![]() | Tu faci dragoste ori sex?!vezi toate articolele de Ruxandra Predescu17 mar 2010 la 14:31 115 comentarii 3937 vizualizari. |
Se spunea, despre secolul XXI, că va fi religios sau nu va fi deloc! Ei bine, mie îmi pare că sexul e noua religie pe care o predică toată lumea! Nimic nu mai e tabu, nimic nu mai e de păstrat exclusiv între pereţii dormitorului, ai cabinei de duş sau ai liftului. Fuck and tell e noua politică de personal affairs.
N-am fost niciodată vreo mironosiţă pudică de genul celor care afirmă bătând din gene „Eu nu fac sex, fac dragoste!”. Să moooori tu? Şi cum e asta? După trei întâniri, două fripuri, un pahar de vin şi-o Fanta la două paie în timp ce vizionaţi un film siropos la Mall, copulaţia e dragoste nu sex? Sau… o fi după lungimea preludiului? Dacă durează mai mult de zece minute giugiuleala e dragoste nu sex!? Sau dacă te mai sună şi a doua zi?!?
Investiţii
Ah, nu! Ştiu, gata! E vorba de mărimea investiţiei pe care el o face ca să te aducă la el în dormitor? Aşa e? Am ghicit? Dacă drumul spre pat trece pe la un hotel de fiţe din Sinaia, e dragoste nu sex? Sau poate că trebuie să-ţi cumpere un braţ de trandafiri (12 lei firu’) legaţi c-o brăţară Swarovski ca să te convingă de soliditatea sentimentelor, că el nu vrea să ţi-o tragă, nu, vrea să faceţi dragoste. Dacă tot are de unde, eu zic să-i pretinzi o partidă romantică de… shopping! La Milano, fată, ce naiba, nu la Băneasa, că doar tu nu eşti vreo curvă! Ţie să-ţi arate că te iubeşte întâi, că tu vrei dragoste, nu sex!
Romantism
Sau poate romantismul e cel care face diferenţa? Da, mai sunt unele care pretind romantism ca monedă de schimb pentru sex. Ce sa facă? Romantism, fată! Ştii tu, e un romantic. „Aseară am fost prima dată la el acasă. Erau lumânări aprinse peste tot şi potecă de petale de trandafir până în pat”, mi-a relatat, neîntrebată, o colegă de facultate, acum nişte ani. „Aşa, si?”, am întrebat eu, mai mult ca să n-o dezamăgesc, pentru că presimţeam urmarea. „Păăăi, am făcut dragoste, normal!”. Ah, deci coloana sonoră asigurată de Sade, lumânărele şi trandafiri, poate şi un prezervativ (sper c-aţi folosit!) cu miros diafan de căpşuni şi-o sticlă ieftină de vin spumant – astea fac diferenţa? Bun aşa. Romantic, fată, l-ai dresat pe animal, bravo!
Sau totuşi nu?
Pe mine, una, siropăriile cu miros de trandafiri mă lasă rece, ba chiar obţin efectul invers. Vai de capul tău de bărbat dacă ai folosit vreun diminuntiv, altfel decât ironic. Dacă vrei tu musai să fii romantic, atunci fa-mi cadou o periuţă de dinţi – doar a mea! – la tine în baie, pentru că ştii că-mi place sexul matinal da’ nu-mi vine bine să ne pupăm dacă nu m-am spălat pe dinţi în prealabil. Cumpără ness chiar dacă ţie îţi place cana pe jumătate plină cu zaţ, pentru că ţi-am spus că prefer cafeaua solubilă. O să te iert dacă e altceva decat Nescafe-ul clasic, cu toate că mie numai ăla îmi place.Lasă-mă să fumez la tine in sufragerie, chiar dacă tu te-ai lăsat. Ba, mai mult, fură-mi ţigara şi trage şi tu odată, doar aşa, ca să-mi mai simţi niţel gustul, după cum singur admiţi, rânjind.
Să nu mă înţelegi greşit! Tot sex se cheamă, chiar dacă ai bifat mărunţişurile de mai sus. Pentru dragoste, eu, una, am nevoie de încredere! Iar până acolo e cale lungă şi s-ar putea ca tu nici măcar să nu reuşeşti s-o parcurgi. Nu de alta, dar o să te supun la cazne groaznice, o să vezi!
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe TwitterEtichete: mironosiţe, romantism


Ana Barton azi la 17:20 |
Văd prin geam că s-a spart sita. Abia acum înţeleg ce înseamnă cu nemiluita. Poate tu [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 11 feb la 20:14 |
Mamaia mea mi-a spus odată să nu regret ce-am făcut ci ce n-am făcut în viață. Nu m-am luat [ citeste mai departe ]
| | blackhole 09 feb la 17:32 |
In caz ca vreti sa va raspundeti la aceasta intrebare extrem de importanta, trebuie sa va raspundeti [ citeste mai departe ]
| | andreea 09 feb la 17:29 |
Se întîmpla ceva cu ea. De cînd era mititică, observase că atunci cînd îşi spunea "acum [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 08 feb la 17:55 |
Ieri seară la 20:00 am ieșit la teatru, la Green, pe Victoriei. Cei care au mai fost pe acolo [ citeste mai departe ]
Ana Barton 08 feb la 11:00 |
Apa care arde. Asta înseamnă. Nu fiartă, nu fierbinte, nu clocotită. Şi, bun înţeles, nu [ citeste mai departe ]
Astro Vesta 07 feb la 01:58 |
Prima femeie de pe Pământ, potrivit mitologiei greceşti, a fost Pandora, cea pe [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 05 feb la 19:03 |
Cu foarte puţin timp în urmă preşedintele spunea în discursul său: În [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 03 feb la 13:04 |
Nu, n-aș fi vrut să-l cunosc pe Cătălin. Cel puțin nu așa. Dar ce? Parcă în viață ai totul [ citeste mai departe ]
Ana Barton 01 feb la 16:00 |
Poa' să pară cum o părea. Să râză lumea cât o vrea. Eu tot joc şotron. Nu mă pot abţine [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 01 feb la 00:41 |
Poate vă mai amintiți de programul ”Școala altfel”, propus de ministrul Funeriu la finele [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 29 ian la 17:42 |
Desigur, România a mai făcut un pas mic şi servil în faţa corporaţiilor și marilor puteri şi [ citeste mai departe ]
Alex Mazilu 27 ian la 22:37 |
De prea multe ori am auzit astăzi ”România paralizată de ninsori” sau lucruri de genul ăsta. [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 27 ian la 21:35 |
Am descoperit de curând o prăjitură nouă. Camelia. Primul strat e rupt parcă din amandină, [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
Discursul proaspăt al șefului statului a fost unul fără substanță, incluzând doar [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
În contextul protestelor, care continuă, reprezentanții puterii au decis că o încercare, de a [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 25 ian la 20:44 |
Am înțeles din discursul președintelui că de fapt una dintre problemele cele mai grave în acest [ citeste mai departe ]
Ana Barton 25 ian la 19:18 |
Ştii, nici mie nu mi-e tocmai moale să-mi iau întrebările la întrebări. Dar poate că e [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 24 ian la 19:51 |
Asta spunea creatorul statuii domnitorului, sculptorul Marcel Voinea, la sfârșitul comemorării de [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 21 ian la 13:37 |
Între două demonstrații, pentru destindere, vă recomand memoriile crocodilului [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 21 ian la 02:59 |
Puterea... ploii a fost de partea puterii. Da, vremea și vremurile ”indecise” din oraș în [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 19 ian la 17:16 |
Revoluție - adică. Măcar pentru că brusc reprezentanții puterii sunt mult mai deschiși unui [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 19 ian la 16:05 |
Protestele românilor împotriva actualei conduceri, determinate, aparent doar, de recenta demisie a [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 19 ian la 14:31 |
Nu fac parte din tagma celor care se pricep la relații, nu dau sfaturi prietenilor căsătoriți [ citeste mai departe ]
Ana Barton 19 ian la 13:50 |
Hai, că are dreptate femeia asta: ţara arde, iar babele se piaptănă. Da, da' se piaptănă scurt, [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 ian la 18:47 |
Am primit comunicatul acesta:
Peluza Sud Dinamo, grupul de suporteri ai echipei [ citeste mai departe ]
| | morringain 15 ian la 01:34 |
Pentru postul asta o sa imi atrag ura multora. Asta e.
