“Imi pare rau, dar nu simt nimic pentru tine”. Asa e corect « Pandora's | Blog la feminin
RSS Feed

“Imi pare rau, dar nu simt nimic pentru tine”. Asa e corect

vezi toate articolele de
21 apr 2010 la 12:03 96 comentarii 3122 vizualizari.

Pentru cititorul Viorel: fruntea sus man. Vremurile bune pandesc dupa colt!

Imi pare rau (la fel de rau cat imi pare si in titlu) dar chiar n-am cum sa scriu acest text fara sa ma refer la o experienta personala. M-am uitat, am cautat, am citit stiri, lucruri, am citit dialoguri, insa tot la mine m-am intors (ups).

Dupa divort, m-am trezit cu niste telefoane. Nu multe. Putine. La care nu am raspuns, pentru ca nu aveam chef sa raspund, persoanele dragi mie sunt notate cu atentie in telefon, deci cine nu imi e drag, nu apare in agenda. Luand-o pe firul logic, vazand ca nu raspund si pace,  telefonistii de serviciu s-au grabit sa-mi dea mesaje (adevarul e nici nu prea tin telefonul langa mine, recunosc, nu sunt atenta la apeluri) in care s-au prezentat. Niste barbati. Mai.. cunoscuti, ca sa fiu eleganta. Eu am raspuns politicos mesajelor, cam in genul: ”multumesc pentru atentie si intentie, dar nu sunt interesata de cunostinte noi”.

Oamenii, fireste, nu s-au lasat. Pe unul l-a tinut insistenta cam trei saptamani. Un altul mi-a dat mesaje toata toamna. Ultimul, cel mai hotarat, o face si acum. In cel mai dragut si mai elegant mod, acum doar regreta ca n-am vrut nici macar sa ne vedem. Nici nu mai stiu de cand imi da mesaje, de luni de zile, chiar sunt uimita ca nu renunta (fiindca de vorbit sau vazut nici nu poate fi vorba).

La inceput m-a amuzat (cum m-au distrat si ceilalti) apoi mi-am spus “iata un hotarat”, acum, inteleg pe deplin parerea lui de rau. Dar nu am ce sa fac pentru a schimba situatia.

Ce legatura are acest text cu titlul de azi. Pai…e simplu. N-am simtit  nimic, nici macar un mic interes sa-i  cunosc pe distinsii domni, insa nu am lasat lucrurile nici in voia sortii, nici sa degenereze intr-o cavalcada de poezii cu adresant indiferent (eu adica).

Am luat masuri. Dupa niste schimburi de impresii, am inceput incet-incet sa dau de inteles ca nu se va ajunge mai departe iar apoi, pentru ca am bagat de seama ca interesul, de orice natura ar fi fost el (sexual au ba) se manifesta  in continuare am spus pe sleau, insa extrem de dragalas cum sta treaba.

“Iarta-ma, dar cred ca esti pe un drum gresit, nu cred ca ar trebui sa mai continuam sa ne dam mesaje, fiindca nu vom ajunge nici macar sa ne vorbim. Eu nu vreau asta, imi pare rau. Cred ca am flirtat destul, ar trebui sa stii ca mai mult nu se va intampla”.

Cam asa (more or less) au sunat mesajele mele.

In ultimul caz de care vorbeam, a trebuit chiar sa ma exprim mai pe larg, asa ca am facut-o.Am explicat recunoscatoare ca multumesc pentru sustinerea de dupa divort, ca multumesc pentru insistenta cu care am fost cautata si negasita, multumesc pentru complimente, multumesc pentru invitatii, ce mai, un tacam intreg- dar eu sunt cu inima in alta parte.

De ce am procedat asa, si n-am fost mai dura si mai necioplita va intrebati poate? Pentru ca la urma urmei, oamenii ar fi putut intelege, fara sa fie acuzati ca gresesc cu ceva, ca eu incurajez,  ca doresc ca situatia sa evolueze in mai mult (eu eram doar politicoasa si binevoitoare, acesta este adevarul).

Pentru ca mi s-a intamplat si mie acelasi lucru. Incredibil, dar am trecut printr-o situatie asemanatoare si am inteles ceva din ea.Am intalnit la un moment dat, datorita unui accident mai degraba cred, un barbat de care m-am inamorat.Foarte profund.Fara scapare, fara sa pot sa ma baricadez de nici un fel. Incredibil de sincer m-am indragostit. Si am decis sa-i spun despre mine. Numai ca nu aveam alta modalitate la indemana(povestea e lunga si cam complicata, asa ca o lasam pe alta data) sa fac asta decat sa-i scriu(si) mesaje.Nu-i puteam vorbi despre mine decat asa. Nu puteam sa construiesc un tablou “Doria” decat scriind despre mine, descriindu-ma ca intr-un soi de jurnal atipic.

Insa el m-a privit intotdeauna ba cu neincredere, cu suspiciune, cu amuzament, ba uneori chiar cu nervi. Degeaba am scris eu, degeaba am sperat sa scrie macar o data “hai sa mancam impreuna, mi-e dor de tine” sau “ somn usor” sau” ma gandesc la tine, esti bine? M-am trezit cu gandul la tine”. Nu s-a petrecut niciodata asa ceva (despre cuvinte de iubire nici nu putea fi vorba, omul era complet empty la capitolul acesta vis-a-vis de femei, in fapt este inca) desi era tot ce imi doream mai mult.As fi dat orice sa ma scol intr-o dimineata si sa gasesc un raspuns de-al lui, insa  nu s-a intamplat.

Intr-un tarziu, dupa multa tristete amestecata cu neputinta si dupa multe lacrimi bine ascunse sub perna din dotare,  am inteles ca nu insemnam pentru acest om mai mult decat.. sa zicem “o ciorba in paine” sau o cutie de creta pentru copii (e ok, se mai intampla in viata, n-avem ce face) insa mi-ar fi placut sa aiba curajul sa-mi spuna asta. Sa-mi scrie asta. Sa nu fie las. Sa ma gaseasca (pentru ca nu eram foarte greu de gasit pentru el, el era singurul care ma putea gasi doar cu un stranutat) si sa-mi spuna linistit si calm ”imi pare rau, dar nu simt nimic pentru tine “.

V-am scris acest text (cum am mai scris si altele, alte spuneri criticate din greu) ca sa intelegeti si din experienta altora, ca aceasta este o atitudine gresita. Daca un om e prezent fara sa fie incurajat (ba e chiar descurajat) daca scrie, daca vorbeste, daca face minuni, daca dupa ce l-ati huiduit, balacarit, tarat prin niste mlastini de indiferenta (fireste, sunt figuri de stil acestea) inca e acolo, pesemne ca insemnati ceva pentru el. Poate chiar totul..

Iar daca de partea voastra nu se ridica nici un steag pe care luptatorul/a sa citeasca: “ok, am inteles, hai sa vedem daca putem face ceva impreuna, si mie imi e drag de tine!” macar fiti gentili si cavaleri (e valabil si pentru femei, dar nu stiu ce sa scriu in loc de cavaler, imi pare rau) si spuneti asta. Spuneti, nu lasati sa se inteleaga. Spuneti pe sleau ca nu se va petrece nimic, ca nu exista de partea cealalta nici o scanteie.

Pentru ca ..da, desi veti fi lasi/a la un moment dat se va intelege (iar speranta va disparea cu totul). Dar loc de prietenie nu va exista, iar daca vreti sa stiti, tristetea  care se va instala, chiar si dezamagirea vor fi invinse si mascate cu greu.

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 


Etichete: ,


96 comments
  • 1

    ”imi pare rau, dar nu simt nimic pentru tine “.Nici un barbat care se vrea un Gentelman, nu spune asa ceva, si asta nu din lasitate, ci din educatie. Barbatii vor incerca intotdeauna sa dea de inteles femeiei acest lucru, insa daca ea nu intelege, asta e.

    alt un roman din italia
    2010-04-21 12:20:56 | Raporteaza
  • 2

    Eu personal il inteleg perfect si zic ca nici nu trebuia sa-ti zica ceva, omul a fost natural, pur si simplu nici nu existai pentru el. Sau poate avea vreo obligatie morala sa-ti spuna ca nu simte nimic etc? Si eu am constat la randul meu ca nu existam pentru anumite persoane, ei si? Lasa ca e mai bine asa cu ocazia asta te-ai luminat si tu cat de tare i-a pasat de tine, eu zic ca a fost mai bine asa.

