![]() | Presa/Madalina Manole – Nu exista scuze, dar exista explicatiivezi toate articolele de Irina Ursu16 iul 2010 la 17:42 34 comentarii 3961 vizualizari. |
Nu exista scuze, dar exista explicatii. Pana azi am incercat sa ma tin deoparte si sa nu imi dau cu parerea pe un subiect pe care si-au dat deja cu parerea sute de oameni, adica Madalina Manole.
Insa as vrea sa vin cu o continuare la articolul Alexei Plescan care a facut o analiza obiectiva asupra modului in care a tratat presa acest subiect.
Poate ca explicatiile care vin din partea cealalta a baricadei o sa echilibreze balanta. Revin cu fraza de inceput: Nu exista scuze, dar exista explicatii. Inca exista doua mari subiecte care fac trafic, audienta si vanzari: sexul si moartea.
In conditiile in care ca si jurnalist esti acuzat ca nu faci nimic pentru tara asta, ci din contra ca nu iti indeplinesti uneori rolul constitutional sau educativ, atunci gandesti practic. Criza ne-a inrait pe toti, nu e lucru bun, dar asta s-a intamplat. Te cam saturi sa te explici si ii lasi pe altii sa creada ce vor.
Gandim egoist ca nu cumva unii dintre noi, ajunsi in fata lipsei de alternativa sa nu procedam la fel ca Madalina Manole. Asa ca mass media a ales sa mearga pe motto-ul: Scopul scuza mijloacele, atat timp cat e vorba de propria piele.
Ma indoiesc cu multi dintre colegii mei apreciaza sau sunt mari fani ai inmormantarilor live sau ca nu inteleg gravitatea sau tristetea acestui fapt, dar cand muncesc la asta nu o fac din placere, ci pentru ca aduce rating.
E incorect sa blamezi doar o parte a problemei. E ca si intr-un cuplu care se cearta. Foarte rar se intampla ca intreaga vina sa apartina doar unuia. Asa ca nu doar presa e de vina ca recurge la astfel de gesturi, poate de vina sunteti si voi restul care va uitati si faceti audienta. Spun si eu asa, dar revin si la sfarsit cu ceea ce am inceput: Nu exista scuze, dar exista explicatii.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe TwitterEtichete: audienta, madalina manole, presa, rating


Florentina Mușat 11 feb la 20:14 |
Mamaia mea mi-a spus odată să nu regret ce-am făcut ci ce n-am făcut în viață. Nu m-am luat [ citeste mai departe ]
| | blackhole 09 feb la 17:32 |
In caz ca vreti sa va raspundeti la aceasta intrebare extrem de importanta, trebuie sa va raspundeti [ citeste mai departe ]
| | andreea 09 feb la 17:29 |
Se întîmpla ceva cu ea. De cînd era mititică, observase că atunci cînd îşi spunea "acum [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 08 feb la 17:55 |
Ieri seară la 20:00 am ieșit la teatru, la Green, pe Victoriei. Cei care au mai fost pe acolo [ citeste mai departe ]
Анна Бартон 08 feb la 11:00 |
Apa care arde. Asta înseamnă. Nu fiartă, nu fierbinte, nu clocotită. Şi, bun înţeles, nu [ citeste mai departe ]
Astro Vesta 07 feb la 01:58 |
Prima femeie de pe Pământ, potrivit mitologiei greceşti, a fost Pandora, cea pe [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 05 feb la 19:03 |
Cu foarte puţin timp în urmă preşedintele spunea în discursul său: În [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 03 feb la 13:04 |
Nu, n-aș fi vrut să-l cunosc pe Cătălin. Cel puțin nu așa. Dar ce? Parcă în viață ai totul [ citeste mai departe ]
Анна Бартон 01 feb la 16:00 |
Poa' să pară cum o părea. Să râză lumea cât o vrea. Eu tot joc şotron. Nu mă pot abţine [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 01 feb la 00:41 |
Poate vă mai amintiți de programul ”Școala altfel”, propus de ministrul Funeriu la finele [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 29 ian la 17:42 |
Desigur, România a mai făcut un pas mic şi servil în faţa corporaţiilor și marilor puteri şi [ citeste mai departe ]
Alex Mazilu 27 ian la 22:37 |
De prea multe ori am auzit astăzi ”România paralizată de ninsori” sau lucruri de genul ăsta. [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 27 ian la 21:35 |
Am descoperit de curând o prăjitură nouă. Camelia. Primul strat e rupt parcă din amandină, [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
