![]() | Am blogul meu. Pot să mint pe el cât vreau, că doar aşa face şi Zosovezi toate articolele de Magda Gheorghita25 mar 2011 la 13:50 130 comentarii 3417 vizualizari. |
Bloggerii sunt o categorie aparte de oameni, e drept. Nu sunt nici jurnalişti, nici it-şti, sunt părerologi, părerea mea şi cel mai important, nu uitaţi, este faptul că au un iq mult peste medie, medie formată din proşti .
Când spun bloggeri, nu vorbesc de noi ăştia care avem un blog pe care mai scriem, din când în când, ci de cei care trăiesc din asta sau pentru asta.
E bine să scrii tot ce-ţi place, când îţi place, cum îţi place şi să faci şi bani din asta. Dar de aici, până la a-ţi desconsidera cititorul şi a publica o informaţie falsă, ca să faci trafic, adică bani, mai e cale de străbătut.
Spun asta pentru că în dimineaţa asta, “cel mai cunoscut blogger din România” se dădea drept fiul unui lider de sindicat care, din întâmplare, are acelaşi nume de familie. A mirosit el că e momentul în care poate urca sus de tot pe val. A fost ceva timp şi site-main, la Realitatea. Timp în care, a avut loc un schimb de mesaje între el şi un alt foarte cunoscut blogger, poate şi prieten, coleg cu mine, în care lăsa să se înţeleagă că informaţia este adevărată.
La un moment dat însă, au apărut întrebări, iar bloggerii au început să strige “Bravo! Le-ai tras-o! Sunt nişte proşti, nu verifică informaţia!”
Faptul că a făcut ca informaţia primară să pară adevărata a fost toată arta. Au muşcat jurnaliştii, asta e!
După lupte îndelungi, secretara de cabinet a falsului tată a infirmat informaţia bloggerului. Bloggerul tace. A făcut un pic mişto de jurnalişti, chiar dacă pe unii dintre ei îi cunoştea destul de bine, i-a explodat traficul, iar cititorii lui, care nu au citit ştirea jurnaliştilor proşti, îl compătimesc sau îl sfătuiesc în continuare cum să ia în piept problema “tata e la DNA”.
Lor le răspunde mai târziu, sau poate niciodată, să nu indexeze Google o informaţie gen “nu, nu e tata”, nu de alta, dar poate până la anul uităm de chestia asta, dăm un search, apare iar lacrimogenul text: “Eu n-am o legătură foarte strânsă cu tata. Am învăţat cât am putut de la el, am fost parteneri în nişte firme, după care drumurile noastre s-au despărţit. Gen, a trecut ceva vreme de când nu ne-am mai văzut, deşi mai vorbim din când în când la telefon” şi mai creşte iar traficul.
Dacă “cel mai cunsocut blogger din România” (şi cel mai citit se pare), minte, desigur nu însemană că toţi bloggeri mint, dar nu înseamnă, de asemenea, că orice informaţie pe care el o mai publică vreodată, ar trebui să aibă măcar iz de adevăr pentru cititorii lui.
Apropo, sunt curioasă care o să fie reacţia blogosferei? O să spună cineva “aşa nu se face” sau lui Vali Petcu i se vor aduce elogii si osanale pentru şmecherie pe toate blogurile?
În curând o să auzim:
-Ce vrei tu să te faci când o să fii mare?
-Blogger!
Şi mai văd un post pe twitter: un blogger libian, a cărui soţie este însărcinată, a fost împuşcat în cap. Care-i ştirea? Că un libian a fost împuşcat? Sau că un blogger a fost împuşcat? Cum, şi bloggerii sunt împuşcaţi?
Dacă tot vă întâlniţi la RoBlogFest, discutaţi şi voi despre asta. Cine sunteţi voi, bloggerii? Identitate? Principii? Deotologie? Cititorul bloglui meu ce merită?
Zoso, nu ţi-am dat link spre blog, pentru că nu consider că ar trebui să te citească cineva. Nu pot recomanda cititorilor mei un blog pe care eu nu îl citesc pentru că autorul lui face mişto de cititori. Dacă secretara de cabinet a lui Marius Petcu a minţit şi eşti într-adevăr fiul sindicalistului, nu te rog să mă scuzi, aici scriu pe un blog, deci nu orice informaţie trebuie să fie adevărată, mă amuzam un pic.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter

Very Happy 21 mai la 21:29 |
Dacă tot vine vara şi nimeni n-are chef de lecţii şi prelegeri, zic să facem o pauză de [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 27 apr la 22:46 |
În politică astăzi ești, mâine nu ești. E ca atunci când astăzi un fotbalist are o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 27 apr la 08:08 |
Zi mare pentru toți politicienii azi, 27 aprilie. Se votează moțiunea de cenzură. Nu se știe [ citeste mai departe ]
| 1@Cosa Nostra, ce nu fac eu pentru tine ;)... | ||
| 2@limbricul rozaliu, ţi se pare... :)... | ||
| 3Mi se pare mie sau “noapte întselată” e mai voporoasă și un pic crăcănată?! :mrgreen:... | ||
| 4@Cosa Nostra, dacă aş face totul perfect, n-ai mai avea niciun interes să-mi citeşti articolele. Dar aşa, ştiu că întotdeauna vei avea ceva de comentat :) Merci!... | ||
| 5Dintre aceste „frumuseți” mie îmi plac doar cele înspirate după tablourile de Van Gogh. :shock:... | ||
| 6Tot eu!Uite, aş vrea să comentez nişte poze. Cum facem, cum le deosebim?! Poza 33 de pe rândul 21, sau cum?! Nu te-ai gândit că la un astfel de articol s-ar putea să se discute pe poze, caz în care... | ||
| 7Greșeala este a mea că-mi bat capul cu ce o fi fost în mintea la „circarii” aștia care au pus-o de un „viol” în direct cu arbitrajul ligii profesioniste de box în culise (la una mică). :lol:... | ||
| 81. Greșeala a fost a lui Cătalin (tupeu de țăran, care crede să la femeie tre' să te dai tare din prima să știe cu cine are de a face).2. Greșeala a fost a „blondei” care s-a temut că o rupe smardoiul... | ||
| 9ana, igraine, mi-am amintit acum de filmul acela al lui woody allen - hollywood ending - cu un regizor orb (psihosomatic) si un cameraman chinez monoglot care filmase armata rosie sau ceva in genul asta.... | ||
| 10Imaginează-ţi, Andrei Arsenievici, (pot să-ţi spun Andriuşa când suntem singuri?) că eu azi am descoperit taya tan şi mi s-a făcut brusc dor şi de Meiko Kaji, de ceva Tarantino şi... un pic de iasomie.... | ||
| 11linkul de la postarea 148 nu mă reprezintă (stilul este prea agresiv). Dar l-am postat oricum pentru micile adevăruri care încearcă să le transmită (fraerul). :mrgreen:... | ||
| 12Greenfcknbin,ești cel mai tare art director stelar. Mă regăsesc în curveta de spectator. Nu mai spun că sentimentele și trăirile mele, ca de curvetă, nu altceva, sunt paroxistice. Citindu-te, evident.... | ||
| Dora Constantinovici 1719 citiri |
| Ana Barton 1475 citiri |
| Very Happy 850 citiri |
| Doria Niculescu 842 citiri |
| Cristina Corpaci 472 citiri |
| Iulia Nicolaie 439 citiri |
| Maria Onea Vesta 425 citiri |
| Ruxandra Predescu 273 citiri |
| Laura Laurentiu 241 citiri |
| Anca Maco 210 citiri |
| Dora Constantinovici 3 postari |
| Very Happy 3 postari |
| Pandora o postare |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Dora Constantinovici 7164 citiri |
| Ana Barton 6089 citiri |
| Very Happy 4159 citiri |
| Cristina Corpaci 3703 citiri |
| Doria Niculescu 3375 citiri |
| Maria Onea Vesta 2274 citiri |
| Maria Moiş 1768 citiri |
| Florentina Mușat 1491 citiri |
| Diana Petrut 1058 citiri |
| Ruxandra Predescu 1021 citiri |
| Very Happy 11 postari |
| Dora Constantinovici 7 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 3 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Florentina Mușat o postare |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
[...] de încredere. Că s-a mai întâmplat şi cu Trombon.ro, că de-asta nu dau ei link. UPDATE: A spart gheaţa o fată de pe la [...]
