![]() | Ce se intampla cand apelezi la o agentie de detectivivezi toate articolele de Doria Niculescu31 mar 2010 la 12:44 103 comentarii 1947 vizualizari. |
-Deci sa inteleg ca doriti sa-l supraveghem pe sotul dumnevoastra o saptamana! Dar doamna Niculescu, eu cred ca aruncati banii pe fereastra, sunteti maritata doar de cateva luni si sunteti o femeie frumoasa! De ce sa insele un barbat o femeie ca dumneavoastra?
-Eu asa simt, simt ca se intampla ceva, ca barbatul meu nu e in regula. Si vreau sa stiu cum stau. Pentru ca nu cred ca stau bine deloc.
Ideea de a apela la serviciile unei agentii de detectivi particulari mi-a venit intr-o noapte cand, dupa ce am inventat un motiv stupid, am aterizat neasteptat la locul de munca al fostului meu sot (el muncea si noaptea). Acolo, desi el imi spusese ca “munceste” nu era decat pionul principal al locatiei, cel care face munca de adevaratelea, nu da numai indicatii.
“Sotul” a ajuns acasa la 5 dimineata, dupa ce eu sunasem de zeci de ori iar el refuzase sa-mi raspunda. Cand l-am intrebat unde a fost a inceput sa bazaie si mi-a spus ca “eu nu merit una ca asta”. Da, fireste ca nu meritam “una ca aia”, asta stiam si eu (atunci).
Meritam insa sa aflu adevarul, mai ales ca la mijloc era vorba de o familie, nu de o toaleta publica unde vin si pleaca coafeze, pedichiuriste, tromboniste cu parul nespalat de doua saptamani.
Adevar pe care l-am si aflat. Atat de repede incat nici mie nu mi-a venit sa cred. Dupa numai doua sau poate trei zile de filaj, detectivii l-au surprins pe tavalici in padure. In fotografii in unele momente capul duduii nu se mai vedea.
Dupa inca ceva timp, am primit si raportul complet, cu date, ore, intalniri, persoane. Tin sa precizez ca intr-o agentie se lucreaza profesionist, oamenii surprind , filmeaza si fotografiaza tot, noteaza orice miscare, “descopera” orice chip (cu ajutorul unor surse bine “plasate” in diverse structuri, fireste).
Asa au aflat si numele duduii cu care ma insela sotul meu, au aflat si numele celorlalti doi barbati din viata ei (pentru ca ea juca la mai multe “capete”), numarul don’soarei de telefon, adresa, absolut tot.
Poate credeti ca am reactionat. Nu. N-am facut-o. Mi-am imaginat in ce ipostaza penibila aveam sa ma pun eu, ca tanara si proaspata nevasta (repet, totul s-a petrecut la numai cateva luni de la casatorie, iar acela nu a fost decat inceputul!) in fata unei femei care se prefacea ca nu vede verigheta de pe degetul celui cu care se harjonea sau se ascundea prin parcari, paduri sau apartamente. Fiindu-mi frica si de o reactie necontrolata (nu sunt tocmai o fire pasnica daca cineva imi da foc la minte in acest hal) am evitat o confruntare. Si in plus, m-am simtit jignita, umilita, calcata in picioare. De fapt, ce mai…am avut un adevarat soc.
Fara sa intru mai mult in amanunte, as vrea sa fac o pledoarie in favoarea unui “nu faceti asta” cand vine vorba de angajarea unei agentii specializate care sa va dovedeasca ceea ce voi (noi) deja simtiti. Pentru ca barbatii asta nu inteleg, ca o femeie simte, e imposibil de pacalit. Da, noi femeile inchidem ochii, insa simtim mereu cand in viata omului iubit apare altcineva .
Atunci cand calcati pragul unei astfel de agentii si implicit apelati la acest serviciu, ganditi-va bine ca totul se va intoarce impotriva voastra ca un boomerang. Dupa o perioada, in cazul in care nu ati tras lozul norocos intitulat “ati gresit, v-ati inselat doamna, domnul e cuminte”, veti fi pusa in fata unui dosar in care se va afla nefericirea voastra. Veti fi pusa in fata unei cutii a pandorei (sic) care, odata cu aflarea informatiilor abia se va deschide! Pentru ca vor urma alte si alte dureri, de care eu una prefer sa nu-mi mai amintesc.
Sa va vedeti jumatatea “calare” pe o alta doamna, sau sa o vedeti cum am vazut-o eu, oprind la marginea unui drum sau intr-o benzinarie pentru a se schimba de haine sau a se parfuma in drum spre o alta femeie, va fi inceputul unui sfarsit daca situatia nu va fi gestionata in mod miraculos(si cine poate face asta?).
In momentul cand veti citi un dosar inmanat de o agentie specializata, veti fi pusa in fata voastra goala, fara reactie. Veti simti ca lumea s-a sfarsit si ca, nimic nu va mai fi ca inainte, cand increderea era prezenta iar “sunt acolo sotia mea” exact asta insemna. Nu “sunt acolo, dar oare sunt acolo, ghici?”
Ganditi-va inainte sa faceti acest pas. Nu actionati pripit, informati-va. Afland ceea ce deja banuiti nu va asteapta decat un drum dificil, unul plin de pietre, de mizerie si de mucegai. Si mai rau, este un drum fara intoarcere.
Ps. Si viceversa e perfect valabila. N-o sa inteleg niciodata femeile care tradeaza intr-o familie si se duc ca titirezul dupa primul pachet de muschi. De fapt asta nu inteleg in familie: tradarea. Tradarea e cumplita, e de neiertat.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter

Very Happy 21 mai la 21:29 |
Dacă tot vine vara şi nimeni n-are chef de lecţii şi prelegeri, zic să facem o pauză de [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 27 apr la 22:46 |
În politică astăzi ești, mâine nu ești. E ca atunci când astăzi un fotbalist are o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 27 apr la 08:08 |
Zi mare pentru toți politicienii azi, 27 aprilie. Se votează moțiunea de cenzură. Nu se știe [ citeste mai departe ]
| 1@Cosa Nostra, ce nu fac eu pentru tine ;)... | ||
| 2@limbricul rozaliu, ţi se pare... :)... | ||
| 3Mi se pare mie sau “noapte întselată” e mai voporoasă și un pic crăcănată?! :mrgreen:... | ||
| 4@Cosa Nostra, dacă aş face totul perfect, n-ai mai avea niciun interes să-mi citeşti articolele. Dar aşa, ştiu că întotdeauna vei avea ceva de comentat :) Merci!... | ||
| 5Dintre aceste „frumuseți” mie îmi plac doar cele înspirate după tablourile de Van Gogh. :shock:... | ||
| 6Tot eu!Uite, aş vrea să comentez nişte poze. Cum facem, cum le deosebim?! Poza 33 de pe rândul 21, sau cum?! Nu te-ai gândit că la un astfel de articol s-ar putea să se discute pe poze, caz în care... | ||
| Dora Constantinovici 1721 citiri |
| Ana Barton 1478 citiri |
| Very Happy 852 citiri |
| Doria Niculescu 843 citiri |
| Cristina Corpaci 474 citiri |
| Iulia Nicolaie 439 citiri |
| Maria Onea Vesta 426 citiri |
| Ruxandra Predescu 273 citiri |
| Laura Laurentiu 243 citiri |
| Anca Maco 210 citiri |
| Dora Constantinovici 3 postari |
| Very Happy 3 postari |
| Pandora o postare |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Dora Constantinovici 7166 citiri |
| Ana Barton 6092 citiri |
| Very Happy 4161 citiri |
| Cristina Corpaci 3705 citiri |
| Doria Niculescu 3376 citiri |
| Maria Onea Vesta 2275 citiri |
| Maria Moiş 1768 citiri |
| Florentina Mușat 1492 citiri |
| Diana Petrut 1058 citiri |
| Ruxandra Predescu 1021 citiri |
| Very Happy 11 postari |
| Dora Constantinovici 7 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 3 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Florentina Mușat o postare |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
ai avut curaj sa tai raul din radacina la timpul potrivit. si curaj de a vorbi despre asta, ceea ce inseamna ca experienta a fost dureroasa, dar nu ai ramas incremenita in ea. prea putine femei au curajul asta, din pacate si se blazeaza intr-o situatie de acest gen, se resemneaza. meritam mai mult, doamnelor! si daca un mar e putred, nu inseamna ca toate sunt la fel. exista si barbati cinstiti
2010-03-31 13:01:23 | Raporteaza
Mda….. Cu tot respectul : treaba este ” pe bune” sau este proza ? Scuze !
