RSS Feed

Diferenta de varsta dintre parteneri: 30, 35 de ani. Unde e ridicolul?

vezi toate articolele de
06 apr 2010 la 08:48 117 comentarii 8439 vizualizari.

Ideea acestui text  mi-a venit inainte de Paste, cand, una din fetele mele, cu un cocktail fara alcool intr-o mana, cu fiica-sa in cealalta si cu telefonul la ureche imi spunea cu voce tare dorind parca (inconstient) sa ne auda toata cafeneaua: “auzi fata, si cum vrei tu sa traiasca un om ca el viata ta de 33 de ani? Ce tot insisti cu “nu exista lucruri intamplatoare?” Zi tu, ca prea le stii pe toate!”

M-am simtit extrem de prost, prin urmare, am ales sa tac, convinsa fiind ca, daca o sa vorbesc si o sa dau o replica, ma voi avanta intr-o discutie care se va termina cu scantei. Insa ea a continuat (pentru ca e o catza, sau o tzata daca vreti, dar eu m-am obisnuit cu “tzatismele” ei): ”tu chiar nu intelegi cum se simt oamenii in prezenta ta uneori, nu?”

Asadar: ce diferenta de varsta poate fi considerata acceptabila si tolerata (nu numai de societate, dar si de catre familie, prieteni, colaboratori; pentru ca n-o sa-mi spuneti acum ca daca ea are 50 de ani si el 30 nimeni nu se uita stramb, pentru ca nu va cred) intre doi parteneri? 10 ani? 20 de ani? 35 de ani? Dar de 40 de ani ce spuneti?

Cata incredere in tine insuti si cata doza de inconstienta iti trebuie ca barbat sa intemeiezi o familie cu o femeie mai tanara sa zicem… cu 35 de ani? Dar ca femeie? Ce autoevaluare in urma careia sa-ti dai zece plus pe toate planurile te poate determina sa te aventurezi intr-o legatura cu un barbat cu 20 de ani mai tanar?

Fact. Diferentete de varsta dintre parteneri nu sunt deloc bolnave, nici de compatimit, nu tin neaparat de niste interese materiale (ma includ  si pe mine in aceasta categorie), nu sunt nici macar niste subiecte adevarate de comentat. Nimic din toate acestea.

Barbatii care cauta partenere mai tinere, nimic nou sub soare, nu se regasesc in varsta scrisa in buletin, pur si simplu nu inteleg cum de au ajuns la 65 de ani dar arata, se simt sau actioneaza mai bine decat un tovaras de 40. Si in cazul femeilor se manifesta aceeasi treaba (am cunoscut o doamna asta-vara, amica buna cu una din cele mai bune prietene ale mele, Anca. Are in jur de 50 de ani si nu iese niciodata cu barbati mai “batrani” de 30 de ani, si e cool, e sexi, se prezinta incredibil, are un tonus de invidiat): arata cu mult sub varsta biologica si nu se simt in largul lor langa niste “mosi”(spun ele) de 60 de ani. Se’ la vie, este si aceasta viata!

Mai apoi, nu cred ca oamenii care intra in legaturi “dubioaso-siropoaso-fara logica in aparenta” (ma refer la relatii unde diferenta de varsta e mai mare de 25-30 de ani) nu sunt constienti ca la un moment dat diferenta de mentalitate, de preocupari si de energie isi poate spune cuvantul. Ca sa nu mai spun de apetitul sexual diferit, pentru ca, nici acesta nu e de neglijat. Nu se poate compara dorinta sexuala a unei tinere de 20 de ani cu aplecarea catre sex  unui domn trecut binisor de 60, e o utopie! No matter cata Viagra e la bord, saracul om pur si simplu nu va face fata (nu va face fata  “firesc”, pentru ca hai sa o spunem pe aia dreapta, femeile ajung la orgasm in multe feluri..hi hi..stiu ele despre ce vorbesc eu aici..).

Ba sunt in garda, sunt avizati de aceea ce s-ar putea petrece. Mai ales daca vorbim de specia educata, constienta(nu aceea inconstienta si “ghiolbana”, aceea care cumpara tinerete la pachet cu toate beneficiile, si ofera la schimb limuzina, silicoane si excursii in Dubai,ok? Nu vorbesc despre acei oameni, cum n-am vorbit nici despre bogatii care s-au imbogatit furand), simtitoare si atenta la viata din jur.

Insa acesti oameni isi asuma ceea ce sunt, ceea ce vor si ceea ce pot. Inteleg despre ei, inteleg pana unde pot merge, inteleg ce-si doresc si de ce isi doresc, pricep pana si cat de important e sa fii fair fata de cel/cea de langa tine.Si in acest fel, toate lucrurile daca nu sunt spuse, sunt macar simtite de la inceput (desi e mai bine, potrivit parerii mele, sa fie spuse).

Another fact. Nu stiu de ce dar, atunci cand vine vorba de diferente mari de varsta, oamenii (culmea! Ceilalti oameni) se grabesc sa traga urmatoarea concluzie: banii vorbesc.

Banii sunt cei care dau curajul si posibilitatea unei femei sa se holbeze si sa atraga in viata ei un barbat mai tanar (pentru ca de obicei asa se intampla, o femeie mai coapta initiaza o “treaba” cand domnul are mai putine primaveri, vezi cazul Mihaela si Dani, un caz foarte frumu’ de altfel) sau unui “tataie” sa viseze erotic la o domnisorica cu 40 de ani mai tanara.

Cred ca da, in multe cazuri asa se intampla. Dar, nu e obligatoriu. Cunosc cazuri in care femeile s-au indreptat catre barbati maturi din cu totul alte motive (si eu sunt o astfel de femeie): siguranta, protectie, un anume nivel al comunicarii (in care sa nu mai existe “blocajele” unui dialog cu un surd aflat la primele experiente in viata), al cunoasterii, maturitate sexuala, experienta, poate chiar si un soi de liniste pe care un barbat aflat la 20 sau la 30 de ani nu o va avea niciodata.

Si viceversa. Femei trecute de prima tinerete, cauta pareneri mai tineri pentru ca altfel simt ca se sufoca. Isi doresc sa se simta “in acel fel” in continuare, nu doresc sa auda de “menopauza fara cauza”( e o gluma asta), vor sa simta langa ele energia, vivacitatea si nebunia unui barbat aflat la inceput de drum.

Cred ca, in cazul unei diferente notabile (de la 30 de ani in sus, cred ca ..da, de aici incolo putem vorbi abia de o diferenta reala de generatie, de mentalitate, de apetit, de tot ), cel mai important e ca cei doi parteneri sa aiba cam aceleasi idealuri, principii sau dorinte de viata. Pentru ca, in cazul unei diferente atat de mari de varsta, daca nu exista compatibilitate, nu va rezista nimic (o posibila legatura nu va rezista nici macar o luna) pentru ca, foarte repede (mult mai repede decat in cazul unui cuplu obisnuit) vor iesi la iveala ritmurile, tabieturile diferite, placerile diferite, gandurile si dorintele aflate la mii de ani lumina unele de celelalte.

Stiu ca poate suna incredibil, suna a Pandora’s (tara care nu exista). Stiu ca probabil o sa spuneti ca nu, nu exista doi oameni la distanta de 30 de ani care sa semene, sa aiba aceleasi placeri, cam acelasi fel de a vedea viata, aceleasi viziuni, ca o femeie tanara (ofer acest exemplu pentru ca pe acesta il stiu) nu va putea niciodata sa inteleaga si sa iubeasca un barbat normal (nu un Richard Branson, ok?) mai mare cu 30 sau 40 de ani. Ba da exista asemenea femei! Macar una pentru care sa bag mana in foc exista: eu (ca sa terminam glumind, asa cum imi place)!

Intrebare:

Voi ce credeti? Cat de mare poate fi o diferenta de varsta intre doi parteneri (si va rog, fara “targuri”. Ma refer la iubire adevarata, nu la ”iti dau-imi dai/vindem tinerete-cumparam prospetime”). Sunt curioasa sa aflu parerile voastre!

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 



117 comments
  • 1

    Ridicolul e in intrebare !!!!

  • 2

    Uite, pot sa-ti dau eu in raspuns… studiu de caz… ma rog… Barbat, 45 de ani, cu toate “bifele” la activ (trecut prin casatorie, copiii deja mari, la scoli etc…). Citit si nu tocmai prost, plin de energie, cu o situatie materiala decenta. Care vrea sa se bucure de viata. On a daily basis, si fara nici un fel de apetit pentru drame.

    Alternativa 1 – o partenera in categoria 40 – 46 de ani. De cele mai multe ori, femei cu copii de 10 – 14 ani care nu doresc sa se expuna in fata acestora. Pe buna dreptate. Dar nu pot lipsi o noapte de acasa, nu pot merge intr-un weekend nicaieri. Alternativa 2 – peste 46 de ani. Blazate, ciudate, neadaptabile si suparate pe viata. Se gandesc deja cum sa-si aranjeze pensia. Alternativa 3 – intre 30 si 40 de ani. Carierista, care s-a trezit dintr-o data ca nu a avut timp sa se marite, si puternic afectata de “sindromul de cuib”. Te vezi cu ea la o cafea. La a doua intalnire, te abordeaza direct “ce ganduri ai, ca eu nu mai am de pierdut doi ani degeaba”. Este genul care, daca-i spui sambata dimineata “hai sa ne suim in masina si sa plecam la munte” iti raspunde cu “nu se poate iubitul meu, astazi avem in plan sa mergem la IKEA sa luam covoare”.

    Asa ca, singura varianta fezabila, este categoria 25-30 de ani, unde mai exista un oarecare apetit pentru risc. Ceea ce inseamna “hai sa nu ne grabim, sa vedem daca merge…” Adica o diferenta de 15-20 de ani.

  • 3

    @Priceputu’: Perfect adevarat! 99% asa procedeaza. Faza cu IKEA au patit-o multi intr-o forma sau alta!

  • 4

    @Gheorghita: buna dimineata. ba nu.ridicolul e in curtea celor care lasa prejudecatile sa le intunece judecata.sau mai rau, sa le-o acopere. daca as fi barbat si as avea 50 de ani(fara obligatii,ok?) si m-as indragosti sincer de o tanara de 20 ,n-as sta o clipa pe ganduri sa-mi traiesc povestea. a…ca nu m-as gandi la familie, ca as fi cosntient ca mai devreme sau mai tarziu ea ar putea-o lua pe alta carare, s-ar putea dezvolta in 10 ani altfel, da…asa e.as evalua fair situatia dar POVESTEA MI-AS TRAI-O.si ea(desi poate ea nu ar sti)si-ar trai-o pe a ei :) trust me,stiu ce spun :)

    …altfel..sper ca n-ai mancat prea mult de Paste si ca nu esti”ranit”la picior cum sunt io

  • 5

    Două aspecte vreau să analizez aici:

    1. Trebuie făcută o distincţie între tipurile de legături. Dacă legătura este o căsătorie sunt anumite considerente care trebuie analizate, dacă e doar o relaţie de scurtă durată sau fără intenţia finalităţii prin căsătorie atunci se analizează altceva.

    2. Când bărbatul este [mult] mai în vârstă intervin anumite probleme, când femeia este mai în vârstă intervin altele.

    Dumnezeu a creat bărbatul şi femeia cu caractere fizice şi morale total diferite. Femeia se maturizează mult mai repede. După tot ce am înţeles eu în viaţa aceasta am ajuns să mă ghidez după următoarele afirmaţii: a) La douăzeci de ani o femeie e suficient de matură şi responsabilă încât să poţi s-o pui să conducă o ţară.

    b) Un bărbat până la patruzeci şi cinci de ani visează să ajungă preşedinte de bancă şi în acelaşi timp să agaţe gagici cu atv-ul pe plajă.

    În toate relaţiile mele, diferenţa de vârstă la care eu şi partenera mea ne-am simţit cel mai bine [din toate punctele de vedere] a fost de douăzeci şi patru de ani (eu fiind mai în vârstă). În afară de prima mea relaţie adevărată [consumată în totalitate] în care eram de vârste egale, nu am avut relaţii cu diferenţa de vârste mai mică de zece ani între mine şi ea.