  • 3

    vai vai, of of, mai mai! toata lumea traieste aceleasi melodrame sentimentale, in care apare ping-ul si nu soseste pong-ul. adica mai pe romaneste: request timeout! eu sunt mai degraba adeptul: connection reset by peer, e mai fair (bv doria, aici sunt de partea ta). insa unele creaturi mai egoiste de felul lor iti dau doar: request timeout, dupa un time to live maxim de vreo cateva saptamani. ghinion de nesansa dragii mei, nu va lasati batuti, continuati scanarea. ps: doria, scuze pt eventualele neclaritati din putzul gandirii mele, care e cam vraiste, recunosc. :)

  • 4

    inteleg ca voxpublica nu e un spatiu privat, poate ma insel! insea mi-e cu neputinta s pricep cum si de ce i-ar acorda un astfel de spatiu unei “gagicutze” (ca sa citez un ziarist celebru) de talia ta pentru asi exhiba bashinile!

  • 5

    Draga Doria,nu te supara ca imi permit sa iti dau cateva sfaturi,sant un pic mai in varsta decat tine,si se pare ca la o anumita varsta,tot ce vrei sa spui,tot a sfat o sa sune.Sant doaua aspecte aici,in primul rand este de vorba de impresia care o lasi tu barbatilor si celalalt este ce fel de barbati o sa atragi tu cu o asemenea impresie. Ti-am citit cateva din articolele tale,atras in primul rand de poza care iti insoteste articolul(slabiciune masculina,care se pare ca nu tine cont de varsta) si in al doilea rand,de titlurile articolelor,ambele deosebit de frivole si egocentrice.Contrar a ceea ce ma asteptat,am gasit in spatele “pozei” o minte isteata,asa ca eu consider ca e pacat sa te continui sa te afisezi cu asemenea imagine,sant convins ca nu esti tu asta.Cu o asemenea imagine intotdeauna o sa atragi barbati frivoli si fara substanta cu care sant convins ca nu o sa vrei sa ai o relatia si totodata ii respingi pe cei cu care ai vrea sa ai…Daca un barbat nu iti acorda atentie (in cazul in care nu e gay)la felul cum arati atunci,asta trebuie sa iti dea TIE de gandit si sa iti reconsideri atitudinea. Iarta-ma daca te-am necajit cu ceva,iti doresc numai bine!

  • 6

    hey buri ce faci? chiar sunt curios sa citesc ce reactii dicteaza acest text in randul cititorilor :) buri si inca ceva: esti o explozie de trairi , ce valoroasa pari a fi!! dar sa stii majoritatea copiilor ca tine se simt nefericiti uneori, au absolut orice doar fix ceea ce vor le lipseste, tu nu ai bobul de piper d care simti nevoia! pici daca ma certi nu mai devin personal cu tine:p by the way ce ai mancat azi?

  • 7

    @un roman din italia: saliu! eu nu vorbeam de educatie(iar mie imi pare ca asumarea este o treaba care ar trebui sa izvorasca dintr-o educatie sanatoasa) eu vorbeam de un anumit tip de atitudine care le-ar sade mai bine atat barbatilor cat si femeilor. si eu am o amica ..care isi inchide telefonul sau nu mai raspunde la telefoane cand vrea sa scape de un “nene”care nu-i mai place. am intrebat-o de multe ori daca nu cumva e cam batrana sa mai procedeze precum o adolescenta, insa ea imi raspunde invariabil”da ma Doria, dar e mai usor asa” wtf??

    mi se pare de un milion de ori mai frumos SA VORBESTI fiindca de aceea esti adult/a nu copil razgaiat.

    altfel,o zi buna iti doresc! vad ca esti foarte activ!

  • 8

    @Valentin: buna ziua Valentin

    sa inteleg ca asa gandesc cavalerii si pasaricile Romaniei.daca cineva te place iar tu nu(sau mai rau) poti sa-l lasi in plata-Domnului sa priceapa singur/a ca n-are ce cauta acolo.

    personal,gasesc atitudinea aceasta dezgustatoare. nu mai am parte de ea acum, am scris acest text inspirat dintr-o experienta personala, pentru a trage un semnal de alarma si pentru ceilalti, dar…se vede treaba ca iar sunt pe o carare gresite.aia in care eu vreau sa subliniez ceva,iar restul lumii e plecata in vacanta si nu pricepe mai nimic

    hi hi..dar e ok, dom’ne.noi sa fim fericiti si sa petrecem frumos de 1 Mai :)

  • 9

    @catalin: buna Cata mie nu mi-a dat nimeni Request Time -Out pentru ca n-ama vut timp sa dezvolt o legatura cu persoana despre care am scris in text.

    in schimb , lasitatea ma doboara, ma ucide atitudinea asta stupida intre adulti. o inteleg in adolescenta, dar nu si la maturitate. si culmea!am observat ca exista si multe femei care procedeaza asa! e o tampenie, nu gasesc nimic logic intr-o faza ca asta :)

  • 10

    baieti ( cei cu primeledoua posturi) va constrazic imi pare rau. in primul rand notiunra de gentleman nu inseamna strictete si nici secretuozitate si nici indiferenta, a fi gentleman inseamna a face oamnii din jurul tau in special femeile, sa se simta mai mult decat confortabil in prezena ta si placut impresionate de felul tau de a teactiona. faptul ca ignori un copil cum e buri(doria) faptil ca ramai rece si indiferent la incercarile ei de a-si deschide sufletul pt tine, faptul ca nu pui un deget pe inima ei incercand sa o faci atenta pt o secunda(stiind cat de mult a insemna pt ea acest lucru) nu reprezinta deloc o dovada de educatie buna si rafinament( lucturi aduse de voi in discutie). una dintre marile calitati ale unor putini barbati este aceea de a avea capacitatea sa reactioneze in mod diferit de la o femeie la alta, cantarind nevoile si capacitatile fecareia, ajutandu-le sa se simta protejate de puterea masculina, putere totusi fina, ajytandu-le sa s simta cat mai confortabil ,cat mai placut,cat mai “la adapost”… mai ales cand o iubire cum e buri isi arata inima si o face doar pt tine , doar din sinceritate indulcita cu emtoii si dragoste… cim poti sa nuai puterea sa fii langa ea, chiar daca nu de tot… cand chiar si cu o simpla intalnire pe trotuarul unei cafenele ai reusi sa ii colorezi ziua, cum sa nu ai grija ca easa fie pe drumul bun in mom astea.. e ca sicum nu ai lasa-o sa respire! eu asa vad educatia, pt mine nu e aiade care vb voi

  • 11

    doria, … inteleg … ca sa’ntalnesc vremurile bune trebuie ca mai intai “sa dau coltzu’”? … :)

  • 12

    ok, se pare ca tre sa elaborez un pic. ‘request timeout’ se da la o ‘conexiune’ in care se face ping, dar nu vine pong, dupa un anumit timp de asteptare (in zadar). cu alte cuvinte ti-ai aratat interesul, dar ai primit doar dezinteres fara un refuz clar, in mare parte din lasitatea mamelucului vizat (sau poate era homo, mai stii). deci: request timeout, tine minte ca ai avut parte (din cele descrise de tine). cat despre femei … o daaaa … hihi … acolo exista si alte nuante, nu numai lasitate. dar poate dezvolt in episodul urmator. :)

  • 13

    @Radu: buna ziua Radu.

    spunerea ta suna foarte echilibrat, mi-a facut placere sa o citesc, sa stii(daca vrei, poti sa o iei ca pe un compliment). am inteles, dat fiind tonul cu care ai scris-o ,pana si ce ai vrut sa punctezi in mod special. cel mai amuzant e ca eu in viata reala nu sunt nici pe departe atat de complicata cum ma vad ceilalti, odata ce ma cunosti, realizezi acest lucru(admit,de la distanta pare totul horror!).sunt o femeie simpla, care se bucura de foarte multe lucruri simple si marunte. iar in privat(not in public) sunt si mai simpla si mai normala decat orice femeie care se prezinta normala si in public(asa e, eu nu fac asta, dar nu pentru ca nu as vrea, ci pentru ca asa sunt eu, n-am ce sa-mi fac, e vorba mai mult de atitudine decat de machiaj excesiv, haine sexi-nici macar nu se mai intampla asta ca in trecut-sau nu stu’ ce fasoane la borcan; insa la mine e vorba de un anumit tip de atitudine, naiba sa o ia ca mai mult rau face o treaba ca asta decat bine, zau!)

    insa omul despre care vorbeam in text este oricum o persoana irecuperabila, inclin sa cred ca nimic si nimeni nu-l va putea schimba.paradoxal insa, este extrem de inteligent, ceea ce se bate cap in cap cu lasitatea si lipsa sa de respnsabilitate in legatura cu o femeie(pentru ca am impresia ca viata sa s-a desfasurat numai in acest fel,nu a facut cu mine ceva special!) povestea e mai complicata insa, n-are rost sa zabovim prea mult asupra ei,fiindca oricum datele exacte le stiu doar eu, nu le pot spune public.

    in rest, sa stii(ca sa si glumim) in general barbatii imi dau atentie(fie ca viseaza erotic fie ca sunt atrasi de felul meu de a fi, pen’ ca ti-am zis ca nu sunt numai o prezenta, de aproape datele se schimba 100%) insa nu-mi amintesc sa fi fost eu ATAT DE ATENTA in viata mea la barbati.acum,nici atat. deci,pentru linistea ta, totul e under control. dar..asta e. in viata, oamenii mai ‘altfel’ platesc dom’ne ,e incredibil dar sa fii ‘altfel’ are si un revers al medaliei mai putin placut

    ps.sa inteleg ca …ai crezut ca sunt talamba?sau a no brain woman,ha? ma amuza chestia asta.ma si scoate din sarite uneori, dar de cele mai multe ori ma distreaza.probabil fiindca am un simt al umorului destul de dezvoltat :)

    toate bune, ia uite cat am scris!de 2 ori cat tine!

