RSS Feed

Ce vrea femeia de la un barbat? In nici un caz sa-l delege cu prinderea mustelor!

vezi toate articolele de
16 apr 2010 la 11:17 115 comentarii 2847 vizualizari.

Am citit recent ca s-a facut un studiu pe tema “ca cauta femeile la barbati”. Nu insist asupra datelor (se stie cred, fentez “documentatul ”, ma calca pe batatura creierului treaba asta cu documentarea) insa va spun rezultatele. Femeile vor barbati fideli, responsabili, sinceri, altruisti (asta e noua, n-o stiam) si tatici model. Bineinteles, femeile intrebate nu au omis nici “trasaturile perfecte ale barbatului perfect care traieste in lumea perfecta”: inteligenta, pasiunea, simtul umorului, rabdarea.

Bun. Deci sunt lamurita, stiu  ce cauta femeile, acum pot sa ma duc la frigider sa-mi iau o cutie mare de inghetata si sa deschid laptopul din ratiuni logice: nu pot sa scriu un text fara sa deschid device-ul.

De ce cauta femeile barbati fideli? Ce demonsteaza asta si cu ce ajuta cuplul sau familia fidelitatea unui barbat? Simplu. Mai simplu decat buna ziua chiar. E vorba de siguranta, de incredere si de (imi pare rau, dar asa e) sentimentul de posesiune sau de apartenenta la cuib. Nimeni nu vrea sa imparta iubirea , nimeni nu vrea sa imparta atentia.

Insa asa se vede la o prima “evaluare” a problemei! Judecand insa la rece, si fara creierii prajiti in sos incins la deja binecunoscutul 220W (sic) problema cu nadragii (spun si dupa o experienta mai putin placuta in tara itarilor dati jos a.s.a.p.) nu e insa atat de grava. Fidelitatea sau infidelitatea unui barbat nu ar trebui atat de cautata, femeile nu ar trebui sa puna asa de mare accent pe asta. Va explic si de ce. In cele mai multe cazuri, barbatii nu se pot reaseza pe  pozitia dorita in fata lor decat cu ajutorul unui factor extern, a unui element “din afara”. Degeaba i se spune ca e “cel mai cel”, omul are nevoie sa stie din alte surse ca e inca atractiv, inca poate, inca e pe piata (desi el nu mai e pe piata). Sau, alta varianta: o femeie insistenta. Nici un barbat (sau prea putini, egal ..nici un barbat) nu va refuza o femeie insistenta, pentru ca, se pare nu e in ADN ul lor asta. Mai exista si alte explicatii: diverse dependente, ciuperci sau bubu la creier, impresii de macho expirat, mintea plecata in vacanta prin Bahams, s.a.m.d. Cred ca mai importanta e sinceritatea cu care barbatul admite ca este atasat de femeia de langa el, onestitatea cu care isi recunoaste lui insusi ca nu si-ar schimba partenera cu o simpla aventura, puterea de a vedea clar langa cine poate construi mai departe si discretia de a nu darama ce s-a construit pana la un moment dat.

Si mai cred ca femeile nu ar trebui sa caute “fidelitatea” barbatilor, ci suficienta discretie si inteligenta a barbatilor de a masca “scaparile” . Mi se pare mai realista aceasta dorinta, daca e sa ma intrebati pe mine…

Responsabilitatea pe de alta parte mi se pare o dorinta fireasca a femeilor, este de inteles ca nici o femeie nu doreste sa-si imparta viata cu un specimen iresponsabil, las, incapabil sa-si assume faptele, vorbele, deciziile, venirile, plecarile (etc) sale. Iresponsabilitatea ucide incet-incet iubirea pentru ca in spatele ei se aseaza frumusel niste mini-monstri gata de atac la inima femeii cu fiecare ocazie cand li se permite sa iasa din cuib.

Lipsa de responsabilitate este dovada ca in fata femeii sta un terci fara sare si piper, iar ideea ca intr-o zi ceva grav s-ar putea petrece iar “distinsul” ar putea ramane blocat sau chiar ar da bir cu fugitii, stiu, agata in cleme mintea oricarei femei normale.

Altuismul este, cred eu (si numai eu) un semn al unui spirit evoluat si al unei mansarde bine mobilate.Pentru ca nici un mocofan sau un ghiolban nu va sti sa fie altruist. Nici un mic si stramt nu va sti sa fie generos, amabil, si binevoitor cu cei din jur sau mai ales cu propria familie (sau pereche).I nteleg de ce un procent atat de mare (67%) au votat altuismul drept calitate importanta in tabloul barbatului(cat mai aproape de) ideal.Imi pare o dorinta logica, ceea ce demosntreaza, iata, ca femeile nu sunt tocmai niste fiinte ilogice, cum multi reprezentanti ai sexului opus suspecteaza.

Sinceritatea, o alta trasatura dorita de femei la barbati mi se pare o poveste cu dus si intors. Fireste, de dorit e ca intr-un cuplu sa nu existe secrete si nici lucruri nespuse, insa prea multa sinceritate de multe ori strica. Imaginati-va dragi femei cautatoare de sinceritate ca, sotii sau iubitii vostri beau pana cad sub mese, impart la 5 o duduie cu plata la ora, si apoi stau si calare pe telefoane indecente restul noptii-cand voi stiati ca dorm bine mersi intr-o “seara deplasata” in interes de serviciu.Nu e mai bine…sa nu existe sinceritate in acest caz? Sau imaginati-va ca domnul are un trecut zbuciumat, ca a fost fortat pe vremea comunistilor sa faca lucruri oribile, nu e mai bine ..sa nu fie impartasite? Sau barbatul, partenerul, prietenul, iubitul are o familie nebuna, plina de gay, de hotomani, de puscariasi,  de oameni pe care i-ati judeca din prima secunda-la fel, cat de sanatoasa ar putea fi sinceritatea in acest caz? Stiu, o sa spuneti ca femeile care iubesc, inteleg orice.Gresit.O legatura, o relatie, o familie mai ales trebuie ingrijita.Oarecum ferita de spuneri inutile grupate sub sigla”suntem sinceri”. Ok, e bine ca o femeie sa caute sinceritate la un barbat, insa uneori prea multa cautare de acest tip ar putea fi si … periculoasa!

Cand vine vorba de tatici model, ma jur, le inteleg pe femei cat de aici din baia mea, pana in Alaska! Taticii model sunt garantia ca cei mici vor creste intr-un climat sanatos, bun si vesel. O legatura buna si calda intre parinti (a se intelege ca intr-o asemenea legatura..mda, ar cam fi nevoie si de un tatic model, nu numai de o mamica model) va face ca micutii/micutele sa ajunga adulti echilibrati, sa reactioneze potrivit logicii nu impulsurilor de moment, sa ia in viitor cele mai bune decizii pentru vietile lor si ale celor din jur.

Deci, un tatic model, e drept, este de nepretuit! Iar dorinta femeilor de a cauta tatici model este 100%justificata!

Voi incheia cu parerea specialistului care sustine ca indiferent de varsta( a femeii dar si a barbatului) o femeie a gasit barbatul ideal atunci cand are sentimentul ca il cunoaste dintotdeauna si atunci cand exista o nemaipomenita compatibilitate emotionala, mentala, spirituala si sexuala cu acesta. Am gasit si eu un asemenea barbat(ideal pentru mine,nu stiu daca ar fi ideal si pentru alte femei), cu foarte mult timp in urma. Insa, ca sa pot sa traiesc langa el, ar trebui sa  merg in Laponia. Iar eu nu stiu sa ajung in Laponia.

Fara legatura cu textul: toata lumea ma intreaba “cine iti scrie textele” si “cine e tati”. Imi pare rau, dar nu pot sa spun cine e tati. Pentru ca insusi tati n-ar fi de acord cu o asemenea “indecenta”. Iar eu inteleg si respect felul lui de a fi.I ar textele mi le scriu singura, no ofense, dar nu stiu ce e asa extraordinar la textele acestea pe care le-ar putea scrie si un copil. Serios! Sau credeti ca sta cineva la Pandora’s sa-mi scrie mie (sau noua, tuturor) ceva? Nu sta!