Asistam in ultimele zile la o isterie [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 15 ian la 01:33 |
O retrospectivă asupra realității politice românești, în 2011 aduce în atenție o scenă [ citeste mai departe ]
Ana Barton 14 ian la 15:20 |
Mă dezbrăcam încet de somn, de dimineaţă, şi mă-mbrăcam cu ziua. Şi mi-a venit un fel de [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 11 ian la 10:48 |
Uite, fac un consistent exercițiu de memorie și-mi răsfoiesc în minte toți profesorii bărbați [ citeste mai departe ]
| 1youtube.com/wat../ de ce le zice "romantic moments" ? Pt ca nu is romantice?... | ||
| 2Pe mine chiar deloc.Marcel, frumos ti-a mai zis mama ta.Ana, si tu clipesti verde. :)... | ||
| 3deja ma plictisiti: youtube.com/wat../ ... | ||
| 4oh, you and your dirty talk, don't stop just yet!hidratante si mitocondrial protectoare, da, cu coq10 and shit... | ||
| 5Greenfcknbin,Vreau si eu din creme de-asta hidratante. Sfatuieste-ma.... | ||
| 6Ana, nu-ţi pricep boala! oare preferi "celălalt altar"?!cumva, altarul e imperios necesar pentru buna desfăşurare a ostilităţilor!... | ||
| 7Marcel,Au! Nu da! :lol:De general, auzitu-m-aţi?Sunt generăleasă! Să-nţepeniţi dă ciudă, na!(Ptiu! Iar m-am măritat. M-oi potoli, dracu, vreodată?)... | ||
| 8ana:na, că m-ai retrogradat! mi-s general, generăleaso!... | ||
| 9Greenfcknbin,Fără poceală-mi place, domnule. Bogdaproste! Că muza m-a învineţit acu' trei zile cu nişte limbi-ofrande pe care să mor dacă le ştiu duce. Am un pai în gât, ca să-mi evit limba. :oops:... | ||
| 10Ana,auzi cum îi place ? cu năbădăi....puneți cizmele ălea negre de peste genunchi,poartă masca lui Zorro,ia un bici din piele de capră,udă-le cu apă sfințită și trage-i o bătută...până va intra în... | ||
| 11spankingul e pocneala fara poceala, frumoaso, la ce pm mi-am mai cumparat toate cremele alea hidratante?... | ||
| 12Muză,Fu nimereală, iubito. Versificaţie inconştientă. Leagăn.... | ||
| Dora Constantinovici 5549 citiri |
| Florentina Mușat 3837 citiri |
| Ana Barton 3003 citiri |
| | andreea 2007 citiri |
| Doria Niculescu 1080 citiri |
| Maria Moiş 1030 citiri |
| Astro Vesta 1027 citiri |
| | blackhole 634 citiri |
| Ruxandra Predescu 316 citiri |
| Laura Laurentiu 288 citiri |
| Ana Barton 2 postari |
| Florentina Mușat o postare |
| Astro Vesta o postare |
| Dora Constantinovici o postare |
| | andreea o postare |
| | blackhole o postare |
| Dora Constantinovici 24555 citiri |
| Florentina Mușat 16994 citiri |
| Ana Barton 13557 citiri |
| Maria Moiş 10180 citiri |
| Doria Niculescu 4368 citiri |
| | andreea 2760 citiri |
| | morringain 1834 citiri |
| | Crina Soroiu 1712 citiri |
| Alex Mazilu 1622 citiri |
| | Habarnam 1525 citiri |
| Dora Constantinovici 7 postari |
| Ana Barton 6 postari |
| | Crina Soroiu 4 postari |
| Florentina Mușat 4 postari |
| Maria Moiş 3 postari |
| Alex Mazilu o postare |
| Astro Vesta o postare |
| | andreea o postare |
| | blackhole o postare |
| | morringain o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
ruxandra: eu fac şi una şi alta! problema-i alta: ai mei nu prea mă lasă. mai ales nevastă-mea se opune… nu-i înţeleg, da’ asta e. mă descurc, totuşi.
2010-03-17 14:42:03 | Raporteaza
marcel zadda ah, ce nevasta, dom’le, deloc nu’ti da si tie dreptul la fericire!
2010-03-17 14:46:04 | Raporteaza
ruxandra: ssssst! asta d-acu’ e a treia…
2010-03-17 14:50:17 | Raporteaza
Uf… m-a uns la suflet… parca trebuia sa fie ceva mai lung/lat sa acopere toata mizeria/categoriile/subspeciile care au de-a face cu subiectul.
2010-03-17 14:58:15 | Raporteaza
buna. de acord cu capitolul,, sau totusi nu?”. daca ai curiozitatea sa te uiti pe site-urile de matrimoniale, toate femeile de acolo isi doresc: un printz calare pe un cal alb, cu p…mare si tare, cu cont in banca asemenea si culmea, toate acestea DOAR pentru ele. TOATE cauta dragostea soro, nu sexul. sexul e pentru specia inferioara, ele sunt superioare, vor ceva elevat…… iar daca le zici de o tavvaleala zdravana care chiar ar putea sa le placa,sar de cur in sus si iti dau cu poseta in cap de tre sa porti casca cu tine permanent.ma lesi???? agree cu tine ca totul de fapt se bazeaza pe incredere. poti spune ca esti indragostit de una atunci cand ai incredere. altfel, e o chestie de purtare civilizata si de cat de tare iti este scula. restul vine de la sine fie pentru o noapte, fie pentru tot restul vietii tale……depinde ce noroc ai.
2010-03-17 15:01:13 | Raporteaza
@ruxandra PRedescu: Super! Admirabil, din toate punctele de … vedere! (Te urmaresc de ceva timp; acuma si zic)
2010-03-17 15:04:33 | Raporteaza
La naiba, stravezie Intrebare: Fac dragoste/sex ratie 6-7:1, ce inseamna asta? Dragoste inseamna ca trebuie satisfacuta sotioara de vreo 6-7 ori, pina cand primesc la schimb 1 portie de Sex Adevarat
2010-03-17 15:06:31 | Raporteaza
eu am făcut dragoste singur şi am luat o formă uşoară de sida.
2010-03-17 15:06:47 | Raporteaza
Da shtiu: Sucker, Fraiere, pussy, si alte cele, ca sa fac, sunt de moda veche, pentru mine muierea meu este cel mai bun
2010-03-17 15:09:56 | Raporteaza
N-ai vazut stire pe realitatea ca un cuplu din Rusia a murit (a murit cuplul, cu totul) intoxicat cu gaz de eşapament în timp ce făcea sex in masina intr-un garaj de tabla… Dadusera drumul la motor sa fie cald. Acuma intrebare de baraj: de unde stiau reporterii ca cuplul facea sex si nu dragoste? Eu cred ca daca faci dragoste atunci automat faci si sex. Chiar fara sa stii
2010-03-17 15:10:14 | Raporteaza
mai Ruxandra, ieri ni l-ai aratat pe ala cu microfonu’, ne-ai intaritat, si acum ne intrebi asta? eu cred ca esti de-a dreptul perversa!!
