“Bisexualitatea e de condamnat !”. Zau? « Pandora's | Blog la feminin
RSS Feed

“Bisexualitatea e de condamnat !”. Zau?

vezi toate articolele de
22 mar 2010 la 10:28 100 comentarii 2321 vizualizari.

Recent, am asistat  tacuta la o discutie purtata de niste oameni interesanti. Desi la masa s-au perindat multe subiecte, cel care mi-a ramas in minte m-a inspirat sa scriu acest text. Unul dintre paricipanti a ridicat problema “de ce nimeni nu intelege bisexualii”(el fiind barbat).

Eu, am ales sa tac si sa ascult. Si mi s-a parut tare curios cum tovarasii mei de cina acceptau ideea de homosexualitate, dar erau contariati de bisexualitate.

La un moment dat insa, am aruncat o pastila frivola, superficiala, tip “ne asteptam la asta de la tine Doria “. Cum ramane cu Angelina Jolie? Sunt foarte sigura ca actrita nu s-a dat doar in leagan cand a spus  ca avut o legatura cu Jenny Shimitzu, ci lucrurile asa au stat. i totusi e sotie si mama model (acum).

O sa-mi spun si eu parerea, dar as vrea sa clarific un lucru intai. Nefiind jurnalista, nu caut sa ma documentez neaparat, desi mi-ar fi foarte usor sa fac asta, avand un laptop la indemana si stiind traducerea cuvantului internet wireless (internet acasa, la masa, la un studio de inregistrari, la o amica, etc). Nu sunt pasionata de cercetari, prefer sa scriu din experienta proprie si din cea a altora plus ca, sa nu uitam, am spus deja ca sunt un fin observator, imi tin ochii deschisi si urechile ciulite, fur foarte mult din jur, nu sunt o ignoranta.

Revenind la subiect, as inclina sa cred ca bisexualitatea nu e pentru oricine. Este un taram cu multe du-te si vino-uri, un spatiu foarte alunecos, o lume in care e bine sa stii si cand sa intri si cand sa iesi. Chiar daca e descrisa de toata lumea ca “o atractie catre ambele sexe, nu neaparat cu… finalizare”, bisexualitatea e totusi o carare ingusta si periculoasa care duce fie catre un loc plin de minuni fie catre un iad.

Intai, e dificil sa-ti recunosti tie (cum ar veni, hi, hi ) ca esti atras si de persoane de acelasi sex, nu numai de sexul opus. Apoi, cand esti pus in fata “faptului” te vezi incurcat/a : intri, stai, astepti, adulmeci? Ai de ales: admiti ca e doar atractie catre o persoana de acelasi sex sau chiar faci sex cu persoana respectiva?

In cele din urma, trebuie clarificat tot intre “tine si tu” daca e vorba despre dorinte de neoprit sau chiar de un mod de viata. Pentru ca una e sa nu-ti refuzi o partida de sex si alta e sa fii insurat cu copii acasa, insa intr-un alt cartier sa te  astepte iubitul tau, clocotind de pasiune si de dor. O sa radeti, dar in tara noastra, chiar in Bucurestiul nostru daca e sa fim onesti, sunt asemenea familii. Oameni care afla ca, desi stiau una, alta nu-i ca “una “, sau persoane care aleg constient sa intemeieze un camin desi stiu ca omul iubit nu poate fi oprit din sarituri  intr-un pat de acelasi (pardon) sex !

Nu stiu daca intelegeti exact ce vreau sa spun, insa uneori dorintele iau omul pe sus. Nu e vorba de dorinte tip ”tavalici”, de genul ”hai sa vedem cat de bun/a mai sunt si cat de atractiv pentru cei din jur, ca acasa m-am cam plicti”. Nu. E vorba de niste scantei care ies, desi tu  ca ins incerci sa le domolesti, e vorba de niste chimii si fizici care apar cand ti-e lumea mai  draga si te crezi in siguranta, e vorba despre inlaturarea oricarei urme de ratiuni in favoarea simtirii .

Un barbat care, desi intelege si iubeste femeile, nu se poate abtine sa nu atinga si un alt barbat (nu stiu unde m-am nascut eu de pot sa accept si sa inteleg asta!). O femeie care nu-si poate tine bulendrele pe ea la vazul unei alte dudui, culmea,  intr-o incapere plina de oferte masculine demne de luat in seama…E din viata, si aceasta e viata, precum criza, scumpirea carburantului, boala cauzata de stres, lipsa locurilor de parcare.

E doar o altfel de viata.

Pare promiscuu pentru unii, dar pentru altii e de inteles. Pare fructul oprit pentru mine, dar e marul din care a muscat tovarasul meu de studio aseara (e o metafora aceasta spunere, nu un adevar).

Sa stiti, homosexualii accepta greu bisexualii, pe care-i considera niste ratati “nici cai, nici magari”. Iar femeile care n-au atins in viata lor o femeie, sau barbatii care tipa cand un alt barbat le-a pus mana din greseala pe popou spun ca la mijloc e ceva mizerabil, oribil, gretos.

Pardon ?

Dar ce-ar fi sa invatam sa fim toleranti?

De ce sa fie bisexualitatea ceva de condamnat? Atata timp cat oamenii sunt sinceri in primul rand cu ei, apoi, daca se poate si cu cei care-i iubesc?

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 



100 comments
  • 1

    Doria ,cred ca bisexualitatea nu este o boala ,cred ca tine mai mult de exibitionism de dorinta de a iesi din tipare, de curiozitate de nevoia de a compara, in lipsa ”acelui ceva suprem”pe care il cauti toata viata . Soarele asta frumos sa iti sarute obrajorii.Kalimera msheata feata :-)

  • 2

    De ce ar trebui sa stiu eu ce orientari sexuale ai daca nu ma interesezi din punctul asta de vedere?

  • 3

    tu nu faci decat sa injectezi (sa-i substitui de fapt) in realitate o schema de gandire (non-gandire) care contine numai chesti fierbinti de genul, homosexual, bisexual, toleranta, condamnare, popor tampit asa cum ies ele cand esti prada unui elan sublim…singura ta bucurie e sa regasesti mereu in realitate acea schema cu care tu ai substituit-o demult…da, nu se poate demonstra fara rest de ce fidelitatea e superioara non fidelitatii sau monogamia tuturor celorlalte chestii ce i se opun…dar nici legile logicii nu pot fi demonstrate dar asta nu ne impiedica sa le folosim zilnic…si tu mai faci si gresala tipica oricui apartine unui culturi, civilizatii rudimentare: daca mie mi se pare ceva adevarat la mine in cap apoi musai e adevarat si in realitate…fals…toata lumea simte ca pamantul sta pe loc cand el se invarte cu 30000 km pe ora…

  • 4

    @all : as vrea sa stabilim de la inceputul zilei ca nu am tinut sa-mi declar orientarile de budoir. daca textul e citit cu atentie, se poate observa ca NU AM SCRIS DESPRE MINE (hi hi ,mai mult decat o fac zilnic(sic))

    asadar, sa nu interpretam !

    Doria, cu drag.

  • 5

    @makedon: buna dimineata ! dar nici eu nu cred ca e o boala , cred ca nici homosexualitatea nu e o boala( stiu alte manifestari mult mai periculoase si mai rele decat homosexualitatea)

    si nici un moft nu cred neaparat ca e. sunt unii oameni care , hm, nu se pot abtine. poate ca ,important e doar care ,cine, cat , unde sunt ranite, mahnite , suparate eventualele “victime colaterale”

    ha ha , cred ca azi o sa fiu pusa un pic la zid, nu stu’ de ce oare?? am dat iar cu parul, se pare , iar cumintii Pandorei vor sari sa ma avertizeze ca “ma arunc”

    imbratisari, o zi cu soare(ceea ce se si intampla,iata)

  • 6

    Nu pot să cred că nu vă mai opriţi! A mai fost postat un astfel de articol aici. şi nu m-am băgat. E incredibil! Câţi amărâţi de bani vă aduce acest post? Vă spun eu zero. Pentru atât vă vindeţi. Nici măcar zdreanţă cum v-ar zice Gigi Becali nu mai puteţi fi numită. Pentru că şi aceea are o valoare.

    „Un barbat care, desi intelege si iubeste femeile, nu se poate abtine sa nu atinga si un alt barbat (nu stiu unde m-am nascut eu de pot sa accept si sa inteleg asta!). O femeie care nu-si poate tine bulendrele pe ea la vazul unei alte dudui, culmea, intr-o incapere plina de oferte masculine demne de luat in seama…E din viata, si aceasta e viata, precum criza, scumpirea carburantului, boala cauzata de stres, lipsa locurilor de parcare.”