2011-03-25 14:04:33 | Raporteaza
Ai dreptate.
2011-03-25 14:07:20 | Raporteaza
Mi se pare ca subiectul nu este “Zoso s-a folosit de situatie pentru a urca in top”, ci mai degraba “Realitatea a publicat fara sa verifice”. Cum era cu verificarea informatiei din cel putin 3 surse? Ce deranjeaza pe Realitatea.net este ca s-a facut de cacao in fata cititorilor sai, pornind de la intentia de a manji un blogger. Nu ma intereseaza daca Zoso este murdar sau curat, ci cat de bine isi face presa treaba.
2011-03-25 14:11:00 | Raporteaza
Buna ziua stimata doamna.
Pe langa faptul ca sunt o cititoare a blogurilor din .ro, implicit a lui zoso, sunt si o cititoare a voastra, a site-ului realitatea, si sunt si studenta la un masterat in jurnalism. De dimineata cand am citit “stirea”, eu nu am dedus de acolo o declaratie a lui Zoso, ci o insinuare. Care a venit de fapt de la insinuarile cititorilor cum ca nu prelua stirea zilei de ieri pentru ca e vorba de tatal lui. Nu a facut decat sa speculeze momentul. Ce parere aveti dumneavoastra despre jurnalistii care preiau o fraza de pe un blog si nu o verifica nici macar din 2 surse, nemaivorbind de trei?
Inteleg, prima sursa e autorul blogului. Dar celelalte doua?
2011-03-25 14:15:35 | Raporteaza
- Zoso a mai abordat subiectul (acelaşi nume de familie cu personajul respectiv) de câteva ori pe blog şi nu numai. - Zoso nu a spus nicăieri în text că tatăl său ar fi MP. Acel MP! Nu, în acel text a scris altceva! - Bloggeri pot să facă ce vor pe blogul lor, da, chiar să şi mintă. Dar dacă o fac, o trag şi asta-i bine de ţinut minte. - Stimabilii ziarişti copy-paste şi-au dovedit din nou calităţile astăzi.
2011-03-25 14:16:09 | Raporteaza
Hai ca nu-i dracu atat de negru …
Daca luam in considerare si cati jurnalisti au uitat sa precizeze sursele … eu zic ca meritau sa fie bagati cu nasu in murdaria lor! (nu pe tema asta, pe alte teme)
2011-03-25 14:17:26 | Raporteaza
Magda, e corect. O declaraţie oficială ţine loc de informaţie de primă sursă. Uiţi însă ceva. Sau treci cu vederea peste ceva.
Zoso n-a spus nicăieri în postul său de pe blog că Marius petcu e tatăl lui. Nicăieri. Nu a pretins. Nici nu a sugerat, măcar, pentru că între a pretinde şi a sugera e o halcă semantică enormă.
Zoso s-a jucat semantic pe blog într-un context amuzant pentru el. Aşa cum s-a mai jucat de câteva ori. Nu, dacă scrii de tatăl tău pe blogul propriu nu înseamnă că ăpe el îl cheamă Marius.
Deci da, acuzaţiile pe care i le aduci aici sunt complet gratuite.
2011-03-25 14:18:00 | Raporteaza
oops, dar chiar va-ţi enervat!
păi, normal, zoso.ro/dincolo../ a pus în genunchi ditamai trustul mediatic.
2011-03-25 14:19:23 | Raporteaza
Acu’ eu ce sa zic? De zoso nu mi-a placut niciodata in mod deosebit, dar nici ca tine nu e. Fiecare tipa lupul… Jurnalistii spun ca bloggerii sunt aroganti si fac pe-ai dracu’ (si au dreptate in unele cazuri). Bloggerii zic ca jurnalistii sunt superficiali si nu verifica sursele (si tocmai s-a dovedit ca au dreptate in unele cazuri). Dar in legatura cu intrebarea din titlu, raspunsul e: DA! Poti sa minti cat vrei pe blogul tau. Mai ales ca e o publicatie cu caracter pur personal. Nu ca un ziar online care are pretentia ca iti ofera INFORMATIE si de fapt te umple de titluri bombastice in spatele carora stau stiri fara continut.
2011-03-25 14:21:56 | Raporteaza
Voi o muscati si tot bloggerii sunt pareorologi? Ce culoare are cartea de jurnalism din care ai invatat? Stii ce inseamna cuvantul “documentare”?
2011-03-25 14:27:12 | Raporteaza
mai oameni, Vali nu o zis nici unde ca ii fiul lui Marius, a scris articolul in asa fel incat sa se inteleaga acest lucru, dar nu a scris/zis ca e fiul arestatului… Acum, ca cineva nu verifica stirea … tot el ii de vina. Sincer nu sunt un fan a lui zoso.ro, dar cand te iei de om din cauza ca presa nu stie cum sa se ocupe de o stire….
2011-03-25 14:29:46 | Raporteaza
tuturor celor care imi vor vorbi in continuare despre verificarea a trei surse daca eu va spun ca mama e mama, mai intrebati si vecinii? sau ma credeti pe mine, ca eu stiu cel mai bine? zoso l-a lasat sa inteleaga pe cristi dorombach ca marius petcu este tatal lui. dat fiind faptul ca zoso ca nu e un fite cine un blogosfera, cristi l-a crezut. probabil ca vor fi muuulte comentarii cu jurnalisti care nu verifica sursa, cu jurnalisti prosti, etc… despre intentiile materialului de pe realitatea, pe care nu l am facut eu, va va rapunde poate autorul lui. eu va spun ca nu a fost deloc rau intentionat. daca v ar raspunde si autorul, ar mai fi o sursa. a treia…
2011-03-25 14:36:11 | Raporteaza
1) articolul a fost publicat fara sa se stie cine este autorul 2) informatia nu a fost verificata din mai multe surse
2011-03-25 14:39:45 | Raporteaza
““cel mai cunoscut blogger din România” se dădea drept fiul unui lider de sindicat” … ciudat. in ce am citit noi pe zoso.ro nu se dadea drept fiul nimanui.
o si muscati, nici nu intelegeti textele … e grav.
2011-03-25 14:42:29 | Raporteaza
Doamna sau Domnisoara Magda, la mine la cursurile de jurnalism, da, asa mi se spune, ca daca eu spun ca sora-mea e Andreea Balan (ma cheama Maria Balan) trebuie verificat. Nu v-ati obisnuit cu ideea nici dupa ce Botezatu are 1 fiu si alti 5 presupusi fii? De ce, ma rog, daca eu spun ca sunt sora Andreei Balan si fac nu stiu ce trebuie sa ma credeti?
2011-03-25 14:43:53 | Raporteaza
intentiile materialului de pe realitatea le cam putem noi bănui. zoso a devenit o adevărată instituţie, dar „joacă” în tabăra nepotrivită.
2011-03-25 14:44:48 | Raporteaza
V-aţi fript şi ar trebui să vă recunoaşteţi greşeala. Dar aşa-i când căutaţi exclusivităţi, cancanuri şi altecele, puneţi repede ştirea fără a vă interesa cert despre ce-i vorba.
UI, Arhi a fost ţepuit şi el, a recunoscut că s-a grăbit să publice articol şi a mers mai departe, realitatea nu poa’ să recunoască că a făcut cea mai bună alegere prin publicarea acelei ştiri?
