![]() | Pereche, împerechere şi termen de compatibilitatevezi toate articolele de Iulia Gheorghe09 apr 2010 la 11:24 159 comentarii 1852 vizualizari. |
Răspuns la provocarea lansată de Yiedyie
Când se vorbeşte despre sufletul pereche lumea cască ochii mari şi umezi, bărbia se sprijină de palmă, mintea începe să zburde şi visele se conturează care mai de care mai imprevizibile şi colorate.
Dar sufletul pereche e şi el un om. Un om care când aleargă transpiră. Care are cearcăne când nu doarme, care are carii când nu merge la dentist. Un om care are frici, care poate fi şi meschin şi acru şi încăpăţânat şi nervos. Caracteristici care probabil ne deranjează la noi sau la alţi oameni. Dar pe sufletul nostru pereche îl iubim oricum. Îi iubim transpiraţia, cearcănele, cariile, fricile, meschinăriile, nervii, îl iubim pe întreg şi pe separat şi din nou pe întreg şi din nou pe separat.
Sufletul nostru pereche nu are termen de compatibilitate. Dacă în cazul celorlaţi sau celorlalte din viaţa noastră termenul de compatibilitate expiră mai devreme sau mai târziu, există şi oameni pentru care sentimentul care îi uneşte expiră doar odată cu carnea lor, în mormânt.
Cazuri din ce în ce mai rare. Pentru că mai nou perechea e înlocuită de împerechere şi de îmbogăţire. Ce pereche de succes, astea două. Nu o spun neapărat cu ironie, dacă nu există potrivire şi în pat totul se duce pe sfârlă. Iar dragostea nu ţine de foame, degeaba ne îmbătăm cu apă rece. Dar nici luxul nu ţine de dragoste.
Nu cred în suflete pereche predestinate şi în suflete pereche ca un joc de puzzle. Cred doar în oameni care “se aparţin” unul pe altul pe termen ilimitat fiindcă au avut norocul să se găsească în momentul potrivit, să iasă scântei, să se potrivească şi să privească în aceeaşi direcţie fără ca direcţia să se schimbe pe parcurs. E trist că aceste poveşti despre oameni care au rămas fericiţi împreună devin poveşti de adormit copii. Pentru că ele ar trebui să fie la ordinea zilei.
Când se vorbeşte despre sufletul pereche lumea cască ochii mari şi umezi. Toţi îl rânvim, dar mulţi rămân doar cu relaţii ale căror termen de compatibilitate expiră. Cu iubiri perimate. Dar măcar când îl găsim, ştim că omul ăla e atât de normal şi de preţios în acelaşi timp.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe TwitterEtichete: compatibilitate, imperechere, pereche, suflet, vis


Cristina Corpaci 20 mai la 22:34 |
O pereche de mănuşi de box, vă rog! Vai ce mi-a plăcut scena când Elena Udrea a luat lecţii de [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 18 mai la 18:53 |
Hai să vă pun o întrebare sau două: ce au în comun englezii şi estonienii? Dar românii şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 18 mai la 12:12 |
În ziua de azi, când spui relaţie, imediat te gândeşti la una amoroasă. Pe mine nu [ citeste mai departe ]
Very Happy 17 mai la 18:25 |
După cum am promis, voi încerca să vă iniţiez în domeniul tipograficii lansând o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 17 mai la 10:00 |
Nu știu cât e de normal sau șocant pentru o mamă să vadă imaginea de pe coperta revistei Time [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 mai la 10:09 |
În ultimii ani am asistat la o invazie de firme și produse românești care au nume străin. [ citeste mai departe ]
Pandora 15 mai la 19:41 |
Peste 1500 de oameni din 8 țări vor participa la RoNewMedia, cel mai mare festival regional al [ citeste mai departe ]
Very Happy 15 mai la 14:08 |
După ce am văzut atâtea materiale poligrafice şi promoţionale cu mari erori de tipografică am [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 15 mai la 05:07 |
În urmă cu 42 de ani, trupa The Beatles lansa albumul și filmul - [ citeste mai departe ]
Iulia Nicolaie 14 mai la 00:45 |
Cunosc două femei de aceeaşi vârstă. Una dintre ele a ales calea creditelor, a construcţiei [ citeste mai departe ]
Very Happy 13 mai la 21:18 |
Voi continua seria de articole despre perioada anilor ’80-’90 întitulate [ citeste mai departe ]
| | Ada Cocos 11 mai la 15:40 |
Cazul nr. 1
Sunt oameni care îţi proiectează inima în gât atunci când îi întâlneşti şi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 11 mai la 15:30 |
Lunea nu e cea mai bună zi pentru revelaţii. Dar nu alegi tu, aşa că n-ai decât să te supui [ citeste mai departe ]
Pandora 11 mai la 15:04 |
Pentru cei pasionați de lectură și cărți - chestiile alea clasice fără butoane sau în [ citeste mai departe ]
Very Happy 10 mai la 11:48 |
Încă un hint, încă o plagiere şi iarăşi în Chişinău!
Ştiţi spotul ăla [ citeste mai departe ]
Very Happy 09 mai la 11:38 |
Când constaţi că articolele pe care le scrii sunt citite şi recomandate - e bine. Când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 07 mai la 18:38 |
Am avut dintotdeauna, de când am reuşit să ajung în podul bunicilor şi am descoperit cărţi [ citeste mai departe ]
Ana Barton 07 mai la 13:01 |
Am şi eu, ca toată lumea, preferinţele mele în materie de imposibilităţi. Mi se întâmplă [ citeste mai departe ]
Jacqueline 06 mai la 21:49 |
"Intrebare: daca Hillary Clinton ar deveni vreodata presedinta Americii, ce ar fi Bill [ citeste mai departe ]
Diana Petrut 05 mai la 12:11 |
Bunătatea, acea decolorare a fiinţei. Da, aşa este percepută uneori o asemenea stare. [ citeste mai departe ]
Cristina Corpaci 04 mai la 23:47 |
Cândva românii au făcut donaţii pentru biserici din Israel. Astăzi, plătim ca şi turişti [ citeste mai departe ]
Very Happy 04 mai la 11:35 |
Luna mai, din considerente dubioase, întotdeauna mi s-a asociat cu comuniştii, cu anii '80-'90 şi [ citeste mai departe ]
Pandora 03 mai la 13:43 |
Începe de azi și promovează filmele de foarte scurt metraj realizate fie de profesioniști [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 01 mai la 13:34 |
Sigur, România este o țară frumoasă. Sigur, ne dăm ochii peste cap neîncrezători atunci când [ citeste mai departe ]
Maria Onea Vesta 01 mai la 11:49 |
Am facut o retrospectivă, cu mintea şi cu sufletul, a sărbătorilor de 1 mai, din viaţa mea şi [ citeste mai departe ]
Very Happy 30 apr la 23:43 |
Într-un articol anterior spuneam ca "(...) pe noi (muritorii de rând) nu ne-a dus mintea şi [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 28 apr la 09:26 |
„Termenul corectitudine politică m-a îngrozit mereu, mi-a amintit de poliţia gândirii a lui [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 27 apr la 22:46 |
În politică astăzi ești, mâine nu ești. E ca atunci când astăzi un fotbalist are o [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 27 apr la 08:08 |
Zi mare pentru toți politicienii azi, 27 aprilie. Se votează moțiunea de cenzură. Nu se știe [ citeste mai departe ]
Ana Barton 26 apr la 17:04 |
I-am cunoscut vineri-seara. Am ajuns în casa lor, ştiindu-le doar numele. Să le spunem Filemon [ citeste mai departe ]
