? De ce nu accesul la hrana, sau la covoare persane?
Astea sunt idei socialiste rasuflate!
2012-01-30 17:41:40 | Raporteaza
Si copiii Andreei sau tu n-o sa patiti absolut nimic pentru ca din punct de vedere fiscal nu reprezentati nimic.
Exista un principiu dupa care o actiune este indreptata asupra unui individ sau grup de indivizi care nu numai ca incalca legile copyright-ului dar mai si fac bani din chestia asta.Cam astea sunt tintele. Cu alte cuvinte se duc acolo de unde stiu ca au ce lua. Si ceea ce ii intereseaza sunt banii.
Si voi habar n-aveti, dar in Romania si nu numai, functioneaza o asociatie a marilor producatori de sofware care au angajat mai multe case de avocatura si care impreuna cu Garda Financiara fac astfel de controale de cel putin 15 ani!!! Cunosc firme care au primit si 30,000 de euro amenda si le-au si platit, orice actiune in instanta fiindu-le respinsa.
2012-01-30 18:14:31 | Raporteaza
Pai, urmind logica unora de pe-aici ar trebui ca si furnizorii de apa sa urmareasca la ce consum eu apa. Daca ud cu ea canabisu’ din balcon? Asa ca, daca politia are banuieli ca eu cultiv canabis, atunci mai bine cer furnizorului de apa sa-mi taie apa, fiindca ei, politaii, n-au chef sa adune probe. Cam asta e acta.
Legile copyright-ului sint foarte clare si acum.
Andreea, ma surprinzi din ce in ce mai mult.
2012-01-30 18:24:51 | Raporteaza
Andreea, dacă ţie ţi-e indiferent dacă îţi ascultă sau nu telefoanele, e treaba ta. Înseamnă că ai o viaţă tristă şi anostă şi plată şi neinteresantă şi naşpa.
Eu am o viaţă … vie. Respir, mă zbat, mă agit, mă râd în hohote, îi înjur, conspir împotriva lor, iubesc, fut, dorm. Şi toate astea la telefon, pe internet, în dosul clăii de fân.
Eu nu vreau să-mi asculte ei telefonul, să-mi taie internetul şi să-mi dea foc la claie.
Aşa că mor cu ei de gât dacă am posibilitatea. Dacă nu, îi înjur cât mai am internet şi îi blestem la biserică. Pe asta nu mi-o vor putea lua-o niciodată!
2012-01-30 18:25:10 | Raporteaza
@ Nora #61: Votul electronic e una din marile nereușite ale sistemului informatic, din câte mai țin minte au fost probleme similare în mai multe state printre care și Italia (parca). Știu ca m-am documentat mai amplu atunci când a fost pus în discuție de către actuala conducere națională.
Torentii au fost interziși dar a apărut alternativa “magnetic link”. Insa totul se schimba în clipa în care (de exemplu) în baza traficului realizat “cineva” te ia la puricat pe toate părțile.
Exista voci care spuneau ca pirateria (în cazul software-ului) era oarecum tolerata, deoarece (sa zicem) un utilizator oarecare folosea un program “full option” (nu trial version) și în copleșitoarea majoritate a situațiilor îl cumpăra văzând cât de util (indispensabil) ii este, plus ca pentru a înregistra profit trebuia sa intri (oricum) în legalitate. Rămâne de văzut ce se va întâmpla, ceea ce mie mi se pare clar este ca nu vei avea alternative, va trebui sa te înregimentezi într-un sistem oricare ar fi acela, fără drept de apel. Nu te va face nimeni anacronic, “fratele cel mare” te va ajuta (cu duhul blândeții, desigur) sa intri și tu în rândul oamenilor “civilizați”. Cred ca asta e “viitorul”… Apropo de cd-uri, ca sa nu mai plătești și “suportul fizic” este încurajată descărcarea online… iar asta se întâmpla deja în multe situații (software sau muzica). Ieftin și ecologic…
2012-01-30 18:33:25 | Raporteaza
Da, Till, declaraţia drepturilor omului e o făcătură socialistă. Mai ai multe perle de-astea?
Mai ales articolul 19 care zice Everyone has the right to freedom of opinion and expression; this right includes freedom to hold opinions without interference and to seek, receive and impart information and ideas through any media and regardless of frontiers. Şi articolul 12 No one shall be subjected to arbitrary interference with his privacy, family, home or correspondence, nor to attacks upon his honour and reputation. Everyone has the right to the protection of the law against such interference or attacks.
Eşti în stare să-ţi tai o mână că n-am eu habar de chestiile astea? Dacă tot există reglementări, de ce mai era nevoie de ACTA atunci? Dacă marii hoţi erau oricum prinşi şi buni de plată? Ah, iar asta o zic eu, una care a fost victima furtului de proprietate intelectuală. Deci, vorbesc ca păgubită, nu ca făptaş.
Eşti în stare şi să-ţi tai o mână că nu vor păţi nimic copiii Andreei? Mă rog, Andreea, că ei sunt minori. Au tot apărut în presă cazuri de percheziţii, arestări etc pentru câteva filme. Uite unul: bzi.ro/perchezi../. Şi nu e vorba de arestarea ăluia care fondase Megaupload.
Pixal@u: ştiu că sistemul de vot electronic a dat chix în mai multe ţări.
2012-01-30 18:49:56 | Raporteaza
Torrentii sint folositi si pentru scopuri legale. A interzice torrentii pentru ca unii sint folositi pentru filme pirat e ca si cum s-ar interzice internetul pentru ca acum toata pornografia infantila e online.
2012-01-30 18:51:03 | Raporteaza
Nora, am văzut (mult) mai sus că nu ţi se părea ok să furi cu internetul din bunul altuia, adică filme, muzică şi alte ălea.
Nora, orice ai face pe internet nu se numeşte furt. Înţelegeţi odată pentru totdeauna. Nu mai fiţi atât de politicăli corecţi până peste cap!
Hai să te iau şi pe dos:
Uite, actriţa nu ştiu care stă la ea în curte – deci pe o proprietate privată, în pizda goală. E dreptul ei?! Este zic eu (nu este ar zice alţii, dar pe ăia nu-i luăm în seamă: catolici, n-ai ce să le faci!).
Bun!
Trece un pozar pe drum – deci pe un spaţiu public, sau pe la altul prin curte – deci pe un spaţiu privat. Face o poză şi o vinde la ziare. Deci câştigă şi bani de pe urma pozei.