    Din care viaţă aţi dedus că sunt astea? Criza şi toate cele enumerate sunt un fapt amplu, o stare caracterizantă. Pe când spurcăciunile de care vorbiţi caracterizează o infimă parte, cea bolnavă. Nepoata mea de doisprezece ani care e la vârsta descoperirilor va citi şi va crede că e normal şi aşa.

    „Dar ce-ar fi sa invatam sa fim toleranti?”

    Imaginaţi-vă că aveţi un băiat în clasa a noua şi-l prindeţi acasă sugându-i-o unui coleg de la şcoală. Cât de tolerantă aţi fi? A, de fapt aţi fi, pentru că de fapt lui îi mai place şi să i-o pună în cur unei colege.

    Nu vă e ruşine nenorociţilor!

  • 7

    @Dorel: buna dimi. corect.tu nu ai de ce sa stii orientarile mele sexuale, pentru ca , nici nu ti le-am spus, nici nu o sa ti le spun. tu..unde le-ai citit pui? arata-mi si mie, te rog :)

    hai, sa ai o zi cu soare mare, cald si frumos ca tine :) D.

  • 8

    Cred ca este ca orice lucru care deviaza de la tiparul mioritic -ortodox este cam greu de digerat. Totusi barbatzi evident ca vor accepta cu un efort minim o femei bisexuala comparativ cu un barbat cu astfel de inclinatzii. Oricum, dc in romania homosexualitatea nu ar fi privita ca un ceva bun de ars pe rug, bisexualitatea ar iesii si ea din cufarul ala din pivnitza. NU imi par nici una de condamnat, dar modurile lor de manifestare intr-o societate destul de conservatoare pot lasa uneori de dorit.. ajungand, cum zicea makedon spre exhibitzionism, insa asta tzine atat de socientate, cat si de subiect.

  • 9

    @golanitzky: buna dimi. ma asteptam sa fiu inteleasa gresit, nu e o problema, pot sa inteleg. dar mie mi s-a parut ok sa scriu despre asta, e parerea mea, nu vad de ce ar trebui oamenii sa se sesizeze. iar homosexualii si bisexualii exista printre noi, chiar si acolo unde ne asteptam mai putin(eu stiu vreo doua cazuri extrem de bine ascunse,de nici o musca nu le-ar banui).

    sa nu exageram insa .aceasta sunt eu, este punctl meu de vedere, este binoclul personal, e un text pe o platforma . mi-l asum. de demonstrat nu e nimic, e viata pur si simplu. viata nu e numai familie, iubire, daruire, copii, tocanita, munca, probleme. viata(ne place au ba) are si aceasta latura. despre care EU AM VRUT SA SCRIU. o zi cu soare ! :)

  • 10

    @cosa nostra: buna dimineata. va rog din inima sa ma scuzati daca v-am ofensat sau v-am jignit(personal) cu ceva. in rest, cred ca singura solutie e sa va invatati nepotii , copii , ca nu tot ce se scrie e demn de urmat, de citit, de urmarit. va inteleg supararea, inca o data, cer scuze, insa , aici ,in tara Pandora , noua ni s-a dat ocazia sa fim “NOI”. eu asa sunt.am scris un text ca acesta, la fel cum maine am scris un text despre un subiect frumos, inimos, placut, generos.

    zi faina, scuzele mele(a treia oara, iata) stimate domn.

  • 11

    Era o adresare generala la persoana a doua nu o intrebare adresata tie personal. Nu mi-as permite :)

  • 12

    @CPH rider: neata. mi se pare un punct de vedere foarte echilibrat, pe care , recunosc ,il impartasesc(din pacate, eu sunt si cam “liberala”in gandire, stiu ca nu ar trebui sa spun cu voce tare cat de liber gandesc, dar asta sunt, acesta este modelul). nu incurajez nimic, cred eu, scriind asa, sunt si altii care scriu “on a tema”. si sincer, nu vad de ce homosexualii ar trebui condamnati,e lumea lor, si asa sunt saracii ca vai de ei pentru ca nu-si gasesc iubiri, vieti, cai, drumuri :) iar bisexualitatea, privita dintr-un anumit unghi este cateodata irezstibila( parerea mea). insa, corect, suntem niste puritani.trebuie sa tacem,nu putem sa vorbim despre asta ..:) nu sunt de acord.daca vorbim despre mita si coruptie in politica , de ce nu am vorbi si despre bisexualitate !

    pup, zi fara ploaie :)

  • 13

    @Dorel: scuza-ma atunci. poate te-am inteles eu gresit. imi cer scuze.

  • 14

    eu sint “normal” adica hetero si nu concep sa fi “altfel” dar dupa cit se pare evoluam spre o orientarea sexuala data de o decizie personala, nu ca un dat natural. acum sintem in tranzitie dar peste vreo 25 de ani cind toata lumea va face sex cu toata lumea indiferent de “dotarea naturala”, discutiile de acum vor aparea ridicole….e de rau? e de bine? acestea sint intrebari fara sens atita timp cit “bisexualitatea” va ajunge sa fie un dat cultural….chiar si biserica de azi a facut “ciocul mic” dupa ce s-au descoperit cazuri de orientari sexuale “anormale” in rindul clerului….

  • 15

    Nu-i nimic, presupun ca din cauza atacurilor la persoana ai inteles asta.

  • 16

    Draga Doria…cred ca te astepti la ceea ce va urma nu?adica sa-ti sara aproximativ toti in cap in urma articolului:) eu vreau sa te intreb cum s-ar numi cineva care ar face sex o singura data cu o persoana de acelasi sex?dupa care nu ar mai fi interesat/a? o zi cu muuult soare iti doresc pentru ca vei fi stropita cu ploaie de altii.. P.S. “tovarasul meu de studio”???adica inregistrezi vreo melodie???

  • 17

    Hai sa-ti zic o treaba, poate sunt eu ignorant sau prost informat. Nu cred in bisexualitate. Cred doar in homosexualitate mascata. Adica, omul (sau dama) isi ia o pereche de sex opus de ochii lumii, ca sa se fereasca de rautatile iminente. Si cu asta basta, hormonii sunt hormoni si nu cred ca alearga in doua directii distincte. In rest sunt de acord ca poate exista un gram de libertinism cand incerci chestii extreme, dublat de curiozitate si teribilism, dar asta nu o poti denumi pompos “orientare sexuala”.

  • 18

    @cosa nostra(C Marculescu)te simti vizat?

  • 19

    Mai mult decat subiectul in sine (bisexualitatea), imi place concluzia:

    “Dar ce-ar fi sa invatam sa fim toleranti?

    De ce sa fie bisexualitatea ceva de condamnat? Atata timp cat oamenii sunt sinceri in primul rand cu ei, apoi, daca se poate si cu cei care-i iubesc?”

    Doria, recunosc: m-a miscat! Felicitari pentru articol!

    Catalin

  • 20

    1. Nu mai pune virgula intre subiect si predicat (Eu, am ales)Estimez ca voiai sa mai pui o subordonata prin zona, de asta ti-a iesit asa. 2. Si eu sint hetero, dar imi place f mult compania unor barbati destepti. Probabil nu i-as saruta, dar a tine la un barbat ok poate fi un feeling interesant. 3. Esti foarte ne-facila. (a fost un kompliment)

  • 21

    @dorinteodor: buna dimi D(pentru ca e inca dimi’) nici eu nu sunt bine infipta de vreo alta parte a baricadei decat cea normala, fireasca(oho…si cat imi place acolo..)dar nu ma pot abtine sa nu pove’ daca stiu oameni care mai scapa si pe langa(stiu asemenea oameni, altfel n-as fi scris despre asta). culmea, nu sunt nici prostovani,nici mocofani, nici “din topor”, dimpotriva. si nu e vorba despre “ce e rau” si “ce e bine” ci de “ce e rau “si “ce e bine” PENTRU MINE/TINE.

    te sarut, o zi de primavara pana’n seara :)

  • 22

    @CristinaHanea: buna dimi Lille B! well dear, cum sa-ti spun eu..daca ne referim la femei, dear dar e sublim !noi femeile ne cunoastem specia, stim pe ce pedale sa apasam, ne stim punctele “acelea”, ehe..it’s a long conversation dear :) “daca cineva face dragoste/sau sex cu o persoana de acelasi sex iar apoi nu mai e interesata” E VIATA DEAR, DOAR VIATA :) cat despre mine, ssssttt, nimic pana cand nu explodeaza bomba cu confetti. poate nu explodeaza si atunci , hm ,picam de cacao. si in plus, superstitiile ne omoara dear’

    imbratisari, mai da’ frumoasa mai esti prin pozicile astea mai.. :)

  • 23

    @Gigel: buna dimi!

    ieiiiiii :) hormonii de primavara sa traiasca , ca de aceea suntem tineri. no matter what, la naiba ‘ , daca e cu hormoni, atunci, sa traim zic :) !!

