![]() | Sexul anal – intre placere si compromisvezi toate articolele de Nebuloasa17 mar 2010 la 10:02 141 comentarii 5537 vizualizari. |
In ziua de azi, sexul anal nu mai e de multa vreme privit ca o activitate sexuala tabu. Mai ales ca, la tanara generatie acest fel de a face sex este (gresit) privit ca fiind o modalitate de a-si pastra o oarecare virginitate. Evident, ma refer doar la fete.
Tind sa ating acest subiect din prisma proprie, e normal, nu stiu sa fiu jurnalist obiectiv. Nu vreau sa fac din ceea ce scriu aici o chestie impersonala, nu vreau sa dau sfaturi bune de aplicat. Doar incerc sa-mi expun parerea si poate, in felul asta, o sa ajut ambele tabere sa inteleaga mai bine chestiunea.
Eu una sunt de parere ca acest fel de manifestare in asternut este nelalocul lui, ca unele chestii trebuie sa ramana doar pentru cei care sunt foarte insetati de cunoastere. Faptul ca nu ma simt confortabil doar gandindu-ma la asta este cel mai bun motiv pentru a refuza contactul in felul asta. Am avut o pseudo-experienta de acest fel si durerea pe care am simtit-o este mult prea mare si mult prea vie (inca), iar mie mi se pare ca a face dragoste implica relaxare si confort. Si a face sex inseamna, in mare, acelasi lucru. Deci nu.
Pe de alta parte, sunt multe momente in care partenerul isi doreste. Nu pune presiune, nu face din asta un capat de tara, dar il simti. Intelege reticenta, dar iti dai seama ca, pentru el, asta ar fi cadoul suprem pe care ai putea sa i-l faci. Nu sunt femeia care sa faca chestii doar de dragul lui, insa cateodata compromisul e de dorit si acum ma refer la tot ceea ce implica o relatie. Si tu, ca femeie, incepi sa il asculti cand iti vorbeste despre asta, totusi inca incrancenata in ideea ta ca n-o sa se intample niciodata. Daca va sti cum sa iti explice si ce sa iti arate, vei face o incercare, poate doua, poate trei. Si poate ca o sa-ti placa, poate nu. Dar e compromisul la care ai ajuns, pentru a nu simti raceala din partea lui.
Sunt femei care fac asta din placere. Am auzit variantele unor femei care spun ca da, e ceva dureros, insa placerea simtita e mult peste sexul normal, ca sa zic asa. Am vorbit si cu femei care spun ca e crunt, dar fac asta din cand in cand doar ca sa-i multumeasca pe ei. Gresit, doamnelor, daca ei nu-si dau seama ca pentru voi nu e placut, atunci dati-le sutul.
Recunosc, sunt destul de paranoica in privinta subiectului. Poate pentru ca, medical vorbind, e periculos: n-as vrea sa ajung la o anumita varsta si sa nu mai am controlul asupra muschilor respectivi. Plus ca, daca vine vorba de boli, ala e locul prin care se transmit cel mai usor. Deh, la varsta mea le analizezi pe toate mai mult.
Nu am o concluzie clara. Nu neg faptul ca, la un moment dat, as putea sa-mi doresc si experienta asta. Insa sustin cu tarie ca asta depinde doar de el, de felul in care stie si poate sa ma relaxeze si sa ma faca sa ma simt confortabil. Si nu, n-o sa fac asta doar de compromis, pentru ca, in cazul asta special, compromisul n-ar trebui sa existe…
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter

Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 27 apr la 22:46 |
În politică astăzi ești, mâine nu ești. E ca atunci când astăzi un fotbalist are o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 27 apr la 08:08 |
Zi mare pentru toți politicienii azi, 27 aprilie. Se votează moțiunea de cenzură. Nu se știe [ citeste mai departe ]
Ana Barton 26 apr la 17:04 |
I-am cunoscut vineri-seara. Am ajuns în casa lor, ştiindu-le doar numele. Să le spunem Filemon [ citeste mai departe ]
| 1@Vesta: Dovedesti calitatea de a observa esenta lucrurilor la un nivel peste medie; cu suficienta munca vei putea ajunge o scriitoare. Trebuie totusi sa iti mai gasesti si calea.... | ||
| 2P'aici comenteaza numai cretini care n-au inteles nimic din ce-au trait si sunt orbi la ceea ce se intampla. Scuzati accentul de sinceritate.... | ||
| 3Păi, dacă voi vreți cu h0mosexuali, eu nu vreau. H0mo deia să se facă ei în vizuină pe mamica lor care le-a dat viață. Sociatatea asta nu au născut-o h0mosexuali. Dacă nu le place atunci să-și facă ei... | ||
| 4@Cristina Corpaci, îmi cez scuze că deranjez cu întrebarea mea stvpidă, dar aș vrea să știu ce mai zice Obama?! Dacă mai vrea cu h0mosexuali sau nu?! :|... | ||
| 5Uite ce țară înapoiată! Uite ce de lumea a treia se râde de noi.. Unde p.. maică-ti te uiți că omul nu și-a tencuit bordeiul de sinistrat, când amârâtul ala nu are nici după ce bea apă. Toți ccați au ajuns... | ||
| 6Morțiiii maicăti care vrei să legalizezi etnobotanicele. Dorogurile de mare risc sunt tocmai etnoccaturile astea făcute din petrol. Că să tămpiți tineretul amărăștean cu ele să nu vă sară la beregăți,... | ||
| 7Voi încă nu ați priceput nici acum că toată circoteca asta televizată cu politicieni este ccănărie electorală mascată (din prea multă pudoare). Dom'le eu nu am nevoie să mi se plimbe politicienii aleși... | ||
| 8Nu stergeti, ca uite-acuma pun eu trei legaturi de toata frumusetea de o sa fie cel mai accesat text.youtube.com/wat../ ... | ||
| 9Mie tot nu-mi vine să cred că cineva poate fi atât de prost şi atât de lipsit de preocupări serioase încât să scrie un astfel de articol.Corpaci, eşti emblematică. Fără mişto!Dora,... | ||
| 10?!... | ||
| 11Ana, ai o fetita foarte frumoasa, imi place mult numele ei, Rada:)... | ||
| 12@Very Happy, ai lucrat vreodată în „producție”?! Ca să te opărești în salopete. Când ți se lasă opăreala pe la glezne, ce să vezi?! Intră în salon una de la personal în mini și cu dresu destrămat. Îți... | ||
| Dora Constantinovici 1683 citiri |
| Ana Barton 1605 citiri |
| Very Happy 898 citiri |
| Doria Niculescu 854 citiri |
| Iulia Nicolaie 715 citiri |
| Maria Onea Vesta 327 citiri |
| Ruxandra Predescu 281 citiri |
| Laura Laurentiu 237 citiri |
| | 204 citiri |
| Carmen Ivanov 200 citiri |
| Dora Constantinovici 3 postari |
| Very Happy 2 postari |
| Pandora o postare |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Iulia Nicolaie o postare |
| Dora Constantinovici 7311 citiri |
| Ana Barton 5934 citiri |
| Very Happy 4270 citiri |
| Cristina Corpaci 3587 citiri |
| Doria Niculescu 3364 citiri |
| Maria Onea Vesta 2162 citiri |
| Maria Moiş 1749 citiri |
| Florentina Mușat 1477 citiri |
| Diana Petrut 1052 citiri |
| Ruxandra Predescu 1024 citiri |
| Very Happy 10 postari |
| Dora Constantinovici 7 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 4 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Florentina Mușat o postare |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
love means that hole too
2010-03-17 10:15:41 | Raporteaza
“In ziua de azi, sexul anal nu mai e de multa vreme privit ca o activitate sexuala tabu.”
O, ba este tabu.
“Sunt femei care fac asta din placere.”
Statistic atit de putine incit nu stiu de ce se vorbeste atita despre asta. Stai ca stiu, de fapt: pentru ca barbatii au tot felul de idei nebunatice, unele dintre ele idioate. Ca sa-si convinga partenerele – si adesea si pe ei insisi – folosesc argumentul ‘hai ma nu fii inapoiata, toata lumea o face’.
