![]() | Alcoolul vindeca sanii bolnavivezi toate articolele de Ramona Crangasu11 feb 2011 la 10:31 45 comentarii 1586 vizualizari. |
Vodka, tequila, bere, tuica, spirtoase, non-spirtoase, cu mai mult alcool, cu mai putin alcool. Din pacate, nu enumar stocul unui magazin de obtinere a fericirii prin aburi de alcool, ci enumar regulile unei asa zise campanii sociale duse pe Facebook. Tineti-va bine, pentru ca aceasta campanie este de… prevenire a cancerului la san! Stiu ca nu vedeti nicio legatura intre alcool si cancer, intre femei care au cancer si alcool, intre orice tine de cancer si zona de spirtoase. Nici eu nu am vazut legatura, de unde si acest material vehement.
Vorbesc despre o campanie care a isterizat online-ul in primele editii, plecand de la reguli stupide catre reguli extraordinar de stupide, pe care doamnele cu dare de inima le-au urmat intocmai. Asa ca dupa ce barbatii au tot auzit pe unde le place femeilor(in materie de genti, la ce va gandeati?) si ce marime are sutienul lor, acum au ajuns sa se oripileze(sau poate fericeasca, depinde de gusturi) la vederea unor update-uri de statusuri care contin cam tot atata cantitate de alcool verbal cat consuma… oral cotropitorii nostri indepartati, rusii.
Curentul a prins pe toata lumea, de la pustoaice de 14 ani pana la femei in floarea varstei care chiar cred ca slujesc o cauza nobila, cea a cancerului la san. Drept pentru care, doamnele se bat in statusuri profund alcoolizate de vreo saptamana incoace, sperand ca pot face o diferenta si ca pot salva un san bolnav.
Rautacioasa din fire fiind, invoc argumentul logicii pentru aceasta campanie „nobila” si tin sa intreb doamnele care au sarit in sustinerea campaniei: cum credeti ca puteti sustine o astfel de cauza, invocand alcoolul si lasandu-va purtate de valul manipulator al regulilor unei campanii care se vrea a genera doar buzz pe online? Cum credeti ca puteti schimba ceva in comportamentul celorlalte femei/ barbati cu privire la existenta cancerului la san postand statusuri despre vodka si tequila?
Intreb asta pentru ca, personal, nu vad nicio utilitate a acestei campanii, dincolo de exercitiul de imagine pe care il face. Vad doar instincte de turma si manipulare, folosite obsesiv. Nici macar scopul campaniei nu il vad, dincolo de bagatelizarea enervanta a unui subiect atat de important.
Pentru ca asta observ: o denaturare abjecta a unei probleme care inca doare la nivel international si transformarea ei intr-un consumerism ieftin, in care se incearca manipularea publicul tinta in a scrie de toate pentru toti, dar cu alcool sa fie. Pai ce facem aici, luptam pentru combaterea cancerului la san sau incurajam „betivia”?
Nu-mi spuneti ca taman cancerul la san se vindeca prin tone de alcool, ca nu va cred. Nu-mi spuneti ca femeile care au cancer dovedesc ca sunt puternic de normale prin alcoolizare, ca nu va cred. Nu cred nici macar in bruma de intentie nobila pe care pretinde ca o are campania asta.
As fi crezut in realismul si utilitatea ei daca mi se dadeau nume de cabinete unde pot sa ma duc sa-mi fac o consultatie. As fi crezut in utilitatea ei daca mi se dadeau tutoriale despre cum pot depista cancerul la san. As fi crezut in utilitatea ei daca as fi vazut testimoniale ale femeilor obisnuite, care au trecut prin asa ceva. As fi crezut, la naiba, si intr-un numar de telefon sau adresa de mail in care mi s-ar fi promis raspuns la toate intrebarile mele.
Dar intr-un mesaj alcoolizat, postat pe „wall”-ul meu de FB, in ideea de a deruta barbatii(??!?), dar invocand lupta pentru combaterea cancerului la san, scuzati-ma, nu cred.
