![]() | Să respectăm curvele! Pardon, femeile!vezi toate articolele de Mihaela Pana12 mar 2010 la 17:03 108 comentarii 6031 vizualizari. |
Un DA legalizării prostituţiei
Şi curvele sunt femei, aşa-i? Femei uşoare, dame de companie, femei de consum, escorte, târfe, curvele de la mica publicitate, fetele de la videochat şi aşa mai departe. Mai multe feluri de a le spune cumva femeilor care vând plăceri.
Curvăsăria este subiectul care încinge opinia publică indiferent de vremuri. Aşa se explică acum interesul pentru scadalul sexual de la Cluj. Deşi nu este un eveniment rarisim, deşi nu este prima dată când VIP-urile calcă pragul bordelurilor, tot poporul se uită acum în gură femeilor care povestesc despre bărbaţii care le-au trecut printre picioare, fără jena unui posibil secret profesional. Editorial, acest eveniment scoate iar la rampă dezbaterea pe tema legalizării prostituţiei. Oricum, dezbaterea sună parcă puţin mai nevinovată decât celebrul titlu de presă megauzitat: razie printre prostituate.
Ca jurnalist, am trăit experienţa de a vorbi faţă-n faţă cu prostituate. Unele îmi spuneau, cu câteva coji de spermă uscată uitate discret în colţul gurii, că o fac pentru a lua pâine copiilor. Altele nu-şi puteau imagina să facă altceva. Pentru unele, prestarea serviciilor sexuale era o cale de a îmbina munca şi plăcerea.
Cu ocazia aceloraşi razii printre “cuiburile” de prostituate şi peşti din Bucureşti făcute de poliţişti şi supervizate de jurnalişti, am sesizat că aceste femei erau percepute greşit tocmai de către cei care ar fi trebuit să le ajute. Stăteau cu trupurile chircite, înghesuite una într-alta, încercând să-şi ascundă chipul. Parcă erau nişte ciudăţenii umane aterizate în faţa unor curioşi care le vânau şi le comentau cu nesimţire fiecare mişcare. Poliţiştii le îndemnau să arate ce trebuie la presă, pentru că presa trebuie să vadă “ţâţele”. Fetele/femeile îşi ridicau poalele bluzelor în cap, mulţumind aşa pe toată lumea. Fotografii şi cameramanii prezenţi se hăhăiau şi vânau cu obiectivele lor fiecare mişcare. Ca femeie, tot acest episod m-a revoltat suficient de-mi venea să mă arunc în faţa lor şi să le acopăr.
În maşină, jurnaliştii (în mare parte bărbaţi) făceau mişto pe seama fetelor “vizionate” şi le clasau în top pe cele “mai curate” pe care le-ar folosi la o adică. Trist. Curvele sunt percepute la modul general ca fiind ceva rău. Un fel de stricăciuni sociale. Şi mai trist. Bărbaţii care apelează la serviciile lor le tratează de regulă după percepţia generală.
Dacă a respecta o femeie, indiferent de felul în care aceasta alege să trăiască, este ceva normal, atunci legalizarea prostituţiei ar fi un pas spre normalitate. Există pasiuni şi curiozităţi care, dacă ar fi satisfăcute într-un cadru curat şi decent, ar face lumea mai fericită.
Dacă tatăl, fratele, iubitul sau soţul vostru ar alege să experimenteze acest semn de ”libertate a bărbăţiei”, nu aţi vrea s-o facă într-un mediu sigur? Puteţi depăşi ura pentru aceste femei, care uneori vă pot face bărbaţii mai fericiţi decât îi puteţi face chiar voi?
Vă invit să comentăm ca-ntre femei pe marginea acestor întrebări.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe TwitterEtichete: bordel, curve, prostituate, scandal sexual


Dora Constantinovici 14 feb la 12:44 |
Parazăpezii sunt o soluţie depăşită...dacă folosim tot ce foloseam până în '89...între [ citeste mai departe ]
Astro Vesta (Maria Onea) 13 feb la 23:18 |
La începutul anului 2006, mi s-a cerut să fac horoscopul lui Traian Băsescu de către un [ citeste mai departe ]
Ana Barton 13 feb la 17:20 |
Văd prin geam că s-a spart sita. Abia acum înţeleg ce înseamnă cu nemiluita. Poate tu [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 11 feb la 20:14 |
Mamaia mea mi-a spus odată să nu regret ce-am făcut ci ce n-am făcut în viață. Nu m-am luat [ citeste mai departe ]
| | blackhole 09 feb la 17:32 |
In caz ca vreti sa va raspundeti la aceasta intrebare extrem de importanta, trebuie sa va raspundeti [ citeste mai departe ]
| | andreea 09 feb la 17:29 |
Se întîmpla ceva cu ea. De cînd era mititică, observase că atunci cînd îşi spunea "acum [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 08 feb la 17:55 |
Ieri seară la 20:00 am ieșit la teatru, la Green, pe Victoriei. Cei care au mai fost pe acolo [ citeste mai departe ]
Ana Barton 08 feb la 11:00 |
Apa care arde. Asta înseamnă. Nu fiartă, nu fierbinte, nu clocotită. Şi, bun înţeles, nu [ citeste mai departe ]
Astro Vesta (Maria Onea) 07 feb la 01:58 |
Prima femeie de pe Pământ, potrivit mitologiei greceşti, a fost Pandora, cea pe [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 05 feb la 19:03 |
Cu foarte puţin timp în urmă preşedintele spunea în discursul său: În [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 03 feb la 13:04 |
Nu, n-aș fi vrut să-l cunosc pe Cătălin. Cel puțin nu așa. Dar ce? Parcă în viață ai totul [ citeste mai departe ]
Ana Barton 01 feb la 16:00 |
Poa' să pară cum o părea. Să râză lumea cât o vrea. Eu tot joc şotron. Nu mă pot abţine [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 01 feb la 00:41 |
Poate vă mai amintiți de programul ”Școala altfel”, propus de ministrul Funeriu la finele [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 29 ian la 17:42 |
Desigur, România a mai făcut un pas mic şi servil în faţa corporaţiilor și marilor puteri şi [ citeste mai departe ]
Alex Mazilu 27 ian la 22:37 |
De prea multe ori am auzit astăzi ”România paralizată de ninsori” sau lucruri de genul ăsta. [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 27 ian la 21:35 |
Am descoperit de curând o prăjitură nouă. Camelia. Primul strat e rupt parcă din amandină, [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
Discursul proaspăt al șefului statului a fost unul fără substanță, incluzând doar [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
În contextul protestelor, care continuă, reprezentanții puterii au decis că o încercare, de a [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 25 ian la 20:44 |
Am înțeles din discursul președintelui că de fapt una dintre problemele cele mai grave în acest [ citeste mai departe ]
Ana Barton 25 ian la 19:18 |
Ştii, nici mie nu mi-e tocmai moale să-mi iau întrebările la întrebări. Dar poate că e [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 24 ian la 19:51 |
Asta spunea creatorul statuii domnitorului, sculptorul Marcel Voinea, la sfârșitul comemorării de [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 21 ian la 13:37 |
Între două demonstrații, pentru destindere, vă recomand memoriile crocodilului [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 21 ian la 02:59 |
Puterea... ploii a fost de partea puterii. Da, vremea și vremurile ”indecise” din oraș în [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 19 ian la 17:16 |
Revoluție - adică. Măcar pentru că brusc reprezentanții puterii sunt mult mai deschiși unui [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 19 ian la 16:05 |
Protestele românilor împotriva actualei conduceri, determinate, aparent doar, de recenta demisie a [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 19 ian la 14:31 |
Nu fac parte din tagma celor care se pricep la relații, nu dau sfaturi prietenilor căsătoriți [ citeste mai departe ]
Ana Barton 19 ian la 13:50 |
Hai, că are dreptate femeia asta: ţara arde, iar babele se piaptănă. Da, da' se piaptănă scurt, [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 ian la 18:47 |
Am primit comunicatul acesta:
Peluza Sud Dinamo, grupul de suporteri ai echipei [ citeste mai departe ]
| | morringain 15 ian la 01:34 |
Pentru postul asta o sa imi atrag ura multora. Asta e.
