RSS Feed

Un barbat este de fapt femeia de langa el

vezi toate articolele de
07 Apr 2010 la 09:21 118 comentarii 3689 vizualizari.

Vi s-a intamplat probabil (si mie) sa va reintalniti dupa o perioada mai lunga cu un cunoscut care sa va para… necunoscut. Si v-ati spus in gand ”parca nu mai e barbatul pe care il stiam, s-a schimbat”. Apoi, vi s-a dat vestea ca omul s-a casatorit si ca sotia lui il iubeste nespus, familia merge ca o roata de tir, iar pe drum e si un copil. Luandu-va la revedere, va pica mai apoi si fisa: la mijloc era influenta femeii asupra celui care se schimbase in bine! “Cunoscutul “ va prezentase de fapt varianta sa cea mai buna, scoasa la iveala de femeia potrivita(sa nu uitam insa, ce e potrivit pentru “X” poate fi nepotrivit pentru “Y”) pentru el.

Desi poate nu veti fi de acord in totalitate cu mine, cred ca un barbat este de fapt femeia de langa el (hm, nici barbatii nu-si dau seama de asta cateodata) cu bune si cu mai putin bune.Mai mult decat femeia, barbatul se transforma atunci cand “aterizeaza” intr-o legatura de bun augur, relatie pe care o intelege, o pretuieste, o apreciaza, o adora.

Ganditi-va putin.

Cate din cunostintele voastre (barbati) nu au pierdut din kilogramele in plus cand s-au alaturat unei femei sportive, iubitoare de hrana sanatoasa si miscare? Barbatii sunt, in majoritatea cazurilor, niste ambitiosi. Nu se simt bine atunci cand sunt la bratul unei doamne invidiata pentru forma sa fizica si realizeaza ca ei sunt niste purcei, numai buni de pregatit la gratar. Deci, actioneaza. Cateodata inconstient, se lasa pe mana doamnei cand vine vorba de umplerea frigiderului, se lasa antrenati intr-o viata activa si apoi, rezultatele se vad (va spun din experienta personala, rezultatele se vad dupa numai o luna).

Mai apoi, cati barbati nu devin mai atenti si mai empatici sau macar mai “simtitori” fata de cei din jur cand alaturi de ei se “desfasoara” o femeie buna? Majoritatea.Tocmai sunt martora unei asemenea transformari, iubitul uneia din cunostintele mele a devenit (dupa ceva timp… e adevarat) un ins mai omenos si mai gentil (initial era destul de rece si artagos ca structura).Fireste, si vicevesta este din pacate valabila, veti vedea ca un barbat  care isi construieste o familie cu o femeie  rea, barfitoare  si insensibila, va deveni in timp la fel(asta e viata, stiu si un asemenea caz de ciocanitoare care nu se mai opreste si injecteaza orice fiinta care se apropie de ea, ah, urata femeie!)

Personal, admir si cand barbatii se lasa influentati de gusturile impecabile ale femeii de langa ei. Surprinzator, dar si cel mai sleampat exemplar masculin nu va mai dori sa iasa din casa ca dupa “munca in gradina” daca consoarta e dichista, “in trenduri”, parfumata si mereu la patru ace(oh, chiar sunt incredibili barbatii, jur). Pentru ca in public, privirile sunt dure, iar barbatii au de obicei un ego cat Casa Poporului. Iar daca doamna e perfecta, nici un domn  nu doreste sa se prezinte “mai mic!”

La fel, am observat ca barbatii se prind in activitati culturale, in jocuri, acumuleaza mult mai multe informatii daca langa ei se afla o femeie curioasa, educata, dornica de cunoastere. La fel cum, daca prietena sau nevasta e lenesa, putin probabil ca barbatul sa –si doreasca sa cumpere carti, sa merga la concerte, in muzee, chiar si in excursii. Dar, sincer, nu stiu un barbat care sa nu-si doreasca sa fie implicat in situatii de castig pentru sufletul lui daca jumatatea face des acest lucru. Eu, nu stiu. Poate stiti voi.

O alta situatie in care se poate vedea ca barbatul este de fapt femeia de langa el, este relatia cu apropiatii, cu prietenii, atat cu cei de suflet cat si cu cei de circumstanta(ca sa nu pun la socoteala si familia: unchi, matusi, veri, nepoti , etc).

Un barbat se misca, incredibil, ghidat sau inspirat de femeia din viata sa. Daca aceasta este inchisa, introvertita, acra, nedoritoare de oameni in preajma, o gazda proasta sau o prietena rece si distanta, invariabil… omul va ajunge la fel in timp. Pentru ca femeile au o tehnica “speciala”de indepartare a prietenilor, a oamenilor in fapt, din jurul unui barbat. Intai o fac discret, pe urma, am vazut mda..familii cu care(din cauza sotiei) nu mai vrei pur si simplu sa ai de-a face. “Nu sunt pentru tine aia”.Sau”nimeni nu e indeajuns de bun pentru noi” sunt doua replici care imi vin in minte la prima mana, pentru ca am o memorie buna, daca stau sa ma gandesc cinci minute, mai gasesc inca zece cel putin!

Ca sa nu mai vorbesc despre activitatea profesionala a unui barbat si de rolul covarsitor pe care il are femeia in cariera partenerului ei.Femeile sunt singurele care pot sustine moralul barbatului de langa ele(desi barbatii de multe ori au impresia ca e doar meritul lor). O femeie simte cand jumatatea sa tocmai a fost ”infranta” pe frontul de lupta! Ca actioneaza constructiv sau distructiv, este doar o problema de caracter(sau poate una de alegere) insa femeia simte. Si nimic nu este mai important pentru un barbat decat sa fie sustinut, incurajat, impulsionat de cea care-i sta alaturi. Credeti-ma dragele mele, poate ei nu spun, dar au nevoie de voi (noi), au nevoie de sprijinul nostru (cel putin in acest fel).

Acestea sunt doar cateva mostre venite sa sustina ideea mea ca “in spatele unui barbat puternic(sau nu, doar in spatele unui barbat-barbat) se afla o femeie care stie cum sa influenteze pozitiv, benefic jumatatea sa. Si daca nu ma credeti, fiti observatori: la prima masa cu prietenii, analizati tovarasii de cina sau pranz(daca sunt un cuplu).

Daca vedeti un dezastru de barbat la capatul celalalt al mesei, trageti urmatoarea concuzie.Sau… oh, mai bine nu: trageti direct apa peste partenera sa de viata!

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 


Etichete:


118 comments
  • 1

    Frumos scris… Din categoria “fishing for compliments” :-)

    Neatza!

  • 2

    Nu, nu e chiar aşa! E mai complicat!

  • 3

    Neata Doria,cum a fost de Pasti?ti-a adus iepurasul muuulte dulciuri?:) in legatura cu articolul..or sa te aacuze astia de misoginism…fata de barbati.sti bancul? Ce a zis Dumnezeu dupa ce a creat barbatul ? Pot sa fac ceva mai mult…. dar nu pot fi intru-totul de acord cu tine..am vazut barbati care nu s-au schimbat intr-o viata de om cu toate ca aveau langa cine…depinde de la caz la caz.. pupicei…

  • 4

    Da,se spune ca in spatele unui barbat puternic se afla o femeie puternica.cel putin asa spune si barbatul meu…hi,hi….in orice caz,din experienta personala,pot afirma ca amandoi partenerii dintr-o relatie se schimba,unul in functie de celalalt,daca e o relatie serioasa si amandoi sunt dispusi sa se schimbe putin de dragul celuilalt…de exemplu ,eu am luat de la sotul meu ce a fost bun si invers….el a devenit gentil,serios,responsabil(nu stiu daca e numai meritul meu),iar eu am devenit mai putin suparacioasa,mai comunicativa,mai putin critica cu cei din jurul meu,intr-un cuvant,mai vesela.Asa ca nu pot decat sa-ti dau dreptate…..O zi buna!

  • 5

    @Priceputu’: buna dimineata

    neeeehh :) asta e din categoria “fishing for life ” dear(auzi??sa te vad maine, sau ma rog cand o sa intre textul cu povestea,am scris O POVESTE .inventata. sa te vad acolo, ce mai zici?acolo ce o sa mai “fishing ” ee?- glumiesc, mai glumiesc si io dimineata mei :) )

    sa ai o zi asa de minuuuuu’ si uite, azi e si soaree cat de bine poate sa fie! mei dar cat e FRUMOASA ESTE VIATA MEI :)

  • 6

    @cosa nostra: buna dimineata , ce frumoasa este viata :) ba nu, nu e mai complicat deloc, azi ma contrazic cu tine cat doresti ESTE FIX ASA. cei mai multi barbati sunt femeile de langa ei iar cei care “nu sunt”-nu au femei langa ei,sunt singuri

    am zis.pana diseara NU MA MAI SUCESC :)

    sa ai o zi minunata !