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 

Etichete: ,


115 comments
  • 1

    Bună dimi` :)

    O femeie are nevoie de o fantezie bogată pentru a iubi un bărbat pentru calităţile lui. Murphy.

  • 2

    Vai de femeia care vrea de la un barbat ceva si acesta nu are!

  • 3

    Aveţi această atitudine faţă de infidelitatea bărbatului, deoarece, probabil credeţi că infidelitatea se manifestă doar prin „scăpări” sexuale. În rest totul rămânând la fel în relaţia familială.

    Veste proastă:

    În crunta majoritate a cazurilor de infidelitate, bărbaţii îşi pierd nu numai interesul faţă de soţiile sau iubitele pe care le-au înşelat ci şi faţă de tot ce ţine de acestea.

    Dacă despărţirea este posibilă statutar, atunci totul este simplu şi fără cine ştie ce urmări. Dacă însă din cauza copiilor sau din alte cauze, despărţirea e mai dificilă, atunci să te ţii !

    Atunci să vezi copii bruscaţi sau neglijaţi, neveste bătute, bani cheltuiţi pe lângă şi multe, multe altele.

    Infidelitatea înseamnă iad pentru femeile responsabile.

    Sau v-aţi referit doar la familiile de lorzi şi prinţi, că nu am înţeles bine !?

  • 4

    @buri. kinda freaky = a good kind of freaky :) vine vara din nou, unde petreceti minivacanta de 1 mai muncitoresc?

  • 5

    Păi,până să cunoască un prinţ,o femeie trebuie să sărute mulţi broscoi.

  • 6

    O alta femeie care a cunoscut toti barbatii (din lume – ca sa fie cliseul perfect) si ne impartaseste cu intelepciunea varstei si experientei concluziile. Iti recomand sa studiezi psihologia. Nu-i asa ca-ti place Florin Piersic senior? El a cunoscut toate femeile (din lume).

  • 7

    Buna, Doria! Ce se (mai) poate spune, cam nimic, tot ce spui is more than fair enough. Iar completarea lui val_one de la #1 poate deveni un bun si simpatic motto al studiului despre care scrii.

    Oricum, tu ce zici?, ceea ce AR TREBUI sa vrea/caute BARBATUL de la femeie este mai “complex”, sau mai simplu, decat ceea ce VREA FEMEIA de la barbat? Macar o opinie, fara argumente: “mai complex” sau “mai simplu” ?

    Nu, e caraghios, reformulez: cui ii ia mai putin timp, energie sufleteasca, etc., cui ii e mai simplu deci, sa ajunga la concluzia “da, asta am cautat” ? Nici aici nu se poate raspunde, sunt cazuri-cazuri… Cum sa facem ?… Sunt doar putin curios ce ziceti voi despre asta, asa, “in medie”, statistic, sau ce zici tu.

  • 8

    Am spus-o si o voi spune inca o data si inca o data si inca o data etc. pana la 1001 dati: esti deosebit de harnica, Doria draga! Scrii texte lungi in fiecare zi, ba chiar de doua ori pe zi! Totusi, daca tu cu harnicia stai bine, cu scrisul si neuronii stai prost. Imi pare rau sa o spun! Sincer! Ma dor degetele pe tastatura (ca sa nu mai vorbesc de inima) cand scriu treaba asta, DAR TREBUIE! “Deci sunt lamurita, stiu ce cauta femeile, acum pot sa ma duc la frigider sa-mi iau o cutie mare de inghetata si sa deschid laptopul din ratiuni logice: nu pot sa scriu un text fara sa deschid device-ul.” – tu ai scris chestia asta si – zau – este de o tampenie maxima! Si din pacate nu e singura tampenie din textul de mai sus. Nu mai vorbesc de faptul ca textelor tale, draga Doria, le lipseste o anume coeziune logica – sari de la o idee la alta ca si cum ai sari pe pietre pentru a traversa un rau. Apoi iti alegi temele aiurea si le tratezi intr-un mod lipsit de inteligenta, avand in acelasi timp pretentia ca esti originala si lipsita de prejudecati (wow, azi vorbim de sex in ciuda bigotilor si incuiatilor! dupa care ne insiri o gramada de platitudini luate de pe google). Sfatul meu (pe care nu il vei asculta, dar io imi fac datoria): nu te mai chinui sa scrii pe aici! te faci de minune (cum se spune pe la noi – as putea spune ca te faci de rahat, dar sunt prea domn pentru asa ceva:))! Sunt pe site-ul asta fete istete, care scriu bine, gen Simona Tache, Emma Zeicescu etc. In comparatie cu ele pari realmente o “fetita retarda” (sunt cuvintele tale, io as fi spus “retardata”, dar iarasi sunt prea domn:)). Rezuma-te la a prezenta stiri si a zambi frumos din Playboy. Sunt destui fraieri care vor aprecia fizicul tau modelat cu bisturiul, plus ca vei face un bine planetei (am vorbit io cu cineva care se pricepe si mi-a explicat ca daca tu nu mai scrii aici, incalzirea globala va pierde esential din viteza). Weekend placut! Pupici:)

  • 9

    “ma calca pe batatura creierului treaba asta cu documentarea”

    Si eu urasc documentarea pentru ca-mi deturneaza ideea de baza azvalindu-ma pe coclauri mentale. Prefer sa impachetez concluzii deja emise tot de mine in alte ocazii si sa le pun eticheta definitii.

    “Nimeni nu vrea sa imparta iubirea , nimeni nu vrea sa imparta atentia.” Asa e, insa paradoxal nimeni nu vrea sa-si tina secreta iubirea sau atentia (decat cazurile ce presupun un grad de discretie) afisandu-se ostentativ cu ele. Dorinta de fidelitate e o falsa dorinta. De ce toti vrem sa fie fideli partenerii nostri? Cea mai mare parte dintre noi nu-i vrem fideli din nascare ci vrem sa devina fideli din clipa in care ne-am cunoscut. Mai mult de jumatate dintre cupluri se formeaza pe un fond de infidelitate al unuia dintre parteneri cuplului nou format.

    Ar fi interesant de stiut daca “pandorele” cred ca fidelitatea este acelasi lucru cu monogamia.

  • 10

    @Doria Fidelitate – stii ce am facut? Am cautat definitia in DEX si cica e “statornicie in convingeri, sentimente, atitudine etc, devotament, credinta. Suna frumos, atat de frumos incat daca e sa ne gandim ca noaptea tot in patul conjugal si-o doarme (indiferent de tavalelile de peste zi cu terte personaje) inseamna ca e fidel ideii de a ne fi alaturi…Dar este si fidel convingerilor si atitudinii de cuceritor. Pentru ca barbatii sunt vanatori, au asta in sange. Mai nasol e atunci cand nu mai e statornic in sentimente….ehei….atunci nu mai e cale de intors…atunci l-am pierdut…. La mine masochismul e la cote mari, asa ca eu vreau sa stiu tot ce atinge, tot ce-l starneste, tot ce-i trece prin cap….doare ca naiba, dar pentru mine adevarul e aer. Eu nu vreau sa inchid ochii, sa ignor urmele de miros gen Dolce Vita (blea!) impregnate in reverele sacoului, sa inchid ochii atunci cand vad o zgarietura de unghie acrilica pe spatele lui sau sa incerc sa-l caut la telefon si sa nu-mi raspunda juma de zi. Nu nene! Vreau sa stiu! Tot! Nu vreau sa se ascunda, sa inventeze scuze sau scenarii, sa il simt vinovat, preocupat, agitat, cu telefonul in dinti pe silent. Pntru ca il simt, simt enorm… Pentru ca important e sa fie el insusi, si altruismul eu il traduc in sinceritate. Daca e sa fim impreuna este pentru ca putem sa ne dam chiloteii jos unul in fata celuilalt si sa nu ne fie rusine, sa stim cine suntem, ce reprezentam pentru celalalt si in ce stadiu ne sunt frustrarile. Vreau sa fim firesti, sa ne recunoastem unul altuia si propriei persoane instinctele si ratiunea, sa fim statornici in ceea ce am hotarat de la inceput, adica sa nu fim orgoliosi si sa spunem adevarul. Daca nu suntem si cei mai buni prieteni ce ne mai leaga? A+

  • 11

    sal, Doria.Am oitrebare: De ce femeia cand intalneste barbatul perfect, il ignora. Ba mai mult ii spune ca nu poate sa fie, si ca e un prefacut?

    alt un roman din italia
    2010-04-16 12:49:52 | Raporteaza
  • 12

    @Doria ah, si inca un lucru: pasajul cu sinceritatea. Acolo, well…, sedus de o dama alternativa, daca nu e in stare sa isi reseteze, sa isi calmeze mintea si chimia, atunci ce se mai numeste? Barbat?! Fool?! Fraier?! Perroquet?! Cam toate la un loc pana la urma. Un mascul.

