![]() | “Boṭuri de carne”vezi toate articolele de Izabela Constantinescu15 nov 2010 la 16:43 96 comentarii 1393 vizualizari. |
Despre lucruri serioase, ca infertilitatea, eu nu am scris, este un subiect important pentru cei care au problema aceasta, este și un subiect tabu, un subiect destul de dureros pentru unii dintre noi.
Infertilitatea este o problemă a secolului XXI, atât în ṭara noastră cât și în alte ṭări, deși nu este privită ca o boală cu adevărat.
Conform cercetărilor din domeniu infertilităṭii, 1 din 6 cupluri care încearcă să aibă un copil are dificultăṭi în a obṭine o sarcină. La prima vedere/citire nu pare atât de grav. Cauzele sunt reprezentate atât de infertilitatea feminina cât și de cea masculină, cu mici diferenṭe, procentele fiind aproape egale privind examinarea medicală.
Atât în cazul femeilor cât și al bărbaṭilor trebuie menṭionat că fertilitatea scade proporṭional cu vârsta:
25% din femei au dificultăṭi în a obṭine o sarcină între 35 si 39 ani
34% din femei au dificultăṭi în a obṭine o sarcină în jurul vârstei de 40 ani
O treime din cuplurile infertile au mai mult de o cauză implicată în inabilitatea de a concepe un copil.
Când apare problema infertilităṭii se recomandă o evaluare a ambilor parteneri, pentru a determina cauza acesteia. Chiar dacă există o serie de investigaṭii amănunṭite, aproximativ în 15% din cazuri, cauza infertilitatii nu poate fi identificată.
O evaluare eficientă pentru stabilirea problemelor începe cu verificarea istoricului medical al cuplului și continuă cu examinarea medicală și cu investigaṭii specifice fiecăruia.
Daca se ajunge la o astfel de intervenṭie, costurile unei reproduceri asistate variază în funcṭie de clinică și de tratament și se situează între 2500-5000 euro și nu garantează succesul.
Din păcate, în ṭara noastră investigaṭiile costă destul de mult, la fel și procedura în sine, deși în ṭările Europene este gratuită. Cu toate acestea foarte multe cupluri apelează la înseminarea in vitro pentru a-și indeplini visul de a avea un copil.
În cazul în care cuplurile se hotărăsc la o astfel de procedură pot beneficia și este indicat să beneficieze de programe de consiliere / psihoterapie, deoarece o nereușită nu este deloc ușor de acceptat.
O lista scurtă cu investigaṭiile feminine:
Examenul fizic este reprezentat de un examen medical complet, ce include testul Papanicolau și alte teste pentru investigarea infecṭiilor, evaluarea ovulaṭiei, ecografia, histerosalpingografia, sonohisterografia, histeroscopia, laparoscopia
Câteva din investigaṭiile masculine ar fi: spermograma, ecografia, spermocultura, cultura secretiei uretrale, teste genetice și alte teste uzuale în descoperirea infertilităṭii.
Şi trecând rapid la partea mai putin frumoasă și lăsând la o parte informaṭiile, datele tehnice scrise mai sus trebuie privit crudul adevăr: sunt oameni care dau bani de care nu dispun în mod normal pentru a-și împlini un vis și oameni care își aruncă propriul copil ca pe o carpă.
O femeie, un cuplu împrumută mii de euro, bani pe care poate nu-i au (și cei mai mulṭi nu au), ca să facă un copil. Încearcă din răsputeri să își îndeplinească un vis, o dorinṭă, poate o neîmplinire. De ce? Ce îi face să fie astfel?
Pe de altă parte câte femei își abandoneaza copilul? Câte “ familii” își abandonează copilul? Ce îi împinge la astfel de acte?
În ce situaṭie critică pot fi înṭelese femeile care 9 luni ṭin un copil, “un boṭ” de carne și apoi îl abandonează fără remușcare în maternitate? De ce? Merită să renunṭi la o parte din suflet pentru orice “n” motive?
Sunt animale care își mănâncă puii, animale care îi părăsesc , dar și animale care sunt în stare să moară decât să le moară puii.. sunt oameni care ar muri să aibă un copil, sunt oameni care ar omorî pentru un copil și sunt oameni care-și omoară copilul sau îl abandonează (din punctul meu de vedere este același lucru).
Oamenii care își abandonează copilul nu sunt oameni, sunt monștrii.
Voi ce părere aveṭi? Sunt situaṭii în care pot fi înṭeleși cei care-și abandonează copilul? Sunt de înṭeles și cei care merg până în “pânzele albe” pentru a avea un copil? Le putem oferi o scuză celor care îi abandoneaza?