Astept un follow-up util la aceasta campanie. Poate mai spala din pacate.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter

Very Happy 21 mai la 21:29 |
Dacă tot vine vara şi nimeni n-are chef de lecţii şi prelegeri, zic să facem o pauză de [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 27 apr la 22:46 |
În politică astăzi ești, mâine nu ești. E ca atunci când astăzi un fotbalist are o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 27 apr la 08:08 |
Zi mare pentru toți politicienii azi, 27 aprilie. Se votează moțiunea de cenzură. Nu se știe [ citeste mai departe ]
| 1@Cosa Nostra, ce nu fac eu pentru tine ;)... | ||
| 2@limbricul rozaliu, ţi se pare... :)... | ||
| 3Mi se pare mie sau “noapte întselată” e mai voporoasă și un pic crăcănată?! :mrgreen:... | ||
| 4@Cosa Nostra, dacă aş face totul perfect, n-ai mai avea niciun interes să-mi citeşti articolele. Dar aşa, ştiu că întotdeauna vei avea ceva de comentat :) Merci!... | ||
| 5Dintre aceste „frumuseți” mie îmi plac doar cele înspirate după tablourile de Van Gogh. :shock:... | ||
| 6Tot eu!Uite, aş vrea să comentez nişte poze. Cum facem, cum le deosebim?! Poza 33 de pe rândul 21, sau cum?! Nu te-ai gândit că la un astfel de articol s-ar putea să se discute pe poze, caz în care... | ||
| 7Greșeala este a mea că-mi bat capul cu ce o fi fost în mintea la „circarii” aștia care au pus-o de un „viol” în direct cu arbitrajul ligii profesioniste de box în culise (la una mică). :lol:... | ||
| 81. Greșeala a fost a lui Cătalin (tupeu de țăran, care crede să la femeie tre' să te dai tare din prima să știe cu cine are de a face).2. Greșeala a fost a „blondei” care s-a temut că o rupe smardoiul... | ||
| 9ana, igraine, mi-am amintit acum de filmul acela al lui woody allen - hollywood ending - cu un regizor orb (psihosomatic) si un cameraman chinez monoglot care filmase armata rosie sau ceva in genul asta.... | ||
| 10Imaginează-ţi, Andrei Arsenievici, (pot să-ţi spun Andriuşa când suntem singuri?) că eu azi am descoperit taya tan şi mi s-a făcut brusc dor şi de Meiko Kaji, de ceva Tarantino şi... un pic de iasomie.... | ||
| 11linkul de la postarea 148 nu mă reprezintă (stilul este prea agresiv). Dar l-am postat oricum pentru micile adevăruri care încearcă să le transmită (fraerul). :mrgreen:... | ||
| 12Greenfcknbin,ești cel mai tare art director stelar. Mă regăsesc în curveta de spectator. Nu mai spun că sentimentele și trăirile mele, ca de curvetă, nu altceva, sunt paroxistice. Citindu-te, evident.... | ||
| Dora Constantinovici 1719 citiri |
| Ana Barton 1475 citiri |
| Very Happy 850 citiri |
| Doria Niculescu 842 citiri |
| Cristina Corpaci 472 citiri |
| Iulia Nicolaie 439 citiri |
| Maria Onea Vesta 425 citiri |
| Ruxandra Predescu 273 citiri |
| Laura Laurentiu 241 citiri |
| Anca Maco 210 citiri |
| Dora Constantinovici 3 postari |
| Very Happy 3 postari |
| Pandora o postare |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Dora Constantinovici 7164 citiri |
| Ana Barton 6089 citiri |
| Very Happy 4159 citiri |
| Cristina Corpaci 3703 citiri |
| Doria Niculescu 3375 citiri |
| Maria Onea Vesta 2274 citiri |
| Maria Moiş 1768 citiri |
| Florentina Mușat 1491 citiri |
| Diana Petrut 1058 citiri |
| Ruxandra Predescu 1021 citiri |
| Very Happy 11 postari |
| Dora Constantinovici 7 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 3 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Florentina Mușat o postare |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
85% dintre români, printre care şi eu nu au cont pe FaceBook.
77% dintre români nu au auzit de FaceBook.
La nepoată-mea la şcoală e la modă să-ţi anulezi conturile pe reţele pentru a nu fi luat de manelist cu beemve şi cont pe socializare, tu!
FaceBook e încă o şmecherie a jidanilor de prostire a lumii.
2011-02-11 10:53:52 | Raporteaza
e doar un joculet amuzant… daca il privesti asa, nu ai de ce sa faci altceva decat sa te amuzi… asta daca nu esti excesiv de carcotas/a
2011-02-11 12:52:50 | Raporteaza
Bauturi alcoolice in exces = ciroza = cancer hepatic =
Asta pe langa multe alte afectiuni provocate de consumul exagerat de alcool.