Ce zici tu, are actriţa ce să-i facă din punct de vedere legal?! Da, ai ghicit: n-are ce să-i facă, deoarece omu se afla pe un spaţiu public şi a captat imaginea de pe acel spaţiu. Punct.
Dacă nu ştii chestiile astea documentează-te. Dar cred că le ştii.
Ideea e că dacă îţi expui în mod public un bun intelectual, formal sau soft, sau cum vrei să-i zici (o imagine – de exemplu), nu mai poţi avea dreptul să dictezi cine şi ce să facă cu acel drept al tău, deoarece ai intra peste dreptul meu de a sta cu ochii deschişi pe drum, adică pe un spaţiu public!
Chiar şi o proprietate privată hard (portofel, flanel uitat în autobuz, casă pusă pe spaţiul public), dacă sunt găsite şi luate de unu, nimeni n-are ce să-i facă. Decât, cel mult, să-i bată obrazul.
În cazul internetului lucrurile stau la fel. Dacă tu îţi pui filmul pe un sait, eu am dreptul să-l văd, să-l copiez şi să-l vând pe la vecini. Punct! Nu poţi tu să te foloseşti de internetul meu, de spaţiul meu privat, să mi-l poluezi, iar eu să n-am nici un drept!
Deoarece l-ai pus pe un domeniu al nimănui şi al tuturor. Domeniu pe care nu ţi-l poţi atribui tu ţie nici măcar pe porţiuni.
Eu am voie să stau la calculatorul meu, la mine acasă, conectat (pe bani) la o reţea mondială formată din alţii ca mine şi să dau din taste. Dacă dând din taste am dat peste saitul tău, fac ce pot şi ce vreau eu cu el. Punct!
Acum ai înţeles?!
Ai înţeles, dar nu eşti de acord.
Tipic!
2012-01-30 18:53:03 | Raporteaza
Şi pot să vorbesc eu la telefon, pe net etc numai de crescut begonii şi desene animate. Şi tot să mi se pară ilegitimă monitorizarea. O lege care legalizează abuzul e o crimă.
Să nu-ţi dai seama de asta trebuie să fii… begonie!
2012-01-30 18:55:26 | Raporteaza
Cosa: normal că nu sunt de acord.
În primul rând, filmul nu este pus pe internet de pruducătorii lui. Filmul este furat de la producători şi pus acolo. De multe ori, este piratat înainte să apuce să aibă o singură proiecţie în cinema-uri. Cum se tot întâmpla, de exemplu, cu cărţile lui Marquez până să ajungă varianta finală în tipografie.
Alt exemplu: eu am o revistă online, să zicem. Eu plătesc oameni ca să-mi creeze conţinut. Fac bani din reclame, reclame pe care le capăt datorită contentului şi artificiilor de SEO. În mare. Investesc, urmând să câştig sau nu.
Tu îţi faci şi tu o revistă. Tu nu plăteşti pentru content. Tu iei marfa mea. Ţi se pare normal?
Tu prezinţi internetul ca fiind al tău. Nu e aşa. Internetul e, dacă vrei, ca o autostradă. Când plăteşti abonament la net, e ca şi cum ai achita taxa de autostradă. Poţi circula pe autostradă. Pe marginea autostrăzii, sunt tot felul de minuni. Taxa plătită nu presupune că te poţi servi de pe tarabe cu ce ai tu chef. Pentru alea, trebuie să scoţi bani în plus.
N-are nicio legătură cu polical correctness.
Iar cu obiectele găsite, eu ştiu că legea, pe lângă bunul simţ, te obligă să le predai la poliţie.
2012-01-30 19:09:29 | Raporteaza
Dar tu nu realizezi ce esti cand vorbesti despre…nimic?
Nu exista nicio lege in sensul asta, s-a aderat doar la niste principii. Pana la lege e cale lunga. Asadar , discutati nimic!
Cosa: referatele.com/../
2012-01-30 19:09:37 | Raporteaza
ia te uită, tot aci sînteţi!
2012-01-30 19:16:50 | Raporteaza
Da, iar tu ne contrazici pe nimic. Să înţeleg că ai luat apărarea unui nimic?
Toţi care se revoltă se revoltă pe nimic. Şi francezul ăla şi-a dat demisia pentru… nimic.
Calea nu e chiar aşa lungă. Acum se face iunie.
Spre deosebire de Cosa, eu sper însă că nu e bătălia pierdută. Mai ales că e an electoral şi la noi, dar (mai ales) la alţii.
Oricum, tu n-ai de ce să te agiţi. După tine, dreptul la informare şi la liberă exprimare sunt nişte chestii comuniste, total perimate, ceva tipic oamenilor asistaţi social!
2012-01-30 19:19:06 | Raporteaza
Aoleu ce de confuzii ” a primi și de a comunica informaţii şi idei prin orice mijloace”….
pai, cine iti ia dreptul asta?? comunica draga cu cine vrei!
2012-01-30 19:23:31 | Raporteaza
Auzi, tu ce intelegi de fapt prin “dreptul la informare” ca vad ca tot folosesti sintagma asta. Consideri ca Eco, de ex ar trebui sa te lase sa arunci o privire in manuscrisul lui de pe computer? Sau ca Leonard Cohen sa iti trimita negativul de ultima lui piesa inca neaparuta?
Libertatea de a comunica si a primi informatii se refera la corespondenta ta cu Marioara din Canada, nu la altceva.
2012-01-30 19:27:47 | Raporteaza
Da, şi cum te mai bucuri de dreptul ăsta odată ce un rahat de provider de internet îţi poate tăia accesul pentru o simplă suspiciune?
Fără anchetă, fără investigaţie, fără procuror, fără judecător? E totul la latitudinea RDS sau Romtelecom sau ce provider ai tu.
Şi aia cu corespondenţa cum rămâne? Adică iubitul meu n-are voie prin lege să se uite în telefonul, calculatorul meu etc, dar providerul are? Şi ţie nu ţi se pare nimic anormal, floricico!
Tu chiar nu pricepi? Sau numai te prefaci?
2012-01-30 19:30:05 | Raporteaza
Dar tu nu pricepi ca alea-s simple supozitii despre ACTA?
Aia de pe wikileaks au publicat o frantura de de paragraf, cica furat de acolo. Tu ai incredere in aia?
