RSS Feed

De-a râsu’-plânsu’

vezi toate articolele de
22 Jun 2011 la 12:14 156 comentarii 2421 vizualizari.

Pe vremea când am făcut eu prima facultate, internetul nu era accesibil oricui. Cursurile copiate de mână, orele petrecute în bibliotecă, pentru a face fișe dintr-o carte, și anunțurile postate la avizier erau încă piatra de temelie. Astăzi e mai ușor. Toate promoțiile au grupuri online, unde informația circulă amețitor de rapid. Cu bune și rele. Printre mesajele utile, sau chiar vitale, ai parte și de bucuriile moderne ale spam-ului. Cam la modul ăsta a ajuns în inbox-ul meu (via grupul yahoo al studenților de la psihologie) următorul anunț:

Salutare,  Firma la care lucrez este într-o perioadă în care face angajări și m-am gândit că poate este cineva interesat de a câștiga bani frumoși. Se caută fete cu vârsta peste 18 ani (fiind pe grupul acesta, toată lumea are peste 18 ani) pentru jobul de videochat. Puteți lucra de acasă sau de la studio, totul este legal și cu contract. Vă este garantat un venit mimim lunar de 1000 de dolari (pentru cele care vor fi la început). Pentru detalii mă puteți contacta la această adresă de mail sau direct pe managerul meu R. D., la  ….@…. Rog seriozitate! Alina
 
Evident, cum studentul aflat în sesiune are nevoie de puțină relaxare și divertisment, colegii mei au răspuns prompt anunțului de angajare. Am ales doar două mesaje, ca să nu vă plictisesc:

1. Îmi provoacă o deosebită bucurie acest mesaj…. deja parcă sunt mai fericit că există astfel de joburi, deși, ca student, nu îmi permit să accesez servicii de genul ăsta, dar sper ca, odată, să ajung și eu la un statut financiar stabil și ridicat, în care să, nu știu, să pot povesti și eu cu fete care au dimensiunile necesare pentru un astfel de serviciu… Totuși, nu îmi dau seama dacă sunt fericit acum din cauza naturii jobului, că este unul foarte relaxant ( pentru mine ca băiat) sau mă bucur că nu sunt fată, și nu mă simt lezat de acest anunț. De aceea, fiind băiat între atâtea fete, și pentru că voi, colegele mele, îmi sunteți deosebit de dragi (chiar și acelea pe care, probabil, le enervez), și am un respect profund pentru voi, mă simt oarecum dator să vă iau apărarea. Așa că trebuie să îți spun, dragă Alina, cât și manager-ului tău (n-am știut că așa se numește mai nou), că domeniul în care activați voi are altă denumire. Să îți fie rușine că presupui că ale mele colege sunt potențiale personaje din acel domeniu și că ar putea apela la asemenea joburi. Totuși, ca să nu fiu obraznic nici cu tine, pentru că eu respect orice muncă de pe pământ, și, la o adică, am mai mare admirație pentru prostituatele care admit că iau bani pentru asta, decât pentru cele care, sub umbrela unei relații de prietenie “profitabilă”, oferă “iubire necondiționată”, vreau să îți comunic că o să strâng bani (să-mi spui cât e tariful, pe minut sau pe 15 minute – depinde cum se taxează) și, când o să mă simt singur, am să apelez la aceste minunate servicii, care, recunosc, au ca scop o cauză nobilă!

2. Dragă Alina,
Stimate R. D.,
Vă răspund ca urmare a anunțului D-voastră referitor la jobul de videochat. Este a doua oară când dați anunț pe grupul nostru, așa că presupun că nu ați avut succes de prima dată. După cum se știe, mesajele publicitare trebuie adaptate publicului țintă. Pentru noi trebuia să scrieți ceva de genul: “Căutăm fete tinere si serioase pentru un studiu longitudinal privind implicațiile angajării în activități pornografice, în anii studenției, asupra vieții personale și profesionale, ca adulți tineri.”
Dacă vreți cu adevărat să ne treziți interesul, oferiți-ne ore de practică, donați jumătate din încasări în scopuri caritabile și promiteți-ne că ne veți servi doar clienților din Asia, Africa sau Orientul apropiat, că în restul lumii s-ar putea să călătorim în excursii sau la conferințe, sau chiar să emigrăm. Și nu am dori să ne întâlnim cu persoane care să ne spună că au fantezii cu noi.
Știați că, în Italia, un procent mare de bărbați tineri au probleme de dinamică sexuală (nu se pot excita în prezența partenerelor reale, din cauza abuzului, încă din perioada adolescenței, de consum de pornografie de pe internet)? Afecțiunea este strict psihologică. Dacă aveți mulți clienți cu problema asta, am putea face niște cercetări, experimente, poate găsim un tratament adecvat. Dar numai dacă renunță la viciul ăsta.
Sper că veți aprecia ideile mele, și doresc să-mi ofer serviciile absolut gratuit, în sensul că sunt interesat să fac practică de manager resurse umane sau de psihologia muncii în firma D-voastră. După sesiune (că acum sunt super stresat). Rog seriozitate!
Vă mulțumesc anticipat, Radu
 
La o simplă căutare pe internet după numele autoarei anunțului respectiv, evident că serviciile promovate purtau denumirea “paytofuckme”. De ce v-am povestit toate astea? Pentru că ieri Camera Deputaților a respins legea propusă de Prigoană. Prostituția rămâne ilegală în România. Dar nici pe departe inexistentă. O vom cumpăra în continuare împachetată în anunțuri “legale” de la rubricile de matrimoniale, masaj sau videochat… Parafrazându-l pe Caragiale, pot să spun doar “Prostituție, prostituție! Dar s-o știm și noi!”…
.
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 


156 comments
  • 1

    @ Geanina

    Ce legatura are faptul ca prostitutia a fost respinsa de idiotii din parlament cu raspunsurile revoltat-imbecile date de colegii tai?

    In primul rand videochatul, chiar daca e un fel de prostitutie, se numeste videochat. Asa ca nu vad de ce ar fi trebuit ca anuntul sa specifice cuvantul prostitutie, nu e ca si cum ar fi vrut sa pacaleasca pe cineva, orice cretin stie ce inseamna un job de videochat, mai ales voi, studentele intelectuale. Nu cred ca cineva crede ca va fi platit ca sa videochat-uiasca pe net despre transcendentalul kantian.

    Aaaa, stai ca acum am prins si legatura: colegii tai sunt la fel de imbecili precum parlamentarii. Pot deja sa se gandeasca la o cariera in politica. Deci da, articolul e unitar. Felicitari!

  • 2

    Ce sa faci, adrenalitera, nu toata lumea poate da raspunsuri revoltat-inteligente, ca tine. Au facut si baietii ce au putut ;)

    Anuntul nu era pentru videochat, ci pentru prestare de servicii sexuale. Doar ca fiind ilegal, nu poti sa faci reclama direct, ci o maschezi frumos.

    Multumesc pentru felicitari si etichetele obisnuite la adresa oamenilor pe care nu ii cunosti! :)

  • 3

    @ Geanina

    1. Consider ca pot sa fac pe cineva imbecil pentru o fapta sau o prostie pe care a spus-o, nu trebuie sa-i cunosc familia si povestea vietii. Asta nu inseamna ca e imbecil in general, ci doar relativ la o tampenie anume. Cu alte cuvinte toti suntem imbecili la un moment dat, mai mult sau mai putin, nu trebuie sa ne suparam daca suntem considerati ca atare.

    2. Cum adica anuntul nu era pentru videochat????!!! Ba tocmai pentru asta era. Unde job in videochat tocmnai asta inseamna: prostitutie. N-am inteles in ce consta neclaritatea. Postatorul anuntului a fost foarte concis si chiar direct, daca ma intrebi pe mine. Urmatorul pas ar fi fost sa spuna ca va angajeaza sa va descoperiti pasarica la calculator. Era mai bine daca spunea asa? De-aia am spus ca colegii tai sunt imbecili si-mi mentin afirmatia.

    Si da, ca sa intram in nuante, ai dreptate ca a mascat ideea de prostitutie. Dar a mascat-o cat sa nu aiba probleme cu legea, nu cat sa fie neclar pentru niste oameni care au absolvit ciclul primar.

    3. In plus n-am inteles nici de ce ar fi de neglijat propunere? Daca esti studenta si n-ai bani si cineva te plateste gras ca sa-ti arati pasarica pe net trebuie sa fii o mare proasta ca sa nu accepti. E primul sfat pe care o sa i-l dau fiicei mele cand va pleca la facultate, ca un bun parinte ce sunt. De fapt, daca gaseste de “lucru” poate s-o faca si din liceu. Ba chiar mi-a venit o idee, o sa fac un site (fata mea are cinci ani acum) si o sa pun poze cu ea goale pe net pentru pedofili. Contra cost, bineinteles. Cu banii obtinuti o sa-i cumpar jucarii, bomboane si o sa investesc in educatia ei, ca na, ora de pian e scumpa, aia de dans la fel si profele de engleza si germana care dau meditatii s-au curvit la bani mai ceva ca astea de pe vidochat. Voi fi un parinte degenerat sau unul care se gandeste la viitorul fiicei lui?

    Pai decat una proasta si virgina, eu vreau ca fata mea sa uimeasca si cand vorbeste, si cand se desfasoara in vreun domeniu artistic si chiar cand face sex. Din punctul meu de vedere valoarea unei femei nu consta in faptul ca nu i-a mai vazut nimeni pasarica. Ca doar nu fac angajari la manastire.

    Alte nelamuriri?

  • 4

    @adrenalitera:

    1. Evident ca esti liber sa cataloghezi oamenii cum vrei. Insulta si calomnia sunt greu de dovedit in ziua de azi, chiar daca exista legi in domeniu ;)

    2. Care parte nu ai inteles-o? Nu se facea videochat de fapt, ci chiar prestare de servicii sexuale (reale, nu virtuale)! Dar asa sunt studentii astia, imbecili (nu stiu sa faca putin research despre potentialii angajatori) si ipocriti (ii deranjeaza ca li se propune videochat in loc de … videochat :roll: )

    3. Felicitari si bafta! Stai linistit, nu te va acuza nimeni ca ai fi un parinte degenerat, din contra, iti vor urma toti parintii exemplul ;)

  • 5

    @ Geanina

    1. Pai de ce se considera calomnie cat cataloghezi un imbecil ca fiind imbecil??!! Poate gresesc, dar daca eu chiar cre asta ce sa fac, sa mint? Mult mai jignitor este sa minti decat sa spui adevarul, nu-i asa? Evident, ti-am zis ca eu nu gandesc in general, ci hic et nunc. Acum ai spus prostia, acum esti idiot. Data viitoare e posibil sa ma uimesti cu inteligenta ta, am experimentat de multe ori chestia asta.

    2. Faptul ca ai legat “paytofuckme” de sexul real cu clientii nu-ti face cinste. Asa scrie pe la toate videochat-urile. Acuma, daca tu ai alte informatii din care reiese ca chiar de prostitutie clasica era vorba, se schimba intr-adevar situatia, dar nu reiese din articol asa ca comentariul meu ramane valid relativ la articol.

    3. Daca imi urmeaza toti parintii exemplul nu o sa mai pot face cine stie ce bani din treaba asta (cati pedofili sa fie pe lumea asta?) si atunci probabil ca nu o sa merite. Oricum, deja m-am apucat de facut poze, daca te intereseaza iti fac reducere. Si pot sa-ti trimit si de-ale mele de cand eram mic. Daca nu tu, poate ai prieteni interesati, facem fiftififti.

  • 6

    @adrenalitera:

    1. De acord! Astept data viitoare! ;)

    2. Curat valid, am zis eu altceva?

    3. Multi. Nu, nu si nu! (raspunsurile in ordinea intrebarilor/propunerilor tale)

  • 7

    Daca iei de la chiosc “Anuntul Telefonic”, la capitolul locuri de munca pentru femei, e full de videochat, masaj erotic, oferte dubioase de munca in strainatate, dansatoare la bara, etc. Cam asta e nivelul in RO. O femeie de 40 de ani cu studii medii nu poate gasi un job cinstit de femeie de serviciu sau ingrijitoare de copii in RO …

  • 8

    Ei, Cris, ce mai conteaza realitatea? Important e sa nu legalizam prostitutia, ca asa sigur dispare… :roll:

  • 9

    @Geanina Vlad:

    pe mine nu ma deranjeaza ce publica lumea acolo, ma deranjeaza ca sunt singurele variante de loc de munca….

    Adica o femeie de 40 de ani trebuie sa faca musai videochat, alta varianta n-are…daca vrea sa munceasca.

  • 10

    @Cris:

    Stai linistit, ca nu au nici varianta asta, in majoritatea cazurilor. Functioneaza selectia la angajare pe criterii de varsta, aspect fizic s.a.m.d. Plus autodiscriminarea (femeile de 40 de ani totusi nu se bat pe joburi de dansatoare la bara sau videochat, atat datorita educatiei primite pe vremuri, cat si datorita modului in care le-ar judeca societatea, familia, anturajul…).

