Romani, ce vreti sa vi se pregateasca: un blogger sau un jurnalist :) ? « Pandora's | Blog la feminin
RSS Feed

Romani, ce vreti sa vi se pregateasca: un blogger sau un jurnalist :) ?

vezi toate articolele de
05 mai 2010 la 09:30 117 comentarii 1809 vizualizari.

Am citit zilele trecute doua texte interesante, semnate de doi maestri ai scrisului romanesc. Unul cu semnatura Cornel Nistorescu, publicat in Coti si inca unul semnat de domnul Ion Cristoiu, cu titlul „Despre bloguri si alte asemenea minunatii”. Dupa citirea primului, am inteles ca foarte multi romani confunda bloggerii cu jurnalistii, ca informatiile de pe blogurile cat de cat serioase au o valoare sub-minima, ca pe bloguri se scrie adesea neingrijit, iar multi dintre bloggeri, dupa numai o luna-doua de scris, se poarta ca si cum ar fi niste adevarati jurnalisti. O sa dezvalui ca, dupa citirea textului cu pricina, intai m-am simtit prost, apoi m-am intristat si m-am intrebat daca nu cumva ar trebui sa incetez sa scriu fiindca si eu scriu neingrijit, fara noima, mi-am pus intrebarea daca e cazul sa continui, nefiind un mare talent sau o mare valoare (ca sa nu mai spun ca am si bazait, daca e sa fiu sincera pana la capat). Apoi am citit si textul domnului Cristoiu. Intai, m-a surprins titlul, mi s-a parut normal, chiar usor delicat (potrivit parerii mele, desi „minunatie” poate fi interpretat in multe feluri, e adevarat, insa eu prefer sa citesc varianta frumoasa si pozitiva). Am urmarit atenta notele domniei sale legate de existenta blogurilor, de felul cum inteleg bloggerii sa-i promoveze pe colegii de „dupa bloguri”, ba chiar ce mi s-a parut amuzant, domnul Cristoiu a enumerat si preferintele domniei sale in materie.

Mi s-a parut logica parerea domniei sale (aceea ca politicienii bloggeri pot fi sariti de pe lista cu usurinta, intrucat sunt „necitibili”) sunt de aceeasi parere, ca politicienii se folosesc de aceste mici tari construite de ei, pentru a propaga informatii si pe alte cai (unele foarte rapide, foarte inselatoare si care ajung la anumite categorii de oameni) uitand ca oamenii care citesc aceste informatii, nu mai traiesc in Evul Mediu, sau nu sunt plecati de acasa la prasit in grup.

In alta ordine de idei si fara legatura cu cele scrise mai sus, am un feeling ca exista jurnalisti si jurnaliste  care sustin ca n-au nici o problema sa traiasca langa bloggeri, desi este posibil ca parerea domniilor lor sa fie cu totul alta. Nu stiu exact daca e asa, dar arunc si eu „o presupunere pe piata”, ca o duduie decretata „frivola” ce sunt.

Nu stiu de unde vine aceasta falsa problema (by the way: Pandora’s nu e un blog. Este o platforma de comentarii, texte si pareri, o gasca minunata de doamne si domnisoare, o tara nemaipomenita in care fiecare poate sa scrie ce doreste  potrivit firii sale, in limitele si rigorile impuse fie de noi insine, fie de bun simt, fie de etica….bla bla, cam asa. Dar nu e un blog) cum ca jurnalistii si bloggerii nu pot convietui in pace, sau ca un jurnalist bun nu poate fi si un blogger la fel de bun (sau invers).

Nu stau sa enumar acum calitatile care fac o persoana sa fie si blogger/ita  de succes, stiu insa ca  de obicei, pe un blog, o persoana poate scrie sau posta daca doriti, si e mai corect asa (desi mie nu-mi place acest cuvant, imi suna a plosca, nu stiu de ce ) multe lucruri si informatii pe care intr-un alt cadru nu le-ar putea publica.

Bloggerii (nu toti. Cei credibili, cei care sunt totusi de luat in seama, pentru ca pana si eu, o biata cititoare la categoria amatori, imi dau seama cand e vorba despre o gogorita, o informatie care „scartaie”, sau e cam „subreda in adevar”) scriu in tarile lor tot ce altii ascund, tot ce mancatorii de cacao, neprofesionistii, sau alte specii (nefiind jurnalista, nu stiu cu ce se mananca aceasta meserie, pot doar sa banuiesc) nu doresc sa se afle, ei au curajul si doresc sa scoata la iveala ceea ce altii vor sa ascunda, sa treaca neobservat. Fie numai si pentru trafic, o doza minima de cojones tot exista. Si „minim” e ceva.

Blogurile de muzica informeaza si tin la curent cititorii „la foc automat” ce mai fac preferatii lor, le dau ocazia sa fie fata in fata unii cu ceilalti (clasicele intrebari in online la care artistul raspunde dragut pana cand se enerveaza, dar nu arata, fireste. N.R-se enerveaza pentru ca oamenii incep cu intrebari de genul „cate concerte ai si cati bani castigi”, ”cat de des faci playback?”, ”de unde ai avut bani pentru masina pe care  o conduci”, „cat de multe gagici ai”, etc) ataseaza fotografii la cald de la filmarile noilor clipuri, sau chiar baga cate un live text de la dragute si nemaintalnite manifestari culturale.

Cele de moda, lifestyle, cooking, decoratiuni, stilism –din nou sunt binevenite pentru ca sunt pline de pareri extrem de creative (cand sunt. Uneori nu sunt, asa e. Dar teoretic, ar trebui sa fie). Oameni inventivi, plini de imaginatie si de idei neobisnuite (si neobosite) ofera solutii alternative la cele pe care le dau „granzii” domeniilor mai devreme amintite. Solutii mai ieftine, mai rapide, mai complexe, mai „altfel”, mai tineresti, s.a.m.d.. Ca sa nu mai spun ca bloguri de fashion au ridicat niste no-name (vezi Bryan Boy sau Tavi Gevinson, atat de nesuferita si antipatica) la rang de guest staruri  in prezentarile de moda, dupa un timp foarte scurt!

Blogurile vedetelor sunt de departe cele mai amuzante, milioane de oamenii all over the world si mii de oameni in Romania  stau si urmaresc ce mananca ”X” (spre ex, e doar un exemplu) ce poarta sau ce parere are despre viata, orci, fosile, taiatul unghiilor si altele cate un star de televiziune sau un actor/ita de succes. Mie imi place sa-i citesc pe cei care au talent, pentru ca nimic nu e mai interesant (pastrand proportiile cuvantului „interesant” la scara mica) decat sa vezi si latura aceasta (cand e talent, vorbim deja despre altceva, o vedeta sau o persoana publica arata si o alta fata a sa, nebanuita poate de restul lumii) iar cand sunt impresionata de un text, pun manuta pe laptop si scriu si un comentariu in care aplaud, cum altfel.

Datul cu parerea pe bloguri, mai mult personale si mai putin platforme de comentarii publice (stiu ca uneori mai exagerez si eu, ma mir ca nu ma mai criticati atat de des. Chiar ma mir, sa stiti) este dezaprobat in cele mai multe cazuri, insa eu una n-as fi atat de drastica si as lua in mai putin serios aceasta activitate (n.r.- datul cu parerea).

Nimeni nu spune ca bloggerii sunt jurnalisti, sau ca bloggereala e jurnalism. Una-i una, alta-i alta. Una e jurnalismul, meserie care presupune intai scoala, sau practica sustinuta in domeniu, respectarea unor reguli, inspiratie, surse adevarate, dedicatie, alta e bloggereala, o tara unde informatiile mai mult se scurg (adevarul e ca se scurg si platite, asta asa-i) iar presiunea timpului si a castigului (daca e si o sursa „serioasa” de venit) e foarte mare (= se mai da si chix la info, asta-i viata).

Ce nu inteleg oamenii care sunt des atacati pe bloguri, e ca, atunci cand nu sunt rodul unor imaginatii cam bolnave,  atacurile sunt, in mare parte sau macar din cand in cand, rodul actiunilor si purtarii lor de alta data, sau de data mai recenta. Incredibil, dar in Romania, oamenii nu prea uita asa repede. Iar odata cu bloggereala a venit pe tava si modul cel mai simplu si mai usor de a raspunde cu aceeasi moneda unor persoane cu care bloggerii au, sau au avut ceva de impartit in trecut (am observat ca mai mult barbatii fac asta, fie politicieni, fie vedete, fie jurnalisti- toti isi arunca cu otet pe blog cand au ceva de impartit!).

In concluzie, nu vad ce e rau in aparitia blogurilor. Cine isi vede de viata si traieste normal si dragut, si nu si-a facut multi dusmani in trecut, nu are de ce sa se teama sau de ce sa se enerveze din cauze de blog (decat daca detine unul si lumea injura prea mult pe acolo, asa da). Un exemplu pe plus in acest sens ar fi Cabral, o persoana foarte populara, comentata de la normal in sus, pana la foarte bine, un tip haios (cum e si in viata de zi cu zi) amuzant, dar si inspirat si bun comunicator de informatii interesante, sau cu impact in online (ca sa nu mai spun de implicarea sa in tot felul de campanii online).

In incheiere, ce mi-a placut cel mai mult din textul „maestrului” Ion Cristoiu (pun gh. pentru ca nu inteleg treaba asta cu maestru care, am priceput, inseamna respect, insa eu vad cuvantul acesta reprezentarea a ceva expirat, fara viata, imbalsamat, fad) este acesta propozitie:

„Cei mai mulţi bloggeri scriu din nevoia de a se exprima”.

Mai simplu si mai adevarat, nici ca se poate.

Ps. Ca idee, eu scriu in tara Pandora si din nevoia de a ma exprima, si dintr-o mare iubire (nu de scris, aceea am avut-o intotdeauna). Cineva imi spunea mai ieri, ca fiecare text al meu e de fapt un „te iubesc”. Yeap, cam asa e.