  • 13

    @un roman din italia: buna dimineata

    scuza-ma ,dar nu stiu sa raspund la intrebarea asta :)

    nu stiu, pur si simplu nu stiu. daca iti mai vin si alte idei/intrebari later, cu drag dar la asta m-ai incuiat :)

    vorbim,D.

  • 14

    @Andrusk: buna ziua(inainte am scris dimineata, dar dimineata a fost cand m-am sculat io :) )

    sincer? dupa ce am trecut printr-o vidanja de zile mari (si tot am stat pe acolo..) acum pe mine nu ma mai afecteaza asta, intrucat ma astept ca de acum inainte sa mai vad asta in viata mea. prin urmare, si acum, am spus direct “du-te cu oricine vrei,dar daca ne “insuram” incearca sa intelegi ca asta nu trebuie sa impiedice familia sa mearga inainte(=corect,nu-ti lasa si creierii pe acolo daca iti lasi sperma!) altruismul nu stiu daca se traduce neaparat in sinceritate, la asta nu m-am gandit, o sa mestec si mai vorbim pe seara daca vrei. iar cu prietenia, aceea e chiar indispensabila ca un cuplu sa reziste zeci de ani. eu ador barbatii care raspund cu “nevasta-mea”cand sunt intrebati’cine e cel mai bun prieten al tau”

    dar e o discutie lunga, eu doar am emis niste pareri persnale pe baza unei analize publicate recent nu stiu daca sunt tocmai de urmatit, dar…cum am scris si dimineata cuiva, textul initial arata altfel(mult mai “varza”,asa ca a trebuit sa remediez situatia cam pe..genunchi :) ) alta data, nu mai ma grabesc in halul acesta :)

    te sarut, sper ca esti bine ,nu? io citesc un mesaj”suna-ma te rog,am nevoie sa ma consult cu tine urgent, Anca” si stiu deja ca e vorba despre o ..nuntaaaaaaaaaaaaaa :) avem o nunta la orizont hi hi..

  • 15

    @decenu: un barbat care nu e in stare sa se reseteze trebuie sa mai creasca si daca a ajuns pe la 50-60 de ani SI TOT NU E IN STARE SA SE RESETEZE-MACAR SA-SI SCRIE PE FRUNTE NAIBII ASTA :)

  • 16

    A fost o dată un bărbat perfect şi o femeie perfectă. Ei s-au întâlnit şi deoarece relaţia lor a fost perfectă s-au căsătorit. Nunta a fost perfectă. Iar viaţa lor în doi a fost deasemenea perfectă.

    Într-o seară de crăciun, în care ningea puternic, această pereche perfectă mergea cu maşina pe o şosea plină de curbe, când la un moment dat au văzut pe cineva la marginea şoselei, care se pare ca avea o pană. Era Moş Crăciun cu o tolbă plină de cadouri. Deoarece ei nu au vrut să dezamăgească copiii cei mulţi care aşteptau cadourile, perechea perfectă l-a invitat pe Moş Crăciun să se urce în maşina lor pt. a ajunge să împartă cadourile. Din nefericire, s-au înrăutăţit condiţiile meteorologice şi cei trei au avut un accident. Unul singur din cei trei a supravieţuit.

    Care?

  • 17

    @limpede: buna ziua

    in cazul putin probabil al depresurizarii, macar sa fim lamuriti(cu drag ,pen’ ca imi place cum ati pus problema) 1.partea scrisa “aplecat”( :) ) e o gluma.daca ati fi citit toate textele scrise de mine pana acum,ati fi inteles cat de mult imi place sa glumesc, sa rad si cat de joviala sunt in general(aceasta este structura mea).asa ca ,mi-am permis sa ma distrez ,asa cum am facut-o si in pasajul cu cautatul cutiei de inghetata..I HAVE FUN in public si e foarte ok, eu ma distrez, sa stiti! 2.nu sunt definitii(eu sunt ultima femeie de pe lume care ar trebui sa dea definitii!).nu am un foarte mare talent la scris si cand sunt stransa cu timpul(textul arata altfel si l-am refacut ca naiba , stiu asta)ma bazez pe mine (ca si in viata), scriu ce parere am eu in tot textul.altfel,scriu tot ce parere am eu(hi hi)dar cam in 50% din text 3.sunt de caord cu dvs,ne cam rupem din alte locuri ca sa venim in noul loc.personal,dupa cateva situatii de acest gen in care am fost implicata, acum REFUZ SA MAI FAC ASTA FIINDCA IMI E TEAMA DE BLESTEMUL “UNIVERsULUI” adica ..vreau sa fiu fericita cu cineva liber, care sa nu paraseasca femei, copii, batrani, amici pentru mine

    iar la final,sa stiti, mi-a placut tonul usor ironic cu care ati scris, mintea pare ok,limpede adica, scrisul e foarte in regula ceea ce ma indeamna sa va rog sa-mi mai scrieti fiindca imi place sa dialoghez cu persoane care ma cred ori saraca cu duhul ori incredibil de copila sau imatura :)

    Doria, cu drag. zau,mi-ati placut :)

  • 18

    @val_one: femeia parfecta ar fi putut face ca specia sa traiasca in continuare,ea putand fi mama

    barbatul perfect ar fi putut perpetua specia,avand samanta

    mosul Craciun avea POVESTEA.

    fiecare om vede lucrurile din binoclul sau personal. nu exista care a supravietuit. pentru ca fiecare om vede supravietuitorul DIN PUNCTUL SAU DE VEDERE :)

  • 19

    @decenu: iarta-ma,n-am inteles ce ai vrut sa spui in comentariul 7. daca imi spui inca o data, iti raspund cu drag :) multumesc.

  • 20

    @bogdan: bine.o sa studiez psihologia.

  • 21

    @val_one: ohohoooo :)

    uac,uac ,uac ,dar ce de mai broscoi mai sunt pe piata unii se dau broscoi direct,altii nici nu stiu ca sunt broscoi ,altii sunt broscoi undercover :)

    dar e ok.noi sa fim sanatosi, ca balta are destule peste si broscoaie :)

  • 22

    cam tot ce a fost de spus despre articol si autoare a fost spus….impresia generala este de mediocritate si nu vorbesc exclusiv despre articol….cum zicea si radubu,sunt destule fete destepte care scriu bine pe pandoras,tu nu te incadrezi….