| 1@Vesta: Dovedesti calitatea de a observa esenta lucrurilor la un nivel peste medie; cu suficienta munca vei putea ajunge o scriitoare. Trebuie totusi sa iti mai gasesti si calea.... | ||
| 2P'aici comenteaza numai cretini care n-au inteles nimic din ce-au trait si sunt orbi la ceea ce se intampla. Scuzati accentul de sinceritate.... | ||
| 3Păi, dacă voi vreți cu h0mosexuali, eu nu vreau. H0mo deia să se facă ei în vizuină pe mamica lor care le-a dat viață. Sociatatea asta nu au născut-o h0mosexuali. Dacă nu le place atunci să-și facă ei... | ||
| 4@Cristina Corpaci, îmi cez scuze că deranjez cu întrebarea mea stvpidă, dar aș vrea să știu ce mai zice Obama?! Dacă mai vrea cu h0mosexuali sau nu?! :|... | ||
| 5Uite ce țară înapoiată! Uite ce de lumea a treia se râde de noi.. Unde p.. maică-ti te uiți că omul nu și-a tencuit bordeiul de sinistrat, când amârâtul ala nu are nici după ce bea apă. Toți ccați au ajuns... | ||
| 6Morțiiii maicăti care vrei să legalizezi etnobotanicele. Dorogurile de mare risc sunt tocmai etnoccaturile astea făcute din petrol. Că să tămpiți tineretul amărăștean cu ele să nu vă sară la beregăți,... | ||
| 7Voi încă nu ați priceput nici acum că toată circoteca asta televizată cu politicieni este ccănărie electorală mascată (din prea multă pudoare). Dom'le eu nu am nevoie să mi se plimbe politicienii aleși... | ||
| 8Nu stergeti, ca uite-acuma pun eu trei legaturi de toata frumusetea de o sa fie cel mai accesat text.youtube.com/wat../ ... | ||
| 9Mie tot nu-mi vine să cred că cineva poate fi atât de prost şi atât de lipsit de preocupări serioase încât să scrie un astfel de articol.Corpaci, eşti emblematică. Fără mişto!Dora,... | ||
| 10?!... | ||
| 11Ana, ai o fetita foarte frumoasa, imi place mult numele ei, Rada:)... | ||
| 12@Very Happy, ai lucrat vreodată în „producție”?! Ca să te opărești în salopete. Când ți se lasă opăreala pe la glezne, ce să vezi?! Intră în salon una de la personal în mini și cu dresu destrămat. Îți... | ||
| Dora Constantinovici 1682 citiri |
| Ana Barton 1603 citiri |
| Very Happy 898 citiri |
| Doria Niculescu 854 citiri |
| Iulia Nicolaie 714 citiri |
| Maria Onea Vesta 323 citiri |
| Ruxandra Predescu 281 citiri |
| Laura Laurentiu 237 citiri |
| | 204 citiri |
| Carmen Ivanov 200 citiri |
| Dora Constantinovici 3 postari |
| Very Happy 2 postari |
| Pandora o postare |
| Ana Barton o postare |
| Maria Onea Vesta o postare |
| Cristina Corpaci o postare |
| Iulia Nicolaie o postare |
| Dora Constantinovici 7310 citiri |
| Ana Barton 5932 citiri |
| Very Happy 4270 citiri |
| Cristina Corpaci 3584 citiri |
| Doria Niculescu 3364 citiri |
| Maria Onea Vesta 2158 citiri |
| Maria Moiş 1748 citiri |
| Florentina Mușat 1477 citiri |
| Diana Petrut 1052 citiri |
| Ruxandra Predescu 1024 citiri |
| Very Happy 10 postari |
| Dora Constantinovici 7 postari |
| Maria Onea Vesta 4 postari |
| Ana Barton 4 postari |
| Pandora 4 postari |
| Cristina Corpaci 2 postari |
| Florentina Mușat o postare |
| Maria Moiş o postare |
| Diana Petrut o postare |
| Jacqueline o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Frumos…
2010-04-09 11:58:21 | Raporteaza
da, intr-adevar, frumos scris…
2010-04-09 12:07:50 | Raporteaza
Ce naiba e ala “termen ilimitat” !?
2010-04-09 12:13:49 | Raporteaza
iulia: deşi master uguay [kung fu panda] afirmă că “nothin’ is impossible”, eu îl/te contrazic: nu există iubiri perimate.
2010-04-09 12:14:45 | Raporteaza
@Mishamojo, @sufletul_nepereche: multumesc. @cosa nostra: da, merge mai bine nelimitat
@marcel zadda: nu? dar ce fel de iubiri exista?
2010-04-09 12:18:39 | Raporteaza
De ce nu m-aţi întrebat înainte să postaţi acest articol?
Mare, mare greşeală de marketing!
2010-04-09 12:20:21 | Raporteaza
@cosa nostra: si ce? parca mi-ar pasa. nu castig nimic material de aici asa ca scriu ce doresc si ce simt
2010-04-09 12:23:19 | Raporteaza
Buna Ziua ! Pai poate ca povestile acelea de adormit copiii ar fi mai multe daca , in loc sa-si caute sufletul pereche, oamenii si-ar cauta traditionala ” jumatate ” ( si zau nu ma refer la ” ochii lui Dobrin ” ). Dar la cum evolueaza lucrurile…. Acum vreo jumatate de ora am aflat , de altfel, ca nu mai sunt bucurestean, ci ” mitic “. Adica , vreau sa spun ca uitam unde ne sunt originile, uitam de unde provine laptele si oul, tinerii din ziua de azi pot identifica , poate, sute de multinationale , dar nu pot identifica 10 specii de copac.Bradul vine acasa, comandat pe net, la fel si bocancii.Si ne mai miram ca Fat Frumos din Lacrima este nascut in ferentari, Alba ca Zapada in Balta Alba…..Povesti de adormit copiii.
2010-04-09 12:24:02 | Raporteaza
@Adrian: ideea desprinsa din comentariul tau e foarte interesanta si ar merita dezvoltata intr-un articol.
2010-04-09 12:27:29 | Raporteaza
Nu mă refeream la articol ci la momentul postării, peste o oră era mult mai bine!
2010-04-09 12:37:20 | Raporteaza
@cosa nostra: pai ora postarii nu prea depinde de mine. eu las articolul in ciorne noaptea si i se da drumul dimineata.
2010-04-09 12:40:18 | Raporteaza
Da de ce? Era lumea cu burta mai plina? Dragostea (si discutia despre ea) trece prin stomac?
2010-04-09 12:40:41 | Raporteaza
@andreea: buna intrebare
2010-04-09 12:41:58 | Raporteaza
iulia: grea întrebare! uite, eu am fost îndrăgostit de nenumărate ori, mi-au plăcut şi-mi plac şi mai nenumărate femei, dar, de iubit, am iubit doar patru. cu una dintre ele, iubirea a durat o singură zi. a fost cea mai frumoasă poveste de dragoste din deja lunga mea viaţă. nici una dintre iubirile mele nu e perimată, crede-mă!
2010-04-09 12:46:22 | Raporteaza
@Iulia Gheorghe: Multumesc ca ati citit. Si mai este ceva, referitor la titlul articolului : in 30 de ani de casnicie, niciodata nu m-am impreunat cu iubita mea sotie. Si nici sex nu am facut. Dragoste, da. Dar, alte timpuri, alti oameni , evoluam deci. Zic si eu, ca omu’.
2010-04-09 12:47:39 | Raporteaza
Iulia Gheorghe,
Atunci ceva e în neregulă cu sistemul acesta. Pentru că de fapt nu aveţi control asupra unor chestii şmechere de marketing!
Iată:
Dacă nu era postat acest comentariu, o mulţime de cititori se orientau încă, spre cel precedent al dumneavoastră. În felul acesta se adunau acolo să zicem cinci mii de vizitatori. Care este un record mai greu de depăşit.
Acum, articolul precedent este totuşi record de vizitatori, dar un record fragil.
Dar să sperăm că şi aşa se va atinge totuşi un vârf mai înalt. Să vedem!
2010-04-09 12:48:32 | Raporteaza
iulia te iubesc! ştii să faci musaca?
2010-04-09 12:59:50 | Raporteaza
eu nu te iubesc, că am mîncat de dimineaţă.
2010-04-09 13:00:43 | Raporteaza
eu nu am suflet pereche, însă azi dimineaţă am descoperit că am o pereche de sîni imenşi, voluptoşi. vreau să-mi mai tatuez o pereche, ceva mai jos.