  • 11

    @Cris: P.S. – De ce nu iti faci cont? Toate comentariile iti intra pe moderare asa: daca nu e online autorul articolului sau un admin, raman in “purgatoriu” ceva vreme ;)

  • 12

    nu postez cu regularitate, si nu prea sunt de acord cu ideea inregistrarii pe un site ca sa postez opinii… nici chiar sub nume fals.

  • 13

    @Cris: Ok, alegerea ta! :)

  • 14

    Care-i râsu, care-i plânsu?

    Ă?

  • 15

    Da…„informația circulă amețitor de rapid” pe internet,on line…românii pot fi compatibili ba chiar și un pic mai sus,cât privește prostituția,față de„restul lumii”…venind cu„excursii,conferințe ori în scopul emigrării”…

    Da, aici în USA cunosc o familie de români care„au muncit pe brânci” în România…el lucrând la o companie de construcții având un salariu de 250.000 de dolari/pe lună :roll: :oops:

    Așa da,baftă…nici Barack Obama nu are atăta pe lună… darămite fieștecare rumîn…. :evil: :twisted:

  • 16

    @Habarnam: in ras au incercat sa o dea colegii, raspunzand la anunt, dar era de fapt de plans…

    asa cum e de-a rasu plansu faptul ca ne mintim singuri (ca daca nu reglementam prostitutia, ea nu exista)…

  • 17

    @Seva Tudose: poate construiau nave spatiale ;) mai stii? :roll:

  • 18

    @Geanina,poate…din bun simț nu i-am întrebat,tot ce-i posibil :-?

  • 19

    @adrenalitera:

    #3

    Eu as propune sa incepi prin a te pune pe tine in diverse ipostaze care mai de care fantastico- erotico-zoofilio – dosnice si s-o lasi pe fata ta de 5 ani pana ajunge la maturitate si in masura sa decida ea insasi cum sa-si vanda sexualitatea.

    Cum, ce zici? Asta o faci deja si nu-ti ajung banii? Nasol, atunci apuca-te de munca!

    alt Till Eulenspiegel
    2011-06-22 18:20:22 | Raporteaza
  • 20

    @Till Eulenspiegel:

    Doar nu l-ai luat in serios… A mai zis el si ca ii da lopata copilului sa o dezgroape pe bunica (daca se dovedeste a avea inclinatii necrofile)… Incearca doar sa ne spuna ca este extraordinar de permisiv si lipsit de prejudecati. Partea a doua ca, in aceasta campanie de “imagine”, lasa impresia ca e lipsit de fapt de… judecati ;)

    In plus, a spus deja (cu alte ocazii) ca nu e copilul lui (nici natural, nici adoptat legal). Cred ca e un fel de “sponsorizare” mai degraba (asa cum a “adoptat” si Andreea Raicu o fetita). Sper de fapt! :roll: Din tot sufletul sper…

  • 21

    Da, Geanina, ca nu-i copilul lui natural, ala da argument, atunci se schimba treaba…

    da’ sa stii ca dezgroparea bunicii a avut un scop foarte precis, ca s-o manance, asta n-o stiai!

    alt Till Eulenspiegel
    2011-06-22 18:48:06 | Raporteaza
  • 22

    @Geanina Vlad: Stii care e problema? Problema nu e că-ți intră o mizerie în spam (pe care dacă vrei să-l deschizi, îl deschizi, dacă nu, îl ștergi direct). Problema e că unele dintre așa-zisele pudibonde cu aer de mironosițe chiar fac videochat…Știi, nu vreau să te-nspăimânt dar, poate, uneori stai cu ele la un chat pe holurile facultății…Imagine that! Buuuu… Unele dintre fetele care fac videochat le dau clasă colegilor tăi, mari autori de pamflet (mă rog, cât au reușit), vorbesc cel puțin două limbi de circulație internațională, unele studiază medicina și, în plus, strașnic avantaj, arată belea… Și să știi că nu e niciun „banchet” și niciun mesaj subliminal, abscons care să merite descifrat..e doar videochat!

  • 23

    @Till Eulenspiegel:

    Am vrut sa spun ca nu cred ca are el atata putere de decizie in viata fetitei respective (asa cum lasa impresia)…

    Ei da, de canibal nu il stiam pana acum! Cel putin nu autodeclarat (si mandru de asta) :roll:

  • 24

    @anca:

    Eu nu le-am judecat pe cele care fac meseria asta. Am spus doar ca se practica in diverse forme prostitutia (este o realitate) si nu ne ajuta la nimic sa aplicam politica strutului. Si mai ales, ca atata vreme cat este in afara legii, vor exista mereu forme “legale” de a o masca.

  • 25

    @adrenalitera #3,

    ma bucur mult ca NU esti tatal copilului meu :lol:

    alt fontana delle tartarughe
    2011-06-22 19:09:40 | Raporteaza
  • 26

    @Geanina Vlad: Asta e ca și cu „legalele”. Au legalizat iarba și s-au prapadit toti. Fumau în draci, toti, lesinati in fata cluburilor si abulici, pe paturile de spital. Unele lucruri trebuie sa ramana asa: INTERZISE! Nu era mai misto cand trageam pe ascuns cate-un fum dintr-o canepa de judet! Le-au legalizat si au ajuns să fumeze toate prafurile posibile (pentru spalaturi interne, etc.). Videochatul nu e prostitutie! Fetele alea n-au contact cu nenii aia! Stau asa, ca si cum te-ai uita tu in oglinda! In afara legii e si jurnalismul, eu nu stiu de vreun cadru legal si pentru aia functioneaza!

  • 27

    @anca:

    Hai sa nu amestecam lucrurile! Vanzarea de etnobotanice este scoasa in afara legii, din cate stiu eu mediafax.ro/soc../

    Nu am spus ca videochatul erotic este prostitutie (desi sper ca esti de acord cu mine ca intra la pornografie online).

    Am discutat un caz concret in care, repet, anuntul masca de fapt altceva. Nu vreau sa dau detalii clare (si nici nu e cazul, articolul este unul de opinie, pe un blog, nu o ancheta jurnalistica). Te las sa judeci singura daca textul “vino cu mine pt. o ora de oral, normal, 69, pret la telefon” este reclama la videochat sau nu. ;) Chiar nu inventez povesti, de dragul de a scrie…

    Si chiar nu cred ca e cazul sa facem acum apologia practicarii serviciilor de videochat, ca si cum ar fi in topul carierelor dezirabile pentru o tanara. Sau poate sunt eu in urma, si astazi toate mamele viseaza asa ceva pentru fiicele lor :roll:

    Jurnalismul nu este in afara legii (codcaen.sinard.../ ), este o meserie reglementata prin lege si coduri deontologice. Dar o sa verific daca exista in CAEN si videochatul ;)

  • 28

    Citit text si comentariu #1. N-am timp acum de mai mult. Subiectul e insa interesant si contradictoriu. Unele reactii mi se par si mie stupide.

  • 29

    @Florin Bratu: Mai bine citeai #3, acolo e adevarata desfasurare de forte…

  • 30

    Haha! Din fuga doar: ti-a zis Adrena ca nu l-ar deranja sa-i devina fata prostituata??? :lol: Pai nu ma mira. Altadata spunea acelasi lucru referitor la necrofili si poponari.

    Ma sperie gandul c-o sa il revedem in 20 de ani si ne spune: am o fata kurva, un baiat ce se f cu cadavre si altul care mi-o da pe la spate. :D

  • 31

    @ Till Eulenspiegel

    Mai Till, hai sa-ti explic niste lucruri ca tu est mic si nu intelegi:

    1. Daca as face bani m-as pune in ipostazele alea, ma rog, pana la o limita, dar imi e teama ca nu sunt vandabil. Dar daca ma platesti tu suficient ca sa regulez o pisica, banu inainte, ca la curve, si te servesc.

    2. Tu stii ce inseamna educatie? E o chestie care se face din primele zele de la nastere, uneori toata viata. Eu ma refer acum strict la cea parinteasca. Daca ai un copil trebuie sa iei decizii pentru el nu poti sa-l lasi sa hotarasca la 18 ani daca sa faca sau nu scoala, daca sa se vacineze, daca sa se stearga sau nu la fund. E o mare responsabilitate cu consecinte pozitive si negative orice ai face. Asa ca nu pot sa-mi las fata (o consider ca fiind a mea) sa ia decizii singura cand o fi matura. Le iau eu de pe acum si sper sa fac in asa fel incat sa nu ma injure foarte tare cand ma va judeca peste ani.

    Ceea ce pot sa-ti spun este ca l-as fi pupat pe tata si-n fund (oi fi eu pervers dar asta e doar o expresie, nu trebuie luata mot-a-mot) daca mi-ar fi facut poze in putulica goala cand eram mica ca sa aiba bani sa ma trimita sa studiez la Oxford. Ceea ce ar face, de altfel, orice om care nu e prea indobitocit de prejudecati religioase sau de alt fel.

    3. Tu stii ce inseamna munca? Munca inseamna sa faci ceva, inclusiv sa te apuci de fund si sa sari in sus, daca exista cerere si daca esti platit pentru asta. Asa ca postand poze cu fetita mea goala pe internet ar fi exact asta: munca. Si daca as mai plati si bani la cretinul de stat care ar trebui sa leglizeze chestia asta, ar avea si socialistii cersetori ca tine un salariu si o pensie mai mare.

  • 32

    @ 25 fontana delle tartarughe

    Adica nu vrei ca odrasla ta sa invete sa cante la un instrument, sa cunoasca ceva limbi straine si in general sa aiba o educatie peste medie?

    Pai esti o mama denaturata dupa parerea mea.

  • 33

    @ Florin Bratu #30

    Am inteles ca vrei sa fii ironic, dar nu ti-a iesit.

    Nu am inteles de ce te “sperie” gandul la toate chestiile alea. Adica ce nu te sperie pe tine? Pozitia misionarului? Asta doresti tu copiilor tai? Pai or sa te urasca toata viata. Mai gandeste-te. Eu nu am spus ca vreau ca fata mea sa fie prostituata, eu am spus ca vreau sa se bucure de viata. Daca o poate face avand o cariera asa-zis onorabila, cu atat mai bine. Daca nu conteaza sa-i placa viata, nu asa-zisa onoare, un concept inaltator de altfel, dar folosit cu mut prea multa ipocrizie de catre unii.

    Exista si curve fara onoare, dar ma astept s-o gasesc mai degraba la ele decat in oricare alta parte. Argument: chiar platesti un serviciu concret can le dai bani, ceea ce nu se intampla atunci cand platesti taxe pentru niste bugetari incompetenti. Deci cine are mai multa onoare dupa parerea ta?

  • 34

    @ Till 31

    erata: cand eram mic, nu mica

    Acuma mi-a scapat, sa nu aud ca faci glume pe chestia asta!

  • 35

    @ Till

    Hai ma c-am glumit! Poti sa faci.

  • 36

    @ Florin Bratu

    Maestre, de la tine chiar aveam pretentii.

    Eu am spus pana unde as merge cu constiinta impacata, n-am spus ca de acolo incep.

    Ma rog, e o chestiune de nunta, dar de la tin ma asteptam s-o receptezi.

  • 37

    @ Geanina Vlad

    Tu crezi ca glumesc si ca exagerez, dar sunt foarte serios.

    Eu incerc sa va explic ca pamantul e rotund si voi nu Batman, Batman, e plat. Dar astea sunt prejudecatile, n-ai ce sa le faci.

    De exemplu voi reprosati pedofililor faptul ca le plac copii si canibalilor faptul ca mananca oameni. Ceea ce e abominabil din partea voastra. De fapt ceea ce trebuie sa condamna este agresiunea si coruperea minorilor, respectiv crima. Daca pedofilul doar se uita la poze si canibalul mananca carne deja moarta care e problema? Nu trebuie sa traiasca si ei?

    De ce crede majoritatea (majoritatea crede si ca pamantul e plat) ca sunt mai buni doar pentru ca le place ciorba de vacuta si pasarica batrana (ma rog, majora). Astia sunt doar niste oameni norocosi, nicidecum morali. Oamenii cu adevarat morali sunt pedofilii care doar se uita la poze si canibalii care mananca doar mortaciuni. Pentru ca oamenii astia au, spre nesansa lor, o pornire naturala pe care trebuie sa si-o reprime, altfel incalca drepturile omului. Cinste celor care reusesc. Cei care in mod natural se comporta legal ar trebui sa zica merci si sa nu mai condamne anumite porniri decat daca acestea sunt finalizate.