2010-03-31 13:07:01 | Raporteaza
Buna ziua Doria,
partea cu firma face parte din mijloacele concrete de a-ti confirma ceea ce banuiesti. absolut normal de altfel, orice mijloc este binevenit pentru a confirma ceva (in limita bunului simt, legii etc).
parere personala, puteai la fel de bine sa pui capat de la prima minciuna in acest sens. dar ma rog, poate aveai nevoie de dovezile materiale si ptr situatiile ulterioare
nu am trecut printr-un divort, ca sa stiu cu ce se mananca 
2010-03-31 13:08:10 | Raporteaza
mai, Doria, eu nu pot sa nu ma intreb cum ai ajuns TU sa te mariti cu asa un figurant. N-ai observat nimicuta-nimicuta INAINTE de a te marita? Nu ai vazut cum ii fug ochii in toate partile? Nu l-ai “mirosit” deloc?
2010-03-31 13:21:05 | Raporteaza
E bine sa ai o confirmare, totusi dilema ta este : daca iti era mai bine sa ramai decat la presimtire si nu sa ai o confirmare. Asta numai tu sti . ” vreau adevarul ! … dar macar minte-ma frumos cand imi spui…”
2010-03-31 13:29:50 | Raporteaza
Vorba Iuliei, ai avut nevoie de o farama de curaj pentru a scrie despre o experienta personala aici, mai ales cand nici macar nu a fost una placuta. In momentul in care cineva e hotarat sa apeleze la o agentie de detectivi particulari, inseamna ca deja exista destule motive de suspiciune, probabil si alte dovezi indirecte privind infidelitatea celuilalt dar mai grav este ca atunci cand se ajunge in punctul asta, increderea in partenerul de viata e iremediabil pierduta. Probabil ca ei vor livra argumentul final, banuit, intuit, asteptat si de multe ori ignorat. Oamenii nu cred intr-o realitate obiectiva, cred ceea ce vor. O zi faina
2010-03-31 13:31:27 | Raporteaza
Cum ar veni, si inselata (de sot) si cu banii luati (de detectivi). Super.
2010-03-31 13:33:59 | Raporteaza
Doria, aveai de ales intre a afla adevarul crud si dur si a avea discutii interminabile si aiuritoare si obositoare pana cand ai fi luat decizia divortului. Si chiar si apoi ti-ai fi gasit, probabil, diverse acuze la persoana ta (ca l-ai indepartat de tine prin gelozia ta excesiva bla-bla…).
Eu zic ca ai ales simplu, corect si prompt. Faptul ca doare nu e vina ta, desi pe tine te doare fara a avea tu vreo vina (culmea, iti gasesti vina de a fi vrut sa afli adevarul?!). E, totusi, semnul ca esti om intreg la cap. Altfel nu te-ar fi durut.
2010-03-31 13:55:19 | Raporteaza
Salut strengarito! Mai Dor da’ sensibil subiect ai ales pt azi! Ce iti pot spune eu cu privire la acest aspect al casatorei si a traiului de zi cu zi a subiectilor ,desi nu sunt casatorit este urmatorul lucru.Nu vreau sa imi dau cu parerea ci vreau sa iti spun cum gandesc eu si cum vad eu lucrurile .Uite ,cred ca natura umana si omul niciodata nu va putea fi cunoscut pe deplin ceea ce gandeste si simte in relitate ,oricat ar sta si ar convietui unul cu celalalt.Da,putem ajunge sa ii stim tabieturile ,miscarile ,vorbele,cum se misca ,cum se imbraca ,ce muzica ii place cu cine a fost inainte ,ce familie are ,ce trecut ,ce scoala si multe alte automatisme care servesc drept cunoasterea deplina a individului cu care ma insor sau marit ,dupa noi.In realitate nu se va stii niciodata cine este omul de langa cealalta jumatate ,cum gandeste si ce simte el cu adevarat care ii sunt gandurile adevarate.Stiu,acum poate o sa imi spui -pai si dragostea ce facem cu ea ?nu e un sentiment uman pur?Dragostea este un sentiment frumos ce implica respect ,iubire,atractie ,empatie,altruism etc fata de cel de langa tine dar,totodata dragostea poate fi si un sentiment urat ce distruge vieti pt totdeauna datorita nesigurantei ,lipsei de comunicare,gelozie,prea multa si sufocanta dragoste,etc cu toate ca indivizii se iubesc si isi poarta dragostea unul altuia .Stii cand sunt intrebate femeile alea saracele care sunt batute -de ce ai stat?ele raspund -pt ca il iubesc, sau invers ”Cred ca in tot si in toate trebuie ca individul sa dea dovada de ratiune si responsabilitate de cumpatare si mult respect fata de jumatatea sa. Revenind la afirmatiile anterioare ,concluzia mea este urmatoarea .Chiar daca acelei jumatati fie ea femeie fie barbat i se ofera toata dragostea din lume ,tot respectul ,toata siguranta si iubirea din lume ea/el la un moment dat tot va calca in strachini si va insela sau va avea curiozitatea sa vada si altceva decat ceea ce are ,desi are tot ceea ce ii trebuie pt a fi fericit/a,desi a gasit pers cu care sa convietuiasca pt mult timp.Si acum poate o sa intrebi asa -bine bine ,dar ce facem atunci numai ne maritam /insuram si numai punem suflet pt nimic pt ca la un moment dat o sa ne friga?Nu,nu asta este solutia, cred ca atunci cand se intampla asa ar trebui sa plecam pur si simplu sa uitam ,sa trecem mai departe desi poate unii ar spune -baaa pai ce faci daca mai ai si copii mici cum vor creste .Vor creste la fel de bine si frumos atat timp cat le va fi oferita o educatie ce nu va pune amprenta pe ”baaa tac-tu sau ma-ta te-a lasat, al dreq de idiot/a s-a dus la alta/u si eu ma chinui cu tine”Copilul se va dezvolta rau si va prinde ideea ca unul din parinti e rau,dar el uita ca s-a nascut in urma atractie ,dragostei ,neglijentei sau ce o fi,a parintilor . Sunt muuulte dar foarte multe de spus aici pe tema asta a infidelitatii si a procedurii de a apela la detectivi pt a darma si a demostra vinovatia uneia din jumatati .Aceasta actiune se poate intoarce ca un bumerang asupra individului si sa ii faca rau sau poate sa ii faca si un mare bine.Este duala actiunea in sine .Gataa Dor ca te-am ametit de tot cu sirurile astea de cuvinte ale mele
) Te imbratisez cu drag
2010-03-31 13:55:19 | Raporteaza
mey … daca e proza , e una buna … daca e realitate , e una proasta da nush de ce senzatia mea e ca acest articol trebuia sa intre maine , numai ca .. ce-i drept cele mai tari farse de 1 aprilie se fac pe 31 martie … oricum , in situatia ca e pe bune , am sa revin (.. ce ti-e si cu frica asta de ridicol)
2010-03-31 14:10:46 | Raporteaza
intai: cineva mi-a semnalat ca am facut o greseala in text,am scris o inutilitate. imi pare rau, dar de foarte multe ori ma grabesc. stiu ca gresesc, probabil ca nu am stat la scoala la orele de gramatica suficient de mult.
scuze.imi pare rau
2010-03-31 14:13:14 | Raporteaza
@Iulia Gheorghe: buna frumoasa pandorei(de acum asa te strig , sa stii
) ha ha, n-am taiat pui nici un rau de la nici o radacina. dimpotriva, am stat acolo si am mai adus micul dejun la pat inca mult timp.
pentru mine, familia e ceva incredibil.as fi in stare sa ma sacrfic oricat si pana la Luna si-napoi pentru familie.asa sunt eu, aceasta este una din putinele credinte ale mele. dar,am ales sa scriu acest text ,tocmai pentru a trage un semnal de alarma, mi-ar placea ca femeile sa inteleaga ca ..daca vor angaja niste detectivi particulari , tot ele vor suferi. e o suferinta INUTILA.pen’ ca raul e deja facut, nu mai e nevoie sa ne facem noi EXTRA-RAU cu propriile maini
te sarut, frumoasa pandorei
2010-03-31 14:18:27 | Raporteaza
@Mihai: buna Mihai! eu nu scriu proza in tara pandora.deloc.nici cand am scris despre Georgeta-Limeta nu era “proza” fiindca am acel simt care imi permite sa vad dincolo pot sa scriu (nu sofisticat, desigur,nu am acest talent si nici tehnica,exercitiu nu am) despre orice. uite, fii atent
SA CITESTI DE PASTE O POVESTE DESPRE TANTI GILDA BORS. si aceea seamana cu “proza la pachet”,dar nu e. tanti gilda si iepurii roz chiar au existat
2010-03-31 14:22:05 | Raporteaza
@Doria Femeile simt cand apar suplimentele cu uz frecvent in viata partenerilor. In general asta se intampla dupa ani buni cand ele prefera sa inchida ochii pentru ca nu mai au chef de schimbari (nici interioare si nici interne, nici inlauntrul lor si nici in ceea ce priveste statutul social). Si atunci neaga realitatea. La voi a fost altfel, a fost nevoie de suplimente neimpartite si neimpartasite foarte devreme. Te-ai simtit estimata la o valoare prea mica si neintelegand criteriile alegerilor lui ai vrut sa ti-l intiparesti in minte in imagini de tavalici, sa poti mai usor sa te desprinzi de el, sa ti se ia. A fost mijlocul prin care te-ai dezis de el. Dupa toata povestea asta mai crezi in fidelitatea masculina?
