![]() | Baieti buni vs. baieti rai…vezi toate articolele de Izabela Constantinescu02 sep 2010 la 17:31 92 comentarii 2114 vizualizari. |
Nu mai tin minte cum a venit ideea caracterizarii domnilor, in una din iesirile cu fetele, dar a fost amuzant, asa ca am zis sa scriem putin despre asta.
Baiat bun vs baiat rau…
Baiatul bun e cel pe care il vezi insurat, la casa lui, amuzant, poti vorbi cu el despre orice (amicul ideal), e putin “cum spui tu, draga mea”, te plictisesti de prea mult bine cu el, respectuos. Un alt tip de baiat bun este cel caruia ii place sa fie “folosit”, sa fie un “detaliu”, vesnic indragostit de “diva” lui, nu mai are respect de sine numai pt a-i face ei pe plac (aici vorbim deja de pampalau, mai rar gasit, specie pe cale de disparitie (speram noi), ne pare rau, totusi pentru cei care se regasesc aici).
Baiatul rau e cel cu care vrei altceva, e nepasator, arogant, greu de cucerit, pe care il dorim schimbat, totusi rau, un “mascul feroce”, este carismatic, mai amuzant decat baiatul bun, totusi nu este loial, de multe ori nu te poti baza pe el.
(Ex: X- amuzant, bine facut, are glume obraznice, emana masculinitate, e puternic, hard to get, afemeiat, e rau, da’ bun, atitudinea si increderea lui te face sa te simti in siguranta cat timp esti cu el )
Probabil tocmai atitudinea face diferenta intre baiatul bun si baiatul rau. Baiatul bun de multe ori este “baiatul mamei”, baiatul rau este baiatul sigur pe el, independent. Diferenta principala e ca cel bun face numai ce vrem noi, chiar daca el si-ar dori sa faca altceva, pe cand cel rau isi sustine mai mult punctul de vedere.
Baiatul bun poate fi prezentat parintilor, luat la “ nunti, botezuri, cumetrii”, baiatul rau e bun de tinut acasa, legat de pat
).
Nici baietii buni nu sunt mereu atat de buni “ pisica blanda, zgarie rau” si atunci cand nu te astepti se transforma in baieti rai. Si baietii rai se pot transforma putin in baieti buni, macar acasa.
Nu sunt rezultatele unui studiu facut de cercetatorii britanici, ci rezultatele unor intrebari la care am raspuns impreuna cu prietenele mele. ![]()
Doamnelor, preferati baietii buni sau pe cei rai?
Domnilor, voi vreti fete bune sau fete rele?
http://www.youtube.com/watch?v=0ScoiJRbMJk&feature=related
un exemplu de fata rea:)
Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter

Dora Constantinovici 14 feb la 12:44 |
Parazăpezii sunt o soluţie depăşită...dacă folosim tot ce foloseam până în '89...între [ citeste mai departe ]
Astro Vesta (Maria Onea) 13 feb la 23:18 |
La începutul anului 2006, mi s-a cerut să fac horoscopul lui Traian Băsescu de către un [ citeste mai departe ]
Ana Barton 13 feb la 17:20 |
Văd prin geam că s-a spart sita. Abia acum înţeleg ce înseamnă cu nemiluita. Poate tu [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 11 feb la 20:14 |
Mamaia mea mi-a spus odată să nu regret ce-am făcut ci ce n-am făcut în viață. Nu m-am luat [ citeste mai departe ]
| | blackhole 09 feb la 17:32 |
In caz ca vreti sa va raspundeti la aceasta intrebare extrem de importanta, trebuie sa va raspundeti [ citeste mai departe ]
| | andreea 09 feb la 17:29 |
Se întîmpla ceva cu ea. De cînd era mititică, observase că atunci cînd îşi spunea "acum [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 08 feb la 17:55 |
Ieri seară la 20:00 am ieșit la teatru, la Green, pe Victoriei. Cei care au mai fost pe acolo [ citeste mai departe ]
Ana Barton 08 feb la 11:00 |
Apa care arde. Asta înseamnă. Nu fiartă, nu fierbinte, nu clocotită. Şi, bun înţeles, nu [ citeste mai departe ]
Astro Vesta (Maria Onea) 07 feb la 01:58 |
Prima femeie de pe Pământ, potrivit mitologiei greceşti, a fost Pandora, cea pe [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 05 feb la 19:03 |
Cu foarte puţin timp în urmă preşedintele spunea în discursul său: În [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 03 feb la 13:04 |
Nu, n-aș fi vrut să-l cunosc pe Cătălin. Cel puțin nu așa. Dar ce? Parcă în viață ai totul [ citeste mai departe ]
Ana Barton 01 feb la 16:00 |
Poa' să pară cum o părea. Să râză lumea cât o vrea. Eu tot joc şotron. Nu mă pot abţine [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 01 feb la 00:41 |
Poate vă mai amintiți de programul ”Școala altfel”, propus de ministrul Funeriu la finele [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 29 ian la 17:42 |
Desigur, România a mai făcut un pas mic şi servil în faţa corporaţiilor și marilor puteri şi [ citeste mai departe ]
Alex Mazilu 27 ian la 22:37 |
De prea multe ori am auzit astăzi ”România paralizată de ninsori” sau lucruri de genul ăsta. [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 27 ian la 21:35 |
Am descoperit de curând o prăjitură nouă. Camelia. Primul strat e rupt parcă din amandină, [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
Discursul proaspăt al șefului statului a fost unul fără substanță, incluzând doar [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 27 ian la 15:48 |