Discursul proaspăt al șefului statului a fost unul fără substanță, incluzând doar [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
În contextul protestelor, care continuă, reprezentanții puterii au decis că o încercare, de a [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 25 ian la 20:44 |
Am înțeles din discursul președintelui că de fapt una dintre problemele cele mai grave în acest [ citeste mai departe ]
Анна Бартон 25 ian la 19:18 |
Ştii, nici mie nu mi-e tocmai moale să-mi iau întrebările la întrebări. Dar poate că e [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 24 ian la 19:51 |
Asta spunea creatorul statuii domnitorului, sculptorul Marcel Voinea, la sfârșitul comemorării de [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 21 ian la 13:37 |
Între două demonstrații, pentru destindere, vă recomand memoriile crocodilului [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 21 ian la 02:59 |
Puterea... ploii a fost de partea puterii. Da, vremea și vremurile ”indecise” din oraș în [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 19 ian la 17:16 |
Revoluție - adică. Măcar pentru că brusc reprezentanții puterii sunt mult mai deschiși unui [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 19 ian la 16:05 |
Protestele românilor împotriva actualei conduceri, determinate, aparent doar, de recenta demisie a [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 19 ian la 14:31 |
Nu fac parte din tagma celor care se pricep la relații, nu dau sfaturi prietenilor căsătoriți [ citeste mai departe ]
Анна Бартон 19 ian la 13:50 |
Hai, că are dreptate femeia asta: ţara arde, iar babele se piaptănă. Da, da' se piaptănă scurt, [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 ian la 18:47 |
Am primit comunicatul acesta:
Peluza Sud Dinamo, grupul de suporteri ai echipei [ citeste mai departe ]
| | morringain 15 ian la 01:34 |
Pentru postul asta o sa imi atrag ura multora. Asta e.
Asistam in ultimele zile la o isterie [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 15 ian la 01:33 |
O retrospectivă asupra realității politice românești, în 2011 aduce în atenție o scenă [ citeste mai departe ]
Анна Бартон 14 ian la 15:20 |
Mă dezbrăcam încet de somn, de dimineaţă, şi mă-mbrăcam cu ziua. Şi mi-a venit un fel de [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 11 ian la 10:48 |
Uite, fac un consistent exercițiu de memorie și-mi răsfoiesc în minte toți profesorii bărbați [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 10 ian la 20:37 |
În 13 aprilie 2010 scriam despre medicii vedetă (cum a fost și domnul Streinu Cercel) și despre [ citeste mai departe ]
| 1Momentan, ma simt tare rau, am febra, de abia stau pe scaunel. Am racit puternic si m-am plictisit de gerul asta nenorocit, -15 -20 grade. Peste tot este alb, mi-aduce aminte de cand eram mic si ma jucam... | ||
| 2Cu placere, Seva! Vezi ca atunci cand esti calma, iti iese pasenta?... | ||
| 3Joiana, eu am invitat multe persoane de aici in multe locuri. As vrea sa stii ca nu am invitat doar o persoana, ci mai multe in acelasi timp, adica in grup. Scopul? Pentru a ne cunoaste si a fi prieteni!... | ||
| 4Andreea, scoate cele 2 comentarii din spam.... | ||
| 5helloo... | ||
| 6Foarte bun textul, scriitura case are prospețime, vioiciune și sinceritate! Cred ca ai excela în zona reportajului! Dacă ai tupeu în continuare și imaginație vei fi nu doar un free lancer de... | ||
| 7@junghiul,ce înseamnă„clătărind” :?: apoi nu sunt de acord cu tine, la #30 ”normal că-i de femeie dacă e gaura” și bărbații au găurile fericirii(unul este pasivul) ești de acord cu mine ?... | ||
| 8DANNY,mulțumesc ptr.sfat.Cosa nerăspunzăn-mi la provocare denotă o lașitate,eu îl consider deja terfelit. Nu am nevoie să fiu haioasă,de mult mi-am luat adio,considerându-l un om fără recuperare... | ||
| 9Si.. cum mi se intimpla intotdeauna: ma indragostesc de doua femei in acelasi timp, sa nu uit de Svetlana. Inima mi-e pusa pe jar! youtube.com/wat../... | ||
| 10M-am hotaratu sa-i declarez lui Joiana toata dragostea meu! Pe cale de consecinta, vreau sa-i spun ca.. ashe ma simt cand ea in preasma mea. youtube.com/wat../... | ||