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter

Very Happy 21 mai la 21:29 |
Dacă tot vine vara şi nimeni n-are chef de lecţii şi prelegeri, zic să facem o pauză de [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 27 apr la 22:46 |
În politică astăzi ești, mâine nu ești. E ca atunci când astăzi un fotbalist are o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 27 apr la 08:08 |
Zi mare pentru toți politicienii azi, 27 aprilie. Se votează moțiunea de cenzură. Nu se știe [ citeste mai departe ]
| 1@Cosa Nostra, ce nu fac eu pentru tine ;)... | ||
| 2@limbricul rozaliu, ţi se pare... :)... | ||
| 3Mi se pare mie sau “noapte întselată” e mai voporoasă și un pic crăcănată?! :mrgreen:... | ||
| 4@Cosa Nostra, dacă aş face totul perfect, n-ai mai avea niciun interes să-mi citeşti articolele. Dar aşa, ştiu că întotdeauna vei avea ceva de comentat :) Merci!... | ||
| 5Dintre aceste „frumuseți” mie îmi plac doar cele înspirate după tablourile de Van Gogh. :shock:... | ||
| 6Tot eu!Uite, aş vrea să comentez nişte poze. Cum facem, cum le deosebim?! Poza 33 de pe rândul 21, sau cum?! Nu te-ai gândit că la un astfel de articol s-ar putea să se discute pe poze, caz în care... | ||
| Dora Constantinovici 1721 citiri |
| Ana Barton 1476 citiri |
| Very Happy 851 citiri |
| Doria Niculescu 842 citiri |
| Cristina Corpaci 472 citiri |
| Iulia Nicolaie 439 citiri |
| Maria Onea Vesta 425 citiri |
| Ruxandra Predescu 273 citiri |
| Laura Laurentiu 241 citiri |
| Anca Maco 210 citiri |
| Dora Constantinovici 3 postari |
| Very Happy 3 postari |
| Pandora o postare |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Dora Constantinovici 7166 citiri |
| Ana Barton 6090 citiri |
| Very Happy 4160 citiri |
| Cristina Corpaci 3703 citiri |
| Doria Niculescu 3375 citiri |
| Maria Onea Vesta 2274 citiri |
| Maria Moiş 1768 citiri |
| Florentina Mușat 1491 citiri |
| Diana Petrut 1058 citiri |
| Ruxandra Predescu 1021 citiri |
| Very Happy 11 postari |
| Dora Constantinovici 7 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 3 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Florentina Mușat o postare |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Cei care isi abandoneaza copilul au o singura scuza : sunt iresponsabili. Cuplurile care lupta impotriva infertilitatii merita tot repectul nostru.
2010-11-15 17:04:16 | Raporteaza
Eu cred ca simpla sarcina nu declanseaza automat sentimentele materne. Nu in toate cazurile. Din simpla intamplare ca un ovul a intalnit un spermatozoid nu rezulta neaparat ca femeia-purtatoare va fi inundata, peste 9 luni, de sentimente marete.
In rest, ma feresc sa judec.
Dar totusi cu o chestie nu sunt de acord: sa-l abandonezi nu e acelasi lucru cu crima. Chiar exagerezi aici, poate si in dorinta de a smulge inca un strop de dramatism.
2010-11-15 17:14:30 | Raporteaza
@ Cristi:
Si din partea mea la fel.
@ Nora: Nu incerc sa obtin nimic, asta e parerea mea..
2010-11-15 17:19:36 | Raporteaza
Izabela, serios acum: tu chiar crezi ca a omori un copil e totuna cu a-l da spre adoptie, a-l lasa intr-o maternitate etc?
2010-11-15 17:30:26 | Raporteaza
@ Nora: poate nu este acelasi lucru, dar cu siguranta ii spulberi sansele la o viata normala si fericita. Nu am studii de psihologia copilului, dar din cate am observat eu la cei de langa mine, in momentul in care simt ca nu mai e mama langa, vorbesc de cei de cateva zile, saptamani, sufera un soc si oricata iubire ar primi dupa (ca cine ii infiaza ii iubeste, se presupune), aproape toti au ceva deficiente. Da, din pct meu de vedere in ziua de azi sunt atatea metode contraceptive, pana la urma exista si avortul, dar nu aduci un copil pe lume ca sa-l arunci, sau sa-l pui la cersit, etc..
2010-11-15 17:35:40 | Raporteaza
Iarasi cred ca exagerezi. Vrei sa spui ca un copil abandonat si infiat cand are o luna ramane traumatizat pe viata? Mai ales daca nu stie ca a fost abandonat? Pe de alta parte, nu te gandesti ca i-ar fi mai rau langa o mama fara… vocatie de mama?
Altfel, normal ca sustin contraceptia. Dar exista situatii disperate cand pot intelege, nu neaparat si scuza, un abandon. Crima insa niciodata (decat daca e la mijloc un caz de boala psihica) si in ceea ce ma priveste sunt diferente de la cer la pamant intre cele doua.
Si oricum toate astea reprezinta un gen de situatie pe care mi-o pot numai imagina si probabil nici asta nu-mi iese prea bine. De-asta m-as feri sa atac orice subiect are legatura cu maternitatea. De astfel de teme, trebuie sa te apropii cu manusi.
2010-11-15 17:53:41 | Raporteaza
@Nora: Pai asta e parerea mea, nu ma astept sa fie impartasita de toata lumea…. Sa zicem ca eu am o imaginatie bogata
Stii am vazut intr-un an, din ian pana in august, au fost abandonati 300 de copilasi in maternitatea Giulesti, 300, in 8 luni.. Ce suflet sa ai sa faci asta? Asta doar in Giulesti…
2010-11-15 17:56:02 | Raporteaza
Ti-am zis deja, ma feresc sa judec.
De depresie post-partum ai auzit? Nu zic ca ar fi cazul tuturor celor 300 de la Giulesti. Sa stii ca nu e vreun moft.
Daca nu ma insel, si din punct de vedere juridic, faptele comise de o femeie care a nascut recent sunt judecate in circumstante atenuante. Se crede cumva ca esti lipsita de discernamant.
Tu judeci cu instrumentele tale de acum, cu starea ta de acum, faptele unor fiinte puse in cu totul alt mediu. Stii, e ca la fizica. Iti lipseste un sistem de referinta la care sa te raportezi. Tu aplici aici modelul unei fiinte echilibrate din punct de vedere financiar, psihic, social etc unor fiinte care nu sunt deloc asa.
2010-11-15 18:18:43 | Raporteaza
bebelusii astia sunt tare sensibili… am citit ca inca de cand sunt in uter trebuie sa ai mare grija sa nu le ranesti sentimentele. ca ei simt daca mamica nu-i iubeste si devin nelinistiti.
si cu atat mai mult simt lipsa caldurii materne dupa… si cand ajung sa o constientizeze, e si mai rau. pentru ca o mama care nu isi doreste copilul nu va putea niciodata sa-i ofere afectiunea de care el are nevoie.
in cazul asta, cred ca e mai bine sa creasca intr-o familie care sa nu-l priveasca cu resentimente…
2010-11-15 18:30:00 | Raporteaza
… este indicat să beneficieze de programe de consiliere / psihoterapie, deoarece o nereușită nu este deloc ușor de acceptat.