  • 7

    pai de ce sa tragem apa peste partenera? chiar tu ai spus ca ce e potrivit pentru unul nu e neaparat potrivit si pentru altul/ alta. deci probabil ca dezastrul ala de barbat nu a gasit inca persoana potrivita. sa o rastignim pe tipa pentru ca nu e potrivit pentru el? ?

  • 8

    @CristinaHanea: de misoginism sau de misandrie ??? ( :) )

    iepu a fost bine, mi-a adus cadou o excursie luna viitoare (pe care mi-o si doream) deci per anasamblu am iesit pe plus. mai trist a fost ca am luat in freza o mare dezamagire,in sensul ca aveam o asteptare IAR OMUL M-A DEZAMAGIT. am suportat cam greu, inca suport greu,inca nu-mi vine sa cred,desi mare branza nu e de crezut sau de inteles.. eu NU AM VAZUT barbati care nu s-au schimbat daca aveau pe cine trebuie langa ei dar da,poate sunt asemenea barbati-caractere imposibile,lipsa iubirii, un ego paranoic, etc…

    dar sa stii,din iubire , majoritatea se lasa modelati in bine.SI E NORMAL SA FIE ASA. cine sa-ti doreasca mai mult binele decat propriul tau partener de viata ???

  • 9

    @dorianiculescu: Soare o fi in Bucurestiul ala de care mi-e un dor nebun… Da, viata e minunata, intr-adevar… Asa ca iti doresc peste o suta de comentarii… [wink]

  • 10

    @clara: buna dimi Clara :) nu iubito, am scris asta in contextul urmator

    mai multe cupluri care se cunosc de ceva vreme iau masa, cei doi sunt stiuti de cei din jur, iar ea si el nu sunt niste accidente.asa am zis “sa trageti apa”(si zic in continuare)pentru ca parerea mea e ca , daca o femeie sta cu anii ,sau chiar cu lunile ,langa barbatul ei si nimic bun nu se intampla , nici o influenta pozitiva nu apare la orizont-CLAR EA E DE VINA. pentru ca noi femeile, daca trebuie doar sa vrem si sa gasim drumul potrivit cunoscand fireste barbatul(pentru ca in necunostinta de persoana , de la distanta, nu se poate face nimic bun!!!) la asta ma refeream. nu cred ca exista barbat care sa stea cu dintii stricati(pe bune ,nu e o figura de stil)DACA PARTENERA LUI ARE O DANTURA PERFECTA, ALBA, STRALUCITOARE. asadar ,daca noi suntem exemple-ei urmeaza exemplele poztive :) trust me dear, asa e ! o zi minunaatttaaaaaaaaa :) si mult soare

  • 11

    @vio: buna dimi VIo fireste ca ambii parteneri se schimba,fireste ca suntem inspirati unii de ceilalti,dar eu azi vorbeam numai de barbati. nu stiu daca in spatele unui barbat puternic sta o femeie puternica dar stiu ca in spatele unui barbat “functional”, adica a unuia implinit, vesel, cu spirit viu, cu lumina in ochi , sta cu siguranta o femeie care stie ce treaba are langa el, care e menirea ei, ce are de facut daca el da inapoi sau are dubii. asa cred eu.. si cred ca stii, NU TOTI BARBATII SUNT PUTERNICI.UNII..MAI SI MIMEAZA “PUTEREA”ASTA ,FIINDCA ASTEA ASTEAPTA CEILALTI DE LE EI(INCLUZAND FAMILIA!) imbratisari Vio, sa ai o zi faina D.

  • 12

    @Priceputu’: pei ..de ce sa nu-mi doresti mei?? fiindca sunt di’ treaba mei .. :)

  • 13

    nu ai neaparat dreaptate…..vezi totul dpdv al femei… eu …ca barbat….zic ca partenerul mai “puternic” il poate schimba pe cel mai “slab”…de obicei femeia e mai “puternica” intr un cuplu….si poate de aici “confuzia” ta. In rest numai bene….

  • 14

    Doria,

    De ce tii tu sa generalizezi experientele tale personale si le consideri edificatoare pentru societate in general?

    Sa stii ca pot si eu sa pun contrariul si sa-ti spun ca o femeie este, de fapt, barbatul de langa ea. Toate acele femei ce au devenit mame supraponderale, stresate si nervoase, ignorate de barbatul ce face cariera si “aduce banii in casa” desi, de multe ori, ele nu-i cunosc salariul sau castigul real.

    Sau acei barbati care ajung sa divorteze, exasperati de perfectiunea ce li se impune lor desi consoartele nu sunt nici pe departe la nivelul impus sotilor lor. E vorba aia celebra ca sotii inseala iar sotiile experimenteaza.

    Ceea ce nu inseamna ca ceea ce ai scris nu este corect, dar strict pentru cazurile in care aceste experiente se aplica. Adica sfatul meu este sa te limitezi la concret incercand sa generalizezi cat mai rar.

    Parerea mea…

    alt keep it simple
    2010-04-07 10:31:54 | Raporteaza
  • 15

    @keep it simple: buna dimi Keep

    NICI NU MA GANDESC SA FIU DE ACORD CU TINE! iar experientele mele personale ..mda,ma ajuta sa scriu..dar nu e vorba doar de experientele mele.. ..pana la urma, intr-un fel sau altul trebuie noi ca natie sa tragem de undeva invataturi.daca nimeni nu scrie si nu face nimic,o sa ramanem niste incuiati. (ai auzit sper de univers aspirational…sa luam si aia in calcul) o femeie NU ESTE DELOC BARBATUL DE LANGA EA. ci este ceea ce decide ea sa fie, nu are importanta daca vreun bou o impinge la mancat sau o deregleaza psihic.parol! daca tu vorbesti despre barbatii care ajung sa “divorteze din cauza celor care le sunt impuse desi sotiile nu sunt nici pe departe..bla bla”-ori ai trecut tu prin asta, ori nu stii de ce divorteaza oamenii :) eu nu consider nimic edificator pentru societate. dar . daca vad un sleampat, cu camasa necalcata , cu pantofii urati, agresiv, uracios,misogin, neatent, uracios, cu dantura praf , cu abc -ul comportamentului gentil la pamant-DA!!!!!!!!!!!!!!O SA DAI VINA PE NEVASTA-SA DACA LA MANA SA VAD O VERIGHETA o sa dau vina pe o netoata care nu are rabdare sa-l asculte,sa-l ghideze, sa-l indrume fara ca el sa stie, sa-l injecteze pozitiv, sa-i ofere exemplul de care el sa se rusineze. da!de un milion de ori da, o sa dau vina pe ea, apoi o sa -i intorc lui spatele sau o sa-i spun “uratule!”

    in rest, sper ca esti bine, totul ok si …ne mai vedem noi p’acilisea :) un pupic.

  • 16

    @Doria In cadrul unui cuplu partenerii se completeaza, iar cel cu o personalitate mai putin conturata e marcat de personalitatea celuilalt. Cat timp formeaza un cuplu. Dupa ce se destrama treaba se revine la setarile initiale ale celui transformat. Schimbari din dragoste exista dar nu definitiv, tin atata timp cat tine si pasiunea…apoi reprimarile de personalitate lovesc napraznic… A+

  • 17

    @ze: buna dimi nu stiu daca e tocmai corect ce ai spus eu adica…daca partenerul meu ,barbatul, e un zgarcit ,un las si un egosit -EU CE-AR TREBUI SA FAC ???HI HI… fiindca ..daca el e mai puternic, se presupune ca ma ‘transforma’ si pe mine..intr-o (vai di capu’ meu) ciocanitoare-vrajitoareeeee??

    nu bine.

    :)

  • 18

    E cum zici tu sau este vorba, cum zic “pisicologii”, despre “inertia perceptiei”. Adica prietenii unui individ vor ramane intotdeauna in urma cu perceptia asupra acestuia din simplul motiv ca nu pot interactiona direct cu exprientele acestuia de viata. De fapt aceasta “inertie” este si cauza pentru multele conflicte de cuplu sau motivul pentru care majoritatea parintilor isi vad copilul la fel cum il vedeau cand era in grija lor, desi acesta a trecut deja de prima tinerete. Ps: nu mi-ai raspuns … de ce conta atat de mult cati ani am ? Era o garantie a seriozitatii mele sau explica mai clar “avantul” critic?

  • 19

    Hai sa fim seriosi cu totii. Schimbarile reale vin numai din noi insine, pentru ca noi constientizam necesitatea lor. Nu pentru ca avem pe cineva alaturi care “ne motiveaza”. Pentru barbati sau pentru femei, este acelasi lucru. Daca nu gasim motivatia inauntrul nostru, nu este decat o schimbare de fatada, un fel de “seeking for approval”. O capcana in care se cade mult prea des.