  • 24

    Mai rar vreun titlu care sa contina cuvantul “sex” sau vreun derivat. Probabil ca mai nou nu trebuie sa fie pitzi de Dorobanti ci o pitzi a blogosferei…va laudati in numar de afisari. Singura concluzie la care am ajuns e ca probabil sunt consumatori doar de pornografie (sub orice forma) si manele. Probabil ca la un moment dat cineva o sa reuseasca sa le imbine perfect. Somn usor!

  • 25

    @Ana: buna dimi Ana (Ana e foarte frumos!) n-am nimic de adaugat(ups)vroiam doar sa-ti zic buna dimi’ si sa-ti urez o zi minunata .

    imbratisari , D.

  • 26

    @dorianiculescu: multumesc pt complimet,nu cred insa ca sunt mai frumoasa ca tine:) pupicei cu tarlicei…

  • 27

    @Catalin: buna dimi:

    Cata, parca suntem frati pui.Vrei sa stii ceva?Iaca pozna:si mie imi place tot concluzia cel mai mult. Incredibil ..dar oamenii care citesc textul,tocmai mesajul de final nu-l inteleg sau il ignora pur si simplu.

    Multam, asta asteptam de la un cititor.Sa remarce concluzia. Imbratisari, chiar multu’. :)

  • 28

    @David: neata D! 1.nu promit, dar incerc.sa stii,eram silitoare la scoala (hi hi)dar am un defect :sunt repezita, nu am multa rabdare, ma grabesc de parca vine sfarsitul lumii, nu stiu de ce nu pot corecta acest defect(am o agitatie incredibila in creier uneori, asta se manifesta si in scris) 2.te inteleg perfect.si mie imi place compania femeilor destepte.si frumoase.si uneori iese si un balamuc interesant (sic) 3.daca e de bine, bine.daca e de rau, e tot din viata.in online toata lumea injura voioasa, asta-i viata bre ‘:)

  • 29

    @Florin: buna Florin. pui drag, despre frumoasele mele colege nu stu’ sa spui,dar ,iaca te invit sa citesti maine un text de-al meu -FARA UN TITLU CARE SA CONTINA CUVANTUL SEX! dar ca idee..ieri ai vazut sex?dar alaltaieri?

    sunt curioasa… sau te gandesti tu (primavara fiind )prea mult la sex ?? :)

  • 30

    off topic. este de-a dreptul adorabil cind face cosa nostra spume roz la coltul gurii!!! merita sa postati zeci de articole pe cele mai acute teme, doar si pentru asta. zau! stati sa vedeti ce o sa-mi raspunda! cit se poate abtine? uite ceva la tema, sau pe aproape:youtube.com/wat../ special pentru cosa nostraaaaa, faraaa numaaar!

    alt codobelcul fara cazier
    2010-03-22 12:07:22 | Raporteaza
  • 31

    @dorianiculescu : Sa mai precizez un singur lucru’, asta ca sa fiu sigur ca nu sunt prost inteles: nu fac referire la continutu’ articolelor (majoritatea fiind placute la citire) ci doar la titlu. Care uneori mi se pare ca sunt puse doar de dragu’ de a atrage cat mai multi cititori. Si o sa iti dau un exemplu, ca sa nu se zici ca abereze,: “Garantat 100%! Se poate si fara sex!”. Frumos articol, o emisiune despre care se vorbeste putin. Probabil ca daca sexul nu ar fi fost parte componenta a titlului ai fi pierdut din “magnestimul” fata de cititori…

  • 32

    Ii tolerez pe bisexuali si homosexuali in masura in care nu caut sa-i elimin si nu le evit prezenta. Ii tolerez doar daca ei nu incearca sa aduca atingere heterosexualitatii si vietii mele intime, in aceeasi masura eu nefiind preocupat de experientele lor sexuale. Sincer, mi se par neinteresanti, iar experientele lor nu mi le doresc. Se pare ca am avut norocul sa fiu satisfacut de viata mea intima heterosexuala, plictisitoare pentru unii care si-o implinesc cu realizari bisexuale.

  • 33

    Păi pardon! Adică nu ar trebui să ţip “mizerabil, oribil, greţos” dacă un bărbat îmi pune din greşeală mîna pe popou? Sună şi se poate spune “Aloo! Ipocrizieee!”. Asta pentru că nu cred că un posesor de popou ar ţipa ofuscat. Poate mai degrabă gîdilat. Dar se prea poate să sune a “greşeală”. Dacă n-am popou, ci fund, şi deci nu cred în genul ăsta de “greşeală”, reacţia nu va fi un ţipăt, cu siguranţă, ci un pumn în bot. Şi asta pentru că dacă la rîndul meu aş pune mîna pe fundul unei femei, m-aş trezi c-o palmă. Iar la gebnul ăsta de reacţii, ce facem cu “să învăţăm să fim toleranţi”? Toleranţi cu ce?

  • 34

    Si inca o precizere: nu consider ca ar sexul ar trebui sa fie un subiect tabu dar nici folosit in exces, fie el doar pe post de a mai umple titlul cu ceva care sa atraga atentia. Totul pe lumea asta e bun atata timp cat e consumat moderat. Uneori sunt bune si excesele doar ca, excesele zilnice nu fac bine.

  • 35

    si inca una, asa, de-al dracului! youtube.com/wat../

    alt codobelcul fara cazier
    2010-03-22 12:21:15 | Raporteaza
  • 36

    Romans 1:18. The wrath of God is being revealed from heaven against all the godlessness and wickedness of men who suppress the truth by their wickedness, 19. since what may be known about God is plain to them, because God has made it plain to them. 20. For since the creation of the world God’s invisible qualities—his eternal power and divine nature—have been clearly seen, being understood from what has been made, so that men are without excuse.

    21. For although they knew God, they neither glorified him as God nor gave thanks to him, but their thinking became futile and their foolish hearts were darkened. 22. Although they claimed to be wise, they became fools 23. and exchanged the glory of the immortal God for images made to look like mortal man and birds and animals and reptiles.

    24. Therefore God gave them over in the sinful desires of their hearts to sexual impurity for the degrading of their bodies with one another. 25. They exchanged the truth of God for a lie, and worshiped and served created things rather than the Creator—who is forever praised. Amen.

    26. Because of this, God gave them over to shameful lusts. Even their women exchanged natural relations for unnatural ones. 27In the same way the men also abandoned natural relations with women and were inflamed with lust for one another. Men committed indecent acts with other men, and received in themselves the due penalty for their perversion.

    alt ThePrudeConservatory
    2010-03-22 12:26:22 | Raporteaza
  • 37

    @Doria Pai eu as zice cam asa: femeile active sexual sunt bi autodescoperite sau neautodescoperite. Din motive diverse: dezamagiri provocate de masculi, goana dupa afectiune, teribilism, provocare, atractie etc. Se intampla ori din prea mult bine ori din prea mult rau. Adaptarea speciei, sunt prea multe in raport cu barbatii, solidaritate feminina… Bine, nu oricine poate sa-si recunoasca, stii, prima faza e aia cu negarea…Mai departe nu oricine pune in practica, stii, e faza aia care tine de curaj. Barbatii..e, acolo e cu radicalism. La ei bi se manifesta altfel, bi nu implica interactiunea, bi ii implica pe ei si metamorfoza lor, nu se pot plasa pe picior de egalitate cu alti barbati, sa fie si cuceriti si cuceritori in aceeasi masura. Unde se termina bi si unde incepe dualitatea?

  • 38

    @ThePrudeConservatory: Go, open the TV and watch the news! Church is the last to have a word in this matter!