Deci, câte filme americane proaste ai văzut tu măi mânca-te-ar nenea ?! Sau ai luat acest studiu de pe gugăl, la origine fiind prost tradus de nu ştiu unde ?!
Noi suntem români: sănătoşi la cap şi la trup. Unde ai pomenit tu consiliere ?!
Incredibil !
Pe de altă parte:
Infertilitatea bărbatului nu este o problemă. Dacă eşti femeie şi ai dat peste un infertil, ce te costă să-l schimbi ?!
Dumnezeu ţi-a dat o viaţă doar şi un ţel. Ce faci, te împiedici de-un bărbat ?!
Şi nu ai amintit de o chestie foarte răspândită:
Ne-mai săturându-se de pulă, multe femei fac avorturi fără număr, încă de la 16 ani, consecinţa fiind în multe cazuri aceeaşi: imposibilitatea de a mai rămâne gravidă sau de a mai duce o sarcină.
Din păcate, în ṭara noastră investigaṭiile costă destul de mult, la fel și procedura în sine, deși în ṭările Europene este gratuită.
Extraordinar ! Ce-ai vrea acum, să dau eu bani ca să facă unii copii ! Foarte frumos ! Hai, nu dai tu prima, că dau şi eu după aceea !
2010-11-15 18:30:19 | Raporteaza
@Cosa Nostra: Scrie si tu un articol mancate-ar napoletanu’ ! Ca sa critici e cel mai usor, sa moara familia mea, ca am familie numeroasa, puternica, mai tare ca a ta ! Vedi Napoli e puoi mori. Ciao !
2010-11-15 19:12:10 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu:
Sa stii ca pentru cei mai multi copii abandonati, faptul ca vor trai intr-un orfelinat reprezinta o sansa.
Traiul intr-o institutie de stat este de preferat traiului cu familia, daca aia mai poate fi numita familie.
Si hai sa-ti mai spun una: sant o gramada de familii care isi abandoneaza initial copii iar dupa vre-un an, doi, cand copilul incepe si umbla singur vin si il adopta.
Impusca in felul asta doi iepuri deodata. Scapa si de cheltuielile din primul an de crestere si dupa aceea primesc ajutor social. Misto, nu?
Ia pune-ti tu, acum intrebarea: Cine i-a invatat pe indivizii astia analfabeti ce si cum sa procedeze ?
Iti raspund eu. Slujbasii de la Directia Copilului platiti de noi tocmai sa evite asemenea cazuri. Si binenteles ca n-o fac gratis.
Si pentru ca foamea este tot mai mare, apar tot mai multe cazuri.
Asta tema de reportaj!
2010-11-15 19:24:42 | Raporteaza
@Radu Popescu: stii cum se spune ca scrii ceva de genul celor scrise de tine…
Doar :
“Pam-Pam”
Nora…iarta-mi impertinenta… ai copii ??? Te-ai gandit vreodata ca capitolul contraceptie pentru anumite categorii sociale este echivalentul OZN-urilor pentru noi ?
Ati aflat vreodata cazuri in care ‘boturile de carne” s-au nascut dintr-o aventura iar mamica nu mai stia cum sa scape de el / ea dupa nastere. Mamica ce in afara de Despre ce vorbim … despre partea care o vedem la TV pe Acasa TV.
Incercati sa ajungeti in comunitatile care traiesc la margini de oras. hurdubaia.ro/in../ Interesant de aflat cate metode de contraceptie cunosc ei.La fel de interesant ar fi sa aflam CATI COPILASI s-au nascut incomunitate si cati au fost declarati la primarie.
Fiecare caz in parte are particularitatile lui , nu putem pune un sablon. Fiecare femeie / mama judeca in felul ei de foarte multe ori influentata si de comunitatea incare traieste. Uite cum toate duc la educatie fir-ar sa fie.
Asa cum spune si Radu Popescu ( iar zambesc
) Sistemul romanesc FORMAT DIN OAMENI . fir-ar ei ai dracu de oameni , prefera sa dea permise de conducere la orbi si sa pensioneze inainte de termen pe oricine da 1000 de euro spaga.
2010-11-15 20:23:49 | Raporteaza
Demonii care isi abandoneaza copiii sunt sub-oameni, periculosi si inutili pentru societate! Copiii abandonati sunt dragalasi, inocenti, dar un efort prea mare pentru societate! Rezolvarea saradei ar putea fi simpla: internarea legala a celor care isi abandoneaza copiii in lagare de reabilitare, unde vor munci pana la varsta majoratului copilului abandonat. Iar copiii abandonati sa primeasca o alocatie babana, in suma fixa, obtinuta din valoarea muncii vitelor care-i sunt parinti biologici.Conceptia ar trebui sa devina responsabilizata fortat, ca permisul de conducere auto sau autorizatia de conducere a locomotivei (nu oricine are aceste drepturi!)
2010-11-15 21:06:42 | Raporteaza
ce stupizenii scrii tu, fato! Mai bine pune mana si gateste ceva!
2010-11-15 21:50:01 | Raporteaza
Sunt cazuri si sunt cazuri.
Si eu gandeam acum ceva ani asemanator opiniei generale, asta si pentru ca majoritatea cazurilor sunt asa.
Una din prietenele mele se ocupa insa de un leagan de copii. Ce am vazut acolo, m-a facut sa imi schimb total modul de abordare. Erau si mame sfasiate atunci cand isi abandonau copiii, dar chiar erau situatii fara iesire. Nu toti oamenii au capacitati intelectuale, psihice si fizice de a supravietui sau de a gandi, sau de a prevedea viitorul.
Si daca la acestia nu a ajuns informatia despre contraceptie, nu este intotdeauna, numai vina lor. Mai sunt si situatii in care intervine ceva grav pe parcurs.