2010-03-17 10:16:31 | Raporteaza
Hu, hu; jagga-jagga
)
2010-03-17 10:19:20 | Raporteaza
@Tallis: Mie mi se pare ca toata lumea din jurul meu e foarte relaxata vizavi de subiectul asta, in afara de mine. Cat despre barbati, ai dreptate, argumentele lor sunt, cateodata, copilaresti
2010-03-17 10:19:31 | Raporteaza
@Nebuloasa: poate lumea din jur pare relaxata doar pentru ca se hahaie cind vine vorba despre? Altfel te asigur ca in dormitor lucrurile sint mai dramatice (si nu in sensul bun). Daca vrei s-o faci o faci, daca nu, nu. Totul depinde de persoana si, as zice, daca e fun sau nu. In cazul tau e clar ca n-ai chef si atunci n-ar trebui sa se puna problema. Dar ma indoiesc ca romancele sint ele mai libertine decit alte natii.
2010-03-17 10:27:36 | Raporteaza
slab articolo, ai vorbit ca sa nu taci
2010-03-17 10:28:37 | Raporteaza
Sa stii ca ai auzit bine.Intr-adevar, placerea este net superioara sexului vaginal. Este foarte adevarat ca nu trebuie sa ti-l impuna partenerul, trebuie sa ajungi la gradul de excitatie necesar acestui tip de sex. Dureros…Exista unguente speciale, la inceput nu este tocmai placut dar, pe masura ce te obisnuiesti cu partenerul, tu esti cea care renunta la unguente.Si nu, nu este cadoul suprem, tine de anatomia fiecareia dintre noi.Este un mit ca sexul anal este mai placut pentru partenerul tau deoarece esti mai stramta acolo.Gresit !De multe ori este invers. Dar, repet, acest lucru tine de anatomia fiecareia.Personal, de multe ori imi doresc sex anal, partenerul meu satisfacandu-ma in acest mod dar, pentru el, placerea este mai mare cand termina in vagin.Explicatia lui este simpla : folosesc muschii vaginali mult mai eficient decat muschii anali.Bine, asta tine de mine.Sugestia mea ? Nu pierzi nimic incercand, dar retine :gradul de excitare trebuie sa fie maxim si asta tine , in mare masura, de partenerul tau !
2010-03-17 10:31:21 | Raporteaza
@Tallis: nu se hahaie neaparat, ci accepta cu seninatate acest tip de activitate in dormitor. Da, e clar ca eu nu-mi doresc asta, desi nu sunt o inhibata in dormitor. Tocmai din cauza asta am scris articolul, sa vad daca sunt femei care imi impartasesc parerea, dar se pare ca doar barbatii au ceva de spus, pana acum
)
2010-03-17 10:32:22 | Raporteaza
@geo: nu stiu daca ajung, ca e cam departe, dar te anunt
2010-03-17 10:33:11 | Raporteaza
Voi aveti habar cati microbi se afla in cavitatea bucala si cati se afla in cavitatea anala? Spre surprinderea multora … in cavitatea bucala sunt mai multi microbi decat in cavitatea anala. Adica mai pe intelesul tuturor … esti mai murdar in gura decat in anus. Iar cel mai curat loc se afla la organele genitale.
Nu e bine sa faci sex anal des pt ca ajungi sa porti pampers mai tarziu si e destul de aiurea.
Cel mai bine este sa existe o comunicare intre parteneri, iar femeile sa scape de ideile preconcepute cum ca ar fi ceva dezgustator si anormal. Iar fara o lubrifiere corecta apare durerea crunta. Oricum este o experienta placuta pentru ambii parteneri, doar ca la femei difera perceptiile de la o femeie la alta.
2010-03-17 10:35:12 | Raporteaza
@Roxana: in mod sigur, experienta mea nefericita va fi cea care ma va tine departe de activitatea asta. Iti multumesc pentru sfaturi, poate vad mai multe femei ca treaba asta nu-i chiar “omul negru”.
2010-03-17 10:36:41 | Raporteaza
@Silvery Corgan: stiam ca in cavitatea bucala sunt foarte multe bacterii, dar multe dintre ele functioneaza ca un pansament cu iod. De aici reflexul natural de la duce la gura un deget taiat, saliva cel mai bun antiseptic. Ai dreptate cand spui despre comunicarea intre parteneri, sexul anal poate deveni o activitate la fel de normala ca oricare alta, atata timp cat exista incredere.
2010-03-17 10:39:53 | Raporteaza
@Nebuloasa: Cert este un lucru : mare curaj ai avut deschizand acest subiect ! Cat despre eventualele comentariile care se vor ivi, nu-ti face probleme !Doar cunoastem ca multi barbati au o mare problema si cu ajunsul simplu in asternutul nostru.Ce ar putea comenta ei ??
2010-03-17 10:42:53 | Raporteaza
Dacă femeia reuşeşte să-şi relaxeze destul muşchii din aceea zonă şi se foloseşte o lubrifiere adecvată plăcerea este foarte mare – mai ales dacă se combină cu o stimulare vaginală pe măsură. Cred că majorităţii femeilor le e frică de penetrarea anală şi nu se pot relaxa destul ca să simtă orice altceva în afară de durere. Fetelor, trebuie să fiţi bine pregătiţi sufleteşte înainte de a încerca “plăcerile interzise” şi să faceţi neapărat primul astfel de experiment cu un partener cu experienţă care să ştie când e cazul să se oprească.
2010-03-17 10:43:01 | Raporteaza
* pregătite am vrut să scriu, scuze pentru dezacordul comis mai sus
2010-03-17 10:43:35 | Raporteaza
@Roxana: Multumesc, stiu ca am riscat scriind despre asta
Ma intereseaza si parerea barbatilor pentru ca sunt curioasa sa stiu daca sunt barbati care nu apreciaza acest tip de apropiere. Iar comentariile…cineva mi-a spus sa moderez comentariile, dar eu cred ca toata lumea e libera sa isi exprime opiniile. Sa inceapa balul, deci!
)
2010-03-17 10:46:42 | Raporteaza
@The Fan: si eu cred ca adevarata problema se afla la perceptie si nu la activitatea propriu zisa. Am mai spus, cea mai erogena zona se afla “intre urechi”. Probabil ca toata teama se poate spulbera doar cu rabdare si intelegere.
2010-03-17 10:47:55 | Raporteaza
aiurea-n tramvai, @The Fan, gel anal? exista femei pentru care simpla propunere a unei penetrari anale, le face sa se “lubrifieze” automat, mai ceva ca o lubrifiere vaginala. Cazurile mai des intalnite cu astfel de ‘performante’ sunt (curios lucru) intalnite la barbati, din aceasta cauza numarul personelor gay convinse ca placerea suprema este cea anala este mult mai mare decat a persoanelor din categoria ‘lesbian’.
2010-03-17 10:54:10 | Raporteaza
@Nebuloasa cred ca e vorba de urmatorul scenariu:
El – a vazut sex anal intr-o revista sau un film pentru adulti si ar vrea sa incerce Ea – nu prea ii surade ideea El – insista, neavand habar despre ce si cum ar trebui sa faca Ea – tot nu vrea (crede probabil ca e vorba de un lucru necurat, fiind vorba totusi de un orificiu folosit pentru alte chestii…) El – tot insista, se plange, ameninta, etc Ea – la insistentele barbatului face o incercare
Dupa un asemenea scenariu, cand ambii parteneri sunt habarnisti si abordeaza problema intr-un mod cat se poate de amator (ceea ce nu e de mirare, majoritatea persoanelor de peste 18 ani cunoscand doar 2-3 pozitii sexuale, sa nu mai vorbim de cunostintele precare despre lubrifiere) femeia va avea parte de o experienta dureroasa, neplacuta – si nu va mai vrea. Pacat.
2010-03-17 10:55:48 | Raporteaza
Aproape ca imi este groaza de ceea ce-mi vor vedea ochii aici, dar asta este. Barbatii trebuie sa stie un lucru : pozitia pentru sex anal ( macar la inceputul relatiei )nu este NICIODATA cea vazuta pe site-urile porno. Au ei o chestie cu asezatul partenerei cu fundul spre tavan. Nici ca se poate greseala mai mare ! Nu este rau sa experimenteze acest tip de sex ( barbatii ) , la inceput, mergand la prostituate. Evita astfel o eventuala situatie neplacuta cu ( poate ) , chiar partenera de viata.
2010-03-17 10:56:10 | Raporteaza
@WickerMan vorbesti din experienta?
2010-03-17 10:57:18 | Raporteaza
@WickerMan: la barbati e altceva, asa zic medicii. Se pare ca barbatii au niste stimuli exact acolo, care ii face sa simta placerea mult mai intens decat o femeie. Poate de aceea unii barbati sunt mirati de ce o femeie refuza sexul anal.