2010-03-17 15:13:42 | Raporteaza
Aaaa.. asta-i tipa cu ala de tragea o lada de scule cu propria-i putsa!
Acum ne vorbeste de dragoste si sex… Iar se simte nebagata in seama!!!
2010-03-17 15:19:58 | Raporteaza
bogdan cititorul nostru, stapanul nostru! pregatesc un “va urma”, bine?
harley davidson ah, nu am avut niciodata curiozitatea, dar ia sa intru, nu se stie de unde sare subiectul!
multam de pont! si sper ca nu te’a deranjat faptul ca am ales muzica frantuzeasca nu americana ca ilustrare, da? :p
Americanul multam de urmarit si comentariu! te mai astept!
wicker man sper ca te hraneste corespunzator in schimb! si ca iei, naibiului, niste vitamine, ceva, hahahaha! si mie mi se pare super ok ca “muierea ta” e cea mai cea pentru tine. ca doar tu ai ales’o, nu?
doktor banicioiu cum ar spune prietenii mei ardeleni, păţăşti!
vlad … caz in care poti sa treci peste faptul ca n’ai orgasm?
n’am vazut stirea, dar cine face ca ei, ca ei sa pateasca!
andreea of, da, ce sa fac si eu, perversa de mine!
hai, zi, una sau alta?
2010-03-17 15:20:56 | Raporteaza
eu sunt de acord cu tine dar nu inteleg sfarsitul. pur si simplu ai inceput deodata sa vorbesti despre dragoste ca sentiment, sau.. vrei sa zici ca dc ai incredere in cel cu care te culci… atunci nu mai e sex, e dragoste? banuiesc ca nu asta voiai sa spui. exista sex, si mai exista sentimente care te pot lega sau nu de cel cu care il faci. dar cam atat
2010-03-17 15:21:12 | Raporteaza
Mihai apropo de comentariul tau foarte “on topic”, eu cred ca tu nu faci nici una nici alta!
2010-03-17 15:22:21 | Raporteaza
@Doktor Bănicioiu: herr doktor, cine a produs infectia, stinga sau dreapta? he, he…
2010-03-17 15:23:36 | Raporteaza
v n’am vorbit de dragoste ca sentiment, am ramas tot in sfera fizicului, argumentand de ce sex si nu dragoste, ce e sex si ce anume ar putea sa fie (facut) dragoste. si exact asta am vrut sa spun, ca pentru dragoste (facut sau simtit) trebuie incredere.
2010-03-17 15:24:26 | Raporteaza
uite una buna, just for the road! youtube.com/wat../
2010-03-17 15:25:15 | Raporteaza
scria ceva de sade adu? pai atunci, varianta lunga: youtube.com/wat../
2010-03-17 15:29:47 | Raporteaza
@marcel zadda: #3 Multe inainte!
Iertare, I’m begging you! I can’t help it.
2010-03-17 15:36:39 | Raporteaza
credeam ca pana la varsta asta stii ce-nseamna “wham bam thank you ma’am”. cam acolo incepe diferenta. observ o predilectie spre subiectele legate de sex in ultima vreme pe pandora’s. nu ca m-ar deranja (ar fi culmea
).
sper ca nu ti-ai pus in minte s-o intreci pe madam Niculescu. nu de alta, dar daca incerci asta, sfatul meu e sa-ti omori trei sferturi din neuroni, asa o sa ai sanse
. si probabil vei fi si fericita: ignorance is bliss 
2010-03-17 15:40:13 | Raporteaza
eu cred ca indiferent ce ai avea pe langa sex, (certificat de casatorie, 4 copii, incredere, 10 ani de prietenie, afinitati, ore intregi de imbatratisari dupa, mic dejun la pat…) sexul ramane sex si nu poate fi altceva
2010-03-17 15:41:24 | Raporteaza
fii atenta aici, iti spun la ureche:
pentru mine:
sex e cind de abia astepti sa te intorci la roman, la film, la somn, la telefon; e atunci cind “bifezi”
dragoste e cind in alea 10-20-30-40…(!!!) de minute nu te mai gindesti la nimicuta, nimicuta si de fapt nici nu mai poti gindi, pentru ca nu mai ai creier; am putea spune ca nici nu mai existi, pentru ca te-ai transformat intr-o sexentitate
Si, ca fiecare, facem si asa, si asa dupa cum e norocul
2010-03-17 15:43:49 | Raporteaza
Draga Ruxa, Care-i problema pana la urma? Orice muritor de rand, activ sexual si cu oarece minte in stare de functionare, stie ca oamenii, dpdv tehnic, fac sex. Mai exact, ai un “contact sexual”. Chiar si cand ai “incredere”, ca sa’ti respect definitia, tot sex faci. Cum defineste fiecare “actul sexual”, tine de propriul sistem de valori.De ce crezi ca definitia ta despre dragoste este mai buna decat a celei care, pentru a face sex, are nevoie de 2 fripturi s’un popcorn la mall? Sugerezi ca acestea ar fi ipocrite, deoarece ele spun ca fac dragoste cand de fapt ele fac sex? Pe acest principiu cu totii suntem ipocriti. Inclusiv tu. Ca sa nu fiu critic pana la sfarsit, cred ca acest articol are si o parte buna pentru tine, in sensul in care iti raspunde la o intrebare mai veche. Nu te mariti pentru ca nu poti avea incredere in barbati (sau iti este foarte greu). De ce? Numai tu poti afla, daca nu cumva stii deja (ca nu recunosti, este alta poveste). Ai sa spui ca intrebarea era “de ce sa ma marit?” si ai dreptate. Insa dupa cum spuneam atunci, ca sa gasesti raspunsul la aceasta intrebare trebuie sa stii intai de ce NU te mariti.
2010-03-17 15:49:18 | Raporteaza
florinaa: mulţumesc, dar am cam obosit… dar ştii cum se spune: never say never.
2010-03-17 15:54:49 | Raporteaza
andreea: văd că te-a prins discuţia…
2010-03-17 15:56:12 | Raporteaza
cosorul lui moceanu thank you for the music, vorba celor de la ABBA
alex si totusi, e o maaare distanta intre “wham bam thank you ma’am” si facut dragoste – parerea mea! ah, nu, nici prin minte nu’mi trece s’o depasesc pe doria, chapeau pentru succes, dar sunt confortabil cu ce si cum scriu… pe locul trei! si, da, si eu am observat ca abordez mult subiecte sex-related, desi, citit cu atentie, niciunul nu e despre strict actul in sine si pune in discutie o problema paralela. pe de alta parte, asa cum spuneam, e noua religie si, de ce sa nu fiu onesta, mi se pare si mie ca asta vrea lumea sa citeasca. daca tot nu mai e nimic tabu, atunci sa discutam deschis! (basca, ma simt precum carrie in SATC!) PS si eu cred ca ignorance is bliss, da’ nu pot, zau nu pot! am incercat, am renuntat!
v unele aspecte ale vietii mele personale raman, totusi, private. motiv pentru care nu pot sa te contrazic cu argumente desi nu cred ca ai dreptate
andreea auch, mie mi s’a mai intamplat si invers. e rau!?
2010-03-17 15:57:19 | Raporteaza
eu nu, nu cred ca insele care pretind ca fac dragoste nu sex pe doua fripturi si’un suc sunt ipocrite. cred ca sunt proaste si pretioase. si ieftine, daca tot intrebi. cat despre maritis, articolul de azi nu are, repet: NU ARE, nici o legatura cu cel la care faci tu referire. dar, na, fiecare cu obsesiile lui!