Eu nu cred ca e adevarat. Un acord comercial nu merge in asemenea amanunte, el enunta niste principii. Amanuntele vin cu legea si apoi cu normele de aplicare. Asta e traseul. Nu va mai agitati degeaba! asteapta legea si rezerva-ti energiile pentru atunci.
Pana una alta discutam nimic.
2012-01-30 19:38:29 | Raporteaza
Nu, nu consider asta. Tu consideri că providerul de net are voie să-şi bage nasul în computerul lui Eco, Cohen etc.
Exagerările astea sunt de-a dreptul grosolane. Dacă ai fi de bună-credinţă, ai lua în considerare faptul că eu apăr dreptul de proprietate intelectuală, aşa cum am explicat mai sus. Dar nu abuzurile.
2012-01-30 19:40:43 | Raporteaza
ia să vedem. cine ce zice.
Nora: dacă o să fie albastră situaţia, la vară, copilul ăl mare o să fie cît se poate de avizat. îl învăţăm ce trebuie şi ce nu să facă. astea sînt riscurile dacă ai copii – să se apuce de droguri, de furat… pericole la tot pasul. îţi scapă din mînă sau nu. dar el ştie deja mai multe ca mine în domeniul ăsta. iar copilul mic e prea mic. e încă la păpuşele. situaţia e sub control
Costeluş: ultimul lucru din lume e să mă îngrijoreze că-l surprind pe Costeluş.
Cosa,
domnul Cosa bate cîmpii graţios în comentariul 83 şi habar n-are de legi.
în plus, exact asta voiam eu şi Till să spunem, cosa. viaţa ta TELEFONICĂ şi cea INTERNAUTICĂ sînt palpitante? asta e viaţa ta palpitantă?!
eu prefer să înjur şi să fac amor real, măi cosa. nu telefonic! auzi, doarme la telefon… incredibil!
deci, îţi urez succesuri telefonice cît mai multe!
2012-01-30 19:40:58 | Raporteaza
Sau hai sa nu zic nimic, discutam despre “vise, fantezii, inorogi şi cai albaştri”. Adica suntem la ora de fantasme.
2012-01-30 19:45:15 | Raporteaza
Ah, Till, tot zici că e un tratat comercial. Atunci de ce World Trade Organization şi Organizaţia pentru Cooperare Econimică şi Dezvoltare au fost lăsate pe dinafară şi n-au participat? Că ăştia sunt nelipsiţi de la orice tratat comercial respectabil.
Iar ce zici tu de Wikileaks, e un draft vechi din 2009.
Toată secretoşenia asta nu te îngrijorează? Faptul că li s-a cerut în repetate rânduri de tot felul de organizaţii să facă documentele publice în zadar?
2012-01-30 19:53:32 | Raporteaza
Orice tratat economic e secret, adica are tot felul de grade de secretizare.
Eu traiesc in Romania si ma conduc dupa legi romanesti. Pana nu vad proiectul de lege, nu pot sa am nici un punct de vedere, in afara de niste principii pe care le-am enuntat mai sus.
2012-01-30 19:56:59 | Raporteaza
Anti-Counterfeiting Trade Agreement(ACTA) citez:
acordul comercial împotriva contrafacerii,este un tratat comercial plurilateral propus ca răspuns la„creșterea globală a comerțului cu bunuri contrafăcute(precum medicamente n.m)și lucruri protejate de drepturi de autor.
Domeniul de aplicare al ACTA este larg și include contrafacerea bunurilor fizice cât și distribuirea pri Internet și tehnologia informației.În octombrie 2007 SUA,Comunitatea Europeană,Elveția și Japonia au anunțat că vor negocia ACTA.
S-au alăturat apoi,Australia,Coreea De Sud,Noua Zeelandă, Mexic,Iordania, Maroc,Emiratele Arabe Unite și Canada.Negocierile ACTA au fost secrete pănă pe 22 mai 2008 când un document despre tratatul propus a fost publicat pe Wikileakks,iar în scurt timp și ziarele au scris despre negocierile secrete.
ANONyMOUS avertizează românii: ACTA este primul pas câtre dictatura pe internet ????? Combaterea comercializării de produse contrafăcute precum și pirateria online….
PS:ei lasă că vom primii/comercializa din țările care NU au semnat contractul ăsta

Cum ar fi din Polonia, primim ouă de găină ca fiind bio/organice și ele sunt de fapt și expirate/cumpărate pe Internet
că de,va fi mai ieftin,populația nu contează 
Ori din Germania,vaccinuri/medicamente care nu întrunesc toate funcțiile,neavând toate propietățile de prevenire
că de,va fi mai ieftin,populația nu contează 
2012-01-30 19:59:36 | Raporteaza
Curios , mi s-a dus in spam…
Deci, orice tratat economic are diferite grade de secre tizare.
Eu traiesc in Romania si sunt condus de legi romanesti, deci pana nu vad proiectul de lege nu pot sa emit pareri.
2012-01-30 20:00:53 | Raporteaza
Ah, că uitasem. Nici ăia de la World Intellectual Property Organization n-au fost consultaţi.
2012-01-30 20:01:18 | Raporteaza
Dora, de ce cenzurezi, ce-am facut? esti de la ACTA?
2012-01-30 20:02:32 | Raporteaza
Curios , mi s-a dus in spam…
2012-01-30 20:03:23 | Raporteaza
Deci, orice tratat economic are diferite grade de secre tizare.
2012-01-30 20:04:21 | Raporteaza
Dora ??? unde este comentariul meu ?
2012-01-30 20:04:44 | Raporteaza
Eu traiesc in Romania si sunt condus de legi romanesti, deci pana nu vad proiectul de lege nu pot sa emit pareri.
2012-01-30 20:05:25 | Raporteaza
@Till,văd că nu sunt singura
2012-01-30 20:06:51 | Raporteaza
cine are cu adevărat nevoie de ACT….ivia ? Folosiți acest iaurt cu încredere, e contra constipației
mmm,yammy…..
2012-01-30 20:17:13 | Raporteaza
Andreea, n-ai înţeles nimic, deoarece sub aparenta modestie şi onestitate eşti plină de tine.
Îţi repet: şi după claia cu fân, da?!
2012-01-30 20:23:55 | Raporteaza
Nora, exact asta nu înţelegeţi voi: că internetul nu se presupune apriori că e al vostru! Nu e ca o curte a voastră din care vă fură unu găinile.