În contextul protestelor, care continuă, reprezentanții puterii au decis că o încercare, de a [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 25 ian la 20:44 |
Am înțeles din discursul președintelui că de fapt una dintre problemele cele mai grave în acest [ citeste mai departe ]
Ana Barton 25 ian la 19:18 |
Ştii, nici mie nu mi-e tocmai moale să-mi iau întrebările la întrebări. Dar poate că e [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 24 ian la 19:51 |
Asta spunea creatorul statuii domnitorului, sculptorul Marcel Voinea, la sfârșitul comemorării de [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 21 ian la 13:37 |
Între două demonstrații, pentru destindere, vă recomand memoriile crocodilului [ citeste mai departe ]
Maria Moiş 21 ian la 02:59 |
Puterea... ploii a fost de partea puterii. Da, vremea și vremurile ”indecise” din oraș în [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 19 ian la 17:16 |
Revoluție - adică. Măcar pentru că brusc reprezentanții puterii sunt mult mai deschiși unui [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 19 ian la 16:05 |
Protestele românilor împotriva actualei conduceri, determinate, aparent doar, de recenta demisie a [ citeste mai departe ]
Florentina Mușat 19 ian la 14:31 |
Nu fac parte din tagma celor care se pricep la relații, nu dau sfaturi prietenilor căsătoriți [ citeste mai departe ]
Ana Barton 19 ian la 13:50 |
Hai, că are dreptate femeia asta: ţara arde, iar babele se piaptănă. Da, da' se piaptănă scurt, [ citeste mai departe ]
Dora Constantinovici 16 ian la 18:47 |
Am primit comunicatul acesta:
Peluza Sud Dinamo, grupul de suporteri ai echipei [ citeste mai departe ]
| | morringain 15 ian la 01:34 |
Pentru postul asta o sa imi atrag ura multora. Asta e.
Asistam in ultimele zile la o isterie [ citeste mai departe ]
| | Crina Soroiu 15 ian la 01:33 |
O retrospectivă asupra realității politice românești, în 2011 aduce în atenție o scenă [ citeste mai departe ]
| 1@Val: musafirii am observat ca se descurca sa-si rezolve singuri problemele, inclusiv sa raspunda la insulte cu alte insulte si inclusiv sa ma insulte pe mine asa, ca da bine :) asa ca nu ma grabesc sa... | ||
| 2aşa e, Dora. ai dreptate. musafirii pot insultaţi gratuit, ţie să-ţi fie bine. :)... | ||
| 3@Val: sa nu spui ca nu am argumente - ma plictisesc oamenii care insista cu aceeasi placa - a lor sau preluata din alte parti - la nesfarsit. adica, imi place sa cred ca se poate mai mult... | ||
| 4Cum cu ce, val_one? Nu vezi ce bine documentat e? :lol:E câinele de pază. Pechinezul bătrâior, dar na, în lipsă de ceva mai bun... Şi mai e şi de-un patriotism local absolut înduioşător...... | ||
| 5@Val: ptr ca doar el ma plictiseste, mai era un nene, nu mai stiu cum il cheama care insa n-a mai aparut, altfel ma plictiseam mai tare :) pot sa aleg cine ma plictiseste sau nu e ok nici asta? :)... | ||
| 6Dora, de ce doar F-you te plictiseşte? cu ce e mai breaz Laurenţiu? :roll:... | ||
| 7apropo, ai postat şi poze cu tine? iar eu nu m-am prins? :roll:... | ||
| 8nimic altceva. :P nu mă obosesc, îmi place mai mult să deduc decât să aflu direct. :)... | ||
| 9Sevă, vrei să-ţi trimit o poză cu mine şi cu fata cu care vorbesc acum?... | ||
| 10Eu nu te-am întrebat dacă m-ai văzut în poze făcute de mine ci postate de mine! Băi, ce, naiba, aveţi de atribuiţi vorbe chiar şi când nu sunt polemici?!Apoi să ştii că tipicar e ceva şi chiţibuşar... | ||
| 11Laurenţiu, prostovane, iar ai apărut? Eu ţi-am zis s-o faci mai cu discreţie, nu cu atâta tam-tam şi nu atâta timp cât eşti ştirb şi n-ai cu ce să mă muşti. Nu vezi că dai în gol?Prostovane, ia şi... | ||
| 12@fuckyou: in continuare ma plictisesti...... | ||
| Dora Constantinovici 4367 citiri |
| Ana Barton 4206 citiri |
| Florentina Mușat 2112 citiri |
| Astro Vesta (Maria Onea) 2051 citiri |
| | andreea 1884 citiri |
| Doria Niculescu 959 citiri |
| Maria Moiş 813 citiri |
| | blackhole 643 citiri |
| Ruxandra Predescu 268 citiri |
| Laura Laurentiu 203 citiri |
| Florentina Mușat o postare |
| Ana Barton o postare |
| Astro Vesta (Maria Onea) o postare |
| Dora Constantinovici o postare |
| Dora Constantinovici 25032 citiri |
| Florentina Mușat 15750 citiri |
| Ana Barton 15477 citiri |
| Maria Moiş 10536 citiri |
| Doria Niculescu 4267 citiri |
| Astro Vesta (Maria Onea) 3032 citiri |
| | andreea 2502 citiri |
| Alex Mazilu 1606 citiri |
| | Crina Soroiu 1503 citiri |
| Ruxandra Predescu 1291 citiri |
| Dora Constantinovici 7 postari |
| Ana Barton 5 postari |
| Florentina Mușat 4 postari |
| | Crina Soroiu 3 postari |
| Maria Moiş 3 postari |
| Astro Vesta (Maria Onea) 2 postari |
| Alex Mazilu o postare |
| | andreea o postare |
| | blackhole o postare |
© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Izabela,nu tot ce se vede rau e rau,dupa cum nu tot ce se vede bun este bun.Depinde de gusturi ,experienta si rafinament.Atat raul cat si binele sunt 2 notiuni relative care uneori se apropie pana la confuzie.Eu prefer echilibrul,desi nu sunt balanta si nici nu cred in zodii.