2010-03-17 10:57:35 | Raporteaza
continuare…categoria “lesbian” unde placerea reciproca se realizeaza prin ‘kissing and licking
2010-03-17 10:58:14 | Raporteaza
@The Fan: orice experienta neplacuta poate fi uitata daca partenerul are suficienta grija de asta.
2010-03-17 10:59:00 | Raporteaza
@Nebuloasa: oamenii vorbesc mai mult decit practica, cind e vorba de sex. M-a interesat subiectul tocmai pentru ca eu (barbat)am vazut un contrast masiv intre ceea ce cred ca este un produs ideologic si realitate (asa cum apare ea in date). Nu-mi pot explica de ce, cind citesti despre practici sexuale, sexul anal apare ca o raritate (cele mai multe cupluri ori incearca si renunta, sau nu incearca deloc); iar pe de alte parte unii romanachi pe care-i stiu ii dau inainte ca e bine si normal si frecvent pe deasupra. Desi niste idei am despre ce se intimpla asa (nu ca as pune la indoiala sursele tale)
Ai vrut opinii de la barbati? Asta e opinia mea: daca ar fi dupa femei (si nu neg exceptiile, decit ca ele nu ma intereseaza) sexul anal nu ar exista. Si cu siguranta s-ar vorbi prea putin despre el.
2010-03-17 11:00:22 | Raporteaza
@Roxana: ah, ceea ce se arata in filmele porno banuiesc ca e deja la nivel profesionist, ca sa zic asa.
2010-03-17 11:00:31 | Raporteaza
@WickerMan: Cam incurci exemplele. Si nu cunosti, poate suficient de bine sau deloc, cum ” functionam” noi.
2010-03-17 11:01:38 | Raporteaza
… mai e si obsesia barbatilor de a introduce penisul in orice orificiu disponibil…
2010-03-17 11:02:06 | Raporteaza
@Tallis: stii, eu cred ca e bine sa se vorbeasca despre, poate asa s-ar mai si pune in practica. Pana nu demult, nici nu se vorbea, iar cu practicatul… Atata timp cat se vorbeste, e spre bine, poate se mai inlatura niste preconceptii
2010-03-17 11:03:14 | Raporteaza
eram sigur @ TheFan, atita stii atita poti, de ani de zile administrez niste site-uri Adult, fa click pe nume, si ai sa iti dai seama. te asigur ca homosexualitatea nu e cel mai groaznic lucru care i se poate intampla unui barbat. Am un webmaster pe nume Frank care s-a specializat pe promovarea “niche” BBW (sau ‘fat’ sau ‘chubby’). cauta nisha asta la mine in director si incearca sa nu vomitzi. In al doilea rind, discut cu o gramada de WM care administreaza site-uri Adult, barbati si femei, si te asigur ca am intalnit tot ce se putea intalni. Sincer am avut ce invatza. And BTW, sunt’feminist’ convins, si in curand o voi promova pe ea : lovegisele.com/../
2010-03-17 11:06:03 | Raporteaza
@Nebuloasa: Cred ca este depasit pana si stadiul de ” profesionist”, daca exista asa ceva. Trebuie sa stii ca majoritatea isi incep viata sexuala la o varsta frageda, de 7-8 ani, in unele cazuri mai devreme.Poate parea fantezist, dar asa este. Mai trebuie sa stii ca majoritatea scenelor dure se filmeaza cand protagonistele sunt, in mare parte, sub influenta diverselor haluginogene, ca sa ma exprim elegant.
2010-03-17 11:06:55 | Raporteaza
@WickerMan: nu cred ca @TheFan a vrut sa fie malitios, iar eu consider ca hososexualitatea sau bisexualitatea sunt “de gustibus”, deci, n-am nici un fel de problema cu ele.
2010-03-17 11:08:15 | Raporteaza
@Roxana: da, trista viata si nu cred ca toate au ales calea asta, ci sunt multe care au fost oarecum “indrumate” spre ea.
2010-03-17 11:09:36 | Raporteaza
Incet incet scapam de inhibitii. Candva singura pozitie sexuala acceptabila (cel putin in cultura vestica) a fost cea a misionarului si numai in cazul in care scopul era perpetuarea speciei (impusa de biserica). Candva cea mai sexy priveliste a fost un umar sau o glezna de femeie… Candva erai ars pe rug daca vorbeai despre sex (obisnuit, nu anal) si se credea ca daca te masturbezi iti vor pica ochii… Abia acum incep oamenii sa-si deschida mintea si sa privesca lucruri care candva erau tabu-uri ca niste chestii normale. Prea incet, zic…
2010-03-17 11:10:16 | Raporteaza
@Nebuloasa: se ‘vorbeste’, dar nu productiv. Despre asa ceva se vorbeste intre prieteni: el cu el, ea cu ea. Si asa se propaga miturile. Maama asta si-o trage asa, cool, tu ai incercat fataaaa?! Tabuurile nu-s bune, dar nici obsesiile. Chiar, cit ar lua o discutie cu partenerul, una eficienta, about this? Poate un sfert de ora, daca e pe bune. Restul e mass-media (tabloida).
2010-03-17 11:10:22 | Raporteaza
@Roxana, scz, am uitat, in afara de “kissing and licking” mai exista retetele de bucatarie si “sa curatam cu spor”
2010-03-17 11:12:15 | Raporteaza
@WickerMan: Faptul ca administrezi pagini web pentru adulti inseamna doar ca ai vazut multe filme si poze despre… asta nu ma convinge ca ai si experienta necesara sa poti emite pareri. Incearca sa-ti pastrezi mintea deschisa si sa nu condamni nimic in lipsa de experiente proprii. Are dreptate @Nebuloasa: de gustibus non est disputandum
2010-03-17 11:12:49 | Raporteaza
@The Fan: incet e mai bine decat deloc. Mintea omului nu e atat de dispusa la a-si schimba conceptiile si principiile. Rabdare…
2010-03-17 11:12:55 | Raporteaza
@The Fan: “Candva singura pozitie sexuala acceptabila (cel putin in cultura vestica) a fost cea a misionarului si numai in cazul in care scopul era perpetuarea speciei (impusa de biserica).”
Ce e rau cu misionara? Cum sa nu, ne ridem cu totii cind auzim ca-n nu stiu ce stat american inca se reglementeaza pozitiile sexuale. Dar si kama-sutra sau whatever…:) Daca vreau acrobatie am sala de sport peste drum, merg chiar cu partenera mea. (ptiu, sun conservator azi)
2010-03-17 11:13:54 | Raporteaza
@Nebuloasa, stiu ca nu a vrut sa fie “malitios” ci un pic “Wickerman” adica rautacios…
2010-03-17 11:14:02 | Raporteaza
vezi tu fa,nebuloaso! e ceva sa ai in cap o nebuloasa,da cine stie ,poate atunci cand iti numeri pensiutza data de Vantu pentru pupaturile in dos date lu’ Base de catre acest site:” realitatea” ,te face sa uiti de prima incercare dureroasa si poate vei fi mai excitata pentru o a doua incercare mai lubrifiata.
2010-03-17 11:14:05 | Raporteaza
@Tallis: eu mi-am purtat discutia despre asta. A incerca sa aflu parerea altora e un lucru necesar pentru mine. Daca as fi vrut sa-mi pastrez gandurile, nu m-as fi apucat de scris
2010-03-17 11:14:20 | Raporteaza
@mumu: daaa, ai dreptate, Vantu mi-a dat o caruta de bani sa scriu despre asta (si altele), sa am ce manca la pensie
2010-03-17 11:15:40 | Raporteaza
urmati acesti pasi: 1. defecare, apoi sub dus va spalati introducand usor degetul cu sapun sub jet permanent de apa, pana cand sesizati ca a devenit curata cavitatea anala, apoi va spalati bine in exterior cu multa apa si sapun.
2. folositi un lubrifiant, il gasiti la orice supermarket
daca ati urmat acesti pasi cu siguranta nu va trebui sa va fie frica, deoarece 80% din problema e rezolvata
3. in timpul actului sexual normal, dupa ce in prealabil (dupa spalarea intensa initiala) ati folosit lubrifiantul pentru cavitatea anala, partenerul ar fi indicat sa introduca usor degetul si sa va ofere anilingus. placerea va fi extrema in acest caz, va disparea frica de “mizerie” daca urmati pasii 1 si 2, iar relaxarea sfincteriana dupa anilingus va fi maxima
4. puteti trece la sex anal, fara nicio urmare atat asupra sfincterelor cat si asupra psihicului, dar repet, doar daca urmati aceesti pasi
2010-03-17 11:17:53 | Raporteaza
Vaaai, ce subiect important se dezbate aici. N-ati vrea voi sa va adunati la un loc si sa scrieti si un tratat. Zau ca mi se pare ca pamantul asta va avea o problema si nu se va mai putea invarti fara sa cunoasca teoriile voastre.