  • 14

    @viorel: nope(ai vazut ca a intrat mai devreme textul?)

    dupa colt inseamna sa nu-ti pierzi speranta si sa ai putina rabdare ! :)

  • 15

    morning, te simt la faza asta. am trecut prin ea. cele mai misto mesaje, alea care ma dezarmeaza, sunt alea casual “esti ok? nu am vorbit de mult”, “uite, ma gadeam la tine. cum esti?”. nu poti sa iti pui sufletul in 160 de caractere, dar poti sa fii casual si cald

  • 16

    @andryie: saliu! “ce valoroasa par a fi” suna a Adrian Copilul Minune , m-ai facut sa zambesc!

    bobul acela de piper exista, nu de boabe de piper duc eu lipsa, cred ca am intrat doar intr-o stare din asta ciudata de dor de asezat,familie, chestii.. niste chestii femeiesti, n-au legatura cu lumea ta, nu ti le spun fiindca tin de alte treburi, chesti..of, n-are nici o noima ce scriu, stiu, sunt pi fuga si detest, ma detest pe fuga :)

    am mancat salata cu ton si ciuperci umplute ce caraghios, n-au nici o legatura una cu cealalta,cipercile si tonul

    ps.de ce tot pui intrebari care sa te conduca la felul meu de-a fi?sunt curioasa.

  • 17

    @maverick: buna ziua

    same here. ma fac pilaf mesajele de genul acesta. mai ales ca am devenit in ani un om cald si bun.

    inteleg 100% despre ce vorbesti

    ps.eram cam praf aseara, de aceea cred ca am rabufnit la citirea unui comentariu ca al tau. dar..acum sunt bine, asa ca ..AM PUTEA SA NE PREFACEM CA ..NU L-AM SCRIS??TE ROG :) si tu sa te prefaci ca nu ai citit?

    multumesc, asa facem.

  • 18

    Ai putea fi ceva pentru mine…chestia cu feeling-ul este doar un motiv…ci nu o ” BARIERA”…..

  • 19

    Daca suntem loviti pe trecerea de pietoni de o masina si noi la randul nostru cand conducem suntem excesiv de atenti in preajma trecerilor. E foarte greu sa te comporti cu oamenii in asa fel incat ei sa inteleaga lucrurile chiar asa cum sunt pentru ca fiecare are modul sau de perceptie iar un zambet oferit doar din simpla politete poate sa treaca in ochii unora(barbati sau femei) drept invitatie la flirt. Tocmai in asta si consta iubirea, in compatibilitate, in asemanare de perceptie a realitatii, altfel atractia puternica doar dintr-un singur sens nu e nici pe departe iubire ci poate deseori sa fie ceva maladiv, cum ar fi obsesia.

  • 20

    @catalin: ha ha ! mi-am aratat chiar dragul si chiar dragostea.

    dar e ok! a trecut! sa nu exageram, se mai intampla! nu mi s-a intamplat decat in aceasta data, nu de 100000 de ori in viata, so nu e un mod de viata pt mine sa mi se dea cu fixativ in mutra :)

  • 21

    @Jean Calinescu: buna

    CE SA FIU PENTRU TINE? fiindca nu inteleg, scuza-ma!

  • 22

    ce sa scrii? ce sa citesc? huh? ;)

  • 23

    @limpede: buna (ai revenit deci! atat de dragut imi pare asta)

    departe de mine constructia de obsesii, astea oricum nu sunt sanatoase.la fel ca si proiectiile , obsesiile nu duc la nimci bun,poate doar la dereglarea aparatului cardiovascular, bad heartbeat, paf brain,etc..

    altfel,am inteles ce ai scris(pe voi, limpezii si normalii la pix si cap va inteleg cel mai bine) curios e ca , eram compatibila cu acest om, realitatea lui nu era departe de a mea, desi de la distanta asa parea.si nu e departe, fiindca nu a iesit din viata mea, saracul, cred ca daca ar citi cam cum il comentam noi aici, l-ar apuca 1000 nervi pe secunda :)

    ma bucur ca mi-ai scris. D.

  • 24

    @maverick: nota zece.

  • 25

    Buna ziua ! Am mai spus eu o data ca nici un comentariu fara ceva zambete ! Azi, ” pasaricile ” Romaniei ! Cu ” cavalerii” nu ati prea nimerit-o, dar banuiesc ca rectificati.Dar, revenind la ” tema ” : domnisoara, in viata reala, lucrurile sunt albe sau negre, fara cale de mijloc. Tuturor, mai devreme sau mai tarziu, ne vine randul sa trimitem sau sa primim semnale. Dar viata nu se opreste in loc.Soarele va rasari mereu de unde stim noi ca rasare, fie ca dorim acest lucru sau nu. Este foarte adevarat ca uneori acest lucru ne deceptioneaza ( sunt convins ca macar pe unii din noi ), dar nu avem ce face. Trebuie sa te resemnezi si sa gandesti pozitiv, altfel apar durerile de cap, de cocoasa, faci varice, e.t.c.. Ce rost are ?? Pe urma, sa fim realisti : de cele mai multe ori, politetea , educatia si buna crestere care ii caracterizeaza pe unii dintre semenii nostri sunt luate drept slabiciune, interes si, de ce nu ,sunt considerati drept victime sigure. Hai sa va spun un lucru, pe care il puteti considera poveste : cu multi ani in urma, aplicam , cu succes, o metoda grozava de a ” agata ” fete .Aceasta metoda se baza pe lucrul verificat ca , din 10 fete cu care incercam sa intru in vorba, minim 1-na ” punea” botu’. Poate ca nu suna frumos, dar este real.Nu cred ca s-a schimbat ceva. Bine, nu s-a schimbat la nivel de statistica, banuiesc, ca de fapt……Acum este : vazut_placut_imbarligat. Deci, ce rost are sa plangi dupa unul dar, mai ales, dupa alta ? Viata defileaza mai departe, cu bunele si relele ei.Cred ca important , in viata, este sa stii ce vrei sa faci, sa ai un obiectiv, sa-ti faci un plan si sa faci tot posibilul sa duci acel plan la indeplinire. Aaaaaa, ca printre picaturi mai apar si ceva oportunitati , asta este, ce sa facem acum ? Ca doar nu se retrage mai nimeni la manastire, zau ! O zi frumoasa sa aveti in continuare, domnisoara !

  • 26

    Da stiu, m-am obisnuit sa imi zica femeile asta:)

  • 27

    @Radu: #5 Probabil că Doria îşi doreste prea tare să respire liber în afara NORMELOR…şi bine face ! Ea se distrează pe site-ul ăsta , ca mulţi dintre noi…cînd te joci lucrurile mai devin şi frivole sau neserioase,fără papion…go on Doria ! Faci o treabă bună ! Ai curajul sa fi tu insăţi şi asta sperie puţin pe unii obişnuiţi ca femeile sa nu abordeze anumite subiecte. Dă-i încolo !