    Nu continui acum cu analiza situaţiilor expuse la punctele enumerate mai sus deoarece sunt sigur că voi stârni un val de comentarii şi etichetări şi voi avea posibilitatea să o fac atunci. Nici dumneavoastră, Doria Niculescu nu cred că veţi avea o zi uşoară!

  • 6

    @Priceputu’: buna dimineata cred totusi ca daca ceea ce iti doresti tu e ce mi-ai scris, te invarti pe langa femei nepotrivite. exista si femei intre 30 si 40 de ani care tocmai au iesit din relatii lungi(stii tu,acelea care nu s-au mai terminat cu o casatorie,nici ele nu stiu de ce )sau au divortat. din ce am vazut eu,aceste femei nu-si doresc o legatura oficializata asa de repede. asa ca, iti poti trai linistit povestea (deci????nu ai scris despre categoria asta!!) iar cea cu 20 de ani mai putin(ea, varianta)crede-ma, e o copilarie. mi se pare o diferenta de varsta asa de mica incat nu pot decat sa te aprob. daca tu ai 45 de ani , o femeie de 20 de ani nu e deloc prea tarana pentru tine.in fapt, daca esti asa cum trebuie , dupa felul putin”revoltat-realist’cum mi-ai scris -o femeie atat de tanara este exact ce iti trebuie. dar..de fapt, stai.nici nu conteaza!!!!!!! daca ea e “ea”,nu mai conteaza ca are 18 ani,25 de ani,30 ,45 de ani. e “ea” dom’ne :)

    ps. si..unde e riscul??adica de ce nu ai sta sa vezi”daca merge”.unde sa va duceti???sa va duceti fara sa tariti povestea adica … :)

  • 7

    @cosa nostra: buna dimi( cateodata am impresia ca nu esti aceeasi persoana, ba ma injuri, ba vorbesti pe un ton normal.serios,suferi de personalitate multipla??nu e o jignire!!!e ce am constat eu :) )

    eu nu gasesc nimic extraordinar in ce mi-ai scris tu(ce”etichetari?care “etichetari??”e o prostie!!) mi se pare absolut normal, poate si pentru ca eu,la randul meu,in afara casniciei,nu am trait deloc,dar absolut deloc langa barbati tineri(nici nu mai vreau sa o fac vreodata fiindca mi-am dat seama ce functioneaza pentru mine) deci, diferenta de varsta scrisa de tine , e absolut ok, iti dau eu vreo doua exemple ca iti vine imadiat apetitul pentru”vorba” si nu te mai gandesti ca TU AI PUTEA FI ETICHETAT !!!

    insa sunt curioasa .daca vorbim de casatorie, la ce anume te gandesti tu?ce ar trebui luat in consideratie daca vorbim de o diferenta de varsta (intuiesc ce mi-ai putea spune, dar vreau sa te ascult ). :) serios am impresia ca uneori vorbeste alta persoana !!

  • 8

    ‘Neata Dor mic!Frumos articol, mi-a placut.Iti adresez o intrebare pe care poate ai sa o consideri in afara subiectului si anume:Cate femei aflate la a doua varsta sau la a treia ai fazut in Romania facand surf?cred ca raspunsul e niciuna.Am fost in lumea asta in diferte colturi asa cum ti-am spus,si am ramas cu gura cascata cand am vazut cum arata femei la 45 50 65 de ani si cum traiesc de frumos.Ai sa imi spui poate bine bine si ce legatura exista intre surf si subiectul de azi?Iti spun imediat-ti-am dat exemplul asta pt a vedea cam care este mentalitatea romanilor cu privire la relatia dintre un individ de 30 de ani si o femeie de 50 sau 60 de ani si invers.Romanii sunt conservatori ,plini de pilde si atotstiutori in toate (mereu gasesti cate unu la cozi sau la doctor care sa le stie el pe toate si sa iti dea sfaturi)Ei nu vad ,nu stiu sa isi traiasca viata frumos,simplu si sa se bucure de ceea ce au sau natura le-a daruit pt ca trebuie sa se uite in ograda celui din vecinatatea sa si sa il comenteze.Revenind acum,ceea ce afirmi tu exista cu adevarat si se intampla ,dar in alte tari ,poate si in Romania dar intr-un mediu extrem de strans si foarte open mind.Iubirea intre doua persoane sau relatia intre doua pers aflate la o distanta considerabila in ani nu este o bariera si nu va fi niciodata atat timp cat cei doi vor avea ceva in comun si anume aceea dorinta enorma de a-si trai viata pana la capat ,frumos si fara prejudecati sau concepte idioate .Iubirea ,dragostea ,relationamentul dintre doua pers nu se limiteaza la varste apropiate sau corecte .Iubirea este pt toata viata .Te poti indragosti si la 90 de ani si la 102 ani si la 5 ani.(Grumpy old man) filmul asta ar trebui vazut de foarte multa lume chiar si tineri si varstnici.Are ceva ce transmite cu o forta uriasa si anume ideea de a iubi si de a iti trai viata fara prejudecati si fara a da socoteala nimanui. Te imbratisez cu drag si o sa te iau cu mine in gand in Grecia cand plec, ca sa stai la soareee .:-)

  • 9

    @dorianiculescu: Smart answer ;) ! Nu e nicidecum revolta, si nu e nici vorba de “femei nepotrivite”. Jobul ma face sa interactionez cu foarte multe persoane, din care mai bine de jumatate sunt femei. Este vorba mai degraba de o analiza, recunosc – sumara si generalizatoare, dar realista, statistica a lumii in care ma desfasor. Si, atata timp cat pot pretinde ca am inteles fenomenul, si oarecum distractiva. Kipintaci…

  • 10

    Buna ziua ! Maxim 10 ani diferenta.Adica el sa fie cu 10 ani mai mare. Si cei 10 sunt totusi cam multi.. Nu stiu sa explic de ce si nici nu as dori , daca as stii. Dar cred urmatorul lucru : cand ajunge la varsta de peste 50 de ani, dupa o casnicie de 29, aproape oricine este de acord cu afirmatia mea.

  • 11

    Diferenta intre o ea si eu creste in fiecare an:) acum sunt vreo 10

  • 12

    @Mihai: buna dimineata Mihai.

    “maxim zece ani diferanta”.ce e asta?teorema lui Pitagora?o lema?o lege? de ce?de unde ai scos-o? vrei sa spui ca daca doamna (o doamna sa zicem)are 30 de ani, un barbat de 40 e maxim ce ar trebui sa -si doreasca in viata?dar unul de 50?dar unul de 60?astia ce au?? (pentru ca de “functionat”le functioneaza, cred ca stii si tu asta)

    din cate am inteles esti casatorit de-o viata(nu pot decat sa te felicit,pentru ca deja stiu ce inseamna un mariaj, stiu cat de greu se tine un mariaj atat de lung si cata minte iti trebuie sa ajungi aici ..ma rog si cata munca si cate si mai cate; nu e asa de simplu sa tii o familie umita)deci, se pare vorbesti prin prisma unei experiente vaste dar ce nu e ok pentru tine?sau ce e ok?pentru ca ,daca sustii diferenta asta de varsta ,ori tu esti mai mare cu zece ani decat doamna ,ori nu-si ai fi dorit sa fii,sau ai ajuns la concluzia ca asa ar fi fost perfect. care din variante e? si de ce nu explici ?care e teoria ta?aceasta cu zece ani?? :) zi cu soare in gand iti doresc :)

  • 13

    @PERP: neataaaaaaaaaa dom’ne ,ai un simt al umorului pentru care primesti ZECE INSTANT, AICI , NUMAI AICI :) deci, sa inteleg ca acum 5 ani ea avea 25 ,acum deja o d-ra de 25 e batrana. si o cauti pe aceea de 20 vezi insa ca peste 5 ani,cand o sa ajungi la aceea de 15, te paste “mititica” so, watch out perp dear . watch out :)

  • 14

    e foarte tare , vaezi poze nud cu ea aici pagina linkuri.

  • 15

    @Priceputu’: ha ha..funny stuff.. cand am citit ca te desfasori intr-un mediu preponderent feminin ,m-am gandit (nu stiu de ce ) la APACA. :) sau la o fabrica de confectii (hai scuza-ma,sa nu cumva sa -mi spui ca te-am jignit,fiindca nici eu nu mai stiu pe cine jignesc sau cine se mai simte nu stiu cum aici din cauza mea) dar,sesizez o mica autoironie in ceea ce scrii, inseamna ca e de bine, asta ajuta si in viata reala :)

    yeap, kip da.kip in taci

  • 16

    @gaby: cine este ea? dar mintea ta “este”?

    sau “ESTE PLECATAAA??”

  • 17

    @makedon: buna dimi :)

    ha ha,si mie mi-ar placea sa ajung la 102 ani si sa fiu indragostita macar de viata, de natura si de copii :) (pentru ca am observat ca oamenii care inainteaza in varsta parca renunta la ei,nu stiu ce se intampla.toata lumea o tot da pe aia cu “batranete haine grele” insa eu nu pot sa inteleg asta!de ce sa nu razi,de ce sa nu faci haz de necaz, de ce sa -i intristezi si pe ceilalti din jur daca tu ai imbatranit??)

    si surf mi-ar placea sa fac, da!asa cum zici tu! si mi-ar placea sa vad mai multi barbati de 60,70 de ani care sa -si traiasca viata ,nu sa stea inghesuiti prin vreun cotlon de inima cu frica in san”uaualeau, daca se intampla nu’ stu’ce ” ce sa se intample? traieste nene, ca nu se intampla nimic!

    hai ,imbraisari, ia-ma si pe mine la soare ,ca oricum peste o luna doua ma apuca ‘capul’ si ma duc si io oricum :)

  • 18

    Doria Niculescu,

    Deci: eu nu v-am înjurat niciodată! Nu am fost întotdeauna de acord cu ce aţi spus, uneori folosind un ton sarcastic alteori poate ironic. Dar nu înjur, nu ameninţ şi nu ridic mâna la femei nici dacă mi-ar da foc la casă.

    Iar acum on topic: Aţi văzut care este părerea mea despre diferenţa optimă între vârste. În cazul căsătoriei este un pic mai complicat [şi ştiu de ce m-aţi întrebat exact despre asta!]. Haideţi să analizăm cazul unui bărbat de cincizeci de ani şi al unei femei de treizeci. Această diferenţă, când el are cinzeci de ani este optimă [mă rog, nu discutăm aici cazurile extreme când el a îmbătrânit înainte de vreme, sau când femeia nu şi-a găsit echilibrul nici până la această vârstă]. Dar ce ne facem când el va avea şaptezeci de ani şi ea cincizeci? Şi când probabil vor avea un copil de douăzeci de ani! Nu ştiu! Din ce văd în jurul meu, îmi dau seama că bărbaţii nu mai sunt ca altă dată când mureau din picioare. Văd tot mai mulţi cu probleme grave de sănătate încă de pe la cinzeci şi cinci de ani. Ca femeie să începi să ai grijă de un om bolnav încă de tânără, nu ştiu dacă e bine. Şi eu am fost o dată însurat. Foarte de tânăr. Acum stopez [cu regret] orice relaţie care începe să devină serioasă tocmai pentru a nu încurca fata. Şi eu mă simt fizic chiar mai bine decât cum mă simţeam la douăzeci de ani. Dar repet, cât ar mai ava fata de trăit frumos cu mine?

    În satul de unde provin eu, cei din generaţia bunicilor mei se căsătoreau la treizeci şi ceva de ani cu fete de şaişpe, şaptesprezece ani. Dar, datorită modului de viaţă pe care îl duceau trăiau bine mersi până la nouăzeci de ani. E mult de discutat! Pot fi şi multe cazuri particulare, deosebite. Până la urmă, cum îţi dă Dumnezeu!