Ar trebui sa mai stii si ca recomandarea este ca parintii sa nu mai viziteze copiii, tocmai pentru a nu ii destabiliza si pentru a se acomoda mai usor cu o noua familie. Unii veneau si priveau de departe.
Cat despre pierderile de sarcina, nu sunt cauzate doar de avorturi, desi in mare parte da.
Si da, e un subiect tabu si doare. Si e mult plans. Si de la distanta nu il vezi.
2010-11-15 21:55:48 | Raporteaza
Ieri fetitza mea a implinit 2 luni. Priveam in primele zile trasnformarea ce avea loc , de la plins la linistea sinului matern . Observam disperarea animalica a cautarii hranei , desi dura putin pina cind sotia ajungea linga ea. Nu ne-am linistit decit atunci cind , la 2 saptamini sau 3 , a inceput sa lase sanul iar apoi sa se alinte cu el , incepuse sa suga cu pauze . Confrom celor citite in carti de specialitate , asa copilul incepe sa se alinte / joace. E greu de redat sentimentul de usurare ce l-am avut vazind joaca copilului meu , atunci am fost sigur , simte ca cineva are grija de ea . Sincer va spun , cind am vazut copilul linga sotie , a 2-a zi dupa nastere , automat mi-a venit in minte cazul Giulesti . Vazind ardoarea copilului in a se hrani , iubirea ce o cere de la parinti , grija ce trebuie avuta , baitza de fiecare zi , stateam si ma intrebam , oare cum cresc copiii abandonati , cum este posibil sa existe asemnea oameni????? De neconceput , greu de admis , imposibil de crezut. Scuze pt disertatie.
2010-11-15 21:59:53 | Raporteaza
Izabela, dragutza ca intotdeauna, se vede ca te-ai nascut azi-dimineatza
Articolele despre “infertilitatea cuplurilor” sunt o forma de propaganda emisa de diversi indivizi sau diverse grupari, cu diverse tzinte. Manipulare, atata tot. Numai ca vezi tu ? Fetitzele mici shi prostutze au la dispozitzie doar o singura incercare de verificare 
2010-11-15 22:02:32 | Raporteaza
@edle: mai edle, pai tu te laudai, nu mai stiu pe la care comentariu, ca esti ditai babeta cu vreo trei gemeni in intretinere, de muncesti toata ziulica pentru mancare
2010-11-15 22:06:28 | Raporteaza
@andri:
)))))) excelent
))))
2010-11-15 22:07:03 | Raporteaza
ioan dumitru
si chiar daca ar fi asa, tot nu vad legatura cu ce am scris aici !?
2010-11-15 22:19:53 | Raporteaza
N-am copii, miere naturala. Si da, sunt constienta ca metodele contraceptive sunt ozn-uri. tocmai de-asta nu-mi vine sa arunc cu piatra.
2010-11-15 22:27:01 | Raporteaza
@edle:
Cum nu vezi legatura?
Sa-nteleg ca n-ai privit niciodata un fluviu drept in ochi?
2010-11-15 22:31:58 | Raporteaza
@ Cosa: chiar, ce-ar fi sa mai scrii si tu ceva? Fiecare scrie ce crede, cum crede..nu? Tu iti spui parerea, eu imi spun parerea.Nu este absolut necesar sa avem aceeasi parere. Am dreptate?
2010-11-15 22:32:20 | Raporteaza
@ Nora: fiecare face cum il duce capul.. Daca din anumite “n” motive ele fac asa, asta e. Nu le judec, nici nu le aprob.
2010-11-15 22:33:14 | Raporteaza
@ Edle:oricum ar fi, e pacat ca ei sunt niste suflete nevinovate, adevarul e ca e mai bine sa traiasca intr-o familie care chiar isi doreste un copil, dar, din pacate, de multe ori ajung destul de tarziu intr-o familie, tot din cauza legislatiei noastre minunate.
2010-11-15 22:34:46 | Raporteaza
@ Radu Popescu: oameni fara suflet, eu sunt de parere ca mananc eu o coaja de paine, o sa o manance si copilul meu, cu apa..asta e, dar e al meu. Ce fac banii din oameni, ne transforma in …oameni rai rai rai si fara suflet.
2010-11-15 22:36:16 | Raporteaza
@Nora:
Miere le zice candid “mamici” dar ele sant de fapt doar femele in perioada de rut.
realitatea e naspa rau, sa folosesc un termen consacrat…
2010-11-15 22:36:41 | Raporteaza
@ andri:
) esti asa amuzanta!
2010-11-15 22:37:19 | Raporteaza
radu popescu,
acum chiar ca nu mai inteleg nimic. ce fluviu, ce ochi?
2010-11-15 22:39:48 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu:
Puiule, tu faci greseala sa te transpui pe tine intr-o situatie de criza…
Greseala, tu n-o sa fi in situatie de criza, sau daca o sa fi o sa faci cum ai zis. Personajele de care vorbim se afla la limita animalitatii, cu creierul imbibat de alcool. Un produs “made in Romania” sec XXI.
Multumim din inima partidului.
2010-11-15 22:41:05 | Raporteaza
Mda, acum am vazut ce zice Cosa Nostra. Si iarasi nu pot sa tac. Infertilitatea e o boala. Si mi se pare normal ca astfel de cheltuieli sa fie acoperite de sistemul de asigurari.
Acum, ca el crede ca romanii n-au nevoie de consiliere, ca suntem toti zdraveni (ha-ha-ha), asta-i alta poveste.
2010-11-15 22:41:57 | Raporteaza
@ sensibil: situatii si situatii…unii nu-s facuti sa fie parinti
@ andrei: frumos, e pacat de cei abandonati, poate unii dintre ei au putin noroc si sunt adoptati de o familie iubitoare.
@ Ioan Dumitru: asta inseamna ca am aproape o zi si daca scriu pe aici rezulta ca-s un fel de copil minune
@ Breloc: 100% de acord cu tine
2010-11-15 22:44:09 | Raporteaza
@edle:
Dar pe Eugen Ionescu l-ai citit, draga?