  • 39

    @dorianiculescu:Draga Doria, Ar fi bine a te documenta inainte de a fredona cu incantare melodia tolerantiei in privinta fericirii sexuale asa cum spui tu bisexuale…un bisexual nu inseamna o persoana care face sex cu toate sexele, acest comportament nu este determinat de preferinte rafinate si explorarii metafizice, este un defect genetic. Iti recomand literatura de specialitate -Patologia sexualitatii – pentru largirea orizonturilor si condimentarea itelegerii. In rest mai iubiti-va fratilor si platonic nu doar animalic instinctiv de genul mie cand imi vine trebuie sa ma satisfac nu conteaza cum si cu cine!

  • 40

    @Doria Tema grea si tu pari la granita dintre provocare de dragul click-urilor si propria ta zgandareala. Tu esti bi, dar poate nici tie nu vrei sa ti-o recunosti. Mai tii minte orgasmele din camera de masaj? Ne-ai povestit despre ele:). Eu am alta problema. Se poate oare ca o femeie sa fie indargostita simultan de o alta femeie si de un barbat? Pentru ca despre un barbat a vorbit deja Andrusk , atat cat as fi vrut si eu sa spun. Salutare Andrusk . Mi-ar fi placut sa am langa mine o tipa cu mintea ta. Si nu stiu de ce cred asta … si cu trupul tau. PS. Victoria, Christina &Barcelona-Woody Allen, va spune ceva in sensul asta?

  • 41

    @Doria Citindu-ti materialul, mi-a tasnit o scanteie din tigva si mi-am amintit de niste rime ciripite de o pasare (ma rog, pasaroi): “O pasare in pom canta/ Ce pana mea, ce pana mea !?/Ce-i pasa lumii dimprejur/ Ca foot normal, sau foot in coor !? E pana lor ? Ce pana mea !?” Scuza-mi verbiajul licentios, dar prea se potriveste ciripitul iritat al zburatorului cu tema abordata de tine. Si-apoi, nu sunt sigur ca termenii “bisexual” si “bisexualitate” s-ar mula ca o manusa pe subiectul in discutie. Stiam ca ei s-ar traduce, mai degraba, prin “hermafrodit” si “hermafroditism”, care inseamna cu totul altceva. Tre’ sa verific. Anyway, am prins ideea ta. Aceea ca Omul inca mai savureaza gustul Marului Originar, chiar daca, intre timp, el a mai fost altoit nitel cu cel din Livezile Sodomei. Iti spun asta pentru ca practicantii/practicantele de tavaleli alternative cu sexe diferite, au toti in ei samanta homosexualitatii. Caci cum altfel i-ai/le-ai putea numi pe aceia/acelea, care seara se culca hetero, iar dimineata se trezesc tanjind – ea la o Eva, iar el la un Adam ? Nu homosexuali/lesbiene ? Iata cum, step by step, am ajuns la miezul problemei: atractia fizica intre persoane de acelasi sex. Homosexualitatea…In ceea ce ma priveste, de cand ma stiu, ma incapatanez sa ma gandesc doar la Femeie. La fiinta aia complicata, estetica, pe care Marele Designer (aici am dubii referitoare identitatea si sexul lui) a desemnat-o sa ne ia (uneori) mintile. Atata timp cat am in prajma aceasta Creatura aproape perfecta, mirosind a inger si care, obligatoriu, musai sa emane un sex-appeal mental, sunt linistit ca nu voi avea optiuni deviationiste. Pe de o parte, mi-ar fi greu sa-mi imaginez ce s-ar intampla daca specia Ei ar disparea. Brrrr ! Pe de alta parte, daca prin absurd s-ar intampla, am ajunge si noi barbatii,finalmente, stapanii lumii. Ai unei lumi de homosexuali. Cine ne-ar mai condamna atunci ? Nici macar bigotii cu barbi ipocrite. Asa ca, atunci cand doi/doua tineri/tinere se iubesc, nu mai conteaza sexul. Si nu vad nimic condamnabil in demersul lor, spiritual si carnal. Ii accept, dar nu-i inteleg. Tu ii intelegi ?

  • 42

    @Brain&Body Esti cumva exemplu pentru dualitatea aia despre care am scris mai devreme? Brain and body…hmmmm…. Nu, o femeie chiar si o bi care nu-si neaga poftele sau frustrarile poate iubi o singura persoana, adica un barbat. In femeia alaturi de care isi satisface fanteziile poate cauta alinare sau se poate cauta pe sine, sentimentele fata de ea nu au legatura cu alea pentru un barbat. Deja daca se depaseste granita se ajunge in alt registru, ala cu homo si cu dualitate (dualitatea dualitatii? nu e aluzie, sper ca intelegi)

  • 43

    “e vorba despre inlaturarea oricarei urme de ratiuni in favoarea simtirii”

    Cam asta e diferenta intre oameni si maimute. Pot accepta ca exista, dar nu o pot asocia cu normalitatea.

  • 44

    în cazul homosexualilor şi a bisexualilor, sinceritatea de care ai scris în articol e defapt cauza problemelor sau mai bine zis ceea ce stă în spatele acelei sincerităţi.

    astfel, un homosexual/bisexual ia decizia pasului de a face sex cu un partener de sex opus, deoarece a meditat şi s-a gândit etc şi a ajuns la concluzia că e homosexual/bisexual, respectiv că asta simte el sincer.

    conştiinţa comunităţii în care trăim, completată ulterior de studii ştiinţifice au mers pe ideea că “sinceritatea” cu care homosexualul X a ajuns la concluzia că e homosexual e pentru că are o boală dacă îi putem spune aşa, psihică; astfel că acea sinceritate a lui e viciată, precum şi deciziile sale. asta e şi părerea mea.

    toleranţa noastră e interdependentă destul de puţin, cred eu, de ceea ce simte un homosexual sau bisexual. dacă toată comunitatea ar spune OK, faceţi ce vreţi, noi nu vă condamnăm, nu vă judecăm, nu vă facem nimic, nu înseamnă că toţi homosexualii ar face întocmai. noi putem fi toleranţi sau nu, asta nu o să îi determine nicicând pe ei să nu mai fie bisexuali sau homosexuali. dar asta este altă discuţie.

    link-ul interesant de astăzi:

    quote-book.tumb../

    îţi doresc o zi frumoasă, aşa cum îşi doresc copiii prăjituri.

  • 45

    Catalin, cine anume pomenea ceva despre biserica. Au romanii stilul asta fatidic de a extrapola terminologia, de a asocia conceptele inutil. La ora actuala, biserica sub forma de institutie e zero ca autoritate. Naivii si credulii se mai subordoneaza bisericii ca si institutie. Eu citam din Scripturi, din autoritatea apostolica, din inspiratia Divina si ma adresam celor care mai au un dram de ascultare fata de etica si moralitatea biblica.

    alt ThePrudeConservatory
    2010-03-22 13:32:34 | Raporteaza
  • 46

    @dorianiculescu: fii atenta: dupa 5, 10 poate 20 de ani de apartenenta activa la sexul pe care ti l-a dat mama natura, s-ar putea ca, in cadrul evolutiei normale, sa doresti si altceva. asta se va intimpla cam cu toti astfel ca eu zic ce am mai zis: in 15….25 de ani (poate mult mai devreme pentru unii….) orientarea sexuala va fi data de o decizie dinamica in functie de interesele tale directe si personale in acel moment. in acest sens am intrebat: “e de bine? , e de rau?….”…asta, in termeni “filozofici” se numeste “produs cultural”….

  • 47

    scuze. este o intrebare personala. dar tu nu te numesti Doria Ivan?

  • 48

    @ThePrudeConservatory: Daca vorbesti despre romania si vad ca sti si romana atunci foloseste Scripturiile alea cu care te tot umflii in pene atat in romana. E usor sa trantesti un copy>paste…Din acelasi respect pe care il pretinzi pentru Divinatate ar trebui sa fi mai…sarguincios.

  • 49

    Cu riscul de a devia putin de la subiect (putin mai mult) si a-mi atrage multe injuraturi vin cu o completare a ceea ce incepusem mai sus: ce a facut biserica? la ce a folosit conservatorismul? in afara faptului ca a tinut omenirea intr-un mare con de umbra pana prin secolul 18 si probabil e cea mai longeviva marca, cea mai de succes firma, companie, spune-ti cum vreti, ce altceva a facut? A da societati multi pedofili (pentru ca tot e discutie legata de orientarile sexuale), a trimis ganduri de pace si a reusit sa stranga bani, multi bani, multe tone de bani. Pai eu asta vad in biserica. Rar mai vad un preot care sa isi faca “meseria” cu suflet si atat. Cum ziceam, asta e alta discutie si nu vreau sa deviez prea mult.