Asistam in ultimele zile la o isterie [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 15 ian la 01:33 |
O retrospectivă asupra realității politice românești, în 2011 aduce în atenție o scenă [ citeste mai departe ]
| 1Actorii principali:Emile Cioran, Mihail Sebastian, Constantin Noica, Nae Ionescu, Tristan Tzara, Constantin Tanase, Eugène Ionesco, Jean Paul Satre si Albert Camus.Actorii Secundari: Maria Tanase,... | ||
| 2Ana: Neah, sunt prea leneşă.Seva: uite, pe mine mă scoate din minţi obiceiul ăsta american cu magazinele şi lista de cadouri făcută dinainte. Unde mai e surpriza, unde mai e farmecul?Cadoul are... | ||
| 3Și dacă cineva poate să pună acest video căci eu nu știu cum,nu are cum să nu îți topească sufletul, și de piatră dacă ai fi. Un copil este un dar divin(de acea eu am trei copii,ptr. că nu am vrut ca... | ||
| 4Ana,da îi roluești ca un sul și-i așezi ca într-o piramidă,unul peste altul,ca să stea îi legi cu funde colorate :D„și nici nu vrei ???” atunci întinde-ți antenele și iscodește cine poate cădea pe... | ||
| 5... sucăliţi. :lol: :lol: :lol:De când n-am mai auzit cuvântul ăsta! :lol:Nu sunt borţoasăăăăăăăăăăăăă! :cry: Nu suuuuuuunt! :cry:Şi nici nu vreaaaaaaaaaaaaaaau! :lol:Mi-e frică... | ||
| 6Nora,apoi să ne spună Ana dacă este ceva sigur,că uite cum se procedează aici în USA:1-Ana va deschide un cont la cel mai select magazin de îmbrăcăminte și accesorii ptr. bebeluși.2-Deci orice... | ||
| 7Seva,Doamne! De la un cântec de leagăn voi mă vedeţi cu burta la gură. Nu sunt şi nici nu voi fi vreodată.Dar, dacă insistaţi, ca să nu vă supăr, mă pot mărita de câte ori aveţi chef de... | ||
| 8Da, Nora. Şi să-ţi iei şi o buca' dă pământ să pui orez. Să te văd cu pălărie vietnameză cum te afunzi în apa aia mocirloasă. :lol:Dar tu eşti dospitoare de bune. Şi când te mai şi încăpăţânezi... | ||
| 9Buna seara la toata lumea! Nora si Dora, ia nu va mai certati pe prostii!:D Stiti ce dor de casa m-a prins pe mine de cand stiu de zapezi si de sinistrati? Culmea!@Cosa: ce are Chromul? Eu pe el sunt... | ||
| 10Nora,dacă eu voi Nașa nr.1 și tu nr. 2,am eu grijă de turtă,eu nu cumpăr din comerț. Fac eu un aluat de cozonac,de se desface fișele fișele,de-o palmă-n sus cresc în forme.Apoi turta trebuie să aibe trandafiri... | ||
| 11Andreea: dar până murim, putem să râdem? Să facem un cântec cu "laugh me to the end of love" (da, da, ştiu, nu e corect, dar îmi place cum sună)?Ana: scorpie! De nu ţi-oi face turtă cu mâna mea, ascultă... | ||
| 12Muză,Ba nu! Al vieţii. La dans mă refeream, nu la... ;)Nora,Madame... :oops:Asta este. N-am ce-ţi face. Budoar curat. Aoleu! Păzea! Oximoron! :lol:... | ||
| Dora Constantinovici 4644 citiri |
| Ana Barton 4563 citiri |
| Astro Vesta (Maria Onea) 2181 citiri |
| Florentina Mușat 2153 citiri |
| | andreea 1890 citiri |
| Doria Niculescu 994 citiri |
| Maria Moiş 842 citiri |
| | blackhole 650 citiri |
| Ruxandra Predescu 285 citiri |
| Laura Laurentiu 216 citiri |
| Florentina Mușat o postare |
| Ana Barton o postare |
| Astro Vesta (Maria Onea) o postare |
| Dora Constantinovici o postare |
| Dora Constantinovici 25309 citiri |
| Ana Barton 15834 citiri |
| Florentina Mușat 15791 citiri |
| Maria Moiş 10565 citiri |
| Doria Niculescu 4302 citiri |
| Astro Vesta (Maria Onea) 3162 citiri |
| | andreea 2508 citiri |
| Alex Mazilu 1607 citiri |
| | Crina Soroiu 1504 citiri |
| Ruxandra Predescu 1308 citiri |
| Dora Constantinovici 7 postari |
| Ana Barton 5 postari |
| Florentina Mușat 4 postari |
| | Crina Soroiu 3 postari |
| Maria Moiş 3 postari |
| Astro Vesta (Maria Onea) 2 postari |
| Alex Mazilu o postare |
| | andreea o postare |
| | blackhole o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Mizeria intelectuala a barbatilor la adresa femeilor este incununata atunci cand are loc numita procesiune “mersul la curve”.
Din acel moment barbatii devin “barbati”.
Si uite asa are loc proliferarea mentalitatii de care vorbesti. In sanul nostru curva este exact ceea ce ea isi propune sa fie (si multe dintre ele asta si urmaresc): demonstratia (care ne este necesara) ca barbatii sunt superiori femeii.
De aici mizeria de care vorbesti.
DA legalizarii.
2010-03-12 17:15:00 | Raporteaza
Femeile care se vând pe bani, prostituatele, etc nu sunt neapărat şi curve. Apelativul curvă se referă la altceva, sau descrie o altfel de femeie (şi nu numai femeie).
2010-03-12 17:16:20 | Raporteaza
ok, te respect !
2010-03-12 17:20:08 | Raporteaza
Perfect adevarat. Este un subiect combatut cu mare incrancenare de politicieni, de biserica , de lumea “elevata”.Dar se vede ca clientela acestor fete provine si din aceste zone. Despre biserica ce sa mai vorbim. Nici macar nu mai ajung la fetite. Asa ca cea mai buna solutie este legalizarea acestei meserii care oricum se practica, numai ca se practica mult mai mizerabil. Are de castigat prostituata prin control medical, protectie, asigurare medicala, pensie. Are de castigat statul prin impozitele si taxele care le incaseaza. Are de castigat clientul prin servicii de calitate si igienice. Clientul poate chiar prezenta chitanta sotiei pt. decontare care in conditiile de azi nu i-o elibereaza nimeni.
2010-03-12 17:24:56 | Raporteaza
Eu vreau să ştiu un singur lucru: cât este adevăr şi cât este fabulaţie în ceea ce ai spus mai sus? De ce întreb? Simplu! Pentru că imaginea aia cu prostituata cu care vorbeşti care are sperma uscată în colţu’ gurii pare puţintel forţată.
2010-03-12 17:30:14 | Raporteaza
Ca “si” jurnalist?
In sensul mai sunteti si altceva?
2010-03-12 17:30:33 | Raporteaza
@ChickWDick: De ce fortata? Probabil stie ce spune.
2010-03-12 17:31:51 | Raporteaza
Dilema: cine-i curva? Daca eu, om insurat merg la una, se zice ca ea e curva? Dar daca vine ea la mine? Eu sunt curv? Sau e in functie de cine plateste? Eu o platesc, ea e curva; ea ma plateste, atunci eu sunt. Sincer, nu vad iferenta (la nivel moral) intre ea si mine. Si de aici, dilema: care-i curva? Ea sau eu?