2011-02-11 13:39:31 | Raporteaza
Target-ul a fost bine ales…
Mesajul insa putea fi :
” Alcoolul intareste sanii ”
E sa fi vazut atunci rezultate … stiindu-se ca vine vara
2011-02-11 13:43:29 | Raporteaza
@ Alinuzza: dar cancerul la san e o chestie serioasa, in nicin caz un obiect de “joculet amuzant”si de glume proaste. Autoarea are dreptate, campania e de un prost-gust si de o inadecvare incredibile. O porcarie care-si bate joc de femei.
2011-02-11 14:44:57 | Raporteaza
… si sexul oral previne cariile.
2011-02-11 15:50:13 | Raporteaza
nedumerirea ta este normala pentru ca nu tie ti se adreseaza campania asta – “breast cancer awareness”. nu este vorba despre baut ci despre aducerea unei probleme in constiinta publicului in perioada in care se fac declaratiile de venit – este acea parte a anului in care lumea face donatii spitalelor si centrelor de cercetare pentru a intra in alta zona de impozitare. fiind o actiune de marketing incearca sa adopte strategii cat mai originale si mie mi se pare ca au reusit si anul acesta cu virala alcoolica, se vorbeste despre ea la radio si tv si lumea vad ca participa in numar mare pe fb. parerea mea este sa nu-ti mai bati capul cu fenomene pe care nu le intelegi. oricum romancele nu se imbolnavesc de cancer la san decat daca sunt pacatoase, caz in care numai dumnezo le mai poate salva.
2011-02-11 17:50:31 | Raporteaza
@pcritique: o singura intrebare am la tine- in ce pas de implementare al acestui viral se mentioneaza intentia sau mai bine zis, intentionalitatea campaniei, si anume aceea de a dona catre spitale si centre de cercetare? nu de alta, dar eu nu am vazut o astfel de informatie sa fie marcata pe undeva prin mesajul kilometric de promovare virala. bravo lor ca al lansat un viral excelent, felicitari! zi`mi numai cate dintre persoanele care participa la viralul in cauza sunt constiente de ceea ce reprezinta el si de problema grava pe care o aduce in discutie. iti raspund eu- foarte putine!!! si asta pentru ca scopul nobil al campaniei s-a pierdut prin “ludicul” plin de alcool al viralului. daca s-a vrut a fi un viral de semnalizare sociala, au esuat lamentabil. daca s-a vrut a fi consumerist(sa prinda la public si implicit la superficialitate), le-a reusit excelent. intrebarea care se pune este urmatoarea: au vrut online awareness sau au vrut sa incurajeze un anumit tip de comportament responsabil in fata cancerului la san? din nou, la al doilea aspect au esuat lamentabil. si doar pentru a te informa, fac parte din publicul lor tinta, pentru ca sunt femeie. nivelul de adresabilitate este atat de ridicat in cazul campaniilor sociale de acest tip, incat nisele se anihileaza. intra empatia in joc de fiecare data. parerea mea.
2011-02-11 18:51:38 | Raporteaza
@cosa nostra: dincolo de toate, FB este un foarte bun mijloc de marketare, inca moca. din cauza unor campanii “simpatice” ca asta, lumea isi pierde interesul fata de implicarea propriu-zisa in rezolvarea unor probleme si situatii cu adevarat serioase. imi place ideea de viral de tip guerilla, imi place abordarea agresiva pe anumite problematici(cum este si cancerul de san), dar sa ma albastresc daca sunt de acord cu bagatelizarea si transformarea lor in niste virale care isi pierd seriozitatea pe parcurs.
2011-02-11 18:55:47 | Raporteaza
@mierea: nu, ca asta prindea mai bine la barbati, crede`ma
2011-02-11 18:56:27 | Raporteaza
@Ramona Crangasu: ….
Trebuie sa te cred pe cuvant si sa-mi imaginez barbatii “palpandu-se’ pe sanii sa vada care-i are mai tari…
Inca un motiv care ma face sa te cred ar fi ca n-am nici tangente cu bautura iar la ultimul dus inca nu-mi crescuse sanii…
nu stiu maine ce-o mai fi….