2010-03-31 14:22:59 | Raporteaza
Doria , poate ca doar ai ales si tu ca sot un barbat din categoria aia a baietilor cu mai mult testosteron decat media, in cazul asta te-ai maritat cu o bomba cu ceas si acuma stii cum e, ca daca stai langa un animal salbatec vei muscata mai devreme sau mai tarziu. este dureros si inteleg situatii de genul asta, dar daca ar fi sa scrii despre vina femeilor care cauta baieti rai cu riscurile de rigoare sau barbati de casa care pot fi manipulati mai usor, ce ai scrie?
2010-03-31 14:27:52 | Raporteaza
Ai dreptate doria..eu am patit-o cu fostul meu prieten cu care vroiam sa-mi intemeiez o familie..am “cautat” si am “gasit”….cateodata ma gandesc ca daca stai pe fundul tau mai bine iti iese..dar ce te faci cand te”mananca” sa afli,sa-i arati doavada,sa-i strigi in fata cum a putut face asta..si cateodata poate e mai bine sa mergi pana la capat..
2010-03-31 14:28:01 | Raporteaza
@Bogdan G.: nici nu-ti doresc sa treci printr-un divort(n-ai idee cat de lat te lasa asa o actiune , la inima ma refer ,te lesina de-a dreptul !) cat priveste demonstratiile , acum nu mai gandesc cum am gandit atunci. a fost o prostie si mi-am pus in pericol sufletul incercand sa aflu o mizerie.nu m-a ajutat la nimic, drept urmare, as vrea sa afle si alte femei(si barbati)ce le asteapta daca aleg asa o cale. e gresit.e periculos. si te duce intr-o lume urata si murdare pfui, nu mai vreau asa ceva in viata mea .nici in alea viitoare
2010-03-31 14:28:01 | Raporteaza
@dina: buna dina(dar ce se intampla cu tine de esti asa pasnica azi????
) nu trebuia sa VAD ceva ,trebuia doar sa simt ca nu o sa fac o casa frumoasa cu cineva care a mai gresit tot in acelasi fel si fata de prima sotie. acum,stiu cu cine as vrea sa-mi intemeiez un camin. in nici un caz cu tiparul de om pe care tocmai l-am descris in text. astia sa se duca unde vor ei, eu una,mi-am pus tomberonul in cap o data. io nu persist in prostie, nici ignoranta nu sunt.invat din greseli,nu ca altii
imbratisari, D.
2010-03-31 14:31:44 | Raporteaza
@dorianiculescu: mai bine mezina pandorei
si pentru mine familia e ceva sfant, ca sa zic asa. de aceea o sa am mare grija cui ii spun “da”…ca vreau sa fie pentru toata viata. desi stiu ca nu putem avea garantii dinainte.
2010-03-31 14:34:32 | Raporteaza
@predESCU: buna ! nu stiu ce era mai bine, ca dovada ca bine sau rau,pentru inima mea oricum s-a terminat rau
femeile banuiesc,simt.noi nu putem fi pacalite, e o iluzie pe care si-o creeaza barbatii. eu am simtit din primul moment ca ceva nu e in regula si am vrut sa stiu daca sunt NEBUNA SAU NU. si ..hi hi ,mda
an’ descoperit :
SURPRIZE-SURPRIZE:NU ERAM NEBUNA !
2010-03-31 14:35:30 | Raporteaza
@Iulia Gheorghe: mda, dar putem sa ne desfundam nasul inainte si sa simtim mai bine ce si cum. ca sa nu se iroseasca degeaba singurul lucru sfant:credinta in familie.e pacat ca din cauza unui netot sau nerod ,o femeie sa-si piarda convingerea ca familia e o minune si o bucurie(SLAVA-DOMNULUI ca la mine nu s-a intamplat asa!)
imi pare rau,dar potrivit parerii mele ,tu si alexandra sunteti cele mai frumoase fete de pe aici.toate sunt,dar am io asa..o slabiciune pentru brunete ,hi hi
si nu ma feresc sa spun unei femei ca da e frumoasa ,ar fi culmea!
2010-03-31 14:38:29 | Raporteaza
@Ovy: Ovy dear, dar eu vreau sa scriu despre viata mea!e ok, nu am probleme cu asta, o sa scriu despre multe altele, sunt subiecte destule in viata mea sa fac “ste’texte. de ce sa nu scriu despre asta, sa scriu e chiar foarte in regula,pentru ca asa , alte femei, pot citi cu ce s-a confruntat Doria. (si nu numai femei,pen’ ca nu cred ca un barbat e mai ok daca vede filme si fotografii cu nevasta lui in poala altui barbat, cred ca ..as lua foc, as calca-o in picioare pur si simplu!) eu nu am stat nici macar doua zile sa ma gandesc daca sa fac asta sau nu.m-am gandit O ZI,iar apoi am actionat.vroiam sa stiu, nu sa bajbai. si in general, nu stau zece ani sa ma gandesc pana sa iau o decizie.nu o lalai, actionez.acesta mi-e felul
2010-03-31 14:42:55 | Raporteaza
@Dorel: buna D hm, m-ai cam luat tu peste picior(nu prea ma dau in vant dupa asta, dar tu esti cititor, asa incat n-am a lupta cu cititorii
) dar ,in mare cam asa a fost. am platit PENTRU NEFERICIREA MEA .hi hi , ce absurd,ce lipsa de logica .nu e logic sa -ti platesti nefericirea 
2010-03-31 14:47:02 | Raporteaza
@keep it simple: ohohooooo ,dar cat si cum m-a durut! nimeni nu poate intelege pana cand nu se trezeste in situatia de a-si vedea jumatatea oficiala peste altul/alta. familia nu e despre tradare.poa’mai tradam in relatii , in legaturi pasagere, in adolescenta, in tinereti,dar ca barbat sau ca femeie sa o tii asa toata viata, e pur si simplu mizerie. nu place la Doria mizeria in familie.diloc
2010-03-31 14:50:43 | Raporteaza
uof,
nu vreau să comentez pe tema asta pentru că îţi respect intimitatea chiar dacă ne-ai dezvăluit acest aspect, dar şi pentru că simt că eşti tristă, supărată sau dezamăgită şi nu vreau asta. o să fie bine.
indiferent de situaţie trebuie să fim responsabili şi să ne asumăm consecinţele.
link-urile interesante de astăzi :
kristimontague.../
vimeo.com/90783../ – nuit blanche
îţi doresc o zi liniştită, aşa cum copiii îşi doresc să se joace cu zmei din hârtie..
2010-03-31 14:55:40 | Raporteaza
@makedon: pui: nu cred ca cele mai multe persoane angajeaza detectivi pentru a descoperi infidelitati, dimpotriva.cei de la agentie imi spuneau atunci ca , majoritatea vin cu ideea’as vrea sa ma fi inselat, sa nu fie asa’(deci nimeni nu prea spune”vreau sa fie asa”) apoi.nu sunt de acord cu treaba asta:ne insuram sau ne maritam si po urma mai vedem,daca calcam in strachini sau nu .. e o absurditate.cum e asta cu “barbatul traduce fiindca nu mai gaseste ce vrea acasa”.ma lasI??come on,grow up mai nene si invata ce inseamna ideea de familie,ce inseamna o famile de fapt! de aceea e familie ,sa joci cinstit si in dormitor,nu sa dai fuga la mere fiindca acasa ai portocale
sunt satula de tipul asta de comportament imbecil,acceptat si promovat drept normalitate!nu e adevarat!NU E NORMAL.DELOC!
cu atat mai mult nu e normal sa-ti dai nadragii jos(indiferent cat de “neinteles/a” esti sau te declari tu acasa)dupa numai cateva luni de la casatorie. e o porcarie, e lipsa de minte, maturitate,judecata. nici io nu sunt perfecta,am si io hibele mele, fac urat stiu, daca ma simt intr-o cutie langa omul de langa mine fac urat, DAR NU M-AS DUCE INTR-O FAMILIE FIIND la nici o padure, copac, tufa de Venetia sau altele. pen’ ca io am o credinta, cred in ceva.asadar,nu ma mazgalesc daca cred.
hai, ca m-am can’ aprins asa.. imbratisari ,D(uf ce mi-a luat foc creierul..)