2010-03-12 17:33:29 | Raporteaza
mika: ţi-ai ales un subiect sensibil. vei avea multe comentarii “tari” [vezi piczco..., mai sus]. în plus: “Clientul poate chiar prezenta chitanta sotiei pt. decontare care in conditiile de azi nu i-o elibereaza nimeni.” ce ar mai fi de spus?!
2010-03-12 17:34:53 | Raporteaza
@ChickWDick: Îţi dau cuvîntul meu de onoare că nu e nimic imaginat aici. Despre una dintre fetele din zona Pache Protopescu era vorba, care nu-s tocmai cele mai îngrijite din Bucureşti. Razia era noaptea (cam pe la 22), iar fetele erau în timpul muncii.
2010-03-12 17:35:49 | Raporteaza
cea mai veche meserie din lume. cererea creează oferta, e simplu
2010-03-12 17:37:52 | Raporteaza
“Există pasiuni şi curiozităţi care, dacă ar fi satisfăcute într-un cadru curat şi decent, ar face lumea mai fericită.”
Cat de proaste sunt femeile astea…
2010-03-12 17:38:55 | Raporteaza
Ca de obicei…Am nevoie de o precizare.Sincera si fara aluzii tampite,va rog.Deci : Acest articol se vrea a fi o ironie?
…e destul de greu sa comentezi verdele,daca il “ascunzi” bine cu roz.Daca intelegeti ce vreau sa va spun.
2010-03-12 17:38:56 | Raporteaza
s-v: nu observasem că mika a scăpat perla “ca şi”.
2010-03-12 17:38:59 | Raporteaza
@marcel zadda: Da, este un subiect pe cât de tare, tot atât de sensibil. Poate că ar trebui să vorbesc şi despre femeile cu probleme psiho abuzate sexual pe la Gara de Nord. În toate cazurile, Poliţia ştie doar să le tragă amenzi. Ceea ce mă întristează maxim! Şi eu când mă supăr, fac urât!
2010-03-12 17:39:33 | Raporteaza
Spiritul modernitatii este iudaic, indiferent din ce unghi il privim… Femeile si evreii fac proxenetism, scopul lor este sa-l impinga pe om in mocirla. Epoca noastra nu este numai cea mai evreiasca din toate timpurile , ci si cea mai efeminata. O epoca in care numai exista niciun singur artist mare, nicun singur filosof mare. o epoca total lipsita de originalitate, dar caracterizata printr-o goana febrila dupa originalitate.
Nu putem legaliza viciul si degenerescenta.
2010-03-12 17:44:42 | Raporteaza
N-ai sa vezi tu niciodata prostitutia legala in Romania. Te asigur.
Nu folsoesc termenul curva, pentru ca are conotatii complexe. Curve sunt majoritatea politicienilor. Curve sunt si unii barbati….
2010-03-12 17:47:20 | Raporteaza
mika: scrie şi despre abuzatele de la gara de nord, scrie despre ce vrei, că scrii bine [nu te perii! e o apreciere sinceră]. dar, atenţie la construcţia “ca şi…[nu ştiu ce]“. denotă o preţiozitate nelalocul ei în exprimarea scrisă a unui om care, nu mă îndoiesc, a citit mai mult decît a scis. sper să nu te superi pe mine!
2010-03-12 17:47:21 | Raporteaza
@marcel zadda: Mulţumesc pentru sfat. Fii sigur că la ce mi-ai făcut aici promit să ţin minte!
))
2010-03-12 17:49:51 | Raporteaza
… o perceptie extrem de umana a acestei realitati. Si acele persoane trebuie ridicate la rang de om. Biserica ar trebui sa isi inghita limba in acest caz, in care rationeaza la fel ca pe vremea inchizitiei active. Acum a devenit “inchizitia pasiva”. Oare de ce nu accepta macar Biserica prin reprezentantii ei existenta acestei laturi a societatii (ca oricum nu fac nimic pentru a ajuta persoanele astea sa se ridice)? Doar pentru ca incet – incet s-ar civiliza cu adevarat omenirea? Si pentru comentariile “inteligente” si contra de pe aici: va temeti ca ar ajunge omenirea sa inteleaga in totalitate valoarea unei societati in care nu ar mai exista sclavagism. Majoritatea se bucura ca a reusit sa nu ajunga sa faca meseria asta … si mai ales la negru…. Politia greseste cand le aresteaza, fara sa le treaca printr-un sprijin real. Cred ca Politia ar trebui sa “protect inocent” nu doar sa condamne, si sa faca procese verbale de amenzi neincasabile …. Pana la urma – pe scurt – prostituatele sunt condamnate de societatea prezenta (adica noi) sa fie in afara nivelului cultural si mai ales social … PS nu trebuie omorat spiritul, pentru conditiile in care migreaza corpul pe pamant
2010-03-12 17:58:15 | Raporteaza
mika: bîrrrr! mi-e frică!
2010-03-12 17:59:21 | Raporteaza
Dacă te ridic la rangul de consilier critic, eşti ok?
2010-03-12 18:04:49 | Raporteaza
mihaela/mika: n-am mai fost avansat niciodată atît de rapid!
2010-03-12 18:06:04 | Raporteaza
Imaginea aia cu sperma uscata e putin nerealista (stiu ca ti-ai dat cuvintul). Daca erau in focul actiunii (asa cum spui), sperma n-avea cum sa fie uscata. Eu cred ca doat ai vrut sa sochezi (gratuit, imo).
Parerea mea e ca barbatii se duc la curve doar pentru ca celelalte sint(eti) prea complicate. Pentru o partida de sex pe cinste trebuie depus un efort considerabil (si intelectual si material). Cum hita-hita dupa barbati ar tine 5-10 minute e mai usor sa scoti paraua din buzunar decit sa stai sa fantasmezi o luna-doua pina pica marmezela (daca ai noroc).
2010-03-12 18:23:13 | Raporteaza
Valorificati non-valorile si aruncati aurul pe gunoaie. Toata istoria este plina de exemple ale civilizatiilor care au apus din cauza acceptarii formelor de sexualitate asa zise “normale”. Există pasiuni şi curiozităţi care, dacă ar fi satisfăcute într-un cadru curat şi decent, ar face lumea mai fericită.
Incredibil cat de stricata poate fi lumea. dar nu numai ca ei fac aceste lucruri, dar si iau de buni pe cei care le fac, le promoveaza, se lupta pentru a le legifera.
Este incredibil…
P.S. – Mihaela, studiaza istoria reala a faptelor sexuale ale omului si sper ca vei apara familia si nu individul caracterizat de pofte grotesti si pur animalice. in caz contrar, istoria se va repeta a nu stiu cata oara
Incredibil…
2010-03-12 18:35:39 | Raporteaza
Slab articol ,foarte slab ,nimic nou sub soare asa de un salariu.
2010-03-12 18:38:56 | Raporteaza
Ce usor e sa spui “legalizati prostitutia”, ca si cand fenomenul prostitutiei se reduce doar la niste femei care se culca pentru bani. Mai reflectati…
2010-03-12 18:44:08 | Raporteaza
Sunt de acord ca exista:”curvi”,
2010-03-12 18:56:28 | Raporteaza
@s-v: Vad ca ati modificat. E mai bine asa si e si mai bine ca sunteti permisiva la observatii.
2010-03-12 19:09:07 | Raporteaza
@Mihaela Pana: Exista o singura solutie: sa fie ajutate de la frageda varsta sa invete carte si/sau o meserie, sa-si castige existenta altfel. Asta in privinta fetelor de pe strada sau centura.
Cat despre “cele de lux”: si-au ales singure un mod de a trai. E optiunea lor. Ne compatimim reciproc.