2010-04-09 13:02:34 | Raporteaza
@Adrian: e frumos ce spuneti. evoluam nu intotdeauna in bine, dar nu avem ce face cateodata
@marcel zadda: dar au trecut, s-au stins. ori…? @cosa nostra: aaa. oricum bine ca are si atatea vizualizari. eu m-am mirat, sincer 
2010-04-09 13:03:16 | Raporteaza
@Măuzes: sunt specialista in musaca
@Papa Prius: sa iti fie de bine, dar precis o sa ti se faca foame in curand. @dama cu pandalii: numai sa nu se infecteze tatuajul 
2010-04-09 13:04:53 | Raporteaza
Uite, cu riscul sa contrariez multe fiinte visatoare: nu cred in chestia asta cu sufletele pereche nici sa ma tai. Cred in schimb intr-o idee mult mai antipatica: aceea ca, pentru o relatie buna, ca pentru orice lucru bun pe lumea asta, trebuie sa muncesti zdravan.
2010-04-09 13:05:43 | Raporteaza
@andreea: pai nici eu nu prea cred in ideea aia de suflete pereche care sunt sortite sa ajunga impreuna si care nu trebuie sa miste un deget. in rest, uneori vine de la sine, alteori lupti. se succed momentele de genul acesta.
2010-04-09 13:07:59 | Raporteaza
* nu cred. fara prea.
2010-04-09 13:08:22 | Raporteaza
..interesanta postare… apoi, uitandu-ma pe comentarii, era cat pe ce sa-mi numar si eu iubirile. Nu le numar, nu stiu decat ca am fost indragostit, dar de cate ori am iubit…grea problema. Prea des am considerat ca m-am iubit doar pe mine. Nu cred in suflket pereche, ci doar in a fi indragostit si ca cel de langa noi ne facem sa ne simtim liberi…altfel nu e persoana potrivita.
Ma consider un norocos, am dat de fiecare data aproape de persoane faine, de care pot sa spun si acuma, cu ceva mandrie “a fost prietena mea”. Sa fi fost toate “suflete pereche”? Nici asta nu cred. Cum nu cred in chestii de tot sterse in noi, ele mai sunt pe undeva.
Si, in continuare cred, esti langa persoana potrivita atat timp cat te simti liber, te simti TU..
Nu m-am lamurit insa cat ne iubim pe noi si cat pe celalalt, atunci cand suntem cu cineva…
2010-04-09 13:10:48 | Raporteaza
@Iulia Gheorghe: 24. de acord, potriviri perfecte sunt doar in povesti…trebuie sa facem fiaecare cate ceva ca sa mearga lucrurile bine. Conceptul se numeste “creativitate emotionala”
2010-04-09 13:13:01 | Raporteaza
Uite, de exemplu, sufletul meu împerecheat este cu dama cu păzdării. Băi da nu mă bagă în seamă deloc! Ce dracu să fac !?
2010-04-09 13:14:25 | Raporteaza
@andreea:si cu tine sunt de acord, la 21. dar depinde si de cat efort depui, uneori poate deveni nenatural de sustinut…
@Iulia Gheorghe:nu-mi place musacaua
2010-04-09 13:15:36 | Raporteaza
Banuiesc ca ai vazut Jeux d’enfants, cred ca asa ceva si-ar dori oricine insa in vremurile nostre nu prea mai gaseste povesti de iubire perfecte. Eu zic ca e foarte complicat cu iubirea, multi dintre noi nici nu stim ce inseamna, important este sa ne simtim bine alaturi de perechea noastra si sa incercam sa ne facem o viata cat mai frumoasa.
2010-04-09 13:16:22 | Raporteaza
@george: stiam de inteligenta emotionala, dar de creativitate emotionala nu. dar cred ca sunt destul de creativa emotional
2010-04-09 13:16:51 | Raporteaza
@cosa nostra: ar trebui sa fiti mai creativ emotional!
2010-04-09 13:17:23 | Raporteaza
iulia: nu, nu s-au stins. fac parte din viaţa mea, cum să se stingă înaintea mea?! trecut? ce-i ăla trecut? îl citez, din nou, pe master uguay: “yesterday is history, tomorrow is a mistery… but today is a gift. that is why it is called the “present”. azi, iubirile mele trăiesc în mine. simplu, nu?
2010-04-09 13:18:01 | Raporteaza
@Paul: cateodata realitatea e mai faina asa imperfecta cum e. @george: nici mie, dar stiu sa o gatesc. si o gatesc. asta e unul din compromisurile pe care le fac pentru “sufletul meu pereche” hehe
2010-04-09 13:20:01 | Raporteaza
@Iulia Gheorghe: creativitatea emotionala e mai importanta in reusita unei relatii. E vorba de cum stiu de cei doi sa se bucure de ce au…si cum stiu sa-si creeze momente de satisfactie si multumire
2010-04-09 13:20:55 | Raporteaza
@marcel zadda: pacat ca nu toti putem trai dupa principiile lui master uguay.
2010-04-09 13:22:16 | Raporteaza
@george: o aplicam, dar nu stiam de existenta ei. de asta imi place mie aici pe Pandora, ca aflu tot felul de lucruri interesante.
2010-04-09 13:23:20 | Raporteaza
@marcel tot poet, tot poet? intrebare serioasa: cum ai reusit sa nu devii si tu un sceptic? eu – din adincul maturitatii mele – privesc cu un “hm” sceptic cam tot ce tine de amor. Nici nu stiu ce o sa ma fac cind pe copiii mei o sa-i apuce amorezatul.
2010-04-09 13:23:37 | Raporteaza
Dama cu păzdării,
Să nu te pună dracu să-ţi tatuezi ţâţe ceva mai jos, că acolo sunt eu!
Iulia Gheorghe,
aici am fost suficient de creativ emoticon, sau cum i-aţi zis?
2010-04-09 13:23:50 | Raporteaza
@cosa nostra: da, dar trebuia sa fiti mai romantic, asa o sa o speriati!
2010-04-09 13:27:20 | Raporteaza
@iulia nu cred ca merge romantismul la doamna respectiva este o tipa prea “cool”
2010-04-09 13:30:39 | Raporteaza
Ştiu, dar vedeţi, ea nu-mi răspunde nici pentru a mă înjura!
Dar ştiu ce fac, o să mă dau la altă bagaboantă şi atunci sigur va reacţiona, e tipic feminin!
2010-04-09 13:31:16 | Raporteaza
sufletul meu nu e pereche, ci legătură. ca ridichile. dacă vreţi, buchet. de ceapă.
2010-04-09 13:31:48 | Raporteaza
ups. i-am tatuat lu’ cosa nostra o ţîţă pe ceafă. cosa nostra, pari mai mititel de statură. te cheamă cumva boc?
2010-04-09 13:33:11 | Raporteaza
andreea: poet? mda, se poate spune şi asta despre mine. în ghilimele, desigur. serios vorbind: sceptic nu sînt. sînt mizantrop. nu-mi plac oamenii. mai rău: pe cei mai mulţi îi dispreţuiesc. am motive. şi justificări.
2010-04-09 13:36:38 | Raporteaza
iertaţi-mă că insist off-topic, dar pentru mine e foarte important. iulia, sînt lihnit de foame, te iubesc de la o omletă la capac în sus.
2010-04-09 13:37:32 | Raporteaza
@cosa nostra, dama cu pandalii scuzati-ma ca intervin, dar mie mi se pare ca va potriviti extraordinar!
2010-04-09 13:37:45 | Raporteaza
@marcel zadda: mie imi plac oamenii. si eu am motive si justificari. @Măuzes: tu nu ai femeie in casa, sa iti faca si tie o friptura ceva?
2010-04-09 13:39:13 | Raporteaza
ideea expusa de tine mai sus(suflet pereche), este ca si ideea de fericire. Adica nu e pt. oricine, si asta pt ca depinde mult de noi ca indivizi. Mai mult nu e pt cei care nu cred in asa ceva.
2010-04-09 13:40:32 | Raporteaza
@marcel pai ai zis ca-ti plac femeile!! si femeile sint oameni, nu?
2010-04-09 13:40:46 | Raporteaza
@un roman din italia: eu nu cred si totusi l-am gasit. ciudat, nu? dar mi-a placut comparatia cu ideea de fericire, frumos zis.
2010-04-09 13:41:31 | Raporteaza
n-am! te pricepi şi la dat cu aspiratorul? pentru un pic de curăţenie cam cît ar trebui să te venerez? un chip cioplit ar fi ok? mă pricep.