  • 50

    Vin cu o completare a ceea ce incepusem mai sus chiar o sa deviez putin de la subiect (putin mai mult) si o sa imi atrag o droaie de injuraturi: ce a facut bun biserica pentru omenire? La ce a folosit conservatorismul impus de biserica? Pai ar fi destul de multe raspunsuri la intrebarile astea, ea amintesc doar atat: 1. a tinut omenirea intr-un con de umbra, din toate punctele de vedere, timp de aproape un mileniu. 2. a dat societati o gramda de pedofili 3. a condamnat mereu ceea ce trebuia cu adevarat promavat. Pentru mine biserica reprezinta cea mai de succes firma, companie, spune-ti cum vreti, care vreme de aproape 2.000 de ani a reusit sa stranga o imensa avere de care se bucura doar “cei curati cu sfletul”. Ar mai fi de zis dar asta e alta discutie si nu vreau sa deviez prea mult de la subiect

  • 51

    si eu cum te mai chem acum la o cafea fara sa intre lumea la idei? :) )

    Dora Constantinovici
    2010-03-22 14:05:32 | Raporteaza
  • 52

    Florine, Florine.. degraba varsatoriu de cuvinte amare mai esti. Tu chiar iti imaginezi ca din lene nu am scris in romaneste? Chiar ma crezi atat de inapoiat si incapabil incat sa nu gasesc o versiune in limba romana? Ei bine.. daca ai vrut tu sa ma tragi la raspundere.. hai sa iti raspund. Site-ul de pe care am luat fragmentul din epistola catre Romani cuprinde traduceri in multe limbi, inclusiv romana. Am ales totusi, traducerea NIV si am facut asta din dorinta de a da un text cat mai aproape de originalul din greaca. Nu am vrut sa dau apa la moara interpretarilor semantice. In acelasi fel in care am dat (desi am aranjat frumos in pagina) copy-paste, puteam sa fac acelasi lucrur si in romana. Revenind insa la comentariul tau despre biserica insitutionala. Nu pot decat sa fiu deplin de partea ta cand vine vorba de etichetarea acesteia ca o “urgie” pentru adevarata credinta. Eu vorbeam insa despre credinta, despre crestinismul conceptual, nu cel institutionalizat. Oricum, apreciez modul in care din scurt m-ai taxat pentru ca am scris in engleza… asa sunt eu.. lipsit de sarguinta…

    alt ThePrudeConservatory
    2010-03-22 14:13:49 | Raporteaza
  • 53

    @Florin: Da-mi voie sa completez: religia si conservatorismul sunt o pepiniera de devianti sexuali!

  • 54

    Ah.. puteam sa folosesc si KJV si dupa mi te suiai in cap ca folosesc traduceri arhaice in limbi moderne.

    alt ThePrudeConservatory
    2010-03-22 14:14:46 | Raporteaza
  • 55

    @Catalin,

    Da-mi voie sa revin. Religia si conservatorismul ≠ credinta si moralitate.

    alt ThePrudeConservatory
    2010-03-22 14:17:17 | Raporteaza
  • 56

    @ThePrudeConservatory: Tocmai…atat de “inteligenti” au fost cei care au tradus Bibilia de-a lungul istoriei, pentru ca fiecare a tradus-o cum credea de cuviinta. De aici si multe neintelegeri ale acestei carti.

  • 57

    @Florin,

    Am inteles din comentariul tau ca nu crezi in autoritatea Bibliei si nici in originea divina a ei. Cat despre cunoasterea traducerilor ma indoiesc ca ai foarte multe cunostinte. Mici interpretari semantice vei regasi in orice traducere a oricarui text, insa pentru a nu exista asemenea dubii, te invit sa citesti in greaca veche textul. Cred insa ca nu traducerea “deficitara” e cea in care te poticnesti tu. Nu-i asa?

    alt ThePrudeConservatory
    2010-03-22 14:36:30 | Raporteaza
  • 58

    Si mai vin cu o completare (scuze pentru postarile dese da’ sunt la munca si postez dupa cum apuc): din punctul meu de vedere, Biserica s-a ghidat preponderent dupa principiul : ce nu poti intelege distru. Indiferent de cum a facut-o, Biserica, in mare parte din existenta ei, asta a facut. Desi una din traducerile corecte ale Bibliei sustine contrariul: cerceteaza, cauta, afla, cunoaste, intelege TOT. Si inchid aici subiectu’ .

  • 59

    @ThePrudeConservatory: Micile interpretari semnatice, cum le numesti tu, pot schimba sensu’ unei fraze radical. Nu ma dau un cunoscator, vorbesc doar din putinele cunostiinte pe care le am, si totusi, buturuga mica rastoarna carul mare.

  • 60

    Mi-a placut referinta la buturugi mici si mari. Revenind (si eu tot de la birou si tot sacadat scriu). Biserica insitutionala, traditionala si istorica se face vinovata in primul rand de incercarea de indobitocire si manipulare a populatiei. Insa asta nu e un lucru neasteptat. Cristos le spune fariseilor (institutiei religioase de atunci) ca sunt vinovati de asta. Era cumva de asteptat ca urmasii acestora sa procedeze la fel.

    “Matei 23:13 Vai de voi, cărturari şi Farisei făţarnici! Pentrucă voi închideţi oamenilor Împărăţia cerurilor: nici voi nu intraţi în ea, şi nici pe cei ce vor să intre, nu -i lăsaţi să intre.”

    Cea mai buna metoda de a face asta era prin ascunderea textelor bibliei si inlocuirea lor cu dogma si traditia orala. Reducerea accesului la canonul biblic permitea clerului sa dirijeze cum dorea populatia (nu stiu de ce vorbesc la timpul trecut, fiindca in Romania multi preoti inca fac asta)

    Sunt pe deplin adeptul cunoasterii. Si ma refer la o cunoastere atat cu intelectul cat si cu sufletul. In fond nu e decat urmarea indemnului din 2 Tesaloniceni. (intai in engleza, dar ca sa nu fii tu frustrat si in romana, traducera D. Cornilescu 1923, pentru a evita limbajul arhaic)

    “21. Test everything. Hold on to the good.” “21. Ci cercetaţi toate lucrurile, şi păstraţi ce este bun.”

    alt ThePrudeConservatory
    2010-03-22 15:00:00 | Raporteaza
  • 61

    Pentru ca n-am rezistat, incerc, stangaci, o poveste. Si, stangaci, un talc.

    Un om avea o vie si o ciudatenie: o uda numai cu lacrimi. Lacrimi de la bucurii si lacrimi de la dureri. Si fructele ieseau dulci-amare ca si lacrimile lui.

    Cu toate ca nu deranja pe nimeni si nu se lauda cu asta, vecinii aflasera ce face. Il considerau nebun si il ocoleau sau il certau: “Omule nebun, de ce o tot uzi cu lacrimi pacatoase, de ce nu faci ca noi ceilalti, de ce nu folosesti ce-ti da natura si bunul Dumnezeu ?”

    Omul le raspundea: “Ce va priveste, asa sunt si vreau eu. Iar vinul il beau numai eu. Stiu ca Dumnezeu vede ce fac si stiu ca El o sa hotarasca daca, pana la urma, Vinul imi va fi dulce sau otravitor. Bun cum este, imi va spune El cumva daca fac bine sau rau. Si atunci o sa-l ascult. Voi lasati-ma asadar in pace.