2011-03-25 14:45:13 | Raporteaza
@Magda Gheorghita: “zoso l-a lasat sa inteleaga pe cristi dorombach ca marius petcu este tatal lui” Pe bune? Da’ pe asta o stii? “Scrii sugi puncte puncte. Ce-i? Cand spui poti sa sugi o bomboana” Mai mult, Zoso nu a confirmat ca Marius Petcu e tatal lui, deci la faza cu “a lasat sa inteleaga” meritati un mare GG!
2011-03-25 14:47:44 | Raporteaza
In continuare eu zic asa. Avem o informatie, sursa e zoso.ro Nu il sun pe el sa imi confirme, ca el da dat informatia de baza. Ce spuneti dumneavoastra e ca tot el era si a doua sursa, si ca al treilea este autorul articolului. Glumiti? Serios, glumiti?
Pentru cei care au preluat stirea, sursa unu ar fi zoso (desi se cunoaste din text ca este doar o gluma), sursa doi sunteti voi. Sursa trei nu trebuia sa fie contactata inainte de a publica stirea, la ora 11? Daca nu se confirma, nu o dai! Asa ma invata pe mine la FJSC, si tot asa m-au invatat si la Spiru Haret.
In cel mai rau caz stirea se da “pe surse” cu Zoso insinueaza ca, se pare ca, se spune ca. Nu ne dam cocosi dupa ce facem prostii, pentru ca urmele raman.
google.ro/#scli../
2011-03-25 14:50:09 | Raporteaza
Ce nu pot pricepe eu este atenţia de care se bucură acest personaj. Am încercat o vreme să înţeleg succesul său. Până la urmă, am găsit răspunsul: este un fel de Mircea Badea al blogosferei.
Sigur însă că, în cazul de faţă, nu a făcut altceva decât să profite de proasta pregătire, de superficialitatea celorlalţi. Şi a şi reuşit.
Nu mă irită nici bloggerii care fac mişto de cititori. Doar cei care fac un mişto ieftin, prostesc, cretin. Dar, ca de obicei, nu e vinovat cine vinde, ci cel care cumpără.
2011-03-25 14:51:03 | Raporteaza
Ce ciudat, am intrat în moderare!
2011-03-25 14:52:39 | Raporteaza
n-am inteles de ce atata tam-tam. adica el minte pe blog, mai minte o data si cand a fost sunat pentru confirmare de cei de la RTV si, dupa aia, e proasta presa pentru ca a luat de bune declaratiile lui? pai ce facem? verificam din trei surse declaratiile tuturor? daca andra si maruta zic ca li s-a nascut un baiat, verificam din trei surse, pe considerentul ca poate mint si, de fapt, li s-a nascut o fata sau sextupleti? zoso nu a dat nici o lectie presei, doar a facut o farsa de doi bani, atat
2011-03-25 14:54:18 | Raporteaza
Nu, pui, a facut asta ca sa demonstreze cat de varza e presa din Romania si cum, in goana dupa senzational, publica orice fara sa verifice macar dintr-o sursa informatia. A mai facut el acelasi lucru cu plecarea in N. Zeelanda finantata de RMGC si, la fel, si atunci mare parte din ziaristii profesionisti au muscat-o. Cei care il citeau pe zoso stiau ca nu are cum sa fie el fiu de lider sindical avand in vedere ca si-a exprimat de mai multe ori parerea despre acestia.
2011-03-25 14:55:53 | Raporteaza
Mult tupeu infect. Si nu, nu ala a lui zoso, ala al tau.
O sa-i intrebi pe bloggeri la RoBlogFest care-s principiile si deontologia lor? Vezi ca risti ceva nasol, sa fii intrebata acelasi lucru. Si nu stiu ce o sa raspunzi dupa faza asta – spalatul de cadavre. Bottomline – nu, nimanui n-o sa-i pese ce o sa intrebi tu acolo. Nu mai conteaza.
“Zoso, nu ţi-am dat link spre blog, pentru că nu consider că ar trebui să te citească cineva”. Dar pe voi, stimabililor, ar trebui sa va citeasca cineva. Da, este retorica, orice raspuns ar fi penibil pentru penibili.
2011-03-25 14:55:54 | Raporteaza
realitatea ati muscat-o si acum nu stiti cum sa va mai scoateti. Asta e nivelul “jurnalismului” de la realitatea, punct.
2011-03-25 14:56:36 | Raporteaza
Din pacate nimeni nu va privi lucrurile obiectiv doar pentru simplul fapt ca e lupta celui mic si neajutorat cu ditamai trustu. Iar ala mic, le-a tras-o ba! Mi se pare josnic daca ceea ce sustine Magda e adevarat. Piticu si Zoso se cunosc de-o buna bucata de vreme. Daca el i-a indus Piticului expre ideea ca Mircea Petcu e tatal sau, mi se pare extrem de josnic. Si asta pentru ca stim cu totii ca Piticu nu-i tocmai cel mai inteligent om din lume, el fiind usor manipulabil.
Pe de alta parte, zaresc o droaie de ipocrizie in comentariile de mai sus. E adevarat, zoso n-a scris nicaieri in articolul incriminat ca MP ar fi tatal sau, dar asta a lasat sa se inteleaga, facand o referire clara la cei 40.000 de mii de euro, suma pretinsa ca spaga. Nu e primul articol in care zoso face asta. Sunt si alte articole, in care intradevar a scris ca MP ar fi tatal sau. Asadar, pentru un ziarist ce se documenteaza strict pe blog-ul lui zoso e foarte usor sa crezi ca MP e intradevar tatal lui zoso.
2011-03-25 15:01:15 | Raporteaza
ce-i invazia asta?
2011-03-25 15:04:03 | Raporteaza
nu am ce apara, pentru ca nu eu am scris acel material. ulterior, realitatea.net l-a felicitat chiar pe zoso pentru ceea ce eu consider a fi un “tun”, o smecherie, dar nu una ieftina, ci una care ii va aduce trafic si implicit bani, cum mai spuneam. jurnalistii sunt vinovati pentru ca, asa cum spuneti voi, nu si au facut treaba bine. ceilalti insa, cititorii lui zoso, care citesc postarea lui, dau un link catre o stire mfx in care este vorba despre Marius Petcu, liderul de sindicat, nu mai verifica. jurnalistul a gresit pentru ca a crezut o persoana lipsita de credibilitate. cititorul direct al lui zoso, care l-a crezut si l-a compatimit, ce vina are? a fost el luat de fraier?
2011-03-25 15:04:45 | Raporteaza
Din pacate e inca una din campaniile Basiste de discreditare a tot ce inseamna presa. GG zoso. Iti meriti banii.
2011-03-25 15:05:58 | Raporteaza
Sincer, nu stiu ce e cu zoso asta de are atata tractiune la public. Ma uit pe site-ul lui si vad ca nu face altceva decat sa ia stiri mondene si sa le comenteze. 4-5 posturi/zi, scurte sa nu piarda timp cu scrisul, 0 informatii, 0 analize. Si mai baga cate ceva personal de pe unde a fost si ce-a facut ca sa se cheme blog.
Asa ca nu stiu de ce realitatea.ro il cauta de posturi si face stiri din asta. Poate cineva sa-mi explice ce e cu zososianismul asta?
2011-03-25 15:07:48 | Raporteaza
Intrebari retorice inutile. Ce te intereseaza pe tine ce vor crede cititorii lui zoso? Mai bine te-ai intreba ce cred cititorii VOSTRI! Cand o sa gasiti raspunsul la asta, poate sa mai ramane timp sa va pese si de altul.
2011-03-25 15:10:41 | Raporteaza
Nu am fost niciodata fan Zoso. Dar ce a facut el azi demonstreaza un singur lucru: jurnalismul in Romania a murit de mult. Si nu ma refer doar la Realitatea ci la toate publicatiile care se vor respectate.