  • 23

    Doria: dau eu răspunsul corect,dar mai târziu. :)

  • 24

    @buri te rog nu te supara pe ceea ce urm sa spun: pui prea mult accent pe faptul ca iti scrii singura textele,pana la urma dialogul tine blogul in picioare,rar posteaza cineva referitor la titlu si textul de care e insotit. iar textele tale sunt pline de o ratiune specifica tie, deloc anapoda dar nicidecum fantasmagotice; parerea mea (ca doar tu imi dai dreptul sa am una) este sa nu mai pozezi in stupid kid si sa te prefaci ca faci amintire mereu cum ca multi iti spun vai doria chiar tu scrii? iti urmaresc blogul de putin timp,cu diferite interese , si chiar nu am mai observat ca cineva sa iti spuna “doria chiar tu lescrii ?cred totusi ca e cineva in spatele tau” si chiar daca ar zice te invit sa faci abstractie,are legatura stransa cu dovada de profesionalism cu care te afisezi si de care vrei sa dai mereu dovada,asa ca neaparat nu mai expune asa motivari arata a falsa modestie(ti-as fi spus tpt meaajul asta pe peivat dar nu e)

  • 25

    @andryie: buna !!!! (aha, am inteles despre poker, deci..nu te-a daramat de pe scaun )

    de 1 mai (de fapt “de toate sarbatorile”) incerc sa plec din tara.neavand copii(daca aveam,nu cred ca plecam atat de des) caut sa evadez pentru ca atunci si programul oamenilor este mai lejer. problema e ca ma decid uneori cam tarziu(acum cel putin,cand eram casatorita luam decizia placarii mai din timp, it’s true)si am parte de cele mai cretine preturi la biletele de avion. de ex,in utimele 5 luni am plecat de 3 ori si NUMAI O DATA am calatorit cu un bilet decent.altfel…m-am cam ars(te ard astia de nu te vezi daca vrei sa pleci pe ultima suta de metri) cam asta e. iar aia cu freaki, las-o naibii!nu te mai uita pe goagal, crede-ma, e irelevant ce scriu altii despre mine.mai relevanta e tara Pandora, daca e sa ma intrebi pe mine :)

    toate bune, merci de recenzia lu’ Poker :)

  • 26

    @andryie: ma intreaba lumea de la tabloide. de aceea am spus inca o data.

    dar n-o sa mai spun.e ca si cum ai incerca sa spui mereu”eu stiu sa fac placinta” cand toata lumea din jur spune”tu nu stii sa faci placinta”

    dar, repet, ma intreaba oameni, nu scriu eu lucruri de nebuna, don’t worry. e ok, poti sa spui ce vrei, cand n-o sa-mi placa tonul tau, n-o sa-ti raspund, e simplu :)

  • 27

    @val_one: chiar te rogggggggggggggg !!! te rog mult sa o faci!

  • 28

    @sase sase: buna ziua!! ca bine ai spus!

    bine si logic asa ! cred ca esti o persoana logica sau oricum dupa aceasta propozitie de mare perspectiva si mare angajament …asta reiese!

    tie ti s-a intamplat?? adica..man, sa vrea o femeie ceva de la tine si tu sa n-ai?fiindca stii…shit happen’ man !

  • 29

    @cosa nostra: buna ziua. cu jumatate din ce ati scris sunt de acord. nu mai scriu care , fiindca avand atatia neuroni la bord, cineva ca tine poate sa intuiasca despre ce vorbesc.

    in rest, sa ne bucuram de primavara zic :)

  • 30

    Sa inteleg ca intreg articolul asta este o pledoarie pentru inlocuirea principiilor clasice care stau la baza unei casatorii,ori ma rog,a unora dintre ele ? Ca fidelitatea de exemplu…

    Va cred ca va scrieti singura articolele… Va cred ca le mai si compuneti absolut singura…Altfel nu mi-as putea justifica unele din bold-urile din articol ,spre exemplu cel in care va exprimati dorinta de discretie ,dar nu va jenati sa incurajati si sa expuneti chestiuni cum ar fi : ” cum ti-o tragi cu prietena sau nevasta,cum cu prietenul sau sotul,ce zice gafaind ala sau aia,de ce ” s.a.m.d -uri pe tema…

    Mereu aveti o atitudine din asta de a judeca cantarind cu diferite masuri,dupa cum va convine si dupa cum credeti ca da bine?

    E usor sa provoci ,sa inciti ,sa incurajezi discutii despre cordeala in care sa ceri eventual si amanunte ,in care sa aplauzi cand acestea iti sunt redate,ba chiar sa tragi si concluzii de genul : “barvo ma,armasarule!” ,”la mai mare si traiasca nasa!” ca mai apoi sa faci judecati de valoare in ceea ce priveste principiile morale si sociale care stau la baza unei familii? (sa nu le mai pun pe alea care se vor un soi de sfaturi la cum se cresc si educa odraslele si de catre cine ,ca -s amuzante in ridicolul lor )

    Zic asta deoarece, eu cu mintea-mi ingusta si tanara ,mocofan si/sau ipocrit ,consider ca o asa persoana s-ar pricepe sa faca judecati pe seama atitudinii scenice (sic!) asupra comportamentului iepurasilor playboy ,ori a caprioarelor din Hustler …cum isi pozitioneaza aia funduletul,cum cade lumina pe el ,daca obiectivu ‘ a pozat in pozitia care-i reda cel mai bine farmecele ,si tot soiul de etc-uri pe subiect . Fiecare specialist cu ale lui…

    Insa stiu ca un gigi ca mine ,nu are dreptate ,nu asa?

    alt gigi de la gaze
    2010-04-16 13:29:54 | Raporteaza
  • 31

    @dorianiculescu: Te-am incuiat, pt ca asta am vrut sa fac, si pt ca asta e realitatea. Femea nu stie sa pretuiasca nimic decat pe ea insasi. Daca din intamplare un barbat de calitatea celor descrisi sus, isi doreste o femeie, tre sa joace teatru. Tre sa faca pe durul, sa o faca pe repectiva geloasa, tre sa faca pe smecherul, si tre doar sa-ii fluture calitatile prin fata, spunandu-i ca ea nu merita asa ceva. Atunci ea va incerca din rasputeri sa demonstreze contrariul. Pt ca din nefericire femeia are intotdeauna tre sa aiba ceva de tors. Tot specialistii spun ca femeia este masochista din fire, daca o faci sa sufere putintel, te va iubi ca o disperata, chiar daca pe fata va nega acest lucru, pe cand daca ai sa-i oferi totul, va spune ca s-a plictisit, si asta pt ca stie ca orice si.ar dori, barbatul ii va oferi pt ca pur si simplu este indragostit de ea si e baiat de treaba. Si crede-ma sunt unul pe umarul caruia i s-au destanuit multe femei. Cat despre fidelitate, o reclama in Italia spunea asa: Devina amanta sotului tau.

    alt un roman din italia
    2010-04-16 13:32:12 | Raporteaza
  • 32

    @dorianiculescu: Apropo, um mare invatat( nu-mi mai aduc aminte cine) spunea:’perfectiunea insasi, este o impefectiune’.

    alt un roman din italia
    2010-04-16 13:36:15 | Raporteaza
  • 33

    “Si mai cred ca femeile nu ar trebui sa caute “fidelitatea” barbatilor, ci suficienta discretie si inteligenta a barbatilor de a masca “scaparile”” mai trebuie adaugat ceva? cauta draga mea…deaia ai divortat ca ai dat peste unu dinasta care te-a facut pe la spate cu fiecare ocazie.tu esti suparata ca nu a fost destul de discret si inteligent sa isi acopere faptele….kitsch (si nu,kitschul nu e OK!) , prostie , superficialitate,incultura,etc…. se poate continua..iarta-mi limbajul semi-suburban dar mai mult nu intelegi!