Tu vrei să faci o revistă şi asta te costă bani. Perfect!
Problema e, cum faci bani cu ea!
De ce presupui că dacă o pui pe internet (pentru a face bani) implicit eu nu am drepturi asupra ei?!
Ce-ţi dă ţie drepturi în plus faţă de mine?!
Adică te-am pus eu să mi-o arăţi?!
Dacă nu vrei să ţi-o copiez, nu mi-o mai arăta. Punde o parolă şi dă-o doar celor pe care-i vrei tu.
Asta e esenţa: vreţi să profitaţi de pe urma mea punându-mi reviste pe internet, fără ca eu să vă cer asta.
Şi să nu vii cu chestia aia că de ce mă uit că e ca şi cu poza porno. Ca să nu văd ar trebui să fiu obligat să merg cu ochii închişi pe un drum public.
Băi, treziţi-vă! Internetul e liber. Vrei să pui ceva pe el, pui şi-ţi iei gândul că ar mai fi al tău!
Dacă nu vrei în condiţiile astea, eşti liber să nu le pui. De ce să fie invers?! Adică tu să le pui, iar eu să fiu obligat să nu le folosesc?!
Nora, de fapt, în esenţă, tu eşti pentru ACTA. Clar! Nici nu ştiu de ce te cerţi cu pedeliştii pentru asta!
2012-01-30 20:39:50 | Raporteaza
Asa Dora, baga-le pe toate sa creada lumea ca-s nebun! unii deja cred asta!
Bai Cosa, cand esti in claia cu fan nu-ti mai arde de internet!
2012-01-30 20:42:24 | Raporteaza
a… da… claia… acum am priceput… da` nu strănuţi de la fîn? eu nu pot să-l sufăr…
2012-01-30 20:53:43 | Raporteaza
Of, Cosa. Internetul nu-i al nostru, dar nu e nici al tău.
Ăia cu filmele nici măcar nu le pun ei. Cei cu muzica la fel.
Iar cu revistele, le poţi citi, dar nu le poţi lua acasă. Ca să zic aşa. Nu poţi face tu bani de pe urma investiţiei mele. Nu te poţi pune pe tine autorul unui text când el a fost scris de mine! Aş putea să-l las şi pe stradă şi tot nu poţi face asta!
Eu plătesc un domeniu, plătesc oameni, softuri, programe de trimis newslettere etc etc. Asta îmi dă drepturi. Proprietatea nu e numai fizică.
Şi zi-mi şi mie, în condiţiile în care printul dispare, cam cum se mai poate proteja presa scrisă? Cum poate exista altfel decât pe internet? Tu ce-ţi imaginezi? Că jurnaliştii fac muncă pro-bono?
Cât despre ultima frază, nici nu mai am ce zice.
2012-01-30 21:00:32 | Raporteaza
Base sa-i pupe-n cur pe americani la propriu, nu la figurat. Free net forever!
2012-01-30 21:02:41 | Raporteaza
Eu plătesc un domeniu, plătesc oameni, softuri, programe de trimis newslettere etc etc. Asta îmi dă drepturi.
Păi, de ce, măi Nora, îţi dă drepturi?! Te-am pus eu să faci toate astea ca să mi le vinzi mie?! Dacă da, atunci mi le vinzi doar mie – celui care a plătit pentru ele. Şi celorlalţi care au plătit.
Dacă nu, atunci pune-le pe internet la liber, în speranţa că faci bani indirect. Dar fără să mai ai şi pretenţia să-ţi fie protejate.
Adică nu încerca să umbli cu curu gol în faţa pulii sculate şi să mai ai şi pretenţia (de la aceasta) de a rămâne fată mare!
Lasă-i şi pulii dreptul ca atunci când vede un cur gol să i-o şi tragă!
Şi oricum, miza ACTA e cu totul şi cu totul alta decât îngrădirea libertăţii de exprimare, protejarea dreptului de autor, sau obţinerea controlului informaţional. Aceste deziderate ei şi le-au îndeplinit demult.
2012-01-30 21:54:53 | Raporteaza
Val_One #36,
Cris, şi noi pe cine să împuşcăm pentru asta?
mergem în parlamentul european? dar dacă citeşti pdf-ul postat de mine mai sus, vezi ultimul articol:
Article 45: Depositary
The Government of Japan shall be the Depositary of this Agreement
şi la Tokio cum ne descurcăm?
Tu tot încerci crezând că suntem fraierii tăi.
Păi, mie, ăia de la Tokio vor veni să-mi impună legi?! Ăia de la Tokio au semnat acordul în numele meu, sau boc şi cu Udrea şi cu toată şleahta de hiene jigodite?!
2012-01-30 22:00:54 | Raporteaza
Tu negi, de fapt, legitimitatea dreptului de autor în general. Iar asta mă face să mă crucesc.
Şi cred că nu pricepi nici la ce fel de încălcări ale lui mă refer eu.
E ca şi cum te-ai duce la bibliotecă, unde plăteşti un abonament, şi citeşti romanele lui X, le iei acasă, le copiezi şi le republici cu numele tău. E la fel de aberant, nu contează suportul pe care e difuzat respectivul produs. Sau iei romanele şi le republici la editura ta fără acordul editurii care are drepturile asupra lor.
Plus: faptul că ai cumpărat o carte, un dvd cu un film etc nu-ţi dă şi dreptul de a le multiplica. Şi scrie pe ele
. La fel şi cu revistele online. Le “cumperi” să le citeşti. Nu să le preiei neautorizat sau să obţii foloase materiale de pe urma lor.
Tu de ce crezi că încheie editurile, ziarele etc contracte de cesiune cu autorii? Prin contractele alea, editurile devin stăpâne ale respectivelor produse, iar autorii se obligă să livreze materiale unice, care le aparţin.
Cu internetul, diferă doar suportul. Nu şi conceptul. E fix la fel ca în mediile tradiţionale. Nu mai apare nuvela pe hârtie, apare pe un site. Dar e tot creaţia unuia, tot cineva deţine drepturi asupra ei. N-a apărut din eter, n-a născut-o pixelul albastru, nu e un bun natural.
Deci, cu.rul ăla nu e aşa de gol precum i-ar plăcea pu.lii să creadă.
2012-01-30 22:19:24 | Raporteaza
Dragilor, una e treaba cu drepturile de autor, unde poti sa cumperi o carte, sa spunem dintr-un magazin virtual, prin adaugarea ei intr-un cos, si cu totul altceva e sa monitorizezi tot traficul sa vezi ce descarca fiecare, cu cine sta de vorba, ce spune, ce consuma, etc.