Asa ca nu mai aruncati cu rahat in bloggeri si incepeti sa ii respectati mai mult. Creditatii atunci cand e nevoie, respectati-le munca. Multi dintre ei sunt mai jurnalisti decat cei care se dau jurnalisti. Ceea ce s-a intamplat azi e tragi-comic.
Acum degeaba incercati sa il manjiti pe Zoso cu articole de genul asta. Luati pozitia ghiocel si recunoasteti-va greseala.
Zoso a manipulat intreaga presa din Romania, ceea ce repet, e TRIST. Nu se mai face jurnalism de mult!
2011-03-25 15:17:38 | Raporteaza
Andreea, ne-au invadat barbarii! S-au aşezat pe bănci, pe trepte, peste tot! Uite, au umblat şi la perdeluţele de plastic de la casa scării pe care cu atâta trudă am primenit-o.
După vorbă, după port, cred că-s zosofili majoritatea.
2011-03-25 15:19:48 | Raporteaza
Nora, să zici mersi că n-au venit embefilii
2011-03-25 15:22:28 | Raporteaza
@Nora: vai, au venit barbarii si au stricat cuibusorul linistit in care-si dadeau fetele like intre ele ca pe Facebook si se felicitau reciproc ca-s istete foc.
Naspa, vox populi, vox Dei. Deal with it!
2011-03-25 15:28:00 | Raporteaza
Agatocle: nu eşti amuzant. Aranjează perdeluţa la loc că n-ai găsit-o aşa! Şi ia-ţi şi punga de pufuleţi cu care ai venit!
Val_one:
2011-03-25 15:32:38 | Raporteaza
@Nora: Stii ca ad-hominem este ultimul refugiu al incompetentilor, nu-i asa?
2011-03-25 15:35:34 | Raporteaza
dar văd că sînt şi obraznici!
2011-03-25 15:36:34 | Raporteaza
Au mai zis-o şi alţii, o repet, pentru că e relevant şi pentru că e important să se vadă că mai multă lume se prinde decât s-ar vrea. Problema e simplă.
1. Realitatea a publicat, ca ştire de deschidere, o informaţie falsă, pe care ea avea responsabilitatea s-o verifice. Grav.
2. Zoso nu a zis nicicând (nici măcar în print-screen-urile citate utilizate, pe care le-a ales foarte deştept) că e fiul ACELUI Petcu. V-a jucat şi asta e clar. A făcut-o intenţionat, e o păcăleală şi s-a acoperit perfect din absolut toate părţile perfect.
Realitatea trebuia să-şi ceară scuze, nu să ÎNLOCUIASCĂ articolul iniţial cu un disclaimer amuzant, complice, aşa, că 1 aprilie şi alte prosteli.
Acest editorial al tău, Magda, e o opinie şi ai dreptul să ţi-o exprimi. Dar e o mizerie.
2011-03-25 15:41:29 | Raporteaza
Eu nu inteleg ceva: de cind asta e stire sa fie publicata de un ziarist serios? Ce ma intereseaza pe mine cine e copilul lui Petcu? Ar fi avut relevanta doar daca, de exemplu, procurorul care s-ar fi ocupat de caz ar fi fost ruda cu acuzatul.
De revolutia din Tunisia de ce n-a scris nimic presa din Romania? Cumva ca n-a scris Zoso mai intii? Dar de incidentul de pe aeroportul din Frankfurt de acum 3 saptamini ati auzit? Nu, nu a fost implicata acolo nici Zavoranca, nici Monica Columbeanu, asa ca n-ati auzit. Nimic interesant, unu’ o impuscat vreo 4 americani pe aeroport. Nici Zoso n-a scris nimic de asta, asa ca n-ati scris nici voi.
2011-03-25 15:44:30 | Raporteaza
Agatocle: dar tu ştii că scortoşenia e armura celor lipsiţi de imaginaţie şi de simţul umorului?
2011-03-25 15:44:32 | Raporteaza
Andreea, tare mi-e teamă să nu înceapă să scuipe pe aici.
Băieţi, nişte şerveţele, ceva?
2011-03-25 15:45:40 | Raporteaza
@Nora: cred ca ma confuzi cu vreun “jurnalist” de pe la Realitatea sau Antene. Doar tampitii se hlizesc cand argumenteaza.
2011-03-25 15:45:59 | Raporteaza
Au mai zis-o şi alţii, o repet, pentru că e relevant şi pentru că e important să se vadă că mai multă lume se prinde, decât s-ar dori. Problema e simplă:
1. Realitatea a publicat, ca ştire de deschidere, o informaţie falsă, da’ grosolană, pe care ea avea responsabilitatea s-o verifice. Grav rău.
2. Zoso nu a zis nicicând (nici măcar în print-screen-urile citate utilizate, pe care le-a ales foarte deştept) că e fiul ACELUI Petcu. V-a jucat şi asta e clar. A făcut-o intenţionat, e o păcăleală şi s-a acoperit perfect din absolut toate părţile perfect.
Realitatea trebuia să-şi ceară scuze, nu să ÎNLOCUIASCĂ articolul iniţial cu un disclaimer amuzant, complice, aşa, că 1 aprilie şi alte prosteli.
Acest editorial al tău, Magda, e o opinie şi ai dreptul să ţi-o exprimi. Dar e o mizerie.
Pe Zoso îl displac personal. Ca să fie limpede.
2011-03-25 15:47:26 | Raporteaza
@Agatocle: scuză-mă. Ce mi-ai argumentat? Ce mi-ai contraargumentat? Că eu nu “ţin” cu nimeni. Eu nu sunt decât o umilă spectatoare în acest scandal. Nu mă interesează nici Zoso, nici lipsa de profesionalism a celor de la Realitatea. Pentru mine, nici el, nici ei nu reprezintă vreo noutate. Mi se pare doar amuzant când se “păruiesc” “valorile”.
Acum, iartă-mi lipsa unei mine adecvate, dar mă duc să iau o măturică. Tocmai am zărit pe jos nişte pufarine subversive.
2011-03-25 15:55:59 | Raporteaza
Cred ca mai stupid decat gafa realitatii si a mediei in general, mai ridicol decat pseudo-argumentatiile din articolul curent, este ideea pe care reusesti sa o inoculezi legata de impuscarea bloggerilor.
Poti intelege ce ridicol este sa aperi public vocabularul unui Vanghelie folosind doar dezacorduri gramaticale?
2011-03-25 15:57:12 | Raporteaza
Cine pula mea-i zoso ăsta, băi frate?!
A, cred că ştiu. E suficient să citesc comentariile celei mai proaste comentatoare din blogosferă [ce dracu o mai fi şi aia] – Val_One, ca să mă prind.
Cred că e un fel Nedormitul dar care încă nu i-a dat limbi în cur Lorenei Lupu şi, deci, mai are un pic de succes.
La fapta lui eroică de a pune în genunchi ditamai trustul mediatic – ce glumă proastă, Val_One a făcut un orgasm.
Mă rog, un orgasm cam scremut şi cam constipat. Orgasmele adevărate făcându-se de către femei adevărate sub bărbaţi. Ceea ce nu e cazul aici!
2011-03-25 15:59:05 | Raporteaza
Magda, am si eu un jurnal personal cu diverse chestii…daca vrei, ti-l dau ssa publici cate ceva, la prima mana….A, sigur ca nu vei avea nici o responsabilitate pentru ce publici….la ultimele intrari am scris despre prostia care bantuie pe holurile Realitatea si daca vrei sa fi sigura iti mai dau cateva surse sa poti verifica informatia.
2011-03-25 16:01:18 | Raporteaza
Blogomanii au capatat apa la moara! Niste neinteresanti, vorbesc despre un anume neinteresant care a pacalit o televiziune neinteresanta, prin mijloace specifice, totaaaal neinteresante!