  • 28

    Te inteleg aproape perfect cum e.Si eu la fel pana acum cateva luni eram dependent de o fata din facultate.Ma gandeam numai la ea si eram innebunit ca nu simtea nimic pentru mine.Ma trezeam cu ea in gand,ma culcam cu ea in gand,faceam tot felul de lucruri nebunesti doar ca sa ma bage in seama.Vroiam ca senzatia sa inceteze dar pe masura ce incercam devenea tot mai puternica,si in fiecare clipa imi doream sa spuna daca ma iubeste sau nu.Vedea ca ma dau de ceasul mortii,faceam lucruri pe care nu le mai facusem pana atunci pentru ea dar ea nu reactiona deloc.La un moment dat eram ceva de genul:Nu vezi cate fac pentru tine?Curma-mi suferinta odata.E naspa sa fii legat de un om tot timpul la un om si el sa nu simta nimic pentru tine,mai ales ca pasa mea a durat vreo 3 luni.Am o impresie ciudata ca pana nu-i gasesc un inlocuitor tot asa ma voi simti.

    Oricum merci de articol.M-am mai incurajat putin.Credeam ca-s singurul care face din astea.:))

  • 29

    @Mihai: buna ziua

    dar “domnule” Mihai, dragul meu domn Mihai, nu spune nimeni despre manastiri, calugarii ssau alte bazaconii(ma vezi pe mine,asa sexoasa si vesela la manastire??ha ha, as transforma manastirea in filmul “sister act”,acela cu Whoopi Goldberg!) eu am tinut sa atrag atentia ca dupa o varsta , imaturitatile si cretinitele sunt desuete si lipsite de finete.

    fireste, nu te poate obliga nimeni ca uman sa comporti gentil si fin,daca asta nu e in ADN ul tau de femeie ori barbat, gone, arividerci, n-o sa faci asta in veci

    dar parca e mai placut si atrage aplauze o atitudine curajoasa ,mai ales cand la mijloc e vorba de 2 oameni inteligenti si se poate creea un spatiu pentru o prietenie minunata :)

    iar treaba cu vazut_placut_agatat_imbarligat, pe mine una ma depaseste.eu nu traiesc intr-o astfel de lume, iar daca ma intersectez cu “o astfel de lume”zambesc ingaduitoare, ma opresc pret de 5 minute si plec mai departe pe drumurile mele, usually cu vreo cateva mii de etaje peste acest tip de abordare a problemei.

    multumesc pentru reactie Mihai! vad ca si tie iti place in tara Pandora :)

  • 30

    @Lili0100: dar dear(salut) nu asta inseamna o femeie de fapt?

    O COMBINATIE DE ADEVAR, FRIVOLITATE, CURAJ, MINTE, BUNATATE, PUDRA, SARMALE, COPII…

    astea sunt femeile.ca unele se mai deghizeaza ba in carieriste cu topor in mana, ca altele sunt Herta Muller, ca mai sunt si balerine fara poante si piper sau plante agatatoare fara perspective de a deveni ghiveci, in fond acestea sunt femeile..

    este alegerea mea sa fiu asa aici.as putea sa fiu in alte feluri, dar eu am ales sa fiu asa. nu ca in viata reala as fi aceasta duduie asezata corect intr-un rand sau intr-o turma Becali type :)

    pup,ce foto ai, ai gasit-o greu??? :)

  • 31

    @dorianiculescu: #30 Pe net ! Dac-o vezi mai de’aproape te trec fiori ! Asta-i faţa mea pentru ţara Pandora !

  • 32

    doria, ia incearca sa scrii doo texte: pe de o parte de ce iubim femeile, pe de alta parte de ce iubim barbatii :)

  • 33

    @Stefan: pai de aceea l-am si scris.

    eram intr-o seara cu prietena asta a mea, pe ea o suna domnul si nu raspundea, pe mine ma suna “Gogu” si ea ma tot pisa “si hai, zi io uite de ce nu raspund,dar tu ce dracu’ ai ?de ce nu raspunzi? aluia nu-i raspunzi ca te blochezi cand vezi numarul lui, am inteles, da cu asta’ ce mai ai?” si asa am ajuns sa vorbim despre lasitate si despre cat de ciudata e atitudinea asta in viata.

    :) eu for idei de oriunde, stau cu urechile ciulite maxim sa stii ca sfat, daca te intereseaza un sfat din partea unei femei, cam asta e drumul. o femeie poate fi scoasa din tartacuta unui barbat(o femeie care nu are ce cauta acolo, sa ne intelegem) prin inlocuire .dar atentie!nu orice fel de inlocuire! ci una binevoitoare, atenta, buna, de treaba, pe genul omului, una care sa aiba puterea sa inlocuiasca. pentru ca daca inlocuiesti o femeie care iti invadeaza inima cu o trompeta, n-ai rezolvat nimic trompeta va sta cateva zile, o saptamana,iar pe urma PAC, CEA CARE TRONEAZA IN INIMA TA VA REVENI STAPANA PESTE SITUATIE,daca intelegi ce vreau sa spun

    bafta! zau, din proprie experienta iti spun,nu e chiar asa de greu :)

  • 34

    @Lili0100: asta a durut rau :)

  • 35

    @maverick: o sa scriu, eu tin mereu cont de ce vor cititorii, daca primesc idei, le rumeg,nu le las de izbeliste :)

  • 36

    buri ciuperci cu mozzzarella si ton? jzz !!! de unde stii ti lumea mea? de crrzi ca linistea si senzatia de camin si familie nu face parte din viata mea? intr-adevar nu fac parte din prezent.. iar intrebari alw caror raspunsuri ma conduc la o cunoastere mai in ansamblu a persoanei tale , pun pt ca pur si simplu ma simt bine cand fac asta, imi place cad imi imaginez ce vei raspunde , uneori raf pt casunt curios si ma distreaza ideea ca tu vei simti dedesubtul intrrbarilo mele care nu mereu au dedesubt , acum mananc .. c u later

  • 37

    ahoi. eh, greu cu spusul pe sleau. sunt oameni care isi doresc sa vada scanteia si luminita de la capatul tunelului chiar daca ea nu exista. intotdeauna e unul mai ranit decat celalalt. pentru ca mereu unul are asteptari. si celalalt dezamageste. incurajez si eu sinceritatea pen’ca e complicat sa te joci cu inima oamenilor. o zi faina sa ai

  • 38

    Azi ai scris un articol plàcut. Cel de ieri era provocator, jenant si limitat. Apropos de bàrbatul de care te-ai inamorat, – indràgostità – nu se mai foloseste prin Romànica noastrà?

  • 39

    Doua observatii. 1- Cei ce te-au sunat dupa divort, au facut-o- “prietenele” pt ca jubilau in sinea lor ca ai festelit-o, “prietenii” pentru ca vroiau sa ia locul divortatului la tine in pat! 2 – Exista un citat celebru al lui Napoleon; ” Drumul cel mai scurt spre impotenta e fidelitatea” Rumega-l si apoi mai incet cu liatniile plicticoase ca cea de mai sus!

  • 40

    @dorianiculescu: Domnisoara, sunteti de de o gentilete caracteristica unui cavaler din secolul al 16-lea, pe-al meu cuvant ! Exact despre asta ” vorbeam “.Nu-mi sta in fire sa ” conversez” pe net, dar felul dumneavoastra de a raspunde tuturor ma obliga.Departe de mine gandul ca as fi in stare sa cataloghez pe cineva, poate am fost gresit inteles, datorita lipsei exercitiului de a ma exprima in scris.De fapt, incerc sa expun cate ceva din cele traite, vazute si auzite in viata mea, din mediul inconjurator, din viata reala care, din fericire,difera foarte mult de aceasta lume virtuala in care ne invartim. Dar si aici, la fel ca in viata reala, persoanele ” de fata ” se exclud, nu-i asa ? Despre Tara Pandora, ce pot spune ? Parca este mai interesanta Elvetia, dar aici trece timpul usor, atunci cand ai de-a face cu oameni placuti dupa felul in care se prezinta, fie ei si virtual.De altfel, cred ca nu exista inventie mai grozava decat Internetul, dupa inventarea Rotii.Cu stima,

  • 41

    @Doria Niculescu

    Ma gadeam si eu la asta.Probabil e faza viitoare.Trebuie una buna la suflet data asta.