2010-03-17 16:03:12 | Raporteaza
Ruxi draga, uite cum sta treaba!!! Cu cei ce se preumbla pe ulitele Bucurestiului nu poti face decat dragoste (adica ceva lesinat ce dispare cand ti-e lumea mai draga). Daca vrei sex, mergi la munte, undeva la aer curat, ia de acolo unu care stie sa dea la coasa, care bea apa de izvor, mananca branza de oaie si carne de miel si vei avea si sex. Specialitatea asta nu creste in Bucuresti.
2010-03-17 16:03:47 | Raporteaza
Ruxy, hai nu ne povestesti si noua cum ai facut tu prima oara dragoste? Ca doar nu-ti cerem sa ne povestesti cum ai facut prima oara sex oral. Te rugam noi
2010-03-17 16:09:31 | Raporteaza
paul p & vlad ruxi sau ruxy e gresit din start. mai clara de’atat nu pot sa fiu. daca nu ma credeti, mai cititi odata cum se cheama autoarea.
paul p aha! si tu postezi comentariul asta dintre trotuare sau din varf de stana?
vlad mai mai ce destepti ne credem noi! din pacate, o sa trebuiasca sa te multumesti cu amintirea experientelor personale, pisoi! sper ca ai – uite, nu m’am gandit la problema asta. ai, nu? hai, spune’mi ca ai, te rog eu!
2010-03-17 16:16:21 | Raporteaza
sex. sex. sex. sex. sex. sex. hmmm. asta se face. Nu inteleg de ce trebuie povestit si raspovestit. cred ca un articol despre sex, intr-o zi – pe aiest blog – e suficient. Cand abuzam de subiect, apare privelistea aia de orgie. pandoras, azi, arata ca un sex-shop. Buna ziua! bile pt vagin avetz? Vreau si ceva cantarina sa-i pun in cafea – am intalnire – si o vreau naravasha pi tanti
2010-03-17 16:21:28 | Raporteaza
Cand iubesti pe cineva, faci dragoste. It’s that simple.
Tonul de fetita de cartier pe care-l folosesti aici a trecut de mult timp, ruxandra (nu stiu de ce nu-ti scrii numele cu majuscula). Nu mai e “kuleanu”, stop using it, ffs
2010-03-17 16:28:57 | Raporteaza
@ruxandra PRedescu: Bine, daca nu vrei sa ne povestesti, nu vrei. Dar fa ceva atunci ca sa ne distram si noi barbatii ca doar de-aia intram aici pe pandoras, ca sa ne radem. Doar nu crezi ca ne dam la schimbat opinii…
2010-03-17 16:29:41 | Raporteaza
Foarte bun articolul, foarte cinic, foarte modern. Doar o observatie as avea, la pasajul cu romantismul. Eu nu beau vin ieftin. Dupa standardele mele.
2010-03-17 16:31:42 | Raporteaza
gherman adrian se pare ca asta vrea lumea sa citeasca atata timp cat un articol precum asta pandoras.realit../ a fost vazut in doua saptamani ceva mai putin decat asta de azi in doua ore… (scuze ca ma refer la ale mele dar imi sunt mai la indemana. altfel, sunt o multime de alte articole bune si ignorate pe Pandora) so, zi tu, educi sau produci?
2010-03-17 16:32:58 | Raporteaza
bogdan de acord, n’am spus al’ceva. cat despre ton, nu e deloc passe. ia du’te’ntr’un liceu si mai vorbim dupa aia. plus, nu e tonul meu, citeste printre randuri.
vlad circul nu s’a mutat, sa stii. E tot acolo, intre stefan cel mare si tei, pe aleea (culmea!) circului. enjoy!
Vladimir T multam de aprecieri. dar unde, pacatele mele, am scris ca “Vladimir T bea vin ieftin?”
(era vorba de vin spumant – asa zisa sampanie – de obicei nelipsit dintr’un tablou “romantic”)
2010-03-17 16:41:53 | Raporteaza
@ruxandra PRedescu:
asta inseamna ca te vinzi. Ca te vinzi, nu-i bai! da’ te dai pe cativa marunti.
Nu conteaza numarul de accesari! conteaza ce iti poate mintea.
Nu te lasa dusa de val. Asta e problema democratiei in general… youtube.com/wat../
2010-03-17 16:56:30 | Raporteaza
Dragoste = cuvant inventat de evrei ca sa faca sex gratis!
2010-03-17 16:56:49 | Raporteaza
gherman adrian nu e vorba de vandut. si, asa cum am mai spus azi, ca e sex-related nu inseamna musai scabros sau anatomic descriptiv. eu cred ca scriu mai degraba despre apucaturi sexuale, asa cum sunt ele intalnite la diverse specii si specimene umane, decat despre sex. ok. o sa fac un experiment, sper sa am vreme sa’l concep (pana) maine si vorbim dupa! sau, uite, propune tu subiectul meu de maine. dar sa nu ma duci in cine stie ce izotopii iodului!
dana e si asta o varianta, poti sa stii..
2010-03-17 17:08:32 | Raporteaza
Mă întreb de ce cuvântul „sex” apare în mai mult de jumătate din titlurile pe care le publicaţi aici, la Pandora. Oare pentru că e o marfă ce se vinde bine şi pentru că cei (cele) care scriu aici nu vor decât să vândă? Pentru că e un cuvânt incitant, care tentează pe oricine să comenteze sau măcar să vizualizeze ceea ce scrieţi? Sau pentru că subiecte mai interesante nu e uşor să găseşti? Nu vi se face uneori silă de o lume în care totul se vinde? Aş citi cu adevărat interes subiecte care să trateze problemele reale ale vieţilor noastre, ale vieţii şi, de ce nu, şi ale morţii? Mai ales acum, în Postul Mare. Discuţiile despre sex nu oferă, de fapt, nimic. Sunt doar o învăluire a unui act care se consumă rapid. Indiferent cât de intensă ar fi, nu e, totuşi, decât o senzaţie. La atâta ne-am redus? E adevărat, nu mai cunoaştem bucuria. De a dărui, de a ne dărui creând ceva (însuşi sexul stătea, cândva, la originea unui act de creaţie) sau iubind.
2010-03-17 17:14:49 | Raporteaza
eu, eu vreau sa propun un subiect!!
Vine Bob Dylan in Romania! de ce nu vorbeste nimeni despre asta???
2010-03-17 17:15:25 | Raporteaza
Uite Ruxandra, o tema cum iti place tie, ca tot pari in mare criza de idei si disperata dupa clickuri: sexul oral la lilieci. stirileprotv.ro../
2010-03-17 17:15:33 | Raporteaza
n`am decat 20 de ani, nu urmaresc constant articolele dvs, dar acesta e foarte tare! Si aprob persoana de mai sus ce a zis ca era bine mai lung si mai lat, complex, pentru a acoperi o multitudine de categorii. Sarut mana !
2010-03-17 17:16:54 | Raporteaza
Ruxandra, sa-ti mai fac o marturisire. Citesc cu mult mai multa placere un articol – indiferent de domeniu – scris de o femeie decat unul scris de un barbat. Multi barbati au idei prea fixe, femeile sunt mai neasteptate si, dece sa n-o spunem, mai curajoase in abordarea unor teme. Chiar daca e vorba de sport – de exemplu. De sex nu mai vorbesc. Unele ma fac chiar sa pun mainile la ochi!! Chiar daca o fac de forma.