  • 38

    @adrena – Hai ca stii totusi de multa vreme diferenta de “open minded” dintre noi. ;) La mine-s totusi limite pana unde se merge cu perversiunile. Nu le confund cu depravarea. :)

  • 39

    @adrenalitera:

    M-ai convins! Imi schimb decizia: intentionam ca, la moarte, sa imi donez organele pentru transplant si apoi sa fiu incinerata. Dar e un gest mai altruist, vad, sa fiu mancata de un canibal din asta moral, care se abtine eroic sa manance prospaturi ;)

  • 40

    @Geanina Vlad:

    P.S. Eu cred ca esti foarte serios la nivel declarativ (esti convins de ceea ce sustii). Permite-mi sa ma indoiesc insa ca treci si la fapte, daca ai ocazia…

    Si, pentru ca ai facut atata valva cu fetita asta, spune odata oamenilor de aici, sincer, ce relatie ai cu ea (ai tutela, este in grija ta, locuieste cu tine, sau ii duci si tu din cand in cand jucarii si dulciuri la casa de copii si te autodeclari parintele ei).

  • 41

    @ Geanina Vlad

    Ca sa intram in nuante, nu e un gest mai altruist, e mai important evident sa salvezi o viata decat sa asiguri o masa unui individ, care , la limita, ar putea manca si porc sau pui. Dar, teoretic, le poti face pe amandoua.

    Tocmai de aceea:

    Iti doresc un cadavru cat mai eficient. (Bineinteles si cat mai tarziu!) Sper sa poti dona toate organele, sa ti se manance carnea pana la os, iar din oase sa se faca clei sau bate de baseball. Ceea ce imi doresc si mie.

    Desi visul meu cadaveric ar fi sa intru pe mana lui von Hagens. Daca nu stii cine e, sa-ti fie rusine! Mai ramane sa-mi spui ca nici de H.R. Giger n-ai auzit.

  • 42

    @ Geanina & restul celor interesati.

    Locuieste si cu mine, dar mai mult cu mama pentru ca in timpul zilei sunt mai mult plecat. Si da, din punct de vedere financiar ii nasigur totul, statul nu-i da nimic. Ajutorul pentru copii sun papati de maica-sa naturala care cere bani din doua in doua zile ca altfel o ia acasa (unde casa inseamna o cosmelie de chirpici unde nu are nici macar pat, apa si curent electric).

    Nu pot sa zic ca sunt trup si suflet pentru ea, eu sunt un om egoist de felul meu, (ma rog toti suntem egoisti, altruism nici nu exista, eu sunt totusi peste medie) dar imi petrec cat de mult timp pot cu ea (pentru ca-mi face placere, nu pentru ca sunt pedofil, da?) o duc la spectacole, ii citesc etc. Incerc adica sa-i dau o sansa pe care maica-sa (o tiganca care umbla prin gunoaie) n-ar putea sa i-o dea.

    Problema este ca exista extrem extrem extrem de multi copii care nu au aceasta sansa.

    Tocmai de aia, daca ar fi dupa mine, asistatii social si analfabetii trebuie sterilizati, macar temporar. Ca statul nu are bani sa ingrijeasca si sa educe acesti copii cum trebuie si or sa ajunga cu totii alti asistati social, cersetori si infractori.

  • 43

    @adrenalitera:

    #41 – multumesc de urari!

    #42 – acum recunoaste si ca nu ai fi in stare sa pozezi copilul ala (caruia ii citesti povesti) si sa-l transformi in material online pentru masturbare! lasa teribilismul!

    A inteles lumea ca ai vrut sa subliniezi o idee, ajunge insa! Chiar nu e necesar sa lasi impresia unui om care nu are nicio limita, indiferent ca aici e doar un spatiu virtual… poate totusi cineva te cunoaste din viata reala (unde esti Radu Fefceac, nu adrenalitera) si te crede ca ai pune in practica aberatiile alea…

  • 44

    @Geanina Trebuia sa-mi dau seama ca te pricepi la titluri care nu au legatura cu tema. Prostitutia este o intreprindere mai veche decat legea deci poate sa functioneze si fara. In ceea ce priveste “ambalajul” cred ca “produsul” se preteaza foarte bine pentru un studiu de marketing aprofundat. Au fost mai multe pareri care au incercat sa arate ca prostitutia este atat de prezenta in toate formele (pornografice sau nu) in viata noastra incat nu putem sa-i definim cu precizie limitele. In acest sens nu cred ca legalizarea prostitutiei nu va duce la reglementarea prestatiei propriuzise ci doar la o firava incercare de taxare a ei. In rest cred ca fiecare este liber sa-si vanda corpul sau inteligenta in orice mod considera atata timp cat nu creaza celorlalti un prejudiciu.

  • 45

    erata =”ca legalizarea prostitutiei va duce la reglementarea prestatiei”

  • 46

    @strip: Era alt titlu initial, dar nu conteaza (macar ma pricep la ceva :lol: )

    Ma omoara rationamentul asta “Prostitutia este o intreprindere mai veche decat legea deci poate sa functioneze si fara”… Ca si cum ai spune ca intai au fost inventate legile, si apoi, din continutul lor, au aparut activitatile/aspectele reglementate… Si de muncit s-a muncit dintotdeauna, chiar inainte sa existe un Cod al Muncii ;)

    Daca vrem sa filozofam despre sensurile mai mult sau mai putin figurate ale “prostitutiei”, evident ca nu vom ajunge la o delimitare conceptuala utila in elaborarea unei legi. Cred ca stim totusi despre ce prostitutie vorbim aici, nu?

    De ce trebuie automat sa ne gandim la taxare? Sunt atatea alte aspecte care pot fi analizate, in afara impozitelor. Si, pana la urma, chiar si acolo e un aspect delicat. Asa cum, lucrand la negru, nu ai asigurari medicale, nu ai vechime samd, practicand o meserie din afara legii esti “scutit” nu numai de impozite, ci si de drepturi….

    Inteligenta ti-o poti vinde, dar cu vanzarea corpurilor la liber… totusi parca evolua umanitatea (omul nu este o marfa, un obiect de troc), nu involua :roll:

  • 47

    “atata timp cat nu creeaza celorlalti un prejudiciu”… pai cum delimitezi asta, daca nu aplici nicio regula / lege? ;) parca era ideea ca e totul ca in jungla, nu? :roll:

  • 48

    @Geanina Sunt printre cei care considera ca legalizarea prostitutiei este necesara, dar nu suficienta. Printre beneficiile aduse de legalizarea prostitutiei totusi nu se vor numara anii trecuti in cartea de munca sau serviciile medicale platite de casa de asigurari de sanatate, ci doar recunoasterea ca acest fenomen exista, tolerarea si reglementarea acestui fenomen precum si disculparea celor care apeleaza la astfel de servicii. Personal nu cred ca as avea vreun avantaj sau ca m-ar afecta in vreun mod legalizarea prostitutiei. Ai alta parere in ceea ce te priveste sau la modul general?

  • 49

    #38 – “A mind opened too wide lets all the ideas out” :)

  • 50

    @47 Daca vorbim de sex pe bani singurul prejudiciu la care pot sa ma gandesc este daca incasezi si nu platesti taxe. Eu nu platesc astfel de servicii si daca as plati nu cred ca as cere nici bon de casa nici fisa fiscala sa vad daca si-a declarat veniturile si bineinteles ca nici nu as seziza OPC-ul in cazul in care “marfa” este neconforma cu prospectul.

  • 51

    @strip:

    Dar de ce nu ar putea fi si beneficii de genul acela? Cine le-ar interzice? Mai ales daca ar fi servicii practicate intr-o forma organizata…

    Ar fi multe implicatii, si directe si indirecte. O posibilitate in plus de preventie/ control a BTS, HIV, posibilitatea de a impune respectarea anumitor limite (nu chiar clientul nostru, stapanul nostru… pe care nu prea il poti reclama la politie pentru abuz, in timp ce te-a platit pentru ceva ilegal), posibil reducerea traficului de carne vie (nu mai ajung fetele sechestrate prin alte tari), a prostitutiei minorilor… e lunga discutia…

  • 52

    #50 – sa nu fim copii acum… afirmatia ta initiala a fost asta “fiecare este liber sa-si vanda corpul sau inteligenta in orice mod considera atata timp cat nu creaza celorlalti un prejudiciu”

    Este o realitate existenta traficului de carne de vie (fete care nu aleg sa-si vanda corpul de placere), a prostitutiei/pornografiei infantile (copii ce nici macar nu-si constientizeaza sexualitatea, d’apoi sa o mai si vanda de buna voie), prostituate de pe strada care “aleg” sa se vanda pentru ca nu isi pot hrani copiii, dar nu aleg si sa fie batute sau abuzate in alte forme samd.

    Este o cutie a pandorei, o data ce ajungi in postura de “marfa”, cu un “pret”, scoasa pe “piata”, prejudicii de multe feluri pot aparea… Asa cum sclavii erau tratati precum animalele, si prostitutia dezumanizeaza :(

  • 53

    @46 Nu fac nicio diferenta intre a vinde o prestatie intelectuala sau fizica, insa cred ca sexul poate sa fie un act de rafinament spiritual prin care dragostea deschide calea spre iubire. In cazul prostitutiei acest lucru devine in mod evident imposibil ceea ce in opinia mea este mai degraba o vanzare a sufletului decat a corpului.

  • 54

    @51&52 Toate argumentele tale sunt OK. In practica totusi s-ar putea ca lucrurile sa nu se prea schimbe. De aceea am zis ca legalizarea este necesara, dar nu rezolva aproape deloc problemele care decurg din practicarea prostitutiei. Asa cum spre exemplu legalizarea fumatului nu reduce contrabanda cu tigari.

  • 55

    @strip: #53

    O prestatie intelectuala pe care o vinzi nu iti afecteaza capacitatea de a gandi, nu iti scade IQ-ul. Plus, o idee nu iti poate fi scoasa cu forta din minte. O prestatie fizica pe care o vinzi poate sa duca la prejudicii reale (contractarea unei boli, leziuni, abuzuri, lucrurile pot scapa de sub control). Ca sa nu mai spunem ca pot avea urmari si pe termen lung, nu neaparat de moment. Efecte psihologice/emotionale asupra celui care practica (scaderea stimei de sine, depresii, tulburari de dinamica sexuala samd), impact social (pierderea suportului social, marginalizare, discriminare) si multe altele.

    Este o vanzare a sufletului, ca orice compromis pe care il facem. Pentru ca sunt prea putine cazurile de persoane care practica prostitutia datorita unui libido exagerat (sa caute placerea) sau a senzatiilor tari (nevoia de experiente “excitante”). Persoanele respective nu ar face asta, daca nu ar avea anumite motivatii care nu au nicio legatura cu reproducerea, orgasmul sau comuniunea spirituala…

  • 56

    @strip:

    1. Nu poti compara tigarile cu sexul. In afara de fumatul pasiv (consecinta nefasta), fumatul implica un om si tigara lui. Cumperi o marfa care se transforma in fum, scrum si un chistoc. Sexul implica relatia dintre doi oameni, unde raportul nu este de egalitate (unul e om-client, altul este o marfa). Dupa folosirea “produsului”, acesta continua sa fie un om, ce suporta consecintele propriilor actiuni.

    2. Problema fumatului nu a fost niciodata ca este ilegal, ci ca este un viciu nesanatos. Contrabanda cu tigari este efectul cererii mari (vorbim de o adictie) vs reglementarile cu scop sanogen (accize mari in speranta ca va scadea consumul). Nevoia nu dispare, deci apelezi la produse mai ieftine, de contrabanda…

  • 57

    @Geanina Las concluziile pe mai tarziu. Putin somn nu strica. Noapte buna!

  • 58

    @strip: Noapte buna! ;)

  • 59

    @ Geanina Vlad

    1. Geanina, singura problema pe care o am in a posta poze contra cost pe un site cu fetita mea goala este legea tampita si plina de prejudecati de ev mediu. Nu sunt deloc teribilist si crede-ma ca am limite, doar ca limitele mele sunt obiective. Mai mult, daca banii obtinuti i-as investi in viitorul fiicei mele, sunt convins ca va aprecia lucrul asta cand va fi destul de mare ca sa ma poata judeca.

    2. “totusi parca evolua umanitatea (omul nu este o marfa, un obiect de troc)”

    WTF?! Geanina!!! De la tine aveam pretentii. Evident ca oamenii sunt o marfa, dar sunt o marfa libera care au dreptul de a decide cand, cui, cum si cat vor sa se vanda. Evolutia inseamna sa oferi omului posibilitatea de a se vinde cat mai corect si ferit de abuzuri. Pentru ca daca nu vrei deloc sa te vinzi atunci e bine sa te duci pe o insula postie precum Robinson. Dar ce te faci daca nu ajung insulele?