Doar teatru absurd…
Referitor la comentariile unui anumit domn.
2010-11-15 22:46:25 | Raporteaza
@Radu Popescu: da, si asta e o problema,bautura. Eu am o problema si cu cersetorii: ” am 10 copilasi acasa si n-am ce sa le dau sa manance!”, “pai cine te-a pus omule sa faci atatia, tu n-ai dupa ce bea apa!”, ” sunt de la D-zeu!”, continuarea mea ar fi de la muuulta bautura…Da, sa zic ca am transpus cam prea mult parerea mea in ce am scris aici si indignarea mea.
2010-11-15 22:46:59 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: Legislatia… dar situatiile in care copiii sunt adoptati / vanduti pentru a fi abuzati ? Poate legea te incetineste tocmai pentru a se evita cat mai multe cazuri de acest fel. Trebuie sa verifici foarte bine unde ajung. Si asta nu se face intr-o zi. Si daca legislatia nu te-ar forta, multi s-ar lasa cumparati sa fie mai “milosi”, ca suntem oameni si copilul plange dupa o mama si dupa un tata.
Revin, e mult plans in spatele cortinei.
2010-11-15 22:50:19 | Raporteaza
@edle: nici eu nu am intzeles cum e sa privesti un fluviu in ochi, dar potzi incerca cu un tramvai sau un TIR in loc de fluviu
)))))))
2010-11-15 22:52:31 | Raporteaza
@sensibil: da, e un subiect mai delicat. Stiu oameni care chiar isi doresc un copil si nu reusesc sa il infieze, dar da, sunt si multi care ii iau si-i schingiuiesc sau mai stiu eu ce, ca sa castige bani de pe urma lor.
2010-11-15 22:53:10 | Raporteaza
@Radu Popescu: Eugen Ionescu e vecinul dumneavoastra de palier ? De cand nu si-a mai platit intretzinerea ?
))))
2010-11-15 22:55:17 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: asta cu copiii schingiuitzi e chestie serioasa, ooof, ne-ai stricat distractzia; cum sa facem lumea mai buna, cand asta e iad, nu lume ?
2010-11-15 22:57:04 | Raporteaza
@Ioan Dumitru: uf, o sa incerc sa scriu ceva superfial, stupid si amuzant. Ce spuneti?
2010-11-15 22:59:41 | Raporteaza
@Ioan Dumitru: As fi vrut eu…
2010-11-15 23:00:06 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: visatzi sa fitzi talentata ca iubita lui Paunescu Nichita ?
)))))
2010-11-15 23:01:52 | Raporteaza
@Radu Popescu: eu sunt curios cat mai rezista Izabela pana se calugareshte
2010-11-15 23:03:32 | Raporteaza
@Ioan Dumitru: eu? talentata? hehe, ce visez eu este secret..:P Ce te face sa crezi ca as vrea sa ma calugaresc? Par eu credincioasa?
)
2010-11-15 23:03:33 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: Spune-mi Izabela, tu daca ai fi acolo, ca factor decizional, ai avea cele 2 familii, ai stii adevarul, una isi doreste copil pentru ca este generoasa sufleteste, cealalta sustine ca este generoasa sufleteste, este instarita, dar tu stii ca acel copil este adoptat pentru a fi abuzat (desigur nu comentezi ce stii tu) si trebuie sa faci o lege, una singura pe care sa o aplici ambelor familii.
Ce alegi ? Tu esti cel care trebuie sa decida.
2010-11-15 23:04:16 | Raporteaza
radu popescu,
da, de fapt l-ati incadrat perfect.
2010-11-15 23:05:04 | Raporteaza
eeeeiii, copii, eu ma duc la culcare, ca ma asteapta iubita mea … pisica, ce puii mei
))))) Au revoire et buenas nochas muchachos e muchachas, ladies and gentlemans, stupid peoples 
2010-11-15 23:06:59 | Raporteaza
@ sensibil: as alege…greu. Nu stiu, ii verific, ii spionez..ma interesez, cercetez. In primul rand m-ar interesa familia care ar putea sa-i ofere multa dragoste copilului. Cam greu sa aflu asta. Dar viata lor in orfelinat cred ca este mai grea decat intr-o familie.
2010-11-15 23:09:06 | Raporteaza
@Ioan Dumitru:
Noapte buna Ioane!
2010-11-15 23:10:09 | Raporteaza
@ Ioan Dumitru: ce face varsta din om.. Daca doriti, ma gandesc sa gasim o manastire si pt dumneavoastra
Noapte buna!
2010-11-15 23:10:17 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu:
Nu cred ca e varsta la mijloc.
Cred ca e suferinta!
2010-11-15 23:14:49 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: pai credintza asta ca te doare de micutzi este mai mult decat ce se cazneshte lumea cu inchinaturile, pomenile, inmormantarile, electoralele si alte alea. Gata, creierului ii face bine odihna de noapte
2010-11-15 23:16:51 | Raporteaza
@Radu Popescu: si voua, multa multa odihna cu noapte buna, eu incep sa-mi revin cand adorm cat mai devreme.
2010-11-15 23:18:21 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: o manastire … adica Bamboo ?
)))
2010-11-15 23:21:15 | Raporteaza
@ Ioan Dumitru: Noapte buna, domnule! Cred ca pe oricine doare de niste suflete nevinovate, doar ca nu vor sa recunoasca oamenii in general. Daca vreti dumneavoastra la Banbu, cred ca pot face o rezervare (nu am fost niciodata
).