2010-03-12 19:15:19 | Raporteaza
@ChickWDick: corect…o curva ori cat de curva ar fi,dupa fiecare nr mai mult sau mai putin reusit sau chinuit,tot arunca o umbra de ruj si de fard,mai mult sau mai putin strident. Imi este greu sa cred,ca ar sta ,cu,coji de sperma pe la gura.
2010-03-12 19:33:44 | Raporteaza
“Puteţi depăşi ura pentru aceste femei,care uneori vă pot face bărbaţii mai fericiţi decât îi puteţi face chiar voi?”. bingo. e mai usor sa le dispretuim pe ele decat sa ne uram propriile noastre slabiciuni. felicitari pentru post. vorba lui Moisescu:”mah inclin”.
P.S: stii ce mi se pare ironic. in Europa sau cel putin in Europa de Vest prostitutia si iarba sunt legale. dar cu toate astea in curand o sa fie ilegal sa fumezi o tigara. de tutun…
2010-03-12 19:53:47 | Raporteaza
“Curvele sunt percepute la modul general ca pe ceva rău”, corect, “Curvele sunt percepute la modul general ca ceva rău”. Asta nu a observat-o nimeni!
Prostituţia nu va fi legalizată prea curând deoarece cei care ar trebui să o facă, politicienii, nu au niciun interes, ei beneficiind de serviciile prostituatelor şi acum, mult mai favorizaţi şi mai în siguranţă decât în cazul legalizării.
2010-03-12 21:17:30 | Raporteaza
[...] Citiţi AICI editorialul de pe Pandora’s. March 12th, 2010 Tags: femeie, opinie, Pandoras [...]
2010-03-12 22:26:11 | Raporteaza
bravo!(tot yo!!!)
2010-03-13 00:33:44 | Raporteaza
Dar de porunca a7-a ati auzit:”SA NU PRECURVESTI”???Sau ne facem ca uitam de D-zeu,iar atunci cand avem nevoie ii rostim cu totii numele si ii cerem milostivire…. Nu sunt preot si nici vre-un crestin evlavios,insa sunt un om care apreciaza onoarea si nu concepe ca viata cuiva poate fi bataia de joc a altuia! Curve au existat de cand lumea si vor exista pana va fi lumea,dar asta nu insemna ca trebuie sa facem din asta un loc de munca…iar acest”dispret”al unora este,inca,singurul bine care pe unele tinere le tine la distanta de aceasta abolire,asa ca haideti sa nu le oferim ocazia si lor sa fie pleava societatii!!!
2010-03-13 02:06:32 | Raporteaza
Un pas spre normalitate? Adica in ultimii 6 mii de ani curvasaria a fost anormala, iar acum o bagi pe calea normalitatii? Sau s-a intors lumea cu susul in jos?
@ catalin sm – iti bati degeaba gura aici, curvele care vorbesc despre legalizarea prostitutiei n-au nici o legatura cu legile biblice.
2010-03-13 05:05:19 | Raporteaza
Nu ma bag.Mie imi place de Udrea si nu pot sa o jignesc.Nu cred ca Udrea s-ar fi multumit doar cu cash in loc de ministere cu miliarde de euro..
2010-03-13 10:09:07 | Raporteaza
Si uite asa ai intrat si tu in randul lor. Deoarece e cvasicunoscut faptul ca sex-ul si cuvintele asociate acestui fenomen atrag atentia, ai profitat de fenomen si da-i bataie, doar doar va creste traficul pe site. Felicitari.
2010-03-13 11:07:37 | Raporteaza
Din întreaga paletă de meserii, vom constata că unele sunt mai apreciate decât altele, unele sunt mai blamate decât altele oficial sau neoficial.
2010-03-13 11:09:37 | Raporteaza
ce pot spune?!!, daca ne referim la dilema morala, aceasta ‘meserie’ isi are originile in antichitate cand femeile ‘alese’ in temple, trebuiau sa se ofere strainilor aflati in pelerinaj acolo, asadar am putea spune ca istoric moralitatea s-a construit si pe astfel de piloni, asa ca intr-un anume fel ar trebui sa acceptam propria conditia umana cu toate fatetele ei, ca de alfel si libera alegere a modului de a trai; daca ne referim la aspectele institutionale, legalizarea prostitutiei, realizata intr-un mod corect, nu in stilul romanesc, poate in primul rand sa duca la un control mult mai bun atat asupra traficului de carne vie dar si al dpdv sanitar. Din pacate, societatea romaneasca, trationalista prin definitie, nu este pregatita sa accepte un astfel de fenomen…
2010-03-13 12:15:35 | Raporteaza
Legalizarea prostitutiei este ceva minunat, daca nu ar implica legalizarea pestilor, apoi a sabiilor ninja si a capetelor in gura. Primul pas e mai greu. Sau, mai degraba, e un non subiect. Altfel spus, tara arde si baba se piaptana.
2010-03-13 12:18:20 | Raporteaza
Ca fenomen social, prostitutia exista pt ca trebuie sa existe un spatiu, in afara sistemului, unde sunt defulate dorinte si instincte “murdare”, fara ca acest lucru sa afecteze inocenta morala si respectabilitatea barbatilor si deci stabilitatea si ordinea sistemului social. Ca in multe alte cazuri, e o realitate creata de barbati pentru barbati, si care are la baza ideea de tap ispasitor, in cazul de fata femeile care, obligate de circumstante sau pur si simplu pentru ca asa vor ele, isi asuma acest rol. Romania, din pacate, traieste in vremuri de mult apuse pt restul lumii, iar majoritatea datatoare de vot nu va accepta prea curand o schimbare de mentalitate si deci de legislatie. Parerea mea
2010-03-13 12:20:40 | Raporteaza
O sa spun ceva ce am mai spus si inainte cand au mai fost discutii pe teme de genul acesta si vad ca nimeni nu pune absolut deloc problema din punctul asta de vedere. De ce este ilegal/imoral/etc. sa vinzi ceva ce este perfect legal sa dai gratis? Poate imi da si mie cineva un raspuns logic la intrebarea aceasta. Pana una alta sunt perfect de acord cu prostitutia care ar avea doar efecte benefice: protejarea fata de abuzuri si boli atat a prestatoarelor cat si a clientilor; un venit suplimentar la buget in loc de bani cheltuiti pentru vanarea lor; disparitia fenomenului infractional numit proxenetism; etc.
2010-03-13 13:17:32 | Raporteaza
“Există pasiuni şi curiozităţi care, dacă ar fi satisfăcute într-un cadru curat şi decent, ar face lumea mai fericită.”Aceste cuvinte merită cioplite în piatră.
2010-03-13 13:18:30 | Raporteaza
Nici pe departe nu ma pot lauda ca as fi fost in viata cheie de biserica dar am respins tagma curvelor numai pe criterii de igiena. Mi-a placut sa cuceresc “savantele” femeile culte care sunt pline de stangacii. Simt o mare satisfactie cand trebuie sa le acord consultatii in legatura cu stangaciile de comportament care, pana la urma tot acolo ajung dar mai pe ocolite. Nu as avea curajul sa afirm in fata unei femei ca este o curva indiferent de nivelul pe care stiu ca il are. Aceasta fiindca este un om ca si mine, traieste si munceste la fel ca mine, iar ca sotie si mama o pretuiesc de 10 ori mai mult. Cred ca instructia la unele femei s-au diferenta de clasa le poate incedra intr-o categorie sociala in nici un caz cea de curva sau fmei curve. Este urat si detest acest lucru. Este doar opinia mea nu astept felicitari.
2010-03-13 13:29:32 | Raporteaza
@Podina Marius:
Wow! Întrebarea ta: “De ce este ilegal/imoral/etc. sa vinzi ceva ce este perfect legal sa dai gratis?” mi se pare absolut pertinentă. Singurul răspuns logic pe care ţi l-aş putea da eu este că ilegalitatea şi imoralitatea sporesc plăcerea. Ştii teoria lucrurilor interzise. Cu cât sunt mai intangibile, cu atât dorinţa pentru ele este mai mare. Implicit şi plăcerea este mai mare atunci când reuşeşti s-o cucereşti prin căi imorale/ilegale.