  • 42

    @dorianiculescu: Multumesc de complimente, sunt dezgustator si cu mintea in vacanta. In plus imi place sa petrec la iarba verde de 1 mai, OK. Ceea ce vreau sa-ti spun este ca ca pentru unii din noi mai norocosi vine o zi in care ne dam seama ca nu valoram nici cat o ceapa degerata pentru altii. Din pacate pentru tine acea zi e inca (foarte) departe. Ai ramas inca la mentalitatea de MTV in care crezi ca esti cineva si lumea chiar te asculta, offff draga doria oare cand o sa te maturizezi? Pa, Pupici cald si un tiramisu cald :)

  • 43

    în primul rând, te simţi mai bine după ieri?

    legat de subiect, toată situaţia se reduce la starea de a fi responsabil(ă), dar întâi să câştigam lupta interioară. nu contează că eşti femeie sau bărbat, iar educaţia e doar un aport în toată treaba aia. termenul de iresponsabil este şi pentru femeie şi pentru bărbat, nu?

    lipsa de responsabilitate duce la tot felul de complicaţii, şi vouă femeilor în general vă plac astfel de situaţii. că x a făcut, că nu e cu z, că y o place dar ea îi cu z etc etc.

    eu când am încheiat socotelile (în sensul bun sau rău) sufleteşti cu Y, am rupt orice legătură. de la şters numărul de telefon, mesaje, id-uri,lucruri înapoiate etc.când am fost contactat mai târziu, nu am mai răspuns. dar nici eu nu am contactat când ştiu că nu se mai poate relua nimic. pe termen scurt doare, pe termen mediu şi lung te refaci mult mai bine şi devii mai lucid. sigur, din suflet nu dispare nimeni în 2 timpi şi 3 mişcări orice s-ar întâmpla, cel mult s-ar adăuga unele sentimente de dezamăgire, dispreţ sau aşa mai departe, dar cine ştie să păstreze momentele frumoase, le păstrează şi îşi continuă viaţa.

    link-ul interesant de astăzi:

    murose.com/../ – kazumi murose e un specialist în tehnica “maki-e”, probabil ai citit despre ea. în acelaşi timp, murose a folosit “maki-e” la noua colecţie Vertu, KissHo.

    îţi doresc o zi frumoasă aşa cum copăceii îşi doresc mult soare:)

  • 44

    @dorianiculescu: Esti in pericol ca deziluzia ta sa fie mai mare decat efortul depus si oful de la inima capatat pentru cucerirea acelui barbat. Ma tem ca atunci cand dorinta se transforma in tel devenim excesiv de toleranti cu defectele tintelor in schimb exagerandu-le subconstient calitatile, pentru fi mereu mulati pe visul nostru. De teama sa nu ne fie visele spulberate construim imaginar alt om, asa cum ne-am dori noi.

    Acum niste ani lucram pe Stirbei Voda si in fiecare dimineata iaseam in jur de ora noua la o tigara. Am remarcat o tipa care mi-a luat mintile prin felul in care arata dar si prin purtare. Ma remarcase, asta e clar, pentru ca e imposibil sa treci in fiecare zi pe langa cineva la aceeasi ora fara sa iti atraga atentia, insa ma privea sau privea prin mine mai bine zis o fractiune de secunda, apoi isi muta privirea. Eram turbat, fascinat, incitat de tipa asta si deseori imi neglijam lucrul pentru a iesi la ora noua la intalnire. Treaba asta a durat trei-patru luni (nu glumesc), deci am privit-o fara sa-i voerbesc si m-a privit fara sa para ca o face cam de o suta de ori. Uneori mi se parea ca are un suras in coltul gurii si asta imi umplea ziua de bucurie si speranta. Alteori trecea fara sa intoarca un pic macar capul si asta ma innebunea de ciuda, mai cu seama ca eram constient de faptul ca o face intentionat, sa ma chinuie. Voi femeile aveti simturile mult mai dezvoltate in sensul asta (poate si de-asta barbatul acela nu se prinde). Apoi a disparut. Total. Eram ca un fumator fara tigari. Mi-a trecut starea de frustrare insa ea mi-a ramas in minte. Apoi intr-o zi ce crezi? Intru intr-un magazin in centru si ma intampina vanzatoarea, care era chiar “ea”, cu un: “Noi ne cunoastem de ceva vreme, nu?”. Stii ce a urmat? Ne-am cunoscut cu adevarat dar am trait o deziluzie care m-a lecuit sa-mi prefabric femeile in imaginatie. Tipa, in afara de faptul ca era o bunaciune, nu prezenta nimic interesant. Nimic din ce construisem eu in jurul imaginii ei de bunaciune. Deci…

  • 45

    baieti !! ( cei cu primeledoua posturi) va constrazic imi pare rau… in primul rand notiunea de gentleman nu inseamna strictete si nici secretuozitate si nici indiferenta!! a fi gentleman inseamna a face oamenii din jurul tau in special femeile, sa se simta mai mult decat confortabil in prezena ta si placut impresionate de felul tau de a reactiona in mod natural. faptul ca ignori un copil cum e buri(doria) faptul ca ramai rece si indiferent la incercarile ei de a-si deschide sufletul pt tine, faptul ca nu pui un deget pe inima ei incercand sa o faci atenta pt o secunda(stiind cat de mult a insemna pt ea acest lucru) nu reprezinta deloc o dovada de educatie buna si rafinament( lucturi aduse de voi in discutie). una dintre marile calitati ale unor putini barbati este aceea de a avea capacitatea sa reactioneze in mod diferit de la o femeie la alta, cantarind nevoile si capacitatile fecareia, ajutandu-le sa se simta protejate de puterea masculina, putere totusi fina, ajutandu-le sa s simta cat mai confortabil ,cat mai placut,cat mai “la adapost”… mai ales cand o iubire cum e buri isi arata inima si o face doar pt tine , doar din sinceritate indulcita cu emtoii si dragoste… cum poti sa nu ai puterea sa fii langa ea, chiar daca nu de tot….. cand chiar si cu o simpla intalnire pe trotuarul unei cafenele ai reusi sa ii colorezi ziua, cum sa nu ai grija ca ea sa fie pe drumul bun in mom astea , in momentele in care viseaza la ceea ce tu nu ii poti oferi .. e ca sicum nu ai lasa-o sa respire! eu asa vad educatia, pt mine nu e aceea de care vb voi ..

  • 46

    @andryie: Fiecare le stie pe ale sale. Acum un gentelman, care se comporta frumos cu toate femeile ce tre sa faca, sa accepte, sa le plimbe pe toate cele ce se indragostesc de el?

    alt un roman din italia
    2010-04-21 15:20:20 | Raporteaza
  • 47

    există un viorel în fiecare din noi, mai ales în mine. pentru mine simţi ceva? nimic? mă gîndeam… nici eu.

  • 48

    @dorianiculescu: Eu am facut-o odata insa nu a functionat. Mie insa mi-a mers bine, unui prieten de-al meu i-a mers mai rau pt ca ea a incercat sa se sinucida.

    alt un roman din italia
    2010-04-21 16:10:22 | Raporteaza
  • 49

    Interesante comenturi…personal nu stiu ce sa zic despre experienta ta …esti o femeie frumoasa …un alt post facea referire la faptul ca prezinti o imagine superficiala …personal consider ca pentru un inceput de relatie este de ajuns si imaginea…oamenii nu vor sa recunoasca pentru ca au frustrari ulterioare relatiei dar scanteia este data de fizic si de accea chimie care este perfect valabila in cazul femeilor si care pentru barbati inseamna de obicei un corp frumos si o fata placuta…dupa care urmeaza cunosterea propriu zisa.cat despre el…sunt multe lucruri care conteaza…poate ca te cunostea totusi foarte bine ca om si se gandea ca pe termen lung nu ve-ti fii compatibili si sa fie cu tine pt. 2-3 luni ar inseamna doar sa te raneasca …sa stii ca exista oameni care pt. idealurile lor (fara sa fie neaparat perfectionisti) pot sa ia hotarari care aparent sunt drastice…la urma urmei doar 2 lucruri conteaza in viata: sa stii ce vrei si sa ai curajul sa te duci sa-l iei…restul sunt experiente

  • 50

    @Oricare Altul: buna ziua(ei..da,azi n-a mai fost un subiect atat de usor de comentat, asa ca s-au mai restrans grupurile ..na, e mai greu cand nu e cu sex, zgarciti, sani, alte cele..) nu stiu cu ce sa incep mai degraba din cele pe care le-ai scris. imaginea ajuta (nu-mi place imaginea,mai bine prezenta) sa se declanseze click ul acela de care scriai si tu. restul, vine pe urma,asa e. numai ca uneori,noi simtim foarte repede daca in fata ne sta un exemplar compatibil(inainte sa trecem prin situatii care sa ateste asta,sau inainte de a trece mult timp)sau nu. si actionam,eu cel putin actionez.cum ai spus si tu, desi sunt femeie ma duc si imi iau(plus sau minus un accident , doua, sau o soarta”grozava”, o aliniere incredibila de planete, ca sa mai si glumim)ce vreau,nu stau si ma uit ca tampa. insa, uite mi s-a intamplat si asa.desi nu credeam ca se poate.desi am simtit ca acolo e cineva pentru mine, am simtit si ca nu o sa ajung nicaieri.din varii motive,nu le scriu fiindca n-are rost dar mi-ar fi placut sa AUD asta.mai cu seama,inca o data spun, omul respactiv e extrem de inteligent, nu e un aiurea(nici nu m-as fi avantat daca era un aiurea)

    poate ca explicatia e aceea pe care ai scris-o tu,desi ma indoiescc,cunoscandu-l. cel mai probabil avea alte idei si isi vedea altfel viata(asta pot sa inteleg, zau!)nu alaturi de mine(long or short time) dar, inca o data spun, mi-ar fi placut sa -mi spuna.nu sa taca ,dar sa-si doreasca totusi sa ramana in viata mea :) merci de comentariu. oricare alta Doria.