  • 19

    @dorianiculescu: Nu te teme… La 45 de ani nu ar trebui sa te mai jigneasca nimic. LOL. Daca era vorba de APACA, scriam ceva de genul “o data pe saptamana mai intalnesc cate un barbat”. Asa ca nu… Oricum, sunt surprins ca cineva isi mai aduce aminte ca APACA a existat candva…

  • 20

    @dorianiculescu: Nu este o teorie. Este o constatare bazata pe observatie directa, o constatare rezultata in baza unei experiente de viata. Sa explic : lucrez cu publicul ( de o viata, adica de 36 de ani ), intru in contact direct cu oamenii din absolut toate mediile socio_profesionale ( exceptie face Presedintia )si, fara sa vrei, discuti cu clientii vrute si nevrute. Si in special doamnele vorbesc.Diferenta de varsta intre mine si sotia mea este de 6 ani.Eu am mai mult. Dar nu asta conteaza, deoarece noi ne-am “luat” de mici.Acum, este foarte adevarat ca al naibii de mult conteaza si varsta la care incepi sa admiti diferenta de varsta. Caci intr-un fel o vezi la 20 de ani, altfel la 35.Adica, ce vreau sa spun : pana la o anumita varsta ( fie ca esti o ” ea ” sau un ” el “), mergi pe ideea ca mai ai timp sa cunosti persoana potrivita. Dupa un anumit prag, intri in criza de timp si devii mai tolerant cu asteptarile .Si, fara suparare, casnicia nu este doar sex, cumparaturi si mancare. Cum poti sta mult timp langa cineva, daca nu ai plans pentru acel cineva, daca nu te-ai luptat ca o leoaica / leu pentru acel cineva ? Vedeti dumneavoastra, fara a face pe lupul moralist , experienta mea m-a mai invatat un lucru : intr-un cuplu, nu lucrurile bune si frumoase sunt liantul, ci necazurile si greutatile. Si sa stiti ca nu am auzit ( nu ca nu cunosc )pe nimeni sa planga si sa se lupte cand diferentele de varsta sunt un pic mai mari ( dupa mintea mea, desigur )decat, poate, la decesul jumatatii.Lacrimi de convenienta si lupta pe avere .

  • 21

    Mi se pare ca-s doua chestii complet diferite: a intemeia o familie cu o diferenta din asta, si a umbla cu barbati/femei mult mai tineri sau mult mai batrani.

  • 22

    spre rusinea mea, comentez doar dupa citirea articolului (nu am apucat sa citesc comentariile din motive de birou :) )

    din punctul meu de vedere, treaba e aparent simpla. zic aparent pentru ca, bineinteles ca se poate dezvolta. 1. daca e aventura poate sa fie la orice varsta, pentru ca in mare parte e vorba doar de atractie fizica, sexuala. 2. daca vorbim de iubire adevarata, bla, bla, atunci, eu spun ca diferenta de varsta ideala e de maxim 10 ani, fara sa aiba importanta care din parteneri e mai “copt”.

    in alta ordine de idei, se zice ca barbatii se maturizeaza mai greu. eu unul nu sunt de acord cu asta. experienta de viata te maturizeaza la fel, indiferent ca esti barbat sau femeie. oricum ai da-o, maturitatea asta apare dupa 26-28 de ani.

  • 23

    Desi ai declarat raspicat ca iti plac barbatii in varsta apreciez ca articolul tau de astazi e echilibrat si nu te-ai erijat in cea mai mare sustinatoare relatiilor “decalate”. Pe de alta parte cred ca daca diferenta e mai mare aproximativ 10 ani, in 99% din aceste cazuri ceva e suspect. Adica sunt suspect de mari conturile la banca, ale lui sau ale ei. Foarte suspect mai este in aceste cazuri si maturitatea afectiva a partenerului mai tanar. De fapt treaba e foarte simpla…ai un partener mai tanar pentru ca ti-l permiti si disponibilitatea asta e in primul rand financiara si apoi fizica sau mentala. Aproape 100% din cazurile popularizate de relatii de acest tip sunt doar pentru bani. Sunt 100% convins ca daca acei batranei generosi din tabloide ar avea un venit de vreo 1000,1500 de euro pe luna nicio pitzi nu ar mai da doi bani pe ei. Aici exceptiile confirma regula…Doria, dear e evident sa nu fim ipocriti ce zici? PS: astept o parere de la tine despre blogul meu desi stiu ca nu sunt singurul care o vrea :) O zi placuta. Pupici

  • 24

    buna ziua Otv

    scuze realitatea :) )))

  • 25

    te-ai putea indragosti de un barbat, cu 25-30-35 ani mai in varsta decat tine, daca el ar avea o situatie financiara, slabuta? Unul, care nu si-ar permite sa te scoata la restaurant, sau sa te duca in vacanta, sau in week-end, la munte sau la mare, sau oriunde ti-ai dori? Un barbat care, ar pretinde ca tu sa muncesti pt a-l ajuta sa bpoata plati cheltuielile casei? Care ar fi obligat sa-ti ceara sa stai la cratita si sa dai cu matura prin casa, atunci cand nu esti la munca?? Si ar mai fi multe alte intrebari de pus, insa ma rezum doar la astea. Eu cred ca nu, atat timp cat cel mai in varsta nu poate compensa diferenta de varsta cu fel de fel de cadouri si cu o viata plina de exotism(calatorii), diferenta de varsta nu poate fi mai mare de 10-15 ani.

    alt un roman din italia
    2010-04-06 12:27:05 | Raporteaza
  • 26

    Un român din Italia,

    Eu le apreciez pe femeile care nu s-ar putea îndrăgosti nici de unul de douăzeci şi cinci de ani dacă nu ar corespunde descrierii tale!

    Pentru că, hai să fim corecţi, ce ar putea face cu el, să şi-o tragă toată ziua? Cât ar dura până s-ar plictisi de el?

    Şi de unde ideea asta că unul la cinzeci de ani nu are ce să-i ofere în afară de bani?

  • 27

    @cosa nostra: ideea nu este ca cel de 50 de ani nu ar avea ce sa-i ofere unei femei de 20 de ani, si altceva, nu neaparat cadouri, insa intrebarea este cate femei frumoase, de 20-30 de ani, ar sta cu un barbat carte nu iar putea oferi o viata frumoasa si lipsita de lipsuri?

    alt un roman din italia
    2010-04-06 12:57:04 | Raporteaza
  • 28

    @cosa nostra: cu un barbat mai invarsta cu 30-35 ani, daca nu i-ar putea oferi o viata lipsita de lipsuri

    alt un roman din italia
    2010-04-06 13:00:00 | Raporteaza
  • 29

    Păi asta am spus şie eu! O femeie alege până la urmă un bărbat care să-i poată oferi o viaţă tihnită şi lipsită de griji. Şi nu în ultimul rând să-o respecte şi preţuiască Indiferent de vârsta lui. Acum e normal ca cele mai multe să vrea pe lângă asta şi ca bărbatul să fie tânăr şi frumos. Dar femeile şmechere au învăţat că e mai greu cu unul tânăr. Cum să-i ceri unui tânăr să fie responsabil şi să preţuiască o femeie, când el are impresia că lumea fără el nu se poate şi că toate femeile îi sunt datoare lui! Bun, există şi excepţii, dar nu de astea vorbim aici!

  • 30

    @cosa nostra: ha ha, citid ce ai scris aici, m-a bufnit un ras (stiu unn caz mai rau decat un barbat de 70 de ani si un copil de 20, sa vezi acolo ce drum lung asteapta parintii..lungggggg si greuuuuu :) ) asa cum stiu si un caz care ’stopeaza ‘orice legatura care devine serioasa( e cat se poate de public, “utimul caz “stoptat s-a maritat la cateva luni distanta dupa ce inima ei blonda a ramas bucati-bucatele(de ce?din motive de “nu pot dom’ne , nu pot sa -mi asum responsabilitatea unei familii, nevasta si copii -si atentie!omul are inspre 50 de aniiii!helooo???ce e asta?eu nu pricep.)

    inteleg punctul tau de vedere, insa cred ca te tii prea tare si te-ai bagat intr-o cetate din motive mai multe ,stiute doar de tine(pe care nu doresti sa le dezvalui,e ok,pot sa inteleg asta). pentru ca numai un om care doreste cu tot dinadinsul sa se apere , sa-si menajeze lumea, universul, sa -si vada de egosimul sau , sa nu imparta-ar putea gandi asa. cum adica”cat ar putea o fata sa traiasca frumos langa tine?”dar ce ai?esti defect?impotent?nu ai pasiuni?nu comunici?iti pui dintii noaptea in pahar? e absurd!ar trebui sa-ti deschizi inima mai mult, sa nu mai fii egoist si ignorat si sa nu te mai ascunzi(PENTRU CA ASTA E DOAR UN ASCUNZIS IPOCRIT)dupa ideea ca “pierd femeile timpul langa tine, ele sunt niste flori si tu vei fi un copac uscat” e altceva la mijloc, nu ma pacalesti tu pe mine mei..sunt io asa ca o vrabiuta, dar bibi merge mei..nu sta pi loc .. :)

  • 31

    @Priceputu’: daca tu la 45 de ani scrii “LOL” ,te cred ca nimic nu te jigneste. bun,vad ca pana acum toata lumea face haz de necaz..e si asta un punct de vedere.. :) pentru ca la un moment dat si subiectul cere hazul . pai cum sa nu fie haz cand apar sa zicem intr-un avion un domn de 65 de ani si o tanara de 30?si mai si arata iubire ??e hazos, dar iti trebuie ceva autoironie sa admiti tu ca persoana implicata ca e hazos.. :)

  • 32

    @Mihai: Mihai, te inteleg nici macar eu n-am afirmat(desi,uitandu-te la fotografia mea ai putea zice ca ma duce bibi doar atat) ca mariajul e numa despre piata,sex si copii. deloc. si eu stiu ce situatii intaresc legaturile dintre doi oameni , stiu ca uneori pentru a ajunge la bine ,familii trec prin greu si dificil sau povesti de iubire se poticnesc la prima ploaie!fireste ca stiu, doar nu sunt nascuta pe luna! a..si te contrazic, exista oameni care lupta pentru familiile lor si cand diferenta de varsta este mare.de fapt,stii ce?nici macar nu conteaza:sa lupti pentru caminul tau la 30,la40 sau la 60 de ani, e la fel. familia nu e ceva ce se tine in viata artificial, diferenta de varsta au ba. rupturi apar si intre parteneri de aceeasi varsta si cand ea are 55 de ani si el 40 si cand el are 60 si ea 40. zic eu :)

  • 33

    Da ce, te deranjeaza ca unii te fac/cred zdreantza? Asta-i buna. Si ce, ca doar nu le-ai dat gonoree, nu?

  • 34

    @Nikko: adevarat(salut, iarta-ma am uitat sa-ti spun buna ziua). asa e.e o mica diferenta. aceea ca in cel de-al doilea caz, acolo unde e vorba numa’ de “umblat”(ma rog suna cam vulgar chestia asta “umblat”)se mai admit scapari, targuri, negocieri reciproc-avantajoase.. insa daca te hotarasti sa faci un pas important pentru viata ta , (uite, si eu spre exemplu, am fost la un pas distanta de o asa decizie cu 2 oameni cu multttt mai mari decat mine )e necesara o evaluare putin la rece a situatiei. o analiza logica(of..daca e iubire ,stiu, e greu,iubirea darama orice logica ,stiu asta..:) ) a vietii care poate urma, a imprejurarilor,a asteptarilor.. dar ,se poate.. iar in celalalt caz-acela cu”sa ne traim viata” nici nu se mai pune problema!daca as mai avea 20 de ani,as lua-o de la capat oricand cu viata alaturi de un barbat de 50 de ani(cum a si fost).n-as mai sta pe ganduri, even one second :)

  • 35

    @Zen Guru: buna ziua! ma dar jur (scuza-ma pentru “ma”e doar o spunere alintata)nu pot sa inteleg blocajul asta cu ZECE ANI. MA JUR!VA ROG, SA-MI EXPLICE SI MIE CINEVA CE SE INTAMPLA IN MINTEA VOASTRA CA NU PRICEP :) ce e aia zece ani?ce e cu zece ani astia magici? ce fac ei de v-au sucit mintile asa ??