    Si l-au lasat. Uitasem sa va spun ce oameni intelepti si cu frica de Dumnezeu locuiau in satul acela…

  • 62

    Decenu,

    Interesanta povestioara. Oarecum logica morala. Insa tie iti scapa din vedere un lucru. Si anume ca Dumnezeu nu e Politistul Universal care sta cu bastonul de cauciuc gata sa dea peste spinarea celor pacatosi. Conceptul de har, de rabdare sunt chiar valabile. Viata asta nu functioneaza dupa conceptul “ai gresit – ai platit”. Judecata se intampla undeva dincolo…

    alt ThePrudeConservatory
    2010-03-22 15:28:41 | Raporteaza
  • 63

    Doria, o sa ma ierti ca am incarcat discutia asta de citate si am deplasat-o cumva intr-o alta directie. Da-mi voie sa revin la subiect si sa fiu cat se poate de transant. Bisexualitatea implica automat homosexualitate. Homosexualitatea este un lucru nu doar nefiresc ci si contrar principiilor morale. Este deturnarea unei functionalitati anume in directia propriilor placeri. Da, pot sa accept existenta homosexualilor. Si nu ii biciuiesc, doar ca le cer sa nu se considere firesti. Sa nu isi justifice statutul. Pe de alta parte inteleg si chiar accept curiozitatea. Chiar e de asteptat ca in multe contexte oamenii sa vrea sa inteleaga ce e “dincolo” de cotidianul firesc. Totusi, cand experimentarea trece de o anumita bariera e daunatoare. Recunosc, fara teama de a fi stigmatizat ca m-am regasit in anumite circumstante intrebandu-ma oare ce ar fi daca intr-o zi mi-as da seama ca imi place de o alta femeie. Si nu gasesc ca e aberant sa te intrebi asa ceva. Evident ca atractia sexuala e bazata pe foarte multe coordonate, in consecinta e normal sa nu fie usor explicabila, constant inteleasa si in genere clar definita. Insa ea trebuie sa aiba la baza niste principii clare. Si da, in momentul in care am supus forului moral interior, am inteles ca e o abordare gresita. Fundamentarea trairilor si cunoasterea in profunzime a conceptelor te poate scuti de multe neplaceri.

    (tocmai era sa postez comentariul asta unui articol al domnului Voinescu pe VoxPublica :) )

    alt ThePrudeConservatory
    2010-03-22 15:54:53 | Raporteaza
  • 64

    @codobelcul fara cazier: buna codo’ hai ca ma bag si eu off topic-popic. omul ti-a 1.luat bani din portmoneu fara sa-ti ceara voie 2.nevasta 3.slujba ta de vis a ajuns la el 4.sunteti de alte baricade in politica 5.te-a batut cand erai mititel 6.pur si simplu ti-e antipatic.

    deci?care din treburile anumerate mai sus te fac sa -l zgaltai asa?hi hi sunt curioasa! haidi zau’ sa lasam oamenii care fac ’spume” sa se creada Domi Pergnioni si sa ne vedem noi de vietile nostre pline de primavaraaaa

    un pup, toate bune

  • 65

    @Florin: se poate sa ai dreptate. dar eu tin cu colegele mele si o sa-ti zic ca nimeni nu e rau intentionat si nimeni nu vrea sa pacaleasca pe nimeni! ma rog..intervine cateodata putina si mica experienta de viata (pe care noi, babele trebuie sa o intelegm , fiindca si noi am fost mici)dar in rest..nu te lua de colege , ca te iei de mine! si daca ai stii ce gura mare am cateodata ..:) te pap cu fulgi, nu alta :)

  • 66

    @Andrusk: buna (ce mai faci??esti bine?m-ai lasat lata cu stiinta ta despre parfumuri, m-ai incuiat bre, ma jur) sunt de acord ca in ceea ce-i priveste pe barbati totul e mai radical, se pare ca e si mai..de neinteles .. iar la femei, hai sa nu o luam chiar asa in tragic.adica..hi hi, cat curaj iti trebuie sa te indrepti catre o femeie?come on, mai rau e sa te ope’de apendicita! multam de vizita, raspund mai scurt ca -s pi graba cu laptopul la raspunsuri si as vrea sa “ma lamuresc” cu toata lumea. te sarut cu drag A!

  • 67

    @GabiS: buna GabiS! si eu tolerez toate speciile planetei,mai putin femeile nesimtite care se dau la ce-i al meu ( :) ) hi hi acolo nu mai tolerez nica’. in rest,sa stii,in mare ,cam cum gandesti tu gandeste toata lumea:i understand but stay away.

    e ok, suficient de echilibrat . un pup, azi un picut mai scurt si mai usor :)

  • 68

    @ThePrudeConservatory

    Exact! Am incercat sa sugerez acel “dincolo” prin V-mare de la Vinul. Cum am spus, stangaci… :-)

  • 69

    @dorianiculescu: Nu ma iau de nimeni, nu am nimic cu nimeni. Din punctul meu de vedere fiecare e liber sa isi exprime gandurile cum crede de cuviinta si cum stie sa o faca mai bine. Eu zic ca totusi ar trebui (si aici ma refer la noi toti, pentru ca intr-o anumita masura toti recurgem la aceleasi mijloace) sa incercam sa vindem, sa promovam nu folosind aceleasi tipare. Adica, din punctul meu de vedere se foloseste urmatoare idee: sexul vinde, toata lumea il foloseste sa se promoveze mai mult sau mai putin, asa ca hai sa vand si eu folosind acelasi tipar. Cum ziceam (si aici ma refer strict la articolele tale) sexul e pus doar ca sa atraga mouse-u’ si sa dea click, chiar daca are sau nu legatura cu continutu’ articolului. Si de “gura mare” nu mi-e frica! :D Imi sustin postarile, ideile (spune-le cum vrei) pana la capat ;)

  • 70

    @monikk: buna M! cine stie, daca ma supar, poate o sa citesc ce mi-ai recomandat tu. personal,nu sunt asa de convinsa ca bisexualitatea e un defect genetic, eu n-as numi-o chiar asa. bisexualitatea are mai multe nuante, unele mai suave si mai fine,altele mai dure si mai putin de inteles. inteleg dragul tau de iubire platonica, dar vezi tu…ce ne facem cu oamenii pasionali, ca mai sunt si din astia :)

    dar nici iubirea frumoasa si platonica nu-i de lepadat. mai ales ca , o putem practica cu totii dupa 70-80 de ani,cand chiar nu o sa avem prea multe variante :)

  • 71

    @Florin: poate ca ar trebui sa te uiti mai atent(zic eu) pentru ca mi s-a atras atentia ca s-ar putea sa fiu pe un drum gresit,m-am ponderat. si iata, urmareste cele mai recente texte:nu au legatura cu sexul pui! Garantat – a fost o idee de titlu inspirata de o duduie cu ochelari pe nas care se intreba daca ne mai citeste cineva de nu ne dam nadragii jos. iata.Garantat a fost un text citit, desi NU era despre sex , dimpotriva !

  • 72

    @brain&body: buna BB ! hm,cum sunt eu n-am cum sa-ti spun tie, desi eu stiu foarte bine (sic) :) cat despre o femeie care sa fie indragostita simultan si de un barbat si de o femeie, hm.. hai sa nu confundam lucrurile.una-i sportul ,alta-i inima. una-s experientele pe care unii nu vor sa le rateze in viata, alta-i fiorul , dragul. sa ne hotaram: ori suntem indragostiti, ori ne jucam. cu domni si doame in acelasi timp ,inima nu mai stie de e apa limpede sau cocktail de balamuc :)

  • 73

    @Sniper: mai sa fie, al naibii creion nu-ti da pace :) mi-ar placea sa te comentez, fir cu fir asa, dar acili’sea suntem in public,nu poci pentru ca sa spun raspicat ce gandesc ca ma amendeaza puritanii :) acceptarea si toleranta sunt niste lectii pe care oricine ar trebui sa le invete in viata, pe de alta parte :) iar intelesul sau neintelesul tine de un anumit tipar de “eu”.

    of..ma intimideaza oamenii care scriu asa..ca niste poeti, ma simt atat de prost…de ce nu scrii si tu aici ,daca tot iti place sa scrii? abordeaza-l pe robotelul admin(care e tareee frumos)si pune-te pe scris ! :)

  • 74

    Si acum sa ma exprim si vis-a-vis de articol :D . Bine punctat! Din auzite, stiute, vazute bisexualitatea se manifesta mai mult in jurul femeilor. Pentru majoritatea (oricat de conservatori sau pudici ar fi) banuiesc ca e ceva senzual, erotic, intens. Nimeni nu ar trebui sa condamne pe nimeni, fiecare ar trebui sa fie liber sa exploreze si sa gasesc acel ceva care, la capitolu’ asta, il face sa simta implinit. Ca unora li se par scarbos, abject sau nenatural…gusturile nu se discuta, fiecare e liber sa faca ce vrea, iar daca majoritatea vreau sa traiesc dupa tipare asta nu inseamna ca celorlalti le trebuie interzis dreptul sa isi “partea”, se vada ce ii face cu adevarat fericiti. Din pacate in universu’ asta vor continua sa “infloreasca” prejudecatile si prin urmare limitarea la cunoasterea (din toate punctele de vedere)

  • 75

    @Bogdan: mi se pare corect(mai ales pentru un barbat)ce ai spus. :) uite o prajitura cu mere de la mine, zau, nu mai pot , am mancat deja trei! ia -le tu de fapt pe toate celelalte :)

  • 76

    Florine, Florine.. cum confunzi tu cunoasterea cu experimentarea… Si ce scuza buna e eticheta de “ignorant” aplicata celor fundamentati in alt fel decat tine. Prejudecata nu poate exista atata timp cat a fost ascultata pledoaria si subliniat evidentul. Ai grija insa sa nu ajungi sa justifici “crima odioasa” ca fiind o experimentare si pe cel care nu o accepta ca pe un ignorant.

    alt ThePrudeConservatory
    2010-03-22 16:43:30 | Raporteaza
  • 77

    @inspi: inspiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :) mai inspi, dar tu esti o comoara mai! ce lectii imi lasi tu mie in scrisorelele tale,ma’dar ma lasi beata ,nu alta unde scotocesti dupa ele mai pui? tare-ti multumesc, esti chiar “inspi” nu gluma.

    esti foarte tare, sunt mandra ca vii mereu sa ma vizitezi. multumesc !multumesc mult!

    ps.aia cu “you’ll see it when you belive it” m-a imbatat instant.parol .