2010-03-17 17:18:31 | Raporteaza
Nu citisem comentariile de mai înainte. Dacă doreşti subiecte, iată, de ce nu, unul atât de mult vehiculat altădată, însă de care nu ai cum să scapi, pentru că asta ar însemna să mori: iubirea. Să ne întrebăm, de exemplu, câţi am fi gata să murim pentru cineva sau chiar pentru ceva. Iar dacă nu, atunci merită să trăieşti? Sau dacă ai trăit o iubire în uitare de sine, şi dacă aceasta te-a făcut să simţi că viaţa îţi este împlinită. Sau despre iubire vs. egoism. Sau despre modul de a iubi dăruindu-te şi modul de a iubi iubindu-te. Sau despre fidelitate. Din iubire. Sau despre unicitate; care se descoperă iubind (atunci cel iubit devine de neînlocuit). În fine, din păcate timpul nu-mi permite să dezvolt mai mult.
2010-03-17 17:23:25 | Raporteaza
un oarecare as aprecia chiar si un prenume, macar, sa stiu si eu cu cine stau de vorba. in rest, daca citesti printre randuri, o sa vezi, cel putin in cazul meu, ca, de fapt, dincolo de anatomie si fiziologie, scriu despre niste tare, despre lipsa de educatie sau lipsa de autorespect a femeii. din nefericire, parintii si dascalii de azi inca nu au trecut peste tabu-ul acestui subiect. nu pretind ca fac educatie aici, dar nici nu scriu despre pozitii sau, ipocrit, despre respectarea unor cutume pe care nu dau prea multi bani.
v ah, rasucesti un cutit in rana! intre 26 mai si 5 iunie (cu aprox, nush cand pica we-urile perioadei) o sa fiu la fest int de teatru de la sibiu si inca fac permutari de trenuri, masini si avioane ca sa pot ajunge la concert si apoi, in aceeasi seara, inapoi la festival. in ultima instanta, as putea sa’mi iau chiar si permis de conducere pentru asta!
)
costelus eu n’am citit si nici nu ma duc sa citesc stirea, ca nu ma intereseaza subiectul. dar sigur spune multe despre tine faptul ca tu esti la curent cu aceasta informatie vitala! numai bine!
2010-03-17 17:29:32 | Raporteaza
Mai inainte am mai postat un comentariu ce preceda pe cel cu Ruxandrita. Nu a aparut insa dar incerc sa-l reproduc deoarece avea o mica legatura cu ce a urmat. Suna cam asa. “Ruxi, totusi! Din pacate, acum, dintre trotoare. Pana cand ajung la stana, mai va. Iarta-ma dar abia dupa aceasta scurta replica am inceput sa te apreciez. Sapte cuvinte care dovedesc un spirit viu.”
2010-03-17 17:30:17 | Raporteaza
@ruxandra PRedescu: nu ma aluneca tu pe mine
Andrei Plesu are mai putini cititori decat oricare pandoreza. Totusi, nu lasa garda jos. Nu se compromite. E mare lucru sa ramai integru intr-o lume haotica.
Tema? orice nu se adreseaza in mod special “maselor” sau… nu prosteste lumea, mai tare decat e.
“eu cu lumina mea sporesc a lumii taină - şi-ntocmai cum cu razele ei albe luna nu micşorează, ci tremurătoare măreşte şi mai tare taina nopţii, aşa înbogăţesc şi eu întunecata zare”
2010-03-17 17:31:00 | Raporteaza
@ruxandra PRedescu: nu am citit articolul. Am vrut să comentez numai titlul, intrigat de faptul că marea majoritate a titlurilor de astăzi postate pe Pandora fac trimitere la sex. Alternativa la obsesia sexuală nu este ipocrizia. Din contră, sinceritatea. Însă a fi sinceri nu înseamnă doar să recunoaştem că toţi avem plăceri sau tentaţii. Aş duce sinceritatea mai departe: a fi sincer cu tine însuţi, a nu mai trăi la nivelul epidermei.
2010-03-17 17:40:44 | Raporteaza
basyl felicitari pentru open mindness. sigur n’ai sa confunzi dragostea cu sexul ori romantismul “ca la carte”! si, te rog, spune’mi ruxandra, alt’fel o sa ma simt foarte batrana, si chiar nu sunt!
paul p mai bine iei mana de la ochi si recitesti partea in care am zis ca aia care folosesc diminutive nu’s barbati. de data asta corectez eu, dar nu’mi mai poci numele. in nici un fel. multumesc pentru intelegere.
un oarecare of. e frumos ce zici tu. si nu ca n’as fi trait, plenar, frumos, minunat asa ceva, dar eu, una, nu pot sa scriu despre asta aici, mi se pare ceva mult prea intim si personal pentru a fi expus (aici). dar poate ca voi scrie despre iubirile altora. din filme, carti..
2010-03-17 17:45:02 | Raporteaza
Paul P nush de ce n’a intrat comentariul de care spui, mai ales daca era cum il reproduci tu. ciudat. pai, na, ce sa zic acuma, sa ma laud ca am replica?! mai bine te rog sa’mi aduci niste cas proaspat, nitel sarat, cand mai ajungi intre trotuare
gherman adrian plesu are mult cititori adevarati si inca si mai multi care il citesc desi nu’l inteleg sau apreciaza, doar pentru ca e “cool” iti dai seama ca eu nu am nici un fel de instrument de cunoscut si categorisit cititorii (adrisantii, cum ar veni), altul decat comentariile si numarul de citiri. si nu scriu aici decat de vreo doua saptamani. basca, really, articolele (mele) sex-related sunt remarcabil mai putine decat celelalte. si sa stii ca nu strivesc nici o corola de minuni a lumii! cine a zis ca ar trebui sa zambim mai mult, ha?
cristian oare cate fete spera ca ceea ce traiesc sau primesc ele e dragoste, nu sex? daca macar una citeste ce’am scris si ia atitudine, tot e ceva! si, pe bune acum, daca n’ai citit articolul ci doar titlul nu e ca si cum te’ai limitat la epiderma? intreb, nu dau
2010-03-17 17:55:20 | Raporteaza
@ruxandra PRedescu: simt ca incerci sa te protejezi de mine
e prea tarziu. Ti-am cotropit articolul.
N-am zis ca strivesti. Am zis “lumina altora sugruma vraja nepatrunsului ascuns”.
2010-03-17 18:03:35 | Raporteaza
fata, da ce fitoasa esti! S-ar putea sa intri la menopauza pana sa ajungi sa faci dragoste! Asa ca treci si fa sex, cat mai poti!
2010-03-17 18:04:35 | Raporteaza
gherman adrian haha
ana fata, da’ tu ai citit ce scrie aicea in articoool, fata? ca io zic ca n’ai citit. sau, daca ai citit, mai citeste odata, fata, ca ai pierdut ideea. fata!
2010-03-17 18:06:55 | Raporteaza
Lasa, lasa, nu mai fi tu ironica! Uita-te mai bine pe ce scrii pe-aici, citeste stirea aia cu liliecii si vezi ce e mai interesant. Mi-am adus aminte de lilieci cind am citit ca ai prefera cadou o periuta de dinti
2010-03-17 18:08:12 | Raporteaza
costelus zoofil mic, ia mergi tu si comenteaza pe site-ul pro-ului, bine? o sa sufar in absenta’ti, dar o sa’mi treaca!
2010-03-17 18:12:22 | Raporteaza
Discutie la miezul noptii:EL:-Draga,noi facem sex sau dragoste?EA:-Taci si impinge!///Referitor Mylene Farmer:Fantastic!Dragostea e din plastic!Ca si Barbie.Cealalta piesa e mai concludenta:L’amour n’est rien
2010-03-17 18:17:29 | Raporteaza
pt cele/cei care sustin ca fac dragoste, nu sex: faceti dragoste orala sau sex oral?