Cu dedicatie: realitatea.net/../
2010-03-17 11:18:52 | Raporteaza
@TheFan, nu fac parte din grupul celor care isi dau cu parerea aiurea. mai vedem si noi intai “in ce ne bagam…”
Acuma sincer te inteleg, dar ‘be sure’ n-ai dc sa fii invidios…
Toate la timpul lor…
2010-03-17 11:19:18 | Raporteaza
Cu ce se deosebeste postarea ta de un articol din Click? Cu nimic. Un articol cu titlu “incitant”, dar gol ca si continut. Adica nu zici nimic. Daca totusi e o diferenta dintre ceea ce ai scris tu si un articol dintrun taboid, aceea e ca tu nu ai semne de exclamatie sau de intrebare in titlu. Mult succes in vorbit discutii in continuare. P.S. Sa imi dai timpul inapoi pe care l-am petrecut citind nimicul tau.
2010-03-17 11:21:10 | Raporteaza
@Nebuloasa: “eu mi-am purtat discutia despre asta. A incerca sa aflu parerea altora e un lucru necesar pentru mine.”
E o chestiune privata si deci administrabila tot privat, normal. Altfel cred ca deja ai toate datele, psihologice si medicale
2010-03-17 11:23:50 | Raporteaza
@Tallis: iarasi o sa pun aceeasi intrebare ca acum cateva zile: a vorbi despre sex este tabu? Tot ceea ce gandim ar trebui sa ramana undeva ascuns in mintile noastre? Eu cred ca nu
2010-03-17 11:26:24 | Raporteaza
@Andrei: nu stiu cum sunt articolele din Click, pentru ca nu citesc asa ceva. Ar fi trebuit sa sti la ce sa te astepti in momentul in care ai dat click (
) pe titlu. Poate ca pentru tine nu am spus nimic, dar pentru altii am spus totul. Ca in viata, nu poti sa multumesti pe toata lumea.
2010-03-17 11:28:16 | Raporteaza
Se pare că modernitatea se confundă cu deviza: “The Ass Is The New Vagina.” Sau stai si antichitatea avea aşa ceva. Sexul e în cap şi nu în cur sau aiurea iar calitatea lui cea mai mare rămâne nu cea reproductivă ci de liant a unei relaţii.
2010-03-17 11:28:26 | Raporteaza
@miruna, stiu ca e scarbos, dar orice ‘pornstar’ inainte de o scena din asta isi face “clis—ma”, fara suparare. Si trebe multa ‘experienta’, sa ajungi in top la nisha “gaping hole” Cauta ce inseamna aceste cuvinte si ai sa iti dai seama ca nu e asha ’semplu’
2010-03-17 11:29:11 | Raporteaza
@Adama: ce frumos spus!
2010-03-17 11:32:35 | Raporteaza
sincer, nu ma asteptam sa citesc asa ceva pe site-ul realitatea…sau poate pretentiile mele erau altele….asteptam cu interes ceva articole despre dezvirginare, circumcizie….eventual si poze…chiar vreti sa castigati asa din cititorii de “click”, “cancan” etc? asta chiar e mai “dureros” decat sexul anal…
2010-03-17 11:33:20 | Raporteaza
@WickerMan: Sincer, ma cam indoiesc temeinic ca tanti Leana, din coltul strazii, intre ciorba de fasole si mancarea de mazare ” pune” de un sex rapid, indiferent cum ar fi el. Sunt lucruri care tin de o anumita educatie si deschidere a mintii.De altfel , cred ca nimic nu este mai dizgratios decat o conversatie intre doaua sau mai multe ” doamne”, care incepe, aproape invariabil , cu :”Vai, tu, ce-ai gatit saptamana asta ?” Ma vad obligata sa revin ( fara dorinta de a supara )asupra afirmatiei mele : nu cunosti !
2010-03-17 11:34:31 | Raporteaza
si inca ceva inainte de ‘ramas-bun si spor in dezbatere’
personal prefer sub-categoria “from ass to mouth”, e suprema placere pt un barbat . HAAAI GURLZ 
2010-03-17 11:34:47 | Raporteaza
@dragosf: e un site in care dezbatem chestii. Pentru discutii serioase si stiri, iti recomand realitatea.net../ sau voxpublica.realitatea.net, sau orice alt articol de pe Pandora’s care sa nu fie al meu
2010-03-17 11:37:08 | Raporteaza
@asd: sa va fie rusine…si voua si Realitatii…domnisoarelor asta sa vi le spuneti pritenilor dupa partidele de amor!
NU MAI EXISTA NICI UN SITE DE INFORMARE UNDE SA NU DAI DE TOT FELUL DE PERVERSI SI PERVERSE!
2010-03-17 11:37:12 | Raporteaza
Da, deci sunt distinsul si respectatul geniu managerial si financiar Sorin Ovidiu Vantu, patronul celui mai prestigios trust media din Rromania si implicit al VOX PUBLICA FNI, platforma de comentarii, bloguri si opinii sofisticate, cu subplatforma sa PANDORAS de comentarii, bloguri si opinii sofisticate feminine. Nu-mi pare rau de banii investiti in acest proiect, mai ales ca nu erau ai mei, ci ai celor care dormeau linistiti in timp ce eu lucram ptr ei. Sunt deci f multumit de contributiile autoarelor care publica pe PANDORAS. E o dovada ca femeile pot fi la fel sofisticate si interestante ca si barbatii si chiar mai mult decit atit. Iata, de pilda, subiectul de azi al angajatei mele, Nebuloasa. Sexul anal. Un subiect de acuta actualitate, educativ, excitant si interesant in acelasi timp. La care am totusi o obsrevatie de facut. Majoritatea femeilor iubeste sexul anal, am verificat personal. Deci colaboratoarei mele Mariah Vlas i-a placut f f mult. Mamei mele, Eugenia Vantu, i-a placut enorm sexul anal. Imi amintesc ca-mi spunea:”nu te opri, mai adinc, ah, e divin”! Deci, Nebuloasa, rog mai multa acuratete pe viitor. Eventual, combina-te cu fascinanta Doria Niculescu la o cercetare asupra ejacularii in gura si a pissing-ului. Mult succes si tineti-o tot asa! Va anunt eu cu o ora inainte cind va dau afara.
2010-03-17 11:38:27 | Raporteaza
@Roxana: Super descriere Roxi….oameni ca tine ar trebui sa scrie astfel de articole nu retardate ca Nebuloasa ….de fapt creierul e este o nebuloasa. @Nebuloasa ……intai iesi la lumina si apoi scrie articole.
2010-03-17 11:39:05 | Raporteaza
@Roxana, am vrut sa plec, dar nu ma lasa constiinta
. O femeie pasionata de asa ceva nu se mai gandeste la “fasole si mazare” , asta e gandirea tipic romaneasca, ne gandim intotdeauna sau mai bine zis, punem intotdeauna pe primul loc, mancarea si nu placerea, de-aia romancele nu au succes in AdultBiz, nu le sta mintea unde trebe 
2010-03-17 11:39:34 | Raporteaza
Daca se fac presiuni asupra ta, ca femeie, sa incerci sex anal atunci cel mai fair ar fi asa..daca ma lasi pe mine sa fac sex anal cu tine atunci poti face si tu cu mine! works like a charm, and guys come back for seconds! In general barbatii depasesc bariera asta mai greu, dar placerea peste care dau apoi este incredibila. Vorbind din experienta, am vrut sa incerc sexul anal, si a fost f dureros prima oara, apoi am invatat sa imi relaxez muschiul cu pricina,si nu au mai fost probleme. Cu lubrifiant si preze => perfect! Intr-adevar, sexul este in cap, si daca nu poti accepta ideea si sa o imbratisezi cu mintea atunci nici sexul anal nu o sa mearga si probabail nici o alta experienta sexuala diferita de sistemul tau de valori.
2010-03-17 11:40:46 | Raporteaza
@Nebuloasa: fireste ca sexul nu trebuie sa fie un subiect tabu. Ti s-a parut ca rezulta asa ceva din ce spun eu?