2011-02-11 22:23:17 | Raporteaza
ramona, fenomenul este destul de greu de inteles pentru noi romanii pentru ca el este specific tarilor anglo-saxone – us, uk, canada si australia. ele au datele limita pentru completarea formularelor de taxe in primavara, aprilie pentru emisfera nordica si octombrie pentru cea sudica. avand un sistem de taxe progresiv se poate trece dintr-o anume treapta de impozitare pe una inferioara facand donatii (un fenomen care tine deasemenea de sfera lor culturala). cu doua luni de zile inainte de datele limita, deci, diferitele structuri non-profit incep sa-si faca reclama pentru a fi beneficiarele acestor donatii. este vorba in general despre institute de cercetari medicale, asociatii pentru protectia animalelor, a femeilor abuzate etc. tot in perioada asta se fac marsuri, se organizeaza maratoane, se afiseaza banere si se trimit fluturasi prin posta, se vorbeste la radio si tv. este evident pentru oamenii care traiesc in societatile respective ca nu actiunile in sine vindeca bolile ci ca ele sunt actiuni de marketing si ca valoarea lor este data mai putin de spiritul lor uneori stupid, cum este in cazul de fata, cat mai ales de puterea lor de a atrage atentia si implicit bani. parerea mea este ca actiunea de pe fb de anul asta este reusita pentru ca a reusit sa atraga multi participanti si pentru ca a starnit o oarecare controversa in media.
2011-02-11 22:31:44 | Raporteaza
Ramona,schimba-ti poza asta de hi5!
2011-02-12 10:23:27 | Raporteaza
Ramona , schimba-ti fizionomia fetei , cred ca e mai usor decat sa schimbi poza !!! Off , iar am facut o gluma sinistra , sper ca nu te superi , Ramona ?
2011-02-12 10:59:46 | Raporteaza
@Danny certandu-si Fecioarele infidele:
“fizionomia feţei” = pleonasm.
2011-02-12 12:00:22 | Raporteaza
@Danny certandu-si Fecioarele infidele: Fotografia o reprezinta pe Ramona, nu trebuie sa o schimbe!
2011-02-12 12:03:11 | Raporteaza
@danny: din pacate pentru tine, danny, nu am cum sa imi schimb “fizionomia fetei”. Orice alt tip de fizionomie as putea sa-mi schimb, dar nu pe cea a fetei(sper sa nu te supere ironia asta). dar daca te intriga atat de mult “fizionomia fetei”, o poti evita cu usurinta.
2011-02-12 19:02:47 | Raporteaza
@pcritique: Domeniul NGO si domeniul strategiilor online nu imi sunt necunoscute. Am si specificat, ca marketare si generare de online awareness, campania si-a atins scopul.
Blamam insa modul in care s-a realizat implementarea in Romania, unde mesajul campaniei si-a pierdut semnificatia inca de la primul reply pe thread. Sa ne aducem aminte de fostele editii ale campaniei, unde femeile care postau mesaje de tipul “imi place pe canapea” sperau mai degraba sa atraga reactia masculilor din listele personale decat sa devina promotori activi ai unei cauze. A fost un instinct de turma care a condus la unele dintre cele mai triviale conversatii publice realizate pe online. Repet, ideea este geniala, aplicata pe un alt public, deja familiarizat cu genul asta de campanii cu potential viral(cum spuneai si tu, publicul european sau cel de peste ocean, corect). Insa mai stiu o chestie: in marketing, orice tip de campanie se pliaza dupa un personas profiling, dupa un profil de public care sa-l ajute pe organizator sa-si proiecteze instrumentele si modul de implementare al campaniilor, laolalta cu rezultatele estimate(asta daca gandeste campania ca la carte, evident). Iar la nivel de mobilizare financiara a potentialilor donatori per Romania, sa fim seriosi:). Nu am putea fi mobilizati in sustinere de cauze nici cu un pistol la tampla, tocmai pentru ca nu suntem solidari si nici nu suntem dispusi sa investim bani pe linia asta de responsabilitate sociale
Pentru a incheia, un bun word-of-mouth concept care a fost implementat o data cu succes intr-un mediu, nu va mai avea acelasi efect a doua oare, ba dimpotriva, va atrage profunde antipatii si plictiseli, tocmai datorita repetitivitatii. Asa ca la nivel de rezultate, nu stiu cat de incantati vor fi “implementatorii” de buzz-ul generat de actuala campanie, s-ar putea sa aiba ceva surprize neplacute:) As fi sugerat, mai degraba, sa incerce un alt concept, decat sa pastreze unitatea si continuitatea in promovarea “brandului”. Publicul se plictiseste repede, oricum.