  • 51

    @un roman din italia: sa se sinucida??? de ce???? n-am inteles, scuza-ma! :)

  • 52

    @Porcu’ dracului: ba da! ti-am zis de multe ori Pierce ca esti taman genul meu!

  • 53

    @andryie: eu am o varianta mai simpla

    a fi gentleman inseamna sa fii corect, onest, sa respacti un anumit set de valori, un cod anume . a fi gentleman inseamna sa nu ranesti inutil pe cei din jur dar sa ai curajul sa-ti asumi o situatie de rahat, eventual sa o repari daca ea a ajuns ‘cacao’ din vina ta a fi gentleman nu inseamna neaparat sa deschizi usile masinilor pt doamne sau sa tragi scaune, bla ,bla, in ziua de azi sunt putine femei atat de atente la treburile acestea, poate doar cele care au(sic)un simt al observatiei foarte dezvoltat. dar da, a fi gentleman inseamna sa te interesezi de cea de langa tine, sa o protejezi, sa -i netezesti drumul, sa faci in asa fel incat legatura sa nu aiba sincope si datorita TIE(un gentleman) nu numai ei(o femeie).

    si mai sunt multe, nu-mi vin acum in cap, ti le-as scrie.

    ps.aia cu “o iubire cum e Buri” m-a lasat paf. o sa le-o spun si fetelor, ca sa vada si ele ca da , sunt o iubire de femeie! nu o zbaghie cum ma numesc ele! :) u funny, zau!

  • 54

    @limpede: si acum varianta Doria(e lunga, cam cat a ta)

    cu ani in urma lucram la un post tv cu specific muzical. eram descoperirea care urma sa dea locatia cu rotile in sus ,mai ales daca acceptam sa fac un ditamai compromisul pe care..hm,nu l-am facut(pen’ ca nu am chef de faze de astea, am io niste pitici cu prea multe mizerii pe metru patrat,nu-mi plac si pace). fiindca n-am facut ce se astepta, am ramas in continuare sa fac un job obisnuit, dar pentru ca imi placea sa scriu il faceam cu mare drag. langa mine (sau mai mereu in preajma MEA,nu a altor colege) lucra un coleg . am fost amici buni ,excelenta comunicare, excelenta legatura, il adoram din punctul acesta de vedere. pana intr-o zi cand,in vacanta la Paris fiind (not alone) am realizat ca nu mai am stare si ca IMI LIPSESTE .nu numai ca -mi lipsea,dar nu ma puteam gandi la nimic altceva :) ajunsa acasa si pe urma la job,uitandu-ma la el, am inteles ca eram indragostita de el. uitandu-ma mai bine si la el, am inteles ca si el era :) si asa a inceput un lung sir de taceri si de stangacii si de temeri si de neintelegeri, lucruri care pana atunci nu se intamplasera intre noi. mi-am dat seama ca nu stiu nimic despre el, ca habar nu am cine e.si am inceput sa fiu ATENTA.la cine e, ce e,ce-i place, ce aude, ce vede, ce simte,cum se poarta cu oamenii. n-as putea sa spun ca mi-a placut prea tare ce am descoperit, dar am pastrat pentru mine ,am tacut.

    intr-un final, el a facut ceva urat.iar eu am fost dezamagita.mi-am dat seama ca a fost foarte bine ca nu s-a intamplat nimic intre noi ,fiindca daca ar fi fost asa(nu am fost niciodata iubiti,nici vreo relatie nu am avut)ieri,azi, maine n-as mai fi putut sa-l privesc in ochi sau sa-l mai intreb de sanatate :)

    asadar, asa e.de multe ori,noi suntem aceia care dam nota zece unor iluzii care nu merita nici 5 macar. dar, viata, draguta de ea…ea e cea care face si desface..

    insa ..sa stii, textul de azi se refera la cu totul altceva.una e cand te uiti de vis-a -vis si alta e cand tu stii ca in fata ta e cineva pentru tine. different story. dar cu cea scrisa de tine si cea pove de mine la inceput sunt de acord.e privitul de pe malul celalalt,cand o biata barca pare UN VAPOR XXL.

  • 55

    Foarte tare! Sa zicem ca esti alt gen de femeie decat majoritatea. Dar daca eu zic asa ceva unei femei din majoritatea asta o sa ma balacareasca in fata, in public, pe la spate, in toate felurile… O spun din experienta. Problema e insa alta: cand o pui la modul teoretic aceasta problema toate sunt de acord cu tine; practic se intampla ce ti-am explicat (probabil din cauza unui anumit fel de a gandi, gen “adica e nu sunt suficient de buna pt tine, nerecunoscatorule” etc. Dar pe total ti-ai tinut promisiunea – subiect de clasa a 9-a. Oricum primele tale postari sunt si cele mai bune. Astept in continuare acea calitate! Spor si idei!

  • 56

    @alexandru romanov: pai si eu gandesc cam tot asa, sa stii!!nici eu nu traiesc in trecut, exact ce faci tu fac si eu! nu ma intereseaza ce face cineva din trecutul meu cu care nu mai vreau sa am de-a face,tin sa ma protejez in acest fel,iar daca nu-i mai doresc prezenta around nu vad de ce as mai dori sa stiu de el/el de mine.gone!heleluia!

    insa, recunosc, cand am incheiat socoteli in sensul bun(adica totul s-a petrecut cu mintea pe umeri nu sub talpi) tin sa pastrez legatura , sa o transform si tin sa aflu daca omul respectiv e bine, e minunat, ma bucur pentru fericirea lui.

    acum.off topic,pentru ca asta mi se pare mai interesant(suna a”maine” pe cand textul e ‘de ieri”)

    Alexandru Romanov, incantata de cunostinta-Doria Niculescu! Nici ca te puteai numi mai frumos, daca acesta este numele tau. :)

  • 57

    @Revan: multumesc, eu incerc. dar sa stii, ma judeci prea aspru. gandeste-te ca poate imi este dificil cateodata sa-mi gasesc cuvintele, repet, pentru mine acesta este doar un hobby.nu pot face asta sub imperiul”calitatii” pentru ca daca o fac, ma ia capul si renunt. asa, tocmai de aceea scriu atat de detasata si impacata.nu ma bate nimeni la cap,nu am decat propriul meu ritm(care e ok si asa, think about it, scriu in fiecare dimi!) cred ca e ok faptul ca pot sa scriu, sa stii sa poti sa fii coerent, interesant pentru cititori, original, corect, decent , etc-nu e atat de simplu!!! dar, poate tu practici meseria asta, asa ca stii

    D, cu drag :)

  • 58

    @Valentin: of , of imi pare rau ..

    deci tu crezi ca mintea mea a ramas pe coclauri.. si ..n-am nici o sansa sa te conving de contrariul??

    bine. ps.ca idee, nu suntem cepe.suntem oameni pui! sa nu ne numim cepe cand nu e cazul! iar uneori valoram mai mult decat niste cepe, dar viata se pune de-a curmezisul not this case, e drept, dar nu e cazul de cepe tot timpul.

    te imbratisez, D.

  • 59

    @Stefan: asa e! tine ochii deschisi si inima la fel si o sa vezi, totul se va schimba si neaparat sa-mi spui si mie cum vor evolua lucrurile.