2010-03-13 13:48:57 | Raporteaza
Mihaela Pana, scrii foarte urat. In plus, gandesti putin si prost.
2010-03-13 13:59:06 | Raporteaza
Cred ca legalizarea prostitutiei ar rezolva unele probleme neplacute cu care ne confruntam si ma gandesc la violuri si prostitutia fetelor minore care cad in plasa proxenetilor.
2010-03-13 14:46:13 | Raporteaza
pai eu nu sunt de acord su ce zici dumeata. Daca tu ai fost de capul tau in facultate si te-ai culcat cu toti baietii pe acolo sa stii ca nu toate femeile sunt asa.
De ce sa imi dea barbatul ultimatum, daca nu-i dau sex se duce la curve? poate ca nu avem toate experienta asa de bogata in sex ca sa facem fata unor profesioniste, la asta de ce nu va ganditi. Statul trebuie sa protejeze familia nu libertinismul!
2010-03-13 15:00:08 | Raporteaza
@Mihaela Pana: Dupa opinia dvs, a mai ramas ceva imoral sau ilegal? Sau ne apucam sa legalizam tot ceea ce este imoral si ilegal, doar pt ca asa ar “spori placerea”? Pai, n-ar fi mai bine fara nici un fel de oprelisti? V-ar placea ca de dvs, sau de fiica dvs, sa se poata lega oricine, oricand?
2010-03-13 16:01:56 | Raporteaza
“Există pasiuni şi curiozităţi care, dacă ar fi satisfăcute într-un cadru curat şi decent, ar face lumea mai fericită” Adica, pasiunile si curiozitatile satisfacute (intr-un cadru legal) ne fac fericiti? Sau ca sa fim mai rigurosi: aduc un surplus de fericire? Pasiunile si curiozitatile fac parte din viata noastra si le satisfacem cu masura dicata de bunul simt si educatie (est modus in rebus); a le lega de fericire denota superficialitate in gandire si relativism moral – aceste “virtuti” din pacate caracterizeaza multi oameni din industria media, ahtiata de tiraje, audiente si neinteresata de binele semenilor.
2010-03-13 18:10:58 | Raporteaza
NU legalizarii!
Va recomand sa cititi studiile din aceste articole.
antiprostitutie../
2010-03-13 18:59:15 | Raporteaza
legalizarea prostitutie ar fi un lucru minunat, asta daca nu ar aduce si legalizarea pestilor!!! ar fi fffff bine
2010-03-13 19:01:48 | Raporteaza
1. chiar daca s-ar legaliza prostitutia, tot se va practica si la negru. prostitutia va exista intotdeauna, la fel ca toate viciile si daca esti pro-prostitutie nu inseamna ca esti open minded. omul ar trebui sa se diferentieze de animale.
2. din punct de vedere al igienei si bolilor cu transmitere sexuala pe care le poti lua/transmite nu exista control, e doar o iluzie (sunt multe boli care se depisteaza abia dupa cateva saptamani sau luni de la infectare. nu cred ca un cetatean care merge sa-si satisfaca nevoile sexuale intr-un bordel o sa mearga lunar la control medical. deci daca unul e infectat va transmite fara sa stie si prostituatei si altor clienti, de exemplu urmatorii care ar fi serviti dupa cel care a raspandit boala prestatoarei. sau in cazul legalizarii ar fi servit un client/luna pt siguranta acestora?)
3. daca prostituata se imbolnaveste de un BTS va fi concediata? sau iese la pensie? sau intra in somaj? Ca daca tot e igienic si sigur…sa fie pana la capat ma gandesc.
4. cum ar fi sa te gandesti ca o parte din banii pt care tu muncesti sunt virati in contul platii somajului sau pensiei unei prostituate?
5. prostituatele au tot timpul chef de sex, pt ca din asta traiesc, sunt Obligate sa-si faca chef daca n-au. sotia unui barbat are multe lucruri de rezolvat pe parcursul unei zile, daca mai are si copii, cu atat mai mult. prostituata ce are de facut?
6. barbatii care isi iubesc iubitele, fie ele sotii sau prietene, nu vor merge niciodata la bordel. doar daca isi iubesc iubitele.
7. @Mihaela Pana: ai mai sari sa acoperi prostituatele daca ai sti ca de serviciile lor s-a folosit si iubitul tau? legal, bineinteles, venind cu chitanta la decontat acasa.
& cum te-ai simti daca ai avea o fiica, ce intr-o buna zi, ar veni sa-ti spuna: mama, azi am fost la 3 interviuri pt un job foarte bine platit si le-am luat pe toate. maine ma decid la care sa merg, dar sunt sigura ca e o meserie care mi se potriveste. de maine sunt prostituata junioare.
2010-03-13 22:50:15 | Raporteaza
Sunt bărbat și sunt de acord cu cele scrise de autoarea articolului și cu legalizarea prostituției. Nu am apelat la prostituate niciodată dar știu că legalizarea are mult mai multe beneficii decât incriminarea prostituției: prostituatele pot denunța mai ușor abuzurile, statul câștigă la impozite, se poate legisla obligativitatea controalelor medicale, prostituatele pot să părăsească meseria când simt că a venit timpul și pot fi protejate în eventualitatea unui abuz din partea foștilor pești.
2010-03-13 23:02:21 | Raporteaza
@Mihai: Legalizarea despre care scrieti, trebuia facuta inca din ‘90, poate nu mai ascedeau la putere si prostituatele politice. Daca l-ar intreba pe Bula, diriginta despre ocupatia mamei lui, ar raspunde cu siguranta si mandrie in acelasi timp: ”e o doamna care face minuni, sculand mortii”!
2010-03-13 23:49:10 | Raporteaza
Mihaela, te asigur de toata consideratia mea. Respect!
2010-03-14 00:02:45 | Raporteaza
Peste 90% din adevarata prostitutie din romania ESTE deja legalizata – 90% ca numar de persoane, si 99.99% ca incasari. E vorba de parlament si politica. Nu vad de ce nu ar intra in legalitate si restul de 10% ca persoane, si 0.01% ca incasari, adica fetele alea necajite de la coltul strazii.
2010-03-14 00:06:44 | Raporteaza
@ovi: Esti asa bun ca te platesc ele pe tine? Ohhhh, unde te gasessssc
2010-03-14 00:14:41 | Raporteaza
O, Doamne! Cât de ticăloşi sunt unii comentatori de pe-aici! Atâtea critici pentru nişte greşeli, atât credinţă expusă cu patos! Puţini sunt cei care înţeleg în fapt esenţa acestui articol. Vă avântaţi să comentaţi despre legalizarea prostituţiei, dar nu observaţi că aici se vorbeşte în fapt despre femeia din spatele acestei meserii. Vă afişaţi credinţa, dar uităţi ce-i respectul, toleranţa, bunătatea… Ruşine!
2010-03-14 00:23:26 | Raporteaza
@ anton
Ţi-aş recomanda pentru început să mergi mai atent pe stradă şi să priveşti oamenii. Poate vei înţelege mai multe. Îţi mulţumesc pentru eforturile de a formula acest comentariu stufos, dar nu mă încălzeşte cu nimic. Eşti superficial. Modul în care pui problemele mă deprimă, gândeşti limitat.
În altă ordine de idei, dacă iubitul meu mi-ar aduce chitanţa de la bordel, aş încerca să aflu motivele pentru care s-a dus acolo şi poate aş descoperi că am şi eu o parte din vină. Atâta timp cât aş fi în viaţă, mi-aş sacrifica totul pentru ca fiica mea să nu fie nevoită să meargă la asemenea interviuri.