| 11Domnu' Dani, am fost toţi martori aicea când o invitai ba pe litoralul românesc, ba la munte şi o săgetai cu priviri pofticios-lipicioase! Puţin ţi-a păsat că o lăsase miliţianu' văduvă, 'mneata voiai... | ||
| 12Andreea: :lol:Mă gândii profund şi cred că poţi omorî gândacii nepoliticoşi, care se uită urât la tine sau care nu-ţi răspund la salut când îi surprinzi. Sau cei care-şi maltratează copiii şi-i exploatează... | ||
| Dora Constantinovici 5118 citiri |
| Florentina Mușat 3072 citiri |
| Анна Бартон 2404 citiri |
| | andreea 1708 citiri |
| Astro Vesta 1022 citiri |
| Doria Niculescu 966 citiri |
| Maria Moiş 937 citiri |
| | blackhole 522 citiri |
| Ruxandra Predescu 292 citiri |
| Laura Laurentiu 271 citiri |
| Florentina Mușat o postare |
| Astro Vesta o postare |
| Анна Бартон o postare |
| Dora Constantinovici o postare |
| | andreea o postare |
| | blackhole o postare |
| Dora Constantinovici 24124 citiri |
| Florentina Mușat 16229 citiri |
| Анна Бартон 12958 citiri |
| Maria Moiş 10087 citiri |
| Doria Niculescu 4254 citiri |
| | andreea 2461 citiri |
| | morringain 1834 citiri |
| | Crina Soroiu 1712 citiri |
| Alex Mazilu 1618 citiri |
| | Habarnam 1515 citiri |
| Dora Constantinovici 7 postari |
| Анна Бартон 5 postari |
| | Crina Soroiu 4 postari |
| Florentina Mușat 4 postari |
| Maria Moiş 3 postari |
| Alex Mazilu o postare |
| Astro Vesta o postare |
| | andreea o postare |
| | blackhole o postare |
| | morringain o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Stimata doamna/domnisoara,
Articolul dumneavoastra nu este nicidecum o continuare a articolului meu. Ci este un articol separat, cu un continut chiar divergent. Nu va impartasesc opinia conform careia “scopul scuza mijloacele” si nici jucatu` sotronului blamator din curtea mass-mediei in curtea audientei.
Cam atat.
2010-07-16 17:46:39 | Raporteaza
@Alexa Departe de mine gandul sa intru in divergente. Cred ca fraza de inceput a fost destul de clara si exprima exact asta.
2010-07-16 17:53:18 | Raporteaza
Unde naiba scrie ca trebuie sa faci rating cu orice pret, ca sa fie plauzibila o astfel de explicatie, aberanta in sine, oricum ai lua-o?
Singura explicatie pe care o pot inghiti, intrucat e adevarata, e ca responsabilii emisiunilor sau redactiilor sunt niste netrebnici lipsiti de minime scrupule etice.
Da faliment stabilimentul daca un subiect atat de delicat e tratat cu o anume sobrietate si decenta?
2010-07-16 17:55:21 | Raporteaza
Alexa Pleşcan,
Articolul ei nu este nicidecum o continuare a articolului tău şi într-adevăr ajunge la concluzii total diferite.
Al tău ajunge la concluzia că noi suntem handicapaţi mintal şi ca atare trebuie să fim menajaţi.
Să nu ni se arate şi să nu ni se spună. Să fim manipulaţi.
Ca nu cumva noi, nişte handicapaţi fragili psihic, să facem la fel.
Articolul ei ajunge la o concluzie, zic eu, corectă: nu există viermi fără hoit.
Deci bine că ai intervenit tu să faci remarca, dându-ţi singură cu tesla-n coaye şi accentuând diferenţa dintre articolul ei mişto şi făcătura ta de articol.
2010-07-16 17:59:44 | Raporteaza
@cosa nostra: cosa nostra isi da pe fata [si] arama ’sensibiliceasca’. aoleoo, chemati otv-u`, asta DA senzational!
2010-07-16 18:05:24 | Raporteaza
Stimată doamnă/domnişoară Alexa,
“Mass-mediei” nu există. Întotdeauna “mass-media”. Să trecem peste. Când o să participaţi la vreo şedinţă de sumar, când o să depindeţi de rating, publicitate etc… atunci mai discutăm. Nu s-a procedat chiar corect, dar hai să mai lăsăm generalizările.
2010-07-16 18:11:15 | Raporteaza
Băi Pleşcan,
Câtă conciziune, claritate şi logică la comentariul tău. Şi câtă deontologie !
Extraordinar !
Şi toate astea cu decolteul mândru scos la înaintare.
Pupa-ţi-ar nenea înaintarea ta de pocăită !
2010-07-16 18:12:09 | Raporteaza
Astept sa vad o sinucidere in direct la RTv sau la A3.De ex.Oana Stancu (femeia cu ursu) sau Andrea Cretulescu.Atunci sa vezi comentarii si audienta!Si precis vor fi de vina Basescu ,sau Boc, sau amandoi.