2010-09-02 17:42:15 | Raporteaza
As fi tentat sa zic ca definitia ta de baiat bun e un dezastru in orice relatie. Barbatii sigur nu vor asta iar femeile nici atit. Mai ales femeile. Daca nu esti de acord hai sa ne uitam la cea mai de success carte despre iubire din ultimele sute de ani: Mindrie si Prejudecata. O femeie e exasperata de aroganta si indiferenta unui barbat asa ca se indragosteste de el.
Cheers pentru toti barbatii care stiu ce vor si pastreaza respectul femeilor chiar si dupa ani de casatorie. Asta fara sa-i faca baeieti “rai”.
2010-09-02 17:58:43 | Raporteaza
@ Zorba: da, am modificat putin. Sa zicem ca nu toti baietii buni sunt asa. Este o specie pe cale de disparitie cel de care am vorbit in paranteze. Cheers pt barbatii adevarati!
2010-09-02 18:05:33 | Raporteaza
@ sase sase: si eu prefer echilbrul. A fost amuzanta discutia cu fetele referitoare la domni..
2010-09-02 18:06:39 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: Daca ai stii de cand imi spun ca trebuie sa caut un baiat bun. Am unul rau…care uneori imi da batai de cap, dar ai dreptate cat e acasa e un inger. Se pare ca raman la baiat rau:)). Poate cand o sa ma linistesc si eu o sa caut unul bun.:))
2010-09-02 18:28:14 | Raporteaza
imi da telefon acum cateva zile si-mi spune pe un ton cald ca vrea sa auda niste rautati ca stie ca sunt capabil. “ce fel de rautati?” intreb putin nedumerit. “d-alea dure, cat mai umilitoare, hai ca te pricepi” spune, si parea un pic grabita. “esti o proasta si-o zbanghie” spun rapid. “nu ma, cu injuraturi” ma roaga ea. “du-te dracului proasto si zbanghio” – izbucneste in ras si-mi inchide telefonul. ma suna din nou peste un sfert de ora sa-mi spuna ca gigi al ei s-a suparat, a pierdut erectia si-a plecat ca avea senzatia ca rade de el. “un pampalau” ofteaza. “du-te-n pm” ii spun, si-nchizand receptorul o aud din nou razand.
2010-09-02 18:37:24 | Raporteaza
imi da telefon acum cateva zile si-mi spune pe un ton cald ca vrea sa auda niste rautati ca stie ca sunt capabil. “ce fel de rautati?” intreb putin nedumerit. “d-alea dure, cat mai umilitoare, hai ca te pricepi” spune, si parea un pic grabita. “esti o p-roasta si-o z-banghie” spun rapid. “nu ma, cu injuraturi” ma roaga ea. “du-te d-racului p-roasto si z-banghio” – izbucneste in ras si-mi inchide telefonul. ma suna din nou peste un sfert de ora sa-mi spuna ca gigi al ei s-a suparat, a pierdut e-rectia si-a plecat ca avea senzatia ca rade de el. “un pampalau” ofteaza. “du-te-n pm” ii spun, si-nchizand receptorul o aud din nou razand.
edit: pe ce cuvinte cheie sunt trimise raspunsurile astea la gunoi? sau este vorba de calitate
?
2010-09-02 18:41:33 | Raporteaza
Eu zic asa: Baiatul “rau” este cel de care suntem inconstient atrase in ideea ca o data cucerit il vom transforma in baiat “bun”.:)
2010-09-02 18:41:58 | Raporteaza
@Ioana,adica inteleg ca vrei sa il manipulezi?Scuze pentru terminatia ultimului cuvant.Daca vei proceda asa cred ca nu vei ramane nici cu terminatia.