2010-04-09 13:42:01 | Raporteaza
@Măuzes: datul cu aspiratorul e treaba barbatului
2010-04-09 13:42:52 | Raporteaza
@Iulia Gheorghe: 47 te oferi sa faci de mancare? vezi ca o sa cuceresti multi barbati in felul asta..
Si nu cred ca femeia e cea care trebuie sa faca mancare. De unde ai scos asta? Brrrrr..
Mancarea facuta de barbati e mai buna, parol. Daca nu stie, invata-l.
2010-04-09 13:43:39 | Raporteaza
Dama cu păzdării,
Ia vezi tu cum te expectorezi la adresa mea!
Cum să fiu eu cât Emil Boc. Doar o singură chestie a mea e cât el.
Altfel cum crezi tu că m-aş încurca cu tine care eşti cât putina de varză [sper] !?
2010-04-09 13:45:24 | Raporteaza
Băi, terminaţi cu discuţiile astea filozofice!!! Mi-e o foame că dja încp să măînc ltere.
2010-04-09 13:45:31 | Raporteaza
@george: nu ma ofer, ca fac foarte rar. mancarea facuta de bunica mea e cea mai buna. dar a lui e mai buna decat a mea. la noi se gateste impreuna, el spala vasele si eu pun si strang masa
2010-04-09 13:46:33 | Raporteaza
iuia, te iubec! tot nu prcpi luzia?
2010-04-09 13:47:25 | Raporteaza
fac foarte rar singura, fara ajutor*
2010-04-09 13:47:54 | Raporteaza
mi-e aşa de foame că încep să-l iubesc şi pe pereche ăsta al tău. ideea e să gătească bine. şi repede!!!
2010-04-09 13:48:19 | Raporteaza
@Măuzes: da, si?:)
2010-04-09 13:48:35 | Raporteaza
@Iulia Gheorghe: la mine e invers…eu fac mancarea si ea spala vasele; restul, impreuna
chiar ma gandeam sa te felicit ca esti studenta si inca ai timp de toate astea…
2010-04-09 13:48:56 | Raporteaza
@george: de toate astea adica?
2010-04-09 13:50:00 | Raporteaza
iulia: [no.47]: la vîrsta ta, e normal să-ţi placă oamenii. rău ar fi foat să nu-ţi placă. andreea: da, femeile îmi plac! al naibii de mult, chiar! contradicţia în termeni e numai aparentă.
2010-04-09 13:51:18 | Raporteaza
lasă poveştile, hai mai repede cu musacaua aia, deja simt că devin pasional.
2010-04-09 13:51:56 | Raporteaza
@marcel zadda: cunosc mizantropi si de varsta mea
2010-04-09 13:52:01 | Raporteaza
da, de ganduri si postari, si de raspuns la nemancati
2010-04-09 13:52:29 | Raporteaza
@george: sunt in vacanta si nu sunt in cluj, de aceea am fost asa activa pe Pandora saptamana asta. Gandurile mele sunt tare departe in schimb.
2010-04-09 13:54:56 | Raporteaza
@Măuzes: neah, azi sunt lenesa si nu fac de mancare.
2010-04-09 13:55:56 | Raporteaza
ok
2010-04-09 13:58:34 | Raporteaza
e-n regulă, ok.
2010-04-09 13:59:24 | Raporteaza
Vorbesc toţi aici de suflete pereche şi mâncare.
Dar de ce e cel mai important în titlu, adică împerecherea, nu vorbeşte nimeni.
Ciudaţilor!
2010-04-09 13:59:54 | Raporteaza
femeie necredincioasă…
2010-04-09 14:00:31 | Raporteaza
Felicitari pentru articol. Totusi am citit acum vreo cateva luni in New York Times ca cele mai traince cupluri sunt cele care care se casatoresc sau se “cupleaza” pe criterii economice, adica ce realizari materiale pot avea impreuna. Se ca dragostea nu prea mai tine …
.
2010-04-09 14:00:36 | Raporteaza
@cosa nostra: pai aia se face, nu se vorbeste despre
2010-04-09 14:01:07 | Raporteaza
@Iulia Gheorghe: aoleu. atunci eu chiar nu ar mai trebui sa cred in sufletul meu pereche
refuz teoria lor in cazul meu 
2010-04-09 14:02:16 | Raporteaza
cosa nostra, te iubesc, fă-mi de mîncare!
2010-04-09 14:08:05 | Raporteaza
cum se face? explicaţi-mi şi mie. mulţumesc!
2010-04-09 14:09:39 | Raporteaza
@dama cu pandalii: sa va explice cosa nostra
2010-04-09 14:10:43 | Raporteaza
#74, straniu rău acest comentariu!
#73,
Înainte să faci trebuie să comunici, chiar dacă nu neapărat verbal. Altfel nu faci nimic bine.
Dar vă bănuiesc de faptul că dumneavoastră ştiţi acest lucru foarte bine, deoarece eu îi cunosc pe arabi şi din acest punct de vedere sunt desăvârşiţi. Noi încrezuţii şi obraznicii de români suntem vai de mama noastră!
2010-04-09 14:12:24 | Raporteaza
Măuzes,
Băi ciudatule!
2010-04-09 14:13:01 | Raporteaza
nţ nţ nţ! mă interesează să aflu experienţa asta din gura unei femei, cosa nostra e oaie. din perspectiva oii nu mă interesează.
2010-04-09 14:13:53 | Raporteaza
Mai, ce ti-e si cu foamea asta… Eu am o prietena, fata desteapta, facultati, doctorat; sotul – la fel. Ei bine, ea spune ca atunci cind ii pune sotului ciorba (f buna!!) in fata, dupa o zi de munca, si el tace si maninca si ii place ciorba, si o priveste asa… nu stiu cum, cu drag, si ia lingura dupa lingura, si e multumit, si amindoi tac – ea isi da seama atunci ca la mijloc e vorba despre iubire! Hm!
2010-04-09 14:14:36 | Raporteaza
@cosa nostra: viata personala ramane personala
2010-04-09 14:14:38 | Raporteaza
@Iulia Gheorghe: Froid zicea: “Fericirea este sentimentul pe care il simte o persoana INTELEAPTA(se pare ca este obligatoriu a fi intelept), cand este multumita”
2010-04-09 14:15:27 | Raporteaza
andreea, mi-e foame. redundat să-ţi explic ce sentimente nutresc faţă de tine.
2010-04-09 14:16:09 | Raporteaza
@andreea: cred ca scena e mult mai expresiva decat o declaratie de dragoste siropoasa. pentru mine cel putin.
2010-04-09 14:16:23 | Raporteaza
Dacă din introspecţia oii nu te interesează atunci poate din cea a berbecilor sau mai bine pa!
2010-04-09 14:20:00 | Raporteaza
@Iulia da, dar sa ne faca si ei ciorba! sau sa ne calce rochiile!
@Mauzes mie mi se pare ca nu esti prea fidel…
2010-04-09 14:21:03 | Raporteaza
porumbiţa mea, ai zis ceva de fidea? ă?
2010-04-09 14:22:20 | Raporteaza
fideaua e kosher?
2010-04-09 14:23:06 | Raporteaza
cosa nostra şi berbecuţul e bun. prefer grill. pupici!
2010-04-09 14:23:55 | Raporteaza
@andreea: se mai intampla si de astea! pe cuvant
2010-04-09 14:25:26 | Raporteaza
@iulia foarte rar @Mauzes Supa de gaina cu fideluta facuta in casa, subtirica-maruntica.
2010-04-09 14:30:23 | Raporteaza
@andreea: zic de ce mi s-a intamplat mie. cum am fost tot timpul femeia-copil pt. ei aproape tot timpul am fost mai protejata. nu stiu daca e bine sau e rau, dar macar asa sarcinile se impart
2010-04-09 14:32:33 | Raporteaza
mare tristeţe. ascultă, iulia, tu eşti din cluj? explică-mi, dacă mai ai un pic de sentiment pentru mine, unde se mănîncă o varză a la cluj, că nu sînt din partea locului.
2010-04-09 14:42:16 | Raporteaza
@Iulia Gheorghe: Se pare ca cateva articole pe teme culinare ar prinde foarte bine……La ce discutii aprinse se poarta pe aceasta tema. Tu sais faire Bouillabaisse?:))Sinon tu dois apprendre:)
2010-04-09 14:43:37 | Raporteaza
a, să fie moca şi kosher, dacă se poate. în caz că-mi răspunzi, ai ochi frumoşi.