Cu toate astea, iti inteleg si respect punctul de vedere, asa ca no hard feelings, ok?:)
2011-02-12 19:26:00 | Raporteaza
@Ramona Crangasu: De ce draga Ramona nu-ti poti schimba si fizionomia fetei ? Hai sa picam putin de acord : exista mai multe tipuri de fizionomii : a corpului , a mainii , a piciorului , dar si a fetei ! Cand am spus ” fizionomia fetei ” , m-am referit la expresia particulara a trasaturilor fetei tale , adica , sa-ti traduc : ai fata ovala sau patrata , ai nasul acvilin sau ” obraznic ” ( nas in vant) ca al Ruxandrei Predescu , ai urechi drepte sau pleostite , ai sprincene drepte sau arcuite , ai ochii patrati sau dreptunghiulari , frunte lata sau ingusta , etc ! Toate acestea fac parte din TRASATURILE fetei unui om ( infatisarea fetei , cum arata o fata ! ) si nicidecum , fizionomia fetei nu este pleonasm cum afirma mai sus Funny ! Se poate folosi termenul ” fizionomie ” si cu intelesul de chip , figura ,fata , dar eu m-am referit doar la trasaturile fetei tale ! Sper ca m-ai inteles ! Apoi , iti poti schimba fizionomia fetei ingrasandu-te( fata rotunda ) sau slabind ( fata ascutita ca lupta de clasa ), posibil sa ai o pareza la gura si se stramba gura sau isi revine in urma vindecarii , cu alte cuvinte fizionomia fetei se schimba ! Draga Ramona , eu am glumit cand te-am intrebat de schimbarea trasaturilor ( fizionomiei ) fetei tale si cred ca nu te-ai suparat ! Primesc cu bucurie ironia ta , dar nu pe acesta si nu acum , incearca o alta mai tarziu ! Si sa stii ca nu vreau sa te evit , ci vreau sa ma perpendicularizez pe tine in confruntarile de idei si nu numai ! Pe curand !P.S. : Ai uitat sa-mi scrii despre originea furcilor caudine !
2011-02-12 22:52:04 | Raporteaza
@Funny: Nu e pleonasm ! Mai studiaza putin problema ! Ramona este o fata draga ! Uneori mai glumesc si sunt neinteles , nici macar eu , nu ma mai inteleg ! sic !
2011-02-12 22:58:55 | Raporteaza
@Danny: Uite, “am studiat putin problema”: dexonline.ro/de../
2011-02-12 23:04:01 | Raporteaza
@Danny: Daca gasesti undeva “fizionomia piciorului” cum spui tu, sa-mi zici si mie, te rog.
Macar recunoaste ca te-ai exprimat gresit la #14 cu “fizionomia feţei”. Fiecare din noi poate gresi. Nimeni nu-i perfect.
2011-02-12 23:10:24 | Raporteaza
@Funny: In sens figurativ : structura , forma , infatisare a piciorului , mainii , corpului ! Esti multumit ?
2011-02-12 23:25:57 | Raporteaza
@Funny: Zi Funny , esti multumit ? In sens figurativ : fizionomia epocii napoleoniene , etc
2011-02-12 23:37:28 | Raporteaza
Funnyyyy ? Ai adormit ? Zi ceva !
2011-02-12 23:38:20 | Raporteaza
@Danny: Hai s-o lasam balta! Unde dai si unde crapa!
2011-02-12 23:46:44 | Raporteaza
@Funny: Nu vreau s-o las in balta ca se-nmoaie ! Dau in sens real si crapa in sens figurativ ! Nu-i misto ? Iti place ? Daca esti istet ,” ma prinzi ” ! Ce zici ?
2011-02-12 23:53:29 | Raporteaza
@Ramona Crangasu: not at all, fair enough.
2011-02-13 03:26:50 | Raporteaza
@Danny: Pai te-am prins cu “fizionomia feţei” la #14. Nici macar n-ai recunoscut ca e pleonasm. Acum o dai la intors cu sensul figurativ. Nu mai tine, asa ca hai sa incheiem discutia.
2011-02-13 11:45:12 | Raporteaza
@Funny: Prinde-ma , dand-o la intors cu sensul figurativ ! Poti ? Hai sa incepem alta discutie , vrei ? Doar daia suntem aici pentru a incheia si incepe noi discutii , ce zici ? Auzi , tu esti mascul ?
2011-02-13 11:57:58 | Raporteaza
@Danny: Da, sunt mascul. Da tu esti femela? Ca pe un alt blog asa apari, ca femela.
2011-02-13 12:27:20 | Raporteaza
@Funny: Culmea , cum sa apar pe alt blog ca femela ? Care e blogul respectiv ?