  • 60

    @ Geanina Vlad

    Din punctul tau de vedere ce este mai umilitor:

    sa iei 100 de RON pentru un blowjob de 5 minute sau sa iei 700 de RON pe luna muncind intr-o fabrica de confectii de dimineata pana seara? Sau sa predai in fata unor nenorocit de copii salbatici prin vreo scoala de la tara (sau chiar de la oras) pe 1000 de RON lunar? Ia intreaba-le tu pe femeile astea din confectii si din invatamant cat de “umane” se simt cu jobul lor.

    A, daca vorbim de traficul de carne vie, asta e altceva. Dar prostitutia nu asta inseamna. Tocmai de aceea trebuie legalizata prostitutia, pentru a se evita abuzurile!!!!!!!

  • 61

    @adrena – Hai c-am citit totul, amuzat. :)

    Esti teribilist, asta e clar. Si pana la un punct iti inteleg practica sfidarii: cand dai de clisee, grobianisme, habotnicie, pudibonderie, exagerezi si tu socand pe extrema cealalta. Dar pe alocuri devii la fel de grotesc ca ceilalti, promovand anarhia, desfraul si depravarea. Iar logica iti capata mirosuri de sofism.

    Ai mentionat tiganca ce cauta prin gunoaie. Te-as intreba: si ce te deranjeaza asta? Conform logicii tale, nu face omul ce vrea? Nu e “free spirit”, nu-i practic sa consume mancare buna aruncata de altii? Nu si-a gasit un fraier care i-a luat copilul sa-l creasca, dupa ce si-o fi vandut si ea poate trupul la kil, sa maximizeze profitul?

    Ti-as mai fi amintit si despre demnitatea umana, cand mentionezi atatea munci “onorabile”, dar mi-e c-o s-o dai in plopi ca atunci cand mai multi ti-au zis de dragoste. Citindu-te insa, ma-ntreb de ce nu cauti si nu gasesti tu insuti niste babe cu bani pe ele, carora sa le sugi vezica pana cad pe spate, pe rate orare faraminoase. E simplu: bagi anunt pe net, spui ca ai limba lunga si tare, si-ti garantez ca dai de cliente. La fel cum desigur orice fata si-ar gasi pedofili sau ftalai. :P

  • 62

    @adrenalitera: Sal’tare! Ne-am mai conversat o data, pe scurt…

    Ma uimeste, sincer, calitatea rationamentelor tale si m-as mira sa ti le fi cultivat in Romania sau cu ’surse’ romanesti (altfel nu te-ai da cu capul de pereti de fiecare data cand comentezi ceva pe-aici). Te admir cu toata sinceritatea si mi-ar placea sa ajungem vreodata sa stam de vorba la o cafea.

    Dar cred ca gresesti prin a fi usor asocial. Mi se pare ca iti place Dawkins – ei, poate sa-ti explice el ca pana si ‘gena egoista’ duce la sociabilitate si altruism (ce-o fi ala).

    Ma rog, nu trebuie sa ma iei in seama. Caut doar scuze schioape sa nu plec inca la serviciu. :)

  • 63

    @adrenalitera Ca să intru în jocul tău, desi premiza mi se pare aberantă: Întrebarea care se pune si de care tu nu zici nimic – ar fi fetița comfortabilă cu asa ceva? Oare vrea ea să pozeze acum dezbrăcată ca să aibă bani de Oxford mai târziu? Poate vrea să termine liceul si să se mărite, să fie nevastă si mamă de copii toatp viața, iar ideea că undeva pe internet există poze cu ea goală, pe când era mică, o vor face extrem de nefericită. Si poate banii nu ar compensa nefericirea asta. Tu vorbesti asa, la modul absurdo-teoretic, dar vorbesti raportându-te la tine, nu la respectiva fetiță. Asta e chestia când ai copii, trebuie să le respecți TU lor personalitatea, si ideile. Si crede-mă, au personalitate, si idei, si pudori, si prejudecăți, si judecăți de valoare, exact ca un adult, încă de la vârste foarte mici. Si nu neapărat le preiau de la părinți, pur si simplu li se conturează lor personalitatea, Uite, eu si soțul meu suntem foarte hippy/boemo-relaxati, pe când copilul meu e un conservator scorțos din ăsta care se isterizează dacă nu e tuns la fix, dacă hainele nu sunt călcate/apretate/puse la punct, unul care respectă toate regulile si toate normele. Asa e el, nu l-am învățat eu să fie asa – asa a fost de mic. Concluzia? Poți tu să ai părerile tale despre viață, dar, ca părinte, trebuie să ții cont de părerile copilului tău desre viață

  • 64

    @adrenalitera:

    #59 – Ce afirmatii faci… Omule, pornografia infantila are consecinte, char daca nu imediate. Tu te bazezi pe ideea ca un copil de 5 ani nu face diferenta daca e pozat sau nu, ca i se pare o joaca? Ei bine, la varsta aia copiii poseda deja “theory of mind”, nu mai sunt egocentrici, inteleg ca exista perspective diferite de ale lor. Chestioneaza tot, au pareri proprii, nu sunt niste papusi fara creier pe care le manipulezi tu cum vrei. Au rationament, memorie.

    Apoi, esti cam naiv. Tu crezi ca pedofilii platesc pentru poze cu copii dezbracati pe plaja sau jucandu-se in piscina (pe care le are oricine)? E plin netul de asa ceva, gratis. Ar trebui sa pui copilul ala in anumite posturi erotice, ca sa ai marfa la care visezi tu. Iar “jocurile”alea nu se uita, isi pun amprenta pe evolutia emotionala a copilului, care va intelege, chiar si intuitiv, ca nu este ceva normal/comun. La scoala ceilalti povestesc cum mama le face poze in parc cu ponei, clovni si baloane, al tau cum tata acasa are “studio” unde il pune sa se dezbrace. La 5-8 ani copiii sunt foarte curiosi legat de organele sexuale, pentru ca se formeaza identitatea de gen (vor sa inteleaga de ce sunt diferite fetele de baieti, ca sa se poata autodefini). Da, isi arata unii altora partile intime, dar este o etapa normala in dezvoltare, pentru ca se intampla benevol, la aceleasi varste, este o activitate de explorare pentru ei. Un adult in ecuatia asta va fi evaluat ca intruziv. Iar in momentul cand intra la pubertate si apoi in adolescenta timpurie, cand sexualitatea si propriul corp devin centrul atentiei, vor intelege exact ce au insemnat acele poze din trecut. Vei avea un copil cu probleme grave.

    E atat de lunga lista cu efecte/ consecinte nefaste ale unor asemenea “investitii inteligente in viitorul copilului”, ca ma ia durerea de cap. Le stii si tu, dar acum ai de facut o argumentatie si o tii pe-a ta, complet aiurea.

  • 65

    Auzi, Geanina? Dar dans la bara ii dam voie sa faca? :)

    “La 5-8 ani copiii sunt foarte curiosi legat de organele sexuale”

    Eu sunt si-acum. E vreo problema? :P

  • 66

    Apropo, acum cativa ani lucram la o firma mare prin centru, iar la pranz colindam cu baietii pe la cateva restaurante gen bufet, ieftine si bune, din zona. (Cam de trei ori pe saptamana, ca ajungea totusi sa ne mai plictiseasca mancarea.)

    Ce aveau restaurantele astea special? Erau streap-club-uri. Consumatia obligatorie era o bere. In rest, aveai la alegere intre tocanita de cartofi, chateaubriand, fripturi, sandwichuri, prajituri etc etc.

    …Si observati ca abia acum ajung la femei. Tipele? Super! Si curate, si frumoase, din toate colturile lumii.

    Te ghiftuiai efectiv din farfurie cu …pzda la nas. :) Iar dupa masa puteai alege ca desert unul sau mai multe dansuri private, pe $5, la care puteai sa pui si mana. Nu mai jos de solduri, dar in sus si pe craci puteai pipai in draci. :D

    Multe din astea erau studente. Si (pentru curiosi) nu, nu acceptau si vorba aceea. Nici macar dupa show, seara, in alta parte.

  • 67

    @adrenalitera:

    #59, 2 – am precizat exact la ce ma refer, nu era vorba de varianta de a te “vinde”, in sensul actual de inteligenta sociala, ci de incalcarea drepturilor omului (sclavagism, traficul de carne vie samd).

    #60 – bunicii mei au fost invatatori, mama este invatatoare, tata este profesor, deci … nu am nevoie sa intreb prin vecini cat de “uman” se simte sau nu cadrul didactic. Cu femei ce lucreaza in confectii am avut experiente directe (da, cand termini la 21 de ani facultatea de jurnalism si vrei sa muncesti, uneori singurul job pe care il gasesti la inceput este intr-o asemenea firma).

    Ca sa iti raspund acum – modul in care experientiezi umilinta este legat de principiile si valorile personale, nu e asa o chestie abstracta. Depinde cum iti definesti tu notiunea de demnitate. Parintii mei nu se simt umiliti ca lucreaza in invatamant pe salariile alea dupa 30 si de ani. Este o munca de vocatie, ii reprezinta, au si satisfactii. Umilinta nu vine din munca pe care o fac. Exista tristete, frustrare (cand nevoile exced resursele financiare), dar nu e umilinta. Este o chestie de asumare. Ne asumam deciziile pe care le luam si consecintele lor. Ar trebui sa ma simt umilita ca nu m-am nascut intr-o familie de bogatasi? Ca altii castiga mai bine decat mine pe munca mai usoara sau nefacand nimic? Intotdeauna vor exista domenii care cer munca fizica, si altele care cer capacitati intelectuale.

    Este si cazul acelor femei din confectii. Am un respect deosebit pentru ele, dar realitatea ramane: majoritatea aveau maxim 8 clase sau o profesionala. “Umilinta” de care vorbesti tu este rezultatul unor alegeri – nu si-au continuat educatia, s-au maritat devreme, au facut copii, iar asta le-a limitat drastic optiunile. Oricare dintre ele poate sa faca de exemplu croitorie la domiciliu. Exista oportunitati, dar trebuie sa fii deschis la ele.

    Concluzionand, nu m-as simti umilita sa lucrez in invatamant pe 1000 ron, nici in confectii pe 700, daca asta este ceea ce mi-am dorit sau maxim ce pot face in viata (cf. capacitatilor mele). Dar da, m-as simti umilita sa iau acei 100 lei in 5 minute, conform valorilor mele. Cred ca ii pot obtine folosindu-mi creierul, fara sa stau in genunchi in fata unui necunoscut care imi este superior fix cu atat: poseda 100 de lei pe care eu nu ii am. Mai bine dau cu matura cinstit pe 100 de lei pe luna (fac curat aici in bloc) si imi pastrez optiunea de a alege din placere/sentimente partenerul sexual. ;)

  • 68

    @deea: Adevar grait-ai! ;)

  • 69

    Heeeelău evribadi!!

    Am venit şi eu să mai pasc un pic de iarbă fragedă de Pandora şi m-am lovit de domnul Adrenaliteră, care şedea firoscos pe pajişte şi împărţea material pornografic ciobăniţelor.

    Şi mi-a venit o idee!(Iancule, iartă-mă, ştiu că mă iubeşti, dar prea eşti tot timpul ocupat cu turcii, cu luptele şi cu problemele ţării!) Este criză şi-mi trebuie bani pentru nutreţ! M-am hotărât să concep un viţeluş sau o viţică, împreună cu domnul Adrenaliteră. O s-o rog pe Şeherezada să-mi dea o poţiune magică, ştie ea ce şi cum, ca să pot purcede grea, uşor. Ştiu că de Cola nu scap, dar ăsta să fie singurul necaz…

    Şi apoi, într-un an, doi, o să curgă beneficiile. Două perversiuni dintr-o lovitură! Doar sunt atâţia amatori de zoo-pedo-filie!! Progenitura o să aibă frumuseţea mea şi inteligenţa cinico-nihilisto-scârbavnico-miserupistă a tatălui. O punem la video-chat şi în doi-trei ani o să-şi cîştige singură banii de facultate, la Bovoxford, nu la Spiru Haret!

    Şi poate ne rămâne şi nouă ceva… Nu-i bine? Hai, Iancule, că ne-am scos!

  • 70

    @Florin Bratu:

    Eu nu as alege dansul la bara, cred ca sunt si alte sporturi unde sa se dezvolte armonios si sa invete disciplina. Dar mai ales nu as dori sa faca performanta copilul meu (sportiva). Fiecare decide insa pentru al sau…

    Nu e problema – sexualitatea face parte din viata oricarui individ sanatos. Depinde insa ce fel de curiozitati are fiecare (poate ca vecina nu apreciaza curiozitatea celui care ii face poze pe geam)…

  • 71

    @Geanina – Esti prea serioasa (eu glumeam).

    Lasa c-a venit vaca la petzit. :lol: Io mi-am luat popcornul (ma uitam la un film, dar asta promite mai mult ;) ).