2010-03-14 00:32:36 | Raporteaza
@Mihaela Pana: 1. Referitor la “aceste femei erau percepute greşit tocmai de către cei care ar fi trebuit să le ajute. ” mi se pare remarcabil ca ai atras atentia asupra acestui aspect. 2. “Unele îmi spuneau, cu câteva coji de spermă uscată uitate discret în colţul gurii” e o mocijie jurnalistica cu coji! 3. “Dacă tatăl, fratele, iubitul sau soţul vostru ar alege să experimenteze acest semn de ”libertate a bărbăţiei”, nu aţi vrea s-o facă într-un mediu sigur? ” aceasta intrebare nu cred ca are legatura cu legalizarea prostitutiei! iar daca nu esti platita..sa sprijini legalizarea, ti-as recomanda un mediu mai sigur..psihiatric!
2010-03-14 00:46:40 | Raporteaza
mihaela, n-am rabdare sa citesc acum totul, dar ai pus bine problema. mi-a atras atentia ultimul tau comentariu:
“dacă iubitul meu mi-ar aduce chitanţa de la bordel, aş încerca să aflu motivele pentru care s-a dus acolo şi poate aş descoperi că am şi eu o parte din vină”
mda, asta dupa ce i-ai lua mai intai gatul. sorry, dar sunt cred o rara avis, ce nu mi-am inselat (inca) consoarta, dar m-am lecuit demult de onestitate la chestiile gen “iubitule, spune-mi ce gandesti cu adevarat, ca nu-ti fac nimic”. femeile in general fac pe dracu in patru sa ne convinga doar ca vor sa fie mintite frumos. fii total sincer cu vreuna, ca s-a dus pe apa sambetei cerebelul. si i-a luat locul patosul, isteria, gelozia…
asa si la spusele tale de mai sus: sunt convins ca esti sincera si bine intentionata, dar nu-ti doresc sa se intample. ca nu ti-ai da seama de fiara nebuna ce-ti pune stapanire pe ratiune
2010-03-14 00:54:11 | Raporteaza
Am primit pe blog cel mai bun comentariu contra legalizării prostituţiei. Jos pălăria, medusa! mikapana.eu/sa-../
2010-03-14 01:02:22 | Raporteaza
@ paul
2. cojile acelea stăteau la 30 de cm de faţa mea. vorbeam cu ele. exprimarea poate fi considerată mojicie jurnalistică doar în cazul în care nu cunoşti igiena deficitară a acelor fete cu care am vorbit eu.
3. de la cine ar trebui să cer bani pentru că-mi doresc respectul femeii în general, chiar dacă acest respect s-ar câştiga poate şi prin legalizarea prostituţiei? Totuşi, prefer să militez pentru respectul femeii în spiritul meseriei pe care mi-am ales-o.
2010-03-14 01:12:05 | Raporteaza
@Mihaela Pana: “Există pasiuni şi curiozităţi care, dacă ar fi satisfăcute într-un cadru curat şi decent, ar face lumea mai fericită.”??!!! pasiunile si curiozitatile au legatura cu conditia sociala a femeii?!!! ce pana mea, de gandire ai?! in cazul in care “Dacă tatăl, fratele, iubitul sau soţul vostru ar alege să experimenteze acest semn de ”libertate a bărbăţiei”, nu aţi vrea s-o facă într-un mediu sigur? ” s-ar castiga respectul femeii, atunci continu sa militezi si poate vei castiga degradarea sotiei, mamei, fiicei, norei…!!! Eu cred ca incurci unele borcane in pledoaria ta si mi se pare f ciudat ca spui da prostitutiei in loc sa te intrebi daca este o solutie sau nu pt conditia acestor femei. sunt sigur ca vei si de acord cu legalizarea drogurile!
2010-03-14 01:43:02 | Raporteaza
In primul rand iti listez ce stiu despre tine si ceea ce ai spus : Nu iti doresti ca fica ta sa ajunga asa si sa nu ajunga la un interviu “prostitutie” dar singura spui “Da prostitutiei!”.
Multe mame sunt de vina ca fetele lor ajung prostituate caci multe mame in Romania isi prostituteaza fetele de la 16 ani sa se marite!
Problema nu este barbatul care are poftele , problema este mamele care isi educa astfel fetele.
Daca o femeie nu vrea sa se prostitueze nu o face si este in stare sa se apere singura caci exista toate posibilitatile sa o faca legal cat si ilegal.
2010-03-14 02:27:48 | Raporteaza
@paul: legalizarea drogurile e periculosi!!!shift1shift1
2010-03-14 02:37:11 | Raporteaza
@ Pana ! Mihaela Pana ! Este peste puterea mea de intelegere motivul pentru care m-ai cenzurat.Stiu, poti spune ca motivul este pentru ca poti, dar nu mi se pare corect.Nu am folosit cuvinte vulgare ( exceptie cele citate din articolul tau ) si nu te-am jignit, cred eu. Banuiesc , in schimb, ca CEVA din cele afirmate de mine te-au ” atins” in mod direct. Nu a fost cu intentie, crede-ma,dar daca asa stau lucrurile, scuze. Oricum si in situatia in care adevarul doare, poti folosi, cred, contraargumente si nu delete. Cu deosebit respect, Gogu .
2010-03-14 07:52:01 | Raporteaza
si casatoria si dating-ul (care ii termenu romanesc corect?) nu ii tot prostitutie? “hai la un suc/restaurant sa-ti arat ce bani am ca sa te conving sa t f#@# cu mine ca ai numa de castigat” … sexu gratis costa mai mult decat cel pe bani..
2010-03-14 10:39:35 | Raporteaza
@Radu: - Radu, scuza-mi te rog dezacordurile! La ora aceea eram cam obosit. (daca ma corectai ca nu am scris “legalizarea drogurilor”; oricum mai am destule greseli in text) - daca te-ai referit la idee in sine…era doar o ironie la adresa autoarei
2010-03-14 10:42:58 | Raporteaza
@MIHALEA PANA OARE CE FEMEIE E FERICITA ATUNCI CAND BARBATUL EI MERGE LA PROSTITUATE?
2010-03-14 11:08:58 | Raporteaza
@ Nu stiu ce
Nici o femeie. Dar problema trebuie rezolvată în cuplu. Nu prin blamarea acestor femei care supravieţuiesc şi ele după cum le duce mintea.
2010-03-14 11:16:20 | Raporteaza
bun articol, eşti o pănuţă de normalitate în presa asta..
2010-03-14 13:14:06 | Raporteaza
@Mihaela Pana: Te citez: Da, este un subiect pe cât de tare, tot atât de sensibil… Ceea ce mă întristează maxim!
Ce exprimare! Parcă ai traduce mot à mot dintr-o altă limbă!!! „Pe cît de tare, pe atît de sensibil” ar spune orice român de bun simţ lingvistic. Şi cum poate să te întristeze ceva… maxim! Dacă îţi închipui că ai haz scriind în felul ăsta, te înşeli.
2010-03-14 13:38:51 | Raporteaza
faina abordare! “Dacă tatăl, fratele, iubitul sau soţul vostru ar alege să experimenteze acest semn”
aici esti prea toleranta.
2010-03-14 14:40:32 | Raporteaza
Daca prostitutia ar fi fost legalizata imediat dupa 90,acum Romania ar fi fun paradis si nu am fi simtit criza ,.Dar romanul prost a fost atunci prost e si acum.Uite ungurii lupta petru “limba” lor ca cica e mai dulce si face treaba mai buna decit limba romana….
2010-03-14 17:31:16 | Raporteaza
Felicitari pentru abordarea problemei dar nu cred ca se va face ceva pentru legalizare deoarece in acest fel vor avea de pierdut marii pesti care mituiesc pe marii bastani din politie si politica pentru a ramane asa si femeile care multe aleg acest drum din nevoie si disperare se vor umili in continuare si vor fi tinta dejectiilor verbale si de alt fel ale asa zisilor barbati.