Pps. La multi ani barbatilor, de „ziua barbatilor”. Sincer, mi-ar placea sa vad mai multi BARBATI pe strada si aiurea, decat „barbati”, cu b mic..si mai mic..si mai mic, un „b” las, plin de aere, arogant, nepasator si ignorant pe deasupra. Petrecere frumoasa domnilor, sa ne traiti!

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 



117 comments
  • 1

    Ce bine era dacă, măcar dintr-o elementară educaţie bloggeristică, puneai şi link-uri la referinţe…

  • 2

    uite un blog in care se confunda usor bloggerismul cu jurnalismul…intr-un umor destept, bine intentionat… cati ca ei?:)

  • 3

    “”X” (spre ex, e doar un exemplu)” ??

  • 4

    neatza, multumim pentru urarile finale, desi imi permit sa remarc ca urarea e cam griulie avand in vedere criticile la adresa spetei masculine. de-aia mi-am permis si eu o critica asa matinala … :)

  • 5

    Moien,

    Multam fain de urari. As dori sa te corectez un pic daca mi-e permis :) ”pun gh. pentru ca nu inteleg treaba asta cu maestru care, am priceput, inseamna respect, insa eu vad cuvantul acesta reprezentarea a ceva expirat, fara viata, imbalsamat, fad” De fapt cand ne adresam unei persoane cu ”maestre” de fapt este o recunoastere a contributiei (foarte importanta) adusa de persoana respectiva unui domeniu de activitate, fiind considerată drept un îndrumător, model s.a.m.d Si sa nu incurcam respectul cu politea, ca e o mare diferenta.

    O zi buna

  • 6

    Iti uram sa ajungi sa traiesti din ce scrii. Cu Nistorescu mentor.

    alt Zeitele Olimpului
    2010-05-05 10:34:57 | Raporteaza
  • 7

    @Zeitele Olimpului: ar trebui sa ma doara asta, sau ce? si daca NU MA DOARE ce inseamna?

    e de rau,nu-i asa? WELL, NU MA DOARE. ups :)

  • 8

    @un clasic: neataaaaaaaaaaaaa (cu placere, mie chiar imi place de voi, sa stii :) )

    nu,nu m-am facut poate bine inteleasa si mie imi place domnul Cristoiu, mi se pare o persoana accesibila, care a inteles intre timp ce se poate face si unde se poate ajunge daca esti infatuat si suficient(drept urmare NU MAI E ASA, IN CAZUL IN CARE ALTA DATA, LA EVZ ERA , NU STIU ) insa. imi plac barbatii ajunsi la varsta domniei sale care se mentin tineri, sunt vii, gandesc rapid, fac repede conexiuni, sunt coerenti. recunoaste, domnia sa E INCA COERENT! prin urmare, nu vreau sa-i spun maestru, de parca e in pragul pensionarii(desi e) ci vreau sa-i spun “domnule” sau vreau sa-i pot spune pe nume. “maestru” o fi ok pentru ceilalti cititori, eu nu vreau sa numesc asa pe cineva care inca nu se tine de un baston si inca se imbraca cu camasi colorate(sic) sau se tunde regulat(suc ,sic,sunt o femeie foarte atenta la detalii,observ tot) cam aceasta este explicatia,nu ma astept sa o intelegi,dar cam pe aici gandesc eu

    te imbratisez, sa ai o zi minunata :)

  • 9

    @catalin: buna dimi cine?ce ?cine face urari “gri” io? am io ceva cu specia voastra?

    nopeeeeeeee,nuuuu nu nu nu (nici nu stiu ce m-as face fara barbati sau ce m-as fi facut toata viata mea daca n-ar fi fost mereu cate un barbat in spatele meu, nici nu-mi imaginez viata de una singura :) ) urarea e asa pentru am mai vazut si eu specimene “urate” si mi-am permis sa scriu cate ceva DESPRE CUM NU AR TREBUI SA FIE/ARATE UN BARBAT! dar in rest, urarea e urare! puteam sa n-o scriu ,nu?

    ps.asa sunt eu, mai intep cateodata. nu ma pot abtine. imi pare rau, mai lucrez la asta cu intepaturile sa stii.

  • 10

    @cosa nostra: e,m-an’ amuzat si io eram in baie, tu cand esti in baie esti coerent 100%? in cada? pe budha-bar? cu periuta de dinti la lucru?

    nu esti. in baie se intampla multe “incoerante” iar eu de regula cu corectez textele din dorinta de a fi cat mai aproape de mine , cea din viata reala io nu-s perfecta, sa stii nici textele nu-s

    :)

  • 11

    youtube.com/wat../

    alt Zeitele Olimpului
    2010-05-05 10:58:43 | Raporteaza
  • 12

    Am inteles ca iti place sa scrii, acum intrebare, ai vrea sa fii considerata jurnalista? Sciierile tale de aici sunt interesante(unele), insa dat fiind faptul ca vb fff despre tine, si viata ta, pari mai mult o blog-aritza.

    alt un roman din italia
    2010-05-05 10:58:55 | Raporteaza
  • 13

    @Sf.Sisoe: buna dimi ce bine era daca contributia mea la aceasta platforma nu era decat aceea de a scrie un text.sau doua, sau 99

    ai priceput “ideea”? io scriu.like doar scriu.cum ar veni , scrisul e ceea ce fac. numai scrisul.

    dar, o sa tin cont de tine, alta data O SA FAC LA FEL,DOAR PENTRU CA AI FOLOSIT UN TIN FIRESC SI NORMAL pup :)

  • 14

    corectez: fff mult despre tine…

    alt un roman din italia
    2010-05-05 11:00:27 | Raporteaza
  • 15

    @un roman din italia: buna dimi offf, of imi pare rau ca scriu numai despre mine :) numa’ ca am tot incercat sa fac si altfel, am fost si sfatuita sa fac altfel, mi-e greu! pentru ca simt nevoia sa vorbesc mult si sunt foarte atenta la tot ce se intampla in jurul meu, imi e foarte usor sa trag subiecte din orice se intampla in jurul meu si nu vreau sa scriu ca e vorba despre vecina de vis-a-vis daca e vorba despre mine si nici sa scriu despre unul si altul, adica sa mut discutia si criticile, ludele, opiniile , parerile pe alticineva-macar daca scriu despre mine, ma pun pe mine in ipostaze ciudate sau ma autoironizez, mi se pare mai fair asa, decat sa scriu despre altii.

    iar subiecte asa aiurea, gen “ia uite ce de verze sunt la piata” mi se par impersonale.asa ,si? ce de verze? cine ce intelege din asta? ce invata? unde e istoria unor oameni? asa vad eu tara pandora.stiu ca cei mai multi sunt impotriva acestui tip de scris, dar eu asa ma vad in tara Pandora :)

    tu ce mai faci? esti bine?

    (uite, exact despre ce vorbeam.relatia mea cu voi, cei care scrieti constant nu e una rece si impersonala.daca ma bucur, arat.daca sunt curioasa, va intreb, si tot asa.asa sunt eu. n-am cum altfel!)

  • 16

    @un roman din italia: uitam

    dar , sa stii! exista totusi o solutie: poti de exemplu sa nu mai citesti.e si asta un mod de a nu-ti mai face nervi sau a nu te mai agita daca cineva scrie intr-un fel care nu-ti place. io tot nu pricep dorinta unora de a citi oameni pe care nu-i plac! nu o inteleg! :)

  • 17

    @dorianiculescu: Eu sunt bine, merci. Nu am zis ca nu-mi place ceea ce scrii, dimpotriva unele dintre textele tale sunt interesante( apropo un comentariu, pt cel de ieri: ceea ce nu te distruge te face mai puternica).

    alt un roman din italia
    2010-05-05 11:12:55 | Raporteaza
  • 18

    nistorescu si cristoiu au devenit maestri?Mai degraba maistri.Si nici nu cunosc sfera bloggeristica decat asa,tangential.Majoritatea bloggerilor nu sunt ziaristi,e adevarat acestia sunt mai cunoscuti pentru ca va promovati intre voi(tv-presa tiparita-presa pe internet).In ultimul an am rasfoit peste 500 de bloguri romanesti,autorii fiind elevi,studenti ,oameni cu diferite profesii,unii someri altii nu.Cu exceptia unui mic grup care scrie pt publicitate,majoritatea scriu pentru placerea de a scrie, de a comunica lumii,(chiar daca au sub 10 cititori)gandurile, fanteziile lor.Unii cer sfaturi de la cititori,uneori chiar le primesc.Este o alta lume.In care fiecare e liber sa spuna ce vrea ,liber de cenzura sefului care apare in cazul jurnalistilor profesionisti platiti de moguli.Nistorescu a fost “incondeiat” parca ieri de jurnalisti.Se pare ca ai inteles cum sta treaba cu comentariile pe internet,din comentariile la articole ce apar cu tine in Libertatea si Cancan,unde abunda de injuraturi

  • 19

    … pai n-am zis ca ai ceva cu specia noastra, eu stiu ca atunci cand faci o urare aniversara nu te iei de saracii aniversati, pt ca mesajul ajunge exact pe invers. asa pot face si eu remarci de genul: femeile si diplomatia :) … dar nu o fac pt ca nu e adevarata. scuze de critici, ti-am zis ca sunt carcotas?