  • 72

    @Joiana: asa, asa, da-i idei, ca nu avea deja destule :lol:

  • 73

    @Florin Bratu:

    Pai ce sa fac? Dupa ce am analizat pornografia infantila si situatia din invatamant, am ramas setata pe o atitudine serioasa :lol: Evident ca si dansul la bara l-am abordat la fel ;)

    Lasa popcornul, ca e plecat se pare adrenalitera (probabil are un casting sau o sesiune foto pentru noul site…). Deci se amana momentul “petitului”…

    Acestea fiind spuse, distractie placuta tuturor! Ma intorc la cursurile mele, ca nu vreau sa ajung in postura de a castiga 100 de lei dupa sugestiile tortionarului ;)

  • 74

    Joianooo, nu-ti trebuie potiune. Tre doar sa stii cum sa dai din coada: youtube.com/wat../

    :D

  • 75

    Halal fermier… coada se leaga de piciorul Joianei, nu de pom… orice om care a muls o vaca stie asta :lol:

    Gata, am disparut!

  • 76

    Pa si eu.

    @Joiandro, ne-ai dezamagit. Sper doar sa nu te fi luat Jianora si Seherezana la cioace, pe email. ;)

  • 77

    @Geanina Cand spui “experientiezi” nu vrei sa spui experimentezi? Pentru ca ma cam incurc la citit.

  • 78

    @strip:

    Nu, este o diferenta de sens. Scuze, poate suna ciudat, dar in psihologie acesta este termenul folosit si eu m-am obisnuit cu el, nici nu imi dau seama….

    Vine din engleza…

    to experience – to feel a particular emotion, pain…

    to experiment – to try using various ideas, methods to find out how good or effective they are; to do a scientific test…

  • 79

    @ Florin Bratu

    Eu cred ca tu citesti comentariile in diagonala, altfel ar trebui sa te banuiesc de altceva.

    1. De unde reiesa ca eu condamn practica cautarii prin gunoaie? N-are decat. Totusi, o astfel de mama ma indoiesc ca poate oferi o educatie unui copil, dar asta e altceva. Te-ai prins acum? Iar educatia copiilor trebuie sa fie o obligatie, statul trebuie sa oblige parintii sa asigure copiilor un anume nivel de instruire si educatie. Tocmai faptul ca nu se intampla lucrul asta este o premisa consistenta pentru tot ce se va intampla rau in tara asta si aiurea.

    2. De unde ai inteles tu ca eu as promova anarhia? Delirezi rau de tot.

    Desfraul si depravarea sunt notiuni relative. Daca desfraul si depravarea se intampla in spatiul privat atunci nici macar nu mai e desfrau sau depravare, e petrecerea timpului liber cum vrea muschiul meu sau al oricui. Ai vreo problema cu asta?

    3. Daca stii ce este ala un sofism, te rog sa ma citezi si sa-mi arati unde l-am comis.

    4. Probabil ca si-a gasit fraierul. Dar nu o sa cedez viitorul fetitei ca sa nu mai fiu eu fraier. Lasa sa fiu.

    5. Am destui bani cat sa nu trebuiasca sa “sug vezica la babe” (imi place expresia). Dar daca oferta e generoas, nu ma dau inapoi. Si te asigur ca nici tu. Pentru suma potrivita garantat o iei si la cur. Asa ca lasa ipocrizia la o parte.

    6. Faci confuzi oligofrena intre un act “pervers” comis de doi adulti responsabili, cu pedofilia care este o crima deoarece implica un minor. Daca te referi insa la vizionarea unor poze cu copii dezbracati, asta nu e pedofilie, e tot petrecerea timpului liber.

    Alte nelamuriri?

  • 80

    @ FloT

    Altruismul este un egoism mascat. Sunt altruist pentru ca-mi place, deci sunt egoist. Tocmai de aceea cuvintele astea nu au sens si trebuie scoase din vocabular. Toti suntem egoisti asa ca acest cuvant, nediferentiind nimic, nu defineste, in fond, nimic. In rest sunt o persoana extrem de sociabila. Am nevoie de oameni si sunt de folos oamenilor. Mai sociabil decat mine nici nu exista.

  • 81

    @ Geanina Vlad 64

    1.Daca pedofilii nu se multumesc doar cu atat, atunci nu incheiem afacerea.

    2. Fie copii sunt niste legume, fie ai tu dreptate si inteleg tot. In cazul asta le explic ca, daca vor jucarie mai scumpa, trebuie sa faca o anumita poza intr-o anumita postura ca sa luam banii de la un pervers nenorocit. O sa inteleaga el. In rest copii aia cu poneii sunt indobitociti pentru ca nu au un tatic ca mine care sa le explice cum e cu sexul. Mi-e miula de ei.

  • 82

    @ Geanina Vlad #67

    Ai dreptate cu umlinta, dar poate sunt persoane (de fapt exista sigur astfel de persoane) care prefera sa ofere un blowjob. Chiar daca ar putea sa munceasca in alta parte. Asa ca tocmai pentru ca e o chestiune subiectiva nu ai dreptul sa spui ca a fi prostituata este umilitor. Poate fi sau nu poate fi. Eu respect prostituatele, dar nu respect profesorii care muncesc pe 1000 de RON. Sunt niste cersetori.

  • 83

    @adrenalitera:

    #81 – Deci recunosti ca nu esti dispus sa mergi pana in panzele albe cu pozele alea, numai sa satisfaci clientul. Macar atat…

    Ii poti explica ce e cu sexul pe la 10 ani. Mai devreme nu il intereseaza pe copil (doar anatomia, nu relatiile cu sexul opus ii starnesc curiozitatea pana atunci, pentru ca nu a inceput maturarea sexuala…);)

  • 84

    @ deea

    Am inteles. Am s-o intreb inainte. O sa incerc sa-i explic cat mai pe intelesul ei si daca e de acord (nu voi incerca sa o manipulez, doar o sa-i explic atat cat pot consecintele), trec la fapte.

    In alta ordine de idei, a avea o problema pentru ca sunt poze cu tine pe net in ipostazae sexuale (sex=normalitate) inseamna sa ai prejudecati idioate. Daca copilul meu le va avea il omor cu mana mea. Inseamna ca am esuat complet in educatia lui. Nu pot sa las asa ceva sa iasa in societate, ar fi un monstru. Asa ca voi.

  • 85

    @adrenalitera:

    #82 – nu am vorbit in numele altor persoane… m-ai intrebat de mine, am raspuns!

    Si am precizat clar ca e o chestiune de perceptie a fiecarei persoane despre umilinta/demnitate, una de alegere si asumare, ce parte a fost neclara?

  • 86

    @ Geanina Vlad 81

    1. Evident ca nu merg pana in panzele albe, e clar ca nu vreau sa-i fac niciun rau copilului, dimpotriva.

    2. Deci la 5 ani e leguma sau nu? Mai are rost sa-i explic sau trec la fapte? Tu esti psihologul, ma bazez pe consilierea ta.

  • 87

    @ Joiana

    Vita draga, ce bine te-ai nimerit tu la # 69. Iti dau numarul meu de tel? Imi place ideea. Si te scap si de cola daca vrei, chiar nu insist, scap de-o cheltuiala (de productie).

  • 88

    @ Geanina vlad

    Ba da, Geanina, ai vorbit in numele altor persoan pentru ca ai sugerat ca ar fi umilitor sa fii prostituata.

    Am notat si raspunsul tau.

  • 89

    @adrenalitera: PS #82 – tu nu ai o problema cu profesorii, ci cu raportul defavorabil lor munca/beneficii pe care il accepta… ei bine, nu iti imagina ca in prostitutie exista numai escorte care iau sute de euro, si acolo sunt cele care presteaza pe foarte putini bani… deci criteriul tau de a respecta prostituatele vs profesori e aplicat aiurea ;)

    #84 – iar privesti limitat problema… fata va trai intr-o societate, nu pe o insula pustie… poate ca ea nu are prejudecati, dar oamenii din jur le au, ca iti place tie sau nu… iar suportul social este un factor esential in viata… cum ramane cu intimitatea care trebuie pastrata acasa (pe care o propovaduiai la homosexuali)? Asa si ea, poate sa isi faca filme si poze cate vrea, pentru uz personal, tinute pe calculatorul propriu… daca le pune pe net, transmite ideea ca intimitatea ei este deschisa publicului, ca oricine e invitat… nu ceilalti vor avea prejudecati, ci vor recepta doar mesajul transmis de ea ;)

  • 90

    #88

    “modul in care experientiezi umilinta este legat de principiile si valorile personale, nu e asa o chestie abstracta. Depinde cum iti definesti tu notiunea de demnitate… Umilinta nu vine din munca pe care o fac… Este o chestie de asumare. Ne asumam deciziile pe care le luam si consecintele lor… m-as simti umilita sa iau acei 100 lei in 5 minute, conform valorilor MELE”

    Asta inseamna ca am vorbit in numele altor persoane si ca am sugerat ca ar fi umilitor? :roll: mai citeste o data!

  • 91

    @ Geanina

    1.Bineinteles ca am ceva cu raportul beneficii / munca. Alea care profeseaza pe foarte putini bani sunt fie urate, fie foarte proaste sau nepricepute. In prostitutie beneficiile sunt foarte corecte, dupa parerea mea. ceea ce nu se intampla in invatamant. Nu calitatea este criteriul acordarii beneficiilor. De aia mi se pare umilitor sa accepti un salariu de 1000 de ron. dar dacalor nu li se pare…

    2. Sper sa aiba suport social de la ceoilalti oameni care nu au prejudecati. eu vreau sa-mi educ fata sa fie o luptatoare, nu un creier spalat printre multe altele. Eu vreau sa educ un om, nu o vita. Pozele pentru site-ul cu pedofili eventual interesati nu este public, se acceseaza contra cost. Nu oricine e invitat, doar cei interesati care sunt dispusi sa plateasca. Daca intr-un final vor ajunge publice nu este vina celui care le-a facut, ci a celui care se uita. Nu invadez eu sau fata mea spatiul public cu astfel de poze deci nu avem nicio responsabilitate.

    Te-ai gandit vreodata ca poate Cleopatra Stratan o sa-i reproseze lu ta’su ca a pus-o sa cante tampenia aia cu Ghita? Care e chiar misto, dar intrebarea e posibila. Care e diferenta?

  • 92

    @ Geanina Vlad

    “Este o cutie a pandorei, o data ce ajungi in postura de “marfa”, cu un “pret”, scoasa pe “piata”, prejudicii de multe feluri pot aparea…”

    N-o mai da cotita. Ti-ai revenit intr-adevar ulterior totusi.

  • 93

    @adrenalitera:

    #86 – nu este leguma, dar nu poate lua decizii de genul asta (nu are capacitatea de rationament ipotetico-deductiv, nu intelege determinismul multiplu, nu poate opera cu concepte abstracte samd). Si cel mai important, nu are notiunea de sexualitate pe care o are adultul.

    Deci nu are cum sa inteleaga, de aia exista adultul inteligent care sa fereasca copilul de consecinte nefaste. Sau adultul care e constient ca o jucarie mai scumpa are aceeasi utilitate cu una ieftina (jocul), nu e atras de culori si sunete ;)

    Deci in loc sa-i explici de ce trebuie sa ii vinzi pozele unor perversi, ii impui anumite limite legat de “mofturi”. Copiii invata prin modelare.

  • 94

    Logic. Deci decizi imi apartine. Si jucaria mai scumpa era o metafora. Cu mai multi bani poti asigura mai bine viitorul copilului tau. Asta e un fapt.

  • 95

    @adrenalitera:

    #91 – Hai sa nu mai generalizam. Anumite oportunitati are cel care intra in invatamant azi (incepatorul, tanar) si altele cel care asta face de 20-30 de ani. E la fel ca in orice domeniu, sansele la reconvertirea profesionala si reincadrarea in munca sunt invers proportionale cu varsta. Omul ala la 50-60 nu isi va gasi alt loc de munca asa usor, plus se chinuie sa iasa la pensie, cum necum. Alta e povestea cu tanarul de 25 de ani care poate sa aleaga o alt cariera unde e mai bine platit…

    Legat de poze si intimitate, nu vorbeam acolo de cele de pe site-ul tau minune, ci in general despre pozele personale cu tenta sexuala ce ajung pe net. Prea putin conteaza cum au ajuns, efectul este acelasi.

    Cleopatra, ca si alti copii-vedeta, poate resimti mai tarziu consecintele, evident. Nu ale calitatii melodiilor cantate, ci ale stresului acumulat, pentru care copiii nu au mecanisme adecvate de coping ;)

  • 96

    @adrenalitera:

    #94 – Decizia iti apartine pentru ca se presupune ca esti un adult responsabil. Pentru cei care nu se incadreaza, s-a inventat decaderea din drepturile parentale ;)

    Sa nu imi zici ca esti dintre cei care cred “eu te-am facut, eu te omor”… Da, banii pot asigura un viitor mai bun. Dar compromisurile facute au si efecte negative. Si nu ai dreptul sa iei decizii ce pot afecta iremediabil viata copilului tau.