Din contra insa, el este tabu. Adica se intimpla ca este, nu ca vreau eu sa fie. Iar sexul anal este curat tabu,
chiar daca unii par relaxati about it. Spuneam ca este o chestiune intima in ordinea dreptului la privacy, nu pentru ca asa se ‘cere’ (social, religios).
In postarea ta este vorba de sexul anal, tanaaaam, placere sau/si compromis? Iar eu, cititor atent, am incercat sa brodez exact pe cele 2 notiuni. O pot face in continuare dar, vorba ta, si eu m-am gindit la asta & made decisions. De unde si ideea ca vorbim, vorbim, dar subiectele sint epuizabile, iar practicarea sexului anal, spre deosebire de sexualitatea propriu-zisa, e un subiect simplu: da (1) sau nu (2).
Procesezi?
2010-03-17 11:41:22 | Raporteaza
@J: oamenii care nu au curaj sa lase macar un nume, n-ar trebui sa aiba o parere. Zic si eu…
2010-03-17 11:41:29 | Raporteaza
@Tallis: ok, ok, got it. Probabil ca sunt prea obisnuita sa fiu criticata intr-un mod neconstructiv.
2010-03-17 11:42:26 | Raporteaza
@Zak: Cand te uiti dupa mine pe strada pana dai cu capul in stalp, nu mai trebuie sa-mi fie rusine ? Cand ochii tai raman lipiti de decolteul meu , nu mai trebuie sa-mi fie rusine ? Cand pui de una mica si independenta in intimitatea coltului tau, cu gandul la ” aia buna rau” vazuta mai devreme, ar trebui sa-mi fie rusine ?? Ah, barbatii astia pudici ! Pardon…….”Barbatii”.M-am enervat. Imi pun un coniac. Mic.
2010-03-17 11:50:05 | Raporteaza
@Nebuloasa: ba construim bibicule, construim, uite, deja sint cel putin doua familii de opinii, yay si nay, chiar daca intre ele si ceva injuraturi neinteresante. De opozitie stiam, pe mine insa (cred ca si pe tine, de acum )proportiile ma intereseaza. Cit? Cum? Si mai ales DE CE? (ca pe mine asta ma freaca, sincer) Si aici intervin cartile, dragile de ele. “Roxana” e convingatoare, dar tot la capitolul exceptie o pun
2010-03-17 11:50:56 | Raporteaza
@Roxana: nu mai pune la suflet. Bea un coniac de placere, nu de nervi
2010-03-17 11:52:40 | Raporteaza
@Tallis: no, evident ca e o exceptie, dar e una care pe mine m-a pus pe ganduri si a reusit sa faca un lucru: sa ma gandesc “ce-ar fi daca”. Tot e ceva, nu?
2010-03-17 11:54:05 | Raporteaza
@J: Nu cred ca acel comentariu al tau iti face cinste.Si asta nu pentru ca sunt femeie. Pur si simplu, nu este deloc elegant sa jignesti. Firesc ar fi sa-ti prezinti scuzele. Cred eu ca asa este frumos.
2010-03-17 11:55:09 | Raporteaza
@WickerMan: Incurci pasiunea cu o placere vremelnica. Ori nu esti atent, ori citesti interpretand. Se pare ca te retin. Scuze.
2010-03-17 11:57:02 | Raporteaza
@Nebuloasa: haha cum ’si daca’?! Mai sus ziceai ca te-ai gindit la asta, esti doar curioasa sa vezi cum gindesc ceilalti. A naibii minte de femeie.
2010-03-17 11:57:53 | Raporteaza
@Nebuloasa: Tot ce fac, numai din placere fac, uite asa, de-a naibii !
2010-03-17 11:59:10 | Raporteaza
@Tallis: “Nu am o concluzie clara. Nu neg faptul ca, la un moment dat, as putea sa-mi doresc si experienta asta” – spusesem si in articol ca nu resping cu tarie, doar ca, in momentul asta, nu ma simt in stare
2010-03-17 12:02:28 | Raporteaza
@Tallis: O sa razi, probabil, dar Roxana chiar este Roxana, conform actului de identitate si nu ”Roxana” !
2010-03-17 12:02:52 | Raporteaza
Bai, nene, n-a zis nimeni ca sexualitatea e subiect tabu. Dar de unde si pana unde trebuie sa se vorbeasca in public despre orice? Ce urmeaza? Un articol despre cum sa stai mai bine pe wc? In ce pozitie e scarpinatul mai dulce?
2010-03-17 12:03:58 | Raporteaza
cam tare multa pasiune dupa un cognac…
oricum e o discutie ce se desfasoara interesant
2010-03-17 12:04:45 | Raporteaza
@Ahâm: Arata-mi unde e ceva urat, pornografic, gresit, in articol. Explica-mi de ce, dar nu imi spune ca a folosi cuvantul “sex” intr-o fraza e pervers.
2010-03-17 12:06:24 | Raporteaza
@tot moi: da, e o discutie, sunt placut surprinsa de comentatorii la acest articol. Desigur, cu mici exceptii, dar asta face totul sa fie si mai interesant
2010-03-17 12:07:24 | Raporteaza
e un subiect care desi a fost tare vag atins in text a fost ok detaliat in discutia ce a urmat.
si da evident unii isi rod unghiile de neputinta iar altii inteleg bine ce mai apare scris intre randuri..
pentru unii e prea mult.. astia is mai distrusi
dar e bine ca s-au nimerit la ora asta si oameni cu creier si putin mai mult pe aici
2010-03-17 12:08:27 | Raporteaza
@Roxana: nu ma indoiam de sex. Ghilimelele erau mai mult de politete. Eu cu siguranta nu ma numesc Tallis, si ma astept de la lume sa poarte pseudonime, pe internet. Din…dorinta de privacy.
2010-03-17 12:09:33 | Raporteaza
@Ahâm: Daca sunt destui care vor sa discute despre un subiect atunci se poate discuta despre acel subiect. E atat de simplu. Cuvantul cheie este “mintea deschisa”
2010-03-17 12:10:25 | Raporteaza
am avut persoane feminine cu opinii foarte diferite pe acest subiect
pentru unele era prea sensibil, pentru altele era ok iar altele chiar nu avea nici o problema
trecand peste aspectele anatomice.. unde roxana avea dreptate.. da tine foarte mult de anatomia fiecareia, uneori implica pasiune sau erotism , alteori necesitati personale ( sub aspect excitant)…in final desi este un aspect privat care poate avea o importanta in sexualitatea unei perechi.. CU siguranta insa nu are o implicare directa in stabilitatea, afectivitatea unei perechi
si in fuctie de cu cine esti.. uneori o sa doresti sa tinzi spre acesta latura sexuala, alteori vei avea mai mult placere la alte variante… e intotdeauna vorba despre chemistry de cum arata si cum functioneaza perechea impreuna
2010-03-17 12:18:09 | Raporteaza
Cred ca sunt multe multe alte feluri in care poti sa faci o femeie sa se simta bine. Eu unu cel putin nu sunt atras de chestia asta cu sexul anal chiar daca nu am practicato.
2010-03-17 12:20:19 | Raporteaza
2010-03-17 12:23:59 | Raporteaza
@Tallis: Banuiam, dar am dorit sa lamuresc si acest aspect. Este primul lucru pe care nu trebuie sa il ascunzi in fata interlocutorilor, fie ei si virtuali.
2010-03-17 12:24:10 | Raporteaza
@tot moi: am mai spus, parerile depind de la individ la individ. Insa, sunt multe femei care fac asta doar ca sa fie pe plac partenerului. Nu spun ca e gresit, dar spun ca eu n-as putea face compromisuri la nivelul asta.
2010-03-17 12:26:20 | Raporteaza
@Mircea G: Desigur. O excursie la Paris sau chiar Nice este preferata unei partide de sex.Dar ce te faci cand faci rezervare on-line la un zbor si datorita necunoasterii gramaticii limbii romane, se trezeste biata partenera ta la Chisinau in loc de Torino ?
2010-03-17 12:29:22 | Raporteaza
@tot moi: “…in final desi este un aspect privat care poate avea o importanta in sexualitatea unei perechi.. CU siguranta insa nu are o implicare directa in stabilitatea, afectivitatea unei perechi”
Caz real din experienta unui cuplu pe care-l cunosc: ea mai pudibonda, el putin panarama, cere sex oral (nu anal, cred ca iesea cu circ daca), ea se fisticeste, o amina, el o tot cere, ea incepe sa se enerveze, subiectul devine unul de cuplu, nu doar sexual. Finalmente cuplul se duce dracului, nu doar din cauza asta dar, zic, element simptomatic, ce alte lucruri isi mai refuzau, sau ce alte lucruri isi cereau prea mult?