  • 60

    @Mihai: mie imi e drag sa raspund tuturor, dar si colegele fac la fel, toata lumea raspunde tuturor,nu numai eu !

    si da, imi place sa fiu o “cavalera” cred ca sunt un fel de combinatie exotica intre Matrix si Stradivarius. am idei indraznete insa uneori ma port ca stra-stra-stra-strabunica .asta e.se mai intampla si combinatii din acestea.plus moaca mea,va dati seama ce iese :)

  • 61

    @Had Gaunescu: m-au sunat niste persoane de sex masulin care ,intamplator, apar prin ziare si pe la tv(neinteresant, nu stam sa povestim despre ele) eu cred insa ca dupa un divort normal,decent si firesc e sa te aduni, sa te echilibrezi, sa te regasesti, sa-ti regasesti eu-l , radacinile, prietenii.. nu sa te arunci in legaturi, intalniri, amoruri, paturi , etc.

    no way!!! asa ca ,dupa cum am si scris, au sunat degeaba.de fapt, daca stau sa ma gandesc bine si acum cei care ma curteaza suna degeaba. fiindca eu nu umblu, pur si simplu nu umblu dupa nimeni si nu caut nimic.sunt foarte linistita asa.sau nu sunt, dar in nici un caz n-am chef de necunoscuti :)

    am laumit sper. seara buna,D

  • 62

    @Maria: buna seara Maria imi place mie sa vorbesc si sa scriu asa, imi pare rau daca pe tine te zgarie la ureche. ma bucur ca intelegi ca un om nu e DOAR INTR-UN SINGUR FEL(sau ma rog ,nu un om ,eu) ci in multe feluri.

    asta e situatia.asa o sa scriu eu.cand asa, cand asa, uite, unora nu le place nimic, e si asta o varianta Maria dear :)

  • 63

    @ralu: buna seara ralu din acelasi motiv incurajez si sustin si eu curajul de a explica sau asumarea(mai ales dupa ce am trecut prin divort,am devenit mult mai atenta la lucrurile acestea)

    pentru ca nu mi se pare ok sa ne jucan cu inimile oamenilor, e important asta.

    imbratisari, ne mai vedem pe aici iubito!

  • 64

    @andryie: e…ai tu un motiv de esti asa curios :)

    si nu mancam ton cu cipuerci n-am mancat amestecat mei. am zis”salata cu ton” si “ciuperci umplute” separat pui.

  • 65

    @andryie:ciuperci.am vrut sa scriu ciuperci.

  • 66

    @un roman din italia. :) :) de unde sa ma gandesc eu la varianta. “nu am timp sa ma comport frumos cu toate femeile care se indragostesc de mine pt ca se intampla asa fff des” , eu aveam tendinta de a fi mai moderat, modest cum vrei. @buri ce ai mai papat azi ca dupa cum vad nu prea are nimeni grija de tine( iar acum vine buri si scrie: nu mai interpretati gresit, eu am un iubit are are grija de mine si de care sunt indragostita pana peste cap) :) :) t pup

  • 67

    repet întrebarea: te simţi mai bine după ziua de ieri ?

  • 68

    @andryie: ti-an’ scris mai sus sincer,mai pasionata sunt de dulciuri decat de mancare.am mai scris, astept sa explodez de la atatea dulciuri.

    io si copiii, marii iubitori de dulciuri :)

  • 69

    uitasem,

    inspirescu.ro/a../

    pass: black

  • 70

    @alexandru romanov: who me? je? are u talking to me?

    mei…sunt cea mai viteaza mei, ma repar cat ai zice peste io.. dar asta mi-e firea.vorbesc prea mult despre ce simt, nu pot sa tac.daca mi-e bine spun,daca iubesc spun,daca nu-mi place de tine spun, daca mi-e sete spun. nu stiu cat de bine e sa fii atat de extrovertit, dar asta e.incerc sa fiu mai discreta, pentru ca ..dupa cum ziceam,daca citeste cineva cu atentie tara Pandora numai aici e un adevarat reality-show, restul scriitoarelor sunt foarte decente,rezervate, discrete, corecte. numai eu spun si scriu vrute si nevrute..

    of,dar asta sunt eu.ce sa fac ti-am scris despre numele tau frumos,nu?mda, ti-am scris… sunt bine.fireste ca sunt.ma pregatesc sa ma duc la un ospat cu niste amici si niste doctori care taie si spanzura prin spitalele capitalei. si o sa vanez niste morcovi si niste ciuperci la gratar, ieiiii :)

    Alexandru, multumesc.multumesc pentru intrebarea ta, pe care numai Doria ar fi pus-o in sensul invers,daca tu ai fi fost cel cu scrisul la pamant :) multumesc.

  • 71

    ce draguta esti buri sa vorbesti despre acelasi lucru in acelasi timp vu mine:)) recunoaste ca e intentionat, erai langa mine si edeai ce ma chinui sa scriu d p tel si ai luat-o inainte ca d p lapt tastezi mult mai rpd! furacioaso :) ) suntem o familie ar trebui sa facem plaja la mine vara asta sau sa va pregatesc cu buri snake soup:) prajituri nuuu! auziti ca s-ar inchide undeva cu ele :) :) buri iti mai recomand cofetaria capsa!

  • 72

    Din nou ne situăm pe poziţii diferite [opuse].

    Dacă cineva cu care nu am nicio treabă şi pe care nu l-am provocat începe să mă asalteze cu cereri de orice fel, dacă nu-mi convine ce vrea, nu am nicio obligaţie să iau vreo atitudine. Nici măcar să-i spun că nu se poate sau să mă lase în pace.

    Îl tratez ca şi cum nu ar exista !

    Nici nu se pune aici problema de gentileţe, eleganţă sau respect ! Acestea se aplică în altă parte !

    Cum ar fi dacă toată ziua bună ziua aş sta să am grijă cum şi ce răspund neaveniţilor !?

  • 73

    nu ai fost subtilă aici, but cute: “ti-am scris despre numele tau frumos,nu?mda, ti-am scris…” ştiu că mi-ai spus de nume, dar eu sunt încăpăţânat când întreb ceva :) mulţumesc frumos.

    asta e, avem momente grele, plângem, ştergem ochişorii, năsucul, şi mergem mai departe.

    distracţie plăcută.

    nu mai ţin minte dacă ţi-am arătat nişte farfurii interesante, dar astea sunt pentru gurmanzi, dar doar ca idee : bit.ly/cmqExj../

  • 74

    @cosa nostra: buna seara nici daca iti spune “te iubesc”?

    la fel procedezi? :)

  • 75

    bv doria, iarasi esti prima la comment-uri, asta imi place mie la tine. raspunzi la toata lumea, incerci cu sinceritate sa prezinti partea buna a ta, esti pozitiva si aplici f bine regulile comunicarii, care presupune un feedback permanent. blogaritza perfecta … acum sunt curios dc o sa se schimbe ceva in atitudinea ta pe termen mediu si lung. pana acum chestii clasice, gen un pic de blazare a subiectelor (ca cel de ieri de exemplu, la care m-am abtinut sa comentez pt ca mi s-a parut cam insipid), dar astea sunt inevitabile. ramane de vazut ce o sa descoperim mai incolo … pana acum e funny, nu ai concurenta serioasa. :)

  • 76

    Buna seara. Ce mesaj rece! Daca il trantesti asa direct risti ca cel vizat sa planga cu lacrimi de crocodil :) Si pe urma ce faci, intorci spatele si pleci ? trebuie asa “Imi pare rau dar nu avem nimic in comun”, apoi se inchide telefonul, si se evita intalnirea face to face cel putin 5-6 luni dupa ( ca sa arati ca nu exista puncte comune ) :) hmm, sau poate nu e bine nici asa…

  • 77

    @dorianiculescu: Pt ca isi imagina ca viata numai are rost fara el

    alt un roman din italia
    2010-04-21 19:28:27 | Raporteaza
  • 78

    @andryie: “de unde sa ma gandesc eu la varianta. “nu am timp sa ma comport frumos cu toate femeile care se indragostesc de mine pt ca se intampla asa fff des””. Ei bine, eu nu am fost in stare sa spun decat uneia,ca nu vreau sa am de a face cu ea, si sa stii ca lucrurile, nu au fost cu nimic altfel. Este si o vb, unei femei daca nu ii dai ceea ce vrea te va ura toata viata. nu conteaza ca ii spui: “Draga eu cred ca este bine sa fim doar amici si nimic mai mult” sau doar sa o faci sa inteleaga acest lucru, fara cuvinte. Stii ce isi va spune, respectiva?: “se vede ca tre sa incerc mai mult”. Cred ca fiecare dintre noi am avut asemenea experiente, in fata carora uneori nici nu stim cum sa reactionam, si asta pt ca depinde pe cine tre sa refuzam. Aproipo, bunicamea, ne spunea deuna: Mai baieti, aveti grija ca dragostea e mai re decat diarea

    alt un roman din italia
    2010-04-21 19:52:06 | Raporteaza
  • 79

    Dacă îmi spune „te iubesc” înseamnă că nu mă cunoaşte.

    Iar dacă această afirmaţie vine de la cine vreau eu, normal că mă bag. Dacă nu, ignor total !