2010-03-14 17:41:19 | Raporteaza
legalizarea nu e in nici un caz o solutie pt femeile care o practica. o idee ar fi ca statul sa incerce sa le ofere de munca, cursuri de calificare si clientii sa fie amendati usturator daca apeleaza la servicii de acest gen. insa riscam ca amenzile sa se transforme in spagi…deci 100% oricum nu va fi eradicata.
2010-03-14 18:04:20 | Raporteaza
“Puteţi depăşi ura pentru aceste femei, care uneori vă pot face bărbaţii mai fericiţi decât îi puteţi face chiar voi?” …cel care merge la prostituate pt sex nu se numeste barbat in nici un gaz…in cel mai bun caz…un detinator de organe de reproducere …nu exista nici o legatura intre fericire si prostitutie. fericirea e in alta parte si nu consta intr-o ejaculare. …daca UNEORI omul cu care dormi in fiecare noapte ar fi UN PIC mai fericit intr-un astfel de stabiliment, inseamna ca ai o problema grava si nu te afli intr-o relatie bazata pe sinceritate, incredere si iubire adevarata.
2010-03-14 18:13:47 | Raporteaza
*in nici un caz*
2010-03-14 18:15:30 | Raporteaza
Vad ca se cenzureaza serios la tine “draga”. Nu reactii voiai? Prostitutia nu poate fi moral acceptabila, si legala, in Romania atita vreme cit femeile in cauza nu au alternative (locuri de munca)
P.S.Sint atit de provocat incit am sa-ti dedic un articol miine.
2010-03-14 18:46:32 | Raporteaza
@ Tio
Da, reacţii argumentate, nu ofense. Eh, după cum vezi nu am nimic cu acest comentariu. Aştept cu nerăbdare articolul tău argumentat şi cu bun simţ. Respect!
2010-03-14 19:23:28 | Raporteaza
Sa inteleg ca consideri ca al tau e argumentat? Il voi considera argumentat dupa ce faci personal un reportaj de tip Wallraff cu citiva soferi turci nespalati de 3 zile si dupa ce stai cu fetele alea macar 2 luni.
Eu nu sint jurnalist.Eu am dreptul la opinie dar tu nu. Jurnalism=fapte nu opinii. E “lazy journalism” si nimic altceva.
2010-03-14 19:52:49 | Raporteaza
Mihaela, dar si tu esti femeie.
2010-03-14 21:02:22 | Raporteaza
Ce subiect ai abordat mai …femeie. Apropos tare faza cu “resturile din coltul gurii”…esti sigura ca nu este o licenta poetica de a ta ? Ma stric de ras, ipocrizia feminina este de top. Sexul se vinde oriunde, oricum si in orice fel. Platesti pentru el indiferent daca mergi la “curve” sau nu. Esti ambigua mai fetita…
2010-03-15 00:04:36 | Raporteaza
Atatea discutii despre egalitatea de sanse si “imoralitatea dispretului fata de prostituata”. Problema este simpla: traim intr-o lume falocentrica continuatoare a lumii antice romane. PASIVITATEA SEXUALA este perceputa ca si ceva degradant. S-a vorbit mult despre libertatile de care se bucurau homosexualii in antichitate – se bucurau doar homosexuali activi(cei care si-o bagau), pasivii erau tratati cu dispret iar practicile sexuale pasive puteau atrage chiar excluderea din randul aristocratiei. Prostituatele sunt dispretuite pentru ca se lasa penetrate de oricine. La fel se intampla si cu nimfomanele.Daca esti winner penetrezi daca esti looser esti penetrat! Asa ca doamnelor, daca vreti respect, fiti FRIGIDE!
2010-03-15 00:04:52 | Raporteaza
“cadru curat si decent”??? Cam cum ai obtine asa ceva prin legalizarea a ceva ce nu va fi nicicand nici curat, nici decent. Sunt extrem de surprins sa aud asa ceva de la o femeie…
Hai atunci sa legalizam si bataia, tot e EXTREM de raspandita in Romania si n-o poate elimina nimeni… sotul are voie sa-si bata nevasta pana la trei vanatai: ii datoreaza un pupic. Intre trei si cinci vanatai, 10 lei amenda, etc. Atentie, bataia cred c-a aparut inaintea prostitutiei..
Chiar nu intelegeti ca solutia sta in EDUCATIE si viata normala? In a LUPTA pentru firesc, nu in a legifera controlat anormalul… O s-ajungem altfel sa legiferam preturi “curate si decente” pentru cedarea corneei, a unui rinichi, etc… pai nu.. daca exista si cererea si oferta….
2010-03-15 00:13:16 | Raporteaza
Prostitutia trebuie sa fie legalizata.Ar fi controlate prostitutele si ar feri persoanele de boli venerice.Totusiu prostitutia la negru nu poate fi oprita in nici un fel ???
2010-03-15 01:45:08 | Raporteaza
NU legalizarii. sint barbat , casatorit de 11 ani, o data, si sper doar o singura data, si mi se pare coplet dezgustator ca barbatii sa priveasca astfel pe aceste nefericite(indiferent de cred/declara ele despre mobilul pt care o fac) Solutia pentru aceasta degradare (de care barbatii sint principalii vinovati, caci daca ei nu s-ar duce, aceasta injosire ar inceta de la sine) solutia nu e legalizarea (pt tazare… oribil), experienta norvegiei ,e tc arata ca nu a scazut nici numarul de imbolnaviri nici siguranta lor,decat a unora, poate, solutia e ca barbatii care se duc , fie pe marginea drumului fie in vreo cladire sau alta, sa fie bagati la puscarie, amendati etc. Organizarea de flagranturi, etc. Macar de rusinea de a fi facuti de ras poate ca multi isi vor vedea de ale lor si poate se vor gandi ca femeia de langa ei le poate da infinit mai mult decat o sarmana sau alta, anume tandrete, dragoste. iar daca inca nu au o femeie langa ei se vor vedea nevoiti sa incerce sa cucereasca o femeie nu sa caute sa se descarce degradand si degradandu-se. Nu o zic cu dispret nici fata de ei dar tocmai pt ca societatea pare sa tolereze acestea , devin si mai “ei, in fond , ce?”. Si NU e asa. Oricare din cei ce se duc la prostituate, fie legal fi e nu, ar lua foc sa auda ca sotia l-a inselat. Asadar e ok? Minimalul bun simt ne spune ca nu. NU legalizarii. Iar daca sinteti de acord , ganditi-va ca veti avea o fetita si va ajunge acolo.. sigur veti icnerca sa o educati bla bla, dar daca tot e legal si uite, mama atatea fac asta si traiesc bine, nu sint joburi si asa.. ei si ce are, e doar trupul , nu o sa ma afgecteze, e doar legal, ce sa mai. Ei?
2010-03-15 02:18:00 | Raporteaza
@Bruno: la puscarie? Domnule Vadim! Si eu am probleme cu o multime de probleme sociale… da’ nu is atat de ridicol incat sa cred ca ma pot pune in fata acestui puhoi de oameni. In fata acestui val naucitor!