2010-07-16 18:21:58 | Raporteaza
ar fi frumos sa nu fim influentati de ceea ce spune mass-media si sa fim tari la manipularea ei, dar apropo. Daca d-voastra sunteti atat de puternic la manipulare dece nu a-ti scris despre Madalina acum 3 zile, nu cumva pt. ca asa cum zice Irina moartea se vinde? si cat despre labilitatea mentala a romanilor ajunge sa citesti cazul relatat aici realitatea.net/../ , nu ca toti vom face la fel, dar daca ar fi vorba doar de o viata de roman si tot merita sa fim atenti la ce scriem si promovam. Bravo Irina si traiasca SLAMul
2010-07-16 18:25:45 | Raporteaza
@Fia Da, sa traiasca. Dar poate imi dai si mie mai multe indicii. Am fost colegi?
2010-07-16 18:29:28 | Raporteaza
Mass-media se comportă din ce în ce mai mult ca o haită de hiene: când prind de veste că undeva un pui de antilopă şchioapătă, îl înconjoară de peste tot, îl încolţesc, îl muşcă şi îl zgârie cu ghearele, iar în cele din urmă se năpustesc asupra lui, devorând cadavrul cu nesaţ. Aici intervine prima diferenţă: în vreme ce animalele devorează leşul în grabă, temându-se să nu apară de undeva un prădător şi mai puternic, ziarele şi televiziunile noastre întind fără decenţă subiectele urât mirositoare pe pagini întregi (sau, la tv, pe ore şi ore), zile sau săptămâni la rând. Pe scurt, sinuciderea înseamnă să-i întorci spatele lui Dumnezeu, în cel mai radical mod cu putinţă. Sinucigaşul nu-şi exercită, prin gestul său ultim, libertatea de gândire şi acţiune, ci constată neputinţa totală şi fără întoarcere în faţa propriilor sale limite. Când ai pretenţia autonomiei, îţi asumi inevitabilele limitări ale umanului. E util să înţelegi că plus-valoarea, în cazul omului, vine din asocierea lui cu o altă fiinţă (iar aici observăm ca rezultate fie succesul intelectual, fie cel afectiv) sau cu Dumnezeu (care are ca urmare evidentă şi directă sfinţenia). În total contrast, gândirea sinucigaşului este aceea izolaţionistă: el nu mai acceptă nimic nici din preajma sa, nici de sus. În relaţionarea cu semenii, el nu vede decât o capcană, iar ideea de divinitate şi perspectiva stabilirii unei relaţii cu Dumnezeu o priveşte cu duşmănie. Ei bine, nu există o cădere mai adâncă decât aceasta, din motivul următor: oricât de păcătos ai fi, oricât de neconform cu spiritul creştin, oricât de departe de Dumnezeu te-ai putea simţi, mai ai o ultimă şansă, aceea ca Dumnezeu să-ţi întindă mâna, printr-un miracol care oricând îi stă la dispoziţie, în imensul Său instrumentar. A te sinucide înseamnă a-i nega lui Dumnezeu dreptul şi posibilitatea de a face miracole cu tine. Înseamnă a-L priva pe Dumnezeu de a fi prezent şi a lucra în viaţa ta, spre binele tău ultim. Din acest motiv, nu există păcat mai mare decât sinuciderea. S-au văzut în istorie cazuri când criminali odioşi sau torţionari, care au strivit conştiinţe şi s-au comportat ca nişte bestii cu semenii lor, şi-au convertit viaţa într-o clipă de maiestuos acces la priveliştile de dincolo de cer. Deşi strivit de povara imensă a păcatelor pe care le poţi face în viaţă, poţi să cucereşti raiul printr-o lacrimă, printr-un regret adânc. Însă sinucigaşi recâştigaţi pentru Împărăţia lui Dumnezeu nu s-au văzut încă – şi asta din simplul motiv că n-au mai avut răgazul de a vărsa lacrima pocăinţei. Privindu-i pe sinucigaşi am constatat din nou că, dintre toate darurile pe care Dumnezeu ni le-a făcut, cel al libertăţii este cel mai înfricoşător: El, deşi este Creatorul nostru şi are deci drepturi depline asupra noastră, nu se amestecă în traseul vieţii noastre decât atunci când Îi permitem. El nu ne bruschează, nu ne forţează să credem în El. Ne lasă chiar să ne autodistrugem, dacă asta vrem. El nu ne mântuieşte cu forţa, deşi ne priveşte îndepărtarea de El aşa cum ar privi un părinte pe copilul său cum îşi aşează picioarele pe şina de cale ferată peste care va trece în câteva secunde un tren în viteză. Deşi cu durere, El ne lasă să ne compromitem definitiv şansele la veşnicie. Şi asta doar pentru ca să nu-I reproşăm, vreodată, că nu ne-a lăsat să decidem asupra propriului nostru destin. Sinucigaşul este nefericitul care îşi poartă povara nebuniei de a-L ignora pe Dumnezeu până la capăt. Pe el trebuie să-l compătimeşti, nu să-l judeci.