  • 36

    @Bogdan Cotiga: saliu ‘B (altu care baga cd -ul cu zece ani!!nu ca ma ia capul zau!!noroc ca ma doare piciorul de la cazatura de aseara, ca altfel incepeam sa topai :) n-au de-a face banii neaparat pui, sa stii. pe cuvant.nu te ajuta banii sa-ti bata inima dupa un barbat cu 20 de ani mai in varsta si nici ca barbat dupa o doamna mai “coapta” e absurd.cand iubirea intervine, nici banii,nici varsta,nimic nu mai conteaza.. trebuie doar sa nu te minti pe tine , asta-i tot. sa stii de ce te-ai mutat cu inima acolo

    ps.legat de blog, am citit da.. si nici tu nu scrii pompos, degeaba zici de mine pentru ca in online (unde nu e politica mai ales)nimeni nu are rabdare sa citeasca texte foarte lungi sau pompoase de curiozitate:cati ani ai?

    pps.si daca lucrezi la Ring,saluta-l pe Alex David din partea mea, parca cu voi era daca nu ma insel…

  • 37

    @alecs: buna ziua bufnito

    scuze.. leule :)

  • 38

    Nu îmi caut mamă surogat, cel puțin 10-15 ani mai mică ca mama! Nu de alta dar în iubitele le prezint și părinților și nu vreau ca părinți să spună unei iubite de-a mea: Dumneavoastră!

  • 39

    @un roman din italia: nu stiu.dar m-as putea indragosti de un barbat cu 30 de ani mai mare decat mine care m-ar inspira,m-ar face sa ma simt in siguranta, m-ar lasa cu gura cascata zilnic, m-ar uimi cu inteligenta sa, m-ar lasa paf cu spiritul sau , m-ar coplesi fara cuvinte (fara sa vorbeasca adica)

    mda, de un barbat ca acesta m-as indragosti da.. si nu cred ca mi-ar mai pasa prea tare ca as munci cot la cot cu el,sau ca as da cu matura, sau ca n-am mai merge la restaurant :) pentru ca io, de fapt SUNT O ROMANTICA (VAI DE CAPUL MEU, FETELOR SA NU FACETI ASA !!:)) INCURABILA.

    sper ca am fost suficient de sincera :)

  • 40

    @yiedyie: esti foarte amuzant, m-ai facut sa rad ! uite, sincer, la asta nu m-am gandit..

    insa sa stii…desi iti faci probleme cand te gandesti la parintii tai,o sa-ti vand un pont (fiindca ..se pare-sau nu- sunt un pic mai mare decat tine)

    parintii intotdeauna vor dori binele copiilor lor.desi la inceput ar putea sa se comporte rezervat in fata unei iubiri mai “coapte”orice pereche de parinti normali si educati vor pastra dezamagirea NUMAI PENTRU EI(daca o asemenea dezamagire exista) iar mai apoi,daca vor vedea ca tu esti fericit, si ei vor fi fericiti alaturi de tine. iar daca vor simti ca nu,nu esti fericit, vor incerca sa te sprijine, discret si minunat ,cum numai niste parinti de nota zece o pot face -SA IEI CEA MAI BUNA DECIZIE PENTRU INIMA TA ok? ne-am inteles sper, cam asa e cu parintii ok.nu cu cei CARE NU SUNT OK !!!

  • 41

    hai sa fim seriosi, cine castiga 10-15 milioane la 50 de ani? problema ridicata aici nu e daca ne putem indragosti si de oameni slabi/ ratati/ incapabili, ci daca te poti indragosti de cineva mult mai in varsta decat tine. cineva care are un salariu de 10 milioane dupa 30 de ani de munca e un …. fel de ratat. fireste, exista si exceptii, oamenii pot alege sa castige mai putin ca sa faca ce le place, poti fi filosofi sau poeti neintelesi, sunt cazuri si cazuri. eu cred (chiar) ca femeile care se indragostesc de barbati mai in varsta au avut un tata nereusit. dar asta e irelevant, pana la urma. totul tine de copilarie si de lipsurile ei (mai ales la capitolul sentimente sau modele). dar ma agaseaza inserarea chestiunii bani in orice conversatie legata de sentimentele pe care le pot avea femeile pentru barbati mai in varsta. sa ai bani (nu iahturi sau insule) inseamna sa fii o persoana responsabila, puternica, o persoana capabila. sa castigi 15 milioane la 40-50 de ani inseamna sa nu fii. e foarte simplu. nu e o dovada de superficialitate sa intelegi asta, ba din contra e o dovada de superficialitate sa nu te intrebi de ce un barbat (sau o femeie) a ajuns la o asemenea varsta cu un salariu de… pornire.

  • 42

    @dorianiculescu: Cum de unde ZECE ANI? Pai asa a stabilit societatea ca asta e limita… hm… cum sa-i spun?… rezonabila?… acceptata?… de bun simt?…

  • 43

    @cosa nostra:

    deja le-ati starnit…

    ce inseamna “consumata in totalitate”?

    vezi parantezele []

  • 44

    Mashu,

    Din tot ce am scris acolo, asta v-a atras atenţia?

    Consumată în totalitate, adică trecută prin toate etapele unei relaţii [inclusiv căsătorie şi divorţ].

  • 45

    @cosa nostra: “Trecută prin toate etapele unei relaţii [inclusiv căsătorie şi divorţ]” nu inseamna “consumată în totalitate”. Nu uita ca desi exista multe inceputuri care nu au un sfarsit, in mod cert orice sfarsit reprezinta un nou inceput.

  • 46

    Priceputu’

    Prea greu pentru mine taicule!

  • 47

    @cosa nostra: Intreaba si tu una mai tanara, poate te ajuta :) )

  • 48

    @dorianiculescu: Măi e și chestia de compatibilitate eu deși mă îndrept spre 30 încă mă simt la adolescență, iar o femeie așa de mult mai mare la vârstă (15-20 etc) se apropie sau depășește menopauza ceea ce e o diferență, enormă, știu pe cineva de avea vreo 40 el și stătea cu o femeie de vreo 59 care nu era chiar urâtă, deh i-am văzut-o la nudiști, dar compatibilitate nu era pentru că la diferențe din astea mari sunt probleme sexuale, dacă tu ești mai mic și ea e la menopauză nu se udă , nu are chef, etc…

    Iar dacă ești fidel sau fidea sincer nu stai cu cineva mai mare ca tine pentru că nu poți să îl satisfaci sau invers sunt pentru că sunt ritmuri biologice diferite.

    De obicei cine are pe cineva mai în vârstă are și un backup pentru sex, ceea ce nu prea mi se pare în regulă, dar unii pentru o anumită siguranță materială o fac și pe asta dar nu îi pot condamna e viața lor responsabilitatea lor !

  • 49

    @dorianiculescu: Acum fie între noi am văzut tipe pe la 35-40(dincolo de limita asta nu mai sună clopoțelul) care sunt hot deși nu țin neapărat să scoată în evidență!

  • 50

    Problema complicata, cu multe fetze, ca si viata din care face parte. Toate din jurul nostru spun in cor: nu exista retete optimale, golden rules, magic limits, etc. Dar hai sa vorbim “tehnic”, daca tot am inceput. Factorii sunt: dragoste vs. atractie vs….complacere; intelepciune vs. doar experiente anterioare vs. ignoranta-naivitate; planuri pentru copii “noi” vs. planuri doar pentru o viata frumoasa-tihnita, “in buna intelegere”, lung-impreuna vs. bloodstream-only-driven-relationship-whatever-tomorrow-may-bring; eliberare totala de clisee vazute si auzite (de genul “sunt atatia care fac asa, deci nu vad probleme…”) vs. “incerc, stiu ca noi suntem altfel” vs. siguranta gratuita ca ideea este sublima; sinceritate, onestie, hotarare 100% vs. numai dintr-o parte (50%) vs. poor-funny-pair care joaca pe roluri, etc etc.

    De fapt, nu e asa de complicat, pana la urma, nu?! Iubirea ajunge (despre cazul asta inteleg ca era vorba), iti pune valul ei sanatos si nu mai vezi nimic altceva, faci pasul si esti fericit ca l-ai facut. Cu actele cunoscute care urmeaza: crestere sau descrestere in functie de ce se cladeste impreuna, in functie de dragul si efortul cu care cladeste fiecare, in functie de egoisme si cedari, iertari peste orgolii (excluzand ca din greseala aici rolul hotarator al afinitatilor zodiacale… :-) In cazul diferentelor mari de varsta, totusi, iubirea la momentul startului nu ajunge la fel cum ajunge – in “prima aproximatie” – cea de la startul relatiilor intre varste apropiate si verzi. Unul cate unul, “factorii” de mai sus isi fac intrarea in scena si lupta cum pot. Un zid atacat de mai multi musafiri insistenti si cam neasteptati, cam asa… E nevoie, deci, de multa iubire-daruire-respect-realizari impreuna ca sa reziste for real, ca sa ramana nu numai in picioare dar si intact (fara fisurile cronic-mocnite ale blazarii, frustrarii, inertiei). Fiecare dupa cum primeste si dupa cum se multumeste. Privite din afara, si chiar de “mai aproape”, retetele personale sunt, de fapt, niste statistici care nu spun nimic-nimic din care poti sa “inveti” ceva. Nici macar sa nu crezi ca poti sa pricepi. Si nici macar nu stie nimeni clar ce e de dorita sa iasa. Potrivirea “ca in basme” e un dar gratuit, adaptarea-mularea constienta si “muncita” e un rezultat al intelepciunii si eforturilor acelui cuplu: fiecare varianta are farmecul ei si gloria ei.

    Nu pot decat sa scurtez toata dilematica asta cu ceva practic, for the pleasure of fun: un verdict optimizat sintetic ar zice ca diferenta optima este de 5-15 ani, cu maximul undeva pe la mijloc si cu coborari abrupte la extreme, na!… :-)

  • 51

    @geta: Daca imi permiteti, probabil pe langa subiect, referitor la afirmatia dumneavoastra :” inserarea chestiunii banilor ( si nu banii_ nu este rautate )in orice chestiune legata de sentimentele…..”. Cu toate acestea, subliminal, chestiunea banilor este obsesiva pentru dumneavoastra. Si va mai spun ceva, un caz pe care il cunosc : exista un cartier numit ” 23 August “, undeva la margine de Bucuresti.Acest cartier se imparte in doua : o parte are intrare din strada Nicolae Rosu, cealalta parte din Soseaua Industriilor. Eu ma refer la partea care are intrarea din Nicolae Rosu. Sunt cam 20 de strazi, pe stanga si pe dreapta, cam de 200 de metri ( lungime ). Un cartier cu case vechi, dar se vede mana gospodarilor, putin atinse de dezvoltarea imobiliara. Pe una din aceste strazi traieste un cetatean , Oprescu pe numele lui, in varsta de 58 de ani. Am avut placerea sa lucrez pentru Domnia Sa anul trecut. Cand eu am ajuns in curtea omului, din discutii in discutii( avand in vedere aproprierea de varsta dintre noi ), am aflat ca este angajat la o firma ( nu are importanta ce firma ), cu un salariu de 1550 de lei.Am fost mirat ( de fapt, este mult spus ) de faptul ca isi permite investitia pentru care ma chemase. Mi-a prezentat un calcul : 320 lei/ lunar cheltuieli cu utilitatile ( totale ).200 de lei /luna _tigari.Cam 200 de lei / luna, benzina.1200-1500/ luna, mancare . Este ca nu ies banii ? Seara, a venit sotia omului. O tipa de 38 de ani, venita in Capitala impinsa de la spate de greutati si necazuri si care era angajata ca vanzatoare. Va rog sa ma credeti ca s-au bucurat unul de altul cand femeia a intrat in curte. Fetele lor s-au luminat. Dupa aceea, amandoi s-au dus in curticica aceea micuta si au inceput sa pliveasca rosiile si legumele de acolo.Credeti-ma, se citea fericirea pe fetele lor, acolo, in curtea aceea, in casuta cu doua camere cochete. Si nu cred ca se gandeau la cei 1550 de lei pe care ii castiga, lunar, d-l Oprescu. Si nu era poet. Era ( si vreau sa cred ca mai este ) sofer. Cred ca aveti o varsta frageda ( strict in acceptiunea mea ). Probabil ca, odata cu trecerea anilor, salariul de pornire nu va mai reprezenta pentru dumneavoastra o baza de pornire. Cu consideratie,

  • 52

    @dorianiculescu: Este foarte adevarat si nu va contrazice nimeni. Probabil ca nu ma pot face bine inteles datorita lipsei de exercitiu in exprimarea scrisa. Scuze ! Vedeti dumneavoastra, eu spuneam ceva despre zeci de ani alaturi , dumneavoastra spuneti ceva despre zeci de ani diferenta de varsta. Cred ca cel mai bine ar fi sa nu mai scriu nimic.Inca o data, scuze ! O zi grozava mai departe !