2010-03-31 15:00:15 | Raporteaza
@inspi: inspiiiiiiiiiiiiiiii(hi hi ,nu sunt asa de suparata pentru ca dimi am primit o veste buna, stiam pe cineva care vroia sa se marite si sa-si faca o familie cu un domn si el era cam cinic in privinta ideii,insa se casatoresc luna viitoare;si sunt asa de incantata!!!) nu sunt suparata pui,mi-a trecut demult, asta ar fi culmea, sa -mi fac rau singura cu anii
multumesc pentru povete si pentru ca ai grija sa aflu noutati. D, cu drag
2010-03-31 15:02:39 | Raporteaza
@Andrusk: sincer? dupa toata povestea asta , cand eram la un pas sa nu mai cred in familie, mi se pare neinteresant ce si cum face un barbat in afara casei(problema era ca noi nici macar in casa nu eram ok,in ultimele luni eu eram numai “idioata”,”proasta”,”nu valorezi nimic ,nu esti in stare de nimic”,”ma faci de ras” si tot asa…(TOTAL NEADEVARAT dar eu eram plecata rau de acasa cu capul,pur si simplu asta ajunsesem sa cred despre mine:ca sunt o “excentrica idioata care-si face barbatul de ras si nu e in stare de nimic”
) mi se pare mai important sa pot sa fiu linistita si senina in caminul meu si mai ales mi se pare important sa nu mai stau pe cap cu alte dudui(+manifestarile imbecile de rigoare, gen sunat acasa la om,dat mesaje, mail uri, stat prin parcari si alte cele-NU MAI INGHIT ASA CEVA INCA O DATA) cam asta e.si mi se pare important acum ca langa mine sa fie un barbat MATUR .asa ma simt eu bine si in siguranta, alaturi mai degraba de un bunic de 70 de ani decat de un taraie -nadragi de 30 (sic) 
2010-03-31 15:08:51 | Raporteaza
@mr man: hai ma pui!ce “testosteron’?daca l-ai vedea pe fostul meu sot, crede-ma ,n-ai vrea sa sari pe el!nu e vreun macho man(mie nici nu-mi place genul acesta de barbati) de aceea m-am si casatorit cu el, fiindca era un barbat normal, ca toti ceilalti, nu vreun Banderas. problema e ca….el are o problema(stiu si de unde i se trage si cine l-a incurajat sa se poarte asa): crede ca toate femeile sunt niste lipsite de minte si toate merita sa fie traduse intru CRESTEREA PROPRIULUI EGO.sau pt fala.si mai are un defect:se plange dom’ne. se plange la Mandica ca Gheorgita nu e ok , apoi la Gheorghita se plange ca nu e inteles acasa, pe urma se vaita ca saracul e batut de nevasta pe la Ionica si tot asa.. e si asta un tipar, dar puah….io nu mai vreau sa vad asa ceva !! si care sunt femeile care cauta baieti rai?serios?exista asa femei? nu stu’ pui, io caut (de mica, de cand ma stiu) liniste .deci ,iata exista si femei care nu cauta balamuc in doze mari, ci senin, liniste si pace
imbratisari ,D.
2010-03-31 15:14:19 | Raporteaza
@CristinaHanea: hei Little Blondi! pai nu stii?cine cauta(cu sarg mai ales) gaseste. iar detectivii cu asta se ocupa:daca inseli pe cineva, ei afla.te afla oriucum, ca e dupa o saptamana, ca stau dupa tine o luna, de aflat tot te afla.
ha ha…iar noi,ne facem rau singuri nestiind ce capat de drum e momentul cand privim o inregistrare sau niste fotografii.
inceputullll cosmaruluiiii
2010-03-31 15:16:41 | Raporteaza
“Pentru ca barbatii asta nu inteleg, ca o femeie simte, e imposibil de pacalit. Da, noi femeile inchidem ochii, insa simtim mereu cand in viata omului iubit apare altcineva .”
hei! nu numai voi simtiti.
In seara aceasa ma duc cu o vecina sa-i urmarim sotul. Saraca femeie.. chiar de 10 minute a fost la mine. plangand. partea proasta este ca au o anumita varsta. el 61. ea… nush exact. pe aproape.
Acuma… sa-ti zic si tie fo doua. Iti aduci aminte de prima ta scriere pe pandora’s? aia cu “masajul”? asa se intampla cand te joci cu focul. A avea o gandire libertina implica oarece riscuri. Mai mult! cand unu are mai multi bani decat celalalt – relatia este predispusa unor riscuri. Io is patzit!
2010-03-31 15:25:36 | Raporteaza
fete de fitze care se dau dupa baieti de fitze asa se intampla si consoleazate ca nu esti nici prima nici ultima. ce meserie avea de lucra noaptea striper barma sau portar ca inginer, economist sau profesor nu cred. Doria nu cumva tu esti cea care ne spuneai mai daunazi ce experienta placuta ai avut cand ai pozat in playboy, ei. oricum avem ce invata din experienta ta. vrem si continuarea.
2010-03-31 15:26:52 | Raporteaza
Hello! Nu ma la sa inima sa nu iti spun.Nu crezi ca te-ai pript de la inceput inca de cind ai decis sa faci pasul spre casatorie stiind clar cit de ult inseamna institutia asta pentru tine? Nu trebuiau discutate toate lucrurile astea cu viitorul sot inainte? Sa va convingeti ca pentru fiecare casatoria,familia,sunt la fel de importante foarte importante si in afara d iubire mai tb sa existe respect reciproc atentie reciproca un comportament adecvat pentru aceasta etapa a vietii,viata de familie adica,si mai ales sa existe incredere.Si asta,increderea in pertener se cistiga in timp si el,partenerul trebuie sa aiba aceeasi viziune ca si tina asupra tuturor lucrurilor astea.Deci sa fie suficient de matur si de pregatit pt asta.Ori in graba nu ai cum sa iti dai seama de tote lucrurile astea trebuie totusi ceva timp.Si timp sa inteleaga sau daca ti-l doresti foarte mult sa il faci sa vada diferenta dintre viata de familie/familist si viata de “haiduc”pt ca si aia are farmecul ei.Si daca era asa poate nu ajungeai sa apelezi la detectivi sai mai important iti menajai sufletul inima nervii deci pe tine if you know what i mean.Poate era mai bine. O dupa amiaza frumoasa! Kiss,C.
2010-03-31 15:44:27 | Raporteaza
SURPRIZE SURPRIZE ! vad o colaborare si cu CAN-CAN pe acceasi tema, numa ca acolo e mai misto de citit ca te arata mai despuiata. Apropo cum te cheama acum Niculescu sau Ivan?
2010-03-31 15:47:00 | Raporteaza
am scris in graba scuze pt literele lipsa pe ici pe colo.C
2010-03-31 15:47:03 | Raporteaza
mey .. mie de ce nu-mi apr comment-urile. Am scris prostii?
2010-03-31 15:49:17 | Raporteaza
sigur nu-i de 1 aprile?
2010-03-31 15:50:54 | Raporteaza
@bcm: muzician dear.sau daca vrei mai exact , facator de muzica de televiziune. nu ta mai grabi sa arunci cu oua in oameni pe care nu-i cunosti.
HI HI O FII EL AFEMEIAT SI LIPSIT DE MATURITATE, DAR MUZICA FRUMOASA PENTRU TELEVIZIUNE FACE.SAU MA ROG ,MAI MULT DA INDICATII, PENTRU CA EXISTA CINEVA ACOLO IN STUDIO CARE MUNCESTE EFECTIV (CREEAZA) .ACELA E DE FAPT TALENTATUL.PAREREA MEA. ps.nu te supara pui,dar ce are de-a face Playboy cu viata de familie(oricum in revista pozasem inainte sa ma casatoresc).scrie undeva ca sunt incompatibile?nu zau?dar ce se petrece la playboy?te duce cineva la padure si nu stiu euuu???
hai ,pupici. si nu mai judeca oamenii.io sunt o femeie modesta si simpatica iar raposatu’ sot e dedicat profesiei sale, nu e un ageamiu.
2010-03-31 15:51:19 | Raporteaza
@bcm: cancan ,click ,libertatea, in fact toata lumea POATE PRELUA DE AICI CE DORESC! ACEASTA ESTE MESERIA LOR! hi hi..dar tu ce faci?citesti stirile in timp record?? uau, ce informat/a esti !! u are funny
ps.n-am (inca )o colaborare cu cancan.dar ..poate o sa am,mai stii(ma , tu stii ceva !)
2010-03-31 15:53:41 | Raporteaza
@Doria da, e greu sa realizezi ca pentru cel de langa tine esti doar trofeu si e cumplit cand iti reprosezi tie insati ca e vina ta si doar a ta ca el se simte strivit de povara personalitatii si a standardelor tale…si te urasti si te complaci si iti cauti defectele si vina si accepti sa fi batjocorita si pangarita…si ai nevoie de un punct de sprijin, de un motiv, de o ultima picatura care sa umple paharul… Dar daca in ecuatie apareau si copii?