  • 20

    @un roman din italia: ma bucur ca esti bine :) asta e cel mai important,mai imp. decat tara Pandora :)

  • 21

    @catalin: nu pui dimpotriva, eu ti-am explicat ca asa sunt io, mai intep.mai pisc. cei care ma cunosc s-au obisnuit,dar nu pot sa cer necunoscutilor sa se obisnuiasca cu mine in 2 luni sau sa ma cunoasca :)

    :)

  • 22

    Multa lume( si aici inteleg politicieni,guvernanti,politisti,SRI-sti, chiar si jurnalisti,afaceristi) ar trebui sa multumesca lui Dumnezeu pentru aparitia blogurilor si implicit a bloggerilor. Modul asta de exprimat opinii, nemultumiri, frustrari, experiente tine pe multi oameni departe de arme de foc sau de gesturi violente in public, ca si de sinucuderi si depresii. Este o descarcare necesara, si in acelasi timp este un mod de a lua pulsul multimii altfel decat prin sondaje costisitoare care pana la urma se dovedesc false( ca Geoana si acum e presedintele ales la CURS). E drept ca nu multi bloggeri sunt la nivelul jurnalistilor, si asta din simplu motiv ca jurnalistii se pricep si scriu despre orice, iar bloggarii au doar niste domenii in care exceleaza( de exemplu gastronomia sau calatoriile). Pacat ca pe internet sunt atatia postaci profesionisti care altereaza perceptia. E bine ca sunt atatia bloggeri. E chiar foarte bine .

  • 23

    @alex: poate ar fi mai bine sa va intrebati ce fel de oameni injura in acele comentarii ce te poate determina ca om sa injuri un necunoscut? doar faptul ca nu-l placi,in detesti, nu-l intelegi,nu-l aprobi, crezi ca e o specie de o calitate indoielnica

    nu.parerea mea, raspunsul il stiti si singur sau singura, fiindca eu nu am de unde sa stiu cine e “alecs” right?

    cei care injura – se prezinta singuri , nici n-ar trebui sa-si mai scrie numele sau nick urile sau pseudonimele,injuriile spun despre ei suficient

    o zi buna, la un alt comentariu nu va mai raspund, pentru ca stiu ca asta e regula: dvs abia asteptati sa vi se dea replica , pentru ca pe urma sa veniti cu liste de aberatii ,cretinatati si injurii care, pe mine una , ma depasesc .

    ps. ACEASTA ESTE O JIGNIRE: maistru poate sunteti dvs, nu oamenii despre care ati vorbit(n.r Ion Cristoiu si Cornel Nistorescu), invatati sa vorbiti civilizat despre niste oameni pe care nu-i cunoasteti.

  • 24

    @Mihaela: buna dimi eu cred ca multi bloggeri nici nu-si pun problema sa ajunga la nivelul jurnalistilor. pur si simplu nu au aceste ganduri. asa cum si multi jurnalisti nu doresc sa -si faca un blog(sau oameni politici sau artisti) dintr-o singura teama(cineva mi-a spus recent asta): aceea ca vor fi balacariti de necunoscuti, din varii motive.”n” motive de neinteles pentru un om care nu -si incepe textele cu “reattii ai naiibiii de comentatori” sau nu scrie zilnic cate un text cu tilul”Urasc pe toti cei care o sa comenteze sub acest text, sa va ia nu stiu cine, sa va fac, sa va dreg, prrroostiilooor, alea, alea”

    acesta este motivul.simplu.cel mai simplu.nu lipsa timpului,nu lipsa pasiunii, nu lipsa talentului sau a disponibilitatii.ci teama de a nu fi balacarit pe degeaba. nasol.asta e Romania. ps si ce se petrece cu tine, ai o zi mai buna? fiindca de obicei(daca esti aceeasi “Mihaela”) contrazici si darami mai tot ce scriu

  • 25

    @dorianiculescu: multumesc

    alt un roman din italia
    2010-05-05 11:55:06 | Raporteaza
  • 26

    @dorianiculescu: Inainte sa se intrebe ce fel de oameni injura in comentarii, cititorul trebuie sa se intrebe ce fel de om este autorul blogului. Fiindca teoretic blogul este mai important decat comentariile (desi in cazul tau doria, lumea vine 90% pentru comentarii). E amuzant ca absolut oricine in romania poate fi blogger si deontolog… cu conditia sa nu fie analfabet.

  • 27

    Dupa mine (cu toate ca nu sunt decat un cititor ocazional de blog-uri si de presa – parcurg aproape mereu diagonala textelor), la noi lucrurile evolueaza firesc, ca si prin alte parti: blog-ul in sus si presa in jos. Cauze?! Multiple: libertatea de a scrie a bloggerilor vs incorsetarea de fond (autocenzura-codrului-de-paine, inconstienta moral-profesionala, etc) sau forma (stilistica relativ rigida) a jurnalistilor; autoamagirea cititorilor ca “in lumea de azi” cititul unei carti este “inlocuit”, este echivalent, cu cititul de bloguri; evidenta scadere a talentului, originalitatii, harniciei jurnalistilor, etc. Efecte?! – se vad: de la o lume cu foame de presa la una cu presa pe respiratie artificiala.

    Cred, deci, ca cine citeste bloguri in loc de presa (sau cine parcurge bloguri iar din presa citeste numai titluri si cateva editoriale) are din ce in ce mai multe motive, iar ranking-ul bloggerilor urmeaza si el un proces natural si obiectiv. Feedback-ul autorilor are si el un efect esential; sunt articole din presa scrise sub orice critica, sub orice logica, si este extrem de frustrant – mai ales cand ai prins deja “gustul” de la bloggerii respectuosi – sa vezi cum autorul se simte, practic, ascuns de zidul redactional.

    Simpatic: incepe sa se vada pana si cum jurnalistii preiau idei (cu toate ca nu sunt noi, dar nu li se predasera bine, probabil) de la sistemul de blogging. Un exemplu ar fi titlurile mouse-trappers: bloggerii se pricep (si abuzeaza, dar creativ si interesant) la asta foarte bine, jurnalistii abia invata de la ei.

    Votez pt blogging. Nu votez pentru bloggerii care se complac in amatorism, dar din cele 2 lumi una creste si alta coboara. Si nu fara ratiune: informatiile adevarate oricum sunt din ce in ce mai putine in jurnalistica. Pana la urma se cerne, deci, o lume mai normala.

  • 28

    Salut ! O sugestie ,incearca sa scrii mai putin (mai comasat , mai succint ,intelegi tu …). Eu citesc demult bloguri , pentru ca si atunci si acum le activeaza oameni -jurnalisti (adevarati) . Am mai spus si pe cine prefer (tolo , Rogozan ,Radu Cosasu…) si mai sint citiva(TU) dar toti fosti sau actuali jurnalisti ,nu citesc politicieni si jurnalisti de ocazie , nu citesc actori sau realizatori de tv frustrati care asa inteleg sa-si spele rufele . Acum comentariile celor de la subsol , pe unii nici eu nu-i inteleg , daca sint asa frustrati de ce nu-si fac blogul lor personal(e foarte usor) in care sa injure cit cuprinde tastatura , frustrati sint peste tot, nu stiu daca ai citi freodata la -ziare.com- comentariile pe articole -te crucesti ,e de necrezut.Sau facut si articole pe bloguri despre acesti frustrati , degeaba , asa ca trebuie luati asa cum sint , pina la urma si ei contribuie la traficul vostru .

  • 29

    buna Dodo, mey eu sincer sa fiu ,ma asteptam la un pic mai mult de la tine ptr barbati de ziua barbatilor… macar sa compensezi rautaciunea aia mica din comentarilu vizavi de textul lui Sahr, aia legata de calitatea sexului oral :) … ma tot gandesc de atunci , de cate ori sunt in ipostaza de a sta comod pe spate la cum ai putut pune intrebarea “poate fi de mai multe feluri “?!?:) revenind , avand in vedere ca pe platforma asta de femei, majoritatea celor care te “comentam” suntem BarBATI (cu b mai mare sau mai mic), cred ca meritam sa ne alinti un pic azi , la modul general , nu ca “in particular ” n-ai face-o! Cat priveste “pomenitii” din textu tau … deschid ziaru … ei , deschid radiou .. tot ei …deschid televizoru … pe majoritatea canalelor … tot ei … acu si in textele tale ?!? mai da-i incolo ! le-a cam trecut timpul si le-a cam venit vremea (Ia-i Doamne , nu-i lasa sa se chinuie mult) …

    si daca te intereseaza o parere personala , chiar nu e pcte comune intre ce fac ei si ce faci tu … tu esti autoarea de pe Pandora , fata de la Meteo, diva Playboy , cu toate astea de 1000000 de ori peste pricajitii astia 2 amintiti de tine … cand vei incepe sa ai cel mai mic punctulet comun cu “d-niile lor” vei pierde cel putin un cititor , ca sa nu zic fan ca suna ca drequ Maxim respect ptr Animal Planet … acolo inca nu i-am vazut pe astia 2

  • 30

    Motivul pentru care bloggerii (doar bloggeri) nu o sa fie placuti niciodata de unii oameni in dauna unor jurnalisti sau scriitori (si bloggeri in acelasi timp, eventual), e ca astia din urma sunt garantati, intr-un fel de ceva sau cineva (un ziar, un redactor, o editura – oricat de bine sau de prost o fac, e ca o eticheta, ca un certificat de calitate, sbiectiv sau nesubiectiv), pe cand primii nu-s: oricine poate face un blog si sa scrie.

    Si adevaru-i ca printre bloggerii (doar bloggeri) gasesti adeseori niste specimene, mama-mama, cu niste aere in ei, de-ai putea crede ca-s formatorii de opinie ai unei jumatati de lume.

    In mod cert, multi cititori se simt, ca sa zic asa, mai insiguranta, in primul rand citind un ziar sau o carte, sau citind un blog scris de un tip despre care stiu ca e jurnalist la ziarul cutare, sau e scriitor, sau ceva.