2010-07-16 18:39:46 | Raporteaza
mai are Constantinovici….Oanea…Andreica..Gheorghe..sa ne scrie cateun articol pe TEMA ASTA….
Unde-o fi Miculeata..sa ne invete sa ignoram subiectul asta…
hulim presa…hulim TV….dar ati umplut Pandora de acelasi lucru… “Madalina Manole”
Ce trebuie sa facem sa putem vorbi si despre cu totul altceva…
2010-07-16 18:47:12 | Raporteaza
@Mierea Naturala Ai dreptate. Scuze inca o data, dar am scris asta pentru ca am fost bagati toti in aceeasi oala. Nu mi se pare corect.
2010-07-16 18:52:05 | Raporteaza
@Irina Ursu: A nuuu..Nu Irina n-ai de ce-ti cere scuze… dar duce spre o exagerare d-aia ‘tampeasca’ toata asta…
serios…. am citit si ce-a scris Alexa…sia sa cum spuneai si tu…o parere obiectiva….
dar o parere ce vine din partea unui om care nu stie cum sta treaba cu “ratingul…clickurile…afisarile…refereri”…nu toti stim lucrurile astea..
Asa cum mai scriam si prin alta parte…si-am citit si din partea altora… Si VOI ati devenit mult prea “inumani”…sunteti bagati in aceeasi oala pentru ca si pe ecusoanele alea scrie acelasi lucru ….PRESS
Lasati-ne pe NOI …Enoriasii de cititori sa decidem cine-si ia mai mult rating
si ignorati toate aceste critici…
2010-07-16 19:03:09 | Raporteaza
Voi jurnalistii,cred ca v-ati timpit de tot!Are loc o TRAGEDIE,un om moare si voi va ganditi la trafic,mediatizare,etc notiuni legate de afacere, de bani.Va dati seama cat sunteti de defecti din pdv UMAN?
2010-07-16 20:49:39 | Raporteaza
Buna.
Bine bine dar aceeasi poveste era si inainte de a veni criza(crime,violuri,cumatrii=rating) asa ca argumentul adus de tine se cam anuleaza.
Multi se feresc sa spuna dar….cam asta e scoala de jurnalism din Romania. Exprimarile din buletinele de stiri spun totul. Aceleasi clisee obosite la toate posturile.
Ex.(“vestea a cazut ca un trasnet”) asta e doar unul din sutele de expresii ce poate fi comparata cu textele folosite de copii cu 8 clase.
2010-07-16 21:28:23 | Raporteaza
@sparta: Tragedie pentru tine…pentru altii…doar un caz ca oricare altul…. Si vecina-mea s-a spanzurat cand noi jucam septica in curte…..
si… …aaaa …ca nu avea atatea concerte si era blonda….”parul de foc” lipsind cu desavarsire
si… Nici macar OTV nu s-a deranjat sa trimita un cameraman macar pentru 3-4 cadre….
nu intelegeti……DOAR UN CAZ
2010-07-16 21:41:56 | Raporteaza
@sparta: Traficul principalelor site-uri de ştiri a explodat la primele ore ale dimineţii de miercuri, ziua tragicei dispariţii a Mădălinei Manole. Printre site-urile care şi-au dublat numărul de afişări sau au depăşit chiar şi această performanţă se numără: Realitatea.net, adevarul.ro şi mediafax.ro, scrie paginademedia.ro.
Platformele de socializare precum Facebook, Hi5 şi Twitter au fost inundate de ştiri şi comentarii despre tragedia care a îndoliat muzica uşoară românească.
Realitatea.net a atins, miercuri, aproape două milioane de afişări, iar site-urile stirileprotv.ro, adevarul.ro şi hotnews.ro au avut în jur de un milion de afişări, mai arată site-ul jurnalistului Petrişor Obae.
Subiectul Mădălina Manole a ridicat şi audienţa posturilor TV în primele ore ale dimineţii de miercuri, când a apărut ştirea despre dispariţia artistei. Datele arată că Pro TV, Realitatea TV şi Antena 3 au avut între orele 7 şi 10 mult mai mulţi telespectatori decât într-o zi obişnuită, potrivit paginademedia.ro.