2010-09-02 19:34:19 | Raporteaza
mami, daca vezi vreun baiat bun in Ro, arata-mi si mie. specific BUN, NU BOGAT. DOAR BUN . altfel, toate bune, D
2010-09-02 20:26:40 | Raporteaza
@ Doria: bun, bun la suflet, bun-aratos..stiu eu cativa baieti buni, dar daca sunt buni sunt si luati …deci, tot nu facem nimic. .. (rau, da’ bun si bun da’ rau…). Toate bune si tie! Te anunt cum gasesc unu’, macar sa iti cer parerea
2010-09-02 20:33:00 | Raporteaza
@ subversive:
Sper sa nu te superi, dar o sa sterg comentariul. O sa ii transmit Irinei!
2010-09-02 20:34:54 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: bun la inima.
2010-09-02 20:38:23 | Raporteaza
Cum Doria,eu nu sunt bun?Incep sa ma supar pe tine!
2010-09-02 20:40:39 | Raporteaza
@ddoria: si cum iti dai seama daca e bun la inima? fara sa recurgem la analize:))
2010-09-02 20:40:39 | Raporteaza
@ Doria: bun la inima, din pacate, mai rar..nu numai in Ro
)
2010-09-02 20:41:11 | Raporteaza
@Irina: cred ca iti dai seama dupa ce nu mai e bun
)..zic si eu..
2010-09-02 20:50:01 | Raporteaza
Fetelor am palavragit destul.Ma retrag ca orice baiat bun/rau sa-mi conserv fortele pentru maine.Nu inainte de a ma delecta cu un pahar de vin rosu.Dar de ce nu doua? Noapte buna.
2010-09-02 20:51:37 | Raporteaza
@Irina Ursu: pai, uite citeste ca reper textul urmator. l-am pus, da, am gresit ceva si am lasat-o pe Ale sa faca ea, am gresit si cand l-am pus a facut poc! textul
2010-09-02 20:52:33 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: ba da, ba da. este , este
2010-09-02 20:52:57 | Raporteaza
@sasae sase: virtual bun.
2010-09-02 20:53:16 | Raporteaza
@ Doria: atunci ni-l arati si noua?
2010-09-02 20:53:59 | Raporteaza
@ sase sase: seara buna! de ce nu 2, chiar?
2010-09-02 20:54:31 | Raporteaza
Clişee obosite.
Vă cam plictiseşte lenea şi nefuterea fetelor. Mai puneţi mâinile pe aspiratoare, pe tigăi pe puli.
Mai ieşiţi în aerul rece de afară. Mai daţi nas în nas cu un ţigan borât. Pe ăsta unde-l încadraţi !?
2010-09-02 20:54:56 | Raporteaza
@ cosa nostra: Ce onoare!! Pe domnul tigan in una din cele 2 categorii..la fel ca si pe ceilalti
.
2010-09-02 20:56:34 | Raporteaza
Ok. Imi cer scuze, comentariul meu, desi pertinent, fara expresii vulgare sau obscene, a fost suparator. Asta e, adevarul doare.
2010-09-02 20:58:33 | Raporteaza
@subversive: Poti sa spui lucrurile astea despre mine si il voi lasa.
2010-09-02 20:59:48 | Raporteaza
Prea adesesa femeile confundă: Entuziazmul cu disperarea și aroganța cu siguranța de sine.
Probabil de aia sunt așa fericite și satisfăcute
2010-09-02 21:05:29 | Raporteaza
@yiedyie: tot ce se poate… Stii vorba aia: “fiecare pasare pe limba ei piere!”
.
2010-09-02 21:10:50 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: nu, fiindca nu locuieste in Ro. si abia se vede el pe el, atat de ocupat e , daramite sa vada si ‘altele’….
2010-09-02 21:12:32 | Raporteaza
@ Doria: cum zicea, astia buni ” ie luati” de munca, de alte doamne/domnisoare…mai cautam, important e sa stim ca mai exista
2010-09-02 21:13:55 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: Bine, iti fac si tie niste observatii asemanatoare. “Dar totusi” era pleonasm pe vremea cand am studiat eu limba romana. “Nici baietii buni, nu sunt mereu atat de buni”. Conform gramaticii pe care am studiat-o eu, intre subiect si predicat nu se pune virgula, dar poate nu mai sunt eu la curent, s-or mai fi schimbat regulile. Realitatea e un trust de presa important, ar trebui sa tina mai mult la profesionalismul colaboratorilor. Daca Vantu isi permite sa puna o platforma de blogging la dispozitia unor scriitoare certate cu gramatica si cu ortografia, cred ca si-ar permite sa angajeze un corector.
2010-09-02 21:27:53 | Raporteaza
@ subsversive: multumesc! Ce zici ? Sa corectez, sau sa las sa vada toti?
2010-09-02 21:29:19 | Raporteaza
eu i-as incadra pe toti barbatii casatoriti care din pacate inca trebuie sa suporte capriciile si nebuniile nevestelor in categoria barbatilor buni.
2010-09-02 21:32:41 | Raporteaza
Hă, hă. Flori, fete, filme sau băieti
Dezbateţi, dezbateţi…
2010-09-02 21:34:24 | Raporteaza
imi vreau cele 2 minute pierdute inapoi!