  • 31

    Buna ziua ! D-soara Niculescu, marturisesc ca am facut un mare efort citind tot articolul dvs.Motiv pentru care voi exprima urmatoarea parere : MAESTRII sunt MAESTRII pentru unii.Dar nu este obligatoriu ca ceea ce-mi place mie sa fie pe gustul tuturor.Nici nu este indicat.La fel si Cabral. Cine este individul ?? Iar despre Tara Pandora’s, incep sa am dubii serioase( cu toate ca mai rasfoiesc uneori ), deoarece nu cred ca este corect ca, indiferent de opinia unuia care scrie ( strict referire la colegele dvs. ) sa nu ia in seama si parerile celorlati, ca doar de aceea scrie, nu ? Ce vreau sa spun: chiar daca vine si Tata Mare din Ceruri si explica, argumentat, ca respectiva/ respectivul a luat-o pe aratura, ca nu s-a documentat, ca este pe langa ceva, nu, domne’,ea/el o tine una si buna, ca are dreptate. Nenorocirea este ca , de multe ori, aceasta ” dreptate “se materializeaza prin stergerea comentariului ( si n fac referire la dvs., nu tin minte sa fi procedat vreodata, asa )respectiv. Cu alte cuvinte: ori comentati favorabil, ori va ia mama lu’ proces verbal ! Ca sa nu mai spun ca unii te si avertizeaza asupra acestui lucru . Cam atat.

  • 32

    Despre cineva care cu greu poate fi oprit din vorbit se spune ca a baut apă din clopoțel cand era mic/ă.Despre cineva care cu greu poate fi oprit din scris nu-ș ce-a facut cand era mic/ă.Ai o usurință in a scrie(coerent)care te poate face invidiată de mulți consacrați,chiar MAEȘTRI.Mersi de urare!O sa beau(in nici un caz bere la cutie)in cinstea ta!Nu te opri!Te-ai oprit?

  • 33

    bine Doria, sa-ti zic un secret. barbatilor nu le plac aceste intepaturi fara o motivatie bine intemeiata, mai ales cand sunt facute cand ti-e lumea mai draga si fara niciun scop. eu te-am intepat un pic pe subiect, nu ca m-as fi simtit catusi de putin vizat. asta e o caracteristica generala feminina, sa produca intepaturi doar de dragul de a intepa, nu trebuie sa te simti vizata personal. stii ce se intampla cu albinele care inteapa, nu? dar gata cu critica ca am insistat prea mult, a fost o observatie personala, sper sa nu mi-o iei in nume de rau, chiar dc vine de la un necunoscut. si ca sa vezi ca ii critic si pe altii … ma dezic clar de comentariile rautacioase ale semenilor mei anonimi la adresa ta ca bloggarita cu trecut exotic … sa nu te lasi descurajata de ei pt ca sunt unii teribilisti si unii mai frustrati si vor sa-si arate muschii virtuali in fata unui avatar atragator, defect tipic masculin. deci, nu te lasa pt ca vreau sa vad evolutia ta in continuare, sper sa nu ramai fara subiecte care sa ne atraga atentia … dar exista intotdeauna subiecte, vezi metodele lui sahr (cat imi place sa scriu numele asta) :)

  • 34

    @Gherman Adrian Alt exemplu mai bun nu ai gasit decat decat un asa zis preot la o asa zisa biserica ortodoxa ruseasca in sua, si gay pe deasupra sau pe dedsupt. :) La cate asa zise religii sunt la ei…… Come on……

  • 35

    @Kamasutra: am inceput sa citesc “Despre Nihilism” si am ramas ca la dentist cand am vazut cum il desfinteaza pe Nietzsche.

  • 36

    @Doria,

    Pentru ca ai pomenit de Nistorescu (in contextul apartenentei sale la tagma jurnalistilor), pot spune ca acest individ, prin maniera abjecta de actiune, precum si prin maniera obedienta cu care se incapataneaza sa ramana cocotat in varful jurnalismului mioritic, decredibilizeaza intregul spectru mass-media, un mediu deja contaminat si de alti paraziti precum acest cantaret in struna unor interese politico-financiare indoielnice. Am ajuns sa-l detest, pur si simplu pe acest parvenit, travestit in formator de opinie comandata. Bine l-a stampilat cineva sus-pus, pe Nistorescu ( si nu numai), cu eticheta „Tonomat”. Perfecta si relevanta metafora ! E de notorietate (chiar din prima zi cand a fost numit la conducerea editoriala a ziarului „Cotidianul”) actiunea lui de cenzurare si mazilire a jurnalistilor defunctului „Cotidian”, a celor care nu luau pozitia ghiocelului in fata lui, „bravul jurnalist” lingator al hemoroizilor cu filigran dintre fesele lui SOV. Macar „maestrul” Cristoiu a avut decenta si taria de caracter de a o zbughi din duhoarea „Latrinei 3”, atunci cand si-a dat seama ca exista riscul de a i se imbacsi haina reputatiei cu putoarea fecalelor de cotoi securist. Despre bloggeri, numai de bine atata timp cat cei care propun teme de dezbatere (jurnalisti sau nu) o fac fara partizanate politico-financiare si cu respect fata de TOTI cititorii. Exista riscul, insa, ca inclusiv spatiul virtual sa fie transformat intr-un teatru de marionete, in care niste potentiali „Nistoresti” (manati in lupta lor „onesta” pentru „dreptate, adevar si informare corecta” de sloganul „Dupa blogguri suntem noi care te facem pe tine”) pot decolora, la comanda politico-financiara, negrul, facandu-l alb. Pentru ca – nu-i asa ? – papusarii exista si inca se plimaba liberi in Plai.

  • 37

    panglicute fundite, chichite si apa de parfum varsata pe hartia pe care ai scris; in rest…ce-mi plac englezismele tale ! daca eram francez te cautam sa-ti tai mana cu care ai caligrafiat. oricum, pisi, imi place poza ta; iti sta foarte bine aplecata, stii/stiai ? tine-o tot asa ! aplecata, adica.

  • 38

    @Oscar: Oscar, buna seara, tocmai am deschis laptopul.sunt intre 2 drumuri si n-am timp sa le raspund tuturor acum, o sa -ti raspund tie pentru ca ma atinge ce ai scris

    TE ROG DIN INIMA SA NU MAI SCRII NICIODATA(DAR NICIODATA) ASA DESPRE UN OM PE CARE NU-L CUNOSTI MAI CU SEAMA DESPRE “ACEST ” OM PE CARE NU-L CUNOSTI

    iti multumesc, ti-as explica, dar nu am cum. altfel, ne vedem maine. ps.raspunsul meu ar fi aratat cu totul altfel daca nu erai tu.cu totul altfel!

  • 39

    @ all

    vorbim mai tarziu. cu siguranta.

  • 40

    @Oscar: Nu-i asa ca l-ai votat pe Basescu? Sunt sigur ca il apreciezi pe fermecatorul Mircea Marian. Sa-ti fie rusine, Dinu Patriciu!

  • 41

    Bloggerii au mai mult niste opinii personale pe care le fac publice pe cand ziaristii , o parte dintre ei fiind sifoane la securitate aveau sau au articolele asigurate din surse la care nu ajungea si nu ajunge ziaristul de rand. Mai nou , a aparut bloggerul-jurnalist , cu articole inspirate din asa zisele “surse” , fostii lui colegi care nu au fost inca concediati sau articole comandate . Un fel de jurnalisti-capusa……

  • 42

    @Doria,

    Cine te impiedica sa spui ceea ce ai de spus ? Come on, shoot ! Arata-mi cat de mult gresesc ! Desfiinteaza-mi opinia ! Dar cu argumente. Vezi ? Gresesti cand imi IMPUI sa nu mai fac astfel de referiri fata de un “om” pe care nu-l cunosc. Imi impui sa nu am o opinie. De unde ai certitudinea ca nu-l cunosc ? Toleranta si intelepciunea se manifesta altfel. Ceva de genul: “Oscar, iti respect opinia dar nu pot fi de acord cu ea”, pentru ca….(si aici ar fi trebuit sa urmeze argumentele tale). Poate, altadata, cand vei avea timp…Si-apoi, ce te costa sa-i intrebi, in private, pe jurnalistii care s-au incapatanat sa stea capra in fata “Marelui Deontolog” al Presei Mioritice despre motivele “nesupunerii” lor ? Sau crezi ca “maestrul” Nistorescu, prin “echidistanta” lui, n-a aruncat si el vreo cateva lopeti de pamant peste mormantul “Cotianului” ? Doar criza economica o fi ingropat ziarul, pervertit in fitzuica de improscat noroi a lui SOV ? Sau si criza de i/moralitate, a lui si a altor lingai asemeni lui ? Think about and give me an answer!

  • 43

    @Doria (@Oscar)

    Culmea, tocmai ma pregateam sa subscriu la ce a scris Oscar.

    Fireste, niciunul nu-l/nu cred ca-l cunoastem FOARTE BINE pe CN, dar din proiectia caracterului pe cele 2 dimensiuni ale sticlei si hartiei asa arata. Adica vorbeste cu patima si obida, rautacios, fara logica, totul pare un tir fara noima in directii programate. Vreau sa fiu clar: programarea tirului nu este rea in sine, ci faptul ca logica, ratiunea sunt scoase din ecuatie. Rezulta o singura impresie: dispretul major pentru publicul din fata lui. Omul respira permanent un mesaj de genul: “pe voi si-asa va cunosc de fraieri, permanent pacaliti si usor pacalibili, nu e nevoie de argumente logice si credibile, mai ales din partea mea…”.

    Acum, adevarat, fiecare om mai are o dimensiune in plus fata de ce se vede in 2D. Nu-l cunoastem “tot” din TV si foi scrise. Ar fi interesant de stiut macar un punct bun din ce nu stim despre el (in afara de cum scria in vremurile lui “bune” la EvZ). Daca spui ca stii mai mult, te cred. Daca spui ca nu poti sa explici nimic, niciun cuvant in plus. Dar daca poti sa dai macar un punct bun, cred ca i-ar folosi cu ceva: nu numai Oscar si cu mine avem pareri “transante” despre CN.

  • 44

    Oscar, decenu, eu nu inteleg cum de nu pricepeti voi ce se intimpla…

  • 45

    reactoru” a zis-o!Coreeect!!! CN sifonar secu, IC sifonar de partid(de la pcr la psd).Numai dansatoarele la bara n-au inteles thegame.CN mai destept a facut ceva bani,avere, IC mai prostan a avut procese care l-au tocat financiar.