2010-04-09 14:43:54 | Raporteaza
@Măuzes: la pastaioase pe bvd. eroilor
2010-04-09 14:44:04 | Raporteaza
@Paul: nu stiu sa fac, dar am mancat ceva de genul in maroc.
2010-04-09 14:45:36 | Raporteaza
cît costă? dacă îmi răspunzi, ai o voce fermecătoare.
2010-04-09 14:51:55 | Raporteaza
@Măuzes: vreo 10 lei
2010-04-09 15:03:12 | Raporteaza
am numai arginţi la mine. care e cursul? răspunde-mi şi, între timp, o să găsesc ceva laudativ despre zîmbetul tău răvăşitor, ceva să te impresioneze. da’ să-mi răspunzi, bine?
2010-04-09 15:19:09 | Raporteaza
@Măuzes: suntem off-topic. mai bine povesteste-ne de sufletul tau pereche.
2010-04-09 15:20:15 | Raporteaza
gata! ai un zîmbet răvăşitor. e bine? te-am impresionat?
2010-04-09 15:20:27 | Raporteaza
sufletul meu e nepereche, ca poetul. da’ în rest, are calităţi în afară de faptul că iubeşte ca un cîine pentru un boţ de mîncare.
2010-04-09 15:24:11 | Raporteaza
@Iulia Gheorghe: da-i un carnat lui Mauzes, ca i-a crescut barba de cand sta cu feliile alea de paine in mana. Zambeste frumos apoi, o sa dea din coada prietenos
2010-04-09 15:24:33 | Raporteaza
@AccesDirect: lasa-l pe mauzes, spune-ne despre sufletele pereche
2010-04-09 15:28:10 | Raporteaza
acces direct, te iubesc, mi-e foame! dă-mi ceva de mîncare, să-mi fie de bine!
2010-04-09 15:35:47 | Raporteaza
Băi, bănicioiule, nu-mi fura spiciul! ai dreacu politicieni. du-te, bă, şi cerşeşte pe alte bloguri! aloo! ţ-ai dreacu, nu vă mai săturaţi!
2010-04-09 15:37:28 | Raporteaza
Domnişoară, aţi pus problema prea gnoseologic. dialectic aţi încercat? pornind de la alegaţiile dumneavoastră mă încearcă fenomenologic nişte răspunsuri, vai de plm!
2010-04-09 15:43:12 | Raporteaza
Înțeleg că avem mai multe perechi posibile, dar totuși cred că ideea de suflet pereche, presupune puțin și o unire, o sincronizare ce merge dincolo de motivele obișnuite, dincolo de comportamente obișnuite.
Doar că nu avem exemple în ziua de azi nu înseamnă că nu există, la fel cum nu existau astronauți în preistorie, lipsea contextul. Și acum lipsește contextul când e vorba de relații bazate pe dragoste, Joseph Campbell a explicat bine mitologia iubiri romantice, ce în Europa își are sursa în trubaduri din Evul Mediu.
Când se vorbește de mit lumea crede că e vorba despre o minciuna, mitul nu e o minciună ci e o reţetă sau o hartă dar nu poţi să o scoţi din context că nu are sens devine o minciună.
De aceea poate când eram studenţi sau în liceu credeam mai mult în aşa ceva, eram mai liberi, era mai multă linişte în emoţiile noastre, dar vocea dragostei e mică în noi şi dacă e mult zgomot o putem uşor ignora!
Societatea nu tolerează iubirea adevărată pentru că îi strică planurile meschine ca în Romeo şi Julieta sau Layla (inspirația lui Clapton) and Majnun fiecare cultură are o poveste așa, în care dragostea devine o tragedie din cauza societății.
Vorbeai în postarea anterioară de puterea familiei a împiedica și aș băga nasul dar societatea o face și are mult mai multe mijloace.
Foarte mulți oameni după ce au abuzat sexualitatea și emoțiile din ei au mentalitatea de crab en.wikipedia.or../ și fac orice dacă ei nu mai pot să fie fericiți să îi împiedice și pe alții.
P.S. Scuze de întârzâiere dar am crezut că nu mai apare !
2010-04-09 15:54:47 | Raporteaza
@yiedyie: a aparut
in ideea de predestinare mie mi-e greu sa cred, dar nu inseamna ca nu cred in oameni care se potrivesc, dragoste autentica si coincidente fericite 
2010-04-09 15:57:30 | Raporteaza
Sal,
In momentul asta nu cred in suflet pereche.Acum cu cat sunt mai multe suflete cu atat mai bine(pentru mine).Oricum trebuie sa experimentezi mult pana gasesti persona potrivita,sau ea sa te gasesca pe tine.
2010-04-09 16:02:05 | Raporteaza
@Stefan: in momentul asta. dar nimic nu e batut in cuie.
2010-04-09 16:04:43 | Raporteaza
Banicioiu, te iubesc si eu. Iar tu, daca zici ca ma iubesti cu adevarat, incearca la alta masa.
2010-04-09 16:07:30 | Raporteaza
eu sînt bătut în cap, dar am un amic care a fost bătut în cuie.
2010-04-09 16:07:45 | Raporteaza
@Papa Prius: vai, ce ma fac cu voi
2010-04-09 16:11:34 | Raporteaza
Nici eu nu cred în predestinare în sensul strict, dar uneori alegerile pe care le-am făcut demult mai apar în viaţa noastră
2010-04-09 16:41:34 | Raporteaza
@yiedyie: te referi la tipul de alegere sau la faptul ca dupa mult timp ne impacam cu o persoana cu care am fost in trecut?
2010-04-09 16:42:51 | Raporteaza
@Iulia Gheorghe: frumoasa postare. Uite, mie asa mi-ar placea sa sune asta cu “sufletele pereche”
youtube.com/wat../
2010-04-09 17:02:24 | Raporteaza
Eu personal cred că ceea ce suntem, are legătură cu trecutul, poate chiar un trecut îndepărtat pe care l-am uitat… e mai mult de spus, eu personal aș primi pe cineva chiar și după ce și-a făcut de cap, chiar dacă eu nu mi-am făcut de cap, dar doar dacă știe să repare, ceea ce spuneai și tu că unele lucruri nu se vindecă în 2, deci numai așa dacă e dispusă să depună puțin efort…
2010-04-09 17:03:25 | Raporteaza
undeva pe blogul celălalt parcă spuneai că unele lucruri se vindecă doar în 2 !
2010-04-09 17:04:12 | Raporteaza
@AccesDirect: foarte frumos…uite un cantecel pe care l-am descoperit astazi si care e tot in ton cu postarea youtube.com/wat../ imi place partea in care canta fata.
2010-04-09 17:09:37 | Raporteaza
@yiedyie: da, acolo ma refeream la oamenii se interiorizeaza si nu comunica suficient cu partenerul. pe de alta parte, la mine tradarea e tradare si nu pot sa o accept. sper sa nu fiu pusa niciodata intr-o situatie de genul.
2010-04-09 17:12:48 | Raporteaza
* care se interiorizeaza
2010-04-09 17:13:42 | Raporteaza
Câteodată simt altfel și iert trădarea din trecut dar dacă prezentul oferă același lucru nu vreau, dar oamenii care trădează așa se schimbă greu, nu știu ăstea sunt lucruri mai complicate ca în viață!
2010-04-09 17:20:54 | Raporteaza
la in the mood for love am rîs tot filmul, mă scosese iubitul de-atunci. filmul era aşa, mai de gîndit, pentru mine era prea complict. am tot încercat să mă abţin să nu rîd. stăteam pe două scaune şi îmi intra cotiera în fund şi mă gîdila. lasă, tot e bine că n-am tras vînturi, deşi eram numai noi doi în sală.
2010-04-09 17:21:17 | Raporteaza
Oricum chestiile astea se vindecă în doi dar nu numai în aceeași formulă!
2010-04-09 17:22:44 | Raporteaza
@yiedyie: unii oameni tradeaza fara sa resimta gravitatea a ceea ce fac. ca intr-o joaca.