2010-09-02 21:37:55 | Raporteaza
@ursul pacalit:
)
2010-09-02 21:38:18 | Raporteaza
@Habarnam: chiar ma gandeam la jocurile copilariei…
2010-09-02 21:38:56 | Raporteaza
@ yoo: iti dam 4 inapoi…
2010-09-02 21:39:40 | Raporteaza
@pcritique: oameni si oameni, nu putem fi toti la fel
..hmm a ajuns in spam primul comentariu. Acum e ok 
2010-09-02 21:55:31 | Raporteaza
@Ioana: ceva de genul asta… Nu ar fi rau sa fim noi salvatoarele baiatului rau.
2010-09-02 21:58:46 | Raporteaza
Baieti buni vs. baieti rai. In basme era disputa intre zmeul cel grobian si Fat Frumos, baiatul subtire ce tinjea in realitate la femeia altuia.Nu-i de mirare ca femei celebre au preferat calul.
Fete bune vs fete rele. Domina si aici confuzia (vezi fata mosului cea buna si fata babei cea rea, da buuna si ea !) Nu-i de mirare ca femei celebre au preferat fetele , bune-rele cum or fi fost.
2010-09-02 22:15:30 | Raporteaza
@ junghiul: tu ce preferi? fata buna sau fata rea, dar buna?
2010-09-02 22:23:23 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: 1.Am patruzeci de ani si ma cam fute o tuse…E cronica! 2.Sa nu uitam ca baietii buni sau rai , o prefera pe mamica… Si pentru ca veni vorba : “Oedip intra, dupa o obositoare zi de munca in bar.Aici il asteapta prietenii.Intra si saluta : -Hello, guys! I se raspunde : -Hello, motherfucker!”
2010-09-02 22:51:54 | Raporteaza
@ junghiul: 1.multi inainte! 2. stiam.. .. si pt ca veni vorba..hihihihi..
)
2010-09-02 22:54:58 | Raporteaza
Modul in care vezi tu o persoana depinde mult de modul in care se raporteaza ea la tine, prin urmare e posibil ca aceiasi persoana sa fie un baiat “bun” in raport cu tine si un baiat “rau” in raport cu alte 2-3 domnisoare. Sau invers.
Altfel e distractiva caracterizarea baiatului “rau”. Primele trei caracteristici izvorasc din lipsa de atentie pe care x-ulescu ti-o acorda. (nepasator, arogant, greu de cucerit). Ca nu e loial si nu te poti baza pe el sunt consecinte ale aceleiasi lipse de interes pe care o are fata de tine si fata de relatia care nu exista decat sub aspectul ei fizic. Ce poate fi si mai distractiv e ca acelasi x-ulescu poate are o diva care si-a facut din el un pres dar asta n-ai de unde sa stii pentru ca unul pe care il vezi nepasator nu vorbeste cu cineva care nu-l intereseaza vrute si nevrute. (formularea nu ti se adreseaza personal ca autoare a acestui articol, e totusi un “tu” generic)
Iar raspunsul la asa intrebare nu poate fi decat (suna mai bine in engleza): “definitely maybe”
2010-09-02 22:57:45 | Raporteaza
@ corifeul: bun punct de vedere. De obicei baietii rai sunt greu de cucerit, tocmai de asta ne-am si amuzat pe baza caracterizarii. Partea cu “presul” este cumva atac la o persoana, daca o sa citeasca se va recunoaste
. Pana la urma este important ca 2 persoane sa se inteleaga indiferent de ce spun ceilalti.
2010-09-02 23:03:40 | Raporteaza
youtube.com/wat../
2010-09-03 06:03:32 | Raporteaza
La mine la ţară era o vorbă, cică “din cocoş nu faci găină / nici din c*** gospodină”, aşa că muierea care ia un “băiat rău” şi are impresia că-l aduce “pe calea cea bună” are două posibilităţi: ori se amăgeşte şi mai târziu se trezeste la realitate (de obicei prea târziu), ori reuşeşte după îndelungate zbateri să-l schimbe şi atunci masculul îşi pierde farmecul iniţial, devenind neinteresant. Cunosc din ambele categorii. Şi nu sunt încântat de cunoştinţă
Pe de altă parte, ideea de “băiat bun” şi “băiat rău” mi se pare copilăroasă, un fel de dezbatere prin oracolele de clasa a 8-a. Pentru că arhetipul bărbatului nu are nimic în comun cu băiat bun/rău, ăstea nefiind altceva decât invenţii moderne care să înşele prin aparenţe. Aparenţe care duc la complicaţii, fiindcă vrem să părem altfel decât suntem şi uite-aşa se fac legături între persoane nepotrivite. Nu, nu exista rau sau bun, există compatibil sau incompatibil. Iar pentru a afla asta este nevoie de sinceritate, atât cu ceilalţi, dar mai ales cu tine însuţi. Altfel rişti să nu-nţelegi nimic din toată chestia asta: youtube.com/wat../
2010-09-03 09:53:35 | Raporteaza
@ Habarnam: si la mine la tara exista vorba asta
. Ai dreptate, totul tine de compatibilitate, de educatie, de bun simt, de incredere…etc.