  • 20

    @Andrusk: buna A!!! :) si asta e valabil, adica ….mda, adevarul e ca dupa consumarea unei legaturi multi tind sa redevina ce au fost dar…dear, de asta suntem oameni, sa ne revenim MAI BUNI decat am fost sa invatam ceva iubita mea ! eu inteleg ca partenerii se completeaza, dar zi-mi tu mie, asa ca intre fete care empatizeaza, tu si cu mine adica.. n-ai incercat tu niciodata ca ..pe sub pielicica omului sa strecori neste soricei femeiesti “de bine” iar el,daca a fost inteligent ,nu a inteles ce vrei sa faci si..urmandu-te , nu ti-a aratat ca TE IUBESTE de fapt? asta e dear. si noi si ei ajungem cateodata sa ne spunem si sa facem fara cuvinte ..lucruri mai mari decat am face-o cu meleoane de parole eu cred ca ai facut-o.ai incercat sa schimbi un barbat in bine daca l-ai iubit ca o nebuna.toate vrem sa salvam balenele daca iubim pana nu mai putem pen ‘ ca da..daca nu iubim,nu vrem sa schimbam mai nimic… :) asa e.

  • 21

    @Priceputu’: nu sunt de acord cu tine si pace . am vazut pe cineva care o tinea mult si bine intr-o prostie idioata si nu se lasa cu nici un chip convins ca nu e bine ce face el,ce gandeste el .

    tu de puterea iubirii ai auzit? nu exista pe lumea asta o putere mai mare oamenii se schimba sub iubire, fie ca e iubirea de copii, a copiilor, fie ca e iubirea dintre oameni. iubirea este o motivatie nemaipomenita si o inspiratie extraordinara . ne schimbam noi fiindca schimbarea e in noi sugereaza o persoana calculata, inchisa, dezamagita, nu un om deschis la inima si suflet, iubitor, tandru, aplecat spre viata si spre lume.imi pare rau . asta cu seeking for approval e la fel cu spunerea ta de la inceput: arata ca ori ai suferit vreo infrangere,ori nu ai incredere in oameni(de ce??) ori esti cam cinic nici tu nu stii poate de ce. deschide-te mai mult.n-ai cum sa vezi dincolo daca tu stai in fata laptopului si mormai “fishing for compliments”.”seeking for approval” no way pui, lasa-ti inima liberaaaaaaaaa :)

  • 22

    @Bogdan Cotiga: buna dimi B. te-am intrebat cati ani pentru ca am avut impresia (dupa felul cum pui problemele si cum interactionezi cu mine) ca nu ai mai mult de 20. :) e de bine sper. io..n-am nevoie de nici o garatie ! io sunt aici sa scriu ce -mi trece prin bibi si sa vorbesc cu oricine o face firesc , fara sa sara calul insa, cateodata , recunosc, spectatorii sunt amuzanti, ma distreaza(si rog .a se lua spunerea asta la modul pozitiv,nu inseamna “ca ma tavalesc de ras daca citesc vreun comentariu mai traznit”)

    in rest, sa ai o zi buna si mult succes cand o sa-ti intemeiezi o familie, asta daca n-ai una deja :) D, cu drag

  • 23

    @dorianiculescu: Hm, acum ca am dezvoltat un pic subiectul in directia asta cred ca ar fi cam asa: - femeile au o influenta voluntara si exercitata direct asupra barbatilor lor (si care este, de regula, pozitiva, recunosc) - barbatii au o influenta involuntara si exercitata de regula indirect asupra femeilor lor (si care are, de regula, efecte nedorite).

    Cea mai tare faza din categoria asta am vazut-o pe cand mergeam cu RATB-ul. Doi tipi spilcuiti (in costum, cu cravata la gat, cu pantofi luciosi) se suie in troleibuz unde era o domnisoara superaranjata (ca scoasa din cutie). Unul din ei o intreaba cate statii merge ca s-o insoteasca sa fie in siguranta in troleu. La care tipa ii spune: “Nu este nevoie sa incerci sa ma agati, vad ca deja are o femeie grija de tine.” Individul se da rotund, o intreaba “Serios? Si cum ti-ai dat seama?”. Tipa ii da o replica plictisita “Camasa aia ti-ai calcat-o singur?” Sincer, vreo 10-12 persoane din troleu am pufnit in ras, iar doua babe au tinut s-o felicite in gura mare pe tanara pentru replica inspirata.

    alt keep it simple
    2010-04-07 11:07:26 | Raporteaza
  • 24

    @dorianiculescu: Whatever… I guess you’re right [wink]…

  • 25

    Exista o replica in filmul Nasul 1 care suna cam asa: Femeia e slaba si greseste de multe ori, insa barbatul, nu are voie sa greseasca. Ca sa ma explic, barbatul este cel mai raspunzator de cum merge relatia din familia sa, si asta pt ca femeia, este in general vanitoasa, si ii place sa barfeasca mai tot timpul, ba chiar mai mult isi critica soacra si cumnatele(daca are) mai tot timpul. De schimbat se schimba amandoi, pt ca daca vor sa traiasca impreuna trebuie sa devina mai responsabili, pt ca intr-o relatie de casatorie, conteaza f. mult.

    alt un roman din italia
    2010-04-07 11:25:04 | Raporteaza
  • 26

    in spatele oricarui barbat puternic este o femeie … si in fata o groapa! in general de acord cu tine … mai putin finalu care mi s-a parut excelent din pct de vedere comercial … si atat! esti o persoana inteligenta si daca ai sa-ti aduci aminte bine cred ca nu ti s-a intamplat sa intalnesti foarte des “dupa cativa ani” cuplul acela cu barbatul “nemodificat”.Ptr ca din 2 motive: 1)daca femeia n-a reusit , n-o sa-l mai scoata la plimbare 2)varianta 1 este valabila doar daca femeia nu e deja departe de acel barbat “nemodificat” cat priveste prima parte a postarii referitoare la faptul ca femeia schimba barbatul(intre noi fie vb si reciproca e valabila) ai dreptate , asa ca n-am nici un comment. in alta ordine de idei te simt mai bine acum dupa sarbatori, semn ca ai avut un Paste fericit . ma bucur ptr tine si-ti urez sa-ti dureze!

    alt dorian i cules cu
    2010-04-07 11:31:17 | Raporteaza
  • 27

    Ma sperii. Si eu am crezut asta, si acum citindu-te incep sa ma sperii ca am avut dreptate si eu am esuat pentru ca l-am modelat atat de mult si a parut ca a urcat atat de repede si bine, ajutat de o minte sclipitoare ca apoi nu stiu cum s-a facut ca l-am pierdut intr-o alta lume numai de el stiuta.

  • 28

    @Doria Am inoculat si eu soricei (soricelul de fapt…lol) cu intentii bune si am avut parte de mutatii genetice, nu de vindecari miraculoase de personalitate slaba. Am inteles dupa ani ca era doar compatibilitate mascata, ca am fost insigna lucioasa buna de purtat la parade de bravada. Dupa un an de la despartire slabiciunile de caracter si micimea personalitatii sunt inca tencuite cu autovictimizare, ura si ostilitate…cam asta e finalul povestilor in care cei implicati viseaza diferit, respira aer din straturi diferite, vad culorile in nuante diferite. Ramane nemernicia de a se bucura la durerea celei candva pseudo-pretuita…zambete nemascate de incantare la vederea suferintei mele fizice, senzatia ca s-a infaptuit justitia divina… Da, macar stiu ca dupa etapa cu ura urmeaza aia cu uitarea si nepasarea…astept cu interes! A+

  • 29

    @dorianiculescu: Ah ce ma enervezi :) 20 de ani? Ei las ca ca o sa vezi tu ce inseamna comentarii ursuze caci vad ca daca sunt mai jucaus par un kid :)

  • 30

    @dorian i cules cu: (heiii) buna dimi :) (dar nu sunt “rau” niciodata ,am fost doar o singura data in viata mea si o sa am grija sa nu mai ajung in situatia aceea de viata , in rest, nuuuuuu,n-am de ce sa fiu “rau.SUNT DOAR IN LOCUL NEPOTRIVIT, DACA AS FI SI ACOLO UNDE E INIMA MEA ..EHEHE…AR FI O “TREABA”:) ) cat despre ce spui tu…ba da,mi s-a intamplat sa intalnesc si dupa ani cuplul in care barbatul era “modificat in bine”, de ce sa nu se intample asta??