    Altfel nu vad de ce te-ai opri la pozat, hai sa ii punem sa si munceasca 10 ore pe zi, sa le vindem si rinichiul (ca tot nu le trebuie 2) samd. Totul pentru un viitor luminos si pentru ca ai contribuit cu un spermatozoid la aparitia pe lume a copilului (ti-e dator, nu?) :roll:

    Ciudat cum tot rationamentul tau pleaca de la ipoteza ca acel copil nu va fi capabil sa castige o bursa de studii de exemplu, daca nu ai tu bani de asa ceva. Atunci, hai cu ei la vanzare, nu? De siguranta, ca nu stim cat de capabili vor fi sau nu… Pe principiul mai bine previi, decat sa combati… incredibil!!!

  • 97

    @adrena #79

    Bai, io inteleg ca te-ai atacat putin, dar n-am facut decat sa te pun nitel in ipostaze de-alea grotesti pe care singur le-ai sustinut anterior. Fii barbat acu. Ori iti accepti logica si pe tratament “revers”, ori logica ti-e gargara. Ca la figura cu “toate femeile e kurve”…

    1. “Iar educatia copiilor trebuie sa fie o obligatie, statul trebuie sa oblige parintii sa asigure copiilor un anume nivel de instruire si educatie”. Da mai, sa ne oblige sa le punem poze goale pe net, ca sa le asiguram financiar viitorul. Si ca sa-i invatam deschisi la minte…

    2. “Daca desfraul si depravarea se intampla in spatiul privat atunci nici macar nu mai e desfrau sau depravare, e petrecerea timpului liber cum vrea muschiul meu sau al oricui. Ai vreo problema cu asta?” Tu esti sanatos??? Daca tu ai face mai stiu io ce cu fata aceea in privat, n-ar mai fi desfrau, depravare, pedofilie???

    5. “Am destui bani cat sa nu trebuiasca sa “sug vezica la babe” (imi place expresia). Dar daca oferta e generoas, nu ma dau inapoi. Si te asigur ca nici tu. Pentru suma potrivita garantat o iei si la cur. Asa ca lasa ipocrizia la o parte.” Io zic sa nu mai garantezi atata pentru altii, ca devii jenibil. Sunt oameni (moi y compris) pentru care demnitatea are o valoare, si asta nu-i gargara. Cred sincer ca tu n-ai destule valori morale, ca sa-ntelegi ce putere iti dau acelea in orice situatie.

    6. “vizionarea unor poze cu copii dezbracati, asta nu e pedofilie, e tot petrecerea timpului liber”. …Cred ca ti-ai facut norma la tampenii spuse pe ziua de azi, iar io n-am timp de pierdut. Plus ca pe de-o parte stii ca mi-esti simpatic, dar o iei des pe miriste. Mai vorbim…

  • 98

    Geanina – Cred ca m-am lamurit azi (poate si tu) de ce-mi vine la fel de greu sa discut sau sa rezonez in viata atat cu habotnicii dogmatici, cat si cu secularisti de-astia extremisti, pentru care libertatea absoluta e lege.

    Si cred ca vad unde e buba: lipsa valorilor morale. Ei nu-s capabili sa priceapa puterea naturala pe care ti-o aduce un crez, un principiu de viata ori notiunea de demnitate. Fiindca la ei mai totul e axat pe pragmatism, maximizarea profitului, logica despuiata de virtute gen “daca pot face bani pentru copil cu poze goale pe net, ar fi ilogic sa n-o fac”, sunt incapabili sa priceapa ca nu toti s-ar pleca la nivelul asta, indiferent de situatie.

    Au fost si sunt atatea cazuri cand oamenii nu cedeaza nici in fata torturii, daca au un crez, o convingere, un mod de-a fi pe care si l-au insusit in viata. Si de-aici le vine puterea interioara. Exista parinti care, in conditii de canibalism post-apocaliptic, s-ar sacrifica fara probleme doar ca sa le supravietuiasca copiii. Sau care si azi si-ar da viata pentru ei.

    Ce ma scarbeste la “liber-cugetatorii” cu filozofie de bodega e nu-si-nu-ul abject, gen “toti suntem egoisti”. Eu nu-i vad insa pe ei punand in practica ce sustin, si nici noi altii nu cred ca avem sa le demonstram ceva.

  • 99

    Hai mai Florin , ce naiba , tu esti democrat , ala e extremist de dreapta , la ce intelegere vrei sa ajungi ? Alege-ti parteneri de discutie care au convingeri asemanatoare cu ale tale , uneori nici nu e nevoie sa-i convingi pe altii de convingerile tale si viceversa ! Ce e aia libertate absoluta ? Libertatea de a incalca libertatile altora ? Stii prea bine lucrurile astea , asa ca nu mai insist……………..

  • 100

    @Florin Bratu: Ai concluzionat singur: nimeni nu trebuie sa demonstreze nimic aici.

    Mie imi plac dezbaterile, pentru ca iti ofera ocazia sa cunosti alte mentalitati, puncte de vedere, te provoaca sa gasesti argumente la care poate nici nu te-ai gandit. E un exercitiu interesant si util, mai ales pentru mine.

    Dar nu depasesc nivelul de dezbatere: nu incerc sa imi impun un punct de vedere personal, convingerile, valorile sau principiile. Nu este nici locul, nici scopul si nici nu am dreptul sa o fac. In plus, nici nu ai sanse sa schimbi ceva radical, pentru ca se activeaza automat rezistenta, daca distanta intre opinii este mare.

    Nici nu judec, pentru ca nu cunosc suficient interlocutorii. Habar nu am ce factori au dus la formarea atitudinilor si opiniilor pe care le expun ei aici (poate sunt justificate partial, sau macar explicabile). Ca sa nu mai spun ca nici macar nu e sigur ca sunt cele reale, nu simple jocuri pe net.

    Mai conteaza si varsta, temperamentul si… lista e atat de lunga… ca ar trebui sa fie clar ca nu e cazul sa ne etichetam reciproc ;) E ca si cum ai avea pretentia ca poti descrie un om in detaliu doar dupa voce sau o poza din copilarie :roll:

    Dar sunt convinsa ca pot discuta cu oricine de aici, indiferent de diferenta de opinii, daca respect cateva reguli simple: deschidere, asertivitate, limbaj decent, empatie, interes si multaaaa creativitate :lol: Am ajuns eu la un compromis cu Cosa, nimic nu e imposibil ;)

  • 101

    Geanina , te voi pune ministru de externe , cand voi ajunge la putere ! Se pare ca stii sa negociezi !

  • 102

    @DANNY: Nu vreau functii! :lol: Prefer sa lucrez cu oamenii direct si sa obtin ceva concret..

    De negociat? Sper ca ma descurc, am exersat multi ani ;)

  • 103

    @Danny si @Geanina – Mai, scuze, dar ati luat-o si voi putin pe miriste. Ca nu ma referisem la “demonstrari” sau “convingeri”, ci la acel punct concret unde am vazut ca s-a rupt total logica, cu unul care pretinde ca tocmai pe logica ii e axat discursul.

    @Geanina – Tu cunosti metoda si poate-ai vazut ce-am incercat sa-i aplic mai sus: reverse psychology. Adica-l incurajezi pe incapatanat sa urmeze el ce sustine (sa puna pozele alea pe net, sa mearga la babe sa-si castige un ban sanatos etc), in speranta ca acea cale lunga de la vorba la fapta il va face sa reconsidere unele aberatii, sau cel putin sa le puna in alta lumina.

    Cum spuneam, imi place tipul si-am mai avut si altadata discutii cu el. Din pacate insa, e de-o incapatanare groteasca, iar asta il pierde. Adica oricare din noi (si oricare om adult in general) mai reconsidera niste chestii intr-o discutie, cand i se aduc argumente clare. Pe Adrena nu l-am vazut admitand c-a dat-o rau in bara nici cand la “tu ai fost indragostit vreodata” si-a demonstrat ca da prin lista tipelor carora le-a dat la buci. :)

    Cu parere de rau o spun, dar cu Batman Batman orice discutie pe viitor devine de acum pentru mine un fel de aflat in treaba. E teribilist si basta. Iar cand i-o spui, se oftica aidoma unei muieri, iti baga tolba de smechereli si continua cu si mai multe aberatii.

    La asta ma refeream, la niste simple observatii. Si nu la vreo dorinta de-a mea specifica de a inchide sau limita discutiile.

  • 104

    Geanina Vlad: Iti dau functii fortat , na , e bine ? Poate negociem si noi ………dobermanul ala , stii tu………………nu doarme deloc…………:D

  • 105

    @DANNY….trebuia să lași un spațiu GOL între ultimul puncte,puncte…. apoi apeși pe semnul împărțirii apoi pe D mare de tipar,uite…….. :D

  • 106

    :D

  • 107

    Hai Geanina pe miriste ca ne-a dat voie Florin ! Hai vii , sa vezi acolo demonstratii si convingeri politice , dar sa vii fara doberman , ok ? :D

  • 108

    @Florin Bratu:

    Pai sunt cel putin 2 factori simpli care actioneaza si pe care nu ii controlezi in discutiile respective:

    1. personalitatea/temperamentul lui: este combativ, sigur pe/si cu o impresie buna despre sine, incapatanat si cu un pragmatism pe care il duce la extrem (de asta si ignora orice argument de natura emotionala, axandu-se doar pe demonstratii logice). El isi fixeaza doar punctul final si tot ce spune e orientat spre atingerea obiectivului. Daaaaar, te contrazic ca nu accepta cand a gresit (atunci cand reusesti sa il convingi, din punctul LUI de vedere, ca a gresit ;) – vezi mai sus ca a fost dispus la compromisuri sau macar mici corolare la misiunea site-ul minune, initial aparata cu atata indarjire). Daca nu tii cont de toate aspectele astea si nu iti adaptezi discursul pe tiparul gandirii lui, nu ai nicio sansa :)

    2. e un principiu de baza in persuasiune ce pleaca de la o teorie (nivelul de schimbare a atitudinii, cel putin pe termen scurt, este in relatie cu diferenta dintre atitudinea initiala a subiectului si atitudinea ulterioara dorita a fi indusa). Ca tu sa convingi pe cineva sa schimbe o atitudine, mesajul/argumentele tale trebuie sa depaseasca nivelul minim de discrepanta(sa creezi impresia ca esti oarecum de acord), dar sa nu contina o discrepanta majora (complet diferit de ce crede el referitor la tema data).

    Daca tu vrei sa ii demonstrezi ca greseste, nu ii spui din start asta, ci pleci de la pozitia lui, pas cu pas, facandu-l sa accepte anumite aspecte (unde nu este categoric). Si asa macar il poti aduce la jumatatea drumului ;) Evident ca succesul depinde si de alti factori: el evalueaza costuri/beneficii ale noii atitudini, daca ii da cu minus, adio :lol:

    Ori, din punctul lui de vedere, a accepta schimbarea asta se traduce in a fi indobitocit, plin de prejudecati, lipsit de pragmatism, adica exact ce contravine setului lui de valori ;)

    In esenta, ramane la latitudinea fiecarui comentator daca investeste timp si energie in incercarea de a-l combate/convinge ca greseste :lol: Cu jigniri sau ignore nu il ataci, e imun :lol:

  • 109

    @Geanina Vlad: Numai cu argumente il infringi , pana cand il faci sa zica , ca tine ! Ia caracterizeaza-ma si pe mine , draga Geanina !

  • 110

    @DANNY:

    Nu fac nimic cu forta, degeaba :lol:

    Iar pe miriste as mai sta eu (chiar aveam chef), dar mi-e ca imi pic examenul de maine… asa ca va las sa va jucati si ma intorc la hartoagele mele :(

  • 111

    @DANNY: Off, chiar nu pot acum. Dar de sambata sunt libeeeera! Ne caracterizam atunci, e bine? ;)

  • 112

    @Geanina Vlad: Stiam eu ca-ti place pe miriste :D , ai grija la examen maine , iti urez bafta si sa auzim de bine !

  • 113

    Haha! Mi-a placut! :D

    Sunt totusi doua erori pe care cred ca le faci mai sus, si pot veni din diferentele barbat-femeie:

    1. Eu personal nu tin sa conving pe altii de nimic (ca n-am nimic de castigat din asta), ci mi-e mai valoros ca altii sa ma convinga pe mine. :D Si cred ca el e la fel (vedem ce-o sa spuna). Am vanitatea mea, desigur, dar (tu cred ca ai vazut asta) sunt ff deschis la logica.