  • 53

    1. Dragostea nu stie carte 2. Nu exista Se’ la vie. E C’est la vie. Nu era mai simplu sa spui in romaneste? Tu scrii foarte misto si e pacat sa le strici cu greseli elementare, ca asta sau ca aia cu virgula intre subiect si predicat. De fapt, cred ca e dovada clara ca nu-ti scrie altcineva textele.

    Ceea ce nu inteleg la tine e un amestec foarte ciudat de openmindness incredibil pe unele paliere amestecat cu viziuni extrem de traditionaliste despre viata. Esti un alien foarte interesant.

  • 54

    @albert: draga Albert(ha ha ,sa ma vezi in carne si oase ce alien “interesant”sunt, o excursie cu mine prin Billa si alta data nu mai vrei :) pai ,cel mai bine iti raspund(legat de amestecul ciudat de care vorbesti)uitandu-ma ce zace pe canapeaua mea o revista Glamour, editia franceza(cea mai recenta) un ziar Formula As o carte scrisa de Vladimir Nabokov, Masenka se numeste o alta carte “Escapade in sinceritate-Cand sa insisti asupra unei relatii si cand sa iesi din ea”, scrisa de Bethany Marshall o carte numai cu fotografii o revista despre copii revista Slab sau gras o revista In style ,editia UK

    deci, asta spune cam tot.o varza ,cam despre asta e vorba asa e si cu mine, sunt exact asa cum ai remarcat tu,dar nu-mi foloseste la nimic in viata.pentru ca nimeni nu e dispus sa inteleaga din prima asa o fiinta.toata lumea se intreaba”de ce nu esti DOAR INTR-UN SINGUR FEL?”

    ehehe..e compli’ cu mine ps. crede-ma ,dupa cateva luni de tocit franceza,macar atat stiu si io.dar imi place sa ma alint, mi s-a parut mai funny sa scriu asa. dar de stiut , stiu.parol!

  • 55

    @Mihai: oh,si eu imi cer scuze daca am spus ceva nepotrivit! poate ne vedem maine, cine stie ..maine ne vom intelege in raspunsuri :)

    toate bune si mult soare :)

  • 56

    @cosa nostra:

    e bine!~ ma temeam de altceva :)

    adica… consumata de tot, nu gluma…

    intelegi? adica doar tu mai putea scrie despre asta!

    in rest, nu inteleg de unde atata energie sa scrieti despre subiecte care nu privesc realitatea fiecaruia dintre voi.

    ma tem ca locuiti pe aceiasi scara si nu v-ati dat seama pana acum!~

    care scara? scara aia de pe care erau si cei doi pusti care se intrebau : “tu cum te-ai nascut?” “pai, pe mine m-a adus barza! tu?” “pai si pe mine m-a adus tot barza!” “bai, a naibii treaba – pe scara asta nu se mai fxxx nimeni?”

  • 57

    @decenu: eu cred(buna!) ca importanta ,foarte importanta e iubirea .si cand vorbim despre un cuplu obisnuit, fireste, dar acolo lucrurile sunt mai usor de inteles( pare firesc ca o femeie de 25 de ani sa fie alaturi de un barbat de 26 , e un film normal),insa mai cu seama cand e vorba de diferente foarte mari de ani. pentru ca ,am scris si in text, daca nu e iubire , e o minciuna. de ce sa minti o femeie mai tanara cand tu de fapt esti acolo doar pentru sex sau revitalizarea ego ului? sau de ce sa amagesti una mai “coapta” ca nu-ti imaginezi viata fara ea,cand tu de fapt vrei doar sa tragi niste foloase (spirituale, materiale, no matter) iar dupa iubire, e important ca cei doi oameni sa fie legati de ceva.degeaba iubesc eu un om cu 40 de ani mai varstnic,daca el e astronaut si nu avem un limbaj comun,sau mai rau,nici limbaj,nici profesie, nici lume,nici pasiuni, nimic.. ce-o sa faca el?o sa -mi pove’ despre stele cat timp?o luna,doua ,noua. iar pe urma cand eu o sa vreau sa-i cer parerea despre un text scris sau despre niste versuri pentru un cantec ,el sa-mi raspunda ce?”nu ma pricep dragostea mea?? pentru mine nu e ok.o fi pentru altii,dar io nu poci sa functionez asa.

    in rest, tine si de noroc,tine de adaptare, tine mult de femeie.voi sunteti mai Ulise asa..insa noi de aceea ne numim femei, sa simtim, sa stim,sa ne strecuram,sa va luam cu subtilul … hai,ca am vorbit destul..cred ca e de la picior, de nervi ma apuca vorbitul :)

  • 58

    @yiedyie: dear cel mai bun backup pentru sex se afla in familie dear. si nu cred ca toata lumea care are un partener/a mai in varsta are planul B pentru sex bine pus deoparte(si in ochii ei sau ai lui cum te mai uiti pe urma?iti pui ochelari de soare zilnic sa -ti vada privirea mincinoasa sau cum??) stai linistit,traim in secolul minune,cand placerea se obtine in multe feluri dear,nu e neaparata nevoie de backup plan. si ce-i aia?parca stabilisem ca nu pe toti ne arunca in legaturi din acestea siguranta materiala . hai sa nu exageram!nu e vorba de bani in toate cazurile. deci:BACKUP PLAN IS NOT A MUST :)

  • 59

    hmmm…diferenta de varsta se simte atunci cand nu-ti place cum miroase pielea celui de langa tine…miroase a “mos” oricat de bine se tine, oricat sport face..indiferent ce mananca. eu nu pot! nici pt bani, pentru nimic sa am o asa relatie! in jur de 10 ani pe termen lung cred ca poate sa fie maxim admis….ca vremea trece.

  • 60

    @Priceputu’: care “societate”pui? Avicola SA? Societatea Romana de Radioteleviziune???

    ma faci sa rad.nici o “societate”n-o sa -mi spuna mie(nici tie cred) ca e gresit sa iubesc un barbat cu 40 de ani mai in varsta decat mine ,daca IO VREAU SI SIMT ASTA ..ma rog,numa’ sa mai poata si el ceva..:) glumesc, e doar o gluma..

  • 61

    @Gabriela: buna ziua Gabriela

    pot sa te contrazic??? nimeni nu miroase a “mos”(mama..ce ma doare piciorul ca as rade mai tare :) m-ai facut sa rad..) crede-ma ,stiu niste “mosi’care miros de iti vine sa sari pe ei de la coltul strazii,nu alta :)

    e doar o impresie asta ,iubita mea. si ce facem daca inima iti dicteaza altceva?si intr-o zi apare fat-frumos si tu pur si simplu nu te poti opune?? ce facem si cu mirosul de “mos” pe care ups,n-o sa-l mai simti ?ci o sa simti doar miros de fluturi colorati deasupra capului tau ?? :) viata nu e asa simpla, iar niciodata e un cuvant foarte dur. imbratisari,D.

  • 62

    @geta: buna ziua G. 1.e posibil,se pare ca femeile care ori au avut legaturi prea stranse de iubire cu tatii lor ,ori nu i-au avut deloc-sunt pasibile de apropieri mai dese de barbati mai copti.explicatia e una simpla:ori au in minte bine inoculata amintirea unei relatii perfecte(tata -fiica)ori incearca sa gaseasca intr-un barbat mai copt tatal pe care nu l-au avut niciodata. 2.eu mi-am spus punctul de vedere:clar,nu e vorba de iubire contra bani.fireste ca nu banii vor tine in fericire doua persoane cu varste total diferite,ci iubirea, respectul,preocuparile comune,acelasi ritm de viata(=unul va trebui sa cedeze fiindca altfel nu va functiona!),toleranta . si mai e o treaba: io cred ca , si cand e vorba de 2 persoane cu varste diferite E IMPORTANT SA NU TIPE AMANDOI IN ACELASI TIMPPPPPP :) (SIC)

  • 63

    @Doria “Unde e ridicolul ?”….daca pui intrebarea asta inseamna ca te ating vorbele rautacioase si privirile contrariate ale celor din jur. Conteaza ce zice gura lumii? Daca esti impacata cu tine n-ar trebui sa conteze. Problema nu e de ridicol, nici de grotesc in alaturarea asta de fragezime si par grizonat. Problema e cat e de dura situatia de dus nu din punct de vedere al presiunii puse de cei din jur ci din punct de vedere al presiunii puse de timp. Si cand ea are 35 si el 65…oricat ar fi sentimentul de intens nu poti sa nu ai in vedere faptul ca timpul nu e de partea povestii, nu poti sa nu iei in calcul si eventualii copii, frustrarile si neajunsurile lor…trebuie nerv mult ca sa-ti asumi situatia si pentru ei… A+

  • 64

    @dorianiculescu: Da, am uitat sa pun ghilimele la “societate”.. Oricum, din cate am observat eu, tot o chestie pur feminina este si a justifica propriile ascunzisuri si nereusite prin “oprobriul societatii”. Dar, sincer vorbind, eu am intalnit nici o femeie manata de interes material. Printr-un miracol, toate s-au indragostit nebuneste cu doar cateva clipe inainte de a se cupla cu un tip [mai mare cu 30-40 de ani, cu portofelul plin]… Chestia cu pututul ramane oricum relativa…

  • 65

    Santem foarte multi naivi pe aici vad. Mai trebuie sa ne gandim si la niste copii facuti de 2 parinti cu orizonturi de viata diferite, preocupari diferite, culturi diferite. Trebui sa ne gandim si la ce se va intampla cand el va avea 70 de ani si ea 40.

    Cred cu tarie ca orice femeie are nevoie o data in viata de un barbat mult mai in varsta. Insa cunosc atat de putine care au ramas cu el…chiar daca e de 10 ori mai intelept, bogat si linisitit.

    Nu degeaba se stramba din nas cand vezi un astfel de cuplu. Toate lucrurile trebuie facute la vremea lor cu persoana potrivita.

    Cred ca o diferenta de maxim 12 ani e suficienta.

  • 66

    Mashu,

    Nu am înţeles nimic! Decât că îmi citiţi comentariile. Pentru că aşa se deduce din “adica doar tu mai putea scrie despre asta!”

    Hai s-o luăm matematic şi rezolvăm. Ce sunteţi bărbat sau femeie? Apoi detaliem în funcţie de asta.

  • 67

    @Doria,

    Touchee ! Subiect util. Tema de meditatie pentru onesti si ipocriti, oriunde si in compania cui s-ar afla ei. Spuneam, “touchee”, pentru ca eu, insumi, ma regasesc in postura de “personaj principal” printre randurile scrise de tine. S-a depus peste mine a 52-a primavara (sau, ma rog, toamna, depinde din ce unghi privesti) si mi-am legat destinul, de cativa ani, de o “Eutherpa” de 32 de ani. Nu vad nimic ridicol, din punctual meu de vedere. In ceea ce-o priveste, cred cu tarie ca gandeste la fel. Diferenta de varsta este una imperceptibila din mai multe puncte de vedere: iubire, respect, compatibilitate sufleteasca si sexuala, atitudini, hobby-uri si, nu in ultimul rand, aspectul fizic (sportul de performanta, pe care l-am practicat multi ani, m-a conservat extrem de bine). Celor care mai de luptat cu anumite prejudecati referitoare la “cestiunea” in discutie, le pot spune ca tot ceea ce conteaza intr-o astfel de relatie este partea profunda a ei, precum si increderea in tine si in aproapele tau. Ceea ce le scapa multora (din pacate) este ca faptul ca frumusetea fizica este, sa zicem, trecatoare. Cea sufleteasca e cea care conteaza. Ea ramane, indiferent de varsta biologica. O astfel de relatie poate fi TOTUL, atata timp cat crezi in ea, ignorand privirile si vocile unei lumi exclusiviste/intolerante, prizoniera a unor sabloane existentiale desuete. So, ce ne ramane ? S-avem grija de suflet, sa-l hranim cu dulci fiori, sa Traim (nu doar sa Existam) si sa mergem inainte ! Pana la Curba Finala. Drum bun !