2010-03-31 15:53:50 | Raporteaza
ptr ca da ca nu-i …. vb aia sky is blue, water is wet, men cheating … hwo give a shit?!?
2010-03-31 15:56:10 | Raporteaza
@dorian i cules cu: lasa dear, uite iti raspund fara sa zici nimic. deci: ce sa fie pacaleala?sau ce raspuns doresti?la “de ce nu-mi apar com.?”
pe rand : pei..io sunt o pacaleala de intai aprilie, cap-coada!nu ma vezi ce zbanghie sunt?ca o pacaleala de 1 Aprilie. (textul nu e pacaleala , sorry.e viata .pur .) apoi..com. nu apar cateodata fiindca E COADA MEI.in tara pandora e cateodata coada, crezi ca e asa ..simplu? nehh, dream on
2010-03-31 15:56:23 | Raporteaza
@dorian i cules cu: dodo not like shit. nici traducerea lu’ shit no like. dodo like (cum ai zis si tu) blue sky ,mai mai
gigea blue sky 
2010-03-31 15:57:32 | Raporteaza
Sa imi fie cu regrete… dar. La cateva luni dupa casatorie?! Cinic. Cinic sa afli ca asa ceva se poate intampla. Viata nu e intotdeauna un magazin de parfumuri si poate ca a fost o lectie ca sentimentul nu e tot aia cu moftul. E greu sa descoperi omul din omul de langa tine mai ales in ziua de azi cand fiecare din noi se vrea tabloid.
2010-03-31 15:59:40 | Raporteaza
@Cristin Petrea: ha ,ha , venind de la tine spunerea asta (stii tu de ce si ma bucur ca ai ramas acelasi barbat inteligent) ma face sa zambesc
mda, m-am grabit.dar sa stii, cateodata graba nu strica asa cum ar putea parea la prima vedere. insa m-am grabit mai mult crezand ca as putea functiona langa un barbat de varsta mea(tu stii povestea cu mine). nu pot. viata mea trebuie sa arate altfel,nu am ce sa caut langa cineva de-o generatie cu mine.nu ma tolereaza un astfel de barbat.nu ma accepta,nu ma intelege,ma strange, ma face mica si urata. nu mai fac asa ceva.over my dead body.
imbratisari,D.
2010-03-31 16:01:05 | Raporteaza
@dorianiculescu: raposat se zice can e cineva mort nu despartit, ii doresti moarte cumva sau ai vreo informatie… dupa modul cum ii ei aparare cred ca mai ai sentimente puternice pt el chiar de te-a inselat nitzel. mai maine poimane vedem in can-can ca d-na doria ivan redevine doria niculescu. ce sa-i faci mai sunt si alti care s-au casatorit si divortat de 7 ori cu acceasi femeie/barabat (vezi cazul cronic bahmuteanu) si n-au ajuns rau.
2010-03-31 16:01:53 | Raporteaza
@xsio: buna ziua. te contrazic. viata POATE FI un magazin de parfumuri.frumoase, nice, calde,imbietoare. doar ca..nu suntem noi suficient de mult cu boii acasa sa intelegem DE CINE AVEM NEVOIE, DE CE AVEM NEVOIE SI CUM AVEM NEVOIE. cu drag ,D.
2010-03-31 16:02:43 | Raporteaza
@bcm: “raposati” le spun tuturor fostilor mei iubiti . asa spun eu.”prapaditul”,”raposatu’ ” sau “pricajitu ala ”
sorry, asa vorbesc eu(no ofense)
nu am nimic.am niste sentimente minunate pentru un om cu multi ani peste ai mei, pe care il ador realmente. so,i’m done with the shit.
now i have a BIGGERRRRR SHITTTTT
now i’m in a real big trouble
(ca asa-i in viata, nu cere ca poate ..hi hi ti se da “beleaua”pana la urma ..) 
2010-03-31 16:05:52 | Raporteaza
@Andrusk: am ramas o singura data insarcinata, de aceea s-a si intamplat pocinogul, de aceea nu s-a avansat :pentru ca a fost dupa perioada cu pricina.la contrul mi-au spus ca am fost stresata
come on!!!!!!”stresata”???am fost muci de durere, nu alta. ca bine zici,daca erau copii mi s-ar fi sfasiat inima .
dar o sa vina ..hi hi ..si copiii!!cum sa nu ?eu adorrr copiii
o sa fiu “o excentrica cu copii” ,ha ha
2010-03-31 16:08:55 | Raporteaza
@dorianiculescu: Stiu.Tocmai asta e si dea aia imi permit sa comentez,sa te “cert” putin.In rest doar de bine.C
2010-03-31 16:11:27 | Raporteaza
@dorianiculescu: care “trouble”? zine si noua, baga mare.
2010-03-31 16:11:49 | Raporteaza
punctul meu de vedere e destul de simplu … oricum cum o fi pan la capat tot bine ai sa iesi (cu conditia sa nu te astepti ca “the next” sa nu te insele) … inca esti pui , iar echibristica chiar daca cateodata ustura pana la urma face bine… ai atata viat in fata incat experienta asta aproape ca nu conteaza .Pun pariu c-ai vrea sa crezi si tu asta ACUM! La fel cum pariez si pe faptul ca o sa-mi dai dreptate . “cat mai curand” iti doresc! N-a murit nimeni si , cu siguranta, nu esti nici mai proasta, nici mai urata, (nici macar mai batrana-he,he) dupa aceasta experienta … sper doar sa nu-ti pierzi detot naivitatea … ptr ca ai sa vezi la un momentdat ce mult conteaza!
2010-03-31 16:12:20 | Raporteaza
doria/dodo: viaţa dumneavoastră e un roman! doamne, prin cîte aţi trecut!!!!! ps. “răposatu’” chiar o avea mică?
2010-03-31 16:18:50 | Raporteaza
@dorianiculescu: Dor ,ti-am raspuns la ceea ce mi-ai scris ,dar nu vad ca a aparut ,probabil s-a pierdut pe undeva in retea cine stie sau e trafic prea mare pe net .Raspunsul meu era asa ,la ceea ce tu mi-ai scris:imi pare rau ca te-am facut sa te superi ,nu am avut intentia asta niciodata.Cat priveste afirmatiile “barbatul traduce fiindca nu mai gaseste ce vrea acasa”, si ”ne insuram sau ne maritam si po urma mai vedem,daca calcam in strachini sau nu” nu am afirmat niciodata asa ceva si gasesc afirmatiile o enorma aberatie si idiotenie.Cred ca mesajul meu a fost putin alambicat iar ceea ce am afirmat nu s-a inteles prea bine.Ce voaim sa iti spun este ca, oricat ar fi omul de iubit ,oricat ar avea el de toate si a fi de ferict tot nu se multumeste cu ce are si trebuie sa strice .Nu trebuie sa fi maritata/insurat pt a insela sau a strica tot.Si intre prieteni si la munca ,oriunde ,in orice relatie interumana omul cand vrea strica tot pe nepusa masa ,ca asa e el imprevizibil, salbatic ,al drq ,si nu se poate .De ce sa fie fericit cand poate sa faca rau ?Natura omului e atat de complexa si a drq de parsiva incat nu iti dai seama .Cred ca nimeni si cred cu tarie asta ,nu are dreptul sa faca sa sufere sau sa insele pe nimeni dar ,ma repet ,omul nu se simte bine pana nu raneste ,inseala ,jigneste ,bate ,tipa isi marcheza teritoriul pt ca toate astea tin de latura animalica de salabaticie,de lipsa de valori ,de ratiune .Iti dau un exemplu ,poate ai sa razi -ai vazut cand o vaca este mulsa si cum asa pe nepusa masa ea da cu copita in galeata cu lapte si o varsa ?De ce face asta ?pt ca instinctul animalic nu are ratiune nu stie cand e bine sau rau ,ea da din copita pt ca asa crede ea ca e bine nedandu-si seama ca provoaca un rau .Eh asa si omul doar este si el la randul lui ”un animal”mai mult sau mai putin ce provoaca rau si face rau pt ca si in el exista acolo undeva acel instinct animalic ce nu are ratiune si gandire .Nimic nu justifica actiunile penibile si idioate de a te duce in tufisuri ,boscheti ,etc si de a te elibera de frustrari ,de a te simti ”liber”/a.E valabil pt amandoua sexele ,dar ti-am spus ,e vorba de instictul de animal ce zace in om si face ca aceste manifestari sa fie catalogate de el, normale . Te pup si te imbratisez .Pe curand .Sa nu mai fi suparata .