)
2010-03-17 18:20:10 | Raporteaza
@ruxandra PRedescu: Până la urmă, m-ai determinat să citesc şi conţinutul şi nu-mi pare rău. E bun. Şi am înţeles că faci corect diferenţa de valoare între una şi cealaltă. E, în cele din urmă, o pledoarie pentru dragoste. Însă, mă repet, eu am avut de comentat titlul, şi nu numai al tău. Toate cele de azi arată o obsesie pentru problema sexualităţii. Însă, într-adevăr, când suntem invadaţi de ea, cum să nu o comentezi? Fie măcar şi pentru a face distincţii.
2010-03-17 18:24:25 | Raporteaza
vasile_no_5 ce banc trist! mylene farmer n’are decat piese concludente! eu n’am ascultant al’ceva pana acum la ea
dan din pacate n’a aparut nici o mironosita dintre cele despre care am scris ca fac dragoste nu sex. am sperat, mi’am dorit, dar nimic! nici macr o adiere mironositeasca! misto cum pui tu problema! (si ma intreb ce’ar raspunde personajele din articol)
2010-03-17 18:24:25 | Raporteaza
cristian de acord, si ma bucur ca ai citit si ti’a placut. asa e fair, sa incerci sa treci de epiderma inainte sa’ti formezi o parere, ca sa nu gresesti. fireste, daca epiderma e sorici, nu e cazul sa ne mai obosim!
2010-03-17 18:28:31 | Raporteaza
@Cristian: nu e obsesie. E goana dupa notorietate. Ce naiba? chiar le intereseaza pe pandoreze parerea nush cui… despre cum le place lor? niet! banu. Femeia renunta si la sex si la dragoste pt bani.
2010-03-17 18:32:44 | Raporteaza
sarutmina ruxandra. fac abstractie de alte comentarii, desi le citesc mai pe toate. ti-am scris si la articolul cu concertul acela in care se trag cutii pe scena. am impresia ca esti un pic teribilista. scrii frumos, de aia te citesc mereu, dar parerile tale… nu stiu, uneori sunt pe linga. ca barbat am apelat de vreo 3 ori in viata la prostituate si nu mi-a venit sa cred. am fost o data, nu mi-a placut, am fost a doua oara, iar m-a pus pe ginduri. a treia oara am fost sigur ca nu imi place. stii de ce? pt ca, intr-adevar cu ele faci sex. si nu e placut, crede-ma. A face dragoste nu implica neaparat trandafiri pe jos, cadouri, periute de dinti, etc. A face dragoste inseamna a avea un sentiment placut fata de persoana cu care esti. a te implica un pic mai mult (sufleteste), decit citeva petale aruncate in graba pe jos. alea sunt jocuri. Si…. te contrazic un pic acum. Barbat fiind, imi place sa fac dragoste. Atunci cind se poate, deoarece am divortat. in rest… mai bine ma abtin. inca o data, spun ca scrii fain, subiecte interesante, dar nu sunt – din nou – de aceeasi parere cu tine
2010-03-17 18:34:54 | Raporteaza
@ruxandra PRedescu: “dan din pacate n’a aparut nici o mironosita dintre cele despre care am scris ca fac dragoste nu sex. am sperat, mi’am dorit, dar nimic! nici macr o adiere mironositeasca!”
ce zici de… dragoste prin prisma preludiului. Dragoste prin prisma paralelei dintre specii. Ce zici de faptul ca… dupa ce te indragostesti, dai o alta valenta actului sexual… si nu ii mai zici: p.la in p…a ci dragoste? Pt ca… simpla ei/lui prezenta te face sa te simti bine. Deci: ne babardim numa? sau… ne si iubim? “babardeala” implica doar o penetrare animalica. o necesitate pur fiziologica. Dragostea e mai complicata. E nevoie de implinire.
2010-03-17 18:38:05 | Raporteaza
@Gherman Adrian: „Pandorezele” doar reflectă această obsesie pentru sex, nu vreau să spun că le-ar aparţine. Ea aparţine lumii în care trăim, spaţiului mediatic mai ales, care o foloseşte şi o cultivă în scop comercial.
2010-03-17 18:39:01 | Raporteaza
implinire pe care omul o vizualizeaza pe termen mai lung. In schimb, sexul pur… e ceva de moment.Gat! nu mai am rabdare. Exista persoane care se cred mari scule in bascula… lasa impresia asta… dar marea majoritate tind spre dragoste. cite4ste “anatomia unui sentiment” a lui Liviu Antonesei de pe voxpublica
2010-03-17 18:43:34 | Raporteaza
o scriere realista… exceptand unele pasaje (izolate) imbracate intr-un mirific evident.
2010-03-17 18:44:54 | Raporteaza
@Cristian: bine! hai sa vindem tot!
2010-03-17 18:45:45 | Raporteaza
Bă, dar dacă ne-am _f**e pur şi simplu şi nu ne-am mai strofoca să şi încadrăm treaba asta la o categorie sau alta, cum ar fi?
2010-03-17 19:14:58 | Raporteaza
gherman adrian #63 vai de femeia care renunta la dragoste pentru bani. si vai de barbatul care o iubeste. #64 si io despre ce’am scris?! stricto senso dragoste prin prisma preludiului poate interpreta un sexolog. eu nu sunt asa ceva. #67 citit.
liviu nu de asta te intrebam de prostituate, pentru relatarea experientei. te intrebam pentru ca sunt curioasa ce parere ai de persoanele care practica meseria. ziceai ieri ca despre o femeie exhibitionista intr’un show ai avea o parere proasta si daca ai vedea’o pe strada, ca aia nu mai e femeie. asa ar fi si cu prestatoarea de servicii de la bordel? (desi, daca ma intrebi pe mine, daca faci sex pe bani e mai nasol decat daca faci exhibitionism pe scena)
cristian corect. de altfel, in www, sex este cel mai cautat cuvant. adica indiferent ce se gaseste pe net, tot sexul este cel mai cautat. i rest my case! si o sa schimb subiectul maine
2010-03-17 19:19:58 | Raporteaza
Dacă aţi cenzurat cuvântul (care e rostul, nu ştiu, ţinând seama de subiectul articolului) atunci ştergeţi şi liniuţa din faţă, pe care eu am pus-o pentru a trece de soft.
2010-03-17 19:29:32 | Raporteaza
Cum sti daca faci dragoste sau sex? Simplu … daca te gandesti la alta/altu cand faci “ze nasty” cu una/unu…. nu faci dragoste …
2010-03-17 19:30:29 | Raporteaza
cosa nostra #70 #72 eu am cenzurat pentru ca, indiferent de cat e de fierbinte subiectul, sigur putem folosi formule mai poetice. ceea ce te invit si pe tine sa faci, limba romana – am mai spus’o – e foarte generoasa. si, ca sa’ti raspund, ar fi nepotrivit cu ce ziceam in text ca e noua politica de personal affairs, asa ar fi!
iubaretzu dap, e si asta o varianta de check!
2010-03-17 19:38:07 | Raporteaza
mi-ai raspuns. merci. ma refeream doar la notiunea de a face sex si a face dragoste. tu spui ca mai tot e face sex. eu spun ca sunt multi care fac dragoste. femei, barbati. o seara placuta, daca mai esti
2010-03-17 19:41:56 | Raporteaza
Lasa draga, nu plinge, hai ca am sa-ti scriu un comentariu mai serios, da mai incolo.