  • 68

    @dorianiculescu: Am 29 de ani. Dar de ce conta cati ani aveam? :) La tine nu acuzasem lipsa de popmosenie ci uneori de seriozitate a subiectului. Eu cred ca am bagat doar unul siropos pana acum si oricum are o tenta ironica si ala. Si da, mai lucreaza inca Adi David aici :) Pup :)

  • 69

    @Andrusk: buna seara(hai sa ne luam de mana vrei?nu pot sa pasesc, sper ca stii asta.nu stiu de unde mi-a venit ideea ca pot sa cobor cu rolele alea in picioare, parca nu puteam sa merg in papuci pe scari ca alte dati :) ) eu cred ca intr-un anume fel , timpul se opreste atunci cand unul din parteneri e foarte tanar . se poate mda, ca in aparenta timpul sa nu fie de partea povestii, dar suntem “mari” intelegem ce se poate petrece, intelegem cu ce ne putem confrunta, intelegem caror probleme vom gasi de la un moment dat singuri/e (daca suntem cei/cele tineri)rezolvari. asta e, fiecare fata are si un “spate”, acum depinde si de structura omului. hi hi..daca nu te sperie nimic,cred ca nu se pune problema timpului .. cat despre “problemele celorlalti” dar dear..cui i-ar pasa de problemele celorlalti cand la mijoc e fericire, gratie,iubire, bine ?? nimanui. ceilalti sunt cei care ar avea ceva de comentat oricum, no matter what toate bune,colega de dureri de picior :)

  • 70

    @Priceputu’: ti-am mai spus:nu e obligatoriu ca portofelul sa fie “plin” EU CRED CA MAI IMPORTANT E CA SPIRITUL SA FIE PLIN . INIMA PLINA, MINTEA PLINA. lasa bre portofelul, ca nu-i asa important … :)

  • 71

    @costelbusuioc: buna seara (n-o sa -ti spun costel busuioc , fiindca nu esti costel busuioc !)

    pai ..ce crezi tu ca se va intampla cand el va avea 70 de ani si ea 40??ce se poate intampla??zi tu. or sa traiasca bine mersi, ca doar nu e scris in stele sa murim la 70 de ani,come on! si cu copii ce mai e? nu e problema, copii pot fi educati si crescuti foarte bine de 2 parteneri de varste diferite, iti spun eu,am vazut asta!! cat despre lucrrurile facute la vremea lor, cu persoana potrivita..mda,dar ce te faci cand nimic nu e cum trebuie sa fie desi tu ,teoretic, vrei sa fie bine. e cum ai fi tu gay si te-ai casatori cu o femeie.ar merge?cat ar merge CEVA CE NU E OK PENTRU TINE?? nu prea mult, te-ai simti sufocat,iar tu , tu cel real,ai dori la un moment dat sa traiesti asa cum simti,nu o minciuna. asa e si cu oamenii care se indreapta catre parteneri cu varste mult mai mari.acolo(desi celorlalti li s-ar putea parea”nepotrivit”) este BINELE LOR. sa lasam asta cu potrivit,pentru ca ce e potrivit pentru tine ,s-ar putea sa nu fie pentru mine !

    toate bune si frumoase D, cu drag

  • 72

    @Bogdan Cotiga: buna seara (cred ca m-ai inteles gresit) dar fireste ca poti sa faci ce vrei cu spatiul tau de desfasurare!!am zis eu ceva??nu e treaba mea ce fac altii, prea putin ma intereseaza ce si cum fac altii :) iti urez succes, insa cred ca ..e normal sa te pricepi la scris de un milion de ori mai bine decat mine pentru ca aceasta este meseria ta e normal sa fii si mai citit si mai urmarit de oameni eu nu sunt decat o biata amatoare :)

  • 73

    @Sniper: you touchee ? me also touchee :)

    ca si io tot pi acolo sunt, deci inseamna ca suntem cam in aceeasi oala. as vrea insa sa te intreb ceva :ai vreodata dubii/adica ti se pare ca nu esti in filmul potrivit? ti-a luat mult curaj sa te avanti intr-o asa poveste? iar la viitor cum te gandesti?adica..te gandesti sau ai stabilit de la inceput ca ,la un moment dat ,cand o sa mai “inaintezi in varsta “o sa dispari din peisaj? si la copii v-ati gandit??

    te intreb pentru ca sunt curioasa cum manageriaza altii situatii din acestea. ma rog , trebuia sa pun gh. pen ‘ ca nu e o situatie, e iubire de-a dreptul.. Doria, cu drag :)

    sa stii, intelepciunea ta se simte din texte, asta in cazul in care credeai ca sunt o mica ignoranta ..hi hi.. am invatat sa simt oamenii din texte..mda, am cam invatat

  • 74

    @Doria

    Buna! Si un picior mai…subtire decat ieri ! :-)

    Da, daca nu e iubire e minciuna. Dar cum minciunile astea nu se pedepsesc cu moartea in viata asta, oamenii le folosesc. Pe de alta parte, e clar si ca iubirea insasi nu este inteleasa de toata lumea la fel. Cum nu este inteles nici faptul ca, in anumite momente, iubirea cere (poate ca o dovada, ca un test) solutii si eforturi, concentrari, chinuri chiar, pentru a-i da un nou impuls. Asta e una dintre fortele omului: de a face schimbari si de a mentine directii cu forta mintii si a cuvantului.

    Ai dreptate si cand spui ca trebuie si sa fie legati de ceva. Nu numai prin ce gasesc sa vorbeasa si sa comenteze, nu cred ca subiectele de discutie sunt pe unul dintre primele locuri. Copii, planuri comune, si altele. Dar (de fapt, mai ales din cauza asta) cred ca foarte important este ca amandoi sa inteleaga la fel DEFINITIA dragostei in doi. Definitie data in orice fel (ma rog, aproape…), dar s-o accepte amandoi-amandoi. De exemplu, ar putea sa accepte ca este acea stare (singura!) in care fiecare ofera tot ce ii sta in putere uitandu-se pe el insusi, si primeste tot ce i se ofera drept un cadou pretios. Si toate astea nu de pe azi pe maine, ci la drum lung. Cine e facut asa, cine are asa dar in suflet sa ramana pe termen lung in aceeasi stare binecuvantata? Si cum sa gasesti si perechea care sa fie si ea la fel? Cum spuneam, potrivirile perfecte, de basm, sunt daruri rare pe care le primesc unii alesi, le primesc si pentru ca stiu Cui sa ceara. Apoi, ramane vointa si priceperea si…tot ce e bun in om pentru a se mentine “in definitie”. Omul poate orice; daca este sa fie, si daca vrea, poate sa se mentina in starea dragostei atunci cand apar “dusmanii neasteptati”. Inclusiv sa invete subiectele despre care ii vorbeste celalalt, sau sa-l faca pe celalat (daca si acela ramane in aceeasi “definitie” si n-o ia la plimbare) sa inteleaga “oboseala” lui de moment, etc. Asa… Si cu diferenta de varsta, “dusmanii” astia sunt mai previzibili, stii ca vor aparea probleme specifice cazurilor de acest gen. Stii, pe de alta parte, ca vei avea si arme specifice acestor cazuri (de ex., hopefully, mai multa experienta, intelepciune, mai multa “analiza” initiala), deci cu toate astea in curte si in arsenal trebuie sa te “mentii in definitie”. Si, din nou, pe termen lung – ca sa apuci sa construiesti ceva, sa se coaca ceva, sa se cunoasca ceva. De aici si feeling-ul aproximativ ca, de la un prag de varsta-diferenta, batalia e din ce in ce mai pierduta, nu rezisti mult. Nu mai ai forta sa te mentii in definitie pe termen lung, diferentele sunt prea mari (chiar daca ar exista subiecte comune si proaspete de discutie in fiecare zi), “dusmanii” prea multi si vigurosi cu fiecare an. Si asa e, tine decisiv de femeie. Ea trebuie sa stie si sa accepte curajos si hotarat rolul ei de “general” in toata lupta asta, sa stie foarte clar ce apara, iar barbatul trebuie sa-i respecte rolul si sa-i lase spatiu de manevra pentru ca si (de fapt: mai ales) armele ei sa fie eficiente.

    @decenu: eu cred(buna!) ca importanta ,foarte importanta e iubirea .si cand vorbim despre un cuplu obisnuit, fireste, dar acolo lucrurile sunt mai usor de inteles( pare firesc ca o femeie de 25 de ani sa fie alaturi de un barbat de 26 , e un film normal),insa mai cu seama cand e vorba de diferente foarte mari de ani. pentru ca ,am scris si in text, daca nu e iubire , e o minciuna. de ce sa minti o femeie mai tanara cand tu de fapt esti acolo doar pentru sex sau revitalizarea ego ului? sau de ce sa amagesti una mai “coapta” ca nu-ti imaginezi viata fara ea,cand tu de fapt vrei doar sa tragi niste foloase (spirituale, materiale, no matter) iar dupa iubire, e important ca cei doi oameni sa fie legati de ceva.degeaba iubesc eu un om cu 40 de ani mai varstnic,daca el e astronaut si nu avem un limbaj comun,sau mai rau,nici limbaj,nici profesie, nici lume,nici pasiuni, nimic.. ce-o sa faca el?o sa -mi pove’ despre stele cat timp?o luna,doua ,noua. iar pe urma cand eu o sa vreau sa-i cer parerea despre un text scris sau despre niste versuri pentru un cantec ,el sa-mi raspunda ce?”nu ma pricep dragostea mea?? pentru mine nu e ok.o fi pentru altii,dar io nu poci sa functionez asa.

    in rest, tine si de noroc,tine de adaptare, tine mult de femeie.voi sunteti mai Ulise asa..insa noi de aceea ne numim femei, sa simtim, sa stim,sa ne strecuram,sa va luam cu subtilul … hai,ca am vorbit destul..cred ca e de la picior, de nervi ma apuca vorbitul

  • 75

    @Priceputu’: Analiza impecabila, perfect de acord!

  • 76

    Daca plac mosnegii e problema ta.Bine ar fi unul tanar care sa te poata duce.

  • 77

    Asta da subiect de dezbatut! Greu de gasit unul la fel – in care e posibil ca fiecare sa aiba propria experienta si propria convingere de nezduncinat. A mea? Orice femeie care a depasit varsta la care “ducea” fara probleme doua nopti consecutive nedormite, poate fi compatibila cu orice barbat inca in forma. Sicer, dupa inundatia de cifre din celelalte comentarii, as fi vrut s-o spun fara, dar nu mi-a iesit (chestie de forma?). C.

    P.S. Cat despre jucarii si pretul lor,da, ar fi multe de spus, dar s-ar cam amesteca subiectele, nu crezi?

  • 78

    ia vedeti cam ce este in sufletul unei tinere care traieste cu un batran in PAT ?