2010-04-09 17:23:40 | Raporteaza
oricum, filmul ăla e cea mai tare comedie la care am fost. ţiu minte ca acuma scena aia în care tipu o ia de mînă pe fată şi în scena următoare aia era cu plod. peste mine au trecut vreo 2 batalioane române carpaţii şi nici un crăişor pînă acum. dar am un nepot, îl cheamă renato, o să vină şi el pe-aici.
2010-04-09 17:27:07 | Raporteaza
@Iulia Gheorghe: frumoase si simple versuri. Totusi, e cam caldicel cantecul. De ce iti place partea aia unde canta fata?
youtube.com/wat../
2010-04-09 17:29:01 | Raporteaza
Mă gândesc poate că își supraestimează puterea de a iubi fără să se cunoască prea bine spun și promit lucruri care îi depășesc !
2010-04-09 17:29:06 | Raporteaza
@AccesDirect: imi plac vocea ei si versurile
da e mai siropos, dar e dragut. @yiedyie: #126 – foarte corect!
2010-04-09 17:36:46 | Raporteaza
IUBIREA ADEVARATA dincolo de BIOCHIMIA IMPERECHERII si TAVALUGUL EVOLUTIEI: Toate dramele lui Shakespeare sau rafinamentul lui Mirza Ghalib, sau profunzimea lui Cioran nu sint decit manifestari a neputintei si nestintei a cum functionam… Toate acestea au explicatii neurobiologice si evolutionare. Sint doua forte de nestavilit – supravietuirea si reproducerea. Sint de nestavilit pentru ca sintem construiti cu circuite multiple care duce la acelashi resultat – fara gresheala… Iubirea “NATURALA” are trei stagii 1. “DORINTA SENZUALA -POFTA TRUPEASCA” – radarul continuu, exacerbat de estrogen la femei si testosteron la barbat – gaseste “Iubirea la prima vedere” si ajuta la focalizare 2. “IUBIREA ROMANTICA” cind cei doi parteneri se simt in al noualea cer, cind nimic nu conteaza si timpul se opreste – este stagiul dominat de molecula iubirii – DOPAMINA. Care ne inunda creierul cind ne gindim ca ne intlinim cu persoana iubita, sau cind facem dragoste, sau chiar cind stam impreuna tacuti – legati parca prin tacere si prezenta. 3.ATASAMENTUL – de obicei este intarit de orgasm – contractarea uterului duce la producerea de oxitocina – care intareste circuite in creierul nostru si ne atasheaza (se crede ca de aceea mamele devin atashate de copilul lor cind nasc si isi tin copilul imediat dupa nastere – proces in care se secreta cantitati mari de oxitocina)
Dar dincolo de aspectul pur biologic (animalic) care este dominant si nestavilit, este folosirea imaginatiei si inteligentei pentru a impinge atashamentul dincolo de frontiera timpului si a dimensiunilor fizice. Aceasta transcendenta necesita un rafinament emotional si o stabilitate psihica care necesita un efort constient si daruirea totala si neconditionata al ambilor parteneri.
Ai putea numi aceasta iubire ” Iubire la a patra vedere” – dorinta senzuala, romanta, atashament, transcendenta. Fiecare din ele este fundamentala, nu poti sa ai atashament fara pofta trupeasca si romanta – pentru ca atunci nu este diferenta intre barbatul tau sau fratele tau. De fapt, fiecare din aceste elemente se pot reamplifica, intrun cerc care intaresthe relatia perpetuu.
Faptul cu caria si cu frica pe care Iulia le mentiona sint aproape nevazute cind estrogenul si dopamina iti scalda creierul. Cind aceste molecule scad dramatic – defectele si incompatibilitatiile devin evidente si duc inevitabil la despartire, sau la o coabitare din necesitate (un fel de sclavie al ratatilor). Suferinta apare din ignoranta, de obicei supramarim partenerul nostru, si cind sintem folositi si abandonati, un fel de ura si dorinta de razbunare incolteste si umbreste memoria acestei relatii, si ne umbreste pe noi ducindu-ne la un nivel mai jos decit am fost la intrarea in relatie. Stiind cum sintem claditi, am putea transcedenta, chiar si cind ne despartim. Daca despartirea este vazuta ca pe ceva natural, o trecere la un alt stagiu al vietii, o crestere extraordinara, ca pe o oportunitate sa fim mai buni, poate chiar mai bogati sau sa avem copii frumosi – atunci totul poate fi vazut intr-o lumina pozitiva, sa ne reintareasca positiv. Dar aceasta trebuie iubire adevarata, daruire si onestitate neconditionata. Toate acestea nefiind naturale, trebuie cultivate multi ani inainte de a fi pregatiti pentru “iubirea vietii noastre”
Iubirea este cea mai conditionala si conditionata relatie, amindoi trebuie sa se dedice total, fara rezerve… Dar aceasta este probabil cea mai riscanta si scumpa varianta. Viata ne arata exemple nenumarate in care femeia se culca sau chiar se marita pentru bani crezind ca va putea rezolva ceva in viitor, pe cind ea si-a incheiat socoteala cu viata- nefiind decit un container biologic pentru omul care plateshte. De fapt, probabil o prostituata platita merita mai mult respect decit o sotie falsa, care sta o viata si face copii cu cineva pe care nu il iubeste. Tot atit de grav este cind cineva este atashat dar nu il iubeste, nu are dorinta sexuala pentru aceea persoana (din nou, e cum te-ai casatori cu fratele tau). Normal, majoritatea relatiilor sint cladite firav pe pofta trupeasca, fara romantza adevarata (cind timpul dispare), si fara atachment. Din nou, ca iubirea sa se amplifice, sa fie pentru totdeauna, sa ne implineasca sufleteshte si sa fie sursa bucuriei infinite ca existam, trebuie sa aiba acesti patru piloni: dorinta trupeasca, romantza(bucurie), atashament si transcendenta, daca astea toate nu e, aproape nimic nu e
)
2010-04-09 18:31:58 | Raporteaza
Pereche, imperechere ? WOW…suna asa de ieftin incit ma intreb unde ma aflu?…este cumva un chat de agatat conturi bancare de la barbati bogati sau un fel de vinzari sexuale pe chat ? Este oribil subiectul…dar chiar ar trebui sa imi fac singur o autocritica in privinta trecutului unde mi.am cunoscut fosta nevasta…DAAAA, este ceva interesant aici de discutat si nu ar de mirare caci este fosta nevasta daca imi amintesc unde am cunoscut-o…in plus toti cei care si-au cunoscut sotiile din mediul in care am cunoscut-o si eu, nu stiu citi mai sint casatoriti dar stiu caci toti au probleme dintre ei si eu as fi singurul care am scapat numai cu un divort rapid si cu un nivel frumos si civilizat legal si juridic, fara acuzatii neintemeiate si motive imaginare, din pacate era imposibil acum sa mai exist intr-o relatie cu fosta insa numai astrologic dar consider caci mediul unde ti-ai gasit sau nu partenerul sau partenera, nu stiu daca ar fi negativ sau pozitiv, eu consider caci totusi legatura sau compatibilitatea astrologica este esentiala in toate acetse relatii umane. Ciudat este ca am cunoscut si fete inteligente si culte insa am impresia caci eu trebuia sa o gasesc pe fost sotie ca o tema de viata ori actuala a mea ori din treuct sau o alta viata, am avut numai probleme de rezolvat si dupa ce ca ani de zile ma avut numai stres si agitatie cu procese si bani desigur dati dar si pierduti, ca rasplata a gesturilor mele ea m-a inselat si asta cu o usurinta de copil de gradinita, fapt ce m-a distrus si m-a intreb si astazi cum este posibil ca oameni sa reactinoneze mai rau ca animalele, unde este atunci diferenta dintre oameni si