2010-09-03 12:10:17 | Raporteaza
@ florin:
2010-09-03 12:14:29 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: So true!! Ce mare dreptate ai! Si inca ceva pt autoarea articolului: ai facut o analiza penibil de superficiala!
2010-09-03 16:47:30 | Raporteaza
Era să încep prin a spune cât de inutil este acest “articolaș”. Dar mi-am data seama că mă înșel. Există și un lucru util. Dezvăluie una dintre cele mai neplăcute laturi ale atitudinii feminine în relația cu bărbații. Plăcerea malefică și imorală cu care se folosesc de “băiatul bun”, varianta B, irosindu-i timpul și minimalizându-i valoarea (nu mai vorbesc de respect, sentimente etc.) respectiv orbirea irațională cu care tânjesc dubă băieții răi care le irosesc timpul și le minimalizează valoarea. Cel mai adesea la modul fizic, prin corecții. Și ne mai mirăm că în România violența în familie este un fenomen răspândit. Nu mai vreau să mai vorbesc și de calitatea materialului genetic care este reprodus și de aspectul general al societății care rezultă (o chestiune de biologie și de răspândire a speciei).
2010-09-03 16:56:28 | Raporteaza
@Raluca: nu s-a vrut o analiza a barbatilor, relatiilor.. pur si simplu sunt niste idei spuse de fete despre anumiti baieti/ barbati la un pahar de vorba
2010-09-03 17:42:13 | Raporteaza
@Alex B: cei care aplica “niscavai” corectii intra in alta categorie. Domnisoarele ce accepta asta intra in categoria proaste si domnii animale. Articolasul acesta este o analiza superficiala pt ca nu sunt eu in masura sa analizez din toate punctele de vedere relatiile dintre femei si barbati.
Multumesc pt opinie.
2010-09-03 17:48:01 | Raporteaza
Mi-aduc aminte de vremurile din liceu, cu gaşca de “băieţi răi”, făceam furori la chefuri: youtube.com/wat../
…erau vremuri de joacă, experimente şi glume nesărate. Dar aveam succes la fete, pe când tandreţea şi afecţiunea nu mi-au adus decât necazuri. Oare de ce?
De-aia, fiindcă bun=prost şi nesimţit=”bărbat adevărat” în limbajul multor fetiţe care nu ştiu ce vor de la viaţă. Cu toate că multe dintre ele, cronologic vorbind, ar trebui să fie deja “femei” în toată puterea cuvântului
Apropos, ştiaţi de legătura dintre menstruaţie şi fluctuaţia gusturilor la femei? Cică la ovulaţie o femeie este atrasă în special de bărbaţi calmi, siguri pe ei, stăpâni pe situaţie (asta ca să procreeze cu un mascul capabil sa-i ofere siguranţă progeniturilor) iar în restul timpului este dispusă la “aventuri” cu bărbaţi mai neseriosi, gen macho, poeţi, casanove, etc. Cică e demonstrat statistic/ştiinţific …aşa o fi
2010-09-03 18:54:48 | Raporteaza
@Habarnam: ..
cea mai afurisita explicatie , pe cuvant de om.
Inca de aseara am vrut sa spun ca sunt perioade in care simti nevoie de ceva “rau” langa tine… asa cum sunt perioade in care vrei LINISTE.
ori la asta cu mensturatia nu m-am gandit….tare de tot Directore
@Raluca: Cred ca ne=ai fi de mare ajutor daca ne-ai “aprofunda” tu cu o analiza mai ampla pe aceasta tema.
2010-09-03 20:34:47 | Raporteaza
@ Mierea naturala: in seara asta dau o tura prin oras, prin cluburi sa vad cati baieti buni sau rai sunt….Pe toti ii numar
2010-09-03 21:50:34 | Raporteaza
@Mierea Naturala: e învăţătură de la Isus Hristos şi de la Sfinţii Apostoli
…din evangheliile “apocrife”, ălea ERETICE pe care le-a interzis Biserica, fiindcă “nu dădea bine” ca oamenii să se cunoască pe sine. Tratatul fluidelor de “parte muierească şi bărbătească”, un fel de kama-sutra neo-creştină (mai mult gnostică, de fapt) explică multe mistere din comportamentul uman. Păcat că atâtea secole de obedienţă şi opacitate ne-au stopat evoluţia ca specie… ni s-a spus “creşteţi şi vă înmulţiţi”, noi doar ne-am înmulţit, de “crescut” spiritual nici vorbă…
…în fine, sper ca vechile învăţături sa redevină o bază a cunoaşterii umane. Mă opresc aici până nu sare vreo gingăşie pe mine
2010-09-03 22:33:59 | Raporteaza
@Habarnam: ma eu citisem intr-un studiu (facut tot de americani) exact pe dos. si mi s-a parut logic. adica cu aia rai sunt facuti copiii si cu aia buni sunt crescuti.