2011-02-13 12:35:37 | Raporteaza
@Funny: Funny ? Esti cam vrajitor , sa nu cumva sa fii Vrajitorul din OZZZZ……………….stii tu….hm !
2011-02-13 13:37:26 | Raporteaza
@Danny: E doar intuitie si atat.
2011-02-13 15:46:38 | Raporteaza
@Danny: portal.tfm.ro/f../
2011-02-13 16:22:48 | Raporteaza
@Funny: Sa stii ca m-am uitat acolo si am ramas stupefiat : eu n-am vorbit niciodata pe acel blog ! Nu inteleg nimik !
2011-02-13 17:50:44 | Raporteaza
@Danny: N-are nicio importanta, sunt doar niste bloguri.
2011-02-13 17:56:46 | Raporteaza
@Funny: Pai , cum a aparut numele meu acolo ?
2011-02-13 18:08:24 | Raporteaza
@Danny: Mai e si pe alte site-uri : kudika
2011-02-13 18:13:31 | Raporteaza
@Funny: Da-mi linkul !
2011-02-13 18:23:28 | Raporteaza
@Danny: Uita-te pe Google la Danny67 si o sa gasesti mai multe
2011-02-13 18:30:05 | Raporteaza
@Ramona Crangasu:
Da. Boala de cancer nu este una usoara si o persoana diagnosticata cu aceasta maladie nu indrageste o astfel de campanie.
Cateva motive ar fi date in primul rand de durerea fizica ce insoteste atat manifestarile bolii cat si tratamentul.
Daca ai minimum de decenta in a te documenta putin, poti afla lesne ca dieta bolnavilor de cancer exclude alcoolul.
Daca mergi mai departe, afli, de data aceasta nu chiar asa de lesne, ca boala cancerului are drept cauza spirituala, indepartarea de la drumul pe care l-ai primit la nastere si pe care l-ai acceptat inainte sa vii aici. Ma refer aici la nasterea in duh, nu la cea din maternitate.
Pentru aceasta ai nevoie de un duhovnic, ajutor spiritual, care sa te ajute sa iti regasesti calea. Acest proces incepe cu curatarea greselilor, constientizarea faptului ca te-ai ratacit pe un drum infundat. Continua cu asumarea greselii si cu curajul in a face cale intoarsa pe un drum pe care nu mai vrei sa il parcurgi, pana la raspantia unde luasei decizia incorecta.
Ratiunea este factor cheie in acest demers – ratiunea, asa cum e definita de Sfantul Antonie din Egipt- iar alcoolul are ca efect temporar pierderii luciditatii. Acela care se hotaraste sa treaca de furcile caudine si care crede ca se poate, va refuza orice l-ar tine in loc (in exemplul de fata: alcoolul).
Prin urmare, o campanie alcoolizata pentru cancer nu suna decat a mare bataie de joc fata de cei bolnavi sau fata de cei apropiati lor.
2011-02-14 10:10:48 | Raporteaza
@Jasmine:
In primul rand ma bucur ca ai revenit, ce-i drept la un subiect teribil de grav.
Ce propui tu referitor la lupta spirituala cu boala, seamana oarecum cu conceptul yogin de a lupta cu puterea mintii, respectiv mintea si sufletul nostru sunt cele ce detin controlul asupra ultimei celule din corp, deci tot ele sunt in stare sa le vindece.
Asta ai incercat sa transmiti?
2011-02-14 11:53:17 | Raporteaza
lasand comentariile astora la o parte, mie imi plac buzitele tale baby
2011-02-16 18:12:54 | Raporteaza
@Ramona…aşa cum indienii nativi americani au descoperit tutunul…şi s-a crezut un timp că acesta ar avea efecte asupra organismului,de efect hipnotic atunci când [să zicem:scoaterea unui dinte]apoi fumarea Pipei Păcii a fost practicată.Beneficii ? Pacea… Deci acum în cazul “alcoolului” de vindecarea cancerului la sân…găsesc o legătură de asemeni! Din primitiv s-a descoperit strugurele,deci de la suc,must,vin f.slab alcoolic vine vorba,fiind foarte bun ptr.cancer la sâni,având antioxidante,flavonide,reveratrol, bun ptr.creşterea globulelor roşii,contra colesterol,bolile de inimă,artrită…!NICIDECUM VOTCĂ,TEQULLA….dar oriunde se exagerează pornind de la un adevăr…cu efecte opuse…
2011-02-16 19:35:55 | Raporteaza