2010-11-15 23:21:30 | Raporteaza
@Radu Popescu: singura suferintza este ca nu pot apasa pe buton
2010-11-15 23:22:30 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: si eu n-am fost la Banbu. Ziceam asa, de shmecher
2010-11-15 23:24:03 | Raporteaza
eeeei, eu ma duc la culcush, ca la ora asta nu mai raman online decat tipesele mult prea dragutze
)))))
2010-11-15 23:25:17 | Raporteaza
@ Ioan Dumitru: rezolvam domnule, de-abia incepe sezonul. Astazi am mai putut sa stam la terase prin centrul vechi, ceea ce e chiar dragut tinand cont ca este mijlocul lui noiembrie
2010-11-15 23:26:00 | Raporteaza
hiiiii, am apasat shut down din greseala, paaaaaaaaa
))))
2010-11-15 23:26:08 | Raporteaza
@Ioan Dumitru:
Ioane, stai linistit, cand va veni vremea, cineva o s-o faca si pe asta.
2010-11-15 23:26:24 | Raporteaza
Cine crede ca trebuie sa te sacrifici pentru un “bot de carne” e un monstru.
Sa nuantam:
1. Este stupid sa disperi pentru ca nu poti sa faci un copil. Sunt atat de multi care de-abia asteapta sa fie infiati. In felul acesta faci si o fapta buna atat pentru copil cat si pentru societatea care nu va avea pe viitor inca un semianalfabet cersetor sau infractor in plus. (Trebuie sa recunoastem ca asta este, in genere, soarta copiilor abandonati). Si nu vreau sa aud chestia aia cretina cu sange din sngele tau – ma pis pe toti cei care gandesc asa.
2. Un bot de carne e un bot de carne, problema este ca va ajunge mare si fara educatie adecvata intr-un mediu familial va ajunge, in cele mai multe ori cersetor sau infractor. Ceea ce inseamna fie ca statul gaseste o familie adoptiva, fie plateste decent un asistent maternal care sa raspunda de educatia si formarea lui (nu asa cum se intampla astazi: asistentii maternali sunt platiti mizerabil, sunt slab pregatiti si total dezinteresati), fie il eutanasiaza la nastere. Pentru ca e doar un bot de carne si nu are dreptul la viata . Nu inca.
3. O mama nu poate fi facuta responsabila pentru ca isi abandoneaza copilul imediat dupa nastere. Ea nu poate fi responsabila decat de proasta lui formare. Dupa nastere poate sa aleaga daca il lasa statului sau il creste ea. Daca il lasa statului atunci trebuie aplicata una din variantele de la punctul 2.
Si ca sa-ti raspund direct la intrebari: evident ca sunt situatii incare pot fi intelesi cei ce-si abandoneaza copilul. De fapt, nu pot sa ma gandesc la o situatie in care nu pot fi intelesi. Doar nu o sa-ti sacrifici viata ta pentru cea a unui copil. Nu este omenesc sau generos sa faci asta, e pur si simplu stupid. Pe de alta parte cine merge pana in panzele albe pentru a avea un copil are, cred, prejudecata “sange din sange”. Daca infiaza un copil de mic si il educa cum trebuie poate avea un copil foarte bun care va ajunge un om normal si folositor societatii.
2010-11-16 00:16:09 | Raporteaza
“Oamenii care își abandonează copilul nu sunt oameni, sunt monștrii.” redundant din perspectiva. din mai multe perspective.
2010-11-16 01:47:01 | Raporteaza
@ radu fefceac: eu ma intreb, de ce nu renunta la ei cat inca se poate, cand sunt in stadiul embrionar. De ce sa ii aduca pe lume total aiurea, sa ii lase intr-un orfelinat. Asta cu eutanasiatul la nastere e cam depasita, serios. Mai bine sa o eutanasieze pe femeia care tot aduce copii pe lume si ii lasa, ca multe ii lasa si a 2a oara, si a 3-a.. Foarte frumos din partea celor care infiaza si e mare lucru sa stie sa il educe, pentru ca si asta e o problema. Multi cand afla ca sunt infiati nu au niste reactii prea bune.
2010-11-16 06:47:02 | Raporteaza
Eeeei, acum ca ne-am trezit. Deci voi vorbeatzi de infierea unor plozi, ma rog, copii. Treaba voastra. Eu nu vreau altceva decat sa scap de Romania, chiar daca nu voi reusi aceasta decat dupa ce se va duce dreak si ultimul securoi. Si daca as avea 99 de ani si pe patul de moarte, tot o singura dorinta as avea – sa scap de Romania cu orice pretz, dispara universul, numai sa scap de Romania. Noroc cu IT-ul, ca mai evadezi asa, virtual, desi cel mai bine este real. Eu nu inteleg cum naiba puteti respira in haznaua asta, Romania. Aaaa, probabil ca multa lume nu ar intzelege prea bine ce scriu eu aici, daca nu as explica ca nu sunt lasat, la limita dintre legal/ilegal, vizibil/invizibil, sa plec dreak afara din Romania. Ultima data imi amintesc ca un cioroi al lui voicu a venit din senin cu masina fix un centimetru langa mine, si daca-mi aduc bine aminte, mi-a si zis – “fix un centimetru”, nu lasam nici o urma, doar nu crezi ca pleci viu din Romania. Deci, faza asta e doar una din cateva sute, si am avut ocazia sa vad nenumarate aptitudini ale lor, asa ca ma gandesc cum dreak sa plec naiba din Romania, cand astia mi-au blocat toate conturile de cate ori doar am gandit sa o tai urgent. Apropos, uitatzi-va si voi ca nu putetzi obtzine nici o posibilitate de a va urca acum, in minutul acesta, pe nepregatitelea, in nici o cursa externa. Pe de alta parte, stiu foarte bine ca permanent sunt in Romania cateva zeci de teroristi perfect pregatitzi sa doboare, chiar si de la sol, orice avion in care m-as sui instantaneu surprinzator. Mi-am mai calculat eu, de ani de zile, ca si daca scap de granitzele Romaniei, tot ma intercepteaza prin Ungaria, Bulgaria, etc. Deci no chance, ce greatza imi este de Romania, stupid people
Uite cum dupa doua decenii de “libertate” nu am inca nici cea mai mica shansa sa scap dreak de Romania pe veci (si neaparat viu, ca asta e important, doar n-o sa ma sacrific pentru stupid people
De vreo doi ani de zile au inceput sa procedeze inca si altfel – m-am trezit cu o droaie de procese falsificate sau lansate in fals, ma rog, incredibil de incredibil ce le poate mintea astora, adica, daca plec, chipurile as fugi de Justitie, nu de Haznaua Romania ! Ce le poate mintea astora !