  • 79

    @dorianiculescu: Scrisul are imensul avantaj ca ii ajuta pe ceilalti (unii, ofcourse) sa “te citeasca”. Grafologia e doar partea simpla. Din stilul scrisului se vede esentialul, pt ca stilul e omul insusi, nu? Adica din modul in care scrii (in ardicole si in comentarii) se vad multe lucruri despre CUM esti. Cine esti, e greu de zis. Adica din stilul tau de scris reiese ca esti grabnica varsatoare de sange nevinovat (adica dai in barbatul pe care il iubesti daca te enerveaza, probabil ii dai la tibie;-) desi intuiesc ca nu esti o fiinta foarte masiva. la fel, banuiesc ca esti genul care te uiti in telefonul sau computerul lui ;-) ergo ai un comportament voyeuristic pronuntat. Iti place sa faci dragoste acrobatic. (sa fii proptita de perete, de exemplu, sau sa ai role in picioare meanwhile, aici am rosit putin) Iti plac copiii dar te cam stresseaza ideea ca o sa suferi pt asta, ai prefera sa-i cumperi de undeva daca s-ar putea. Nu ti-e frica de multe lucruri, mai putin de suferinta sau moartea celor dragi tie. si cred ca ascultai cu atentie versurile unei melodii, cand erai mai tinara. Acum profiti mai mult de melodie. (la ultimele doua e invers ca in cazul meu)

    si, probabil, esti usor cheltuitoare, chiar si cu banii tai personali.

    Si mai sint, dar nu vreau sa zic chiar tot, ca ar fi plictisitor. Sa-mi zici daca am gresit undeva. Stiu ca daca e asa o sa fii onesta, pt nu pari genul care sa se ascunda dupa cires. Chit ca adori sa te alinti ;-) )

  • 80

    @dorianiculescu: Am inteles, insa sunt sigura ca esti deacord cu mine cand spun ca sunt cazuri ffffff. rare de acest fel. Diferenta dintre mine si sotia mea este de 12,5 ani, si stiu ce spun, mai ales ca o fata tanara are capul in nori in 90% din cazuri, iar cand, vb de cazuri cu diferente mult mai mari, scuza-ma ca-ti spun insa ea tre sa fie super indragostita ca o asemenea relatie sa functioneze. Si de ce sa nu vb si de gelozie? el care cand o vede glumind cu un barbat mai tanar, ce crezi ca ii trece prin cap? tiu cateva cazuri din astea de care vb tu maqi sus si sincer, sunt mult mai mult decàt trecatoare, si f. mult bazate pe interes, pt ca sa fiu8 sincer , daca as avea posibilitatea, dece sa nu profit, si la 60 de ani, sa-mi trag o amanta de 20-30, ca vb aia, e cu totul divers, decat cu sotia, de 55 si probabil cu ceva kile, in plus. Hai sa fim sincer si sa spunem lucrurilor pe nume, totul se invarte in jurul interesului(macar personal, dar de tot felul). Apropo am un prieten italian,care sta ff bine, si la 60 de ani ai sai recunoaste, ca in cazul in care si-ar dori o amanta mai tinerica, va trebui sa plateasca intr-un fel sau altul pt asa ceva, si mai cunorc si ceva italience, care recunosc, ca de-si doresc un amant tinar, er trebui sa-l plateasca. Se stie ca asemenea, lucruri sunt la ordinea zilei. Apropo eu am 36, deci nu sunt un copil si sincer, am avut destule experiente, dar ca sa vina cineva sa-mi spuna ca ar putea sa se indragosteasca de o persoana cu dela 20 de ani in sus, mai mare, nu prea cred, si chiar in rarele cazuri in care s-ar intampla nu ar fi o relatie de durata, ci doar o incercare de a experimenta ceva. Apropo de paranteza pe care o faci in articol, aia ga viagra nu e de ajus, insa exista sa spunem “roata de rezerva”, eu te intreb, se poate intr-o relatie, limita totul doar la sex?Eu personal nu sunt convins

    alt un roman din italia
    2010-04-06 19:22:35 | Raporteaza
  • 81

    @dorianiculescu: dupa ce citesc in comentariile tale, vad ca vb mult de iubire, insa draga iubirea trebuie intretinuta, si chiar mai mult, este adesea trecatoare, de multe ori o relatie rezista dincolo de iubire, doar pt ca apar copii. Dar bine inteles, doar in cazul femeilor

    alt un roman din italia
    2010-04-06 19:27:41 | Raporteaza
  • 82

    @Doria,

    Musai sa fiu sincer. Au fost momente cand am mai avut perceptia de a nu face parte din acelasi film. Motivele ? Necunoasterea in “amanunt” a partenerei. Odata “descoperita”, perceptia a disparut si mi-am dat seama ca, de fapt, celalalt film a fost un horror. Aminteai de curajul de a te implica intr-o astfel de poveste (frumoasa din punctul meu de vedere). Nu e vorba de curaj. Mai degraba cred ca e vorba de o terapie necesara sufletului, atunci cand el e ranit de ignoranta si nerecunostinta celui in care ai crezut si care te-a facut sa te simti inutil sau te-a tratat ca pe un obiect de uz casnic. A propos de ieserea din peisaj…Implacabilul se va produce si el. E lumesc. Nu suntem highlanderi. Stii, mie mi-a placut (si-mi place) sa tot spun ca, decat sa mai traiesc in genunchi, prefer sa mor in picioare. Desigur, discutia referitoare la copii e una extrem de delicata. Mult prea delicata pentru a fi transata aici si acum, mai ales ca eu sunt deja in posesia unei astfel de perle. Sustin cu obstinatie ca acest subiect implica enorme responsabilitati. La naiba, ma opresc aici cu discutia. Nu vreau sa ranesc pe nimeni. Peseu: Regret in continuare ca robotelul ma ignora. As fi avut atatea de spus…Lucruri adevarate, vii si colorate. Vezi ? Spuneam de ignoranta unora. N-are nicio scuza. Putea raspunde prin DA sau NU. Si-atunci, parafrazandu-l pe conu’ Iancu, de ce sa nu ma-ntreb, neturmentat: “Da’, cu mine cine voteaza ?”

  • 83

    @un roman din italia: bina ai spus ca vorbim de lucruri diferite tu spui de “amanti” si amante mai tinere. who cares about that?? eu vorbeam de lucruri normale, firesti,nu de amantlacuri. nu mersi, nu as dori sa fiu amanta unuia de 60 de ani, care sa -si gaseasca in patul meu tineretea pierduta ce porcarie e asta?si eu ce sunt , a zecea roata ca caruta sau ce? dar da.oricand as putea sa fiu iubita unui om cu multi ani peste ai mei, daca mi-as pierde capul de amor si nu l-as mai gasi.de ce sa nu-mi ascult inima?e firesc pentru mine sa-mi ascult inima, s-a intamplat sa n-o fac de cateva ori si N-A FOST OK. nu stiu despre ce plati vorbesti tu insa stiu ca daca e vorba despre un om complet, care iti face creierii pateu, te lasa lata cu inteligenta si spiritul sau(am mai spus asta azi), banii nu mai conteaza zau, nu toate vrem sa fim “platite “daca ne alegem parteneri mai varstnici. a..ca la mijloc intervine gentiletea si buna crestere a omului(incluzand aici actele generoase) dar scuza-ma , personal, as avea FIX ACELEASI PRETENTII SI DE LA UN BARBAT TANAR :) pentru ca mi se pare firesc sa fim tratate bine noi femeile(intr-o legatura).cavalerismul is a must, mitocanii si nasimtitorii sa stea acasa :) seara buna si noroc in casnicie :) in Italia sau oriunde….hi hi

  • 84

    @Sniper: asa e ,ai dreptate. cele mai multe necazuri intre noi oameni de varste diferite vin de la necunoasterea in amanunt a exemplarului de langa tine. mai ales ca vorbim si alta generatie, alt fel de a fi mers in viata, alte mijloace de comunicare..

    dar,vorba ta,odata cu “cunoasterea”, vine si adaptarea,vine si usurinta in reactie, vine si ritmul potrivit :)

    imi pare rau,zau. chiar imi pare.nu am nici un fel de putere.nu depinde de mine,n-am ce sa fac :)

  • 85

    stii cati barbati fura si fac crime din cauza FEMEILOR care umbla PROVOCATOR pe STRADA in PUBLIC ETC . ??? PRUDENTA ……………

  • 86

    @albert: ha ha ..acuma doar nu te astepti sa-ti spun pana si lucruri intime despre mine nu? no way! oricum jumatate din ce ai scris tu,chiar 75 la suta sunt aberatii. 1.nimeni nu are mai multa rabdare cu copii decat mine.as face si zece copii daca as putea,nu ,nu doresc sa-i “cumpar” =EROARE. 2.si acum ascult tot versurile ,nu melodia =EROARE 3.nu mi-e teama de nimic,nici de moartea celor apropiati mie,sunt curajoasa si destul de rece cand e vorba de moarte.nu ma sperie.nici suferinta mea nu ma mai sperie=EROARE. 4.nu ma uit in tel sau laptopul omului de langa mine pentru ca tin mult la inima mea si am invatat ca daca eu nu ma protejez ,nimeni altcineva n-o va face=EROARE

    si am putea continua mult si bine asa.. mai cerceteaza dear’ uite ce usor intri in erori! vezi ca..aparentele te duc pe carari gresite rau :)

    ps. si ceva ce n-o sa-ti dea niciodata prin cap: retin propozitii intregi dintr-o carte care mi-a placut(daca mi-a placut).lucru pe care hi hi..toata lumea il gaseste INCREDIBIL :)

  • 87

    @antiignorantu: pai unde vrei sa traiasca ?? sub pat?peste pat?langa pat? fireste ca traieste in PAT!

    si ..ce inseamna ma rog frumos “batran?” cati ani?sper ca 100, pentru ca daca te referi la mai putin , esti intr-o eroare! sa te vad pe tine cand o sa ai 50 de ani si o sa ti se spuna “batran” e?o sa te simti bine/nu cred :)

  • 88

    @C.: am citit de trei ori ce ai scris. atenta. dar tot nu am inteles ce ai dorit sa spui.imi pare rau.

    “pretul jucariilor” nu mai e de actualitate :) sincer,nici nu mai stiu in ce context te-am intrebat, imi pare rau. cateodata tin minte toate nimicurile si uit lucruri atat de simple :)

    seara buna :)

  • 89

    @Raul: ce inseamna “mosneag”??unde suntem ?intr-o poveste?cu fata mosului si fata babei??

    nu imi plac “mosnegii!” imi place UNUL SINGUR(sic)

    si am io asa un feeling ca face cam cat 30 ca tine ! :)

  • 90

    Nu conteaza diferenta de varsta,conteaza cum stau(cei 2) cu lectia “tubalicious”.Partea financiara e pe locul 2.Un caz interesant ar fi el falit- 63 de ani ,ea bogata- 33 de ani!!Trebuie sa fim constienti ca o relatie rezista pina se rupe si nici o relatie nu rezista pina la infinit.Alchimia vietii inca are multe secrete.Despre o relatie de cuplu sa spui ca este ridicola mi se pare o prostie deoarece ,in mod normal,numai cei 2 stiu ce se intimpla in “universul lor”.Corect ar fi ca “voyeuristii” sa zica:astia nu sunt ca noi.

  • 91

    legile FEMOSAN fidelitate ………. etc…. mai multe vezi pe blog la mine… deci vedeti ce sfarsit au avut femei care au trait cu mosi ptr. bani ….

  • 92

    @dorianiculescu: sincer iti doresc succes, atat in dragoste ,cat si in viata, insa imi pari putin utopica, sper sa ma insel, si sa ai dreptate. Da in Italia ai ghicit, mai precis la Roma. iti multumesc si pt urarile facute, insa stii cum este, orice incercam sa creem in acest domeniu, este asemeni unei plante, nu este de ajuns doar sa o plantezi, mai este necesar sa ai si grija de ea si sa o feresti de fel de fel de pericole.

    alt un roman din italia
    2010-04-06 20:41:10 | Raporteaza
  • 93

    Minim 50 de ani diferenta între parteneri. Relatia va impune experiente foarte interesante, iar când Bunul Alzheimer îsi va trece blânda aripã peste lobul temporal, de fiecare datã va fi ca prima datã.

  • 94

    Asa e Doria.Ai dreptate.Mult succes in relatie ;)

  • 95

    Doria Niculescu,

    Păcat că nu mai pot iubi şi păcat că sunteţi luată că altfel m-aş îndrăgosti din ce în ce mai mult de dumneavoastră. Şi asta doar după răspunsurile pe care le daţi la comentarii.