    io cred ca fiecare barbat vrea sa asculte de o femeie care-i inspira incredere, in afara faptului ca il iubeste. adica, nu vad de ce un barbat nu s-ar lasa in anumite situatii(nu toate ,fireste, in unele ,voi ganditi mai logic si cu mai mult sange rece decat noi, noi ne bazam mult pe emotii , asta-i viata )ghidat de intuitia si judeacata unei femei in care ATENTIE, SA AIBA INCREDERE. pentru ca ..hai sa fim seriosi, pe mana unei cretine nu te-ai lasa nici tu,nici nimeni.. si am spus-o si mai sus:iubirea transforma oameni. poate ca nu dureaza ani,zeci de ani,dar e bine ca ..in urma unei povesti minunate unii raman cu niste caramizi pe care mai apoi ,tot ei, se bucura ca le-au asezat sub zodia iubirii.. :) aia cu in spatele unui barbat e o femeie si o groapa nu am inteles-o, daca vrei,spune-o mai pe sleau, fiindca nu pricep mesajul :)

    imbratisari,D

  • 31

    @Bogdan Cotiga: dar e bineeeeeeeeeeeeee gandeste-te ca altii ar da orice sa aiba 20 de ani si io par un kid, si am 33 de ani.. deci e de bine! unde-i raul bre?? :)

  • 32

    @Ro: buna dim sa inteleg ca esti femeie, sau daca nu..ne jucam un jos in care iata,ma prind si eu :) pai girl (sau ce oi fi) cum de l-ai lasat sa zboare dupa ce l-ai facut om girl’ ?? ne faci specia de ras ! adecalea ..l-ai spalat, l-ai “curatat”de ciulini,”l-ai desenat in culori vii”,”i-ai sters cipul cu obiceiuri proaste” si apoi…el a zburat in another country cu munculita ta ??

    girl’ shame on you ! pai si tu ce faci acum?te gandesti cu groaza ca n-o sa mai investesti niciodata intr-un barbat cumva? chira sunt curioasa, acum ce faci ha??

  • 33

    Doria, Doria ce o mai coafam acum ….:). Tu primisi un tort de la david cand era la VIP? Asa v-ati cunoscut?

  • 34

    Barbatii pe care i-am vazut schimbati de la “modelul standard” (spun asa deoarece pari a spune ca toti suntem la fel initial) au suferit aceasta modificare doar dupa ce s-au despartit de o femeie ce a incercat sa-i schimbe in bine prin metode ce nu implicau cereri fortate. Insa aceasta schimbare are MEREU loc si la nivelul femeii. A se vedea acea mare majoritate feminina ce accepta rahaturile unui barbat deoarece ele s-au indragostit de cum era el la inceput si uita ca au propria personalitate. Deci, desi aceasta transpunere se vede mai bine la barbati (de obicei ai altora decat la propriul partener), este mult mai puternica la femei. Personal am facut exact ce spui tu cu un numar apreciabil de femei fara a avea relatii cu ele. Deci ma simt indreptatit sa spun ca ai o perspectiva unidirectionala si cu accente exagerate pe unele lucruri ce nu sunt prea importante. Cu toate acestea ideea imi place. PS: colegul ce mi-a trimis linkul acesta mi-a spus: “Daca in spatele unui barbat se afla o femeie, cum se explica razboaiele? Si daca o femeie schimba un barbat in bine, cum se explica violenta casnica?”

  • 35

    PS: Te cautai pe facebook dar nu te gasii…ti-as fi zis eu mai multe acolo…:)

  • 36

    @un roman din italia: buna dimi mai pui. mai dragule. mai frumosule .

    mai ,unde ,pe ce planeta stai tu, mai pui mai??? “femeia e mai vanitoasa?”,”femeia isi critica soacra”.”femeia barfeste ” mai ..dar despre ce femeie vorbesti tu??in ce lume si cu ce femei ai tu de-a face dragule?? pen’ ca io nu prea stiu femei de genul asta(sau pe care le stiam le-am ejectat, asa e..mai stiam si io tampe din astea) dar nu asta e treaba femeilor, iar daca stii prea multe femei care asta fac, iti sugerez ,urgent-o sedinta de cartier cu urmatoarele teme 1.femei! deveniti mai bune si mai empatice 2.femei!educati-va in loc sa barfiti.invatati o limba straina si daca vreti, barfiti util,invatand cuvinte noi 3.femei! ajutati-va si sustineti-va intre voi 4.femei!lasati orgoliile copilaresti si idioate, tip clasa-ntaia de gimnaziu acasa 5.femei!crticati-va mai degraba pe voi, acasa, in oglinda.lasati-le pe altele

    :) pai se poate pui??din Italia? pai tocmai.din Italiaaaa ar trebui sa primim lectii mai pui mai :) Doria, cu drag esti hazos, pe cuvant

  • 37

    @Bogdan Cotiga: pui..io abia ma tin de un twitter amarat, nici mes nu am,nici fasbok nu am.. io sunt asa..mai cu face to face.. sau scriu scrisori,imi place sa scriu lung…sunt o vorba lunga si multtaaaa :)

  • 38

    @Bogdan Cotiga: torturile (primitul si datul lor,sunt viata mea) nici nu-mi imaginez viata fara de torturi :) sic.

  • 39

    @Andrusk: nu ma ubi ma .. no hate ca e bad for za soul ma iubita mea ma…

    si asta cu relatii praf(ca sa nu mai zic familii) ..stii cum e ..e atat de simplu iubito..

    NU ACELA ERA DRUMUL TAU. CAND TE ASTEPTI MAI PUTIN,DRUMUL TAU ITI APARE IN CALE.EXACT ATUNCI CAND TU CREZI MAI PUTIN.APARE DE..NICAIERI.DINTR-UN “ACCIDENT”,DINTR-O INTAMPLARE POATE.TOTUL E SA TII INIMA DESHISA SI SA INTELEGI CA ACELA E DRUMUL. :)

  • 40

    @dorianiculescu: Nu-ti ceream, dear, messul ca nu vreau sa flirtez cu tine …:)) Dar decat sa bag aici offtopicuri mai bine era acolo…O zi roz sa ai. Pupici!

  • 41

    Un barbat este oglinda femeii de langa el.Oglindire placuta va doresc!

  • 42

    @Kripto: buna ziua :) razboialele se explica (de fapt ,stim cu totii multe razboaie au fost alimentate sau chiar intiate de femeile din spatele “eroilor”, regilor, razboinicilor- a se vedea istoria, ce ofera nenumarate cazuri)prin dorinta nestavilita de putere(daca vorbim de razboaiele-razboaie si nu de cele din zilele noastre,pseuod-razboaie)

    puterea, controlul, dorinta de a subjuga, de a poseda, sunt uneori incontrolabile. si da, exista femei care sunt animate de neste treburi pe care,sincer, nici eu nu le inteleg(pentru ca daca le-as intelege, ti le-as explica cu drag!) fiind adepta ideii de “femeie-femeie”,aceea cu suflet, inima, dulceata, candoare, senzualitate, nu pot sa inteleg femeile razboinice,nici pe cele tip “hombre”

    iar legat de violenta domestica, sa stii, chiar daca sunt multe femei care isi influenteaza barbatii in bine, ei apoi(ca niste copii, pen ‘ca la cei mici cam tot pe acolo e treaba) ies IN LUME.la anturaje proaste, exemple idioate, macisme de trei lei, poate ies la iveala si caramizi din trecut.. cam asta e.cel mai trist din lume.nimic nu anuleaza o femeie mai mult si mai tare decat lovitura unui barbat. nimic

  • 43

    @junghiul: buna !!! ehehe ..zi lu’ “tati” asta ,poate te aude si el :)

    ps.dar e de bine,nu? ca daca e de rau ,nu,nu-i mai zice. ajunge cate rele aude zilnic, nu are nevoie de cretinite in plus :)

  • 44

    @Bogdan Cotiga: dear’ nici mie nu-mi plac copiii,deci ,nici io nu doream sa ..nimic..cu tine hai ,spor la munca !!! :) sa scrii inspirat

  • 45

    Ai dreptate. Pai nu este femeia “ajutorul potrivit”? Acum ea poate foarte bine sa ajute la bine sau la rau pentru ca din creatie a fost facuta sa aiba aceasta putere de influenta.

    Cunosc fenomenul si l-am experimentat…

  • 46

    Un barbat este de fapt un barbat, un barbat este de fapt femeia de langa el cand e libidinos, patetic, duce la paroxism sentimentalismul, intra pe miresici.ro si foloseste termeni precum pupici, roz, offtopicuri, un barbat este de fapt femeie cand e gheu.

  • 47

    @dim, draga

    L-am pierdut atat de rau ca nici el nu se gaseste. Gasitorului ofer recompensa, ca merita. O platesc pentru ca bag mana-n foc ca daca se gaseste, el nu renunta asa usor la mine. Nu-s de gasit multe ca mine.