E primul pas catre “semnul fiarei” acel cip RFID implantat omului, prin care va putea fi urmarit identic cu oile intr-un tzarc.
2012-01-30 23:13:20 | Raporteaza
@nora: iar ne-ai improscat cu inteligenta ta (mai termina odata cu Ciuma lui Camus, o folosesti cam des in comparatii-vezi la alte comentarii! Sper ca ai mai citit si altceva).In rest de o fina ironie ca de obicei, cand adevarul tau absolut e pus la indoiala:).Presa scrisa nu a disparut draguta, ia mai vezi prin tari mai evoluate.De aia trebuie ACTA ca astia ca tine sunt periculosi in turme:).
2012-01-31 06:00:43 | Raporteaza
Domle , eu am auzit una groasa rau in legatura cu ACTA asta, ca cica i-ar obliga pe aia, provaidarii sa puie niste motoare de cautare a expresiilor licentioase si metaforice in toate textele de pe internet.
Cu alte cuvinte, nu mai poti sa injuri pe nimeni, sa vorbesti colorat, sa scrii simbolistic (biata Ana
) nimic, domle.
Toate textele o sa fie exact ca ale Crinei Soroiu sau ca rapoartele la Congresele PCR.
Si cica urmeaza la control muzica si filmele. Nu tu acorduri alterate sau sex in natura. problem!
2012-01-31 06:21:41 | Raporteaza
Till, o să învățăm să înjurăm direct în limbaje cod mașină, așa o să ne împrietenim cu serverele.
2012-01-31 07:01:41 | Raporteaza
Oricum , nu ne cere nimeni părerea.
Alea iACTA est!
2012-01-31 07:02:52 | Raporteaza
Cu alte cuvinte “Acta” este!
Ai ce-i face? N-ai…
2012-01-31 07:38:36 | Raporteaza
Nu va mai puneti cu legea.
youtube.com/wat../
2012-01-31 08:01:58 | Raporteaza
Marele secret:
international.g../
art.27 aliniatul 4 e cuiul lui pepelea.
Mie nu-mi spune absolut nimic din scenariile catastrofice fluturate pe aici…
A, ca s-au suparat unele organizatii patronale, da e adevarat, am mai citit si eu intre timp si se pare ca sunt doua mari organizatii, a micilor producatori si a a marilor producatori care au interese concurentiale si divergente si deci e imposibil sa nu fie una tot timpul, nesuparata…
Dar de aici si pana unde s-a ajuns cu spionita, e cale lunga si eu cred ca cineva are mari interese sa creeze ceata.
Deci, daca tot e sa militam, hai sa militam in cunostinta de cauza.
2012-01-31 13:49:45 | Raporteaza
Bun, hai să nu ne mai pierdem timpul:
Eu nu neg dreptul autorului asupra proprietăţii sale intelectuale.
Acest drept îi e asigurat deja prin lege. Internetul nu este decât o altă cale de a ţi se putea fura ce e al tău. Deci nu trebuie o lege separată pentru internet.
Hai să te iau băbeşte ca să înţelegi ce mă intrigă pe mine şi de ce mă tot zbat eu pe aici:
La Broşteni, primăria organizează în fiecare joi un târg de vite pe terenul primăriei. Să presupunem că tu, Nora, vrei să închiriezi pe perioada târgului doi metri pătraţi de teren în cadrul târgului, ca să-ţi vinzi revista. Pentru asta plăteşti primăriei o chirie şi gata, vinzi. Pe toată perioada contractului poliţia locală te protejează de bagabonţi şi de cine vrei tu. Pe de altă parte tu trebuie, la rândul tău, să respecţi nişte reguli: să nu laşi vaca-n porumbii de pe margine, să nu scuipi pe jos, să nu dai hârtii din revista ta să se şteargă ăia cu ele la cur şi multe alte chestii de astea. Primăria a putut să-ţi închirieze spaţiul – adică să-ţi ia bani, să-ţi ofere protecţie şi să-ţi impună reguli, deoarece e spaţiul ei şi are jurisdicţie pe acel spaţiu (cred că aşa se numeşte).
Acum vin eu, Nora, şi te întreb, tu cui îi ceri să-ţi reglementeze activitatea pe internet, statului?! Păi, când s-a stabilit în lumea asta că statele, prin guvernele lor, au dreptul să impună reguli pentru internet?!
Au contribuit statele cu ceva la crearea internetului?! Statele – prin guvernele lor pot percepe bani din activităţile comerciale, fie că sunt pe internet fie că sunt pe vapor, dar nu pot reglementa activitatea pe internet.
Guvernele pot folosi internetul (ca oricine altcineva) şi tot ca oricine altcineva, pe saiturile lor pot impune reguli, aşa cum şi tu, pe saitul tău, faci ce vrei.
Dar de aici până la a impune statul legi pe tot internetul ar trebui să fie drum lung.
Ori miza ACTA (şi nu numai – ACTA fiind doar un prim pas) tocmai asta e: INTERNETUL SĂ INTRE SUB ARIA DE REGLEMENTARE A STATELOR PRIN GUVERNELE LOR.
De ce se zbat marii mafioţi care conduc lumea asta să fie aşa?! Pentru că guvernele sunt deja la mâinile lor. Prin intermediul guvernelor internetul devine al lor.
Cine vrea asta, cine sunt mafioţii?! Păi vezi cine deţine monopolurile în orice domeniu. În media, în sănătate, în petrol şi gaze, în energie şi în ce vrei tu.
Crezi că ăia stau pasivi şi se uită la cât de mişto a devenit acest internet pentru amărâţi şi cât de repede se poate propaga la întreaga lume o ştire sau o stare de lucruri?!
Ştiu – nu-mi mai spune, sunt paranoic!
De aceea au şi reuşit ei să conducă lumea, pentru că fraierilor nu le vine să creadă că ar putea fi posibil aşa ceva. Adică cine, ei?! Niciodată! Ei sunt nişte sfinţi, ce Doamne iartă-mă!
2012-01-31 13:51:36 | Raporteaza
Bai Cosa,
in gospodaria ta, cine-i sefu? Nu esti tu? Tu, ca sef, iti lasi pisica sa se catere pe masa sa haleasca din farfuria ta? Nu, (daca esti intreg la cap) ii dai una peste bot si ii pui de mancare la locul ei.