  • 78

    @ThePrudeConservatory: buna ziua. am tot incercat sa gasesc o modalitate sa scriu un inceput(deci ,un inceput)de raspuns si iaca n-am gasit. cand citesc comentarii cum mi-ai lasat tu, ma simt jenata, ma simt mica ,nu stiu..cand cineva spune raspicat ceva, sus si tare , cautand modalitati complicate,cuvinte mari-uite, sunt sincera MA SPERIU .:) inteleg punctul tau de vedere doar ca ,acum,cu prajitura asta cu mere in mana, pur si simplu sunt incuiata precum o fecioara intr-un turn de fildes. stii foarte multe amanunte speciale, vad. te-ai documentat sau pur si simplu te pasioneaza polemica?daca nu sunt indiscreta!(iar ironica in nici un caz nu sunt, sa stii) Doria, cu drag.

  • 79

    Bisexualele sunt condamnate și vor fi condamnate să îl slujească pe bivolaru, de mână, câte două câte trei ca la grădiniță!

    Nici femeile nici bărbați nu sunt mufați corespunzător pentru treaba asta, decât dacă lucrurile intră la propriu în rahat și fetele își plimbă bibelouri sau dildo-uri cum le zice prin păsărică mută-ți cuibu că ți-l strică!

  • 80

    @Flora: iubita mea raspunsul la intrebarea ta este chiar in ..intrebare:da, chiar este o chestiune personala. iti multumesc pentru intelegere.

    un pup :)

  • 81

    @ThePrudeConservatory: “Ai grija insa sa nu ajungi sa justifici “crima odioasa” ca fiind o experimentare si pe cel care nu o accepta ca pe un ignorant.” wtf?? Pai tu incerci sa justifici expermintarea cu intoarcerea omului la stadiul de maimuta, la lipsa de discernamant, de constiinta, de ce mai vrei tu. Cu alte cuvinte tu imi spui ca daca mi-ar placea sa vad doua fete facand-o sunt la acelasi nivel cu un criminal. Poate ar trebui sa aduci niste argumente mai normale, imi permit eu zic, pentru ca sunt doua lucruri diferite. “Opreste-te, nu fa nimic din ce e interzis ca esti la acelasi nivel cu un criminal”. Cam asta incerci tu sa imi zici mie, ca ce imi zice si biserica ceea ce, cred eu, ne-ar arunca din nou in Evul Mediu. Ma rog…daca asta e cel mai bun contraargument pe care poti sa il aduci…

  • 82

    @yiedyie: jur!cand te-am citit acum am scapat prajitura pe blanita din living bre! esti unul din cei mai funny oameni de pe aici de multe ori. vrei sa fii asa,sau iti iese din intamplare?

    :)

  • 83

    @Dora Constantinovici: sur’ draga , lasa draga lumea sa cleveteasca :) noi sa ne luam pantofi, in rest gastele cu ochelari de cal pe nas o sa ajunga la supermarche’ in galantar :)

  • 84

    @decenu: nu ,ca asta le intrece pe toate :) deci, mai si vorbesti in povesti ca mine !!

    mai tu vrei sa ma aburesti mai decenu. ai tu un plan! dar vezi ca eu umblu cu planul B dupa mine de-o viata :)

    ps .pana si ca-mi place vinul stii!mai ,tu ma cunosti ,mai!!

    :) imbratisari, D.

  • 85

    Am incercat sa fac in asa fel incat din cuvintele pe care le-am scris sa transpara un mod de gandire si principiile solide dupa care imi ghidez existenta. Cred ca recitindu-mi randurile nu ma vei putea acuza de ipocrizie. Cu atat mai mult cu cat vei vedea ca postarile mele (luand time-stamp-ul) nu lasa prea mult loc de lungi documentari. Imi place sa cred ca am folosit cuvintele potrivite la locul potrivit, si asta, pentru ca m-am inarmat cu aceste cuvinte de-a lungul existentei mele. Nu incerc sa creez o aura de sententiozitate si cu atat mai putin nu imi doresc sa te exilez intr-un turn de fildes. Cred insa in puterea argumentatie si sunt constient ca intr-o discutie (nu sunt adeptul polemicilor, fie ele, vorba lui Paler, si cordiale) fundamentarea sistematica si riguroasa nu face decat sa dea liberate conversatiei. Nu pun pumnul in gura nimanui, nu m-am cocotat nici macar pe un piedestal in piata publica, ci pur si simplu, in noianul de opinii am incercat sa imi aduc aportul, folosind totusi un set de reguli si limitari.

    Apropo de documentare… orice discutie este un prilej de a spune lucruri noi si de a afla lucruri noi. Insa in prealabil trebuie sa fi petrecut timp acumuland pentru ca altfel devii un partener de discutie anost si searbad. Sunt pro documentare, dar sa fie perpetua.

    Mi-e draga sinceritatea si o vad ca un prilej de a intemeia un dialog frumos. Atata timp cat sinceritatea nu se transpune in marlanie (mult prea frecventa aici).

    O intrebare… de acolo din turnul tau de fildes, nu zaresti pana intr-al meu? Nu de alta, dar nu crezi ca prin atitudinea mea m-am cocotat si eu in turnul meu?

    alt ThePrudeConservatory
    2010-03-22 17:00:37 | Raporteaza
  • 86

    @Doria Pai nu e tragica deloc situatia. Am zis eu ca e tragica? Bi poate fi substitut, consolare sau autocunoastere si uneori ofranda partenerului sau provocare. Si intr-o lume a prejudecatilor si ipocriziei, da, e nevoie de curaj sa-ti asumi ideea in sine si bobarnacele de dupa. Gelozie si invidie? Ohoooo… Ochelari de cal si scut din Biblie? La greu! O ploaie calda de Boudoir Sin Garden si tie nebunico, si pudibonzilor din amfiteatru! Enjoy!

  • 87

    @Andrusk

    tocmai ai pus pe acelasi taler ochelarii de cal impreuna cu Biblia. Nu ma obliga sa te repudiez. Nu cunosti complexitatea Scripturilor. Vorbesti in vant de dragul de a epata? Esti atat de plin de prejudecati incat sa etichetezi fara sa cunosti? Oh.. de ai stii tu cat de intima poate fi Biblia. Insa am impresia ca daca nu e si pacatoasa intimitatea, precum la mrs. Westwood.. nu da bine la public.. aye?

    alt ThePrudeConservatory
    2010-03-22 17:09:53 | Raporteaza
  • 88

    @dorianiculescu: ce-ar fi ca cei ce va simtiti “VoI”sa treceti din cand in cand pe la doctor,sa va tratati handicapul si obsesiile sexuale de care se vede ca suferiti.

  • 89

    @dorianiculescu: sunt funny când sunt trist, mai am excese din astea de umor de fac să râdă oamenii și de mic mă cam ocupam cu dinastea la biserică la țară, făceam mătănii și dădeam cu capu de pode de trebuia să își dea babele nepoatele afară că nu le mai putea opri de râs în biserică, dar cea mai tare chestie a fost când undeva pe clasa a 6-a am blocat o colegă în râs de a scos afară și a râs vreo 10-15 minute continu nu aveau ăștia ce îi face.

    Dar sufăr că nu se mai socializează așa de mult că se strângeau câte 5-6 fete la masă doar să le amuz, de să uitau ăștia după mine și credeau că e de la altceva săracul de mine, mă căutau cu ruleta ochilor, ferească Domnul să fi făcut pantalonu vreo cută că la cât erau de convinși le și confirma mai tare bănuielile.