2010-09-03 23:12:54 | Raporteaza
@pcritique:
2010-09-03 23:19:37 | Raporteaza
@Habarnam: termenul apocrif este in ochii bunilor crestini echivalent cu ‘primejdios-dubios -blestemat chiar diabolic’ …..pag 7
IV-1-alta data mergea prin sat si un copil l-a inbrincit in fuga .isus s-a burzuluit si i-a strigat ;’nu ti-ai mai sfirsi drumul’! si chiar in clipa urmatoare acela a cazut mort la pamint
evanghelia lui pseudo toma -evanghelii apocrife -humanitas 1996 traducere cristian badilita
2010-09-03 23:57:31 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: …
Sa nu le pierzi numaratoarea sau mai grav , sa nu-i incurci intre ei.
@Habarnam: revenim la discutiile “crestine” Directore.Acolo unde majoritatea am fost de acord ca ne-am inmultit doar ca biserica sa aiba cotizanti
2010-09-04 06:50:37 | Raporteaza
@pcritique: prima oară când am citit scrierile alea vechi habar n-aveam ce-i aia menstruaţie, ovulaţie, etc. Abia după câţiva ani, când am ajus la liceu mi-am dat seama mai bine
…şi apoi am descoperit psihologia, logica, etc precum si “studiile americane” şi am făcut conexiunea. Să faci copii cu ăia răi e ca la animale: cel mai puternic se acuplează cu cele mai multe femele şi îşi împrăştie gena sănătoasă 
@florin: eu nu ştiu de ce anume vorbeşti tu, eu vorbesc de cele interzise de Biserică la compilaţia Bibliei, pt conţinutul lor “periculos”: faptul că nu e nevoie de preoţi pentru mântuire, că omul se poate trata naturist (ca ayurveda), că sufletul are o infinitate de şanse (reîncarnare), că Isus a fost mai mult om decât sfânt, că Isus=Dumnezeu pe când Biserica=Mamona, chestii d-ăstea. Da’ nu le discutăm aici
@Mierea Naturala: …şi iar ne-ntoarcem la facerea lumii
2010-09-04 07:52:51 | Raporteaza
~~~~ …şi iar ne-ntoarcem la facerea lumii~~~
Ca niste Baieti Buni ce suntem…. Rai de Buni
2010-09-04 08:05:13 | Raporteaza
o prostie mai mare nici ca am citit pana acum; si daca intalniti baiatu’ rau, voi vreti sa-l transformati in ala bun, ca numai unu bun va ofera ceea ce cautati cu toatele (in principal): un partener de viata. cu stima, baiatu’ bun
2010-09-04 14:14:01 | Raporteaza
@dnaube:
si vei mai citi, te asigur. Da, asta vrem!
2010-09-04 23:27:26 | Raporteaza
@ddoria: desi pare retorica, cu toata ironia, intrebarea nu cred ca-si are rostul.
@Izabela Constantinescu: de ce scrii asa de rar?
2010-09-05 22:10:12 | Raporteaza
@x: din lipsa de timp
2010-09-06 09:53:29 | Raporteaza
Femeile niciodata nu au stiut sa faca diferenta dintre baietii buni si cei rai. In cel mai “bun” caz, pe cei rai i-ati considerat buni si pe cei buni… rai. Acesta este paradoxul oricarei femei. Iar atunci cand o femeie se va gasi sa stie cei bun cu adevarat si ce este rau (mai rar), celelalte vor exclama “ce ciudata esti fata…”
2010-09-14 10:15:59 | Raporteaza
@ EL-Mistero: si asta este adevarat. Mai trist este cand baiatul pe care il crezi bun se transforma in rau…
2010-09-14 10:17:39 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: Ma repet… este vina voastra nu a noastra…
Voi alegeti.
2010-09-14 10:20:34 | Raporteaza
@ EL-Mistero:
mda… dar poate unii se pricep sa joace teatru si nu prea ai cum sa te prinzi de asta 
2010-09-14 10:21:32 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: Pai e vina noastra ca voi acceptati si credeti orice teatru?
Orice adevar se afla prin fapte (in momente cheie), nu vorbe.
2010-09-14 10:24:56 | Raporteaza
@ EL-Mistero:
da, ai dreptate.. deci ii supunem la 7 probe de foc de la inceput 
2010-09-14 10:26:55 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: Cele “7 probe de foc” trebuie sa va cuprinda si pe voi. De obicei doar cereti, nu oferiti.
2010-09-14 10:34:03 | Raporteaza
@ EL-Mistero: nu trebuie sa generalizam
Nu toate femeile sunt la fel si nici barbatii….banuiesc ca in momentul in care intalnesti ” the right one” se schimba lucrurile radical
.
2010-09-14 10:38:54 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: Poate o sa ma consideri un misogin (o iau ca pe un compliment
)), dar cum ai sa intalnesti pe “the right one” cand 90% dintre voi nu stiu sa faca diferenta dintre alb si negru (e valabil si pt. multi barbati). :-j
2010-09-14 10:46:08 | Raporteaza
@ EL-Mistero: de asta am zis si eu sa nu generalizez
2010-09-14 10:51:14 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: Pai pentru 90% din femei nu e o generalizare… asta e realitatea. Poate tu faci parte din grupul de 10% fete bune
. Acum promit sa tac.