    Si acum sa trecem la lucuri serioase – am fost cam criptica, se pare. Voiam sa subliniez ca interventia brusca in viata cuiva, chiar daca pentru exterior pare benefica ar putea sa distruga pe interior. Asa ca, bine e ca fiecare sa fie oglinda eului propriu.

  • 48

    @dorianiculescu: Nu sunt eu cu ura mai Dodo, dar cand ura imi ranjeste in nas doare…si dupa atatia ani e greu sa nu te intristeze faptul ca esecurile altora iti sunt puse in carca…decupez caci n-am incotro… Povestea mea din prezent? – da, neasteptata, incredibila, intensa, coplesitoare, fantastica, ireala, frenetica, nebuneasca, euforica, extatica…si cu agonii uneori, e drept, dar e ceva ce nu banuiam sa existe… e el insusi fara sa incerce sa se modeleze in vreun fel- asta e cel mai important… A+

  • 49

    @dorianiculescu: Inteleg din raspunsul tau, ca tu nu esti asemeni femeilor despre care vb eu,si ma bucur pt tine, si pt prietenele tale asemeni tie, insa, nu toate femeile, stiu o limba straina si nu toate locuiesc la oras, si nu toate au avut posibilitatea sa studieze, si etc etc, cele ca tine si ca pritenele tale sunt in minoritate.ba chiar mai mult indeva la 20%-30%. Oricum draga ma bucur pt tine, si sper sa fii ferita de cele, de care vb eu.

    alt un roman din italia
    2010-04-07 12:53:34 | Raporteaza
  • 50

    Neata la amiaza.Sunt inca in relache pe alte meleaguri si d aia.Ziceam sa te salut mai intai si mai ales. Nu stiu de ce dar parca cunosc fff, bine subiectul asta nu? O zi minunata.C

    alt Cristian Petrea
    2010-04-07 13:03:59 | Raporteaza
  • 51

    Eram gata sa te acuz de parti-pris dar incheierea, cam dura dealtfel, a alungat partial banuielile din directia asta. Ai dreptate, exista situatii cand o femeie puternica, isteata si rabdatoare poate rafina aspectul colturos al unui barbat; important e ca rafinarea asta sa nu mearga prea departe. Va indragostiti de un barbat pentru ca apoi primul lucru care va trece prin minte e sa-l schimbati. Si de cele mai multe ori o si faceti, in bine sau in rau dar astea fiind notiuni relative, le las asa deocamdata. Din pacate, de cealalta parte, sunt prea putini barbati(sau eu nu cunosc prea multe cazuri) in care un barbat a influentat decisiv (si intr-o directie ascendenta) drumul unei femei(desigur, E.U. e o femeie pe care eu o admir dealtfel :) ). Si nu e vorba de influente decisive pana la urma, e vorba de lucruri marunte dar nu lipsite de importanta, pe care un barbat poate nu stie, nu indrazneste, nu poate sa i le spuna, ceara unei femei. I wonder why…

  • 52

    “Un barbat este de fapt femeia de langa el” dar cum şi femeia e ea însăşi atunci trăim într-o lume femeiască. Mişto!

    Pentru orice eventualitate mă duc să-mi verific încă o dată igrecul.

  • 53

    @dorianiculescu: Vreau sa te intreb ceva? de ce unele femei, nu se sfiesc sa sa aiba relatii cu barbati casatoriti?

    alt un roman din italia
    2010-04-07 13:42:19 | Raporteaza
  • 54

    #43 E de bine! In plus e si de dorit, Doria.Ca de nu, nasc drame de tip “Alba ca Zapada”

  • 55

    Nu, zau… Si femeia e mereu aceeasi. Come on…

  • 56

    @Nikko: buna ziua iubito, eu ti-as raspunde cu drag, dar nu stiu care-i “pointul”tau.. si femeia e mereu aceeasi , ce? aceeasi cand? cand vrea sa influenteze in bine un om pe care-l iubeste? cand vrea sa salveze balenele? cand pleaca? cand sta? cand se lupta cu morile de vant?

    daca imi spui despre ce vorbesti, iti spun si eu ideea mea. :) un pupic :)

  • 57

    @junghiul: mai! mai sa fie , ne cunoastem?? ca mai stiu o singura tara in care aud Alba ca Zapada des,una plina de doctori si asistente :) sa nu-mi zici ca esti medic !!! :)

  • 58

    @un roman din italia: pai daca stai in Italia si imi pui intrebarea asta,probabil ca esti satul deja sa vezi cum societatea italiana tolereaza chestia asta. mai exact, in Italia , nimeni nu prea vrea sa divorteze(sunt si proceduri complicate si in plus e vorba de catolicism) , amantele sunt la ordinea zilei si cele mai multe sunt romance, rusoaice, moldovence, cehoaice, etc.. iar italiencele la fel,se baga prin nu stiu ce colturi cu neni care curata piscine, fac curat prin gradini, etc

    nu inteleg aplecarea spre tipul asta de “combinatii”(am si scris punctul meu de vedere, total radical)nu inteleg de ce trebuie sa te multumesti cu niste oase de la un pui, cand poti avea zeci de pui NUMAI PENTRU TINE . pentru bani probabil(in Italia cu siguranta acesta este motivul) insa …nu stiu parca e prea de tot, sa-l astepti pe unul sa vina din an in paste , sa-ti lase monetarul si tu sa te prefaci vezi-doamne ca il iubesti pana la luna si la stele prea perfid joc pentru gusturile mele.. aduce ghinion in viata, nu bun la nimic si …daca io ma hotarasc intr-o zi sa devin sotie, cum e?se intoarce roata si platesc?? nuuuuuu..binee :)

  • 59

    @cosa nostra: hi hi… esti sigurisssim ca nu e “X” ul?? traim intr-o lume care poate sa fie buna sau mai buna daca vrei,daca O FEMEIE isi sufleca manecutele si decide sa se apuce de treaba. daca nu ,nu. dar eu stiu ca o femeie poate face minuni DACA VREA.

  • 60

    M-ai prins!Tratez anima dar , sincer, mi s-ar potrivi de minune: Medice,cura te ipsum!

  • 61

    @Ovy: Buna OVy dar eu nu ma refeream la asta.tu ai inteles altceva. stiu ca majoritatea femeilor cand se aseaza langa un barbat, doresc hop-top sa-l schimbe , uita de fapt ca langa ele se afla tocmai barbatul de care s-au indragostit.odata ‘altul’ el nu va mai semana cu cel dorit initial si atunci ce facem?? nu. eu ma refeream la influenta benefica a unei femei asupra unui barbat. luam exemplu concret. o femeie careia -i cam repugna cabinetul stomatologic.rau.si nu are motive sa-i treaca pragul. insa vede ceva la barbatul pe care-l iubeste.si nu prea -i place. ce poate face ea?fara sa spuna?cum poate face ,asa incat omul sa se miste si sa rezolva poate o problema ?? simplu.se duce EA PRIMA si rezolva o pseudo-problema intr-un cabinet si pe urma se lauda”ia uite ce am facut eu’.sau nu.se plange”vai, am facut cutare lucru dar ma ia cu niste lesinuri,dar uite IO AM FOST CURAJOASA!” ce face el? se inspira dom’ne daca il duce bibi.se gandeste”ia uite ma,ea, o fricoasa s-a dus si io, un ditamai rinocerul stau ca prostu si nu fac nimic”

    eee?? ea putea sa spuna , nu?”bai, ai cutare problema!rezolva!” dar nu cu toti barbatii merge asa.cu unii MERGE ALTFEL aici intervine diferenta dintre femei sic :)

  • 62

    @Cristian Petrea: mai sa fie ia te uita cine e in vacanta :) hi hi…bravooooooooo, ma bucur pentru tine. am fost si io! si “mai ma duc” si luna viitoare :)

    got u , te-am luat :)

    imbratisari, vacanta placuta .

  • 63

    @Andrusk: A, crede-ma stiu bine despre ce vorbesti. cunosc ce scrii tu..hi hi..cunosc dear..

    iti doresc sa fii fericita si implinita ,fiindca stii cum suntem noi muierile, daca suntem acolo unde trebuie, pazea, ca nimic nu ne mai sta in cale :)

  • 64

    Da, am verificat şi sunt sigur: E un vânjos Y!