2010-03-17 19:45:39 | Raporteaza
liviu normal ca ti’am raspuns! raspund la toate comentariile. n’am spus ca mai tot e a face sex, of! am spus ca e greu cu dragostea pe scari si ca romantismul ori bugetul de cheltuieli pentru act in sine nu’l transforma in dragoste. aproximativ o sara placuta si tie
2010-03-17 19:46:12 | Raporteaza
si scuze ca am raspuns punctual. am recitit prima parte a raspunsului tau. acele femei, fete, sunt ca orice persoana pentru mine. le voi spune sarutmina daca ma intilnesc cu ele undeva aiurea. e decizia lor ce fac, dar, ca om, trebuie respectate, indiferent de opiniile unora sau altora sau opinia majoritatii. atit imi pare rau de ele ca nu prea ca sunt respectate. sunt tratate de “masculii adevarati” ca niste obiecte de unica sau de putina folosinta. ar fi totusi bine sa se legalizeze. ar avea si ele un statut si ar face si statul bani pe criza asta.
2010-03-17 19:48:26 | Raporteaza
@ruxandra PRedescu: “eu am cenzurat pentru ca, indiferent de cat e de fierbinte subiectul, ”
culmea ipocriziei! exact asa se intampla cu poezia vulgara. Adica… eu nu am voie sa-i comentez degajat… ca… vezi-Doamne aia e opera de arta… si comentariul meu e fix pix. Daca e sex. Sa fie! nu… ne tot jucam asa… cu fundul pe langa aia sculata.
2010-03-17 19:55:44 | Raporteaza
parerea mea e in lumea aceasta foarte multe persoane, mai intai barbati (de departe cei mai vinovati pentru cleiul general), nici nu mai pot crede ca e posibila dragostea curata intre unbarbat si o femeie, nici nu mai stiu ce este. Evident ca nu este nimic din ce ati scris, banal, dar ce e ami trist e ca dispare aproape si prototipul, referinta, norma. Curvasarie (pardon, sex), asta e peste tot, a se lasa.
Si NU e asa.
Cred ca testul “turnesol” pentru dragoste e dispozitia pentru sacrificiu. in rest e gargara. (cata ipocrizie cu petalele care duc la pat…)
Azi a fost incinerata d-na Iordache. Ati vazut poza lor cand s-au casatorit? (cotidianul.ro)
Cu bine, un “mascul” (ce altceva sa indraznesc a ma numi, asta sintem toti, nu?)
2010-03-17 20:06:28 | Raporteaza
gherman adrian in afara de fuck (care deja e un soi de licenta poetica), arata’mi si mie unde e, in textul meu, vreo expresie de strada cu referire la organe sexuale sau actiunile intreprinse via acestea. cand eu o sa le folosesc, o sa le accept si de la altii. pana atunci, i’m sorry. si nu e ca si cum nu as fi atras atentia asupra acestui lucru.
2010-03-17 20:08:38 | Raporteaza
bun! astepti un dialog academic… sau civilizat. da’ asta ce-i? “Să moooori tu?” sa moara visinel daca inteleg
2010-03-17 20:15:24 | Raporteaza
Sex poti face si cu persoana pe care ai intalnit-o de 3 ori in viata ta, si cu un barbat cu care traiesti de 10 ani. E valabil si pentru dragoste
.
2010-03-17 20:22:10 | Raporteaza
Ah si inca ceva… ma enerveaza la culme femeile care fac pe mironositele cand e vorba de sex. Doar exista egalitate intre sexe acuma da? Nu inteleg chestia asta cu daca nu imi arata ca ma iubeste cu bomboane, ursuleti de plus si cercei noi, io nu ma culc cu el! Dar pentru asta trebuie sa stii sa faci sex ca barbatii, adica sa stii sa te bucuri de ce ai in fatza ta in momentul respectiv, indiferent de ce va fi maine
. Ruxa Sunt fan SATC, si desi sun ca Samantha, parca tot inspre Carrie trag si eu. Spor la scris, eu citesc 
2010-03-17 20:31:22 | Raporteaza
gherman adrian incerc sa nu’mi pierd rabdarea, desi sa stii ca nu imi e usor. asa ca te rog frumos citeste toate cuvintele pe care le spun, asa cum le spun, in contextul lor, da? ca sa nu mai reiau de fiecare data explicand ce’am zis, de fapt. mersi
aimee ai absoluta dreptate! nici eu nu puteam formula mai bine!
si, daca la primul comentariu nu eram sigura ca esti tu, acum stiu exact cu cine vorbesc! multam, ma bucur ca citesti si ca’ti place! nu stiu de ce e asa de complicat si de blamabil daca tratam si noi povestea cu detasare… barbateasca!
te imbratisez cu drag!
2010-03-17 20:33:18 | Raporteaza
serversiders.co../ (ti-am zis si pe twitter)
2010-03-17 20:35:50 | Raporteaza
Diferenta intre cele doua expresii e mai simpla decat crezi: una e expresie literara, alta e expresie populara. In rest, inseamna acelasi lucru (ca activitate). Asta e toata filozofia…
Daca nu ne place romantismul exagerat, sa nu cadem totusi nici in cealalta extrema… de a fi prea vulgari.
Ness-ul si tigarile ti le-as taia automat, chiar cu riscul sa nu mai primesc partida de dimineata… Ness-ul e rau pentru ficat (cafeaua naturala e ok); tu chiar ne povesteai ca ficatelul tau (ca sa te irit putin si cu un diminutiv
) nu prea se impaca cu anumite lucruri, nu? Iar tigarile le vei lasa ca vrei ca nu vrei. Deja se merge si la voi pe principiul “Nu poti? Te ajutam! Nu vrei? Te obligam!”
A, si remarca asta vine de la cineva care a fumat 10 ani si s-a lasat (cu mult greu…). Deci nu e usor dar se poate… Si vei fi placut surprinsa de rasplata… cea mai mare fiind ca esti din nou stapana pe tine insuti in loc sa fi total dependenta de un viciu.
Pupici multe
(oops! inca un diminutiv…) 
2010-03-17 20:45:22 | Raporteaza
a. multu mult de tot, am sunat, sper sa se rezolve si sa le scoata. am vauzt dupa aia ca nu numai pe’ale mele le’au luat ci si pe altele de aici. oricum, nu sunat si certat e solutia ci sa pateasca ceva mai nasol decat a patit ala la telefon cu mine! eu am observat din greseala, dar cati sunt furati si nici nu stiu!? deci ceva urat ar trebui sa pateasca, doar ca nu stiu eu suficient protocol online ca sa’mi dau seama ce anume!
) (legal, ca hackeri se gasesc oricand) 
2010-03-17 20:49:10 | Raporteaza
radu acuma, serios, nesul e f naspa pentru ficat? bine, dar eu beau doar unul pe zi. unul singur. ce naiba! toata lumea bea cafea! nu e cinsit! de fumat stiu, da’ na, tre’ sa’mi ramana si mie niste vicii!
cred ca da, diminutivele imi cad greu de tot la.. ficatel, hihihi
2010-03-17 20:51:51 | Raporteaza
Dragoste e atunci când după sex mai dormi noapte și te trezești cu un sărut e așa de simplu, îți face plăcere să fi cu celălalt și nu e numai nevoia de a elibera supapa de presiune.
2010-03-17 21:08:40 | Raporteaza
Bine, hai sa va zic si io una “on topic”. Cica mergeunu la o farmacie si cere un pacht de prezervative. “Ce numar?” zice farmacista sec. Paaaai, nu stiu, e pe numere? Da, desigur. Uite cum facem… mgi in spate si acolo e o tabla cu gauri, vezi care se potriveste,citesti numarul si imi spui. Vine omu’ dupa 10 minute inapoi. “Te-ai hotarat?” zice farmacista. “Stii ce? Imi bag picioru’ in ele de prezerative, cat costa tabla?”
2010-03-17 21:17:04 | Raporteaza
De fapt e și mai simplu. Eu fac sex! Noi facem dragoste !