  • 34

    Bv Doria, imi place ca te preocupa sa ne intelegi. Si acum sa incepem polemica: “Nici un barbat (sau prea putini, egal ..nici un barbat) nu va refuza o femeie insistenta, pentru ca, se pare nu e in ADN ul lor asta.” Fals. Depinde ce e de refuzat. Dc femeia il atrage din toate punctele de vedere, e normal sa ramana cu ea, dar nu mi se pare ca asta e meritul exclusiv al femeii (adica omul oricum s-ar fi chinuit sa o atraga, dc ea nu facea demersurile necesare). Dc femeia il atrage doar sexual, o refuza doar dupa ce face sex cu ea (de aici confuzia femeilor cu privire la refuz, ele sunt refuzate pe termen lung inca din start, mai mult sau mai putin constient). Dc nu il atrage deloc, o refuza din start (pe bune, mi s-a intamplat si mie :) ). “Si mai cred ca femeile nu ar trebui sa caute “fidelitatea” barbatilor, ci suficienta discretie si inteligenta a barbatilor de a masca “scaparile””. Wow, esti prea tare. Te incadrezi cu brio la categoria: minte-ma frumos. Am sa-ti zic o chestie. Cea mai importanta chestie intr-o relatie pana la adanci batraneti este: INCREDEREA. Indiferent cat de toleranta esti tu, in momentul cand stii ca omul te minte, aceasta incredere incepe involuntar sa se clatine. Iar dc nu stii, iar el e suficient de abil (inteligent, cum ai zis tu, nu prea isi are rostul aici, asta mi se pare mai degraba prostie) ca sa ascunda aventurile, inseamna ca nu prea are el incredere in tine cum ca ai putea sa-i asiguri viitorul sentimental/sexual/etc, ca doar de aia se da in barci. In toate cazurile legatura de incredere este sau incepe sa se rupa. De acolo pana la despartire nu mai e prea mult. Aici cred ca trebuie sa te mai gandesti un pic, dc nu preferi varianta de a te minti singura. Oricum e o problema de toleranta pana in final, dar a tolera infidelitatea nu mi se pare o atitudine “sanatoasa” pe termen lung. Sfarsitul nu e prea grozav, suta la suta. PS: Roaga-te ca tati sa nu citeasca postarea ta. Nu se stie ce se poate intampla. :) )

  • 35

    @catalin: adică,iubeşte-ţi vecina,dar nu te lăsa prins! :roll:

  • 36

    intr-un cuvant: LOIALITATE. in mai multe cuvinte: afectiune, constienta, stapanire de sine , surprize , sex sii comunicare! e un curent acum , mult mai diabolic dar cu rezultate mult mai “satisfacatoare “. Barbatii au depistat o noua metoda care chiar prinde bine de tot. au invatat cum sa fie “ce isi doresc cu adevarat femeile” in adevaratul sens al expresiei,iar treaba asta zdruncina femei,si zruncina absolut orice gen de femeie, punandu-i pe semi papagalii care croncanesc tot inflorind si mai tare ,la rang inalt. asta e ultima speta ,dar culmea. casi barbati cu educatie fac asta,iar culmea e ca nici prost nu poti fi si ncici lipit pamantului nu poti fi ca sa interpretezi rol dupa rol, ca sa tr poti adapta pt fiecare femeie in parte! destulule calitati pt a parea credibil, obiceiuri si mai cceritoare pe parcurs. AM INTELES CA BUNATATE + AER PUTERNIC SI ROMANTIC = reteta iar reteta=capcana!!! buuunnn… pana aici dar nu si de aici inainte! DE CE LE AMESTECA?de ce amesteca relatiile intre ele? unde e respectul de sine? cand se uita in oglinda sau de fiecare data cand inchid ochii cum mai vad sau simt in ei puterea pura si valoroasa curata si nepatata a unui barbat cu radacini in mediul aristocrat????

  • 37

    @PanDoria,

    Azi nu prea am chef sa scriu. De fapt, nu sunt sigur ca voi mai dori sa “pictez” spatiul asta virtual. Ca sa raman, totusi, ontopic, eu sunt convins ca barbatul ideal nu exista. Poate, cel mult, potrivit. Cred ca orice femeie isi doreste sa aiba in preajma ei un barbat care sa poarte numele OM (nu fac nicio aluzie dar, paradoxal, sunt si initialele numelui meu real). Daca ea, Femeia, are langa ea un OM, viata ii va parea, nu ca o eternitate cenusie, ci ca o clipa pastelata. Care trece rapid si frumos. Daca ea, Femeia, are alaturi un OM, este capabila sa faca din imposibil, posibilul, din furtuna, seninul, din cosmar, visul frumos, din slabiciune, puterea, din ura, iubirea, din dorinta, implinirea, din jumatate, totul. Ca sa nu ma lapideze barbatii, din solidaritate masculina, sustin ca si RECIPROCA E PERFECT VALABILA. Sa nu uitam, insa, ca OMUL, generic vorbind (cel dotat cu tzatze si pasarica, sau cel dotat cu madular si boase), este o creatura perfectibila. Tocmai d-aia, Marele Designer, l-a-nzestrat cu ratiune si ochi. Ca sa poata discerne intre bine si rau, intre minciuna si adevar sau intre urat si frumos, intre OMUL compatibil si cel incompatibil. Oare, Eutherpa, atunci cand m-a ales, a vazut in mine un OM !? “This is it” (ca sa-l citez pe raposatul Michael). Pentru conformitate, Oscar M.

    alt Oscar, alias Sniper
    2010-04-16 14:16:24 | Raporteaza
  • 38

    @catalin: in 70% dintre cazuri,poate chiar, mai multe, femeile isi iarta partenerul infidel, bineinteles dupa ce acesta ii promite ca nu o va mai face, sau cand cea cu care a inselat-o arata mult mai bine ca ea. Nu se poate spune asta si despre barbati(ma refer la romani), nu cred ca cei care accepta infidelitatea femeiei, este peste 30%, si cred ca jumate dintre ei accepta doar pt ca de fapt isi prostitueaza sotia( partenera) deci are un profit de pe urma acestui lucru. Cealalta jumatate, doar in cazul in care femeia ii promite ca nu o va mai face. Despre motivul pt care cei 0,000001% accepta sa fie inselati continuu de catre femeie, fara sa aiba nici un profit material, nu are rot sa vb.

    alt un roman din italia
    2010-04-16 14:20:52 | Raporteaza
  • 39

    Gigel ,cercetându-şi ouţele,către mami: -Mămico,ăsta e creierul meu? -Nu încă,puiule,aşteaptă să mai creşti :!:

  • 40

    @un roman din italia: iata niste procente care nu confirma neaparat faptul ca barbatii sunt mai inteligenti sau mai pragmatici in legatura cu relatiile lor, ci confirma faptul ca multora dintre femei le e teama sa rupa legatura cu persoana de langa ei din diverse motive (obiective, afective si/sau financiare) legate de viitorul lor. @dorianiculescu: pt ca tot vad ca lumea scrie despre fidelitate (inclusiv eu) in multe propozitii din care poti pierde ideea principala: un om care te inseala inseamna ca nu te iubeste darling (oricum ai defini termenul asta) si e f improbabil sa o faca in viitor. dc accepti starea asta de lucruri e problema ta, inseamna ca are alte argumente (poate cu multe zerouri), care tie ti se par mai importante (vorbeam la modul generic, nu personalizez). sper ca am fost mai concis … :)

  • 41

    @catalin: parerea mea e si mai scurta decat a ta. un om care te inseala si care nu e suficient de inteligent incat sa nu-si spele nadragii dupa(a se intelege figura de stil)de multe ori nu se gandeste la consecintele faptelor lui.

    mda, asa vad si eu , ca fidelitatea e dezbatuta,nicidecum altceva. oricum,incadram si acest text in categoria”ce a vrut sa spuna D si ce au inteles ceilalti” mai am unul ,tocmai l-am scris dimi, despre faptul ca barbatii trebuie intelesi.ma astept ca nici acela sa nu fie rumegat cum trebuie de telespectatori :)

    but, what a hell, asta-i viata :)

  • 42

    @Oscar, alias Sniper: buna S(Oscar imi place mai mult, sa stii!)

    eu am scris un text dupa ce am citit o cretinatate de studiu, imi pare rau ca nu am introdus cele scrise de cea care a publicat acest studiu(niste aberatii mult mai mari decat ale mele) asa e .nu exista idealul universal,ci doar ce e “perfect” pentru mine,pentru tine , pentru ea observi,am pus gh la perfect …

    si cu tine ce mai e? azi, am vorbit cu 3 persoane, toate erau praf! ce va apuca mei?asteniile de primavara? de ce va lasa motoarele asa? tu ce mai ai?ca si tu,daca azi n-ai chef si de obicei ai, s-a petrecut ceva!sau cel putin asa spune logica, ca exista motive ce cauzeaza schimbarea :) :) hai! viata e ok, daca nu cumva chiar frumoasa de stau sa ma gandesc bine!sunetm sanatosi!free!cu mintile la noi! e ok! restul se rezolva!