  • 65

    @Ro: iubito. nici nu barbat care intelege cine si de ce e langa el nu va considera vreodata o influenta nici apasatoare,nici enervanta,nici distrugatoare, nimic. dimpotriva. orice barbat cu capul pe umeri, nu intre picioare, va intelege de ce o femeie actioneaza intr-un anume fel si nu in altul. iar daca el va simti ca I SE DORESTE BINELE crede-ma,nu va sta pe ganduri sa lase garda jos. la fel cum, daca femeile sunt extrem de agresive si bataioase, nu vor putea obtine ce viseaza sa obtina(=schimbarea in bine, bla bla, ce mai vor ele) pentru ca e bine stiut de toata lumea:barbatul e o broasca testoasa, da-i in cap si n-o sa mai vezi iesind la suprafata fatica jucausa si simpatica a broscutei cite vei lovi numa’ de tartacuta-casuta rece si neprietenoasa :)

  • 66

    @cosa nostra: mai tu vorbesti cu subantelesuri.. vezi ca aici e tot o bruneta, dar e o gaina mai “batrana”nu ca vis-a -vis .. sau crezi ca am ajuns pana la varsta asta si inca vanez tantari , ha??? :)

  • 67

    @Pomisor: saliu’ pai spune! cum adica ..cunosti fenomenul?? mai exact?cineva a vrut ca tu sa devii o persoana mai buna si tu ..’te-ai tinut tare’?? sau cineva a dorit ca tu sa slabesti 50 de kg si ti-a reusit?? cum a fost? care e povestea? :)

  • 68

    @dorianiculescu: vezi tu chiar daca unii suntem in Italia spre exemplu, ne frecventam, mult intre conationali, si mai putin cu italienii, asa ca traind mult printre romani,in strainatate, stim cam cum bate vantul, apoi inainte de a trai in Italia am trait in Ro, asa ca, desi unii ar putea sa spuna, da dar de atunci s-au mai schimbat lucrurile, mie nu mi se pare ca s-au schimbat prea in bine, ba chiar, mai mult, cei care traiesc bine, se uita la cei mai saraci ca la niste leprosi(netinand cont de studiile pe care le au), intr-un cuvant Ro s-a umplut de fitze si fitzosi. Cat despre italieni, nu stii prea multe, iti spun eu cate ceva acum. intr-un sondaj facut acum ceva ani 80% dintre barbati si 68% dintre femei, au recunoscut ca si-au inselat macar odata, partenera/ul, asa ca amantele straine, nu au nici un rol in acest caz, pt ca e destul de vechi.

    alt un roman din italia
    2010-04-07 15:08:30 | Raporteaza
  • 69

    @bogdan: puiule , dar ma depaseste problema pusa de tine pui! io…nu stiu(hi hi..hai ca m-ai facut sa rad!vad ca mai nou rade toata tara pandora cu mine odata :) ) barbati care sa intre pe miresici(ce e asta?nici macar eu nu stiu!te invata cum sa fii mireasa perfecta sau ce?)sau sa scrie despre sentimentalisme,pupici roz, tarlici, chestii (tu despre ce barbati vorbesti?despre Solcanu sau despre cine??) as vrea sa-ti raspund, dar nu inteleg despre cine vorbesti..sau ce ai vrut sa spui.. daca a fost o gluma, uite , ca sa fii tu incantat, rad :

    hahahhahaha, hahhaha :)

  • 70

    @un roman din italia: nu e adevarat . esti putin confuz. romania, ca si alte tari, si alte neamuri , e formata din pomi, flori, ierburi, arbusti, uscaturi, craci, ciulini. nimeni nu priveste o persoana mai putin avuta in nici un fel,pentru ca in general,oamenii nu se prea amesteca:nici cei mai putin avuti nu doresc sa fie in companii care sa le strice buna dispozitie si nici cei instariti nu au limbaj si lumi comune cu persoanele normale, modeste deci-oamenii traiesc ca si in alte tari, in propriile lumi. poate ca intersectarea..mda, e mai defectuoasa, asa-i , e posibil.. iar legat de cine si ce si cum se “combina”, io nu agreez subiectele astea ..mai bine vorbim despre familie, copii reusiti, liniste, veselie, fericire in familie nu ma pricep la amantlacuri si nici fana discutiilor de acest gen nu sunt :)

  • 71

    Gelozia – mare chestie domnule!

  • 72

    @dorianiculescu: vezi, tu stii, ceea ce este in jurul tau, insa pot sa-ti garantez ca nu vei cunoaste niciodata mai bine o persoana decat atunci cand este singura, si e la necaz, abia atunci se vede verticalitatea caracterului unei persoane, atunci cand este disperata, se vede de fapt cine este, si ce este dispusa sa faca pt a iesi, din necaz. Credema ca eu am cunoscut sute de astfel de persone, si stiu ce-ti spun.

    alt un roman din italia
    2010-04-07 15:29:55 | Raporteaza
  • 73

    @dorianiculescu: apropo o alta intrebare, cate femei crezi ca ar divorta de sotul lor in cazul in care ar auzi ca le inseala?. Un procent asa dupa cat crezi tu?

    alt un roman din italia
    2010-04-07 15:34:28 | Raporteaza
  • 74

    @Doria Merci Demoiselle! Si tie numai de bine! A+

  • 75

    @Doria gresesti profund. Barbatii nu sunt “femeia” de langa ei si nici femeile “barbatul” de langa ele. Ceea ce conteaza, ceea ce “implineste”, ceea ce dezvolta pe ambii parteneri este “traiul impreuna”, este familia, este comuniunea celor doua “jumatati” absolut “egale” si mai ales “originale”, “unice”.

    Imi pare sincer rau ca nu ai ajuns inca sa “cunosti” asta :-) . Dar nu e timpul pierdut esti inca tanara.

  • 76

    gresit…. ia mai mediteaza…………. de experienta ai auzit?

  • 77

    @Doria,

    Pana la urma, dupa parerea mea, esenta celor scrise de tine se refera la “conflictul” dintre PERSONALITATEA femeii si a barbatului. Cand Marele Sculptor i-a modelat pe Adam si Lilith din tarana, s-a trezit ca nu a mai avut destul material si pentru personalitatea lor, lasandu-le lor sarcina de a si-o modela singuri. Astfel, dupa cum cred ca stii, madam Lilith, nabadaioasa si dornica de a-si impune statutul de amazoana autoritara, avea alergie la tavalelile in care Adamutz tinea mortis s-o-ntinda pe jos, cu cracii desfacuti, cand i se scula si lui sa faca pe “misionarul” viril. Ea, nu si nu. Voia sa geama de placere, dominant, doar daca-l calarea ea. Adica, eu inteleg ca, inca de pe atunci, Femeia dorea sa-l MODELEZE pe Barbat, impunandu-i un mucles docil intru satisfacerea propriilor nabadai si a pretentiilor de egalitate intre sexe. Nu i-a mers si, zic unii, a tulit-o din eden sa-si faca de cap cu Satanica. De-aici a inceput totul. Primul purtator de penis si-a donat coasta pentru primul transplant genezic, in urma caruia a fost plamadita Eva, cica opusul madamei Lilith. Eu, insa, nu cred ca s-ar fi diferentiat, cumva, intre ele. Toate “Evele” care s-au perpetuat de-atunci si pana acum poarta in vene gena atotdoritoare de influenta si dominatie a “bagaboantei” Lilith, asupra “Adamilor” de ieri si de astazi. Sub pretextul ca purtatorul de scula ar fi oarecum neajutorat/imperfect/nestiutor/nestilat/inadaptabil in contextul uzantelor cotidiene, femeia incearca sa impuna barbatului valentele propriei sale personalitati, eventual ale propriei viziuni despre lume, viata si maniere. Femeia e flamanda de dominatie in relatia cu barbatul. O fi rau ? O fi bine ? Naiba stie. Dar stiu ca pe mine ma enerveaza la culme atunci cand “gaina” vrea sa-l faca pe “cocos” sa cotcodaceasca, aidoma ei (reciproca e si ea valabila). Intotdeauna, consecinta e una singura: stirbirea personalitatii acestuia (repet, reciproca e valabila). Nu vreau sa par mai “cocos” decat mi-a fost dat sa fiu, dar nici nu pot cotcodaci docil, precum mi se sugereaza/impune, doar pentru ca asa da bine-n ograda. Barbatul are si el limitele lui de intelegere si acceptare. De multe ori, pentru binele comun, accepta “retusurile”-n tacere si ia “chipul” personalitatii femeii de langa el. Dar asta ii raneste de cele mai multe ori, menirea de mascul, inclusiv orgoliul si personalitatea. Repet, reciproca e valabila. Altfel, eu consider ca ambii trebuie sa aiba libertatea de a-si auto-modela, singuri, personalitatea fara interventii majore/brutale dintr-o parte sau alta. Iar “Eva” de azi sa nu uite never-ever ca a vazut lumina zilei datorita sacrificiului originar al lui Adam, dadator de coasta vitala. De ce ar trebui “feminizat” in exces barbatul ? Nu-i suficient ca “scula” din nadragi e de genul feminin ? Hai, ca fug sa ma “pudrez” nitel…

  • 78

    Doria maiai multe de invatat …. ai grija :)

  • 79

    Tu iti dai seama ce ai scris?Mai citeste o data dupa ce iti trece durerea de picior.