Asa si cu bastanii astia, tu singur recunosti ca exista. Pai daca exista, nu ei trebuie sa faca regulile? Cine sa le faca, pisica?
2012-01-31 14:03:58 | Raporteaza
cosa nu suportă să fie motan. miaaaaaauuuuu!!
2012-01-31 14:13:04 | Raporteaza
Si daca intamplator, acuma bastani is ai nostri, pedeleul,(nu-i asa, Andreea?) ce sa-i faci, rabda si tu si inghite-n sec!
2012-01-31 14:16:25 | Raporteaza
măi, eu mă mai gîndesc. poate militez şi eu împotriva ACTA. cînd i-am povestit ieri băietului meu, a părut îngrijorat. a zis “hmmm” şi s-a apucat să studieze docomentele.
şi eu nu suport să-l văd îngrijorat.
2012-01-31 14:21:59 | Raporteaza
Dreptul de proprietate este una si libera exprimare este altceva. Nu inteleg de ce le amesteca. Da.. pe mine ma doare la basca de astia de la holywood. Viata e nedreapta. Daca conduc lumea.. da-i in pwla mea sa ne distreze macar.. asa.. printre bombe.
2012-01-31 14:23:01 | Raporteaza
hollywood
2012-01-31 14:24:05 | Raporteaza
Fura si au furat destul. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca au lichidat niste bastinasi ca sa-si dezvolte imperiul. Acum 50-60 de avea autostrazi. Noi.. abia acum. Lasa… ami avem de vizionat filme pana. PWLA MEA DE ZDREMTZE. Isi baga nasu peste tot, isi insusesc resursele popoarelor mai slabe.. si noi… pe langa faptul ca le platim o parte din filme.. da pwla! Nu domnule! Prea multi bani le dam. Firmele de reasigurari is pe a ei. Va dati seama cati bani pleaca la ei? De ce? Pt ca la noi clasa politica e coruptibila si nu ii capabila sa isi consolideze un sistem de asigurari, intern. Cu banul in buzunar.. altfel stau de vorba cu voi. Dar daca banul e la voi.. trebuie sa va sug in caz de calamitate. S-au instalat intr-un teritoriu virgin si vlaguieste popoarele mici. Api.. nici la filme sa nu ne uitam? Ai ma!
2012-01-31 14:33:25 | Raporteaza
Ceausescu a investit intr-o mina din America.. (nu mai retin suma si nici locul.. dar e vorba de sute de milioane de dolari)si.. pwla n-am mai beneficiat de ea. Pai.. normal! Chestiile astea nu se pun. Deci: sa nu aveti mustrari de constiinta pt ca va uitati la un film sau ascultati muzica. Sa aveti mustrari de constiinta cand va urcati intr-o masinutza mica. Masinuta pe care o rulati prin gropi. In vreme ce ei fac pwla mare. Lsa.. ca nu-i planeta lor.
2012-01-31 14:43:59 | Raporteaza
Mie imi place despre ei. Dar cand vad ca se preteaza la maruntisuri dinastea… imi vine sa le bag pwla in dinti.
2012-01-31 14:48:53 | Raporteaza
Cand Bill Gates nu o sa aiba ce sa le dea de mancare la copii.. atunci o sa le platesc “multiplicarea de milioane de ori a unui produs” pana atunci.. pwla mea. Mai bine ma retrag in munti decat sa le platesc.
2012-01-31 14:56:47 | Raporteaza
Cosa: nu pricep pe ce ne certăm. De data asta.
Există legislaţie în domeniul drepturilor de autor. Tot ce vreau e să se aplice aia deja existentă. Inclusiv pe internet. Nu pricep de ce ar mai fi nevoie de ACTA.
Baţi câmpii când zici că statele nu au voie să impună nimic pe internt. De pornografia cu minori ce zici? De site-urile de pedofili? Şi ăia ar trebui să iasă de sub incidenţa legilor existente? O fi virtual spaţiul ăsta, dar ce se întâmplă pe el poate avea urmări în realitatea cea mai concretă.
2012-01-31 15:08:35 | Raporteaza
Măi, Nora, în orice lege care interzice ceva (să zicem pedofilia), se specifică clar: nu ai voie să racolezi, să arăţi şi multe alte chestii. Nu se specifică prin ce mijloc nu ai voie racolezi. Deci nici prin internet nu ai voie. Punct!
Atunci de ce o lege care să reglementeze doar activitatea pe internet?!
Eu ţi-am spus că tu, la nivel declarativ, eşti împotrivă, dar dai multe exemple din care reiese că eşti pentru.
Iar ei de astfel de chestii particulare (şi viclean alese) se ajută pentru a impune reguli pe internet. E suficient să-i spui nu ştiu cărei proaste de pedofilie şi gata, ia foc, e de acord cu orice.
Prin astfel de metode s-au impus toate legile abuzive şi nedrepte.
2012-01-31 15:35:26 | Raporteaza
Cosa, am scris aici ţşpe comentarii şi degeaba.
Sunt pentru respectarea şi aplicarea legislaţiei existente. Iar parte din ea se referă deja şi la mediul virtual, nu e ACTA prima.
Spaţiul ăsta e deja reglementat. Dar nu aşa cum propune ACTA. Care vrea să instituie şi un fel de dictatură a patentelor şi brevetelor. Că de asta nu prea s-a vorbit aici.
Deci, eu sunt pentru reglementarea veche, deja în vigoare. Nu pentru ACTA.
Dacă vrei musai să ne certăm, caută alte teme. Vorba aia, sunt destule. 99% din ele!
2012-01-31 15:52:47 | Raporteaza
Şi, mă rog, care-ar fi alea 1%?
2012-01-31 16:01:52 | Raporteaza
Ei, marja de eroare. Cazurile când ne doare capul, când ne e lehamite şi dăm din cap apatici, fără ca acordul să fie real. De-astea.
2012-01-31 16:16:40 | Raporteaza
Nu sunt de acord!
2012-01-31 16:43:55 | Raporteaza
Hmmmm. 0,5 %? 0,75?
Zi-mi mai exact cu ce nu eşti de acord ca să ştiu cu ce sunt eu de acord.
2012-01-31 16:53:04 | Raporteaza
…cu tot respectul pentru ambele parți (Nora & Cosa), sper sa nu va “împacați” niciodată. Ar fi o pierdere (mult) prea mare.