animale? Ba chiar sint socat cind vad mereu stiri despre tot felul de intrigi si inselari sexuale intre parteneri, ptr mine este o dovada de incultura si invloutie umana, dovada clara care nu ne permite sa ne clasificam inca pe o treapta de civilizatie. Civilizatia este departe de noi, mai clar spus, NOI sintem departe de a ne numii civilizati, este imposibil de analizat si de conceput ce poate sa gindeasca o persoana care face o incalcare fata de partenerul sau partenera de viata. De ce se mai fac casatoriile atunci ? Numai ptr contul barbatului ? Si din pacate DA, asa este, este adevarat si atiti cum am scapat de fost sotie ? Am simulat un somaj si am golit contul intr-un alt cont si am trait la o limita redusa de viata si atunci a divortat dupa numai 6 luni de saracie…SARACIE numesc eu o viata cu numai 2400 euro pe luna in 2 de la 10-12 mii inainte…Colegii mei si aliatii din firma m-au invatat asta si mi-au spus caci daca imi este cu adevarat o femeie sincera si corecta nu v-a divorta din asta insa din pacate a facut-o si asta mai devreme decit se facuse pariuri. Eu aveam intr-un final un somaj de 1300 euro si ea cistiga abia 800 euro si totusi nu ii convenea…ah am uitat sa spun caci nu traim in RO ci in afara si viata este atit de frumoasa aici si munca este platita pe masura valorii umane insa ea acum in RO nu mai are nici 800 de lei deci cei 800 de euor care ii avea erau tot din relatii le mele insa abia acum realizeaza ea ce a avut si ce nu mai are… Stiu caci cel cu care m-a inselat se mai intilneste cu el din cind in cind desigur cind are ala chef de ea si acum este somera toata ziua si nu o angajeaza nimeni, sta la parinti la virsta de 37 de ani si maninca de la mami si tati caci fata a vrut aventura sexuala si cu cea ramas ? CU NIMIC, deci mai conteaza si educatia de acasa si nivelul parintilor care ti-au dat educatia de acasa, deci nu locul unde ai cunoscut partenerul ci educatia care a primit-o de acasa si compatibilitatea astrologica sint factorii determinanti intr-o relatie…asa ca recomand tutoror cititorilor inainte sa faca vreun pas in viata impreuna, sa isi vada intii cu atentie viitorii socrii si apoi sa analizeze bine tot ce vad iar abia al doilea punct este compatibilitatea astrologica, din pacate nu mai traim in anul 1990 sa nu mai stim ce si cum sintem sau ne potrivim, avem posibilitatea de a ne studia astral in amnuntit incit sa ne alegem un partener sua partenera pe masura sufletului…. Succes celor care mai doresc sa se casatoreasca insa eu nu o voi mai face niciodata…imi amintesc ca eram pe scaun la frizer in ziua cind am avut prima infatisare la divort si in stinga mea era un tinar la 21 de ani ce urma sa isi faca nunta, ciudat NU??? Desigur caci am zimbit si i-am dorit SUCCES, dar nu este ciudat? Unul divorteaza si altul se leaga cine stie cu cine ???…. Va multumesc foarte mult ptr rabdarea de a imi citii mesajul…
2010-04-09 18:47:48 | Raporteaza
@DACU: Ai dreptate transcendența dar și umanitatea lipsesc din relațiile prezente sau dacă sunt prezente, e presiunea enormă! Asta pentru că lipsesc aceleași aspecte și din viața de zi cu zi !
2010-04-09 18:55:30 | Raporteaza
@Iulia
Sufletul pereche e ca acel diez sau bemol fara de care o partitura destinata unui duet ar suna fals.
2010-04-09 19:27:31 | Raporteaza
Băi,
Vorbesc unii aici de transcendenţă de parcă ar cumpăra-o ca pe lăptuci de la supermarket!
T._T.,
Ai avut dreptate cu răbdarea frate. Nu de alta dar după ce că e lung, articolul tău parcă e tradus cu vreun program de tradus texte automat.
Dar oricum astea sunt chestii minore pentru căci până la urmă am înţeles. Şi sunt, în mare, de acord cu tine.
Exceptând chestia cu astrologia. Băi, nu ar fi mai bine ca în loc să ne testăm compatibilitatea astrologic, ne-am trage-o la greu să ne testăm compatibilitatea sexuală? Şi aşa nu vom mai păţi ca tine?
De fapt nu, nu e mai bine! Ai dreptate şi aici! Pentru că oricât de compatibili am fi, într-un final ea tot va vrea să şi-o tragă şi cu alţii [cât mai mulţi posibil].
2010-04-09 19:47:00 | Raporteaza
bun articol … fara intelegere si fidelitate la un moment dat va DA BUZNA HAOSUL in SUFLETUL INDRAGOSTITILOR
2010-04-09 20:22:08 | Raporteaza
@T._T.: nu puteai sa o testezi inainte sa te casatoresti? @Sniper: si cu zgomotul de fond cu ramane? @DACU: am inteles. patru piloni. @cosa nostra: “Pentru că oricât de compatibili am fi, într-un final ea tot va vrea să şi-o tragă şi cu alţii [cât mai mulţi posibil].” NU GENERALIZATI. @antiignorantu: multumesc.
2010-04-09 22:06:45 | Raporteaza
ptr. cine vrea sa inteleaga
toata viata ta INTELEGEREA te va ELIBERA din LANTUL SUPARARILOR — invata sa intelegi cam toate aspectele si vei avea raspunsuri explicatii la toate supararile tale …
2010-04-09 22:37:22 | Raporteaza
…. trebuie sa rezistam in aceste perioade negre … sunt vremuri tulburi … sa incercam prin mijloace cat mai SIMPLE sa ne relaxam psihicul si fizicul pana cand va fi totul mai POSIBIL si CLAR .
2010-04-09 22:43:28 | Raporteaza
Iulia Gheorghe,
Când o stare de fapt există cu o probabilitatea de 99.2% atunci se consideră ca fiind generală.
Şi bine înţeles există acel 0.8% altfel!
2010-04-09 22:45:10 | Raporteaza
Draga Cosa Nostra,
Poi asta este saltul nostru evolutionar, cortexul frontal ne permite imaginatie si transcendenta – imaginarea nevazutului si simularea viitorului. Daca transcendenta ar fi ca laptucile si vacile ar fi transcedentale. Dar chiar ca oameni sintem inca in primitivism salbatic, majoritatea timpului sintem dominati de creierul “reptilian” de agresiune, teritorialitate, ierarhie, submisie oarba, minciuna, furt, violenta. Toate acestea domina existenta noastra. Partea asta cu imaginatia, iubirea dincolo de timp si restrictii fizice se infiripa numai dupa eforturi mari intelectuale si emotionale, si sint fragile, pentru ca nu sint circuite batatorite in creierul nostru. Cu alte cuvinte, comentariu ala cu trasu, putea fi facut mai subtil, dar este stiut foarte bine ca “natural” numarul de copulatii din primul an este egal cu numarul de copulatii din urmatorii zece ani. Mai simplu, daca pui un banut intrun borcan de fiecare data cind faci dragoste cu prietena sau sotia, vei aduna un numar de banuti in primul an. Apoi, dupa un an, scoate un banutz de fiecare data si vei vedea ca trebuie zece ani sa golesti borcanul. Dar aici vorbim si de calitatea intimitaitii, de orgasm (procentajul real este foarte mic) cine obtine 51% sint maestrii
si pentru asta trebuie sinchronizare fizica, emotionala si intelectuala.
Adica, compatibilitatea de care vorbesti trebuie perfectata si la alte nivele, orgasmul este generat in creier (lucru care nu da de gindit barbatilor). Adica incompatibilitatea si impotenta sint in egala (sau mai mare masura) determinate emotional si intelectual.
Dar in fine, comentariile tale testosteronice au priza se vede, Iulia raspunde religios la ele
Ar fi exceptional daca ai adauga un element de surpriza, si ceva dincolo de asteptari, ceva folositor.