2010-03-31 16:42:02 | Raporteaza
@dorianiculescu: Asa este puisor, bineinteles ca m-am documentat un pic inainte sa-ti scriu, ca doar nu te mint eu pe tine, relatia noastra este bazata pe respect mai ales ca nu stiu nici eu cat testosteron mai am. Numai ca putine recunosc, stii tu prin prisma comunicarii defectuase, etc.Dar e posibil ca femeile pe care le-ai inatlnit tu, chiar sa caute baieti cuminti…si atunci de ce nu gasesc? Ca eu stiu o carutza. De unde putem multumi si fetele tale, si baietii mei.Si astfel prospera ambele popoare;). dar in cazul tau, in sfarsit am aflat raspunsul; zodia a fost incompatibila. hai mai bine sa dam vina pe planete, ca ele tac…dar si fac
. sa ai o zi frumoasa ca tine, ca tare imi esti draga!
2010-03-31 16:42:47 | Raporteaza
nea cornel ce parere are de articolele tale, draga doria?
2010-03-31 16:54:56 | Raporteaza
puiut, ai atata amar de viata inainte incat aceasata experienta aproape ca nu conteaza(cu conditia sa nu astepti de la the next one ca macar el sa nu te-nsele).sunt convins ca ti-ai dori sa crezi asta ACUM , la fel de convins cum ca o sa realizezi ca asa stau lucrurile si iti doresc sa ti se intample asta cat mai curand. La urma urmelor, nu esti nici mai proasta , nici mai urata , nici macar mai batrana(hehe) dupa aceasta experienta …. esti doar mai inteleapta . personal, sper sa nu-ti fi pierdut prea mult din naivitate … ptr ca o sa ai mare nevoie in continuare
2010-03-31 16:57:29 | Raporteaza
@Cristian Petrea: si tie. poti sa ma certi linistit, ma cearta strainii pe aici (care nu ma cunosc, evident)dar un om care ma cunoaste
ar fi culmea sa am replica 
2010-03-31 17:52:41 | Raporteaza
@bcm: mai!Gestapo ce esti .
2010-03-31 17:53:14 | Raporteaza
@dorian i cules cu: nu am gasit asa ..o mini-logica..in ce ai scris tu..am incercat sa te urmez in idee,dar m-ai pierdut. dar ,daca vrei tu ,spun “da”. cititorul nostru, stapanul nostru
ps.CITITORUL DE BUN SIMT, NU ACELA FARA BUN SIMT.
2010-03-31 17:55:25 | Raporteaza
@Doria,
Intotdeauna am avut o dilema legata de adulter. Ce este el ? PACAT sau COMPROMIS ? Cautand un raspuns cat de cat edificator, am ajuns la concluzia ca nici una, nici alta. Mai degraba el pare a fi o NECESITATE. De ce ? Pentru simplul motiv ca noi, muritorii rationali, inca mai avem in ADN-ul nostru comportamental amprenta aia, inefabila si neastamparata, a genei animalului din care ne tragem. Bine, bine, ar spune multi/multe: totusi, noi suntem oameni binecuvantati cu darul gandirii, al comunicarii verbale, al stapanirii de sine, al sentimentelor si responsabilitatilor conjugale…de ce-o fi “musai” sa ne amintim, uneori, de sorgintea noastra forestiera ? Motivele/justificarile sunt tot atat de multe, pe cat toate adulterele comise de la Lilith incoace – concupiscenta, ego-ul neconsolat, monotonia, curiozitatea, machismul, lipsa de respect si sentimente, sunt doar cateva dintre ele. In contextul animalului din noi (de care faceam vorbire), ti se mai pare, acum, nefiresc ca ex-ul tau lup moralist a ales, taman padurea, sa se-ndoape cu Fructul oprit, in patru labe, cu Scufita Rosie ? Aud ? Think about ! Candva, intr-un acces de “cinism” creator, am avut cutezanta de a considera adulterul ca fiind o roata de rezerva la caruta conjugala, sau ca o zi de sarbatoare in calendarul monoton al casniciei. Desigur, reactiile au fost impartite. Unii, cu picioarele pe pamant si capul pe umeri, mi-au dat dreptate, admitand ca adulterul este un COMPROMIS intre om si animal. Altii, tot cu picioarele pe pamant dar cu capul in norii bigotismului, m-au acuzat de blasfemie la adresa sfantului concept familial. Adica, de PACATUL de care vorbeam in preambul. Pacat sau compromis, adulterul emana, pana la urma, duhoarea de animal fara coloana vertebrala. Nu vreau sa par ipocrit. Mie, insumi, mi s-a mai intamplat sa put a animal. Ca deh, vocatia sangelui… Acum, ADN-ul cu pricina a intrat in letargie si, de o buna bucata de vreme, am ales sa-mi “spal” sufletul si constiinta cu cei mai buni “detergenti” posibili in astfel de situatii: iubirea, fidelitatea, respectul si increderea. Altfel spus, am ales sa Traiesc curat, si nu sa mai Exist murdar. In ceea ce ma priveste, detectivii de care vorbeai ar pierde timpul de pomana, iar eventualul angajator, banii. Boys, nu aruncati cu pietre-n mine, pentru ca orice asemanare cu fapte si persoane din viata reala/virtuala, este pur intamplatoare ! Contati pe solidaritatea mea masculina !
Peseu: robotelul tace; am obosit sa-i tot vorbesc !
2010-03-31 17:57:12 | Raporteaza
@makedon: buna seara. cred ca si tu ai interpretat gresit ce am scris eu! nici eu nu sunt asa de stransa la minte cum crezi tu,nu ma supar asa usor,sau daca ma supar-eu ma supar, eu ma impac. am priceput ce-ai dorit sa spui(in cele din urma) don’t worry, totul va fi sa fie bine. pentru ca asa e normal, sa fie bine
ps.sa-ti fie bine(cum altfel??)!!!!
2010-03-31 17:57:28 | Raporteaza
@mr man: mei,DAR TU CINE MAI ESTI ?? si de unde ma..cunosti asa di bine ,ha???
si..ce-ai vrut sa spui e de bine sau de rau? cum adica?ce..n-am voie sa cred in planete(mai stiu pe cineva care radea de mine “Dodo ,nu mai crede in zodii”,noroc ca e suficient de ocupat incat sa nu te suspectez ca ai fi el )sau in zodii? bineinteles ca ..cred. asa sunt eu!an’ (sau am ,daca vrei) si io piticii mei !!unii mici,colorati si plini de viata , ca mine asa
2010-03-31 18:00:19 | Raporteaza
@raluk: auzi?(auzi fireste, dusa cu pluta pe dambovita ce esti). cati ani ai tu de iti permiti sa vorbesti asa ?ha? ce e aia “nea Cornel”?ciocanitoarea lu’peste ce esti!
URATOOOO!!!esti urata.si proasta pe deasupra. asta ca sa te lecuiesti definitiv de “nea Cornel” si sa stai la tine acasa.aici ,nu veni cu porcarii si nu depasi limita bunului simt acolo unde nu tolerez eu asta. urato.
2010-03-31 18:03:44 | Raporteaza
Sincer individul asta de care metionezi nu te-a iubit cu adevarat pentru ca dragostea inseamna si sacrifici. Cui ii place sa “umble” umbla poate avea acasa si cea mai frumoasa si desteapta femeie el doreste mereu ceva nou o alta piti mereu alta. Aici nu inteleg multe fete, un tip daca a schimbat 10-15 piti nu se va opri la numai la ea ,chiar daca a luat-o de sotie chiar daca e cea frumoasa ,tradarea asta de care vorbesti e un viciu asta e parerea mea Doria
2010-03-31 18:10:18 | Raporteaza
@sniper: uite stii ce?(buna seara) inteleg perfect ce spui, sunt in aceeasi barca. si eu am ales de la un moment dat incolo sa traiesc linistit,fara batai de cap,fara sa ma ascund dintr-o parte in alta.si este pura eliberare, fara nici o exagerare.
am mai gresit si eu cand eram mai mica, imi cam fugeau ochii si acolo..si acolo..dar acum nu mi-as mai complica viata degeaba pentru nimic in lume(de aceea nici nu fac pasi spre un alt nivel sau un al taram al vietii mele,pentru ca nu mai am avant spre compromisuri sau spre “mai putin decat idealul pentru mine”).
in rest,imi pare rau,dar nu stiu cum sa te ajut.pentru ca de acest proiect se ocupa niste oameni,iar ei le stiu pe ale lor
imbratisari,sa ma inveti si pe mine sa scriu asa frumu’ ca tine
2010-03-31 18:13:29 | Raporteaza
@Alex: dear Alex. hai pe puncte, ca-i mai simplu 1.umblatul la un moment dat e de dorit a inceta,intrucat nu avem zece vieti,iar viata mai inseamna si responsabilitati,nu numai zarva si balamuc 2.din umblat nu trebuie sa te opreasca nici cea mai frumoasa nici cea mai desteapta femeie.ci tu,constiinta ta.nu spune nimeni ca nu ai voie sa ai aventuri (ca barbat!)dar nu transforma caminul conjugal intr-o troaca ,ca nu e ok. 3.piti nu stiu cine e.eu nu.am mai spus asta de un miliard de ori. 4.tradarea e o porcarie,viciu au ba.si nu stiu daca e chiar viciu:o alaturi fumatului si bautului in exces ??