  • 96

    @vasile_ no_ 5: sincer,singura relatie care sper sa nu dureze la infinit ,in fapt sper sa nu dureze punct e A MEA CU PICIORUL MEU SIFONAT :) in rest, eu doresc tuturor relatiilor sa tina pana dupa infinit, fiindca is romantica,super-romatica,mega-romantica :)

    sunt de un romantism tembel incurabl :)

  • 97

    @antiignorantu: mai! m-ai terminat cu “mosii” astia mai pui! dar tu ce esti? oi fi vreun bebe de 2 anisori pe langa care orice alt om e mos din start :) hai ma pui, zau ! :)

  • 98

    @un roman din italia: era si greu de ghicit ca esti din italia, daca te prezinti un roman din italia stii cu cine semeni tu? cu cei care raspund in emisiuni cand sunt intrebati”cum va numiti”- Corina din Satu-Mare come on!asta -i numele tau ??Corina din Satu-Mare??

    altfel,mi-a facut placere ca ma citesti(sper ca pe toate ne citesti !) din Roma..hi hi tareeee frumos mai e la Roma mei….neste paste si neste dulciuri tareee buneee si neste tarlici, ca nu se putea fara tarlici

    tarlici=pantofi

  • 99

    @EdSoaniantu: ma jur ca am ras cu lacrimi! ADJUDECAT! 50 DE ANI SA FIE DIFERENTA !SI NU MAXIMA CI MINIMA! :)

  • 100

    @Raul: multumesc pui . si tie. sa fiti fericiti si sa nu-tiiii inseliiii iubita/nevasta :)

  • 101

    @cosa nostra: yeap.imi ajunge o “belea ” pe cap,no thanks,nu mai doresc si altele.

    dar,multumesc pentru compliment.sa stii,cum raspund asa si sunt. deci stai:era un compliment sau imi aruncai cu varza in cap? auuu..ce ma doare picioru’.. :) of of

  • 102

    @Doria am mai putin de 40 de anisori :) ai grija la mosii DRESORI :)

  • 103

    @dorianiculescu: Vai ce te luasi de mine…Si cata modestie …Oricum ai ramas datoare cu un raspuns: ce conteaza cati ani am? Ca ma intrebasi…

  • 104

    @un roman din italia: uneori se poate…chiar daca pare necredibil-Se Poate !

  • 105

    @ Doria. Dornic sa pastrez bucuria unei relatii am judecat-o la singura paritate a bunavointei netezind in proprii-mi ochi posibilile ei inegalitati.

    Asta pana pe la vreo 28-29 de ani caci apoi m-au ajuns si pe mine din urma gurile rele. Nici nu mai era necesara vreo interventie din exterior caci chiar din interior Ea era intr-o permanenta stare de agitatie ca un fapt “da sau da bine !” in ochii societati. La fel de superficala si tributara conceptului de statut ca toate celelalte avea impresia ca ea se incadreaza perfect in sabloanele societiatii eu NU.

    Si nu eram singurul. Am avut un amic care arata bine (bai…dar bine rau de tot!) insa sarac, astfel incat prietena lui nu avea nici o problema sa i-o suga din toate pozitiile si in orice loc se nimerea, dar nu care cumva sa iasa in societatea de bani gata spre care aspira impreuna cu el (ca-i scade cota !). Ea a si reusit sa parvina (insa la efortul ei asiduu si obsesiv nici nu m-a mirat).

    Scuza-ma ca ti-o spun franc, insa iti marturisesc ca savurez ocaziile in care va vad ca va mancati sufletele intre voi. Si pentru tine un barbat care nu-ti sufla in fund si nu aduce cel putin 5000 pe luna in casa (de vreo trei ori salariul mediu occidental) nu exista.

    Cat despre bunavointa si sinceritate… lasati-ma !

  • 106

    Îl iubesc şi are cu 28 de ani mai mult. Mă atrage fizic, mă fascinează din toate punctele de vedere şi nu văd de ce diferenţa de vârstă ar fi un obstacol. Sper doar ca într-o zi să fie reciproce sentimentele…

  • 107

    MA-I OAMENI BUNI EU CAND MA-M CUNOSCUT CU SOTUL EL AVEA 28 IAR EU 18 A FOST SI ESTE O DRAGOSTE SI O ATRACTIE CU NABADAI NE-AM CASATORIT SI AVEM O FETITA DE 7 ANI ,IAR CAZNICIA NOASTRA IN DECEMBRIE FACE 12 ANI ,NU VA SPUN NE IUBIM MAI MULT CA LA INCEPUT ,AM INVATAT OBICEIURILE SI DORINTELE FIECARUIA SI RESPECTUL FATA DE CELALANT NU LIPSESTE ,SUTN MAI MULT DECAT FERICITA ,SI LA MIJLOC N-A FOST NIMIC MATERIAL EL ERA UN OM SIMPLU IAR EU DEABIA TERMINASEM LICEUL ,DAR IMPREUNA AM REALIZAT MULTE EL A TERMINAT O FACULTATE SI EU LA FEL AVEM ACUMA O FIRMA DIN CARE SE TRAIESTE DECENT 2 CASE SI 2 MASINI ETC SI SUNTEM NEDESPARTITI SUNTEM IMPREUNA 24 DIN 24 SI ASA NE VEDEM SI PESTE MULTI, MULTI ANI , DACA VREI POTI ,TOT CE TREBUIE SA FACETI SA FITI DESCHISI SPRE NOU SI SA COMUNICATI INTODEAUNA PARTENERULUI DORINTELE VOASTERE NU ESTE ,,HUDINI ”, ASA CA DACA NU INCERCATI NU VETI STI CE PIERDE SAU REGRETA CEI AIA VARSTA? CONTEAZA SA VA SIMTITI BINE SI SA PROFITATISI SA VA BUCURATI DE FIECARE MOMENT

  • 108

    Buna seara, vreau doar sa impartasesc din experienta mea scepticilor: eu,24 de ani,el,61 de ani. E tot ce mi-am dorit vreodata de la un barbat,il iubesc enorm si pentru asta nu mai tin legatura cu parintii. Locuim impreuna de un an de zile deja… Nu credeam vreodata ca e posibila o astfel de relatie,ca as putea fi eu implicata in asa ceva, dar viata mi-a demonstrat ca iubirea chiar nu are varsta!

  • 109

    @pop isabela: Buna. Eu am o relatie cu un barbat mai mare cu 26 de ani decat mine dar fiecare secunda langa el e mai mult decat tot ce am visat vreodata. Din aceasta cauza lumea se uita ciudat la noi pe strada, cei de la servici se poarta altfel cu el de cand au aflat de relatia noastra, parintii nu sunt de acord ceea e foarte dureros. Nu inteleg de ce nu pot accepta faptul ca ne iubim cum probabil ei nu au facut-o nicodata si nu pot intelege aceasta magie si fericire pentru care multumesc in fiecare zi.

  • 110

    @pop isabela: Buna. Eu am o relatie cu un barbat mai mare cu 26 de ani decat mine dar fiecare secunda langa el e mai mult decat tot ce am visat vreodata. Din aceasta cauza lumea se uita ciudat la noi pe strada, cei de la servici se poarta altfel cu el de cand au aflat de relatia noastra, parintii nu sunt de acord ceea e foarte dureros. Nu inteleg de ce nu pot accepta faptul ca ne iubim cum probabil ei nu au facut-o nicodata si nu pot intelege aceasta magie si fericire pentru care multumesc in fiecare zi. Iubirea nu tine cont de varsta.

  • 111

    Buna din nou:) Au mai trecut cateva luni de zile si simt ca el(62 de ani,app,i-a implinit ieri;)) e ratiunea mea de a trai. Sunt atat de fericita si traiesc cele mai intense sentimente, incat nu-mi pot imagina viata fara el. Suntem mai legati ca niciodata si stiu ca pare o nebunie pentru unii,dar ne gandim la un copil,desi el are o fiica cu 8 ani mai mare decat mine.. Asta e viata, eu nu pot sa ma renasc si nici el nu poate da timpul inapoi, ma simt norocoasa ca ne-am intalnit si am decis sa ramanem impreuna fara sa ne pese de ce ar zice lumea.

  • 112

    Cand exista sentimente puternice si dorinta de a-l intalni pe celalalt in unicitatea sa, cativa ani in plus sau in minus nu conteaza. Inainte de orice, batranul Cronos respecta relatiile autentice!

    Prejudecatile umane(la animale nu exista) sunt cauza principala care omoara orice relatie indiferent de varsta.

  • 113

    Sunt casatorita cu un barbat care este mai mare decat mine cu 13 ani (nu mai exista aproape nimic in aceasta relatie), dar sunt indragostita nebuneste de un barbat cu 32 ani mai mare… Ne potrivim de minune…avem aceleasi obiceiuri..offf ne asemanam ca doua picauri de apa, dar din vina celor care judeca asfel de cupluri nu putem fi impreuna si ne multumim doar cu o intalnire pe saptamana…

  • 114

    @nela, ești îndragostită de dracu și ai vrea să te scarmene de mâncărimi, doar așa la modul supozitiv. :lol:

    alt limbricul roz bon bon
    2012-09-04 20:54:29 | Raporteaza
  • 115

    Ce te faci dacă devine tactu gelos?! :lol:

    alt limbricul roz bon bon
    2012-09-04 20:56:42 | Raporteaza
  • 116

    Ion Creanga – Povestea Povestilor youtube.com/wat../

    alt limbricul roz bon bon
    2012-09-04 21:04:57 | Raporteaza
  • 117

    Buna. Eu am 20 de ani iar primul barbat din viata mea si singurul pe care l-am iubit vreodata si pe care il iubesc are 54 de ani….Il iubesc atat de mult cum nu am crezut vreodata ca voi fi in stare sa iubesc pe cineva …Insa,bineinteles conceptiile lumii in care traim nu ne lasa sa ne traim iubirea pe deplin…Parintii mei daca ar afla cred ca …m-ar desfia…Mama mea a aflat la un moment dat si mi-a interzis sa mai continui si in momentul acela m-am despartit de el incercand sa nu o supar si sa fiu fata exemplara care a fost mereu, timp de 2 luni …perioada in care am incercat sa-mi fac o relatie cu un baiat de varsta mea sa fiu pe placul mamei si pe placul tuturor..insa nu am putut sa stau cu el si m-am despartit…Acum m-am reimpacat cu barbatul pe care il iubesc si nu stiu ce vom face pe viitor…Ne iubim foarte mult si nici unul nu vrea sa renunte la celalalt …Cea mai mare dorinta a mea este sa locuim undeva departe de familia mea si de cunoscuti,doar noi doi…pentru ca ..partea proasta este ca el locuieste in acelasi oras cu parintii mei si nimeni nu stie acum de relatia noastra,doar cateva prietene apropiate mie….Dati-mi si mie un sfat,sau macar spuneti-mi ceva..pentru ca ar conta cu siguranta…Deci,ideea este,ca da ,exista iubire intre doua persoane unde diferenta de varsta e mai mare de 30 de ani ,fara sa existe vreun interes de ordin material!!

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari
cum nu mai am „aproape 33 de ani” si ma si plictisisem de vechea bio, m-am gandit ca cea mai nimerita „Bio” este cea de mai jos (desi nu e chiar o biografie). barbatul care a scris-o nu m-a vazut niciodata, nu  ma cunoaste. insa, printr-o minune, a gasit niste cuvinte care mi se potrivesc. imi este foarte greu sa pricep cum de i-a dat prin cap sa scrie asa ceva, insa, momentan, ce a scris el este mult mai bine decat orice bio as putea (re)scrie eu.
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alex mazilu articol Artă bani barbati blog campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie craciun critica cuvinte dans design dragoste educatie Facebook familie Fashion femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu Job lansare libertate literatura mare mass-media Moldova munca muzică nunta oameni o fraza online o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat post poveste poze psd publicitate razboi reclama religie revista România soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta video zâmbet

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!