2012-01-31 17:10:43 | Raporteaza
Pixel@u: ah, nu! Aici apar mereu trădări spectaculoase, atacuri când doar ce-am semnat armistiţii, intrări nepermise în no man’s land, invazii, chestii! Deci, nu te îngrijora.
2012-01-31 18:18:05 | Raporteaza
Ah, abia acum am văzut prostia agonizând la 118.
Prostovane, orice fiinţă alfabetizată a auzit de ziare mari, cu tradiţie care ori au închis de tot taraba, ori s-au mutat online. Şi asta în vest. Orice fiinţă alfabetizată a auzit de concedierile masive din trusturile de presă, de veniturile din ce în ce mai mici din publicitate etc. Orice fiinţă alfabetizată ştie că de câţiva ani buni presa scrisă trece printr-o criză majoră.
Dar ştiu, tu, prostovane, nu îndeplineşti acest criteriu.
Stai jos, nota 2!
Eu ţi-am zis că e mai bine să taci. Mai sigur pentru tine. Nu m-ai ascultat!
După cât mă urmăreşti pe aici, aş zice că s-a schimbat centrul tău de interes.

2012-01-31 18:24:31 | Raporteaza
…sper ca (măcar) de data asta sa nu ma înțeleagă nimeni greșit. Încă o știre proaspătă legata de subiectul în cauză, de pe times New roman
timesnewroman.r../
eu zic ca merita citit
va rog, nu trageți în pianist !
@Nora#144: și totuși, dincolo de polemica spumoasă, dincolo de argumente sau contra-argumente, voluntar sau involuntar voi doi sunteți o pereche
…mi-e frica de trădare ! 
2012-01-31 18:46:49 | Raporteaza
O despereche.
2012-01-31 18:53:13 | Raporteaza
Nora, nu am sa ma joc în continuare de-a chibițul pe tema perechilor compuse din contrarii ce (invariabil) se atrag, dar oricum, rămân vigilent.
)
ți-a plăcut articolul ?
2012-01-31 18:58:49 | Raporteaza
Fie, e amuzant!
2012-01-31 19:03:47 | Raporteaza
Andreea: poate peste ani, cind baiatul tau te va intreba cu frica, in soapta: “mama, e adevarat ca demult, cind erai tu tinara, internetul era liber?” tu ai sa-i raspunzi fara probleme “da, era liber, dar il foloseau numai prostii. Oamenii destepti citeau carti.”
2012-01-31 19:28:52 | Raporteaza
costeluş, mărturiseşte: tu, de fapt, mă iubeşti, nu?
2012-01-31 19:38:16 | Raporteaza
Aşa aţi făcut, mă, poze?!
2012-01-31 20:06:48 | Raporteaza
Fara Joiana simt ca nu are rost sa mai traiesc. Daca ma paraseste… sa fiu a racu daca nu ma sinucid! O asemenea sfatoasa nu gasesti in toata tara. Ea si Mircica Badea is cei mai fani & ocosi oameni din Romania. Acompaniati de Victor Ciutacu. ESTIA DOI O SA MA DISTRUGA PEDINAUTRU. La inima. O sa mi-o fure pe Joiana.
Ma apuc sa scriu o balada despre faptele ei eroice. Cum da cu stangul in dreptul si despre cel moldovean si basarabean care pledeaza pentru integrarea in estul wild si salbatic. Si.. au trait fericiti pana la adanci batranetzi. tic-tic-tic: 70 de ani mai devreme. Halo, aici barbatul tau, Joiana, receptionezi?! Draga mea… in seara asta as vrea sa te invit la un cofei.
2012-01-31 21:41:52 | Raporteaza
Extras din textul ACTA:
“the authority to order an online service provider to disclose expeditiously to a right holder information sufficient to identify a subscriber whose account was allegedly used for infringement,”
Nu e clar? Datele tale vor fi trimise oricarei companii ce depune o cerere la politie, cerere in care spune ca tu ai putea pirata materialele lor. Ancheta va fi facuta de compania resepctiva, nu de Politie. Cu alte cuvinte, o companie privata va putea sa-ti urmareasca toate miscarile, fara a avea nevoie de mandat judecatoresc si alte prostii. Si chiar daca se va dovedi ca esti nevinovat, oricum datele tale vor fi vindute altor companii de publicitate.
Andreea, stiu ca tu n-ai nici un secret, nu-ti pui un webcam in baie?
2012-02-01 05:52:04 | Raporteaza
păi, costeluş, deja mi-am pus. da’ e pentru “ei”, nu pentru oamenii de rînd.
2012-02-01 11:49:10 | Raporteaza
Bine-asa, mie oricum nu-mi plac grasele
2012-02-01 16:04:35 | Raporteaza
Faza cu “sa copiezi un fisier inseamna sa obtii un nou original, deci nu e contrafacere”, las-o-n basca!!! Hai sa nu ne aparam cauza cu piruiete logice de doi lei, ca mai rau ne facem! E clar ca e smenozeala. Iar copiatul cu camera in sala de film, cu toti aia de se foiesc pe la buda sa faca pipi e smenozeala de Ferentari. Trebuiau sa lase legea asa cum era, sa lase justitia sa decida, nu sa se bage cine stie ce asociatie de muzici in cardasie cu redeseu sau cu mai stiu e cine.
2012-02-02 09:29:13 | Raporteaza
Mda, penibil să nu zici nimic niciodată, să apari pe aici doar ca să încerci să mă muşti pe mine de c.ur.
Mai bine spune-ne tu, nemocirlosule, cum e cu presa scrisa. Cât de bine sau înfloritor o duce.
Prostia ta merită patentată.
2012-02-02 11:46:36 | Raporteaza
Nora, da’ ce credeai?! tu să n-ai costeluşul tău?!
2012-02-02 12:02:25 | Raporteaza
Pai bun. Si nu putem face o petitie ceva? Am vazut pe facebook o chestie de genul cu padurile. Nu de alta dar in afara faptului ca sunt -15 grade, nu cred ca vor face tinerii din Romania protest. Motivul: avem o viata! Chit ca e vorba de serviciu, de scoala, de treaba efectiv, nu o sa stam cu orele in frig o saptamana ca sa ne facem auziti asa.
2012-02-02 12:08:28 | Raporteaza
Da, Andreea! Iar al meu e celebru şi nemocirlos! Ce, n-ai auzit de el?