Doria, cu drag (de seara)
2010-03-31 18:17:39 | Raporteaza
@raluk: zi mersi ca n-a aparut raspunsul celalalt. inceteaza cu prostiile urato (pentru ca numai o urata poate sa vorbeasca asa) si lasa-te de vorbe din astea,lipsite de bun simt.sau ai 60 de ani si nu stiu eu?? las-o balta.spune despre mine,nu despre altii.
2010-03-31 18:20:00 | Raporteaza
@Doria, Scrisul nu se invata decat din punct de vedere gramatical si ortografic. Noima lui nu se invata. Se simte. Sorry.
2010-03-31 18:20:18 | Raporteaza
@dorianiculescu: Da ai judecat cu intelepciune una din diferentele dintre oameni si ingeri este ca oameni au constiita acea voce interioara ce ne anunta cand gresim. Acum draga Doria sa dau definitia :piti este exemplarul spargatoarei profesioniste de casatori care umbla cu 3 deodata doar doar pica ceva
2010-03-31 18:36:19 | Raporteaza
@Doria, Multzam de bunele intentii. Ma gandeam ca poate ai putea sa-i atragi atentia, politicos, robotelului (pe ce cale, nu stiu ?) ca i s-a trimis un mesaj semnat cu un nume sinonim cu cel al Marelui Premiu Hollywood-ian, la care zic eu, ar fi putut raspunde.
2010-03-31 18:41:16 | Raporteaza
superb e si faptul ca detectivul e platit din banii tai, drept pt care fosta nevasta iti poate solicita o parte frumusica din avere la divort . nasol, tre sa fii mereu cu ochii-n patru !!
2010-03-31 18:50:25 | Raporteaza
de ce nu ai facut asta inainte de casatorie?Ca doar nu erai o fetiscana de 20 de ani iar el o cunostea pe duduie dinaintea ta(banuiesc).E ceva de capul ei din moment ce “invirtea” 3 barbati .
2010-03-31 19:07:46 | Raporteaza
Daca e asa cum spune Sniper si e o necesitate atunci ar trebui ca toti sa comitem adulterul. Oare ce ar iesi ? Si totusi ar fi de inteles daca motivele sunt multiple. Problema ramane insa cu morala, cu ea ce ne facem ? Cum apari in fata ei sau a lui, dupa n’spe ani de adulter, ca si cand, nimic nu s-ar fi intamplat !? Cum poti avea o asemenea inima sau constiinta ? Peste asta cum se trece? Stau si ma intreb daca tot a devenit o obisnuinta si nu iti respecti jumatatea, de ce nu o lasi balta ? De ce trebuie sa te minti in primul rand pe tine si apoi restul ? Poate femeile pun mai mult suflet intr-o relatie . Barbatii sunt altfel construiti si in permanenta se comporta ca niste vanatori de senzatii. Dar asta nu e o scuza . Si nu toti sau toate sunt la fel , e drept. Daca au totusi tot ceea ce isi doresc, ce le lipseste? Si daca a devenit obisnuinta, ce ar trebui sa intervina sa scapi de aceste “apucaturi” ? Pana la urma, fiecare isi traiesti viata cum considera si totusi e bine ca atunci cand simti ca vrei sa faci un pas gresit, sa te gandesti de 10 ori, asta pentru a nu pierde tot ce ai pentru un/o nimeni ! Imi iubesc jumatatea mai mult decat orice si vreau sa cred ca e asa cum am visat. Pana la proba contrarie, cand probabil reactionez cu aceiasi moneda. Pana la urma nu mai am nimic de pierdut si nici de castigat. Pana atunci, iubiti-va mult !
2010-03-31 19:18:11 | Raporteaza
@dorianiculescu: Cristian Radoi, bucuors de cunostiintza!Bineinteles ca e numai de bine, ca altfel nu-mi mai erai draga. Nu stiu daca te cunosc foarte bine, dar cat cunosc, esti ca o caprioara sprintzara, inocenta dar atenta la lupi, pufoasa, dar fugi repede, aaa…si ochii tre sa fie neaparat mari. ca asa e regula:).Si vai de lupul cel rau daca se pune cu tine, ca ai si copite ascutite. Dar per total nimeni nu se gandeaste la pericole cand priveste o caprioara frumoasa. Si da, planetele cred ca controleaza partea noastra din viatza pe care nu o putem noi controla, dar despre asta si altele mai frumoase, in episodul viitor.
2010-03-31 19:21:48 | Raporteaza
@ Doria: Deseori citeam, ca tu niciodata nu ai fost multumita de felul cum arati. Te-ai “tunat” poate pentru tine si de ce nu, pentru privitori. Dar cand intervine sufletul, nu se mai tine prea mult cont de ambalaj! Am explicat si mai sus, Daca un barbat e obisnuit sa insele, o va face tot timpul! Poa’ sa aiba zana zanelor langa el ! Pe de alta parte, vin si te intreb, tu ce vina ai? Crezi ca ai fost sotia pe care el si-a dorit-o ? Nu ai gresit niciodata ? Nu trebuie sa imi raspunzi daca nu doresti ! Niciodata fum fara foc nu iese sauuuuu, precum spuneam, daca e vorba de obisnuinta atunci aici se ajunge. Tu ai fost un caz fericit. Dar femeile care nu isi permit sa angajeze un detectiv si sunt mintite in permanenta… E trist ! Si iti dau dreptate intr-un lucru foarte adevarat, barbatii nu prea stiu sa minta. Dar culmea e, ca isi mint frumos si credibil jumatatea. Aici e vina noastra ! Ori ei sunt destepti, ori noi proaste ! Scuze, dar nu am vrut sa jignesc pe nimeni ! Sunt femeie si eu !
2010-03-31 19:34:14 | Raporteaza
Ati fi avut o varianta mult mai simpla si mai putin costisitoare: sa sunati la numarul 311.63.23 si sa intrebati de domnu’ Takacs.El sigur va da raspuns la intrebarile si incertitudinile despre tradare!
2010-03-31 19:55:00 | Raporteaza
@Alexa40: bun.hai sa raspund de la tine in sus. in primul rand,ar trebui sa apreciezi faptul ca iti raspund ,pentru ca atitudinea ta din alte comentarii nu a fost una tocmai ok(iar daca te mai strambi la mine FARA MOTIV, din nou n-o sa-ti mai raspund) 1.nu stiu cine si de ce tot varsa incontinuu treaba asa cu “tunatul”.ce spunere vulgara e asta?em spus eu vreodata “m-am tunat?”.incredibil pentru tine si pentru toata lumea poate, eu sunt o femeie extrem de bine crescuta si de fina.nu “ma tunez’fiindca nu sunt o ghiolbanca.cel mult “am niste operatii estetice” si cu asta basta.SI NICI CA NU SUNT MULTUMITA DE MINE ACUM NU AM SPUS VREODATA.fiindca nu sunt nebuna, nici tembela.acum sunt bine,nu mai am nevoie de operatii (in plus,come on,nimeni nu apreciaza autoironia?sau ne prefacem ca nu vedem cand un om se mai si joaca cu cuvintele??) 2.vina mea a fost aceea ca m-am maritat cu un baiatel in loc de un barbat,iar cand am descoperit asta,mi-am exprimat dezamagirea .asa cum stiu eu.nu sunt o persoana prea comoda cand imi manifest dezamagirea. 3.nu are nici o legatura familia cu focul,fumul si alte bazaconii.eu sunt o femeie de casa si pretind sa se respecte ideea de familie in preajma mea. 4.tocmai am spus in acest text ca nu recomand nimanui,cu bani sau fara sa procedeze ca mine.it’s a mistake. 5.inca o data, te rog ,inceteaza sa bati moneda pe ambalajul Doria.ai incredere in mine, interiorul meu e de un milion de ori mai pretios decat ambalajul.
si insist, daca doresti sa mai vorbim,lasa jignirile. altfel,vei scrie doar un biet comentariu.nu vei primi replica, raspuns.
2010-03-31 20:02:13 | Raporteaza
@junghiul: buna seara !!!!
bine !! data viitoare (in alta viata si alta lume asa o sa fac) sper ca v-a incantat raspunsul meu.in fond v-am aprobat ,nu v-am dezaprobat!