  • 43

    @andryie: pui, eu nu stiu ce au mai depistat sau inventat barbatii. sincer, nici nu ma preocupa asa de mult subiectul. ma amuz fireste, flirtez, ma joc, insa eu am o viata lini’si frumoasa, exact asa cum mi-am dorit mereu. nu ma preocupa ce mai inventeaza barbatii DACA EU NU AM DE-A FACE CU INVENTIILE ASTEA :) :) :) sa fie la ei acolo! i’m out of the shit :)

    cum ar veni. stau pe o bancuta si doar privesc.si ma rad, ce sa fac, ma rad :)

  • 44

    io vreau un porc de crăciun, da’ împodobit ca la cluj fashion week.

  • 45

    @catalin: tati nu-si ocupa timpul cu textele amatorilor de la inaltimea sa “mare si grandioasa ” asa ca…nu citeste, iata, ti-am raspuns.

  • 46

    @dama cu pandalii: m-ai facut sa rad bre cu aberatiile tale .se simtea nevoia ca prea se iau oamenii astia in serios.. of of primavara asta si asteniile ei :)

  • 47

    @un roman din italia: cel mai mult din tot ce ai scris mi-a placut aia cu” sa devii amanta sotului tau”

    cam asa ar trebui sa se desfasoare lucrurile ,cam da sau mai corect SI ASA AR TREBUI SA SE DESFASOARE LUCRURILE.ca mai sunt si altele…

  • 48

    @catalin: sa-si spele nadragii.asta am vrut sa spun.ma duc sa mananc , de foame lipsesc litere sau idei din mintea mea.cred.

  • 49

    draga Doria, un om care te inseala o va mai face cu siguranta, in caz ca o sa mai stea cu tine pt mult timp. indiferent dc isi spala nadragii sau nu, inainte sau dupa, indiferent de marimea iq-ul sau sau de marimea instrumentului. si asta dintr-un motiv simplu, nu te iubeste (persoana ta nu face nici cat o ceapa degerata in mintea lui, intr-o exprimare mult simplificata). ceea ce ma face pe mine sa zambesc este mentalitatea celui inselat si speranta lui absurda ca “a fost o mica scapare” … trecem cu vederea si mergem mai departe. mai departe pana unde, pana cand? scuze ca am insistat, dar vreau sa introduc un pic de ratiune (si realitatea ma confirma) intr-o atitudine care pt mine e greu de inteles (atitudine abordata mai mult de femei). stiu, o sa-mi zici ca n-am inteles care era ideea, nu-i nimic, mai negociem la alte subiecte. :)

  • 50

    @Doria/28 Depinde de femeie cat de priceputa e!

  • 51

    @buri. you need somebody with his own plain :) :)te pup lipsesc 48 de ore

  • 52

    @Doria,

    Poate ca astenia de primavara ma curteaza fara permisiunea mea. Poate…Poate ca vreau si eu sa vina, naibii, vara aia pe care am uitat-o cum arata si cum miroase. Poate…Poate ca absenta provizorie din arealul meu a Eutherpei (motivata de studii) ma agaseaza prea mult. Poate…Poate ca Rezonanta Schumann e mai pregnanta si-mi tzacane-n tigva mai mult ca oricand. Poate…Poate ca am obosit. Poate… PS: Sniper, evident, e numele de “scena”. Adevaratul, conform actelor, e cel cu care semnez. Si Eutherpei ii place la nebunie. Tocmai d-aia considera ca-s premiul vietii ei. Pentru conformitate si posteritate, Oscar M.

  • 53

    oameni destepti(cercetatori)au facut tot felul de studii si au ajuns la concluzia ca fiintele umane sint monogame,in concluzie ,tote discutiile despre familie,compatibilitate,dragoste,se regasesc,numai la perechi care au fost despartite o lunga perioada de timp,acol am citit despre drama despartiri,iubirea vietii,cea mai frumoasa poveste,etc,daca cititi actualitatea contemporana a vietii,veti vedea realitatea,asa ca impacati-va cu ce aveti sau gasiti,sau sperati ca atunci cind dormiti veti visa frumos!!!!

  • 54

    nici macar Eminescu,nu a fost fericit,decit visind,si vreti voi?????

  • 55

    Iarta-ma ca pun o intrebare mai personala. Te-ai plans ca sotul te-a inselat la doua luni dupa nunta.

    De ce ar face cineva asa ceva? (Exceptind situatia in care erati impreuna deja de 10 ani si se saturase de aceeasi ciorba)

    Ce anume (nu) i s-a intimplat de a cautat in alta parte asa repede? Iar tu ce invataminte ai tras din asta? Adica asta e un subiect chiar incitant, ca in rest stim ce vor femeile. Femeile vor multe lucruri de la un barbat, iar barbatii vor acelasi lucru de la mai multe exemplare. :-) Nu? Sarumana

  • 56

    @Doria – esti prea realista, ca sa nu zic crud realista in descrierea ta :P . Legat de ce au envoie masculii.. hmm.. pt o mica parte cofirmarea masculinitatzii/virilitatzii si altor elemente necesare barbatzilor in viatza se rezum la un flirt, obtzinearea unui numar de telefon, poate o joaca inteligenta si nu necesita .. un act ushor ireversibil si de natura sexuala ;)

  • 57

    @CPH rider: buna seara :) fii atent raspuns aici:

    ieiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! welcome back dear! n-am inteles mai nimic din ce ai scris dar pot sa ma bucur ca ai revenit in tara pandora? pot, fireste! atunci, check this out: ieiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!! :)

    mai scrie inca o data, de data aceasta cu mainile, rogu-te!

  • 58

    @cornel: bine cornel draga(buna seara)

    o sa ne impacam cu ce avem impaca-te si tu cu ce ai. cred ca ai ceva mult mai bun decat noi toti.

    eu personal cam da, as vrea sa fiu fericita. dar daca tu te multumesti cu vise, atunci succes!

  • 59

    @Oscar: pai aia era, nu e doamna dear :)

    mei…se simte mei.. cat de dragut un domn care simte lipsa doamnei si mai spune asta public. foarte dragut. :)

  • 60

    @andryie: tara pandora nu e un loc in care prezenta e obligatorie!!!! e valabil pentru toata lumea asta, inclusiv pentru mine, insa eu sunt aici zilnic datorita unui crez , a unei pasiuni si a unui vis :)

    si pentru numele lui Chaplin, nu ma mai suspectati de singuratate! n-am nevoie de nici un “man ” cu nimic sau fara nimic am ce-mi trebuie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 61

    @sase sase: n-am inteles la ce sa fie priceputa, dar daca vrei pot sa te aprob! deci;aprobat !

  • 62

    :) ) scuzele mele, o sa ma exprim cu o leaca mai multa atentzie. Si o sa imprumut niste manutze, caci de obicei folosesc niste labutze murdare de pamant ravan. Deci.. :) .. Esti prea realista in ce vrei la un barbat. Femeile de obicei adora sa se minta.. ca-l vreau pe fat frumos perfect destept etc. si neprihanit. Ceea ce e fals. Nimeni nu e asa. Punct. Cu toti avem miciile noastre imperfectiuni, si cred ca trebuie sa le acceptam. Dar.. infidelitatea nu este de acceptat, decat daca e impartasita. Insa un flirt nu este infidelitate.

    ps. am fost aici, am citit, dar nu am avut nimic inteligent de zis (poate nici acum, dar .. incerc)

  • 63

    @catalin: da Cata mai bine asa, negociem la subiectul de maine care e multttt mai frumos decat cel de azi :)

    seara buna iti doresc

    si asa e:un om care te-a tradus intr-un rand o mai face .am trait pe pielea mea asta,asa ca pot sa confirm.

  • 64

    @Doria ca raspuns la raspuns, :) itzi trimit o raza de soare (ushor rece) dar puternica, caci aici soare e inca sus de tot pe cer.