Nu vreau sa fiu alergat pa’ci de catre feministele convinse. =))
2010-09-14 11:01:12 | Raporteaza
@ El-Mistero: poate fac, poate nu
). Nu te alearga..
Dar ai cunoscut tu 90% dintre femei? Daca le-ai cunoscut, te cred pe cuvant 
2010-09-14 11:02:59 | Raporteaza
Bun,
Dar ce te faci când ţi-o ia …… pe dinainte şi acţionezi în consecinţă !?
2010-09-14 11:05:57 | Raporteaza
@ cosa nostra: puteai sa compui si tu mai plastic..
2010-09-14 11:07:07 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: Incep sa cred ca poate nu faci parte…. daca va fi odata nevoie sa avem un dialog specific (in scris) in doi, o sa-mi dau seama repede unde te incadrezi.
2010-09-14 11:16:29 | Raporteaza
@ El-Mistero:
) daca zici tu… poate te pricepi la oameni si iti dai seama rapid 
2010-09-14 11:18:41 | Raporteaza
@Izabela Constantinescu: Chiar ma pricep la oameni… Apropo.. ai dat un bun exemplu de fata rea in clipul recomandat de tine… saracu’… bad, bad, women! =))
2010-09-14 11:28:04 | Raporteaza
Un tip bine intalneste o tipa, la fel de buna si vrea s-o ia de nevasta pe loc, orbit de frumusetea ei.
- Dar nu stim ninic unul despre celalalt, spune e.
- Dar nu-i nimic, aflam pe parcurs, ne descoperim incetul cu incetul, o linisteste el. Asa ca ea a acceptat, s-au casatorit, si au plecat in luna de miere la mare. Intr-o dimineata, pe cand erau la plaja pe marginea piscinei, el se ridica de pe sezlong, se catara la trambulina de 10 metri si executa o saritura surub cu 2 intoarceri la 90 de grade si o rotatie completa, apoi o intrare perfecta in apa la aterizare. Dupa inca vreo cateva demonstratii, se intoarce inapoi pe sezlong ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
- Ai fost incredibil, iubitule, il intampina ea, inca surprinsa de reperezentatie.
- Am fost campion olimpic la sarituri. Vezi, ti-am spus ca ne vom cunoaste incetul cu incetul.
Ea se ridica de pe sezlong, intra in piscina si incepe sa inoate. Dupa 30 de lungimi de bazin, fara pauza, se intoarce inapoi pe sezlong, nearatand nici cel mai mic semn de oboseala.
- Oooo, incredibil, te pomenesti ca si tu ai fost campioana la vreo proba de rezistenta la inot?
- Nu, spune ea, am fost curva la Braila, dar lucram pe ambele maluri ale Dunarii…
asa ca toata viata avem de invatat despre cel / cea de langa noi
2010-09-14 11:30:01 | Raporteaza
@Mierea Naturala: Ce ai scris tu se numeste generalitate, cand vrei sa cunosti pe cineva iti dai tot interesul sa aflii tot… nu lasa pe maine ce poti afla azi… maine va fi prea tarziu.
2010-09-14 11:36:10 | Raporteaza
@ El-Mistero: si mai am exemple de fete rele
2010-09-14 12:00:29 | Raporteaza
@EL-Mistero: ….
Te rog sa ma ierti…
ce spun eu , se numeste Realitate ( nu . net )…
ce faci tu… se numete “vrajeala” 
Bafta
2010-09-14 13:22:13 | Raporteaza
@Mierea Naturala: E parerea ta generala ca multe alte pareri sau “vrajeli”..
2010-09-14 15:01:58 | Raporteaza
Femeile se lauda si distrug barbatii…spun ca ele sunt mai inteligente si mai iubitoare.Aiurea.Barbatul e capul femeii si ei sunt mai romantici,femeile sunt superficiale.Barbatii se indragostesc greu,dar atunci cand o fac e din toata inima.Nu meritati sa fiti iubite,fiindca voi aruncati iubirea la gunoi…Femeile te distrug cand nici nu te astepti.De asta au ajuns barbatii sa va urasca,fiindca le faceti rau…Asa ca nu va mai dati victime,barbatii sunt victimele vicleniei si minciunilor vostre.Acuzati barbatii ca sunt afemeiati.Eu vad ca femeile umbla goale pe strada si flirteaza cu orice ocazie,sunt chiar onorate de propunerile indecente…nu va e rusine sa ne mintiti ca pe prosti?Stati linistite ca baietii buni si iubitori nu va vor deranja niciodata,nu-i interesati,ba chiar ii dezgustati cu preacurviile voastre.Ei au preocupari mai importante decat iubirea fatarnica a femeilor…Sa nu-mi vorbeasca mie nici o femeie despre nici o iubire,voi va bateti joc de barbatii iubitori.Tot felul de femei,dupa ce si-au facut de cap pana s-au saturat,acum vor barbati buni.Dar ce sunt ei,umbrela voastra de vreme rea,cand va trebuie sunt buni,cand nu va trebuie ii aruncati la gunoi?Sunteti rele si murdare.Nu mai imi vorbiti de sentimente,pentru ca voi nu aveti suflet!
2010-11-26 20:33:21 | Raporteaza