  • 46

    @Bogdan,

    Desigur, l-am votat ! Si nu mi-e deloc rusine. De ce mi-ar fi ? Traim intr-o tara libera, in care eu respect opitiunile si opiniile oricui. L-am votat si pentru ca unul ca Nistorescu (si nu numai) sa poata arunca, liber si necenzurat, cu kakat, in cine vrea muschii stapanului sau. Sunt sigur ca intelegi ce vreau sa sugerez. Faptul ca libertatea de exprimare e garantata prin Constitutie (inclusiv de “dictatorul” Base’). Desigur, mult mai putin decat a fost garantata de “Oranduirea social-democrat-trandafirie” a duetului Ilici-Bombo, oranduire pe timpul careia – nu-i asa ? – jurnalistii erau extrem de echidistanti, liberi in exprimare si extrem de duri cu puterea rozalie. Ridicarea lui Ciuvica de pe strada, n-a fost facuta pentru delict de opinie, iar mazilirea lui Stelian Tanase de la TVR nici nu s-a petrecut (ca sa iti dau doar 2 exemple de libertate a presei in viziunea alora din Kiseleff). Sa-ti fie rusine, Traian Basescu, ca din 2004 incoace, ai instituit cenzura-n presa si le-ai pus pumnul in gura tonomatelor care te-njura de dimineata pana seara, cu motiv si fara !

  • 47

    mvaaaaai! Doria draga si scumpa. Am incercat sa cetesc si eu… sa vad ce ai scris. Dupa doua randuri… daca nu erai femeie, te injuram de nu te spala Dunarea. Amandoi is niste ziaristi mediocri. Cu parere de rau iti zic… ca doar stiu ca esti combinata cu unu. Is vai steaua lor. Dupa revolutie s-au pus si ei bine cu cine trebuie… sa manance un os… si noa. :) vaaaai. aeriana esti. Nu pot sa te mai citesc.

  • 48

    @andreea…nu ma pronunt in locul lui “decenu”, dar eu chiar “habar n-am” ce se intampla. Dar am habar de ce trebuie sa se intample, cui trebuie sa i se intample si cine face ca sa se intample ceea ce se intampla. Asa sunt eu, mai naiv si neinformat din 3 surse. Ci din vreo 6…

  • 49

    @Bogdan,

    Desigur, l-am votat ! Si nu mi-e deloc rusine. De ce mi-ar fi ? Traim intr-o tara libera, in care eu respect opitiunile si opiniile oricui, chiar daca nu sunt de acord cu ele. L-am votat si pentru ca unul ca Nistorescu (si nu numai) sa poata arunca, liber si necenzurat, cu noroi, in cine vrea muschii stapanului sau. Sunt sigur ca intelegi ce vreau sa sugerez. Faptul ca libertatea de exprimare e garantata prin Constitutie (inclusiv de “dictatorul” Base’). Desigur, mult mai putin decat a fost garantata de “Oranduirea social-democrat-trandafirie” a duetului Ilici-Bombo, oranduire pe timpul careia – nu-i asa ? – jurnalistii erau extrem de echidistanti, liberi in exprimare si extrem de duri cu puterea rozalie. Ridicarea lui Ciuvica de pe strada, n-a fost facuta pentru delict de opinie, iar mazilirea lui Stelian Tanase de la TVR nici nu s-a petrecut (ca sa iti dau doar 2 exemple de libertate a presei in viziunea alora din Kiseleff). Sa-ti fie rusine, Traian Basescu, ca din 2004 incoace, ai instituit cenzura-n presa si le-ai pus pumnul in gura tonomatelor care te-njura de dimineata pana seara, cu motiv si fara !

  • 50

    @dorianiculescu: Buna seara. ce faci ? ne parasesti ? eu vreau blogger nu jurnalist ! Razboiul dintre jurnalisti si bloggeri este evident din cauza rautatii jurnalistilor. Adica ei se cred superiori, au scoala, au dreptul sa scrie si sa comenteze. Se cred mai destepti. Insa este un razboi inutil odata ce vor intelege notiunea de blog. Trebuie facuta clar diferenta intre un portal de stiri si un blog. Un portal de stiri(ziar sau site) prezinta stirile asa cum au fost culese, fara a preciza o opinie in legatura cu ce s-a intamplat. Nu putem sa catalogam ca blog, un site unde sunt trecute doar stiri fara nici un fel de opinie din partea celui care posteaza. Un blog se deosebeste de un site normal prin faptul ca stirile sau ideile(de cele mai multe ori culese) sunt comentate de una sau mai multe persoane, iar cititorii, in cele mai multe cazuri, au posibilitatea sa isi spuna parerea. Orice om are dreptul sa isi faca un blog daca simte nevoia de a se exprima. Daca il citeste cineva nici nu mai conteaza. El isi spune parerea acolo. Daca cineva il denigreaza pentru ca a scris, o face din rautate( e ca si cum ti-ar zice cineva tie sa iti iei opiniile si sa “faci ceva cu ele” ). Pandora’s asa cum este structurat ca site, este o platforma de blog-uri, cu acces limitat(se scrie doar pe baza de invitatie, nu ?). Cativa moderatori au fost selectati sa aiba blog-uri. Textele scrise de tine aici fac parte din blog-ul tau.

    Eu unul caut blog-uri cu anumite teme, unde una sau mai multe persoane isi exprima opiniile in legatura cu diverse activitati. Daca imi place ce citesc si observ ca blogul este activ(cu multe comentarii), mai revin. Blogurile deschise, care permit comentarii, nu pot sa induca in eroare pe nimeni sau sa deformeze realitatea, deoarece cititorii reactioneaza imediat atunci cand ceva este in neregula. Nu pot sa induca in eroare decat persoanele naive care accepta anumite idei fara dovezi sau argumente solide.

    Am citit acum ceva timp un mini articol despre bloggeri, in Cotidianul, articol care ar fi putut foarte bine sa se incadreze la subiect de blog. As fi vrut sa pot comenta acel articol. Ca multi altii probabil. Pe vremuri nu se putea fiindca nu existau decat ziare, dar in ziua de astazi totul se schimba, avanseaza. Cei care raman in urma sunt ori jurnalistii care nu suporta sa li se spuna ca nu au dreptate si aleg sa scrie intr-un ziar si sa doarma linistiti( gandindu-se cat de mareti sunt ei pentru ceea ce fac in fiecare zi ) ori sunt prea prafuiti si nostalgici si raman la penita si condei, ori sunt slabi ca jurnalisti si mananca o paine scriind intr-un ziar( se mai poate adauga un “ori” ? ). Eu unul apreciez oamenii care isi asuma responsabilitatea pentru afirmatiile pe care le fac si inteleg ca trebuie sa discute liber despre ele si sa accepte faptul ca poate nu mereu au dreptate.

    Legat de calitatea ingrijita a textului: oricine are 8 clase stie ca in ziare nu se foloseste limba literara. Cei care cer metafore pe un blog nu au nici o treaba cu presa.

    Long story short: Datul cu parerea pe bloguri in nici un caz nu trebuie sa fie dezaprobat. Parerea mea si, observ, este si parerea ta. Mai aveam multe de spus dar e prea lung :D

    PS. Multe multumiri pentru urare. Din pacate nu prea am avut parte de petrecere. Femeile au cam ignorat ziua barbatului. heh

  • 51

    Nu poate sa va raspunda Doria acu….e prinsa intr-un 69…. IHHHAAAAAAAAAAAAAAA

  • 52

    hello,

    deocamdată nu există o legislaţie rigidă pentru mediul online care să trimită la colţ proştii satului, iar blogul nu e un scut, li se pare doar.

    ai grijă de tine.

    link-ul interesant de astăzi:

    life.com/image/../

    îţi doresc o noapte răcoroasă aşa cum îmi doresc eu acum o salată răcoroasă :D

  • 53

    @bewin: :) nu aam dat nume , nu am facut o aluzie directionata dar se pare ca tinicheaua o porti dupa tine permanent… :) . Trebuie sa lasam trecutul in urma si sa ne ferim de capusele cu harfe de reporteri virtuali daca ma intelegi ce vreau sa spun ;)

  • 54

    buri sunt in imposibilitatea de a-ti mai scrie des , pentru o perioada lucrez inafara romaniei si nu mai am mobilul mereu la mine . am acelasi entuziastm , simt aceeasi placere, cand am timp si intru citesc cu aceeasi curiozitate si scriu cu acelasi intereres. nu m-ai pierdut din niciun punct de vedere , doar ca acum ma concentrez la ceva si chiar sunt in imposibilitate de a mai petrece mult timp cu tine , cu voi. by the way buri abia astept sa ma intorc in RO sa fiu “pe strazi , in masina , oriunde cu tine/voi ” pup :)

  • 55

    @inspi: buna seara

    de la atata bazait azi, numai noapte racoroasa n-o sa am. dar iti multumesc, esti dragut ca intotdeauna pui

    ps.iarta-ma,dar nu sunt in apele mele D.

  • 56

    @andryie: si eu te sarut cu drag sa ai grija de tine si sa mananci si pentru mine o ciocolata(urmatoarea!) de “afara”

    Doria, cu drag, cu mult drag :)

    ps. Buri e nice. esti atat de simpatic cand imi spui asa, habar nu ai ..