  • 65

    @CPH rider: corect, asa e , un flirt nu e infidelitate(spun si eu spui si tu pentru ca gemenii flirteaza pana cad sub masa, toata lumea stie asta; uita-te la mine cum vorbesc cu barbatii in scris, e lesne de inteles ca ..sunt cam asa si in viata reala)insa eu cred ca e bine sa pastram si putin realism si putina logica cand ne gandim la barbati(ca de la femeie la barbat) eu nu vreau nici un fat frumos, calare pe cal alb,nici neprihanit nu vreau sa fie , nimic. pentru ca nu mai sunt la varsta la care visez magiun pe aur si nici stele verzi pe pereti.

    dar sa stii…de stiut ce vreau, stiu. macar atata stiu :)

  • 66

    @dorianiculescu: Sunt deacord suta la suta cu comentariul lui oscar alias sniper. el a reusit sa puncteze bine multe lucruri. Insa exact cum am spus, sunt si multe femei care dau cu piciorul fericirii, si aleg ceva ce la urma urmei se dovedeste a fi o fata morgana. Am cunoscut multe asemenea femei, si sincer unele s-au trezit si au reusit sa-si redreseze viata, altele au perseverat insa in greseli, trezindu-se cu copii langa un barbat pe care nu intelegeau cum de si l-au ales de partener..

    alt un roman din italia
    2010-04-16 18:48:06 | Raporteaza
  • 67

    @CPH rider: aha ! pai si aici e ok, ma gandesc cu groaza cum e insa pentru niste prieteni de-ai mei care au crezut ca fac vacanta vietii lor si parca vad ca raman blocati pe Charles d G. la paris eu sper ca nu dar…

  • 68

    @un roman din italia: sa stii ca multi dintre noi, barbati sau femei alearga la un moment dat dupa fata morgana.iar motivele pentru care nu se opresc sau nu se retrag sunt variante si colorate. femeile uneori fac si alegeri ilogice, asta e dar si barbatii fac, nu suntem roboti. iar cand facem alegeri din astea de care spui tu,mai trebe uneori si putin noroc.pe langa compatibilitati de tot felul. un strop de praf de aur asa :)

  • 69

    ai grija, nu manca prea mult, c’o s’ajungi ca laponezu’ … :)

  • 70

    @viorel: ultimul cuvant nu l-am inteles ,scuze. altfel, cred ca nimanui nu-i place sa manance si sa gateasca cum imi place mie

    numai despre mancare vorbesc! “ce mancam” e intrebarea mea preferata zau daca inteleg de ce am asa putine kilograme.

    :) :) :) :) :)

  • 71

    @dorianiculescu: Multi da dar acestea nu sunt realisti. Si ceea ce este mai rau este ca platesc cu varf si indesat aceste greseli, atat ei cat si copii proveniti din aceste relatii.

    alt un roman din italia
    2010-04-16 19:03:57 | Raporteaza
  • 72

    “Si mai cred ca femeile nu ar trebui sa caute “fidelitatea” barbatilor, ci suficienta discretie si inteligenta a barbatilor de a masca “scaparile” …… BRAVO!Perfect de acord..nici eu nu puteam sa o spun mai bine:)

  • 73

    Femeile vor bărbaţi fideli ca să fie sigure că au control 100% asupra finanţelor partenerului şi nu sunt “scurgeri” în exterior pe la alte madame. :)

  • 74

    @buri. eu nu te suspectez buri de singuratate:) stim amandoi la fel de bine ca ai potential…energeric daca altfel nu vis a vis de ce am Is era o gluma, ti-am sugerat un iubit cu avion personal ca tot zbori des si esti deranjata de faptul ca sunt mai scumpe biletele pe ultima suta. P.S. nu vrea cred ca nimeni dintre noi, simpli participanti la dialog, MAI MULT SAU MAI PUTIN CUNOSCUTI D TINE, sa te fure

  • 75

    @Doria – M-am mai gandit un pic. E bine sa visezi, ajuta sa faci lucruri care altfel nu ai fi cutezat, dar e bine sa visezi cu masura ;) . Si legat de barbatzi si cupluri in general, stiu si femei si barbatzi care insala, insa paradoxal, au totzi parteneri care nu insala, ironic nu?

  • 76

    @dorianiculescu: Buna seara! Deci asta cauta femeile ! In sfarsit am aflat! Noroc cu studiul asta. Pai toti barbatii au calitatile astea, insa pe o scara de la 1 la 10, anumite calitati pot atinge valoarea 1 :) Si atunci ce va faceti ? Care primeaza ? Se face media aritmetica ?

    Am inteles asa “E vorba de siguranta, de incredere (…) Nimeni nu vrea sa imparta iubirea , nimeni nu vrea sa imparta atentia.”

    Foarte corect ! Sa vedem calitatile care pot sa zdruncina siguranta si increderea : responsabilitatea pentru siguranta si sinceritatea+fidelitatea pentru incredere.

    Intrebarea este : Poti sa te simti in siguranta fara sa ai incredere ? la fiecare gresala se cam duc din calitati( valabil si la femei si la barbati ). si cel care a gresit mai e salvat doar de toleranta partenerului( si de promisiunea ca nu se mai intampla ); dar si toleranta are limite. sa inteleg ca preferi sa fii mintita ca sa pastrezi un nivel de toleranta cat mai mare? Astfel ajungi ca dupa ce ai luat diferite decizii( pe care nu le-ai fi luat daca stiai ) sa afli aceste secrete si sa nu mai poti face nimic, si atunci este foarte trist( vezi vestea proasta a lui cosa nostra )

    Exista cu siguranta anumite lucruri pe care nu le spui la prima intalnire si poate niciodata, dar trebuie luat in calcul si varianta in care partenerul afla. cat de tolerant este fata de secretul tau ? daca nu ai incredere ca va fi tolerant mai bine pleci de la inceput.

    si la final: “Nici un barbat nu va refuza o femeie insistenta, pentru ca, se pare nu e in ADN ul lor asta” ? argumentez vehement !

    in rest imi place :)

  • 77

    ori am scris de doua ori, ori niciodata… siteul asta nu mai merge…cred ca citesc prea multi blogul :)

  • 78

    Fidelitatea?O mâncărime cu interdicţie la scărpinat. :D

  • 79

    @dorianiculescu: Nu spuneam ca tu pui etichete si faci definitii ci ca asta e pacatul meu si nu o fac decat pentru uz propriu deci nu etichetez marfa altora niciodata. Stiu ca glumesti si mai stiu ca simtul umoruilui e direct proportional cu IQ-ul. Deci la cat mai multe glume;)

    Uite cum, dupa ce m-am dus repede la oglinda sa vad daca eu sunt cel pe care l-ai apreciat si l-ai invitat sa mai scrie aici, am vazuit ca o facusi in urma concluziei ca te-as crede saracuta cu duhul. Nici pomeneala. Nu mi-as irosi 20 de minute din viata ducand o discute cu cineva care nu ar intelege despre ce e vorba deci am mers la sigur stiind ca esti mai destepata decat lasi lumea sa vada. E o forma de autoprotectie pastrarea aceasta a unei doze de rezerva. Nu te cred nici imatura pentru ca nu confund a fi copilaros cu a fi infantil. Unii dintre noi trec prin viata iar prin altii trece viata. Cred ca a trecut ceva viata prin tine si asta iti confera char dreptul de a avea o atitudine aparent lejera fata de problemele majore insa nu are legatura cu inocenta.