My point: cum sa nu fie important. Mie pe bune ca, mai cu seama intr-o relatie noua, mi-ar fi extrem de jena macar sa pun problema. Uhhmm, ya know,like, I’d like-uh, ya know, to stick it in your pretty ass (cos I love you so much!!) Cineva mai sus zicea ca e chestie de cuplu, in cuplu faci orice etc. Da, dar e si chestie de, cum sa zic, eu. EU-ul. Identitate personala. Ca doar nu te pierzi asa, romantic si salbatic, in iubit(a) si uiti de ce anume te conforteaza PE TINE fizic. Asa ca poate fi fara consecinte sau cu consecinte fericite, ca in, sa speculam, cazul Roxana
) Dar poate fi, mai frecvent, nasol, cu umbre si reprosuri.
2010-03-17 12:44:49 | Raporteaza
ok pudibonzilor, sa o facem ca la carte: puneti-o sa se spele, bine de tot, anal si vaginal. Va puneti partenera pe spate, o perinitza sub fund, un anilingus scurt, dupa aceea treceti la cunilingus. Foarte-foarte finutz, cu degetul aratator, umezit in prealabil, milimetru cu milimetru incepeti penetrarea anala, va jucatzi cu degetul de jur imprejur, nici o clipa nu incetati jocul cu limba. daca simtiti ca s-a umezit cat de cat anal, incercati sa ii provocati orgasmul cu gura cat mai rapid. Mina stinga pe pintecul ei, iar cand simtitzi ca se contracta tot mai tare, devenitzi mai insistenti cu degetul de la mina dreapta. Cand ii vine sa se urce pe peretzi, bagatzi degetul aratator pina la capat (fitzi totusi finutzi in gesturi, nu fitzi neam prost) si cu miscari baga-scoate (degetul evident) o veti face sa traiasca ce n-a mai trait niciodata, orgasm vaginal+orgasm anal. Dupa aia e floare la ureche sa va ofere anusul, si cereti-o la modul cel mai vulgar cu putinta (atunci cand e super excitata e cel mai indicat sa vb vulgar) “ash vrea sa ma golesc in c— tau” garantat va accepta. Scz pt limbaj, e proprie experientza, si nu e una singulara.
2010-03-17 13:13:24 | Raporteaza
Nu aveţi frică de Dumnezeu! Sunteţi atât de disperaţi după popularitate şi bani încât nu mai ţineţi seama de nimic? Nu v-ar mai ajuta Dumnezeu nenorociţilor!
2010-03-17 13:15:27 | Raporteaza
@cosa nostra: cu siguranta Cosa Nostra se ghideaza doar dupa principiile biblice
2010-03-17 13:18:48 | Raporteaza
cosa nostra, nu mai pot, tremoor, singura mea frica e fata de 666, stiu cum corupe…
2010-03-17 13:21:31 | Raporteaza
@cosa nostra: Fratioare, tu care esti expert in toate si in totul, cum de nu-ti bagi parerea ?? Ca esti peste tot , de dimineata pana seara, precum securitatea pana in ‘89 ! Stie baiatul ce stie !
2010-03-17 13:33:02 | Raporteaza
@Nebuloasa: Din partea mea puteti vorbi despre ce vreti. Dar, de la vorba “hartia suporta multe”, s-a ajuns la blogosfera suporta tot.
@The Fan: Da, e asa de simplu. Dar n-are nicio legatura cu “open mind”, sa fim seriosi. Exista pe lumea asta chestii care au sens sa fie vorbite si chestii care nu au. Sau cel putin nu la modul asta: iti dai seama, ce meserias esti tu in sexul anal. Teribil, frate.
2010-03-17 13:44:40 | Raporteaza
@Tot Eu:
)) cam cruda lectura, dar apreciez. Sper ca si ea a apreciat. I really do.
2010-03-17 13:52:17 | Raporteaza
Acuma v-a gasit sexul anal? Astea sunt “subiecte” de discutie?…Auzi “sex anal”… Vai de capul vostru…
Nu exista decat un singur fel de sex. Restul sunt perversiuni si deviatii scarboase. Cat de degenerat trebuie sa fii incat sa iti bagi penisul in orificiul prin care se elimina materiile fecale? Chiar nu va e sila de voi?
Voi chiar nu constientizati in ce mocirla va zbateti, dragi barbati? Le-ati lasat pe degeneratele astea de femei sa ni se urce in cap.
Tinerii ar trebui sa incerce sa isi pastreze virginitatea cat mai mult. Nu este daunator sa ramai cast. Dimpotriva – cata rationamente sanatoase, cata puritate a conceptiilor, cate sentimente autentice nu se pierd in aceasta cloaca a lascivitatii, in aceasta senzualitate animalica ! Cata maleabilitate juvenila, cat idealism ingeenu nu este anihilat si transformat in platitudine.
In cazul unei abstinente indelungate, puterea de incordare a organismului creste, ceea ce ascute , dupa cum s-a constatat, aptitudinile spirituale, mai ales vointa. Abstinenta sexuala reprezinta baza neconditionata a performantelor fizice si spirituale maxime.
2010-03-17 13:57:29 | Raporteaza
@cosa nostra: oh, mon cher, tu iei apararea domnului-cu-pitipoance si “psihologul” care ne explica noua cum e cu violul Butoi, iar aici te-a gasit credinta crestina? Pe bune ca ar fi amuzant, daca n-ar fi vorba doar de un caz tipic de ipocrizie si inconsistenta.
2010-03-17 13:59:00 | Raporteaza
@Eu: Io zic sa incepem sa purtam din nou centuri de castitate. La tehnicile de criptare pe care le folosim in prezent, nu mai deschide nimeni nenorocitul de lacat. Am zis!
2010-03-17 13:59:23 | Raporteaza
doamnă, eu cînd spun de 100 de ori buy cylis cheap cheap cheap v14gr44 hexoral, ştiu ce spun, că nu-s nebul
2010-03-17 14:02:48 | Raporteaza
da pe nebuloasa [comentariu editat. domnule, ne controlam putin limbajul? la urmatorul comentariu de felul acesta intri direct in spam]
2010-03-17 14:02:54 | Raporteaza
Nu ma refeream la voi femeile. Eu sfatuiam barbatii. Virginitatea este un ideal masculin, nu feminin. Femeile , prin natura lor, sunt niste….
La revedere.
2010-03-17 14:04:56 | Raporteaza
şi eu sînt de acord cu centurile de castitate, protejează foarte bine urechile de frig
2010-03-17 14:05:13 | Raporteaza
doamnă, eu sînt mai plinuţă, ca să zic aşa, adică cam cît o vacă. după îndelungi discuţii cu iubitul meu am stabilit să folosim, ca măsură de precauţie, gps-ul.
2010-03-17 14:07:33 | Raporteaza
dupa manualul de anatomie organele genitale(sexuale) sunt P+P.Cand ele se intalnesc se zice ca fac sex(dupa unii autori dragoste).Colonul are functia de excretie a unor deseuri metabolice.Cand te “ocupi” de colon e mai corect sa zici ca faci un masaj local.Si aici si la P +P ,sistemul nervos este “cheia marilor succese”.
2010-03-17 14:11:57 | Raporteaza
@Eu: misto, misto. Ce, e pe bune? Dar nu, nu poate fi. Asta e de aur: “Abstinenta sexuala reprezinta baza neconditionata a performantelor fizice si spirituale maxime.” Genial. Pot sa incerc si eu o variatiune? Uite:
Calitatile morale ale barbatului sint in cumpana cind, corpul lui prea tinar fiind, este supus asediului neincetat al farmecelor femeiesti. Tocmai atunci este mai important din partea parintilor, dar mai ales a tatalui, sa-i arate cit de efemere, ce ieftine sint placerile fizice si cit de gresit este sa obtii placeri simple, scirboase.
Ei?