Pro TV a înregistrat o medie de 414.000 de telespectatori în mediul urban (3,6 rating), faţă de aproximativ 350.000 într-o zi obişnuită. Postul a avut şi vârfuri de peste 620.000 de telespectatori.
În dimineaţa zilei de miercuri, la Realitatea TV s-au uitat 156.000 de telespectatori (faţă de aproximativ 80.000 în mod normal). Şi pe Antena 3, creşterea de audienţă a fost consistentă: 116.000 de persoane, faţă de 70.000 într-o zi obişnuită. (sursa Realitatea.net)
Iata doamna…domnisoara in ce se masoara “cotele de audienta”… asa cum eu fabric suruburi si piulite…asa Presa fabrica afisari..si clickuri….
Spor la ‘click’
2010-07-16 22:38:20 | Raporteaza
“Aplecarea” individului pentru senzational, morbid si lucruri pe care nu si le poate explica este o chestiune dezbatuta de psihologi si psihiatrii care au demonstrat ca acest interes exista, fie ca este sau nu recunoscut.Insa in timp ce unii, poate mai limitati
, mor de curiozitatea fiecarui detaliu, altii, sa-i numim mai responsabili, incearca sa isi fereasca psihicul si poate chiar copiii de astfel de lucruri morbide duse la extrem. Ma intreb ce va urma? vor exista oare camere care vor fi lasate sa filmeze 24 din 24 cripta decedatului?
Spui ca nu numai presa e de vina, dar eu intreb: cum sa fii atat de oribil de nesimtit incat sa indesi microfonul in fata sotului ramas vaduv si sa incerci sa ii smulgi declaratii? cum sa iti dai coate cu alti colegi de breasla, ba chiar sa vociferezi ca nu ai loc, tulburand astfel ceea ce trebuia sa fie un moment solemn, dureros, dar UNIC (zic “unic” pentru ca era ultima lor sansa sa isi ia adio) pentru familia bietei fete, doar ca sa obtii TU niste close-up-uri mai macabre decat altii? cum sa intri cu bocancii plini de zoaie in viata unei familii care ABIA daca mai putea rezista? Oare oamenii aceia cu ce au gresit ca sa retraiasca si maine si saptamanile si lunile si anii urmatori aceeasi durere crancena, cand vor zari din intamplare pe la vreun post tv sau vreun site poze cu fiica/ sotia/sora lor in cosciug? Sa rezum hienelor ce sunteti : audiente ati fi facut oricum nesatuilor, nu trebuia sa transmiteti live 24/ 24 si nici sa umpleti si presa si online-ul cu poze atat de clare si explicite, pentru ca , va asigur, daca s-ar intampla asta cuiva apropiat voua… nu stiu cat de comod ar fi.
2010-07-17 02:35:44 | Raporteaza
@Simona:
Asa cum bine spunea altcineva pe aici… FAMILIA de nu a ingradit accesul Presei ??
Oare din aceeasi dorinta de-a fi cat se poate de mediatizat cazul
Hai maaai…sa privim din mai multe puncte de vedere astfel de situatii
2010-07-17 12:39:35 | Raporteaza
@Mierea Naturala:
Pai tu crezi ca de asta mai stateau ei? din ce am auzit au fost bodyguarzi acolo dar jurnalistii erau foarte multi…si sa nu uitam ca venisera multi fani sa aprinda o lumanare… cam cum ar fi fost sa inceapa sa se certe cu jurnalistii la capataiul moartei si in vederea tuturor fanilor ei?
2010-07-17 14:13:38 | Raporteaza
@Simona: scurt si la obiect….
daca familia avea interesul sa ’sparga presarii’ o face cu toata ‘dragostea’….
doi la mana… si maica-mea ….care nu creed ca stie altceva in afara de Angela Similea…Corina Chiriac….Maria Ciobanu..pentru ca astea le-au fost vremurile…a spus…
” ma duc sa-i aprind si eu o lumanare ” treaba asta a ta cu fanii
cam…”cotoioasa” 
2010-07-17 15:38:09 | Raporteaza
Pe faptul ca cineva-oameni ca si noi, poate hotara cat poate ierta d-zeu…Ca nu inteleg ca cei ce se sinucid sunt bolnavi….Ca nu mai gandesc…ca…ca…
Si nu au nici un drept sa-i exileze la un capat de cimitir..Biserica ne propovaduieste iertarea si ne invata neiertarea….Poate ajungem in iad..poate nu vom putea fi iertati..dar nu in puterea ei sta sa ierte…Nu ei sunt judecatori….”cu ce masura veti judeca,cu aceia veti fi judecati”…De asta nu le e teama?…Sunt atat de convinsi ca au dreptate…
In ecuatia asta….cine are imaginea mai sifonata… BISERICA…sau PRESA…
De ce nu vedem toate astea… de ce nu ni le arata “susnumita” biserica….atoatestiuitoare..