    O sa revin cu placere in limita timpului liber la o discutie lejera cu ambalaj de gluma pe teme profunde :)

  • 80

    @limpede: nota zece plus mi-ar placea si mie intr-o zi sa fiu cat de cat coerenta asa cum ati fost dvs.

    seara buna si frumoasa ! ps.pana la urma e dvs sau tu? fiindca si mai vorbesc cateodata cu “dvs” (pastrez distanta adica) pentru a ma proteja ! :)

  • 81

    @val_one: auci!

    that’s a pinch

  • 82

    @adrian: e ok Adrian poti sa scrii de cate ori vrei! poti sa scrii si cand nu ai nimic de spus!

    poti sa ma si injuri daca vrei,dar in cazul asta nu-ti mai raspund :)

    se poate orice, de cate ori pofteste corasonul tau :)

  • 83

    @CPH rider: yeap asta inseamna ca macar e juma din lumea asta care are capul intre umeri, nu intre picioare hi hi :)

  • 84

    @andryie: sa ma fure dom’ne da sa ma aduca inapoi , e ok, nu sunt maritata inca !

    :) sau mai bine fur io PE CINE VREAU :)

  • 85

    @Dan Lee: buna seara deci cat mi-a placut spunerea ta..nu vrei sa stii!

    iar aia cu scurgerile de capital a fost mortala iata deci, ca unde sunt scurgeri de capital sau disparitii de portofele, e clar, sunt si “madame” la mijloc :) prea tare :)

  • 86

    @CristinaHanea: buna Little B!

    da ma..dar sa stii, io fi spus-o io dar sa stii tot cred ca mai bine te uiti senin/a in ochii omului iubit

    dar daca mai scapi pe alaturi, macar tine naiba galeata cu laturi departe de casa :)

  • 87

    @un roman din italia: mei! tu te-ai certat cu doamna azi ca nu prea ai fost in apele tale mei :)

  • 88

    cum adică numai despre mîncare vorbeşti?

  • 89

    eu numai despre mîncare tac

  • 90

    femeia educata CORESPUNZATOR va fi INTOTDEAUNA FERICITA ! :)

  • 91

    :) :) :) Doria,mă răscumpăr cu răspunsul corect la întrebarea de mai devrme.

    -După cum ştim,Moş Craciun nu există. :) -A văzut cineva bărbatul perfect? :D -Logic,femeia supravieţuieşte.Ea este perfectă. ;)

  • 92

    femeia si barbatul trebuie sa INTELEAGA ceva : exista un PLAN MARE deci PRUDENTA RELAXARE BUN SIMT si COSTIINTA !

  • 93

    @dorianiculescu: E tu. Dumneavoastra suna aiurea pe net :)

    Ai vrea sa fii asa intr-o zi? Sa fim seriosi. Esti in mai multe zile decat iti imaginezi dar nu observi.

    Ai grija cu notele. Ma simt ca in clasele mici cand toti elevii primesc 10 respectiv sunt premiati in masa pentru a-i incuraja.

  • 94

    constiinta *

  • 95

    @dorianiculescu: acum chiar am avut ceva de spus, dar nu au aparut comentariile, si a treia oara chiar nu mai scriu ca e mult :D aveam ceva de argumentat acolo la infidelitate :)

  • 96

    @adrian: nu-i probmlem scrii maine, cand subiectul e mult mai frumos :)

    somn usor :)

  • 97

    @limpede: bine .TU.

    nota zece(sic)

  • 98

    @antiignorantu: ai tu ceva..cu prudenta asta.. fiinda mereu o amintesti :)

  • 99

    @val_one: imi place mai mult raspunsul meu. al tau n-are atata substanta :) :) :)

  • 100

    @Măuzes: pai ….asta e. daca imi place mancarea !

    poate suntem frati si nu stiu io,fiindca nici tu nu esti prea departe :)

  • 101

    Ca veni vorba de frati… 1. O, de mi-ai fi fost tu fratele meu şi să fi supt la sinul mamei mele, atunci pe uliţă de te-ntâlneam, cu drag, prelung te sărutam şi nimeni nu-ndrăznea osândei să mă dea. 2. Te-aş fi luat şi-n casa mamei te-aş fi dus, în casa celei ce m-a născut; tu graiuri dulci mi-ai fi spus şi eu cu drag ţi-aş fi dat vin bun şi must de rodii. 3. Stânga sa este sub capul meu şi cu dreapta-i mă cuprinde. 4. Fete din Ierusalim, vă jur pe cerboaicele şi gazele din câmp, nu treziţi pe draga mea până nu-i va fi ei voia! 5. Cine se înalţă din pustiu, sprijinită de-al său drag? Sub mărul acesta am trezit iubirea ta, aici unde te-a născut şi ţi-a dat lumina zilei mama ta. 6. Ca pecete pe sânul tău mă poartă, poartă-mă pe mâna ta ca pe o brăţară! Că iubirea ca moartea e de tare şi ca iadul de grozavă este gelozia. Săgeţile ei sunt săgeţi de foc şi flacăra ei ca fulgerul din cer. 7. Marea nu poate stinge dragostea, nici râurile s-o potolească; de-ar da cineva pentru iubire toate comorile casei sale, cu dispreţ ar fi respins acela. (Cantarea Cantarilor) Eu nu gasesc desuet pasajul…

  • 102

    bine, o să-ţi dau buzz.

  • 103

    Limpede,

    “l-ai invitat sa mai scrie aici, am vazut ca o facusi in urma concluziei ca te-as crede saracuta cu duhul. ”

    Am văzut că o făcuşi !?

    Şi eu cred că eşti extraordinar de coerent. Şi eu îţi dau nota zece plus.

    Nu prea ştiu ce în plus, dar mă gândesc şi-ţi mai dau. Ţie şi la tot cartierul !

  • 104

    (aberatii irelevante)

  • 105

    Neata .. interesant post :D @Doria long time no see si uite cum sta treaba cu ce vor femeile din punctul meu de vedere :D tell me if its true :) ) have a nice day xoxo youtube.com/wat../

  • 106

    @dorianiculescu:Ha ha ha. Te inseli, doamna, e o dulceata, si nu-si supara barbatul.

    alt un roman din italia
    2010-04-17 10:54:35 | Raporteaza
  • 107

    Problema e alta. Cica insusi Froid, a murit fara sa reuseasca, sa inteleaga ce vor femeile de fapt. Si daca nici el nu s-a straduit? atunci… cine???

    alt un roman din italia
    2010-04-17 10:56:31 | Raporteaza
  • 108

    Froid!?!?

  • 109

    eu cred ca tu cauti raspunsuri pentru aspectele astea, undeva foarte aproape, dar tu stii bine ca desi civilizatia are cateva mii de ani, rasa umana, are probabil sute de mii…si atunci singura ratiune era a celui mai puternic. Ideea mea este ca nu putem schimba instincte animalice in cateva mii de ani, pe cand natura cu reguli stricte a creeat in sute de mii. asta insa nu ne impiedica sa incercam ;)

  • 110

    @andreea: asta(scuze) Freud (Sigmund)

    alt un roman din italia
    2010-04-17 11:46:53 | Raporteaza
  • 111

    Ce vrea femeia de la un barbat? In nici un caz sa-l delege cu prinderea mustelor!- Important este şi ce dă la schimb !

  • 112

    aşa mă ignoraţi toate că îmi vine să prind muşte de foame. mă gîndesc să le mănînc pane, o să le prăjesc ca pe creieri.

  • 113

    eu îmi doresc o femeie rea de prins muscă

  • 114

    da @Doria traim in RO …… de aceea pomenesc …….

  • 115

    femeile vreau sex shi bani

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari
cum nu mai am „aproape 33 de ani” si ma si plictisisem de vechea bio, m-am gandit ca cea mai nimerita „Bio” este cea de mai jos (desi nu e chiar o biografie). barbatul care a scris-o nu m-a vazut niciodata, nu  ma cunoaste. insa, printr-o minune, a gasit niste cuvinte care mi se potrivesc. imi este foarte greu sa pricep cum de i-a dat prin cap sa scrie asa ceva, insa, momentan, ce a scris el este mult mai bine decat orice bio as putea (re)scrie eu.
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alex mazilu articol Artă bani barbati blog campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie craciun critica cuvinte dans design dragoste educatie Facebook familie Fashion femei femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu Job lansare libertate literatura mare mass-media Moldova munca muzică nunta oameni o fraza o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat politică post poveste poze psd publicitate razboi reclama revista România soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta video zâmbet

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!