2010-11-16 11:32:10 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: copiii sunt nevinovatzi fiindca sunt ca orice fiintza, totul depinde de ce-i inconjoara. Vinovatzie nu poate avea, de exemplu, decat un harshait ca ilici/constantinescu/basescu/nastase/hrebenciuc/etc/etc.
2010-11-16 11:35:20 | Raporteaza
@Ioan Dumitru: te ajutam noi sa pleci din tara, daca asta te face fericit
2010-11-16 11:45:03 | Raporteaza
[...] publicat si aici LikeFi primul căruia să-i placă acest [...]
2010-11-16 11:53:10 | Raporteaza
realitatea.net/../
2010-11-16 14:32:11 | Raporteaza
@ Andrei: induiosator
2010-11-16 14:38:01 | Raporteaza
Daca ai sa cobori din turnul tau de sticla, ai sa vezi ca sint multi oameni care n-au auzit de contraceptie. La tara traditia e “anu’ si cirlanu’”; cei mai multi copii nu sint doriti, ci-s facuti la betie. Iar betiile se-ntimpla zilnic, c-asa-i traditia. N-ai ce sa le ceri…uita-te de exemplu la cosa nostra ca sa-ntelegi mentalitatea taranului roman: da de ce sa platesc eu pentru infertilitate, ca doar nu ma afecteaza pe mine? Da’ tu in schimb sa platesti pentru ciroza mea. Daca-l intrebi pe vreunul cine-i de vina ca el sta toata ziua in crisma si bea, iti va raspunde: “jidanii. Eu n-am nici o vina!”. Si asta face parte tot din traditie …
2010-11-16 16:39:26 | Raporteaza
@ costelus: in ce lume crezi ca traiesc eu? Atunci sa facem campanii pentru contraceptive, sau sa fie castrati domn’le aia care nu au cu ce sa ii creasca si ii fac “anu’ si carlanu’”.
2010-11-16 16:45:40 | Raporteaza
Din turnul corporatiei de sus, lumea se vede altfel
Contraceptive? Vezi sa le foloseasca! Mai ales dupa un litru de rom (fiecare).
2010-11-16 16:52:54 | Raporteaza
@costelus: adevarul e ca de la etajul 6, lumea pare ok
2010-11-16 16:54:55 | Raporteaza
Apropo de beneficiile orfelinatelor, ati auzit de cighid?
youtube.com/wat../
2010-11-16 17:02:00 | Raporteaza
aoleu
( l-am si deschis, nu m-am uitat la tot si nici nu vreau!!!
2010-11-16 17:04:07 | Raporteaza
De ce? Asta e realitatea.
Chiar sint de parere ca jurnalele de stiri contin prea putine imagini dure si astfel multi dintre noi nu mai realizeaza ce inseamna razboiul sau tortura. Ni se par un fel de jocuri video cel mult…
2010-11-16 17:11:05 | Raporteaza
@ costelus: O fi..dar eu nu vreau sa vad! Stiu eu ce as tortura cativa din astia care fac rau, sa vezi ce s-ar potoli
2010-11-16 17:15:19 | Raporteaza
Băi avortonule, eu n-am cum să fac anul şi cârlanul pentru că sunt infertil.
Cel puţin aşa am dedus după ce i-am dat muie mă-tii şi n-a rămas gravidă !
Sau nu era mă-ta, era soră-ta ?! Sau şi una şi alta ?! Uite de beţie, nici nu-mi mai amintesc bine !
2010-11-16 20:07:09 | Raporteaza
Nu vleau si nu vleau! Eu ma bag in turnuletul meu de sticla, de unde lumea se vede tare frumos! Si putin roz. Uite, iar au scris englezii despre orfelinatele din Romania. In ciuda nu stiu citor angajamente, situatia nu s-a schimbat. telegraph.co.uk../
Vezi si cu tortura aia … esti sigura ca te afli de partea binelui sau asa crezi tu?
N-am vrut sa te indispun cu Cighidul. Dar repet, asta e realitatea, de ce sa fugim de ea? M-am uitat uneori pe nothingtoxic sau alte site-uri la tot felul de filmulete oribile: lapidari, executii etc. Stii de ce? Pentru ca niciodata sa nu gindesc ca X trebuie sa moara pentru ca a comis adulter sau Y trebuie ucis pentru ca e de alta nationalitate/religie. Tu insa … “nu vleau si nu vleau”
A, si sa nu uit: nu-l poti bana pe mizerabilul asta care injura pe-aici? N-are decit sa injure asa la ma-sa-n batatura.
2010-11-17 00:49:00 | Raporteaza
Voi atzi cunoscut oamenni care s-au infruptat din mancaricutzele care erau de fapt si de drept destinate micilor orfani ?
2010-11-17 09:41:30 | Raporteaza
@Ioan Dumitru: nu, nu am cunoscut. Tu?
2010-11-17 18:01:30 | Raporteaza
Unii vor , altii nu vor .Asta-i tot. Cand un copil e nevrut e f. nasol . Iti distruge intreaga viata pt ca in relatia cu parintii intri in relatie cu tine si cu alteritatea . Unii il fac din intamplare ,altii cred ca vor si dupa ce il fac isi dau seama ca de fapt nu l-au vrut etc ..
2010-11-17 20:59:13 | Raporteaza
@ Gog: da, e dificil, dar banuiesc si sper ca suntem oameni educati si instruiti pana al urma si inainte sa aducem pe lume un copil ne gandim la tot ce implica asta..