Pai vedeti mai oameni buni… aruncam cu noroi….dar intr-o directie gresita
..nu-i asa dra Alexa 
2010-07-18 08:45:17 | Raporteaza
Exista vina nu doar explicatii, este vina tuturor pentru promovarea prostului gust, a minciunii, a inculturii, a hahalerelor. Le vedeti zilnic sub scuza “vinzarilor” Toata societea romineasca trebuie recladita pe alte baze din pacate. Nu criza e de vina pentru inrairea noastra. Acei oameni care regreta o epoca apusa nu o fac doar din motive materiale ci mai ales din cauza mizeriei umane actuale care culmea e mai mare decit in vremuri de “apriga prigoana”. Pina cind o sa stam si sa vedem ca totul se darima ca sunt promovati inculti, agramati, submediocrii in toate ramurile sociatatii: asa am ajuns sa-l avem pe basescu presedinte, pe boc prim ministru, pe udrea ministru etc. (nu merita litere mari). Puterea e la cei multi deoarece ei au telecomanda, votul, cumpara CD-uri. De aici trebuie sa inceapa totul dar nu cred ca unii impostori vor fi foarte fericiti
si nici “serviciile” pentru ca ei ne vrea prosti si usor de condus. Think about this!
2010-07-18 12:15:54 | Raporteaza
@Mierea Naturala: nu este treaba mea cu fanii, este ce am inteles de la stiri, cat m-am uitat si cat am apucat sa inteleg ptr ca mi-am propus sa nu urmaresc prea mult. Exemplul cu mama ta, este graitor. Este o persoana care, desi nu a cunoscut-o pe Madalina, dupa cum spui tu, a ales sa mearga si sa isi exprime condoleantele. Multi au facut asa , fani sau nu, pentru ca a Madalina a fost o persoana publica si probabil ca familia ei a simtit ca ea si-ar fi dorit sa mai fie inconjurata de multime. Probabil. Oricum , prin simplul fapt ca trupul a fost depus la Casa Radio- care e un spatiu public, nu cred (nu stiu sigur) ca se putea impune sa nu aibe presa acces (astia sunt ca taratoarele intra peste tot oricum
Si oricum, mergand pe ipoteza ta, ca familia a vrut sa se mediatizeze inmormantarea, nu cred ca au vrut sa apara prim planuri din cosciug. Nu esti de acord?
2010-07-18 15:21:31 | Raporteaza
@Simona: Orice spatiu public… in care se petrece un eveniment…indiferent de felul evenimentului…devine PRIVAT…
D-aia erau si Jandarmi acolo….d-aia si paza privata….
Parerea mea ca daca familia vroia sa devina PRIVAT 100 % ‘presarii’ ieseau din ecuatie… Iarta-ma Simona…. dar nu s=a vrut lucrul asta nici macar o clipa.
Ideea legat de “curiosi” era ca oricat de mult sau de putin au cunscut-o…s.-au dus din pura curiozitate…..
Sa-i fie tarana usoara…prefer sa nu mai vorbesc despre acest subiect
2010-07-18 21:29:51 | Raporteaza
Student,pensionar sau persoana libera,etcrnVrei sa faci bani dar nu-ti place sa umbli la interviuri si sa dai de sefi uraciosi? Vrei sa fii liber in graficul de munca, dar sa ai un salariu stabil si bun? Vrei sa stai acasa si sa lucrezi si asta sa nu iti afecteze veniturile? Atunci ai nevoie de lucrul pe care eu ti-l ofer. Nici un fel de inselatorie, sponsorizare de inceput, sau taxa de start in afaceri. Pentru doar 3-4 ore de lucru pe zi poti castiga 75-500$sau chiar mai mult pe saptamana si mai mult daca lucrezi mai mult.Ce iti trebuie? Internet si calculator conectat la retea si un minim de cunostinte in accesari de site-uri on-line…restul, depinde doar de tine si de cat de multa staruinta iti dai. Lucrul e mai mult legat cu casuta de e-mail. Pentru informatii suplimentare,trimite-ti un e-mail cu subiectul “LUCRU”pe adresa de e-mail:. Nu uitati sa scrie LUCRU,incercati-va sansa nu ezitati,nu aveti ce pierde>>>>.