  • 80

    Șerpoaică dodoloață :)

    Sincer, prima dată cînd te-am văzut pe-aici (și-am căutat după aia pe google, găsindu-ți pozele) m-am gîndit: ce dracu’ are de spus parașuta asta? Ea trăiește într-o lume aparte, populată de fotbaliști, bogătani, mă rog, azi cu unu’, mîine cu altu’, depinde cine o sponsorizează mai mult.

    Însă de fiecare dată cînd îți citesc articolele chiar ramîn cu gura căscată. Îmi vine să urlu gîndindu-mă cît de mult am greșit și cît de ușor am lipi aiurea o etichetă. De multe ori am crezut că plătești pe cineva să ți le scrie, dar ce te faci și cu comentariile? Totuși ar fi prea mare efortul.

    Cît de bine cunoști oamenii, șerpoaico :)

  • 81

    Doria, multe critici, cred ca esti deja satula. Daca mai simti nevoia de o parere :-) nici eu nu vad lucrurile asa cum le-ai vazut tu.

    Teoremele-cumva pe care le propui sunt mai degraba exceptii (poate multe…) de la regula: personalitatile nu se schimba prin influenta decat daca sunt slabe.

    Da, viata, pofta de viata, pofta de munca, voia buna, optimismul, gusturile, astea se pot schimba mai mult sau mai putin. Dar nu si restul. Iar schimbarile care apar prin influenta sunt mai degraba cele in bine decat cele in rau.

    O “pelicula” se schimba, deci, dar baza ramane.

    Asta, cum spuneam, daca omul nu pleaca din start si ramane permanent cu penurie de repere. Da, atunci se intoarce intr-adevar spre SINGURUL reper la indemana.

  • 82

    @decenu: buna seara :) ce ma mira cel mai tare e ca, dupa o zi de comantarii, am ajuns din nou la concluzia ca mai nimeni nu intelege ce vreau eu sa spun(si ma mai mir de ce crede toata lumea ca sunt o ciudata !!! :) ) eu m-am referit la cate lucruri minunate poate face o femeie pentru jumtatatea ei(daca are cap si multa bibi in cap) iar oamenii au inteles cu totul si cu totul altceva. ma rog..asa e , poate sunt io nebuna, sau poate ca da, traiesc in lumea lu’ peste iar restul traiesc jos, pe strada :) un om se schimba chiar si cand el insusi nu vrea sa admita ca se schimba(si mie mi s-a intamplat asta, am refuzat si eu sa cred ca se intampla, pur si simplu nu mi-a venit sa cred…dar e posibil,se intampla..) si nu..nu era (NU ERA) vorba de influenta, de oameni care sa fie influentati ,schimbati oricum CI DESPRE ASTERNUTUL BINELUI SI AL FRUMOSULUI, AL MINUNATULUI PRIN IUBIRE. dar asa e…iti traba’ sa fii construit/ a intr-un naume fel sa intelegi ce inseamna asta. corect. :)

  • 83

    @costelus: buna seara (o sa razi ,dar chiar sunt “serpoaica”.de foc!)

    parasuta nu-mi mai spune nici in gluma fiindca nu-mi place.nu ma reprezinta iar cand vad ca cineva imi trage o treaba de-asta ,imi vine sa ma retrag discret.imi vine sa tac si sa nu mai vorbesc, fiindca altfel nu stiu cum sa reactionez :) si sa nu-mi zici ca tu ai inteles ce am vrut sa spun, ca ma spanzur.n-au inteles altii care se dau “mari atoatestiutori” si ai inteleles tocmai tu,un glumet si un ’superficial”(e???iti place ??cum e cand te numeste cineva intr-un fel care nu-ti place prea tare?nu bine, nu-i asa??)ca nu cred. zau.serios.chiar ai….inteles ce am vrut sa zic ? :)

  • 84

    @vasile_ no_ 5: Chanel dear. dar chiar stiu ce-am scris! de ce? e asa de rau/am instigat la violenta?am asezat barbatii intr-o lumina ..proasta?am asezat lumina prost in platou?(glumesc) piciorul e mai bine, multam ca ti-ai adus aminte de durerea mea de picior , insa nu mi-a plecat bibi cu sorcova din cauze de dureri de picior dear’ stiu io ce am vrut sa zic, amu’ problema-i :

    TU INTELESESI?? :)

  • 85

    @antiignorantu:buna seara ce mai am de invatat pui? zi-mi tu , sunt bucuroasa de lectii, pilde, invataturi noi de la oameni cu mult mai INTELIGENTI, RAFINATI,SOFISTICATI decat mine :) invata-ma tu !

    un pupic mic cat un ciupic :)

  • 86

    @vasile_ no_ 5: ti-am raspuns, sa stii.probabil e in asteptare nu stiu de ce

  • 87

    @Sniper: buna seara pui. nope, ideea era mai simpla. am vazut ca multe femei adopta niste atitudini total gresite cand doresc sa vada omul lor apucat pe-o carare mai buna.barbatii nu functioneaza cu batele de cele mai multe ori,sau da..dar pe termen scurt ,cel mult mediu. in esenta, am vrut doar sa punctez ca ,datorita iubirii unei femei potrivite, orice barbat INTELIGENT(poate aici a fost greseala mea, aceea ca am avut impresia ca suntem o tara numa’ cu barbati deschisi la minte si inteligenti :) )se va lasa condus pe un drum in folosul sau acum..ca multi se dau cocosi si nu vor sa priceapa unde-i binele sau ca baga la inaintare un orgoliu tip “prostanac” asta-i partea a doua.. probabil tine si de varsta(de aceea ador eu barbatii mai copti) nu poti sa ceri unui copil sa inteleaga ce am scris eu, pentru ca nu va putea.pur si simplu nu are cum. parerea mea :)

    numa bine ps.repet:nici un barbat inteligent nu va considera ca personalitatea sa e atacata sau stirbita daca langa el se afla femeia care il simte, il adulmeca si il face sa aiba incredere in judecata si logica ei. nici unul.

  • 88

    @Shadow: buna seara. gresesti tu profund. in mare sunt de acord cu cele scrise de tine. insa “in mic”, iti jur (pai si tu cati ani ai ?/100??daca eu mai am timp sa “invat”?) ca femeile au un rol mult mai important intr-o alaturare, ele pot duce intr-o parte sau alta legatura respectiva mai fin si mai subtil decat barbatii. ce/cea care e intr-o eroare esti tu sau nici macar nu e eroare, suntem probabil constructii diferite, vedem diferit viata. asta e mai degraba, structuri diferite.. :) te imbratisez, D.

  • 89

    @Priceputu’: Un alt articol in acelasi stil gazetaresc pe care l-am mai vazut si in revista Pif. Te rog dezbraca-te si nu ne mai chinui.Suntem si noi oameni ,avem un suflet ,ai mila de noi.

  • 90

    @Andrusk: seara buna ! ne vedem maine la povesti :)

  • 91

    @un roman din italia: nu stiu. eu de exemplu cand am auzit (si nu numai) ca …hi hi am fost inselata , am stat ca o Sfanta Filofteia Mare(desi mare ,nu mica !!) si am considerat ca familia e mult prea importanta ca sa fiu tocmai eu aceea care o destrama.. acum..fiecare face cum o taie capul. io nu ma joc de-a familia, altele se joaca. la fel si barbatii.

    dar , ca sa-ti raspund, femeile tind in general sa se automutileze , crezand ca daca un bou a calcat stramb intr-un rand , n-o sa o mai faca. gresit.fireste ca o sa o mai faca. :)

  • 92

    @cosa nostra: ce e cu gelozia ? fiindca nu am inteles, imi pare rau :)

  • 93

    @un roman din italia: si tie ti-am raspuns, nici raspunsul la comentariul tau nu a aparut . poate mai tarziu :)

  • 94

    @dorianiculescu: Draga doria pune mana pe un doom ceva . Subinteles nu subAnteles. Doom nu e binecunoscutul joc

  • 95

    Nu era nimic cu gelozia, meditam şi eu aşa! Şi m-am gândit să nu-i spun invidie [cea la care meditam de fapt] ci gelozie. Şi pentru că nu eram la „bruneta de vis-a-vis” am scrie la dumneavoastră.

  • 96

    Doria, ai scris vreo 40 de “articole” pina acum si tot nu ai inteles bine cum e cu virgulele, punctele, parantezele si spatiile de dupa ele… Despre subiect: vorbim aici despre marionete?

  • 97

    bărbaţii de lîngă mine sînt la fel.