    2. La fel, pot ieri sa ma injur pe rupte cu unul/una, dar daca a doua zi imi prezinta niste argumente logice si rationale care se leaga, uit tot ce-a fost si-l respect pentru asta (vezi 1 deci, ca eu am de castigat). Interesant ca multi barbati (si nu ma refer la alde costelush sau Till) sunt ca noi: vanitate si ego, dar da-mi supa cu argumentatie digerabila, si pentru asta te respect. :)

  • 114

    @ Geanina vlad

    Bravos Geanina, cred ca mi-ai facut destul de bine “fisa”. Si sunt foarte mandru de fisa asta.

    Un singur aspect as vrea sa-l discutam totusi. Vorbeai de faptul ca nu acept argumente emotionale ca si cum asta ar fi ceva rau sau un minus.

    E adevarat, nu accept asa ceva. Dar de ce nu e bine asta, te rog sa-mi spui.

    Gandeste-te cel putin la faptul ca “argument emotional” e un oximoron, e o contradictie in sine, e ca si cum ai spune razboinic bland sau retardat genial. Emotia nu are cum sa fie un argument prin definitie.

  • 115

    Bai, ia citeste si ce-am zis io (la #113). Ca sa ma lamuresc daca ma mai prind vreodata la discutii, sau esti muiere. :)

    Ca si cu Cosa ma prinsai odata la chestii mai “adanci”, dar o dadu pe sensibilitatzuri si de atunci se rupse firu’. ;)

  • 116

    Stii ce nu-mi place mie, Geanina, la stereotipul descris de tine? Ca daca-i spui unuia ca asta “Ba boule, nu te duce la dreapta, ca-i rapa”, el tot se duce (si pica-n ea), fiindca …nu l-ai luat frumos. :)

  • 117

    @Florin Bratu:

    113 – Nu am spus ca tu vrei sa-l convingi pe el, sau pe altii. Ci, daca cineva (ipotetic) ar vrea sa convinga, cam de lucrurile alea trebuie sa tina cont. Iar lui adrena i se aplica, pentru ca el chiar argumenteaza pana in panzele albe cu scopul de a convinge. Are o viziune generala, pe care o particularizeaza dupa caz, si lupta sa le deschida si altora ochii catre “adevarul” lui.

    Iar despre faza cu azi ne injuram, maine te respect pt ceva inteligent/valid ce spui, Radu a zis clar ca asa e si el, si am vazut destui altii pe aici cu aceeasi atitudine. Depinde cat de departe s-a ajuns cu jignirile (daca ai atins un nerv foarte sensibil, uneori nu e cale de intoarcere – zi-i orgoliu sau demnitate, depinde de caz). Unele persoane au principiul (de la care nu fac rabat) ca unde scuipi, nu mai pupi. Tine de felul de a fi al fiecaruia, dar si de motivatie, importanta pe care a acordat-o discutiei samd. Oricum suntem dispusi sa trecem cu vederea mult mai multe celor pe care ii simpatizam, decat celor pe care ii respingem dinainte.

  • 118

    @ Florin Bratu # 97

    Sa luam criticile tale pe rand:

    In primul rand nu conteaza cat m-am atacat, mult sau putin, conteaza daca m-am atacat justificat sau nu.

    Bineinteles ca accept logica mea pana la capat, iar, asa cum spune si Geanina despre mine, daca acel capat depaseste anumite limite, e clar ca am gresit undeva si sunt gata sa recunosc asta si sa fac rectificari in consecinta.

    1. “Da mai, sa ne oblige sa le punem poze goale pe net, ca sa le asiguram financiar viitorul. Si ca sa-i invatam deschisi la minte…”

    Nu am spus nicaieri ca trebuie sa oblige pe cineva sa puna poze goale cu copii lor pe net. Ai sarit prea depate relativ la ceea ce am spus eu, dovada ca iar ai citit pe diagonala. Chestia asta cu pozele este optiunea mea si nu as obliga pe nimeni sa faca asta chiar daca as putea. Eu unul imi asum riscurile, adica avantajele si eventualele consecinte negative. Dar de aici nu rezulta ca ceilalti trebuie sa faca ca mine. Nu am spus asta. Te rog, citeste cu minima atentie ce scriu, altfel dialogul nu are niciun rost. Adica nu mai exagera aiurea cand nu e cazul.

    2. Sa lamurim un pic partea cu desfraul. Daca prin desfrau intelegi incalcarea drepturilor omului, atunci bineinteles ca nu sunt de acord cu desfraul. De exemplu pedofilia o incluzi la desfrau sau nu? Daca o incluzi, nu sunt de acor cu el, evident. Daca intelegi prin desfrau o orgie sa zicem, mai ales daca sunt mai multe femei, atunci iubesc desfraul. (sa nu crezi ca ma dau mare si ca le satisfac pe toate, probabil ca fiind mai multe nu satisfac niciuna, dar eu o sa ma simt bine.)Deci aici tebuie sa definim un pic termenii si cred ca suntem pe aceeasi lungime de unda.

    3. “Sunt oameni (moi y compris) pentru care demnitatea are o valoare, si asta nu-i gargara. Cred sincer ca tu n-ai destule valori morale, ca sa-ntelegi ce putere iti dau acelea in orice situatie.”

    Te asigur ca si pentru mine demnitatea are valoare, adica nu o dau pe gratis. Ceea ce e valabil pentru toata lumea. Si stii de ce cred asta? Pentru ca toti suntem oameni si suntem construiti dupa acelasi calapod. Eu nu cred ca tu functionezi altfel decat mine, cred ca mai degraba oamenii se diferentiaza prin modul in care definesc lumea si situatiile cu care se confrunta, decat comportamentul propriuzis. Sunt convins ca si tu ai un pret. Evident, pot gresi, dar as pune pariu pe viata mea ca ai unul. Poate nu pentru orice, poate nu pentru crima, dar pentru o pu licica in c – ur sigur ai. Sa fim seriosi. Poate refuzi un milion de euro, dar refuzi un miliard? Pai cu banii astia iti cumperi tone de demnitate. La propriu!!! Nu in sensul ca iti creezi o alta imagine, ca te ascunzi, ca te deghizezi, ci in sensul ca cu acei bani poti salva vietile unor oameni. Si atunci, daca pentru bani nu merita sa o iei la bu ci, poate merita pentru a salva niste vieti. Mie mi se pare foarte demn, chiar eroic. Intelegi ce vreau sa spun?

    4. ““vizionarea unor poze cu copii dezbracati, asta nu e pedofilie, e tot petrecerea timpului liber”. …Cred ca ti-ai facut norma la tampenii spuse pe ziua de azi, iar io n-am timp de pierdut. Plus ca pe de-o parte stii ca mi-esti simpatic, dar o iei des pe miriste. Mai vorbim…”

    Explica-mi te rog ce nu e in regula cu afirmatia mea ca sincer nu am inteles. Evident ca e pedofilie, ca incadrare sexuala, dar nu e pedofilie ca incadrare penala. E destul de clar acum ce am vrut sa zic?

  • 119

    @ Florin Bratu @ Geanina

    1. Bai ce va place sa va cacati pe voi. Evident ca incercat sa convingeti pe altii ca doar de aia iti exprimi parerea, nu. WTF??!! Daca nu vrei sa convingi, atunci taci. E simplu.

    2. Stii de ce mi-a placut aracterizarea ta? Pentru ca se aplica oricui, exact ca horoscopul. Toti sunteti la fel. Toti vreti sa fiti luati frumos. Ba acum, daca ma gandesc mai bine, chiar ma diferentiez de cliseul pe care l-ai descris. daca imi dai un argument logic, rational, poti sa ma injuri de mama si sa ma faci cel mai mare bou, eu tot o sa te respect si o sa te iubesc fiindca mi-ai aratat ca sunt prost. Coi puteti sa faceti la fel?

  • 120

    @ # 119

    subconstientul meu pervers se manifesta

    voi, nu coi (c e langa v pe tastatura, nu-mi sariti incap)

  • 121

    “vizionarea unor poze cu copii dezbracati, asta nu e pedofilie, e tot petrecerea timpului liber”. [...]

    Explica-mi te rog ce nu e in regula cu afirmatia mea ca sincer nu am inteles. Evident ca e pedofilie, ca incadrare sexuala, dar nu e pedofilie ca incadrare penala.

    Pai ce dracu sa-ti mai explic :) , cand singur spui mai intai ca NU E (si cum ma luasei acolo, ca fac io confuzii oligofrene!), apoi CA E!!!

    Hai bai, Radule, putin cleanup in alba-neagra :D … (Restul nu l-am mai citit, ca ma faci sa pierd iar timpul, recunoaste)

  • 122

    @ Geanina Vlad 108

    Chiar ramasei un pic cu gura cascata in fata caracterizarii tale, recunosc cinstit. Dar asa cum am spus la # 119, am inteles de ce. Chiar incepusem sa te suspectez de geniu. Dar esti doar o fata instruita si inteligenta. “Doar” aici nu are sens peiorativ, are sens neutru.

  • 123

    @ @ Florin Bratu

    Ma asteptam de la un om inteligent ca tine sa inteleaga sensul la care m-am referit, nu sa sara cu gura ca o muiere isterica.

    Si daca nu ai citi restul, ce fel de dialog este asta? Zi-mi direct ca sunt un retardat imbecil si am terminat discutia . Exact asta inseamna “nu am mai citit restul”.

  • 124

    “daca imi dai un argument logic, rational, [bla-bla-bla] eu tot o sa te respect si o sa te iubesc fiindca mi-ai aratat ca sunt prost.”

    Pai hai, iubeste-ma, ca ti l-am dat chiar ca la prosti, la #121. Problema e ca ai tu uneori orbul gainilor, logica iti devine hocus-pocus. :D

    “Bai ce va place sa va cacati pe voi. Evident ca incercat sa convingeti pe altii ca doar de aia iti exprimi parerea, nu. WTF??!!”

    Esti fraier. ;) La ce-mi serveste mie personal sa te fac pe tine mai luminat? Io tot ti-am dat credit pana acum, sperand c-o sa vii tu cu acele chestii sa ma lasi praf. Si sa-mi imbogatesti astfel cunoasterea.

    La fel, asta caut si nu altceva, cand ma prind in discutii cu altii (nu alea cand le trag una mocofanilor, ca acolo dau dupa muste, ca-i doar bruiaj).

    Un exemplu? Stiu sigur ca-n trecut am gasit la Geanina niste chestii interesante, pe care le-a spus si nu le stiam. Sau nu le priveam din acel unghi.

  • 125

    @ Florin Bratu

    1. Nu vad nicio contradictie intre a dori sa convingi si a dori sa inveti. Castigi oricum, tocmai de aceea dialogul este un act intelectual extrem de folositor. Daca te intereseaza doar sa inveti te duci si citesti o carte, cu siguranta e mai eficient asa. Dar daca porti discutii pe net cu siguranta vrei sa si convingi. Ceea ce e foarte bine. Asa ca muta-ti ipocrizia la alta masa.

    2. Te rog sa-mi explici mai ca la prosti cum mi-ai aratat tu mie ca sunt prost. Eu am spus ca pedofilia (si am crezut eu ca se subintelege ideea de penal) nu inseamna sa te uiti la poze cu copii, ci sa violezi copii sau sa-i corupi. Sunt prost pentru ca am considerat subinteles aspectul penal, sau esti tu prost ca nu l-ai inteles tu? aici cred ca avem nevoie de un tert care sa judece.

  • 126

    Vezi, Geanina? :P Ti-am zis ca nu e-n stare sa-si accepte scapari de-a dreptul grosolane…

    Mai Radule, aici e marea diferenta dintre noi: ca macar eu, daca SCRIAM totusi negru pe alb “X nu este”, nu saream ca proasta tot io pe capul aluilalt “Explica-mi ce-i gresit? Evident ca ESTE!”.

    Lasa “sensuri”, “nuante” si alte figuri. Invata sa fii mai riguros in exprimare. Si ai decenta acelui simplu “Oops, da, aici ai si tu dreptate” cand e cazul.

  • 127

    @ Florin Bratu

    De exemplu ai incercat sa ma convingi ca tu nu vrei sa convingi. Doar ca nu ai reusit. In rest de incercat, ai incercat.

  • 128

    …Ma doare capul. Am plecat…

  • 129

    @ Florin Bratu

    Cand am spus ca trebuie sa ne judece un tert nu am zis la misto. E posibil sa ai dreptate si ca trebuia sa fiu mai riguros in exprimare. Insa a fi foarte riguros inseam,na sa pierzi timp. Daca esti departe de rigurozitate poti fi echivoc. Trebuie sa fii foarte atent la acest echilibru, nu e usor. De data asta accept ca am gresit eu. Dar e doar o chestie de nuanta, restul parerilor mi le mentin.

  • 130

    @adrenalitera: #114 – am zis argumente de natura emotionala, nu in sensul de argumente ce apeleaza la inducerea unor emotii interlocutorului, ci unele ce fac trimiteri la aspecte de natura emotionala ale subiectului repectiv.