2010-03-31 20:03:51 | Raporteaza
@dorianiculescu: ”nici eu nu sunt asa de stransa la minte cum crezi tu” Doamnee mor cand vad asa ceva ,de ce vorbesti asa ceva despre tine si de ce crezi ca te cred ‘’stransa la minte” Ti-am spus ca nu imi plac ,detest oamenii care se subestimeaza si cred despre ei negativ .Nu mai face asa ceva ,nu gandi inaintea altora ceea ce trebuie sa gandeasca ei .Lasa-i pe ei sa decida daca merita sau nu .Eu cred ca esti o persoana super tare ,desi nu te cunosc si nu te-am vazut in viata mea ,dar simt ca undeva acolo in spatele acestor cuvinte in spatele calculatorului este o persoana ,un suflet frumos ce are si bune si rele ce inceaca sa traiasca cat mai frumos sa daruiasca ,sa iubeasca cat mai mult . P.S Daca mai vorbesti asa despre tine ma supar pe tine
Asta e pt tine youtube.com/wat../
2010-03-31 20:04:09 | Raporteaza
@mr man: aha !deci te-ai “dezvaluit” ! foarte dragut din partea ta. asadar din spunerea ta se poate intelege ca am copite si sunt “o caprioara sprintara” nici o sansa sa fiu un hipopotam sau un ornitorinc. mda, macar pare ceva de bine.o caprioara si carnea ei frageda da bine
seara buna . ps tu esti atunci ce?un cerb?si ce facem cu..coarnele?le porti cu mandrie ??
2010-03-31 20:06:40 | Raporteaza
@makedon: bine. nu te supara pe mine, fiindca tare nu-mi place supararea ,sa stii
si io cand ma supar, dau fuga la un magazin de pantofi si -mi cumpar niste tarlici ca sa-mi treaca repede-repede 
nu bine cu suparareeeee te imbratisez, ne vedem maine , maine vine un text frumossssss
2010-03-31 20:08:20 | Raporteaza
@vasile_ no_ 5: buna seara da era.mult praf era .nu ma intereseaza ce era in capul ei,sa fie la ea acolo si sa i se intample si ei exact la fel
cat priveste ce trebuia sau nu trebuia sa fac , e deja tarziu. eu(am mai spus asta)nu traiesc DELOC,DAR DELOC in trecut.ziua de ieri pentru mine nu are importanta.importanta au zilele urmatoare.zile in care sa nu mai fac greselile din trecut si zile in care sa aplic ce am invatat din greselile trecutului. problema e ca…hi hi ..unii nu invata niciodata,raman tot acolo, in locuri mici si urate 
2010-03-31 20:11:37 | Raporteaza
@junghiul Cred ca cel mai in masura sa dea explicatii la o eventuala tradare e el sau ea (partenerul/a) dupa caz. O fi domnul Tokacs, barbosu’, si nu stim noi !
2010-03-31 20:13:07 | Raporteaza
@Marean V: mda (buna seara)adevarul e ca …m-am si maritat pentru bani(aiurea!!) nu sunt de acord cu ideea asta -sa te casatoresti pentru altceva decat pentru ceea ce trebuie. banii(si implicit calcule legate de ce ai putea lua/da)nu -ti vindeca inima dupa o trauma.never!
2010-03-31 20:13:32 | Raporteaza
@sniper: nu e asa simplu.nu toate persoanele sunt bine dispuse non-stop.
2010-03-31 20:14:47 | Raporteaza
@Alex: ha ha ,deci sa inteleg ca n-o sa fiu niciodata ce zici tu acolo, fiindca eu nu ma uit dupa barbati insurati
veri cul 
2010-03-31 20:15:55 | Raporteaza
@Alexa40 Mai, dar ce pressing faci ! Marcaj om-la-om pe tot terenul, nu altceva. Nu ma slabesti deloc. Cum apar, cum esti calare pe mine. Mai hooo, ca ce-i al tau e pus deoparte si nu mai ai mult pana la “ora de echitatie” de maine ! Doar stii cat de mult imi place postura de armasar docil, fidel amazoanei lui melomane. Poate fi, sau poate sa nu fie cum spune Sniper. El a emis doar o ipoteza. O viziune sau, daca vrei, o posibila cauzalitate a adulterului, iar nu o axioma. Hai, diiii ! Da’, mai repede, pana nu rup usa manejului !
2010-03-31 20:22:45 | Raporteaza
@dorianiculescu: ca sa ramanem in lumea celor cu ochii mari, umezi si sticlosi, eu sunt un tauras.ca vreau sa fiu sigur ca nu ai inteles gresit aluzia la caprioare. In cazul meu, vine de la zodie, nu de la testosteron
…dar mi-am facut niste upgrade-uri p ici p colo prin zonele esentiale. cam la fel ca tine, numai ca nu la corp, ci la caracter.Acuma na…o fi bine…o fi rau…
2010-03-31 20:38:36 | Raporteaza
@Doria, E-n regula. Cunosc si gustul infrangerii. Nu-i prima data cand tre’ sa-l savurez. Pana la urma, nimeni nu-i perfect. Nici macar Pandora. Multzam.
2010-03-31 20:38:53 | Raporteaza
dodo: hai siktir, handicapato! cand ai invatat sa scri?
2010-03-31 22:32:40 | Raporteaza
Ce-ti mai place sa dai in fostul tau sot.Zici ca ti-a dat cu bastonul la icre.Dupa ce ca in primul articol ii laudai performantele sexuale acum il injuri ca te-a inselat.Da tu de cate ori l-ai inselat.Spune sincer Doria nu minti.Vreau adevarul.Lui de ce nu-i dai drept la replica,numai tu sa-l injuri pe blog.EL stie ce ineptii scrii tu aici despre el?
2010-04-01 00:36:59 | Raporteaza
@raluk: Dar tu cand ai invatat sa scrII?! Scrii se scrie cu 2 de “i”, asta psntru informatia ta. Nu imi place sa intru in polemici, insa nu suport cand cineva atrage atentia cuiva asupra scrisului, in timp ce el nu este in stare sa scrie corect.
@Doria: Referitor la subiect, eu n-am inteles niciodata femeile/barbatii care intra cu bocancii si alte “chestii” in viata si familia unui cuplu. Asa cum nici nu voi intelege vreodata de ce o femeie/barbat isi insala partenerul.
Dupa mine, nimeni nu are nicio scuza sau niciun motiv sa insele. Nu-ti mai iubesti partenerul, nu va mai intelegeti, nu mai comunicati, nu va mai atrage, va certati tot timpul, te-a inselat si vrei sa te razbuni sau pur si simplu iubirea s-a dus etc. nu sunt scuze pentru a insela! Nu iti mai convine relatia, iti iei bocceluta si pleci! Scurt. Nu trebuie sa-ti amarasti viata intr-o relatie care nu mai merge sau sa-i amarasti viata partenerul.
Te-am pupat, Doria!
2010-04-01 03:39:22 | Raporteaza
Exceptia confirma regula .Femeile frumoase sunt prostute. De ce s-a maritat cu el ?????????????????????????????????????
2010-04-01 04:23:31 | Raporteaza
@Doria Vezi ca am fost angajat sa te urmaresc!
2010-04-01 08:24:03 | Raporteaza
@sase sase: buna dimineata vezi ca in week end plec in Atena
deci:tine-te dupa mine
2010-04-01 08:51:38 | Raporteaza
@andrei: neata
cine e femeie frumoasa? dar “prostuta?”
eu? eu nu sunt nici una,nici alta
2010-04-01 08:52:29 | Raporteaza
@AndreeaS: buna dimi Andreea.
dar ce te faci cand asa ti-e felul si refuzi sa adimiti pana si fata de tine insuti? si mai si bazai spunand”vai dar tu nu meriti asa un barbat” ha ha fireste ca nu “meritttttttt”
2010-04-01 08:53:39 | Raporteaza
@cosa nostra: neata. (tie,dupa insinuarea cu pricina nici nu ar trebui sa-ti raspund). eu nu tradez un sot.familia(am mai spus-o)nu e despre tradare si nici ceva personal nu am cu el(desi,dupa ce s-a intamplat as putea sa am si nu as fi de condamnat) imi place sa scriu,iar acesta era UN SUBIECT
2010-04-01 08:55:37 | Raporteaza
@sniper: buna dimi.dar sa nu morvovesti, te rog
2010-04-01 08:56:17 | Raporteaza
Things are seldom what they seem. Skim milk masquerades as cream Detectivi Particulari Bucuresti
2010-07-06 10:35:35 | Raporteaza
te rog, da-mi numele agentiei, am nevoie de una de incredere si din cate spui e verificata cea care te-a ajutat multumesc
2011-09-30 19:06:48 | Raporteaza
Interesanta discutie
am scris pe site-ul meu despre aceste aspecte si sper sa va fie de folos. Toate bune !
2012-02-02 21:16:36 | Raporteaza