  • 98

    am ajuns la concluzia că toţi e nişte curve.

  • 99

    Şi te dai mare că toţi gravitează în jurul tău. Bine, hai că mă încurc cu tine dar poate văd că eşti o sfrijită de doar optzeci de kile că nu ştiu ce-ţi fac!

  • 100

    @flegeton: adevarul e ca..(apropos de textul cu Esti praf!) uneori sunt si io cam praf… dar macar sunt amuzanta si de treaba .. si mai si recunosc ca habar nu am sa scriu :)

    e bine ?

  • 101

    @cosa nostra: mei da’ io nu stiu ce incerci tu sa spui..insa nu merge mei cu mine asa.. nu bagi tu strambe si drepte in tara mea , fiindca io nu sunt asa.. una e ca pisc , alta e invidia si gelozia incearca in alta parte, ti-am zis ..aici e o gaina batrana ..nu e asa cum “crede” unii :)

  • 102

    @dina: yeap, sunt praf,nu stiu inca sa scriu(nu stiu de ce am impresia ca , probabil jurnalista fiind , te simti nitelus ” uimita ” ca si noi ageamiile incercam sa scriem )si posibil,n-o sa invat niciodata slava-domnului ca nu castig banii de coafor si de excursii prin lume din asta, ca altfel (vorba ta) muream de foame :)

    te imbratisez, o seara buna

    ps.nici tu n-ai inteles ce-am vrut sa spun.nu e bai.m-am obisnuit de dimineata.acum e deja seara, asa ca nimic nu ma mai “doare”,poate doar inca un pic piciorul de la cazatura. dont’ worry, nici eu nu vreau o marioneta. fostul meu sot, adica o bucata din ce ai enumerat tu ,imi ajunge. de data asta mi-ar placea un munte, un om puternic si hotarat, daca nu e bai :)

  • 103

    @dama cu pandalii: pe tine nu te inteleg,imi pare rau.

  • 104

    E, parasuta te-am clasificat la inceput, ti-am zis ca acum a trebuit sa recunosc ca am gresit :)

    Da, am inteles ce ai scris si stiu ca ai dreptate. Sigur, multi barbati n-o sa recunosca niciodata; de-aia aici multi iti zic ca scrii prostii. De fapt ii doare ca ai dreptate. Unii poate nici n-au alaturi o femeie care sa-i inspire si-atunci na, ce sa inteleaga? Ciu-ciu!

  • 105

    cosa nostra, sînt o sfrijită de vreo 250 de livre. mi se spune sfrigitte bardot.

  • 106

    Da, dar nu vorbeam cu dumneavoastră!

  • 107

    Nu se poate, apar comentariile ca dracu de nu se mai înţelege nimic!

  • 108

    dorianiculescu nici eu nu înţeleg multe. da’ am sentiment în mine, cocoană, am sentiment. ehee…

  • 109

    uite, nici cosa cuimamadraculuiofi nu mai înţelege nimic.

  • 110

    dama cu păzdării,

    coca noastră a cui dracu să fie?

  • 111

    @dorianiculescu: mai raspunde odata

    alt un roman din italia
    2010-04-07 20:48:58 | Raporteaza
  • 112

    Sal,

    Cred ca intr-o relatie fiecare este imaginea oglindita a celuilalt.Se completeaza reciproc.Astfel barbatul devine partial femeia de langa el si viceversa.Asa este normal 50-50,pentru a nu exista frictiuni prea mari.Plus ca asa se obtin cele mai bune rezultate.

    O seara buna.

  • 113

    Poti exemplifica cu Basescu? dar cu Tariceanu? Nu vreau sa te contrazic, zambesc doar si ma bucur ca nu ai dreptate. Ar fi groaznic pentru voi ca TOTI barbatii sa fie de fapt femeile de langa ei.

  • 114

    @doria o fi cum spui tu. Stiam eu ca n-are dreptate Soacra-mea:) crede-ma insa si pe mine ca nu poti schimba pe nimeni, chiar daca ai lut din ce modela, chiar daca e extraordinar de destept. Merge 1 an, 2,3, 10, dar dupa 15 si-aduce aminte de niste valori pe care nu le considera initial nocive si daca omu’ nu-I destul de puternic o ia razna. Asa ca important e ca barbatul ce-l cauti sa aibe aceleasi set de valori cu tine, ca altfel, oricat te-ar iubi, se modifica, dar nu intotdeauna cu folos.

  • 115

    Deci pana la urma: Cum ramane, cine este ce este partenerul/a?.

    alt un roman din italia
    2010-04-08 10:58:21 | Raporteaza
  • 116

    Neatza:)

    Partial de acord cu ce-i mai sus.. Titlul este totusi mult prea exagerat, sa fim seriosi.. Fiecare persoana are propriul sine, nu poti afirma ca “Un barbat este de fapt femeia de langa el”, poate “Barbatul este cel mai mult influentat de femeia de langa el”.. Binteinteles, trecand peste mult obisnuitele bancuri “misandre”, adevarat este faptul ca in spatele unui barbat puternic se afla o femeie:).. Dar totusi, acesta nu este neaparat ghidat de aceasta, sau modelat etc.. Eu cred ca se modeleaza unul pe celalalt, se completeaza. Fiecare descopera golurile celuilalt si i le umple:).. De exemplu, daca barbatul e nerabdator de felul lui, femeia va face intr-un asa fel, incat sa elimine acest “defect”, iar daca femeia nu se poate abtine sa nu intre intr-un boutique, barbatul va recurge si el la anumite tehnici persuasive de a modela comportamentul acesteia.. Totul cu un scop nobil, de a ajunge la o relatie cat mai reusita:). Concluzionand, acum, dupa ce m-am gandit un pic mai mult, cred ca ma voi contrazice singur:)): “Barbatul este femeia de langa el, iar femeia, barbatul de langa ea”.. Fair enough:)? Ca daca punem aceste doua “specii” pe trepte diferite, ajungem iarasi la situatia din secolele anterioare, inainte de asa-zisul moment de “emancipare al femeilor”.. Astept opinii:).. O zi faina :)

  • 117

    @cosa nostra,

    Bai nostra. UE este ma-ta si tactu de altfel.Ma-ta stie ce faci?Ce pari cam homosexual asa ciudat nespalat ce esti?NU tie rusine sa stai pe net la ora asta.Te-ai intrebat vreodata ca as putea sa fiu tactu?Daca i-o trageam eu lu ma-ta mai bine lucruri mari se intamplau.Mai bine nu ca daca aveam un copil ca tine innebuneam de mult UIstusle. Mars de la calculator nespalat ordinar ca de la cata UE ti-am dat faci sifilis si dupa aia ma ia garda baga-ti-as morcovu intre dinti.

  • 118

    ….adica pentru a-i forma deprinderi elementare (de igiena sau buna-cuviinta) o femeie ar trebui sa fie un fel de mama a partenerului ei – dar muuuuuuuult mai subtila (?!)… Posibil trecuta printr-un training de psihologie_pentru_to(n)ti, ca sa aiba: “rabdare sa-l asculte,sa-l ghideze, sa-l indrume fara ca el sa stie, sa-l injecteze pozitiv, sa-i ofere exemplul de care el sa se rusineze”. Interesant punct de vedere, o postmodernitate grevata pe buna educatie patriarhala, care cere ca femeia sa se ingrijeasca nu doar ca barbatul sa aiba camasa curata in dulap, dar sa-i si spuna (desigur subtil!) cand sa si-o schimbe! Nu stiu altele cum sunt, dar eu una prefer sa-mi consum rezervele de rabdare si diplomatie pe altceva. Rezultat: o gramada de barbati umbla sleampeti si neciopliti, pentru ca EU nu am avut bunavointa (subtilitatea etc…) sa le schimb pantofii, camasa, sosetele si manierele. DOMNILOR, NU CONTATI PE MINE!

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari
cum nu mai am „aproape 33 de ani” si ma si plictisisem de vechea bio, m-am gandit ca cea mai nimerita „Bio” este cea de mai jos (desi nu e chiar o biografie). barbatul care a scris-o nu m-a vazut niciodata, nu  ma cunoaste. insa, printr-o minune, a gasit niste cuvinte care mi se potrivesc. imi este foarte greu sa pricep cum de i-a dat prin cap sa scrie asa ceva, insa, momentan, ce a scris el este mult mai bine decat orice bio as putea (re)scrie eu.
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alegeri alex mazilu articol Artă bani barbati blog București campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie critica dragoste educatie familie Fashion femei femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu iubire Job lansare libertate literatura mare Mirela Retegan Moldova munca muzică oameni o fraza online o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat politică post poveste poze psd publicitate razboi reclama revista români România sanatate scandal soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta violenta

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!