2010-03-17 21:27:47 | Raporteaza
yiedye #90 eu cred ca e un pic mai mult. ce zici tu se incadreaza bine-mersi si la sex-buddy
#92 asta sigur, lol
prislea ahahahaha, foaaaarte tare!
2010-03-17 21:34:37 | Raporteaza
@ruxandra PRedescu: Câți dintre noi nu au crezut că a fost marea dragoste dar am avut doar un sex-buddy.
Poți să faci dragoste și cu sex-buddy sau e interzis.
2010-03-17 21:53:36 | Raporteaza
Nomrmal ca toata lumea bea cafea; cafeaua e buna si indicata. Daca tu insa insisti pe ness (care nu e chiar cafea), sper ca ai cu ce-l negocia…
. Si daca mai trebuie sa merg si sa-l cumpar… partida se prelungeste! Logic, nu? 
2010-03-17 21:54:46 | Raporteaza
A, si nu-ti face probleme ca ramai fara vicii daca te lasi de fumat. Ai mai vazut tu femeie fara vicii?
Eu nu…
2010-03-17 22:55:02 | Raporteaza
New Bedometer iPhone App Counts the Calories You Shed Having Sex
baga asta pe google si ai despre ce sa scrii miine.
p.s. The download, called the Bedometer, analyzes the time and intensity of each sexual encounter—and you can post your results on Facebook.
2010-03-17 23:28:47 | Raporteaza
yiedie nu e interzis. e contrazis!
radu mersi ca te’ai oferit, dar arareori raman in pana de nes
fara deloc nu cred, dar stii ca tre’ sa fie trei!
lipstick hahaha, ce tare! doar ca eu folosesc nokia si nu’mi bat capul cu detalii de genul asta!
2010-03-17 23:34:06 | Raporteaza
Adolescenta intirziata. Asta esti. O fetita alintata care se joaca si se crede cool cind spune “fuck”, o fetita care nu vrea sa-si ia vreo responsabilitate si care nu are nici o parere. Fain, usor de prostit. Apropo, de unde ai mai scos-o cu “fuck = licenta poetica”? Ai fost printr-o tara unde sint vorbitori nativi de engleza? Pai sa te duci, trage tu citeva “fuck-uri” si-ai sa vezi cit de mult vei fi apreciata pentru expresivitate.
Nu inteleg nici ce-i cu avalansa asta de subiecte si titluri cu trimiteri sexuale. De exemplu scrie una ca s-a dus la concert, ce titlu crezi ca pune? “La 69″. Probabil ca la asta se gindea ea in timpul concertului. De tine ce sa mai spun? Unu intelege ori ca ai o problema mare pe partea asta, ori ca stai toata ziua numai cu motanu’ ala in brate. Serios. Ca-si arata unu’ mataringa pe scena, pai asta-i asa extraordinar? Ti-o arata zece in tramvai daca esti asa de interesata!
Scuze, am fost mult prea dur, dar blogurile voastre sint, in mare parte, jalnice. Lamentatii triste ale unor fete singure care n-au nimic de spus.
2010-03-18 04:37:47 | Raporteaza
in viata unui om dragoste si sex nu exista.acestea sunt doar povesti de ametit tinerii in tineretea lor preluate din toate filmele posibile.in viata unui om exista doar viata conjugala.cand se mai posteaza ceva ar trebui mai multa documentare cu mai multa ratiune
2010-03-18 05:24:16 | Raporteaza
daca te uiti un pic mai departe de varful nasului, poti sa-ti dai seama ca secolul XXI e mai multe despre religie decat despre daca faci sex sau dragoste
2010-03-18 08:53:53 | Raporteaza
costelus esti foaarte agresiv, mai, baiatule! ia zi, ce te supara asa de tare ca in loc sa raspunzi la subiect (sau sa nu raspunzi deloc) o dai in balarii si la final iti ceri scuze. ntz ntz ntz, si va mai mirati de ce femeile nu mai vorbesc suav ca’n ani 1800..
gab “doar viata conjugala”? haide, zau!
andreea ba nu, nu e. oamenii sunt aproape bolnavicios interesati de maruntaiele vietii… altora. din pacate.
2010-03-18 09:47:03 | Raporteaza
@costelus – tu n-ai inteles nimic din mesajul scris de Ruxandra. Ai vazut cateva cuvinte deochete si ai tras concluziile. Pai sa-ti explic: o periuta de dinti in baia Lui, face cat 20 de tone de trandafiri si petale si lumanari in camera de hotel de la munte sau la mare unde ti-ai petrecut un weekend. Inseamna :COMMITMENT: the trait of sincere and steadfast fixity of purpose. Dar na’, asa e cand ne simtim atacati, e mai usor sa atacam si noi.
2010-03-18 11:29:30 | Raporteaza
Pai nu ma supara nimic, asta e, ti-am spus ce nu mi-a placut la articolele tale. Mai mare jalea era daca scriam despre ce mi-a placut.
Ia-o cum vrei, daca vrei.
2010-03-18 15:11:53 | Raporteaza
Sexul are ca scop final ejacularea. Dragostea nu are scop.
2010-03-18 22:07:45 | Raporteaza
Supune-ma!
(la caznele alea groaznice ma refer; cat de “groaznice” pot sa fie oare?)
2010-03-19 09:45:36 | Raporteaza
@andreea: este despre religie, dar in sensul daca isi mai are sau nu rostul
2010-03-19 10:25:20 | Raporteaza
Eu f|_|t.
2010-03-19 12:55:41 | Raporteaza
2010-03-19 15:41:58 | Raporteaza
valeron pai uite, de exemplu, ai putea sa te bati cu sistemul sanitar pentru mine. ce zici, te bagi? (de asta simt ca am nevoie acum)
nero da’ sa te si protejezi, bine?
tiberiu bucur asa o fi
2010-03-19 15:50:48 | Raporteaza
parcurgi acelasi drum ca toti ceilalti iar apoi te intrebi de ce. si vad ca nu esti singura
2010-03-20 02:07:31 | Raporteaza
Eu nu stiu exact cum se cheama ce fac, dar trebuie sa fie in felul urmator: - ea trebuie sa sarute incredibil de pasional; - ea trebuie sa-si foloseasca mana si limbutsa; atingerile constiente ma excita mult mai mult decat cele din instinct - ea trebuie sa ma priveasca in ochi; nu stiu de ce, dar imi place - ea trebuie sa vorbeasca foarte direct si explicit; nu vreau sa se astepte sa intuiesc eu totul - ea trebuie sa fie dezinhibata; chiar dak o punem pentru prima oara in istorie, sentimentul trebuie sa fie k suntem de cel putsin 1 an impreuna.
Ea va primi in schimb aceleasi lucruri
Nu fumez si n-o sa renunt la aceasta stare de fapt, dar nu ma deranjeaza daca ea fumeaza. As prefera totusi sa-i simt gustul in alte feluri.
Acum spune tu Ruxy daca e dragoste sau e sex.
2010-03-20 18:08:34 | Raporteaza
Eu fac laba.
2010-03-21 22:31:47 | Raporteaza
FEMEILE MAJORITATEA VOR BANII XES PE BANII . ADIO DRAGOSTE . APUSE TIMPURI .MARITATE DACA VREI CEVA SERIOS DRAGOSTE .IN REST XES MULT BANII CRIZA ASTA ESTE .
2010-03-28 17:53:02 | Raporteaza
Dragoste, este si sexul cu femeia cu care te-ai cununat! Sexul in afara casatoriei si sexul de placere este desfrau! Cand iti satisfaci nevasta, este Dragoste ! In familie, Dragostea este o Taina a Lui Dumnezeu ! luminadragostei../
2010-04-07 09:30:02 | Raporteaza