  • 57

    @adrian: buna seara Adrian (cat de mult ai scris, abia te-am urmarit, sa stii!!)

    blogurile sunt ok atata timp cat neobrazate ca mine nu sar calul si nu arunca cu otet in oameni care nu merita asta. si jurnalistii sunt ok, atata timp cat isi verfica sursele, isi scriu textele conform realitatii nu potrivit cailor pe pereti .

    eu n-o sa plec de aici, de unde ai tras concluzia ca va parasesc ? deloc. doar ca am avut niste treaba cu muzica azi, a fost mai dificil.iar acum seara m-a invitat cineva la masa. poate crezi sau nu, dar mie imi face placere sa vorbesc cu voi, imi face minunata placere sa observ cum gandesc alti oameni(diferiti de mine) cum pun problemele, cum raspund, chiar da(fiind un om curios si un observator,am mai spus asta) si cred ca asta e ideea unei platforme de comentarii, sa fie interactiva, autoarele sa dialogheze, sa existe comunicare. ps..eu imi asum tot ce scriu si pana azi am incercat sa fiu si sincera(adica daca m-a durur am spus, daca mi-a placut ceva sau cineva am spus, am incercat sa nu ascund cum sunt si ce simt) dar nu stiu cat e de buna atitudinea asta . poate ca am gresit poate ca celelalte fete scriu asa cum trebuie:cu referire la musca de vis-a -vis.poate ca asta e solutia, nu cum scriu eu o sa ma gandesc. numai bine

    scuza-ma , sunt cam praf, stiu maine o sa fiu mai bine

  • 58

    @Gherman Adrian: buna seara

    nu sunt combinata cu nimeni. nici un “unu”

    nu stiu de unde si cine a scos asta. in rest, daca n-ai putut sa citesti, iata, imi pare rau, iti scriu ca imi pare rau mai mult n-am ce sa fac asta e.sunt o vaca, e bine asa?

  • 59

    @Gherman Adrian: ti-am mai raspuns o data dar n-a intrat imi pare rau ca nai putut sa citesti, data viitoare poate o sa poti

    si nu, nu sunt “combinata” cu nimeni. sper ca e bine asa si acum TOATA LUMEA E ATAT LINISTITA CAT SI MULTUMITA

  • 60

    @bewin: ESTI PRAF invata sa vorbesti despre niste oameni care probabil ti-ar putea fi tati.

    zi mersi ca exista filtre, fiindca altfel , la cat de suparata sunt eu acum te faceam cu ou si cu otet cel putin .

    baga niste educatie si putin bun simt nene

  • 61

    @decenu: da , pot

    e o comoara ascunsa sub un maldar de castraveti. asta e.se mai intampla. n-avem ce face.

    seara buna, ne intalnim maine , cand vom fi cu siguranta cu totii mult mai bine -dispusi .

    te imbratisez cu drag

  • 62

    @Oscar: Oscar, ITI RESPECT OPINIA SI MI-E DRAG DE TINE DE NU MAI POT DAR CUM AR FI DACA EU AS SPUNE CEVA URAT DESPRE EUTHERPA? ti-ar placea. nu.

    te imbratisez, iar opinia ta, orice opinie, e minunata, e grozava, mai putin opinia ACEASTA. imi pare rau, unele lucruri ma depasesc si pe mine

  • 63

    @reactoru’: mda, am vazut si eu ca exista bloggeri-jurnalisti care sapa la greu prin breasla sau cauta de zor dupa murdarii

    dar nefiind jurnalista,nu stiu exact cu ce se mananca fenomenul acesta, imi pare rau seara buna, multumesc pentru comentariu

  • 64

    @dorianiculescu: Deci doctorasul e jurnalist de fapt, aaaa?

    alt un roman din italia
    2010-05-05 22:18:56 | Raporteaza
  • 65

    :) ce tare ! ne-am sincronizat , nu ma asteptam , iti scriu mesajul asta repede ca sa realizezi ca ne-am sincronizat si continui in mesajul 2 ahhahahaha

  • 66

    @catalin: buna seara catalin

    sincer, habar nu am ce naiba trecut exotic am eu, daca ar avea toate femeile “exotice’ trecutul meu,am muri de plictiseala, crede-ma in rest, cu intepaturile stam bine , eu mai mult, tu vad inca ai ramas un domn

    sper ca ai petrecut bine de ziua barbatului.eu n-am petrecut bine, dar vorba ta, who the hell cares sa ai o noapte buna, ne vedem maine, azi nu prea sunt pe coordonate normale, dupa cum se vede!!!!!!!!!!!!!

  • 67

    buri ciocolata ?! iti aduc si ti-o las intr-un plin la o cafenea spunand , doar daca vine o persoane si se recomanda a fi buri ii dai plicul , si iti iau multe multe feluri de ciocolata , imi spui care ti-a placut cel mai tare si facem din asta o traditie ,sau altfel ca acum mi-a venit ideea , ma duc in fiecare luna pe 6 dimineata si iti las pentru cand vii ziua sa mananci acolo stii tu unde vrei ? :) ) buri simpatic !

  • 68

    @un roman din italia: nu nu e nimeni

    nu mai e nimeni,sa se duca toata lumea la naibaaaaa

    e? m-an suparat, vezi? mai ma supar si io , ca nu sunt de piatra si ce e mai amuzant, spun si tuturor ca sunt varza, de parca nu era suficient CA SUNT VARZA !

  • 69

    @andryie: numai eu mai fac din astea, stii? aproape ca nu-mi vine sa cred ca mai exista oameni carora le da prin cap asa ceva.

    ce amuzant, chiar nu credeam ca mai sunt mai cu seama ca tu esti un barbat tanar. aplauze, A !

  • 70

    @romi: buna seara

    nu.nu m-am oprit.

  • 71

    :) avantajul meu e ca si eu sunt prieten cu cei care servesc acolo , doar ce imi spuneai intr-un coment ca si pe tine te stiu , ar fi usor sa gusti niste ciocolata albastra sau ciocolata cu martipan buna rauu nu ca cea de la ritter care de fapt e singura ce se gaseste la noi ! pofticiosul buri !

  • 72

    Bun…foarte multe comentarii, dar pentru ce anume? Ca daca ar fi sa consideram ca ne adresam tie draga Dora atunci au si literele pretul lor (sic:) si atunci…hai sa facem o provocare directa si fara patura cadrilata care sa mai acopere din ecou: cum ai gandit randurile pe care le-ai scris si de ce folosesti ca repere oameni cu preocupari indiferente tie ca directie (matematica defineste aceasta pozitie si a nu se confunda cu starea:)) te astept cu raspunsul corect…greselile vor depuncta in continuare stilul de viata…al tau si al cui mai se alatura

    alt Domni si Doamne
    2010-05-05 22:27:03 | Raporteaza
  • 73

    @Mihai: buna seara adevarul e ca la cat de lung si cat de idiiiott e, va inteleg efortul . si eu cred acum ca mai bine scriam despre domnii care ne sapa in curte si ne planteaza arbori, flori ,etc

    alta data o sa scriu despre cipercile otravitoare di padurea Tanganica, daca exista asa ceva

  • 74

    @Domni si Doamne: pai, raspunsul e simplu, dur si urat:n-am gandit. sunt o vaaccca . asta cred acum despre mine si asa e,, langa o “mu” nu au ce sa caute speciile evoluate si nu, nu glumesc si nici nu scriu aiurea este exact ce gandesc, jur.

  • 75

    @andryie: mai bine iei un cazan de ciocolata fiarta si mi-l torni direct in cap , poate asa o sa ma trezesc naibii odata. ai face un bine Universului, zic eu acum maine s-ar putea sa gandesc altfel, asta asa-i.

  • 76

    @dorianiculescu: eu trasesem concluzia ,cu plecatul, din titlu. nu intrebasem ce ai facut toata ziua, ai inteles gresit :) ( nu as indrazni sa intreb ) . dar fiindca ai raspuns asa, arata ca iti pasa, deci cred ce ai zis. mie imi face placere sa citesc opiniile tale tocmai fiindca sunt sincere si directe, despre musca de vis-a-vis toata lumea are curaj sa vorbeasca. o seara frumoasa

  • 77

    an by the way little buri , simt ca esti un gram de iubire zgomotoasa si chiar transmiti mult sentiment printr-un mesaj , zicea bine acel cineva care afirma ca fiecare mesaj de a`l tau e un te iubesc :) mereu cand citesc imi imaginez cum un pici mic cu par drept si fin de chinezoaica transmite sufletul ei aici , transmite emotiile ei aici , stii ce buri ? emotiile te fac sa te si intorci intre tine si apartenenta la pandoras e chimie , chiar daca apartenenta in sine e chimie ! iti citesc mereu cu drag mesajele si incerc sa deslusesc mereu mesajul si starea din spatele lor , cand nu ma descurc pun intrebari ajutatoare personale , drept raspuns la curiozitatea si totodata remarca ta dreapta , cum ca de ce fac asta !

  • 78

    and*

  • 79

    @Nikko: intr-un fel ai dreptate

    probabil ca si eu citesc blogurile unor oameni cu multa experienta in spate tocmai pentru ca nu sunt niste neica-nimeni, ceva-i recomanda

    bloguri de moda citesti, sau ma rog…le accesezi? iti recomand The Sartorialist si Face Hunter ai sa vezi acolo niste oameni foarte, foarte chic. texte mai putin ,mai mult foto,dar sunt oameni interesanti , altfel, chic.

  • 80

    @adrian: pai de ce n-as zice sincer si direct, ce am de pierdut/ sau de ce n-as zice unde ma duc sau ce fac, din nou, n-am nimic de ascuns!!! am ajuns la concluzia ca mai bine zic de naiba am in cap, sau ce simt, sau ce fac, sau ce iubesc sau nu, cine intelege bine,cine nu, la revedere

    n-are rost sa ne complicam , viata e scurta iar eu ma pierdut deja ani langa cineva care habar nu avea cine sunt nu mai vreau

    noapte buna.

  • 81

    @andryie: offff!! ale naibii emotii , ca bine imi mai era daca nu eram asa. sa fi fost o ciuperca din aia dreapta, fara sare si piper, fara pasiune, fara greseala, impecabila, dreapta, batoasa

    asa.. numai un balamuc si o emotie e de mine intr-o zi o sa crap ,ma jur, o sa crap de la atata balamuc.