  • 80

    Buna Doria! FF ocupat, scriu rapid. Am urmarit scurt si textele de zilele trecute.

    Pianul ala prafuit, orgolios si inchis in el – mi s-a parut chiar simpatic-de-controversat. Inteleg ca mai avea o singura frecventa la care (mai) rezona si ca in rest batea pasul pe loc. Si mai avea si o portita de speranta pentru sufletul lui de pian dinspre o fina-pianina. Complex pian, totusi. Cred c-o sa-i re-vina si vremea lui, dar din culoarea care i-a mai ramas acum pare ca n-a fost o “bijuterie alba si lucioasa”. Crezi tu ca i-ar placea sa devina acum daca i-ar propune pianina? (intrebare retorica, azi e alt subiect)

    Zgarcitii sunt zgarciti de mici. Dar mai sunt si economi (mediu-economi, cretin-economi, caritabil-economi). Ii prefer pe ultimii, cei care fac economii – in mod inteligent – pentru a le ramane cat mai mult pentru altii (dar azi e alt subiect).

    Asa, si acum despre cei care nu stiu sa spuna “la revedere, asta e situatia”. Greu subiect… Povestea este incredibil de frumoasa si tu nespus de romantica! Omul poate fi un fel de “pian”, cine stie? Sau poate are mintea prea de copil si prea de matur. Inteleg ca nu mai sunteti nici prieteni ? Sunt sigur ca daca ar citi ar sti ca, mergand prea putin, a mers prea departe. Si ar sti (poate nici nu i se intampla pentru prima oara) ca iar va fi “certat” pentru ca n-a stiut sau n-a stiut sa-ti/si citeasca printre randuri.

  • 81

    @cosa nostra: #79 Moşule, ce tînăr eşti !

  • 82

    Bine Lili0100, sunt un moş tânăr, da ! Şi nu aş mai vrea să fiu altfel !

  • 83

    auzi draga doria… tu ai vreo ocupatie? ce te recomanda pentru datul cu parerea?

  • 84

    @Doria Nicuescu la 59

    Daca o sa mai fim pe aici o sa-ti spun.:))

  • 85

    @Stefan: eu da, cred ca o sa fiu iar tu o sa fii la randul tau, asta daca nu cumva pleci din tara. pleci din tara??????????? :)

  • 86

    @decenu: heiiiiiiiiii :) decenu ,ti-am simtit lipsa, ce mai faci?cum esti? :) :) :) iti multumesc ca ma citesti , nu e nevoie sa scrii nimic daca esti prins, eu ma bucur oricum daca te stiu around :) hm, pianul e cam praf, saracul nu cred ca se va transforma niciodata intr-o bijuterie, desi am io impresia ca el insusi traieste cu impresia ca e un fel de bijuterie..ceva.. e,are el ceva special, dar in nici un caz nu e un caz atat de special precum se crede.dar e ok :) zgarcitii sunt de lasat in lumea lor,detest treaba asta, detest stransii si la minte, si la inima si la punga ,la tot iar textul de azi s-a vrut a fi o recunoastere catre ceilalti oameni ca se poate intampla oricui, ca nu e de ajuns sa fii “intr-un fel”, ca sunt oameni care -ti mai dau si peste nas, ca dovada , s-a gasit cineva care a avut curajul sa scrie”am fost si eu in situatia asta”

    tare ma bucur ca mi-ai scris, sa stii! enorm :)

    sa ai o zi de joi fantastica, D.

  • 87

    @cosa nostra: daca iti spune te iubesc nu te cunoaste deci nimeni nu are suficiente motive sa te iubeasca. sau ce? what is your point?is there any??

  • 88

    @un roman din italia: eroare. cea mai mare eroare sa gandesti asta.

  • 89

    @adrian: ahaaaaaaa deci asa se face. te intalnesti cu doamna dupa 5-6 luni cand nu a mai ramas nimic si pana atunci hop -top dispari

    “nu avem nimic in comun”nu stiam .si exista femei care cred cand spui asa?ce….varste au ele?? :)

  • 90

    @catalin: e hai! sa nu ne ridicam statui si sa nu ne facem idoli :)

    mie imi place sa scriu, cu toate ca stiu ca nu am cine stie ce mana sau talent in comparatie cu cei care fac asta de mult timp sau sunt atinsi de o mana divina care le da inspiratie cu carul.

    dar sa vorbesc cu oamenii, sa comunic, sa schimb idei, sa fiu dedicata-pot sa nu uitam ca sunt gemeni, si crede-ma chiar sunt un geaman(a de fapt ca sunt femeie) ca la carte, cum e la carte, cam asa e si la mine :)

    in principiu nu se va schima nimic pe termen mediu si lung, atata doar ca uneori imi gasesc cu greu locul pentru cele zece minute cat imi ia sa scriu un text. de obicei , mai bine scriu cand sunt linista. cand sunt agitata sau cu mintea in alta parte, se simte si in text :)

    noapte buna Cata, see u maine cand o sa fiu geloasa rau :)

  • 91

    @dorianiculescu: ai dreptate insa se intampla.

    alt un roman din italia
    2010-04-22 06:54:17 | Raporteaza
  • 92

    @dorianiculescu: pai nimeni nu crede, la fel si tipul care nu te lasa in pace :) buna dimineata

  • 93

    Buna Doria! Trebuie sa recunosc ca am am avut rabdarea sa citesc pina la capat toate comenturile.(in mod normal citesc pe diagonala:D ) Eu procedez oarecum ,hmmmmm……..brutal(din punctul de vedere al celor de linga mine). Ce gindesc aia vorbesc (recunosc ,citeodata fara perdea ) La serviciu am o colega care tot insista,sa iesim , sa ne vedem ,etc….Eu nu sint atras de ea de nici o culoare si nici nu am nimic in comun cu ea.In prima faza am incercat sa ma eschivez delicat,spunind ca nu pot,ca intru de garda ,etc.Timp de 4-5 luni am tot evitat ,pina cind am fost nevoit sa fiu asa cum nu imi place sa fiu….adica extrem de direct si oarecum badaran(asta nu imi place sa fiu ,badaran respectiv) Surpriza….neplacuta pt mine,ea a inceput sa se agate si mai si ….smiorcaiala ,pisat ochii etc.Pina nu am fost mojic cu ea (la modul cel mai nasol)nu am scapat de asalt.Tin sa mentionez ca nu sint cine stie ce mascul rupt din coada de avion sint un om normal cu bune si rele deopotriva. Morala :nu bateti cuie cu pisica uda ,pericol de electrocutare:))…..Glumeam-e buna si sinceritatea ,dar sint persoane care practic nu au stomac pt asa ceva . Ajungi sa stai sa te gindesti cum sa procedezi:sa o zici verde in fata ,cu riscul sa ranesti ,sau sa lasi sa se prinda intr-un final(dar cu ce pret?) Eu unul prefer sa fiu direct ,brutal de direct:) Sper ca nu v-am innodat neuronii,sint dupa o garda de 24 de ore

    alt Dascalu Gabriel
    2010-04-22 10:52:03 | Raporteaza
  • 94

    Nu mà “zgarie la ureche” dar dacà te stràduiesti, poti sà dai mai mult ci nu numai sà scri de dragul de a scrie. Mie imi place sà citesc si mà deranjeazà, ca pe oricine de altfel, cind ajunsà la capàtul unui articol, nu-mi transmiti nimic…Sper cà de data asta m-ai inteles. Esti doar fatà isteatà.

  • 95

    Dupa ce am citit cateva din articolele tale am incercat sa aflu putin mai multe despre autorul care mi-a placut si primul lucru pe care l-am gasit au fost niste poze din Playboy. Si pentru ca nu sunt la curent cu ultimele noutati din lumea “Playboy”, te intreb dc tu chiar ai pozat acolo sau sunt poze editate. Imi cer scuze dc intrebarea te-a deranjat in vreun fel.

  • 96

    Discutii de umplutura… mereu se afla un dezechilibru intre femei si barbati si aparent aceste fiinte nu vor sa discute cum trebuie sau nu vor sa se inteleaga.

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari
cum nu mai am „aproape 33 de ani” si ma si plictisisem de vechea bio, m-am gandit ca cea mai nimerita „Bio” este cea de mai jos (desi nu e chiar o biografie). barbatul care a scris-o nu m-a vazut niciodata, nu  ma cunoaste. insa, printr-o minune, a gasit niste cuvinte care mi se potrivesc. imi este foarte greu sa pricep cum de i-a dat prin cap sa scrie asa ceva, insa, momentan, ce a scris el este mult mai bine decat orice bio as putea (re)scrie eu.
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

© 2010 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.