2010-11-17 21:25:45 | Raporteaza
doi colegi de facultate nu au terminat studiile , nu s-au casatorit inca , dar aveau planuri serioase , au adoptat o fetita dintr-o familie cu 10 copii … si au crescut-o de la renuntarea la suzeta pana la voalul de mireasa … au fost ani de criza in care fata revenea la familia naturala dorind sa fuga de disciplina familiei adoptive … colegii au facut tratamente peste tratamente si degeaba … au abandonat … cu un an inainte de nunta , Dumnezeu a zis probabil : ,, ati crescut un om si meritati sa mai aveti unul ,, si colegii mei si fata lor au fost fericiti ca in povestile care se termina frumos … in prezent sunt consilier educativ in scoala si avem cazuri de acest gen : 1. eleve in clasa a 10-a si a 12-a cu sarcina , 2. eleva in clasa a 11-a maritata ca solutie pt ca religia parintilor nu accepta concubinajul , 3. femeie = sotie a 3-4 barbati si = mama a 4-5 copii care stau de 2 ani fara lumina si curent si uneori facand foamea … sunt acuzat ca ma bag in viata oamenilor doar pt faptul ca am incercat ca altii sa invete din greselile altora … toti se cred responsabili de viata lor si nu vor sa invete nici din greselile lor … se cred buni … chiar si o tanara femeie care acum 15 ani aducea pe lume un copil dupa ce declarase un viol si bagase in puscarie 3 baieti , o femeie care aduce pe lume inca un copil pe care il lasa in maternitate pt ca tatal ei nu o primeste acasa cu noul nepot si pt ca nici prima fata nu isi doreste o surioara … concluzionez … lipsa de educatie plus lipsa de omenie si totusi oamenii se cred buni … noi platim oricum in fondurile sociale , dar platesc cu zilede viata dureroase fiinte inocente care au drept la viata frumoasa si li se ofera o viata inumana … pacat ! … sunt si eu inuman sa solicit ancheta sociala pt decaderea din drepturi a unosr astfel de parinti ?
2010-11-18 18:20:20 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: era o intrebare cu raspuns obligatoriu
2010-11-18 18:49:19 | Raporteaza
@dorin:
Eu ti-am raspuns la #12
2010-11-18 18:58:22 | Raporteaza
@ dorin: mi se pare corect sa fie cazuti din drepturile parintesti daca fac asta. Cred ca asta e marea problema lipsa de educatie, de informare, teribilism chiar. E pacat ca fiinte nevinovate platesc si problema cea mare este ca nici infiati nu stiu cati sunt fericiti…
2010-11-18 19:45:44 | Raporteaza
@ Ioan Dumitru: eu am raspuns, e randul tau. Asta e tara in care traim, preferam sa dam o masa buna puscariasilor decat unor copilasi nevinovati din care sunt mari posibilitati sa iasa oameni ok, pe cand pentru unul care a omorat sansele de recuperare sunt minime..parerea mea
2010-11-18 19:47:20 | Raporteaza
@ Radu Popescu: greu cu problemele astea sociale peste tot….
2010-11-18 19:48:07 | Raporteaza
astazi am avut consiliul elevilor pe scoala si am prezentat cazul unei eleve de 17 ani , clasa a 9-a , care e in momentul de a renunta la scoala pt ca este a doua oara cand a lesinat de foame deoarece parintii beau alcool incat si le ajung bani de mancare . de 1 an nu au apa , curent , caldura … si reprezentantii elevilor au venit cu zilnic cate doi cu sandviciuri in plus , sa se faca o strangere de fonduri si donatii precum si solutia de a sesiza protectia copilului si parintii sa decada din drepturi … DACA NU FACEM TOT CE TREBUIE SI NE STA IN PUTERE VOM FI ASPRU JUDECATI DE GENERATIA CARE NE URMEAZA !!! … multumesc pt raspunsuri … pacat ca politicile de educatie sunt facute de educatii politic !
2010-11-19 16:55:44 | Raporteaza
@Dorin: problema e ca banii se strang, li se dau si ei ii dau tot pt bautura. Nu stiu care ar fi solutia in cazul asta….e bine oricum ca exista si oameni carora le pasa.
Bafta!
2010-11-19 17:04:09 | Raporteaza
Infertilitatea este o realitate dureroasa. Abandonul copiilor – o alta realitate dureroasa. Ca sa fie treaba-treaba, in Romania cuplurile hipofertile nici nu beneficiaza de sprijinul asigurarilor sociale (la care cotizeaza!) pentru a invinge infertilitatea, nici nu pot adopta prea usor, procedura e lunga, complicata, birocratica, nesigura.
Asociatia “SOS Infertilitatea”, membra a federatiei paneuropene FertilityEurope, reuneste persoane cu probleme de fertilitate care desfasoara din 2008 campania “Infertilitatea este o boala. A avea un copil nu trebuie sa fie un lux”. Asociatia deruleaza in acest scop o serie de actiuni de advocacy in plan mediatic si politic, mediatizate pe site-ul infertilitate.c../, in vederea responsabilizarii clasei politice romanesti asupra gravei si ignoratei probleme a infertilitatii. Intreaga activitate este desfasurata in regim de voluntariat.
2010-11-20 18:24:22 | Raporteaza
@Asociatia SOS Infertilitea: Admiram initiativa dvs. Sper sa aveti succes!
2010-11-22 17:15:17 | Raporteaza
Multumim mult! Ceea ce vrem sa se retina este ca toata activitatea noastra, a Asociatiei SOS Infertilitatea, se desfasoara in regim de voluntariat, nu dispunem de surse de finantare. Suntem pur si simplu zece femei exasperate de lipsa de reglementare si de actiune in domeniu, care facem tot ce tine de noi pentru a schimba lucrurile.
2010-11-22 23:38:55 | Raporteaza