  • 82

    @dorian: buna seara sincer? mie mi-ar trebui zece vieti sa ajung sa scriu asa

    niciodata n-o sa pot sa scriu asa, indiferent ce campi bat, bat campii fiindca imi pleaca mintea uneori la prasit si nu-mi dau seama ce spun, asta e , se mai intampla

    in rest, sper ca ai avut o zi frumoasa a barbatului curios, dar azi n-am vazut NICI UN BARBAT FERICIT iar eu chiar i-am aruncat unuia vinul in fata. se mai intampla, am un temperament coleric si nebun daca nu sunt ok

  • 83

    @dorianiculescu: Hai Doria trage aer in piept si linistestete ca doar nu a venit sfarsitul lumii

    alt un roman din italia
    2010-05-05 22:41:30 | Raporteaza
  • 84

    @Doria,

    Despre Eutherpa, chiar nu ai avea ce spune: nici urat, nici frumos. De ce ? Nu pentru ca nu o cunosti (in sensul ca n-ai vazut-o si n-ai auzit-o vreodata), ci pentru ca ea, spre deosebire de Nistorescu, nu s-a exhibat in public emitand falseturi de Tonomat (percepute ca atare, in afara de pamantenii din Plai, inclusiv de extraterestri), ci cu jazz de calitate, validat de talent si studii in domeniu. Banuiesc ca faci diferenta intre falseturile de lautar mediatic si rezonantele cu diploma. Sa stii ca nu sunt ofuscat de intransigenta pozitiei/opozitiei tale. In schimb, atunci cand evidenta, in ceea ce-l priveste pe C.N, supara nu doar urechile mele, ma incapatanez s-o resping. Intotdeauna cu argumente. Si am o droaie. As umple cu ele tot spatiu asta.

  • 85

    @dorianiculescu: nimic mai adevarat. noapte buna.

  • 86

    buri , oamenii ca tine sunt pretiosi , norocosi , rari , traiesti doar in locul in care femeile sunt majoritatea false sau triste si inchise in ele iar barbatii sunt pradati de instincte animalice :) un om care poate simti cum esti , un om alaturi de care petreci timp , un norocos care poate avea ocazia sa convietuiasca langa asa o fiinta intensa cum esti tu , va simti , va reusi sa simta ca fericirea de fapt e atunci cand un suflet vesel poznaj iubitor matur frumos jucaus devodat atipici si loial cum e al tau ! ai grija de tineeee !!!!!!!!!!!! buri !!

  • 87

    @anig: buna seara Ani

    si mie imi place Tolontan, sa stii

    iar comentatorii “de bine” n-o sa piara niciodata sub textele mele, uita-te numai la fotografia mea si o sa intelegi mai bine ce-i anima sa scrie abjectii, dejectii, ineptii, aberatii(macar din punctul acesta de vedere, pot sa inteleg, pentru ca proasta sau chiar lipsita de talent nu sunt,asta e clar cred pentru toata lumea)

    iar textele din ultima vreme au iesit intamplator asa. cateodata nu ma pot opri, imi merge mana la foc rapid si imi vin zeci de cuvinte in minte incat nu ma pot opri dar , maine , ca idee, am scris un text mai scurt, sa stii numai bine iubito, ma bucur cand imi scrii cate ceva, sa stii.iti scriu ca sa stii ce simt, tizo

    ps.ca idee ca si tu tot gemeni esti. cum iti repari greselile?

  • 88

    @Oscar: te inteleg.

    dar.

    tu o iubesti pe aceasta femeie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    si cu asta , am incheiat.n-are rost sa mai continuam. mai bine maine, cand o sa fim prieteni si ne vom admira reciproc din nou eu nu -mi retrag trupele din tara cuiva doar pentru ca are o opinie diferita de a mea

  • 89

    @andryie: si tu

    poate ne intalnim in alta viata, fiindca vad ca esti singura creeatie a naturii care intelege despre ce e vorba. unde erai acum vreo 3 ani si jumatate? ca daca tot m-am maritat cu un copil, what a hell, macar sa fi fost unul care sa fi inteles cine sunt .

    noapte buna, ai grija. ps.hm , m-ai prins tu azi la inghesuiala si la maxima vulnerabilitate, altfel nu ma confesam asa, stai linistit.

  • 90

    @anig: buna seara iubito, ti-am raspuns dar nici raspunsul tau n-a aparut. asa e .ai dreptate, ultimele texte au fost foarte lungi, insa asa s-a nimerit am avut multe idei,multe cuvinte si multe propozitii in cap si au curs pe tastatura

    textul de maine insa e mai scurt.

    in rest, comentatorii scriu vrute si nevrute si uitandu-se la fotografia mea si gandindu-se de ce naibbbaaa una ca Doria nu sta la ea acasa( pentru ca talamba si lipsita de idei nu sunt, asta stiu si eu si ei) insa , daca ai observat pe cei care scriu aiurea nici eu nu-i mai tolerez n-am de ce. chiar nu.

    te imbratisez tizo draga.

  • 91

    @Doria,

    Sorry daca am fost prea aspru cu evaluarea mea. Nu mi-o schimb. Asta sunt eu. Imi voi schimba opinia atunci cand “maestrul” Nistorescu va provoca ample dezbateri in presa vizuala, scrisa sau online despre modul in care SOV si-a “adjudecat” averea sau despre moddul in care in septembrie anul trecut, acelasi SOV a scapat de puscarie, atunci cand fapta i s-a prescris in timp ce judecatorii erau (ce coincidenta !) in greva. Abia atunci va fi credibil Nistorescu, nu doar pentru mine, ci pentru ceilalti contestatari ai lui. Noapte buna !

  • 92

    @alicia: buna seara

    nu e un umor destept e un umor infantil care uneori mai rau face decat bine daca as fi fost desteapta , as fi scris sau as fi impachetat “umorul”acesta intr-o poleiala mai fina ,nu intr-una scortoasa si urata

    Dodo sucks. sau shit happen’, tot aia e.

  • 93

    @Oscar: si tie, noapte buna.

  • 94

    buri promit sa nu uit de niste ciocolata buna si un ceai freaky si gustos ! sper sa mai am ocazia sa iti scriu in viitorul apropiat..

  • 95

    by the way acum esti doria niculescu sau doria ivan ?

  • 96

    @decenu: buna seara

    am citit comentariul tau.atenta.n-o sa raspund, pentru ca tu mai mereu ai argumente, nu sunt idi’ , vad ca esti informat, citit, logic, sunt multe chestii foarte placute adunate la un loc in tara ta intrebarea mea e: cine esti de fapt? si care e motivul pentru care scrii aici constant, de atata timp.unii mai vin, mai pleaca, mai tipa, mai fac ca toate cele, tu insa esti mereu decent, nu sari niciodata calul ,nu zbieri( si Oscar e un asemenea gen de om, este o placere sa-i citesc mereu raspunsurile si comentariile). ma intriga oamenii ca tine, ma jur(pentru ca nu e reactia cu care sunt eu obisnuita pe termen lung, de multe ori , oamenii care ma inconjoara imi spun”azi chiar m-ai scos din pepeni”) cine esti de fapt? si de ce imi scrii mereu? de ce cineva ca tine scrie cuiva ca Doria? care e ideea? ce te determina sa scrii?

    ps.e vezi? tac io tac, dar pana la urma, tot fac cum stiu eu. era inevitabil, la un moment dat tot te intrebam , nu era in seara asta, era alta data si tot era.

    cu bine, Doria.

  • 97

    @andryie: sunt o varza murata glumesc .

    iti spun , fiindca n-am de ce sa nu iti spun(desi altora nu le-am spus) nu imi place Ivan.incredibil, dar, desi e numele meu, nu imi place. din motive frivole, de estetica a sunetului , daca vrei o explicatie tampita pentru ca pe mine ma cheama Doria, am nevoie de un nume mai lung(format din cel putin 5 litere) ca sa se auda BINE. Ivan e mult prea scurt. Niculescu e mai lung, asa ce se aseaza mai bine langa Doria.o sa-l folosesc mereu de acum inainte pana o sa ma marit din nou, pentru ca n-am probleme cu corasonul ,m-am vindecat, nu ma mai doare sa-l pronunt

    asta e.marele mister, acela cu numele.pana si de la tabloide m-au intrebat de ce ma mai prezint Niculescu, daca eu sunt acum din nou Ivan. iata de ce.pentru ca sunt o frivola interesata pana si de cat de BINE SUNA NUMELE MEU. ce sa spun, mare branza …

  • 98

    @andryie: bine.n-a intrat,asa ca o luam de la capat. ziceam ca nu-mi place Ivan fiindca pe mine ma cheama Doria, am nevoie de un nume mai lung ca sa se auda bine Doria, tine de un fel frivol de a fi, e si asta o parte a vietii mele, ma ingrijesc cum arat, pe unde merg, cum ma imbrac, cum imi sta parul, asta e, am si o latura frivola tine de estetica sunetului, Doria necesita un nume de familie format macar din 5 litere Ivan e prea scurt, se aude rau sincer, niciodata nu mi-a placut asa ca o sa folosesc Niculescu pana o sa ma marit din nou, n-am de ce sa n-o fac, nu ma mai intereseaza fostul meu sot iar numele lui e oricum unul comun si neinteresant, dar mult mai potrivit pentru Doria decat numele meu

    iti scriam in rasp.anterior ca ma mir ca ti-am raspuns, pentru ca m-au intrebat si altii inaintea ta ma cheama Ivan , da. nu ma mai cheama Niculescu.dar mie imi place Niculescu, doar pentru ca DA BINE LANGA DORIA.