2012-02-02 12:11:53 | Raporteaza
Oana: petiţiile pe FB sunt rahat în ploaie.
Şi da, dacă vrei să arăţi că exişti, trebuie să mai ieşi de la căldurică.
2012-02-02 12:46:45 | Raporteaza
Oana, aveţi o viaţă?!
Cred că puteţi să v-o băgaţi în cur! Sfatu’ meu!
2012-02-02 14:03:11 | Raporteaza
@Silviu
“Daca legea se va aplica, eu renunt la net.”
În loc să facem acte de vitejie după ce se aplică o astfel de lege, de ce nu facem ceva ÎNAINTE? De ce nu protestează românu niciodată? El întotdeauna se revoltă când nu mai contează. Câteva exemple:
1. “dacă face ciorbă de burtă, eu nu voi mânca” 2. “dacă vine și el cu noi, eu nu ma duc” 3. “dacă mai lasă vasele nespălate, bag divorțu”
Du-te fă și spune-i să spele vasele. Frustrantă țara asta …
2012-02-02 15:55:55 | Raporteaza
@nora: auzi isteato citeste de exemplu cu cat a crescut tirajul la N.Y.T (care e acum pe la 1.150.000) si mai ales citeste DE CE i-a crescut tirajul.Poate te dumiresti doar ai pretentii de semidocta!
2012-02-03 05:46:05 | Raporteaza
Aoleu, văd că insişti.
Iote, prostovane, să nu zici că nu mă ocup eu de educaţia ta.
en.ejo.ch/437/n../
businessinsider../
journalism.abou../
guardian.co.uk/../
usatoday.com/mo../
Foloseşte Google Translate cu încredere. Mai ai până când să ştii să foloseşti un dicţionar.. Ne vedem peste vreo patru luni după ce reuşeşti să le buchiseşti. Până atunci, şşşt!
2012-02-03 13:48:37 | Raporteaza
Noraaa, te chinuieşti degeabaaaa!!!
cel mai greu lucru de pe lume e să faci un prost să-şi dea seama că e prost. îl poţi face foarte uşor să creadă că e deştept. chiar şi pe unul deştept poţi să-l faci să se creadă prost, cu un pic de talent. dar nu pe prost.
2012-02-03 14:02:21 | Raporteaza
Ştiu, Andreea. Mă simt cam Don Quijote.
2012-02-03 14:05:45 | Raporteaza
Sunt politist si mai mult ca sigur tin cu ACTA. Orice le ge (indiferentde cat de absurda e ea) este un motiv ca noi, politistii, sa va pedepsim (sau chiar sa va batem daca putem) pe voi civilii; da…recunosc ca m-am facut polisist ca sa bat pe altu fara sa fac nimic. Bataia e rupta din Rai. ACTA e rupta din si mai Rai. Iar acum…licentele la control… Glumesc. Nu-mi convine nici mie sa fiu monitorizat inclusiv cand fac kk. Dar, din pacate, traim intr-o lume condusa cu dosul, nu cu fatza…Asta e. E o porcarie ACTA dar…ce putem face… Mai bine sa ne facem toti politisti…si sa respectam cu totii legea..atunci…cine o sa mai fie inchis? Nimeni. Si vor disparea legile ca daca nimeni nu mai e pedepsit adio distractie.
2012-02-03 14:54:19 | Raporteaza
@ andreea: pe tine te-a convins cineva ca esti desteapta? Si tu la randul tau ai convins-o pe nora? Bravo fetelor e bine ca va credeti macar voi destepte!
2012-02-04 17:13:10 | Raporteaza
Ramona Ramoo Co-Founder la Creative Monkeyz a postat pe Facebook: “Se pare ca cineva a fost deranjat de video-ul nostru anti ACTA – iar video-ul a fost dat jos. Incercam sa remediem situatia cat de repede cu putinta.”
2012-02-05 18:13:29 | Raporteaza
ACTA? NU! Sunt deja legi care sa protejeze proprietatea intelectuala, nu e nevoie de ACTA care da posibilitatea ingradirii vietii private. In primul rand nu vor putea sti ce downloadez prin bittorrent pt ca traficul poate fi criptat, daca vor decripta pachetele… nasol, se incalca drepturile omului
Cu ACTA, pur si simplu se limiteaza si controleaza accesul la internet
NU ACTA!
2012-02-06 18:39:57 | Raporteaza
Ok, ACTA este o mare porcarie ,pentru a putea imbogatii toti artistii si corporatiile mari de film si muzica. Dar ar avea o parte buna daca ar controla accesul minorilor la pornografie,pedofililor. In concluzie vrei sa ai parte de muzica si filme de pe net platesti ceva in plus daca vrei mai mult.
2012-02-06 23:19:00 | Raporteaza
Cine are cu adevarat nevoie de ACTA? Jegurile NWO. Gargara cu copyrightul e doar pretext de adormit prostii!
2012-02-08 22:27:01 | Raporteaza
In momentul de fata exista legislatie suficienta si mijloace suficiente impotriva celor care pirateaza, ACTA reprezinta altceva, o privare de libertate, vom realiza acest lucru mult mai tarziu, sunt foarte multe tari care nici macar nu au participat la dezbateri, de ce sa fim noi primii… Ne-au vandut tot…vor sa ne inchida si gura acum?
2012-02-09 11:48:35 | Raporteaza
ACTA este ragetul metalic care poate determina trezirea omenirii.
Oamenii vor intelege ca nu ne indreptam spre totalitarism, ci suntem in totalitarism. Unul mai cinic si mai individualist decat comunismul.
Oamenii vor intelege ca istoria prezentata nu e cea reala. Se vor strange in palcuri care vor studia razlet, dar numarul cunoscatorilor se va multiplica.
Adevarul nu poate intarzia mult. Desteptarea! Am dormit destul!
2012-02-09 14:05:17 | Raporteaza
capre mancatoare de floricele
2012-02-11 12:10:48 | Raporteaza
Asta mai lipsea,sa se introduca si in tara noastra ACTA,era de inteles in tarile civilizate si dezvoltate,nu in tara noastra unde 90% sunt la limita subsistentei !!! Mafia politica din ultimii 22 de ani se face vinovata de GENOCID,trebuie sa piara la propriu ! ROMANI TREZITI-VA !!!
2012-02-12 14:42:35 | Raporteaza