    Tu accepti doar fapte, dar cand discuti despre oameni si actiunile / comportamentele lor, nu poti scoate din ecuatie factorii emotionali implicati. Gandeste-te la aspectele de care vorbeam noi despre copilul ala (cum se va simti) sau despre umilinta vs demnitate. Tu ai o gandire pragmatica, evaluezi lucrurile pe latura asta (costuri/beneficii) si ignori (voit sau nu) faptul ca altii includ si nuantele afective, inerente. Nu suntem roboti, daca vrei sa analizezi complet o problema ce implica oameni, nu poti scoate din ecuatie exact latura lor umana.

    Sper ca are sens ce am zis :roll: Sunt obosita, scuze!

  • 131

    @ Florin Bratu

    Scuze, o chestie de forma, nu de nunata. Nuantele sunt foarte importante.

  • 132

    @ Geaninba Vlad

    Are sens, dar la fel e chestiune de definitie.

    Una e sa nu iei in calcul aspectele emotionale ale oamenilor, ceea ce nu e bine, alta e sa te lasi coplesit de emotii atunci cand gandesti, ceea ce iar este rau. La fel, cred ca suntem pe aceeasi lungime de unda, e mai greu cu definirea termenilor.

  • 133

    @ Geanina @ Florin

    Bai daca va doare capul si suneti obosit macar inseamna ca v-ati chinuit. Respectele mele si noapte buna!

  • 134

    @Florin Bratu: 116 – nu era un stereotip, era un model teoretic de comunicare eficienta si de modificare de atitudini. Evident, in practica trebuie adaptat la cazul concret, particularizat, nu e o reteta universala.

    Si totul depinde de intentia/motivatia/interesul celui care actioneaza. Daca tu nu vrei sa il lasi sa se duca in rapa (iti pasa cu adevarat), depui mai mult efort – inclusiv sa il manipulezi pentru binele lui, nu?

    Daca nu iti pasa, nu are sens nici tristetea constatarii ca el pica in rapa…

  • 135

    @adrenalitera:

    119 – eu am zis clar ce motive am #100, nu mai repet. S

    i am spus clar si ca tu acceti daca ti se demonstreaza ca ai gresit, dar ca esti imun la insulte. Deci ce parte era diferita de ce spui tu acum?

  • 136

    @adrenalitera: 122 – instruita si inteligenta e mai mult decat satisfacator, multumesc! ;)

    In rest, vad ca v-ati lamurit intre timp, deci e totul ok… Noapte buna si voua!

  • 137

    “De data asta accept ca am gresit eu. Dar e doar o chestie de nuanta, restul parerilor mi le mentin.”

    Doamne, cat de greu le e unora sa-si admita erori simple, naturale. :) Cata cerneala scursa aiurea, cat ambitz prostesc…

    Nu era nici de nuanta, nici de forma, am io o banuiala cum s-a intamplat: te-ai grabit (ca femeia) s-o bagi cat mai “savant” pe aia cu “oligofrenia”, si n-ai mai fost atent la ce conta cu adevarat, la argumentatia in sine. Pe care ai bagat-o trunchiata.

    Iar mai apoi la fel: reflexul “Explica-mi ca nu vad (de ce n-ar fi)”. “Ca …nu e!” :lol:

    Uh, Radule… Iti doresc si tie interlocutori de-astia. Cat mai multi! Sa-ti vina sa te sui pe pereti de disperare! :lol:

  • 138

    @ Florin Bratu

    Sa fim seriuosi! Nu asta era subiectul discutiei, daca am fost sau nu eu echivoc intr-un anumit punct, intr-un anumit moment, in exprimare. Sa vii acuma si sa spui ca ne-am invartit ca niste “sfere” intr-o caldare si sa dai vina doar pe mine e un pic cam mult.

  • 139

    @ Geanina Vlad

    E greu cu discutiile astea ne face-to-face. E greu sa le porti, e greu sa te referi la toate detaliile, iar detaliile conteaza. e greu sa faci rectificari si lamuriri din mers. Cred ca ne-am intelege mult mai bine la un “tetatet”

    Apropo de insulta, cred ca am o teorie interesanta. Anume ca are legatura directa cu onestitatea, mai exact cu lipsa ei. Daca un bou iti zice ca esti bou, nu trebuie sa te consideri insulta, saracul atat il duce capul, trebuie mai degraba sa-ti fie mila. Daca unul mai destept iti zice ca esti bou inseamna ca are el un motiv, afli care este, bagi privirea in pamant si accepti ca esti bou, eventual nu vei mai fi pe viitor.

    Si atunci unde mai este insulta? Cred ca insulta apare in momentul in care cineva te face bou desi stie ca nu esti bou pentru a atinge un scop oarecare, evident necinstit. Paradoxul este ca nici macar nu poti sa spui despre ei ca sunt niste boi fara a cadea in fix aceeasi plasa, aceea de a nu fi onest. Ciudata treaba, nu-i asa?

  • 140

    @adrenalitera: #139

    Da’ daca tu esti un bou atat de mare si nu iti dai seama ca ala care te face bou este mai destept ca tine, ce faci?

    alt Till Eulenspiegel
    2011-06-24 08:28:02 | Raporteaza
  • 141

    @ Till # 140

    Pai n-ai ce sa faci, inseamna ca te numesti Till Eulenspiegel si esti irecuperabil.

    Nu stiu daca ai observat, dar eu incercam sa definesc insulta, nu boul. Ai intervenit fix ca musca.

  • 142

    @adrenalitera: Cine spune ala e!

  • 143

    Este cel putin ciudat sa etichetezi pe cineva drept imbecil , fara sa il cunosti,si fara a sti cu certitudine in ce context a facut o afirmatie.Iar ce afirma autoarea in postarea sa mi se pare foarte corect.Problema este ca de multe ori suntem ipocriti!

  • 144

    @ sase sase # 142

    Asta e un citat dintr-un copil de gradinita. Vezi poate data viitoare vii cu ceva din ciclul primar sau chiar gimnaziu.

    @ sase sase # 143

    Dupa mintea voastra nimeni nu este imbecil sau prost, toti suntem cetateni medel destepti si frumosi.

    Nu exista decat certitudini logico-matematice. In rest toate afirmatiile pe care le facem sunt aproximari mai mult sau mai putin exacte. Cum dracului vrei sa stiu eu acuma tot contextul, autobiografia si stramaosii celui care a afacut o afirmatie sau o fapta stupida. Pentru fapta sau afirmatia cretina pe care ai facut-o, pentru aia esti imbecil. Poate gresesc, poate cine stie cum ai o scuza, dar ar fi culmea acum sa nu mai pot sa recunosc un bou de teama ca am gresit contextul.

    In plus caracterizarea mea survine in contextul pe care l-a descris Geanina. relativ la acel context indivizii sunt imbecili. daca contetul era altul nu e vina mea, ci a celei care a descris contextul.

  • 145

    @ sase sase

    Nu sunt ipocrit deloc. Sunt si eu bou si imbecil cateodata, de zici ca nu-i adevarat. Dar macar recunosc cand o comit, nu ma cac pe mine ca, vezi doamne, ce destept sunt eu cu contextul.

  • 146

    @adrena – Bah, io zic ca esti NF. :) M-am prins cand te-ai bagat si tu efectiv …ca boul cu “fantele de cartier”. Ca vezi tu, ti-a ridicat cocota aia osanale, ca-ti face cinstea sa te bage-n seama. Luzer mic deci. Fa spume acum. ;)

  • 147

    M-ai visat, domnu’ Bratu? Noi te-am sfătuit cu toată prietenia să papi fructe şi să bei suculeţ în vacanţă şi tu ce-ai făcut? Nţ, nţ, nţ. Păi, cum ne mai vindecăm aşa, pisicel?

  • 148

    @adrenalitera: Ce bine ar fi daca ar durea prostia. Ai sta naibii in spital in loc sa faci copii. Adio… si n-am cuvinte!

    alt Muncitorul Gheorghe
    2011-07-20 15:39:57 | Raporteaza
  • 149

    @adrenalitera: Apropo de certitudinile logico-matematice… Se vede ca n-ai habar de ce spui… NU EXISTA CERTITUDINI. Nici logice si cu atat mai putin matematice. Desigur cu exceptia uneia. Cea privitoare la singularitatea neuronului din cutia ta craniana. Poate se sperie dracului si ala si moare de frica! Ai grija!

    alt Muncitorul Gheorghe
    2011-07-20 15:44:08 | Raporteaza
  • 150

    @ Muncitorul Gheorghe

    Bai proletare:

    1. Pot sa fac copii si din spital, numai asa, de-al dracu’, ca sa nu ma mai gandesc la durere si ca sa crapi tu de ciuda.

    2. Bineinteles ca nu exista certitudini, dar conventional le acceptam pe cele logico-matematice ca fiind etalonul. Altfel nici cuvantul certitudine nu ar mai avea sens si, odata cu el, nimic altceva.

    Asa ca mars la scoala si poate in 2, 3 ani iei si tu Bacu’.

  • 151

    @adrenalitera: Mi-am amintit de discutiile de mai sus, citind asta:

    “Copilul controversat al anilor 70, Eva Ionesco, fotografiată în ipostaze erotice de mama sa, artista de origine română Irina Ionesco, încearcă, 40 de ani mai târziu, să-şi recupereze ceea ce i-a fost furat în copilărie: inocenţa şi imaginea. Primul pas a fost darea în judecată a mamei sale, al doilea – un drum în România, pentru a-şi căuta rudele, al treilea – un film autobiografic pe care l-a scris şi regizat: My Little Princess, proiectat la Cannes în secţiunea Semaine de la Critique, cu Isabelle Huppert în rolul fotografei care a scandalizat lumea artistică pariziană.”

    Aici este integral interviul filmreporter.ro../

    Si trailer-ul filmului youtube.com/wat../

  • 152

    @adrenalitera: Inocenta e una , virginitatea sau nevinovatia e alta . Inocenta este o caracteristica tipica animalelor , omul o are doar in stadiul in care este inca in legatura cu natura , copil . Simturile si intelegerea – mai bine zis gnoza – a tot ceea ce se intampla in natura , in jurul lui , se pierd pe masura ce viata lui este modelata de coercivitati, de reguli dure – bataie, asta nu e voie etc – si HDD-ul care este SATA sau SCSI initial , devine un ATA banal , integrandu-se in marea de programe standardizate . Inocenta este un status quo, o stare de fapt, si poate fi regasita oricand, chiar si de starurile porno , sau oamenii distrusi psihic de alte minti bolnave . Ia vezi , tu esti un tip logic , chiar nu poti accepta asta ? youtube.com/wat../ fara legatura , un dar de la mine ( hm , mi-ar placea sa il fi facut eu insumi ) …

  • 153

    Geanina, mai scrie si tu ceva….

  • 154

    @adrenalitera – Nu sunt credincios ba chiar am repulsii la multe lucruri vizavi de teism , dar degradarea morala la care vad ca pui umarul ma face sa cred ca esti unul din cei multi care o accepta ca pe un lucru normal . Se poate trai si moral si cu bani destui facuti cinstit si prin munca , dar cand pretentiile depasesc capacitatea noastra de a produce ceva real evident ca se apeleaza la tot felul de shortcut-uri pentru a avea ceva in portofel . Daca tu o vei invata pe fata ta ca se poate castiga bani la modul asta ( evident ca se castiga dar nu asta era ideea) adica trebuie sa se prostitueze ca sa poata avea ce doreste inseamna ca esti un viitor parinte doar cu numele .

  • 155

    Despite what most of the people think, you don’t need special qualifications – when you can understand grade five maths, it is simple to make cleaning and chemical formulas. There are a few different types of technology used in car park and street sweepers, some are mechanical, some use regenerative air, and some make use of a fan based vacuum. Well in these cases, the ideal solution to get your home and office cleaned is always to hire some professional cleaning services who can cope with the cleaning of one’s place easily and provide comfort from this necessary task in to-do list after your working hours.

    my site Abonamente firma de curatenie

  • 156

    I read this piece of writing completely regarding the difference of most up-to-date and previous technologies, it’s awesome article.

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala urmareste-i pagina de Facebook
Niciodată nu am înțeles cum la 1,64 m reușesc să fiu cu capul în nori și cu picioarele pe pamânt în același timp. Experimentez tot ce e vechi, pentru că de nou îmi e frică. Am obiceiul să iau apărarea celor care nu mi-o cer și să îmi spun părerea când nu sunt întrebată. Fac toate lucrurile importante pe jumătate, dar mă chinui și le termin pe cele fără sens.
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alegeri alex mazilu articol Artă bani barbati blog București campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie critica dragoste educatie familie Fashion femei femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu iubire Job lansare libertate literatura mare Mirela Retegan Moldova munca muzică oameni o fraza online o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat politică post poveste poze psd publicitate razboi reclama revista români România sanatate scandal soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta violenta

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!