2010-03-15 02:31:50 | Raporteaza
@Mihaela Pana:
Sa gandim in felul urmator. Legalizam prostitutia si apoi
1. statul isi va umple vistieria de pe urma taxelor percepute industriei, prostituatelor, iar tara va iesi din criza, cum zicea cineva mai sus? Nu prea cred. In momentul in care ar deveni legala, prostituatele vor incerca sa jongleze cu legea. Vor” uita” sa mai taie o chitanta, sa mai faca un control medical etc. Ca nu i asa, prostitutia, ca orice altceva in tara asta va fi impovarata cu taxe si nu va fi nici pe departe o meserie profitabila, chiar si in legalitate…
2. chiar credeti ca pe piata vor fi numai femei sanatoase si nu va mai exista pericolul sa ne imbolnavim. Analizele alea o sa fie costisitoare, daca mai adaugi ca trebuia sa plateasca si un tva, poate si o chirie pt bordel si multe altele…Vor mai “escalada” analizele. in plus o prostituata bolnava nu va mai practica meseria? nu cred. majoritatea nu stiu si spun ca nici nu se vad facand altceva, deci zero sanse sa se recalifice si reintegreze pe piata muncii. deci, inapoi la prostioare
3. de ce sa combatem ceva prin a legaliza. Subscriu la ce a zis sorin. hai sa legalizam si homosexualitatea, in putin timp ni se va parea normal.
4. nu aduc in sprijinul meu argumentul bisericii care mi se pare pertinent, de bun simt. Si nici argumente din sfera moralului, pt majoritatea snt perimate si mai greu de inteles. Asta e. Evoluam atat de mult, dar involuam enorm mai mult. pacat.
2010-03-15 02:37:19 | Raporteaza
Nu legalizarii! Societatea noastra nu e suficient de matura sa accepte legalizarea prostitutie. Intr-o tara in care majoritatea considera ca locul femeii e la tara, ca femeia trebuie sa fie supusa barbatilor (vezi predica de casatorie), intr-o tara in care nu e tolerat absolut nimic ce iasa din tiparul vechi, homosexualitate, ateism, apartenenta la alta etnie etc etc, nu e loc de “prostituate legale”. Nu se va schimba cu nimic situatia in cazul legalizarii. Cine va investi in locatii igienice, in testari medicale regulate, in plata contributiilor la stat pentru aceste femei. NIMIENI! Pentru ca nimeni nu e interesat sa intre in legalitate. Afacerea merge foarte bine si asa pentru pesti. Sa fii prost, sa platesti contributii la stat! Sa ne educam intai copiii, sa le deschidem mintea, sa devina toleranti fata de semenii lor si dupa aceea putem vorbi despre legalizarea prostitutie…
2010-03-15 02:44:11 | Raporteaza
@Eli Sav: legalizarea sau ba a prostitutiei, nu are nimic in comun cu aceasta criza. Si… nici cu prosperitatea economica & ridicarea nivelului de trai. De unde dumnezeu scoateti balivewrnele astea? P R O D U C T I E. si export + turism. Astea scot tara din criza. Asta inseamna relansare economica. nu consumul intern, nici taxele si impozitele. Avem nevoie de bani din afara. doamne fereste! exportam pasarica?
2010-03-15 02:49:27 | Raporteaza
#47 – “De ce este ilegal/imoral/etc. sa vinzi ceva ce este perfect legal sa dai gratis?” – o fi legal sa dai gratis, dar chestia asta gratis se intampla numai selectiv, in baza unei preferinte. altminteri se cheama fie viol, fie prostitutie. cuceresti o femeie, o determini sa-ti ofere tot ce vrei – daca nu esti in stare, platesti sau violezi alte femei. de-asta a merge la curve e o injosire si pentru barbat, nu numai pentru prestatoarea de servicii sexuale. discutia despre placeri interzise si capatate pe cai imorale/ilegale e cu totul altceva si n-are legatura nici cu postarea ta despre prostitutie, nici cu intrebarea lui Podina Marius.
in legatura cu subiectul postarii, Medusa, Bruno, Bogdan si Dudi au raspuns deja cat se poate de pertinent. am avut prostitutie legala inainte de razboi. erau atunci respectate prostituatele? erau altceva decat un lumpen ordinar, ceva rusinos, dispretuit de barbati, de la liceeni pana la maturii insurati? nu, pentru ca natura insasi a “meseriei” este rusinoasa si de dispretuit. nu mai incercati s-o idealizati, ea n-o sa fie niciodata visul minunat al unor placeri refuzate de nevasta. prostitutia degradeaza si barbatul, si femeia, si statul care o accepta si o “ambaleaza” comercial.
2010-03-15 06:48:25 | Raporteaza
La voi acolo… sperma are coji?!
Mă duc să rad o coaja de cafea, scârbit de limbajul de trei lei. Crezi că ai fi putut formula altfel? Da, ai vrut să atragi atenția, dar puteai și altfel.
2010-03-15 09:17:05 | Raporteaza
@Bruno: frumos si corect spus!:) felicitari! jos palaria! de-ar fi majoritatea ca tine, am trai intr-o alta lume:)
2010-03-15 14:16:44 | Raporteaza
@bogdan: subscriu!
2010-03-15 14:19:19 | Raporteaza
autoarea articolului e total nedocumentata si ii lipsesc argumentele sustenabile, nu credeti?
2010-03-15 14:30:18 | Raporteaza
@andreea: D cred!
las ca de ce sa se documenteze sau sa isi emita responsabil argumentele? las sa scrie haotic, ambiguu si “socheze” cu detalii “discret” uitate in coltul gandirii..ca doar e o jurnalista paranormal e intuitiva!!!
PS: Mihaela, pt blog pe twitter si 360..nu era necesar sa faci studii..in jurnalism. Pe realitatea.net scrie: “editoriale”…nu blog
2010-03-15 15:01:00 | Raporteaza
@Mihaela Pana 2010-03-14 22:42:12 “Ai dreptate! De cele mai multe ori, cei care se exprimă împotriva ideii din articol o fac într-o manieră prin care se contrazic pe ei înşişi. Interesante opinii, oricum. Şi la postul despre prostituate la fel. Mulţi citesc, puţini comentează, dar şi mai puţini înţeleg.”
Duduie, multi “jurnalisti” scriu, putin stiu despre ce scriu, dar si mai putini inteleg!
duduie, daca in atatea comentarii la 2 articole ai luat-o pe coaja de-a dreptul , si nu discret, nu iti pune faptul asta un mare semn de intrebare, geniule neinteles?!! ce pana mea, ca doar te lauzi cu studii in jurnalism!
2010-03-15 15:12:14 | Raporteaza
@ paul @ andreea voi ce satisfacţii aveţi să aruncaţi cu dejecţii? nu aveţi altceva mai bun de făcut? eu vă las să comentaţi, îmi place că sunteţi ai dracu!
2010-03-15 15:18:09 | Raporteaza
@paul vezi ca mai umbla o andree pe aici! eu sint Andreea cu Mimisor, andreea de la #100 e altcineva… cred ca o sa semnez cu Andreea M de acum, ca nu sint io’ responsabila chiar de toate rautatile de aici!
2010-03-15 15:31:43 | Raporteaza
@andreea M: imi mentin oricum “dejectiile”
ca nu am nimic mai bun de facut!
ce tupeu are, burica jurnalismului!
@pana: a’ dracu esti nu eu!
2010-03-15 15:47:10 | Raporteaza
Oh, Paul! Te ador! Doar atât poţi? Parcă suntem la grădi!
))
2010-03-15 19:29:22 | Raporteaza
nu cred ca am folosit nici o dejectie, uita-te in dex si apoi sa vorbesti. si citeste argumentele de mai sus ale oamenilor si ai sa vezi la ce m-am referit. in rest…inspiratie!:))
2010-03-16 00:24:47 | Raporteaza
Legalizarea prostitutiei inseamna esecul civilizatiei Prostitutia este una dintre formele cele mai degradante si scandaloase de desfrau: comert cu propriul trup. Este pacat mare. Prostitutia atenteaza la demnitatea persoanei care se prostitueaza si care e redusa la un obiect sexual. In afara de persoanele prostituate, vinovatia este si a celor care profita de ele sau favorizeaza o asemenea practica (proxeneti si altii). Nici traiul in saracie si nici vreun alt motiv nu da unei persoane dreptul moral sa practice prostitutia.
2011-07-04 21:33:04 | Raporteaza