Am nimerit-o?
Ce plictiseala…
2011-03-25 16:07:32 | Raporteaza
măi, am citit şi eu articolul şi-s bulversată rău! aşa că lămuriţi-mă:
1. cine e Zoso?
2. de ce ar trebui să-l credem pe Zoso?
3. de ce ar fi important că e fiul nu ştiu cui?
4. de ce să credem că Realitatea spune chestii adevărate?
5. de ce e aşa înghesuială de lume nouă pe aici?
5. – şi nu în ultimul rînd – a apărut spanacul la piaţă?
2011-03-25 16:15:49 | Raporteaza
E distractiv, dar doua chestii sunt serioase: 1. Realitatea a comis-o a n-a oara si un post cu pretentiile lui ar trebui sa puna pe cineva sa plateasca; 2. Zoso, nefiind la prima gluma de genul asta, isi risca tot ce-nseamna credibilitate pe mai tarziu.
Mai raman si doua intrebari: a reusit el de unul singur asta si-a speculat prostia si incompetenta celor de la realitatea.net care-au postat stirea? Sau ar trebui sa-l intrebe intr-o zi cineva si pe prietenul lui, Dorombach, cu cine tine?
2011-03-25 16:20:01 | Raporteaza
da’ da nu-ti lua, s-ar putea sa fie iradiat. Ia-ti congelat, ca-i de anul trecut.
Te-am lamurit?
2011-03-25 16:20:12 | Raporteaza
dacă-mi dai şi o reţetă DELICIOASĂ, da!
2011-03-25 16:23:18 | Raporteaza
~~~zoso l-a lasat sa inteleaga pe cristi dorombach ca marius petcu este tatal lui~~~
E hai ! ca si Dorombach a afisat un Duster pe Facebook si de fapt nu era a lui !! Acums a fim seriosi, daca ajungem sa ne luam informatiile de pe bloguri, am ajuns tara de …pardon.
Ete…fara sa-ti dai seaama i-ai adus lui Zoso inca un plus la “referintele”care le avea pe internet
Si acum revin si eu cu intrebarea…
“Who the fooking , Zoso” ? Si-a mai facut Vantu vreo divizie de trust
2011-03-25 16:32:11 | Raporteaza
Andreea: 1. Zoso e bloggerul care avea, într-o vreme cel puţin, acum nu mai ştiu, cel mai mare trafic. Pentru asta, el scrie despre toate, puţin, des şi cu aromă de tabloid. Asta e reţeta succesului, pare-se. Îşi dă cu părerea despre orice, de la politică la cinematografie. Poate chiar şi la reţete de spanac, cine ştie.
2. Nu ar trebui.
3. Nu e.
4. Nu credem.
5. Se deduce de la punctul 1.
6. Nu ştiu. N-am mai fost la piaţă din septembrie cred!
2011-03-25 16:33:34 | Raporteaza
Pff !!
ca acum imi dadui seama…
Tu de fapt asta ai si vrut frumoasa domnisoara… sa-l duci pe Zoso in blogosfera peste ceilalti
Of ! Si noi ne dam de ceasul mortii aici…
2011-03-25 16:33:55 | Raporteaza
[...] Zoso scrie o postare cvasi-caterincoasa (cu scopu` clar de a profita pe urma scandalurilor “Sindicalisti la DNA“) prin care lasa de inteles, extrem de superficial, ca tatal sau ar fi Marius Petcu (liderul sindical vizat de ancheta “anti-coruptilor”). Realitatea.net prin reprezentatul lor de seama Drambach (Cristi Dorombach) musca la greu, asa cum face de obicei, si pune headline mare pe site: “Marius Petcu tatal bloggerului Vali cred ca se subintelege” (nu citez exact, decat exemplific). Ulterior (dupa ce cvasi-jurnalisti care mai intai publica stiri si apoi le verifica veridicitatea) se verifica veridicitatea informatiei si … “quelle surprise”, informatiunea e falsa. Ultragiati si cu moaca plina de noroi deontologii Realitatii.net contra-ataca “Zoso e un iresponsabil si scrie neadevaruri pe blog“. [...]
2011-03-25 16:38:41 | Raporteaza
~~~~tuturor celor care imi vor vorbi in continuare despre verificarea a trei surse daca eu va spun ca mama e mama, mai intrebati si vecinii? ~~~~
si iarta-ma domnisoara ca postez din nou.
Dar un JURNALIST dca vrea sa afle cine-i mama ta…
DA..intreaba si vecinii. ( asta-i regula de aur in jurnalism si n-au inventat-o blogerii )
Daca-i doar un parat care a facut jurnalismul la Hyperion pe multi bani te va crede pe tine si va publica articolul.
Te rog sa ma ierti, dar in secunda doi are pleca din trust ::)
2011-03-25 16:47:51 | Raporteaza
@andreea:
Placinta cu spanac sau clasic tocat cu lapte, usturoi si neaparat cu ochiuri.
2011-03-25 16:52:20 | Raporteaza
@Till Eulenspiegel: Exista si cu leurda.
2011-03-25 17:11:30 | Raporteaza
Ii buna si aia, mai, da’ trebe sa stii s-o culegi, ca daca nu, culegi frunze de lacramioare si te-apuca latratu’.
2011-03-25 17:19:39 | Raporteaza
@Cosa Nostra: Dupa cat de bine descrii conditiile de aparitie ale unui orgasm feminin, dai de inteles (ca si zozo asta) ca esti o femeie cu expertiza, posesoare a unui numar impresionant de orgasme, obtinute sub diversi barbati. Chiar super adevarata, ca numai o astfel de femeie este mandra posesoare de p..a. Si cum nu are ce/nu stie nimic a face cu ea, de ce sa nu o expuna in spatial virtual? Iar daca ne-a indus in eroare mesajul matale, tu fiind de fapt doar un apendix de sex masculin al p…i din dotare, cu siguranta numeroasele femei, pe care zici ca le-ai avut- de toate rasele, te-au cam pacalit cand ti-au spus ca au avut orgasm cu tine deasupra lor. Cel mai probabil, nu au vrut sa te scoale din somn. Ca sa nu nasti monstrii. Stiu ca era vorba de somnul ratiunii, dar la tine nu-i cazul, nici macar in somn. Duduia Magda, Cosa nostra este fiul lui Bombonel si al lui Ponta, o recunoaste pe blogul lui. Ca atare, daca el asta zice, pe propria lui raspundere, trebuie sa crezi, asa ca baga repede un news alert. Sau chiar un breaking news, ca vorbim de personaje importante ale vietii politice si bloggeristice.
2011-03-25 17:41:34 | Raporteaza
v-a facut zoso de v-a lesinat. sunteti zero ca si jurnalisti. de fapt, termenul jurnalisti nu se poate aplica in cazul vostru
si cu articolul ala de disclaimer…din nou penibili
ooo, dar stai ca nu am aceeasi parere cu toti pupincuristii de pe aici. ne vedem la zoso pe blog, cand mai comentati cu foamea-n gat sa primiti si voi niste link-uri
saracilor
2011-03-25 18:24:21 | Raporteaza
punctul meu de vedere este ca punctul tau de vedere e un jeg gretos in care te scalzi impreuna cu boul ala de a scris “articolul”.
2011-03-25 18:28:21 | Raporteaza
n-o să stau să combat tot, doar atât am să zic: din “un blogger libian, a cărui soţie este însărcinată, a fost împuşcat în cap” știrea este că un OM a fost împușcat în cap. punct.
2011-03-25 19:00:03 | Raporteaza
@Magda Gheorghita: dacă tu îmi spui că mama ta e Elena Udrea, eu o întreb şi pe ea, întreb şi vecinii înainte de a lansa ştirea la nivel naţional. Şi nici nu sunt jurnalistă.