2010-07-19 07:22:50 | Raporteaza
Va recomand la toti sa vizionati un film destul de vechi, cu Al PAcino. Filmul se numeste «L’avocat du diable». Dupa ce o sa-l vizionati încercati sa faceti o analyza cu vremurile noastre. ROLUL DESTRUCTIV PE CARE ÎL ARE MEDIA…VIZIONARE PLACUTA!
2010-07-19 07:43:30 | Raporteaza
Nu ati inteles rolul Dvs. ca presa. Nu acuza cititorii, spectatorii, telespectatorii ca asta vor. Asta le dati voi pentru ca e cel mai simplu si ieftin mod de a obtine o audienta mare dar nu de calitate. Voi aveti nevoie sa vindeti moarte, sange si violuri, pentru a va mentine un nivel personal de trai “decent”. Acuzatiile cu “si voi aveti o parte de vina” sunt slabe consolari ale unor “profesionisti” care se considera parte din a patra putere din stat. Uitati-va la barna din ochiul vostru pana sa analizati paiele din ochii nostri.
Sunteti necrofagi (voi ca ziaristi), care va hraniti cu cadavrele, sangele si mizeria din viata noastra a tuturor. Voi vindeti moarte, senzational si incultura. Voi intretineti si vindeti scandalul. Pentru ca abia dupa aceea, noi sa avem alternativa de a-l alege sau a-l refuza. Nu! Vina nu e a noastra. Este totalmente a voastra. Sarmani scribi ai culturii moderne, urbane.
2010-07-22 11:39:49 | Raporteaza
@Cristian Pirvu: Totalmente a noastra? Prin asta imi demonstrezi o concluzie a unui prieten sociolog si anume: am dezvoltat multi dintre noi tendinta de a spune ca celalalt este de vina. Nu e totalmente a noastra. Si stii de ce? Pentru simplul fapt ca tu ai telecomanda in mana. Tu decizi cat, cum, cand si de ce te uiti la un anumit post. Daca nu iti convine poti sa duci degetul la butonul de off si sa te duci pe canapea ca sa citesti o carte. Este foarte simplu.
2010-07-23 02:00:11 | Raporteaza
@Simona: De acord, Simona. E lacomie, lipsa de responsabilitate, decenta si autocontrol. Si nu doar in cazul asta, pare sa fie o trasatura a profesiei, pe care “specialistii mass-media” o ascund in prea multe cuvinte.
Intrebare pt. jurnalisti: Cat de jos trebuie sa se coboare un jurnalist pe scara valorilor umane ca sa faca rating? E josnicia o conditia de angajare?
2010-07-28 08:36:15 | Raporteaza
@Irina Ursu: Asta seamana asa de tare a manipulare?! Noi luam decizia (si nu despre asta e vorba), dar cine va da voua dreptul la poluare informationala? Nu cumva luati ipoteza ca aveti acest drept un pic prea de-a gata? Singurul motiv pentru care se presupune ca ar trebui sa scrieti e pentru ca aveti discernamant. Dar il aveti???
2010-07-28 08:42:17 | Raporteaza
de ce se mai sinucid medicii – margareta-cauze../ – citez – De altminteri nici nu este de mirare ca dintre toate categoriile profesionale, cea a medicilor se afla pe primul loc în topul sinuciderilor. Medicina scolastica este cel mai important sâlp de sprijin al formelor dicatoriale de guvernare (daca ar fi aici sa amintim doar de experimentele naziste din lagarele de concentrare sau profitabilele afaceri facute de Rockefeller si Carnagie cu concernul german Faber înainte, în timpul dar si dupa cel de-al doilea razboi monial).
2010-08-15 14:31:54 | Raporteaza
@Irina Ursu In primul rand, in momentul in care spui “ca si jurnalist”, deja stim cine esti. In al doilea rand ce se intampla daca presa dadea o simpla stire cum ca Madalina Manole s-a sinucis. Simplu si la obiect, fara invitati retardati care sa comenteze incidentul, fara ipoteze care mai de care mai cretinoide etc. Crezi ca publicul asta care vrea sex si moarte, asa cum zici tu, ar fi atacat televiziunile si ar fi linsat redactorii de stiri? Eu cred ca nu. Asa ca nu ai dreptate nici cat negru sub unghie. Si nu ca n-ai avea dreptate cand spui ca oamenii sunt interesati de sex si moarte. Mancam sex si moarte pe paine. Numai ca aia a fost o amarata de sinucidere, nimic interesant. Nimic!!!!
2010-08-16 10:44:12 | Raporteaza