2010-03-17 14:12:18 | Raporteaza
@Tallis, thx pt aprecieri but…cruzimea sau brutalitatea nascuta din lipsa de experienta e una, cruzimea sau brutalitatea din compartamentul obisnuit (sau intr-o astfel de situatie) e cu totul altceva. Ma intalnesc si acum cu foste prietene si sunt intrebat “cand ne intalnim la o cafea?” .Arat verigheta. Oi fi Fraier? In acceptiunea unora da> In acceptiunea iubitzicii, de la care primesc tot ce se poate primi (ohooo, primesc muuuult oral
)sunt barbatzelul ideal. So, eu sunt multzumit , nevestica si mai si, ce-mi trebe mai mult ? Si primesc ce multi dp aici nici nu viseaza. I’m Smart shi Modest pe de-asupra 
2010-03-17 14:57:17 | Raporteaza
@Nebuloasa:
MAMICA DRAGA,
AI TRANSFORMAT SITE UL ASTA INTR UNUL IN CARE PRIMIM SFATURI DESPRE CUM SA NE BAGAM DEGETUL IN FUND, CUM SA NE SPALAM ANUSUL, CUM SA PENETRAM PARTENERA. ETC iNTELEG CA E O COMPETITIE ACOLO, CARE ARE MAI MULTI VIZITATORI, MAI MULTE COMMENTURI. DOVADA CA S AU INMULTIT SUBIECTELE DESPRE SEX, CARE FAC DELICIUL CELOR MULTI. BIBILICA AIA A TA DE JURNALIST NU POATE SA CONCEAPA ALTE SUBIECTE?SAU CREZI CA IN AFARA DE CEI 7-8 “ANALISTI” CU 20 DE COMMENTURI FIECARE MAI INTERESEAZA PE ALTCINEVA SUBIECTUL?
2010-03-17 15:03:58 | Raporteaza
@bogdan: nu sunt jurnalist. sunt doar un om. o femeie, mai exact. Si nu, nu e nici o competitie. Dar nu ma chinui sa iti explic, iti spun doar atat: cu siguranta ca articolul de fata nu a fost scris pentru tine
2010-03-17 15:09:00 | Raporteaza
@Tot Eu: Sure, nu m-am indoit niciodata ca exista cupluri foarte hot, in care se intimpla lucruri de legenda
Doar ca uite, ca sa ramin pe linia comentariilor mele, chiar gradul de compatibilitate sexuala de care vorbesti este unul exceptional. Cu o partenera cu care ai ajuns foarte departe senzual probabil ca iti poti permite jocuri si inflorituri. Tu intaresti ideea ca nu trebuie sa te iei prea in serios – asa inteleg eu cel putin – si ca te poti juca, cu conditia sa fie o experienta foarte misto pentru amindoi. Autoarea punea problema putin diferit – referea, cred, mai mult la situatia in care compatibilitatea intre cei doi nu e atit de mare, senzualitatea nu atit de avansata etc. Si in conditiile astea – despre care si eu pretind ca sint norma, nu exceptia – gestul si practica indrazneata fac parte, cel putin initial, din fondul relational neprobat, netestat, de zona gri – cu riscurile de rigoare. Plus ca sint totusi niste limitari bilogice…:) pe care tu le pasezi senin, desi nu fara indeminare; asa o fi, ce sa zic, la unii oameni.
2010-03-17 15:12:26 | Raporteaza
@Nebuloasa: mai, de ce nu le spui ca postarea asta apare clar la rubrica EROTISM? Unele comentarii sint ca de pe luna, de parca oamenii ar deschide calculatorul sa vada slujba duminicala si cind colo ar incepe filmul porno (pe timpul lor pretios).
2010-03-17 15:16:39 | Raporteaza
@The Fan:
domnu’ atotsexstiutor sau mai bine zis atotanalstiutor..vii matale sa ne explici cat de orgasmica , incredibila, minunata e experienta pe culmile anale ale partenerei tale…inteleg ca matale ti se pare la fel de normala o practica precum sexul anal, ca o partida de sex intre o gorila si un brontozaur…pt mine nu e un subiect tabu, dar vad ca pentru tine sexul anal e mai ceva decat sexul normal..si de ce ii zicem la urma urmei normal si anal, deoarece anal e anormal batrane, asa cum e si cerebelul ala al tau, preocupat doar sa dea limbi in fund…
2010-03-17 15:26:16 | Raporteaza
@Tallis, aici nu e vb de o simpla moda. marea majoritate a problemelor intr-un cuplu e ca unu vrea si celalat nu vrea, sau una vrea si celalalt nu stie ca ea vrea
. So, am spus ca sunt modest, si asha shi e, dau mai mult decat primesc, de ce? f. simplu, cand vreau sa ma simt bine ma simt ( eu daca vreau sa fluier, fluier
), dar ce poate fi mai excitant decat sa te stii dorit (ca barbat), cu expresii de genul “hai si foo__te-ma” (habar n-au unii dc e o femeie adevarata in stare) sau “de-abia astept sa-mi mananci prajiturica”, ASTA INSEAMNA CA ESTHTI BUN LA PAT (ca barbat evident), si asta iti da un semn de superioritate 
2010-03-17 15:29:17 | Raporteaza
@Nebuloasa:
am inteles…e mult prea adanca, complicata si delicata nebuloasa asta de articol in care ne ai afundat…inseamna ca sexul – intre placere si compromis te preocupa enorm…sper sa reusesti intr un viitor apropiat sa elucidezi dilema sexului anal si sa descoperi placerea incomensurabila penisului in anus, a compromisului si orgasmului provocat de atatea comenturi la articolul tau
2010-03-17 15:34:24 | Raporteaza
@Tallis: ce sens are? Sunt penibili. E mai amuzant sa stai pe margine
)
2010-03-17 15:34:24 | Raporteaza
@Nebuloasa:
daca o femeie a ajuns sa mediteze asupra sexului anal intr -o asa maniera si sa incerce sa gaseasca raspunsuri la dileme atat de existentiale si de importante pt esenta unei femei, inseamna ca prefer sa ma insor cu o bunicutza de la tara, de 80 de ani, cu batic pe cap, virgina, care sa mi gateasca numai fasole cu carnati, dar sa nu mi vorbeasca despre sex anal cu inversunarea cu care o faci tu…
2010-03-17 15:40:33 | Raporteaza
@Tot Eu: hahaha! Oh yeah. Altfel, “habar n-au unii dc e o femeie adevarata in stare”. Clar, tu pornesti de la premisa ca ele sint niste perverse simpatice asa, care se gindesc numai la lucruri sau cel putin raspund – cu simpatie – la lucrurile tale. Se vede treaba ca-ti iese
) Ai inteles totusi care sint blocajele in general…nu ca ea n-ar vrea, sau ea n-ar cere, sau invers, el n-ar cere. Ci ca unele lucruri nu par convenabile, sint foarte atasate asaaa, ideii noastre de persoane, cum ar fi integritatea orificiilor noastre. Nu poti totusi sa fluieri linistit cind ea intelege, prin sex sau dragoste sau facut timpenii in cuplu, nu sodomie, ci ceva mult mai putin elaborat
Pe bune, e si vorba de temperament, ca sa nu vorbim de compatibilitatea (aceasta pasare rara). Ti-ai pus problema ca esti neobisnuit? E?
@nebuloasa: stai pe marginea blogului tau? Ba da-le peste nas, ca-i vad cum se infig ca animalele in toate postarile pe sexualitate, de parca ii pune cineva sa citeasca Pandora!
2010-03-17 15:46:52 | Raporteaza
@nebuloasa & other nice people here: ma retrag, merci de platforma, revin pe subiecte la fel de tabu
2010-03-17 15:48:51 | Raporteaza
Deci, sex, anal. Eu am o problema cu controlul erectiei, apoi cu ejacularea, cu imaginea proprie, cu imaginea Romaniei, si mai am si alte probleme, cu teorema lui Pitagora, cu teorema lui Morley, cu Emigrarea, cu Romania, cu America, Irak, cu Platon, Avicenna si , nu ultimul pe lista, cu Dumnezeu. Acum, sexul anal e cam ultimul pe lista. Sincer. Dar cind o sa ma gindesc la asta o sa incerc sa nu uit ca scrie aici despre sexul anal. O sa tin cont.
2010-03-17 15:49:53 | Raporteaza
@Nebuloasa, interesanta optica, pina acum ai 115 comentarii, restul colegelor? Nu conteaza, deci…statul pe margine? Inseamna ‘threesome’ sau ‘voyeur’, adica in 3 sau unul/una priveste, e educativa categoria asta
2010-03-17 15:50:40 | Raporteaza
@Tallis:
dragule,
domnsoara nebuloasa, poate sa scrie ce vrea ea pe blogul ei…pacat ca erotismul unei femei, daca tot vorbim de capitolul unde a fost publicat articolul inseamna dileme anale…repet..pacat de ea, pacat de erotism, pacat de femeie, in general…
2010-03-17 15:52:46 | Raporteaza
@nebuloasa sterge articolul inainte ca “mintile deschise” ca @bogdan sa te omoare cu pietre sau sa te arda pe rug!