În rest, e absolut penibil şi mizer modul în care s-a procedat: şi când a fost preluată ştirea incendiară, şi cum s-au scuzat după ce s-a demonstrat că sunt idioţi. Iar articolul tău e pur şi simplu pueril. Nu văd de ce şi-ar dori cineva cititori atât de limitaţi încât să fie de acord cu el.
2011-03-25 20:01:39 | Raporteaza
Imi dau lacrimile de atit spirit romanesc, pe bune. Omul ala are trafic, problema lui ca scrie “garbage” si ca oamenii il citesc si comenteaza. De ce te legi de el, aveti trafic pe acelasi cablu si te-a inghesuit traficul lui? Nu mai ai presiune la apa calda? Omul face inca o data dovada ca presa inghite orice rahat din dorinta de senzational si ca uneori nu e credibila, adica da informatia neverificata. Avantajul lui a fost ca are vizibilitate si numele de “Petcu” se potrivea la fix. Eu m-as intreba de ce ziaristii aia “profi” care lucreaza peste tot stau cu ochiul pe blogul lui, daca tot zici ca nu e nimic acolo de citit. Pina la urma blogging-ul este felul fiecaruia de a defula uneori, de a-si pastra si impartasi ideile, de a comunica atunci cind simte. Ce faci tu acum, fara suparare, este sa profiti de acest val si sa te ridici putin, e subiectul firbinte si profita toata lumea. Daca nu-ti place Zoso, nu-l citi, mai simplu de atit nu pot sa spun. Ca societatea atita poate la momentul de fata, si bloguri ca ale lui au priza, asta este situatia. In loc sa dai cu piatra poate te concentrezi mai mult si faci articole “neimbecile” dar cu acelasi succes.
2011-03-25 20:11:03 | Raporteaza
Anatati,
Am intrat şi eu un pic la tine pe blog – ăsta este scopul pentru care ai scris aici nu?! Să atragi click-uri de la fraieri ca mine!
Ei, bine, am înţeles mesajul citit acolo şi mă conformez:
eşti proastă ca noaptea!
2011-03-25 21:04:41 | Raporteaza
@kzmnvc, exact este vorba despre un om, nu despre un blogger. insa bloggerii au din ce mai mult puterea de a fi formatori de opinie si li se acorda o importanta crescuta in spatiul public. un blogger tunisian a fost numit ministru al tineretului dupa rasturnarea regimului ben ali. moral vorbind, cred eu, cand ajungi la un anumit numar de afisari, nu induci intentionat in eroare de dragul traficului, vreunei vendete sau pur si simplu ca sa faci pe desteptul. nu cand esti la nivelul ala. @vik, nu-mi incerc sa-mi fac nume pe spatele lui zoso. n-am de ce, n-am pentru ce. bloguri ca ale lui au priza pentru ca societatea este asta, asa cum spui si ne plac smecherasii si mistocarii. asa cum spunea unul dintre cititorii lui zoso, mai fa cateva din astea si apoi cand o sa spui adevarul nu o sa te creada nimeni. pe langa succesul reportat astazi, raman la parera ca zoso si-a facut astazi un deserviciu. si a facut un deserviciu si altor bloggeri, pentru ca a adus necredibilitate in blogosfera. dar nu avem nevoie nici de credibilitate, nici de principii, nu? din peste 60 de comentarii o singura persoana s-a gandit la sensul fragmentului in care vorbeam despre bloggerul libian. restul, s-au bulucit, ca de obicei, sa critice jurnalistul care a gresit ca a dat importanta unui smecheras, care scrie garbage
2011-03-25 21:11:55 | Raporteaza
Gheorghiţă, Dorombach?! Să fim serioşi!
2011-03-25 21:19:53 | Raporteaza
@zoso-nostra: Cand Cosa Nostra scria aricole, tu te jucai cu p..a in apa si strigai: Mama trec marinarii!
2011-03-25 21:23:42 | Raporteaza
Erata: articole
2011-03-25 21:24:26 | Raporteaza
@anatati: Pai tu ce vrei, sa taca oamenii…Au reactionat si ei, era normal!
2011-03-25 21:26:32 | Raporteaza
@Vik: Si tu ce te agiti atata, e doar un articol!
2011-03-25 21:28:20 | Raporteaza
@141: Numai Gheorghe Stefan de la PDL Piatra Neamt mai are limbaj ca al tau. Le zicea arbitrilor de fotbal: Ti fac io pi tini!
2011-03-25 21:30:21 | Raporteaza
@ cosa nostra. am si eu o rugaminte mare. incerci sa folosesti un vocabular decent in comentariile la materialele mele. am si eu o mama, care ar putea citi. pt mine, ideea nu e sa ne porcaim, desi tu nu m-ai porcait pe mine, ci alti comentatori. eu le respect opiniile tuturor, de aceea au fost publicate toate comentariile. ce zici, se poate? ca daca nu se poate, nu mai insist!
2011-03-25 21:39:22 | Raporteaza
~~~~insa bloggerii au din ce mai mult puterea de a fi formatori de opinie si li se acorda o importanta crescuta in spatiul public. un blogger tunisian a fost numit ministru al tineretului ~~~~
Unii ne trimit in Congo…
Altii ne compara cu Tunisia…
Daca Presa a inceput sa-si traga informatiile din bloguri, iar bloggerii devin “formatori de opinie”, atunci de ce trebuie sa ne mai mire ca devenim un popor de “virtuali”
Vorba mult stimatului Mitica Dragomir ” Ai dracu de simpatici sunteti voi ma ” …mai ales cand faceti ziaristica dupa informatii luate din platforme de wordpress…
Pfff !! Aici e toata cheia .Ati crezut ca daca apare “press” acolo musai sa fie un protal de stiri !! V-ati inselat amarnic dragilor.
Referitor la “vedeta” Zoso ( pentru ca iata, cu ajutorul vostru a devenit o vedeta ) daca reuseste cineva sa-i traga un interviu sa-l intrebati daca lucreaza pe blog tot cu laptopurile alea defecte date de Madalin de la PCFun
? Aaa! ma scuzati…sper ca n-o s-o considerati “stire de breknews” 
2011-03-25 22:05:22 | Raporteaza
Nu pot să cred! M-ai făcut să râd de mă dor fălcile!
Eu zic să ţii blogu ăsta pitulat, ca să nu ţi-l găsească maică-ta.
Că de vorbe obscene nu cred că se înfioară. Dar de vorbele urâte, jignirile şi ofensele la adresa ta, s-ar cutremura!
2011-03-25 22:05:32 | Raporteaza
[...] românesc, în general, a căzut în capul d-rei/d-nei Magda Gheorghiță care a scris un articol care se voia…nu știu, incriminator?! I-a ieșit, nu i-a ieșit, vă las pe voi să judecați, [...]
2011-03-25 23:13:25 | Raporteaza
Bine ar fi ca asta să vă fie învățătură de minte, nu toate non-valorile merită băgate în seamă, iar senzaționalul se face prin profesionalism. Cei care lucrați la realitatea ați ajuns aici făcând o școală, aplicați odată ce ați învățat acolo. Iar un blogger fie el și Isus nu are cum să dețină senzaționalul nici dacă e implicat în poveste. A avea un blog înseamnă a fi „părelolog” nu jurnalist ceea ce voi ar trebui să fiți. Poate sunteți poate nu, habar n-am, pot presupune dar nu să dau verdicte.
2011-03-25 23:59:44 | Raporteaza
am blogul meu si pot sa mint cit vreau, nu e tot una cu am ziarul meu si pot sa mint cit vreau. un blogger nu poate fi dat in judecata daca minte pe blogul lui.pe cind un jurnalist poate fi dat in judecata daca baga minciuni la ziar. e asa sau nu? acu’ nici nu stiu daca s-o-ntreb pe blogeerita sau pe jurnalista.