  • 99

    buri buri buri buri cum esti !!!!!!!! intr-o zi , o sa iti fac o scurta descriere a felului in care esti perceputa de mine ! esti un fel de real buri ! tu ai un fel de comutator al creierului e daca pot sa zic asa bicameral :) tu esti genl de om care are suflet in creier , jumate din tine e femeie care stie sa aseze lucrurile pe care calca , jumate e femeia care are nevoie de o mana puternica si jucausa pe care sa se sprijine , cu care sa isi imparta intimitatea , pe care sa o stranga in brate si facand asta sa degaje toata energia acumulata si toata dragostea ce se acumuleaza in porii pielii tale de dimineata pana seara , imi dai senzatia ca pleci dimineata golita si te intorci plina de iubire extragi energie din lumea ce te inconjoara ; vis a vis de problema cu numele , e problema ta , eu doar eram curios cum ai ramas in acte . . . intr-adevar Doria Niculescu suna mai bine decat Doria Ivan , dar nu , din punctul meu de vedere chiar nu merita . si pun pariu ca esti genul care isi doreste sa fie luata in brate in timp ce doarme adanc , si simti si te apropii si te lipesti , esti rasfatata si ai ochi de copil. . trebuie sa inteleaga gogu sau cine e perechea ta ca tu esti o fiinta gingasa rau rau rau de tot

  • 100

    @andryie: bine daca vrei iti dau numarul lui de telefon sa-i spui tu cum sunt, nu de alta dar poate intelege de la straini ca 1. nu ma intelege si nici nu ma aude 2. nu vreau sa ma marit cu el,mi-ar placea sa nu ma mai bata la cap cu asta 3 mai mult, nu vreau nici macar sa ma mai sune 4. nu ma intereseaza cine e si nici ce vrea

    daca reusesti tu ce nu pot eu de luni de zile, ma jur, iti fac cadou o fantana de ciocolata

    mda, viata e cam complicata. mai ales cand sunt io prin preajma si ma apuca si draccii altfel, viata e pretty. aia cu “sufletul in creier ” e geniala zici ca am baut eu si te-ai cherchelit tu :) e na, ca pana la urma tot m-a facut cineva sa rad in seara asta :) bravo A.

  • 101

    Bun,bloggerismul e o cale a exprimarii,dar cine o practica,de ce ar practica-o si mai ales,exprimarea suprema sau exprimarea calitativa,de cine e aleasa? Daca am lua exempul tau,atunci bloggerismul ne-ar duce spre dezastru.Ori acum vin si pun intrebarea cum selectionam blogg-ul?E o invazie de asa-zisi bloggeri care cred ca au ceva de spus,se exprima ca si cum ar detine adevarul absolut. Problema e ca e o tampenie ceea ce scrii tu,te folosesti de nume care au sau au avut ceva de spus,te folosesti de tinute de viata in general recunoscute.Ma intreb,calitatea ta,ajuta cu ceva?Aduci ceva nou?Raspunsul meu e ca nu,o faci din dragul doar de a face-o,de a te simti importanta,ca ai ceva de spus tie insati Spune sincer,VREI SA TE SIMTI IMPORTANTA?

    alt zagara se intoarce
    2010-05-05 23:46:24 | Raporteaza
  • 102

    @andryie: glumeam,stai linistit

    dar si gluma e buna la ceva, fiindca el citeste si macar mai are motive in plus sa se everveze si poate intr-o zi pleaca de unde a venit :)

  • 103

    buri iti sugerez un pahar Osoyoos Larose si un somn bun ! :)

  • 104

    @dorianiculescu: Ion Cristoiu = mosnegutz care traieste in trecut. Exista blogeri mai inteligenti/profunzi decat el. l-am citit… dar nu am rabdare… e apa de ploaie. exista fete in pandora’s care au mai multa “vana” in ele. Pi… nici nu ma mir… el e batranel. nu zic ca un batranel nu poa’ sa fie un om integru… adica: sa nu fie o curva ridicola vanduta sistemului batut cu paru in cap. p.s incearca sa-ti condensezi ideile. uneori torai… ca o femeie :)

  • 105

    spaaaaaaaaaaaam!

  • 106

    buri stii , sforicica rosie kabbalah (pe care in mod corect o porti/purtai pe mana stanga ) , trebuie pusa de catre o persoana draga . trebuie sa aiba sapte noduri (obligatoriu ) , dupa ce termina de facut al 7-lea nod , imagineaza-ti cum toata energia negativa si gandurile rele stau la distanta de tine . imagineaza-ti asta cu cateva secunde inainte ca persoana respectiva sa-si ia mana de pe incheietura ta . :) iti recomand o carte by the way e scrisa de Yehuda Berg , the power of kabbalah se gaseste , te-as sfatui sa o citesti in engleza nu in romana

  • 107

    INTR-ADEVAR, PANA CE NU VOI CITI PE VREUN BLOG COTAT DESPRE O GAINA CARE NASTE PUI VII, NU CRED CA UN BLOGGER POATE CONCURA CU DINOZAURII PRESEI ROMANESTI…

    :D

    DAR, IN PRIVINTZA ONLINE-ULUI, ACEIASI DINOZAURI POT SA “CIOCU-MIC”, CA SA MA EXPRIM SI EU IN TERMENI GALINACEI.

    Letitia S. Campan
    2010-05-06 00:53:59 | Raporteaza
  • 108

    @Letitia S. Campan: ti iubezk! :)

  • 109

    @Letitia S. Campan: n-am auzit de tine,ai vreo valoare?Care e valoarea ta?Cu ce te-ai deosebesti de “dinozauri”?Doar ca esti mai tare pe on-line?Ai “vizitatori” mai multi?Te-ai dovedit mai interesanta?Diferenta valorica o face on-line-ul?Adica Doria Niculescu e o valoare?Huooooooooo!!!!!

  • 110

    @zagara:

    uite oleaca ce dictie are. analizeaza capacitatea de patrundere a problemelor. fa o medie daca mai adaugi si integritatea… si zi shi la mine rezultatul prin comparatie cu acesti dinozauri ce scriu cu degetul pe plaja.

  • 111

    despre Letitia, vorghiesc. Acuma… nu zic ca nu o mai da in bara si ea… dar fosilele alea is penibile rau.

  • 112

    @Gherman Adrian: Pentru mine,on-line-ul e un mijloc de a te exprima,dar daca ajungi vizibil si nu esti in stare sa-ti argumentezi gandirea…e nasol.Probabil ca on-line-ul este un mod de a-ti ascunde si impotenta totodata.As fi vrut s-o vad pe Letitia fata-in-fata cu un “dinozaur” pe care il clameaza,o confruntare de idei,apoi…se va vedea

  • 113

    @zagara: vai de coitele lor. Confruntarea de idei in scris este mai benefica, deoarece iti da timp de gandire. de analiza. fosilele is obisnuite sa dea bine pe sticla… deoarece is nesimtiti ii doare in cot de estetica. spontaneitatea este pasibila de superficialitate. dexteritatea mediatica in schimb, poate eclipsa un incepator care poate sa-i fie distrasa atentia din cauza emotivitatii. ii vad cum scriu. is varza. is concepte formate in comunism… nu au cum sa concureze cu un concept care a relationat cu lumea libera.

  • 114

    “Pps. La multi ani barbatilor, de „ziua barbatilor”. Sincer, mi-ar placea sa vad mai multi BARBATI pe strada si aiurea, decat „barbati”, cu b mic..si mai mic..si mai mic, un „b” las, plin de aere, arogant, nepasator si ignorant pe deasupra.” Cum nu sunt – si nici nu ma dau – mare erudit , o sa incerc totusi sa decriptez – in viziunea mea – ultima parte a “spunerii” tale , folosind imagistica ( o forma pe care o prefer de cele mai multe ori, in loc de frazare , tocmai pentru ca sunt constient ca am lacune in domeniul asta ).Iata ce am inteles eu din “spunerea” ta : BARBATI inseamna ceva cu B mare , iar “barbati” inseamna ceva cu b mic . B – in viziunea mea imagistica – inseamna clar , testicole . Deci, un B mare este de preferat unui b mic . Cu cat este mai mare , i se schimba sensul , devine portofel sau card . OK , pana aici am inteles . Dar , ce zici de un P mare ? Este cam nasol, seamana cu un penis flasc , atarnat in jos ( doar nu in sus ).Desi B nu are nici o treaba cu P , totusi cele doua semne pot face un intreg , dar trist , indiferent cat de mare ar fi B-ul , P-ul il aduce la zero , adica …flasc. Si atunci , nu ar fi mai bine un b mic ? Asa mic cum e, pare a fi un penis erect ! Deci , nu e mai bine un b mic decat un B mare asociat cu un P mare ? Un b mic nu are cum sa fie “las, plin de aere, arogant, nepasator si ignorant pe deasupra.” Va fi mereu erect , ca un penis mic , dar vioi. Analizeaza, te rog , textul meu si iarta-ma ca m-am bagat si eu in discutie, neintrebat . PS> Poate de data asta iti strunesti cateii de casa si nu ma vor mai ataca …

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-05-06 02:59:50 | Raporteaza
  • 115

    Auzi Doria, nu cumva unul din astia doi e “tati”? CN? :)

  • 116

    Pentru exemplificare , e un mare ( tare ) artist , pe nume Dieter Bretterbauer ( moving-diamonds../ ) , care semneaza cam asa : “dbretterbauer” ..e cam greu sa intelegi, imagineaza-ti o biluta doua linii verticale si o a doua biluta , urmat de restul numelui …Un asa artist mare , semneaza cu b mic .. cum e posibil ? O sti el ceva ( ce tu inca nu ai aflat , cu toata “experienta” ta ) … ;-)

    alt Gramofon cu Microfon
    2010-05-06 03:39:57 | Raporteaza
  • 117

    Nu pot să înţeleg de ce nu folosiţi diacritice. Poate nu sunteţi români. Să fiu mai explicit,diacriticele limbii române sunt:ă,Ă,â,Â,î,Î,ş,Ş,ţ,Ţ. Fără nici un alt comentariu.

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari
cum nu mai am „aproape 33 de ani” si ma si plictisisem de vechea bio, m-am gandit ca cea mai nimerita „Bio” este cea de mai jos (desi nu e chiar o biografie). barbatul care a scris-o nu m-a vazut niciodata, nu  ma cunoaste. insa, printr-o minune, a gasit niste cuvinte care mi se potrivesc. imi este foarte greu sa pricep cum de i-a dat prin cap sa scrie asa ceva, insa, momentan, ce a scris el este mult mai bine decat orice bio as putea (re)scrie eu.
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.