2010-03-17 15:56:45 | Raporteaza
@Tallis: multumesc de participare. Te mai astept
2010-03-17 15:56:47 | Raporteaza
@The Fan: da, observ, parca sunt preoti ai Inchizitiei, astia, deontologii
)
2010-03-17 16:00:04 | Raporteaza
Imi pare rau ca sunt atat de multi pentru care erotismul inseamna o laba trista in fata calculatorului… Ma retrag din discutie cu tot respectul pentru curajul @Nebuloasei de a aduce in discutie o asemenea chestie in fata unui public atat de nepregatit.
2010-03-17 16:00:07 | Raporteaza
barbatzi, treziti-va, sau fiti realisti: o femeie poate sa aleaga din 100 si daca va alege pe vreunul dintre voi LA INTAMPLARE, e ca mincarimea trebuie scarpinata (asha spunea Bruce Willis
), dar daca alege din 100, SPECIAL PE UNUL DINTRE VOI, inseamna ca prezentatzi interes pt acea femeie sau YOU’RE THE BEST
2010-03-17 16:03:42 | Raporteaza
@The Fan: daca 10 oameni apreciaza ceea ce am scris eu aici, e mai mult decat suficient. Multumesc pentru participare si apreciere
2010-03-17 16:09:08 | Raporteaza
@Nebuloasa: A fost o zi interesanta si timpul a trecut usor. Din fericire, acum trebuie sa ma duc acasa .Te astept si cu alte subiecte, cel putin la fel de ……interesante. Sa ai o zi interesanta, in continuare !
2010-03-17 16:16:09 | Raporteaza
@TheFan, scopul acestui post a fost atins, postari peste postari, vizualizari peste masura, deci??? Toata stima pentru ‘Nebuloasa” a stiut cu ce sa isi atraga vizitatorii, are abilitati de bun MANAGER. sa fiti iubitzi cu totzii, si…traitzi-va viatza, e prea scurta shi prea mizerabila sa nu o gustatzi din plin. Iar Gustul are un singur Nume: FEMEIA
2010-03-17 16:16:29 | Raporteaza
@Roxana: Si pentru mine timpul a trecut neasteptat de repede azi. Si tu sa ai o zi frumoasa! @WickerMan sau Tot Eu: cred ca “multumesc” se cuvine. Te mai astept, oricine ai fi tu
)
2010-03-17 16:25:21 | Raporteaza
buna, tuturor!
foarte interesant subiectul. practic sexul anal de multi ani, nu am incercat decat cu un singur partener, si anume actualul, din simplul motiv ca a avut rabdare, am avut incredere, am ras si am plans de primele incercari, iar acum pot sa spun ca sexul anal face parte din ritualul normal. ba chiar, as accentua faptul ca anal, am avut orgasm de fiecare data, fara absolut nici o exceptie, pe cand, vaginal , you know, se mai intampla sa nu imi iasa de fiecare data. atata timp cat sunt indeplinite conditiile de igiena, nimic altceva nu se poate constitui ca problema. si, desigur, prezervativul e obligatoriu. nu am avut niciodata vreo reticenta la sexul anal, din contra, dar am avut o experienta cel putin ciudata cu un tip, de care eram indragostita definitiv si care mi-a dat papucii in momentul in care i-am sugerat sexul anal, cel putin la nivel de discutie, invocand o nepotrivire de caracter imposibil de surmontat. in rest, toate bune!
2010-03-17 17:21:07 | Raporteaza
@The Fan:
principalule, maharule, durule, nemaipomenitule, expertule, curajosule…iti doresc sa ai parte de suprema excitatie anala impreuna cu iubita ta, bagandu va reciproc degetul in f..d, minundu va cat de fascinanti sunteti, cat de curajosi si erotici, si apoi sa impartasiti pe acest blog minunatele voastre experiente ana.e…te doare mah?
2010-03-17 17:27:03 | Raporteaza
cred ca “Lunes de fiel” a lui Bruckner evidentiaza cel mai bine si descrie cu lux de amanunte aceasta…hmm…hai sa-i zic “deviatie” & more de la cutuma. si da, ai dreptate, stimata nebuloasa: atat timp cat el nu-ti ofera tie placere (indifernent de mijloace si “cai”) merita un sut. placerea tre` sa fie reciproca sau, mai bine zis, reciproc tolerata si nu indeplinite fanteziile ciudate sau deplasate ale partenerului (el/ea). experientele se fac cu cobai (se gasesc pe varianta sau traseu)…parerea mea. PS: are rost sa-ti nenorocesti niste sfinctere pentru cineva pe care nu-l iei cu tine “dincolo” sau, care, la pensie va spune “fiecare cu-a lui!”?
2010-03-17 18:16:01 | Raporteaza
Iertați-mi limbajul dar gaura aia de kkt.
2010-03-18 00:02:49 | Raporteaza
Cândva se spunea “Numele tău este femeie”, dar acel timp a trecut se pare. Iar acum ar trebui să se spună “Numele tău este DEPRAVARE”.
Sunt scârbit şi nu pot înţelege nici în ruptul capului cum poate o femeie să accepte coborârea ei până la nivelul unui animal. Chiar aşa de departe s-a reuşit să se ajungă cu îndobitocirea?
2010-03-18 09:08:35 | Raporteaza
esty penibila!!! cum dreaq sa scrii mah ca ai incercat sa te…in anus si ca nu ti-a placut si mai scrii si ca esty jurnalistaaaaa!!!! come on…e o limita si ai depasit-o grav de tot…again…esti penibila
2010-03-18 12:30:04 | Raporteaza
..doamna jurnalista,tot ce scrieti in articolul asta al dumneavoastra e sincer? Adica,dumneavoastra chiar credeti ce scrieti aici?
2010-03-18 13:19:15 | Raporteaza
E posibil chiar sa vrei si sa nu poti… dar tu singura observi ca nu te impaci cu mult mai multe lucruri in afara de sexul anal, problema ta nici macar nu este de ordin fizic asa cum sustii si mai cauti si complici, ba mai mult mergi atat de departe vorbind de papucii. Cand o sa mai cresti un pic o sa afli ce inseamna maturitatea, pana atunci abordeaza articole mai ortodoxe. Am o intrebare foarte suparatoare pentru tine. Daca un barbat cere de la o femeie asa ceva, si merita papucii, adica desfiintat pentru asta
))) ma faci sa cad pe jos de ras (sa desfiintezi un om cu care traiesti pt. ca vrea sex anal) te rog sa-mi spui cum cere un cal unei femei sa faca sex anal cu el. Cum spuneam cheia intelegerii se numeste maturizare.
2010-03-18 19:29:56 | Raporteaza
[...] iata cum am ajuns sa citesc despre sexul anal si despre bilutele care se baga in p… (Domnu’ Gotiu, nu sunt de rulment ; se fac din [...]
2010-03-18 23:02:31 | Raporteaza
[...] nu lipsească un titlu pe măsura postării demenţiale, care, din nefericire, a trecut de editori: “Sexul anal – între plăcere şi compromis”, nimic mai [...]
2010-03-23 21:37:21 | Raporteaza
“Am avut o pseudo-experienta de acest fel si durerea pe care am simtit-o este mult prea mare si mult prea vie (inca), iar mie mi se pare ca a face dragoste implica relaxare si confort. Si a face se* inseamna, in mare, acelasi lucru. Deci nu.”
pai fa-ti si tu rost de un barbat adevarat. Nu de un jegos care nu stie sa bage un deget in c*r. Sa nu mai vorbim de o p**a. Intrebare pentru tine. Zici ca ti-a rupt ala cu*u’-n doua. Sa intelegem ca nu i-ai umezit-o bine intre buzite inainte? Ca vaselina e scumpa.. nah. Si sa nu spui ca tu esti femeie serioasa si n-o iei “sus” ca deja imi schimb parerea despre tine.
Pacat. Apropos, durerea aia vie ce simti si azi e sigur de la un barbat? Sau ai fost la Herghelia Izvin pentru un reportaj “special”??
2010-03-24 02:55:27 | Raporteaza