2011-03-26 00:37:36 | Raporteaza
[...] luat țeapă, tovarășa Magda Gheorghiță a zis să meargă mai departe cu prostia și a scris un articol… despre cum s-a fabricat o știre falsă. Și vă propun să sărim peste ceea ce a vrut ea [...]
2011-03-26 01:58:58 | Raporteaza
zoso e un nesimtit, dar mai face si chestii interesante. Asta a fost una din ele. Toata lumea stia ca e o minciuna si regula a fost sa nu se scrie nimic pe bloguri care sa nege paternitatea. Blogarii nu au ce face cu dentologia, ei nu se pretind. Stiti care e problema dvs? Va luati prea in serios.
2011-03-26 08:13:14 | Raporteaza
Zoso fiul lui Marius Petcu?Ahahahahahaha…fomistul asta care pana acum nici nu avea dupa ce bea apa si se stergea la fund cu pietris?Ahahahahahahha
2011-03-26 09:43:20 | Raporteaza
O singura intrebare ? who the fk is Magda Gheorghita ?Nici macar Pandora’s nu stie.
2011-03-26 10:19:08 | Raporteaza
Cit cistiga blogerii astia din blogareala? Oricum, e prea mult. Nu urmaresc nici un blog si nu simt nevoia. Citesc articole, daca imi place vreunul, ma uit la autor. Daca dau de 3-4 ori peste acelasi nume, incep sa-l tin minte. Asa mi s-a intimplat cu Ruxandra Hurezan care lucra la hotnews, cu Mixich si cu Doc (al carui nume real l-am si uitat). Blogerii au o intelgicenta peste medie? Peste media cititorilor lor, poate. Oricum, 99% dintre ei sint niste mici talente jurnalistice frustrate la culme ca nu lucreaza la un ziar adevarat.
2011-03-26 12:21:54 | Raporteaza
magda, proasta mai esti. e vina voastra ca nu stiti sa va faceti meseria
2011-03-26 12:41:26 | Raporteaza
@Magda Gheorghita: La facultatea de jurnalism ni s-a spus din primul an ca daca mama noastra ne spune ca ne iubeste, trebuie sa verificam in alte doua surse. True story!
2011-03-26 12:56:46 | Raporteaza
[...] îl felicită pe blogger în articol pentru reușita “farsei”, un editor Realitatea.net îl acuză într-un editorial scris la nervi că își pierde credibilitatea prin minciună. 1. Realitatea.net produce o știre [...]
2011-03-26 13:29:45 | Raporteaza
Sunt neutru in acest caz…dar fac o precizare. Zoso nu a mentionat in articol numele liderului de sindicat. A zis foarte bine “tata nu ia spaga”..dar a asociat “tata” cu numele liderului de sindicat? NU!
Faptul ca a pus 2 link-uri care duceau spre stirile cu liderul de sindicat…nu inseamna nimic. Atata timp cat Vali a lasat mult loc de interpretat, informatia trebuia verificata.
Fiecare a inteles ce a vrut din acel post:)
2011-03-26 14:09:05 | Raporteaza
ma scuzati. am si eu o intrebare. cine este zoso?
2011-03-26 15:51:18 | Raporteaza
Cat de penibil. Si mai penibil de atat e ca ati fost penibili via Zoso. Apropo mai am eu una: Stiu o tipa pe care o cheama Iliescu, cica ar fi fiica nerecunoscuta a lu’ ……?! Mai dam o stire?
2011-03-26 15:58:13 | Raporteaza
Doamnă/domnişoară Magda Gheorghiţă:
Articolul scris de Zoso este evident un joc de cuvinte, de care noi, bloggerii, ne-am dat seama. Dacă nu aţi fi fost atât de superficiali, v-aţi fi dat seama şi dvs.
Se publică un articol care la o citire superficială POATE DA IMPRESIA că Zoso ar fi fiul lui Marius Petcu. Sunat, Zoso afirmă că tot ce are de spus a spus pe blog. A afirmat mai mult decât atât? Jurnaliştii nu verifică şi dau curs ştirii. Aceeaşi informaţie se regăseşte ulterior într-un număr de alte ziare online. Că şi ei sunt la fel de vinovaţi, nu numai dvs.
Da, dacă eu afirm că sunt fiul lui tata, se verifică. Dacă nu aţi verificat, formulaţi la modul: “Zoso afirmă pe blog că…” Apoi, nu comparaţi un blogger cu un jurnalist, că bloggerul nu are aceeaşi responsabilitate. Este un atribut al unui om inteligent să recunoască când a greşit. Este un artibut al unui om prost să vadă paiul din ochiul altuia.
Dacă în opinia dvs informaţia nu mai era cazul să fie verificată, cum de s-a ajuns la aceasta publicare a unui fals? Dacă aveţi dreptate, de ce s-a creat această situaţie? Cine e de vină? A, da, Zoso că el a afirmat asta pe blog. Clar. Păi tocmai de aia e necesar să verificaţi. Cum îmi spuneţi mie că nu e necesar când iată rezultatul neverificării, ştire falsă cu litere de-o şchioapă?
În ce priveşte afirmaţiile cu motivaţia lui Zoso, respectiv creşterea traficului pe blogul lui, părerea mea este că manifestaţi ipocrizie. Dvs pentru ce publicaţi? Care este scopul site-ului? Nu acelaşi trafic? De ce vă “omorâţi” pentru informaţii cât mai proaspete şi cu priză la public? Care este scopul televiziunilor? Nu ratingul? Foarte bine că pentru trafic a postat. Ăsta este şi scopul blogului lui. A afirmat vreodată că face blogging pentru artă?
Mă scuzaţi, dar a greşi (în anumite limite!!!) este uman, însă a persista în greşeală şi a refuza să o recunoşti este foarte grav. În condiţiile unui flux informaţional virtual în care nimeni nu mai verifică nimic şi în care găseşti N articole trase la xerox pe diferite site-uri, fiecare copiind de unde poate, situaţia actuală a dvs ar trebui să vă pună puţin cu capul în jos. Dar dacă nu, ce să faci, de unde nu e…
2011-03-26 17:29:55 | Raporteaza
@Lotus: Yoga… Stai si tu cu capatana in jos…pana la…
2011-03-26 18:11:51 | Raporteaza
@Cristi: dacă doreşti să mă combaţi, o poţi face cu argumente pertinente şi nu cu atacuri la persoană pe baza unor asocieri deduse de tine. Sau poate nu o poţi.
Răspunsul tău se încadrează în tiparul:
Eu: – Magda, nu ai dreptate pentru că: 1, 2, 3 etc Tu: – Taci bă, eşti prost, uite ce nick ai!
Dacă ăsta e singurul argument inteligent pe care îl poţi aduce atunci nu avem ce discuta, în ciuda calităţii tale de medic pe care o pretinzi pe blog. Sau poate şi în medicină ca în jurnalism.
În sfârşit, ţin să subliniez că eu m-am adresat în comentariu unei femei. Nu ştiam că te consideri una.
2011-03-26 19:09:35 | Raporteaza
@Magda Gheorghita: Si toate astea pentru ca multi dintre voi in frunte cu Piticu- sunteti ATAT DE PUTUROSI incat nu sunteti in stare sa dati un telefon. Penibil!
2011-03-26 20:04:41 | Raporteaza
@Lotus: Nu am pe acest blog decat calitatea de comentator. Am crezut ca esti yoghin, n-am zis ca esti prost. Dar acum dupa ce vad cum mi te-ai adresat cred ca poti sa te apleci un pic cu capul ca sa vezi daca poti sa-ti atingi cotul cu limba. Ia vezi, poti?
2011-03-26 22:22:02 | Raporteaza
@Lotus: Sa-ti traiasca flocirica!
2011-03-26 22:26:18 | Raporteaza
@Lotus: Pardon, floricica…am vrut sa spun.