Mai am un comentariu, te rog sa nu mi-o iei in nume de rau. Numele de cosa nostra, daca inteleg eu bine este numele unei organizatii criminale de ultima speta, un fel de scursoare a societatii din Sicilia. Daca este asa, mi se pare cel putin curios ca cineva poate sa isi completeze identitatea cu asemenea asociere. Special ca Italia a dat istoriei printre cei mai luminati oameni de stiinta si arta Da Vinci, Michelangelo samd. Dar probabil ca puteai sa iti alegi un nume in italiana Lumina Vietii, sau Lumina Spiritului – nu stiu italiana, dar probabil ca asemenea nume ar suna foarte frumos
Inca odata, numai bine si sanatate, poate ne spui data viitoare cum se traduce Lumina Spiritului
2010-04-09 22:53:58 | Raporteaza
Draga T._T._
Reciteste ce ai scris te rog. Pentru tine totul e un comertz, jumatate din post a fost despre bani. Deci cu alte cuvinte, ti-ai cumparat (sau inchiriat) femeia, si nu ai acceptat de la inceput, te-ai dezamagit continuu. Sint sigur ca ai aratat de la inceput cit de potent esti financiar, fara sa realizezi ca , creste dobanda, si va fi tot mai scumpa inchirierea. Intr-adevar multe din femei fac acest lucru, spuneam intr-un post ca am mai mult respect pentru o prostituata pe care o platesti, si nu pretinde ca te iubeste. Dar tu ai sperat ca te va iubi, si ai ignorat (fara sa stii – pilonii pe care i-am enumerat in un post mai sus) Cu caracterul femeii, si compatibilitate, puteai sa iti dai seama in primele 3 luni, de obicei originea si miezul caracterului iese la suprafata in 3 luni de convietuire – bunatatea si inteligenta nu pot fi simulate (contrafacute). Istoria relatiilor al femeii este foarte importanta, si bineinteles istoria familiei. Dar, sint absolut sigur, fara nici un dubiu ca asta nu a fost prima experienta de genul asta, daca te gindesti bine, vei gasi un sablon pe care l-ai urmat cel putin de citeva ori.
In acelashi timp tot ce ti s-a intimplat nu este unic, sau indreptat impotriva ta – probabil ca Tom Cruise ar fi patit la fel cu femeia asta. De ce, pentru ca totul a decurs intr-un complex incomplet. Nu ai fost inca pregatit pentru “iubirea vietii tale”. De ce, pentru ca nu ai curajul sa incerci sa vezi daca o femeie de place si daca ai o mashina mai ruginita (dar curata si ingrijita), dar daca esti sensibil, curat, stabil psihic si emotional si fara burta – daca te va alege…atingi nirvana
Acum, trebuie sa te privesti si sa te recladesti de la fundatie, si sa nu te amagesti totusi – majoritatea femeilor vor pantofi, parfumuri, status social, nu sint gata sa-si consume ovulele pe un sarantoc, chiar daca are perspective. Adica ele vor un fel de Alain Delon cu corpul lui Scharzenegger, cu creierul lui Einstein, cu capacitatile sociale a lui Ghandi, cu banii lui Gates si cu puterea lui Obama. De fapt asta ar fi si omul de care intreba Iulia Gheorghe intr-un alt articol. Problema este ca fiecare din noi, ca valoare intrinseca nu putem fi toate, si miliardari, si cu doctorate, si tineri, si cu statul social extraordinar, si emotional stabili, si frumosi, cu indecele de masa corporal 21. Adica femeile ar trebui sa isi aleaga maximum doua criterii de mai sus
Hai sa zicem trei 
2010-04-09 23:17:36 | Raporteaza
Dacu,
Ai dreptate pe undeva pe la un comentariu:
Sau eşti de şaptesprezece ani şi încerci să te dai de treizeci, Sau eşti de treizeci şi ai rămas la experienţa unuia de şaptesprezece.
Ştii cum e cu chestia asta să te dai altfel decât eşti [tu în mintea ta chiar crezând asta]? Cam cum fac harţabalele astea de pe la televizor care dansează manele şi se duc la arabi să danseze arăbeşte crezând că e exact acelaşi lucru. Ei, te anunţ că nu e. Iar ăia se uită cu milă la ele.
Iată nişte exemple, aşa ca chestie:
„cortexul frontal ne permite imaginatie si transcendenta – imaginarea nevazutului si simularea viitorului.”
Uau, ce mişto sună, Dar numai pentru nepoata mea, care mică fiind e obişnuită să nu înţeleagă toate lucrurile. Şi le apreciază după cât de frumos sună. Pentru unul ca mine, ce ai spus tu aici nu are sens şi nu înseamnă nimic!
„este stiut foarte bine ca “natural” numarul de copulatii din primul an este egal cu numarul de copulatii din urmatorii zece ani”
Da? Unde este ştiut, sau de către cine? Când s-au făcut statisticile astea pe mine m-au întrebat? Vorbeşti ca un copil. Şi probabil la nivelul acesta şi eşti.
„compatibilitatea de care vorbesti trebuie perfectata si la alte nivele, orgasmul este generat in creier (lucru care nu da de gindit barbatilor).”
Cu asta m-ai rupt! Orgasmul o fi el o chestie interpretată ca atare de creier că în definitiv totul e, dar de generat băiete, se generează în cu totul şi cu totul altă parte. Dar, nu e târziu să te mai documentezi. Pentru asta ţi-ar trebui şi o femeie adevărată. Dar ai tot timpul!
„Numele de cosa nostra, daca inteleg eu bine este numele unei organizatii criminale de ultima speta, un fel de scursoare a societatii din Sicilia”
Aici nu ai înţeles bine. Mai vezi, mai studiază şi mai lasă dracu filmele americane!
„Dar in fine, comentariile tale testosteronice au priza se vede, Iulia raspunde religios la ele”
Te-ai prins: Iulia este o femeie ca cea despre care îţi vorbeam!
„Dar probabil ca puteai sa iti alegi un nume in italiana Lumina Vietii, sau Lumina Spiritului”
Aici ai dreptate, eu am vrut să-mi aleg Viaţa Spiritului dar era luat!
2010-04-09 23:44:15 | Raporteaza
@cosa nostra: “Te-ai prins: Iulia este o femeie ca cea despre care îţi vorbeam!” adica? @DACU: vorbeste pe limba noastra, te rog
2010-04-10 00:26:46 | Raporteaza
Scrie un pic mai sus: “o femeie adevărată”
Nu e un compliment pentru că nu-mi permit. Afirmaţia era o exemplificare!
2010-04-10 00:37:20 | Raporteaza
mai zi vreo două din astea şi te calc în picioare, asfaltez cu tine. cine e femeie adevărată? zi, mă, cine e femeie adevărată? a? treci acasă imediat!
2010-04-10 00:52:11 | Raporteaza
Unde dracu asfaltezi cu mine!
N-ai zis tu că sunt cât Boc, să râdă ăştia toţi?
În loc să recunoşti cât de şmecher sunt şi să mă lauzi pe la lume, tu mă deliberezi în faţa tutulor!
2010-04-10 00:59:02 | Raporteaza
băi, tu n-auzi? desene pe asfalt de 1 iunie fac cu tine! spune cine e femeie adevărată şi fă o omletă, că iar apare măuzes. dacă-ţi zice că te iubeşte ignoră-l, pune-i blidul în faţă, că aşa face el. mănîncă, trage un pîrţ şi se culcă. zi cine-i femeie adevărată, nenorocitule!
2010-04-10 01:03:16 | Raporteaza
Băi,
Voi doi v-o cam potriviţi!
Sinucidere fac cu voi!
2010-04-10 01:09:16 | Raporteaza
se cam împute treaba pe-aici…
2010-04-10 01:13:58 | Raporteaza
@cosa nostra: daca nu e un compliment atunci nu va multumesc
( daca e afirmatie, o fi adevarata) @Măuzes:
esti teroare, data viitoare abtine-te sa ne dai raportul.
2010-04-10 01:15:18 | Raporteaza
din punct de vedere fenomenologic mi-e clar. îmi miroase că nu e vorba de băsescu, ci de vîntu.
2010-04-10 01:19:39 | Raporteaza
oricat de amuzant ar fi, totusi din respect pt. mine sa nu ridiculizam spatiul de comentarii destinat articolui.multumesc.
2010-04-10 01:22:04 | Raporteaza
nu cereţi prea mult de la un biet schizofrenic? vin personalităţile pe capul meu ca păduchii să-şi caute sufletul pereche.
2010-04-10 01:27:33 | Raporteaza
Eu vă promit că nu se va mai întâmpla!
E deja târziu şi gata!
Oricum nu voi fi părtaşi la atingerea cotei de 5000 dincolo. Dar să vedem mâine dimineaţă!
2010-04-10 01:30:57 | Raporteaza
Gata,
dincolo > 5000
felicitări!
2010-04-10 07:38:07 | Raporteaza