  • 90

    Apropo să numai spui că ți-a căzut prăjitura pe blăniță că asta pe unii îi duce la gânduri năstrușnice !

  • 91

    @cosa nostra:te-am spus la doamna educatoare a site-ului… ca vorbesti urat.na!(sic)

  • 92

    @ThePrudeConservatory: Da, pai in lumea asta a noastra stramta si hedonista intimitatea e pacatoasa….ce sa facem? Astia suntem, ingusti si limitati…. Si traiasca Goagalu!!! Uite asa a avut si Viviana asta noroc sa fie descoperita de tine…uffff….biata de ea…pacat ca nu era acolo si schema logica din care sa reiasa ca sunt femeie ca sa stii exact cum sa mi te adresezi. Asa ca mai incet cu etichetele si epateurile ca ma surclasezi si la oftic…

  • 93

    bai “cosa matii” nu a” nostra”, ce tot ameninti pe aici?! tot urmaresc eu comentariile tale …intai injuri ,apoi iti pare rau apoi ameninti ca o sa faci si o sa afli adrese si mai nu stiu ce !!! ia-ti bai nepoata aia de 12 ani si bag-o in manastire ,sa nu citeasca ce scrie pe aici.

  • 94

    @viorel: bai frate tot viorel te cheama? hai sa fiu eu viorel 1 si tu 2 ca ne amesteca dodo…ce zici?

  • 95

    @Andrusk… nu prea mai am ce sa iti spun. Jignesti, judeci, arunci vorbe in vant… eu incercam o discutie decenta si constructiva. Se para insa ca un anumit nivel de decenta nu poate fi depasit pe bloguri. Cat despre Vivienne Westwood.. da-mi voie sa iti spun ca nu esti singura “culta” de pe blogul asta. Nu toti folosesc Google in orice instanta.. in fine… ce zic eu si ce pricepi tu. Cat despre faptul ca esti femeie sau nu.. dovedeste-o prin limbaj. Dixit!

    alt ThePrudeConservatory
    2010-03-22 21:39:44 | Raporteaza
  • 96

    eu unul sint cam ingrijorat cind ma gidesc la biata nepoata a lui cosa nostra. Poate n-ar fi rau sa-si bage politia un pic nasul pe acolo sa vada daca nu cumva domnul respectiv are prea mare grija de ea…

    alt protectia minorului
    2010-03-22 21:51:11 | Raporteaza
  • 97

    @ThePrudeConservatory: Hai sa ne decupam reciproc intr-o incercare de a respecta dimensiunile paralele in care existam! In felul asta nimeni nu se va simti jignit, judecat, luat in deradere. Bonne chance!

  • 98

    Intoleranta fata de homosexualitatea sau bisexualitatea masculina este mai mare decat cea pentru homosexualitatea si bisexualitatea feminina. Explicatia e una destul de simpla imaginea femeii ca obiect al atractiei este promovata mult mai bine decat cea a barbatului. El are la dispozitie tone de reviste cu poze cu femei, pornografie pentru ca el cumpara asta.( ele au in compensatie de 10 ori mai multe magazine de haine si incaltaminte din acelasi motiv comercial).Ea are acces la cateva reviste cu barbati pe care de obicei nu le cumpara si din cand in cand cate un show de striptease la care mai mult se duce pentru faptul ca e comic. Apoi corpul faminin este mai frumos si contactul sexual intre femei este de mii de ori mai promovat si mai incurajat iar motivele sunt obiective adica este mai senzual decat cel masculin care este privit ca promiscuu. E mult de discutat dar cam asta e ideea. Pe de alta parte, Doria dear, apetitul tau sexual e ori foarte foarte mare ori ai gasit ceva lipsuri la partea masculina de iti mai place din cand in cand sa te culci cu alte fete. Bogdan cel dus, cel decent si cel simpatic –dupa cum te exprimai mai demult fara sa stii care dintre noi suntem. Pup de somn usor

  • 99

    Oricum nu exista heterosexuali … si nici homosexuali .. exista doar bisexuali cu o anumita inclinatie majora (homo/hetero). Pentru mai multe detalii vedeti studiile lui Kinsey (Kinsey sexuallity chart).

  • 100

    haha … mi-a trimis acest link o prietena..initial nu am vrut sa postez nimic insa am zis ..de ce nu .. poate chiar citesti comentariul si te mai gandesti…in primul rand intotdeauna este bine sa citesti mai mult decat scrii :D si aici nu ma refer la articole din cosmopolitan :) )..in al doilea rand e bine sa gandesti inainte de a scrie .. asta impreuna cu mentiunea de mai sus ajuta la contruirea unui text care are o argumentare cat de cat solida si o structura logica..in ultimul rand fa urmatorul exercitiu ..abtine-te sa scrii primul lucru care iti trece prin cap ..asta daca nu esti platita cu ziua si cu numarul de pagini :) )..poate cine stie data viitoare chiar iese ceva:P

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari
cum nu mai am „aproape 33 de ani” si ma si plictisisem de vechea bio, m-am gandit ca cea mai nimerita „Bio” este cea de mai jos (desi nu e chiar o biografie). barbatul care a scris-o nu m-a vazut niciodata, nu  ma cunoaste. insa, printr-o minune, a gasit niste cuvinte care mi se potrivesc. imi este foarte greu sa pricep cum de i-a dat prin cap sa scrie asa ceva, insa, momentan, ce a scris el este mult mai bine decat orice bio as putea (re)scrie eu.
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

  • 1..........Trantind usa dupa a si-a tras manerul cu o strangere dusmaneasca, a zvarlind mantaua ud pe scaunul, asezand si apleacand capul pe marginea mesei spanzurat de nedreptatea vietii si cu degete inmuiate...
  • 2@Nora : Ai uitat sa-mi spui de ce se scrie Mafalda cu m mic, isteato.ASTA EXPLICA-MI!ANTONOMAZA NU TE SCUTESTE DE FOLOSIREA MAJUSCULEI!VEZI CE ISTEATA ESTI?MAI CITESTE!!! Chiar semidocta vroiam sa zic...
  • 3I give up Naționalistule...wasted time,încerc să comunic cumva.Poți lăsa „citatele celebre” și să fi ti însuți ?Lasă- i la naiba pe...fi mai ROMÂN ! după asta tăcere......
  • 4M-am gandit ca femeia care e insotita de Tzara sau Satre sa fie ca Sylva von Hardeen. Sa fie ca femeia cum o stim toti. Bengescu, Virginia Wolf, Naomi Wolf. E pertinente prin "barbatia" ei. Nu poate rezista...
  • 5„single mother”...
    alt Seva Tudose la Cum te leagănă mă-ta
  • 6@Nora,Chiar dacă răspund cu întârziere(știi diferența de ore) Da,da ai pus exact video-clip-ul la care m-am referit. Doamne ce frumoși sunt acei copilași :DAcum referitor la”scosul din minți...
    alt Seva Tudose la Cum te leagănă mă-ta
  • 7Esti un om patrunzator si sensibil,Florentina Musat.Incearca sa treci la proza mai ampla -poate un roman ,ceva ,oricum produci eseuri bune.Asta ca sa nu regreti vreodata lucrurile pe care nu le-ai facut...intuiesti...
  • 8Lacrima, sa stii ca-mi plac retetele tale culinare! Tu insati esti o reteta, d-aia buna! Vino inapoi, toata lumea te iarta!...
  • 9@Anti-Naționalist,hai lasă că mai dat gata,oricine poate citi pe wikipedia.or/ what is your point ? because I don*t get it ? It is not a great thing to belive, what you like to implement into people*minds...to...
  • 10prin vizunea "dadaista" lui Tzara de a ridiculiza viziunea omului la tot ce tine de invarianta societatii, fie egalitate intelectuala intre romanca si romanul sau cum romancele vad arta s-o revendicam...
  • 11@Anti Naționalistla sugestia ta(com.309) care a venit„out of blue” este f.bine plasată/fondată. Cu toții avem o altă coloratură artistică/politică. Dar ce te faci,atunci când nu te faci înțeles(presupun...
  • 12Igraine, spatiul este frontiera ta? Dincolo de spatiu ce este? Dar casa ta unde este? Nici mie nu-mi plac ingramadelile si nici ingramaditii, dar uneori trebuie sa le/ii suportam, sa ne adaptam lor! Sa...

© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.