2011-03-26 22:27:16 | Raporteaza
Vezi mai Magda !!!
mai bine ramaneati acolo resemnati cu “hapul” care l-ati luat
Si incercai sa “infranezi’ toate frustarea asta
ooof !!
2011-03-26 22:50:13 | Raporteaza
@Cata: si mama ta te iubeste? ai verificat din 2 surse?
2011-03-26 22:50:31 | Raporteaza
@ckubs: da tu esti nepotu lu rubik kub, precis tu esti!
2011-03-26 22:52:56 | Raporteaza
Ce ar fi ca in loc sa te plangi aici, sa vorbesti cu colegii tai sa verifice informatiile si sa ii convingi sa mai ia cu copy si paste de pe diferite bloguri. Acum chiar nu aveti de ce sa o faceit pe lupii moralisti in treaba asta.
2011-03-27 00:34:41 | Raporteaza
@Magda Gheorghita: femeie tu esti chiar proasta
)
2011-03-27 01:34:04 | Raporteaza
@Magda Gheorghita: continua papusa in prostia ta
2011-03-27 01:39:55 | Raporteaza
@cristi: Nu ai zis că sunt prost, într-adevăr. Îmi cer scuze. Am crezut că poţi face o extrapolare pornind de la o analogie simplă. Şi în continuare eşti offtopic atacând persoana şi nu ideile expuse.
2011-03-27 01:40:52 | Raporteaza
@Lotus: Ba da ce ti exersezi calitatile pe la oamenii astia pe aici. dupa ce ca te lasa in pace, ii si critici, ii faci de 2 bani. asa se procedeaza, mai. daca ai talent scrie si tu ceva , nu numai critica si iar critica, oi fi ctp.
2011-03-27 09:47:02 | Raporteaza
@johntheripper: ba da ce curajos esti din spatele anonimatului. anonimule! sa ataci o fata e usor. anonimule!
2011-03-27 11:59:11 | Raporteaza
@Lotus: Pe acest blog s-a format, in timp, o comunitate compusa din autoare, autori, comentatoare si comentatori. Daca ataci pe cineva de aici, sa te astepti oricand la o replica care poate veni de la oricine dintre noi.
Cam despre asta este vorba, Lotus.
2011-03-27 12:16:51 | Raporteaza
@Alex N: #104: Ce erudit sunteti! Cum alternati cuvintele din latina veche cu cele in limba română!
“faceit” bine si corectati inainte sa postati un comentariu, domnule Alex N.!
2011-03-27 14:18:05 | Raporteaza
@Cristi: Nu ştiam, dar dincolo de asta eu nu am vrut să ofensez pe nimeni de aici. În schimb mi-am prezentat poziţia faţă de articol, pe care îl consider penibil, şi mi-am motivat acest punct de vedere.
Dacă singurele tale argumente contra sunt acelea că eu sunt un outsider şi trebuie să mă aştept la un joc de glezne din partea celor de aici atunci nu îmi rămâne decât să consider că nu ai (aveţi) de fapt nici un fel de argument.
Cam despre asta este vorba, ca să te parafrazez.
2011-03-27 16:45:54 | Raporteaza
Problema a fost cu modul de prezentare al știrii. A fost prezentată ca fiind ceva pe bune, nu doar ca o afirmație (neverificată) de-a lui Zoso. Oricum Realitatea nu e singura publicație dacă mi-e permis acest cuvânt, care scoate la înaintare titluri bombastice pline de senzațional.
2011-03-27 20:24:31 | Raporteaza
@Lotus: Cand spui ca un articol este penibil inseamna ca il ataci indirect pe autorul respectivului articol. Ca doar articolul respectiv n-a sosit aici din neant. Iar voi ati venit in grup s-o atacati pe Magda.
Felicitari!
2011-03-28 01:17:58 | Raporteaza
@Lotus: Nu te-a observat meşteru pana acuma, că vedeai tu argumente!
2011-03-28 01:23:17 | Raporteaza
[...] Am blogul meu. Pot să mint pe el cât vreau, că doar aşa face şi Zoso [...]
2011-03-28 08:20:50 | Raporteaza
@Magda Gheorghita: ” a adus necredibilitatea in blogosfera”, acum pe bune, tu nu citesti ceea ce scrii? deci voi, jurnalisti de doi lei(fie vorba intre noi), scrieti lucruri neadevarate despre Vali Petcu si tot el aduce “necredibilitatea”. Ce sa mai spun, sunteti simpatici foc.
2011-03-28 10:05:33 | Raporteaza
116: Alo, domnu Presiune, mai insistati mult pe subiectul asta? Ar trebui sa-i multumiti d-rei Gheorghita ca aveti subiecte 2 luni de acum inainte.
Vedeti sa nu va sara dopul de atata presiune!
2011-03-28 10:44:58 | Raporteaza
Din 116 comentarii, cred ca vreo suta iti semnaleaza eroarea: ca grav cu-adevarat e ca ca imbecili de la voi din redactie, care mai sunt si platiti sa faca asta, sau au statut de “profesionisti”, baga pe neverificate orice tampenie drept informatie. nu te-am vazut aparand macar o data sa recunosti “da, frate, am dat si io cu oaia in gard”, ori pt mine asta-i pura nesimtire.
nu-mi place nici individul acela, ca personaj, dar pana la urma are dreptate: mai multe coate goale sunt pe partea voastra a gardului. sorry…
2011-03-28 11:39:35 | Raporteaza
@Dragos Bunea: Iar tu eşti un I.T.-ist de 2,5 bani şi antipatic pe deasupra!
2011-03-28 13:03:28 | Raporteaza
Cristi: OMG, tu crezi că ne-a montat cineva să venim aici sau cum? Pur şi simplu a răsunat tot netul, eu încă am aflat târziu. Nu-l am pe zoso în blogroll. Şi dacă vrei îţi zic câteva nume care i-au luat apărarea aici şi nu se au în termeni buni cu el. Spre exemplu Darius (jeg), a avut şi ieşiri la radio, sunt pe net, le poţi asculta ca să te convingi că nu-l iubeşte pe Zoso. Îţi spune ceva asta?
2011-03-29 01:16:54 | Raporteaza
@Lotus: Gata, Lotus, fiecare cu parerea lui. Am discutat deja prea mult pe subiectul asta.
2011-03-29 16:06:35 | Raporteaza
@Lotus: OMG e ma-ta si um frate de al lui tac-tu. Banuiesc ca e de bine abrevierea.
2011-03-29 16:10:10 | Raporteaza
Erata: un frate
2011-03-29 16:11:12 | Raporteaza
@Lotus: Asta ca tot ii trageai cu argumentele pan acum.
2011-03-29 17:37:44 | Raporteaza
@Lotus=Erata: pana
2011-03-29 17:39:50 | Raporteaza
@johntheripper: de acord cu tine
2011-03-31 15:25:15 | Raporteaza
@fake: si eu sunt de acord cu tiparnita!
esti si tu un anonim!
2011-03-31 23:26:03 | Raporteaza
Magda gagica comunista, bloggerii sunt niste CETATENI ce scriu ganduri, idei si opinii pe internet. Se numeste libertate de exprimare fetitzo. Daca un blogger castiga mai mult decat alea 12 milioane ale tale (presimt ca multi va completati veniturile salariale si cu spaga, adica cstiguri din “servicii de PR”… pardon) inseamna ca merita. Niste baieti aleg sa intre pe site-ul lui decat pe paginile si televiziunile voastre mafiote.
2011-04-23 15:03:01 | Raporteaza
Doar atat: cum am ajuns aici? L-am intrebat pe nea’ gugăl “cine pula mea e zoso?”. Ok, merci, am inteles!
2011-07-31 14:31:49 | Raporteaza
[...] EDIT – Iată ce jurnalişti are Realitatea:. Problema lor nu este că la Spiru Haret nu i-au învăţat să [...]
2012-02-05 02:48:51 | Raporteaza